You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla administracja: 69

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pierwszego doświadczenia w korporacji i chcesz spróbować sił w międzynarodowym środowisku? Lepiej nie można było trafić- szukamy pracownika biurowego otwartego na wyzwania! Spędź z nami trzy miesiące i poczuj Twój realny wpływ na biznes! oferujemystabilne godziny pracyprzyjazną atmosferę hybrydowy system pracy szkolenierozwójzadaniawprowadzanie danych do systemukontakt z dokumentami porządkowanie informacjioczekujemysprawnej obsługi komputeraznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1otwartości i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pierwszego doświadczenia w korporacji i chcesz spróbować sił w międzynarodowym środowisku? Lepiej nie można było trafić- szukamy pracownika biurowego otwartego na wyzwania! Spędź z nami trzy miesiące i poczuj Twój realny wpływ na biznes! oferujemystabilne godziny pracyprzyjazną atmosferę hybrydowy system pracy szkolenierozwójzadaniawprowadzanie danych do systemukontakt z dokumentami porządkowanie informacjioczekujemysprawnej obsługi komputeraznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1otwartości i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Sprawnie posługujesz się językiem niemieckim lub angielskim? Lubisz pracę z dokumentami? Masz dobry dojazd do Łomianek? Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej firmie w Łomiankachzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową od marca 2022 do końca czerwca 2022 z możliwością przedłużeniawynagrodzenie miesięczne 3750,00 zł bruttopracę w godzinach 8:00-16:00 - bez weekendów!szkolenie w ramach umowymożliwość zdobywania nowych doświadczeń i podnoszenia kompetencji zawodowychzadaniakompletowanie dokumentów do wysyłkiweryfikacja zgodnościwysyłka dokumentów do klientówprzyjmowanie korespondencjikontakt mailowy z klientami w celu uzgodnienia szczegółówoczekujemyznajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie B1/B2 lub A1/A2 znajomość obsługi programów MS Word, MS Excelzaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania obsługi urządzeń biurowychumiejętność szybkiego pisania na klawiaturzedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprawnie posługujesz się językiem niemieckim lub angielskim? Lubisz pracę z dokumentami? Masz dobry dojazd do Łomianek? Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej firmie w Łomiankachzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową od marca 2022 do końca czerwca 2022 z możliwością przedłużeniawynagrodzenie miesięczne 3750,00 zł bruttopracę w godzinach 8:00-16:00 - bez weekendów!szkolenie w ramach umowymożliwość zdobywania nowych doświadczeń i podnoszenia kompetencji zawodowychzadaniakompletowanie dokumentów do wysyłkiweryfikacja zgodnościwysyłka dokumentów do klientówprzyjmowanie korespondencjikontakt mailowy z klientami w celu uzgodnienia szczegółówoczekujemyznajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie B1/B2 lub A1/A2 znajomość obsługi programów MS Word, MS Excelzaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania obsługi urządzeń biurowychumiejętność szybkiego pisania na klawiaturzedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze rekrutacji?Masz już pierwsze doświadczenie w tym zakresie? Znasz płynnie język ukraiński/ rosyjski?Zatem to miejsce dla Ciebie! Dołącz do Naszego zespołu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy) zadaniarekrutacja pracowników z obszaru Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzja i innych Państw wschodu do pracy na terenie Polskiaktywne pozyskiwanie kandydatów z m.in Ukrainy, Białorusi oraz Polskiutrzymywanie stałych relacji z kandydatamiwstępna weryfikacja dokumentów umożliwianych zatrudnienie na terenie Polskiwspółpraca z innymi działamy firmy oczekujemypłynnej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiegopłynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w rekrutacji pracowników ze Wschodupodstawowej znajomości prawa pozwalające na wstępną weryfikację dokumentów pracownikówswobody w poruszaniu się w środowisku mediów społecznościowych (międzynarodowych)otwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze rekrutacji?Masz już pierwsze doświadczenie w tym zakresie? Znasz płynnie język ukraiński/ rosyjski?Zatem to miejsce dla Ciebie! Dołącz do Naszego zespołu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy) zadaniarekrutacja pracowników z obszaru Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzja i innych Państw wschodu do pracy na terenie Polskiaktywne pozyskiwanie kandydatów z m.in Ukrainy, Białorusi oraz Polskiutrzymywanie stałych relacji z kandydatamiwstępna weryfikacja dokumentów umożliwianych zatrudnienie na terenie Polskiwspółpraca z innymi działamy firmy oczekujemypłynnej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiegopłynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w