Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 55

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B1/B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca na pełen etatpraca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinachpraca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecwdrożenie do pracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B1/B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B1/B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca na pełen etatpraca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinachpraca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecwdrożenie do pracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B1/B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle posługujesz się j. rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli biegle posługujesz się j. rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 10 miesięcymożliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum)zadaniaDoświadczenie w księgowaniu: faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów), wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentówoczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowości doświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowość bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowego praktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych dobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 10 miesięcymożliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum)zadaniaDoświadczenie w księgowaniu: faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów), wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentówoczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowości doświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowość bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowego praktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych dobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportów oczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane doświadczenie w dziale finansów lub księgowościpraktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportów oczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane doświadczenie w dziale finansów lub księgowościpraktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pełnej księgowości? Komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu?  Kiwasz głową na TAK, a na dodatek posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej - jesteś naszym wymarzonym kandydatem! Koniecznie zapoznaj się z szczegółami oferty, aplikuj! oferujemypraca od zaraz, w oparciu o umowę o pracęszkolenia zewnętrzne premia uznaniowa 8%bonus roczny w wyskości jednokrotności wynagrodzeniaubezpieczenie grupowe ubezpieczenie medyczneświadczenie urlopowe, wczasy pod gruszązadaniaprzygotowywanie bieżących zestawień i raportów koordynacja działań i współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym werfikacja dokumentów sprzedażowych, kosztowych, magazynowychuzgadnianie,analiza oraz analiza kont księgowychwspółpraca z wewnętrznymi działami spółki współpraca z zewnętrznymi podmiotami (m.in, z audytorami)inne zadania z zakresu księgowości oczekujemywykształenie wższe, preferowane rachunowość, finanseokoło 2 - letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w pełnej ksęgowości znajomość Comarch Optimapunktualność, dobra organizacja czasu pracyumejętność analitycznego myśleniasystematyczność, zaangażowaniezdolności interpersonalne samodzielność swobodna komunikacja w języku angielskimpraktyczna znajomość MS Office  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pełnej księgowości? Komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu?  Kiwasz głową na TAK, a na dodatek posiadasz doświadczenie w branży produkcyjnej - jesteś naszym wymarzonym kandydatem! Koniecznie zapoznaj się z szczegółami oferty, aplikuj! oferujemypraca od zaraz, w oparciu o umowę o pracęszkolenia zewnętrzne premia uznaniowa 8%bonus roczny w wyskości jednokrotności wynagrodzeniaubezpieczenie grupowe ubezpieczenie medyczneświadczenie urlopowe, wczasy pod gruszązadaniaprzygotowywanie bieżących zestawień i raportów koordynacja działań i współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym werfikacja dokumentów sprzedażowych, kosztowych, magazynowychuzgadnianie,analiza oraz analiza kont księgowychwspółpraca z wewnętrznymi działami spółki współpraca z zewnętrznymi podmiotami (m.in, z audytorami)inne zadania z zakresu księgowości oczekujemywykształenie wższe, preferowane rachunowość, finanseokoło 2 - letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w pełnej ksęgowości znajomość Comarch Optimapunktualność, dobra organizacja czasu pracyumejętność analitycznego myśleniasystematyczność, zaangażowaniezdolności interpersonalne samodzielność swobodna komunikacja w języku angielskimpraktyczna znajomość MS Office  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaktorów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obszarze należności, jesteś osobą proaktywną, komunikatywną, szukającą rozwiązań i chcesz wdrażać nowe usprawnienia w międzynarodowej firmie u naszego Klienta, aplikuj!oferujemyumowę o pracęhybrydowy model pracykartę Multisportprywatną Opiekę Medycznąubezpieczenie na życiepracę w międzynardowej organizacjimożliwość wprowadzania własnych pomysłów i rozwiązańzadaniaZarządzanie zespołemZarządzanie monitorowaniem i windykacją należnościOcena ryzyka klientówKontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymiPrzygotowywanie i analiza raportówNadawanie limitów kredytowych do rejestracji w systemie ERPNadawanie limitów kredytowych LTR (Long Term Rental) i rejestracja w systemie Credit ControllerProwadzenie dokumentacjiProponowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nadawania limitów kredytowychKontakty w prawnikami, komornikami i firmami windykacyjnymi w zakresie odzyskania należnościTworzenie rezerw na należności wątpliweUczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie należnościoczekujemyMin. