Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla it: 51

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 51
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 51
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 51
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • poznań, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli masz doświadczenie na podobnym stanowisku pracy lub chciałbyś/chciałabyś rozpocząć pracę w obszarze IT, ta oferta jest dla Ciebie! Nie zwlekaj, prześlij nam swoje CV!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzenieszkolenia wdrożeniowe i podnoszące kwalifikacjemożliwość rozwojuprywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeń, karta sportowazadaniawsparcie i doradztwo w obszarze IT dla fabryki, pracowników biurowych firmymożliwość uczestniczenia w globalnych projektach ITkonfiguracja sprzętu ITaktualizacje oprogramowaniaanaliza i raportowanie lokalnych wymagań sprzętowych i potrzeb oprogramowania Softwarerealizacja zadań przydzielonych przez zespół IT z Centralizarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, obsługa tzw. ticektów, zgłoszeń serwisowych na platformie helpdeskoczekujemywykształcenia technicznego kierunkowegoumiejętności komunikacji w j.angielskimdoświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli masz doświadczenie na podobnym stanowisku pracy lub chciałbyś/chciałabyś rozpocząć pracę w obszarze IT, ta oferta jest dla Ciebie! Nie zwlekaj, prześlij nam swoje CV!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzenieszkolenia wdrożeniowe i podnoszące kwalifikacjemożliwość rozwojuprywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeń, karta sportowazadaniawsparcie i doradztwo w obszarze IT dla fabryki, pracowników biurowych firmymożliwość uczestniczenia w globalnych projektach ITkonfiguracja sprzętu ITaktualizacje oprogramowaniaanaliza i raportowanie lokalnych wymagań sprzętowych i potrzeb oprogramowania Softwarerealizacja zadań przydzielonych przez zespół IT z Centralizarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, obsługa tzw. ticektów, zgłoszeń serwisowych na platformie helpdeskoczekujemywykształcenia technicznego kierunkowegoumiejętności komunikacji w j.angielskimdoświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w pracy i zarządzaniu obszarami IT i OT? Masz umiejętności potrzebne do rozwiązywania i dużych skomplikowanych problemów? Jeśli tak, to świetnie trafiłeś. Nie czekaj i skontaktuj się z nami.Może to właśnie na Ciebie czekamy?oferujemypraca w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i transformacji cyfrowejbiuro zlokalizowane w centrum Katowic szeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniazarządzanie w zakresie globalnego bezpieczeństwa i operacji sieciowychpraca z bazą klientów w aplikacji zdalnego monitorowania bieżąca komunikacja z klientami IT i OTwdrażanie i bieżące wsparcie techniczne dla klientów poprzez aplikację zdalnego monitorowania kierowanie jednostkami biznesowymizarządzanie dostawcami zewnętrznymi w zakresie zwiększania liczby pracowników o zmiennym zapotrzebowaniuoczekujemywykształcenia wyższego z informatyki, systemów zarządzania informatycznego, z obszaru biznesu, rachunkowości lub pokrewne min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu w obszarach IT/OT doświadczenia związanego z tworzeniem kopii zapasowych sprzętu, pamięcią masową i odtwarzaniem po awarii w zróżnicowanym środowiskuwiedzy na temat operacji bezpieczeństwa IT/OT doświadczenia w pracy w operacjach IT/OT, w tym znajomość powszechnych narzędzi, metod, technik, zasad kontrolowania i zgodnościdoświadczenia w zakresie zdalnego monitorowania i operacji infrastruktury sieciowej, w tym wdrażanie i zarządzanie projektamidoświadczenia w kierowaniu rozwiązaniami IT/OT w dużych organizacjachdoświadczenia w środowiskach nadzorujących, w tym Sarbanes-Oxley, Sekcja 404 i strukturach zarządzania, m.in. COSO, ITIL i ISO17799Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w pracy i zarządzaniu obszarami IT i OT? Masz umiejętności potrzebne do rozwiązywania i dużych skomplikowanych problemów? Jeśli tak, to świetnie trafiłeś. Nie czekaj i skontaktuj się z nami.Może to właśnie na Ciebie czekamy?oferujemypraca w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i transformacji cyfrowejbiuro zlokalizowane w centrum Katowic szeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniazarządzanie w zakresie globalnego bezpieczeństwa i operacji sieciowychpraca z bazą klientów w aplikacji zdalnego monitorowania bieżąca komunikacja z klientami IT i OTwdrażanie i bieżące wsparcie techniczne dla klientów poprzez aplikację zdalnego monitorowania kierowanie jednostkami biznesowymizarządzanie dostawcami zewnętrznymi w zakresie zwiększania liczby pracowników o zmiennym zapotrzebowaniuoczekujemywykształcenia wyższego z informatyki, systemów zarządzania informatycznego, z obszaru biznesu, rachunkowości lub pokrewne min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu w obszarach IT/OT doświadczenia związanego z tworzeniem kopii zapasowych sprzętu, pamięcią masową i odtwarzaniem po awarii w zróżnicowanym środowiskuwiedzy na temat operacji bezpieczeństwa IT/OT doświadczenia w pracy w operacjach IT/OT, w tym znajomość powszechnych narzędzi, metod, technik, zasad kontrolowania i zgodnościdoświadczenia w zakresie zdalnego monitorowania i operacji infrastruktury sieciowej, w tym wdrażanie i zarządzanie projektamidoświadczenia w kierowaniu rozwiązaniami IT/OT w dużych organizacjachdoświadczenia w środowiskach nadzorujących, w tym Sarbanes-Oxley, Sekcja 404 i strukturach zarządzania, m.in. COSO, ITIL i ISO17799Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Posługujesz się językiem angielskim, chciałbyś rozwijać się w dziale IT w firmie o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu IT działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniaPlanowanie i wspieranie wdrażania nowych rozwiązań Praca w ramach Agile/Scrum z interesariuszami biznesowymi i zespołami IT.Aktywnie współpracować i budować relacje z klientami, dostawcami i partnerami usług we wszystkich aspektach świadczenia usług oczekujemyDoskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieDobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjneProaktywne podejście i chęć do nauki i pracy w środowisku ITAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posługujesz się językiem angielskim, chciałbyś rozwijać się w dziale IT w firmie o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu IT działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniaPlanowanie i wspieranie wdrażania nowych rozwiązań Praca w ramach Agile/Scrum z interesariuszami biznesowymi i zespołami IT.Aktywnie współpracować i budować relacje z klientami, dostawcami i partnerami usług we wszystkich aspektach świadczenia usług oczekujemyDoskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieDobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjneProaktywne podejście i chęć do nauki i pracy w środowisku ITAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • garwolin, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Mieszkasz w Garwolinie lub okolicach?Poszukujesz pracy w obszarze IT? Chcesz się rozwijać w międzynarodowej firmie?Nie czekaj i aplikuj! Dla naszego klienta - firmy zajmującej się usługową produkcją kosmetyków dla wiodących marek światowych poszukujemy aktualnie IT Administratora!oferujemyUmowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowejAtrakcyjne wynagrodzenieŚwiadczenia z Funduszu Socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport i wypoczynku)Pakiet prywatnej opieki medycznejUbezpieczenie na życiePrzyjazną atmosferę pracyzadaniaAdministrowanie i utrzymywanie działania sieci komputerów i środowiska sieci,urządzeń komputerowych, oprogramowania systemowego i wszystkich konfiguracjiDiagnoza oraz rozwiązywanie problemów informatycznych/technicznych z systemem, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniemWykonywanie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowegoWykonywanie instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowaniaWykonywanie kopii bezpieczeństwa systemuZapewnienie wsparcia dla użytkowników systemuZapewnienie wsparcia w zakresie infrastruktury ITWspomaganie procesu zakupu sprzętu komputerowego i materiałów pomocniczychoczekujemyWykształcenie wyższe o profilu informatycznymMinimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychPraktyczna znajomość budowy komputera oraz umiejętności pozwalające na efektywną diagnostykę sprzętuSamodzielnośćKomunikatywnośćUmiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasuKomunikatywna znajomość języka angielskiegoWiedza w zakresie systemów ERPMile widziana znajomość relacyjnych baz danych i języka SQLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Mieszkasz w Garwolinie lub okolicach?Poszukujesz pracy w obszarze IT? Chcesz się rozwijać w międzynarodowej firmie?Nie czekaj i aplikuj! Dla naszego klienta - firmy zajmującej się usługową produkcją kosmetyków dla wiodących marek światowych poszukujemy aktualnie IT Administratora!oferujemyUmowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowejAtrakcyjne wynagrodzenieŚwiadczenia z Funduszu Socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport i wypoczynku)Pakiet prywatnej opieki medycznejUbezpieczenie na życiePrzyjazną atmosferę pracyzadaniaAdministrowanie i utrzymywanie działania sieci komputerów i środowiska sieci,urządzeń komputerowych, oprogramowania systemowego i wszystkich konfiguracjiDiagnoza oraz rozwiązywanie problemów informatycznych/technicznych z systemem, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniemWykonywanie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowegoWykonywanie instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowaniaWykonywanie kopii bezpieczeństwa systemuZapewnienie wsparcia dla użytkowników systemuZapewnienie wsparcia w zakresie infrastruktury ITWspomaganie