Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla sprzedaz: 20

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym handlowcem, któremu praca z klientem daje satysfakcję? Lubisz wymieniać doświadczenia, dzielić się wiedzą rynkową? Szukasz pracy w firmie, która liczy się na rynku i która da Ci stabilne zatrudnienie? Idealnie trafiłeś/aś!Dołącz do Randstad - lidera w branży HR!oferujemywynagrodzenie 2-składnikowe (atrakcyjna podstawa + premie sprzedażowe)pracę w stałych godzinach biurowych 8:00 a 16:00 (zawsze wolne weekendy!)stabilne zatrudnienie - pełny etat i umowę o pracętelefon, laptop, samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracyliczne benefity: (m.in. multisport, opieka medyczna, nauka języka angielskiego)wsparcie zespołu sprzedażowego, rozwój Twoich kompetencji (m.in. akademia sprzedaży, szkolenia doskonalące rozwój kompetencji miękkich)zadaniaaktywna sprzedaż usług HR  budowanie i sukcesywne powiększanie portfolio Klientówcodzienny kontakt z potencjalnymi klientami - telefoniczne działania inicjującesamodzielne spotkania biznesowe (bezpośrednie lub w formie wideo-rozmów)budowanie i utrzymywanie stałych, dobrych relacji z klientamiwsparcie zespołu w rekrutacjachoczekujemydoświadczenia w sprzedaży (warunek konieczny!)znajomości narzędzi, technik i metod sprzedażowychnastawienia skupionego na realizacji założonych celówczynnego prawa jazdy kategorii Bsprawnego poruszania się w przestrzeni onlinePoznaj Randstad i dowiedz się, jak wyglądała zawodowa droga naszych kolegów i koleżanek: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/pracuj-w-randstad/ Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym handlowcem, któremu praca z klientem daje satysfakcję? Lubisz wymieniać doświadczenia, dzielić się wiedzą rynkową? Szukasz pracy w firmie, która liczy się na rynku i która da Ci stabilne zatrudnienie? Idealnie trafiłeś/aś!Dołącz do Randstad - lidera w branży HR!oferujemywynagrodzenie 2-składnikowe (atrakcyjna podstawa + premie sprzedażowe)pracę w stałych godzinach biurowych 8:00 a 16:00 (zawsze wolne weekendy!)stabilne zatrudnienie - pełny etat i umowę o pracętelefon, laptop, samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracyliczne benefity: (m.in. multisport, opieka medyczna, nauka języka angielskiego)wsparcie zespołu sprzedażowego, rozwój Twoich kompetencji (m.in. akademia sprzedaży, szkolenia doskonalące rozwój kompetencji miękkich)zadaniaaktywna sprzedaż usług HR  budowanie i sukcesywne powiększanie portfolio Klientówcodzienny kontakt z potencjalnymi klientami - telefoniczne działania inicjującesamodzielne spotkania biznesowe (bezpośrednie lub w formie wideo-rozmów)budowanie i utrzymywanie stałych, dobrych relacji z klientamiwsparcie zespołu w rekrutacjachoczekujemydoświadczenia w sprzedaży (warunek konieczny!)znajomości narzędzi, technik i metod sprzedażowychnastawienia skupionego na realizacji założonych celówczynnego prawa jazdy kategorii Bsprawnego poruszania się w przestrzeni onlinePoznaj Randstad i dowiedz się, jak wyglądała zawodowa droga naszych kolegów i koleżanek: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/pracuj-w-randstad/ Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj! oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, około 3400 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawieoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj! oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, około 3400 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawieoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś/aś studia wyższe techniczne? Posiadasz doświadczenie w pracy w branży instalacji systemów przeciwpożarowych? Jesteś osobą która nie boi się nowych wyzwań? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizyjny system premiowaniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracyszkolenia wprowadzająceprywatną opiekę medycznąpakiet sportowymożliwość przystąpienia do systemu ubezpieczenia grupowegozadaniaopracowanie koncepcji i kalkulacjiopracowanie ofertpozyskiwanie nowych klientówbudowanie relacji z klientemobsługa kontraktów sprzedażowychdoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich systemów dla klientaoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (mechanika/elektryka)min. 2 lat doświadczenia w pracy w branży instalacjidobrej znajomości języka angielskiegoprawa jazdy kat. Bdobrej organizacji czasu pracywysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Ukończyłeś/aś studia wyższe techniczne? Posiadasz doświadczenie w pracy w branży instalacji systemów przeciwpożarowych? Jesteś osobą która nie boi się nowych wyzwań? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie stałe + prowizyjny system premiowaniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracyszkolenia wprowadzająceprywatną opiekę medycznąpakiet sportowymożliwość przystąpienia do systemu ubezpieczenia grupowegozadaniaopracowanie koncepcji i kalkulacjiopracowanie ofertpozyskiwanie nowych klientówbudowanie relacji z klientemobsługa kontraktów sprzedażowychdoradztwo w zakresie wyboru odpowiednich systemów dla klientaoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (mechanika/elektryka)min. 2 lat doświadczenia w pracy w branży instalacjidobrej znajomości języka angielskiegoprawa jazdy kat. Bdobrej organizacji czasu pracywysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i szukasz możliwości rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dodatkowo stawiasz na pracę z użyciem języków obcychTa oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuprywatną opiekę medycznąpakiet szkoleń wprowadzających i doskonalącychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej, hybrydowej, stacjonarnejzadaniaudzielanie wsparcia przy rozwiazywaniu roszczeń, niezgodności (nieprawidłowe faktury, opóźnienia w