You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaż: 41

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z największą w Polsce firmią z branży pralniczej poszukujemy osoby w dziale handlowym.  Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowapraca na jedną zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniaszkolenie produktowe i wdrożeniowedodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itpzadaniasprzedaż i wynajem profesjonalnych urządzeń pralniczychsprzedaż środków piorących i pomp dozujących płynne środki piorącepozyskiwanie i obsługa klientówprowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie ofert handlowychspotkania z klientami i prezentowanie produktówtworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskimprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji sprzedaży i dostawoczekujemyprawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Officezdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z największą w Polsce firmią z branży pralniczej poszukujemy osoby w dziale handlowym.  Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia sprzedażowapraca na jedną zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniaszkolenie produktowe i wdrożeniowedodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itpzadaniasprzedaż i wynajem profesjonalnych urządzeń pralniczychsprzedaż środków piorących i pomp dozujących płynne środki piorącepozyskiwanie i obsługa klientówprowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie ofert handlowychspotkania z klientami i prezentowanie produktówtworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskimprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji sprzedaży i dostawoczekujemyprawo jazdy kat. B wykształcenie minimum średnie dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Officezdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • mikołów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Bardzo dobrze znasz język angielski? interesuje Cię praca w eksporcie? chcesz spróbować swoich sił w obsłudze Klienta?Jeżeli tak, nie zwlekaj! aplikuj już dziś! Dla naszego Klienta z branży spożywczej, poszukujemy osób na stanowisko: specjalisty ds. eksportu.oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię kwartalnąbogaty pakiet benefitów takich jak: opieka medyczna PZU za 1 zł, bezpłatne ubezpieczenie grupowe PZU, bezpłatne kursy językowe, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do kolonii dla dziecizadaniakompleksowa współpraca z klientem zagranicznymprzyjmowanie i rejestracja zamówień eksportowychskładanie i rejestracja zamówień importowychfakturowaniepozyskiwanie nowych klientówprzygotowywanie ofert oraz dokumentacji handlowejoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegopraktycznej znajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności pracy w grupiedoświadczenia w pracy z KlientemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Bardzo dobrze znasz język angielski? interesuje Cię praca w eksporcie? chcesz spróbować swoich sił w obsłudze Klienta?Jeżeli tak, nie zwlekaj! aplikuj już dziś! Dla naszego Klienta z branży spożywczej, poszukujemy osób na stanowisko: specjalisty ds. eksportu.oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię kwartalnąbogaty pakiet benefitów takich jak: opieka medyczna PZU za 1 zł, bezpłatne ubezpieczenie grupowe PZU, bezpłatne kursy językowe, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do kolonii dla dziecizadaniakompleksowa współpraca z klientem zagranicznymprzyjmowanie i rejestracja zamówień eksportowychskładanie i rejestracja zamówień importowychfakturowaniepozyskiwanie nowych klientówprzygotowywanie ofert oraz dokumentacji handlowejoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegopraktycznej znajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności pracy w grupiedoświadczenia w pracy z KlientemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!oferujemyumowa zlecenie, 21 PLN brutto/h;elastyczny grafik;comiesięczny przydział ulubionych kaw i bonów dla Ciebie;pakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaprowadzenie bieżącej sprzedaży dbanie o zaopatrzenie sklepu wykonywanie czynności pomocniczych zarówno w sklepie jak i na magazynieprzygotowywanie deserówoczekujemyaktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychuśmiech, optymizm i otwartośćmile widziane doświadczeniemile widziany status studentaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!oferujemyumowa zlecenie, 21 PLN brutto/h;elastyczny grafik;comiesięczny przydział ulubionych kaw i bonów dla Ciebie;pakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaprowadzenie bieżącej sprzedaży dbanie o zaopatrzenie sklepu wykonywanie czynności pomocniczych zarówno w sklepie jak i na magazynieprzygotowywanie deserówoczekujemyaktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychuśmiech, optymizm i otwartośćmile widziane doświadczeniemile widziany status studentaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy z klientem? Chciałbyś/łabyś nabyć swoje pierwsze doświadczenie w pracy w slepie?Poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko pracownika pomocniczego w sklepie.Lokalizacja: Gdańsk, CH Forumoferujemyumowę zlecenieelastyczny czas pracystawkę 23 zł brutto/hmożliwość dłuższej współpracyzadaniawieszakowanie, układanie odzieżyporządkowanie sali sprzedażyewentualna obsługa klientaoczekujemymotywacji do pracyzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy z klientem? Chciałbyś/łabyś nabyć swoje pierwsze doświadczenie w pracy w slepie?Poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko pracownika pomocniczego w sklepie.Lokalizacja: Gdańsk, CH Forumoferujemyumowę zlecenieelastyczny czas pracystawkę 23 zł brutto/hmożliwość dłuższej współpracyzadaniawieszakowanie, układanie odzieżyporządkowanie sali sprzedażyewentualna obsługa klientaoczekujemymotywacji do pracyzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje przedstawiciela.