Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla administracja: 77

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • świebodzin, lubuskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zatrudnij się z Randstad w nowym centrum logistyki Amazon w Świebodzinie. Aplikuj na stanowisko on site support i weź udział w szybkim procesie rekrutacyjnym. Nie wymagamy doświadczenia zawodowego. Wystarczy motywacja do pracy! Oferujemy bezpłatny transport, miłą atmosferę pracy i liczne benefity.Zainteresowany? Spotkaj się z naszym konsultantem online, sprawdź co możemy Ci zaoferować i zdobądź nową pracę bez wychodzenia z domu!oferujemypracę w pełnym wymiarze średnio 4 dni w tygodniu, 3 dni masz wolneumowę o pracę tymczasową (składkę ZUS + płatne urlopy)pakiet RANDSTAD PLUS a w nim: karta sportowa (OK System), pakiet medyczny (Medicover) oraz rabaty do 50% w wybranych sklepach!pracę w klimatyzowanym magazynie oraz darmowe napojebezpłatny dojazd autobusem pracowniczym z miejscowości takich jak: Zielona Góra, Świebodzin, Gorzów Wielkopolski, Żary, Głogów, Krosno Odrzańskie i wielu innychzadaniaosługa pracowników magazynowych na stanowiskach agencji wsparcie administracji w pracy biurowej prowadzenie ewidencji czasu pracy pracy pracowników tymczasowych kontrolowanie prawidłowego przebiegu dokumentów między biurem a stanowiskami w magazynie udział w spotkaniach z klientem bieżące raportowanieoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiumiejętności obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office (w szczególności programu Excel)gotowości i zdolności do pracy w trybie zmianowym - na zmianie dziennej i nocnejsumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówumiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zatrudnij się z Randstad w nowym centrum logistyki Amazon w Świebodzinie. Aplikuj na stanowisko on site support i weź udział w szybkim procesie rekrutacyjnym. Nie wymagamy doświadczenia zawodowego. Wystarczy motywacja do pracy! Oferujemy bezpłatny transport, miłą atmosferę pracy i liczne benefity.Zainteresowany? Spotkaj się z naszym konsultantem online, sprawdź co możemy Ci zaoferować i zdobądź nową pracę bez wychodzenia z domu!oferujemypracę w pełnym wymiarze średnio 4 dni w tygodniu, 3 dni masz wolneumowę o pracę tymczasową (składkę ZUS + płatne urlopy)pakiet RANDSTAD PLUS a w nim: karta sportowa (OK System), pakiet medyczny (Medicover) oraz rabaty do 50% w wybranych sklepach!pracę w klimatyzowanym magazynie oraz darmowe napojebezpłatny dojazd autobusem pracowniczym z miejscowości takich jak: Zielona Góra, Świebodzin, Gorzów Wielkopolski, Żary, Głogów, Krosno Odrzańskie i wielu innychzadaniaosługa pracowników magazynowych na stanowiskach agencji wsparcie administracji w pracy biurowej prowadzenie ewidencji czasu pracy pracy pracowników tymczasowych kontrolowanie prawidłowego przebiegu dokumentów między biurem a stanowiskami w magazynie udział w spotkaniach z klientem bieżące raportowanieoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiumiejętności obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office (w szczególności programu Excel)gotowości i zdolności do pracy w trybie zmianowym - na zmianie dziennej i nocnejsumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówumiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy w obszarze tłumaczeń szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskim oferujemypracę zdalnąumowę zlecenie przez 3 miesiące, następnie zatrudnienie na umowę o pracęwynagrodzenie w przedziale 4600 - 5600 zł brutto w zależności od kompetencjipakiet szkoleń wstępnych w formie online i wsparcie Team Lidera,prace w godzinach biurowychzadaniaadministracja i obsługa klientabudowanie relacji z klientem oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskimdobrej znajomości pakietu Microsoft Office zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemdoświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale niewymagane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy w obszarze tłumaczeń szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskim oferujemypracę zdalnąumowę zlecenie przez 3 miesiące, następnie zatrudnienie na umowę o pracęwynagrodzenie w przedziale 4600 - 5600 zł brutto w zależności od kompetencjipakiet szkoleń wstępnych w formie online i wsparcie Team Lidera,prace w godzinach biurowychzadaniaadministracja i obsługa klientabudowanie relacji z klientem oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskimdobrej znajomości pakietu Microsoft Office zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemdoświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale niewymagane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łozienica, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w stabilnej, międzynarodowej firmie? Mamy ofertę dla Ciebie! oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojupakiet szkoleńzadaniazarządzanie zespołem specjalistów w BOKprzyjmowanie zamówień od klientówprzyjmowanie reklamacji i ich obsługaodpowiadanie na zapytania klientówfakturowanierozliczanie kierowcówbudowanie pozytywnego wizerunku firmyoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane