You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla sprzedaz: 39

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
       Jesteś komunikatywną  entuzjastycznie nastawioną do życia osobą. Posiadasz już pierwsze doświadczenie w sprzedaży? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku specjalista ds. sprzedaży.oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęniezbędne do pracy narzędziamożliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniompraca stacjonarna, wygodne godziny pracy 8-16, wolne weekendy atrakcyjne wynagrodzenie zadaniaPozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji już z aktywnymi Przygotowywanie ofertRealizowanie zamówieńProfesjonalne rozpatrywanie reklamacjiDbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie i poza niąWysyłanie katalogów oraz materiałów reklamowych do jak największej liczby zainteresowanych odbiorcówoczekujemyDoświadczenia w handlu i obsłudze klientaKomunikatywności na bardzo wysokim poziomieZnajomości języka angielskiego - dodatkowy atut Znajomości programów komputerowych typu EXCEL/WORDPozytywnego podejścia do każdego klienta Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
       Jesteś komunikatywną  entuzjastycznie nastawioną do życia osobą. Posiadasz już pierwsze doświadczenie w sprzedaży? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku specjalista ds. sprzedaży.oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęniezbędne do pracy narzędziamożliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniompraca stacjonarna, wygodne godziny pracy 8-16, wolne weekendy atrakcyjne wynagrodzenie zadaniaPozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji już z aktywnymi Przygotowywanie ofertRealizowanie zamówieńProfesjonalne rozpatrywanie reklamacjiDbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie i poza niąWysyłanie katalogów oraz materiałów reklamowych do jak największej liczby zainteresowanych odbiorcówoczekujemyDoświadczenia w handlu i obsłudze klientaKomunikatywności na bardzo wysokim poziomieZnajomości języka angielskiego - dodatkowy atut Znajomości programów komputerowych typu EXCEL/WORDPozytywnego podejścia do każdego klienta Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • olsztyn, warmińsko-mazurskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Olsztynoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwości, ok. 50 godzin miesięczniepracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki sanepidowskiejdyspozycyjności od poniedziałku do piątkumile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Olsztynoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwości, ok. 50 godzin miesięczniepracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki sanepidowskiejdyspozycyjności od poniedziałku do piątkumile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy? A może szukasz zmiany?Jeżeli masz doświadczenie handlowe, znasz tajniki skutecznej sprzedaży a do tego lubisz pracę z klientem, to zapraszam Cię do zapoznania się z niniejszą ofertą pracy.Zachęcam Cię do aplikowania, jeśli chcesz pracować u jednego z liderów na rynku technicznym.oferujemy zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,godziny pracy od 8 do 16,telefon, laptop, samochód służbowy,szkoleniazadaniaodpowiedzialność za opiekę nad Klientami- utrzymywanie i budowanie relacji, sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją,rozpatrywanie reklamacji,zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowychoczekujemydoświadczenia w sprzedaży B2B/B2C,zaangażowania oraz otwartości na potrzeby Klienta,umiejętności komunikacyjnych i budowania relacji,znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,prawa jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? A może szukasz zmiany?Jeżeli masz doświadczenie handlowe, znasz tajniki skutecznej sprzedaży a do tego lubisz pracę z klientem, to zapraszam Cię do zapoznania się z niniejszą ofertą pracy.Zachęcam Cię do aplikowania, jeśli chcesz pracować u jednego z liderów na rynku technicznym.oferujemy zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,godziny pracy od 8 do 16,telefon, laptop, samochód służbowy,szkoleniazadaniaodpowiedzialność za opiekę nad Klientami- utrzymywanie i budowanie relacji, sprzedaż umów serwisowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją,rozpatrywanie reklamacji,zarządzanie powierzonym terenem pod kątem usług i produktów serwisowychoczekujemydoświadczenia w sprzedaży B2B/B2C,zaangażowania oraz otwartości na potrzeby Klienta,umiejętności komunikacyjnych i budowania relacji,znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,prawa jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwartą i przyjazną kulturę organizacyjnązadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazmailowypozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwartą i przyjazną kulturę organizacyjnązadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazmailowypozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim?Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie.Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracy Mile widziane: znajomość j. angielskiego  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim?Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie.Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracy Mile widziane: znajomość j. angielskiego  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelZnajomości j. angielskiego na poziomie min. B2Kreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelZnajomości j. angielskiego na poziomie min. B2Kreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wyższe wykształcenie zdobyte na kierunku informatyki lub inżynierii oraz umiejętności w zakresie tworzenia aplikacji? Jeśli na dodatek chciałbyś rozwijać się w kierunku sprzedaży u lidera automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaDoradztwo techniczne i przedsprzedażowe wsparcie dla klientówPrzygotowywanie dokumentacji technicznych, prezentacji, materiałów w celu zwiększenia sprzedaży i promowania produktów Ocena produktów i ich weryfikacja pod kątem funkcjonalności i wydajności Przeprowadzanie prezentacji dla klientówOpracowywanie materiałów technicznychWspółpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz działem technicznym oczekujemyWykształcenia wyższego (zdobytego na kierunku informatyka lub inżynieria lub inne pokrewne)Minimum 2 lata doświadczenia związanego z poniższymi obszarami:-Programowanie z wykorzystaniem popularnych technologii internetowych, frameworków i architektur (HTML, JavaScript, CSS, REST, IIoT itp.)-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami webowymi i systemami sieciowymi-Wdrażanie bezpiecznych aplikacji internetowychWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz wyższe wykształcenie zdobyte na kierunku informatyki lub inżynierii oraz umiejętności w zakresie tworzenia aplikacji? Jeśli na dodatek chciałbyś rozwijać się w kierunku sprzedaży u lidera automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaDoradztwo techniczne i przedsprzedażowe wsparcie dla klientówPrzygotowywanie dokumentacji technicznych, prezentacji, materiałów w celu zwiększenia sprzedaży i promowania produktów Ocena produktów i ich weryfikacja pod kątem funkcjonalności i wydajności Przeprowadzanie prezentacji dla klientówOpracowywanie materiałów technicznychWspółpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz działem technicznym oczekujemyWykształcenia wyższego (zdobytego na kierunku informatyka lub inżynieria lub inne pokrewne)Minimum 2 lata doświadczenia związanego z poniższymi obszarami:-Programowanie z wykorzystaniem popularnych technologii internetowych, frameworków i architektur (HTML, JavaScript, CSS, REST, IIoT itp.)-Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami webowymi i systemami sieciowymi-Wdrażanie bezpiecznych aplikacji internetowychWysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesuje Cię tylko sprzedaż specjalistyczna i doradztwo techniczne? Ta oferta może być dla ciebie! Nasz klient oferuje na rynku Polskim nową gamę produktów pomp do cyrkulacji wody Przyślij CV i sprawdź ofertę pracy!oferujemyumowę o pracę pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwijania nowej gamy produktów na rynku Polskimdużą samodzielność w wykonywaniu pracy atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażysamochód służbowy i narzędzia pracypakiet atrakcyjnych benefitówzadaniasprzedaż projektów i rozwiązań w ramach produktów pomp cyrkulacyjnychutrzymywanie dobrych relacji z dealerami, instytutem projektowym, firmami konsultingowymi/inżynierskimi i władzamiutrzymywanie i rozwijanie długoterminowe partnerstwo z głównym partnerem biznesowymrozwijanie sieci sprzedaży w zakresie dealerów, partnerów biznesowychzapewnienie wsparcia sprzedaży dystrybutorom / partnerom w sprzedaży IND (w tym projekty przemysłowe i przemysłowi użytkownicy końcowi)poszukiwanie nowych możliwości i perspektyw generowania nowych leadów sprzedażowych, rozwoju nowych branżkoordynowanie i uczestnictwo w seminariach dla klientów, wystawach i innych wydarzeniach promocyjnych sprzedażyrejestrowanie działąń w CRMoczekujemywykształcenia wyższego technicznego doświadczenia powyżej 3 lat w pracy ze sprzętem płynnym lub pracami konsultingowymi lub sprzedażowymi w dziedzinach przemysłowych (znajomość asortymentu pomp będzie