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmysamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracy (w tym auto służbowe) szkolenia wdrożeniowe dofinansowanie do kupna okularów otwartym fundusz emerytalny  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiegodoradztwo techniczne klientom nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiprzeprowadzenie procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmybadanie trendów rynkowych, oraz działań konkurencji oczekujemydoświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacjęumiejętności budowania trwałych relacji biznesowychsamodzielności - umiejętności organizacji pracynastawienia na realizację celów w oparciu o plany sprzedażyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?Ta oferta jest dla Ciebie! Producent pomp z sektora technologii przepływu i zarządzania wodą poszukuje przedstawiciela.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmysamodzielność i aktywny udział w rozwoju firmyniezbędne narzędzia do pracy (w tym auto służbowe) szkolenia wdrożeniowe dofinansowanie do kupna okularów otwartym fundusz emerytalny  zadaniapozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz zarządzanie bieżącymi kontaktami na terenie województwa świętokrzyskiego, lubelskiego oraz podkarpackiegodoradztwo techniczne klientom nawiązywanie długofalowych relacji z klientamiprzeprowadzenie procesu sprzedaży zgodnie ze strategią firmybadanie trendów rynkowych, oraz działań konkurencji oczekujemydoświadczenia w sprzedaży B2B, w budowaniu sieci dystrybucji w obszarze HVACznajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacjęumiejętności budowania trwałych relacji biznesowychsamodzielności - umiejętności organizacji pracynastawienia na realizację celów w oparciu o plany sprzedażyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę stacjonarną w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelKreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę stacjonarną w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelKreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z Klientem? nie zniechęcają Cię porażki? jesteś wytrwały w dążeniu do celu? Jeżeli tak to praca właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży recyklingu złomu stalowego i metali kolorowych poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.oferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem premiowy po okresie próbnymniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy ( możliwość wykorzystywania do celów prywatnych), karta paliwowazadaniaaktywne pozyskiwanie dostawcówpraca głównie w terenierealizacja planów zakupowychraportowanie do przełożonegoudział w telekonferencjach handlowychbadanie rynku konkurencjioczekujemyminimum 2 letniego doświadczenia w aktywnej sprzedaży ( mile widziane branże stalowa, narzędziowa)samodzielności w działaniuwytrwałości i ambicjibardzo dobrej organizacji czasu pracyumiejętności negocjacyjnychczynnego prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z Klientem? nie zniechęcają Cię porażki? jesteś wytrwały w dążeniu do celu? Jeżeli tak to praca właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży recyklingu złomu stalowego i metali kolorowych poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.oferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem premiowy po okresie próbnymniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy ( możliwość wykorzystywania do celów prywatnych), karta paliwowazadaniaaktywne pozyskiwanie dostawcówpraca głównie w terenierealizacja planów zakupowychraportowanie do przełożonegoudział w telekonferencjach handlowychbadanie rynku konkurencjioczekujemyminimum 2 letniego doświadczenia w aktywnej sprzedaży ( mile widziane branże stalowa, narzędziowa)samodzielności w działaniuwytrwałości i ambicjibardzo dobrej organizacji czasu pracyumiejętności negocjacyjnychczynnego prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z klientem?Branża HR należy do obszaru Twoich zainteresowań i chcesz rozwijać swoją karierę? Świetnie się składa!Poszukujemy energicznej osoby, chętnej do działania do naszego zespołu.Zapraszamy do udziału w rekrutacji i dołączenia do naszej firmy! oferujemyumowę o pracę pracę w godzinach 8:00-16:00wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalnewsparcie konsultanta od pierwszego dniabogaty pakiet szkoleńmożliwość rozwoju i awansuniezbędne narzędzia do pracyszybki i sprawny proces rekrutacjidodatkowe benefity m.in karta sportowa, prywatna opieka medycznaprzyjazną atmosferę w pracyzadaniabudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kandydatem i klientemodpowiedzialność za realizację i sprzedaż usługanaliza i stały monitoring rynku pod kątem potencjalnych klientówprzygotowanie danych, raportów, zamówieńoczekujemyprawo jazdy kat. B- warunek koniecznydoświadczenie m.in 6 miesięcyumiejętność pracy samodzielnejznajmość pakietu MC Officeumiejętnośc wyznaczania priorytetów i organizawania czasu pracy własnejznajomość języka angielskiego będzie dodatkowy atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z klientem?Branża HR należy do obszaru Twoich zainteresowań i chcesz rozwijać swoją karierę? Świetnie się składa!Poszukujemy energicznej osoby, chętnej do działania do naszego zespołu.Zapraszamy do udziału w rekrutacji i dołączenia do naszej firmy! oferujemyumowę o pracę pracę w godzinach 8:00-16:00wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalnewsparcie konsultanta od pierwszego dniabogaty