You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista Ds Obsługi Klienta: 7

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie?APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze czasu pracy (pełne świadczenia ZUS oraz płatne urlopy)pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej i prywatnej opieki medycznej)możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniaobsługa zamówień określona przez kierownictwo sprzedaży i wspierana przez wewnętrzne systemy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.zarządzanie zamówieniami - postępy w realizacji zamówień i przekazywanie ich wszystkim niezbędnym stronom, proaktywna interwencja w sytuacjach zakłóceń procesuzarządzanie logistyką - uzgadnianie z magazynem i przewoźnikami wysyłek do klientautrzymywanie danych klientów - w tym głównego zbioru danych klientów i cennikówobsługa reklamacji - wprowadzanie i rozpatrywanie reklamacji, kontakty z klientami i koordynacja wewnętrznaoczekujemyznajomość języków - angielski w mowie i piśmie, inne języki będą dodatkowym atutemdoskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmieznajomość systemów i procesów - SAP będzie dodatkowym atutemznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie?APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze czasu pracy (pełne świadczenia ZUS oraz płatne urlopy)pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej i prywatnej opieki medycznej)możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniaobsługa zamówień określona przez kierownictwo sprzedaży i wspierana przez wewnętrzne systemy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.zarządzanie zamówieniami - postępy w realizacji zamówień i przekazywanie ich wszystkim niezbędnym stronom, proaktywna interwencja w sytuacjach zakłóceń procesuzarządzanie logistyką - uzgadnianie z magazynem i przewoźnikami wysyłek do klientautrzymywanie danych klientów - w tym głównego zbioru danych klientów i cennikówobsługa reklamacji - wprowadzanie i rozpatrywanie reklamacji, kontakty z klientami i koordynacja wewnętrznaoczekujemyznajomość języków - angielski w mowie i piśmie, inne języki będą dodatkowym atutemdoskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmieznajomość systemów i procesów - SAP będzie dodatkowym atutemznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i poszukujesz pracy gdzie w praktyczny sposób będziesz mógł/mogła wykorzystać język?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w nowoczesnej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne LuxMed oraz grupowe ubezpieczenie Generali, karta sportowa, "wczasy pod gruszą", kafeteria, możliwość nauki j. angielskiegozadaniapomoc i aktywna obsługa Klientakonsultacje taryfowe, przygotowywanie ofert taryfowych (w tym zapytania i reklamacje) doradztwo w zakresie możliwości przedłużenia umowy zarządzanie formami płatności (np.: deklaracje na fakturze; dostarczanie informacji o płatnościach ratalnych/przypomnieniach itp.)sprzedaż produktówoczekujemybardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. na poziomie C1 lub wyższym)podstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w sektorze telekomunikacyjnym)doskonałe umiejętności organizacyjnedobra znajomość pakietu MS Officesilne umiejętności analitycznego myśleniadoskonałe umiejętności komunikacyjnezdolność do pracy w dynamicznym i zorientowanym na cel środowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do nowopowstającego zespołu obsługi łańcucha dostaw w Krakowie. Jeśli znasz język niemiecki, masz pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chcesz pracować w inspirującej organizacji, nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenieumowę o pracęhybrydowy model pracyatrakcyjny pakiet świadczeńmożliwości rozwoju zawodowegozadaniaprocesowanie zamówień w systemieprocesowanie i koordynowanie zwrotówsprawdzanie cenudzielania informacji nt. aktualnych stanów magazynowych i dostępności produktówkontakt z klientami w celu wypracownia najbardziej optymalnych rozwiązańwspieranie zespołu we wszelkich inicjatywach mających na celu poprawę jakości obłsugi klientaoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobry poziom niemieckiegowcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku rolę mile widzianeumiejętności analityczne i znajomość Microsoft Office, Excelanalityczny sposób myśleniaświetna komunikacja i umiejętności interpersonalnewysoka dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w elastycznych i dynamicznych warunkachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do nowopowstającego zespołu obsługi łańcucha dostaw w Krakowie. Jeśli znasz język niemiecki, masz pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chcesz pracować w inspirującej organizacji, nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenieumowę o pracęhybrydowy model pracyatrakcyjny pakiet świadczeńmożliwości rozwoju zawodowegozadaniaprocesowanie zamówień w systemieprocesowanie i koordynowanie zwrotówsprawdzanie cenudzielania informacji nt. aktualnych stanów magazynowych i dostępności produktówkontakt z klientami w celu wypracownia najbardziej optymalnych rozwiązańwspieranie zespołu we wszelkich inicjatywach mających na celu poprawę jakości obłsugi klientaoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobry poziom niemieckiegowcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku rolę mile widzianeumiejętności analityczne i znajomość Microsoft Office, Excelanalityczny sposób myśleniaświetna komunikacja i umiejętności interpersonalnewysoka dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w elastycznych i dynamicznych warunkachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.