Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Mazowieckie: 23

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś/chciałabyś wykorzystać go do swojej codziennej pracy, zaś program Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? chcesz spróbować swoich sił na stanowisku administracyjnym w znanej firmie? jeśli tak, nie zwlekaj - zaaplikuj już teraz!oferujemypracę od zaraz w cenionym i powszechnie znanym przedsiębiorstwie z branży FMCGzatrudnienie bezpośrednio u klienta na okres 2-3 miesięcy (z możliwością dalszej współpracy)atrakcyjne wynagrodzenie pracę w godzinach 8-16/9-17 od poniedziałku do piątkuzdobycie wartościowych umiejętności i doświadczeńzadaniawsparcie administracyjne Działu Zakupówanaliza danych i sporządzanie raportów w programie Excel, prowadzenie dokmentacjikontakt z dostawcami obsługa procesów dostaw i zakupów towarówoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości programu Excel motywacji i chęci do pracyzaangażowania i dyspozycyjnościkomunikatywności i pozytywnego nastawieniadoświadczenie nie jest wymagane - wszystkiego nauczymy! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś/chciałabyś wykorzystać go do swojej codziennej pracy, zaś program Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? chcesz spróbować swoich sił na stanowisku administracyjnym w znanej firmie? jeśli tak, nie zwlekaj - zaaplikuj już teraz!oferujemypracę od zaraz w cenionym i powszechnie znanym przedsiębiorstwie z branży FMCGzatrudnienie bezpośrednio u klienta na okres 2-3 miesięcy (z możliwością dalszej współpracy)atrakcyjne wynagrodzenie pracę w godzinach 8-16/9-17 od poniedziałku do piątkuzdobycie wartościowych umiejętności i doświadczeńzadaniawsparcie administracyjne Działu Zakupówanaliza danych i sporządzanie raportów w programie Excel, prowadzenie dokmentacjikontakt z dostawcami obsługa procesów dostaw i zakupów towarówoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości programu Excel motywacji i chęci do pracyzaangażowania i dyspozycyjnościkomunikatywności i pozytywnego nastawieniadoświadczenie nie jest wymagane - wszystkiego nauczymy! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży ubezpieczeń, poszukujemy dyspozycyjnej osoby do ZDALNEJ pracy nas stanowisku asystenta do zespołu flot! Poszukujesz stabilnej, spokojnej pracy w administracji? Być może czekamy na Ciebie :) oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStawkę 23zł brutto za h Zatrudnienie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia współpracyPracę w pełni ZDALNĄ w godzinach biurowych (140-160h miesięcznie)Okres szkoleniowo-wdrożeniowy odbywa się na terenie Warszawy (2-3dni)zadaniaTworzenie tabel w excelu i ich opracowywanie/wprowadzanie danych, porównywanie danychWprowadzanie do systemu polis, aneksów do polis, danych pojazdów.Podłączanie dokumentów do systemuZgłaszanie sprzedaży pojazdów do Zakładów UbezpieczeńoczekujemyŚredniozaawansowanych umiejętności w ExceluBiegłości we wprowadzaniu danychSkrupulatności, dokładnościMotywacji do działaniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży ubezpieczeń, poszukujemy dyspozycyjnej osoby do ZDALNEJ pracy nas stanowisku asystenta do zespołu flot! Poszukujesz stabilnej, spokojnej pracy w administracji? Być może czekamy na Ciebie :) oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStawkę 23zł brutto za h Zatrudnienie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia współpracyPracę w pełni ZDALNĄ w godzinach biurowych (140-160h miesięcznie)Okres szkoleniowo-wdrożeniowy odbywa się na terenie Warszawy (2-3dni)zadaniaTworzenie tabel w excelu i ich opracowywanie/wprowadzanie danych, porównywanie danychWprowadzanie do systemu polis, aneksów do polis, danych pojazdów.Podłączanie dokumentów do systemuZgłaszanie sprzedaży pojazdów do Zakładów UbezpieczeńoczekujemyŚredniozaawansowanych umiejętności w ExceluBiegłości we wprowadzaniu danychSkrupulatności, dokładnościMotywacji do działaniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie min.B2, masz doświadczenie administracyjne oraz w obsłudze sekretariatu, komunikacja w mediach społecznościowych nie jest Ci obca i chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w międzynarodowej firmieumowę o pracęmożliwość rozwoju w obszarze administracji i HRmożliwość rozwoju swoich umiejętności w budowaniu marki w mediach społecznościowychmożliwość podwyższania umiejętności językowych - częste używanie języka angielskiego w codziennej pracykartę Multisportprywatną opiekę medycznąszkolenia wewnętrzne i zewętrznezadaniaAktywne wsparcie bezpośredniego przełożonego (czynności asystenckie: koordynowanie agendy, organizacja spotkań, przygotowywanie i odpowiednie prezentowanie materiałów i informacji, wsparcie organizacji podróży służbowych),Dbanie i utrzymanie należytego funkcjonowania biura oraz sekretariatu pod względem administracyjnym oraz zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami, kontrahentami oraz partnerami biznesowymi,Prowadzenie działań z zakresu marketingu i budowanie wizerunku firmy (w tym w social mediach),Aktualizacja firmowej strony internetowej we współpracy z działem handlowym oraz działem marketingu spółki-matki,Nadzorowanie, kontrola oraz wsparcie działań administracyjnych, np. terminowość