Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla wsparcie administracyjne: 5

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy na 1 zmianę- proponujemy umowę zlecenie przy sprzedaży usług naszego klienta. Nie czekaj aplikuj liczba miejsc ograniczona!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od poniedziałku do piątku 9-17zadaniatelefoniczne wsparcie klientów sprzedaż usług oczekujemykomunikatywnościsprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy na 1 zmianę- proponujemy umowę zlecenie przy sprzedaży usług naszego klienta. Nie czekaj aplikuj liczba miejsc ograniczona!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od poniedziałku do piątku 9-17zadaniatelefoniczne wsparcie klientów sprzedaż usług oczekujemykomunikatywnościsprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jelonek, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Hej, szukasz pracy, która pozwoli Ci stawić pierwsze kroki księgowości? A może masz już doświadczenie w księgowości i szukasz pracy, która da Tobie możliwość dalszego rozwoju? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedź brzmi tak, to zachęcam do zapoznania się z poniższą ofertą pracy :)Szukamy osoby chętnej do wsparcia administracyjnego w obszarze księgowości w firmie będącej liderem w branży lakierów hybrydowych do paznokci. Miejsce pracy znajduje się w Jelonku (koło Poznania).oferujemyumowę zlecenie na okres próbny z możliwością przedłużeniastawkę 24zł/h bruttomożliwość zdobycia doświadczenia w księgowościzadaniawsparcie księgowych w bieżących zadaniachoczekujemywiedza w zakresie rachunkowości i podatkówdobra organizacja czasu pracymile widziane doświadczenie w pracy w księgowościumiejętność obsługi pakietu ERP będzie dodatkowym atutemmile widziany również status studenta :)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Hej, szukasz pracy, która pozwoli Ci stawić pierwsze kroki księgowości? A może masz już doświadczenie w księgowości i szukasz pracy, która da Tobie możliwość dalszego rozwoju? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedź brzmi tak, to zachęcam do zapoznania się z poniższą ofertą pracy :)Szukamy osoby chętnej do wsparcia administracyjnego w obszarze księgowości w firmie będącej liderem w branży lakierów hybrydowych do paznokci. Miejsce pracy znajduje się w Jelonku (koło Poznania).oferujemyumowę zlecenie na okres próbny z możliwością przedłużeniastawkę 24zł/h bruttomożliwość zdobycia doświadczenia w księgowościzadaniawsparcie księgowych w bieżących zadaniachoczekujemywiedza w zakresie rachunkowości i podatkówdobra organizacja czasu pracymile widziane doświadczenie w pracy w księgowościumiejętność obsługi pakietu ERP będzie dodatkowym atutemmile widziany również status studenta :)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i chcesz się nim komunikować na co dzień? Idealnie się składa, bo szukamy właśnie Ciebie! oferujemyPracę w międzynarodowym zespole, możliwość używania na co dzień języka niemieckiego elastyczny czas pracybenefity których możliwe, że nie ma nikt inny :)zadaniaWsparcie administracyjne biura, Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym, Obsługa i budowanie relacji z klientami firmy, Techniczne wsparcie klienta. oczekujemyZnajomości języka niemieckiego na poziomie dobrym, znajomość obsługi Microsoft Office, komunikatywności oraz otwartości. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i chcesz się nim komunikować na co dzień? Idealnie się składa, bo szukamy właśnie Ciebie! oferujemyPracę w międzynarodowym zespole, możliwość używania na co dzień języka niemieckiego elastyczny czas pracybenefity których możliwe, że nie ma nikt inny :)zadaniaWsparcie administracyjne biura, Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym, Obsługa i budowanie relacji z klientami firmy, Techniczne wsparcie klienta. oczekujemyZnajomości języka niemieckiego na poziomie dobrym, znajomość obsługi Microsoft Office, komunikatywności oraz otwartości. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      CześćChcesz się rozwijać w branży HR?Chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej korporacji?Język angielski to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak nie zastanawiaj się i dołącz do pozytywnie zakręconego zespołu Cargotec KalmarAplikuj, zadzwoń lub napisz SMS pod numer 506 464 132oferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię pracę w systemie jednozmianowym (8:00-16:00)śniadania i lunche w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkoczynny udział w budowaniu nowych międzynarodowych struktur organizacjizadaniawsparcie administracyjne Działu HRrealizowanie zadań związanych z organizacją szkoleń i onboardingu pracownikówwsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnychpomoc