Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla inne: 326

    filtr1
    • specjalizacja1
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 326
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 326
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 326
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Stawiasz pierwsze kroki w księgowości? Chcesz rozwinąć swoje skrzydła w międzynarodowym środowisku pracy? Chcemy dać Ci doskonałą możliwość do zdobycia cennego doświadczenia w pracy w dziale księgowości! Jeśli znasz język angielski- to doskonale się składa, bo w tej pracy będziesz wspierał zagranicznych partnerów biznesowych.Dla firmy będącej jednym z czołowych dostawców technologii dla branży ICT poszukujemy stanowiska Młodszego Specjalisty ds. księgowości.Rozwijaj się z nami! Aplikuj- teraz ;) oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy),benefity: opieka medyczna i pakiet Multisport,doskonałe możliwości szkoleniowe i rozwojowe,możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.zadaniaprzygotowywanie dokumentacji biznesowej w języku angielskim,prowadzenie kampanii i raportów finansowych,wspieranie i prowadzenie procesów marketingowych w różnych krajach,monitorowanie płatności faktur,kontrola rentowności usług marketingowych.oczekujemyminimum średniego wykształcenia,odbyta praktyka lub staż w obszarze księgowości będzie atutem,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- must have! (dodatkowy język mile widziany),podstawowej wiedzy z zasad rachunkowości,znajomości Excela,chęci do współpracy w środowisku międzynarodowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Stawiasz pierwsze kroki w księgowości? Chcesz rozwinąć swoje skrzydła w międzynarodowym środowisku pracy? Chcemy dać Ci doskonałą możliwość do zdobycia cennego doświadczenia w pracy w dziale księgowości! Jeśli znasz język angielski- to doskonale się składa, bo w tej pracy będziesz wspierał zagranicznych partnerów biznesowych.Dla firmy będącej jednym z czołowych dostawców technologii dla branży ICT poszukujemy stanowiska Młodszego Specjalisty ds. księgowości.Rozwijaj się z nami! Aplikuj- teraz ;) oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy),benefity: opieka medyczna i pakiet Multisport,doskonałe możliwości szkoleniowe i rozwojowe,możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.zadaniaprzygotowywanie dokumentacji biznesowej w języku angielskim,prowadzenie kampanii i raportów finansowych,wspieranie i prowadzenie procesów marketingowych w różnych krajach,monitorowanie płatności faktur,kontrola rentowności usług marketingowych.oczekujemyminimum średniego wykształcenia,odbyta praktyka lub staż w obszarze księgowości będzie atutem,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- must have! (dodatkowy język mile widziany),podstawowej wiedzy z zasad rachunkowości,znajomości Excela,chęci do współpracy w środowisku międzynarodowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        HR to Twoja pasja, która jest ściśle związana z Twoją drogą zawodową? Udział w tworzeniu nowego SSC w Warszawie brzmi interesująco? Skandynawska kultura pracy jest Ci bliska? Zaaplikuj i daj się nam lepiej poznać! Być może rola HR Business Partnera w wiodącej, globalnej organizacji z branży produkcyjnej czeka właśnie na Ciebie.oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąkartę sportowąkursy językoweudział w tworzeniu i rozwoju struktur w warszawskim biurze skandynawską kulturę pracyzadaniawspółtworzenie i rozwój struktur w nowym SSCzarządzanie cyklem życia pracownika projektowanie polityk i procedur HR oraz nadzór nad nimidbanie o komunikację wewnętrzną i badanie zaangażowania pracowników w dynamicznym, międzynarodowym środowiskupodejmowanie inicjatyw wzmacniających zaangażowanie pracownikówrealizacja działań wspierających efektywność pracowników i zespołówudział w zarządzaniu wynagrodzeniami i benefitamitworzenie, rozwój i optymalizacja procesów HR w ramach SSCmonitorowanie, raportowanie i analiza wskaźników HR (w tym rotacja pracowników) oczekujemyminimum 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze General HRpłynnej komunikacji w j. angielskim (min. B2)doświadczenia w realizacji wolumenowych rekrutacjipraktycznego doświadczenia w zarządzaniu wszystkimi kwestiami związanymi z cyklem życia pracownikadoświadczenia w projektowaniu polityk i procedur HRdoświadczenia w budowaniu od podstaw roli HR Business Partnera w dynamicznej, międzynarodowej organizacji doskonałych umiejętności komunikacyjnych i dojrzałości biznesowejumiejętności przekładania strategii na konkretne działaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        HR to Twoja pasja, która jest ściśle związana z Twoją drogą zawodową? Udział w tworzeniu nowego SSC w Warszawie brzmi interesująco? Skandynawska kultura pracy jest Ci bliska? Zaaplikuj i daj się nam lepiej poznać! Być może rola HR Business Partnera w wiodącej, globalnej organizacji z branży produkcyjnej czeka właśnie na Ciebie.oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąkartę sportowąkursy językoweudział w tworzeniu i rozwoju struktur w warszawskim biurze skandynawską kulturę pracyzadaniawspółtworzenie i rozwój struktur w nowym SSCzarządzanie cyklem życia pracownika projektowanie polityk i procedur HR oraz nadzór nad nimidbanie o komunikację wewnętrzną i badanie zaangażowania pracowników w dynamicznym, międzynarodowym środowiskupodejmowanie inicjatyw wzmacniających zaangażowanie pracownikówrealizacja działań wspierających efektywność pracowników i zespołówudział w zarządzaniu wynagrodzeniami i benefitamitworzenie, rozwój i optymalizacja procesów HR w ramach SSCmonitorowanie, raportowanie i analiza wskaźników HR (w tym rotacja pracowników) oczekujemyminimum 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze General HRpłynnej komunikacji w j. angielskim (min. B2)doświadczenia w realizacji wolumenowych rekrutacjipraktycznego doświadczenia w zarządzaniu wszystkimi kwestiami związanymi z cyklem życia pracownikadoświadczenia w projektowaniu polityk i procedur HRdoświadczenia w budowaniu od podstaw roli HR Business Partnera w dynamicznej, międzynarodowej organizacji doskonałych umiejętności komunikacyjnych i dojrzałości biznesowejumiejętności przekładania strategii na konkretne działaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Chcesz ciekawej pracy w której codziennie będziesz stawał/stawała przed nowymi wyzwaniami? Dobrze trafiłeś! Szukamy asystenta/asystentki do zespołu jakości, który odnajdzie się w pracy korporacyjnej, zna język angielski oraz MS Office. Spełniasz powyższe warunki? Zaaplikuj i umówmy się na rozmowę o Twojej dotychczasowej i przyszłej karierze zawodowej. Oferujemy prace u solidnego pracodawcy roku 2019 i 2020, który dba o atmosferę w pracy i swoich pracowników. oferujemypraca od poniedziałku do piątku z elastycznymi godzinami pracywdrożenie w specyfikę pracy w obszarze inżynierii produktu - zapewnienie jakościwdrożenie w specyfikę branży automotivepraktyczne zastosowanie APQPatrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,darmowy parking dla pracownikówdofinansowanie do posiłkówzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z realną szansą na zatrudnienie w strukturach firmypracę w dogodnej lokalizacjipakiet benefitów Randstad Pluszadaniawsparcie w przygotowaniu raportówuzupełnianie danych do analizywsparcie w prowadzeniu i raportowaniu projektów tworzenie prezentacji i raportówoczekujemyzrozumienia jakościowego - ocena ryzyka dobrej znajomość MS Office, w szczególności Excela szybkiego przyswajania wiedzyumiejętności pracy w zespole dobrej komunikacjidobrej znajomości języka angielskiegosumienności, dokładnościwiedza inżynierska oraz znajomość systemów mechanicznych będą dodatkowymi atutamiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Chcesz ciekawej pracy w której codziennie będziesz stawał/stawała przed nowymi wyzwaniami? Dobrze trafiłeś! Szukamy asystenta/asystentki do zespołu jakości, który odnajdzie się w pracy korporacyjnej, zna język angielski oraz MS Office. Spełniasz powyższe warunki? Zaaplikuj i umówmy się na rozmowę o Twojej dotychczasowej i przyszłej karierze zawodowej. Oferujemy prace u solidnego pracodawcy roku 2019 i 2020, który dba o atmosferę w pracy i swoich pracowników. oferujemypraca od poniedziałku do piątku z elastycznymi godzinami pracywdrożenie w specyfikę pracy w obszarze inżynierii produktu - zapewnienie jakościwdrożenie w specyfikę branży automotivepraktyczne zastosowanie APQPatrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,darmowy parking dla pracownikówdofinansowanie do posiłkówzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z realną szansą na zatrudnienie w strukturach firmypracę w dogodnej lokalizacjipakiet benefitów Randstad Pluszadaniawsparcie w przygotowaniu raportówuzupełnianie danych do analizywsparcie w prowadzeniu i raportowaniu projektów tworzenie prezentacji i raportówoczekujemyzrozumienia jakościowego - ocena ryzyka dobrej znajomość MS Office, w szczególności Excela szybkiego przyswajania wiedzyumiejętności pracy w zespole dobrej komunikacjidobrej znajomości języka angielskiegosumienności, dokładnościwiedza inżynierska oraz znajomość systemów mechanicznych będą dodatkowymi atutamiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • stargard, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        KALMAR zatrudnia!Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać umiejętności językowe?Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem angielskim.Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaprace administracyjneudział w ciekawych projektachkontakt z fakturami i dokumentamiwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańkontakt z zagranicznymi działami organizacjikonsultacja z klientemoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoumiejętności obsługi komputerakomunikatywnościmile widziana znajomość systemu SAPotwartości na potrzeby klientaCV w języku angielskimAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        KALMAR zatrudnia!Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać umiejętności językowe?Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem angielskim.Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaprace administracyjneudział w ciekawych projektachkontakt z fakturami i dokumentamiwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańkontakt z zagranicznymi działami organizacjikonsultacja z klientemoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoumiejętności obsługi komputerakomunikatywnościmile widziana znajomość systemu SAPotwartości na potrzeby klientaCV w języku angielskimAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • stargard, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i da możliwość wykorzystywania swoich umiejętności językowych?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem francuskim. KALMAR czeka właśnie na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentów w języku francuskimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka francuskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputerakomunikatywnościmile widziana znajomość systemu SAPotwartości na potrzeby klientaCV w języku angielskimAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i da możliwość wykorzystywania swoich umiejętności językowych?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem francuskim. KALMAR czeka właśnie na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentów w języku francuskimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka francuskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputerakomunikatywnościmile widziana znajomość systemu SAPotwartości na potrzeby klientaCV w języku angielskimAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • stargard, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i da możliwość wykorzystywania swoich umiejętności językowych?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów wsparcia sprzedaży z językiem szwedzkim lub holenderskim. KALMAR czeka właśnie na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznakarta sportowaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentów w języku holenderskim/szwedzkimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemyznajomości języka angielskiegoznajomości języka szwedzkiego lub holenderskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputerakomunikatywnościmile widziana znajomość systemu SAPotwartości na potrzeby klientaCV w języku angielskimAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i da możliwość wykorzystywania swoich umiejętności językowych?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów wsparcia sprzedaży z językiem szwedzkim lub holenderskim. KALMAR czeka właśnie na Ciebie!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznakarta sportowaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentów w języku holenderskim/szwedzkimwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemyznajomości języka angielskiegoznajomości języka szwedzkiego lub holenderskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęumiejętności obsługi komputerakomunikatywnościmile widziana znajomość systemu SAPotwartości na potrzeby klientaCV w języku angielskimAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • opole, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze jakości w branży automotive i szukasz nowych wyzwań zawodowych ta oferta jest dla Ciebie.oferujemypracę w międzynarodowej firmie produkcyjnej (umowa o pracę bezpośrednio u naszego Klienta)realne szanse rozwoju zawodowegopakiet benefitówzadanianadzór nad jakością procesówkoordynowanie działań w przypadku reklamacjiopracowywanie i aktualizacja dokumentacji jakościowejudział w audytach klientówzapewnienie zgodności z procedurami jakościowymioczekujemywykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera)minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inżyniera jakości w firmie z branży automotiveznajomość VDA 6.3 oraz IATFbardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiegoprawo jazdy kat. Bkomunikatywnośćzdolności analityczneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze jakości w branży automotive i szukasz nowych wyzwań zawodowych ta oferta jest dla Ciebie.oferujemypracę w międzynarodowej firmie produkcyjnej (umowa o pracę bezpośrednio u naszego Klienta)realne szanse rozwoju zawodowegopakiet benefitówzadanianadzór nad jakością procesówkoordynowanie działań w przypadku reklamacjiopracowywanie i aktualizacja dokumentacji jakościowejudział w audytach klientówzapewnienie zgodności z procedurami jakościowymioczekujemywykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera)minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inżyniera jakości w firmie z branży automotiveznajomość VDA 6.3 oraz IATFbardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiegoprawo jazdy kat. Bkomunikatywnośćzdolności analityczneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • nysa, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli jesteś inżynierem i posiadasz doświadczenie w pracy w dziale utrzymania ruchu to zapraszamy do aplikowaniaoferujemypraca w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym (umowa o pracę bezpośrednio u naszego Klienta)możliwość rozwoju zawodowegobogaty pakiet benefitówzadaniaplanowanie i organizacja pracy w dziale utrzymania ruchuulepszanie procesów produkcyjnychpraca związana z uruchomieniem maszynwsparcie zespołu oczekujemydoświadczenie zawodowe w obszarze utrzymania ruchu w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera)bardzo dobra znajomość obsługi komputera (AutoCAD i MS Project jako atut)umiejętność diagnostyki awarii i napraw maszynzmysł techniczny, umiejętność czytania rysunków i schematów technicznychuprawnienia SEPkomunikatywna znajomość języka angielskiego i polskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Jeśli jesteś inżynierem i posiadasz doświadczenie w pracy w dziale utrzymania ruchu to zapraszamy do aplikowaniaoferujemypraca w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym (umowa o pracę bezpośrednio u naszego Klienta)możliwość rozwoju zawodowegobogaty pakiet benefitówzadaniaplanowanie i organizacja pracy w dziale utrzymania ruchuulepszanie procesów produkcyjnychpraca związana z uruchomieniem maszynwsparcie zespołu oczekujemydoświadczenie zawodowe w obszarze utrzymania ruchu w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe techniczne (tytuł inżyniera)bardzo dobra znajomość obsługi komputera (AutoCAD i MS Project jako atut)umiejętność diagnostyki awarii i napraw maszynzmysł techniczny, umiejętność czytania rysunków i schematów technicznychuprawnienia SEPkomunikatywna znajomość języka angielskiego i polskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży telefonicznej? Szukasz pracy w firmie, która liczy się na rynku i która da Ci stabilne zatrudnienie?Idealnie trafiłeś/aś!Nasz zespół w Warszawie poszukuje specjalisty/ki ds. sprzedaży.Dołącz do naszego zespołu!oferujemyoferujemypracę u lidera w branży HRwynagrodzenie 2-składnikowe (podstawa + premie kwartalne)pracę w godzinach 8:00 a 16:00stabilne zatrudnienie - pełny etat i umowę o pracę na rok a następnie na czas nieokreślonyzawsze wolne weekendy!telefon, laptop, samochód służbowy dostępny do realizacji działań sprzedażowych i inne niezbędne narzędzia pracyliczne benefity: (m.in. darmowe aplikacje: multisport, ebooki, nauka języka angielskiego w apce)rozwój Twoich kompetencji (szkolenia do roli trenera sprzedażowego, szkolenia e-learningowe, ciekawe casy z rynku)zadaniaaktywna sprzedaż usług HR - sukcesywne powiększanie portfolio Klientówbudowanie długofalowych relacji biznesowychcodzienny kontakt z potencjalnymi klientami - telefoniczne działania inicjującesamodzielne, bezpośrednie lub on-line spotkania biznesowedopasowanie oferty handlowej, warunków i umów do aktualnych potrzeb potencjalnych Klientówrozwijanie komunikacji i Twojej marki osobistej w Social Mediakorzystanie z nowych technologii do wyszukiwania Klientówoczekujemyciekawości rynku i wykorzystywania potencjału rynku przy wykorzystaniu Twojego potencjałudzielenia się z zespołem Twoją dobrą energiąnastawienia skupionego na realizacji założonych celówdobrej organizacji pracy własnejczynnego prawa jazdy kategorii Bmile widziana znajomość j. angielskiego
        Chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży telefonicznej? Szukasz pracy w firmie, która liczy się na rynku i która da Ci stabilne zatrudnienie?Idealnie trafiłeś/aś!Nasz zespół w Warszawie poszukuje specjalisty/ki ds. sprzedaży.Dołącz do naszego zespołu!oferujemyoferujemypracę u lidera w branży HRwynagrodzenie 2-składnikowe (podstawa + premie kwartalne)pracę w godzinach 8:00 a 16:00stabilne zatrudnienie - pełny etat i umowę o pracę na rok a następnie na czas nieokreślonyzawsze wolne weekendy!telefon, laptop, samochód służbowy dostępny do realizacji działań sprzedażowych i inne niezbędne narzędzia pracyliczne benefity: (m.in. darmowe aplikacje: multisport, ebooki, nauka języka angielskiego w apce)rozwój Twoich kompetencji (szkolenia do roli trenera sprzedażowego, szkolenia e-learningowe, ciekawe casy z rynku)zadaniaaktywna sprzedaż usług HR - sukcesywne powiększanie portfolio Klientówbudowanie długofalowych relacji biznesowychcodzienny kontakt z potencjalnymi klientami - telefoniczne działania inicjującesamodzielne, bezpośrednie lub on-line spotkania biznesowedopasowanie oferty handlowej, warunków i umów do aktualnych potrzeb potencjalnych Klientówrozwijanie komunikacji i Twojej marki osobistej w Social Mediakorzystanie z nowych technologii do wyszukiwania Klientówoczekujemyciekawości rynku i wykorzystywania potencjału rynku przy wykorzystaniu Twojego potencjałudzielenia się z zespołem Twoją dobrą energiąnastawienia skupionego na realizacji założonych celówdobrej organizacji pracy własnejczynnego prawa jazdy kategorii Bmile widziana znajomość j. angielskiego
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Zachęcam Cię do zapoznania się z tą ofertą pracy, jeśli chcesz rozwinąć swoją karierę w międzynarodowym środowisku e-commerce. Swobodnie przemieszczasz się po platformach Amazon czy Ebay? Chcesz na co dzień dbać o towary w marketplace'ach?Poznawaj świat e-commerce od wewnątrz! Aplikuj :) oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy,zdobycie doświadczenia zawodowego,pracę w młodym i aktywnym zespole,pakiet benefitów.zadaniazarządzanie internetowymi kanałami sprzedaży,obsługa towarów w marketplace'ach (Amazon, Ebay),wprowadzanie i edycja towarów w systemach magazynowych firmy,koordynowanie i naprawianie błędów pojawiających się w aukcjach. oczekujemywykształcenia min. średniego technicznego,znajomości języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiającego swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,mile widziana znajomość systemów ERP, CMS, PIM,podstawowa wiedza HTML, PHP oraz SQL i VBA.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Zachęcam Cię do zapoznania się z tą ofertą pracy, jeśli chcesz rozwinąć swoją karierę w międzynarodowym środowisku e-commerce. Swobodnie przemieszczasz się po platformach Amazon czy Ebay? Chcesz na co dzień dbać o towary w marketplace'ach?Poznawaj świat e-commerce od wewnątrz! Aplikuj :) oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy,zdobycie doświadczenia zawodowego,pracę w młodym i aktywnym zespole,pakiet benefitów.zadaniazarządzanie internetowymi kanałami sprzedaży,obsługa towarów w marketplace'ach (Amazon, Ebay),wprowadzanie i edycja towarów w systemach magazynowych firmy,koordynowanie i naprawianie błędów pojawiających się w aukcjach. oczekujemywykształcenia min. średniego technicznego,znajomości języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiającego swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,mile widziana znajomość systemów ERP, CMS, PIM,podstawowa wiedza HTML, PHP oraz SQL i VBA.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz stabilnej pracy biurowej, w której nie będziesz się nudzić? Cechuje Cię energia w działaniu, dokładność i wielozadaniowość, a także swoboda w posługiwaniu się językiem angielskim? Mamy ofertę dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracęstabilne godziny pracy od poniedziałku do piątku (8-16)atrakcyjne wynagrodzeniezadaniaobsługa sprzedażowo - ilościowakontakt i prowadzenie korespondencji z klientamiwspółpraca z magazynem, działem sprzedaży i logistykiprzygotowywanie materiałów marketingowychrozpatrywanie reklamacjiobsługa biuraoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną rozmowęznajomości pakietu MS Officekomunikatywnościdobrej organizacji czasu pracymile widziana znajomość programu OptimaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Szukasz stabilnej pracy biurowej, w której nie będziesz się nudzić? Cechuje Cię energia w działaniu, dokładność i wielozadaniowość, a także swoboda w posługiwaniu się językiem angielskim? Mamy ofertę dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracęstabilne godziny pracy od poniedziałku do piątku (8-16)atrakcyjne wynagrodzeniezadaniaobsługa sprzedażowo - ilościowakontakt i prowadzenie korespondencji z klientamiwspółpraca z magazynem, działem sprzedaży i logistykiprzygotowywanie materiałów marketingowychrozpatrywanie reklamacjiobsługa biuraoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną rozmowęznajomości pakietu MS Officekomunikatywnościdobrej organizacji czasu pracymile widziana znajomość programu OptimaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie.Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas!  oferujemyCo Ci oferujemy?Praca w Randstad to stabilność i bezpieczeństwoNasi pracownicy doceniają fakt, że ich praca jest łatwiejsza dzięki wsparciu nowoczesnych technologii i profesjonalnych narzędzi, pamiętaj, w osiąganiu Twoich celów nie będziesz sam, możesz liczyć na wsparcie zespołu i dostęp do nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnychWspieramy Twój rozwój na każdym kroku, gdyż dajemy realne możliwości rozwoju w kierunku eksperckim lub menedżerskim, a w dodatku przygotujemy Cię do pełnienia każdej z tych rólU nas dowiesz się, że najwięcej satysfakcji w pracy daje realizowanie pasji, wspólnie z ludźmi, którzy ją podzielająPakiet benefitów, które sprawią, że będziesz czuł się bezpiecznie i zadbasz o swój rozwój (prywatna opieka medyczna, darmowy dostęp do ebooków, darmowy dostęp do aplikacji do nauki języka angielskiego, możliwość dofinansowania studiów aż do 50 % lub kursów specjalistycznych czy ubezpieczenie na życie) Możliwość działania w dobrej sprawie, u nas masz dodatkowy dzień wolny w roku, który możesz wykorzystać na wolontariatElastyczny i zadaniowy czas pracy (praca w modelu hybrydowym, gdzie każdy Pracownik ma możliwość łączyć pracę zdalną z pracą w biurze)Różne inicjatywy wewnętrzne: webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami RandstadMożliwość sprawdzenia się i pełnienia nowych ról, takich jak trener, coach kariery czy audytorzadaniaJakie zadania na Ciebie czekają? realizacja projektów rekrutacyjnych w obszarze rekrutacji stałych (przede wszystkim z obszaru "blue collar")prowadzenie poszukiwań najlepszych kandydatów z rynku (min. za pomocą wewnętrznej bazy danych, kampanii ogłoszeniowych)dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnymrozwój portfolio klientów poprzez identyfikowanie organizacji, które posiadają potrzeby rekrutacyjne oraz budowanie relacji biznesowych w celu poszerzania współpracy z obecnymi partneramioczekujemyCo od Ciebie oczekujemy?Co najmniej rocznne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (z zakresu realizacji rekrutacji stałych, white lub blue collar)Chętnie zobaczymy Twoją otwartość do poznania naszej filozofii pracy i podejścia do realizacji rekrutacjiChętnie doświadczymy jak potrafisz budować i utrzymywać pozytywne relacje biznesowe z kandydatami i klientamiDocenimy jeśli będziesz mógł pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży usług (B2B) bądź wykażesz chęć na zdobycie takich kompetencji (pomożemy Ci takie doświadczenie zdobyć, możesz też liczyć na pełne wsparcie ze strony przyszłego managera i pozostałych członków zespołu)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie.Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas!  oferujemyCo Ci oferujemy?Praca w Randstad to stabilność i bezpieczeństwoNasi pracownicy doceniają fakt, że ich praca jest łatwiejsza dzięki wsparciu nowoczesnych technologii i profesjonalnych narzędzi, pamiętaj, w osiąganiu Twoich celów nie będziesz sam, możesz liczyć na wsparcie zespołu i dostęp do nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnychWspieramy Twój rozwój na każdym kroku, gdyż dajemy realne możliwości rozwoju w kierunku eksperckim lub menedżerskim, a w dodatku przygotujemy Cię do pełnienia każdej z tych rólU nas dowiesz się, że najwięcej satysfakcji w pracy daje realizowanie pasji, wspólnie z ludźmi, którzy ją podzielająPakiet benefitów, które sprawią, że będziesz czuł się bezpiecznie i zadbasz o swój rozwój (prywatna opieka medyczna, darmowy dostęp do ebooków, darmowy dostęp do aplikacji do nauki języka angielskiego, możliwość dofinansowania studiów aż do 50 % lub kursów specjalistycznych czy ubezpieczenie na życie) Możliwość działania w dobrej sprawie, u nas masz dodatkowy dzień wolny w roku, który możesz wykorzystać na wolontariatElastyczny i zadaniowy czas pracy (praca w modelu hybrydowym, gdzie każdy Pracownik ma możliwość łączyć pracę zdalną z pracą w biurze)Różne inicjatywy wewnętrzne: webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami RandstadMożliwość sprawdzenia się i pełnienia nowych ról, takich jak trener, coach kariery czy audytorzadaniaJakie zadania na Ciebie czekają? realizacja projektów rekrutacyjnych w obszarze rekrutacji stałych (przede wszystkim z obszaru "blue collar")prowadzenie poszukiwań najlepszych kandydatów z rynku (min. za pomocą wewnętrznej bazy danych, kampanii ogłoszeniowych)dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów w procesie rekrutacyjnymrozwój portfolio klientów poprzez identyfikowanie organizacji, które posiadają potrzeby rekrutacyjne oraz budowanie relacji biznesowych w celu poszerzania współpracy z obecnymi partneramioczekujemyCo od Ciebie oczekujemy?Co najmniej rocznne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (z zakresu realizacji rekrutacji stałych, white lub blue collar)Chętnie zobaczymy Twoją otwartość do poznania naszej filozofii pracy i podejścia do realizacji rekrutacjiChętnie doświadczymy jak potrafisz budować i utrzymywać pozytywne relacje biznesowe z kandydatami i klientamiDocenimy jeśli będziesz mógł pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży usług (B2B) bądź wykażesz chęć na zdobycie takich kompetencji (pomożemy Ci takie doświadczenie zdobyć, możesz też liczyć na pełne wsparcie ze strony przyszłego managera i pozostałych członków zespołu)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • gliwice, śląskie
