Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla sprzedaz: 24

    filtr1
    • specjalizacja1
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 24
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 24
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 24
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • lublin, lubelskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        jesteś rozmowny i lubisz kontakt z ludźmi? poszukujesz pracy w Lublinie na okres wakacyjny i chciałbyś zdobyć doświadczenie? poszukujemy kandydatów i kandydatek do obsługi klienta w znanym i lubianym sklepie - aplikuj już dziś, praca od 1 lipca!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową z gwarancją wszystkich składek pracowniczychpracę w wymiarze ok. 90 h w miesiącuwynagrodzenie 20,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku, w godzinach 11-21, również w weekendyzadaniaobsługa klienta przy kasie zgodna ze standardami firmynawiązywanie kontaktu z klientemdbanie o wizerunek sklepu i relacje z klientamioczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        jesteś rozmowny i lubisz kontakt z ludźmi? poszukujesz pracy w Lublinie na okres wakacyjny i chciałbyś zdobyć doświadczenie? poszukujemy kandydatów i kandydatek do obsługi klienta w znanym i lubianym sklepie - aplikuj już dziś, praca od 1 lipca!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową z gwarancją wszystkich składek pracowniczychpracę w wymiarze ok. 90 h w miesiącuwynagrodzenie 20,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku, w godzinach 11-21, również w weekendyzadaniaobsługa klienta przy kasie zgodna ze standardami firmynawiązywanie kontaktu z klientemdbanie o wizerunek sklepu i relacje z klientamioczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj! oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, około 3200 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawieoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj! oferujemypracę w Galerii Mokotów, dla ekskluzywnej hiszpańskiej marki odzieżowejwynagrodzenie zależne od doświadczenia, około 3200 zł brutto + premie sprzedażowepracę na pełen etat, 2-zmianową, od poniedziałku do sobotyumowę o pracęzadaniabezpośrednia obsługa klientówobsługa kasy fiskalnejbieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawieoczekujemyłatwości nawiązywania kontaktówzaangażowania i silnej motywacji do pracywysokiej kultury osobistejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widzianezainteresowanie modą i bieżącymi trendami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję, Umowę o pracę, Samochód służbowy także do użytku prywatnego, Telefon służbowy oraz laptop, Możliwość pracy zdalnej, Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta, Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa, Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza, Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych, Znajomości technik sprzedaży i negocjacji, Nastawienia na realizację wyznaczonych celów, Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy, Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję, Umowę o pracę, Samochód służbowy także do użytku prywatnego, Telefon służbowy oraz laptop, Możliwość pracy zdalnej, Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta, Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa, Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza, Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych, Znajomości technik sprzedaży i negocjacji, Nastawienia na realizację wyznaczonych celów, Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy, Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kielce, świętokrzyskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla wiodącej firmy z branży chemii gospodarczej oraz kosmetyków szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży E-commerce. Jeśli posiadasz doświadczenie sprzedażowe w kanale e-commerce. Chcesz współpracować ze znaną marką. Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówwspółpraca z firmą, która ma ugruntowaną pozycję na ryku duża samodzielność w działaniachatrakcyjny system premiowyzadaniawspółpraca z klientem detalicznym z zakresu sprzedaży on-linerozwój współpracy ze sklepami internetowymipozyskiwanie nowych klientów, negocjacje handloweorganizowanie promocji konsumenckichtworzenie efektywnej strategii sprzedaży on-line dla klientów z kanału e-commerceaktualizowanie oferty produktowejbieżąca analiza trendów w obszarze e-commerce działania sprzedażowe na terenie oczekujemydoświadczenie w przeprowadzaniu pełnego procesu sprzedażowegodoświadczenie w pozyskiwaniu kontrahentów z kanału e-commerceznajomość branży e-commerceznajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnymznajomość narzędzi e-commerce Google Analytics, Adwordsznajomość MS OfficeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Dla wiodącej firmy z branży chemii gospodarczej oraz kosmetyków szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży E-commerce. Jeśli posiadasz doświadczenie sprzedażowe w kanale e-commerce. Chcesz współpracować ze znaną marką. Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówwspółpraca z firmą, która ma ugruntowaną pozycję na ryku duża samodzielność w działaniachatrakcyjny system premiowyzadaniawspółpraca z klientem detalicznym z zakresu sprzedaży on-linerozwój współpracy ze sklepami internetowymipozyskiwanie nowych klientów, negocjacje handloweorganizowanie promocji konsumenckichtworzenie efektywnej strategii sprzedaży on-line dla klientów z kanału e-commerceaktualizowanie oferty produktowejbieżąca analiza trendów w obszarze e-commerce działania sprzedażowe na terenie oczekujemydoświadczenie w przeprowadzaniu pełnego procesu sprzedażowegodoświadczenie w pozyskiwaniu kontrahentów z kanału e-commerceznajomość branży e-commerceznajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnymznajomość narzędzi e-commerce Google Analytics, Adwordsznajomość MS OfficeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widzianeLokalizacja - Wrocław CH Wroclaviaoferujemyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracępracę w godzinach 7-15 i 13-21(w tygodniu) oraz 9-21(w weekendy)stawkę wynagrodzenia 3000 zł brutto miesięczniepremię od utargu: 300 - 600 złzadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendy( co najmniej 2 w miesiącu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widzianeLokalizacja - Wrocław CH Wroclaviaoferujemyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracępracę w godzinach 7-15 i 13-21(w tygodniu) oraz 9-21(w weekendy)stawkę wynagrodzenia 3000 zł brutto miesięczniepremię od utargu: 300 - 600 złzadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendy( co najmniej 2 w miesiącu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim? Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie. Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci trudności? Masz doświadczenie w sprzedaży (najlepiej w branży transportowej, spedycyjnej lub innych)? A może na dodatek miałeś okazję pracować na rynku niemieckim? Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi tak - to wiesz już, że jest to oferta idealna dla Ciebie. Zapoznaj się z dalszymi informacjami i spróbuj swoich sił w procesie rekrutacyjnym! Może to właśnie Ciebie szukamy. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premii Narzędzia do pracySzkolenia wewnętrzne Możliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientów Negocjowanie warunków handlowych Monitorowanie rynku na powierzonym regionie Realizacja założeń budżetowych Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowychoczekujemyPracy na podobnym stanowisku (najlepiej w branży spedycyjnej, transportowej lub innych pokrewnych)Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientem - min. B2/C1Znajomość branży oraz specyfiki pracy na rynku niemieckimGotowości do częstych delegacji zagranicznych Umiejętności negocjacyjnychDobrej organizacji czasu pracyMile widziane: znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • lublin, lubelskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą otwartą i kontaktową, a zarządzanie zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu?Stabilne zatrudnienie jest dla Ciebie priorytetem? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Branża elektryczna, hydrauliczna i narzędziowa nie jest Ci obca?To świetnie! Nasz Klient czeka właśnie na Ciebie!Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemyumowę o pracęatrakcyjny pakiet szkoleńprywatną opiekę medycznąmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeń pracę w przyjaznej atmosferze bezpieczne warunki pracyzadaniazarządzanie zespołem i zasobami sklepu wspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działu profesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami monitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołemznajomości branży elektrycznej, hydraulicznej i narzędziowej wysokiej chęci osiągania ambitnych celów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą otwartą i kontaktową, a zarządzanie zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu?Stabilne zatrudnienie jest dla Ciebie priorytetem? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Branża elektryczna, hydrauliczna i narzędziowa nie jest Ci obca?To świetnie! Nasz Klient czeka właśnie na Ciebie!Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemyumowę o pracęatrakcyjny pakiet szkoleńprywatną opiekę medycznąmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeń pracę w przyjaznej atmosferze bezpieczne warunki pracyzadaniazarządzanie zespołem i zasobami sklepu wspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działu profesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami monitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołemznajomości branży elektrycznej, hydraulicznej i narzędziowej wysokiej chęci osiągania ambitnych celów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        W związku z dużym rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy przedstawiciela handlowego na południe Polski. Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży lub rozwoju biznesu w sektorze prywatnym lub publicznym B2B nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiiNarzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Szkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie (Polska południowa)Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówZarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiMonitorowanie rynku na powierzonym regionieUstalenie i realizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówReprezentowanie firmy (targi branżowe, konferencje itp.)oczekujemyWykształcenia wyższego (magisterskie, ew. inżynierskie)Doświadczenia w sprzedaży lub rozwoju biznesu w sektorze prywatnym i/lub publicznym B2B - minimum 2 lata - np. w branży vendingowej, food delivery, nieruchomościSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychBardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Word (przygotowywanie obliczeń, biznesplanów, ofert)Doświadczenia w nawiązywaniu relacji z osobami zajmującymi stanowiska kierownicze i pełniące funkcje publiczne (gmina itp.)Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuMile widziane: znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        W związku z dużym rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy przedstawiciela handlowego na południe Polski. Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży lub rozwoju biznesu w sektorze prywatnym lub publicznym B2B nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiiNarzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Szkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie (Polska południowa)Realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówZarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiMonitorowanie rynku na powierzonym regionieUstalenie i realizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówReprezentowanie firmy (targi branżowe, konferencje itp.)oczekujemyWykształcenia wyższego (magisterskie, ew. inżynierskie)Doświadczenia w sprzedaży lub rozwoju biznesu w sektorze prywatnym i/lub publicznym B2B - minimum 2 lata - np. w branży vendingowej, food delivery, nieruchomościSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychBardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Word (przygotowywanie obliczeń, biznesplanów, ofert)Doświadczenia w nawiązywaniu relacji z osobami zajmującymi stanowiska kierownicze i pełniące funkcje publiczne (gmina itp.)Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuMile widziane: znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • częstochowa, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Nasz klient z branży meblowej z Częstochowy poszukuje aktualnie specjalisty ds. sprzedaży e-commerce.Jeśli chcesz tworzyć strategie, które umożliwią dokonywanie transakcji online, organizować, rozwijać i realizować sprzedaż za pośrednictwem nowej platformy e-commerce, zapewniając wzrost sprzedaży z klientami on-line i znasz j. angielski - nie zwlekaj! Zerknij na poniższy projekt i aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa szkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaTworzenie i wdrażanie strategii, które umożliwiają tranzycję onlineOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami internetowymi i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachWspółpraca ze specjalistą ds. Treści marketingowych, identyfikacja najlepszych praktyk SEO dotyczących produktów i marekUstalanie standardów, systemów i najlepszych praktyk w zakresie tworzenia list nowych produktów, tworzenia treści, dystrybucji i konserwacjiPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenie w szybko rozwijającym się biznesie e-commercePraktyczne doświadczenie w zarządzaniu i utrzymywaniu witryn / portali e-CommerceZnajomość przestrzeni e-Commerce, która obejmuje strategie marketingowe, rozwój produktów, strategie konkurencyjne, badania konsumenckie, trendy branżowe i najlepsze praktyki dotyczące użytecznościZnajomość różnych platform i strategii sprzedaży onlinej. angielski - minimum B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kościerzyna, pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracy zadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków utrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółka udział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa, nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznych umiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokie odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z naszych Klientów, amerykańskiej firmy będącej producentem porcelany, sztućców, szkła i naczyń termicznych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Sales Managera.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zdobywanie klientów z sektora horeca, oraz kanału hurtowego w nowo utworzonej siedzibie firmy w Warszawie.Jeśli masz za sobą minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży podobnego asortymentu do branży HoReCa bądź Retail, znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową i chciałbyś rozwijać się w firmie o stabilnej pozycji na rynku międzynarodowym zapraszamy do aplikowania, ta oferta jest właśnie dla Ciebie !oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, oraz system premiowy zależny od osiąganych wynikówniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon)pracę w dynamicznym środowiskuprzyjazną i partnerską atmosferęmożliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych, oraz docelowo zbudowanie własnego zespołu sprzedażowegoprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowo płatny urlop po okresie wdrożenia zadaniapozyskiwanie nowych klientów z branży gastronomicznej- hoteli, restauracji w tym negocjowanie warunków kontraktu,pozyskiwanie klientów z sektora Retail/ e-commerce, dystrybutorówrealizowanie powierzonych planów sprzedaży u obsługiwanych klientów,dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami,zarządzanie sprzedażą organizacyjną poprzez opracowanie biznesplanu obejmującego sprzedaż,odpowiedzialność za własny wynik finansowy, realizację celów biznesowych- oraz docelowo za wyniki zespołu kontrola przychodów i wydatków, dokumentacji, ofert handlowych, faktur, dokumentów przewozowychzapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klienta.oczekujemywykształcenia wyższego z zakresu zarządzania, ekonomii, bądź pokrewnych znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesowądoświadczenia w pracy na podobny stanowisku w firmie będącej dostawcą dla branży HoReCa, Retail, e-commerce oraz znajomości branży i klientów z tego segmentuznajomości technik sprzedaży oraz technik negocjacyjnych,umiejętności analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizacje podstawowych celów,doświadczenia w prowadzeniu zespołów sprzedażowych prawa jazdy kategorii B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z naszych Klientów, amerykańskiej firmy będącej producentem porcelany, sztućców, szkła i naczyń termicznych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Sales Managera.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zdobywanie klientów z sektora horeca, oraz kanału hurtowego w nowo utworzonej siedzibie firmy w Warszawie.Jeśli masz za sobą minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży podobnego asortymentu do branży HoReCa bądź Retail, znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową i chciałbyś rozwijać się w firmie o stabilnej pozycji na rynku międzynarodowym zapraszamy do aplikowania, ta oferta jest właśnie dla Ciebie !oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, oraz system premiowy zależny od osiąganych wynikówniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon)pracę w dynamicznym środowiskuprzyjazną i partnerską atmosferęmożliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych, oraz docelowo zbudowanie własnego zespołu sprzedażowegoprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowo płatny urlop po okresie wdrożenia zadaniapozyskiwanie nowych klientów z branży gastronomicznej- hoteli, restauracji w tym negocjowanie warunków kontraktu,pozyskiwanie klientów z sektora Retail/ e-commerce, dystrybutorówrealizowanie powierzonych planów sprzedaży u obsługiwanych klientów,dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami,zarządzanie sprzedażą organizacyjną poprzez opracowanie biznesplanu obejmującego sprzedaż,odpowiedzialność za własny wynik finansowy, realizację celów biznesowych- oraz docelowo za wyniki zespołu kontrola przychodów i wydatków, dokumentacji, ofert handlowych, faktur, dokumentów przewozowychzapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klienta.oczekujemywykształcenia wyższego z zakresu zarządzania, ekonomii, bądź pokrewnych znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesowądoświadczenia w pracy na podobny stanowisku w firmie będącej dostawcą dla branży HoReCa, Retail, e-commerce oraz znajomości branży i klientów z tego segmentuznajomości technik sprzedaży oraz technik negocjacyjnych,umiejętności analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizacje podstawowych celów,doświadczenia w prowadzeniu zespołów sprzedażowych prawa jazdy kategorii B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • bolesławiec, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukamy osoby, która w firmie naszego Klienta, będzie się zajmować sprzedażą lawet i najazdów aluminiowych. Jeśli do tej pory motoryzacja nie stała się Twoją pasją to masz na to dużą szansę, dzięki tej pracy trafisz do zespołu pasjonatów motoryzacyjnych. Pasję do sprzedaży musisz przynieść ze sobą.oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego klientawynagrodzenie "na start" w okolicach średniej krajowejkrótki okres próbny, a następnie umowę na czas nieokreślonyzadaniaobsługa klienta , przedstawianie ofert , sprzedażobsługa po sprzedażowa , utrzymywanie relacji z klientemprzyjmowanie drobnych zamówień na części od klientówprzyjmowanie zleceń serwisowych i reklamacyjnych od klientówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2doświadczenia w sprzedaży (nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia w miesiącach czy latach, ale w wynikach, opowiedz nam o swoich doświadczeniach sprzedażowych) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukamy osoby, która w firmie naszego Klienta, będzie się zajmować sprzedażą lawet i najazdów aluminiowych. Jeśli do tej pory motoryzacja nie stała się Twoją pasją to masz na to dużą szansę, dzięki tej pracy trafisz do zespołu pasjonatów motoryzacyjnych. Pasję do sprzedaży musisz przynieść ze sobą.oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą naszego klientawynagrodzenie "na start" w okolicach średniej krajowejkrótki okres próbny, a następnie umowę na czas nieokreślonyzadaniaobsługa klienta , przedstawianie ofert , sprzedażobsługa po sprzedażowa , utrzymywanie relacji z klientemprzyjmowanie drobnych zamówień na części od klientówprzyjmowanie zleceń serwisowych i reklamacyjnych od klientówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2doświadczenia w sprzedaży (nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia w miesiącach czy latach, ale w wynikach, opowiedz nam o swoich doświadczeniach sprzedażowych) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukamy Specjalisty ds. Sprzedaży w kanale oświaty. Jeśli masz doświadczenie w kontakcie z klientem, wiesz jak efektywnie przeprowadzić proces sprzedażowy, znasz rynek oświaty. Aplikuj!oferujemyciekawe, samodzielne stanowiskopraca w zgranym zespoleatrakcyjny system prowizyjnypakiet benefitów zadaniakompleksowa obsługa klientówposzukiwanie odbiorców, realizacja kontraktówbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientaminawiązywanie relacji w środowisku oświatowymzapewnienie najwyższych standardów obsługiprowadzenie spotkań i szkoleń z zakresu ofertowanych produktówuczestnictwo w targach oraz eventach branżowychrealizacja planów sprzedażowychraportowanie wyników pracyoczekujemydoświadczenie w obsłudze jednostek oświatowychzdolności komunikacyjne doświadczenie w przeprowadzaniu procesów sprzedażowychumiejętność budowania relacjisamodzielność, dbałość o jakość wykonywanej pracynastawienie na realizację celówumiejętność wystąpień publicznychprawo jazdy kategorii Bj. angielski na dobrym poziomie w mowie i piśmie znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukamy Specjalisty ds. Sprzedaży w kanale oświaty. Jeśli masz doświadczenie w kontakcie z klientem, wiesz jak efektywnie przeprowadzić proces sprzedażowy, znasz rynek oświaty. Aplikuj!oferujemyciekawe, samodzielne stanowiskopraca w zgranym zespoleatrakcyjny system prowizyjnypakiet benefitów zadaniakompleksowa obsługa klientówposzukiwanie odbiorców, realizacja kontraktówbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientaminawiązywanie relacji w środowisku oświatowymzapewnienie najwyższych standardów obsługiprowadzenie spotkań i szkoleń z zakresu ofertowanych produktówuczestnictwo w targach oraz eventach branżowychrealizacja planów sprzedażowychraportowanie wyników pracyoczekujemydoświadczenie w obsłudze jednostek oświatowychzdolności komunikacyjne doświadczenie w przeprowadzaniu procesów sprzedażowychumiejętność budowania relacjisamodzielność, dbałość o jakość wykonywanej pracynastawienie na realizację celówumiejętność wystąpień publicznychprawo jazdy kategorii Bj. angielski na dobrym poziomie w mowie i piśmie znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • łódź, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży kart flotowych oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęniezbędne do pracy narzędzia (samochód służbowy, telefon, komputer)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńkompletowanie dokumentacji niezbędnej do oceny zdolności kredytowej i aktywacji nowego klientautrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą, statusem klientów, dochodowością ofert i innymi zagadnieniami dotyczącymi aktywności biznesowej.oczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku handlowym w zakresie sprzedaży usług B2B,mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług dla firm posiadających floty samochodowePrawo jazdy kategorii B.orientacji na wyniki i umiejętności negocjacyjnepozytywne nastawienie, energia w działaniu i zaangażowanie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży kart flotowych oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęniezbędne do pracy narzędzia (samochód służbowy, telefon, komputer)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńkompletowanie dokumentacji niezbędnej do oceny zdolności kredytowej i aktywacji nowego klientautrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą, statusem klientów, dochodowością ofert i innymi zagadnieniami dotyczącymi aktywności biznesowej.oczekujemydoświadczenia w pracy na stanowisku handlowym w zakresie sprzedaży usług B2B,mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług dla firm posiadających floty samochodowePrawo jazdy kategorii B.orientacji na wyniki i umiejętności negocjacyjnepozytywne nastawienie, energia w działaniu i zaangażowanie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • bielany wrocławskie, dolnośląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