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą należności i zarządzaniem zespołemPłynnej znajomości języka angielskiegoKierunkowego wykształcenie (finanse, ekonomia)Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)Umiejętności przywódczychUmiejętności pracy zespołowejWysokich umiejętności komunikacyjnychNastawienia na szukanie rozwiązań, proaktywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obszarze należności, jesteś osobą proaktywną, komunikatywną, szukającą rozwiązań i chcesz wdrażać nowe usprawnienia w międzynarodowej firmie u naszego Klienta, aplikuj!oferujemyumowę o pracęhybrydowy model pracykartę Multisportprywatną Opiekę Medycznąubezpieczenie na życiepracę w międzynardowej organizacjimożliwość wprowadzania własnych pomysłów i rozwiązańzadaniaZarządzanie zespołemZarządzanie monitorowaniem i windykacją należnościOcena ryzyka klientówKontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymiPrzygotowywanie i analiza raportówNadawanie limitów kredytowych do rejestracji w systemie ERPNadawanie limitów kredytowych LTR (Long Term Rental) i rejestracja w systemie Credit ControllerProwadzenie dokumentacjiProponowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nadawania limitów kredytowychKontakty w prawnikami, komornikami i firmami windykacyjnymi w zakresie odzyskania należnościTworzenie rezerw na należności wątpliweUczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie należnościoczekujemyMin. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą należności i zarządzaniem zespołemPłynnej znajomości języka angielskiegoKierunkowego wykształcenie (finanse, ekonomia)Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)Umiejętności przywódczychUmiejętności pracy zespołowejWysokich umiejętności komunikacyjnychNastawienia na szukanie rozwiązań, proaktywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaPomoc analitykom w zakresie raportowania produkcyjnego na zamknięcie miesiąca jak i po zamknięciu,Raportowanie z systemu SAP,Analiza danych w Excel.oczekujemyStatusu studenta kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnego (mile widziane),Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,Dobrej znajomości Excel,Umiejętności pracy w grupie. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaPomoc analitykom w zakresie raportowania produkcyjnego na zamknięcie miesiąca jak i po zamknięciu,Raportowanie z systemu SAP,Analiza danych w Excel.oczekujemyStatusu studenta kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnego (mile widziane),Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,Dobrej znajomości Excel,Umiejętności pracy w grupie. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości i chcesz dołączyć do firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.Praca w Zbąszynku.oferujemyUmowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenie,świadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dzieci,dostęp do ubezpieczenia grupowego,niezbędne szkolenia.zadaniaNadzór nad całokształtem zagadnień księgowych wynikających z ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnych,organizacja pracy działu księgowości, odpowiedzialność za ciągłość jego działania oraz optymalizacja procesów,dbałość o zgodność z prawem oraz terminowość realizacji wymaganych prac ewidencyjnych oraz rozliczeń,nadzór nad całokształtem zagadnień podatkowych,sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego,nadzór nad prawidłowym sporządzaniem deklaracji podatkowych Vat, JPK,sporządzanie sprawozdań finansowych,organizacja i nadzór nad całością zadań związanych z inwentaryzacją majątku na potrzeby księgowe,nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,zapewnianie płatności zgodnie z terminami.oczekujemyWykształcenia wyższego, kierunkowego,min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel,dokładności, terminowości, skrupulatności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości i chcesz dołączyć do firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.Praca w Zbąszynku.oferujemyUmowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenie,świadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dzieci,dostęp do ubezpieczenia grupowego,niezbędne szkolenia.zadaniaNadzór nad całokształtem zagadnień księgowych wynikających z ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnych,organizacja pracy działu księgowości, odpowiedzialność za ciągłość jego działania oraz optymalizacja procesów,dbałość o zgodność z prawem oraz terminowość realizacji wymaganych prac ewidencyjnych oraz rozliczeń,nadzór nad całokształtem zagadnień podatkowych,sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego,nadzór