Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla administracja: 41

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem i chcesz sobie dorobić zdobywając przy tym cenne doświadczenie w obszarze administracji? A może interesuje Cię dodatkowa praca na pół etatu? Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś.oferujemymożliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności,oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na pół etatu (umowa na 18 miesięcy),wynagrodzenie w wysokości 30 zł brutto/h,pakiet benefitów.zadaniakoorynowanie obiegu korespondencji,organizowanie podróży służbowych,pomoc w organizowaniu eventów firmowych oraz szkoleń,obsługa gości w języku polskim oraz angielskim,praca z dokumentami,zarzadzanie flotą samochodową,inne czynności biurowe.oczekujemyznajomości pakietu Microsoft Office,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,prawa jazdy kat.B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem i chcesz sobie dorobić zdobywając przy tym cenne doświadczenie w obszarze administracji? A może interesuje Cię dodatkowa praca na pół etatu? Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś.oferujemymożliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności,oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na pół etatu (umowa na 18 miesięcy),wynagrodzenie w wysokości 30 zł brutto/h,pakiet benefitów.zadaniakoorynowanie obiegu korespondencji,organizowanie podróży służbowych,pomoc w organizowaniu eventów firmowych oraz szkoleń,obsługa gości w języku polskim oraz angielskim,praca z dokumentami,zarzadzanie flotą samochodową,inne czynności biurowe.oczekujemyznajomości pakietu Microsoft Office,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,prawa jazdy kat.B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, znasz pakiet MS Office i interesuje Cię praca biurowa? Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Asystenta/tki Działu Import. Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś. oferujemyoferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 4 miesiące,wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/h,praca w godzina 8/8:30-16/16:30,możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności.zadaniapraca z dokumentami,podstawowe czynności biurowepraca z MS Office (Excel, Word) - wprowadzanie danych, uzupełnianie raportów.oczekujemypodstawowej znajomości MS Officegotowości do pracy na pełen etat,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, znasz pakiet MS Office i interesuje Cię praca biurowa? Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Asystenta/tki Działu Import. Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś. oferujemyoferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 4 miesiące,wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/h,praca w godzina 8/8:30-16/16:30,możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności.zadaniapraca z dokumentami,podstawowe czynności biurowepraca z MS Office (Excel, Word) - wprowadzanie danych, uzupełnianie raportów.oczekujemypodstawowej znajomości MS Officegotowości do pracy na pełen etat,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tomaszów mazowiecki, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz mieć możliwość pracy zdalnej? interesuje Cię obszar ekonomi / finansów / rachunkowości? Szukasz pracy biurowej? Nie czekaj - aplikujmiejsce pracy Tomaszów Mazowiecki lub zdanie oferujemyumowę o pracę tymczasową pracę w godzinach 8-16 i co trzeci tydzień 10.30: 18.30  możliwość zdobycia doświadczenia w korporacji pracę zdalną start pracy od 15.11.2021zadaniaAktywne monitorowanie i kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientówRozliczanie i alokacja przelewów bankowychAktywnym kontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należnościRaportowaniu stanu należności w różnych przekrojach w zależności od charakterystyki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i Finansowegooczekujemymile widziane doświadczenie związane z księgowością , finansami , administracją mile widziane wykształcenie w kierunkuekonomicznymmotywacja do pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz mieć możliwość pracy zdalnej? interesuje Cię obszar ekonomi / finansów / rachunkowości? Szukasz pracy biurowej? Nie czekaj - aplikujmiejsce pracy Tomaszów Mazowiecki lub zdanie oferujemyumowę o pracę tymczasową pracę w godzinach 8-16 i co trzeci tydzień 10.30: 18.30  możliwość zdobycia doświadczenia w korporacji pracę zdalną start pracy od 15.11.2021zadaniaAktywne monitorowanie i kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientówRozliczanie i alokacja przelewów bankowychAktywnym kontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należnościRaportowaniu stanu należności w różnych przekrojach w zależności od charakterystyki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i Finansowegooczekujemymile widziane doświadczenie związane z księgowością , finansami , administracją mile widziane wykształcenie w kierunkuekonomicznymmotywacja do pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • zaklików, podkarpackie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dorywczej ?Aplikuj!oferujemyumowa zlecenie,stawka 50zł/h,elastyczne godziny pracy/praca dorywcza.zadaniaobserwator na egzaminie z języka ang.oczekujemy sumienność.