        • praca stała
        • PLN3,000 - PLN4,000 miesięcznie
        • randstad polska
        Interesuje Cie praca na stanowisku asystentki ds. transportu? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie lub rozwijać swoje kwalifikacje? Serdecznie zapraszamy! Aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia pod strukturę klienta, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,pracę w systemie jednej zmiany,wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia od 3000zł brutto/msc,możliwość zdobycia wiedzy praktycznej,owocowe wtorki,parking pracowniczy,przyjazną atmosferę na zakładzie! zatrudnienie od zaraz! zadaniawpisywanie zleceń transportowych na platformach,kontakt z firmami przewozowymi,weryfikacja faktur za usługi transportowe,przygotowywanie dokumentów przewozowych. oczekujemyznajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 - warunek konieczny, mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku transport lub logistyka,mile widziane doświadczenie lub praktyki.znajomość pakietu Office.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Interesuje Cie praca na stanowisku asystentki ds. transportu? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie lub rozwijać swoje kwalifikacje? Serdecznie zapraszamy! Aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia pod strukturę klienta, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,pracę w systemie jednej zmiany,wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia od 3000zł brutto/msc,możliwość zdobycia wiedzy praktycznej,owocowe wtorki,parking pracowniczy,przyjazną atmosferę na zakładzie! zatrudnienie od zaraz! zadaniawpisywanie zleceń transportowych na platformach,kontakt z firmami przewozowymi,weryfikacja faktur za usługi transportowe,przygotowywanie dokumentów przewozowych. oczekujemyznajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 - warunek konieczny, mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku transport lub logistyka,mile widziane doświadczenie lub praktyki.znajomość pakietu Office.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - firmy, która zajmuje się produkcją materiałów budowlanych, poszukujemy Młodszą księgową / Młodszego księgowego. Jeżeli masz już pierwsze doświadczenie w księgowości i chcesz dalej się rozwijać w tym kierunku - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparcie o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie bardzo dobra lokalizacja biura atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa zadaniaksięgowanie wyciągów bankowychbieżąca analiza należności od kontrahentówprzygotowywanie przelewów do płatnościokresowa weryfikacja sald rozrachunków oraz wysyłka potwierdzeń saldsporządzanie raportów do GUS i NBPprzygotowywanie danych do badania sprawozdania finansowegoudział w inwentaryzacji środków trwałychoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe - finanse i rachunkowość, ekonomiamin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość programu Symfonia - mile widziane komunikatywna znajomość języka angielskiego dokładność, skrupulatność, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - firmy, która zajmuje się produkcją materiałów budowlanych, poszukujemy Młodszą księgową / Młodszego księgowego. Jeżeli masz już pierwsze doświadczenie w księgowości i chcesz dalej się rozwijać w tym kierunku - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparcie o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie bardzo dobra lokalizacja biura atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa zadaniaksięgowanie wyciągów bankowychbieżąca analiza należności od kontrahentówprzygotowywanie przelewów do płatnościokresowa weryfikacja sald rozrachunków oraz wysyłka potwierdzeń saldsporządzanie raportów do GUS i NBPprzygotowywanie danych do badania sprawozdania finansowegoudział w inwentaryzacji środków trwałychoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe - finanse i rachunkowość, ekonomiamin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość programu Symfonia - mile widziane komunikatywna znajomość języka angielskiego dokładność, skrupulatność, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • gliwice, śląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Interesuje Cie praca biurowa o kierunku specjalista ds. kadr?Język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu?Mamy idealną ofertę dla Ciebie!Zapraszamy!oferujemyumowę o pracę tymczasową - na zastępstwo,atrakcyjne wynagrodzenie - 5000zł brutto/msc,pracę w systemie jednej zmiany,przyjazną atmosferę,zatrudnienie od zaraz.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,doświadczenie w pracy w sekretariacie lub w kadrach.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Interesuje Cie praca biurowa o kierunku specjalista ds. kadr?Język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu?Mamy idealną ofertę dla Ciebie!Zapraszamy!oferujemyumowę o pracę tymczasową - na zastępstwo,atrakcyjne wynagrodzenie - 5000zł brutto/msc,pracę w systemie jednej zmiany,przyjazną atmosferę,zatrudnienie od zaraz.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,doświadczenie w pracy w sekretariacie lub w kadrach.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Masz już stałą pracę lub uczysz się i szukasz dodatkowego zatrudnienia? Mamy dla Ciebie ofertę! Oferujemy zatrudnienie przyjednorazowych zleceniach inwentaryzacji.Jeżeli jesteś zainteresowany - aplikuj!oferujemyumowę zlecenie wynagrodzenie na czasmiłą i przyjazną atmosferę zadanialiczenie produktów przy pomocy skaneraukładanie towaru na półkach pozostałe prace związane z inwentaryzacjąwspółpraca z zespołemoczekujemychęci i motywacji do pracymile widziane doświadczenie przy zleceniach inwentaryzacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Masz już stałą pracę lub uczysz się i szukasz dodatkowego zatrudnienia? Mamy dla Ciebie ofertę! Oferujemy zatrudnienie przyjednorazowych zleceniach inwentaryzacji.Jeżeli jesteś zainteresowany - aplikuj!oferujemyumowę zlecenie wynagrodzenie na czasmiłą i przyjazną atmosferę zadanialiczenie produktów przy pomocy skaneraukładanie towaru na półkach pozostałe prace związane z inwentaryzacjąwspółpraca z zespołemoczekujemychęci i motywacji do pracymile widziane doświadczenie przy zleceniach inwentaryzacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego - klienta globalnej firmy, z branży Hi-Tech, lidera na europejskim rynku elektroniki użytkowej, poszukujesz kandydatów do pracy na stanowisku Kontrolera jakości. Lokalizacja: Wrocław, ul. Graniczna.oferujemyumowę o pracę tymczasową; pracę od poniedziałku do piątku; praca w systemie II zmianowym;atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + premiamożliwość długofalowej współpracyzadaniaSelekcja, próbkowanie oraz przeprowadzanie testów komputerowych podzespołów elektronicznych zgodnie z założeniami procesu Diagnostyka głównych symptomów nieprawidłowego działania komputerówRaportowanie wyników testów do właścicieli procesu oraz do przełożonegoTworzenie dokumentacji stanowiskowej Bieżący nadzór nad przestrzeganiem parametrów procesu napraw Kontrola wizualna podzespołów Walidacja metod testowych i zgłaszanie potrzeb usprawnień w ramach potrzeb Monitorowanie ilości naprawionych płyt poddanych testom dla każdego serwisanta; Praca zgodnie z wytycznymi systemów zarządzania środowiskiem i jakością (ISO 14001 & ISO 9001)oczekujemyDoświadczenia minimum 1 rok w firmie z branży elektronicznej lub w Dziale Jakości Doświadczenia w pracy związanego z: montażem podzespołów komputerowych, testowaniem podzespołów, oprogramowaniem testowym, testowaniem funkcjonalnym oraz Stosowaniem zasad ESD Podstawowej obsługa sieci LAN/ WiFi  Łatwości przyswajania nowości technicznych Dokładność i skrupulatnośći Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego - klienta globalnej firmy, z branży Hi-Tech, lidera na europejskim rynku elektroniki użytkowej, poszukujesz kandydatów do pracy na stanowisku Kontrolera jakości. Lokalizacja: Wrocław, ul. Graniczna.oferujemyumowę o pracę tymczasową; pracę od poniedziałku do piątku; praca w systemie II zmianowym;atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + premiamożliwość długofalowej współpracyzadaniaSelekcja, próbkowanie oraz przeprowadzanie testów komputerowych podzespołów elektronicznych zgodnie z założeniami procesu Diagnostyka głównych symptomów nieprawidłowego działania komputerówRaportowanie wyników testów do właścicieli procesu oraz do przełożonegoTworzenie dokumentacji stanowiskowej Bieżący nadzór nad przestrzeganiem parametrów procesu napraw Kontrola wizualna podzespołów Walidacja metod testowych i zgłaszanie potrzeb usprawnień w ramach potrzeb Monitorowanie ilości naprawionych płyt poddanych testom dla każdego serwisanta; Praca zgodnie z wytycznymi systemów zarządzania środowiskiem i jakością (ISO 14001 & ISO 9001)oczekujemyDoświadczenia minimum 1 rok w firmie z branży elektronicznej lub w Dziale Jakości Doświadczenia w pracy związanego z: montażem podzespołów komputerowych, testowaniem podzespołów, oprogramowaniem testowym, testowaniem funkcjonalnym oraz Stosowaniem zasad ESD Podstawowej obsługa sieci LAN/ WiFi  