ubezpieczeń, harmonogram szkoleń BHP, badań okresowych pracowników,Nadzorowanie floty aut służbowych,monitoring przebiegów, wsparcie użytkowników w kontaktach z usługodawcą,Nadzorowanie i egzekwowanie wykonalności postanowień umów z dostawcami usług teleinformatycznych. Wsparcie procesu negocjacji warunków tych usług,Nadzór nad regulacjami RODO we współpracy z IOD,Pomoc w optymalnej pod względem kosztowym i jakościowym organizacji podróży służbowych, szkoleń, spotkań pracowników biurowych i terenowych,Nadzorowanie tłumaczeń dokumentów, prezentacji oraz innych zlecanych przez pozostałe działy firmy, tzn. CTC, ZKP, Logistyka, Produkcja, Sprzedaż, Finanse,Archiwizowanie dokumentów firmy, w tym m.in. dokumentów rejestrowych, umów z dostawcami,Prowadzenie kasy (okresowe sporządzanie raportów kasowych) - bardzo mały obrót gotówkowy, jedynie doraźne potrzeby biura (firma nie prowadzi sprzedaży gotówkowej),Współpraca i aktywna wymiana informacji ze wszystkimi działami firmy,Udział w bieżących projektach,Obsługa i administracja urządzeń biurowych, takich jak komputery, serwery, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki i pozostałe będące wyposażeniem biura,oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)doświadczenia na podobnym stanowisku (min. 2 lata)zaangażowania i pozytywnego nastawieniadobrej organizacji czasu pracyumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie min.B2, masz doświadczenie administracyjne oraz w obsłudze sekretariatu, komunikacja w mediach społecznościowych nie jest Ci obca i chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w międzynarodowej firmieumowę o pracęmożliwość rozwoju w obszarze administracji i HRmożliwość rozwoju swoich umiejętności w budowaniu marki w mediach społecznościowychmożliwość podwyższania umiejętności językowych - częste używanie języka angielskiego w codziennej pracykartę Multisportprywatną opiekę medycznąszkolenia wewnętrzne i zewętrznezadaniaAktywne wsparcie bezpośredniego przełożonego (czynności asystenckie: koordynowanie agendy, organizacja spotkań, przygotowywanie i odpowiednie prezentowanie materiałów i informacji, wsparcie organizacji podróży służbowych),Dbanie i utrzymanie należytego funkcjonowania biura oraz sekretariatu pod względem administracyjnym oraz zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami, kontrahentami oraz partnerami biznesowymi,Prowadzenie działań z zakresu marketingu i budowanie wizerunku firmy (w tym w social mediach),Aktualizacja firmowej strony internetowej we współpracy z działem handlowym oraz działem marketingu spółki-matki,Nadzorowanie, kontrola oraz wsparcie działań administracyjnych, np. terminowość ubezpieczeń, harmonogram szkoleń BHP, badań okresowych pracowników,Nadzorowanie floty aut służbowych,monitoring przebiegów, wsparcie użytkowników w kontaktach z usługodawcą,Nadzorowanie i egzekwowanie wykonalności postanowień umów z dostawcami usług teleinformatycznych. Wsparcie procesu negocjacji warunków tych usług,Nadzór nad regulacjami RODO we współpracy z IOD,Pomoc w optymalnej pod względem kosztowym i jakościowym organizacji podróży służbowych, szkoleń, spotkań pracowników biurowych i terenowych,Nadzorowanie tłumaczeń dokumentów, prezentacji oraz innych zlecanych przez pozostałe działy firmy, tzn. CTC, ZKP, Logistyka, Produkcja, Sprzedaż, Finanse,Archiwizowanie dokumentów firmy, w tym m.in. dokumentów rejestrowych, umów z dostawcami,Prowadzenie kasy (okresowe sporządzanie raportów kasowych) - bardzo mały obrót gotówkowy, jedynie doraźne potrzeby biura (firma nie prowadzi sprzedaży gotówkowej),Współpraca i aktywna wymiana informacji ze wszystkimi działami firmy,Udział w bieżących projektach,Obsługa i administracja urządzeń biurowych, takich jak komputery, serwery, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki i pozostałe będące wyposażeniem biura,oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)doświadczenia na podobnym stanowisku (min. 2 lata)zaangażowania i pozytywnego nastawieniadobrej organizacji czasu pracyumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta znanej sieci handlowej z asortymentem dla dzieci poszukujemy pracowników do wsparcia działu księgowości na okres jednego miesiąca. Miejsce pracy Warszawa Domaniewska.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (z ZUS lub bez ZUS),godziny pracy 9.00 17.00,pracę od poniedziałku do piątku,stawka 22 pln/h brutto.zadaniawprowadzenie danych dotyczących umow najmu do systemu spolki (używanego do tego celu) na podstawie umowy,aktualizacja istniejących danych w systemie na podstawie umowy/danych w excelu,weryfikacja danych w systemie ws dane w tabelach excelowych,wygenerowanie raportów, tabel ruchu z systemu dotyczących umów najmu.oczekujemyznajomość Excela co najmniej dobra,dyspozycyjność na miesiąc. 
      Dla naszego klienta znanej sieci handlowej z asortymentem dla dzieci poszukujemy pracowników do wsparcia działu księgowości na okres jednego miesiąca. Miejsce pracy Warszawa Domaniewska.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (z ZUS lub bez ZUS),godziny pracy 9.00 17.00,pracę od poniedziałku do piątku,stawka 22 pln/h brutto.zadaniawprowadzenie danych dotyczących umow najmu do systemu spolki (używanego do tego celu) na podstawie umowy,aktualizacja istniejących danych w systemie na podstawie umowy/danych w excelu,weryfikacja danych w systemie ws dane w tabelach excelowych,wygenerowanie raportów, tabel ruchu z systemu dotyczących umów najmu.oczekujemyznajomość Excela co najmniej dobra,dyspozycyjność na miesiąc. 