nad prawidłowym sporządzaniem deklaracji podatkowych Vat, JPK,sporządzanie sprawozdań finansowych,organizacja i nadzór nad całością zadań związanych z inwentaryzacją majątku na potrzeby księgowe,nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,zapewnianie płatności zgodnie z terminami.oczekujemyWykształcenia wyższego, kierunkowego,min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel,dokładności, terminowości, skrupulatności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemypracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów pozapłacowychszkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętnościubezpieczenie na życiepracę dla Klientów międzynarodowychudział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracypracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadaniaobsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientempraca pod kierownictwem lidera zespołu analiza kont księgowychwyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdańsporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiącasporządzanie sprawozdań do GUS, NBPsporządzanie innych raportów na potrzeby Klientówobsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemywyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowychwiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstwumiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutemumiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBPkomunikatywna znajomości języka angielskiegoumiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktówodpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminówumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemypracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów pozapłacowychszkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętnościubezpieczenie na życiepracę dla Klientów międzynarodowychudział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracypracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadaniaobsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientempraca pod kierownictwem lidera zespołu analiza kont księgowychwyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdańsporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiącasporządzanie sprawozdań do GUS, NBPsporządzanie innych raportów na potrzeby Klientówobsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemywyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowychwiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstwumiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutemumiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBPkomunikatywna znajomości języka angielskiegoumiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktówodpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminówumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się płynnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się płynnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w międzynarodej firmie? Dobrze znasz język włoski? Praca zespołowa i nowe wyzwania to coś czego poszukujesz? Aplikuj!Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację do działu rabatów i cen. oferujemyumowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia elastyczne godziny pracy możliwość pracy zdalnej do odwołania, następnie w formie hybrydowejsprzęt służbowydofinansowanie do prywnatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaweryfikacja fakturwprowadzanie oraz sprawdzanie danych w systemie SAPanaliza i kontrola rabatówwsparcie zespołu w bieżących działaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości j. włoskiego (B2)bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (B2)umiejętności pracy w zespoleumiejętności rozwiązywania problemówmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w międzynarodej firmie? Dobrze znasz język włoski? Praca zespołowa i nowe wyzwania to coś czego poszukujesz? Aplikuj!Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację do działu rabatów i cen. oferujemyumowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia elastyczne godziny pracy możliwość pracy zdalnej do odwołania, następnie w formie hybrydowejsprzęt służbowydofinansowanie do prywnatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaweryfikacja fakturwprowadzanie oraz sprawdzanie danych w systemie SAPanaliza i kontrola rabatówwsparcie zespołu w bieżących działaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości j. włoskiego (B2)bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (B2)umiejętności pracy w zespoleumiejętności rozwiązywania problemówmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski, a może dodatkowo język włoski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe) zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskażników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku ugadnianie danych z ksigowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyk angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski, a może dodatkowo język włoski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe) zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskażników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku ugadnianie danych z ksigowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyk angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.Oferta dot. pracy w mieście Iłowa.