Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla asystent: 24

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do naszego oddziału gliwickiego poszukujemy na stanowiska: asystent ds. administracji, asystent ds. rekrutacji oraz recepcjonista!Jeżeli chciałbyś/chciałabyś rozwijać się bądź zdobyć doświadczenie na którymś z wyżej wymienionych stanowisk serdecznie zapraszamy! Nie czekaj, aplikuj już dziś! oferujemyumowa o pracę,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00,wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i działu,przyjazną atmosferę w pracy,możliwość rozwoju oraz szkoleń,pakiet benefitów, prywatną opiekę medyczną,zatrudnienie od 01.08.2021r.zadaniaAsystent ds. administracji:obsługa klienta/kandydata, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu,tworzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i zestawień,współpraca z innymi działami firmy.Asystent ds. rekrutacji:przygotowywanie i publikacja ofert pracy,porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów,prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, aktywne poszukiwanie kandydatów,przygotowywanie raportów i rekomendacji.Recepcjonistka/a:bieżące prowadzenie recepcji,obsługa klienta,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze,monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych,dbanie o wizerunek firmy,współpraca z innymi działami biura. oczekujemyumiejętności pakietu MS Office,prawo jazdy kat. B,umiejętność pracy pod presją czasu,umiejętność planowania i organizacji pracy.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Do naszego oddziału gliwickiego poszukujemy na stanowiska: asystent ds. administracji, asystent ds. rekrutacji oraz recepcjonista!Jeżeli chciałbyś/chciałabyś rozwijać się bądź zdobyć doświadczenie na którymś z wyżej wymienionych stanowisk serdecznie zapraszamy! Nie czekaj, aplikuj już dziś! oferujemyumowa o pracę,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00,wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i działu,przyjazną atmosferę w pracy,możliwość rozwoju oraz szkoleń,pakiet benefitów, prywatną opiekę medyczną,zatrudnienie od 01.08.2021r.zadaniaAsystent ds. administracji:obsługa klienta/kandydata, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu,tworzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i zestawień,współpraca z innymi działami firmy.Asystent ds. rekrutacji:przygotowywanie i publikacja ofert pracy,porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów,prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w firmie, aktywne poszukiwanie kandydatów,przygotowywanie raportów i rekomendacji.Recepcjonistka/a:bieżące prowadzenie recepcji,obsługa klienta,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze,monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych,dbanie o wizerunek firmy,współpraca z innymi działami biura. oczekujemyumiejętności pakietu MS Office,prawo jazdy kat. B,umiejętność pracy pod presją czasu,umiejętność planowania i organizacji pracy.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w fakturowaniu?Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w międzynarodowej korporacji?Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim?Jeśli odpowiedź na wszystkie pytania brzmi tak nie czekaj, aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowiskoasystent w dziale księgowościoferujemymożliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętnościpracę w zgranym zespole i dobrej atmosferzeumowa o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuwynagrodzenie 3500-4000 bruttopraca od pon -pt, rozpoczęcie pracy w przedziale 7:00-10:00 (8h)zadaniaksięgowanie faktur zakupowychprzez najbliższe miesiące praca zdalnaoczekujemydoświadczenie w fakturowaniukomunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2)znajomość excel-mile widziana znajomość programu NAVISIONzdolności analityczneumiejętność pracy w zespole gotowość do wsparcia w zadaniach spoza zakresu obowiązkówksiążeczka sanepidAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w fakturowaniu?Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w międzynarodowej korporacji?Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim?Jeśli odpowiedź na wszystkie pytania brzmi tak nie czekaj, aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowiskoasystent w dziale księgowościoferujemymożliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętnościpracę w zgranym zespole i dobrej atmosferzeumowa o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuwynagrodzenie 3500-4000 bruttopraca od pon -pt, rozpoczęcie pracy w przedziale 7:00-10:00 (8h)zadaniaksięgowanie faktur zakupowychprzez najbliższe miesiące praca zdalnaoczekujemydoświadczenie w fakturowaniukomunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2)znajomość excel-mile widziana znajomość programu NAVISIONzdolności analityczneumiejętność pracy w zespole gotowość do wsparcia w zadaniach spoza zakresu obowiązkówksiążeczka sanepidAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze Pakiet MS Office? Poszukujesz pracy biurowej? Jeśli tak to aplikuj! Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko asystent/-ka w Dziale Księgowości.Lokalizacja: Gdańsk.oferujemyzatrudnienie na umowę zlecenie ze stawkę godzinową w wysokości 19,00 zł brutto/godzinę,elastyczne godziny/dni pracy, jeśli potrzebujesz lub pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią,śniadania, owoce i pyszną kawę :),pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną).zadaniaksięgowanie i weryfikowanie faktur towarowych,dbanie o terminowe płatności dla dostawców,uzgadnianie kont dostawców zgodnie z zakresem odpowiedzialności przyjętym w zespole,rozpatrywanie wezwań do zapłaty i innej korespondencji.oczekujemydobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B1 (praca w stałym kontakcie emailowym z obcojęzycznymi osobami),doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znajomość zasad rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość),mile widziana znajomość SAP R/3.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze Pakiet MS Office? Poszukujesz pracy biurowej? Jeśli tak to aplikuj! Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko asystent/-ka w Dziale Księgowości.Lokalizacja: Gdańsk.oferujemyzatrudnienie na umowę zlecenie ze stawkę godzinową w wysokości 19,00 zł brutto/godzinę,elastyczne godziny/dni pracy, jeśli potrzebujesz lub pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią,śniadania, owoce i pyszną kawę :),pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną).zadaniaksięgowanie i weryfikowanie faktur towarowych,dbanie o terminowe płatności dla dostawców,uzgadnianie kont dostawców zgodnie z zakresem odpowiedzialności przyjętym w zespole,rozpatrywanie wezwań do zapłaty i innej korespondencji.oczekujemydobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B1 (praca w stałym kontakcie emailowym z obcojęzycznymi osobami),doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znajomość zasad rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość),mile widziana znajomość SAP R/3.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości , a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowązadaniapraca z dokumentacją Klientadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiweryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (B1)mile widziana znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)doświadczenie w finansach/księgowości będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości , a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowązadaniapraca z dokumentacją Klientadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiweryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (B1)mile widziana znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)doświadczenie w finansach/księgowości będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz zlecenia na sierpień? Lubisz pracę biurową? To zlecenie jest właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyumowę zlecenie od 17.08 do 01.09.2021r.prace od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 stawkę godzinową 25 zł brutto/hzadaniaZapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich)Zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych do biuraWsparcie pracowników pracujących zdalnieWspółpraca z serwisami (kwiatowym, sprzątającym)Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterekBieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmyoczekujemydyspozycyjności od poniedziałku do piątku (8:00-16:00)chęci do podjęcia pracy biurowej oraz pozytywnego nastawienia Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok -w tym zastępstwa recepcyjne Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office, G SuiteKomunikatywna znajomość języka angielskiegoSamodzielność, umiejętność planowania i komunikatywnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz zlecenia na sierpień? Lubisz pracę biurową? To zlecenie jest właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyumowę zlecenie od 17.08 do 01.09.2021r.prace od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 stawkę godzinową 25 zł brutto/hzadaniaZapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich)Zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych do biuraWsparcie pracowników pracujących zdalnieWspółpraca z serwisami (kwiatowym, sprzątającym)Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterekBieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmyoczekujemydyspozycyjności od poniedziałku do piątku (8:00-16:00)chęci do podjęcia pracy biurowej oraz pozytywnego nastawienia Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok -w tym zastępstwa recepcyjne Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office, G SuiteKomunikatywna znajomość języka angielskiegoSamodzielność, umiejętność planowania i komunikatywnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarze pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów archiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportówoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w dziale finansów lub księgowości (min. 3 miesiące)praktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarze pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów archiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportówoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w dziale finansów lub księgowości (min. 3 miesiące)praktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pierwszego zatrudnienia w administracji biurowej?Chcesz by Twoja praca dała Ci możliwość rozwoju kompetencji?Chcesz spróbować pracy w Skandynawskiej korporacji o bardzo dobrej opinii?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS - gwarantujemy że skontaktujemy się z Tobą !506 463 132oferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmymożliwość wyboru szkoleń, które pomogą Ci w nabyciu i doskonaleniu posiadanych już kompetencjizatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię kwartalną pracę na jedną zmianę w wybranych przez Ciebie ramach czasowych nowoczesne narzędzia pracyśniadania i lunche z bufetu w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, premie kwartalne, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkoradość płynącą z pracy w skandynawskiej firmiezadaniaobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówksięgowanie fakturobsługa systemu klasy ERParchiwizacja dokumentówwsparcie działu w bieżących działaniachoczekujemymożliwości podjęcia zatrudnienia "od zaraz"wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)znajomość MS Office (w szczególności Excel)praktycznej znajomości języka angielskiegochęci nauki i motywacji do zdobywania doświadczeń zawodowychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pierwszego zatrudnienia w administracji biurowej?Chcesz by Twoja praca dała Ci możliwość rozwoju kompetencji?Chcesz spróbować pracy w Skandynawskiej korporacji o bardzo dobrej opinii?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS - gwarantujemy że skontaktujemy się z Tobą !506 463 132oferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmymożliwość wyboru szkoleń, które pomogą Ci w nabyciu i doskonaleniu posiadanych już kompetencjizatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię kwartalną pracę na jedną zmianę w wybranych przez Ciebie ramach czasowych nowoczesne narzędzia pracyśniadania i lunche z bufetu w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, premie kwartalne, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkoradość płynącą z pracy w skandynawskiej firmiezadaniaobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówksięgowanie fakturobsługa systemu klasy ERParchiwizacja dokumentówwsparcie działu w bieżących działaniachoczekujemymożliwości podjęcia zatrudnienia "od zaraz"wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)znajomość MS Office (w szczególności Excel)praktycznej znajomości języka angielskiegochęci nauki i motywacji do zdobywania doświadczeń zawodowychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta w dziale Home&Garden. oferujemypracę na umowie zlecenie, stawka 20zł/h bruttogodziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb (pomiędzy 7 a 20)pracę zdalnąpracę rozwijającą na wielu obszarachzadaniamonitorowanie rynku oraz konkurencjianalizowanie zachowań najważniejszych dla Allegro graczy na rynku oraz różnego rodzaju kategorii produktowychzakładanie nowych produktów w systemie i tworzenie do nich contentu na stronę internetową oczekujemyzaangażowania, samodzielności oraz dokładności w wykonywanych zadaniachdużej motywacji do pracy i samoorganizacjidobrej znajomość pakietu Office, przede wszystkim Excelaznajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta w dziale Home&Garden. oferujemypracę na umowie zlecenie, stawka 20zł/h bruttogodziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb (pomiędzy 7 a 20)pracę zdalnąpracę rozwijającą na wielu obszarachzadaniamonitorowanie rynku oraz konkurencjianalizowanie zachowań najważniejszych dla Allegro graczy na rynku oraz