You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla kontroling / analiza: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • świnoujście, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • PLN21.00 - PLN0.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy dodatkowej lub stałej w niepełnym wymiarze godzinowym?Cenisz sobie elastyczność godzin pracy?Praca około 4h godziny dziennie o różnych porach dnia. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze stawką godzinową 21 złelastyczność godzin pracy (nasze parkingi czynne są 24h, więc jesteśmy otwarci)lekką, przyjemną i całkowicie samodzielną pracęmożliwość długiej współpracyzadaniaprzemieszczanie się między parkingami i kontrolowanie zaparkowanych pojazdówwystawianie wezwań przy użyciu zestawu kontrolerskiego, który zapewniamyoczekujemypozytywnego nastawieniachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dodatkowej lub stałej w niepełnym wymiarze godzinowym?Cenisz sobie elastyczność godzin pracy?Praca około 4h godziny dziennie o różnych porach dnia. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze stawką godzinową 21 złelastyczność godzin pracy (nasze parkingi czynne są 24h, więc jesteśmy otwarci)lekką, przyjemną i całkowicie samodzielną pracęmożliwość długiej współpracyzadaniaprzemieszczanie się między parkingami i kontrolowanie zaparkowanych pojazdówwystawianie wezwań przy użyciu zestawu kontrolerskiego, który zapewniamyoczekujemypozytywnego nastawieniachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś specjalistą w zakresie analiz? Chcesz mieć realny wpływ na strategie cenową firmy? Jesteś zainteresowany nowymi możliwościami w tym zakresie?Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabliną pracę pełną nowych wyzwańpakiet benefitów pozapłacowych tj. pakiety medyczne i sportowe dofinansowanie do studiów i szkoleń, dofinansowanie do wczasówdodatkowy dzień wolny w rokuwsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowepracę w dynamicznym środowiskunarzędzia niezbędne do pracyzadaniaopracowywanie i opytymalizacja strategii cenowej tworzenie ofert bazowych, taryfowych oraz promocji cenowychrekomendowanie procesu zmian cennikowych w opraciu o dane rynkowe i sprzedażowemonitorowanie wyników oraz realizacja założeń budżetowych ścisła współpraca w innymi działami firmy: sprzedaży, marketingu, e-commerce analiza wyników oraz dynamiczne działanie w celu maksymalizacji zyskówoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomiczne, statystyczne, matematyczne lub inżynieryjne)zaawansowanych umiejętności analitycznych, prezentacji danych, wyciągania wniosków,doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem ceną min. 2 latapraktycznej wiedzy z zakresu planowania i implementowania strategii cenowejznajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel oraz Access,inicjatywy w działaniu, samodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś specjalistą w zakresie analiz? Chcesz mieć realny wpływ na strategie cenową firmy? Jesteś zainteresowany nowymi możliwościami w tym zakresie?Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabliną pracę pełną nowych wyzwańpakiet benefitów pozapłacowych tj. pakiety medyczne i sportowe dofinansowanie do studiów i szkoleń, dofinansowanie do wczasówdodatkowy dzień wolny w rokuwsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowepracę w dynamicznym środowiskunarzędzia niezbędne do pracyzadaniaopracowywanie i opytymalizacja strategii cenowej tworzenie ofert bazowych, taryfowych oraz promocji cenowychrekomendowanie procesu zmian cennikowych w opraciu o dane rynkowe i sprzedażowemonitorowanie wyników oraz realizacja założeń budżetowych ścisła współpraca w innymi działami firmy: sprzedaży, marketingu, e-commerce analiza wyników oraz dynamiczne działanie w celu maksymalizacji zyskówoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomiczne, statystyczne, matematyczne lub inżynieryjne)zaawansowanych umiejętności analitycznych, prezentacji danych, wyciągania wniosków,doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem ceną min. 2 latapraktycznej wiedzy z zakresu planowania i implementowania strategii cenowejznajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel oraz Access,inicjatywy w działaniu, samodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć pracę w międzynardoowym środowisku? Posiadasz doświadczenie w pracy z danymi w programie Excel? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Jeżeli tak szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji,atrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia)pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (model hybrydow 60% pracy zdalnej)lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdańskibony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmedpakiet dodatków Randstad Plus: karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniachpracę w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferzezadaniawspracie w przeprowadzaniu i koordynacji projektów badawczychprzygotowanie/weryfikacja lokalnej wersji kwestionariuszanadzór nad jakością wkładu do globalnych badań dla Polski, Litwy, Łotwy i Estonianaliza i weryfikacja danych tworzenie raportów, prezentacji na podstawie wyciągnietych wniosków oczekujemydoświadczenia przy pracy z danymi (najchętniej konsumenckimi) - min 2 lataumiejętności analizy i inerpretacji danych oraz wizualizacji wynikówznajomości EXCEL - minimum średnio - zaawansowanamile widziane doświadczenie w badaniach rynkubiegłej znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć pracę w międzynardoowym środowisku? Posiadasz doświadczenie w pracy z danymi w programie Excel? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Jeżeli tak szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji,atrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia)pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (model hybrydow 60% pracy zdalnej)lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdańskibony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmedpakiet dodatków Randstad Plus: karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniachpracę w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferzezadaniawspracie w przeprowadzaniu i koordynacji projektów badawczychprzygotowanie/weryfikacja lokalnej wersji kwestionariuszanadzór nad jakością wkładu do globalnych badań dla Polski, Litwy, Łotwy i Estonianaliza i weryfikacja danych tworzenie raportów, prezentacji na podstawie wyciągnietych wniosków oczekujemydoświadczenia przy pracy z danymi (najchętniej konsumenckimi) - min 2 lataumiejętności analizy i inerpretacji danych oraz wizualizacji wynikówznajomości EXCEL - minimum średnio - zaawansowanamile widziane doświadczenie w badaniach rynkubiegłej znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łozienica, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz kilkuletnie doświadczenie jako kontroler biznesowy w firmie z branży produkcyjnej? Potrafisz komunikować się z osobami na różnych poziomach w organizacji, również w języku angielskim? Chcesz być częścią nowo powstającego zakładu z unikalną w skali kraju technologią produkcyjną? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę udział w projekcie greenfieldatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopakiet relokacyjnyzadaniauczestnictwo we wdrażaniu systemów (AX, Power BI itp.), procesów i procedurdefiniowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności produkcji (odpad, wydajność produkcji, wydajność dostawy itp.)obliczanie i przygotowywanie BOM-ów, kalkulacji wstępnych i post-produkcyjnychśledzenie i walidacja kosztów wytworzeniamonitorowanie miesięcznych i rocznych rozliczeń w odniesieniu do produkcji, magazynu itp.aktywny udział w spotkaniach podsumowujących projekty i monitorujących rozbieżności związane z produkcjąkontrola raportowania obszaru logistycznego i zaopatrzeniowegoanalizy biznesowe (IPO i inne)oczekujemyminimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejumiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim - warunek koniecznywykształcenia finansowegoznajomości systemu ERP (najlepiej AX) i biegłej znajomości Excelabardzo dobrej organizacji czasu pracyanalitycznego podejściaumiejętności asertywnej i empatycznej pracy w zespolemile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych / kompozytówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz kilkuletnie doświadczenie jako kontroler biznesowy w firmie z branży produkcyjnej? Potrafisz komunikować się z osobami na różnych poziomach w organizacji, również w języku angielskim? Chcesz być częścią nowo powstającego zakładu z unikalną w skali kraju technologią produkcyjną? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę udział w projekcie greenfieldatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopakiet relokacyjnyzadaniauczestnictwo we wdrażaniu systemów (AX, Power BI itp.), procesów i procedurdefiniowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności produkcji (odpad, wydajność produkcji, wydajność dostawy itp.)obliczanie i przygotowywanie BOM-ów, kalkulacji wstępnych i post-produkcyjnychśledzenie i walidacja kosztów wytworzeniamonitorowanie miesięcznych i rocznych rozliczeń w odniesieniu do produkcji, magazynu itp.aktywny udział w spotkaniach podsumowujących projekty i monitorujących rozbieżności związane z produkcjąkontrola raportowania obszaru logistycznego i zaopatrzeniowegoanalizy biznesowe (IPO i inne)oczekujemyminimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejumiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim - warunek koniecznywykształcenia finansowegoznajomości systemu ERP (najlepiej AX) i biegłej znajomości Excelabardzo dobrej organizacji czasu pracyanalitycznego podejściaumiejętności asertywnej i empatycznej pracy w zespolemile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych / kompozytówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.