atutem)znajomości języków polskiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym (są to jezyki komunikacji w firmie) znajomość innego języka obcego będzie atutemmyślenia strategiczne z dobrym wyważeniem krótkoterminowej i średnio-/długoterminowej złożoności biznesowejkompetencji gracza zespołowego ale zdolnego do samodzielnej i zdalnej pracy w globalnym środowiskuumiejętności budowania silnych relacji z klientamiumiejętności negocjacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesuje Cię tylko sprzedaż specjalistyczna i doradztwo techniczne? Ta oferta może być dla ciebie! Nasz klient oferuje na rynku Polskim nową gamę produktów pomp do cyrkulacji wody Przyślij CV i sprawdź ofertę pracy!oferujemyumowę o pracę pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwijania nowej gamy produktów na rynku Polskimdużą samodzielność w wykonywaniu pracy atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażysamochód służbowy i narzędzia pracypakiet atrakcyjnych benefitówzadaniasprzedaż projektów i rozwiązań w ramach produktów pomp cyrkulacyjnychutrzymywanie dobrych relacji z dealerami, instytutem projektowym, firmami konsultingowymi/inżynierskimi i władzamiutrzymywanie i rozwijanie długoterminowe partnerstwo z głównym partnerem biznesowymrozwijanie sieci sprzedaży w zakresie dealerów, partnerów biznesowychzapewnienie wsparcia sprzedaży dystrybutorom / partnerom w sprzedaży IND (w tym projekty przemysłowe i przemysłowi użytkownicy końcowi)poszukiwanie nowych możliwości i perspektyw generowania nowych leadów sprzedażowych, rozwoju nowych branżkoordynowanie i uczestnictwo w seminariach dla klientów, wystawach i innych wydarzeniach promocyjnych sprzedażyrejestrowanie działąń w CRMoczekujemywykształcenia wyższego technicznego doświadczenia powyżej 3 lat w pracy ze sprzętem płynnym lub pracami konsultingowymi lub sprzedażowymi w dziedzinach przemysłowych (znajomość asortymentu pomp będzie atutem)znajomości języków polskiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym (są to jezyki komunikacji w firmie) znajomość innego języka obcego będzie atutemmyślenia strategiczne z dobrym wyważeniem krótkoterminowej i średnio-/długoterminowej złożoności biznesowejkompetencji gracza zespołowego ale zdolnego do samodzielnej i zdalnej pracy w globalnym środowiskuumiejętności budowania silnych relacji z klientamiumiejętności negocjacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osoby na stanowisko handlowe w dziale surowców kosmetycznych Sales Representative – Personal CarePrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowieoferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółkiuczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych,znajomości rynku surowców kosmetycznych,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osoby na stanowisko handlowe w dziale surowców kosmetycznych Sales Representative – Personal CarePrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowieoferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółkiuczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych,znajomości rynku surowców kosmetycznych,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • ruda śląska, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży spawalniczej lub mechanicznej? Jeśli na dodatek dobrze komunikujesz się w j. angielskim i chciałbyś mieć również kontakt z klientem to koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Brzmi interesująco? Aplikuj na poniższe ogłoszenie i porozmawiajmy :) Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowe, produktowezadaniawspółpraca techniczno-handlowa z powierzonymi i pozyskanymi klientamiwdrażanie rozwiązań oraz technologii napraw i regeneracji w oparciu o materiały i usługi spawalniczepozyskiwanie nowych klientów w dedykowanych branżach lub powierzonymterenierozwijanie sprzedaży w dedykowanych branżach lub powierzonym terenierealizacja planów sprzedażyraportowanie sprzedaży oraz kalendarza spotkań bezpośredniemu przełożonemuoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (preferowana specjalność spawalnictwo, alternatywne kierunki : mechanika i budowa maszyn, materiałoznawstwo, automatyka i robotyka, hutnictwo, energetyka)minimum 3- letniego doświadczenia zawodowego - preferowane: handlowe w branży spawalniczej lub pokrewnej (przemysł, obróbka cieplna, elektrownie, energetyka, kopalnie odkrywkowe, kopalnie betonów, oczyszczalnie ścieków, metale, materiały kompozytowe)dobrej znajomości j. angielskiego komunikatywności, umiejętności pracy w zespoleprawa jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży spawalniczej lub mechanicznej? Jeśli na dodatek dobrze komunikujesz się w j. angielskim i