You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Administrator: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która otworzy przed Tobą nowe perspektywy oraz pozwoli wykorzystać swoje umiejętności?Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie i zaeży Ci na przyjaznym środowisku to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u Klientaszkolenia wstępne atrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalneprzyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołuelastyczny system czasu pracymożliwość pracy w systemie hybrydowympakiet benefitówzadaniabieżąca obsługa biura (m.in. korespondencja, telefony) i zapewnienie efektywnej komunikacji z klientamiadministrowanie reklamacjami klientów, wspierania procesu prowadzenie badania zadowolenie klientówdbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów dotyczących biura,administracja procesem sprzedaży napraw (T), serwisu (O),przygotowywanie ofert, umów, aneksów,raportowanie statystyk związanych z działalnością biura,przygotowanie analiz i prezentacji na potrzeby Oddziału ,uwzględnianie zasad EH&S we wszelkich sferach działalności wewnątrz firmy oraz decyzjach dotyczących klientów,,wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, a wchodzących w zakres zadań oddziału.oczekujemyznajmości języka angielskiego na poziomie co najmniej B1dobrej znajomośći arkuszy Excel (np. na potrzeby tworzenia raportów)otwartości na pracę hybrydowąumiejętności szybkiego uczenia się i samodzielnośćumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która otworzy przed Tobą nowe perspektywy oraz pozwoli wykorzystać swoje umiejętności?Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie i zaeży Ci na przyjaznym środowisku to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u Klientaszkolenia wstępne atrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalneprzyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołuelastyczny system czasu pracymożliwość pracy w systemie hybrydowympakiet benefitówzadaniabieżąca obsługa biura (m.in. korespondencja, telefony) i zapewnienie efektywnej komunikacji z klientamiadministrowanie reklamacjami klientów, wspierania procesu prowadzenie badania zadowolenie klientówdbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów dotyczących biura,administracja procesem sprzedaży napraw (T), serwisu (O),przygotowywanie ofert, umów, aneksów,raportowanie statystyk związanych z działalnością biura,przygotowanie analiz i prezentacji na potrzeby Oddziału ,uwzględnianie zasad EH&S we wszelkich sferach działalności wewnątrz firmy oraz decyzjach dotyczących klientów,,wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez przełożonego, a wchodzących w zakres zadań oddziału.oczekujemyznajmości języka angielskiego na poziomie co najmniej B1dobrej znajomośći arkuszy Excel (np. na potrzeby tworzenia raportów)otwartości na pracę hybrydowąumiejętności szybkiego uczenia się i samodzielnośćumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy zajmującej się logistyką kontenerową poszukujemy:Interim Training  AdminstratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością długofalowej współpracy)pracę od poniedziałku do piątku,możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniaprzeprowadzanie transakcji w systemie HR,praca z bazą danych,  wysyłanie dokumentów przez DocuSign,weryfikacja dostarczonych dokumentów,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrznych,pomoc w uzyskaniu wizy, pozwoleń na pracę,podstawowe zadania administracyjne związane z podróżami i  szkoleniem załóg na morzu,obsługa innych zadań pojawiających się doraźnie.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,dodatkowym atutem będzie międzynarodowe doświadczenie w pracy biurowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy zajmującej się logistyką kontenerową poszukujemy:Interim Training  AdminstratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością długofalowej współpracy)pracę od poniedziałku do piątku,możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniaprzeprowadzanie transakcji w systemie HR,praca z bazą danych,  wysyłanie dokumentów przez DocuSign,weryfikacja dostarczonych dokumentów,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrznych,pomoc w uzyskaniu wizy, pozwoleń na pracę,podstawowe zadania administracyjne związane z podróżami i  szkoleniem załóg na morzu,obsługa innych zadań pojawiających się doraźnie.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,dodatkowym atutem będzie międzynarodowe doświadczenie w pracy biurowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy wiertniczej oraz zajmującej się również m. in. logistyką kontenerową poszukujemy:interim crewing administratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością długofalowej współpracy),pracę od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7-17 (sam/a decydujesz w jakich godzinach chcesz pracować) w systemie hybrydowym, możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniapodstawowe zadania związane z administracją i szkoleniem załóg na morzu,weryfikacja danych do wystawienia dokumentów związanych z zatrudnieniem,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrznych,pomoc w uzyskaniu wiz, pozwoleń na pracę,wspieranie innych zadań związanych z administracją pracowników, również te ad hocowe,praca z bazami danych,przeprowadzanie transakcji w systemie HR.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,dodatkowym atutem będzie międzynarodowe doświadczenie w pracy biurowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy wiertniczej oraz zajmującej się również m. in. logistyką kontenerową poszukujemy:interim crewing administratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością długofalowej współpracy),pracę od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7-17 (sam/a decydujesz w jakich godzinach chcesz pracować) w systemie hybrydowym, możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniapodstawowe zadania związane z administracją i szkoleniem załóg na morzu,weryfikacja danych do wystawienia dokumentów związanych z zatrudnieniem,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrznych,pomoc w uzyskaniu wiz, pozwoleń na pracę,wspieranie innych zadań związanych z administracją pracowników, również te ad hocowe,praca z bazami danych,przeprowadzanie transakcji w systemie HR.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,dodatkowym atutem będzie międzynarodowe doświadczenie w pracy biurowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w firmie dla której liczy się innowacja, zrównoważony rozwój i dążenie do wyznaczonych celów?  Chcesz rozwijać się w obszarze HR u lidera branży technologii energetycznych?Znasz język angielski i francuski?Jeśli tak, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportowąmożliwość rozwoju w międzynarodowej firmiepracę z praktycznym wykorzystaniem języków obcychhybrydowy tryb pracyzadaniaadministrowanie i przetwarzanie dokumentów dla pracowników z Francjiobsługa i wprowadzanie danych do systemówwspieranie zespołu w codziennych zadaniachoczekujemypierwszego doświadczenia związanego z obsługą dokumentacji z zakresu HRzainteresowania i chęci rozwoju w  kierunku HRznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2umiejętności posługiwania się językiem francuskim w stopniu komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w firmie dla której liczy się innowacja, zrównoważony rozwój i dążenie do wyznaczonych celów?  Chcesz rozwijać się w obszarze HR u lidera branży technologii energetycznych?Znasz język angielski i francuski?Jeśli tak, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportowąmożliwość rozwoju w międzynarodowej firmiepracę z praktycznym wykorzystaniem języków obcychhybrydowy tryb pracyzadaniaadministrowanie i przetwarzanie dokumentów dla pracowników z Francjiobsługa i wprowadzanie danych do systemówwspieranie zespołu w codziennych zadaniachoczekujemypierwszego doświadczenia związanego z obsługą dokumentacji z zakresu HRzainteresowania i chęci rozwoju w  kierunku HRznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2umiejętności posługiwania się językiem francuskim w stopniu komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.