You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Asystent: 35

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze Pakiet MS Office? Poszukujesz pracy biurowej? Jeśli tak to aplikuj!Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko asystent/-ka w dziale księgowości.Lokalizacja: Gdańsk.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,elastyczne godziny/dni pracy, jeśli potrzebujesz lub pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią,śniadania, owoce i pyszną kawę :),pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną).zadaniaobsługa poczty przychodzącej dotyczącej działu kosztów,księgowanie i weryfikowanie faktur towarowych,dbanie o terminowe płatności dla dostawców,uzgadnianie kont dostawców zgodnie z zakresem odpowiedzialności przyjętym w zespole,rozpatrywanie wezwań do zapłaty i innej korespondencji,segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znajomość zasad rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość)dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B1 (praca w stałym kontakcie emailowym z obcojęzycznymi osobami),mile widziana znajomość SAP R/3.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze Pakiet MS Office? Poszukujesz pracy biurowej? Jeśli tak to aplikuj!Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko asystent/-ka w dziale księgowości.Lokalizacja: Gdańsk.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,elastyczne godziny/dni pracy, jeśli potrzebujesz lub pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią,śniadania, owoce i pyszną kawę :),pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną).zadaniaobsługa poczty przychodzącej dotyczącej działu kosztów,księgowanie i weryfikowanie faktur towarowych,dbanie o terminowe płatności dla dostawców,uzgadnianie kont dostawców zgodnie z zakresem odpowiedzialności przyjętym w zespole,rozpatrywanie wezwań do zapłaty i innej korespondencji,segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znajomość zasad rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość)dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B1 (praca w stałym kontakcie emailowym z obcojęzycznymi osobami),mile widziana znajomość SAP R/3.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś studentem ostatniego roku lub absolwentem kierunku Budownictwo lub Architektura?Poszukujesz zatrudnienia, możliwości zdobycia pierwszego doświadczenia i rozwoju w zawodzie?Świetnie sie składa!Dla naszego klienta - firmy budowlanej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy asystentów do nowo otwartego biura we Wrocławiu!Aplikuj! Taka okazja nie zdarza się często!oferujemyumowę o pracęstabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmiemożliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowegowynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniazadaniapomoc kosztorysantom w wykonywaniu kosztorysów i obliczeń/ pomoc architektowi w wykonywaniu projektówpomoc w przygotowywaniu ofertbieżąca obsługa biura i zleceńoczekujemyukończonych studiów kierunkowych lub statusu studenta ostatniego rokuznajomości programu AutoCAD, ArchiCADznajomości pakietu MS Officeumiejetności wykonywania obliczeń kosztorysowych/ projektówchęci do nauki i rozwoju, zaangażowaniaprzyjaznego usposobienia :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem ostatniego roku lub absolwentem kierunku Budownictwo lub Architektura?Poszukujesz zatrudnienia, możliwości zdobycia pierwszego doświadczenia i rozwoju w zawodzie?Świetnie sie składa!Dla naszego klienta - firmy budowlanej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy asystentów do nowo otwartego biura we Wrocławiu!Aplikuj! Taka okazja nie zdarza się często!oferujemyumowę o pracęstabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmiemożliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowegowynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniazadaniapomoc kosztorysantom w wykonywaniu kosztorysów i obliczeń/ pomoc architektowi w wykonywaniu projektówpomoc w przygotowywaniu ofertbieżąca obsługa biura i zleceńoczekujemyukończonych studiów kierunkowych lub statusu studenta ostatniego rokuznajomości programu AutoCAD, ArchiCADznajomości pakietu MS Officeumiejetności wykonywania obliczeń kosztorysowych/ projektówchęci do nauki i rozwoju, zaangażowaniaprzyjaznego usposobienia :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4000 złotych brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowympakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniarezerwacja sal w biurze i poza biuremrezerwacja restauracjirezerwacja imprez integracyjnychcatering – organizacjarozliczenia – (podróże, eventy, spotkania zespołowe, aktywności zespołu HR, dofinansowanie do okularów, dofinansowanie do posiłków)uczestnictwo w onboardingu nowozatrudnionych pracownikówprowadzenie list dystrybucyjnychzamawianie produktów – (artykuły biurowe, materiały na wystawy, targi)aktualizacja kalendarza szkoleńoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom B2+/C1mile widziana znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuwysokiej kultury osobistejdyspozycyjności od 01.06.2022pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4000 złotych brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowympakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniarezerwacja sal w biurze i poza biuremrezerwacja restauracjirezerwacja imprez integracyjnychcatering – organizacjarozliczenia – (podróże, eventy, spotkania zespołowe, aktywności zespołu HR, dofinansowanie do okularów, dofinansowanie do posiłków)uczestnictwo w onboardingu nowozatrudnionych pracownikówprowadzenie list dystrybucyjnychzamawianie produktów – (artykuły biurowe, materiały na wystawy, targi)aktualizacja kalendarza szkoleńoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom B2+/C1mile widziana znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuwysokiej kultury osobistejdyspozycyjności od 01.06.2022pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy biurowej oraz bardzo dobrze posługujesz się j. angielskim?Mamy coś dla Ciebie!Nie zwlekaj, aplikuj już teraz!oferujemymożliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowa o pracę tymczasowąmożliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmieszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościzadaniaprzygotowywanie prezentacji na spotkania biznesowezarządzanie przepływem informacji wewnątrz firmyorganizowanie spotkańścisła współpraca z pozostałymi działami firmyzarządzanie firmami współpracującymizapewnienie odpowiedniego funkcjonowania sekretariatuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowychznajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)mile widziane wykształcenie wyższeumiejętności pracy w zespolezdolności organizacyjne i negocjacyjneodpowiedzialności, nastawienie na realizację określonych celówdyspozycyjności do pracy w pełnym etacieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy biurowej oraz bardzo dobrze posługujesz się j. angielskim?Mamy coś dla Ciebie!Nie zwlekaj, aplikuj już teraz!oferujemymożliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowa o pracę tymczasowąmożliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmieszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościzadaniaprzygotowywanie prezentacji na spotkania biznesowezarządzanie przepływem informacji wewnątrz firmyorganizowanie spotkańścisła współpraca z pozostałymi działami firmyzarządzanie firmami współpracującymizapewnienie odpowiedniego funkcjonowania sekretariatuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowychznajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)mile widziane wykształcenie wyższeumiejętności pracy w zespolezdolności organizacyjne i negocjacyjneodpowiedzialności, nastawienie na realizację określonych celówdyspozycyjności do pracy w pełnym etacieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystenta Sprzedaży. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystenta Sprzedaży. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Posiadasz min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenta/asystentki zarządu? Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? To właśnie Ciebie szukamy!Dołącz do projektu !oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę bezpośrednio u Klientazatrudnienie od zarazzadaniaobsługa administracyjna Zarządu (prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań/podróży służbowych)nadzór nad obiegiem dokumentów pomoc w organizacji posiedzeńreprezentowanie Zarządu w kontakcie zewnętrznympełnienie funkcji łącznika między Zarządem a innymi działami w firmietworzenie listów, prezentacji, raportów (zbieranie danych i analizowanie)protokołowanie spotkańoczekujemydoświadczenia w międzynarodowej organizacji na podobnym stanowisku min. 2 latadoświadczenie w zarządzaniu procesami, sprawami Zarządu (min. kilku członków)umiejętności prowadzenia kilku spraw jednocześnieznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmieznajomości MS Office lub GSuiteotwartości na pracę stacjonarnąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Posiadasz min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenta/asystentki zarządu? Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? To właśnie Ciebie szukamy!Dołącz do projektu !oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracę bezpośrednio u Klientazatrudnienie od zarazzadaniaobsługa administracyjna Zarządu (prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań/podróży służbowych)nadzór nad obiegiem dokumentów pomoc w organizacji posiedzeńreprezentowanie Zarządu w kontakcie zewnętrznympełnienie funkcji łącznika między Zarządem a innymi działami w firmietworzenie listów, prezentacji, raportów (zbieranie danych i analizowanie)protokołowanie spotkańoczekujemydoświadczenia w międzynarodowej organizacji na podobnym stanowisku min. 2 latadoświadczenie w zarządzaniu procesami, sprawami Zarządu (min. kilku członków)umiejętności prowadzenia kilku spraw jednocześnieznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmieznajomości MS Office lub GSuiteotwartości na pracę stacjonarnąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy biurowej? Masz wiedzę w zakresie zagdnień serwisu samochodów? Może szukasz pierwszej pracy i chcesz się doszkolić? Aplikuj!!!oferujemymożliwość stałego rozwojuszkolenia wewnętrznepracę w dynamicznym zespoleatrakcyjne wynagrodzeniadodatkowe benefity: opieka medyczna, karta sportowa itp.zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniazadaniauaktualnianie baz danych serwisuaktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowychwspółtworzenie ofert i wycen prac serwisowychoczekujemyznajomość pakietu MS Officesumienność i dobra organizacja pracyznajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy biurowej? Masz wiedzę w zakresie zagdnień serwisu samochodów? Może szukasz pierwszej pracy i chcesz się doszkolić? Aplikuj!!!oferujemymożliwość stałego rozwojuszkolenia wewnętrznepracę w dynamicznym zespoleatrakcyjne wynagrodzeniadodatkowe benefity: opieka medyczna, karta sportowa itp.zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniazadaniauaktualnianie baz danych serwisuaktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowychwspółtworzenie ofert i wycen prac serwisowychoczekujemyznajomość pakietu MS Officesumienność i dobra organizacja pracyznajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości? Jesteś na ostatnim roku studiów i chciałbyś połączyć pracę ze studiami?  Aplikuj już teraz i dołącz do międzynarodowej firmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia współpracypracę na 1/2 etatu elastyczny czas pracy (co pozwoli Ci połączyć pracę ze studiami)szkolenie wprowadzającemożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia z zakresu księgowości!zadaniawprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu SAPksięgowanie wyciągów bankowych w systemie SAPksięgowanie rozliczeń delegacji pracownikówprzygotowywanie płatności w systemie SAPbieżąca pomoc w dziale finansowymoczekujemywykształcenie w finansach/ rachunkowości (może być w trakcie studiów) - warunek koniecznyznajomości języka angielskiego - min. B2 (warunek konieczny)zaangażowaniachęci do pracychęci do pogłębiania wiedzyznajomość MS officeznajomość programu SAP - mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości? Jesteś na ostatnim roku studiów i chciałbyś połączyć pracę ze studiami?  Aplikuj już teraz i dołącz do międzynarodowej firmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia współpracypracę na 1/2 etatu elastyczny czas pracy (co pozwoli Ci połączyć pracę ze studiami)szkolenie wprowadzającemożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia z zakresu księgowości!zadaniawprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu SAPksięgowanie wyciągów bankowych w systemie SAPksięgowanie rozliczeń delegacji pracownikówprzygotowywanie płatności w systemie SAPbieżąca pomoc w dziale finansowymoczekujemywykształcenie w finansach/ rachunkowości (może być w trakcie studiów) - warunek koniecznyznajomości języka angielskiego - min. B2 (warunek konieczny)zaangażowaniachęci do pracychęci do pogłębiania wiedzyznajomość MS officeznajomość programu SAP - mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy w młodym dynamicznym zespole? Biegle komunikujesz się w języku angielskim? Nie czekaj daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dziś!!