chciałbyś mieć również kontakt z klientem to koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Brzmi interesująco? Aplikuj na poniższe ogłoszenie i porozmawiajmy :) Może to właśnie Ciebie szukamy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowe, produktowezadaniawspółpraca techniczno-handlowa z powierzonymi i pozyskanymi klientamiwdrażanie rozwiązań oraz technologii napraw i regeneracji w oparciu o materiały i usługi spawalniczepozyskiwanie nowych klientów w dedykowanych branżach lub powierzonymterenierozwijanie sprzedaży w dedykowanych branżach lub powierzonym terenierealizacja planów sprzedażyraportowanie sprzedaży oraz kalendarza spotkań bezpośredniemu przełożonemuoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (preferowana specjalność spawalnictwo, alternatywne kierunki : mechanika i budowa maszyn, materiałoznawstwo, automatyka i robotyka, hutnictwo, energetyka)minimum 3- letniego doświadczenia zawodowego - preferowane: handlowe w branży spawalniczej lub pokrewnej (przemysł, obróbka cieplna, elektrownie, energetyka, kopalnie odkrywkowe, kopalnie betonów, oczyszczalnie ścieków, metale, materiały kompozytowe)dobrej znajomości j. angielskiego komunikatywności, umiejętności pracy w zespoleprawa jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie na stanowiku handlowym w branży poligraficznej?  Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży poligraficznej oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie umowę o pracę bezpośrednio w firmie niezbędne do pracy narzędzia możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedaży zadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert oraz negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńutrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą oraz rynkiem klienta oczekujemyminimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży poligraficznejdoświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klientów prawo jazdy kategorii B.umiejętności sprzedażowych oraz negocjacyjnychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie na stanowiku handlowym w branży poligraficznej?  Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży poligraficznej oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie umowę o pracę bezpośrednio w firmie niezbędne do pracy narzędzia możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedaży zadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert oraz negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńutrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą oraz rynkiem klienta oczekujemyminimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży poligraficznejdoświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klientów prawo jazdy kategorii B.umiejętności sprzedażowych oraz negocjacyjnychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient zajmuje się skupem i sprzedażą zbóż, nasion roślin oleistych i strączkowych jak również produktów otrzymanych z przemysłowego przetworzenia tych surowców To dostawca i partner dla przemysłu paszowego, spożywczego i olejarskiego, działający aktywnie zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Rocznie sprzedaje ok. 1,5 miliona ton produktów. Dla swoich klientów organizuje transport, przeładunek i magazynowanie, dokładając najwyższych starań, aby dostarczany towar odpowiadał indywidualnym potrzebom poszczególnych odbiorców. Nie robi tego jednak sam – współpracuje z lokalnymi dostawcami rolnymi, przewoźnikami, operatorami portowymi, laboratoriami. Firma  ma swoją siedzibę w Gdyni, posiada również własne elewatory zbożowe w kilku miastach w Polsce.oferujemyumowa o pracę na pełny etatbezpłatne firmowe lekcje języka angielskiegomożliwość skorzystania z firmowego parkinguPracowniczy Program Emerytalnymożliwość rozwoju zawodowego i ciągłego doskonaleniasamodzielną i odpowiedzialną pracę z interesującymi zadaniami w dynamicznym zespolezadaniaRozwój i budowa polskiego biznesu mleczarskiego wspieranego przez zespół holenderskich kolegówSprzedaż zagranicznych produktów mlecznych na polskim rynkuZakup produktów mlecznym na polskim rynku i zagranicznym rynkuNawiązywanie relacji biznesowych i utrzymywanie współpracy z klientamioczekujemykilkuletniego doświadczenie w branży mleczarskiejwykształcenia wyższegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieGotowości do zagranicznych podróży służbowychPrawa jazdy kat. BSamodzielności i dobrej organizacja pracy własnej Dobrej znajomości środowiska MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient zajmuje się skupem i sprzedażą zbóż, nasion roślin oleistych i strączkowych jak również produktów otrzymanych z przemysłowego przetworzenia