You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla sprzedaż: 35

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży usług? Chcesz się realizować na stanowisku dyrektorskim ale nie dla Ciebie jest praca przy biurku? Jeżeli tak, dołącz do firmy, w której połączysz pracę z zespołem z aktywną sprzedażą do kluczowych klientów firmy. Aplikuj i daj się poznać!oferujemyPracę w przyjaznej atmosferze w firmie o przejrzystej strukturzeStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2BStałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedażyRealny wpływ na kształtowanie strategii firmyNarzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Pakiet opieki medycznejSzkolenia produktowe i sprzedażowezadaniaNadzór nad realizacją planów sprzedażowych działuZarządzanie pracą podległego zespołu przedstawicieli handlowych (3-5 osób)Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze usług porządkowych na terenie całej PolskiMonitorowanie i analiza rynku – potrzeby klientów, działania konkurencjiDbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz właściwe jej reprezentowanieBudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientamiRaportowanie osiąganych wyników do Zarządu SpółkiWspółpraca z innymi działami firmy, a w szczególności z działem operacyjnymoczekujemyWykształcenia wyższegoMinimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku menedżerskim w dziale sprzedażyMile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży kontraktów w branży sprzątającej, szkoleniowej, ochroniarskiej lub pracy tymczasowejWysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz przywódczychBardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)Wysokich umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i negocjacjiSamodzielności i silnej motywacji do pracy z nastawieniem na realizację celówCzynnego prawa jazdy kat. BDyspozycyjności i gotowości do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie poparte sukcesami w sprzedaży usług? Chcesz się realizować na stanowisku dyrektorskim ale nie dla Ciebie jest praca przy biurku? Jeżeli tak, dołącz do firmy, w której połączysz pracę z zespołem z aktywną sprzedażą do kluczowych klientów firmy. Aplikuj i daj się poznać!oferujemyPracę w przyjaznej atmosferze w firmie o przejrzystej strukturzeStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2BStałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedażyRealny wpływ na kształtowanie strategii firmyNarzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Pakiet opieki medycznejSzkolenia produktowe i sprzedażowezadaniaNadzór nad realizacją planów sprzedażowych działuZarządzanie pracą podległego zespołu przedstawicieli handlowych (3-5 osób)Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze usług porządkowych na terenie całej PolskiMonitorowanie i analiza rynku – potrzeby klientów, działania konkurencjiDbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz właściwe jej reprezentowanieBudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientamiRaportowanie osiąganych wyników do Zarządu SpółkiWspółpraca z innymi działami firmy, a w szczególności z działem operacyjnymoczekujemyWykształcenia wyższegoMinimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku menedżerskim w dziale sprzedażyMile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży kontraktów w branży sprzątającej, szkoleniowej, ochroniarskiej lub pracy tymczasowejWysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz przywódczychBardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)Wysokich umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i negocjacjiSamodzielności i silnej motywacji do pracy z nastawieniem na realizację celówCzynnego prawa jazdy kat. BDyspozycyjności i gotowości do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie z branży elektrycznej, elektronicznej, elektrotechnicznej? Praca w sprzedaży B2B nie ma dla Ciebie tajemnic? Świetnie, ta oferta może być dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która chciałaby już odejść od szerokiego portfolio produktów i specjalizować się w obszarze czujników ruchu i obecności, a w przyszłości wprowadzać nowe produkty z kategorii Smart Home na rynek Polski. Stań się ekspertem w swojej dziedzinie i rozwijaj się wraz z firmą w Polsce! To możliwe, ponieważ oferujemy pracę w europejskiej korporacji z ponad 100-letnimi tradycjami i bardzo elastycznym podejściem do pracowników. oferujemypracę w regionie północno-zachodnim (woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie)pracę w międzynarodowej firmie rozpoznawalnej w swojej branży, która bardzo dynamicznie rozwija się na Polskim rynkupracę w firmie z ponad 100-letnią tradycjąpracę na wysokiej klasy produktach europejskichumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowysłuchanie i elastyczne podejście do Twoich potrzeb - powiedz nam czego potrzebujesz w pracy, by mieć pełen komfort a my to zorganizujemy!zadaniarealizacja celów sprzedażowych w przypisanym sektorze: publicznym i biznesowymposzukiwanie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowychaktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientówrealizacja założonego indywidualnego planu sprzedażyprowadzenie prezentacji szkoleń dla projektantów, instalatorów, inwestorów, klientów końcowychkoordynacja całości prac związanych z procesem ofertowaniaprzygotowanie i negocjowanie umów handlowychścisła współpraca z działami wsparcia technicznego i realizacji projektówmonitorowanie i raportowanie o stanie wykonania umówbieżąca analiza rynku oraz konkurencjioczekujemywykształcenia średniego lub wyższego np. obszarów elektryki, elektroniki, automatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub pokrewnychdoświadczenia zawodowego w branży systemów oświetleniowych doświadczenia w sprzedaży zainteresowania innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu oświetleniakomunikatywności, dobrej pracy w zespolezorientowania na klientaznajomości języka angielskiego - to będzie atutem, jeśli jednak twój poziom znajomości języka angielskiego jest wiecznie początkujący lub średniozaawansowany, pomożemy Ci się rozwinąćobsługi programów komputerowych: CRM, MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie z branży elektrycznej, elektronicznej, elektrotechnicznej? Praca w sprzedaży B2B nie ma dla Ciebie tajemnic? Świetnie, ta oferta może być dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która chciałaby już odejść od szerokiego portfolio produktów i specjalizować się w obszarze czujników ruchu i obecności, a w przyszłości wprowadzać nowe produkty z kategorii Smart Home na rynek Polski. Stań się ekspertem w swojej dziedzinie i rozwijaj się wraz z