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dorywczej ?Aplikuj!oferujemyumowa zlecenie,stawka 50zł/h,elastyczne godziny pracy/praca dorywcza.zadaniaobserwator na egzaminie z języka ang.oczekujemy sumienność.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie w administracji  i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie. Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne praktyki w naszym dziale adminitracji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-2 miesiące.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale administracji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowychindywidualne dostosowanie planu praktyk!pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązków!super atmosferę! po zakończeniu praktyk wystawiamy referencje :)biuro zlokalizowane w centrum Poznaniazadaniaprocesowanie e-dokumentówwsparcie w tworzeniu korespondencji wychodzącej obsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychzapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacjitworzenie akt osobowych pracownikówoczekujemymile widziane posiadanie statusu studenta (preferowane kierunki studiów: Administracja, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)motywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS Office Brzmi ciekawie? Zgłoś się już dziś i zdobądź doświadczenie w HR! Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń lub wyślij sms o treści "Praktyki" na numer 605 133 217 - oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie w administracji  i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie. Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne praktyki w naszym dziale adminitracji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-2 miesiące.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale administracji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowychindywidualne dostosowanie planu praktyk!pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązków!super atmosferę! po zakończeniu praktyk wystawiamy referencje :)biuro zlokalizowane w centrum Poznaniazadaniaprocesowanie e-dokumentówwsparcie w tworzeniu korespondencji wychodzącej obsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychzapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacjitworzenie akt osobowych pracownikówoczekujemymile widziane posiadanie statusu studenta (preferowane kierunki studiów: Administracja, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)motywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS Office Brzmi ciekawie? Zgłoś się już dziś i zdobądź doświadczenie w HR! Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń lub wyślij sms o treści "Praktyki" na numer 605 133 217 - oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 20 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w nowoczesnym biurze przy Grunwaldzkiejpakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do pt. w godzinach 8.00-24.00zadaniamailowe / telefoniczne wsparcie klientów i partnerówoczekujemykomunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 20 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w nowoczesnym biurze przy Grunwaldzkiejpakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do pt. w godzinach 8.00-24.00zadaniamailowe / telefoniczne wsparcie klientów i partnerówoczekujemykomunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemah wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemah wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś/chciałabyś wykorzystać go do swojej codziennej pracy, zaś program Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? chcesz spróbować swoich sił na stanowisku administracyjnym w znanej firmie? jeśli tak, nie zwlekaj - zaaplikuj już teraz!oferujemypracę od zaraz w cenionym i powszechnie znanym przedsiębiorstwie z branży FMCGzatrudnienie bezpośrednio u klienta na okres 2-3 miesięcy (z możliwością dalszej współpracy)atrakcyjne wynagrodzenie pracę w godzinach 8-16/9-17 od poniedziałku do piątkuzdobycie wartościowych umiejętności i doświadczeńzadaniawsparcie administracyjne Działu Zakupówanaliza danych i sporządzanie raportów w programie Excel, prowadzenie dokmentacjikontakt z dostawcami obsługa procesów dostaw i zakupów towarówoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości programu Excel motywacji i chęci do pracyzaangażowania i dyspozycyjnościkomunikatywności i pozytywnego nastawieniadoświadczenie nie jest wymagane - wszystkiego nauczymy! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś/chciałabyś wykorzystać go do swojej codziennej pracy, zaś program Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? chcesz spróbować swoich sił na stanowisku administracyjnym w znanej firmie? jeśli tak, nie zwlekaj - zaaplikuj już teraz!oferujemypracę od zaraz w cenionym i powszechnie znanym przedsiębiorstwie z branży FMCGzatrudnienie bezpośrednio u klienta na okres 2-3 miesięcy (z możliwością dalszej współpracy)atrakcyjne wynagrodzenie pracę w godzinach 8-16/9-17 od poniedziałku do piątkuzdobycie wartościowych umiejętności i doświadczeńzadaniawsparcie administracyjne Działu Zakupówanaliza danych i sporządzanie raportów w programie Excel, prowadzenie dokmentacjikontakt z dostawcami obsługa procesów dostaw i zakupów towarówoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości programu Excel motywacji i chęci do pracyzaangażowania i dyspozycyjnościkomunikatywności i pozytywnego nastawieniadoświadczenie nie jest wymagane - wszystkiego nauczymy! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży ubezpieczeń, poszukujemy dyspozycyjnej osoby do ZDALNEJ pracy nas stanowisku asystenta do zespołu flot! Poszukujesz stabilnej, spokojnej pracy w administracji? Być może czekamy na Ciebie :) oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStawkę 23zł brutto za h Zatrudnienie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia współpracyPracę w pełni ZDALNĄ w godzinach biurowych (140-160h miesięcznie)Okres szkoleniowo-wdrożeniowy odbywa się na terenie Warszawy (2-3dni)zadaniaTworzenie tabel w excelu i ich opracowywanie/wprowadzanie danych, porównywanie danychWprowadzanie do systemu polis, aneksów do polis, danych pojazdów.Podłączanie dokumentów do systemuZgłaszanie sprzedaży pojazdów do Zakładów UbezpieczeńoczekujemyŚredniozaawansowanych umiejętności w ExceluBiegłości we wprowadzaniu danychSkrupulatności, dokładnościMotywacji do działaniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży ubezpieczeń, poszukujemy dyspozycyjnej osoby do ZDALNEJ pracy nas stanowisku asystenta do zespołu flot! Poszukujesz stabilnej, spokojnej pracy w administracji? Być może czekamy na Ciebie :) oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStawkę 23zł brutto za h Zatrudnienie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia współpracyPracę w pełni ZDALNĄ w godzinach biurowych (140-160h miesięcznie)Okres szkoleniowo-wdrożeniowy odbywa się na terenie Warszawy (2-3dni)zadaniaTworzenie tabel w excelu i ich opracowywanie/wprowadzanie danych, porównywanie danychWprowadzanie do systemu polis, aneksów do polis, danych pojazdów.Podłączanie dokumentów do systemuZgłaszanie sprzedaży pojazdów do Zakładów UbezpieczeńoczekujemyŚredniozaawansowanych umiejętności w ExceluBiegłości we wprowadzaniu danychSkrupulatności, dokładnościMotywacji do działaniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bolesławiec, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukam 4 osób, które pracując w firmie naszego klienta, bedą pełniły rolę koordynatorów i tłumaczy pomiędzy ukraińskojęzycznymi pracownikami, a polskojęzycznymi przełożonymi i współpracownikmi. Głównym zadanim koordyntora będzie wspieranie w komunikacji osób z różnych grup językowych oraz wsparcie w koordynacji pracy ukraińsko i rozyjsko-języcznych pracowników. Jeśli znasz język polski i ukraiński w mowie i piśmie. Zapraszam Panie i Panów.oferujemyumowę o pracę na pełny etat podpisaną z agencją pracy,wynagrodzenie w wysokości 4800 zł brutto miesięcznie + dodatek w wysokości 380 zł za pracę w systemie czterobrygadowym,pomoc w legalizacji pobytu i pracy jeśli zajdzie taka potrzeba,możliwość podjęcia pracy na długi okres,pracę na terenie fimy naszego Klienta, w hali produkcyjnej, ale nie będziesz obsługiwać maszyn, zadaniatłumaczenia ustne i pisemne z języka polskiego na ukraiński i ukraińskiego na polski, będziesz pomagać w tłumaczeniu podczasz szkolenia nowych pracowników, a także później w czasie ich pracy przy maszynachkoordynacja pracy pracowników obcokrajowcówoczekujemybiegłej znajomości w mowie i piśmie języka polskiego i ukraińskiego (przeprowadzimy weryfikację znajomości obu języków)gotowości do pracy na 3 zmiany po 8 godzin w systemie czerobrygadowym (3 dni pracy 1 dzień wolny)gotowości do pracy w oparciu o umowę o pracę tymczasową (to tylko nazwa umowy, szukamy osób na długi okres)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukam 4 osób, które pracując w firmie naszego klienta, bedą pełniły rolę koordynatorów i tłumaczy pomiędzy ukraińskojęzycznymi pracownikami, a polskojęzycznymi przełożonymi i współpracownikmi. Głównym zadanim koordyntora będzie wspieranie w komunikacji osób z różnych grup językowych oraz wsparcie w koordynacji pracy ukraińsko i rozyjsko-języcznych pracowników. Jeśli znasz język polski i ukraiński w mowie i piśmie. Zapraszam Panie i Panów.oferujemyumowę o pracę na pełny etat podpisaną z agencją pracy,wynagrodzenie w wysokości 4800 zł brutto miesięcznie + dodatek w wysokości 380 zł za pracę w systemie czterobrygadowym,pomoc w legalizacji pobytu i pracy jeśli zajdzie taka potrzeba,możliwość podjęcia pracy na długi okres,pracę na terenie fimy naszego Klienta, w hali produkcyjnej, ale nie będziesz obsługiwać maszyn, zadaniatłumaczenia ustne i pisemne z języka polskiego na ukraiński i ukraińskiego na polski, będziesz pomagać w tłumaczeniu podczasz szkolenia nowych pracowników, a także później w czasie ich pracy przy maszynachkoordynacja pracy pracowników obcokrajowcówoczekujemybiegłej znajomości w mowie i piśmie języka polskiego i ukraińskiego (przeprowadzimy weryfikację znajomości obu języków)gotowości do pracy na 3 zmiany po 8 godzin w systemie czerobrygadowym (3 dni pracy 1 dzień wolny)gotowości do pracy w oparciu o umowę o pracę tymczasową (to tylko nazwa umowy, szukamy osób na długi okres)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie zespołu podatkowego w bieżących aktywnościach,Obsługa kancelarii finansowej,Procesowanie faktur i dokumentów wpływających do Spółki.oczekujemyRzetelności i dokładności,Dbania o terminowość wykonywanej pracy i odpowiedzialności za jej wykonanie,Z uwagi na charakter pracy: gotowości na rutynowość niektórych zadań,  Dobrego, komunikatywnego angielskiego,Chęci do nauki i rozwoju.