Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla sprzedaz: 42

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem rozproszonym (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widziane   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem rozproszonym (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widziane   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych stałych Klientów, lidera wśród producentów automatyki domowej i budowlanej, oraz systemów oświetlenia poszukujemy obecnie Sales Managera doświadczonego w sprzedaży rozwiązań i produktów na rynku inwestycyjnym.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę terenu woj. Mazowieckiego, Łódzkiego, Podlaskiego, Warmińsko- mazurskiego, Lubelskiego.oferujemyprofesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracękonkurencyjne wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii rocznejopiekę medycznąsamochód służbowy, laptop, telefon komórkowypozostałe narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracyzadaniapraca na projektach z wykonawcami elektrycznymi oraz instalatorami (wizyty na budowach)region działania: mazowieckie, łódzkie, podlaskie, warmińsko mazurskie, lubelskiebudowanie zapotrzebowania na produkty i świadomości markibudowanie relacji z klientami – wykonawcy elektryczni, instalatorzy, dystrybucjaodpowiedzialnośc za realizacje wyznaczonego planu sprzedażyoczekujemyznajomości branży/rynku/klientów- minimum 2 lataznajomości rynku inwestycyjnego (projekty: najlepiej obiekty biurowe, mieszkaniowe, hale magazynowe, klienci: wykonawcy elektryczni, instalatorzy)pierwszych relacji z klientami na rynku (wykonawcy elektryczni, instalatorzy)podstawowej znajomości rynku dystrybucyjnegopodstawowej wiedzy na temat elektrotechnikimotywacji do pracy, chęci do zaczynania nowego projektu, budowania i tworzenia od podstaw struktury firmy w regioniewysoce rozwiniętych umiejętności sprzedażowychchęci do nauki i rozwoju (szkolenia techniczne są zapewnione przez klienta)podstawowej znajomości języka angielskiego- zdarza się, że materiały firmowe są czasami przesyłane w języku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych stałych Klientów, lidera wśród producentów automatyki domowej i budowlanej, oraz systemów oświetlenia poszukujemy obecnie Sales Managera doświadczonego w sprzedaży rozwiązań i produktów na rynku inwestycyjnym.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę terenu woj. Mazowieckiego, Łódzkiego, Podlaskiego, Warmińsko- mazurskiego, Lubelskiego.oferujemyprofesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracękonkurencyjne wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii rocznejopiekę medycznąsamochód służbowy, laptop, telefon komórkowypozostałe narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracyzadaniapraca na projektach z wykonawcami elektrycznymi oraz instalatorami (wizyty na budowach)region działania: mazowieckie, łódzkie, podlaskie, warmińsko mazurskie, lubelskiebudowanie zapotrzebowania na produkty i świadomości markibudowanie relacji z klientami – wykonawcy elektryczni, instalatorzy, dystrybucjaodpowiedzialnośc za realizacje wyznaczonego planu sprzedażyoczekujemyznajomości branży/rynku/klientów- minimum 2 lataznajomości rynku inwestycyjnego (projekty: najlepiej obiekty biurowe, mieszkaniowe, hale magazynowe, klienci: wykonawcy elektryczni, instalatorzy)pierwszych relacji z klientami na rynku (wykonawcy elektryczni, instalatorzy)podstawowej znajomości rynku dystrybucyjnegopodstawowej wiedzy na temat elektrotechnikimotywacji do pracy, chęci do zaczynania nowego projektu, budowania i tworzenia od podstaw struktury firmy w regioniewysoce rozwiniętych umiejętności sprzedażowychchęci do nauki i rozwoju (szkolenia techniczne są zapewnione przez klienta)podstawowej znajomości języka angielskiego- zdarza się, że materiały firmowe są czasami przesyłane w języku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz jasno określoną ścieżkę swojej kariery - sprzedaż w branży przepysłowej? Ta oferta jest dla ciebie! Dla naszego klienta, globalnego producenta produktów samoprzylepnych i rozwiązań systemowych, lidera rynku w Europie i wicelidera na świecie, poszukujemy account managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacjirynkowe wynagrodzenie stałe i premię roczna, uzależnioną od realizacji celówsmochód służbowy i telefon do użytku prowatnegopracę w międzynarodowym zespole i codzinny kontakt z jezykiem angielskimpakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie wakacji, preferencyjne ceny na produkty i inne marki firmowe, bony na święta, kursy językowe)pracę w trybie zdalnm i elastyczny czas pracy zadaniarealizacja wyznaczonego planu sprzedaży oraz wyznaczonych celów jakościowychutrzymanie wysokiego poziomu relacji z powierzonymi klientami i reprezentowanie interesów Firmypozyskiwanie nowych klientów B2B (przemysł) i rozwijanie współpracy z nimifachowe i profesjonalne doradztwo techniczne zastosowań oraz produktów tesa dla firm działających w sektorze produkcji i dla hurtownikówoczekujemywykształcenia wyzszego technicznego udokumentowanego doświadczenia w sprzedaży B2Bdobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie) - raportowanie w języku angielskimprawa jazdy kat. Bbiegłości w obsłudze MS Office i innych aplikacji wspomagających sprzedażprzedsiębiorczości, elastyczności, samodzielności i odpowiedzialnościgotowości do wyjazdów na terenie północnej i wschodniej Polski   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz jasno określoną ścieżkę swojej kariery - sprzedaż w branży przepysłowej? Ta oferta jest dla ciebie! Dla naszego klienta, globalnego producenta produktów samoprzylepnych i rozwiązań systemowych, lidera rynku w Europie i wicelidera na świecie, poszukujemy account managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacjirynkowe wynagrodzenie stałe i premię roczna, uzależnioną od realizacji celówsmochód służbowy i telefon do użytku prowatnegopracę w międzynarodowym zespole i codzinny kontakt z jezykiem angielskimpakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie wakacji, preferencyjne ceny na produkty i inne marki firmowe, bony na święta, kursy językowe)pracę w trybie zdalnm i elastyczny czas pracy zadaniarealizacja wyznaczonego planu sprzedaży oraz wyznaczonych celów jakościowychutrzymanie wysokiego poziomu relacji z powierzonymi klientami i reprezentowanie interesów Firmypozyskiwanie nowych klientów B2B (przemysł) i rozwijanie współpracy z nimifachowe i profesjonalne doradztwo techniczne zastosowań oraz produktów tesa dla firm działających w sektorze produkcji i dla hurtownikówoczekujemywykształcenia wyzszego technicznego udokumentowanego doświadczenia w sprzedaży