procesu zakupu sprzętu komputerowego i materiałów pomocniczychoczekujemyWykształcenie wyższe o profilu informatycznymMinimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychPraktyczna znajomość budowy komputera oraz umiejętności pozwalające na efektywną diagnostykę sprzętuSamodzielnośćKomunikatywnośćUmiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasuKomunikatywna znajomość języka angielskiegoWiedza w zakresie systemów ERPMile widziana znajomość relacyjnych baz danych i języka SQLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • złotniki, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze IT, wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, a Twój język angielski jest komunikatywny, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemyumowę na okres próbny, druga umowa na czas nieokreślonymożliwość rozwojuzwrot kosztów za Internetdofinansowanie karty Multisportatrakcyjne wynagrodzeniew trakcie trwania pandemii praca w trybie zdalnym, po pandemii praca w nowoczesnym biurzezadaniarozwiązywanie incydentów i zgłoszeń w systemie ServiceDeskzdalne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowychtworzenie i zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory/ Exchange/Office365)konfiguracja sprzętu komputerowegoreagowanie na alerty w systemach monitoringu sieciowego i bezpieczeństwaoczekujemywykształcenie wyższe z zakresu informatykiumiejętności rozwiązywania awarii z zakresu ITsamodzielnościdobrej organizacja pracyumiejętności pracy w zespolewiedzy na temat budowy komputerówmile widziana znajomość obsługi kont użytkowników ActiveDirectory/ Exchange/ Office 365podstawowa wiedza z zakresu budowy sieci komputerowychznajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze IT, wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, a Twój język angielski jest komunikatywny, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemyumowę na okres próbny, druga umowa na czas nieokreślonymożliwość rozwojuzwrot kosztów za Internetdofinansowanie karty Multisportatrakcyjne wynagrodzeniew trakcie trwania pandemii praca w trybie zdalnym, po pandemii praca w nowoczesnym biurzezadaniarozwiązywanie incydentów i zgłoszeń w systemie ServiceDeskzdalne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowychtworzenie i zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory/ Exchange/Office365)konfiguracja sprzętu komputerowegoreagowanie na alerty w systemach monitoringu sieciowego i bezpieczeństwaoczekujemywykształcenie wyższe z zakresu informatykiumiejętności rozwiązywania awarii z zakresu ITsamodzielnościdobrej organizacja pracyumiejętności pracy w zespolewiedzy na temat budowy komputerówmile widziana znajomość obsługi kont użytkowników ActiveDirectory/ Exchange/ Office 365podstawowa wiedza z zakresu budowy sieci komputerowychznajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • gniezno, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Naszym klientem jest spółka joint-venture zajmująca się ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (HVAC). Dla ich pierwszej europejskiej filii produkcyjnej zlokalizowanej w Gnieźnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko IT support specialist. Jeśli masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i potrafisz porozumiewać się w języku angielskim, nie wahaj się i daj nam znać, że jesteś zainteresowany/-a.Prześlij swoją aplikację!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjiszkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychzadaniaprzygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy i podstawowy serwis sprzętu komputerowegobieżący nadzór nad sprzętem i oprogramowaniem komputerowym; dbałość o terminowe odnawianie licencjiobsługa zgłoszeń oraz rozwiązywanie incydentów w ramach wsparcia użytkowników systemów informatycznychwspółpraca z integratoremsprawdzanie poprawności działania systemów, raportowanie błędów i proponowanie ulepszeń funkcjonalnościaktywne wsparcie pracowników w pozostałych kwestiach związanych z obszarem ITzarządzanie zasobami IT i ich inwentaryzacja, cyklieczne przeglądy infrastruktury ITudział w procesie rozliczania kosztów IT, zakupu sprzętu ITtworzenie i weryfikowanie dokumentacji funkcjonalnej i technicznejoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowiskuwykształcenia technicznego /preferowane kierunki: informatyczny lub pokrewnydoskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Officeumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowychsamodyscypliny oraz zaangażowania w rozwój, rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadańdobrej znajomości konfiguracji urządzeń peryferyjnychkomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledobrej znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i współpracę z kontrahentamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Naszym klientem jest spółka joint-venture zajmująca się ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją (HVAC). Dla ich pierwszej europejskiej filii produkcyjnej zlokalizowanej w Gnieźnie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko IT support specialist. Jeśli masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i potrafisz porozumiewać się w języku angielskim, nie wahaj się i daj nam znać, że jesteś zainteresowany/-a.Prześlij swoją aplikację!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjiszkolenia oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychzadaniaprzygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy i podstawowy serwis sprzętu komputerowegobieżący nadzór nad sprzętem i oprogramowaniem komputerowym; dbałość o terminowe odnawianie licencjiobsługa zgłoszeń oraz rozwiązywanie incydentów w ramach wsparcia użytkowników systemów informatycznychwspółpraca z integratoremsprawdzanie poprawności działania systemów, raportowanie błędów i proponowanie ulepszeń funkcjonalnościaktywne wsparcie pracowników w pozostałych kwestiach związanych z obszarem ITzarządzanie zasobami IT i ich inwentaryzacja, cyklieczne przeglądy infrastruktury ITudział w procesie rozliczania kosztów IT, zakupu sprzętu ITtworzenie i weryfikowanie dokumentacji funkcjonalnej i technicznejoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowiskuwykształcenia technicznego /preferowane kierunki: informatyczny lub pokrewnydoskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Officeumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowychsamodyscypliny oraz zaangażowania w rozwój, rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadańdobrej znajomości konfiguracji urządzeń peryferyjnychkomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledobrej znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i współpracę z kontrahentamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaTworzenie, konserwacja, rozwiązywanie problemów i zarządzanie operacjami centralnych rozwiązań SAP Business WarehouseKonsultacje z działami IT pracującymi nad konkretnym SAP BW/Bl w celu zapewnienia spójnego doświadczenia różnym użytkownikom po stronie biznesowejUstanowienie i ulepszenie modelu operacyjnego BW (zmiany i operacje systemowe)Zapewnienie pomocy technicznej pierwszego i drugiego poziomu w zakresie prostych analiz i incydentów związanych z obsługą użytkownikówTworzenie programów SAP i modeli danych analitycznych SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i przeprowadzanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacjiZapewnienie wsparcia technicznego systemu po jego dostarczeniuoczekujemyWykształcenie wyższe (magisterskie) z kierunków takich jak Informatyka, Inżynieria oprogramowania lub porównywalne kwalifikacje z odpowiednim doświadczeniem praktycznymDoświadczenie w SAP BW developmentZrozumienie kodu i skryptu.Dobra umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskimZnajomość procesów zarządzania usługami IT (pożądane ITIL Foundation)Nice to have:Doświadczenie w jednym lub kilku modułach SAP MM-PUR, MM-IM / WM, PM, PP, QM będzie dodatkowym atutemDoświadczenie w programowaniu ABAP będzie dodatkowym atutemPodstawowa znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaTworzenie, konserwacja, rozwiązywanie problemów i zarządzanie operacjami centralnych rozwiązań SAP Business WarehouseKonsultacje z działami IT pracującymi nad konkretnym SAP BW/Bl w celu zapewnienia spójnego doświadczenia różnym użytkownikom po stronie biznesowejUstanowienie i ulepszenie modelu operacyjnego BW (zmiany i operacje systemowe)Zapewnienie pomocy technicznej pierwszego i drugiego poziomu w zakresie prostych analiz i incydentów związanych z obsługą użytkownikówTworzenie programów SAP i modeli danych analitycznych SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i przeprowadzanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacjiZapewnienie wsparcia technicznego systemu po jego dostarczeniuoczekujemyWykształcenie wyższe (magisterskie) z kierunków takich jak Informatyka, Inżynieria oprogramowania lub porównywalne kwalifikacje z odpowiednim doświadczeniem praktycznymDoświadczenie w SAP BW developmentZrozumienie kodu i skryptu.Dobra umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskimZnajomość procesów zarządzania usługami IT (pożądane ITIL Foundation)Nice to have:Doświadczenie w jednym lub kilku modułach SAP MM-PUR, MM-IM / WM, PM, PP, QM będzie dodatkowym atutemDoświadczenie w programowaniu ABAP będzie dodatkowym atutemPodstawowa znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • nysa, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Międzynarodowa firma produkcyjna otwiera nowe możliwości zawodowe!Zapraszamy do aplikacji!