rekrutacji pracowników ze Wschodupodstawowej znajomości prawa pozwalające na wstępną weryfikację dokumentów pracownikówswobody w poruszaniu się w środowisku mediów społecznościowych (międzynarodowych)otwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem i poszukujesz pierwszej pracy? Twoja dyspozycyjność w ciągu tygodnia pozwala Ci na zorganizowanie dodatkowego zajęcia? A może masz już pierwsze doświadczenia, nie studiujesz i możesz zaangażować się w nowe stanowisko- jeśli tak, zapoznaj się z ofertą :) Dla naszego klienta, firmy z branży ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko administracyjne w ramach wsparcia pracy w Dziale Polis! oferujemyPracę na umowie zlecenie w systemie HYBRYDA- w większości zdalnie ;) Stawkę 25zł brutto/hPrzedział godzinowy- 140-170h miesięcznieMożesz rozpocząć pracę między 8 a 10 i skończyć między 16 a 18- pełna elastyczność!Zapewniamy wdrożenie i pełne wsparcie przełożonegozadaniaWsparcie zespołu polis w codziennej pracy, komunikacja nt. bieżących sprawCzynności administracyjne obsługi polis z obszaru Health and BenefitsWsparcie w zakresie wysyłki dokumentów papierowych z biuraWpisywanie danych z deklaracji do portali Towarzystw Ubezpieczeniowychoczekujemydobrej znajmości Microsoft Excelpozytywnego usposobieniadyspozycyjności w tygodniu w wyznaczonych wyżej godzinach komunikatywności, otwartości, chęci pomocy :) backup recepcyjny/administracyjny mile widziany, ale niewymagany Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem i poszukujesz pierwszej pracy? Twoja dyspozycyjność w ciągu tygodnia pozwala Ci na zorganizowanie dodatkowego zajęcia? A może masz już pierwsze doświadczenia, nie studiujesz i możesz zaangażować się w nowe stanowisko- jeśli tak, zapoznaj się z ofertą :) Dla naszego klienta, firmy z branży ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko administracyjne w ramach wsparcia pracy w Dziale Polis! oferujemyPracę na umowie zlecenie w systemie HYBRYDA- w większości zdalnie ;) Stawkę 25zł brutto/hPrzedział godzinowy- 140-170h miesięcznieMożesz rozpocząć pracę między 8 a 10 i skończyć między 16 a 18- pełna elastyczność!Zapewniamy wdrożenie i pełne wsparcie przełożonegozadaniaWsparcie zespołu polis w codziennej pracy, komunikacja nt. bieżących sprawCzynności administracyjne obsługi polis z obszaru Health and BenefitsWsparcie w zakresie wysyłki dokumentów papierowych z biuraWpisywanie danych z deklaracji do portali Towarzystw Ubezpieczeniowychoczekujemydobrej znajmości Microsoft Excelpozytywnego usposobieniadyspozycyjności w tygodniu w wyznaczonych wyżej godzinach komunikatywności, otwartości, chęci pomocy :) backup recepcyjny/administracyjny mile widziany, ale niewymagany Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Skończyłeś studia i masz już dość utrzymywania się za pieniądze rodziców? Szukasz swojej pierwszej poważnej pracy? Teraz masz szansę zdobyć stanowisko z perspektywami na dalszy rozwój zawodowy, a do tego dobre pieniądze na start.Dla naszego Klienta, wiodącej firmy zakresu zarządzania szkodami oraz ryzykiem szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta przy samym Dworcu Zachodnim!oferujemyumowę zlecenie,stawkę 25 zł brutto za godzinę dla studenta 25 zł netto,płatne szkolenie wprowadzające,pracę od poniedziałku do piątku po 8 godzin w przedziale 8.00-16.00 (bez weekendów)- obecnie w większości zdalnie :)pracę w bardzo miłej atmosferze z SUPER zespołem,zadaniaudzielanie klientom informacji na temat polis, ubezpieczeń,przyjmowanie połączeń przychodzących (tylko) i rejestrowanie szkody w systemie,drobne prace biurowe z dokumentami (drukowanie, pakowanie, wysyłanie pism)oczekujemyuśmiechu i entuzjazmu,pozytywnego nastawienia do telefonicznych rozmów z klientami,pewności siebie i profesjonalizmu,nie wymagamy doświadczenia ale jeżeli już takie masz na pewno będzie to Twój atut;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Skończyłeś studia i masz już dość utrzymywania się za pieniądze rodziców? Szukasz swojej pierwszej poważnej pracy? Teraz masz szansę zdobyć stanowisko z perspektywami na dalszy rozwój zawodowy, a do tego dobre pieniądze na start.Dla naszego Klienta, wiodącej firmy zakresu zarządzania szkodami oraz ryzykiem szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta przy samym Dworcu Zachodnim!oferujemyumowę zlecenie,stawkę 25 zł brutto za godzinę dla studenta 25 zł netto,płatne szkolenie wprowadzające,pracę od poniedziałku do piątku po 8 godzin w przedziale 8.00-16.00 (bez weekendów)- obecnie w większości zdalnie :)pracę w bardzo miłej atmosferze z SUPER zespołem,zadaniaudzielanie klientom informacji na temat polis, ubezpieczeń,przyjmowanie połączeń przychodzących (tylko) i rejestrowanie szkody w systemie,drobne prace biurowe z dokumentami (drukowanie, pakowanie, wysyłanie pism)oczekujemyuśmiechu i entuzjazmu,pozytywnego nastawienia do telefonicznych rozmów z klientami,pewności siebie i