techniczne)doświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w zarządzaniu zespołem pracownikówumiejętności rozmowy z klientemgotowości do pracy w systemie zmianowym (6-14, 8-16, 14-22)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w stabilnej, międzynarodowej firmie? Mamy ofertę dla Ciebie! oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojupakiet szkoleńzadaniazarządzanie zespołem specjalistów w BOKprzyjmowanie zamówień od klientówprzyjmowanie reklamacji i ich obsługaodpowiadanie na zapytania klientówfakturowanierozliczanie kierowcówbudowanie pozytywnego wizerunku firmyoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane techniczne)doświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w zarządzaniu zespołem pracownikówumiejętności rozmowy z klientemgotowości do pracy w systemie zmianowym (6-14, 8-16, 14-22)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds zamówień, którzy dołączą do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma z siedzibą w Łodzi. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca zdalna z możliwością pójścia do biura - całkowicieproces rekrutacji zdalnejzadaniaUtrzymanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiPrzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychRozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówienia i odpowiadanie na różne zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamiWprowadzanie zmian w istniejących zamówieniachOdpowiedzialność za proces posprzedażowyoczekujemydoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami i planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziana znajomość niemieckiego, holenderskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds zamówień, którzy dołączą do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma z siedzibą w Łodzi. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca zdalna z możliwością pójścia do biura - całkowicieproces rekrutacji zdalnejzadaniaUtrzymanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiPrzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychRozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówienia i odpowiadanie na różne zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamiWprowadzanie zmian w istniejących zamówieniachOdpowiedzialność za proces posprzedażowyoczekujemydoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami i planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziana znajomość niemieckiego, holenderskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Kalmar zatrudnia!Weź udział w tworzeniu nowego biura zupełnie od podstaw dla jednej z największych firm w Stargardzie!Ekscytujący projekt, duże możliwości rozwoju i wizja wieloletniej współpracy- brzmi interesująco?Czekamy na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopiekę medycznąubezpieczenie zdrowotnekartę sportowąstabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniamożliwość pracy zdalnejzadaniaobsługa dokumentów w języku francuskimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja ze współpracownikamiudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka francuskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputeramile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Kalmar zatrudnia!Weź udział w tworzeniu nowego biura zupełnie od podstaw dla jednej z największych firm w Stargardzie!Ekscytujący projekt, duże możliwości rozwoju i wizja wieloletniej współpracy- brzmi interesująco?Czekamy na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopiekę medycznąubezpieczenie zdrowotnekartę sportowąstabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniamożliwość pracy zdalnejzadaniaobsługa dokumentów w języku francuskimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja ze współpracownikamiudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka francuskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputeramile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV. Dla międzynarodowej firmy poszukujemy asystenta/ki ds. administracyjnych. oferujemyumowę o pracę;pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);możliwość rozwoju oraz poszerzania wiedzy.zadaniawsparcie kierownika magazynu oraz zastępstwo podczas nieobecności głównego magazyniera;obsługa recepcji w przypadku nieobecności recepcjonisty;zarządzanie obiegiem dokumentów do urzędów (ZUS, Urząd Skarbowy), wnioskami do wiz;wykonywanie drobnych prac fizycznych na terenie biura;oczekujemymile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;komunikatywna znajomość języka angielskiego;znajomość obsługi komputera (MS Office);zaangażowanie, kultura osobista;dyspozycyjność 40h/tygodniowo;prawo jazdy kat. B;samodzielność;proaktywność;wielozadaniowość.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV. Dla międzynarodowej firmy poszukujemy asystenta/ki ds. administracyjnych. oferujemyumowę o pracę;pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);możliwość rozwoju oraz poszerzania wiedzy.zadaniawsparcie kierownika magazynu oraz zastępstwo podczas nieobecności głównego magazyniera;obsługa recepcji w przypadku nieobecności recepcjonisty;zarządzanie obiegiem dokumentów do urzędów (ZUS, Urząd Skarbowy), wnioskami do wiz;wykonywanie drobnych prac fizycznych na terenie biura;oczekujemymile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;komunikatywna znajomość języka angielskiego;znajomość obsługi komputera (MS Office);zaangażowanie, kultura osobista;dyspozycyjność 40h/tygodniowo;prawo jazdy kat. B;samodzielność;proaktywność;wielozadaniowość.