dostawach, pilne sprawy)wspieranie kupujacych w ich codziennych zapytaniachtworzenie, utrzymywanie umów i cenników w systemie SAPmonitorowanie zapotrzebowań na zakupprzygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących zakupów spotowychprzygotowywanie zestawień, raportówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta w SSCdobrej znajomości języka angielskiego oraz drugiego języka obcego: francuskiego, niemieckiego lub holenderskiegoanalitycznego myśleniakomunikatywności, dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta i szukasz możliwości rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dodatkowo stawiasz na pracę z użyciem języków obcychTa oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuprywatną opiekę medycznąpakiet szkoleń wprowadzających i doskonalącychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej, hybrydowej, stacjonarnejzadaniaudzielanie wsparcia przy rozwiazywaniu roszczeń, niezgodności (nieprawidłowe faktury, opóźnienia w dostawach, pilne sprawy)wspieranie kupujacych w ich codziennych zapytaniachtworzenie, utrzymywanie umów i cenników w systemie SAPmonitorowanie zapotrzebowań na zakupprzygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących zakupów spotowychprzygotowywanie zestawień, raportówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta w SSCdobrej znajomości języka angielskiego oraz drugiego języka obcego: francuskiego, niemieckiego lub holenderskiegoanalitycznego myśleniakomunikatywności, dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szamotuły, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko inżyniera sprzedaży. Jeśli chcesz pracować według własnych zasad, w rozwijającej się polskiej firmie, to zapraszam do aplikacji. oferujemyumowę o pracę lub umowę B2Bauto służbowe szkolenie wprowadzające i doskonalące premie sprzedażowe zadaniowy system pracyprace w trybie 1 dzień w biurze, 4 dni pracy zdalnej zadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert handlowychdoradztwo technicznewspółpraca z innymi działamioczekujemydoświadczenia na stanowisku sprzedażowymumiejętności sprzedażowych umiejętności negocjacyjnychznajomość zagadnień technicznych prawo jazdy kat. Bznajomości języka angielskiego (mile widziane)wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko inżyniera sprzedaży. Jeśli chcesz pracować według własnych zasad, w rozwijającej się polskiej firmie, to zapraszam do aplikacji. oferujemyumowę o pracę lub umowę B2Bauto służbowe szkolenie wprowadzające i doskonalące premie sprzedażowe zadaniowy system pracyprace w trybie 1 dzień w biurze, 4 dni pracy zdalnej zadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert handlowychdoradztwo technicznewspółpraca z innymi działamioczekujemydoświadczenia na stanowisku sprzedażowymumiejętności sprzedażowych umiejętności negocjacyjnychznajomość zagadnień technicznych prawo jazdy kat. Bznajomości języka angielskiego (mile widziane)wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Sprzedażą nie musisz się przejmowa zbyt mocno, ponieważ nasz klient gwarantuje szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, według twoich potrzeb. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie zdalnym (home office oraz spotkania online i wizyty u klienetów)pracę bezpośrwdnio u włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologi lub sprzedażyznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Sprzedażą nie musisz się przejmowa zbyt mocno, ponieważ nasz klient gwarantuje szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, według twoich potrzeb. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie zdalnym (home office oraz spotkania online i wizyty u klienetów)pracę bezpośrwdnio u włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologi lub sprzedażyznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Sprzedażą nie musisz się przejmowa zbyt mocno, ponieważ nasz klient gwarantuje szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, według twoich potrzeb. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie zdalnym (home office oraz spotkania online i wizyty u klienetów)pracę bezpośrwdnio u włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw kujawsko-pomorskiego, wielkoposkiego, zachodniopomorskiego, pomorskiegonawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klienta udział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologi lub sprzedażyznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację znajomości czytania rysunki technicznego znajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Sprzedażą nie musisz się przejmowa zbyt mocno, ponieważ nasz klient gwarantuje szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, według twoich potrzeb. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie zdalnym (home office oraz spotkania online i wizyty u klienetów)pracę bezpośrwdnio u włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw kujawsko-pomorskiego, wielkoposkiego, zachodniopomorskiego, pomorskiegonawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klienta udział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologi lub sprzedażyznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację znajomości czytania rysunki technicznego znajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży kart flotowych oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęniezbędne do pracy narzędzia (samochód służbowy, telefon, komputer)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńkompletowanie dokumentacji niezbędnej do oceny zdolności kredytowej i aktywacji nowego klientautrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą, statusem klientów, dochodowością ofert i innymi zagadnieniami dotyczącymi aktywności biznesowej.oczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku handlowym w zakresie sprzedaży