pakiet szkoleńmożliwość rozwoju i awansuniezbędne narzędzia do pracyszybki i sprawny proces rekrutacjidodatkowe benefity m.in karta sportowa, prywatna opieka medycznaprzyjazną atmosferę w pracyzadaniabudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kandydatem i klientemodpowiedzialność za realizację i sprzedaż usługanaliza i stały monitoring rynku pod kątem potencjalnych klientówprzygotowanie danych, raportów, zamówieńoczekujemyprawo jazdy kat. B- warunek koniecznydoświadczenie m.in 6 miesięcyumiejętność pracy samodzielnejznajmość pakietu MC Officeumiejętnośc wyznaczania priorytetów i organizawania czasu pracy własnejznajomość języka angielskiego będzie dodatkowy atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracować w ruchu i łączyć interesy różnych stron? Dla naszego klienta, dystrybutora maszyn rolnicznych zachodnich marek, poszukujemy osoby, która wesprze producentów i partnerów handlowych w Polsce w rozwoju ich biznesu.oferujemyciekawą pracę pełną kontaktów miedzyludzkich na terenie Polski i Europy Zachodniejdwuskładnikowe wynagrodzenie: podstawa i system premiowyszkolenia wewnętrzne i zewnętrznepakiet Medyczny LuxMed (dofinansowanie)pakiet ubezpieczenia (dofinansowanie)zapewniony parking przy biurowcu (na koszt pracodawcy)samochód służbowy także do użytku prywatnegozadaniaprowadzenie rozmów handlowych z dostawcami z krajów Europy Zachodniej (Francja, Hiszpania, Włochy)organizacja szkoleń produktowych w Polsce i za granicąwsparcie kanału B2B w dystrybucji marek importowanych na rynku polskimbudowanie strategii cenowej produktów i usługbudowanie strategii marketingowej marki i produktuobsługa i odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji i korespondencjioczekujemydoświadczenia w sprzedaży, rozwoju biznesu, budowaniu strategii marki i/lub produktów doświadczenia w prowadzeniu, organizacji szkoleń (będzie atutem)doświadczenia w branży technicznej, maszynowej (będzie atutem)znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie zaawansowanym (umożliwiającym skuteczną komunikację z dostawcami zagranicznymi oraz pracę z dokumentacją techniczną maszyn)znajomość drugiego języka obcego (np. francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjizorientowania na cel i łączenie interesów wszystkich stronkompetencji negocjacyjnychumiejętnośc dzielenia się wiedząprawo jazdy kat. Bgotowości i obycia w odbywaniu zagranicznych podrózy służbowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracować w ruchu i łączyć interesy różnych stron? Dla naszego klienta, dystrybutora maszyn rolnicznych zachodnich marek, poszukujemy osoby, która wesprze producentów i partnerów handlowych w Polsce w rozwoju ich biznesu.oferujemyciekawą pracę pełną kontaktów miedzyludzkich na terenie Polski i Europy Zachodniejdwuskładnikowe wynagrodzenie: podstawa i system premiowyszkolenia wewnętrzne i zewnętrznepakiet Medyczny LuxMed (dofinansowanie)pakiet ubezpieczenia (dofinansowanie)zapewniony parking przy biurowcu (na koszt pracodawcy)samochód służbowy także do użytku prywatnegozadaniaprowadzenie rozmów handlowych z dostawcami z krajów Europy Zachodniej (Francja, Hiszpania, Włochy)organizacja szkoleń produktowych w Polsce i za granicąwsparcie kanału B2B w dystrybucji marek importowanych na rynku polskimbudowanie strategii cenowej produktów i usługbudowanie strategii marketingowej marki i produktuobsługa i odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji i korespondencjioczekujemydoświadczenia w sprzedaży, rozwoju biznesu, budowaniu strategii marki i/lub produktów doświadczenia w prowadzeniu, organizacji szkoleń (będzie atutem)doświadczenia w branży technicznej, maszynowej (będzie atutem)znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie zaawansowanym (umożliwiającym skuteczną komunikację z dostawcami zagranicznymi oraz pracę z dokumentacją techniczną maszyn)znajomość drugiego języka obcego (np. francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjizorientowania na cel i łączenie interesów wszystkich stronkompetencji negocjacyjnychumiejętnośc dzielenia się wiedząprawo jazdy kat. Bgotowości i obycia w odbywaniu zagranicznych podrózy służbowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. śląskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. śląskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz duszę handlowca i swobodnie posługujesz się językiem niemieckim? Branża automotive brzmi ciekawie?Czeka na Ciebie super ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnieniapraca w ciekawej branży możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów niemieckojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowychposzukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka niemieckiego o na poziomie bardzo  dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywnościumiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotiveAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz duszę handlowca i swobodnie posługujesz się językiem niemieckim? Branża automotive brzmi ciekawie?Czeka na Ciebie super ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnieniapraca w ciekawej branży możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów niemieckojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowychposzukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka niemieckiego o na poziomie bardzo  dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywnościumiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotiveAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta pomp i systemów pompowych poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Area Sales Managera.