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie realizacji zamówień i faktur, a także znasz język niemiecki na poziomie B1 / B2? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapraca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17kartę sportowąprywatną opiekę medycznązadaniazarządzanie procesem zamówieńweryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i fakturobsługa i tworzenie dostawdbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykidbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur do systemu rozliczeniowego SAPdbałość o prawidłowe zasady sprzedażyoczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego B1/B2znajomość języka niemieckiego na komunikatywnym poziomiedobrej organizacji i koordynacji pracy własnejskrupulatności i dbałości o szczegółykomunikatywności i umiejętność pracy w zespolechęci rozwoju i uczenia się nowych rzeczymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie realizacji zamówień i faktur, a także znasz język niemiecki na poziomie B1 / B2? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapraca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17kartę sportowąprywatną opiekę medycznązadaniazarządzanie procesem zamówieńweryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i fakturobsługa i tworzenie dostawdbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykidbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur do systemu rozliczeniowego SAPdbałość o prawidłowe zasady sprzedażyoczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego B1/B2znajomość języka niemieckiego na komunikatywnym poziomiedobrej organizacji i koordynacji pracy własnejskrupulatności i dbałości o szczegółykomunikatywności i umiejętność pracy w zespolechęci rozwoju i uczenia się nowych rzeczymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy administracyjnej,pracę w centrum przetwarzania dokumentów,umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe,na początek stawkę godzinową 20 zł / h,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście). zadaniazakres obowiązków dostosowany do doświadczenia i możliwości,przygotowywanie dokumentów,obsługa dokumentów, wprowadzanie danych do systemu,skanowanie, kopiowanie. oczekujemysystematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,zaangażowania w powierzone obowiązki,dobrej organizacji pracy własnej.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy administracyjnej,pracę w centrum przetwarzania dokumentów,umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe,na początek stawkę godzinową 20 zł / h,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście). zadaniazakres obowiązków dostosowany do doświadczenia i możliwości,przygotowywanie dokumentów,obsługa dokumentów, wprowadzanie danych do systemu,skanowanie, kopiowanie. oczekujemysystematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,zaangażowania w powierzone obowiązki,dobrej organizacji pracy własnej.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy związanej z administracją bądź po prostu chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Masz prawo jazdy kategorii B? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemypracę w centrum przetwarzania dokumentów,możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjnej,zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, następnie umowa terminowa, wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto oraz bonus miesięczny uzależniony od ilości opracowanych dokumentów oraz kwartalny uzależniony od spełnienia warunków kontraktowych,praca od poniedziałku do piątku,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście). zadaniaobsługa dokumentów: przyjęcie, weryfikacja, kategoryzacja, skanowanie, indeksowanie w systemach własnych oraz klienckich,transport dokumentacji.oczekujemybiegłego klawiaturopisania w tym obłsugi klawiatury numerycznej,czynnego prawa jazdy kat. B,systematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,dobrej organizacji pracy własnej.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy związanej z administracją bądź po prostu chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Masz prawo jazdy kategorii B? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemypracę w centrum przetwarzania dokumentów,możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjnej,zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, następnie umowa terminowa, wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto oraz bonus miesięczny uzależniony od ilości opracowanych dokumentów oraz kwartalny uzależniony od spełnienia warunków kontraktowych,praca od poniedziałku do piątku,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście). zadaniaobsługa dokumentów: przyjęcie, weryfikacja, kategoryzacja, skanowanie, indeksowanie w systemach własnych oraz klienckich,transport dokumentacji.oczekujemybiegłego klawiaturopisania w tym obłsugi klawiatury numerycznej,czynnego prawa jazdy kat. B,systematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,dobrej organizacji pracy własnej.