firmą w Polsce! To możliwe, ponieważ oferujemy pracę w europejskiej korporacji z ponad 100-letnimi tradycjami i bardzo elastycznym podejściem do pracowników. oferujemypracę w regionie północno-zachodnim (woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie)pracę w międzynarodowej firmie rozpoznawalnej w swojej branży, która bardzo dynamicznie rozwija się na Polskim rynkupracę w firmie z ponad 100-letnią tradycjąpracę na wysokiej klasy produktach europejskichumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowysłuchanie i elastyczne podejście do Twoich potrzeb - powiedz nam czego potrzebujesz w pracy, by mieć pełen komfort a my to zorganizujemy!zadaniarealizacja celów sprzedażowych w przypisanym sektorze: publicznym i biznesowymposzukiwanie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowychaktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientówrealizacja założonego indywidualnego planu sprzedażyprowadzenie prezentacji szkoleń dla projektantów, instalatorów, inwestorów, klientów końcowychkoordynacja całości prac związanych z procesem ofertowaniaprzygotowanie i negocjowanie umów handlowychścisła współpraca z działami wsparcia technicznego i realizacji projektówmonitorowanie i raportowanie o stanie wykonania umówbieżąca analiza rynku oraz konkurencjioczekujemywykształcenia średniego lub wyższego np. obszarów elektryki, elektroniki, automatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub pokrewnychdoświadczenia zawodowego w branży systemów oświetleniowych doświadczenia w sprzedaży zainteresowania innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu oświetleniakomunikatywności, dobrej pracy w zespolezorientowania na klientaznajomości języka angielskiego - to będzie atutem, jeśli jednak twój poziom znajomości języka angielskiego jest wiecznie początkujący lub średniozaawansowany, pomożemy Ci się rozwinąćobsługi programów komputerowych: CRM, MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie z branży elektrycznej, elektronicznej, elektrotechnicznej? Praca w sprzedaży B2B nie ma dla Ciebie tajemnic? Świetnie, ta oferta może być dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która chciałaby już odejść od szerokiego portfolio produktów i specjalizować się w obszarze czujników ruchu i obecności, a w przyszłości wprowadzać nowe produkty z kategorii Smart Home na rynek Polski. Stań się ekspertem w swojej dziedzinie i rozwijaj się wraz z firmą w Polsce! To możliwe, ponieważ oferujemy pracę w europejskiej korporacji z ponad 100-letnimi tradycjami i bardzo elastycznym podejściem do pracowników. oferujemypracę w regionie północno-zachodnim (woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie)pracę w międzynarodowej firmie rozpoznawalnej w swojej branży, która bardzo dynamicznie rozwija się na Polskim rynkupracę w firmie z ponad 100-letnią tradycjąpracę na wysokiej klasy produktach europejskichumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowysłuchanie i elastyczne podejście do Twoich potrzeb - powiedz nam czego potrzebujesz w pracy, by mieć pełen komfort a my to zorganizujemy!zadaniarealizacja celów sprzedażowych w przypisanym sektorze: publicznym i biznesowymposzukiwanie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowychaktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientówrealizacja założonego indywidualnego planu sprzedażyprowadzenie prezentacji szkoleń dla projektantów, instalatorów, inwestorów, klientów końcowychkoordynacja całości prac związanych z procesem ofertowaniaprzygotowanie i negocjowanie umów handlowychścisła współpraca z działami wsparcia technicznego i realizacji projektówmonitorowanie i raportowanie o stanie wykonania umówbieżąca analiza rynku oraz konkurencjioczekujemywykształcenia średniego lub wyższego np. obszarów elektryki, elektroniki, automatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub pokrewnychdoświadczenia zawodowego w branży systemów oświetleniowych doświadczenia w sprzedaży zainteresowania innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu oświetleniakomunikatywności, dobrej pracy w zespolezorientowania na klientaznajomości języka angielskiego - to będzie atutem, jeśli jednak twój poziom znajomości języka angielskiego jest wiecznie początkujący lub średniozaawansowany, pomożemy Ci się rozwinąćobsługi programów komputerowych: CRM, MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wiedzę i doświadczenie z branży elektrycznej, elektronicznej, elektrotechnicznej? Praca w sprzedaży B2B nie ma dla Ciebie tajemnic? Świetnie, ta oferta może być dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która chciałaby już odejść od szerokiego portfolio produktów i specjalizować się w obszarze czujników ruchu i obecności, a w przyszłości wprowadzać nowe produkty z kategorii Smart Home na rynek Polski. Stań się ekspertem w swojej dziedzinie i rozwijaj się wraz z firmą w Polsce! To możliwe, ponieważ oferujemy pracę w europejskiej korporacji z ponad 100-letnimi tradycjami i bardzo elastycznym podejściem do pracowników. oferujemypracę w regionie północno-zachodnim (woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie)pracę w międzynarodowej firmie rozpoznawalnej w swojej branży, która bardzo dynamicznie rozwija się na Polskim rynkupracę w firmie z ponad 100-letnią tradycjąpracę na wysokiej klasy produktach europejskichumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowysłuchanie i elastyczne podejście do Twoich potrzeb - powiedz nam czego potrzebujesz w pracy, by mieć pełen komfort a my to zorganizujemy!zadaniarealizacja celów sprzedażowych w przypisanym sektorze: publicznym i biznesowymposzukiwanie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowychaktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych oraz obsługa kluczowych klientówrealizacja założonego indywidualnego planu sprzedażyprowadzenie prezentacji szkoleń dla projektantów, instalatorów, inwestorów, klientów końcowychkoordynacja całości prac związanych z procesem ofertowaniaprzygotowanie i negocjowanie umów handlowychścisła współpraca z działami wsparcia technicznego i realizacji projektówmonitorowanie i raportowanie o stanie wykonania umówbieżąca analiza rynku oraz konkurencjioczekujemywykształcenia średniego lub wyższego np. obszarów elektryki, elektroniki, automatyki, elektrotechniki, telekomunikacji lub pokrewnychdoświadczenia zawodowego w branży systemów oświetleniowych doświadczenia w sprzedaży zainteresowania innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu oświetleniakomunikatywności, dobrej pracy w zespolezorientowania na klientaznajomości języka angielskiego - to będzie atutem, jeśli jednak twój poziom znajomości języka angielskiego jest wiecznie początkujący lub średniozaawansowany, pomożemy Ci się rozwinąćobsługi programów komputerowych: CRM, MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? Praca z językiem angielskim nie stanowi dla Ciebie wyzwania? Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych o profilach technicznych? Zapoznaj się z ofertą naszego klienta!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie + premie roczneNiezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)Samochód służbowy również do użytku w celach prywatnychPakiet szkoleń w Polsce i za granicąUbezpieczenie na życieKurs języka angielskiegozadaniaCodzienne wsparcie klientów kluczowych firmy z segmentu Techline na terenie krajuWsparcie dla pozostałych klientów na terenie kraju z segmentu Techline oraz pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów z wykorzystaniem metodologii C2C (clouds to customer)Generowanie leadów według określonych kryteriów i ich kwalifikacja w systemie CRMAnaliza rynku w segmencie Techline; przygotowanie strategii oraz planu sprzedaży, monitoring konkurencji i podejmowanie adekwatnych działańPrzygotowanie rozwiązania technicznego wg wymogów Klienta, przygotowanie konfiguracji produktu w konfiguratorze, oferty cenowej i handlowej dla klientów z segmentu TechlineRaportowanie do przełożonego w okresie tygodniowym/miesięcznym (wg uzgodnień i formy)Przygotowanie w cyklach miesięcznych przewidywanej sprzedaży dla poszczególnych produktów w ramach konta klientaPrzygotowanie, kontrola i odpowiedzialność za realizację Rocznego Planu Sprzedaży w rejonieUdział w lokalnych wystawach organizowanych przez firmęWłaściwa i nieustanna promocja firmy w ramach powierzonych obowiązków i zadańOrganizacja podróży służbowych 2-3 dni w tygodniuObowiązki administracyjneoczekujemyWykształcenia wyższego technicznegoMin. 3 lat doświadczenia w sprzedaży w branży przemysłowejCzynnego prawa jazdy kat. BUmiejętności obsługi pakietu Ms OfficeBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)Odpowiedzialności za powierzone zadaniaOtwartości, sumiennościUmiejętności pracy w zespoleDobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? Praca z językiem angielskim nie stanowi dla Ciebie wyzwania? Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych o profilach technicznych? Zapoznaj się z ofertą naszego klienta!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie + premie roczneNiezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)Samochód służbowy również do użytku w celach prywatnychPakiet szkoleń w Polsce i za granicąUbezpieczenie na życieKurs języka angielskiegozadaniaCodzienne wsparcie klientów kluczowych firmy z segmentu Techline na terenie krajuWsparcie dla pozostałych klientów na terenie kraju z segmentu Techline oraz pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów z wykorzystaniem metodologii C2C (clouds to customer)Generowanie leadów według określonych kryteriów i ich kwalifikacja w systemie CRMAnaliza rynku w segmencie Techline; przygotowanie strategii oraz planu sprzedaży, monitoring konkurencji i podejmowanie adekwatnych działańPrzygotowanie rozwiązania technicznego wg wymogów Klienta, przygotowanie konfiguracji produktu w konfiguratorze, oferty cenowej i handlowej dla klientów z segmentu TechlineRaportowanie do przełożonego w okresie tygodniowym/miesięcznym (wg uzgodnień i formy)Przygotowanie w cyklach miesięcznych przewidywanej sprzedaży dla poszczególnych produktów w ramach konta klientaPrzygotowanie, kontrola i odpowiedzialność za realizację Rocznego Planu Sprzedaży w rejonieUdział w lokalnych wystawach organizowanych przez firmęWłaściwa i nieustanna promocja firmy w ramach powierzonych obowiązków i zadańOrganizacja podróży służbowych 2-3 dni w tygodniuObowiązki administracyjneoczekujemyWykształcenia wyższego technicznegoMin. 3 lat doświadczenia w sprzedaży w branży przemysłowejCzynnego prawa jazdy kat. BUmiejętności obsługi pakietu Ms OfficeBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)Odpowiedzialności za powierzone zadaniaOtwartości, sumiennościUmiejętności pracy w zespoleDobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się elektrotechniką i posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B? Lubisz podróżować po różnych rejonach Polski?Jeśli tak, to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę! oferujemyatrakcyjne warunki zatrudnieniasamochód służbowy (także do użytku prywatnego)zróżnicowany i pełen wyzwań obszar działalności z niezależną organizacją codziennej pracy iwysokim poziomem autonomii w zakresie decyzji i działańszkolenia techniczne i wsparcie sprzedażowe przez kompetentnych pracowników  w przygotowaniu ofert i projektówinnowacyjne produkty i usługinowoczesne narzędzia pracysystem pracy: praca w terenie + home officezadaniakoncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowaniezamówień i obsługa towarzyszących temu procesów na Twoim obszarze działania.pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentówutrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z naszymi docelowymi klientamidoradztwo naszym klientom w fazie przed- i posprzedażowejrozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki firmy w Twoim obszarze sprzedażytygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Manageraudział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniachzapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługęrejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w naszym systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać naszą bazę danychoczekujemydoświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B / biznesie projektowym produktów technicznychdobra wiedza techniczna w zakresie instalacji budowlanych oraz ogólne pojęcie w tematyce elektrotechnikiwiedza na temat automatyki domowej/inteligentnego domu/osprzętu elektrotechnicznego będzie dodatkowym atutemduża niezależność, zorientowanie na cel i zorganizowany sposób pracy z wysokim poziomem zaangażowaniaumiejętność pracy w zespole (ścisła współpraca z działem sprzedaży i innymi departamentami)dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się elektrotechniką i posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B? Lubisz podróżować po różnych rejonach Polski?Jeśli tak, to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę! oferujemyatrakcyjne warunki zatrudnieniasamochód służbowy (także do użytku prywatnego)zróżnicowany i pełen wyzwań obszar działalności z niezależną organizacją codziennej pracy iwysokim poziomem autonomii w zakresie decyzji i działańszkolenia techniczne i wsparcie sprzedażowe przez kompetentnych pracowników  w przygotowaniu ofert i projektówinnowacyjne produkty i usługinowoczesne narzędzia pracysystem