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim i posiadasz kontakty z dystrybutorami w województwie mazowieckim, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowenarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do okularów, fundusz emerytalny)zadaniaprowadzenie sprzedaży na powierzonym terenie poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z klientami już pozyskanymidbałość o osiąganie celów założonych przez firmęmonitorowanie rynku w zakresie m.in. sporządzania raportów, dostarczania informacji na temat aktualnych trendów rynkowychwsparcie klientów w działaniach marketingowych i sprzedażowychkontrola nad prawidłowym przebiegiem wprowadzania polityki cenowej firmy na rynkusporządzanie i prezentacja długo i krótkoterminowych prognoz sprzedażyoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu kierunków technicznych lub pokrewnych – jako atutminimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży w branży technicznejdobrej znajomości rynku oraz nastawienia proklienckiegobiegłej znajomości języka angielskiegosilnego zaplecza technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta pomp i systemów pompowych poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Area Sales Managera.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim i posiadasz kontakty z dystrybutorami w województwie mazowieckim, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowenarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do okularów, fundusz emerytalny)zadaniaprowadzenie sprzedaży na powierzonym terenie poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z klientami już pozyskanymidbałość o osiąganie celów założonych przez firmęmonitorowanie rynku w zakresie m.in. sporządzania raportów, dostarczania informacji na temat aktualnych trendów rynkowychwsparcie klientów w działaniach marketingowych i sprzedażowychkontrola nad prawidłowym przebiegiem wprowadzania polityki cenowej firmy na rynkusporządzanie i prezentacja długo i krótkoterminowych prognoz sprzedażyoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu kierunków technicznych lub pokrewnych – jako atutminimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży w branży technicznejdobrej znajomości rynku oraz nastawienia proklienckiegobiegłej znajomości języka angielskiegosilnego zaplecza technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słupsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Słupskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( ok 100h/ miesiąc )czas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Słupskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( ok 100h/ miesiąc )czas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty.zadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz zacięcie techniczne, lubisz kontakt z Klientem a także jesteś osobą bardzo komunikatywną to oferta właśnie dla Ciebie!Dla naszego Klienta z branży przemysłowej szukamy Kandydata na stanowisko: kosztorysant/specjalista ds. wsparcia sprzedaży .Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię kwartalnąpakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkoleniazadaniaprzygotowywanie ofert sprzedaży części zamiennychwsparcie sprzedaży części zamiennych, budowanie relacji z klientamiobsługa reklamacji klientów na poziomie oddziałuraportowanie sprzedażyoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze Klientamile widziane doświadczenie w sprzedażyzmysł technicznymile widziane wykształcenie techniczneotwartości i komunikacyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz zacięcie techniczne, lubisz kontakt z Klientem a także jesteś osobą bardzo komunikatywną to oferta właśnie dla Ciebie!Dla naszego Klienta z branży przemysłowej szukamy Kandydata na stanowisko: kosztorysant/specjalista ds. wsparcia sprzedaży .Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię kwartalnąpakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkoleniazadaniaprzygotowywanie ofert sprzedaży części zamiennychwsparcie sprzedaży części zamiennych, budowanie relacji z klientamiobsługa reklamacji klientów na poziomie oddziałuraportowanie sprzedażyoczekujemymile widziane doświadczenie w obsłudze Klientamile widziane doświadczenie w sprzedażyzmysł technicznymile widziane wykształcenie techniczneotwartości i komunikacyjnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zależy Ci na kreatywnej i analitycznej pracy, która łączy w sobie elementy sprzedaży, zarządzania produktem i market mappingu? Do tego zależy Ci na pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu, która oferuje realny wpływ na rozwój firmy? Koniecznie zapoznaj się z ofertą! Jako ekspert rynku ds. komponentów technicznych będziesz mieć realny wpływ na tworzenie strategii rozwoju produktów, a także rozbudowę oferty firmy w segmencie produktów technicznych dedykowanych branży przemysłowej. Aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w centrum ŁodziAtrakcyjne wynagrodzenie Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na rozwójDużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz realny wpływ na rozwój asortymentu firmyPakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, lunch pass, kursy języka angielskiego, dodatki okazyjne)zadaniaZbudowanie strategii rozwoju dotyczącej powierzonych Grup Produktowych (głównie materiały instalacyjne) i jej wdrożenieKoordynacja działań z pozostałymi działami firmy (m.in. sprzedaż, marketing, zakupy) w zakresie realizacji strategii grup asortymentowych poprzez stałą analizę funkcjonalnych, technicznych i kosztowych aspektów produktuAnaliza konkurencyjności produktowej i cenowej w celu rozwoju obecnego portfela produktówoczekujemyWykształcenia wyższego (mile widziane techniczne)Doświadczenia na podobnym stanowisku lub w sprzedaży produktów technicznych i usług powiązanych dla przemysłuUmiejętności