B2Bdobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie) - raportowanie w języku angielskimprawa jazdy kat. Bbiegłości w obsłudze MS Office i innych aplikacji wspomagających sprzedażprzedsiębiorczości, elastyczności, samodzielności i odpowiedzialnościgotowości do wyjazdów na terenie północnej i wschodniej Polski   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widzianeLokalizacja - CH Wroclavia, Wrocławoferujemyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracęstawkę wynagrodzenia 3400 zł brutto miesięczniepremię od utargu: 300 - 600 złpracę w godzinach 7-15 i 13-21(w tygodniu) oraz 9-21(w weekendy)zadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymdbanie o standardy visual merchandisinguoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendy(co najmniej 2 w miesiącu)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widzianeLokalizacja - CH Wroclavia, Wrocławoferujemyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracęstawkę wynagrodzenia 3400 zł brutto miesięczniepremię od utargu: 300 - 600 złpracę w godzinach 7-15 i 13-21(w tygodniu) oraz 9-21(w weekendy)zadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymdbanie o standardy visual merchandisinguoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendy(co najmniej 2 w miesiącu)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś rozwijać się w branży automotive? Czeka na Ciebie ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnienia praca w ciekawej branży z siedzibą w centrum Poznania (praca jest stacjonarna)możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów anglojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych poszukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka angielskiego o na poziomie min. dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywności umiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotiveAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś rozwijać się w branży automotive? Czeka na Ciebie ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnienia praca w ciekawej branży z siedzibą w centrum Poznania (praca jest stacjonarna)możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów anglojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych poszukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka angielskiego o na poziomie min. dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywności umiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotiveAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • mielec, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlano-recyclingowej, poszukujemy osoby na stanowisko handlowe, odpowiedzialnej za rozwój rynku na terenie Europy Zachodniej oraz Wschodniej. Siedziba firmy mieści się w Mielcu.oferujemypracę w intensywnie rozwijającej się firmie, dającej możliwość rozwoju zawodowego,przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + prowizja),umowę o pracę lub B2B, dużą swobodę oraz elastyczność w działaniach sprzedażowych,możliwość obecności w firmie 1-2 razy w tygodniu,budżety na delegacje drogą lotniczą,stabilne zatrudnienie,współpracę z profesjonalną kadrą managerską. zadaniasprzedaż materiałów z tworzyw sztucznych,zarządzanie grupą stałych klientów,pozyskiwanie nowych Klientów,prowadzenie negocjacji z działami odpowiedzialnymi za zakupy,nadzór nad certyfikacją nowych produktów, monitorowanie rynku, praca w delegacjach zagranicznych. oczekujemybardzo dobrej znajomości (C1) przynajmniej jednego z języków (angielski, niemiecki, rosyjski),gotowości do spędzania czasu pracy w delegacjach służbowych,doświadczenia w sprzedaży w branży budowlanej lub przemysłowej,wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia procesu sprzedaży,samodzielność, determinacja oraz otwartość na nowe wyzwania będzie dużym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlano-recyclingowej, poszukujemy osoby na stanowisko handlowe, odpowiedzialnej za rozwój rynku na terenie Europy Zachodniej oraz Wschodniej. Siedziba firmy mieści się w Mielcu.oferujemypracę w intensywnie rozwijającej się firmie, dającej możliwość rozwoju zawodowego,przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + prowizja),umowę o pracę lub B2B, dużą swobodę oraz elastyczność w działaniach sprzedażowych,możliwość obecności w firmie 1-2 razy w tygodniu,budżety na delegacje drogą lotniczą,stabilne zatrudnienie,współpracę z profesjonalną kadrą managerską. zadaniasprzedaż materiałów z tworzyw sztucznych,zarządzanie grupą stałych klientów,pozyskiwanie nowych Klientów,prowadzenie negocjacji z działami odpowiedzialnymi za zakupy,nadzór nad certyfikacją nowych produktów, monitorowanie rynku, praca w delegacjach zagranicznych. oczekujemybardzo dobrej znajomości (C1) przynajmniej jednego z języków (angielski, niemiecki, rosyjski),gotowości do spędzania czasu pracy w delegacjach służbowych,doświadczenia w sprzedaży w branży budowlanej lub przemysłowej,wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia procesu sprzedaży,samodzielność, determinacja oraz otwartość na nowe wyzwania będzie dużym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim? Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie. Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim? Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie. Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w rozwoju sprzedaży w sieciach, w kanale nowoczesnym? Potrafisz nawiązywać trwałe relacje biznesowe oraz poszukiwać nowych kontaktów? Ciekawa praca czeka już na Ciebie! Kreuj z nami swoją zawodową przyszłość!oferujemystabilne zatrudnienie w formie umowy o prace lub B2Bwynagrodzenie stałe plus premie sprzedażowesamochód służbowyprywatną opiekę medycznązadaniadostarczanie wskaźników ilościowych i jakościowych dla konkretnych sieci handlowych w kanale nowoczesnymodpowiedzialność za egzekucję ustalonej strategii oraz celów sprzedażyutrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmywdrażanie aktywności promocyjnychzapewnianie odpowiedniej dostępności produktówanaliza warunków handlowychoczekujemyorientacji na cele, aktywnej postawy w pozyskiwaniu nowych klientówdoświadczenia zawodowego we współpracy z sieciami handlowymi w kanale nowoczesnymumiejętności sprzedażowych i negocjacyjnychumiejętności utrzymywania dobrych relacji z klientamibardzo dobrej organizacji pracymile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w rozwoju sprzedaży w sieciach, w kanale nowoczesnym? Potrafisz nawiązywać trwałe relacje biznesowe oraz poszukiwać nowych kontaktów? Ciekawa praca czeka już na Ciebie! Kreuj z nami swoją zawodową przyszłość!oferujemystabilne zatrudnienie w formie umowy o prace lub B2Bwynagrodzenie stałe plus premie sprzedażowesamochód służbowyprywatną opiekę medycznązadaniadostarczanie wskaźników ilościowych i jakościowych