pracy: praca w terenie + home officezadaniakoncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowaniezamówień i obsługa towarzyszących temu procesów na Twoim obszarze działania.pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentówutrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z naszymi docelowymi klientamidoradztwo naszym klientom w fazie przed- i posprzedażowejrozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki firmy w Twoim obszarze sprzedażytygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Manageraudział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniachzapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługęrejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w naszym systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać naszą bazę danychoczekujemydoświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B / biznesie projektowym produktów technicznychdobra wiedza techniczna w zakresie instalacji budowlanych oraz ogólne pojęcie w tematyce elektrotechnikiwiedza na temat automatyki domowej/inteligentnego domu/osprzętu elektrotechnicznego będzie dodatkowym atutemduża niezależność, zorientowanie na cel i zorganizowany sposób pracy z wysokim poziomem zaangażowaniaumiejętność pracy w zespole (ścisła współpraca z działem sprzedaży i innymi departamentami)dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Jeśli tak świetnie się składa - poszukujemy osoby do pracy w piekarni na stanowisko sprzedawcy.Zarabiaj nawet 4700 zł brutto miesięczniePraca na 2 zmiany, wolne niedziele!Lokalizacja: Grodzisk MazowieckiZainteresowana/zainteresowany? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płaty urlop, ZUS, składki emerytalne, możliwość PPK)pracę od pn.-pt. 2 zmiany 5-12 i 12-19 oraz w soboty 7-16 (3 soboty w miesiącu)atrakcyjne wynagrodzenie 4000 zł brutto - 4200 zł brutto miesięcznie pakiet premiowy do 500 zł miesięcznie 15% zniżki na wszystkie produktybenefity na świętamożliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)profesjonalne wdrożeniezadaniaobsługa klientówobsługa kasy fiskalnej i terminala wykładanie pieczywa przyjmowanie dostaw dbanie o porządek na stanowisku pracyoczekujemygotowości i motywacji do pracywarunek konieczny badania sanitarno-epidemiologicznezaangażowania nastawienia na długofalową współpracę dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowympozytywnego nastawienia do pracy z ludźmi Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Jeśli tak świetnie się składa - poszukujemy osoby do pracy w piekarni na stanowisko sprzedawcy.Zarabiaj nawet 4700 zł brutto miesięczniePraca na 2 zmiany, wolne niedziele!Lokalizacja: Grodzisk MazowieckiZainteresowana/zainteresowany? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płaty urlop, ZUS, składki emerytalne, możliwość PPK)pracę od pn.-pt. 2 zmiany 5-12 i 12-19 oraz w soboty 7-16 (3 soboty w miesiącu)atrakcyjne wynagrodzenie 4000 zł brutto - 4200 zł brutto miesięcznie pakiet premiowy do 500 zł miesięcznie 15% zniżki na wszystkie produktybenefity na świętamożliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)profesjonalne wdrożeniezadaniaobsługa klientówobsługa kasy fiskalnej i terminala wykładanie pieczywa przyjmowanie dostaw dbanie o porządek na stanowisku pracyoczekujemygotowości i motywacji do pracywarunek konieczny badania sanitarno-epidemiologicznezaangażowania nastawienia na długofalową współpracę dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowympozytywnego nastawienia do pracy z ludźmi Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • olsztyn, warmińsko-mazurskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Olsztyn CH Auraoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Olsztyn CH Auraoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słubice, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej?Nie masz problemu ze zorganizowaniem pracy własnej?Lubisz pracę w zespole?Nie czekaj, aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę, zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie plus premię uznaniową - po okresie próbnymdofinansowanie do dojazdówmożliwość zakwaterowaniaszkoleniaubezpieczenie grupowe zadaniaorganizowanie działań marketingowychprzygotowanie prezentacji handlowych i innych materiałów marketingowychposzukiwanie nowych klientówudział w przygotowywaniu ofert handlowychuczestniczenie w procesie przyjmowania i odpowiedzi na zapytania ofertowemonitorowanie rynku pod względem potencjalnych klientówprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacjitworzenie bazy klientówwsparcie Menadżera Sprzedaży w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodobrej organizacji pracyumiejętności priorytetowania zadań umiejętności pracy w zespole preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej?Nie masz problemu ze zorganizowaniem pracy własnej?Lubisz pracę w zespole?Nie czekaj, aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę, zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie plus premię uznaniową - po okresie próbnymdofinansowanie do dojazdówmożliwość zakwaterowaniaszkoleniaubezpieczenie grupowe zadaniaorganizowanie działań marketingowychprzygotowanie prezentacji handlowych i innych materiałów marketingowychposzukiwanie nowych klientówudział w przygotowywaniu ofert handlowychuczestniczenie w procesie przyjmowania i odpowiedzi na zapytania ofertowemonitorowanie rynku pod względem potencjalnych klientówprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacjitworzenie bazy klientówwsparcie Menadżera Sprzedaży w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodobrej organizacji pracyumiejętności priorytetowania zadań umiejętności pracy w zespole preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zastanawiałeś/aś się jak to jest pracować dla dużej firmy jaką jest IKEA? To jest dobra okazja by spróbować swoich sił! Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, a może po prostu lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na wakacje?Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika kas na okres wakacyjny.Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę w przedziale czasowym 8:45- 22:30pracę na 3/4 etatudofinansowanie do 1 posiłku każdego dnia w czasie pracyzadaniaskanowanie artukułówprzyjmowanie płatności w gotówce, kartach płatniczych lub upominkowychobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemymile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy również w weekendygotowości do pracy nie tylko siedzącej, a również stojącejotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś/aś się jak to jest pracować dla dużej firmy jaką jest IKEA? To jest dobra okazja by spróbować swoich sił! Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, a może po prostu lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na wakacje?Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika kas na okres wakacyjny.Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę w przedziale czasowym 8:45- 22:30pracę na 3/4 etatudofinansowanie do 1 posiłku każdego dnia w czasie pracyzadaniaskanowanie artukułówprzyjmowanie płatności w gotówce, kartach płatniczych lub upominkowychobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemymile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy również w weekendygotowości do pracy nie tylko siedzącej, a również stojącejotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy z klientem? Chciałbyś/łabyś nabyć swoje pierwsze doświadczenie w pracy w slepie?Poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko pracownika pomocniczego w sklepie.Lokalizacja: Gdańsk, CH Forumoferujemyumowę zlecenieelastyczny czas pracystawkę 23 zł brutto/hmożliwość dłuższej współpracyzadaniawieszakowanie, układanie odzieżyporządkowanie sali sprzedażyewentualna obsługa klientaoczekujemymotywacji do pracyzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy z klientem? Chciałbyś/łabyś nabyć swoje pierwsze doświadczenie w pracy w slepie?Poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko pracownika pomocniczego w sklepie.Lokalizacja: Gdańsk, CH Forumoferujemyumowę zlecenieelastyczny czas pracystawkę 23 zł brutto/hmożliwość dłuższej współpracyzadaniawieszakowanie, układanie odzieżyporządkowanie sali sprzedażyewentualna obsługa klientaoczekujemymotywacji do pracyzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz zacięcie techniczne, lubisz kontakt z Klientem a także jesteś osobą bardzo komunikatywną to oferta właśnie dla Ciebie!Dla naszego Klienta z branży przemysłowej szukamy Kandydata na stanowisko: kosztorysant/specjalista ds. wsparcia sprzedaży .Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię kwartalnąpakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkoleniazadaniaprzygotowywanie ofert sprzedaży części zamiennychwsparcie sprzedaży części zamiennych, budowanie relacji z klientamiobsługa reklamacji klientów na poziomie oddziałuraportowanie sprzedażyoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze Klientamile widziane doświadczenie w sprzedażyzmysł technicznymile widziane wykształcenie techniczneotwartości i komunikacyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz zacięcie techniczne, lubisz kontakt z Klientem a także jesteś osobą bardzo komunikatywną to oferta właśnie dla Ciebie!Dla naszego Klienta z branży przemysłowej szukamy Kandydata na stanowisko: kosztorysant/specjalista ds. wsparcia sprzedaży .Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię kwartalnąpakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkoleniazadaniaprzygotowywanie ofert sprzedaży części zamiennychwsparcie sprzedaży części zamiennych, budowanie relacji z klientamiobsługa reklamacji klientów na poziomie oddziałuraportowanie sprzedażyoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze Klientamile widziane doświadczenie w sprzedażyzmysł technicznymile widziane wykształcenie techniczneotwartości i komunikacyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Biegle posługujesz się pakietem MS Office?Obecnie poszukujemy pracownika wsparcia w dziale obsługi posprzedażowej.Lokalizacja: Gdyniaoferujemypraca na pełen etatpraca od poniedziałku do piątkuatrakcyjna stawka podstawowa + premia roczna ( 50% wynagrodzenia miesięcznego)benefity ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadania wsparcie w obsłudze posprzedażowej mailowej oraz telefonicznejwsparcie telefoniczne dla partnerów serwisowych i sklepówtelefoniczne przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz pisemne przypisanie zewnętrznych i wewnętrznych techników serwisowychoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze klienta mile widziana znajomość języków dodatkowych język angielski i niemiecki obsługa MS office, mile widziany system ERP zaangażowanie w powierzone zadania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Biegle posługujesz się pakietem MS Office?Obecnie poszukujemy pracownika wsparcia w dziale obsługi posprzedażowej.Lokalizacja: Gdyniaoferujemypraca na pełen etatpraca od poniedziałku do piątkuatrakcyjna stawka podstawowa + premia roczna ( 50% wynagrodzenia miesięcznego)benefity ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadania wsparcie w obsłudze posprzedażowej mailowej oraz telefonicznejwsparcie telefoniczne dla partnerów serwisowych i sklepówtelefoniczne przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz pisemne przypisanie zewnętrznych i wewnętrznych techników serwisowychoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze klienta mile widziana znajomość języków dodatkowych język angielski i niemiecki obsługa MS office, mile widziany system ERP zaangażowanie w powierzone zadania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słupsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Słupskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( ok 100h/ miesiąc )czas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Słupskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( ok 100h/ miesiąc )czas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Posiadasz już pierwsze sukcesy w sprzedaży usług? Poszukujesz przyjaznego środowiska pracy, które nie opiera się wyłącznie na realizacji KPI?Zmień pracę, na taką, która ma znaczenie, aplikuj i daj się poznać!oferujemyPracę w przyjaznej atmosferze w firmie o przejrzystej strukturzeStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2BStałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedażyNarzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Pakiet opieki medycznejSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie sprzedaży usługzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze usług porządkowych na terenie całej PolskiProwadzenie negocjacji i rozmów handlowychPrzygotowywanie ofert i kalkulacjiRealizacja planu sprzedażyWspółpraca z innymi działami firmy (m.in. działem operacyjnym)oczekujemyOk. 