Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla specjalista ds obsługi klienta: 12

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej, międzynarodowej firmy w Wawrowie (Gorzów Wlkp) poszukujemy otwartego, zmotywowanego do pracy specjalistę ds. obsługi klienta, który dobrze włada językiem niemieckim. Brzmi interesująco? Aplikuj!oferujemyliczne szkoleniamożliwość rozwojuprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzeniestabilne godziny pracymłody, dynamiczny zespółpakiet świadczeń socjalnychkartę sportowąnaukę językazadaniabudowanie relacji z klientamirozwiązywanie problemówobsługa klienta niemieckojęzycznegoraportowanie w systemiekontakt z klientem za pomocą telefonu i mailaoczekujemysprawnej obsługi komputeraotwartości na potrzeby klientadobrej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej, międzynarodowej firmy w Wawrowie (Gorzów Wlkp) poszukujemy otwartego, zmotywowanego do pracy specjalistę ds. obsługi klienta, który dobrze włada językiem niemieckim. Brzmi interesująco? Aplikuj!oferujemyliczne szkoleniamożliwość rozwojuprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzeniestabilne godziny pracymłody, dynamiczny zespółpakiet świadczeń socjalnychkartę sportowąnaukę językazadaniabudowanie relacji z klientamirozwiązywanie problemówobsługa klienta niemieckojęzycznegoraportowanie w systemiekontakt z klientem za pomocą telefonu i mailaoczekujemysprawnej obsługi komputeraotwartości na potrzeby klientadobrej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta - język angielski nie jest ci obcy. Lubisz pracę z Excelem . Sprawdź naszą ofertę !oferujemyprace w firmę o ugruntowanej pozycji na rynku umowę o prace tymczasową stawka miesięczna 4000 tyś/ bruttoprace w centrum miasta możliwość rozwoju i poszerzenia kompetencji prace na okres od czerwca do grudniazadaniaRozwiązywanie bieżących problemów w zakresie: zamówień dostawfakturreklamacji Współpraca z klientami wewnętrzymi z zewnętrznymi w tym komunikacja telefoniczna i mailowaZapewnienie sprawności i wysokich standardów operacji.Współpraca z HUB, magazynem, transportem, planowaniem, CD oraz wewnątrz działu CS z innymi CF, stock controlerami..Zastępstwa w czasie nieobecności innych osób w zespole. oczekujemy Komunikatywność i nastawienie na klienta Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania. Dobra organizacja pracy i dotrzymywanie deadlinów. Zdolność do efektywnej pracy w warunkach presji czasu. Umiejętność pracy w zespole  Znajomość obsługi MS Excel Znajomość obsługi SAP.( mile widziana )Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta - język angielski nie jest ci obcy. Lubisz pracę z Excelem . Sprawdź naszą ofertę !oferujemyprace w firmę o ugruntowanej pozycji na rynku umowę o prace tymczasową stawka miesięczna 4000 tyś/ bruttoprace w centrum miasta możliwość rozwoju i poszerzenia kompetencji prace na okres od czerwca do grudniazadaniaRozwiązywanie bieżących problemów w zakresie: zamówień dostawfakturreklamacji Współpraca z klientami wewnętrzymi z zewnętrznymi w tym komunikacja telefoniczna i mailowaZapewnienie sprawności i wysokich standardów operacji.Współpraca z HUB, magazynem, transportem, planowaniem, CD oraz wewnątrz działu CS z innymi CF, stock controlerami..Zastępstwa w czasie nieobecności innych osób w zespole. oczekujemy Komunikatywność i nastawienie na klienta Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania. Dobra organizacja pracy i dotrzymywanie deadlinów. Zdolność do efektywnej pracy w warunkach presji czasu. Umiejętność pracy w zespole  Znajomość obsługi MS Excel Znajomość obsługi SAP.( mile widziana )Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz biegle język niemiecki?Masz już doświadczenie w obsłudze klienta?Chcesz rozwijać swoje umiejętności?Cenisz sobie work-life balance?Aplikuj!Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy dostarczającej najnowsze technologie do przemysłu lotniczego poszukujemy kandydatów na stanowiskospecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimoferujemystabilne zatrudnienie w rosnącym i dynamicznym zespolemożliwości awansu w międzynarodowym zespolekonkurencyjne wynagrodzenie podstawowesystem premiowy pakiet benefitów, który obejmuje: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, kursy języków obcych, pakiet Multisportzadaniacodzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymiprocesowanie zamówień klientówudzielanie informacji dotyczących cen zgodnie z polityką cenowąaktywny udział w zarządzaniu należnościami (windykacja, walidacja PO do zlecenia sprzedaży)przygotowywanie i generowanie raportów współpraca z innymi działami firmy w zakresie sprawdzania statusów zamówień, aktualizacji dostaw, gwarancji i jakościoczekujemybiegłej znajomości języka niemieckiego - WARUNEK KONIECZNYznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęminimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmiedobrej znajomości MS Officedoskonałych umiejętności komunikacyjnychumiejętności zarządzania sobą w czasie, wyznaczania priorytetówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język niemiecki?Masz już doświadczenie w obsłudze klienta?Chcesz rozwijać swoje umiejętności?Cenisz sobie work-life balance?Aplikuj!Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy dostarczającej najnowsze technologie do przemysłu lotniczego poszukujemy kandydatów na stanowiskospecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimoferujemystabilne zatrudnienie w rosnącym i dynamicznym zespolemożliwości awansu w międzynarodowym zespolekonkurencyjne wynagrodzenie podstawowesystem premiowy pakiet benefitów, który obejmuje: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, kursy języków obcych, pakiet Multisportzadaniacodzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymiprocesowanie zamówień klientówudzielanie informacji dotyczących cen zgodnie z polityką cenowąaktywny udział w zarządzaniu należnościami (windykacja, walidacja PO do zlecenia sprzedaży)przygotowywanie i generowanie raportów współpraca z innymi działami firmy w zakresie sprawdzania statusów zamówień, aktualizacji dostaw, gwarancji i jakościoczekujemybiegłej znajomości języka niemieckiego - WARUNEK KONIECZNYznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęminimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmiedobrej znajomości MS Officedoskonałych umiejętności komunikacyjnychumiejętności zarządzania sobą w czasie, wyznaczania priorytetówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN4,300 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy jako specjalista ds. sprzedaży lub jako specjalista ds. obsługi klienta?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży poligraficznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku - piątku w godz. 8:00-16:00możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencjiinnowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegomożliwość rozwoju zawodowego/awansu stanowiskowegoniezbędne narzędzia pracyzadaniaprzygotowywanie zleceń produkcyjnych oraz kalkulacjiobsługę i monitoring realizacji zleceńdoradztwo klientowi w zakresie oferowanych produktówkontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, budowanie trwałych, handlowych relacji z klientamibieżącą koordynację działań między klientem a pozostałymi działami w firmieoczekujemydoświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą klientaumiejętności łatwego nawiązywania kontaktukomunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowaniaznajomość branży poligraficznej oraz prawa jazdy kat. B będą dodatkowymiatutamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy jako specjalista ds. sprzedaży lub jako specjalista ds. obsługi klienta?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży poligraficznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę od poniedziałku - piątku w godz. 8:00-16:00możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencjiinnowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegomożliwość rozwoju zawodowego/awansu stanowiskowegoniezbędne narzędzia pracyzadaniaprzygotowywanie zleceń produkcyjnych oraz kalkulacjiobsługę i monitoring realizacji zleceńdoradztwo klientowi w zakresie oferowanych produktówkontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, budowanie trwałych, handlowych relacji z klientamibieżącą koordynację działań między klientem a pozostałymi działami w firmieoczekujemydoświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą klientaumiejętności łatwego nawiązywania kontaktukomunikatywności, odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowaniaznajomość branży poligraficznej oraz prawa jazdy kat. B będą dodatkowymiatutamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli jesteś otwarty na rozwój i czynny udział w tworzeniu firmy