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy administracyjnej,pracę w centrum przetwarzania dokumentów,umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe,na początek stawkę godzinową 21 zł / h,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście).zadaniazakres obowiązków dostosowany do doświadczenia i możliwości,przygotowywanie dokumentów,obsługa dokumentów, wprowadzanie danych do systemu,skanowanie, kopiowanie.oczekujemysystematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,zaangażowania w powierzone obowiązki,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy administracyjnej,pracę w centrum przetwarzania dokumentów,umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe,na początek stawkę godzinową 21 zł / h,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście).zadaniazakres obowiązków dostosowany do doświadczenia i możliwości,przygotowywanie dokumentów,obsługa dokumentów, wprowadzanie danych do systemu,skanowanie, kopiowanie.oczekujemysystematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,zaangażowania w powierzone obowiązki,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów  oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excelsamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracę  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów  oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excelsamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracę  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • piaseczno, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy specjalisty ds. zarządzania bazą prdouktów! Jeśli chcesz rozwinąć swoje zdolności analityczne oraz masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy biurowej to ta oferta jest kierowana właśnie do Ciebie!oferujemyumowę o pracę na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaprzyjazną atmosferę pracypakiet szkoleń wprowadzajacych zadaniaopieka nad katalogiem produktów w serwisach internetowych ARP (kategoryzacja, zawartość kart produktowych, weryfikacja poprawności danych )kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych dla aktualnych i nowych pozycji (opisy, atrybuty produktowe, zdjęcia, )realizuje strategię kategoryzacji produktu i jego pozycjonowania na stronach Auchan, oraz platformach na których sprzedaje Auchantworzenie unikalnych opisów produktówstałe optymalizowanie kluczowych parametrów SEO dla kart produktowychodpowiada za flow informacji produktowych właściwy w narzędziach którymi administrujeoczekujemydobrej znajomości programu Excelwykształcenia minimum średniegodobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy specjalisty ds. zarządzania bazą prdouktów! Jeśli chcesz rozwinąć swoje zdolności analityczne oraz masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy biurowej to ta oferta jest kierowana właśnie do Ciebie!oferujemyumowę o pracę na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaprzyjazną atmosferę pracypakiet szkoleń wprowadzajacych zadaniaopieka nad katalogiem produktów w serwisach internetowych ARP (kategoryzacja, zawartość kart produktowych, weryfikacja poprawności danych )kreowanie i utrzymywanie wysokiej jakości informacji produktowych dla aktualnych i nowych pozycji (opisy, atrybuty produktowe, zdjęcia, )realizuje strategię kategoryzacji produktu i jego pozycjonowania na stronach Auchan, oraz platformach na których sprzedaje Auchantworzenie unikalnych opisów produktówstałe optymalizowanie kluczowych parametrów SEO dla kart produktowychodpowiada za flow informacji produktowych właściwy w narzędziach którymi administrujeoczekujemydobrej znajomości programu Excelwykształcenia minimum średniegodobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś świetnie zorganizowany/a?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym?Szukasz możliwości dodatkowego zarobku?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę!oferujemyumowę zlecenia tymczasowego, pracę na 1/2 etatu,możliwość korzystania z dodatkowych benefitów,elastyczne godziny pracy,lokalizacja: ul. Domaniewska.zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniących,przyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących,współpraca z dostawcami recepcyjnymi i/lub administracyjnymi, w tym stały kontakt z opiekunami oraz rozliczanie faktur w systemie SAP.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś świetnie zorganizowany/a?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym?Szukasz możliwości dodatkowego zarobku?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę!oferujemyumowę zlecenia tymczasowego, pracę na 1/2 etatu,możliwość korzystania z dodatkowych benefitów,elastyczne godziny pracy,lokalizacja: ul. Domaniewska.zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniących,przyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących,współpraca z dostawcami recepcyjnymi i/lub administracyjnymi, w tym stały kontakt z opiekunami oraz rozliczanie faktur w systemie SAP.