2-letniego doświadczenia w sprzedaży usługKomunikatywności i umiejętności pracy z ludźmiZnajomości lokalnego rynku przedsiębiorstwSamodzielności - umiejętności organizacji pracyNastawienia na realizację celów w oparciu o plany sprzedażyPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Posiadasz już pierwsze sukcesy w sprzedaży usług? Poszukujesz przyjaznego środowiska pracy, które nie opiera się wyłącznie na realizacji KPI?Zmień pracę, na taką, która ma znaczenie, aplikuj i daj się poznać!oferujemyPracę w przyjaznej atmosferze w firmie o przejrzystej strukturzeStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2BStałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedażyNarzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Pakiet opieki medycznejSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie sprzedaży usługzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze usług porządkowych na terenie całej PolskiProwadzenie negocjacji i rozmów handlowychPrzygotowywanie ofert i kalkulacjiRealizacja planu sprzedażyWspółpraca z innymi działami firmy (m.in. działem operacyjnym)oczekujemyOk. 2-letniego doświadczenia w sprzedaży usługKomunikatywności i umiejętności pracy z ludźmiZnajomości lokalnego rynku przedsiębiorstwSamodzielności - umiejętności organizacji pracyNastawienia na realizację celów w oparciu o plany sprzedażyPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta pomp i systemów pompowych poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Area Sales Managera.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim i posiadasz kontakty z dystrybutorami w województwie mazowieckim, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowenarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do okularów, fundusz emerytalny)zadaniaprowadzenie sprzedaży na powierzonym terenie poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z klientami już pozyskanymidbałość o osiąganie celów założonych przez firmęmonitorowanie rynku w zakresie m.in. sporządzania raportów, dostarczania informacji na temat aktualnych trendów rynkowychwsparcie klientów w działaniach marketingowych i sprzedażowychkontrola nad prawidłowym przebiegiem wprowadzania polityki cenowej firmy na rynkusporządzanie i prezentacja długo i krótkoterminowych prognoz sprzedażyoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu kierunków technicznych lub pokrewnych – jako atutminimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży w branży technicznejdobrej znajomości rynku oraz nastawienia proklienckiegobiegłej znajomości języka angielskiegosilnego zaplecza technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta pomp i systemów pompowych poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Area Sales Managera.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim i posiadasz kontakty z dystrybutorami w województwie mazowieckim, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowenarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do okularów, fundusz emerytalny)zadaniaprowadzenie sprzedaży na powierzonym terenie poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z klientami już pozyskanymidbałość o osiąganie celów założonych przez firmęmonitorowanie rynku w zakresie m.in. sporządzania raportów, dostarczania informacji na temat aktualnych trendów rynkowychwsparcie klientów w działaniach marketingowych i sprzedażowychkontrola nad prawidłowym przebiegiem wprowadzania polityki cenowej firmy na rynkusporządzanie i prezentacja długo i krótkoterminowych prognoz sprzedażyoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu kierunków technicznych lub pokrewnych – jako atutminimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży w branży technicznejdobrej znajomości rynku oraz nastawienia proklienckiegobiegłej znajomości języka angielskiegosilnego zaplecza technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz duszę handlowca i swobodnie posługujesz się językiem niemieckim? Branża automotive brzmi ciekawie?Czeka na Ciebie super ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnieniapraca w ciekawej branży możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów niemieckojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowychposzukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka niemieckiego o na poziomie bardzo  dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywnościumiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotiveAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz duszę handlowca i swobodnie posługujesz się językiem niemieckim? Branża automotive brzmi ciekawie?Czeka na Ciebie super ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnieniapraca w ciekawej branży możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów niemieckojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowychposzukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka niemieckiego o na poziomie bardzo  dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywnościumiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotiveAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca dla lingwistów, którzy chcieliby rozwijać się w branży technicznej! Zależy Ci, by znajomość języków obcych przekuć w swój atut? Sprawdź ofertę pracy, w której Twoje kompetencje językowe rozkwitną! Ciekawa oferta pracy w firmie z kapitałem niemieckim.oferujemyumowę o pracę i stabilność zatrudnieniapracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażypoczątkowo pracę stacjonarną, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniakontakt z klientami zagranicznymi (z Europy Wschodniej, Południowej, Centralnej, np. Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia, Słowacja, Rumunia)pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacjiprzygotowywanie ofert dla klientów firmyprzygotowywanie dokumentów do agencji celnychorganizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicęwystawianie faktur eksportowychwystawianie faktur UErealizowanie założonych planów sprzedażowychtłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacjirealizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedażyudział w spotkaniach z klientami, udzia w targach jesli sytuacja pandemiczna tylko na to pozwolioczekujemyznajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnymkomunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w eksporcie, sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznegodoświadczenie w branży technologii instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, HVAC lub technicznej będzie atutemumiejętności pracy z dokumentacją technicznąszczegónie mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca dla lingwistów, którzy chcieliby rozwijać się w branży technicznej! Zależy Ci, by znajomość języków obcych przekuć w swój atut? Sprawdź ofertę pracy, w której Twoje kompetencje językowe rozkwitną! Ciekawa oferta pracy w firmie z kapitałem niemieckim.oferujemyumowę o pracę i stabilność zatrudnieniapracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażypoczątkowo pracę stacjonarną, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniakontakt z klientami zagranicznymi (z Europy Wschodniej, Południowej, Centralnej, np. Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia, Słowacja, Rumunia)pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacjiprzygotowywanie ofert dla klientów firmyprzygotowywanie dokumentów do agencji celnychorganizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicęwystawianie faktur eksportowychwystawianie faktur UErealizowanie założonych planów sprzedażowychtłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacjirealizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedażyudział w spotkaniach z klientami, udzia w targach jesli sytuacja pandemiczna tylko na to pozwolioczekujemyznajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnymkomunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w eksporcie, sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznegodoświadczenie w branży technologii instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, HVAC lub technicznej będzie atutemumiejętności pracy z dokumentacją technicznąszczegónie mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca dla lingwistów, którzy chcieliby rozwijać się w branży technicznej! Zależy Ci, by znajomość języków obcych przekuć w swój atut? Sprawdź ofertę pracy, w której Twoje kompetencje jezykowe rozkwitną! Ciekawa oferta pracy w firmie z kapitałem niemieckim.oferujemyumowę o pracę i stabilność zatrudnieniapracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażypoczątkowo pracę stacjonarną w Bydgoszczy, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniakontakt z klientami zagranicznymi (z Europy Zachodniej, Południowej, np. Niemcy, Turcja, Włochy, Chorwacja, Węgry)pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacjiprzygotowywanie ofert dla klientów firmyprzygotowywanie dokumentów do agencji celnychorganizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicęwystawianie faktur eksportowychwystawianie faktur UErealizowanie założonych planów sprzedażowychtłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacjirealizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedażyudział w spotkaniach z klientami, udzia w targach jesli sytuacja pandemiczna tylko na to pozwolioczekujemyznajomość języka angielskiego i innech języka zachodnioeuropejskiego na poziomie umożliwiajacym swobodną komunikacjękomunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w eksporcie, sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznegodoświadczenie w branży technologii instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, HVAC lub technicznej będzie atutemumiejętności prazy z dokumentacją technicznąszczegónie mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca dla lingwistów, którzy chcieliby rozwijać się w branży technicznej! Zależy Ci, by znajomość języków obcych przekuć w swój atut? Sprawdź ofertę pracy, w której Twoje kompetencje jezykowe rozkwitną! Ciekawa oferta pracy w firmie z kapitałem niemieckim.oferujemyumowę o pracę i stabilność zatrudnieniapracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażypoczątkowo pracę stacjonarną w Bydgoszczy, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniakontakt z klientami zagranicznymi (z Europy Zachodniej, Południowej, np. Niemcy, Turcja, Włochy, Chorwacja, Węgry)pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacjiprzygotowywanie ofert dla klientów firmyprzygotowywanie dokumentów do agencji celnychorganizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicęwystawianie faktur eksportowychwystawianie faktur UErealizowanie założonych planów sprzedażowychtłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacjirealizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedażyudział w spotkaniach z klientami, udzia w targach jesli sytuacja pandemiczna tylko na to pozwolioczekujemyznajomość języka angielskiego i innech języka zachodnioeuropejskiego na poziomie umożliwiajacym swobodną komunikacjękomunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w eksporcie, sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznegodoświadczenie w branży technologii instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, HVAC lub technicznej będzie atutemumiejętności prazy z dokumentacją technicznąszczegónie mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. śląskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. śląskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z Klientem? nie zniechęcają Cię porażki? jesteś wytrwały w dążeniu do celu? Jeżeli tak to praca właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży recyklingu złomu stalowego i metali kolorowych poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.oferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem premiowy po okresie próbnymniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy ( możliwość wykorzystywania do celów prywatnych), karta paliwowazadaniaaktywne pozyskiwanie dostawcówpraca głównie w terenierealizacja planów zakupowychraportowanie do przełożonegoudział w telekonferencjach handlowychbadanie rynku konkurencjioczekujemyminimum 2 letniego doświadczenia w aktywnej sprzedaży ( mile widziane branże stalowa, narzędziowa)samodzielności w działaniuwytrwałości i ambicjibardzo dobrej organizacji czasu pracyumiejętności negocjacyjnychczynnego prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z Klientem? nie zniechęcają Cię porażki? jesteś wytrwały w dążeniu do celu? Jeżeli tak to praca właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży recyklingu złomu stalowego i metali kolorowych poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.oferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem premiowy po okresie próbnymniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy ( możliwość wykorzystywania do celów prywatnych), karta paliwowazadaniaaktywne pozyskiwanie dostawcówpraca głównie w terenierealizacja planów zakupowychraportowanie do przełożonegoudział w telekonferencjach handlowychbadanie rynku konkurencjioczekujemyminimum 2 letniego doświadczenia w aktywnej sprzedaży ( mile widziane branże stalowa, narzędziowa)samodzielności w działaniuwytrwałości i ambicjibardzo dobrej organizacji czasu pracyumiejętności negocjacyjnychczynnego prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowego?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? To świetnie się składa, ponieważ nasz klient z branży transportowej poszukuje Key Account Managera. Nie zwlekaj, aplikuj na poniższe ogłoszenie już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (auto, telefon, komputer)możliwość rozwojuzadaniaPozyskiwanie nowych klientówUtrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymiPrzygotowanie kalkulacji i ofert handlowychBudowa sieci kontraktówRaportowanie pracyMonitoring rynku i konkurencjioczekujemyMinimum 3 – lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowegoZnajomość branży i usług transportu ekspresowegoZnajomość rynku TSLUmiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowego?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? To świetnie się składa, ponieważ nasz klient z branży transportowej poszukuje Key Account Managera. Nie zwlekaj, aplikuj na poniższe ogłoszenie już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (auto, telefon, komputer)możliwość rozwojuzadaniaPozyskiwanie nowych klientówUtrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymiPrzygotowanie kalkulacji i ofert handlowychBudowa sieci kontraktówRaportowanie pracyMonitoring rynku i konkurencjioczekujemyMinimum 3 – lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowegoZnajomość branży i usług transportu ekspresowegoZnajomość rynku TSLUmiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę stacjonarną w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelKreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę stacjonarną w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelKreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracować w ruchu i łączyć interesy różnych stron? Dla naszego klienta, dystrybutora maszyn rolnicznych zachodnich marek, poszukujemy osoby, która wesprze producentów i partnerów handlowych w Polsce w rozwoju ich biznesu.oferujemyciekawą pracę pełną kontaktów miedzyludzkich na terenie Polski i Europy Zachodniejdwuskładnikowe wynagrodzenie: podstawa i system premiowyszkolenia wewnętrzne i zewnętrznepakiet Medyczny LuxMed (dofinansowanie)pakiet ubezpieczenia (dofinansowanie)zapewniony parking przy biurowcu (na koszt pracodawcy)samochód służbowy także do użytku prywatnegozadaniaprowadzenie rozmów handlowych z dostawcami z krajów Europy Zachodniej (Francja, Hiszpania, Włochy)organizacja szkoleń produktowych w Polsce i za granicąwsparcie kanału B2B w dystrybucji marek importowanych na rynku polskimbudowanie strategii cenowej produktów i usługbudowanie strategii marketingowej marki i produktuobsługa i odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji i korespondencjioczekujemydoświadczenia w sprzedaży, rozwoju biznesu, budowaniu strategii marki i/lub produktów doświadczenia w prowadzeniu, organizacji szkoleń (będzie atutem)doświadczenia w branży technicznej, maszynowej (będzie atutem)znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie zaawansowanym (umożliwiającym skuteczną komunikację z dostawcami zagranicznymi oraz pracę z dokumentacją techniczną maszyn)znajomość drugiego języka obcego (np. francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjizorientowania na cel i łączenie interesów wszystkich stronkompetencji negocjacyjnychumiejętnośc dzielenia się wiedząprawo jazdy kat. Bgotowości i obycia w odbywaniu zagranicznych podrózy służbowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracować w ruchu i łączyć interesy różnych stron? Dla naszego klienta, dystrybutora maszyn rolnicznych zachodnich marek, poszukujemy osoby, która wesprze producentów i partnerów handlowych w Polsce w rozwoju ich biznesu.oferujemyciekawą pracę pełną kontaktów miedzyludzkich na terenie Polski i Europy Zachodniejdwuskładnikowe wynagrodzenie: podstawa i system premiowyszkolenia wewnętrzne i zewnętrznepakiet Medyczny LuxMed (dofinansowanie)pakiet ubezpieczenia (dofinansowanie)zapewniony parking przy biurowcu (na koszt pracodawcy)samochód służbowy także do użytku prywatnegozadaniaprowadzenie rozmów handlowych z dostawcami z krajów Europy Zachodniej (Francja, Hiszpania, Włochy)organizacja szkoleń produktowych w Polsce i za granicąwsparcie kanału B2B w dystrybucji marek importowanych na rynku polskimbudowanie strategii cenowej produktów i usługbudowanie strategii marketingowej marki i produktuobsługa i odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji i korespondencjioczekujemydoświadczenia w sprzedaży, rozwoju biznesu, budowaniu strategii marki i/lub produktów doświadczenia w prowadzeniu, organizacji szkoleń (będzie atutem)doświadczenia w branży technicznej, maszynowej (będzie atutem)znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie zaawansowanym (umożliwiającym skuteczną komunikację z dostawcami zagranicznymi oraz pracę z dokumentacją techniczną maszyn)znajomość drugiego języka obcego (np. francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjizorientowania na cel i łączenie interesów wszystkich stronkompetencji negocjacyjnychumiejętnośc dzielenia się wiedząprawo jazdy kat. Bgotowości i obycia w odbywaniu zagranicznych podrózy służbowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • olsztyn, warmińsko-mazurskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z ogromnym rozwojem, dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko: doradcy techniczno-handlowego.obszar działania: województwo warmińsko-mazurskieJeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowy system wynagradzania (pensja zasadnicza i premia)dodatkowe bonusy finansowepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuelementy uposażenia: samochód klasy C, telefon, laptopszkolenia wstępnecykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez ekspertówdostęp do profesjonalnych szkoleń zewnętrznychmożliwości rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemybardzo mile widziane minimum 2 - letnie doświadczenia we współpracy z firmami z różnych gałęzi przemysłudoskonałe zdolności sprzedażowe, umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B - doświadczenie w kierowaniu pojazdemdobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z ogromnym rozwojem, dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko: doradcy techniczno-handlowego.obszar działania: województwo warmińsko-mazurskieJeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowy system wynagradzania (pensja zasadnicza i premia)dodatkowe bonusy finansowepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuelementy uposażenia: samochód klasy C, telefon, laptopszkolenia wstępnecykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez ekspertówdostęp do profesjonalnych szkoleń zewnętrznychmożliwości rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemybardzo mile widziane minimum 2 - letnie doświadczenia we współpracy z firmami z różnych gałęzi przemysłudoskonałe zdolności sprzedażowe, umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B - doświadczenie w kierowaniu pojazdemdobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. opolskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. opolskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 35 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.