badanie randstad employer brand

Wizerunek pracodawcy to uniwersalna wartość dla firmy. I to bez względu na koniunkturę gospodarczą. Strategię employer brandingu buduje się z myślą o długofalowym rozwoju przedsiębiorstwa i pozyskiwaniu ludzi, którzy będą pracować na jego sukces. Wyzwania rynku pracy, choćby takie, z jakimi mierzymy się w 2020 roku, wpływają jedynie na to, które aspekty marki pracodawcy stają się w oczach pracowników kluczowe, a które odchodzą na dalszy plan.

Od lat w badaniu Randstad Employer Brand Research pytamy o to polskich pracowników. Na tej podstawie tworzymy też listę najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce. Pobierz najnowszą edycję raportu już teraz!

pobierz raport 2020
marka pracodawcy - jak ją skutecznie budować?

poznaj randstad employer brand research 2020

Aby skutecznie budować markę pracodawcy, konieczne jest stałe analizowanie faktycznych oczekiwań aktualnych i potencjalnych pracowników. Należy je bowiem uwzględniać w planowaniu i komunikowaniu konkretnych działań. To element długofalowej strategii, która sprawdzić się może także w czasach rynkowych wyzwań.

poznaj nasze badanie

dlaczego employer branding ma znacznie

Wiele wskazuje na to, że rok 2020 będzie rokiem zmiany na rynku pracy. Wpływ ma na to wiele czynników, w tym epidemia COVID-19. Skuteczna marka pracodawcy to strategia, którą buduje się na lata, a jedynie stale aktualizuje na podstawie sytuacji rynkowej. Historia naszego badania pokazuje, że w czasach wyzwań pracownicy są skłonni doceniać bardziej inne czynniki atrakcyjności pracodawcy, takie jak stabilność zatrudnienia i dobra kondycja finansowa przedsiębiorstwa.

czym jest employer branding?

Markę pracodawcy określa przede wszystkim reputacja Twojej firmy, to, jak postrzegają ją Twoi pracownicy, a także grono potencjalnych kandydatów. W marce pracodawcy zawierają się wartości firmy, jej kultura organizacyjna i środowisko pracy. Konsekwentnie kształtowana potrafi skutecznie wpłynąć na proces pozyskiwania najlepszych pracowników na rynku.

kompendium wiedzy EB