Łatwości przyswajania nowości technicznych Dokładność i skrupulatnośći Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Jesteś studentem i poszukujesz pracy którą z łatwością połączysz z nauką?Mamy dla Ciebie ofertę!Poszukujemy osoby do wsparcia i organizacji pracy kancelarii.Umowa zlecenie - 25 zł brutto/hoferujemymożliwość wykonywania obowiązków zdalniezatrudnienie w oparciu o umowę zleceniemożliwość zdobycia doświadczeniazadaniawsparcie pracy kancelariiorganizacja kalendarza spotkańtłumaczenie prostych komunikatów/ kwestii organizacyjnych na język angielskioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym chęci do pracy i zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś studentem i poszukujesz pracy którą z łatwością połączysz z nauką?Mamy dla Ciebie ofertę!Poszukujemy osoby do wsparcia i organizacji pracy kancelarii.Umowa zlecenie - 25 zł brutto/hoferujemymożliwość wykonywania obowiązków zdalniezatrudnienie w oparciu o umowę zleceniemożliwość zdobycia doświadczeniazadaniawsparcie pracy kancelariiorganizacja kalendarza spotkańtłumaczenie prostych komunikatów/ kwestii organizacyjnych na język angielskioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym chęci do pracy i zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? If you are communicative, motivated and team-oriented, send us your CV and join the Search, Content & Media Marketing Team to create websites and the best user journeys on the company's global site.oferujemyfixed-term contract (1 year with the possibility of extension) an interesting job working for a global, well-known brand work in with an awesome team of creatives people package of benefitszadaniasupport the page update and creation processes by building, modifying, or advising on the creative web content --- this includes mainly UX/UI activities (proposing new solutions on websites, graphic support)constantly improve the user experience on the corporate website and ensure the page and user journey are on-brand, in line with the UX best practices, as per the SDL requirements (CMS)support on creating mock-ups, and UX prototypesliaise with clients and internal departmentssupport page/journey error inquiriesmanage numerous web projects simultaneously use web analytic tools (Contentsquare, AT Internet, Google Analytics) to support projectsoczekujemygraphic design backgroundhave a good command of Englishworking knowledge of Axure and/or Figma prototyping toolknowledge of Adobe CC, especially Photoshop and Illustratorknowledge of web analytics tools (e.g. Contentsquare, AT Internet, Google Analytics)knowledge of UX research and user flowsbe open to analytical thinking, creative, well-organizedknow color combination, typography, and visual compositionhave a passion for design and technologyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? If you are communicative, motivated and team-oriented, send us your CV and join the Search, Content & Media Marketing Team to create websites and the best user journeys on the company's global site.oferujemyfixed-term contract (1 year with the possibility of extension) an interesting job working for a global, well-known brand work in with an awesome team of creatives people package of benefitszadaniasupport the page update and creation processes by building, modifying, or advising on the creative web content --- this includes mainly UX/UI activities (proposing new solutions on websites, graphic support)constantly improve the user experience on the corporate website and ensure the page and user journey are on-brand, in line with the UX best practices, as per the SDL requirements (CMS)support on creating mock-ups, and UX prototypesliaise with clients and internal departmentssupport page/journey error inquiriesmanage numerous web projects simultaneously use web analytic tools (Contentsquare, AT Internet, Google Analytics) to support projectsoczekujemygraphic design backgroundhave a good command of Englishworking knowledge of Axure and/or Figma prototyping toolknowledge of Adobe CC, especially Photoshop and Illustratorknowledge of web analytics tools (e.g. Contentsquare, AT Internet, Google Analytics)knowledge of UX research and user flowsbe open to analytical thinking, creative, well-organizedknow color combination, typography, and visual compositionhave a passion for design and technologyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? If you are communicative, motivated and team-oriented, send us your CV and join the Search & Content Marketing Team to coordinate, create, and update editorial web content!oferujemyfixed-term contract (1 year with the possibility of extension)an interesting job working for a global, well-known brandwork in with an awesome team of creatives peoplepackage of benefitszadaniasupports the page update and creation processes by creating, modifying, or advising on the creative web content --- this includes mainly editorial activities (editing and/or creating written content in English)constantly improves the user experience experience on the corporate website and ensures the page and user journey are on-brand, in line with the UX and editorial guidelines or SEO best practices, as per the SDL requirements (CMS) liaises with clients and internal departments (provides project management and content strategy support)supports page/journey error inquiriesmanages numerous web projects simultaneouslyuses web analytic tools (Contentsquare, AT Internet) to support projects and best experience with facts and figures; or/and has a basic knowledge of Adobe Photoshopoczekujemyvery good editorial skills --- required English C1 level or highergood project management skills (to deliver projects on time!)open to analytical thinkingwell-organizedknow Microsoft 365 (Office) well --- Word, Excel, and PowerPoint, have a basic knowledge of web analytical tools (Contentsquare, AT Internet, SEMrush), and have knowledge and interest in web marketingbilingual English/French will be a plusAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? If you are communicative, motivated and team-oriented, send us your CV and join the Search & Content Marketing Team to coordinate, create, and update editorial web content!oferujemyfixed-term contract (1 year with the possibility of extension)an interesting job working for a global, well-known brandwork in with an awesome team of creatives peoplepackage of benefitszadaniasupports the page update and creation processes by creating, modifying, or advising on the creative web content --- this includes mainly editorial activities (editing and/or creating written content in English)constantly improves the user experience experience on the corporate website and ensures the page and user journey are on-brand, in line with the UX and editorial guidelines or SEO best practices, as per the SDL requirements (CMS) liaises with clients and internal departments (provides project management and content strategy support)supports page/journey error inquiriesmanages numerous web projects simultaneouslyuses web analytic tools (Contentsquare, AT Internet) to support projects and best experience with facts and figures; or/and has a basic knowledge of Adobe Photoshopoczekujemyvery good editorial skills --- required English C1 level or highergood project management skills (to deliver projects on time!)open to analytical thinkingwell-organizedknow Microsoft 365 (Office) well --- Word, Excel, and PowerPoint, have a basic knowledge of web analytical tools (Contentsquare, AT Internet, SEMrush), and have knowledge and interest in web marketingbilingual English/French will be a plusAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gdańsk, pomorskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Gdańsk, Designer Outlet Gdańsk.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,czas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiów,comiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty,możliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polska.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowej,organizacja pracy w sklepie i w magazynie,dbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy).oczekujemyaktualnej książeczki sanepidowskiej,gotowości do pracy w systemie zmianowym i w weekendy,otwartość, łatwość nawiązywania relacji z Klientami,mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Gdańsk, Designer Outlet Gdańsk.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,czas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiów,comiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty,możliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polska.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowej,organizacja pracy w sklepie i w magazynie,dbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy).oczekujemyaktualnej książeczki sanepidowskiej,gotowości do pracy w systemie zmianowym i w weekendy,otwartość, łatwość nawiązywania relacji z Klientami,mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla międzynarodowego Klienta z branży IT poszukujemy osoby z na stanowisko HR administrator. Jest to oferta pracy na 3 miesięczny projekt - z możliwością kontynuacji. Jeśli znasz bardzo dobrze język angielski i masz doświadczenie na posobnym stanowisku, to miejsce właśnie dla Ciebie. Aplikuj! oferujemymożliwość pracy w międzynarodowym środowisku ciekawy projekt i codzienne wyzwaniacodzienna możliwość wykorzystywania języka angielskiego zadaniaonbording pracowników koordynacja szkoleń wstępnych i BHP kierowanie pracowników na badania wprowadzanie danych do systemu wsparcie przy zatrudnieniu osób z zagranicy (legalizacja pobytu) oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        Dla międzynarodowego Klienta z branży IT poszukujemy osoby z na stanowisko HR administrator. Jest to oferta pracy na 3 miesięczny projekt - z możliwością kontynuacji. Jeśli znasz bardzo dobrze język angielski i masz doświadczenie na posobnym stanowisku, to miejsce właśnie dla Ciebie. Aplikuj! oferujemymożliwość pracy w międzynarodowym środowisku ciekawy projekt i codzienne wyzwaniacodzienna możliwość wykorzystywania języka angielskiego zadaniaonbording pracowników koordynacja szkoleń wstępnych i BHP kierowanie pracowników na badania wprowadzanie danych do systemu wsparcie przy zatrudnieniu osób z zagranicy (legalizacja pobytu) oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