tych surowców To dostawca i partner dla przemysłu paszowego, spożywczego i olejarskiego, działający aktywnie zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Rocznie sprzedaje ok. 1,5 miliona ton produktów. Dla swoich klientów organizuje transport, przeładunek i magazynowanie, dokładając najwyższych starań, aby dostarczany towar odpowiadał indywidualnym potrzebom poszczególnych odbiorców. Nie robi tego jednak sam – współpracuje z lokalnymi dostawcami rolnymi, przewoźnikami, operatorami portowymi, laboratoriami. Firma  ma swoją siedzibę w Gdyni, posiada również własne elewatory zbożowe w kilku miastach w Polsce.oferujemyumowa o pracę na pełny etatbezpłatne firmowe lekcje języka angielskiegomożliwość skorzystania z firmowego parkinguPracowniczy Program Emerytalnymożliwość rozwoju zawodowego i ciągłego doskonaleniasamodzielną i odpowiedzialną pracę z interesującymi zadaniami w dynamicznym zespolezadaniaRozwój i budowa polskiego biznesu mleczarskiego wspieranego przez zespół holenderskich kolegówSprzedaż zagranicznych produktów mlecznych na polskim rynkuZakup produktów mlecznym na polskim rynku i zagranicznym rynkuNawiązywanie relacji biznesowych i utrzymywanie współpracy z klientamioczekujemykilkuletniego doświadczenie w branży mleczarskiejwykształcenia wyższegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieGotowości do zagranicznych podróży służbowychPrawa jazdy kat. BSamodzielności i dobrej organizacja pracy własnej Dobrej znajomości środowiska MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w sprzedaży, a osiąganie założonych celów napędza Cię do działania? Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami przychodzi Ci naturalnie? Jeśli odpowiedź na te pytania jest twierdząca, to wiesz już, że ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, prześlij nam swoją aplikację! Być może szukamy właśnie Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaaktywna sprzedaż i realizowanie celów sprzedażowychnawiązywanie i rozwijanie relacji z klientamimonitorowanie rynku na wyznaczonym obszarzenegocjowanie warunków handlowychprzygotowywanie ofert handlowych dla nowych i stałych klientówprzygotowywanie prezentacji sprzedażowych, raportówreprezentowanie firmy w ramach kontaktów handlowychoczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze sprzedaży (idealnie w branży oświetleniowej, wyposażenia wnętrz)zorientowania na realizację wyznaczonych celówumiejętności negocjacyjnychbardzo dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w grudniu?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 23 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w grudniu ( praca według grafiku) chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w grudniu?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 23 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w grudniu ( praca według grafiku) chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jaworzno, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPI Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPI Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy od zaraz? Posiadasz doświadczenie w pracy w sklepie odzieżowym? Świetnie się składa! Obecnie dla naszego Klienta na terenie Gdyni poszukujemy pracownika salonu sprzedaży. Nie czekaj, aplikuj!Lokalizacja: Gdyniaoferujemyumowę zlecenie w dniach 24-27.12atrakcyjne wynagrodzenie- 20zł brutto/hpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzmianowy system pracyzadaniaprzygotowanie towaru do sprzedażymetkowanie, klipsowanie i wieszakowanieukładanie oraz dokładanie towaruoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskudyspozycyjności w dniach 24-27.12motywacja do pracyotwartośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy od zaraz? Posiadasz doświadczenie w pracy w sklepie odzieżowym? Świetnie się składa! Obecnie dla naszego Klienta na terenie Gdyni poszukujemy pracownika salonu sprzedaży. Nie czekaj, aplikuj!Lokalizacja: Gdyniaoferujemyumowę zlecenie w dniach 24-27.12atrakcyjne wynagrodzenie- 20zł brutto/hpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzmianowy system pracyzadaniaprzygotowanie towaru do sprzedażymetkowanie, klipsowanie i wieszakowanieukładanie oraz dokładanie towaruoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskudyspozycyjności w dniach 24-27.12motywacja do pracyotwartośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych z zakresu technologii drewna? Komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli tak, ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyumowę o pracęprzyjazną atmosferę atrakcyjny pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość rozwoju zawodowegopracę w stałych