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Skorzystaj z okazji, dołącz do naszego zespołu Regulatory i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci niepowtarzalną szansę rozwoju swoich umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania międzynarodowego zespołu Regulatory,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniaadministacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach,zarządzanie dokumentami w bazach danych,praca z danymi (Excel).oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (codzienna współpraca z międzynarodowym zespołem oraz zagranicznym menadżerem),wiedza medyczna / okołomedyczna mile widziana (np.farmacja),zdolności komunikacyjnych,znajomości MS Office (w szczególności Excel).CV prosimy wysyłać wyłącznie w języku angielskim.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Skorzystaj z okazji, dołącz do naszego zespołu Regulatory i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci niepowtarzalną szansę rozwoju swoich umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania międzynarodowego zespołu Regulatory,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniaadministacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach,zarządzanie dokumentami w bazach danych,praca z danymi (Excel).oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (codzienna współpraca z międzynarodowym zespołem oraz zagranicznym menadżerem),wiedza medyczna / okołomedyczna mile widziana (np.farmacja),zdolności komunikacyjnych,znajomości MS Office (w szczególności Excel).CV prosimy wysyłać wyłącznie w języku angielskim.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy logistycznej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na stanowisko recepcyjne z komunikatywnym angielskim :oferujemyumowę zlecenie do 31.01.2021stawkę brutto 23/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 680 zł brutto pracę w godzinach biurowych (9:00 - 17:00)zadaniawsparcie recepcji głównej wysyłka i odbiór paczekporządkowanie dokumentacjioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedokładności oraz skrupulatnościumiejetności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy logistycznej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na stanowisko recepcyjne z komunikatywnym angielskim :oferujemyumowę zlecenie do 31.01.2021stawkę brutto 23/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 680 zł brutto pracę w godzinach biurowych (9:00 - 17:00)zadaniawsparcie recepcji głównej wysyłka i odbiór paczekporządkowanie dokumentacjioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedokładności oraz skrupulatnościumiejetności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do na stanowisko administracyjne w Łomiankach z komunikatywnym angielskim :oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie miesięczne 3 500 zł brutto pracę w dynamicznym zespolezadaniakontaktowanie się z zespołem w Indiach w zakresie fakturowaniaprace administracyjne - drukowanie i dystrybucja faktur, dystrybucja poczty przychodzącej w zależności od tematyki sprawyoczekujemykomunikatywnej znajomość języka angielskiego (głównie w piśmie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do na stanowisko administracyjne w Łomiankach z komunikatywnym angielskim :oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie miesięczne 3 500 zł brutto pracę w dynamicznym zespolezadaniakontaktowanie się z zespołem w Indiach w zakresie fakturowaniaprace administracyjne - drukowanie i dystrybucja faktur, dystrybucja poczty przychodzącej w zależności od tematyki sprawyoczekujemykomunikatywnej znajomość języka angielskiego (głównie w piśmie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiądącego dostawcy gazu, szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zlecenie od 1.10 na co najmniej 10 miesięcy z szansą na stałe zatrudnieniestawkę 24,5 zł/h bruttopracę w godzinach biurowych ( 9:30 - 15:30) przez 6 lub 8 godzin dziennieelastyczność w kwestii urlopówzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemy języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmiewysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnychznajomości programów MS Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint,samodzielności oraz doskonałych zdolności organizacyjnychdoświadczenia na podobnym stanowisku nie jest konieczne, ale mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiądącego dostawcy gazu, szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zlecenie od 1.10 na co najmniej 10 miesięcy z szansą na stałe zatrudnieniestawkę 24,5 zł/h bruttopracę w godzinach biurowych ( 9:30 - 15:30) przez 6 lub 8 godzin dziennieelastyczność w kwestii urlopówzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemy języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmiewysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnychznajomości programów MS Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint,samodzielności oraz doskonałych zdolności organizacyjnychdoświadczenia na podobnym stanowisku nie jest konieczne, ale mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszych Klientów szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zleceniestawkę 20 - 25 zł brutto/hkilkudniowe