dla konkretnych sieci handlowych w kanale nowoczesnymodpowiedzialność za egzekucję ustalonej strategii oraz celów sprzedażyutrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmywdrażanie aktywności promocyjnychzapewnianie odpowiedniej dostępności produktówanaliza warunków handlowychoczekujemyorientacji na cele, aktywnej postawy w pozyskiwaniu nowych klientówdoświadczenia zawodowego we współpracy z sieciami handlowymi w kanale nowoczesnymumiejętności sprzedażowych i negocjacyjnychumiejętności utrzymywania dobrych relacji z klientamibardzo dobrej organizacji pracymile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy inżyniera sprzedaży.Jeśli posiadasz wyższe wykształcenie zdobyte na kierunki informatyki lub inżynierii , umiejętności w zakresie tworzenia aplikacji oraz chciałbyś rozwijać się również w kierunku sprzedaży - spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaDoradztwo techniczne i przedsprzedażowe wsparcie dla klientówPrzygotowywanie dokumentacji technicznych, prezentacji, materiałów w celu zwiększenia sprzedaży i promowania produktów Ocena produktów i ich weryfikacja pod kątem funkcjonalności i wydajności Przeprowadzanie prezentacji dla klientówOpracowywanie materiałów technicznychWspółpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz działem technicznym oczekujemyWykształcenia wyższego (zdobytego na kierunku informatyka lub inżynieria lub inne pokrewne)Minimum 2 lata doświadczenia związanego z poniższymi obszarami:-Programowanie z wykorzystaniem popularnych technologii internetowych, frameworków i architektur (HTML, JavaScript, CSS, REST, IIoT itp.)-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami webowymi i systemami sieciowymi-Wdrażanie bezpiecznych aplikacji internetowychWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy inżyniera sprzedaży.Jeśli posiadasz wyższe wykształcenie zdobyte na kierunki informatyki lub inżynierii , umiejętności w zakresie tworzenia aplikacji oraz chciałbyś rozwijać się również w kierunku sprzedaży - spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaDoradztwo techniczne i przedsprzedażowe wsparcie dla klientówPrzygotowywanie dokumentacji technicznych, prezentacji, materiałów w celu zwiększenia sprzedaży i promowania produktów Ocena produktów i ich weryfikacja pod kątem funkcjonalności i wydajności Przeprowadzanie prezentacji dla klientówOpracowywanie materiałów technicznychWspółpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz działem technicznym oczekujemyWykształcenia wyższego (zdobytego na kierunku informatyka lub inżynieria lub inne pokrewne)Minimum 2 lata doświadczenia związanego z poniższymi obszarami:-Programowanie z wykorzystaniem popularnych technologii internetowych, frameworków i architektur (HTML, JavaScript, CSS, REST, IIoT itp.)-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami webowymi i systemami sieciowymi-Wdrażanie bezpiecznych aplikacji internetowychWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Interesuje Cię świat aranżacji przestrzeni biurowych i komercyjnych? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy w prężnie rozwijającej się firmie na stanowisku project managera. Aplikuj już teraz !oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z części zasadniczej oraz prowizji za realizację projektówmożliwość pracy zdalnejpracę w ambitnym i dobrze zorganizowanym zespolenarzędzia do pracy samochód służbowy, telefon, laptoppodnoszenie kwalifikacji systematyczne szkolenia w Polsce i za granicązadaniaaktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymikompleksowa realizacja kontraktów (w tym sporządzanie ofert i kosztorysów)promowanie oferty produktowej realizacja planów sprzedażowych oczekujemydoświadczenia w sprzedaży B2B - branża mebli biurowych, wykładzin obiektowych, oświetlenia lub innych elementów wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe techniczne)znajomości angielskiego w stopniu zaawansowanym zorientowania na klienta i wynikwysokich umiejętności interpersonalnychenergii w działaniu i zaangażowaniaprawo jazdy kategorii B.odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadańzdolności do samodzielnej pracyznajomości MS Office znajomości AutoCad (mile widziana)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Interesuje Cię świat aranżacji przestrzeni biurowych i komercyjnych? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy w prężnie rozwijającej się firmie na stanowisku project managera. Aplikuj już teraz !oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z części zasadniczej oraz prowizji za realizację projektówmożliwość pracy zdalnejpracę w ambitnym i dobrze zorganizowanym zespolenarzędzia do pracy samochód służbowy, telefon, laptoppodnoszenie kwalifikacji systematyczne szkolenia w Polsce i za granicązadaniaaktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymikompleksowa realizacja kontraktów (w tym sporządzanie ofert i kosztorysów)promowanie oferty produktowej realizacja planów sprzedażowych oczekujemydoświadczenia w sprzedaży B2B - branża mebli biurowych, wykładzin obiektowych, oświetlenia lub innych elementów wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe techniczne)znajomości angielskiego w stopniu zaawansowanym zorientowania na klienta i wynikwysokich umiejętności interpersonalnychenergii w działaniu i zaangażowaniaprawo jazdy kategorii B.odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadańzdolności do samodzielnej pracyznajomości MS Office znajomości AutoCad (mile widziana)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą otwartą i kontaktową, a zarządzanie zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu?Stabilne zatrudnienie jest dla Ciebie priorytetem? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Branża elektryczna, hydrauliczna i narzędziowa nie jest Ci obca?To świetnie! Nasz Klient czeka właśnie na Ciebie!Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweprywatną opiekę medycznąmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeńpracę w przyjaznej atmosferze bezpieczne warunki pracyrabat pracowniczyzadania·      realizacja KPI·      realizacja założeń ilościowych i jakościowych działu·      organizacja pracy podległego działu (6-10 osób)·      zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepu ·      obsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowych·      wspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działu ·      profesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedaży·      dbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami ·      monitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemy·      min. średnie wykształcenie ·      doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem·      mile widziana doświadczenie w branży ogólnobudowlanej·      wysokiej chęci osiągania ambitnych celów ·      ambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą otwartą i kontaktową, a zarządzanie zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu?Stabilne zatrudnienie jest dla Ciebie priorytetem? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Branża elektryczna, hydrauliczna i narzędziowa nie jest Ci obca?To świetnie! Nasz Klient czeka właśnie na Ciebie!Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweprywatną opiekę medycznąmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeńpracę w przyjaznej atmosferze bezpieczne warunki pracyrabat pracowniczyzadania·      realizacja KPI·      realizacja założeń ilościowych i jakościowych działu·      organizacja pracy podległego działu (6-10 osób)·      zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepu ·      obsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowych·      wspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działu ·      profesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedaży·      dbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami ·      monitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemy·      min. średnie wykształcenie ·      doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem·      mile widziana doświadczenie w branży ogólnobudowlanej·      wysokiej chęci osiągania ambitnych celów ·      ambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w branży poligraficznej? Jesteś handlowcem z krwi i kości a marketing to twój konik? Wyślij do nas aplikację na stanowisko HANDLOWCA W BRANŻY POLIGRAFICZNEJ w woj. lubelskim. Szukamy osoby kreatywnej, mocno zaangażowanej w swoje działania i chętnej do dzielenia się doświadczeniem branżowym.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe+ premię z zysku działuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (UoP)szkolenia wdrażające niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)zadaniaprowadzenie aktywnej sprzedażyrozwój marketingu, prowadzenie działań marketingowychbadanie rynku lokalnego/analiza działań konkurencjiopieka nad kluczowymi klientami oczekujemydoświadczenia na analogicznym stanowisku w branży poligraficznejwykształcenia wyższego (mile widziane zarządzanie i marketing) znajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umiejętności budowania relacji z innymi kreatywności i zaangażowania komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w branży poligraficznej? Jesteś handlowcem z krwi i kości a marketing to twój konik? Wyślij do nas aplikację na stanowisko HANDLOWCA W BRANŻY POLIGRAFICZNEJ w woj. lubelskim. Szukamy osoby kreatywnej, mocno zaangażowanej w swoje działania i chętnej do dzielenia się doświadczeniem branżowym.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe+ premię z zysku działuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (UoP)szkolenia wdrażające niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)zadaniaprowadzenie aktywnej sprzedażyrozwój marketingu, prowadzenie działań marketingowychbadanie rynku lokalnego/analiza działań konkurencjiopieka nad kluczowymi klientami oczekujemydoświadczenia na analogicznym stanowisku w branży poligraficznejwykształcenia wyższego (mile widziane zarządzanie i marketing) znajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umiejętności budowania relacji z innymi kreatywności i zaangażowania komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się modą? Obsługa klienta nie sprawia Ci problemu? Aplikuj!oferujemypracę na stałe w ekskluzywnej, znanej hiszpańskiej marce odzieżowej w Arkadiiumowę o pracęwynagrodzenie rozpoczynające się od 4000brutto + premie sprzedażowepakiet opieki zdrowotnejpracę od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 (w systemie zmianowym)możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeńzadaniaprezentowanie oferty firmy oraz pomaganie klientom w wyborze właściwego produktu obsługa i tworzenie przyjaznych relacji z klientemdbanie o czystość salonu i ekspozycję produktówoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejzainteresowanie modą mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się modą? Obsługa klienta nie sprawia Ci problemu? Aplikuj!oferujemypracę na stałe w ekskluzywnej, znanej hiszpańskiej marce odzieżowej w Arkadiiumowę o pracęwynagrodzenie rozpoczynające się od 4000brutto + premie sprzedażowepakiet opieki zdrowotnejpracę od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22 (w systemie zmianowym)możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeńzadaniaprezentowanie oferty firmy oraz pomaganie klientom w wyborze właściwego produktu obsługa i tworzenie przyjaznych relacji z klientemdbanie o czystość salonu i ekspozycję produktówoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejzainteresowanie modą mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki poszukujemy doświadczonego inżyniera sprzedaży. Aplikuj - jeśli masz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego lub technologicznego) !oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiiNarzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Szkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaSprzedaż ciśnieniowych zaworów bezpieczeństwa, regulatorów i zbiornikówAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientówZarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiUstalenie i realizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówPoszukiwanie nowych możliwości sprzedaży przydzielonych rozwiązań i usług nowym klientom i branżomNegocjowanie z klientem odpowiednich umów biznesowych w ramach uzgodnionego przekazania uprawnień (w tym struktury rabatowe, cenowe i wolumenowe)Uczestniczenie w działaniach związanych z rozwojem klienta takich jak np. targi, konferencje mające na celu: promowanie, sprzedaż produktów, rozwiązań i usług na wyznaczonym terytorium.oczekujemyMinimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego i technologicznego) lub innym pokrewnymZnajomości j. angielskiego - min. B2Zorientowania na działanie, nastawienia na wyniki Silnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychBardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Word Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki poszukujemy doświadczonego inżyniera sprzedaży. Aplikuj - jeśli masz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego lub technologicznego) !oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiiNarzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Szkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaSprzedaż ciśnieniowych zaworów bezpieczeństwa, regulatorów i zbiornikówAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientówZarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiUstalenie i realizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówPoszukiwanie nowych możliwości sprzedaży przydzielonych rozwiązań i usług nowym klientom i branżomNegocjowanie z klientem odpowiednich umów biznesowych w ramach uzgodnionego przekazania uprawnień (w tym struktury rabatowe, cenowe i wolumenowe)Uczestniczenie w działaniach związanych z rozwojem klienta takich jak np. targi, konferencje mające na celu: promowanie, sprzedaż produktów, rozwiązań i usług na wyznaczonym terytorium.oczekujemyMinimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży na rynku przemysłowym (szczególnie w zakresie przemysłu mechanicznego i technologicznego) lub innym pokrewnymZnajomości j. angielskiego - min. B2Zorientowania na działanie, nastawienia na wyniki Silnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychBardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Word Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesuje Cię branża kosmetyczna? Lubisz pracę z ludźmi? Aktualnie dla jednej z sieci sklepów zajmującej się sprzedażą perfum oraz kosmetyków poszukujemy pracownika na stanowisko doradcy klienta. Lokalizacja: CH Riviera Gdyniaoferujemyumowę zlecenie na czas od 20.09 do 30.09,elastyczny czas pracy,pracę w miłej atmosferze,poszerzenie wiedzy na temat kosmetyków.zadaniawspieranie perfumerii w obsłudze klienta,pomoc w doborze kosmetyków,praca na sali sprzedaży.oczekujemysilnej motywacji,dyspozycyjności w dn. 20.09 do 30.09,mile widziane zainteresowanie makijażem.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesuje Cię branża kosmetyczna? Lubisz pracę z ludźmi? Aktualnie dla jednej z sieci sklepów zajmującej się sprzedażą perfum oraz kosmetyków poszukujemy pracownika na stanowisko doradcy klienta. Lokalizacja: CH Riviera Gdyniaoferujemyumowę zlecenie na czas od 20.09 do 30.09,elastyczny czas pracy,pracę w miłej atmosferze,poszerzenie wiedzy na temat kosmetyków.zadaniawspieranie perfumerii w obsłudze klienta,pomoc w doborze kosmetyków,praca na sali sprzedaży.oczekujemysilnej motywacji,dyspozycyjności w dn. 20.09 do 30.09,mile widziane zainteresowanie makijażem.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wschowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w branży spożywczej i lubisz pracę w handlu, a dodatkowo wiesz jak zarządzać zespołem?Chcemy Cię poznać i porozmawiać o ciekawej ofercie pracy- aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienieumowę o pracęliczne szkoleniakonkurencyjne wynagrodzenieatrakcyjny system premiowynarzędzia niezbędne do pracyzadaniasprzedaż i promocja produktówzamawianie towarusprawdzanie jakości i zgodności cenprowadzenie/nadzorowanie akcji promocyjnychoptymalizacja kosztów i doskonalenie działań firmyobsługa systemu sklepowegozarządzanie podległym zespołem, motywowanie do pracywyznaczanie i egzekwowanie wykonania celówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej minimum rokwykształcenia co najmniej zawodowego, preferowane handloweznajomości technik sprzedaży i efektywnego ich wykorzystywaniaumiejętności obsługi kasy fiskalnej i terminalapodstaw księgowości, niezbędnych do rozliczenia okresowegoumiejętności skutecznego zarządzania zespołemmile widziana książeczka sanitarno- epidemiologicznaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w branży spożywczej i lubisz pracę w handlu, a dodatkowo wiesz jak zarządzać zespołem?Chcemy Cię poznać i porozmawiać o ciekawej ofercie pracy- aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienieumowę o pracęliczne szkoleniakonkurencyjne wynagrodzenieatrakcyjny system premiowynarzędzia niezbędne do pracyzadaniasprzedaż i promocja produktówzamawianie towarusprawdzanie jakości i zgodności cenprowadzenie/nadzorowanie akcji promocyjnychoptymalizacja kosztów i doskonalenie działań firmyobsługa systemu sklepowegozarządzanie podległym zespołem, motywowanie do pracywyznaczanie i egzekwowanie wykonania celówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej minimum rokwykształcenia co najmniej zawodowego, preferowane handloweznajomości technik sprzedaży i efektywnego ich wykorzystywaniaumiejętności obsługi kasy fiskalnej i terminalapodstaw księgowości, niezbędnych do rozliczenia okresowegoumiejętności skutecznego zarządzania zespołemmile widziana książeczka sanitarno- epidemiologicznaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie we współpracy z gospodarstwami rolnymi w Polsce nie jest Ci obca? Obecnie klienta, firmy z siedzibą w woj. lubuskim, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. zakupu i sprzedażyoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcypracę od poniedziałku do piątkuniezbędna narzędzia do pracy: auto służbowe, komputer, telefonmożliwość szkoleń i rozwojuw początkowym okresie pracę stacjonarną w siedzibie firmy, docelowo pracę zdalną połączoną z wyjazdami do dostawcówzadaniazakup surowców na terenie zachodniej Polskipozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji z dotychczasowyminadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówkontrolowanie kosztów i budżetukształtowanie polityki cenowejwspółpraca z pracownikami innych działów firmyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i analizowanie ich potrzeboczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z hodowcami warzywprawa jazdy kat. B komunikatywnej znajomości języka angielskiegomobilności, gotowości do pojawiania się w siedzibie firmyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie we współpracy z gospodarstwami rolnymi w Polsce nie jest Ci obca? Obecnie klienta, firmy z siedzibą w woj. lubuskim, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. zakupu i sprzedażyoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcypracę od poniedziałku do piątkuniezbędna narzędzia do pracy: auto służbowe, komputer, telefonmożliwość szkoleń i rozwojuw początkowym okresie pracę stacjonarną w siedzibie firmy, docelowo pracę zdalną połączoną z wyjazdami do dostawcówzadaniazakup surowców na terenie zachodniej Polskipozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji z dotychczasowyminadzór nad dystrybucją i stanem zapasów produktówkontrolowanie kosztów i budżetukształtowanie polityki cenowejwspółpraca z pracownikami innych działów firmyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i analizowanie ich potrzeboczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z hodowcami warzywprawa jazdy kat. B komunikatywnej znajomości języka angielskiegomobilności, gotowości do pojawiania się w siedzibie firmyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz budować relacje z klientami biznesowymi, może nawet posiadasz temperament handlowca, i czujesz się w sprzedaży technicznej? Jeśli interesuje Cię branża techniczna i przemysłowa