godzinach 8.30-16.30zadaniaprzygotowywanie dokumentacji ofertowejkontakt telefoniczy oraz mailowy z Klientami w Polsceprzygotowanie projektów linii technologicznychdziałania handloweobsługa systemu CRM oczekujemywykształcenia związanego z branżą drzewną podstwowowej znajomości Ms Officedobrej znajomości języka angielskiego lub włoskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych z zakresu technologii drewna? Komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli tak, ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyumowę o pracęprzyjazną atmosferę atrakcyjny pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość rozwoju zawodowegopracę w stałych godzinach 8.30-16.30zadaniaprzygotowywanie dokumentacji ofertowejkontakt telefoniczy oraz mailowy z Klientami w Polsceprzygotowanie projektów linii technologicznychdziałania handloweobsługa systemu CRM oczekujemywykształcenia związanego z branżą drzewną podstwowowej znajomości Ms Officedobrej znajomości języka angielskiego lub włoskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś/aś studia wyższe techniczne? Posiadasz doświadczenie w pracy w branży instalacji systemów przeciwpożarowych? Jesteś osobą która nie boi się nowych wyzwań? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizyjny system premiowaniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracyszkolenia wprowadzająceprywatną opiekę medycznąpakiet sportowymożliwość przystąpienia do systemu ubezpieczenia grupowegozadaniaopracowanie koncepcji i kalkulacjiwsparcie techniczneopracowanie ofertbudowanie relacji z klientemdoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich systemów dla klientaoczekujemywykształcenia wyższego związanego z instalacjami przeciwpożarowymi lub pokrewnebardzo dobrej znajomości języka angielskiego w tym język technicznyprawa jazdy kat. Bzaangażowania i chęci do nauki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Ukończyłeś/aś studia wyższe techniczne? Posiadasz doświadczenie w pracy w branży instalacji systemów przeciwpożarowych? Jesteś osobą która nie boi się nowych wyzwań? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizyjny system premiowaniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracyszkolenia wprowadzająceprywatną opiekę medycznąpakiet sportowymożliwość przystąpienia do systemu ubezpieczenia grupowegozadaniaopracowanie koncepcji i kalkulacjiwsparcie techniczneopracowanie ofertbudowanie relacji z klientemdoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich systemów dla klientaoczekujemywykształcenia wyższego związanego z instalacjami przeciwpożarowymi lub pokrewnebardzo dobrej znajomości języka angielskiego w tym język technicznyprawa jazdy kat. Bzaangażowania i chęci do nauki Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energiilubiącą kontakt z innymi ludźmizaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzydołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę. Lokalizacja: Alfa Centrum Gdańskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w wymiarze ok. 80h w miesiącuczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,pełnej dyspozycyjności,gotowości do pracy w piątki oraz soboty,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energiilubiącą kontakt z innymi ludźmizaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzydołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę. Lokalizacja: Alfa Centrum Gdańskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w wymiarze ok. 80h w miesiącuczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,pełnej dyspozycyjności,gotowości do pracy w piątki oraz soboty,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje Area Sales Managera.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę w międzynarodowej firmiemożliwość rozwoju zawodowego u globalnego producentasamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracyszkolenia wdrożeniowe  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiego nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiodpowiedzialność za całość procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmy badanie trendów rynkowych i technologicznych, otoczenia konkurencyjnego, atrakcyjności rynkowej oczekujemymin. 2- letniego doświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikacjęzdolności do samodzielnego prowadzenia całego procesu sprzedażyumiejętności budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partneramisamodzielności w działaniu, dyscypliny pracy i umiejętności podejmowania decyzji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kościerzyna, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 39 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.