         Chciałbyś realizować w swojej karierze projekt, który stanie się best practise w Twojej specjalizacji? Z nami to możliwe, pomożemy Ci to osiągnąć!Poszukujemy przedstawiciela handlowego zmotywowanego do realizacji ambitnych celów Firmy -wiodącego dostawcy certyfikowanych surowców dla przemysłu lotniczego lokalizacja : Bielany Wrocławskie / k. Wrocławiaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 6000 bruttozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpremię kwartalną za wyniki (po okresie 6 miesięcy, przy bezpośrednim zatrudnieniu)możliwość długofalowej współpracy (zatrudnienie stałe)przyjazną atmosferę pracy w małym zespolemiędzynarodowe środowisko pracypełny etat (40-godzinny tydzień pracy)możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - w tym szkolenia zagranicznezadanianawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamisamodzielne budowanie bazy danych potencjalnych klientów na przydzielonym terytoriumosiąganie celów sprzedażowych zgodnie z ustalonym harmonogramemkoordynowanie działań sprzedażowych z członkami zespołu i innymi działamioczekujemypotwierdzonego doświadczenia w pracy jako wewnętrzny przedstawiciel handlowybiegłej znajomości języka angielskiego umiejętności sprzedażowych, komunikacyjnych i negocjacyjnychzdolności do wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasembardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności do wyjazdów na szkolenia za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
         Chciałbyś realizować w swojej karierze projekt, który stanie się best practise w Twojej specjalizacji? Z nami to możliwe, pomożemy Ci to osiągnąć!Poszukujemy przedstawiciela handlowego zmotywowanego do realizacji ambitnych celów Firmy -wiodącego dostawcy certyfikowanych surowców dla przemysłu lotniczego lokalizacja : Bielany Wrocławskie / k. Wrocławiaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 6000 bruttozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpremię kwartalną za wyniki (po okresie 6 miesięcy, przy bezpośrednim zatrudnieniu)możliwość długofalowej współpracy (zatrudnienie stałe)przyjazną atmosferę pracy w małym zespolemiędzynarodowe środowisko pracypełny etat (40-godzinny tydzień pracy)możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - w tym szkolenia zagranicznezadanianawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamisamodzielne budowanie bazy danych potencjalnych klientów na przydzielonym terytoriumosiąganie celów sprzedażowych zgodnie z ustalonym harmonogramemkoordynowanie działań sprzedażowych z członkami zespołu i innymi działamioczekujemypotwierdzonego doświadczenia w pracy jako wewnętrzny przedstawiciel handlowybiegłej znajomości języka angielskiego umiejętności sprzedażowych, komunikacyjnych i negocjacyjnychzdolności do wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasembardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności do wyjazdów na szkolenia za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta z branży odnawialnych źródeł energii z woj. śląskiego poszukujemy Dyrektora handlowego. Jeśli posiadasz minimum 5 – lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, tablet, samochód do użytku prywatnego, karta paliwowa)pakiet benefitówszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniakompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym)podnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażytworzenie planów finansowych, realizacja wyników finansowychbudowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąwspółpraca w tworzeniu strategii marketingowej oraz rozwoju produktów, rozwiązań i usługoptymalizacja procesów sprzedażowychdefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganiezapewnianie rozwoju zasobów ludzkich na potrzeby realizacji sprzedaży i rozwoju zgodne ze strategią firmybieżące zwiększanie efektywności i wydajności obsługiwanych procesów biznesowychkontrola wszystkich czynności związanych z procesami handlowymioczekujemydoświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – minimum 5 latznajomości w sprzedaży w kanale tradycyjnym: D2D, B2C, B2Borientacji biznesowej i pro-klienckiejdobrej organizacji pracy własnej i zespołuwiedzy na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymumiejętności zarządzania zmianąznajomość lub zainteresowanie branżą OZE będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta z branży odnawialnych źródeł energii z woj. śląskiego poszukujemy Dyrektora handlowego. Jeśli posiadasz minimum 5 – lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, tablet, samochód do użytku prywatnego, karta paliwowa)pakiet benefitówszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniakompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym)podnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażytworzenie planów finansowych, realizacja wyników finansowychbudowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąwspółpraca w tworzeniu strategii marketingowej oraz rozwoju produktów, rozwiązań i usługoptymalizacja procesów sprzedażowychdefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganiezapewnianie rozwoju zasobów ludzkich na potrzeby realizacji sprzedaży i rozwoju zgodne ze strategią firmybieżące zwiększanie efektywności i wydajności obsługiwanych procesów biznesowychkontrola wszystkich czynności związanych z procesami handlowymioczekujemydoświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – minimum 5 latznajomości w sprzedaży w kanale tradycyjnym: D2D, B2C, B2Borientacji biznesowej i pro-klienckiejdobrej organizacji pracy własnej i zespołuwiedzy na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymumiejętności zarządzania zmianąznajomość lub zainteresowanie branżą OZE będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gdańsk, pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dynamicznie