oraz automatyka przemysłowa, mechanika, robotyka, to wygląda na to, że możemy spełnić Twoje marzenia o następnej pracy! oferujemydobre wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)umowę o pracęstałe godziny pracy 08.00-16.00 od poniedziałku do piątku w biurze firmypracę stacjonarnąsystem szkoleń dostosowany do potrzebpracę z użyciem nowych technologiizadaniapozyskiwanie nowych klientów określonym regionie oraz podtrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami już pozyskanymi (teren całej Polski), czyli:wyszukiwanie potencjalnych firm do kontaktuobsługa zapytań ofertowych wsparcie procesu sprzedażywspółpraca z terenowym doradcą handlowymtelefoniczny oraz mailowy kontakt z klientemoczekujemydoświadczenia w obszarze doradztwa technicznego i sprzedaży telefonicznej (firmy o profilu technicznym) wykształcenia technicznego (minium średniego)umiejętności nawiązywania relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktuumiejętności analitycznychwysokiego poziomu samodzielnościumiejętności elastycznego dostosowania się do rozmówcyinicjatywy w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz budować relacje z klientami biznesowymi, może nawet posiadasz temperament handlowca, i czujesz się w sprzedaży technicznej? Jeśli interesuje Cię branża techniczna i przemysłowa oraz automatyka przemysłowa, mechanika, robotyka, to wygląda na to, że możemy spełnić Twoje marzenia o następnej pracy! oferujemydobre wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)umowę o pracęstałe godziny pracy 08.00-16.00 od poniedziałku do piątku w biurze firmypracę stacjonarnąsystem szkoleń dostosowany do potrzebpracę z użyciem nowych technologiizadaniapozyskiwanie nowych klientów określonym regionie oraz podtrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami już pozyskanymi (teren całej Polski), czyli:wyszukiwanie potencjalnych firm do kontaktuobsługa zapytań ofertowych wsparcie procesu sprzedażywspółpraca z terenowym doradcą handlowymtelefoniczny oraz mailowy kontakt z klientemoczekujemydoświadczenia w obszarze doradztwa technicznego i sprzedaży telefonicznej (firmy o profilu technicznym) wykształcenia technicznego (minium średniego)umiejętności nawiązywania relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktuumiejętności analitycznychwysokiego poziomu samodzielnościumiejętności elastycznego dostosowania się do rozmówcyinicjatywy w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy dwóch osób do pracy dorywczej w sklepie Tchibo w galerii Outlet ParkJedna osoba do prac w zróżnicowanym grafiku- dostosowanym do Twojej dyspozycyjnościDruga osoba praca głownie we wtorki jedyne czego wymagamy to dyspozycyjności oraz aktualnej książeczki Sanepid Jesteś zainteresowany?Zadzwoń 506 463 132 lub aplikuj na ogłoszenie oferujemyelastyczny grafik pracystawkę 18,50 brutto/hzatrudnienie na podstawie umowy zleceniecomiesięczny pakiet kawybenefity oferowane przez Randstad (karta sportowa, pakiet medyczny)zadaniawykonywanie czynności pomocniczych na terenie sklepu: sprzedaż, wykładanie towaru, parzenie kawyoczekujemyaktualnych badań sanepidowskichdyspozycyjności do pracy Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujemy dwóch osób do pracy dorywczej w sklepie Tchibo w galerii Outlet ParkJedna osoba do prac w zróżnicowanym grafiku- dostosowanym do Twojej dyspozycyjnościDruga osoba praca głownie we wtorki jedyne czego wymagamy to dyspozycyjności oraz aktualnej książeczki Sanepid Jesteś zainteresowany?Zadzwoń 506 463 132 lub aplikuj na ogłoszenie oferujemyelastyczny grafik pracystawkę 18,50 brutto/hzatrudnienie na podstawie umowy zleceniecomiesięczny pakiet kawybenefity oferowane przez Randstad (karta sportowa, pakiet medyczny)zadaniawykonywanie czynności pomocniczych na terenie sklepu: sprzedaż, wykładanie towaru, parzenie kawyoczekujemyaktualnych badań sanepidowskichdyspozycyjności do pracy Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera. oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producenta samodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowezadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientami odpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowejoczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera. oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producenta samodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowezadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientami odpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowejoczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu rynku produktów BHP lub szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży BHP doświadczenia w sprzedaży B2B zaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina, ciągłe samodoskonalenieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu rynku produktów BHP lub szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży BHP doświadczenia w sprzedaży B2B zaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina, ciągłe samodoskonalenieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC?  Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim?Chcesz dołączyć do stabilnego pracodawcy? Świetnie się składa! Dla naszego klienta, wiodącego producenta z branży HVAC poszukujemy area sales managera.Daj sobie szansę na rozwój zawodowy, nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość uzyskania premiiSzeroki pakiet benefitówMożliwość rozwojuNarzędzia do pracySzkolenia wdrożeniowezadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientów (woj. śląskie i małopolskie)Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiRealizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów, finalizowanie kontraktówPrezentacja produktów i wsparcie merytoryczne dla klientów Monitorowanie rynku na powierzonym regionieUdział w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach marketingowych oczekujemyWyższego wykształcenia (najlepiej technicznego)Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w budowaniu sieci dystrybucji i doświadczenia na podobnym na stanowisko (szczególnie w branży HVAC lub innej pokrewnej)Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)Zorientowania na działanie, nastawienia na wynikiSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC?  Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim?Chcesz dołączyć do stabilnego pracodawcy? Świetnie się składa! Dla naszego klienta, wiodącego producenta z branży HVAC poszukujemy area sales managera.Daj sobie szansę na rozwój zawodowy, nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość uzyskania premiiSzeroki pakiet benefitówMożliwość rozwojuNarzędzia do pracySzkolenia wdrożeniowezadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientów (woj. śląskie i małopolskie)Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiRealizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów, finalizowanie kontraktówPrezentacja produktów i wsparcie merytoryczne dla klientów Monitorowanie rynku na powierzonym regionieUdział w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach marketingowych oczekujemyWyższego wykształcenia (najlepiej technicznego)Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w budowaniu sieci dystrybucji i doświadczenia na podobnym na stanowisko (szczególnie w branży HVAC lub innej pokrewnej)Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)Zorientowania na działanie, nastawienia na wynikiSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jaworzno, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • piastów, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dodatkowej? Nie czekaj! Zaaplikuj!oferujemyumowę zleceniestawkę 25 zł brutto/hpracę w dn. 7-11 września, godz.8-16zadaniaprace pomocnicze na sklepieporządkowanie towaru układanie produktów na półkachoczekujemydyspozycyjnościchęci do pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy dodatkowej? Nie czekaj! Zaaplikuj!oferujemyumowę zleceniestawkę 25 zł brutto/hpracę w dn. 7-11 września, godz.8-16zadaniaprace pomocnicze na sklepieporządkowanie towaru układanie produktów na półkachoczekujemydyspozycyjnościchęci do pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z producentem materiałów opakowaniowych, firmy, stale rozwijającej swój park maszynowy poszukujemy przedstawiciela handlowego, który chciałby mieć wpływ na rozwój biznesu. Profesjonalne środowisko pracy, szeroka oferta, innowacyjne produkty jest tym co cechuje naszego Klienta!oferujemywspółpracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuumowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem oraz premiami sprzedażowyminarzędzia pracy: samochód służbowy, laptop i telefon komórkowydużą samodzielność i możliwość wpływu na rozwój regionu przyjazną atmosferę pracy zadaniaaktywny rozwój portfolio klientów na terenie woj. dolnośląskiego oraz opolskiego (m.in. wprowadzanie na rynek produktu najnowszej generacji - folii FILMBEC INFINITY oraz folii stretch beztubowej)realizacja wskazanych celów związanych z rozwojem biznesuumawianie oraz odbywanie spotkań z klientamiraportowanie wyników sprzedaży analiza sytuacji rynkowejoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku sprzedażowym- min. 2 lata w branży opakowań lub pokrewnejumiejętności negocjacyjnych oraz nastawienia na rozwój biznesuznajomości branży opakowańaktywnego prawa jazdy kat. Bmiejsca zamieszkania na terenie woj. dolnośląskiego lub opolskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Wraz z producentem materiałów opakowaniowych, firmy, stale rozwijającej swój park maszynowy poszukujemy przedstawiciela handlowego, który chciałby mieć wpływ na rozwój biznesu. Profesjonalne środowisko pracy, szeroka oferta, innowacyjne produkty jest tym co cechuje naszego Klienta!oferujemywspółpracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuumowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem oraz premiami sprzedażowyminarzędzia pracy: samochód służbowy, laptop i telefon komórkowydużą samodzielność i możliwość wpływu na rozwój regionu przyjazną atmosferę pracy zadaniaaktywny rozwój portfolio klientów na terenie woj. dolnośląskiego oraz opolskiego (m.in. wprowadzanie na rynek produktu najnowszej generacji - folii FILMBEC INFINITY oraz folii stretch beztubowej)realizacja wskazanych celów związanych z rozwojem biznesuumawianie oraz odbywanie spotkań z klientamiraportowanie wyników sprzedaży analiza sytuacji rynkowejoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku sprzedażowym- min. 2 lata w branży opakowań lub pokrewnejumiejętności negocjacyjnych oraz nastawienia na rozwój biznesuznajomości branży opakowańaktywnego prawa jazdy kat. Bmiejsca zamieszkania na terenie woj. dolnośląskiego lub opolskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów z lokalizacją w Gdańsku, poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. kluczowych klientów (key account manager). znasz biegle język angielski i miałeś/aś okazję wykorzystywać go w codziennej pracy? na Twoim koncie są już doświadczenia związane ze współpracą z klientem biznesowym w międzynarodowym środowisku?jesteś gotowy/a na kolejne wyzwanie zawodowe?Aplikuj i porozmawiajmy o ofercie!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku pracy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ciekawe wyzwania i możliwości rozwoju zadaniaopieka nad kluczowymi klientami poszukiwanie możliwość sprzedażowych w ramach aktualnego portfolio klientów utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami i rozwój relacji przygotowywanie i prezentowanie raportów przy współpracy z działami Business Intelligenceodpowiedzialność za aktualizację systemu i niezbędnej dokumentacji współpraca z działami wsparcia sprzedaży oczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy doświadczenia we współpracy z klientem biznesowymwykształcenia wyższegozaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom C1) - warunek koniecznyznajomość pakietu MS Office oraz systemów CRMumiejętności analityczneotwartość na zmiany i pracę w dynamicznym środowisku samodzielność w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów z lokalizacją w Gdańsku, poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. kluczowych klientów (key account manager). znasz biegle język angielski i miałeś/aś okazję wykorzystywać go w codziennej pracy? na Twoim koncie są już doświadczenia związane ze współpracą z klientem biznesowym w międzynarodowym środowisku?jesteś gotowy/a na kolejne wyzwanie zawodowe?Aplikuj i porozmawiajmy o ofercie!