profesjonalizmu,nie wymagamy doświadczenia ale jeżeli już takie masz na pewno będzie to Twój atut;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym? Tworzenie tabel, weryfikacja i wprowadzanie danych to coś w czym czujesz się dobrze? Mam ofertę, która może Cię zainteresować!Aplikuj jeszcze dziś i bądź wsparciem naszego dyspozytora. oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie zależne od doświadczeniapracę w systemie 1 zmianowym (6:00-14:00)możliwość zatrudnienia bezpośredniego zadaniawsparcie dyspozytora w wykonywanej pracyanaliza dokumentacjiwprowadzanie danych do systemu zarządzanie obiegiem dokumentów transportowych oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Office (Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym? Tworzenie tabel, weryfikacja i wprowadzanie danych to coś w czym czujesz się dobrze? Mam ofertę, która może Cię zainteresować!Aplikuj jeszcze dziś i bądź wsparciem naszego dyspozytora. oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie zależne od doświadczeniapracę w systemie 1 zmianowym (6:00-14:00)możliwość zatrudnienia bezpośredniego zadaniawsparcie dyspozytora w wykonywanej pracyanaliza dokumentacjiwprowadzanie danych do systemu zarządzanie obiegiem dokumentów transportowych oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Office (Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • rąbień, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz używać angielskiego w pracy? Lubisz pracę z dokumentami? Chesz pracować wgodzinach 8-16 a weekendy mieć dla siebie? Zapraszam do rozmowy:)miejsce prac : Rąbień oferujemystawkę godzinową 20 /21 zł brutto za godzinę uzależnione od poziomu języka angielskiego pracę w godzinach 8-16umowa o pracę tymczasową moje wsparcie :)benefity: karta sportowa + opieka medyczna zadaniaodpowiedzialność za porządek w dokumentach komunikacja z klientami również może być z anglojęzycznymiodbieranie telefonów w póżniejszym okresie przygotowywanie zamówień produkcyjnych oczekujemyznajmości języka angielskiego - poziom komunikatywny mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i pracy z dokumentami dyspozycyjność do pracy w godzinach 8-16odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązkówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz używać angielskiego w pracy? Lubisz pracę z dokumentami? Chesz pracować wgodzinach 8-16 a weekendy mieć dla siebie? Zapraszam do rozmowy:)miejsce prac : Rąbień oferujemystawkę godzinową 20 /21 zł brutto za godzinę uzależnione od poziomu języka angielskiego pracę w godzinach 8-16umowa o pracę tymczasową moje wsparcie :)benefity: karta sportowa + opieka medyczna zadaniaodpowiedzialność za porządek w dokumentach komunikacja z klientami również może być z anglojęzycznymiodbieranie telefonów w póżniejszym okresie przygotowywanie zamówień produkcyjnych oczekujemyznajmości języka angielskiego - poziom komunikatywny mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i pracy z dokumentami dyspozycyjność do pracy w godzinach 8-16odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązkówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • natolin, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszujemy kandydata/kandydatkę na stanowisko do działu reklamacji w firmie międznarodowej, która jest ekspertem w zakresie logistyki łańcucha dostaw i oferuje kompletną gamę rozwiązań transportowych i logistycznych. Miejsce pracy: Natolin k Grodziska  Mazowieckiegooferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS, urlopy, L4)pracę od poniedzialku do piątku pracę w godzinach 8:00-16:00wynagrodzenie w zależności od doświadczenia od 22 zł brutto/h pakiet benefitów (karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie)zadaniawsparcie przy obsłudze zapytań i rozpatrywanych reklamacji (roszczeń) klienta wsparcie przy zbieraniu oraz przygotowywaniu pełnej dokumentacji prowadzonych działańwspółpraca z działami: operacyjnym, prawnym, finansowym w zakresie niezbędnym do rozpatrywania reklamacjiprzygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowychuzupełnianie danych w systemieoczekujemydyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzinmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie ukierunkowane logistycznie dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Officekomunikatywności oraz wysokiej kultury osobistejskrupulatności i dokładności w wykonywanych zadaniachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszujemy kandydata/kandydatkę na stanowisko do działu reklamacji w firmie międznarodowej, która jest ekspertem w zakresie logistyki łańcucha dostaw i oferuje kompletną gamę rozwiązań transportowych i logistycznych. Miejsce pracy: Natolin k Grodziska  Mazowieckiegooferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS, urlopy, L4)pracę od poniedzialku do piątku pracę w godzinach 8:00-16:00wynagrodzenie w zależności od doświadczenia od 22 zł brutto/h