You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Wsparcie Administracyjne: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę biurową i chcesz zdobyć doświadczenie?Komunikacja w języku angielskiem nie jest dla Ciebie problemem?Dołącz do naszego zespołu zdobywaj wiedzę i rozwijaj swoje możliwości a my je docenimy.Czekamy na Twoją aplikację.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową i dalszym zatrudnieniem u Klienta pracę w systemie I zmianowym od poniedziałku do piątku 8-16wynagrodzenie zależne od doświadczeniapremia frekwencyjna + premia za jakośćszkolenia wprowadzające do pracy w firmieubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowazadaniaobsługa centrali telefonicznejobsługa korespondencjiprzyjmowanie gościudzielanie informacji telefonicznej klientomzamawianie artykułów biurowychbieżące obsługa zadań zleconychobsługa mailowej skrzynki firmowejprzyjmowanie gościdbanie o pozytywny wizerunek firmywspółpraca z dostawcami, zaopatrywanie biura w materiały biurowe i artykuły spożywczeprzyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji pocztowejzarządzanie obiegiem dokumentów wsparcie administracyjne wszystkich działów firmyoczekujemyj. angielski - warunek koniecznydoświadczenia na podobnym stanowiskuumiejętność pracy w zespole w połączeniu z produkcjądyspozycyjnośćchęć podjęcia dłuższej współpracyzaangażowaniaodpowiedzialnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę biurową i chcesz zdobyć doświadczenie?Komunikacja w języku angielskiem nie jest dla Ciebie problemem?Dołącz do naszego zespołu zdobywaj wiedzę i rozwijaj swoje możliwości a my je docenimy.Czekamy na Twoją aplikację.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową i dalszym zatrudnieniem u Klienta pracę w systemie I zmianowym od poniedziałku do piątku 8-16wynagrodzenie zależne od doświadczeniapremia frekwencyjna + premia za jakośćszkolenia wprowadzające do pracy w firmieubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowazadaniaobsługa centrali telefonicznejobsługa korespondencjiprzyjmowanie gościudzielanie informacji telefonicznej klientomzamawianie artykułów biurowychbieżące obsługa zadań zleconychobsługa mailowej skrzynki firmowejprzyjmowanie gościdbanie o pozytywny wizerunek firmywspółpraca z dostawcami, zaopatrywanie biura w materiały biurowe i artykuły spożywczeprzyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji pocztowejzarządzanie obiegiem dokumentów wsparcie administracyjne wszystkich działów firmyoczekujemyj. angielski - warunek koniecznydoświadczenia na podobnym stanowiskuumiejętność pracy w zespole w połączeniu z produkcjądyspozycyjnośćchęć podjęcia dłuższej współpracyzaangażowaniaodpowiedzialnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • piaseczno, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz pracować w Centrali jednej z najbardziej rozpoznawalnej marki na świecie? Jeśli posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office (głównie excel), zapraszamy do aplikowania na to ogłoszenie.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (długofalowa współpraca) z wynagrodzeniem 3300 zł brutto miesięcznie,praca w pełnym wymiarze etatu (w ramach godzin 08:00-16:00/09:00-17:00 pon- pt) w Piasecznie (ul. Puławska na pograniczu z Warszawą),możliwość korzystania z dodatkowych benefitów,przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole Dyrekcji Produktów,poznanie organizacyjne i procesowe pracy i zadań KUPCA poprzez bliską z nim współpracę,możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenie i podjęcia się nowych wyzwań,wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanej pracy.zadaniacelem stanowiska jest gwarantowanie satysfakcji Klienta poprzez poprawę trafności i jakości zatowarowania na poziomie kanału sprzedaży, Sklepu. Optymalizacja efektywności ekonomicznej realizowanych dostaw,wpółpraca z Kupcem w zakresie procesu promocyjnego oraz wymiany asortymentu,wsparcie administracyjne, koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji,współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz firmami zewnętrznym.oczekujemyzainteresowania pracą w dużej organizacji handlowej (Dyrekcja Produktów liczy 180 osób).umiejętności organizacyjnych oraz efektywnej pracy pod presją czasu,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,profesjonalizmu, dobrze rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,mile widziana znajomość języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w Centrali jednej z najbardziej rozpoznawalnej marki na świecie? Jeśli posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office (głównie excel), zapraszamy do aplikowania na to ogłoszenie.