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojuwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i kompetencjizadaniapełnienie roli kluczowego koordynatora (lokalny pojedynczy punkt kontaktowy) pomiędzy biznesem (lokalni kluczowi użytkownicy, globalni właściciele domen i współpracownicy BP&IT) a ITzapewnienie zgodności między procesem biznesowym a wymaganiami systemowymiskoordynowanie wymaganych zmian wraz z korporacyjnym zespołem ITorganizowanie sesji testowych z kluczowymi użytkownikami i zapewnienie odpowiedniego przeszkolenia organizacjibieżący kontakt z zespołem wsparcia IT korporacji w celu rozwiązywania problemówzapewnienie, że szczegółowe zasady RBM dotyczące zarządzania danymi (poufność danych i bezpieczeństwo danych) są stosowane i pełnią rolę eksperta w zakresie bezpieczeństwa systemu i praw dostępuoczekujemywykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie informatyki, finansów, informatyki stosowanej lub dziedziny pokrewnejmin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenie z SAPdobra znajomość procesów biznesowychwiedza biznesowa, silne umiejętności analitycznedobre zrozumienie przepływów finansowych, handlowych i operacyjnych oraz interakcji między różnymi podmiotami i zespołamimile widziane doświadczenie w projektowaniu, opracowywaniu wymagań biznesowych, testowaniu i realizacji w celu opracowania szablonów konfiguracjibardzo dobra znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Międzynarodowa firma produkcyjna otwiera nowe możliwości zawodowe!Zapraszamy do aplikacji!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwojuwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i kompetencjizadaniapełnienie roli kluczowego koordynatora (lokalny pojedynczy punkt kontaktowy) pomiędzy biznesem (lokalni kluczowi użytkownicy, globalni właściciele domen i współpracownicy BP&IT) a ITzapewnienie zgodności między procesem biznesowym a wymaganiami systemowymiskoordynowanie wymaganych zmian wraz z korporacyjnym zespołem ITorganizowanie sesji testowych z kluczowymi użytkownikami i zapewnienie odpowiedniego przeszkolenia organizacjibieżący kontakt z zespołem wsparcia IT korporacji w celu rozwiązywania problemówzapewnienie, że szczegółowe zasady RBM dotyczące zarządzania danymi (poufność danych i bezpieczeństwo danych) są stosowane i pełnią rolę eksperta w zakresie bezpieczeństwa systemu i praw dostępuoczekujemywykształcenie wyższe techniczne w dziedzinie informatyki, finansów, informatyki stosowanej lub dziedziny pokrewnejmin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenie z SAPdobra znajomość procesów biznesowychwiedza biznesowa, silne umiejętności analitycznedobre zrozumienie przepływów finansowych, handlowych i operacyjnych oraz interakcji między różnymi podmiotami i zespołamimile widziane doświadczenie w projektowaniu, opracowywaniu wymagań biznesowych, testowaniu i realizacji w celu opracowania szablonów konfiguracjibardzo dobra znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaZrozumienie procesów, potrzeb i wymagań działów biznesowych w celu zapewnienia najlepszych możliwych rozwiązańKonsultacje z działami IT pracującymi nad określonymi modułami SAP po stronie biznesowejTworzenie aplikacji i programów SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i wykonywanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacji i upewnienie się, że wszystkie programy są realizowane zgodnie z harmonogramem i wytycznymiPosiadanie bieżącej wiedzy z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i zmianami w świecie rozwoju SAPoczekujemyWykształcenie z informatyki, inżynierii komputerowej lub inżynierii oprogramowaniaDobre doświadczenie w programowaniu ABAPWymagana jest znajomość WebDynpro dla ABAP, FIORI (UI5, Java Script) i OData ServicesWymagana jest znajomość w ALE / Idoc i BRF +, programowaniu i integracji platformy chmurowej, AIF, Adobe Forms, przepływach pracy, widokach CDS, wirtualnych modelach danych będzie dodatkowym atutemDoświadczenie z SAP-MDG (material and business partner) lub SAP FI-CODobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów oraz doświadczenie w metodach zwinnychDobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaZrozumienie procesów, potrzeb i wymagań działów biznesowych w celu zapewnienia najlepszych możliwych rozwiązańKonsultacje z działami IT pracującymi nad określonymi modułami SAP po stronie biznesowejTworzenie aplikacji i programów SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i wykonywanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacji i upewnienie się, że wszystkie programy są realizowane zgodnie z harmonogramem i wytycznymiPosiadanie bieżącej wiedzy z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i zmianami w świecie rozwoju SAPoczekujemyWykształcenie z informatyki, inżynierii komputerowej lub inżynierii oprogramowaniaDobre doświadczenie w programowaniu ABAPWymagana jest znajomość WebDynpro dla ABAP, FIORI (UI5, Java Script) i OData ServicesWymagana jest znajomość w ALE / Idoc i BRF +, programowaniu i integracji platformy chmurowej, AIF, Adobe Forms, przepływach pracy, widokach CDS, wirtualnych modelach danych będzie dodatkowym atutemDoświadczenie z SAP-MDG (material and business partner) lub SAP FI-CODobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów oraz doświadczenie w metodach zwinnychDobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, który łączy klientów i dostawców z branży ICT, poszukujemy Inżyniera Wsparcia Technicznego z 2 letnim doświadczeniem. Jeśli chcesz pracować w międzynarodowej firmie, a systemy operacyjne takie jak: MS Windows, iOS, Active Directory i Microsoft 365 nie są Ci obce - Aplikuj :)oferujemyUmowę o pracę na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyPrywatną opiekę medyczną Pracę w zgranym i profesjonalnym zespolePrzyjazną atmosferę pracyMożliwość zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuzadaniaWspieranie użytkowników w zakresie obsługi, instalacji i naprawy sprzętu IT.Przygotowanie sprzętu IT i kont dla pracowników, nadawanie uprawnień.Realizacja zgłoszeń składanych przez użytkowników w dedykowanej aplikacji do rejestracji zgłoszeń.Monitoring, analiza i rozwiązywanie bieżących awarii i problemów ze sprzętem informatycznym i teleinformatycznym.Diagnoza i usuwanie błędów w systemach i aplikacjach.Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu IT oraz urządzeń peryferyjnych, aktualizacja oprogramowania.Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Opiniowanie, testowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę w firmie.Prowadzenie ewidencji wyposażenia IT, okresowe weryfikacje i inwentaryzacje.Udział w planowaniu wydatków IT, procesowanie wniosków.Realizacja innych zadań, zgodnych z kwalifikacjami i kompetencjami, zleconych przez przełożonego.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuPraktyczną znajomość systemów operacyjnych MS Windows, iOS, usług Active Directory i Microsoft 365Znajomość zagadnień związanych z sieciami strukturalnymi oraz umiejętność konfiguracji sprzętu sieciowegoPosługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym (komunikacja z pracownikami oddziałów zagranicznych)Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemówGotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00 - 17:00)Prawo jazdy kat. BZnajomość oprogramowania firmy Atlassian (JIRA, Confluence) oraz Novell ZENWorks będą dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, który łączy klientów i dostawców z branży ICT, poszukujemy Inżyniera Wsparcia Technicznego z 2 letnim doświadczeniem. Jeśli chcesz pracować w międzynarodowej firmie, a systemy operacyjne takie jak: MS Windows, iOS, Active Directory i Microsoft 365 nie są Ci obce - Aplikuj :)oferujemyUmowę o pracę na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyPrywatną opiekę medyczną Pracę w zgranym i profesjonalnym zespolePrzyjazną atmosferę pracyMożliwość zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuzadaniaWspieranie użytkowników w zakresie obsługi, instalacji i naprawy sprzętu IT.Przygotowanie sprzętu IT i kont dla pracowników, nadawanie uprawnień.Realizacja zgłoszeń składanych przez użytkowników w dedykowanej aplikacji do rejestracji zgłoszeń.Monitoring, analiza i rozwiązywanie bieżących awarii i problemów ze sprzętem informatycznym i teleinformatycznym.Diagnoza i usuwanie błędów w systemach i aplikacjach.Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu IT oraz urządzeń peryferyjnych, aktualizacja oprogramowania.Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Opiniowanie, testowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę w firmie.Prowadzenie ewidencji wyposażenia IT, okresowe weryfikacje i inwentaryzacje.Udział w planowaniu wydatków IT, procesowanie wniosków.Realizacja innych zadań, zgodnych z kwalifikacjami i kompetencjami, zleconych przez przełożonego.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuPraktyczną znajomość systemów operacyjnych MS Windows, iOS, usług Active Directory i Microsoft 365Znajomość zagadnień związanych z sieciami strukturalnymi oraz umiejętność konfiguracji sprzętu sieciowegoPosługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym (komunikacja z pracownikami oddziałów zagranicznych)Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemówGotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00 - 17:00)Prawo jazdy kat. BZnajomość oprogramowania firmy Atlassian (JIRA, Confluence) oraz Novell ZENWorks będą dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Chcesz pracować w międzynarodowej organizacji i zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rekrutacji IT oraz opieki administracyjnej?Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział Delivery IT! oferujemyPłatny 6-miesięczny staż z możliwością przedłużenia współpracyMożliwość zdobycia umiejętności i zwiększenie kompetencji w obszarze rekrutacji ITPracę w zgranym zespole profesjonalistówMiłą atmosferę pracyPracę w metodologii LeanzadaniaWyszukiwanie kandydatów/selekcja profili/tworzenie profili rekomendacyjnychBieżące wsparcie zespołu rekrutacyjnegoPrzeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych (video i f2f) z kandydatamiMarket research, market mappingoczekujemyWysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychZainteresowania podejmowaniem nowych wyzwań i chęci rozwoju w obszarze rekrutacjiPostawy pro aktywnej i umiejętności pracy pod presją czasuZnajomości języka angielskiego (minimum stopień komunikatywny)Dostępności do pracy w wymiarze docelowo 40 h tygodniowo/minimum 30-35 h tygodniowoMile widziane pierwsze doświadczenie np. w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz pracować w międzynarodowej organizacji i zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rekrutacji IT oraz opieki administracyjnej?Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział Delivery IT! oferujemyPłatny 6-miesięczny staż z możliwością przedłużenia współpracyMożliwość zdobycia umiejętności i zwiększenie kompetencji w obszarze rekrutacji ITPracę w zgranym zespole profesjonalistówMiłą atmosferę pracyPracę w metodologii LeanzadaniaWyszukiwanie kandydatów/selekcja profili/tworzenie profili rekomendacyjnychBieżące wsparcie zespołu rekrutacyjnegoPrzeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych (video i f2f) z kandydatamiMarket research, market mappingoczekujemyWysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychZainteresowania podejmowaniem nowych wyzwań i chęci rozwoju w obszarze rekrutacjiPostawy pro aktywnej i umiejętności pracy pod presją czasuZnajomości języka angielskiego (minimum stopień komunikatywny)Dostępności do pracy w wymiarze docelowo 40 h tygodniowo/minimum 30-35 h tygodniowoMile widziane pierwsze doświadczenie np. w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, dostawcy rozwiązań biznesowych IT prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko DevOps Engineer. Jeżeli masz pierwsze komercyjne doświadczenie z CI/CD oraz Kubernetes i Ansible nie są Ci obce, aplikuj!oferujemyumowę o pracę lub B2Bokazję do pracy z najnowszymi technologiami (min. Kubernetes, OpenShift)rozwijającą pracę w zespole R&Dindywidualny plan szkoleń i konferencji dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodzinyprzyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołachciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania ITpremie rocznezadaniaautomatyzacja instalacji i konfiguracji środowiskpraca nad procesami CI/CDwspomaganie procesu migracji aplikacji na środowiska chmurowe (Kubernetes, Helm, Ansible, Terraform)praca w projektach R&D przygotowywanie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziani studenci ostatnich latpraktycznego doświadczenia w administracji systemami operacyjnymi Linuxwiedzy z zakresu: konfiguracji i administracji serwerów WWW/serwerów aplikacyjnych/baz danych, kontenerów (Docker), oprogramowania do zastosowań chmurowych Kubernetes oraz automatyzacji pracy z wykorzystaniem IaC (Ansible, Terraform)znajomości Bash i GitLabmile widziane:znajomość architektury systemów rozproszonychdoświadczenie programistyczne (np. java/java script lub full stack, CI/CD, jak również OpenStack.)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, dostawcy rozwiązań biznesowych IT prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko DevOps Engineer. Jeżeli masz pierwsze komercyjne doświadczenie z CI/CD oraz Kubernetes i Ansible nie są Ci obce, aplikuj!oferujemyumowę o pracę lub B2Bokazję do pracy z najnowszymi technologiami (min. Kubernetes, OpenShift)rozwijającą pracę w zespole R&Dindywidualny plan szkoleń i konferencji dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodzinyprzyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołachciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania ITpremie rocznezadaniaautomatyzacja instalacji i konfiguracji środowiskpraca nad procesami CI/CDwspomaganie procesu migracji aplikacji na środowiska chmurowe (Kubernetes, Helm, Ansible, Terraform)praca w projektach R&D przygotowywanie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziani studenci ostatnich latpraktycznego doświadczenia w administracji systemami operacyjnymi Linuxwiedzy z zakresu: konfiguracji i administracji serwerów WWW/serwerów aplikacyjnych/baz danych, kontenerów (Docker), oprogramowania do zastosowań chmurowych Kubernetes oraz automatyzacji pracy z wykorzystaniem IaC (Ansible, Terraform)znajomości Bash i GitLabmile widziane:znajomość architektury systemów rozproszonychdoświadczenie programistyczne (np. java/java script lub full stack, CI/CD, jak również OpenStack.)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - globanej spółki dostarczającej nowoczesne usługi IT dla sektora bankowego, poszukujemy RPA DevOps Engineer.oferujemy·      umowę o pracę·      elastyczne godziny pracy·      darmowe lekcje języka angielskiego·      ubezpieczenie na życie·      dofinansowanie do karty sportowej MultiSport·      prywatną opiekę medyczną·      możliwości rozwoju i realizacji ciekawych projektówzadaniaPodstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania. Praca w zespole o kompetencjach IT z obszarów Robotics Process Automation. Prowadzenie prac typu R&D oraz „life cycle management” dla ww obszarów. Uczestnictwo w transferze i uruchamianiu usług RPA w ramach podmiotów grupy.·      Reasearch & Development RPA, analiza procesów ·      uruchamianie i transfer usług RPAoczekujemy·      posiadasz znajomość wiodących narzędzi typu Robotics Process Automation (RPA) np. UiPAth, Blue Prism oraz Automation Anywhere. ·      posiadasz wiedzę z zakresu development'u robotów za pomocą aplikacji RPA, w szczególności AAE. ·      znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - globanej spółki dostarczającej nowoczesne usługi IT dla sektora bankowego, poszukujemy RPA DevOps Engineer.oferujemy·      umowę o pracę·      elastyczne godziny pracy·      darmowe lekcje języka angielskiego·      ubezpieczenie na życie·      dofinansowanie do karty sportowej MultiSport·      prywatną opiekę medyczną·      możliwości rozwoju i realizacji ciekawych projektówzadaniaPodstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania. Praca w zespole o kompetencjach IT z obszarów Robotics Process Automation. Prowadzenie prac typu R&D oraz „life cycle management” dla ww obszarów. Uczestnictwo w transferze i uruchamianiu usług RPA w ramach podmiotów grupy.·      Reasearch & Development RPA, analiza procesów ·      uruchamianie i transfer usług RPAoczekujemy·      posiadasz znajomość wiodących narzędzi typu Robotics Process Automation (RPA) np. UiPAth, Blue Prism oraz Automation Anywhere. ·      posiadasz wiedzę z zakresu development'u robotów za pomocą aplikacji RPA, w szczególności AAE. ·      znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Oracle DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktur Oracle (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja i wdrażanie systemów bazodanowych Oracle w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiAutomatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analiz wydajnościowych i strojenie zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnie szkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych OracleDoświadczenia z RMAN, Enterprise Manager Cloud Control, Oracle RAC, Oracle DataGuardDoświadczenia z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Nagios)Dobrej znajomości systemu operacyjnego (zwłaszcza Linux, Unix, Windows)Dobrej znajomości SQL, PL/SQL i programowania skryptów (shell)mile widzianeDoświadczenie w administrowaniu i konfigurowaniu Oracle Cloud Infrastructures (OCI), Microsoft Azure lub AWSDoświadczenie z innymi systemami baz danych (np.MS SQL Server, PostgreSQL, MySQL)Doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Oracle DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktur Oracle (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja i wdrażanie systemów bazodanowych Oracle w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiAutomatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analiz wydajnościowych i strojenie zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnie szkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych OracleDoświadczenia z RMAN, Enterprise Manager Cloud Control, Oracle RAC, Oracle DataGuardDoświadczenia z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Nagios)Dobrej znajomości systemu operacyjnego (zwłaszcza Linux, Unix, Windows)Dobrej znajomości SQL, PL/SQL i programowania skryptów (shell)mile widzianeDoświadczenie w administrowaniu i konfigurowaniu Oracle Cloud Infrastructures (OCI), Microsoft Azure lub AWSDoświadczenie z innymi systemami baz danych (np.MS SQL Server, PostgreSQL, MySQL)Doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Elektronika to Twoja pasja?Gdy ktoś prosi Cię o pomoc techniczną nigdy nie odpowiadasz: "Dziwne, u mnie działa..."?"Próbowałeś wyłączyć i włączyć ponownie?" to Twoje motto?Potrafisz wytłumaczyć swoim dziadkom jak zamówić coś przez internet?Zostań Call Center Agentem w branży IT!Zdobądź pierwsze doświadczenia w największej serwisowni elektroniki w Polsce!Lokalizacja: Wrocławoferujemymożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży ITpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17stawkę: 3300 zł brutto na początek + premiazatrudnienie na umowę o pracę tymczasowąpakiet benefitów, a w nim: opieka medyczna + karta sportowastabilną pracę w jednej z największych serwisowni sprzętów w Europiezadaniatelefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie problemów sprzętowychprzetwarzanie reklamacji klientówobsługa gwarancjiwsparcie klienta w sprawach związanych z użytkowaniem produktówoczekujemywykształcenia średniego technicznego lub wiedzy technicznej z zakresu elektroniki użytkowejznajomości angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikacjęmile widziane: doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Elektronika to Twoja pasja?Gdy ktoś prosi Cię o pomoc techniczną nigdy nie odpowiadasz: "Dziwne, u mnie działa..."