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościmożliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmieumowę o pracę tymczasowązadaniawykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danychmonitorowanie zamówieńkontrola statusu finansowego klientakontrola płatności oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegoumiejętność pracy w zespoledoświadczenia w pracy z ERP SAP( mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy w młodym dynamicznym zespole? Biegle komunikujesz się w języku angielskim? Nie czekaj daj sobie szansę na rozwój i aplikuj już dziś!!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościmożliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmieumowę o pracę tymczasowązadaniawykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danychmonitorowanie zamówieńkontrola statusu finansowego klientakontrola płatności oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegoumiejętność pracy w zespoledoświadczenia w pracy z ERP SAP( mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bolesławiec, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do naszego zespołu w Bolesławcu poszukujemy osoby, które będzie nas wspierać w codziennych zadaniach i  zajmie się bieżącą obsługą biura.Jeśli znasz język polski i ukraiński w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę oraz jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną o szerokich zainteresowaniach i szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, zapraszamy do aplikowania.Dobra znajomość jezyka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie jest obowiązkowa.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątkumożliwość rozwoju zawodowego: oferujemy szeroki zakres wewnętrznych szkoleń wstępnych i doskonalących,indywidualny program wdrożeniowy i wsparcie doświadczonego konsultanta w pierwszych miesiącach pracy  (onboarding trwa u nas 3 miesiące i obejmuje cykl wielu szkoleń w trybie one2one, on-line i wyjazdowych - koszty pokrywa pracodawca)dofinansowanie nauki w tym kursów językowych,możliwość zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji,atrakcyjny pakiet socjalny,zadaniabieżąca obsługa recepcji,ścisła współpraca z zespołem obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejwstępne rozmowy z osobami przychodzącymi do biura i rejestracja kandydatów, wydawanie formularzy kandydatom i pracownikom,przyjmowanie zgłoszeń od pracowników,prace administracyjne w tym wystawianie skierowań na badania lekarskie,dbanie o właściwy obieg dokumentów i informacji,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.oczekujemywyższego wykształcenia - warunek koniecznyznajomości języka ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami rosyjsko i ukraińsko-języcznymi - warunek koniecznyznajomości języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami polsko-języcznymi - warunek koniecznymin. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, czynnego prawa jazdy kat. Bznajomości obsługi pakietu MS Office (również Excel),otwartości na naukę, rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji,wysokiej kultury osobistej, rzetelności, zaangażowania w powierzone zadania,będzie mile widziana znajomość zagadnień z obszaru HR, świetnie jeśli posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte w agencji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do naszego zespołu w Bolesławcu poszukujemy osoby, które będzie nas wspierać w codziennych zadaniach i  zajmie się bieżącą obsługą biura.Jeśli znasz język polski i ukraiński w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę oraz jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną o szerokich zainteresowaniach i szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, zapraszamy do aplikowania.Dobra znajomość jezyka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie jest obowiązkowa.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątkumożliwość rozwoju zawodowego: oferujemy szeroki zakres wewnętrznych szkoleń wstępnych i doskonalących,indywidualny program wdrożeniowy i wsparcie doświadczonego konsultanta w pierwszych miesiącach pracy  (onboarding trwa u nas 3 miesiące i obejmuje cykl wielu szkoleń w trybie one2one, on-line i wyjazdowych - koszty pokrywa pracodawca)dofinansowanie nauki w tym kursów językowych,możliwość zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji,atrakcyjny pakiet socjalny,zadaniabieżąca obsługa recepcji,ścisła współpraca z zespołem obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejwstępne rozmowy z osobami przychodzącymi do biura i rejestracja kandydatów, wydawanie formularzy kandydatom i pracownikom,przyjmowanie zgłoszeń od pracowników,prace administracyjne w tym wystawianie skierowań na badania lekarskie,dbanie o właściwy obieg dokumentów i informacji,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.oczekujemywyższego wykształcenia - warunek koniecznyznajomości języka ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami rosyjsko i ukraińsko-języcznymi - warunek koniecznyznajomości języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami polsko-języcznymi - warunek koniecznymin. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, czynnego prawa jazdy kat. Bznajomości obsługi pakietu MS Office (również Excel),otwartości na naukę, rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji,wysokiej kultury osobistej, rzetelności, zaangażowania w powierzone zadania,będzie mile widziana znajomość zagadnień z obszaru HR, świetnie jeśli posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte w agencji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bolesławiec, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do naszego zespołu w Bolesławcu poszukujemy osoby, które będzie nas wspierać w codziennych zadaniach i  zajmie się bieżącą obsługą biura.Jeśli znasz język polski i ukraiński w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę oraz jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną o szerokich zainteresowaniach i szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, zapraszamy do aplikowania.Dobra znajomość jezyka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie jest obowiązkowa. В нашу команду в Болеславці шукаємо людину, , яка підтримуватиме нас у повсякденній роботі та буде займатися первинним прийомом та обслуговуванням кандидатів та працівників.