badanie randstad employer brand

Na niezwykle konkurencyjnym rynku pracy spójna strategia employer brandingowa może skutecznie wspierać pozyskiwanie najlepszych talentów. W procesie tworzenia strategii niezwykle istotna staje się wiedza o tym, co decyduje o wizerunku pracodawcy?

Od lat w badaniu Randstad Employer Brand Research pytamy o to polskich pracowników. Na tej podstawie tworzymy też listę najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce. Zamów już teraz najnowszą edycję raportu i jako pierwszy poznaj wyniki badania!

pobierz raport 2019

najbardziej atrakcyjni pracodawcy 2019

Samsung Electronics Polska, Toyota Motor Manufacturing Poland oraz Fujitsu Technology Solutions to liderzy wśród pracodawców marzeń 2019, czyli firm, które Polacy postrzegają jako najbardziej atrakcyjne miejsca pracy.

poznaj wszystkich laureatów

czym jest employer branding?

Markę pracodawcy określa przede wszystkim reputacja Twojej firmy, to, jak postrzegają ją Twoi pracownicy, a także grono potencjalnych kandydatów. W marce pracodawcy zawierają się wartości firmy, jej kultura organizacyjna i środowisko pracy. Konsekwentnie kształtowana potrafi skutecznie wpłynąć na proces pozyskiwania najlepszych pracowników na rynku.

kompendium wiedzy EB

dlaczego employer branding ma znacznie

Z naszego badania wynika, że rozpatrując ofertę zatrudnienia pracownicy poszukują czegoś więcej niż tylko atrakcyjnego poziomu wynagrodzenia. Stabilność zatrudnienia, miła atmosfera pracy oraz utrzymanie równowagi między pracą i życiem prywatnym to równie ważne cechy, jakimi kierują się pracownicy wybierając pracodawcę.

marka pracodawcy - jak ją skutecznie budować?

jak budować markę pracodawcy?

Aby skutecznie budować markę pracodawcy, konieczne jest stałe analizowanie faktycznych oczekiwań aktualnych i potecnalnych pracowników. Należy je bowiem uwzględniać w planowaniu i komunikowaniu konkretnych działań.

Jako eksperci od employer brandingu prowadzimy kompleksowe badania w tym zakresie. Sprawdzamy, które czynniki w największym stopniu wpływają pozytywnie na wizerunek pracodawców. W corocznym raporcie Randstad Employer Brand Research badamy potrzeby i oczekiwania pracowników w 30 krajach świata.

poznaj employer brand research