        • gniezno, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Naszym klientem jest spółka joint-venture zajmująca się ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (HVAC). Dla ich pierwszej europejskiej filii produkcyjnej zlokalizowanej w Gnieźnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Inżynier Utrzymania Ruchu.Jeśli masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, nie wahaj się i daj nam znać, że jesteś zainteresowany/-a.Prześlij swoją aplikację!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjiszkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychzadaniamonitorowanie infrastruktury zakładuopieka nad infrastrukturą zakładu m.in. wentylacją, ogrzewaniem, klimatyzacją, instalacją gazową, elektryczną, sprężarkami i instalacją sprężonego powietrza, systemami eksplozymetrycznymi, instalacją przeciwpożarową i hydrantową, instalacją CWU i CO, wod-kanmodyfikacje i remonty instalacji elektrycznychumiejętność programowania PLC (Omron, Mitsubishi, Siemens)obsługa komputera i programów zarządzających budynkiemgospodarka odpadami wewnątrz zakładuwysoka jakość i terminowa realizacja poleceń przełożonychumiejętność prowadzenia projektów inwestycyjno - remontowychwykonywanie zaplanowanych prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń pomocniczych i infrastruktury budynku zgodnie z harmonogramemproponowanie ulepszeń i modyfikacji w procesach produkcyjnychnatychmiastowe informowanie przełożonego o wszelkich nieprawidłowościach, czy utrudnieniach w wykonywanej pracyoczekujemywykształcenia wyższego inżynierskiego –mechatroniczne, elektrotechniczneuprawnień cieplno–energetycznych ,,E’’ w zakresie grupy I, II, III do: obsługi, konserwacji, remontów, (1kV, 15kV)umiejętności programowania PLCumiejętności koordynowania projektów inwestycyjno-remontowychgotowości do pracy na wysokości powyżej 3mumiejętności prowadzenia dokumentacji technicznej maszyn i budynkuumiejętności instalacji, obsługi i konserwacji sprzętu technicznegoumiejętności pracy w zespole, doświadczenia w nadzorze nad serwisamizdolności technicznych, kreatywnościsumienności/dokładności, systematycznościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Naszym klientem jest spółka joint-venture zajmująca się ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (HVAC). Dla ich pierwszej europejskiej filii produkcyjnej zlokalizowanej w Gnieźnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Inżynier Utrzymania Ruchu.Jeśli masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, nie wahaj się i daj nam znać, że jesteś zainteresowany/-a.Prześlij swoją aplikację!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjiszkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychzadaniamonitorowanie infrastruktury zakładuopieka nad infrastrukturą zakładu m.in. wentylacją, ogrzewaniem, klimatyzacją, instalacją gazową, elektryczną, sprężarkami i instalacją sprężonego powietrza, systemami eksplozymetrycznymi, instalacją przeciwpożarową i hydrantową, instalacją CWU i CO, wod-kanmodyfikacje i remonty instalacji elektrycznychumiejętność programowania PLC (Omron, Mitsubishi, Siemens)obsługa komputera i programów zarządzających budynkiemgospodarka odpadami wewnątrz zakładuwysoka jakość i terminowa realizacja poleceń przełożonychumiejętność prowadzenia projektów inwestycyjno - remontowychwykonywanie zaplanowanych prac remontowych i konserwacyjnych urządzeń pomocniczych i infrastruktury budynku zgodnie z harmonogramemproponowanie ulepszeń i modyfikacji w procesach produkcyjnychnatychmiastowe informowanie przełożonego o wszelkich nieprawidłowościach, czy utrudnieniach w wykonywanej pracyoczekujemywykształcenia wyższego inżynierskiego –mechatroniczne, elektrotechniczneuprawnień cieplno–energetycznych ,,E’’ w zakresie grupy I, II, III do: obsługi, konserwacji, remontów, (1kV, 15kV)umiejętności programowania PLCumiejętności koordynowania projektów inwestycyjno-remontowychgotowości do pracy na wysokości powyżej 3mumiejętności prowadzenia dokumentacji technicznej maszyn i budynkuumiejętności instalacji, obsługi i konserwacji sprzętu technicznegoumiejętności pracy w zespole, doświadczenia w nadzorze nad serwisamizdolności technicznych, kreatywnościsumienności/dokładności, systematycznościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gorzów wielkopolski, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Interesują Cię zagadnienia z dziedziny mechatroniki, automatyki?Masz wykształcenie w tym kierunku i chciałbyś zdobyć doświadczenie?Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pełne wsparcie merytoryczne w okresie wdrożenia, karty na święta, dofinansowanie do karty Multisport; wypoczynku i inne świadczenia socjalne.zadanianadzór nad sprawnym funkcjonowaniem maszyn i urządzeń produkcyjnych, realizowanie przeglądów technicznych, konserwacji, napraw i remontów maszyn i urządzeń, usuwanie awarii i usterek maszyn, urządzeń, instalacji oraz układów sterowania, zapewnienie ciągłości ruchu maszyn, usuwanie awarii oraz działania prewencyjne na liniach produkcyjnych, dbanie o poprawne funkcjonowanie układów elektrycznych na terenie zakładu.oczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowym.wykształcenia średniego lub zawodowego w zakresie: mechatroniki, elektromechaniki, automatyki mechaniki, elektroniki i chęć rozwijania swoich kompetencji w tym obszarze,zaangażowania i zainteresowania zagadnieniami z dziedziny elektryki i mechaniki, odpowiedzialności, umiejętności pracy w zespole, mile widziana znajomość układów PLC (Siemens) oraz uprawnienia SEP do 1kV,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Interesują Cię zagadnienia z dziedziny mechatroniki, automatyki?Masz wykształcenie w tym kierunku i chciałbyś zdobyć doświadczenie?Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pełne wsparcie merytoryczne w okresie wdrożenia, karty na święta, dofinansowanie do karty Multisport; wypoczynku i inne świadczenia socjalne.zadanianadzór nad sprawnym funkcjonowaniem maszyn i urządzeń produkcyjnych, realizowanie przeglądów technicznych, konserwacji, napraw i remontów maszyn i urządzeń, usuwanie awarii i usterek maszyn, urządzeń, instalacji oraz układów sterowania, zapewnienie ciągłości ruchu maszyn, usuwanie awarii oraz działania prewencyjne na liniach produkcyjnych, dbanie o poprawne funkcjonowanie układów elektrycznych na terenie zakładu.oczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowym.wykształcenia średniego lub zawodowego w zakresie: mechatroniki, elektromechaniki, automatyki mechaniki, elektroniki i chęć rozwijania swoich kompetencji w tym obszarze,zaangażowania i zainteresowania zagadnieniami z dziedziny elektryki i mechaniki, odpowiedzialności, umiejętności pracy w zespole, mile widziana znajomość układów PLC (Siemens) oraz uprawnienia SEP do 1kV,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gliwice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w pracy w obszarze zakupów i/lub logistyki? Komunikujesz się w języku angielskim? Chcesz się rozwijać i szukasz stałej pracy? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Wyślij nam swoje CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowe o pracę bezpośrednio u pracodawcywynagrodzenie podstawowe od 3500 bruttosystem kafeteryjny: karta sportowa, opieka medyczna lub dofinansowanie do posiłówubezpieczenie grupowe w PZUowocow wtorkipracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątkuparkingmożliwość zdobycia wiedzy praktycznejszkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i kursy językowedobrą atmosferę pracypracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowymzadaniabieżące składanie zamówień na materiały produkcyjnemonitorowanie złożonych zamówieńsprawdzanie stanu komponentów niezbędnych do produkcji na podstawie MRP i planu produkcjifizyczne sprawdzenie stanu komponentów na magazyniewspółudział w wyszukiwaniu nowych dostawcówoczekujemyznajomości języka angielskiego (B1/B2)wykształcenia wyższego; również absolwenci lub studenci studiów na kierunkach: transport lub logistykamile widziane doświadczenie zawodowe lub praktyki w firmie produkcyjnejznajomości Microsoft Office- excel, wordAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w pracy w obszarze zakupów i/lub logistyki? Komunikujesz się w języku angielskim? Chcesz się rozwijać i szukasz stałej pracy? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Wyślij nam swoje CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowe o pracę bezpośrednio u pracodawcywynagrodzenie podstawowe od 3500 bruttosystem kafeteryjny: karta sportowa, opieka medyczna lub dofinansowanie do posiłówubezpieczenie grupowe w PZUowocow wtorkipracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątkuparkingmożliwość zdobycia wiedzy praktycznejszkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i kursy językowedobrą atmosferę pracypracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowymzadaniabieżące składanie zamówień na materiały produkcyjnemonitorowanie złożonych zamówieńsprawdzanie stanu komponentów niezbędnych do produkcji na podstawie MRP i planu produkcjifizyczne sprawdzenie stanu komponentów na magazyniewspółudział w wyszukiwaniu nowych dostawcówoczekujemyznajomości języka angielskiego (B1/B2)wykształcenia wyższego; również absolwenci lub studenci studiów na kierunkach: transport lub logistykamile widziane doświadczenie zawodowe lub praktyki w firmie produkcyjnejznajomości Microsoft Office- excel, wordAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        We are looking for experienced Senior ICO Accountants! We are recruiting for an international company from the manufacturing industry who is expanding GL team.oferujemyemployment contract package of benefits with bonus system internal development program addressed to all employees flexible working hours and possibility to work from home modern office with the high quality office equipmentpark-ing for employeeszadaniaCoordination:provide support for the Manager take customer perspective and end to end responsibility for the operational deliveries serve as a role model for operational execution provide support and knowledge sharing to more junior members of the organization be able to take over different tasks due to wide knowledge and competencies search for new solutions in complicated cases/support in delivering solutions in critical situations Record to Report: review, control relevant balance sheet account reconciliations follow-up on open G/L balances and inquiries on relevant accounts ensure completeness of necessary accounting documentation complete periodic RTR workpapers and act upon relevant items perform value and clearing validation identify need for reposting - prepare relevant journal entries perform period close activities ensure relevant updates of local documentation / proceduresIntercompany: preparation of the basis for financial reporting of intercompany support ICO invoicing process ensure intercompany reconciliation and mismatch resolution approve ICO interest calculations take ownership on escalated ICO items/ balances oversight of intercompany accounts within the Group contact person for liquidity and currency management Others: support in handling deviations to standard process flows support employees from specific locations within ICO accounting/ payment issues -act as a Subject Matter Expert maintain partnership with the relevant Global Process Owner handle and resolve questions and issues raised by business units, related to Intercompany scope participate in multinational projects and initiativesoczekujemyvery good English (at least B2) good knowledge of SAP at least 3-4 years in similar positions in SSC/ BPO within multinational environment good understanding of financial accounting and general knowledge of balance sheet knowledge transfer experience being role model for team members - ability and willingness to share the knowledge with other colleaguesAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        We are looking for experienced Senior ICO Accountants! We are recruiting for an international company from the manufacturing industry who is expanding GL team.oferujemyemployment contract package of benefits with bonus system internal development program addressed to all employees flexible working hours and possibility to work from home modern office with the high quality office equipmentpark-ing for employeeszadaniaCoordination:provide support for the Manager take customer perspective and end to end responsibility for the operational deliveries serve as a role model for operational execution provide support and knowledge sharing to more junior members of the organization be able to take over different tasks due to wide knowledge and competencies search for new solutions in complicated cases/support in delivering solutions in critical situations Record to Report: review, control relevant balance sheet account reconciliations follow-up on open G/L balances and inquiries on relevant accounts ensure completeness of necessary accounting documentation complete periodic RTR workpapers and act upon relevant items perform value and clearing validation identify need for reposting - prepare relevant journal entries perform period close activities ensure relevant updates of local documentation / proceduresIntercompany: preparation of the basis for financial reporting of intercompany support ICO invoicing process ensure intercompany reconciliation and mismatch resolution approve ICO interest calculations take ownership on escalated ICO items/ balances oversight of intercompany accounts within the Group contact person for liquidity and currency management Others: support in handling deviations to standard process flows support employees from specific locations within ICO accounting/ payment issues -act as a Subject Matter Expert maintain partnership with the relevant Global Process Owner handle and resolve questions and issues raised by business units, related to Intercompany scope participate in multinational projects and initiativesoczekujemyvery good English (at least B2) good knowledge of SAP at least 3-4 years in similar positions in SSC/ BPO within multinational environment good understanding of financial accounting and general knowledge of balance sheet knowledge transfer experience being role model for team members - ability and willingness to share the knowledge with other colleaguesAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gliwice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy w gastronomii, lecz nie masz doświadczenia? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy w jednej z najpopularniejszych restauracji w rejonie, która serwuje tradycyjną ormiańską kuchnię! Nie czekaj- wyślij nam swoje CV!oferujemyumowę o pracę zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy wynagrodzenie podstawowe 3500-4500 brutto (uzależnione od doświadczenia)pracę od zaraz w systemie dwuzmianowym (8-16; 12-20)elastyczny grafikdobrą atmosferę stałe zatrudnienie zadaniaprzygotowywanie posiłków, potraw kuchni wschodniejdbałość o porządek w miejscu pracyoczekujemyksiążeczki sanepidowskiej mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy w gastronomii, lecz nie masz doświadczenia? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy w jednej z najpopularniejszych restauracji w rejonie, która serwuje tradycyjną ormiańską kuchnię! Nie czekaj- wyślij nam swoje CV!oferujemyumowę o pracę zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy wynagrodzenie podstawowe 3500-4500 brutto (uzależnione od doświadczenia)pracę od zaraz w systemie dwuzmianowym (8-16; 12-20)elastyczny grafikdobrą atmosferę stałe zatrudnienie zadaniaprzygotowywanie posiłków, potraw kuchni wschodniejdbałość o porządek w miejscu pracyoczekujemyksiążeczki sanepidowskiej mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Currently for one of our clients we are looking for Support Engineer. In Customer Service and Support, we are focused on how we can Empower, Help, and Advise our customers. We engage in solving complex problems for customers, we collaborate and knowledge share with each other, and we innovate on solutions to enable our customers to make the most of our products. Our team is geographically distributed, we speak many languages and we come from a variety of cultural backgrounds. We are rapidly expanding, and we are looking for talented people with a passion for solving complex issues and an obsession for customer happiness. oferujemyA culture of growth and development with a training budget. We work remotely. 12 month contract of employment. Opportunity to work in an international, multi-cultural environment. Ambitious role in a global company. Flexible working conditions.zadaniaExhibit leadership through personal responsibility, accountability and teamwork. Act as a technical focal point in cooperative relationships with other companies. Manage crisis situations that may involve technically challenging issues and diverse audiences while ensuring high customer satisfaction. Own and resolve technically complex mission critical or politically hot customer issues. Use trace analysis, debug skills and other proprietary tools, to analyze problems and develop solutions to meet customer needs. Demonstrate strong interpersonal and communication skills, while working with diverse audiences including highly technical IT professionals, developers, architects, and executive management. oczekujemyTechnical Degree or adequate practical background (2-5 years) on the following Technologies Strong knowledge of Microsoft SQL Server 2008 R2 / 2012 / 2014 /2016 /2017 /2019 at administrative level (Installation, index and table maintenance, backups etc.) Strong knowledge of Microsoft SQL Server 2008 R2 / 2012 / 2014/2016/2017/2019 at dev level (SQL language, Stored Procedures, etc.) Good Windows Operating System background on Threads, Processes and Memory Management (Heap, Stack, Virtual Memory) Additional skills on one of the following technologies will be considered a big plus Windows Clustering Debugging / Creating and Reading memory Dumps Basic Programming skills with Python, R, C# or VB.Net Good Knowledge