zlecenia na zastępstwopracę w dynamicznym zespolepracę w godzinach biurowychzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowychwysokiej kultury osobistejumiejętności pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznymdoświadczenie na stanowiskach recepcyjnych milne widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszych Klientów szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zleceniestawkę 20 - 25 zł brutto/hkilkudniowe zlecenia na zastępstwopracę w dynamicznym zespolepracę w godzinach biurowychzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowychwysokiej kultury osobistejumiejętności pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznymdoświadczenie na stanowiskach recepcyjnych milne widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w dziale marketingu/komunikacji wewnętrznej?Zalezy Ci na pracy w międzynarodowej orgazizacji, w której codziennie będziesz wykorzystywał język angielski?Poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta ds marketingu i usług dla jednego z naszych Klientów z siedzibą w Kajetanach.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w Randstad Polskaatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 lub 9:00-17:00pakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)pracę w międzynarodowej organizacjimożliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwiezadania50% czasu pracy to zadania asystenckie (personal assistance) w dziale markietingu i komunikacji wewnętrznej;50% czasu pracy to prace administracyjne:drukowanie, skanowaniewprowadzanie danych do systemuweryfikacja poprawnosci dokumentówmonitorowanie terminów kontraktów i ich przedłużanieW pracy będziesz wsparciem dla międzynarodowego zespołu ze Wschodniej Europy, z którym będziesz komunikował/a się głównie w języku angielskim (mailowo i telefonicznie).oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (potrzebny w codziennej pracy)wyższego wykształcenia (lub studentów zaocznych)dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu Ms Office doświadczenie administracyjne/asystenckie/recepcyjne będzie dodatkowym atutemodpowiedzialności, dokładności, zwracania uwagi na szczegóły  (praca z dokumentami)dobrej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, analitycznego "umysłu"proaktywności i wysokich umiejętności komunikacyjnychotwartosci na pracę w środowisku wielokulturowym i międzynarodowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w dziale marketingu/komunikacji wewnętrznej?Zalezy Ci na pracy w międzynarodowej orgazizacji, w której codziennie będziesz wykorzystywał język angielski?Poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta ds marketingu i usług dla jednego z naszych Klientów z siedzibą w Kajetanach.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w Randstad Polskaatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 lub 9:00-17:00pakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)pracę w międzynarodowej organizacjimożliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwiezadania50% czasu pracy to zadania asystenckie (personal assistance) w dziale markietingu i komunikacji wewnętrznej;50% czasu pracy to prace administracyjne:drukowanie, skanowaniewprowadzanie danych do systemuweryfikacja poprawnosci dokumentówmonitorowanie terminów kontraktów i ich przedłużanieW pracy będziesz wsparciem dla międzynarodowego zespołu ze Wschodniej Europy, z którym będziesz komunikował/a się głównie w języku angielskim (mailowo i telefonicznie).oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (potrzebny w codziennej pracy)wyższego wykształcenia (lub studentów zaocznych)dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu Ms Office doświadczenie administracyjne/asystenckie/recepcyjne będzie dodatkowym atutemodpowiedzialności, dokładności, zwracania uwagi na szczegóły  (praca z dokumentami)dobrej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, analitycznego "umysłu"proaktywności i wysokich umiejętności komunikacyjnychotwartosci na pracę w środowisku wielokulturowym i międzynarodowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, wiodącej marki specjalizującej się w usługach dla biznesu poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko recepcyjneJeśli dokładność, prace biurowe, ale i kontakt telefoniczny, czy osobisty sprawia, że czujesz się komfortowo, aplikuj! :)oferujemyumowę zlecenie stawkę zależną od doświadczenia 22-26 zł brutto/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 520 zł brutto współpracę na 1,5 roku lub dłużejelastyczny grafik pracy w systemie zmianowy - 6h dziennie - 1 zmiana 8:30- 14:30 / 2 zmiana 11:30-17:30miłą atmosferę oraz bardzo zadbane i eleganckie miejsce pracyzadaniaorganizacja podróży pracowników koordynacja przebiegu dokumentów obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej i tradycyjnej inne prace biurowe zlecone przez przełożonych oczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego doświadczenia w pracy asystenckiej/ na recepcji w firmie o wysokim profilu biznesowym miłej aparycji pro-aktywnywnościsamodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, wiodącej marki specjalizującej się w usługach dla biznesu poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko recepcyjneJeśli dokładność, prace biurowe, ale i kontakt telefoniczny, czy osobisty sprawia, że czujesz się komfortowo, aplikuj! :)oferujemyumowę zlecenie stawkę zależną od doświadczenia 22-26 zł brutto/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 520 zł brutto współpracę na 1,5 roku lub dłużejelastyczny grafik pracy w systemie zmianowy - 6h dziennie - 1 zmiana 8:30- 14:30 / 2 zmiana 11:30-17:30miłą atmosferę oraz bardzo zadbane i eleganckie miejsce pracyzadaniaorganizacja podróży pracowników koordynacja przebiegu dokumentów obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej i tradycyjnej inne prace biurowe zlecone przez przełożonych oczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego doświadczenia w pracy asystenckiej/ na recepcji w firmie o wysokim profilu biznesowym miłej aparycji pro-aktywnywnościsamodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, sieci kawiarni i sklepów poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko Asystenta/tki biuraJeśli jesteś osobą zdecydowaną, dokładną, w pracy administracyjnej czujesz się swobodnie, ale jednocześnie nie straszne pozostaje dla Ciebie przyjmowanie gości w biurze, zapraszamy do aplikowania :) oferujemyumowę o pracę z 3 miesiącami okresu próbnegowynagrodzenie 3700 zł brutto miesięczniebenefity: system premiowy - premia roczna, pakiet medyczny, karta multisport, zniżka na produkty sprzedawane przez Klienta, pakiet kawy i herbaty do odbioru co miesiąc, zniżkę na urodzinyzadaniadbanie o pozytywny wizerunek firmy i estetykę biuraprzyjmowanie i opieka nad gośćmiorganizacja spotkań np. rezerwacja sal konferencyjnychprzyjmowanie połączeń przychodzących, obsługa poczty mailowej i tradycyjnejzakup biletów lotniczych i PKP oraz rezerwacja hoteli dla pracownikówdekretacja fakturoczekujemywykształcenia średniego lub w trakcie studiówznajomości języka angielskieg na poziomie komunikatywnym (średniozaawansowany) w mowie i w piśmiedobrej organizacji pracy, dbałości o wygląd zewnętrzny, komunikatywności i otwartości na wsparcie współpracownikówznajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, sieci kawiarni i sklepów poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko Asystenta/tki biuraJeśli jesteś osobą zdecydowaną, dokładną, w pracy administracyjnej czujesz się swobodnie, ale jednocześnie nie straszne pozostaje dla Ciebie przyjmowanie gości w biurze, zapraszamy do aplikowania :) oferujemyumowę o pracę z 3 miesiącami okresu próbnegowynagrodzenie 3700 zł brutto miesięczniebenefity: system premiowy - premia roczna, pakiet medyczny, karta multisport, zniżka na produkty sprzedawane przez Klienta, pakiet kawy i herbaty do odbioru co miesiąc, zniżkę na urodzinyzadaniadbanie o pozytywny wizerunek firmy i estetykę biuraprzyjmowanie i opieka nad gośćmiorganizacja spotkań np. rezerwacja sal konferencyjnychprzyjmowanie połączeń przychodzących, obsługa poczty mailowej i tradycyjnejzakup biletów lotniczych i PKP oraz rezerwacja hoteli dla pracownikówdekretacja fakturoczekujemywykształcenia średniego lub w trakcie studiówznajomości języka angielskieg na poziomie komunikatywnym (średniozaawansowany) w mowie i w piśmiedobrej organizacji pracy, dbałości o wygląd zewnętrzny, komunikatywności i otwartości na wsparcie współpracownikówznajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • błonie, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli w sposób profesjonalny potrafisz się komunikować w języku angielskim oraz masz doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze recepcji, aplikuj!oferujemypracę dla naszego klienta w międzynarodowej firmiepracę "od już"umowę o pracękrótsze godziny pracy w piątkiubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcędofinansowanie do posiłkówopieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęzadaniaczynności recepcyjne związane z obsługą gościobsługa centrali telefonicznejzarządzanie systemem rezerwacji salpomoc przy organizacji spotkańzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowych i artykułów spożywczychobsługa poczty, dystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychzarządzanie bieżącą dokumentacją i archiwizacjąprzygotowywanie raportów, prezentacji na bieżące potrzebywyszukiwanie dostawców, porównywanie ofertadministrowanie flotąoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowejprawa jazdy kategorii Bproaktywnościchęci do nauki i rozwoju swoich umiejętnościumiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniamiprofesjonalnej postawynastawienia na rozwiązywanie problemówsamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli w sposób profesjonalny potrafisz się komunikować w języku angielskim oraz masz doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze recepcji, aplikuj!oferujemypracę dla naszego klienta w międzynarodowej firmiepracę "od już"umowę o pracękrótsze godziny pracy w piątkiubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcędofinansowanie do posiłkówopieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęzadaniaczynności recepcyjne związane z obsługą gościobsługa centrali telefonicznejzarządzanie systemem rezerwacji salpomoc przy organizacji spotkańzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowych i artykułów spożywczychobsługa poczty, dystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychzarządzanie bieżącą dokumentacją i archiwizacjąprzygotowywanie raportów, prezentacji na bieżące potrzebywyszukiwanie dostawców, porównywanie ofertadministrowanie flotąoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowejprawa jazdy kategorii Bproaktywnościchęci do nauki i rozwoju swoich umiejętnościumiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniamiprofesjonalnej postawynastawienia na rozwiązywanie problemówsamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko Recepcjonisty. Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znasz język angielski lub włoski- zapraszamy do aplikowania!oferujemyumowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowegokursy i szkolenia w kraju i zagranicąopieka mdyczna Medicoverzadaniawspacie w obszarze organizacji spotkań i podróży słóżbowychwspółpraca z zarządemprzygotowanie oraz ewidencjonowanie korespondencji biurowejdokonywanie zakupów biurowych oraz koordynacja działania biuradbanie o prawidłowy obieg dokumentówwsparcie bieżących działańoczekujemydobra znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego w mowie i piśmiedoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra organizacja pracydokładność, samodzielność, terminowośćzaangażowanie w wykonywaną pracęMile widziana najomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko Recepcjonisty. Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znasz język angielski lub włoski- zapraszamy do aplikowania!oferujemyumowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowegokursy i szkolenia w kraju i zagranicąopieka mdyczna Medicoverzadaniawspacie w obszarze organizacji spotkań i podróży słóżbowychwspółpraca z zarządemprzygotowanie oraz ewidencjonowanie korespondencji biurowejdokonywanie zakupów biurowych oraz koordynacja działania biuradbanie o prawidłowy obieg dokumentówwsparcie bieżących działańoczekujemydobra znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego w mowie i piśmiedoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra organizacja pracydokładność, samodzielność, terminowośćzaangażowanie w wykonywaną pracęMile widziana najomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV. oferujemyumowę o pracę od grundnia 2021;pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);możliwość rozwoju oraz poszerzania wiedzy.zadaniaobsługa centrali telefonicznejrezerwacja pokoi hotelowych, sal konferencyjnych, restaurcjizamawianie taksówekczynności recepcyjne związane z obsługą gościwydawanie kart wstępu dla gościzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowychskanowanie i drukowanie dokumentówwsparcie dla innych działów w drobnej pracy administracyjnejkontrola obiegu dokumentów w firmiezgłaszanie usterek technicznychkoordynacja miejsc parkingowych dla gościprzygotowanie certyfikatów dla działu szkoleńwspółpraca z działem marketingu w zakresie komunikacjiprzygotowanie sal konferencyjnych i organizacja cateringu na spotkaniadystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychdystrybucja formularzy RMUAwspieranie pracowników firmy w bieżących sprawach i wykonywanie czynnościwynikających z bieżącej działalności firmyoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;znajomość języka angielskiego min.B2znajomość obsługi komputera (MS Office);zaangażowanie, kultura osobista;dyspozycyjność 40h/tygodniowo;samodzielność;wielozadaniowość.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV. oferujemyumowę o pracę od grundnia 2021;pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);możliwość rozwoju oraz poszerzania wiedzy.zadaniaobsługa centrali telefonicznejrezerwacja pokoi hotelowych, sal konferencyjnych, restaurcjizamawianie taksówekczynności recepcyjne związane z obsługą gościwydawanie kart wstępu dla gościzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowychskanowanie i drukowanie dokumentówwsparcie dla innych działów w drobnej pracy administracyjnejkontrola obiegu dokumentów w firmiezgłaszanie usterek technicznychkoordynacja miejsc parkingowych dla gościprzygotowanie certyfikatów dla działu szkoleńwspółpraca z działem marketingu w zakresie komunikacjiprzygotowanie sal konferencyjnych i organizacja cateringu na spotkaniadystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychdystrybucja formularzy RMUAwspieranie pracowników firmy w bieżących sprawach i wykonywanie czynnościwynikających z bieżącej działalności firmyoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;znajomość języka angielskiego min.B2znajomość obsługi komputera (MS Office);zaangażowanie, kultura osobista;dyspozycyjność 40h/tygodniowo;samodzielność;wielozadaniowość.