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie zespołu podatkowego w bieżących aktywnościach,Obsługa kancelarii finansowej,Procesowanie faktur i dokumentów wpływających do Spółki.oczekujemyRzetelności i dokładności,Dbania o terminowość wykonywanej pracy i odpowiedzialności za jej wykonanie,Z uwagi na charakter pracy: gotowości na rutynowość niektórych zadań,  Dobrego, komunikatywnego angielskiego,Chęci do nauki i rozwoju.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta znanej sieci handlowej z asortymentem dla dzieci poszukujemy pracowników do wsparcia działu księgowości na okres jednego miesiąca. Miejsce pracy Warszawa Domaniewska.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (z ZUS lub bez ZUS),godziny pracy 9.00 17.00,pracę od poniedziałku do piątku,stawka 22 pln/h brutto.zadaniawprowadzenie danych dotyczących umow najmu do systemu spolki (używanego do tego celu) na podstawie umowy,aktualizacja istniejących danych w systemie na podstawie umowy/danych w excelu,weryfikacja danych w systemie ws dane w tabelach excelowych,wygenerowanie raportów, tabel ruchu z systemu dotyczących umów najmu.oczekujemyznajomość Excela co najmniej dobra,dyspozycyjność na miesiąc. 
      Dla naszego klienta znanej sieci handlowej z asortymentem dla dzieci poszukujemy pracowników do wsparcia działu księgowości na okres jednego miesiąca. Miejsce pracy Warszawa Domaniewska.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (z ZUS lub bez ZUS),godziny pracy 9.00 17.00,pracę od poniedziałku do piątku,stawka 22 pln/h brutto.zadaniawprowadzenie danych dotyczących umow najmu do systemu spolki (używanego do tego celu) na podstawie umowy,aktualizacja istniejących danych w systemie na podstawie umowy/danych w excelu,weryfikacja danych w systemie ws dane w tabelach excelowych,wygenerowanie raportów, tabel ruchu z systemu dotyczących umów najmu.oczekujemyznajomość Excela co najmniej dobra,dyspozycyjność na miesiąc. 
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz pracę zza biurka? Masz doświadczenie w pracy na recepcji? Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy recepcjonisty/tki! Nie czekaj, aplikuj! Lokalizacja: Gdynia oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy,pracę w przyjemnej atmosferze,możliwość rozwoju zawodowego,kompleksowe szkolenie. zadaniawprowadzanie umów handlowych,odpowiedzialność za obieg dokumentów w firmie,odbieranie i przekierowywanie telefonów,obsługa poczty,przyjmowanie gości na recepcji, kierowanie do odpowiednich działów. oczekujemyj. angielski w stopniu komunikatywnym,mile widziana znajomość kodeksu pracy,uprzejmość, dyplomacja, miła prezencja,świetna organizacja pracy,skrupulatność. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz pracę zza biurka? Masz doświadczenie w pracy na recepcji? Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy recepcjonisty/tki! Nie czekaj, aplikuj! Lokalizacja: Gdynia oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy,pracę w przyjemnej atmosferze,możliwość rozwoju zawodowego,kompleksowe szkolenie. zadaniawprowadzanie umów handlowych,odpowiedzialność za obieg dokumentów w firmie,odbieranie i przekierowywanie telefonów,obsługa poczty,przyjmowanie gości na recepcji, kierowanie do odpowiednich działów. oczekujemyj. angielski w stopniu komunikatywnym,mile widziana znajomość kodeksu pracy,uprzejmość, dyplomacja, miła prezencja,świetna organizacja pracy,skrupulatność. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy administracyjnej,pracę w centrum przetwarzania dokumentów,umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe,na początek stawkę godzinową 21 zł / h,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście).zadaniazakres obowiązków dostosowany do doświadczenia i możliwości,przygotowywanie dokumentów,obsługa dokumentów, wprowadzanie danych do systemu,skanowanie, kopiowanie.oczekujemysystematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,zaangażowania w powierzone obowiązki,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjnej? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy administracyjnej,pracę w centrum przetwarzania dokumentów,umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe,na początek stawkę godzinową 21 zł / h,pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście).zadaniazakres obowiązków dostosowany do doświadczenia i możliwości,przygotowywanie dokumentów,obsługa dokumentów, wprowadzanie danych do systemu,skanowanie, kopiowanie.oczekujemysystematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,zaangażowania w powierzone obowiązki,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów  oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excelsamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracę  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów  oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excelsamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracę  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds zamówień, którzy dołączą do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjnej oraz międzynarodowa firma z siedzibą w Łodzi. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością pójścia do biurakartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniaUtrzymanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiPrzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychRozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówienia i odpowiadanie na różne zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamiWprowadzanie zmian w istniejących zamówieniachOdpowiedzialność za proces posprzedażowyoczekujemymile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami i planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemdobre umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)dobre umiejętności pisemne i ustne w języku rosyjskim lub czeskim (min. B2) będą dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds zamówień, którzy dołączą do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjnej oraz międzynarodowa firma z siedzibą w Łodzi. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością pójścia do biurakartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniaUtrzymanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiPrzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychRozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówienia i odpowiadanie na różne zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamiWprowadzanie zmian w istniejących zamówieniachOdpowiedzialność za proces posprzedażowyoczekujemymile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami i planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemdobre umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)dobre umiejętności pisemne i ustne w języku rosyjskim lub czeskim (min. B2) będą dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta i chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, a dodatkowo znasz język angielski?Szukamy właśnie Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniakoordynowanie procesów logistycznychkontakt z dostawcami rozwiązywanie adhocowych problemówwspółpraca z innymi działami w firmieoczekujemywyższe wykształcenie (minimum licencjat)znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - min. B2doświadczenie związane z obsługą klientadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoledobra znajomość Excelaumiejętności analitycznego myśleniamile widziane doświadczenie w logistyce (studia lub aktualna praca w logistyce)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta i chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, a dodatkowo znasz język angielski?Szukamy właśnie Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniakoordynowanie procesów logistycznychkontakt z dostawcami rozwiązywanie adhocowych problemówwspółpraca z innymi działami w firmieoczekujemywyższe wykształcenie (minimum licencjat)znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - min. B2doświadczenie związane z obsługą klientadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoledobra znajomość Excelaumiejętności analitycznego myśleniamile widziane doświadczenie w logistyce (studia lub aktualna praca w logistyce)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.  zadaniazarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie i weryfikacja faktur,prowadzenie archiwum dokumentów,zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i zestawień,podejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy. oczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,doświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.  zadaniazarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie i weryfikacja faktur,prowadzenie archiwum dokumentów,zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i zestawień,podejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy. oczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,doświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś świetnie zorganizowany/a?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym?Szukasz możliwości dodatkowego zarobku?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę!oferujemyumowę zlecenia tymczasowego, pracę na 1/2 etatu,wynagrodzenie: 23,81 zł brutto h, elastyczne godziny pracy,dodatki w postaci kosmetyków i perfum, lokalizacja: ul. Domaniewska.zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniących,przyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących,współpraca z dostawcami recepcyjnymi i/lub administracyjnymi, w tym stały kontakt z opiekunami oraz rozliczanie faktur w systemie SAP.