różnego rodzaju kategorii produktowychzakładanie nowych produktów w systemie i tworzenie do nich contentu na stronę internetową oczekujemyzaangażowania, samodzielności oraz dokładności w wykonywanych zadaniachdużej motywacji do pracy i samoorganizacjidobrej znajomość pakietu Office, przede wszystkim Excelaznajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w dziale księgowości? Finanse i rachunkowość nie są Ci obce a przy tym jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyumowę zlecenie na 3 miesiące zdobycie cennego doświadczenia w dziale finansów stawkę godzinową 25 brutto zadaniaWeryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych Prowadzenie dokumentacji dla potrzeb leasinguWprowadzanie danych w materiałach/produktach w systemie SAPoczekujemyWyższe wykształcenie lub średnie (mile widziane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo ekonometria)Kilkumiesięczne doświadczenie w pracy w obszarze księgowościZnajomość SAP mile widzianaDobra znajomość zasad rachunkowościZnajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)Otwartość na nowe działania oraz umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w dziale księgowości? Finanse i rachunkowość nie są Ci obce a przy tym jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyumowę zlecenie na 3 miesiące zdobycie cennego doświadczenia w dziale finansów stawkę godzinową 25 brutto zadaniaWeryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych Prowadzenie dokumentacji dla potrzeb leasinguWprowadzanie danych w materiałach/produktach w systemie SAPoczekujemyWyższe wykształcenie lub średnie (mile widziane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo ekonometria)Kilkumiesięczne doświadczenie w pracy w obszarze księgowościZnajomość SAP mile widzianaDobra znajomość zasad rachunkowościZnajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)Otwartość na nowe działania oraz umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata do pracy przy posprzedażowej obsłudze klienta. Jeżeli lubisz kontakt z drugim człowiekiem, zarówno telefoniczny jak i mailowy, czytaj dalej :) oferujemyumowę zleceniestawkę 25zł/brutto za h możliwość zdobycia doświadczenia w branży pracę zdalną, po szkoleniu wstępnym na terenie biura w Warszawiepracę w dogodnych godzinach (pomiędzy 8 a 16:30)zadaniakontakt telefoniczny oraz mailowy z klientemodbieranie połączeń przychodzących, pomoc w bieżących sprawach obsługa w zakresie ubezpieczeń, polis, leasinguoczekujemydużej motywacji do pracyotwartego umysłu :) zaangażowania, chęci do nauki znajomość CRM oraz doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane!Jeśli chcesz się rozwijać, poznać tajniki branży ubezpieczeń, leasingu i innych- aplikuj :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata do pracy przy posprzedażowej obsłudze klienta. Jeżeli lubisz kontakt z drugim człowiekiem, zarówno telefoniczny jak i mailowy, czytaj dalej :) oferujemyumowę zleceniestawkę 25zł/brutto za h możliwość zdobycia doświadczenia w branży pracę zdalną, po szkoleniu wstępnym na terenie biura w Warszawiepracę w dogodnych godzinach (pomiędzy 8 a 16:30)zadaniakontakt telefoniczny oraz mailowy z klientemodbieranie połączeń przychodzących, pomoc w bieżących sprawach obsługa w zakresie ubezpieczeń, polis, leasinguoczekujemydużej motywacji do pracyotwartego umysłu :) zaangażowania, chęci do nauki znajomość CRM oraz doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane!Jeśli chcesz się rozwijać, poznać tajniki branży ubezpieczeń, leasingu i innych- aplikuj :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą, która koncentruje się zawodowo wokół tematu szkoleń pracowniczych, dołącz do zespołu naszego klienta i zostań asystent ds. szkoleń w nowoczenym centrum logistyki w Świebodzinie.oferujemyatrakcyjną stawkę wynagrodzenia!pracę w międzynarodowym środowisku branży e-commerce zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą przejścia na stałe zatrudnieniebogaty system benefitówdofinansowanie do posiłków (obiad pracowniczy za 1 PLN)bezpłatny dojazd do pracy autobusem pracowniczymmożliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia pracę w zespole otwartym na dzielenie się wiedząpracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoje codzienne obowiązkimożliwość awansu pionowego i poziomegozadaniakoordynacja przebiegu wdrożenia pracowników do pracyorganizowanie i audytowanie szkoleńprzeprowadzanie szkoleń i wspieranie nowych pracownikówobsługa systemów oraz nadawanie uprawnieńadministrowanie dokumentów szkoleniowychprzygotowywanie plakatów oraz innych pomocy dla pracownikówrozumienie w pełni procesów oraz dziennych celówumiejętność rozwiązywania problemów: szybkie i efektywne