międzynarodowej, chcesz uczyć się od najlepszych i rozwijać umiejętności związane ze znajomością języka angielskiego oraz francuskiego? Nie czekaj! Wystarczy tylko, że prześlesz Nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres około 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,pracę na 1/2 etatu,część pracy wykonywana zdalnie, wynagrodzenie miesięcznie. zadaniaobsługa telefoniczna, email, komunikatorów,wystawianie indywidualnych zamówień,praca w systemie ERP oraz CRM,obsługa reklamacji od klientów,obsługa posprzedażowa.oczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego, płynnej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie,doświadczenia na stanowisku Obsługi Klienta (preferowane w branży e-commerce),doświadczenia w pracy z systemami Obsługi Klienta (CRM lub podobnymi).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli jesteś otwarty na rozwój i czynny udział w tworzeniu firmy międzynarodowej, chcesz uczyć się od najlepszych i rozwijać umiejętności związane ze znajomością języka angielskiego oraz francuskiego? Nie czekaj! Wystarczy tylko, że prześlesz Nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres około 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,pracę na 1/2 etatu,część pracy wykonywana zdalnie, wynagrodzenie miesięcznie. zadaniaobsługa telefoniczna, email, komunikatorów,wystawianie indywidualnych zamówień,praca w systemie ERP oraz CRM,obsługa reklamacji od klientów,obsługa posprzedażowa.oczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiego, płynnej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie,doświadczenia na stanowisku Obsługi Klienta (preferowane w branży e-commerce),doświadczenia w pracy z systemami Obsługi Klienta (CRM lub podobnymi).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie obsłudze klienta? Chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku? Dla naszego klienta - lidera z obszaru usług dostawczych, kurierskich i wysyłkowych - poszukujemy pracowników na stanowisko: młodszy przedstawiciel ds. kontaktów z klientami. oferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16/9-17/10-182-tygodniowe szkolenie wprowadzająceatrakcyjne wynagrodzenie umowę o pracę tymczasową i możliwość przejścia bezpośrednio w struktury firmybenefity Randstad Plus (opieka medyczna, karta sportowa)zadaniatelefoniczny kontakt z klientami i kontrahentami (połączenia przychodzące)wprowadzanie danych do systemutworzenie raportówoczekujemymotywacji i chęci do pracyznajomości pakietu Ms Officekomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie obsłudze klienta? Chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku? Dla naszego klienta - lidera z obszaru usług dostawczych, kurierskich i wysyłkowych - poszukujemy pracowników na stanowisko: młodszy przedstawiciel ds. kontaktów z klientami. oferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16/9-17/10-182-tygodniowe szkolenie wprowadzająceatrakcyjne wynagrodzenie umowę o pracę tymczasową i możliwość przejścia bezpośrednio w struktury firmybenefity Randstad Plus (opieka medyczna, karta sportowa)zadaniatelefoniczny kontakt z klientami i kontrahentami (połączenia przychodzące)wprowadzanie danych do systemutworzenie raportówoczekujemymotywacji i chęci do pracyznajomości pakietu Ms Officekomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN25.00 za godzinę
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko młodszego specjalisty ds. obsługi klienta.. Jeżeli masz już pierwsze doświadczenie i chcesz się dalej rozwijać u lidera z branży FMCG. Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy oferujemymożliwość rozwoju u jednego z Liderów z branży FMCGumowa o prace tymczasowąpracę na pełen etatlokalizacja: Warszawa Praga - Południestawka 25 brutto/hzadaniaRejestrację i koordynację realizacji zamówień kluczowych klientów zgodnie z wymogami klientów,Utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientami odnośnie dostępności poszczególnych produktów, awizacji oraz innych zapytań klientów,Współpracę z innymi działami Planowania Łańcucha Dostaw PepsiCo celem realizacji zamówień kluczowych klientów na założonym poziomie serwisu,Współpracę z KAM w obszarze listingu, de-listingu, promocji oraz realizacji zamówień kluczowych klientów,Zapewnienie dostaw produktów do grupy klientów kanału OT oraz HoReCa z magazynów regionalnych i centralnych zgodnie z polityką