of .Net Framework Cloud knowledge (AZURE) A Microsoft certification (MCSE or MCSD) is also considered a plus. Excellent understanding of Database concepts and deployments Experience supporting or maintaining complex mission critical database solutions, RDMS technologies, and/or SQL language Strong problem solving and troubleshooting skills, an ability to use various data collection tools and methodologies to analyze problems, determine root cause and develop solutions Excellent Communication Skills - verbal, listening, and written (including technical writing). Passion for technology, lifelong learning and professional development. Experience in one or more of these areas desirable Experience supporting Azure or other cloud-based solutions Microsoft certifications in data platform or Azure technologies Experience troubleshooting distributed solutions Experience troubleshooting Open Source Databases like MySQL, Postgre SQL, etc., Basic Networking (TCP/IP communications, UDP, OSI model, DNS, firewalls), Storage and Platform troubleshooting skills Good knowledge of writing applications that use data access technologies (i.e. ADO, ADO.NET, ODBC, OLE DB, and any ORM frameworks against RDBMSs like Microsoft SQL Server, Oracle, Sybase, MySQL) Language QualificationAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Currently for one of our clients we are looking for Support Engineer. In Customer Service and Support, we are focused on how we can Empower, Help, and Advise our customers. We engage in solving complex problems for customers, we collaborate and knowledge share with each other, and we innovate on solutions to enable our customers to make the most of our products. Our team is geographically distributed, we speak many languages and we come from a variety of cultural backgrounds. We are rapidly expanding, and we are looking for talented people with a passion for solving complex issues and an obsession for customer happiness. oferujemyA culture of growth and development with a training budget. We work remotely. 12 month contract of employment. Opportunity to work in an international, multi-cultural environment. Ambitious role in a global company. Flexible working conditions.zadaniaExhibit leadership through personal responsibility, accountability and teamwork. Act as a technical focal point in cooperative relationships with other companies. Manage crisis situations that may involve technically challenging issues and diverse audiences while ensuring high customer satisfaction. Own and resolve technically complex mission critical or politically hot customer issues. Use trace analysis, debug skills and other proprietary tools, to analyze problems and develop solutions to meet customer needs. Demonstrate strong interpersonal and communication skills, while working with diverse audiences including highly technical IT professionals, developers, architects, and executive management. oczekujemyTechnical Degree or adequate practical background (2-5 years) on the following Technologies Strong knowledge of Microsoft SQL Server 2008 R2 / 2012 / 2014 /2016 /2017 /2019 at administrative level (Installation, index and table maintenance, backups etc.) Strong knowledge of Microsoft SQL Server 2008 R2 / 2012 / 2014/2016/2017/2019 at dev level (SQL language, Stored Procedures, etc.) Good Windows Operating System background on Threads, Processes and Memory Management (Heap, Stack, Virtual Memory) Additional skills on one of the following technologies will be considered a big plus Windows Clustering Debugging / Creating and Reading memory Dumps Basic Programming skills with Python, R, C# or VB.Net Good Knowledge of .Net Framework Cloud knowledge (AZURE) A Microsoft certification (MCSE or MCSD) is also considered a plus. Excellent understanding of Database concepts and deployments Experience supporting or maintaining complex mission critical database solutions, RDMS technologies, and/or SQL language Strong problem solving and troubleshooting skills, an ability to use various data collection tools and methodologies to analyze problems, determine root cause and develop solutions Excellent Communication Skills - verbal, listening, and written (including technical writing). Passion for technology, lifelong learning and professional development. Experience in one or more of these areas desirable Experience supporting Azure or other cloud-based solutions Microsoft certifications in data platform or Azure technologies Experience troubleshooting distributed solutions Experience troubleshooting Open Source Databases like MySQL, Postgre SQL, etc., Basic Networking (TCP/IP communications, UDP, OSI model, DNS, firewalls), Storage and Platform troubleshooting skills Good knowledge of writing applications that use data access technologies (i.e. ADO, ADO.NET, ODBC, OLE DB, and any ORM frameworks against RDBMSs like Microsoft SQL Server, Oracle, Sybase, MySQL) Language QualificationAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • jelenia góra, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Oferta stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie w branży elektrotechnicznej. Nie czekaj! Zgłoś się do nas! Rozwijaj się w nowoczesnym zakładzie! Zadzwoń lub wyślij sms o treści PRACA na numer 609 899 399 lub zgłoś się poprzez formularz aplikacyjny. lokalizacja: Jelenia Góraoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, stawiającej na nowoczesne rozwiązania możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - szkolenia atrakcyjne wynagrodzeniezadaniadokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń technicznych, instalacja, montaż oraz odbiory techniczne utrzymanie ciągłości produkcji maszyn i innych urządzeń poprzez prowadzenie bieżących napraw i konserwacji, usuwanie usterek i awariimonitorowanie stanu eksploatowanych maszyn i urządzeń w zakresie obowiązujących norm i przepisów BHP, PPOŻ., ochrony środowiska i organizacji pracy,prowadzenie dokumentacji technicznejoczekujemyznajomości budowy maszyn produkcyjnych typu wtryskarki, prasy, automaty montażowe, umiejętności czytania schematów z zakresu elektryki i automatyki przemysłowej,doświadczenia przy naprawach maszyn produkcyjnych w dz. utrzymania ruchu, uprawnień SEP.  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Oferta stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie w branży elektrotechnicznej. Nie czekaj! Zgłoś się do nas! Rozwijaj się w nowoczesnym zakładzie! Zadzwoń lub wyślij sms o treści PRACA na numer 609 899 399 lub zgłoś się poprzez formularz aplikacyjny. lokalizacja: Jelenia Góraoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, stawiającej na nowoczesne rozwiązania możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych - szkolenia atrakcyjne wynagrodzeniezadaniadokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń technicznych, instalacja, montaż oraz odbiory techniczne utrzymanie ciągłości produkcji maszyn i innych urządzeń poprzez prowadzenie bieżących napraw i konserwacji, usuwanie usterek i awariimonitorowanie stanu eksploatowanych maszyn i urządzeń w zakresie obowiązujących norm i przepisów BHP, PPOŻ., ochrony środowiska i organizacji pracy,prowadzenie dokumentacji technicznejoczekujemyznajomości budowy maszyn produkcyjnych typu wtryskarki, prasy, automaty montażowe, umiejętności czytania schematów z zakresu elektryki i automatyki przemysłowej,doświadczenia przy naprawach maszyn produkcyjnych w dz. utrzymania ruchu, uprawnień SEP.  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • nysa, opolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Lubisz jak wszystko jest poukładane, czyste i dobrze wygląda? Gwarantujemy darmowy transport wliczony w godziny pracy. Nie masz doświadczenia > przeszkolimy Cię! Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj!Lokalizacja zakładu pracy: Radzikowice oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres trwania projektu pełne wdrożenie w obowiązki od pierwszego dnia przeszkolenie do obsługi specjalistycznych maszyn czyszczących praca na jedną zmianę darmowy transport do pracy z Nysy i okolic (godziny przeznaczone na dojazdy są liczone jako godziny pracy) zadaniautrzymanie czystości maszyn i hal produkcyjnych praca porządkowe po demontażu maszyn przygotowanie pomieszczeń do poszczególnych faz produkcyjnych oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych gotowość do podjęcia pracy od zaraz Aplikuj już dziś lub zadzwoń pod numer 725 300 308Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Lubisz jak wszystko jest poukładane, czyste i dobrze wygląda? Gwarantujemy darmowy transport wliczony w godziny pracy. Nie masz doświadczenia > przeszkolimy Cię! Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj!Lokalizacja zakładu pracy: Radzikowice oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres trwania projektu pełne wdrożenie w obowiązki od pierwszego dnia przeszkolenie do obsługi specjalistycznych maszyn czyszczących praca na jedną zmianę darmowy transport do pracy z Nysy i okolic (godziny przeznaczone na dojazdy są liczone jako godziny pracy) zadaniautrzymanie czystości maszyn i hal produkcyjnych praca porządkowe po demontażu maszyn przygotowanie pomieszczeń do poszczególnych faz produkcyjnych oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych gotowość do podjęcia pracy od zaraz Aplikuj już dziś lub zadzwoń pod numer 725 300 308Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      oglądasz 30 z 326 ofert pracy

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.