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku pracy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ciekawe wyzwania i możliwości rozwoju zadaniaopieka nad kluczowymi klientami poszukiwanie możliwość sprzedażowych w ramach aktualnego portfolio klientów utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami i rozwój relacji przygotowywanie i prezentowanie raportów przy współpracy z działami Business Intelligenceodpowiedzialność za aktualizację systemu i niezbędnej dokumentacji współpraca z działami wsparcia sprzedaży oczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy doświadczenia we współpracy z klientem biznesowymwykształcenia wyższegozaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom C1) - warunek koniecznyznajomość pakietu MS Office oraz systemów CRMumiejętności analityczneotwartość na zmiany i pracę w dynamicznym środowisku samodzielność w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • myślenice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej, znasz SAP-a? Chcesz pracować dla jednej z największych firm z branży produkcji materiałów budowlanych i rozwijać swoje kwalifikacje? Sprawdź co możesz zyskać! Aplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracę na 1/2 etatu z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślonyatrakcyjne wynagrodzenieubezpieczenie kartę sportowąopiękę medycznąpracę od zarazprace w miłej atmosferzezadania   Kontrola rozliczeń zakładu:   Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów;   Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług;   Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań;   Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania;   Przygotowywanie raportów rozliczeniowych;   Obsługa Klientów;   Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych i produkcyjnych;   Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego.oczekujemy    Minimum wykształcenia średniego (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym);    Doświadczenia w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu;    Dobrej znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel);    Znajomości systemu SAP będzie dodatkowym atutem;    Dyspozycyjności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej, znasz SAP-a? Chcesz pracować dla jednej z największych firm z branży produkcji materiałów budowlanych i rozwijać swoje kwalifikacje? Sprawdź co możesz zyskać! Aplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracę na 1/2 etatu z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślonyatrakcyjne wynagrodzenieubezpieczenie kartę sportowąopiękę medycznąpracę od zarazprace w miłej atmosferzezadania   Kontrola rozliczeń zakładu:   Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów;   Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług;   Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań;   Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania;   Przygotowywanie raportów rozliczeniowych;   Obsługa Klientów;   Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych i produkcyjnych;   Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego.oczekujemy    Minimum wykształcenia średniego (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym);    Doświadczenia w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu;    Dobrej znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel);    Znajomości systemu SAP będzie dodatkowym atutem;    Dyspozycyjności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego mieści się w Twojej najbliższej okolicy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV jesteśmy tuż obok! :)oferujemystabilność zatrudnienia - umowa o pracę oraz dwuskładnikowy system wynagaradzania możliwości rozwoju, w tym profesjonalny pakiet szkoleńprywatną opiekę medycznąpakiet niezbędnych narzędzi pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęzadaniaaktywne promowanie i sprzedaż rozwiązań i produktów na rynku dystrybucyjnym, region działania: zachodnio-pomorskie, pomorskie, północna część wielkopolskipozyskiwanie nowych klientów dystrybucyjnychrealizowanie indywidualnych celów sprzedażowychorganizowanie prezentacji produktowychdbanie o merchandising produktównawiązywanie relacji biznesowych z wykonawcami i budowa ich bazyprowadzenie szkoleń dla wykonawców i pracowników składów budowlanychraportowanie aktywności w oparciu o platformę Salesforceudział w seminariach, konferencjach i targach branżowychoczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - znajomość rynku dystrybucyjnego materiałów budowlanychdoświadczenia w sprzedaży suchych zapraw i klejówłatwości w nawiązywaniu relacji biznesowychsamodzielności i inicjatywy w działaniuzdolności negocjacyjnych i sprzedażowychczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do podróży służbowych na podległym terenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego mieści się w Twojej najbliższej okolicy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV jesteśmy tuż obok! :)oferujemystabilność zatrudnienia - umowa o pracę oraz dwuskładnikowy system wynagaradzania możliwości rozwoju, w tym profesjonalny pakiet szkoleńprywatną opiekę medycznąpakiet niezbędnych narzędzi pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęzadaniaaktywne promowanie i sprzedaż rozwiązań i produktów na rynku dystrybucyjnym, region działania: zachodnio-pomorskie, pomorskie, północna część wielkopolskipozyskiwanie nowych klientów dystrybucyjnychrealizowanie indywidualnych celów sprzedażowychorganizowanie prezentacji produktowychdbanie o merchandising produktównawiązywanie relacji biznesowych z wykonawcami i budowa ich bazyprowadzenie szkoleń dla wykonawców i pracowników składów budowlanychraportowanie aktywności w oparciu o platformę Salesforceudział w seminariach, konferencjach i targach branżowychoczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - znajomość rynku dystrybucyjnego materiałów budowlanychdoświadczenia w sprzedaży suchych zapraw i klejówłatwości w nawiązywaniu relacji biznesowychsamodzielności i inicjatywy w działaniuzdolności negocjacyjnych i sprzedażowychczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do podróży służbowych na podległym terenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj!oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, 3800 - 4000 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie oczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj!oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, 3800 - 4000 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie oczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję, Umowę o pracę, Samochód służbowy także do użytku prywatnego, Telefon służbowy oraz laptop, Możliwość pracy zdalnej, Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta, Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa, Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza, Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych, Znajomości technik sprzedaży i negocjacji, Nastawienia na realizację wyznaczonych celów, Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy, Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję, Umowę o pracę, Samochód służbowy także do użytku prywatnego, Telefon służbowy oraz laptop, Możliwość pracy zdalnej, Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta, Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa, Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza, Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych, Znajomości technik sprzedaży i negocjacji, Nastawienia na realizację wyznaczonych celów, Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy, Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 42 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.