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (długofalowa współpraca) z wynagrodzeniem 3300 zł brutto miesięcznie,praca w pełnym wymiarze etatu (w ramach godzin 08:00-16:00/09:00-17:00 pon- pt) w Piasecznie (ul. Puławska na pograniczu z Warszawą),możliwość korzystania z dodatkowych benefitów,przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole Dyrekcji Produktów,poznanie organizacyjne i procesowe pracy i zadań KUPCA poprzez bliską z nim współpracę,możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenie i podjęcia się nowych wyzwań,wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanej pracy.zadaniacelem stanowiska jest gwarantowanie satysfakcji Klienta poprzez poprawę trafności i jakości zatowarowania na poziomie kanału sprzedaży, Sklepu. Optymalizacja efektywności ekonomicznej realizowanych dostaw,wpółpraca z Kupcem w zakresie procesu promocyjnego oraz wymiany asortymentu,wsparcie administracyjne, koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji,współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz firmami zewnętrznym.oczekujemyzainteresowania pracą w dużej organizacji handlowej (Dyrekcja Produktów liczy 180 osób).umiejętności organizacyjnych oraz efektywnej pracy pod presją czasu,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,profesjonalizmu, dobrze rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,mile widziana znajomość języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do zespołu HR u naszego kluczowego klienta - lidera branży ecommece. Dzięki nam zdobędziesz nieocenione doświadczenie zawodowe i rozwiniesz swoje kompetencje w międzynarodowym zespole.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniepracę u klienta, którego marka jest rozpoznawalna i ceniona na całym świeciepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:30umowe o pracę tymczasową na okres próbny z perspektywą długofalowej wspópracyliczne benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, etc.)pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespolestanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania codziennych obowiązkówzadaniapoprowadzenie samodzielnie jednego z projektów HRbieżąca komunikacja z pracownikami wewnętrznymiwsparcie administracyjne w procesowanu dokumentów związanych z zatrudnieniem przygotowywanie raportów z obszaru HRścisła współpraca z Kierownikami Obszarów, Shared Service Center oraz działem HR (także w innych centrach logistycznych)oczekujemystatusu studenta lub absolwenta z kierunków psychologii, socjologii lub zarządzania zasobami ludzkimiminimalnego doświadczenia zawodowego w obszarze HR – (np. praca wakacyjna, staż itp.)komunikatywnej znajomości języka angielskiegoumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do zespołu HR u naszego kluczowego klienta - lidera branży ecommece. Dzięki nam zdobędziesz nieocenione doświadczenie zawodowe i rozwiniesz swoje kompetencje w międzynarodowym zespole.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniepracę u klienta, którego marka jest rozpoznawalna i ceniona na całym świeciepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:30umowe o pracę tymczasową na okres próbny z perspektywą długofalowej wspópracyliczne benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, etc.)pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespolestanowisko pracy wyposażone w nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania codziennych obowiązkówzadaniapoprowadzenie samodzielnie jednego z projektów HRbieżąca komunikacja z pracownikami wewnętrznymiwsparcie administracyjne w procesowanu dokumentów związanych z zatrudnieniem przygotowywanie raportów z obszaru HRścisła współpraca z Kierownikami Obszarów, Shared Service Center oraz działem HR (także w innych centrach logistycznych)oczekujemystatusu studenta lub absolwenta z kierunków psychologii, socjologii lub zarządzania zasobami ludzkimiminimalnego doświadczenia zawodowego w obszarze HR – (np. praca wakacyjna, staż itp.)komunikatywnej znajomości języka angielskiegoumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 38 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu usług w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h bruttozadania Wparcie Działu Marketingu w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych Wsparcie Działu Marketingu w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem drukuObsługa systemu zamówieńPrzygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjachObsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli Medycznych i na stoiska konferencyjneWsparcie administracyjne Zespołu oczekujemySzukamy Studentki lub Studenta, która / który:interesuje się marketingiemdobrze zna MS Office (Excel, Word, PowerPoint)dobrze zna język angielskiegojest dokładna/y, ma zdolności organizacyjne i komunikacyjnepotrafi dobrze zorganizować sobie pracę i jest samodzielna / yszybko się uczy i nie boi się nowych wyzwańlubi pracę zespołową w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 38 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu usług w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h bruttozadania Wparcie Działu Marketingu w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych Wsparcie Działu Marketingu w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem drukuObsługa systemu zamówieńPrzygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjachObsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli Medycznych i na stoiska konferencyjneWsparcie administracyjne Zespołu oczekujemySzukamy Studentki lub Studenta, która / który:interesuje się marketingiemdobrze zna MS Office (Excel, Word, PowerPoint)dobrze zna język angielskiegojest dokładna/y, ma zdolności organizacyjne i komunikacyjnepotrafi dobrze zorganizować sobie pracę i jest samodzielna / yszybko się uczy i nie boi się nowych wyzwańlubi pracę zespołową w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.