budowie silnej marki pracodawcy sprzyja wnikliwa analiza

Nasze doświadczenia w zakresie employer brandingu i kompleksowe badania, takie, jak Randstad Employer Brand Research, pozwalają nam poznać i zrozumieć potrzeby i motywacje pracowników na całym świecie. Dzięki temu możemy dzielić się wiedzą o czynnikach, które sprzyjają budowaniu silnej marki pracodawcy.

nasze badanie

prowadzimy od 18 lat
badamy pracowników w 30 krajach
co roku ankietujemy 175 000 respondentów
analizie poddajemy 5755 przedsiębiorstw

polska perspektywa

Przyjrzyj się jak pracodawców postrzegają pracownicy z Polski. Na które czynniki zwracają szczególną uwagę?

pobierz raport 2019

globalne spojrzenie

Poznaj globalne trendy, które mają wpływ employer branding. Przekonaj się, czym w ocenie wizerunku pracodawców kierują się respondenci w innych rejonach świata.

pobierz raport

zbliżenie na branże

W szczegółowych raportach przyglądamy się także poszczególnym branżom, analizując wyzwania w zakresie employer brandingu, z którymi się mierzą. Pobierz szczegółowe raporty dla:

najbardziej atrakcyjni pracodawcy

Na podstawie wyników polskiej edycji Randstad Employer Brand Research co roku pracodawcom postrzeganym jako najbardziej atrakcyjni wręczamy statuetki Randstad Award.

poznaj zwycięzców 2018

workforce360

zobacz wszystkie artykuły
Nie odnaleziono

read more about this topic?

zobacz wszystkie