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.Oferta dot. pracy w mieście Iłowa.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.Oferta dot. pracy w mieście Iłowa.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowej.zadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.Oferta dot. pracy w mieście Iłowa.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowej.zadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kleszczów, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej działającej w ŁSSE, poszukujemy osoby na stanowisko: Główny księgowy/Główna księgowa oferujemystabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie na podstawie umowy o pracędużą samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzjimożliwość posiada realnego wpływu na podejmowane decyzje w organizacjimożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (pakiety szkoleń)pakiet benefitówzadaniaprowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowościprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznychsporządzanie sprawozdań finansowych współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS)potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiczynne uczestnictwo w przygotowaniu raportów na potrzeby zarządu oraz bankówkontrola dokumentów księgowych i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowychzarządzanie zespołem księgowości oczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse)minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku głównej księgowej / głównego księgowegodoświadczenia w pracy w spółce produkcyjnej praktycznej wiedzy z zakresu prawa bilansowego, podatkowego oraz finansówbardzo dobrej znajomości przepisów VAT, CIT,PIT oraz ustawy o rachunkowościznajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnegoznajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomość programów ERPumiejętności pracy w zespole a także zarządzania nimdodatkowym atutem będzie doświadczenie w działalności przedsiębiorstw w specjalnych strefach ekonomicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej działającej w ŁSSE, poszukujemy osoby na stanowisko: Główny księgowy/Główna księgowa oferujemystabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie na podstawie umowy o pracędużą samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzjimożliwość posiada realnego wpływu na podejmowane decyzje w organizacjimożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (pakiety szkoleń)pakiet benefitówzadaniaprowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowościprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznychsporządzanie sprawozdań finansowych współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS)potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiczynne uczestnictwo w przygotowaniu raportów na potrzeby zarządu oraz bankówkontrola dokumentów księgowych i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowychzarządzanie zespołem księgowości oczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse)minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku głównej księgowej / głównego księgowegodoświadczenia w pracy w spółce produkcyjnej praktycznej wiedzy z zakresu prawa bilansowego, podatkowego oraz finansówbardzo dobrej znajomości przepisów VAT, CIT,PIT oraz ustawy o rachunkowościznajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnegoznajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomość programów ERPumiejętności pracy w zespole a także zarządzania nimdodatkowym atutem będzie doświadczenie w działalności przedsiębiorstw w specjalnych strefach ekonomicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jacków, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Potrafisz zarządzać małym zespołem? Aplikuj do nas na stanowisko lidera ds. administracyjno-księgowych! oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracęNiezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązkówAtrakcyjne wynagrodzenieDodatki świąteczneSzkolenia wdrażającePakiety medycznezadaniaKontakt telefoniczny lub mailowy z klientamiPrzetwarzanie płatnościKsięgowa obsługa procesu sprzedażyPrzygotowywanie raportówWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowymZachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacjiPrzygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędówWspółpraca z innymi działami organizacjiNadzorowanie pracy zespołuoczekujemyWyższego wykształcenia z obszaru finansów lub ekonomiiWiedzy z zakresu podstaw księgowościZnajomości obszaru windykacjiUmiejętności rozliczania deklaracji VAT oraz wiedzy z zakresu fakturowaniaZnajomości programów księgowychZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacjiBardzo dobrej obsługi programu ExcelPraktycznej znajomości programów Microsoft OfficeUmiejętności delegowania zadańUmiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osobowym)Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, terminowości i zdolności analitycznych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Potrafisz zarządzać małym zespołem? Aplikuj do nas na stanowisko lidera ds. administracyjno-księgowych! oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracęNiezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązkówAtrakcyjne wynagrodzenieDodatki świąteczneSzkolenia wdrażającePakiety medycznezadaniaKontakt