przeprowadzania kompleksowych analiz cen oraz szacowania marży produktówDoświadczenia w analizie trendów rynkowych i rozwoju podległego asortymentuBardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację biznesowąBardzo dobrej znajomości ExcelaZdolności analitycznychWysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zależy Ci na kreatywnej i analitycznej pracy, która łączy w sobie elementy sprzedaży, zarządzania produktem i market mappingu? Do tego zależy Ci na pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu, która oferuje realny wpływ na rozwój firmy? Koniecznie zapoznaj się z ofertą! Jako ekspert rynku ds. komponentów technicznych będziesz mieć realny wpływ na tworzenie strategii rozwoju produktów, a także rozbudowę oferty firmy w segmencie produktów technicznych dedykowanych branży przemysłowej. Aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w centrum ŁodziAtrakcyjne wynagrodzenie Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na rozwójDużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań oraz realny wpływ na rozwój asortymentu firmyPakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, lunch pass, kursy języka angielskiego, dodatki okazyjne)zadaniaZbudowanie strategii rozwoju dotyczącej powierzonych Grup Produktowych (głównie materiały instalacyjne) i jej wdrożenieKoordynacja działań z pozostałymi działami firmy (m.in. sprzedaż, marketing, zakupy) w zakresie realizacji strategii grup asortymentowych poprzez stałą analizę funkcjonalnych, technicznych i kosztowych aspektów produktuAnaliza konkurencyjności produktowej i cenowej w celu rozwoju obecnego portfela produktówoczekujemyWykształcenia wyższego (mile widziane techniczne)Doświadczenia na podobnym stanowisku lub w sprzedaży produktów technicznych i usług powiązanych dla przemysłuUmiejętności przeprowadzania kompleksowych analiz cen oraz szacowania marży produktówDoświadczenia w analizie trendów rynkowych i rozwoju podległego asortymentuBardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację biznesowąBardzo dobrej znajomości ExcelaZdolności analitycznychWysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z największym w Polsce dostawcą produktów i usług dla branży TSL, liderem sprzedaży pojazdów ciężarowych oraz sieci serwisów na terenie całego krajuposzukujemy osoby na stanowisko:przedstawiciela handlowego ds. sprzedaży części i usług serwisowych oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne warunki finansowe (podstawa i motywacyjny system prowizyjny)elastyczne warunki zatrudnienia: B2B, umowa o pracęmożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychnarzędzia niezbędne w pracy przedstawiciela handlowego (samochód służbowy, laptop, telefon)ubezpieczenie medycznekarta sportowa po roku pracypojazd służbowy klasy C szkolenia u importerówszkolenia wewnętrzne ubezpieczenie na życiezadaniabudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiaktywna sprzedaż części zamiennych i usług serwisowychrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na powierzonym terenieprowadzenie spotkań i negocjacji handlowychsporządzanie ofert, propozycji handlowych aktywne poszukiwanie klientów i możliwości sprzedażymonitorowanie i analiza rynku części zamiennych pojazdów ciężarowychoczekujemyznajomość branży motoryzacyjnej i rynku pojazdów ciężarowych w obszarze części zamiennych i usług serwisowych - mile widzianedoświadczenie w aktywnej sprzedaży części zamiennych, usług serwisowych lub pracy w serwisie - mile widzianepodstawowa wiedza techniczna z eksploatacji pojazdów i doboru części zamiennychbardzo dobra znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji handlowychdobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniuprawo jazdy kat. Bznajomość pakietów MS Officepotwierdzone sukcesy w sprzedaży części zamiennych lub usług serwisowychkomunikatywność i umiejętności budowania trwałych relacji z klientami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z największym w Polsce dostawcą produktów i usług dla branży TSL, liderem sprzedaży pojazdów ciężarowych oraz sieci serwisów na terenie całego krajuposzukujemy osoby na stanowisko:przedstawiciela handlowego ds. sprzedaży części i usług serwisowych oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne warunki finansowe (podstawa i motywacyjny system prowizyjny)elastyczne warunki zatrudnienia: B2B, umowa o pracęmożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychnarzędzia niezbędne w pracy przedstawiciela handlowego (samochód służbowy, laptop, telefon)ubezpieczenie medycznekarta sportowa po roku pracypojazd służbowy klasy C szkolenia u importerówszkolenia wewnętrzne ubezpieczenie na życiezadaniabudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiaktywna sprzedaż części zamiennych i usług serwisowychrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na powierzonym terenieprowadzenie spotkań i negocjacji handlowychsporządzanie ofert, propozycji handlowych aktywne poszukiwanie klientów i możliwości sprzedażymonitorowanie i analiza rynku części zamiennych pojazdów ciężarowychoczekujemyznajomość branży motoryzacyjnej i rynku pojazdów ciężarowych w obszarze części zamiennych i usług serwisowych - mile widzianedoświadczenie w aktywnej sprzedaży części zamiennych, usług serwisowych lub pracy w serwisie - mile widzianepodstawowa wiedza techniczna z eksploatacji pojazdów i doboru części zamiennychbardzo dobra znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji handlowychdobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniuprawo jazdy kat. Bznajomość pakietów MS Officepotwierdzone sukcesy w sprzedaży części zamiennych lub usług serwisowychkomunikatywność i umiejętności budowania trwałych relacji z