You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Mazowieckie: 10

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • małopole, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Interesujesz się branżą motoryzacyjną? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- płatne L4, urlop)możliwość przejścia w struktury klientapracę na cały etatpracę od poniedziałku do sobotywynagrodzenie od 4000zł brutto+premie (miesięczne oraz kwartalne)lokalizacja: Małopolezadaniasprzedaż części zamiennychdbanie o zgodność stanów magazynowych z ewidencjąprzygotowywanie i weryfikacja kosztorysówwystawianie rachunków i fakturudział w prowadzonych spisach inwentaryzacyjnychrealizacja zamówień części zamiennych na potrzeby warsztatuprawidłowe wprowadzenie do systemów danych dotyczących pojazdów i klientówoczekujemywykształcenia minimum średniegoprawa jazdy kat. Bkomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegozdolności interpersonalnychumiejętności obsługi komputerapredyspozycji handlowychmile widziana praktyka w branży samochodowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Interesujesz się branżą motoryzacyjną? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- płatne L4, urlop)możliwość przejścia w struktury klientapracę na cały etatpracę od poniedziałku do sobotywynagrodzenie od 4000zł brutto+premie (miesięczne oraz kwartalne)lokalizacja: Małopolezadaniasprzedaż części zamiennychdbanie o zgodność stanów magazynowych z ewidencjąprzygotowywanie i weryfikacja kosztorysówwystawianie rachunków i fakturudział w prowadzonych spisach inwentaryzacyjnychrealizacja zamówień części zamiennych na potrzeby warsztatuprawidłowe wprowadzenie do systemów danych dotyczących pojazdów i klientówoczekujemywykształcenia minimum średniegoprawa jazdy kat. Bkomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegozdolności interpersonalnychumiejętności obsługi komputerapredyspozycji handlowychmile widziana praktyka w branży samochodowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Sprzedaży.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w sprzedaży?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiedodatkowe premie sprzedażowezadaniapozyskiwanie nowych Klientówzapewnianie wsparcia dla obecnych Klientówwspółpraca z menedżerami produktu i dyrektorem ds. sprzedaży na rynku morskimkontakt z partnerami handlowymi na Ukrainie i wspieranie ich w codziennej działalnościprzetwarzanie dokumentów - umów, wniosków cenowych, zarządzanie obiegiem dokumentówprzygotowywanie komunikacji i zarządzanie przepływem informacjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości języka ukraińskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdoświadczenia w sprzedaży (mile widziane)znajomości technik sprzedaży (mile widziane)umiejętności budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Sprzedaży.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w sprzedaży?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiedodatkowe premie sprzedażowezadaniapozyskiwanie nowych Klientówzapewnianie wsparcia dla obecnych Klientówwspółpraca z menedżerami produktu i dyrektorem ds. sprzedaży na rynku morskimkontakt z partnerami handlowymi na Ukrainie i wspieranie ich w codziennej działalnościprzetwarzanie dokumentów - umów, wniosków cenowych, zarządzanie obiegiem dokumentówprzygotowywanie komunikacji i zarządzanie przepływem informacjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości języka ukraińskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdoświadczenia w sprzedaży (mile widziane)znajomości technik sprzedaży (mile widziane)umiejętności budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN23.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy weekendowej? Kontakt z klientem nie sprawia Ci problemu? Poszukiwany kasjer do sklepu IKEA Targówek! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy i aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- L4, urlop);zatrudnienie w okresie lipiec - wrzesieńpracę w godzinach otwarcia sklepu (równoważny system czasu pracy);stawkę godzinową: 23zł/h brutto;pracę w weekendy (piątek- niedziela <-- jeśli handlowa)możliwość pracy również w trakcie tygodniadofinansowanie do posiłków.zadaniakontakt z klientem;obsługa klienta;przeprowadzanie transakcji kasowych. oczekujemychęci do pracypełnej dyspozycyjności w weekendy (piątek - niedziela <- gdy ndz jest handlowa);umiejętność obsługi kasy fiskalnej będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy weekendowej? Kontakt z klientem nie sprawia Ci problemu? Poszukiwany kasjer do sklepu IKEA Targówek! Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy i aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS- L4, urlop);zatrudnienie w okresie lipiec - wrzesieńpracę w godzinach otwarcia sklepu (równoważny system czasu pracy);stawkę godzinową: 23zł/h brutto;pracę w weekendy (piątek- niedziela <-- jeśli handlowa)możliwość pracy również w trakcie tygodniadofinansowanie do posiłków.zadaniakontakt z klientem;obsługa klienta;przeprowadzanie transakcji kasowych. oczekujemychęci do pracypełnej dyspozycyjności w weekendy (piątek - niedziela <- gdy ndz jest handlowa);umiejętność obsługi kasy fiskalnej będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemyZatrudnienie na umowę o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej,Kompleksowe wdrożenie na nowym stanowisku,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta),Narzędzia pracy (samochód także do użytku prywatnego),Pracę dla lidera w branży dźwigowej na świecie, w środowisku o najwyższych standardach jakości i bezpieczeństwa z realną możliwością rozwoju w strukturach