telefoniczny lub mailowy z klientamiPrzetwarzanie płatnościKsięgowa obsługa procesu sprzedażyPrzygotowywanie raportówWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowymZachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacjiPrzygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędówWspółpraca z innymi działami organizacjiNadzorowanie pracy zespołuoczekujemyWyższego wykształcenia z obszaru finansów lub ekonomiiWiedzy z zakresu podstaw księgowościZnajomości obszaru windykacjiUmiejętności rozliczania deklaracji VAT oraz wiedzy z zakresu fakturowaniaZnajomości programów księgowychZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacjiBardzo dobrej obsługi programu ExcelPraktycznej znajomości programów Microsoft OfficeUmiejętności delegowania zadańUmiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osobowym)Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, terminowości i zdolności analitycznych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowanie wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Wsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowania wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Przygotowywanie bieżących dokumentów i opracowań dla Kierownika Działu,Inne zadania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu.oczekujemyZnajomości pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu AutoCad,Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie,Motywacji do rozwoju i podnoszenia kompetencji,Orientacji na wysoką jakość obsługi klienta,Komunikatywności,Dokładności, terminowości i umiejętności organizacji pracy własnej,Statusu studenta czwartego/piątego roku studiów o kierunku technicznym (mile widziany).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowanie wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Wsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowania wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Przygotowywanie bieżących dokumentów i opracowań dla Kierownika Działu,Inne zadania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu.oczekujemyZnajomości pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu AutoCad,Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie,Motywacji do rozwoju i podnoszenia kompetencji,Orientacji na wysoką jakość obsługi klienta,Komunikatywności,Dokładności, terminowości i umiejętności organizacji pracy własnej,Statusu studenta czwartego/piątego roku studiów o kierunku technicznym (mile widziany).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Weź udział w istnej transformacji cyfrowej u jednego z naszych Klientów – najbardziej rekomendowanego pracodawcy na rynku. Korzystaj z nowoczesnych narzędzi i systemów, takich jak RPA, Power BI i aplikacji on-cloud Oracles EPM. Dołącz do globalnego zespołu dostarczającego dane finansowe i analityczne na teren EMEA i NA. Weź udział w wielu innowacyjnych projektach. Nie czekaj, aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem językowymhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugrunotwanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużejzadaniaodpowiedzialność za miesięczne/kwartalne/roczne raporty, prognozyprzedstawianie i wyjaśnianie wyników finansowych oraz kluczowych wariancji i zmian w stosunku do prognozy, planu i poprzedniego rokuprzygotowanie Rocznego Planu Operacyjnego organizacji praca na nowoczesnej technologii modeli Driver Models wdrożonych w chmurze Oracles' Enterprise Performance Management Applicationrozwijanie i prowadzenie małych projektów w zakresie automatyzacji, uproszczenia i standaryzacji raportowaniaścisła współpraca z innymi zespołami w organizacji w celu usprawnienia i standaryzacji procesów globalnych.współpraca z organizacją PowerBi w celu przekształcenia niepowiązanych źródeł danych w spójne, wizualnie wciągające i interaktywne spostrzeżeniaoczekujemywykształcenie wyżesze, preferowany kierunek finanse i rachunkowość minimum 3 lata doświadczenia w zakresie FP&A / controllingu znajomość pakietu MS Office, szczególnie dobra znajomość Excela oraz podstawowa znajomość PBI nastawienie na doskonalenie procesów i proaktywne myślenie z zapałem do nauki biznesu i nowych technologii biegłość w korzystaniu z systemów finansowych i aplikacji desktopowych, aby "drążyć" w celu znalezienia odpowiedzi umiejętność interpretacji wyników finansowych i opracowywania kluczowych wniosków i spostrzeżeń swobodna komunikacja w języku angielskim oraz polskim (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Weź udział w istnej transformacji cyfrowej u jednego z naszych Klientów – najbardziej rekomendowanego pracodawcy na rynku. Korzystaj z nowoczesnych narzędzi i systemów, takich jak RPA, Power BI i aplikacji on-cloud Oracles EPM. Dołącz do globalnego zespołu dostarczającego dane finansowe i analityczne na teren EMEA i NA. Weź udział w wielu innowacyjnych projektach. Nie czekaj, aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem językowymhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugrunotwanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużejzadaniaodpowiedzialność za miesięczne/kwartalne/roczne raporty, prognozyprzedstawianie i wyjaśnianie wyników finansowych oraz kluczowych wariancji i zmian w stosunku do prognozy, planu i poprzedniego rokuprzygotowanie Rocznego Planu Operacyjnego organizacji praca na