przy sporządzaniu raportów, zestawień kadrowych i płacowych oraz prezentacjiwsparcie działań employer brandingowych i innych projektach miękkiego HRwspółpraca z Agencją Pracy Tymczasowejwsparcie działu w bieżących zadaniach.oczekujemywykształcenia kierunkowego (jesteśmy otwarci na osoby w trakcie studiów zaocznych)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrej organizacji pracy i samodzielności- będziesz rekrutować osoby dla różnych lokalizacji w całym krajuznajomość systemu HRM (Success Factors) będzie Twoim dużym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      CześćChcesz się rozwijać w branży HR?Chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej korporacji?Język angielski to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak nie zastanawiaj się i dołącz do pozytywnie zakręconego zespołu Cargotec KalmarAplikuj, zadzwoń lub napisz SMS pod numer 506 464 132oferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię pracę w systemie jednozmianowym (8:00-16:00)śniadania i lunche w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkoczynny udział w budowaniu nowych międzynarodowych struktur organizacjizadaniawsparcie administracyjne Działu HRrealizowanie zadań związanych z organizacją szkoleń i onboardingu pracownikówwsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnychpomoc przy sporządzaniu raportów, zestawień kadrowych i płacowych oraz prezentacjiwsparcie działań employer brandingowych i innych projektach miękkiego HRwspółpraca z Agencją Pracy Tymczasowejwsparcie działu w bieżących zadaniach.oczekujemywykształcenia kierunkowego (jesteśmy otwarci na osoby w trakcie studiów zaocznych)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrej organizacji pracy i samodzielności- będziesz rekrutować osoby dla różnych lokalizacji w całym krajuznajomość systemu HRM (Success Factors) będzie Twoim dużym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstadoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 18 miesięcydodatek lunchowy w wysokości 250 zł bruttoprywatną opiekę medycznąpracę w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem w swojej branży zadaniaprace asystenckie dla działu komunikacji z rządem i instytucjami publicznymizarządzanie kalendarzem Dyrektora, wsparcie administracyjne oraz organizowanie podróży służbowychnadzór nad dotrzymaniem terminów płatności za fakturymonitorowanie poziomu wydatków i  rozwiązywanie bieżących problemówzapewnienie płynnego przepływu informacji, archiwizacji i obiegu dokumentów w korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej,przygotowywanie prezentacji oraz spotkań, konferencji i wydarzeń firmowychzarządzanie darowiznami zgodnie z polityką firmy wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora w zgodzie z priorytetami wynikającymi z zakresu obowiązkówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 18 miesięcywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej umiejętności obsługi komputera (MS Office - szczególnie Outlook, Power Point, Excel, Teams) pozwalającej na sprawne korzystanie z tych narzędzi otwartości w komunikacji i umiejętności budowania relacjiinicjatywy, dynamizmu w działaniu i przedsiębiorczościrzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz samodzielnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstadoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 18 miesięcydodatek lunchowy w wysokości 250 zł bruttoprywatną opiekę medycznąpracę w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem w swojej branży zadaniaprace asystenckie dla działu komunikacji z rządem i instytucjami publicznymizarządzanie kalendarzem Dyrektora, wsparcie administracyjne oraz organizowanie podróży służbowychnadzór nad dotrzymaniem terminów płatności za fakturymonitorowanie poziomu wydatków i  rozwiązywanie bieżących problemówzapewnienie płynnego przepływu informacji, archiwizacji i obiegu dokumentów w korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej,przygotowywanie prezentacji oraz spotkań, konferencji i wydarzeń firmowychzarządzanie darowiznami zgodnie z polityką firmy wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora w zgodzie z priorytetami wynikającymi z zakresu obowiązkówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 18 miesięcywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej umiejętności obsługi komputera (MS Office - szczególnie Outlook, Power Point, Excel, Teams) pozwalającej na sprawne korzystanie z tych narzędzi otwartości w komunikacji i umiejętności budowania relacjiinicjatywy, dynamizmu w działaniu i przedsiębiorczościrzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz samodzielnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.