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś świetnie zorganizowany/a?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym?Szukasz możliwości dodatkowego zarobku?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę!oferujemyumowę zlecenia tymczasowego, pracę na 1/2 etatu,wynagrodzenie: 23,81 zł brutto h, elastyczne godziny pracy,dodatki w postaci kosmetyków i perfum, lokalizacja: ul. Domaniewska.zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniących,przyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących,współpraca z dostawcami recepcyjnymi i/lub administracyjnymi, w tym stały kontakt z opiekunami oraz rozliczanie faktur w systemie SAP.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Skorzystaj z okazji, dołącz do naszego zespołu Regulatory i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci niepowtarzalną szansę rozwoju swoich umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania międzynarodowego zespołu Regulatory,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniaadministacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach,zarządzanie dokumentami w bazach danych,praca z danymi (Excel).oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (codzienna współpraca z międzynarodowym zespołem oraz zagranicznym menadżerem),wiedza medyczna / okołomedyczna mile widziana (np.farmacja),zdolności komunikacyjnych,znajomości MS Office (w szczególności Excel).CV prosimy wysyłać wyłącznie w języku angielskim.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Skorzystaj z okazji, dołącz do naszego zespołu Regulatory i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci niepowtarzalną szansę rozwoju swoich umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania międzynarodowego zespołu Regulatory,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniaadministacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach,zarządzanie dokumentami w bazach danych,praca z danymi (Excel).oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (codzienna współpraca z międzynarodowym zespołem oraz zagranicznym menadżerem),wiedza medyczna / okołomedyczna mile widziana (np.farmacja),zdolności komunikacyjnych,znajomości MS Office (w szczególności Excel).CV prosimy wysyłać wyłącznie w języku angielskim.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy logistycznej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na stanowisko recepcyjne z komunikatywnym angielskim :oferujemyumowę zlecenie do 31.01.2021stawkę brutto 23/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 680 zł brutto pracę w godzinach biurowych (9:00 - 17:00)zadaniawsparcie recepcji głównej wysyłka i odbiór paczekporządkowanie dokumentacjioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedokładności oraz skrupulatnościumiejetności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy logistycznej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na stanowisko recepcyjne z komunikatywnym angielskim :oferujemyumowę zlecenie do 31.01.2021stawkę brutto 23/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 680 zł brutto pracę w godzinach biurowych (9:00 - 17:00)zadaniawsparcie recepcji głównej wysyłka i odbiór paczekporządkowanie dokumentacjioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedokładności oraz skrupulatnościumiejetności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do na stanowisko administracyjne w Łomiankach z komunikatywnym angielskim :oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie miesięczne 3 500 zł brutto pracę w dynamicznym zespolezadaniakontaktowanie się z zespołem w Indiach w zakresie fakturowaniaprace administracyjne - drukowanie i dystrybucja faktur, dystrybucja poczty przychodzącej w zależności od tematyki sprawyoczekujemykomunikatywnej znajomość języka angielskiego (głównie w piśmie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do na stanowisko administracyjne w Łomiankach z komunikatywnym angielskim :oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie miesięczne 3 500 zł brutto pracę w dynamicznym zespolezadaniakontaktowanie się z zespołem w Indiach w zakresie fakturowaniaprace administracyjne - drukowanie i dystrybucja faktur, dystrybucja poczty przychodzącej w zależności od tematyki sprawyoczekujemykomunikatywnej znajomość języka angielskiego (głównie w piśmie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiądącego dostawcy gazu, szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zlecenie od 1.10 na co najmniej 10 miesięcy z szansą na stałe zatrudnieniestawkę 24,5 zł/h bruttopracę w godzinach biurowych ( 9:30 - 15:30) przez 6 lub 8 godzin dziennieelastyczność w kwestii urlopówzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemy języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmiewysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnychznajomości programów MS Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint,samodzielności oraz doskonałych zdolności organizacyjnychdoświadczenia na podobnym stanowisku