?"Próbowałeś wyłączyć i włączyć ponownie?" to Twoje motto?Potrafisz wytłumaczyć swoim dziadkom jak zamówić coś przez internet?Zostań Call Center Agentem w branży IT!Zdobądź pierwsze doświadczenia w największej serwisowni elektroniki w Polsce!Lokalizacja: Wrocławoferujemymożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży ITpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17stawkę: 3300 zł brutto na początek + premiazatrudnienie na umowę o pracę tymczasowąpakiet benefitów, a w nim: opieka medyczna + karta sportowastabilną pracę w jednej z największych serwisowni sprzętów w Europiezadaniatelefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie problemów sprzętowychprzetwarzanie reklamacji klientówobsługa gwarancjiwsparcie klienta w sprawach związanych z użytkowaniem produktówoczekujemywykształcenia średniego technicznego lub wiedzy technicznej z zakresu elektroniki użytkowejznajomości angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikacjęmile widziane: doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych? Dla naszego klienta z branży FMCG poszukujemy aktualnie Java Developera.Jako członek samoorganizującego i międzyfunkcjonalnego zespołu programistów, będziesz go wspierał zespół w projektowaniu nowoczesnych rozwiązań, aplikacji internetowych i interfejsów. Praca w środowisku zwinnym, zgodnie z zasadami SCRUM-a.Przyczynisz się do tworzenia kreatywnych rozwiązań i pomysłów przy wdrażaniu nowych funkcjonalności i modułów.Wspólnie ze swoim zespołem aktywnie będziesz rozwijać naszą nowoczesną architekturę Java - wykorzystując innowacyjne technologie oprogramowania, takie jak Spring Boot, JUnit czy Docker.W ramach tworzenia oprogramowania, będziesz odpowiedzialny zarówno za rozwój aktualnie używanych systemów, jak również tworzenie nowych. Będziesz uczestniczył w całym cyklu tworzenia oprogramowania, od fazy koncepcyjnej, przez definiowanie wymagań, implementację, testowanie, wdrożenie i utrzymanie.oferujemyUmowa o pracę z rozliczeniem praw autorskich (80%)Elastyczny czas pracy z home OfficeMożliwości rozwoju w nowych technologiachBenefity:Opieka medyczna w CM DamianaDofinansowanie urlopu, bony na święta z Funduszu SocjalnegoKarta MultiSportBudżet szkoleniowy zarządzany przez PracownikazadaniaWspieranie Właściciela Produktu (Product Owner) w identyfikacji i definicji procesów biznesowych, definicji i analizie wymagań, przekładaniu wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne.Czynny udział w tworzeniu i rozwoju architektury implementowanych rozwiązań, zgodnie z określonymi wymaganiami, w szczególności w zakresie procesów ETL/Data WarehousingImplementacja, wdrażanie, testowanie i utrzymanie realizowanych zadań, zgodnie z priorytetami rozwoju produktu.Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu deweloperskiego, wspieranie mniej doświadczonych członków.Czynny udział w procesie ciągłego ulepszania procesów (np. Retrospektywa) oraz proaktywne rozwiązywanie bieżących problemów.Projekt:Przygotowanie koncepcji rozwój oraz utrzymanie produktu we współpracy z interesariuszami. Główne technologie wykorzystywane w projekcie: Spring Boot, Docker, Kubernetes, Spark, Druid, ElasticsearchoczekujemyZdolność do pracy w zespole, wysoka komunikatywnośćKoncepcyjne myślenie i działanieProaktywnośćMyślenie analityczne, zajmowanie się złożonymi tematamiŚwiadomość dotycząca jakości, kosztów i zasobówRozumienie i umiejętność pracy w zwinnym środowiskuZnajomość technologii związanych z pracą w chmurzeZnajomość zasad budowania architekturyTroska o testowalność oprogramowaniaMile widziana znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem Big data oraz Machine learning.Doświadczenie zawodoweCo najmniej osiem lat doświadczenia zawodowego w środowisku informatycznym, w tym kilka lat w dziedzinie zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowaniaDoświadczenie z chmurową architekturą IT i jej udanym zastosowaniem w projektach lub produktach, najlepiej w docelowym środowisku technologicznym - Java, Spring Boot, Kafka, ReST, JSON, Docker/Kubernetes (na miejscu oraz w chmurze np. Azure), Microservices, Scrum, BizSecDevOps, XaC, Hadoop, SparkDoświadczenie w zarządzaniu projektami IT, mile widziane doświadczenie z JIRA, Confluence i Sharepoint.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych? Dla naszego klienta z branży FMCG poszukujemy aktualnie Java Developera.Jako członek samoorganizującego i międzyfunkcjonalnego zespołu programistów, będziesz go wspierał zespół w projektowaniu nowoczesnych rozwiązań, aplikacji internetowych i interfejsów. Praca w środowisku zwinnym, zgodnie z zasadami SCRUM-a.Przyczynisz się do tworzenia kreatywnych rozwiązań i pomysłów przy wdrażaniu nowych funkcjonalności i modułów.Wspólnie ze swoim zespołem aktywnie będziesz rozwijać naszą nowoczesną architekturę Java - wykorzystując innowacyjne technologie oprogramowania, takie jak Spring Boot, JUnit czy Docker.W ramach tworzenia oprogramowania, będziesz odpowiedzialny zarówno za rozwój aktualnie używanych systemów, jak również tworzenie nowych. Będziesz uczestniczył w całym cyklu tworzenia oprogramowania, od fazy koncepcyjnej, przez definiowanie wymagań, implementację, testowanie, wdrożenie i utrzymanie.oferujemyUmowa o pracę z rozliczeniem praw autorskich (80%)Elastyczny czas pracy z home OfficeMożliwości rozwoju w nowych technologiachBenefity:Opieka medyczna w CM DamianaDofinansowanie urlopu, bony na święta z Funduszu SocjalnegoKarta MultiSportBudżet szkoleniowy zarządzany przez PracownikazadaniaWspieranie Właściciela Produktu (Product Owner) w identyfikacji i definicji procesów biznesowych, definicji i analizie wymagań, przekładaniu wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne.Czynny udział w tworzeniu i rozwoju architektury implementowanych rozwiązań, zgodnie z określonymi wymaganiami, w szczególności w zakresie procesów ETL/Data WarehousingImplementacja, wdrażanie, testowanie i utrzymanie realizowanych zadań, zgodnie z priorytetami rozwoju produktu.Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu deweloperskiego, wspieranie mniej doświadczonych członków.Czynny udział w procesie ciągłego ulepszania procesów (np. Retrospektywa) oraz proaktywne rozwiązywanie bieżących problemów.Projekt:Przygotowanie koncepcji rozwój oraz utrzymanie produktu we współpracy z interesariuszami. Główne technologie wykorzystywane w projekcie: Spring Boot, Docker, Kubernetes, Spark, Druid, ElasticsearchoczekujemyZdolność do pracy w zespole, wysoka komunikatywnośćKoncepcyjne myślenie i działanieProaktywnośćMyślenie analityczne, zajmowanie się złożonymi tematamiŚwiadomość dotycząca jakości, kosztów i zasobówRozumienie i umiejętność pracy w zwinnym środowiskuZnajomość technologii związanych z pracą w chmurzeZnajomość zasad budowania architekturyTroska o testowalność oprogramowaniaMile widziana znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem Big data oraz Machine learning.Doświadczenie zawodoweCo najmniej osiem lat doświadczenia zawodowego w środowisku informatycznym, w tym kilka lat w dziedzinie zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowaniaDoświadczenie z chmurową architekturą IT i jej udanym zastosowaniem w projektach lub produktach, najlepiej w docelowym środowisku technologicznym - Java, Spring Boot, Kafka, ReST, JSON, Docker/Kubernetes (na miejscu oraz w chmurze np. Azure), Microservices, Scrum, BizSecDevOps, XaC, Hadoop, SparkDoświadczenie w zarządzaniu projektami IT, mile widziane doświadczenie z JIRA, Confluence i Sharepoint.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii wprowadzającej systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa prowadzimy rekrutację na stanowisko Software Architect. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęelastyczne godziny pracymożliwość pracy zdalnejbudżet szkoleniowyregularne podwyżki wynagrodzeniakursy językoweudział w konferencjachdostęp do szkoleń i platform szkoleniowych5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniawspółpraca z zespołem Software i Solution architektówprojektowanie architektury systemówmentoring zespołów developerskich oraz ich edukacja w zakresie standardów i dobrych praktyk w obszarze wytwarzania oprogramowaniaprojektowanie i dokumentacja opracowanych rozwiązańoczekujemyponad 7 lat doświadczenia w obszarze wytwarzania oprogramowaniawykształcenia wyższego technicznegoznajomości zasad projektowania architektury oprogramowania oraz wzorcówprojektowychdoświadczenia w modelowaniu danych i projektowaniu baz danychznajomości procesów cyklu życia oprogramowania (SDLC)doświadczenia w architekturze zorientowanej na usługi (SOA, microservices)umiejętności tworzenia diagramów (UML, SysML, C4)umiejętności rozwiązywania złożonych problemów technicznychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiepreferowane technologie w zakresie:• DevOps: Azure DevOps, Ansible, Consul, Vault, Ocelot, VMWare, Windows Server,IIS, WebServer, Docker, Linux• Programowanie: MS Visual Studio 2020, C#, .Net Core, TypeScript, Angular• DB: PostgreSQL, MS SQL• Messaging: Rabbit MQ• Monitoring: Elastic• Diagramy: Visual Paradigm, MiroAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii wprowadzającej systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa prowadzimy rekrutację na stanowisko Software Architect. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęelastyczne godziny pracymożliwość pracy zdalnejbudżet szkoleniowyregularne podwyżki wynagrodzeniakursy językoweudział w konferencjachdostęp do szkoleń i platform szkoleniowych5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniawspółpraca z zespołem Software i Solution architektówprojektowanie architektury systemówmentoring zespołów developerskich oraz ich edukacja w zakresie standardów i dobrych praktyk w obszarze wytwarzania oprogramowaniaprojektowanie i dokumentacja opracowanych rozwiązańoczekujemyponad 7 lat doświadczenia w obszarze wytwarzania oprogramowaniawykształcenia wyższego technicznegoznajomości zasad projektowania architektury oprogramowania oraz wzorcówprojektowychdoświadczenia w modelowaniu danych i projektowaniu baz danychznajomości procesów cyklu życia oprogramowania (SDLC)doświadczenia w architekturze zorientowanej na usługi (SOA, microservices)umiejętności tworzenia diagramów (UML, SysML, C4)umiejętności rozwiązywania złożonych problemów technicznychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiepreferowane technologie w zakresie:• DevOps: Azure DevOps, Ansible, Consul, Vault, Ocelot, VMWare, Windows Server,IIS, WebServer, Docker, Linux• Programowanie: MS Visual Studio 2020, C#, .Net Core, TypeScript, Angular• DB: PostgreSQL, MS SQL• Messaging: Rabbit MQ• Monitoring: Elastic• Diagramy: Visual Paradigm, MiroAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        DFor one of our clients, who is one of the largest companies that provides modern IT services for the banking sector, we are looking for DevOps Engineer – Firewall & Network Implementer.What we offer:Contract of employment or B2B,Flexible hours of working (start 7:00 - 9:00),Two possible localizations - Warsaw or Katowice,Training and education opportunities,Your tasks:Your job requires 50% of implementaion and configuration, 40% maintenance and 10% of design, You will review and implement network designs delivered by internal business partners into existing infrastructure,you will executing changes to firewall rulesets, router and load balancer configurations,What we expect:If you have field experience in network (at least 2-3 years),If you have experience/knowledge on loadbalancers (preferred F5),I you have experience/ knowledge on firewalls (preferred Checkpoint, Palo Alto),You'll get extra points:Experience in scripting in one or more of the following languages; Python, Bash, PowerShell, JavaScript,Experience with Tufin SecureApp,The mindset of openness and willingness to try new ways of working and technologies,The mentality of continuous improvement of the service and way of working,Ability to reflects upon behaviours and performance to proactively identify improvement areas,End-to-end ownership mindset,Good communication skills,Fluent English (written and spoken)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47oczekujemy
        DFor one of our clients, who is one of the largest companies that provides modern IT services for the banking sector, we are looking for DevOps Engineer – Firewall & Network Implementer.What we offer:Contract of employment or B2B,Flexible hours of working (start 7:00 - 9:00),Two possible localizations - Warsaw or Katowice,Training and education opportunities,Your tasks:Your job requires 50% of implementaion and configuration, 40% maintenance and 10% of design, You will review and implement network designs delivered by internal business partners into existing infrastructure,you will executing changes to firewall rulesets, router and load balancer configurations,What we expect:If you have field experience in network (at least 2-3 years),If you have experience/knowledge on loadbalancers (preferred F5),I you have experience/ knowledge on firewalls (preferred Checkpoint, Palo Alto),You'll get extra points:Experience in scripting in one or more of the following languages; Python, Bash, PowerShell, JavaScript,Experience with Tufin SecureApp,The mindset of openness and willingness to try new ways of working and technologies,The mentality of continuous improvement of the service and way of working,Ability to reflects upon behaviours and performance to proactively identify improvement areas,End-to-end ownership mindset,Good communication skills,Fluent English (written and spoken)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47oczekujemy
        • kraków, małopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds.konfiguracji systemów Adobe Sign. Jeżeli masz doświadczenie w konfigurowaniu systemów, znasz język angielski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowisko przyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków)elastyczne godziny pracypracę od poniedziałku do piątkuzadaniazarządzanie tożsamościami użytkowników i kontrolą dostępu w Adobe Sign działając jako administrator narzędzia Adobe Sign obsługuje konfigurację i integrację między Adobe Sign i innymi systemami biznesowymi, aplikacjami i procesamitworzenie / utrzymanie podręczników i materiałów merytorycznych (baz danych),prowadzenie szkoleń dla użytkownikówrozwiązywanie i koordynacja zgłoszeń serwisowychzbieranie danych, mentoring, zarządzanie całym procesem zarządzania licencjami aplikacjiprzygotowanie raportówoczekujemy Doświadczenie na podobnej roli, takiej jak obsługa i wsparcie klienta IT, specjalista ds. Oprogramowania, specjalista IT itp. Ponad 2 lata odpowiedniego doświadczenia w zakresie oprogramowania / aplikacji, zwłaszcza w rozwiązaniach opartych na chmurze Zrozumienie techniczne i znajomość systemów MS, Adobe Sign lub innego narzędzia do podpisu elektronicznego Znajomość zarządzania licencjami na oprogramowanie Możliwość pracy w różnych krajach, segmentach, zespołach i indywidualnie Musi mieć zdolności planowania i organizacyjne, zdolne do obsługi wielu zadań Musi być w stanie pracować niezależnie, a także współpracować między zespołami Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Umiejętności prezentacji jako atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy specjalista ds.konfiguracji systemów Adobe Sign. Jeżeli masz doświadczenie w konfigurowaniu systemów, znasz język angielski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowisko przyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków)elastyczne godziny pracypracę od poniedziałku do piątkuzadaniazarządzanie tożsamościami użytkowników i kontrolą dostępu w Adobe Sign działając jako administrator narzędzia Adobe Sign obsługuje konfigurację i integrację między Adobe Sign i innymi systemami biznesowymi, aplikacjami i procesamitworzenie / utrzymanie podręczników i materiałów merytorycznych (baz danych),prowadzenie szkoleń dla użytkownikówrozwiązywanie i koordynacja zgłoszeń serwisowychzbieranie danych, mentoring, zarządzanie całym procesem zarządzania licencjami aplikacjiprzygotowanie raportówoczekujemy Doświadczenie na podobnej roli, takiej jak obsługa i wsparcie klienta IT, specjalista ds. Oprogramowania, specjalista IT itp. Ponad 2 lata odpowiedniego doświadczenia w zakresie oprogramowania / aplikacji, zwłaszcza w rozwiązaniach opartych na chmurze Zrozumienie techniczne i znajomość systemów MS, Adobe Sign lub innego narzędzia do podpisu elektronicznego Znajomość zarządzania licencjami na oprogramowanie Możliwość pracy w różnych krajach, segmentach, zespołach i indywidualnie Musi mieć zdolności planowania i organizacyjne, zdolne do obsługi wielu zadań Musi być w stanie pracować niezależnie, a także współpracować między zespołami Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Umiejętności prezentacji jako atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś na bieżąco z nowymi technologiami? Połącz wiedzę i doświadczenie w programowaniu z pracą w firmie stawiającej na innowacyjne technologie! oferujemyzatrudnienie na podstawie rocznego kontraktumożliwość pracy zdalnej w 100%współpracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języka angielskiego w praktycezadaniatworzenie nowych oraz rozwój istniejących komponentów z użyciem HTML5, CSS/Less CSSi Javascriptwspółpraca z zespołem programistów i architektówtworzenie prototypów rozwiązań oraz POC zgodnych z wymaganiami biznesowymiidentyfikacja problemów, debugowanie i bieżąca rewizja koduoczekujemyminimum 3 lat doświadczenia zawodowego w branży ITdoświadczenia w korzystaniu z podstawowych narzędzi: HTML5, CSS/Less CSS, Javascript, Angularznajomości Adobe Experience Manager oraz Adobe Experience Clouddoświadczenia w pracy z oprogramowaniem Jira i Confluencemile widziana znajomość metodologii Lean oraz AgileAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś na bieżąco z nowymi technologiami? Połącz wiedzę i doświadczenie w programowaniu z pracą w firmie stawiającej na innowacyjne technologie! oferujemyzatrudnienie na podstawie rocznego kontraktumożliwość pracy zdalnej w 100%współpracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języka angielskiego w praktycezadaniatworzenie nowych oraz rozwój istniejących komponentów z użyciem HTML5, CSS/Less CSSi Javascriptwspółpraca z zespołem programistów i architektówtworzenie prototypów rozwiązań oraz POC zgodnych z wymaganiami biznesowymiidentyfikacja problemów, debugowanie i bieżąca rewizja koduoczekujemyminimum 3 lat doświadczenia zawodowego w branży ITdoświadczenia w korzystaniu z podstawowych narzędzi: HTML5, CSS/Less CSS, Javascript, Angularznajomości Adobe Experience Manager oraz Adobe Experience Clouddoświadczenia w pracy z oprogramowaniem Jira i Confluencemile widziana znajomość metodologii Lean oraz AgileAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Junior/Mid Java Developer. Jeżeli masz na swoim koncie pierwsze projekty (nawet akademickie) lub doświadczenie komercyjne - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaprojektowanie i tworzenie aplikacji (backend)udział w procesie tworzenia interfejsów użytkownikaoptymalizacja szybkości, skalowalności i jakości aplikacjianaliza wymagań w aspekcie funkcjonalności oprogramowaniaoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne lub pokrewne)min. 1 rok doświadczenia komercyjnegoumiejętności analizy kodu i pisania prostych zadańznajomości Java SE 8/11znajomości SQLumiejętności abstrakcyjnego myślenia i rozwiązywania zadań z algorytmikichęci do pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Junior/Mid Java Developer. Jeżeli masz na swoim koncie pierwsze projekty (nawet akademickie) lub doświadczenie komercyjne - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaprojektowanie i tworzenie aplikacji (backend)udział w procesie tworzenia interfejsów użytkownikaoptymalizacja szybkości, skalowalności i jakości aplikacjianaliza wymagań w aspekcie funkcjonalności oprogramowaniaoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne lub pokrewne)min. 1 rok doświadczenia komercyjnegoumiejętności analizy kodu i pisania prostych