dystrybucyjną,oczekujemyWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane z obszaru związanego z logistyką) mile widziane,Bardzo dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office (głównie Excel, Power Point ) – warunek konieczny,Doświadczenie we współpracy z klientami/konsumentami – mile widziane,Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,Postawa pro-kliencka,Umiejętność pracy pod presją czasu,Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,SamodzielnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko młodszego specjalisty ds. obsługi klienta.. Jeżeli masz już pierwsze doświadczenie i chcesz się dalej rozwijać u lidera z branży FMCG. Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy oferujemymożliwość rozwoju u jednego z Liderów z branży FMCGumowa o prace tymczasowąpracę na pełen etatlokalizacja: Warszawa Praga - Południestawka 25 brutto/hzadaniaRejestrację i koordynację realizacji zamówień kluczowych klientów zgodnie z wymogami klientów,Utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientami odnośnie dostępności poszczególnych produktów, awizacji oraz innych zapytań klientów,Współpracę z innymi działami Planowania Łańcucha Dostaw PepsiCo celem realizacji zamówień kluczowych klientów na założonym poziomie serwisu,Współpracę z KAM w obszarze listingu, de-listingu, promocji oraz realizacji zamówień kluczowych klientów,Zapewnienie dostaw produktów do grupy klientów kanału OT oraz HoReCa z magazynów regionalnych i centralnych zgodnie z polityką dystrybucyjną,oczekujemyWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane z obszaru związanego z logistyką) mile widziane,Bardzo dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office (głównie Excel, Power Point ) – warunek konieczny,Doświadczenie we współpracy z klientami/konsumentami – mile widziane,Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,Postawa pro-kliencka,Umiejętność pracy pod presją czasu,Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,SamodzielnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rynek wrocławski prężnie się rozwija i daje nowe możliwości. Jeśli dobrze znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w stronę kontaktu z klientem, to praca na tym stanowisku, może Cię zainteresować. oferujemydobre wynagrodzeniebenefity pozapłacowe możliwości rozwojowe w strukturach firmyumowę o pracędogodny czas pracymożliwość pracy zdalnej sprzyjającą atmosferę :) zadaniatelefoniczna oraz mailowa obsługa klienta obsługa systemu zgłoszeńwspółpraca z liniami wsparciabudowanie pozytywnej relacji z klientem oczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych mile widziane pokrewne doświadczenie zawodowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rynek wrocławski prężnie się rozwija i daje nowe możliwości. Jeśli dobrze znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w stronę kontaktu z klientem, to praca na tym stanowisku, może Cię zainteresować. oferujemydobre wynagrodzeniebenefity pozapłacowe możliwości rozwojowe w strukturach firmyumowę o pracędogodny czas pracymożliwość pracy zdalnej sprzyjającą atmosferę :) zadaniatelefoniczna oraz mailowa obsługa klienta obsługa systemu zgłoszeńwspółpraca z liniami wsparciabudowanie pozytywnej relacji z klientem oczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych mile widziane pokrewne doświadczenie zawodowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Mamy dla Ciebie ofertę, w której język włoski to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości! Aplikuj na stanowisko obsługa klienta z językiem włoskimWystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z możliwością przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony za pośrednictwem naszego klienta,praca w międzynarodowym środowisku,odpowiednie szkolenie które umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu bankowości, a dokładniej z zarządzania produktami finansowymi,wynagrodzenie w wysokości 4000 zł brutto.zadaniawsparcie działu obsługi Klienta (z wyłączeniem call center/sprzedaży produktów/telemarketingu);weryfikacja poprawności przesyłanych dokumentów;dbałość o poprawność merytoryczna i formalną wystawianych dokumentów;realizacja wskaźników jakości.oczekujemyznajomości języka włoskiego na poziomie bardzo dobrym;wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;wysokiej kultura osobistej;umiejętności pracy w zespole;samodzielności