klientami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowiska handlowe w dziale surowców kosmetycznych oraz pielęgnacji upraw. Sales Representative – Raw MaterialsPrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowie.oferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółki,uczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych, chemicznych lub dla branży AGRO,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowiska handlowe w dziale surowców kosmetycznych oraz pielęgnacji upraw. Sales Representative – Raw MaterialsPrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowie.oferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółki,uczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych, chemicznych lub dla branży AGRO,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grudziądz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w branży mleczarskiej? Chcesz tworzyć swoją kategorię produktową na własnych zasadach i nią zarządzać? W firmie naszego klienta jest taka możliwość! Prowdzimy rekrutację dla sprawdzonego partnera w biznesie specjalizującego się w dystrybucji świeżych i mrożonych owoców i warzyw, mięsa oraz nabiału. Nasz klient planuje rozbudowę swojego portfolio produktów o proszki mleczne. Chcesz budować nową jakość w bezpiecznych strukturach stabilnej firmy? Przyślij CV i dowiedz się wiecej!oferujemyumowę o pracęindywidualnie uzgodnione wynagrodzenie i system premiowywygodną pracę w modelu hybrydowym zadaniapozyskiwanie i utrzymanie kontaktów handlowych z kontrahentami zagranicznymianaliza  potrzeb kontrahentaspotkania z klientami zagranicznymi i uczestnictwo w międzynarodowych targach  branżowychsamodzielne prowadzenie negocjacji handlowychrealizacja założonych planów sprzedażyoczekujemyzaawansowanej znajomości jezyka angielskiego umożliwiającej prowadzenie kontaktóe biznesowychdoświadczenia w sprzedaży zagranicznej w branży mleczarskiejsamodzielnościchęci do zbudowania nowego działu w firmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w branży mleczarskiej? Chcesz tworzyć swoją kategorię produktową na własnych zasadach i nią zarządzać? W firmie naszego klienta jest taka możliwość! Prowdzimy rekrutację dla sprawdzonego partnera w biznesie specjalizującego się w dystrybucji świeżych i mrożonych owoców i warzyw, mięsa oraz nabiału. Nasz klient planuje rozbudowę swojego portfolio produktów o proszki mleczne. Chcesz budować nową jakość w bezpiecznych strukturach stabilnej firmy? Przyślij CV i dowiedz się wiecej!oferujemyumowę o pracęindywidualnie uzgodnione wynagrodzenie i system premiowywygodną pracę w modelu hybrydowym zadaniapozyskiwanie i utrzymanie kontaktów handlowych z kontrahentami zagranicznymianaliza  potrzeb kontrahentaspotkania z klientami zagranicznymi i uczestnictwo w międzynarodowych targach  branżowychsamodzielne prowadzenie negocjacji handlowychrealizacja założonych planów sprzedażyoczekujemyzaawansowanej znajomości jezyka angielskiego umożliwiającej prowadzenie kontaktóe biznesowychdoświadczenia w sprzedaży zagranicznej w branży mleczarskiejsamodzielnościchęci do zbudowania nowego działu w firmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystenta Sprzedaży. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystenta Sprzedaży. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowego?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? To świetnie się składa, ponieważ nasz klient z branży transportowej poszukuje Key Account Managera. Nie zwlekaj, aplikuj na poniższe ogłoszenie już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (auto, telefon, komputer)możliwość rozwojuzadaniaPozyskiwanie nowych klientówUtrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymiPrzygotowanie kalkulacji i ofert handlowychBudowa sieci kontraktówRaportowanie pracyMonitoring rynku i konkurencjioczekujemyMinimum 3 – lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowegoZnajomość branży i usług transportu ekspresowegoZnajomość rynku TSLUmiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum 3 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowego?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? To świetnie się składa, ponieważ nasz klient z branży transportowej poszukuje Key Account Managera. Nie zwlekaj, aplikuj na poniższe ogłoszenie już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (auto, telefon, komputer)możliwość rozwojuzadaniaPozyskiwanie nowych klientówUtrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymiPrzygotowanie kalkulacji i ofert handlowychBudowa sieci kontraktówRaportowanie pracyMonitoring rynku i konkurencjioczekujemyMinimum 3 – lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży transportu ekspresowegoZnajomość branży i usług transportu ekspresowegoZnajomość rynku TSLUmiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca dla lingwistów, którzy chcieliby rozwijać się w branży technicznej! Zależy Ci, by znajomość języków obcych przekuć w swój atut? Sprawdź ofertę pracy, w której Twoje kompetencje językowe rozkwitną! Ciekawa oferta pracy w firmie z kapitałem niemieckim.oferujemyumowę o pracę i stabilność zatrudnieniapracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażypoczątkowo pracę stacjonarną, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniakontakt z klientami zagranicznymi (z Europy Wschodniej, Południowej, Centralnej, np. Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia, Słowacja, Rumunia)pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacjiprzygotowywanie ofert dla klientów firmyprzygotowywanie dokumentów do agencji celnychorganizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicęwystawianie faktur eksportowychwystawianie faktur UErealizowanie założonych planów sprzedażowychtłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacjirealizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedażyudział w spotkaniach z klientami, udzia w targach jesli sytuacja pandemiczna tylko na to pozwolioczekujemyznajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnymkomunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w eksporcie, sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznegodoświadczenie w branży technologii instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, HVAC lub technicznej będzie atutemumiejętności pracy z dokumentacją technicznąszczegónie mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca dla lingwistów, którzy chcieliby rozwijać się w branży technicznej! Zależy Ci, by znajomość języków obcych przekuć w swój atut? Sprawdź ofertę pracy, w której Twoje kompetencje językowe rozkwitną! Ciekawa oferta pracy w firmie z kapitałem niemieckim.oferujemyumowę o pracę i stabilność zatrudnieniapracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedażypoczątkowo pracę stacjonarną, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniakontakt z klientami zagranicznymi (z Europy Wschodniej, Południowej, Centralnej, np. Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia, Słowacja, Rumunia)pozyskiwanie klientów i budowane długotrwałych relacjiprzygotowywanie ofert dla klientów firmyprzygotowywanie dokumentów do agencji celnychorganizacja transportu dla towarów sprzedanych za granicęwystawianie faktur eksportowychwystawianie faktur UErealizowanie założonych planów sprzedażowychtłumaczenie bieżącej korespondencji, instrukcji i innej dokumentacjirealizacja działań marketingowych zgodnie z wytycznymi działu sprzedażyudział w spotkaniach z klientami, udzia w targach jesli sytuacja pandemiczna tylko na to pozwolioczekujemyznajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnymkomunikatywna znajomość języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w eksporcie, sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznegodoświadczenie w branży technologii instalacji sanitarnych, ciepłowniczych, HVAC lub technicznej będzie atutemumiejętności pracy z dokumentacją technicznąszczegónie mile widziane obycie z rynkiem instalacji pomp cyrkulacyjnych i jego głównymi klientami oraz wiedza z obszaru pomp cyrkulacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Posiadasz już pierwsze sukcesy w sprzedaży usług? Poszukujesz przyjaznego środowiska pracy, które nie opiera się wyłącznie na realizacji KPI?Zmień pracę, na taką, która ma znaczenie, aplikuj i daj się poznać!oferujemyPracę w przyjaznej atmosferze w firmie o przejrzystej strukturzeStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2BStałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedażyNarzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Pakiet opieki medycznejSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie sprzedaży usługzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze usług porządkowych na terenie całej PolskiProwadzenie negocjacji i rozmów handlowychPrzygotowywanie ofert i kalkulacjiRealizacja planu sprzedażyWspółpraca z innymi działami firmy (m.in. działem operacyjnym)oczekujemyOk. 2-letniego doświadczenia w sprzedaży usługKomunikatywności i umiejętności pracy z ludźmiZnajomości lokalnego rynku przedsiębiorstwSamodzielności - umiejętności organizacji pracyNastawienia na realizację celów w oparciu o plany sprzedażyPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Posiadasz już pierwsze sukcesy w sprzedaży usług? Poszukujesz przyjaznego środowiska pracy, które nie opiera się wyłącznie na realizacji KPI?Zmień pracę, na taką, która ma znaczenie, aplikuj i daj się poznać!oferujemyPracę w przyjaznej atmosferze w firmie o przejrzystej strukturzeStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2BStałe wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników sprzedażyNarzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)Pakiet opieki medycznejSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie sprzedaży usługzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze usług porządkowych na terenie całej PolskiProwadzenie negocjacji i rozmów handlowychPrzygotowywanie ofert i kalkulacjiRealizacja planu sprzedażyWspółpraca z innymi działami firmy (m.in. działem operacyjnym)oczekujemyOk. 2-letniego doświadczenia w sprzedaży usługKomunikatywności i umiejętności pracy z ludźmiZnajomości lokalnego rynku przedsiębiorstwSamodzielności - umiejętności organizacji pracyNastawienia na realizację celów w oparciu o plany sprzedażyPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadańPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadańPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta,Studia Tłumaczeń działającego na terenie całego świata i specjalizującego się w tłumaczeniach multimedialnych, gier wideo, sportowych, marketingowych, stron internetowych, oprogramowania, medycznych, farmaceutycznych, technicznych oraz prawnych, poszukujemy pracownika działu handlowego na stanowiskoKey Account Manager.  