rozwijający się sklep internetowy - jeden z leaderów w sprzedaży hurtowej i detalicznej, oferujący akcesoria samochodowe do tuningu optycznego, wraz z Randstad poszukuje specjalisty, dla którego słowo marketplace nie jest zagadką, a przynajmniej Allegro zna... jak własną kieszeń :). Świetnie, jeśli tak samo sprawnie porusza się po platformach eBay, eMag, czy Amazon. Jesteś osobą komunikatywną, wielozadaniową i lubisz angażować się w powierzone Ci zadania? A może po prostu świetnie odnajdujesz się w tematyce motoryzacyjnej oraz obsłudze klienta i to właśnie moment, kiedy chcesz wejść do świata e-commerce? Nie czekaj, APLIKUJ - ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę o pracęmożliwość realizacji własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój biznesuhybrydowy model pracydwuskładnikowy system wynagrodzenia (podstawa + premia)zadaniasprzedaż poprzez platformy internetowe (Amazon, Allegro, eMag, eBay)obsługa zapytań ofertowychtelefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem - wsparcie w rozwiązywaniu problemów, doradztwo techniczne, prowadzenie procesu zwrotów i reklamacjiprocesowanie zamówień w systemiemonitorowanie i analiza zgłoszeń oraz rynkustałe poszerzanie wiedzy produktowejoczekujemyminimum rocznego doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży internetowejdoświadczenia w obsłudze platform sprzedażowych (Allegro, eBay, amazon, eMag) lub doświadczenia w pracy dot. części, akcesoriów samochodowych i w obsłudze klientaznajomości języka angielski na poziomie B2 - umożliwiającym swobodną komunikację z klientami (telefonicznie i mailowo)znajomości MS Officerelacyjności w kontakcie, zorientowania na klientaelastyczności w podejściu do wykonywanych zadańumiejętność ustalania priorytetów, samodyscyplinyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dynamicznie rozwijający się sklep internetowy - jeden z leaderów w sprzedaży hurtowej i detalicznej, oferujący akcesoria samochodowe do tuningu optycznego, wraz z Randstad poszukuje specjalisty, dla którego słowo marketplace nie jest zagadką, a przynajmniej Allegro zna... jak własną kieszeń :). Świetnie, jeśli tak samo sprawnie porusza się po platformach eBay, eMag, czy Amazon. Jesteś osobą komunikatywną, wielozadaniową i lubisz angażować się w powierzone Ci zadania? A może po prostu świetnie odnajdujesz się w tematyce motoryzacyjnej oraz obsłudze klienta i to właśnie moment, kiedy chcesz wejść do świata e-commerce? Nie czekaj, APLIKUJ - ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę o pracęmożliwość realizacji własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój biznesuhybrydowy model pracydwuskładnikowy system wynagrodzenia (podstawa + premia)zadaniasprzedaż poprzez platformy internetowe (Amazon, Allegro, eMag, eBay)obsługa zapytań ofertowychtelefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem - wsparcie w rozwiązywaniu problemów, doradztwo techniczne, prowadzenie procesu zwrotów i reklamacjiprocesowanie zamówień w systemiemonitorowanie i analiza zgłoszeń oraz rynkustałe poszerzanie wiedzy produktowejoczekujemyminimum rocznego doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży internetowejdoświadczenia w obsłudze platform sprzedażowych (Allegro, eBay, amazon, eMag) lub doświadczenia w pracy dot. części, akcesoriów samochodowych i w obsłudze klientaznajomości języka angielski na poziomie B2 - umożliwiającym swobodną komunikację z klientami (telefonicznie i mailowo)znajomości MS Officerelacyjności w kontakcie, zorientowania na klientaelastyczności w podejściu do wykonywanych zadańumiejętność ustalania priorytetów, samodyscyplinyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Znasz bardzo dobrze branżę budowlaną? Potrafisz pozyskiwać klientów i budować z nimi długofalowe relacje? Jeśli tak - zgłoś się do nas! Poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego, która będzie rozwijała relacje z klientami na terenie województwa zachodniopomorskiego.oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąniezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)dogodne godziny pracy dostęp do szkoleńzadaniautrzymywanie dotychczasowych kontaktów handlowychrealizacja planów sprzedażowych na podległym terenie rozwijanie podległego rynku sprzedażyraportowanie działań do przełożonegooczekujemywykształcenia min. średniegodoświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości branży budowlanej (mile widziana znajomość zagadnień hydroizolacji obiektów)doświadczenia w sprzedaży chemii budowlanejdobrej znajomości hurtowni budowlanych oraz rynku materiałów budowlanychprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Znasz bardzo dobrze branżę budowlaną? Potrafisz pozyskiwać klientów i budować z nimi długofalowe relacje? Jeśli tak - zgłoś się do nas! Poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego, która będzie rozwijała relacje z klientami na terenie województwa zachodniopomorskiego.oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąniezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)dogodne godziny pracy dostęp do szkoleńzadaniautrzymywanie dotychczasowych kontaktów handlowychrealizacja planów sprzedażowych na podległym terenie rozwijanie podległego rynku sprzedażyraportowanie działań do przełożonegooczekujemywykształcenia min. średniegodoświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości branży budowlanej (mile widziana znajomość zagadnień hydroizolacji obiektów)doświadczenia w sprzedaży chemii budowlanejdobrej znajomości hurtowni budowlanych oraz rynku materiałów budowlanychprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.możliwości awansu w strukturach firmymożliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnejzadaniapomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planówprowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnymopracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,modelowanie procesów biznesowych,ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.tworzenie raportów na potrzeby zarządu,współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyminimum 3 lata na podobnym stanowisku,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,płynnej komunikacji w języku angielskim.
        Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.możliwości awansu w strukturach firmymożliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnejzadaniapomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planówprowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnymopracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,modelowanie procesów biznesowych,ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.tworzenie raportów na potrzeby zarządu,współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyminimum 3 lata na podobnym stanowisku,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,płynnej komunikacji w języku angielskim.
        • opole, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś doświadczonym handlowcem, któremu praca z klientem daje satysfakcję? Lubisz wymieniać doświadczenia, dzielić się wiedzą rynkową? Szukasz pracy w firmie, która liczy się na rynku i która da Ci stabilne zatrudnienie? Idealnie trafiłeś/aś!Dołącz do Randstad - lidera w branży HR!oferujemywynagrodzenie 2-składnikowe (atrakcyjna podstawa + premie sprzedażowe)pracę w stałych godzinach biurowych 8:00 a 16:00 (zawsze wolne weekendy!)stabilne zatrudnienie - pełny etat i umowę o pracętelefon, laptop, samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracyliczne benefity: (m.in. multisport, opieka medyczna, nauka języka angielskiego)wsparcie zespołu sprzedażowego, rozwój Twoich kompetencji (m.in. akademia sprzedaży, szkolenia doskonalące rozwój kompetencji miękkich)zadaniaaktywna sprzedaż usług HR – budowanie i sukcesywne powiększanie portfolio Klientówcodzienny kontakt z potencjalnymi klientami - telefoniczne działania inicjującesamodzielne spotkania biznesowe (bezpośrednie lub w formie wideo-rozmów)budowanie i utrzymywanie stałych, dobrych relacji z klientamiwsparcie zespołu w rekrutacjachoczekujemydoświadczenia w sprzedaży (warunek konieczny!)znajomości narzędzi, technik i metod sprzedażowychnastawienia skupionego na realizacji założonych celówczynnego prawa jazdy kategorii Bsprawnego poruszania się w przestrzeni onlinePoznaj Randstad i dowiedz się, jak wyglądała zawodowa droga naszych kolegów i koleżanek: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/pracuj-w-randstad/ Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś doświadczonym handlowcem, któremu praca z klientem daje satysfakcję? Lubisz wymieniać doświadczenia, dzielić się wiedzą rynkową? Szukasz pracy w firmie, która liczy się na rynku i która da Ci stabilne zatrudnienie? Idealnie trafiłeś/aś!Dołącz do Randstad - lidera w branży HR!oferujemywynagrodzenie 2-składnikowe (atrakcyjna podstawa + premie sprzedażowe)pracę w stałych godzinach biurowych 8:00 a 16:00 (zawsze wolne weekendy!)stabilne zatrudnienie - pełny etat i umowę o pracętelefon, laptop, samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracyliczne benefity: (m.in. multisport, opieka medyczna, nauka języka angielskiego)wsparcie zespołu sprzedażowego, rozwój Twoich kompetencji (m.in. akademia sprzedaży, szkolenia doskonalące rozwój kompetencji miękkich)zadaniaaktywna sprzedaż usług HR – budowanie i sukcesywne powiększanie portfolio Klientówcodzienny kontakt z potencjalnymi klientami - telefoniczne działania inicjującesamodzielne spotkania biznesowe (bezpośrednie lub w formie wideo-rozmów)budowanie i utrzymywanie stałych, dobrych relacji z klientamiwsparcie zespołu w rekrutacjachoczekujemydoświadczenia w sprzedaży (warunek konieczny!)znajomości narzędzi, technik i metod sprzedażowychnastawienia skupionego na realizacji założonych celówczynnego prawa jazdy kategorii Bsprawnego poruszania się w przestrzeni onlinePoznaj Randstad i dowiedz się, jak wyglądała zawodowa droga naszych kolegów i koleżanek: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/pracuj-w-randstad/ Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Rozwijaj się razem z firmą będąca liderem na międzynarodowym rynku demilitaryzacji , która tworzy nowoczesne standardy w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa publicznego.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w trybie home officebogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracydwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków zbytuutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokiej odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Rozwijaj się razem z firmą będąca liderem na międzynarodowym rynku demilitaryzacji , która tworzy nowoczesne standardy w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa publicznego.