nie jest konieczne, ale mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiądącego dostawcy gazu, szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zlecenie od 1.10 na co najmniej 10 miesięcy z szansą na stałe zatrudnieniestawkę 24,5 zł/h bruttopracę w godzinach biurowych ( 9:30 - 15:30) przez 6 lub 8 godzin dziennieelastyczność w kwestii urlopówzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemy języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmiewysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnychznajomości programów MS Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint,samodzielności oraz doskonałych zdolności organizacyjnychdoświadczenia na podobnym stanowisku nie jest konieczne, ale mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszych Klientów szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zleceniestawkę 20 - 25 zł brutto/hkilkudniowe zlecenia na zastępstwopracę w dynamicznym zespolepracę w godzinach biurowychzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowychwysokiej kultury osobistejumiejętności pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznymdoświadczenie na stanowiskach recepcyjnych milne widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszych Klientów szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zleceniestawkę 20 - 25 zł brutto/hkilkudniowe zlecenia na zastępstwopracę w dynamicznym zespolepracę w godzinach biurowychzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowychwysokiej kultury osobistejumiejętności pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznymdoświadczenie na stanowiskach recepcyjnych milne widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać zawodowo i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu  i zostań koordynatorem ds. obsługi pracowników tymczasowych - on-site support.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie lidera branży e-commerce na świecieatrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, etc.)premie za wynikipakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość pracy na różnorodnym oprogramowaniu zadaniaorganizacja i koordynacja bieżącej pracy pracowników podczas zmianyopieka nad obiegiem dokumentów między firmą a pracownikaminadzór nad bezpieczeństwem pracy pracowników prawidłowe prowadzenie elektronicznej karty czasu pracy pracowników tymczasowychkoordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowychoczekujemygotowość pracy w systemie zmianowym/równoważnym - średnio 4 dni pracy, 3 dni wolnegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Officewysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnychmile widziana znajomość prawa pracyBrzmi ciekawie? Zgłoś się już dziś i zdobądź doświadczenie !  Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń na numer +48 667 500 262  - oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać zawodowo i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu  i zostań koordynatorem ds. obsługi pracowników tymczasowych - on-site support.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie lidera branży e-commerce na świecieatrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, etc.)premie za wynikipakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość pracy na różnorodnym oprogramowaniu zadaniaorganizacja i koordynacja bieżącej pracy pracowników podczas zmianyopieka nad obiegiem dokumentów między firmą a pracownikaminadzór nad bezpieczeństwem pracy pracowników prawidłowe prowadzenie elektronicznej karty czasu pracy pracowników tymczasowychkoordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowychoczekujemygotowość pracy w systemie zmianowym/równoważnym - średnio 4 dni pracy, 3 dni wolnegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Officewysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnychmile widziana znajomość prawa pracyBrzmi ciekawie? Zgłoś się już dziś i zdobądź doświadczenie !  Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń na numer +48 667 500 262  - oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w dziale marketingu/komunikacji wewnętrznej?Zalezy Ci na pracy w międzynarodowej orgazizacji, w której codziennie będziesz wykorzystywał język angielski?Poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta ds marketingu i usług dla jednego z naszych Klientów z siedzibą w Kajetanach.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w Randstad Polskaatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 lub 9:00-17:00pakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)pracę w międzynarodowej organizacjimożliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwiezadania50% czasu pracy to zadania asystenckie (personal assistance) w dziale markietingu i komunikacji wewnętrznej;50% czasu pracy to prace administracyjne:drukowanie, skanowaniewprowadzanie danych do systemuweryfikacja poprawnosci dokumentówmonitorowanie terminów kontraktów i ich przedłużanieW pracy będziesz wsparciem dla międzynarodowego zespołu ze Wschodniej Europy, z którym będziesz komunikował/a się głównie w języku angielskim (mailowo i