usług B2B,mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług dla firm posiadających floty samochodowePrawo jazdy kategorii B.orientacji na wyniki i umiejętności negocjacyjnepozytywne nastawienie, energia w działaniu i zaangażowanie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży kart flotowych oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęniezbędne do pracy narzędzia (samochód służbowy, telefon, komputer)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńkompletowanie dokumentacji niezbędnej do oceny zdolności kredytowej i aktywacji nowego klientautrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą, statusem klientów, dochodowością ofert i innymi zagadnieniami dotyczącymi aktywności biznesowej.oczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku handlowym w zakresie sprzedaży usług B2B,mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług dla firm posiadających floty samochodowePrawo jazdy kategorii B.orientacji na wyniki i umiejętności negocjacyjnepozytywne nastawienie, energia w działaniu i zaangażowanie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadania Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów Muzycznych Aktualizacja publikowanych albumów Analiza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelZnajomości j. angielskiego na poziomie min. B2Kreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychMile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, SoovleAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadania Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów Muzycznych Aktualizacja publikowanych albumów Analiza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelZnajomości j. angielskiego na poziomie min. B2Kreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychMile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, SoovleAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      We are looking for a Sales and Relationship Executive for leading online payment company. If you have experience in acquiring and cooperating with clients from various industries. You have experience in selling software or hardware. Apply now!oferujemyattractive salary and bonus systemcooperation with one of the leading brands in the electronic payment industryindependence in everyday activitiescooperation with a well-coordinated teamzadaniaidentify & board prospective e-commerce partnersestablishes productive, professional relationships with key personnel in assigned partner accounts across key stakeholders, understanding the business, objectives and success criteriameets assigned targets for profitable sales volume and strategic objectives in assigned partner accountscoordinates the implementation process and partners performance, involvement of the wider companys team, including support, service, and management resources, in order to meet objectives and expectationsmaintain a high level of market and competitive intelligence, sharing information with relevant departments as required proactively leads a joint partner planning process that develops mutual performance objectives, financial targets, and critical milestones associated with a productive partner relationship.oczekujemyfew years of B2B highly successful sales experience in e-commerce within a target driven partner environmentproven ability to develop and maintain stakeholder relationships at senior levels across organisations both internally and externallyproven track record of partner management, including strong negotiation skills, presentation skills and problem solving  results focused effective and responsible way of working strong customer and service orientationgood knowledge of MS-Office productsdvanced English, additional European languages would be an advantageAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      We are looking for a Sales and Relationship Executive for leading online payment company. If you have experience in acquiring and cooperating with clients from various industries. You have experience in selling software or hardware. Apply now!oferujemyattractive salary and bonus systemcooperation with one of the leading brands in the electronic payment industryindependence in everyday activitiescooperation with a well-coordinated teamzadaniaidentify & board prospective e-commerce partnersestablishes productive, professional relationships with key personnel in assigned partner accounts across key stakeholders, understanding the business, objectives and success criteriameets assigned targets for profitable sales volume and strategic objectives in assigned partner accountscoordinates the implementation process and partners performance, involvement of the wider companys team, including support, service, and management resources, in order to meet objectives and expectationsmaintain a high level of market and competitive intelligence, sharing information with relevant departments as required proactively leads a joint partner planning process that develops mutual performance objectives, financial targets, and critical milestones associated with a productive partner relationship.oczekujemyfew years of B2B highly successful sales experience in e-commerce within a target driven partner environmentproven ability to develop and maintain stakeholder relationships at senior levels across organisations both internally and externallyproven track record of partner management, including strong negotiation skills, presentation skills and problem solving  results focused effective and responsible way of working strong customer and service orientationgood knowledge of MS-Office productsdvanced English, additional European languages would be an advantageAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 12 z 20 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.