reagowanie, bycie wsparciem dla pracowników oraz podejmowanie koniecznych kroków celem rozwiazania problemówoczekujemyumiejętności obsługi komputera i pakietu Microsoft Office ( szczególnie programu Excel)dobrej znajomości języka angielskiego / mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegodobrej organizacja czasu pracydoskonałej etyki pracygotowości do podejmowania decyzji i zaangażowaniaumiejętności dawania i otrzymywania informacji zwrotnejpozytywnego nastawieniaharmonogram pracy: poszukujemy osób gotowych do pracy zmianowej (zmiana dzienna i zmiana nocna), dni pracy mogą przypadać także w weekendy. Charakter pracy na tym stanowisku pozwala na 3 dni wolne od pracy (4 dni pracy po 10 godzin dziennie I trzy dni wolnego).BRZMI CIEKAWIE? Czekamy na Twoją aplikację.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą, która koncentruje się zawodowo wokół tematu szkoleń pracowniczych, dołącz do zespołu naszego klienta i zostań asystent ds. szkoleń w nowoczenym centrum logistyki w Świebodzinie.oferujemyatrakcyjną stawkę wynagrodzenia!pracę w międzynarodowym środowisku branży e-commerce zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą przejścia na stałe zatrudnieniebogaty system benefitówdofinansowanie do posiłków (obiad pracowniczy za 1 PLN)bezpłatny dojazd do pracy autobusem pracowniczymmożliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia pracę w zespole otwartym na dzielenie się wiedząpracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoje codzienne obowiązkimożliwość awansu pionowego i poziomegozadaniakoordynacja przebiegu wdrożenia pracowników do pracyorganizowanie i audytowanie szkoleńprzeprowadzanie szkoleń i wspieranie nowych pracownikówobsługa systemów oraz nadawanie uprawnieńadministrowanie dokumentów szkoleniowychprzygotowywanie plakatów oraz innych pomocy dla pracownikówrozumienie w pełni procesów oraz dziennych celówumiejętność rozwiązywania problemów: szybkie i efektywne reagowanie, bycie wsparciem dla pracowników oraz podejmowanie koniecznych kroków celem rozwiazania problemówoczekujemyumiejętności obsługi komputera i pakietu Microsoft Office ( szczególnie programu Excel)dobrej znajomości języka angielskiego / mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegodobrej organizacja czasu pracydoskonałej etyki pracygotowości do podejmowania decyzji i zaangażowaniaumiejętności dawania i otrzymywania informacji zwrotnejpozytywnego nastawieniaharmonogram pracy: poszukujemy osób gotowych do pracy zmianowej (zmiana dzienna i zmiana nocna), dni pracy mogą przypadać także w weekendy. Charakter pracy na tym stanowisku pozwala na 3 dni wolne od pracy (4 dni pracy po 10 godzin dziennie I trzy dni wolnego).BRZMI CIEKAWIE? Czekamy na Twoją aplikację.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy biurowej? Lubisz nowe wyzwania? Chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój pracownika? Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu?W takim razie trafiłeś idealnie! Aplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracę,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00,wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,przyjazną atmosferę w pracy,możliwość rozwoju oraz szkoleń,pakiet benefitów, prywatną opiekę medyczną,zatrudnienie od 01.08.2021r. zadaniaobsługa klienta, przygotowywanie raportów i zestawień,zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,tworzenie akt osobowych pracowników,wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, współpraca z innymi działami firmyoczekujemyznajomości pakietu MS Office,umiejętność pracy pod presją czasu,prawo jazdy kat.Bumiejętność planowania i organizacji pracy.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy biurowej? Lubisz nowe wyzwania? Chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój pracownika? Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu?W takim razie trafiłeś idealnie! Aplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracę,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00,wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,przyjazną atmosferę w pracy,możliwość rozwoju oraz szkoleń,pakiet benefitów, prywatną opiekę medyczną,zatrudnienie od 01.08.2021r. zadaniaobsługa klienta, przygotowywanie raportów i zestawień,zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,tworzenie akt osobowych pracowników,wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, współpraca z innymi działami firmyoczekujemyznajomości pakietu MS Office,umiejętność pracy pod presją czasu,prawo jazdy kat.Bumiejętność planowania i organizacji pracy.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 12 z 24 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.