Якщо ви динамічна, комунікабельна людина з широкими інтересами та шукаєте роботу, яка дозволяє спілкуватися з людьми, ми запрошуємо вас подати заявку.Знання польскої і українскої мови в розмові і письмі обов’язковіoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątkumożliwość rozwoju zawodowego: oferujemy szeroki zakres wewnętrznych szkoleń wstępnych i doskonalących,indywidualny program wdrożeniowy i wsparcie doświadczonego konsultanta w pierwszych miesiącach pracy  (onboarding trwa u nas 3 miesiące i obejmuje cykl wielu szkoleń w trybie one2one, on-line i wyjazdowych - koszty pokrywa pracodawca)dofinansowanie nauki w tym kursów językowych,możliwość zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji,atrakcyjny pakiet socjalny, працевлаштування за трудовим договором,робота в однозмінному режимі 8.00 – 16.00можливість професійного розвитку: ми пропонуємо широкий спектр внутрішніх навчальних вступних та підвищуючих кваліфікацію лекцій,індивідуальна програма початкового впровадження та підтримка досвідченого консультанта у перші місяці роботи,дофінансування освіти, включаючи мовні курси,можливість придбання нових навичок та вмінь,привабливий соціальний пакет.zadaniabieżąca obsługa recepcji,ścisła współpraca z zespołem obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejwstępne rozmowy z osobami przychodzącymi do biura i rejestracja kandydatów, wydawanie formularzy kandydatom i pracownikom,przyjmowanie zgłoszeń od pracowników,prace administracyjne w tym wystawianie skierowań na badania lekarskie,dbanie o właściwy obieg dokumentów i informacji,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.поточне обслуговування відвідувачів у приймальні,постійна співпраця з колективомобробка вхідної та вихідної пошти,реєстрація кандидатів, видача бланків, прийом заяв від працівників тощо.адміністративна робота, у тому числі видача скерувань на медичні огляди,дотримання належного обігу документів та інформації,додавання оголошень про вакансії та моніторинг їх новин,проведення попередніх співбесід під час прийому на роботу,формування позитивного іміджу компанії. oczekujemywyższego wykształcenia - warunek koniecznyznajomości języka ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami rosyjsko i ukraińsko-języcznymi - warunek koniecznyznajomości języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami polsko-języcznymi - warunek koniecznymin. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, czynnego prawa jazdy kat. Bznajomości obsługi pakietu MS Office (również Excel),otwartości na naukę, rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji,wysokiej kultury osobistej, rzetelności, zaangażowania w powierzone zadania,będzie mile widziana znajomość zagadnień z obszaru HR, świetnie jeśli posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte w agencji pracy.• вища освіта• досвід роботи на адміністративно-офісній посаді не менше 1 року,• діючі права водія категорії B,• знання MS Office (зокрема Excel),• відкритість до навчання, вдосконалення навичок та підвищення кваліфікації,• висока особиста культура, скрупульозність, зацікавленість у вирішенні поставлених завдань.• задовільне володіння (письмове та усне) українською/російською мовою на комунікативному рівні, яке дозволяє вільно спілкуватися з російсько- та українськомовними працівниками та кандидатами,• задовільне володіння (письмове та усне) польською мовою на комунікативному рівніAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do naszego zespołu w Bolesławcu poszukujemy osoby, które będzie nas wspierać w codziennych zadaniach i  zajmie się bieżącą obsługą biura.Jeśli znasz język polski i ukraiński w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę oraz jesteś osobą dynamiczną, komunikatywną o szerokich zainteresowaniach i szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, zapraszamy do aplikowania.Dobra znajomość jezyka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie jest obowiązkowa. В нашу команду в Болеславці шукаємо людину, , яка підтримуватиме нас у повсякденній роботі та буде займатися первинним прийомом та обслуговуванням кандидатів та працівників.Якщо ви динамічна, комунікабельна людина з широкими інтересами та шукаєте роботу, яка дозволяє спілкуватися з людьми, ми запрошуємо вас подати заявку.Знання польскої і українскої мови в розмові і письмі обов’язковіoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątkumożliwość rozwoju zawodowego: oferujemy szeroki zakres wewnętrznych szkoleń wstępnych i doskonalących,indywidualny program wdrożeniowy i wsparcie doświadczonego konsultanta w pierwszych miesiącach pracy  (onboarding trwa u nas 3 miesiące i obejmuje cykl wielu szkoleń w trybie one2one, on-line i wyjazdowych - koszty pokrywa pracodawca)dofinansowanie nauki w tym kursów językowych,możliwość zdobycia nowych umiejętności i kwalifikacji,atrakcyjny pakiet socjalny, працевлаштування за трудовим договором,робота в однозмінному режимі 8.00 – 16.00можливість професійного розвитку: ми пропонуємо широкий спектр внутрішніх навчальних вступних та підвищуючих кваліфікацію лекцій,індивідуальна програма початкового впровадження та підтримка досвідченого консультанта у перші місяці роботи,дофінансування освіти, включаючи мовні курси,можливість придбання нових навичок та вмінь,привабливий соціальний пакет.zadaniabieżąca obsługa recepcji,ścisła współpraca z zespołem obsługa poczty wychodzącej i przychodzącejwstępne rozmowy z osobami przychodzącymi do biura i rejestracja kandydatów, wydawanie formularzy kandydatom i pracownikom,przyjmowanie zgłoszeń od pracowników,prace administracyjne w tym wystawianie skierowań na badania lekarskie,dbanie o właściwy obieg dokumentów i informacji,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.поточне обслуговування відвідувачів у приймальні,постійна співпраця з колективомобробка вхідної та вихідної пошти,реєстрація кандидатів, видача бланків, прийом заяв від працівників тощо.адміністративна робота, у тому числі видача скерувань на медичні огляди,дотримання належного обігу документів та інформації,додавання оголошень про вакансії та моніторинг їх новин,проведення попередніх співбесід під час прийому на роботу,формування позитивного іміджу компанії. oczekujemywyższego wykształcenia - warunek koniecznyznajomości języka ukraińskiego/rosyjskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami rosyjsko i ukraińsko-języcznymi - warunek koniecznyznajomości języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną rozmowę z pracownikami i kandydatami polsko-języcznymi - warunek koniecznymin. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, czynnego prawa jazdy kat. Bznajomości obsługi pakietu MS Office (również Excel),otwartości na naukę, rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji,wysokiej kultury osobistej, rzetelności, zaangażowania w powierzone zadania,będzie mile widziana znajomość zagadnień z obszaru HR, świetnie jeśli posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte w agencji pracy.• вища освіта• досвід роботи на адміністративно-офісній посаді не менше 1 року,• діючі права водія категорії B,• знання MS Office (зокрема Excel),• відкритість до навчання, вдосконалення навичок та підвищення кваліфікації,• висока особиста культура, скрупульозність, зацікавленість у вирішенні поставлених завдань.• задовільне володіння (письмове та усне) українською/російською мовою на комунікативному рівні, яке дозволяє вільно спілкуватися з російсько- та українськомовними працівниками та кандидатами,• задовільне володіння (письмове та усне) польською мовою на комунікативному рівніAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz niemiecki? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 6000 zł bruttoPakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz niemiecki? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 6000 zł bruttoPakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z największą w Polsce firmią z branży pralniczej poszukujemy osoby w dziale handlowym.  Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowapraca na jedną zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniaszkolenie produktowe i wdrożeniowedodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itpzadaniasprzedaż i wynajem profesjonalnych urządzeń pralniczychsprzedaż środków piorących i pomp dozujących płynne środki piorącepozyskiwanie i obsługa klientówprowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie ofert handlowychspotkania z klientami i prezentowanie produktówtworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskimprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji sprzedaży i dostawoczekujemyprawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Officezdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z największą w Polsce firmią z branży pralniczej poszukujemy osoby w dziale handlowym.  Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowapraca na jedną zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniaszkolenie produktowe i wdrożeniowedodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itpzadaniasprzedaż i wynajem profesjonalnych urządzeń pralniczychsprzedaż środków piorących i pomp dozujących płynne środki piorącepozyskiwanie i obsługa klientówprowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie ofert handlowychspotkania z klientami i prezentowanie produktówtworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskimprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji sprzedaży i dostawoczekujemyprawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Officezdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi i interesujesz się HR zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytania pracownikówcodziennna obsługa zgłoszeń aktualizacja danych w systemachweryfkacja poprawności instrukcji dla pracownikówwsparcie działu rekrutacyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego warunek konieczny - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językumile widziane doświadczenie w obsłudze klientamile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w obsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi i interesujesz się HR zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytania pracownikówcodziennna obsługa zgłoszeń aktualizacja danych w systemachweryfkacja poprawności instrukcji dla pracownikówwsparcie działu rekrutacyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego warunek konieczny - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językumile widziane doświadczenie w obsłudze klientamile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w obsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz cyferki, zestawienia, tabelki?Lubisz ład i porządek? Chcesz by Twoja praca dała Ci możliwość rozwoju kompetencji?Chcesz spróbować pracy w Skandynawskiej korporacji o bardzo dobrej opinii?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"? Jeśli tak zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS - gwarantujemy że skontaktujemy się z Tobą !506 463 132 Martaoferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię kwartalną pracę na jedną zmianę w wybranych przez Ciebie ramach czasowych śniadania i lunche z bufetu w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, premie kwartalne, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkododatek transportowy do 400 zł dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin radość płynącą z pracy w skandynawskiej firmiezadaniaobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówksięgowanie fakturobsługa systemu klasy ERParchiwizacja dokumentówwsparcie działu w bieżących działaniachoczekujemymożliwości podjęcia zatrudnienia "od zaraz"wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)znajomość MS Office (w szczególności Excel)praktycznej znajomości języka angielskiegochęci nauki i motywacji do zdobywania doświadczeń zawodowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz cyferki, zestawienia, tabelki?Lubisz ład i porządek? Chcesz by Twoja praca dała Ci możliwość rozwoju kompetencji?Chcesz spróbować pracy w Skandynawskiej korporacji o bardzo dobrej opinii?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"? Jeśli tak zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS - gwarantujemy że skontaktujemy się z Tobą !506 463 132 Martaoferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię kwartalną pracę na jedną zmianę w wybranych przez Ciebie ramach czasowych śniadania i lunche z bufetu w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, premie kwartalne, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkododatek transportowy do 400 zł dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin radość płynącą z pracy w skandynawskiej firmiezadaniaobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówksięgowanie fakturobsługa systemu klasy ERParchiwizacja dokumentówwsparcie działu w bieżących działaniachoczekujemymożliwości podjęcia zatrudnienia "od zaraz"wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)znajomość MS Office (w szczególności Excel)praktycznej znajomości języka angielskiegochęci nauki i motywacji do zdobywania doświadczeń zawodowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć swoją przygodę i rozwijać się na stanowisku w dziale zakupów u niekwestiowanego lidera wśród platform e-commerce? Cenisz sobie ideę work-life balance i szukasz pracy w niepełnym wymiarze godzin, tak aby móc łączyć pracę ze studiam lub innymi aktywnościami? Dla naszego Klienta poszukujemy asystenta/-tki ds. zakupów w poznańskim oddziale firmy.