You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista Ds Obsługi Klienta: 22

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię rocznąprzyjazną atmosferę i otwartą kulturę organizacyjnąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do programu sportowegouczestnictwo w szkoleniachuczestnictwo w międzynarodowych projektachzadaniaZapewnienie wysokiego standardu obsługi klientówUdział w procesowaniu zamówień krajowych i eksportowychKontakt w języku angielskim z dostawcami i klientami w celu sprawnej realizacji zamówieńDbanie o szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów dot. składanych zamówieńBadanie satysfakcji i potrzeb klientówBudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientamiZapewnienie niezbędnej dokumentacji materiałowej i produktowej dla klientówWspółpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia wysokiej satysfakcji klientówWprowadzanie danych wspierających funkcjonowanie działu do systemu SAPUczestniczenie w rozwoju dostawców materiałów i usługInicjowanie działań mających na celu kompleksową obsługę klientaTworzenie raportów na potrzeby działu – statystyki, analizyProwadzenie w niewielkim wymiarze projektów marketingowych, w tym m.in. prowadzenie konta firmowego na LinkedIn, wsparcie podczas przygotowań do targów itp.oczekujemyWierzymy, że wyróżnia Cię:min 2 -letnie doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta/ procesowaniu zamówień/ logistykiwykształcenie wyższeznajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu SAPorientacja na klientaznajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2/C1)- umiejętność komunikowania się przez telefon i mailowo w języku angielskimentuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy,wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,sumienność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań,komunikatywność, umiejętność budowania relacji i inicjatywa w działaniu,nieustanne szukanie rozwiązań, samodzielność w dążeniu do celu,umiejętności identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz wyszukiwania optymalnych rozwiązańmiędzynarodowym,mile widziane prawo jazdy kat. B. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępremię rocznąprzyjazną atmosferę i otwartą kulturę organizacyjnąprywatną opiekę medycznądofinansowanie do programu sportowegouczestnictwo w szkoleniachuczestnictwo w międzynarodowych projektachzadaniaZapewnienie wysokiego standardu obsługi klientówUdział w procesowaniu zamówień krajowych i eksportowychKontakt w języku angielskim z dostawcami i klientami w celu sprawnej realizacji zamówieńDbanie o szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów dot. składanych zamówieńBadanie satysfakcji i potrzeb klientówBudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientamiZapewnienie niezbędnej dokumentacji materiałowej i produktowej dla klientówWspółpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia wysokiej satysfakcji klientówWprowadzanie danych wspierających funkcjonowanie działu do systemu SAPUczestniczenie w rozwoju dostawców materiałów i usługInicjowanie działań mających na celu kompleksową obsługę klientaTworzenie raportów na potrzeby działu – statystyki, analizyProwadzenie w niewielkim wymiarze projektów marketingowych, w tym m.in. prowadzenie konta firmowego na LinkedIn, wsparcie podczas przygotowań do targów itp.oczekujemyWierzymy, że wyróżnia Cię:min 2 -letnie doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta/ procesowaniu zamówień/ logistykiwykształcenie wyższeznajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu SAPorientacja na klientaznajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2/C1)- umiejętność komunikowania się przez telefon i mailowo w języku angielskimentuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy,wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,sumienność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań,komunikatywność, umiejętność budowania relacji i inicjatywa w działaniu,nieustanne szukanie rozwiązań, samodzielność w dążeniu do celu,umiejętności identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz wyszukiwania optymalnych rozwiązańmiędzynarodowym,mile widziane prawo jazdy kat. B. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wałbrzych, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem niemieckim i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest do kandydatów nieposiadających doświadczenia jak i dla osób z doświadczeniem w obsłudze klienta. Brzmi ciekawie? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracęzatrudnienie bezpośrednio u naszego Klientaatrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia)możliwość zdobywania wiedzy podnoszącej kwalifikacjepracę w międzynarodowym środowiskupracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00pracę w prężnie rozwijającm się przedsiębiorstwiezadaniakompleksowa obsługa Klienta w języku niemieckimprzyjmowanie zamówień od klientówwystawianie dokumentów sprzedażywspółpraca z innymi działami  w firmie  oczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmiemin. średniego wykształceniaznajomości pakietu MS Officeumiejętności komunikowania się oraz pracy w zespoleAplikuj za pośrednictwem strony lub wyślij SMS o treści PRACA Wałbrzych z Twoim imieniem pod numer telefonu 607 14 84 84, a oddzwonimy i przekażemy Ci szczegóły oferty.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem niemieckim i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest do kandydatów nieposiadających doświadczenia jak i dla osób z doświadczeniem w obsłudze klienta. Brzmi ciekawie? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracęzatrudnienie bezpośrednio u naszego Klientaatrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia)możliwość zdobywania wiedzy podnoszącej kwalifikacjepracę w międzynarodowym środowiskupracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00pracę w prężnie rozwijającm się przedsiębiorstwiezadaniakompleksowa obsługa Klienta w języku niemieckimprzyjmowanie zamówień od klientówwystawianie dokumentów sprzedażywspółpraca z innymi działami  w firmie  oczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmiemin. średniego wykształceniaznajomości pakietu MS Officeumiejętności komunikowania się oraz pracy w zespoleAplikuj za pośrednictwem strony lub wyślij SMS o treści PRACA Wałbrzych z Twoim imieniem pod numer telefonu 607 14 84 84, a oddzwonimy i przekażemy Ci szczegóły oferty.