oferujemypracę w zespole w którym panuje swobodna i miła atmosfera, stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjny system premiowy,szansę na rozwój w dynamicznej firmie,dużą swobodę w budowaniu struktur sprzedażowych,pracę w kreatywnym zespole i miłej atmosferze,dostęp do najnowszych rozwiązań w branży tłumaczeniowej,karty MultiSport i MultiBenefit,pakiet medyczny Medicover,komfortowe biuro w ścisłym centrum Krakowa.zadaniapozyskiwanie nowych klientów końcowych,kontakt z klientem anglojęzycznym (telefoniczny, mailowy, osobisty, wyjazdy na targi zagraniczne),wyszukiwanie osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji dotyczących tłumaczeńw firmach zagranicznych,utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,zarządzanie danymi w CRM i TMS,przygotowywanie dokumentacji RFP i formularzy aplikacyjnych dla klientów,opracowywanie internetowych akcji marketingowych (współpraca z agencją zewnętrzną),pomoc w sporządzaniu cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych.oczekujemydoświadczenia w sprzedaży usług firm z branży tłumaczeniowej, doskonałej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1), znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,znajomości zasad i technik sprzedaży,umiejętność szybkiego uczenia się obsługi programów komputerowych,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,gotowość do pracy stacjonarnej w pierwszym okresie zatrudnienia,umiejętność prowadzenia samodzielnych działań handlowych,łatwość nawiązywania kontaktów,nastawienie na realizację celów i planów sprzedaży,inicjatywa i kreatywność, Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta,Studia Tłumaczeń działającego na terenie całego świata i specjalizującego się w tłumaczeniach multimedialnych, gier wideo, sportowych, marketingowych, stron internetowych, oprogramowania, medycznych, farmaceutycznych, technicznych oraz prawnych, poszukujemy pracownika działu handlowego na stanowiskoKey Account Manager.  oferujemypracę w zespole w którym panuje swobodna i miła atmosfera, stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjny system premiowy,szansę na rozwój w dynamicznej firmie,dużą swobodę w budowaniu struktur sprzedażowych,pracę w kreatywnym zespole i miłej atmosferze,dostęp do najnowszych rozwiązań w branży tłumaczeniowej,karty MultiSport i MultiBenefit,pakiet medyczny Medicover,komfortowe biuro w ścisłym centrum Krakowa.zadaniapozyskiwanie nowych klientów końcowych,kontakt z klientem anglojęzycznym (telefoniczny, mailowy, osobisty, wyjazdy na targi zagraniczne),wyszukiwanie osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji dotyczących tłumaczeńw firmach zagranicznych,utrzymywanie relacji z obecnymi klientami,zarządzanie danymi w CRM i TMS,przygotowywanie dokumentacji RFP i formularzy aplikacyjnych dla klientów,opracowywanie internetowych akcji marketingowych (współpraca z agencją zewnętrzną),pomoc w sporządzaniu cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych.oczekujemydoświadczenia w sprzedaży usług firm z branży tłumaczeniowej, doskonałej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1), znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,znajomości zasad i technik sprzedaży,umiejętność szybkiego uczenia się obsługi programów komputerowych,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,gotowość do pracy stacjonarnej w pierwszym okresie zatrudnienia,umiejętność prowadzenia samodzielnych działań handlowych,łatwość nawiązywania kontaktów,nastawienie na realizację celów i planów sprzedaży,inicjatywa i kreatywność, Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słubice, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie jako specjalista ds. sprzedaży w branży produkcyjnej?Nie masz problemu ze zorganizowaniem pracy własnej?Lubisz pracę w zespole?Nie czekaj, aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę, zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie plus premię uznaniową - po okresie próbnymdofinansowanie do dojazdówmożliwość zakwaterowania na okres 3 miesięcy szkoleniaubezpieczenie grupowe zadaniaorganizowanie działań marketingowychprzygotowanie prezentacji handlowych i innych materiałów marketingowychaktywne poszukiwanie nowych klientówudział w przygotowywaniu ofert handlowychuczestniczenie w procesie przyjmowania i odpowiedzi na zapytania ofertowemonitorowanie rynku pod względem potencjalnych klientówprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacjitworzenie bazy klientówoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodobrej organizacji pracyumiejętności priorytetowania zadań umiejętności pracy w zespole doświadczenia na podobnym stanowisku - warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie jako specjalista ds. sprzedaży w branży produkcyjnej?Nie masz problemu ze zorganizowaniem pracy własnej?Lubisz pracę w zespole?Nie czekaj, aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę, zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w godzinach 8-16atrakcyjne wynagrodzenie plus premię uznaniową - po okresie próbnymdofinansowanie do dojazdówmożliwość zakwaterowania na okres 3 miesięcy szkoleniaubezpieczenie grupowe zadaniaorganizowanie działań marketingowychprzygotowanie prezentacji handlowych i innych materiałów marketingowychaktywne poszukiwanie nowych klientówudział w przygotowywaniu ofert handlowychuczestniczenie w procesie przyjmowania i odpowiedzi na zapytania ofertowemonitorowanie rynku pod względem potencjalnych klientówprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacjitworzenie bazy klientówoczekujemywykształcenia wyższegoznajomości pakietu Ms Officemile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiegodobrej organizacji pracyumiejętności priorytetowania zadań umiejętności pracy w zespole doświadczenia na podobnym stanowisku - warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. opolskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem dla jednego z naszych klientów poszukujemy doradcy techniczno-handlowego na woj. opolskie.Jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracyszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemyminimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B (minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem)dobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówMile widziane: znajomość asortymentu BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 41 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.