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze pół etatu (20h w tygodniu)elastyczny czas pracy - Ty decydujesz w jakich porach chcesz pracowaćmożliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziale zakupów operacyjnychpracę w strukturach lidera na rynku e-commercenieformalną atmosferę w profesjonalnym zespolenowoczesne biuro i narzędzia pracyzadaniaJako członek działu zakupów operacyjnych:będziesz odpowiedać za procesowanie zakupów operacyjnych (niskokosztowych)będziesz wspierać proces Vendor Creation (zakładanie dostawców)będziesz identyfikować brakujące i błędne dane w systemach ERP (np. SAP, ServiceNow)zajmiesz się wprowadzaniem danych do systemów ERP, dbając o ich poprawność i spójnośćbędziesz przygotowywać zestawienia i analizy w MS Exceloczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. dobrymumiejętności korzystania z MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanymsumienności, komunikatywności, postawy proaktywnejumiejętności pracy pod presją czasu - lubimy, gdy w biznesie dużo się dziejeznajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć swoją przygodę i rozwijać się na stanowisku w dziale zakupów u niekwestiowanego lidera wśród platform e-commerce? Cenisz sobie ideę work-life balance i szukasz pracy w niepełnym wymiarze godzin, tak aby móc łączyć pracę ze studiam lub innymi aktywnościami? Dla naszego Klienta poszukujemy asystenta/-tki ds. zakupów w poznańskim oddziale firmy.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze pół etatu (20h w tygodniu)elastyczny czas pracy - Ty decydujesz w jakich porach chcesz pracowaćmożliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziale zakupów operacyjnychpracę w strukturach lidera na rynku e-commercenieformalną atmosferę w profesjonalnym zespolenowoczesne biuro i narzędzia pracyzadaniaJako członek działu zakupów operacyjnych:będziesz odpowiedać za procesowanie zakupów operacyjnych (niskokosztowych)będziesz wspierać proces Vendor Creation (zakładanie dostawców)będziesz identyfikować brakujące i błędne dane w systemach ERP (np. SAP, ServiceNow)zajmiesz się wprowadzaniem danych do systemów ERP, dbając o ich poprawność i spójnośćbędziesz przygotowywać zestawienia i analizy w MS Exceloczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. dobrymumiejętności korzystania z MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanymsumienności, komunikatywności, postawy proaktywnejumiejętności pracy pod presją czasu - lubimy, gdy w biznesie dużo się dziejeznajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • piaseczno, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w księgowości, jesteś po stażu, praktykach lub w trakcie studiów i chcesz mieć możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych pracowników - aplikuj.oferujemyumowa o pracę tymczasową podpisywana z Randstad z możliwością przedłużenia i zatrudnienia na stałe przez Klientapakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, rabaty do sklepów, platforma e-bookpraca dla międzynarodowej firmy - rozpoznawalnej marki z branży retailszkolenie i wdrożenie w obowiązki księgowemożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmypraca w systemie hybrydowymciekawy zakres obowiązkówszybka możliwość rozpoczęcia pracyznajomość jęz. angielskiego nie jest wymaganapraca w godz. 8-16 (z możliwością przesunięcia)zadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, w szczególności faktur w systemie księgowymwsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową Spółkiobsługa korespondencji (mail, poczta tradycyjna)współpraca z pracownikami działu i firmy w zakresie realizowanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość)podstawowej znajomości Excelapodstawowej znajomości zagadnień księgowychchęci rozwoju w obszarze księgowymdyspozycyjności w pełnym wymiarze godzinmożliwości dojazdu do siedziby firmy w Piasecznie (siedziba znajduje się na granicy Piaseczna i Warszawy) dokładności, sumienności, otwartości na nowe zadania i zespółAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w księgowości, jesteś po stażu, praktykach lub w trakcie studiów i chcesz mieć możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych pracowników - aplikuj.oferujemyumowa o pracę tymczasową podpisywana z Randstad z możliwością przedłużenia i zatrudnienia na stałe przez Klientapakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, rabaty do sklepów, platforma e-bookpraca dla międzynarodowej firmy - rozpoznawalnej marki z branży retailszkolenie i wdrożenie w obowiązki księgowemożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmypraca w systemie hybrydowymciekawy zakres obowiązkówszybka możliwość rozpoczęcia pracyznajomość jęz. angielskiego nie jest wymaganapraca w godz. 8-16 (z możliwością przesunięcia)zadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, w szczególności faktur w systemie księgowymwsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową Spółkiobsługa korespondencji (mail, poczta tradycyjna)współpraca z pracownikami działu i firmy w zakresie realizowanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość)podstawowej znajomości Excelapodstawowej znajomości zagadnień księgowychchęci rozwoju w obszarze księgowymdyspozycyjności w pełnym wymiarze godzinmożliwości dojazdu do siedziby firmy w Piasecznie (siedziba znajduje się na granicy Piaseczna i Warszawy) dokładności, sumienności, otwartości na nowe zadania i zespółAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, znanej, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta ZarząduoferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Umowa o pracę na okres 18 miesięcy,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitna rola w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.zadaniaWsparcie administracyjne Członków Zarzadu (kalendarz, spotkania, rozliczanie wydatków służbowych)Organizacja podróży służbowychRozliczanie podróży służbowychOrganizacja eventów zespołowych (in person i online)Monitoring budżetów działowychMonitorowanie polityk i procedur firmowychInne zadania zlecone przez przełożonegoWspółpraca z pracownikami firmyoczekujemybardzo dobra znajomość jez. Angielskiegomin 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwyksztalcenie: wyższeznajomość Office 365Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, znanej, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta ZarząduoferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Umowa o pracę na okres 18 miesięcy,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitna rola w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.zadaniaWsparcie administracyjne Członków Zarzadu (kalendarz, spotkania, rozliczanie wydatków służbowych)Organizacja podróży służbowychRozliczanie podróży służbowychOrganizacja eventów zespołowych (in person i online)Monitoring budżetów działowychMonitorowanie polityk i procedur firmowychInne zadania zlecone przez przełożonegoWspółpraca z pracownikami firmyoczekujemybardzo dobra znajomość jez. Angielskiegomin 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwyksztalcenie: wyższeznajomość Office 365Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi klienta w dziale logistyki? Znasz język angielski na poziomie min. B2 oraz język węgierski? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity - np. tańsze bilety do kinazadaniazarządzanie procesem dot. zamówień (tworzenie i potwierdzanie zamówień)weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień oraz fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur obsługa i tworzenie dostaw w systemiedbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. poziom B2podstawowej znajomości języka węgierskiego umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudobrej organizacji i koordynacji pracy własnejdoświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (np. staż)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi klienta w dziale logistyki? Znasz język angielski na poziomie min. B2 oraz język węgierski? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity - np. tańsze bilety do kinazadaniazarządzanie procesem dot. zamówień (tworzenie i potwierdzanie zamówień)weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień oraz fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur obsługa i tworzenie dostaw w systemiedbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. poziom B2podstawowej znajomości języka węgierskiego umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudobrej organizacji i koordynacji pracy własnejdoświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (np. staż)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4500 brutto złotychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowympakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzin zadaniawsparcie działu HR w codziennych zadaniachtworzenie raportów HRpomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracownikówpostowanie i aktualizacja ogłoszeń organizacja i administracja eventów rekrutacyjnychaktualizacja danych w systemachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowej w dziale HRbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychmile widziane osoby w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci psychologii, zarządzania i kierunków pokrewnychdyspozycyjności - od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4500 brutto złotychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowympakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzin zadaniawsparcie działu HR w codziennych zadaniachtworzenie raportów HRpomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracownikówpostowanie i aktualizacja ogłoszeń organizacja i administracja eventów rekrutacyjnychaktualizacja danych w systemachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowej w dziale HRbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychmile widziane osoby w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci psychologii, zarządzania i kierunków pokrewnychdyspozycyjności - od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;kontaktowanie się z wewnętrznymi partnerami i partnerami biznesowymi (sprzedawcy, klienci) na całym świecie wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych oraz zapewnianie jakości i dokładności danychoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;kontaktowanie się z wewnętrznymi partnerami i partnerami biznesowymi (sprzedawcy, klienci) na całym świecie wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych oraz zapewnianie jakości i dokładności danychoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? To Ciebie szukamy, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowymświetną atmosferę i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)pierwszych doświadczeń w pracy z Excelemmile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? To Ciebie szukamy, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowymświetną atmosferę i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)pierwszych doświadczeń w pracy z Excelemmile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego prestiżowego Klienta - najbardziej znanej marki na rynku motoryzacyjnym poszukujemy Asystenta/tki Dyrektora Generalnegooferujemystabilną pracę na dłuższy okrespracę w godzinach 9:00-17:00ciekawą dynamiczną pracę w korporacyjnym środowiskumożliwość korzystania z kart sportowej oraz opieki medycznejpracę w ekskluzywnym biurowcu przy galerii Mokotówzadaniawsparcie Dyrektora Generalnego w codziennych obowiązkachprzygotowywanie prezentacjirejestrowanie korespondencjikoordynowanie obiegu dokumentacji w firmieoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmiewykształcenie min. średnie, mile widziane studia w zakresie administracjizdolności organizacyjnewysoka kultura osobistaumiejętność samodzielnej pracy pod presją czasukreatywność i odpowiedzialnośćprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego prestiżowego Klienta - najbardziej znanej marki na rynku motoryzacyjnym poszukujemy Asystenta/tki Dyrektora Generalnegooferujemystabilną pracę na dłuższy okrespracę w godzinach 9:00-17:00ciekawą dynamiczną pracę w korporacyjnym środowiskumożliwość korzystania z kart sportowej oraz opieki medycznejpracę w ekskluzywnym biurowcu przy galerii Mokotówzadaniawsparcie Dyrektora Generalnego w codziennych obowiązkachprzygotowywanie prezentacjirejestrowanie korespondencjikoordynowanie obiegu dokumentacji w firmieoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmiewykształcenie min. średnie, mile widziane studia w zakresie administracjizdolności organizacyjnewysoka kultura osobistaumiejętność samodzielnej pracy pod presją czasukreatywność i odpowiedzialnośćprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie naszym klientem jest jeden z liderów w branży motoryzacyjnej. Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta/tki Personalnej/Zarządu i posługujesz się płynnie językiem angielskim - prześlij swoje cv. oferujemystabilną pracę na dłuższy okres,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w godzinach 9:00-17:00,ciekawą dynamiczną pracę w korporacyjnym środowisku,możliwość korzystania z kart sportowej oraz opieki medycznej,pracę w ekskluzywnym biurowcu przy galerii Mokotów.zadaniawsparcie Dyrektora Generalnego w codziennych obowiązkach,prowadzenie kalendarza spotkań,organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,przygotowywanie prezentacji,organizowanie podróży służbowych i innych wydarzeń biznesowych,rejestrowanie korespondencji,koordynowanie obiegu dokumentacji w firmie.oczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,wykształcenie min. średnie, mile widziane studia w zakresie administracji,wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie naszym klientem jest jeden z liderów w branży motoryzacyjnej. Jeżeli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta/tki Personalnej/Zarządu i posługujesz się płynnie językiem angielskim - prześlij swoje cv. oferujemystabilną pracę na dłuższy okres,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w godzinach 9:00-17:00,ciekawą dynamiczną pracę w korporacyjnym środowisku,możliwość korzystania z kart sportowej oraz opieki medycznej,pracę w ekskluzywnym biurowcu przy galerii Mokotów.zadaniawsparcie Dyrektora Generalnego w codziennych obowiązkach,prowadzenie kalendarza spotkań,organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,przygotowywanie prezentacji,organizowanie podróży służbowych i innych wydarzeń biznesowych,rejestrowanie korespondencji,koordynowanie obiegu dokumentacji w firmie.oczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,wykształcenie min. średnie, mile widziane studia w zakresie administracji,wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem kierunku finansowego? Posiadasz pierwsze doświadczenie lub wiedzę teoretyczną w zakresie księgowości?Jeśli chcesz się rozwijać w tej dziedzinie i równocześnie zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie z możliwością szlifowania na co dzień języka angielskiego aplikuj i porozmawiajmy o Twoich możliwościach! oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportówwsparcie w uzgodnieniu księgi głównej współpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem kierunku finansowego? Posiadasz pierwsze doświadczenie lub wiedzę teoretyczną w zakresie księgowości?Jeśli chcesz się rozwijać w tej dziedzinie i równocześnie zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie z możliwością szlifowania na co dzień języka angielskiego aplikuj i porozmawiajmy o Twoich możliwościach! oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportówwsparcie w uzgodnieniu księgi głównej współpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w dziale księgowości? Lubisz pracę z dokumentami, jesteś dokładny/a i dobrze zorganizowany/a ? Prześlij do nas swoje cv!oferujemyumowa o pracę od zaraz do 31.05.2023 z szansą na przedłużenie umowy,opiekę medyczną oraz dofinansowanie do pakietu sportowego,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,szansę rozwoju zawodowego.zadaniaporządkowanie faktur oraz ich weryfikacja pod kątem poprawności,przygotowywanie zestawień, analiz w systemie Excel,przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytu i kontroli,prace biurowe, archiwizacja dokumentów,inne obowiązki zlecone przez Accounting Managera.oczekujemydobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie EXCEL;mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia działu księgowości,dobra organizacja pracy;sumienność, dokładność, spostrzegawczość;otwartość na zmiany i nowe wyzwania,język angielski na poziomie komunikatywnym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w dziale księgowości? Lubisz pracę z dokumentami, jesteś dokładny/a i dobrze zorganizowany/a ? Prześlij do nas swoje cv!oferujemyumowa o pracę od zaraz do 31.05.2023 z szansą na przedłużenie umowy,opiekę medyczną oraz dofinansowanie do pakietu sportowego,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,szansę rozwoju zawodowego.zadaniaporządkowanie faktur oraz ich weryfikacja pod kątem poprawności,przygotowywanie zestawień, analiz w systemie Excel,przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytu i kontroli,prace biurowe, archiwizacja dokumentów,inne obowiązki zlecone przez Accounting Managera.oczekujemydobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie EXCEL;mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia działu księgowości,dobra organizacja pracy;sumienność, dokładność, spostrzegawczość;otwartość na zmiany i nowe wyzwania,język angielski na poziomie komunikatywnym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemyumowę o pracę tymczasową ( płatne składki, urlopy, świadczenia)pracę na pełen etatgodziny pracy: 8.00-16.00, od poniedziałku do piątkulokalizacja: Park Przemysłowy (wjazd od ulicy Glinki)kompleksowe szkolenie wdrażającewsparcie doświadczonych pracownikówwynagrodzenie 3010 brutto+ premiadla naszych Pracowników mamy przygotowany pakiet benefitów: karta sportowa, możliwość wykupienia dodatkowej opieki medycznej i zniżekzadaniawsparcie osoby odpowiedzialnej za sprzedażkontrola nad obiegiem dokumentacjiwypełnianie niezbędnych dokumentówpomoc w działaniach sprzedażowychwykonywanie innych zleconych zadań biurowychdbanie o pozytywny wizerunek Firmy na rynkuoczekujemyodpowiedzialnego wykonywania powierzonych obowiązkówsumienności i dyspozycyjnościumiejętności pracy pod presją czasuOferta Cię zainteresowała? Daj się poznać, wyślij swoje CV!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemyumowę o pracę tymczasową ( płatne składki, urlopy, świadczenia)pracę na pełen etatgodziny pracy: 8.00-16.00, od poniedziałku do piątkulokalizacja: Park Przemysłowy (wjazd od ulicy Glinki)kompleksowe szkolenie wdrażającewsparcie doświadczonych pracownikówwynagrodzenie 3010 brutto+ premiadla naszych Pracowników mamy przygotowany pakiet benefitów: karta sportowa, możliwość wykupienia dodatkowej opieki medycznej i zniżekzadaniawsparcie osoby odpowiedzialnej za sprzedażkontrola nad obiegiem dokumentacjiwypełnianie niezbędnych dokumentówpomoc w działaniach sprzedażowychwykonywanie innych zleconych zadań biurowychdbanie o pozytywny wizerunek Firmy na rynkuoczekujemyodpowiedzialnego wykonywania powierzonych obowiązkówsumienności i dyspozycyjnościumiejętności pracy pod presją czasuOferta Cię zainteresowała? Daj się poznać, wyślij swoje CV!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 35 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.