telefonicznie).oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (potrzebny w codziennej pracy)wyższego wykształcenia (lub studentów zaocznych)dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu Ms Office doświadczenie administracyjne/asystenckie/recepcyjne będzie dodatkowym atutemodpowiedzialności, dokładności, zwracania uwagi na szczegóły  (praca z dokumentami)dobrej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, analitycznego "umysłu"proaktywności i wysokich umiejętności komunikacyjnychotwartosci na pracę w środowisku wielokulturowym i międzynarodowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w dziale marketingu/komunikacji wewnętrznej?Zalezy Ci na pracy w międzynarodowej orgazizacji, w której codziennie będziesz wykorzystywał język angielski?Poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta ds marketingu i usług dla jednego z naszych Klientów z siedzibą w Kajetanach.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w Randstad Polskaatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 lub 9:00-17:00pakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)pracę w międzynarodowej organizacjimożliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwiezadania50% czasu pracy to zadania asystenckie (personal assistance) w dziale markietingu i komunikacji wewnętrznej;50% czasu pracy to prace administracyjne:drukowanie, skanowaniewprowadzanie danych do systemuweryfikacja poprawnosci dokumentówmonitorowanie terminów kontraktów i ich przedłużanieW pracy będziesz wsparciem dla międzynarodowego zespołu ze Wschodniej Europy, z którym będziesz komunikował/a się głównie w języku angielskim (mailowo i telefonicznie).oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (potrzebny w codziennej pracy)wyższego wykształcenia (lub studentów zaocznych)dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu Ms Office doświadczenie administracyjne/asystenckie/recepcyjne będzie dodatkowym atutemodpowiedzialności, dokładności, zwracania uwagi na szczegóły  (praca z dokumentami)dobrej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, analitycznego "umysłu"proaktywności i wysokich umiejętności komunikacyjnychotwartosci na pracę w środowisku wielokulturowym i międzynarodowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, wiodącej marki specjalizującej się w usługach dla biznesu poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko recepcyjneJeśli dokładność, prace biurowe, ale i kontakt telefoniczny, czy osobisty sprawia, że czujesz się komfortowo, aplikuj! :)oferujemyumowę zlecenie stawkę zależną od doświadczenia 22-26 zł brutto/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 520 zł brutto współpracę na 1,5 roku lub dłużejelastyczny grafik pracy w systemie zmianowy - 6h dziennie - 1 zmiana 8:30- 14:30 / 2 zmiana 11:30-17:30miłą atmosferę oraz bardzo zadbane i eleganckie miejsce pracyzadaniaorganizacja podróży pracowników koordynacja przebiegu dokumentów obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej i tradycyjnej inne prace biurowe zlecone przez przełożonych oczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego doświadczenia w pracy asystenckiej/ na recepcji w firmie o wysokim profilu biznesowym miłej aparycji pro-aktywnywnościsamodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, wiodącej marki specjalizującej się w usługach dla biznesu poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko recepcyjneJeśli dokładność, prace biurowe, ale i kontakt telefoniczny, czy osobisty sprawia, że czujesz się komfortowo, aplikuj! :)oferujemyumowę zlecenie stawkę zależną od doświadczenia 22-26 zł brutto/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 520 zł brutto współpracę na 1,5 roku lub dłużejelastyczny grafik pracy w systemie zmianowy - 6h dziennie - 1 zmiana 8:30- 14:30 / 2 zmiana 11:30-17:30miłą atmosferę oraz bardzo zadbane i eleganckie miejsce pracyzadaniaorganizacja podróży pracowników koordynacja przebiegu dokumentów obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej i tradycyjnej inne prace biurowe zlecone przez przełożonych oczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego doświadczenia w pracy asystenckiej/ na recepcji w firmie o wysokim profilu biznesowym miłej aparycji pro-aktywnywnościsamodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz zajęcia na wakacje? Lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoszkolenia wewnętrzneczas spędzony w miłe atmosferzenieodpłatne praktyki zawodowedobrą kawęzadaniaobsługa recepcjiselekcja kandydatówpraca z dokumentacjąparzenie kawyoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputeranastawienie na kontakt z klientemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz zajęcia na wakacje? Lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoszkolenia wewnętrzneczas spędzony w miłe atmosferzenieodpłatne praktyki zawodowedobrą kawęzadaniaobsługa recepcjiselekcja kandydatówpraca z dokumentacjąparzenie kawyoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputeranastawienie na kontakt z klientemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 41 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.