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się branżą HR i chciałbyś zdobyć doświadczenie w tym kierunku? Właśnie teraz masz okazję. Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Stawiasz na swój rozwój i zdobycie nowego doświadczenia? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu w Niepołomicach ! Stań się częścią jednej z największych Agencji Pracy w Polsce i na świecie.oferujemybezpłatne praktyki ( 1 miesiąc - z możliwością przedłużenia)praktyki od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (możliwość dopasowania grafiku)współpracę z doświadczonymi rekruteramipoznanie mechanizmów działa międzynarodowej korporacji wsparcie przy realizacji projektów rekrutacyjnych dla czołowych marekwdrożenie w tajniki kodeksu pracy, ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych, przepisów BHP, RODOpyszną kawę :)pracę w młodym i energicznym Zespole :)zadaniaprowadzenie bieżącej administracji dotyczącej zatrudnienia archiwizacja dokumentówumawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracywsparcie w procesach rekrutacyjnychtworzenie profili rekomendacjioraz wiele innych ciekawych zadań z branży HRoczekujemyotwartości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańchęci do nauki, komunikatywności i samodzielnościprzebojowościdobrej organizacji pracyzainteresowania branżą HRgotowości do odbycia bezpłatnych praktykAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się branżą HR i chciałbyś zdobyć doświadczenie w tym kierunku? Właśnie teraz masz okazję. Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Stawiasz na swój rozwój i zdobycie nowego doświadczenia? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu w Niepołomicach ! Stań się częścią jednej z największych Agencji Pracy w Polsce i na świecie.oferujemybezpłatne praktyki ( 1 miesiąc - z możliwością przedłużenia)praktyki od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (możliwość dopasowania grafiku)współpracę z doświadczonymi rekruteramipoznanie mechanizmów działa międzynarodowej korporacji wsparcie przy realizacji projektów rekrutacyjnych dla czołowych marekwdrożenie w tajniki kodeksu pracy, ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych, przepisów BHP, RODOpyszną kawę :)pracę w młodym i energicznym Zespole :)zadaniaprowadzenie bieżącej administracji dotyczącej zatrudnienia archiwizacja dokumentówumawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracywsparcie w procesach rekrutacyjnychtworzenie profili rekomendacjioraz wiele innych ciekawych zadań z branży HRoczekujemyotwartości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańchęci do nauki, komunikatywności i samodzielnościprzebojowościdobrej organizacji pracyzainteresowania branżą HRgotowości do odbycia bezpłatnych praktykAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • inowrocław, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz szybkiego zastrzyku gotówki na terenie Inowrocławia? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy audytora? Zgłoś się do Randstad i złap pracę marzeń!Dołącz do grona pracowników i rozpocznij pracę na stanowisku: audytor/audytorka podczas sesji egzaminacyjnych!oferujemyzatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę zleceniezarobki od 50zł/h bruttopracę w Inowrocławiu zadaniaobserwacja sesji egzaminacyjnychsprawdzanie poprawności bezpiecznego zalakowania kopertweryfikacja poprawności ilości dokumentówwypełnianie raportów po odbytej sesjipracę w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornychoczekujemygotowości podjęcia pracy na dzień 23.09 w godzinach od 17:00 do 19:15rzetelnościdokładności i skrupulatnościmotywacji do pracy miłej aparycjimile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowejAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz szybkiego zastrzyku gotówki na terenie Inowrocławia? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy audytora? Zgłoś się do Randstad i złap pracę marzeń!Dołącz do grona pracowników i rozpocznij pracę na stanowisku: audytor/audytorka podczas sesji egzaminacyjnych!oferujemyzatrudnienie od zaraz w oparciu o umowę zleceniezarobki od 50zł/h bruttopracę w Inowrocławiu zadaniaobserwacja sesji egzaminacyjnychsprawdzanie poprawności bezpiecznego zalakowania kopertweryfikacja poprawności ilości dokumentówwypełnianie raportów po odbytej sesjipracę w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornychoczekujemygotowości podjęcia pracy na dzień 23.09 w godzinach od 17:00 do 19:15rzetelnościdokładności i skrupulatnościmotywacji do pracy miłej aparycjimile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowejAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pracę w pełnym wymiarze pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excelsamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pracę w pełnym wymiarze pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excelsamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemy3 miesięczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawprowadzanie umów/dokumentów do systemuudział w globalnym projekcie dot. migracji danychtworzenie raportów