Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla marketing public relations: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz dołączyć do zespołu zakupowego lidera branży technologii energetycznych? Posiadasz doświadczenie w marketingu? Jeśli tak, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznązadaniaBudowanie kampanii marketingowych w Adobe Marketo EngageWdrażanie poprawek w oparciu o wkład interesariuszyZapewnienie jakościZarządzanie projektamiKomunikacja marketingowaoczekujemy1-3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z marketingiemdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min.B2)umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności identyfikacji problemów lub niespójnościzrozumienia koncepcji automatyzacji marketingu i najlepszych praktyk e-mail marketingudoświadczenie Marketo/marketing automation będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz dołączyć do zespołu zakupowego lidera branży technologii energetycznych? Posiadasz doświadczenie w marketingu? Jeśli tak, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznązadaniaBudowanie kampanii marketingowych w Adobe Marketo EngageWdrażanie poprawek w oparciu o wkład interesariuszyZapewnienie jakościZarządzanie projektamiKomunikacja marketingowaoczekujemy1-3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z marketingiemdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min.B2)umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności identyfikacji problemów lub niespójnościzrozumienia koncepcji automatyzacji marketingu i najlepszych praktyk e-mail marketingudoświadczenie Marketo/marketing automation będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nie wyobrażasz sobie pracy bez kontaktu z ludźmi oraz posługujesz się językiem angielskim? Mamy dobre wieści!Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowypracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmy, a w późniejszym etapie możliwość częściowej pracy zdalnejsportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniabieżąca obsługa przychodzących leadów (pierwszy kontakt, kwalifikowanie leadówprzekazywanie leadów sprzedażowych do dystrybutorów, monitorowanie lejka sprzedaży) obsługa leadów w systemie CRMbadanie satysfakcji klienta (Voice of the Customer)współpraca z agencją zajmującą się generowaniem leadówprzygotowywanie raportów z obszaru leadów i VOCkontakt z polskimi i zagranicznymi dystrybutoramiwsparcie w działaniach z obszaru marketinguoczekujemymin. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta/sprzedaży/marketinguzorientowania na klienta, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktówzdolności do samodzielnej pracydobrej organizacji czasu pracy, rzetelności, dynamiki w działaniuznajomości języka angielskiego na poziomie min. Komunikatywnymbudowania pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientówdokładności i sumienności w realizowaniu zadańAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nie wyobrażasz sobie pracy bez kontaktu z ludźmi oraz posługujesz się językiem angielskim? Mamy dobre wieści!Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość ciągłego podnoszenia kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowypracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmy, a w późniejszym etapie możliwość częściowej pracy zdalnejsportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniabieżąca obsługa przychodzących leadów (pierwszy kontakt, kwalifikowanie leadówprzekazywanie leadów sprzedażowych do dystrybutorów, monitorowanie lejka sprzedaży) obsługa leadów w systemie CRMbadanie satysfakcji klienta (Voice of the Customer)współpraca z agencją zajmującą się generowaniem leadówprzygotowywanie raportów z obszaru leadów i VOCkontakt z polskimi i zagranicznymi dystrybutoramiwsparcie w działaniach z obszaru marketinguoczekujemymin. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta/sprzedaży/marketinguzorientowania na klienta, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktówzdolności do samodzielnej pracydobrej organizacji czasu pracy, rzetelności, dynamiki w działaniuznajomości języka angielskiego na poziomie min. Komunikatywnymbudowania pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientówdokładności i sumienności w realizowaniu zadańAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • czechowice-dziedzice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukamy artystów wizualizacji 3D, którzy mają również smykałkę do tworzenia grafiki 2D. Jeśli jesteś kreatywną osobą, dla której rozwój i różnorodność w zakresie obowiązków są bardzo ważne, to z pewnością ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemywspółpracę z firmą o ustabilizowanej sytuacji na rynku, nagradzanej w licznych konkursach branżowychzatrudnienie w wymiarze 1/2 etatuumowę B2Bzadaniaprojektowanie, aktualizowanie i nadzór nad materiałami firmowymi od strony graficznej, w tym wizualizacje 3D produktówprzygotowywanie prezentacji handlowychobsługa portali społecznościprojektowanie i aktualizowanie opakowań produktów firmowychekspozycja produktów w punktach sprzedażyoczekujemyznajomości programów do wizualizacji 3D (mile widziany Blender)bardzo dobrej znajomości programów Adobe Photoshop, Adobe Illustrator czy Adobe InDesigndoświadczenia w grafice przemysłowej oraz projektowaniu reklam i serwisów WWWdoświadczenia w pracy z mediami społecznościowymisamodzielności, kreatywności i głowy pełnej pomysłówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukamy artystów wizualizacji 3D, którzy mają również smykałkę do tworzenia grafiki 2D. Jeśli jesteś kreatywną osobą, dla której rozwój i różnorodność w zakresie obowiązków są bardzo ważne, to z pewnością ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemywspółpracę z firmą o ustabilizowanej sytuacji na rynku, nagradzanej w licznych konkursach branżowychzatrudnienie w wymiarze 1/2 etatuumowę B2Bzadaniaprojektowanie, aktualizowanie i nadzór nad materiałami firmowymi od strony graficznej, w tym wizualizacje 3D produktówprzygotowywanie prezentacji handlowychobsługa portali społecznościprojektowanie i aktualizowanie opakowań produktów firmowychekspozycja produktów w punktach sprzedażyoczekujemyznajomości programów do wizualizacji 3D (mile widziany Blender)bardzo dobrej znajomości programów Adobe Photoshop, Adobe Illustrator czy Adobe InDesigndoświadczenia w grafice przemysłowej oraz projektowaniu reklam i serwisów WWWdoświadczenia w pracy z mediami społecznościowymisamodzielności, kreatywności i głowy pełnej pomysłówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 4 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.