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w trybie home officebogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracydwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych – w tym wyszukiwanie nowych rynków zbytuutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychwysokiej odporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - firmy z branży budowlanej specjalizującej się w przetwórstwie tworzyw sztucznych, poszukujemy osoby do Działu Handlowego, odpowiedzialnej za sprzedaż produktów firmy. oferujemyzatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B,możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,transparentny system premiowania,niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód,szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych coachów zewnętrznych.zadaniaaktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów i obsługa dotychczasowych w ramach przydzielonego rynku,spotkania z Klientami oraz prezentowanie oferty produktów (min 50%-60% czasu pracy w terenie)przygotowywanie kalkulacji i ofert dla kontrahentów zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w organizacji,przygotowywanie umów oraz nadzór nad ich realizacją, bieżące monitorowanie i badanie trendów w ramach obsługiwanego rynku, budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki,raportowanie bieżących wyników aktywności. oczekujemydoświadczenia w sprzedaży produktów budowlanych lub z branży technicznej,znajomości technik sprzedaży i negocjacji,nastawienia na osiąganie założonych celów, dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych do woj. dolnośląskiego, wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych relacji,wysokiej kultury osobistej i otwartości na zmiany,umiejętności efektywnej organizacji pracy i zarządzania podległym regionem umiejętności przeprowadzania analiz rynkowych. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - firmy z branży budowlanej specjalizującej się w przetwórstwie tworzyw sztucznych, poszukujemy osoby do Działu Handlowego, odpowiedzialnej za sprzedaż produktów firmy. oferujemyzatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B,możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,transparentny system premiowania,niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód,szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych coachów zewnętrznych.zadaniaaktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów i obsługa dotychczasowych w ramach przydzielonego rynku,spotkania z Klientami oraz prezentowanie oferty produktów (min 50%-60% czasu pracy w terenie)przygotowywanie kalkulacji i ofert dla kontrahentów zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w organizacji,przygotowywanie umów oraz nadzór nad ich realizacją, bieżące monitorowanie i badanie trendów w ramach obsługiwanego rynku, budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki,raportowanie bieżących wyników aktywności. oczekujemydoświadczenia w sprzedaży produktów budowlanych lub z branży technicznej,znajomości technik sprzedaży i negocjacji,nastawienia na osiąganie założonych celów, dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych do woj. dolnośląskiego, wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych relacji,wysokiej kultury osobistej i otwartości na zmiany,umiejętności efektywnej organizacji pracy i zarządzania podległym regionem umiejętności przeprowadzania analiz rynkowych. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - Producenta Systemów Kanalizacyjnych - z siedzibą w Katowicach, poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku swoim działaniem obejmować będzie regiony woj.: Śląskiego, Małopolskiego, Świętokrzyskiego, Lubelskiego i Podkarpackiego. oferujemypracę w stabilnej firmie,wynagrodzenie miesięczne oraz premia,pakiet szkoleń w Polsce i za granicą.zadaniadiagnozowanie potrzeb potencjalnych klientów oraz doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych,doradztwo w zakresie doboru materiałów budowlanych,działania sprzedażowe z klientami: biura projektowe, Urzędy Miasta i Gminy, inwestorzy np. zakłady wodociągowe, analiza rynku pod kątem planowanych inwestycji,koordynowanie i udział w rozpatrywaniu reklamacji,uczestnictwo w targach branżowych i konferencjach,kontrola i doradztwo bezpośrednio na budowie.oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe,min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży / doradztwie w branży wodno-kanalizacyjnej,bardzo dobra organizacja czasu pracy,łatwość budowania relacji z klientami,nastawienie na realizację celów,znajomość rynku inwestycyjnego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - Producenta Systemów Kanalizacyjnych - z siedzibą w Katowicach, poszukujemy osoby na stanowisko Inżyniera Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku swoim działaniem obejmować będzie regiony woj.: Śląskiego, Małopolskiego, Świętokrzyskiego, Lubelskiego i Podkarpackiego. oferujemypracę w stabilnej firmie,wynagrodzenie miesięczne oraz premia,pakiet szkoleń w Polsce i za granicą.zadaniadiagnozowanie potrzeb potencjalnych klientów oraz doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych,doradztwo w zakresie doboru materiałów budowlanych,działania sprzedażowe z klientami: biura projektowe, Urzędy Miasta i Gminy, inwestorzy np. zakłady wodociągowe, analiza rynku pod kątem planowanych inwestycji,koordynowanie i udział w rozpatrywaniu reklamacji,uczestnictwo w targach branżowych i konferencjach,kontrola i doradztwo bezpośrednio na budowie.oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe,min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży / doradztwie w branży wodno-kanalizacyjnej,bardzo dobra organizacja czasu pracy,łatwość budowania relacji z klientami,nastawienie na realizację celów,znajomość rynku inwestycyjnego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.