zadańznajomości Java SE 8/11znajomości SQLumiejętności abstrakcyjnego myślenia i rozwiązywania zadań z algorytmikichęci do pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • łódź, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej w Łodzi, poszukujemy na roczny projekt wdrożeniowy osoby na stanowisko ERP Business Analyst.oferujemyumowę w oparciu o umowę o pracę lub B2B na okres jednego rokupracę w międzynarodowym środowiskupracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowiskuzadaniazrozumienie procesów biznesowych zachodzących w organizacjiproponowanie i prezentowanie konkretnych rozwiązań odpowiadających na potrzeby biznesu przekazywanie informacji i potrzeb pomiędzy jednostkami biznesowymi a działem ITtworzenie procedur biznesowychoptymalizowanie procesów biznesowychkoordynowanie wdrożenia do organizacji oprogramowanie IFS ERPprowadzenie szkoleń z oprogramowania prowadzenie testów oprogramowaniawykonywanie analiz biznesowychoczekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka angielskiego oraz polskiego minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku ( firmy produkcyjne lub usługowe)wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychumiejętności i chęci do prowadzenia negocjacji biznesowychdobrej organizacji pracy, odpowiedzialności i samodzielności w działaniuznajomości programu Microsoft Office & Visio Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej w Łodzi, poszukujemy na roczny projekt wdrożeniowy osoby na stanowisko ERP Business Analyst.oferujemyumowę w oparciu o umowę o pracę lub B2B na okres jednego rokupracę w międzynarodowym środowiskupracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowiskuzadaniazrozumienie procesów biznesowych zachodzących w organizacjiproponowanie i prezentowanie konkretnych rozwiązań odpowiadających na potrzeby biznesu przekazywanie informacji i potrzeb pomiędzy jednostkami biznesowymi a działem ITtworzenie procedur biznesowychoptymalizowanie procesów biznesowychkoordynowanie wdrożenia do organizacji oprogramowanie IFS ERPprowadzenie szkoleń z oprogramowania prowadzenie testów oprogramowaniawykonywanie analiz biznesowychoczekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka angielskiego oraz polskiego minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku ( firmy produkcyjne lub usługowe)wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychumiejętności i chęci do prowadzenia negocjacji biznesowychdobrej organizacji pracy, odpowiedzialności i samodzielności w działaniuznajomości programu Microsoft Office & Visio Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Programista C++. Jeżeli masz za sobą pierwsze doświadczenie w technologii C++ oraz znasz SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniarozwój modułów oprogramowaniaprzeprowadzanie testów developerskich (w tym automatyzacja)wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacji technicznej oprogramowaniaoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne lub pokrewne)praktycznej znajomości C++ w zakresie desktopowych aplikacji użytkowników1-2 lat doświadczenia na stanowisku Programisty C++bardzo dobrej znajomości relacyjnych baz danych oraz języka SQLdoświadczenia w pracy z systemami kontroli wersji (np. GIT)umiejętności pracy w zespoleumiejętności analitycznego i logicznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Programista C++. Jeżeli masz za sobą pierwsze doświadczenie w technologii C++ oraz znasz SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniarozwój modułów oprogramowaniaprzeprowadzanie testów developerskich (w tym automatyzacja)wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacji technicznej oprogramowaniaoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne lub pokrewne)praktycznej znajomości C++ w zakresie desktopowych aplikacji użytkowników1-2 lat doświadczenia na stanowisku Programisty C++bardzo dobrej znajomości relacyjnych baz danych oraz języka SQLdoświadczenia w pracy z systemami kontroli wersji (np. GIT)umiejętności pracy w zespoleumiejętności analitycznego i logicznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Microsoft SQL Server DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie systemów baz danych (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja i wdrażanie systemów bazodanowych w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiObsługa, monitorowanie i optymalizacja kluczowych systemów bazodanowych (Cloud lub OnPremise)Automatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analizy wydajnościowej i strojenia zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnieszkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych Microsoft SQL ServerDoświadczenia z SQL Server Management Studio, Profiler, AlwaysONDoświadczenia w monitorowaniu (np. checkMK, SQL Sentry, Foglight)Dobrej znajomości systemów operacyjnych (zwłaszcza Windows, Linux)Dobrej znajomości programowania w PowerShellDobrej znajomości T-SQLmile widzianeznajomość operacji w chmurze (np. Azure czy AWS)doświadczenie z innymi systemami relacyjnych baz danych (np. Oracle DB, PostgreSQL, MySQL)doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Microsoft SQL Server DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie systemów baz danych (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja i wdrażanie systemów bazodanowych w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiObsługa, monitorowanie i optymalizacja kluczowych systemów bazodanowych (Cloud lub OnPremise)Automatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analizy wydajnościowej i strojenia zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnieszkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych Microsoft SQL ServerDoświadczenia z SQL Server Management Studio, Profiler, AlwaysONDoświadczenia w monitorowaniu (np. checkMK, SQL Sentry, Foglight)Dobrej znajomości systemów operacyjnych (zwłaszcza Windows, Linux)Dobrej znajomości programowania w PowerShellDobrej znajomości T-SQLmile widzianeznajomość operacji w chmurze (np. Azure czy AWS)doświadczenie z innymi systemami relacyjnych baz danych (np. Oracle DB, PostgreSQL, MySQL)doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • poznań, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w nowo otwartym service desk'upracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznaniabogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klienta;budowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiegołatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w nowo otwartym service desk'upracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznaniabogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klienta;budowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiegołatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomość pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        For one of our clients, who is one of the largest companies that provides modern IT services for the banking sector, we are looking for Java Developer (Network Solutions).What we offer:Employment contract or B2bFlexible hours Working on new project with a new teamTraining and education opportunitiesYour tasks:Infrastructure implementationAutomation of administrative servicesDevelopment of Java microservicesWhat we expect:If you have good knowledge in Java (or JEE/Hibernate)If you have projekt proven experience with some of the following technologies and tools: Spring Frameworks (Boot or Cloud), code analisys, Microsoft Azure or GCP/AWS.If you have good understanding of scalable microservices, repetytory managment.You'll get extra points:Fluent English (written and verbal)Strong communacation skillsExperience in Agile/ScrumAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47oczekujemy
        For one of our clients, who is one of the largest companies that provides modern IT services for the banking sector, we are looking for Java Developer (Network Solutions).What we offer:Employment contract or B2bFlexible hours Working on new project with a new teamTraining and education opportunitiesYour tasks:Infrastructure implementationAutomation of administrative servicesDevelopment of Java microservicesWhat we expect:If you have good knowledge in Java (or JEE/Hibernate)If you have projekt proven experience with some of the following technologies and tools: Spring Frameworks (Boot or Cloud), code analisys, Microsoft Azure or GCP/AWS.If you have good understanding of scalable microservices, repetytory managment.You'll get extra points:Fluent English (written and verbal)Strong communacation skillsExperience in Agile/ScrumAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47oczekujemy