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącego producenta systemów rur z tworzyw sztucznych szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych z komunikatywnym angielskim:oferujemyzatrudnienie na umowę zlecenie w przedziale 140 - 160 h miesięczniestawkę 29,76 zł brutto/h,miesięczne wynagrodzenie około 4 640 zł brutto  pracę w dynamicznym zespolezadaniaobsługa recepcji: odbieranie telefonów, przyjmowanie gości, przekazywanie wiadomościdbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz współpraca z innymi lokalizacjami firmy i dostawcami usługdbanie o wizerunek firmyzaopatrzenie w materiały biurowe oraz artykuły spożywczeorganizacja spotkań i podróży służbowychkoordynowanie korespondencji oraz przesyłek przychodzących i wychodzącychzarządzanie obiegiem dokumentów w firmiewspomaganie Działu Finansów i Administracji oraz innych działówadministrowanie flotą samochodów:prowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeńkontrola przebiegów i zużycia paliwamonitorowanie terminów przeglądów technicznych, ważności ubezpieczeń i kart paliwowychkontrola przestrzegania procedur i zarządzeń dot. korzystania z samochodów służbowychkoordynowanie wymiany pojazdów flotowychoczekujemyminimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku, atutem będzie doświadczenie w korporacji międzynarodowejdobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),znajomości obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,umiejętności zarządzania czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów,wysokiej kultury osobistejumiejętności pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącego producenta systemów rur z tworzyw sztucznych szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych z komunikatywnym angielskim:oferujemyzatrudnienie na umowę zlecenie w przedziale 140 - 160 h miesięczniestawkę 29,76 zł brutto/h,miesięczne wynagrodzenie około 4 640 zł brutto  pracę w dynamicznym zespolezadaniaobsługa recepcji: odbieranie telefonów, przyjmowanie gości, przekazywanie wiadomościdbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz współpraca z innymi lokalizacjami firmy i dostawcami usługdbanie o wizerunek firmyzaopatrzenie w materiały biurowe oraz artykuły spożywczeorganizacja spotkań i podróży służbowychkoordynowanie korespondencji oraz przesyłek przychodzących i wychodzącychzarządzanie obiegiem dokumentów w firmiewspomaganie Działu Finansów i Administracji oraz innych działówadministrowanie flotą samochodów:prowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeńkontrola przebiegów i zużycia paliwamonitorowanie terminów przeglądów technicznych, ważności ubezpieczeń i kart paliwowychkontrola przestrzegania procedur i zarządzeń dot. korzystania z samochodów służbowychkoordynowanie wymiany pojazdów flotowychoczekujemyminimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku, atutem będzie doświadczenie w korporacji międzynarodowejdobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),znajomości obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,umiejętności zarządzania czasem pracy oraz wyznaczania priorytetów,wysokiej kultury osobistejumiejętności pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz poznać tajniki pracy w administracji i zdobyć doświadczenie, aby móc rozwinąć skrzydła? To szukamy właśnie Ciebie :) Nie czekaj i aplikuj już dziś! oferujemypraktyki w obszarze administracjiszansę na zdobycie cennego doświadczeniareferencje po odbyciu praktykprzyjazne środowisko pracywynagrodzenie w ramach zwotu kosztów dojazdukawę i herbatę będziesz parzyć – wyłącznie dla siebie ;-)zadaniawsparcie biura w codziennej pracytrochę papierkowej roboty ;-) oczekujemyotwartości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańzaangażowania i chęci do zdobywania wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz poznać tajniki pracy w administracji i zdobyć doświadczenie, aby móc rozwinąć skrzydła? To szukamy właśnie Ciebie :) Nie czekaj i aplikuj już dziś! oferujemypraktyki w obszarze administracjiszansę na zdobycie cennego doświadczeniareferencje po odbyciu praktykprzyjazne środowisko pracywynagrodzenie w ramach zwotu kosztów dojazdukawę i herbatę będziesz parzyć – wyłącznie dla siebie ;-)zadaniawsparcie biura w codziennej pracytrochę papierkowej roboty ;-) oczekujemyotwartości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańzaangażowania i chęci do zdobywania wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ile razy żałowałeś: Tyle lat nauki języków i nigdy tego nie wykorzystałem - dlaczego wybrałem właśnie język niemiecki ?". Teraz masz szansę to zmienić. Podejmij wyzwanie! Mamy dla Ciebie ofertę, w której język niemiecki to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie, praca w międzynarodowym środowisku,przyjazna atmosfera,możliwość rozwoju,możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów. zadaniawprowadzanie danych z dokumentów do systemu komputerowego,weryfikacja kompletności dokumentów,archiwizacja dokumentacji.oczekujemydobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,zdolności analityczne (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ile razy żałowałeś: Tyle lat nauki języków i nigdy tego nie wykorzystałem - dlaczego wybrałem właśnie język niemiecki ?". Teraz masz szansę to zmienić. Podejmij wyzwanie! Mamy dla Ciebie ofertę, w której język niemiecki to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie, praca w międzynarodowym środowisku,przyjazna atmosfera,możliwość rozwoju,możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów. zadaniawprowadzanie danych z dokumentów do systemu komputerowego,weryfikacja kompletności dokumentów,archiwizacja dokumentacji.oczekujemydobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,zdolności analityczne (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.