You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla ssc / bpo: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Świetna wiadomość!Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka włoskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka włoskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00otwartości na pracę stacjonarnąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Świetna wiadomość!Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka włoskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka włoskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00otwartości na pracę stacjonarnąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      If you are an experienced and hands-on Project Manager working on international projects and you are looking for new challenges, apply!We are looking for a strong project manager available in August the latest. Experience in consumer engagement is a preferable but not necessary.oferujemyFully remote or hybrid work system (office in Warsaw)Temporary employment contract (1 year) in Poland with a high possibility of extending the contractWork for a friendly, fast-growing corporationThe possibility of taking part in the process of transformation of processes and the separation of the companyReporting directly to Regional Manager CEERzadaniaThis is Project Manager role responsible for driving CEER Consumer Engagment and Operations successfully through the Digital Transformation project by designing and implementing best in class consumer experience across all channels in line with the project goals and KPIs. The role includes close cooperation with relevant global functions and with CEER market organization.Managing the Digital Transformation project in CEER Consumer Engagement and OperationsBuild and maintain close cooperation with all relevant local and global functions, stakeholders, other markets.Build and get approved the CEER Consumer Engagement and Operations project charter and plan, in line with the global guidelines and relfecting the local (all countries within CEER) needs and requirementsOwn and lead the project plan, taking responsiblities of project deliverablesBe responsible for implementation of new setup, own the monitoring and corrective actions implementationManage and work closely with all CEER Consumer Engagement and Operations partners in alignment with CEER teamSupport in adapting the CEER Consumer care processes to new setup and in their implementationActive participation with daily activities and priorities of the CEER teamoczekujemyExperienced and hands-on Project ManagerFluent business English & PolishDigital savvy - open-minded to the role of new technologiesAbility to execute tasks within a deadline oriented environmentExcellent communication skills, able to communicate with consumers and businessStrong analytical skills with demonstrated ability to problem solvingAbility to lead independently gaining results through others not in direct reporting lineStructured and organizedEntrepreneurial attitude and commercial focusConsumer focused approachGoal oriented - strong commitment to deliver resultsTenacious achiever of business challenges - prepared to go over & above whenever -required and having a ‘can do’ attitudeA team player – strongly collaborative within all levels of the business, able to connect people and ideasAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      If you are an experienced and hands-on Project Manager working on international projects and you are looking for new challenges, apply!We are looking for a strong project manager available in August the latest. Experience in consumer engagement is a preferable but not necessary.oferujemyFully remote or hybrid work system (office in Warsaw)Temporary employment contract (1 year) in Poland with a high possibility of extending the contractWork for a friendly, fast-growing corporationThe possibility of taking part in the process of transformation of processes and the separation of the companyReporting directly to Regional Manager CEERzadaniaThis is Project Manager role responsible for driving CEER Consumer Engagment and Operations successfully through the Digital Transformation project by designing and implementing best in class consumer experience across all channels in line with the project goals and KPIs. The role includes close cooperation with relevant global functions and with CEER market organization.Managing the Digital Transformation project in CEER Consumer Engagement and OperationsBuild and maintain close cooperation with all relevant local and global functions, stakeholders, other markets.Build and get approved the CEER Consumer Engagement and Operations project charter and plan, in line with the global guidelines and relfecting the local (all countries within CEER) needs and requirementsOwn and lead the project plan, taking responsiblities of project deliverablesBe responsible for implementation of new setup, own the monitoring and corrective actions implementationManage and work closely with all CEER Consumer Engagement and Operations partners in alignment with CEER teamSupport in adapting the CEER Consumer care processes to new setup and in their implementationActive participation with daily activities and priorities of the CEER teamoczekujemyExperienced and hands-on Project ManagerFluent business English & PolishDigital savvy - open-minded to the role of new technologiesAbility to execute tasks within a deadline oriented environmentExcellent communication skills, able to communicate with consumers and businessStrong analytical skills with demonstrated ability to problem solvingAbility to lead independently gaining results through others not in direct reporting lineStructured and organizedEntrepreneurial attitude and commercial focusConsumer focused approachGoal oriented - strong commitment to deliver resultsTenacious achiever of business challenges - prepared to go over & above whenever -required and having a ‘can do’ attitudeA team player – strongly collaborative within all levels of the business, able to connect people and ideasAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      If you want to work remotely for one of the world's leading global medical technology companies and you have work experience in finance or purchasing - apply!oferujemyCorporate benefits (private medical care, sports card, insurance, and more)Opportunity to work and develop within an international company and a clear carrier pathEmployment with a great atmosphere and dynamic corporate cultureWorking as part of a team of professionals with a vast knowledge of the financial environmentRemote or hybrid working systemzadaniaContracts compliance and obligations management (including risk assessment)Deal development, evaluation, and governance (including category strategy gap analysis)Monitor and enhance the Pre-Purchase Competitive Assessment (PPCA) processesManaging contract expiry and prioritizing renegotiationEvaluates deal economics, assess opportunities for alternative deal structuresScoping, modeling, and analyzing impacts of deal decisionsPerforms on/off-contract spend, pricing compliance analysis, and contract expiry managementContributes to the design, development, and delivery of deal metrics, deal models, and processesAssist in the creation and governance of deal proposals and review financial parameters of procurement dealoczekujemyAbout 3 years of experience working in finance or purchasingBachelor's degree in accounting, business, finance, or relatedAnalytical and quantitative financial skillsDeal model assessment and analysisExperience with strategic sourcing processesProcurement Systems such as spend and contract databases (i.e., SAP, Aravo, Scout RFP/WSS, Buy Smart, Sievo) - nice to haveAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      If you want to work remotely for one of the world's leading global medical technology companies and you have work experience in finance or purchasing - apply!oferujemyCorporate benefits (private medical care, sports card, insurance, and more)Opportunity to work and develop within an international company and a clear carrier pathEmployment with a great atmosphere and dynamic corporate cultureWorking as part of a team of professionals with a vast knowledge of the financial environmentRemote or hybrid working systemzadaniaContracts compliance and obligations management (including risk assessment)Deal development, evaluation, and governance (including category strategy gap analysis)Monitor and enhance the Pre-Purchase Competitive Assessment (PPCA) processesManaging contract expiry and prioritizing renegotiationEvaluates deal economics, assess opportunities for alternative deal structuresScoping, modeling, and analyzing impacts of deal decisionsPerforms on/off-contract spend, pricing compliance analysis, and contract expiry managementContributes to the design, development, and delivery of deal metrics, deal models, and processesAssist in the creation and governance of deal proposals and review financial parameters of procurement dealoczekujemyAbout 3 years of experience working in finance or purchasingBachelor's degree in accounting, business, finance, or relatedAnalytical and quantitative financial skillsDeal model assessment and analysisExperience with strategic sourcing processesProcurement Systems such as spend and contract databases (i.e., SAP, Aravo, Scout RFP/WSS, Buy Smart, Sievo) - nice to haveAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz język niemiecki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitów pracowniczychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowepraca w systemie zdalnymubezpieczenie na życiekarta sportowazadaniakontakt z klientem w zakresie przesyłek medycznych (mailowy i telefoniczny)informowanie klientów o zdarzeniach dotyczących przesyłek oraz o możliwych rozwiązaniachpomoc w optymalizacji procesu oraz usługodpowiedzialność za zadania administracyjneoczekujemyznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2dobre umiejętności komunikacyjnedobra znajomość pakietu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli znasz język niemiecki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitów pracowniczychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowepraca w systemie zdalnymubezpieczenie na życiekarta sportowazadaniakontakt z klientem w zakresie przesyłek medycznych (mailowy i telefoniczny)informowanie klientów o zdarzeniach dotyczących przesyłek oraz o możliwych rozwiązaniachpomoc w optymalizacji procesu oraz usługodpowiedzialność za zadania administracyjneoczekujemyznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2dobre umiejętności komunikacyjnedobra znajomość pakietu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.