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, poszukujemy dwóch onsite rekruterów (talent acquisition specialist).Jest to rola idealna dla specjalistów z doświadczeniem w rekrutacjach międzynarodowych, a także w obszarze SSC lub BPO. oferujemybardzo konkurencyjne warunki wynagrodzenia 9000 - 12 000 PLN bruttociekawe projekty możliwość pracy zdalnej wszelkie narzędzia technologiczne zadaniaprowadzenie projektów E2E z obszarów m.in. finance/hr/IT, sales & marketing wsparcie kadry managerskiej w podejmowaniu decyzji rekrutacyjnychbycie pierwszym źródłem informacji dla kandydatów (baza, LinkedIn)aktywne działania mające na celu pozyskanie jak najlepszych kandydatówoczekujemyminimum 3-4 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji zewnętrznej bardzo dobrej znajomości języka angielskiegootwartości do podjęcia współpracy czasowej (z możliwością przedłużenia).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, poszukujemy dwóch onsite rekruterów (talent acquisition specialist).Jest to rola idealna dla specjalistów z doświadczeniem w rekrutacjach międzynarodowych, a także w obszarze SSC lub BPO. oferujemybardzo konkurencyjne warunki wynagrodzenia 9000 - 12 000 PLN bruttociekawe projekty możliwość pracy zdalnej wszelkie narzędzia technologiczne zadaniaprowadzenie projektów E2E z obszarów m.in. finance/hr/IT, sales & marketing wsparcie kadry managerskiej w podejmowaniu decyzji rekrutacyjnychbycie pierwszym źródłem informacji dla kandydatów (baza, LinkedIn)aktywne działania mające na celu pozyskanie jak najlepszych kandydatówoczekujemyminimum 3-4 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji zewnętrznej bardzo dobrej znajomości języka angielskiegootwartości do podjęcia współpracy czasowej (z możliwością przedłużenia).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        In our EUSSC structure, we are currently looking for an outstanding Data & Visualization Specialist with a key focus on BI Modelling within our Business, Planning and Analysis (BP&A) team. This role is based in Wroclaw, Poland and will report directly to our BP&A manager and will require close partnership with various partners within IT, finance, and the business units across the companyoferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollecting data from several sources into accurate & significant inputs for databasescreating, maintaining, and improving finance dashboards, data visualizations & tools, plus providing new solutionstraining and developing strong Power BI knowledge across the team with supporting documentationparticipation in project activities at different stages of implementation (Design, test, implement, validation, support).documenting & mapping as-is and to-be processes & data flowsoczekujemybachelors / Masters Degree in Finance or IT related fieldproficient English skills (written and oral) are a must, additional Language skills are of benefitminimum of 3 years’ experience in adapting BI tools to user requirements including at least 1 year of demonstrable MS Power BI experiencestrong Power BI data modelling skills to enable creation of multiple reports is a mustproficient in writing DAX queries, calculated measures, parameters & sophisticated calculationsan ability to mentor internal Power BI users in creation of reports as well as being able to prepare good training presentations and guidesAdditional key skills, knowledge & competencies required:experience in working in a Shared Service Center / Center Of Excellence or in a large international business environment within a matrix organizationproven working experience in CI and project methodologyfamiliar with key financial & business reporting requirements & how these are supported by finance tools, techniques, and analysis with the experience of financial reporting systems e.g. Business Warehouse, SAP, BPCunderstand the business needs and translate that to practical & sustainable solutionsgood analytical, problem solving & presentation skills alongside with flexibility and adaptabilityability to work independently and perform under pressure but also to collaborate and share informationAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        In our EUSSC structure, we are currently looking for an outstanding Data & Visualization Specialist with a key focus on BI Modelling within our Business, Planning and Analysis (BP&A) team. This role is based in Wroclaw, Poland and will report directly to our BP&A manager and will require close partnership with various partners within IT, finance, and the business units across the companyoferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollecting data from several sources into accurate & significant inputs for databasescreating, maintaining, and improving finance dashboards, data visualizations & tools, plus providing new solutionstraining and developing strong Power BI knowledge across the team with supporting documentationparticipation in project activities at different stages of implementation (Design, test, implement, validation, support).documenting & mapping as-is and to-be processes & data flowsoczekujemybachelors / Masters Degree in Finance or IT related fieldproficient English skills (written and oral) are a must, additional Language skills are of benefitminimum of 3 years’ experience in adapting BI tools to user requirements including at least 1 year of demonstrable MS Power BI experiencestrong Power BI data modelling skills to enable creation of multiple reports is a mustproficient in writing DAX queries, calculated measures, parameters & sophisticated calculationsan ability to mentor internal Power BI users in creation of reports as well as being able to prepare good training presentations and guidesAdditional key skills, knowledge & competencies required:experience in working in a Shared Service Center / Center Of Excellence or in a large international business environment within a matrix organizationproven working experience in CI and project methodologyfamiliar with key financial & business reporting requirements & how these are supported by finance tools, techniques, and analysis with the experience of financial reporting systems e.g. Business Warehouse, SAP, BPCunderstand the business needs and translate that to practical & sustainable solutionsgood analytical, problem solving & presentation skills alongside with flexibility and adaptabilityability to work independently and perform under pressure but also to collaborate and share informationAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        The role of the EMEA Pricing Processes Optimization Lead is to map and analyze - via applying Six Sigma methods - the improvement opportunities in processes linked to pricing and contracting.oferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollaboration with the project teams working on theintroduction of new systemsdevelopment of Quality Assurance measures together with the Pricing CoE members, ensuring reliability, transparency and predictability in the pricing & contracting management processes deployed in the EMEA region;collaboration with the Master Data mgmt teams with the aim to establish well integrated processes connected to pricing;as from a successful candidate, it is our expectation that the candidate has 5+ proven track record in a similar role requiring analytical and solution development skills, with Domain Expertise on Lean Six Sigma methodologies and a demonstrable ability to mentor/train employees and staff on process excellence/continuous improvement using set standards.in addition, experience in SAP S4/Hana implementation would be a plus, especially considering knowledge about the contracting and invoicing capabilities of S4/Hana - the Sales, Finance and Service modules in S4/Hana.oczekujemyproven ability to craft & introduce optimized processes, ability to lead effectively multi-functional teams – good interpersonal communication & influencing skillsbachelor or master’s degree - preferably in engineering, technical/operations discipline or financecertified Lean Six Sigma Green Belt or Black Beltexperience in leading, coordinating & managing projects of varying complexity and scopestrong analytical & solutioning skills in process optimizationexperience in data analysis and reporting (MS Excel, Power BI proficiency)excellent written and verbal Englishcreates and maintains collaborative and productive environments for projectswillingness to learn about pricing to represent the Pricing CoE in cross-functional programstravel: up to 20% (international travel as well)additional skillsets which would be appreciated - expertise in these would be an advantage:fluency and experience with any of these software and programming languages: S/4Hana, SQL, Microsoft Business AppsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        The role of the EMEA Pricing Processes Optimization Lead is to map and analyze - via applying Six Sigma methods - the improvement opportunities in processes linked to pricing and contracting.oferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollaboration with the project teams working on theintroduction of new systemsdevelopment of Quality Assurance measures together with the Pricing CoE members, ensuring reliability, transparency and predictability in the pricing & contracting management processes deployed in the EMEA region;collaboration with the Master Data mgmt teams with the aim to establish well integrated processes connected to pricing;as from a successful candidate, it is our expectation that the candidate has 5+ proven track record in a similar role requiring analytical and solution development skills, with Domain Expertise on Lean Six Sigma methodologies and a demonstrable ability to mentor/train employees and staff on process excellence/continuous improvement using set standards.in addition, experience in SAP S4/Hana implementation would be a plus, especially considering knowledge about the contracting and invoicing capabilities of S4/Hana - the Sales, Finance and Service modules in S4/Hana.oczekujemyproven ability to craft & introduce optimized processes, ability to lead effectively multi-functional teams – good interpersonal communication & influencing skillsbachelor or master’s degree - preferably in engineering, technical/operations discipline or financecertified Lean Six Sigma Green Belt or Black Beltexperience in leading, coordinating & managing projects of varying complexity and scopestrong analytical & solutioning skills in process optimizationexperience in data analysis and reporting (MS Excel, Power BI proficiency)excellent written and verbal Englishcreates and maintains collaborative and productive environments for projectswillingness to learn about pricing to represent the Pricing CoE in cross-functional programstravel: up to 20% (international travel as well)additional skillsets which would be appreciated - expertise in these would be an advantage:fluency and experience with any of these software and programming languages: S/4Hana, SQL, Microsoft Business AppsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      oglądasz 30 z 51 ofert pracy

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.