budowie silnej marki pracodawcy sprzyja wnikliwa analiza

Nasze doświadczenia w zakresie employer brandingu i kompleksowe badania, takie, jak Randstad Employer Brand Research, pozwalają nam poznać i zrozumieć potrzeby i motywacje pracowników na całym świecie. Dzięki temu możemy dzielić się wiedzą o czynnikach, które sprzyjają budowaniu silnej marki pracodawcy.

nasze badanie

prowadzimy od 17 lat
badamy pracowników w 30 krajach
co roku ankietujemy 160 000 respondentów
analizie poddajemy 5495 przedsiębiorstw

polska perspektywa

Przyjrzyj się jak pracodawców postrzegają pracownicy z Polski. Na które czynniki zwracają szczególną uwagę?

pobierz raport

globalne spojrzenie

Poznaj globalne trendy, które mają wpływ employer branding. Przekonaj się, czym w ocenie wizerunku pracodawców kierują się respondenci w innych rejonach świata.

pobierz raport

zbliżenie na branże

W szczegółowych raportach przyglądamy się także poszczególnym branżom, analizując wyzwania w zakresie employer brandingu, z którymi się mierzą. Pobierz szczegółowe raporty dla:

najbardziej atrakcyjni pracodawcy

Na podstawie wyników polskiej edycji Randstad Employer Brand Research co roku pracodawcom postrzeganym jako najbardziej atrakcyjni wręczamy statuetki Randstad Award.

poznaj zwycięzców 2018