firmy.zadaniaReprezentowanie firmy w kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami,Doradztwo i proaktywna sprzedaż rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń (tj. windy i schody ruchome) na podległym terenie,Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zamówień z rynku,Koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert,Obsługa systemu CRM,Monitorowanie rynku budowlanego i dźwigowego w zakresie usług serwisowych i modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenie handlowe w branżach technicznych, elektrotechnicznych, okołobudowlanych, FMCG, etc.,Gotowość i silna motywacja do aktywnej sprzedaży oraz dużej ilości spotkań z klientami,Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług i budowaniu długotrwałych relacji z klientami,Wykształcenie wyższe,Czynne prawo jazdy kat. B,Doskonała znajomość MS Office,Bardzo wysoki poziom organizacji pracy własnej i zorientowanie na wynik,Wysokie zdolności negocjacyjne i sprzedażowe.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemyZatrudnienie na umowę o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej,Kompleksowe wdrożenie na nowym stanowisku,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta),Narzędzia pracy (samochód także do użytku prywatnego),Pracę dla lidera w branży dźwigowej na świecie, w środowisku o najwyższych standardach jakości i bezpieczeństwa z realną możliwością rozwoju w strukturach firmy.zadaniaReprezentowanie firmy w kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami,Doradztwo i proaktywna sprzedaż rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń (tj. windy i schody ruchome) na podległym terenie,Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zamówień z rynku,Koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert,Obsługa systemu CRM,Monitorowanie rynku budowlanego i dźwigowego w zakresie usług serwisowych i modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenie handlowe w branżach technicznych, elektrotechnicznych, okołobudowlanych, FMCG, etc.,Gotowość i silna motywacja do aktywnej sprzedaży oraz dużej ilości spotkań z klientami,Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług i budowaniu długotrwałych relacji z klientami,Wykształcenie wyższe,Czynne prawo jazdy kat. B,Doskonała znajomość MS Office,Bardzo wysoki poziom organizacji pracy własnej i zorientowanie na wynik,Wysokie zdolności negocjacyjne i sprzedażowe.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemyPracę w firmie o renomowanej pozycji na rynku,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej uzależnionej od wyników sprzedażowych,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych),Możliwość rozwoju zawodowego.zadaniaOpracowywanie i przygotowywanie ofert dla klientów,Realizacja planów sprzedażowych,Koordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektów,Doradztwo w zakresie modernizacji urządzeń dźwigowych,Udział w analizie wyników bieżących sprzedaży modernizacji oraz w tworzeniu mechanizmów doskonalących prognozowanie w oparciu o dane z rynku,Monitorowanie sytuacji na rynku regionu w zakresie usług modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży dźwigowej,Wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym lub elektrycznym,Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,Wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,Nastawienia na cel oraz proaktywności w działaniu,Zaangażowania oraz motywacji do pracy,Czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemyPracę w firmie o renomowanej pozycji na rynku,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej uzależnionej od wyników sprzedażowych,Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość użytkowania samochodu służbowego do celów prywatnych),Możliwość rozwoju zawodowego.zadaniaOpracowywanie i przygotowywanie ofert dla klientów,Realizacja planów sprzedażowych,Koordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektów,Doradztwo w zakresie modernizacji urządzeń dźwigowych,Udział w analizie wyników bieżących sprzedaży modernizacji oraz w tworzeniu mechanizmów doskonalących prognozowanie w oparciu o dane z rynku,Monitorowanie sytuacji na rynku regionu w zakresie usług modernizacyjnych.oczekujemyDoświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w branży dźwigowej,Wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym lub elektrycznym,Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,Wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,Efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,Nastawienia na cel oraz proaktywności w działaniu,Zaangażowania oraz motywacji do pracy,Czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • janki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko pomocy sklepowej w modnym sklepie odzieżowym.oferujemyUmowa zleceniepraca od wrześniawynagrodzenie 22 zł brutto/godzinępraca pon-pt / weekendy (niedziela handlowa) - elastyczny grafikmiłą atmosferęzadaniadbanie o porządek w sklepieukładanie ubrań na półkach i wieszakachobsługa przymierzalniobsługa kasy fiskalnejoczekujemyzmotywowaniachęci stałej współpracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko pomocy sklepowej w modnym sklepie odzieżowym.oferujemyUmowa zleceniepraca od wrześniawynagrodzenie 22 zł brutto/godzinępraca pon-pt / weekendy (niedziela handlowa) - elastyczny grafikmiłą atmosferęzadaniadbanie o porządek w sklepieukładanie ubrań na półkach i wieszakachobsługa przymierzalniobsługa kasy fiskalnejoczekujemyzmotywowaniachęci stałej współpracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Mazowieckie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.