pakiet benefitów (karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie)zadaniawsparcie przy obsłudze zapytań i rozpatrywanych reklamacji (roszczeń) klienta wsparcie przy zbieraniu oraz przygotowywaniu pełnej dokumentacji prowadzonych działańwspółpraca z działami: operacyjnym, prawnym, finansowym w zakresie niezbędnym do rozpatrywania reklamacjiprzygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowychuzupełnianie danych w systemieoczekujemydyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzinmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie ukierunkowane logistycznie dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Officekomunikatywności oraz wysokiej kultury osobistejskrupulatności i dokładności w wykonywanych zadaniachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zapraszamy do zdobycia pierwszych doświadczeń w dziale zakupów w międzynarodowej sieci sklepów z artykułami dla dzieci. Aplikuj do nas jeżeli komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim oraz dysponujesz przynajmniej 30 godzinami w tygodniu.oferujemyzatrudnienie od zaraz na podstawie umowy zlecenia na okres miesiąca z szansą na przedłużenie umowy,atrakcyjne wynagrodzenie - 24 PLN brutto/h,praca od poniedziałku do piątku - start pracy 8-10.00 (8 h dziennie), ale jeżeli jesteś studentem dostępnym w mniejszym wymiarze godzin - dopasujemy się do Ciebie,możliwość pracy zdalnej kilka razy w tygodniu.zadaniawprowadzanie zamówień oraz zmian w zamówieniach do systemu,tworzenie katalogu produktowego w powerpoincie – wklejanie zdjęć, opisów produktów,drobne tłumaczenia opisów na język angielski.oczekujemydobra znajomość języka angielskiego,znajomość pakietu MS Office,dobra organizacja pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zapraszamy do zdobycia pierwszych doświadczeń w dziale zakupów w międzynarodowej sieci sklepów z artykułami dla dzieci. Aplikuj do nas jeżeli komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim oraz dysponujesz przynajmniej 30 godzinami w tygodniu.oferujemyzatrudnienie od zaraz na podstawie umowy zlecenia na okres miesiąca z szansą na przedłużenie umowy,atrakcyjne wynagrodzenie - 24 PLN brutto/h,praca od poniedziałku do piątku - start pracy 8-10.00 (8 h dziennie), ale jeżeli jesteś studentem dostępnym w mniejszym wymiarze godzin - dopasujemy się do Ciebie,możliwość pracy zdalnej kilka razy w tygodniu.zadaniawprowadzanie zamówień oraz zmian w zamówieniach do systemu,tworzenie katalogu produktowego w powerpoincie – wklejanie zdjęć, opisów produktów,drobne tłumaczenia opisów na język angielski.oczekujemydobra znajomość języka angielskiego,znajomość pakietu MS Office,dobra organizacja pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • PLN3,900 - PLN4,000 0
      • randstad polska
      Masz dość pracy w weekendy? Chcesz pracować na jedną zmianę od poniedziałku do piątku? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie propozycję, która spełnia te wymagania! Poszukujemy pracownika administracyjno-biurowego do rozwijającej się firmy z branży motoryzacyjnej zlokalizowanej w centrum Wrocławia. Nie zwlekaj i aplikuj! Czekamy na Twoją aplikację!oferujemypracę od poniedziałku do piątku 8-16zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z realną szansą na przejęciepakiet benefitów Randstad PLUS - prywatna opieka medyczna, karty sportowe, zniżki oraz rabatydofinansowanie do posiłków: na miejscu stołówka ze smacznymi i różnoronymi obiadami - mięsne, warzwyne, sałatki, desery, koktajle które kosztują w przedziale 5-6 zł i po godz. 16:00 są jeszcze tańszemożliwość pracy w nadgodzinach dodatkowo płatnych 100%pracę w dogodnej lokalizacji z dojazdem komunikacją miejskądarmowy zamknięty parking dla pracowników z podziałem na samochody, rowery i motoryna terenie zakładu są dostępne: boisko i siłownia plenerowazadania archiwizacja i obsługa dokumentacji kadrowej oraz płacowejprzekazywanie dokumentacji pracowniczej do kierowników i pracowników zgodnie z ustalonymi proceduramiekspozycja i aktualizacja ogłoszeń na tablicach informacyjnychoczekujemyminimum średniego doświadczeniaskrupulatnościcierpliwościdobrej znajomości pakietu MS Office (Excel. Word)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz dość pracy w weekendy? Chcesz pracować na jedną zmianę od poniedziałku do piątku? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie propozycję, która spełnia te wymagania! Poszukujemy pracownika administracyjno-biurowego do rozwijającej się firmy z branży motoryzacyjnej zlokalizowanej w centrum Wrocławia. Nie zwlekaj i aplikuj! Czekamy na Twoją aplikację!oferujemypracę od poniedziałku do piątku 8-16zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z realną szansą na przejęciepakiet benefitów Randstad PLUS - prywatna opieka medyczna, karty sportowe, zniżki oraz rabatydofinansowanie do posiłków: na miejscu stołówka ze smacznymi i różnoronymi obiadami - mięsne, warzwyne, sałatki, desery, koktajle które kosztują w przedziale 5-6 zł i po godz. 16:00 są jeszcze tańszemożliwość pracy w nadgodzinach dodatkowo płatnych 100%pracę w dogodnej lokalizacji z dojazdem komunikacją miejskądarmowy zamknięty parking dla pracowników z podziałem na samochody, rowery i motoryna terenie zakładu są dostępne: boisko i siłownia plenerowazadania archiwizacja i obsługa dokumentacji kadrowej oraz płacowejprzekazywanie dokumentacji pracowniczej do kierowników i pracowników zgodnie z ustalonymi proceduramiekspozycja i aktualizacja ogłoszeń na tablicach informacyjnychoczekujemyminimum średniego doświadczeniaskrupulatnościcierpliwościdobrej znajomości pakietu MS Office (Excel. Word)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • błonie, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim oraz masz doświadczenie na podobnym stanowisku - aplikuj!oferujemypracę dla naszego klienta w międzynarodowej firmiepracę "od już"umowę o pracękrótsze godziny pracy w piątkiubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcędofinansowanie do posiłkówopieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęzadaniapomoc przy organizacji spotkańzarządzanie systemem rezerwacji salzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowych i artykułów spożywczychobsługa poczty, dystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychzarządzanie bieżącą dokumentacją i archiwizacjąprzygotowywanie raportów, prezentacji na bieżące potrzebywyszukiwanie dostawców, porównywanie ofertobsługa centrali telefonicznejpomoc w administrowaniu flotąoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowejprawa jazdy kategorii Bproaktywnościchęci do nauki i rozwoju swoich umiejętnościumiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniamiprofesjonalnej postawynastawienia na rozwiązywanie problemówsamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim oraz masz doświadczenie na podobnym stanowisku - aplikuj!oferujemypracę dla naszego klienta w międzynarodowej firmiepracę "od już"umowę o pracękrótsze godziny pracy w piątkiubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcędofinansowanie do posiłkówopieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęzadaniapomoc przy organizacji spotkańzarządzanie systemem rezerwacji salzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowych i artykułów spożywczychobsługa poczty, dystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychzarządzanie bieżącą dokumentacją i archiwizacjąprzygotowywanie raportów, prezentacji na bieżące potrzebywyszukiwanie dostawców, porównywanie ofertobsługa centrali telefonicznejpomoc w administrowaniu flotąoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowejprawa jazdy kategorii Bproaktywnościchęci do nauki i rozwoju swoich umiejętnościumiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniamiprofesjonalnej postawynastawienia na rozwiązywanie problemówsamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze czujesz się w pracy biurowej? Masz ochotę na dodatkowy zarobek na początek Nowego Roku? Aplikuj na naszą ofertę pracy!oferujemypracę w dniach:24.01 - 28.01.2022 w godz.9:00 - 14:00 jako wsparcie dla recepcjonistki31.01-4.02.2022 w godz. 8:00 - 16:00 jako recepcjonista/tkastawkę 28 zł/h bruttoumowę zleceniepracę w Centrum Warszawy z pięknym widokiem na Warszawęzadaniaodbieranie przesyłekodbieranie sporadycznych telefonówrejestracja pocztyoczekujemypodstawowej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dobrze czujesz się w pracy biurowej? Masz ochotę na dodatkowy zarobek na początek Nowego Roku? Aplikuj na naszą ofertę pracy!oferujemypracę w dniach:24.01 - 28.01.2022 w godz.9:00 - 14:00 jako wsparcie dla recepcjonistki31.01-4.02.2022 w godz. 8:00 - 16:00 jako recepcjonista/tkastawkę 28 zł/h bruttoumowę zleceniepracę w Centrum Warszawy z pięknym widokiem na Warszawęzadaniaodbieranie przesyłekodbieranie sporadycznych telefonówrejestracja pocztyoczekujemypodstawowej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracach recepcyjnych albo administracyjnych? Lubisz ludzi a praca z dokumentami nie stanowi dla Ciebie problemu? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy , następnie umowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta,miejsce pracy  - okolice WKD Raków, od lipca zmiana lokalizacji biura (okolice Auchan Piaseczno)atrakcyjne wynagrodzenie,pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna oraz dodatek lunchowy),możliwość udziału w różnorodnych inicjatywach oraz projektach firmowych.zadaniaodpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji w firmie,organizacja eventów firmowych oraz obsługa spotkań wewnętrznych,inwentaryzacja sprzętu firmowego (laptopy, telefony),współpraca z dostawcami usług biurowych, odpowiedzialność za zakupy biurowe,zamówienia telefonów i akcesoriów elektronicznych,wsparcie General Managera (m.in.organizacja kalendarza, rozliczanie fv),przygotowywanie dokumentacji do ISO (data collection, suppliers evaluation),wsparcie działów w obowiązkach biurowychpomoc w relokacji biura do nowej lokalizacji.oczekujemydoświadczenia w pracach biurowych/recepcyjnych/administracyjnych,dobra znajomość języka angielskiego - min. B1znajomość pakietu MSOffice,proaktywność, pogoda ducha i umiejętność zarządzania czasem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracach recepcyjnych albo administracyjnych? Lubisz ludzi a praca z dokumentami nie stanowi dla Ciebie problemu? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy , następnie umowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta,miejsce pracy  - okolice WKD Raków, od lipca zmiana lokalizacji biura (okolice Auchan Piaseczno)atrakcyjne wynagrodzenie,pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna oraz dodatek lunchowy),możliwość udziału w różnorodnych inicjatywach oraz projektach firmowych.zadaniaodpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji w firmie,organizacja eventów firmowych oraz obsługa spotkań wewnętrznych,inwentaryzacja sprzętu firmowego (laptopy, telefony),współpraca z dostawcami usług biurowych, odpowiedzialność za zakupy biurowe,zamówienia telefonów i akcesoriów elektronicznych,wsparcie General Managera (m.in.organizacja kalendarza, rozliczanie fv),przygotowywanie dokumentacji do ISO (data collection, suppliers evaluation),wsparcie działów w obowiązkach biurowychpomoc w relokacji biura do nowej lokalizacji.oczekujemydoświadczenia w pracach biurowych/recepcyjnych/administracyjnych,dobra znajomość języka angielskiego - min. B1znajomość pakietu MSOffice,proaktywność, pogoda ducha i umiejętność zarządzania czasem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kołbaskowo, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you have experience in the field of adopting and experience in fluent English? Do you care about employment in an international environment and attractive salary? Are you accurate and punctual? Do you like dynamic work and are not afraid of challenges? Your answer is YES? Be sure to check out the offer of key customer keys - the leader in the logistics industry.oferujemypermanent employment contractvery attractive salaryefficient recruitment process immediate employment with a leader in the logistics industrydetailed implementation processfull-time work from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pmopportunity to developzadaniahazard assessment, risk assessment and development of a risk management strategyensuring a high level of compliance with internal and external standards and regulationsauditing and reportingimproving processes and proposing security solutionscontrol of safety instructions and loss preventionoczekujemyfluency in englishexperience in auditing and reportingprofessional experience in uniformed services is welcomecompliance with the rules of the workplaceknowledge of the supply chainAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you have experience in the field of adopting and experience in fluent English? Do you care about employment in an international environment and attractive salary? Are you accurate and punctual? Do you like dynamic work and are not afraid of challenges? Your answer is YES? Be sure to check out the offer of key customer keys - the leader in the logistics industry.oferujemypermanent employment contractvery attractive salaryefficient recruitment process immediate employment with a leader in the logistics industrydetailed implementation processfull-time work from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pmopportunity to developzadaniahazard assessment, risk assessment and development of a risk management strategyensuring a high level of compliance with internal and external standards and regulationsauditing and reportingimproving processes and proposing security solutionscontrol of safety instructions and loss preventionoczekujemyfluency in englishexperience in auditing and reportingprofessional experience in uniformed services is welcomecompliance with the rules of the workplaceknowledge of the supply chainAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Możesz się pochwalić bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego?Chcesz pracować zdalnie?Mamy to, nie czekaj - aplikujoferujemymożliwość pracy zdalnejumowę o pracęszkolenia wdrażającepakiet benefitówmożliwość rozwojuzadaniatelefoniczna i mailowa obsługa klientapomoc w realizacji zwrotów, zamówień i reklamacjiudzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupupotwierdzanie terminów dostaw oraz cen produktów i usługoczekujemynastawienia na klienta, doskonałych zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - minimum B2bardzo dobrej znajomość obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Możesz się pochwalić bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego?Chcesz pracować zdalnie?Mamy to, nie czekaj - aplikujoferujemymożliwość pracy zdalnejumowę o pracęszkolenia wdrażającepakiet benefitówmożliwość rozwojuzadaniatelefoniczna i mailowa obsługa klientapomoc w realizacji zwrotów, zamówień i reklamacjiudzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupupotwierdzanie terminów dostaw oraz cen produktów i usługoczekujemynastawienia na klienta, doskonałych zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - minimum B2bardzo dobrej znajomość obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kołbaskowo, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie z zakresu audytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie z zakresu audytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Jesteś osobą dokładną i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest dla Ciebieoferujemymożliwość pracy zdalnejstabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojuprzyjazną atmosferę w pracyatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaterminowe opracowywanie dokumentacji leasingowej weryfikacja kompletności oraz wiarygodności dostarczanych dokumentówterminowe opracowywanie przypadkówsprawdzanie poprawności danych oraz ich uzupełnianie w systemiew razie potrzeby telefoniczny i mailowy kontakt z partnerem biznesowymoczekujemybardzo dobrego języka niemieckiego - minimum B2 znajomości obsługi komputera mile widziane doświadczenie w branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz w księgowościmile widziane doświadczenie w SSC oraz wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Jesteś osobą dokładną i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest dla Ciebieoferujemymożliwość pracy zdalnejstabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojuprzyjazną atmosferę w pracyatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaterminowe opracowywanie dokumentacji leasingowej weryfikacja kompletności oraz wiarygodności dostarczanych dokumentówterminowe opracowywanie przypadkówsprawdzanie poprawności danych oraz ich uzupełnianie w systemiew razie potrzeby telefoniczny i mailowy kontakt z partnerem biznesowymoczekujemybardzo dobrego języka niemieckiego - minimum B2 znajomości obsługi komputera mile widziane doświadczenie w branży bankowej, ubezpieczeniowej oraz w księgowościmile widziane doświadczenie w SSC oraz wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w zakresie administracji biurowej? Jesteś osobą dokładną i samodzielną a multitasking nie jest Ci obcy? Wyślij do nas swoje CV!oferujemypracę w godzinach 8:00 -16:00stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzenie + premiemożliwość rozwojupracę w zgranym zespole w samym sercu LublinzadaniaPraca biurowa administracyjnaprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów/ kontraktacjaobsługa kontrahentówwprowadzanie danychobsługa sprzętów biurowychzlecanie badań do laboratoriumwystawianie dokumentów księgowych (faktury zakupowe ryczałtowe, faktury sprzedażowe)oczekujemywykształcenia wyższego, mile widziane administracyjne/ekonomicznekomunikatywnościumiejętności pracy w zespoleskrupulatnościwielozadaniowościznajomości języka angielskiego lub niemieckego w stopniu komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w zakresie administracji biurowej? Jesteś osobą dokładną i samodzielną a multitasking nie jest Ci obcy? Wyślij do nas swoje CV!oferujemypracę w godzinach 8:00 -16:00stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzenie + premiemożliwość rozwojupracę w zgranym zespole w samym sercu LublinzadaniaPraca biurowa administracyjnaprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów/ kontraktacjaobsługa kontrahentówwprowadzanie danychobsługa sprzętów biurowychzlecanie badań do laboratoriumwystawianie dokumentów księgowych (faktury zakupowe ryczałtowe, faktury sprzedażowe)oczekujemywykształcenia wyższego, mile widziane administracyjne/ekonomicznekomunikatywnościumiejętności pracy w zespoleskrupulatnościwielozadaniowościznajomości języka angielskiego lub niemieckego w stopniu komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • majdan, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy administracyjnej? Znasz język angielski? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę na cały etatwynagrodzenie: 6000zł-7500zł bruttokartę multisportlokalizacja: Majdan zadaniaarchiwizacja dokumentacji księgowo biurowej - zarówno w wersji papierowej jak i cyfrowej,rejestracja faktur kosztowych i sprzedażowych, przekazywanie kompletudokumentów do księgowości raz w miesiącuprzygotowanie dokumentów kadrowych - umów, czasu pracy, urlopów, rozliczeńpracowników itpprzygotowanie dokumentacji na potrzeby projektów dofinansowania z UniiEuropejskiej (z PARP)zaopatrzenie biura i produkcji w artykuły biurowe, dbanie o aktualnośćwymaganych przeglądów, umów (współpraca z prawniczką), wniosków urzędowychzarządzanie i  koordynacja projektów - planowanie i zapewnienie sprawnejrealizacji głównych projektówkoordynacja procesów występujących w firmieprzygotowywanie raportów i podsumowań ze spotkań, prezentacji,prowadzenie wewnętrznej komunikacjioczekujemyPłynna znajomość j. angielskiegoŚwietna obsługa komputera i pakietu Microsoft oraz Google SheetsSamodzielność i umiejętność organizacji pracySumienność, dokładność i pracowitośćMile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej i zarządzania projektami Mile widziane doświadczenie w pracy na systemach kadrowych i ERP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy administracyjnej? Znasz język angielski? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę na cały etatwynagrodzenie: 6000zł-7500zł bruttokartę multisportlokalizacja: Majdan zadaniaarchiwizacja dokumentacji księgowo biurowej - zarówno w wersji papierowej jak i cyfrowej,rejestracja faktur kosztowych i sprzedażowych, przekazywanie kompletudokumentów do księgowości raz w miesiącuprzygotowanie dokumentów kadrowych - umów, czasu pracy, urlopów, rozliczeńpracowników itpprzygotowanie dokumentacji na potrzeby projektów dofinansowania z UniiEuropejskiej (z PARP)zaopatrzenie biura i produkcji w artykuły biurowe, dbanie o aktualnośćwymaganych przeglądów, umów (współpraca z prawniczką), wniosków urzędowychzarządzanie i  koordynacja projektów - planowanie i zapewnienie sprawnejrealizacji głównych projektówkoordynacja procesów występujących w firmieprzygotowywanie raportów i podsumowań ze spotkań, prezentacji,prowadzenie wewnętrznej komunikacjioczekujemyPłynna znajomość j. angielskiegoŚwietna obsługa komputera i pakietu Microsoft oraz Google SheetsSamodzielność i umiejętność organizacji pracySumienność, dokładność i pracowitośćMile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej i zarządzania projektami Mile widziane doświadczenie w pracy na systemach kadrowych i ERP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca zdalna w 100% to jest to czego szukasz? Komunikujesz się w języku niemieckim i jesteś osobą dokładną i skrupulatną? Do międzynarodowej firmy szukamy specjalisty ds. procesów backoffice ze znajomością języka niemieckiego. Rozwiń swoją karierę razem z nami, nie czekaj, aplikuj!oferujemypracę zdalną w 100%stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojupremię rocznąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie grupowesezonowe niespodziankimożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinzadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemieoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. dobrymdobrej znajomości obsługi komputeraterminowości i dokładnościmile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowejdoświadczenia w SSC (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży elektronicznej poszukujemy osoby na stanowisko Księgowej/Księgowego. Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze księgowości oraz podatków, nie zastanawiaj się i aplikuj!oferujemyumowa o pracępakiet benefitów m.in. karta Multisportubezpieczenie na życieprzyjazne środowisko pracy oraz możliwości rozwoju zawodowegozadanianadzór nad poprawnością faktur sprzedażowychkompletowanie dokumentacji potwierdzającej zastosowanie stawki 0% w VATrozliczanie spłat należnościuzgadniania sald z odbiorcamikontrola poprawnośći plików JPK V7M oraz JPK FAwparcie w procesie zamknięcia miesiąca zgodnie z polskimi przepisami oczekujemymin. rok doświadczenia w obszarze podatków i księgowościznajomość polskiego prawa podatkowego, w szczególności VATbardzo dobra znajomość Exceladobra znajomość języka angielskiegokomunikatywność, terminowość w wykonywaniu zadań mile widziana znajomość systemu OracleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży elektronicznej poszukujemy osoby na stanowisko Księgowej/Księgowego. Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze księgowości oraz podatków, nie zastanawiaj się i aplikuj!oferujemyumowa o pracępakiet benefitów m.in. karta Multisportubezpieczenie na życieprzyjazne środowisko pracy oraz możliwości rozwoju zawodowegozadanianadzór nad poprawnością faktur sprzedażowychkompletowanie dokumentacji potwierdzającej zastosowanie stawki 0% w VATrozliczanie spłat należnościuzgadniania sald z odbiorcamikontrola poprawnośći plików JPK V7M oraz JPK FAwparcie w procesie zamknięcia miesiąca zgodnie z polskimi przepisami oczekujemymin. rok doświadczenia w obszarze podatków i księgowościznajomość polskiego prawa podatkowego, w szczególności VATbardzo dobra znajomość Exceladobra znajomość języka angielskiegokomunikatywność, terminowość w wykonywaniu zadań mile widziana znajomość systemu OracleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język rosyjski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniadokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język rosyjski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniadokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 69 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.