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Uwielbiasz rozmawiać i pracować z ludźmi, jesteś otwarty, komunikatywny i masz dużo pozytywnej energii? Szukasz stabilnego zatrudnienia w znanej i cenionej firmie i chcesz się rozwijać? A może dodatkowo interesujesz się branżą motoryzacyjną? Jeśli tak – mamy dla Ciebie pracę! Zaaplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie od zaraz w cenionej na rynku firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowym, w stałych godzinachpracę w międzynarodowym środowiskupremię rocznąatrakcyjny pakiet benefitów (np. opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dostęp do kafeterii)możliwości rozwoju w firmierzetelny i bogaty system szkoleń wdrażającychzadaniaobsługa telefoniczna zapytań od Klientów i Użytkowników odnośnie bieżącej obsługi pojazdu leasingowanego (np. korzystanie z serwisu samochodowego, wymiana opon, przekazywanie statusu realizacji danego procesu itp.)obsługa interesantów pod kątem tworzenia dla nich indywidualnego dostępu do Portalu Klientawsparcie innych działów w firmie w obsłudze zapytań od Klientówszczegółowe wyjaśnianie Klientom problemów w realizacji procesu, a także prowadzenie rejestru reklamacjioczekujemywyższego wykształcenia lub bycia w trakcie studiówrzetelności i sumienności oraz pozytywnej energiiwysokiej kultury osobistej i doskonałej komunikatywnościumiejętności pracy zespołowejznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmieznajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Uwielbiasz rozmawiać i pracować z ludźmi, jesteś otwarty, komunikatywny i masz dużo pozytywnej energii? Szukasz stabilnego zatrudnienia w znanej i cenionej firmie i chcesz się rozwijać? A może dodatkowo interesujesz się branżą motoryzacyjną? Jeśli tak – mamy dla Ciebie pracę! Zaaplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie od zaraz w cenionej na rynku firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowym, w stałych godzinachpracę w międzynarodowym środowiskupremię rocznąatrakcyjny pakiet benefitów (np. opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dostęp do kafeterii)możliwości rozwoju w firmierzetelny i bogaty system szkoleń wdrażającychzadaniaobsługa telefoniczna zapytań od Klientów i Użytkowników odnośnie bieżącej obsługi pojazdu leasingowanego (np. korzystanie z serwisu samochodowego, wymiana opon, przekazywanie statusu realizacji danego procesu itp.)obsługa interesantów pod kątem tworzenia dla nich indywidualnego dostępu do Portalu Klientawsparcie innych działów w firmie w obsłudze zapytań od Klientówszczegółowe wyjaśnianie Klientom problemów w realizacji procesu, a także prowadzenie rejestru reklamacjioczekujemywyższego wykształcenia lub bycia w trakcie studiówrzetelności i sumienności oraz pozytywnej energiiwysokiej kultury osobistej i doskonałej komunikatywnościumiejętności pracy zespołowejznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmieznajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa. Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klienta biznesowegomile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymbardzo dobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa. Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klienta biznesowegomile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymbardzo dobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grudziądz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Możesz się pochwalić bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego?Chcesz pracować zdalnie?Mamy to, nie czekaj - aplikujoferujemymożliwość pracy zdalnejumowę o pracęszkolenia wdrażającepakiet benefitówmożliwość rozwojuzadaniatelefoniczna i mailowa obsługa klientapomoc w realizacji zwrotów, zamówień i reklamacjiudzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupupotwierdzanie terminów dostaw oraz cen produktów i usługoczekujemynastawienia na klienta, doskonałych zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - minimum B2bardzo dobrej znajomość obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Możesz się pochwalić bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego?Chcesz pracować zdalnie?Mamy to, nie czekaj - aplikujoferujemymożliwość pracy zdalnejumowę o pracęszkolenia wdrażającepakiet benefitówmożliwość rozwojuzadaniatelefoniczna i mailowa obsługa klientapomoc w realizacji zwrotów, zamówień i reklamacjiudzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupupotwierdzanie terminów dostaw oraz cen produktów i usługoczekujemynastawienia na klienta, doskonałych zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - minimum B2bardzo dobrej znajomość obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (5200 zł brutto/miesiąc)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (5200 zł brutto/miesiąc)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa). zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi. oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa). zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi. oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na CiebioferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na CiebioferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyoferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa). zadaniazadania:Współpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi. oczekujemyoczekujemy:Wykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyoferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa). zadaniazadania:Współpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi. oczekujemyoczekujemy:Wykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa).zadaniaWspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi.oczekujemyWykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyoferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa). zadaniazadania:Współpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi. oczekujemyoczekujemy:Wykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz ciekawej pracy? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyoferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie,kartę sportową,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,pakiet relokacyjny,możliwość pracy zdalnej ( po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa). zadaniazadania:Współpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowej,identyfikacja problemów i ich rozwiązywanie, rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych, koordynacja wizyt serwisowych u klientów, rozwijanie bazy wiedzy o produktach, dbałość o najwyższy poziom obsługi. oczekujemyoczekujemy:Wykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane,nastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemów,dobra znajomość obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.