i inicjatywy w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mamy dla Ciebie ofertę, w której język włoski to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości! Aplikuj na stanowisko obsługa klienta z językiem włoskimWystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z możliwością przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony za pośrednictwem naszego klienta,praca w międzynarodowym środowisku,odpowiednie szkolenie które umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu bankowości, a dokładniej z zarządzania produktami finansowymi,wynagrodzenie w wysokości 4000 zł brutto.zadaniawsparcie działu obsługi Klienta (z wyłączeniem call center/sprzedaży produktów/telemarketingu);weryfikacja poprawności przesyłanych dokumentów;dbałość o poprawność merytoryczna i formalną wystawianych dokumentów;realizacja wskaźników jakości.oczekujemyznajomości języka włoskiego na poziomie bardzo dobrym;wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;wysokiej kultura osobistej;umiejętności pracy w zespole;samodzielności i inicjatywy w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do naszego zespołu w dziale obsługi klienta poszukujemy osób otwartych i lubiących pomagać rozwiązywać problemy, posługujących się swobodnie językiem niemieckim. To ty? Aplikuj i dołącz do międzynarodowego zespołu specjalistów!oferujemyrekrutację online – bez wychodzenia z domu,całościowy trening i wszystkie niezbędne narzędzia,pracę zdalną, w domowym zaciszu,pracę w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6:00 a 00:00, zmiany po 8,5h, 40h tygodniowo),umowę o pracę pracę w międzynarodowym zespole dla globalnej firmy,możliwość obcowania z językiem niemieckim w codziennej pracy, pakiet benefitówzadaniakontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz przez chatbox,pomoc klientom w rozwiązywaniu problemówoczekujemyznajomości języka polskiego i niemieckiego na poziomie min. B2+,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,pozytywnego nastawienia i chęci pomocy zgłaszającym się osobom,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office,cichego, odseparowanego pomieszczenia, które zapewni ergonomię pracy oraz wymaganą jakość obsługi klienta (praca zdalna tylko na terenie Polski) doświadczenia w obsłudze klienta lub w pracy z social media będzie stanowiło dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do naszego zespołu w dziale obsługi klienta poszukujemy osób otwartych i lubiących pomagać rozwiązywać problemy, posługujących się swobodnie językiem niemieckim. To ty? Aplikuj i dołącz do międzynarodowego zespołu specjalistów!oferujemyrekrutację online – bez wychodzenia z domu,całościowy trening i wszystkie niezbędne narzędzia,pracę zdalną, w domowym zaciszu,pracę w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6:00 a 00:00, zmiany po 8,5h, 40h tygodniowo),umowę o pracę pracę w międzynarodowym zespole dla globalnej firmy,możliwość obcowania z językiem niemieckim w codziennej pracy, pakiet benefitówzadaniakontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz przez chatbox,pomoc klientom w rozwiązywaniu problemówoczekujemyznajomości języka polskiego i niemieckiego na poziomie min. B2+,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,pozytywnego nastawienia i chęci pomocy zgłaszającym się osobom,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office,cichego, odseparowanego pomieszczenia, które zapewni ergonomię pracy oraz wymaganą jakość obsługi klienta (praca zdalna tylko na terenie Polski) doświadczenia w obsłudze klienta lub w pracy z social media będzie stanowiło dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniacodzienne prace administracyjne odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniacodzienne prace administracyjne odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w nowo otwartym service desk'upracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznaniabogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klienta;budowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiegołatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w nowo otwartym service desk'upracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznaniabogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klienta;budowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiegołatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.