ad-hococzekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemy3 miesięczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawprowadzanie umów/dokumentów do systemuudział w globalnym projekcie dot. migracji danychtworzenie raportów ad-hococzekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy skrupulatnej, pozytywnej osoby do pracy w charakterze Back Office w Dziale Kontraktów. Jeśli posiadasz administracyjną duszę- zgłoś się :) oferujemyUmowę zlecenieStawkę 23zł brutto/hPracę w formie zdalnej/hybrydowej Super lokalizację: przy Al, Jerozolimskich w WarszawiePracę ok 140-160h miesięczniezadaniaWprowadzanie, edycja kontraktów w systemie na podstawie umówRzetelne wprowadzanie danych wg. warunków handlowychCodzienna praca w programie SAP, CRMWspółpraca z innymi osobami z działu, wsparcie w bieżących sprawachoczekujemyPozytywnego podejścia do pracyRzetelności, dokładnościZamiłowania do szczegółów i pracy biurowej ;) Znajomość programu SAP oraz CRM mile widzianaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujemy skrupulatnej, pozytywnej osoby do pracy w charakterze Back Office w Dziale Kontraktów. Jeśli posiadasz administracyjną duszę- zgłoś się :) oferujemyUmowę zlecenieStawkę 23zł brutto/hPracę w formie zdalnej/hybrydowej Super lokalizację: przy Al, Jerozolimskich w WarszawiePracę ok 140-160h miesięczniezadaniaWprowadzanie, edycja kontraktów w systemie na podstawie umówRzetelne wprowadzanie danych wg. warunków handlowychCodzienna praca w programie SAP, CRMWspółpraca z innymi osobami z działu, wsparcie w bieżących sprawachoczekujemyPozytywnego podejścia do pracyRzetelności, dokładnościZamiłowania do szczegółów i pracy biurowej ;) Znajomość programu SAP oraz CRM mile widzianaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży logistycznej, poszukujemy kandydata do zespołu logistyki. Lubisz pracę biurową, a Excel nie pozostaje Ci obcy? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie od zaraz do końca grudnia 2021 (z możliwością przedłużenia umowy)pracę w godzinach biurowych (9-17 lub 8-16)umowę zlecenie przy stałym wynagrodzeniu 5000 zł bruttopracę w młodym, dynamicznym zespolezadaniapraca biurowa, w tym rejestrowanie zleceń transportowych przez stronę przewoźnikakontakt z magazynem (wysyłka zleceń pakowania towaru)obsługa mailowa i telefoniczna dostawców oraz klientów praca z plikami Excel oraz programem Outlookoczekujemyzaawansowanej znajomości programu MS Office (przede wszystkim Excel, Outlook i Word)umiejętności kserowania i skanowania dużej ilości plików jednocześnie punktualności predyspozycji do pracy pod presją czasu i z dużą ilością zadańobowiązkowościmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży logistycznej, poszukujemy kandydata do zespołu logistyki. Lubisz pracę biurową, a Excel nie pozostaje Ci obcy? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie od zaraz do końca grudnia 2021 (z możliwością przedłużenia umowy)pracę w godzinach biurowych (9-17 lub 8-16)umowę zlecenie przy stałym wynagrodzeniu 5000 zł bruttopracę w młodym, dynamicznym zespolezadaniapraca biurowa, w tym rejestrowanie zleceń transportowych przez stronę przewoźnikakontakt z magazynem (wysyłka zleceń pakowania towaru)obsługa mailowa i telefoniczna dostawców oraz klientów praca z plikami Excel oraz programem Outlookoczekujemyzaawansowanej znajomości programu MS Office (przede wszystkim Excel, Outlook i Word)umiejętności kserowania i skanowania dużej ilości plików jednocześnie punktualności predyspozycji do pracy pod presją czasu i z dużą ilością zadańobowiązkowościmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz język czeski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniaanalizowanie potrzeb klientówodpowiadanie na zapytaniamonitorowanie przychodzących zapytańbudowanie i utrzymywanie relacji z klientamiwsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemówinne działania związane z działem Customer Operationsoczekujemywyższe wykształcenieznajomość języka czeskiego na poziomie minimum B1znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klientaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli znasz język czeski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniaanalizowanie potrzeb klientówodpowiadanie na zapytaniamonitorowanie przychodzących zapytańbudowanie i utrzymywanie relacji z klientamiwsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemówinne działania związane z działem Customer Operationsoczekujemywyższe wykształcenieznajomość języka czeskiego na poziomie minimum B1znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klientaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Kalmar zatrudnia!Weź udział w tworzeniu nowego biura zupełnie od podstaw dla jednej z największych firm w Stargardzie!Ekscytujący projekt, duże możliwości rozwoju i wizja wieloletniej współpracy- brzmi interesująco?Czekamy na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopiekę medycznąubezpieczenie zdrowotnekartę sportowąstabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniamożliwość pracy zdalnejzadaniaobsługa dokumentów w języku francuskimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja ze współpracownikamiudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka francuskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputeramile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Kalmar zatrudnia!Weź udział w tworzeniu nowego biura zupełnie od podstaw dla jednej z największych firm w Stargardzie!Ekscytujący projekt, duże możliwości rozwoju i wizja wieloletniej współpracy- brzmi interesująco?Czekamy na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopiekę medycznąubezpieczenie zdrowotnekartę sportowąstabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniamożliwość pracy zdalnejzadaniaobsługa dokumentów w języku francuskimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja ze współpracownikamiudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka francuskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputeramile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z klientem? Komunikujesz się w języku angielskim? Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura z językiem angielskim na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021.oferujemyumowę zlecenie na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021r.przyjemną pracę w centrum miasta - ul. Pawia 9atrakcyjną stawkę godzinową- 30 zł brutto za godzinęzadaniabieżąca obsługa administracyjna biuraprofesjonalna obsługa klienta ( również w języku angielskim)obsługa poczty kontakt z administratorem budynkuoczekujemyAplikuj jeśli:swobodnie komunikujesz się w języku angielskimmasz doświadczenie w obsłudze klientalubisz kontakt z ludźmijesteś otwarty/a, komunikatywny/ajesteś dyspozycyjny/a w terminie 27.09-1.10-2021 w godzinach 8-18Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z klientem? Komunikujesz się w języku angielskim? Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura z językiem angielskim na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021.oferujemyumowę zlecenie na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021r.przyjemną pracę w centrum miasta - ul. Pawia 9atrakcyjną stawkę godzinową- 30 zł brutto za godzinęzadaniabieżąca obsługa administracyjna biuraprofesjonalna obsługa klienta ( również w języku angielskim)obsługa poczty kontakt z administratorem budynkuoczekujemyAplikuj jeśli:swobodnie komunikujesz się w języku angielskimmasz doświadczenie w obsłudze klientalubisz kontakt z ludźmijesteś otwarty/a, komunikatywny/ajesteś dyspozycyjny/a w terminie 27.09-1.10-2021 w godzinach 8-18Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz język angielski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniasortowanie i archiwizowanie dokumentówpraca z przesłanymi fakturami i elektroniczna dystrybucja fakturnadawanie przesyłek pocztowychdrukowanie faktur i dostarczanie kopert - ręcznie i automatycznie za pomocą dedykowanej maszynydystrybucja faktur elektronicznychmonitorowanie procesu kontroli fakturowaniaoczekujemywyższe wykształcenieznajomość języka angielskiego, minimum na poziomie B2doświadczenie w pracy biurowej (wprowadzanie danych, kontakt z klientem)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli znasz język angielski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniasortowanie i archiwizowanie dokumentówpraca z przesłanymi fakturami i elektroniczna dystrybucja fakturnadawanie przesyłek pocztowychdrukowanie faktur i dostarczanie kopert - ręcznie i automatycznie za pomocą dedykowanej maszynydystrybucja faktur elektronicznychmonitorowanie procesu kontroli fakturowaniaoczekujemywyższe wykształcenieznajomość języka angielskiego, minimum na poziomie B2doświadczenie w pracy biurowej (wprowadzanie danych, kontakt z klientem)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na CiebioferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na CiebioferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy biurowej oraz znasz język niemiecki? Zgłoś się do nas!Obecnie poszukujemy asystenta/ki zarządu do pracy w Gorzowie Wielkopolskim.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów ( m.in. Luxmed, Multisport),możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach,dofinansowanie do nauki języków obcych,dodatkowe świadczenia w okolicy Świąt.zadaniaDbanie o obieg dokumentów firmie,tworzenie raportów oraz sprawozdań,prowadzenie kalendarza spotkań,asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu.oczekujemyBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, komunikatywności i umiejętności organizacji czasu pracy,swobodnej obsługi komputera.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy biurowej oraz znasz język niemiecki? Zgłoś się do nas!Obecnie poszukujemy asystenta/ki zarządu do pracy w Gorzowie Wielkopolskim.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów ( m.in. Luxmed, Multisport),możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach,dofinansowanie do nauki języków obcych,dodatkowe świadczenia w okolicy Świąt.zadaniaDbanie o obieg dokumentów firmie,tworzenie raportów oraz sprawozdań,prowadzenie kalendarza spotkań,asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu.oczekujemyBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, komunikatywności i umiejętności organizacji czasu pracy,swobodnej obsługi komputera.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 77 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.