nowoczesnej technologii modeli Driver Models wdrożonych w chmurze Oracles' Enterprise Performance Management Applicationrozwijanie i prowadzenie małych projektów w zakresie automatyzacji, uproszczenia i standaryzacji raportowaniaścisła współpraca z innymi zespołami w organizacji w celu usprawnienia i standaryzacji procesów globalnych.współpraca z organizacją PowerBi w celu przekształcenia niepowiązanych źródeł danych w spójne, wizualnie wciągające i interaktywne spostrzeżeniaoczekujemywykształcenie wyżesze, preferowany kierunek finanse i rachunkowość minimum 3 lata doświadczenia w zakresie FP&A / controllingu znajomość pakietu MS Office, szczególnie dobra znajomość Excela oraz podstawowa znajomość PBI nastawienie na doskonalenie procesów i proaktywne myślenie z zapałem do nauki biznesu i nowych technologii biegłość w korzystaniu z systemów finansowych i aplikacji desktopowych, aby "drążyć" w celu znalezienia odpowiedzi umiejętność interpretacji wyników finansowych i opracowywania kluczowych wniosków i spostrzeżeń swobodna komunikacja w języku angielskim oraz polskim (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta poszukujemy wsparcia działu finansowego! Jeżeli masz min. roczne doświadczenie w ksiegowości i chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku - aplikuj. Praca w wewnętrznej ksiegowości firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, w modelu hybrydowym. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na gwarantowany okres 12 mscy (do końca 2022 roku),praca w kilkuosobowym zespole finansowym - wsparcie, miła atmosfera, realna szansa rozwoju zawodowego,możliwość pracy w hybrydowym modelu (biuro jest na Mokotowie - dostępne są miejsca parkingowe),atrakcyjne wynagrodzenie,pakiet benefitów.zadaniaarchiwizacja dokumentów,weryfikacja rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku VAT,fakturowanie wewnątrzgrupowych rozliczeń,przygotowywanie i wysyłanie potwierdzeń sald do klientów,analiza kont rozrachunkowych,księgowanie dokumentów w systemie SAP,raportowanie  do NBP,wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytu i dokumentacji cen transferowych,rozliczanie i inwentaryzacja towarów w magazynie,wprowadzanie płatności podatkowych,bieżąca pomoc w pracach działu księgowości.oczekujemyWykształcenie z zakresu rachunkowościPreferowane doświadcznie na stanowisku: 1-3 lataZnajomość podstawowych zasad księgowościDobra znajomość j.angielskiego - warunek koieczny,Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańDokładność i skrupulatnośćDobra organizacja pracyZnajomość MS Office i SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta poszukujemy wsparcia działu finansowego! Jeżeli masz min. roczne doświadczenie w ksiegowości i chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku - aplikuj. Praca w wewnętrznej ksiegowości firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, w modelu hybrydowym. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na gwarantowany okres 12 mscy (do końca 2022 roku),praca w kilkuosobowym zespole finansowym - wsparcie, miła atmosfera, realna szansa rozwoju zawodowego,możliwość pracy w hybrydowym modelu (biuro jest na Mokotowie - dostępne są miejsca parkingowe),atrakcyjne wynagrodzenie,pakiet benefitów.zadaniaarchiwizacja dokumentów,weryfikacja rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku VAT,fakturowanie wewnątrzgrupowych rozliczeń,przygotowywanie i wysyłanie potwierdzeń sald do klientów,analiza kont rozrachunkowych,księgowanie dokumentów w systemie SAP,raportowanie  do NBP,wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytu i dokumentacji cen transferowych,rozliczanie i inwentaryzacja towarów w magazynie,wprowadzanie płatności podatkowych,bieżąca pomoc w pracach działu księgowości.oczekujemyWykształcenie z zakresu rachunkowościPreferowane doświadcznie na stanowisku: 1-3 lataZnajomość podstawowych zasad księgowościDobra znajomość j.angielskiego - warunek koieczny,Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańDokładność i skrupulatnośćDobra organizacja pracyZnajomość MS Office i SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nysa, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości zawodowe w międzynarodowej firmie produkcyjnej!Zrób nowy krok w swojej karierze zawodowej i dołącz do prężnie rozwijającej się organizacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemdofinansowanie do dojazdówwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniarealne możliwości rozwojuzadaniazapewnienie zgodności podatkowejzarządzanie kontrolami podatkowymiciągłe śledzenie szybko zmieniających się przepisów podatkowychwsparcie eksperckie i doradztwo dla biznesusporządzanie i składanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnychzapewnienie właściwego przestrzegania wszystkich zobowiązańprzygotowywanie miesięcznych kalkulacji podatków, sprawozdawczości podatkowej i prognozy podatkowejprzeprowadzanie kontroli podatkowychmonitorowanie poprawności realizacji Polityki Cen Transferowych firm (towary, usługi i finansowanie)wdrażanie usprawnień procesów w bieżących procesach według zgodności podatkowej i zwrotu podatkuoczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia , prawo)minimum 5 lat odpowiedniego doświadczenia w zarządzaniu podatkamiznajomość krajowych przepisów podatkowych (w szczególności VAT, CIT, TP, podatki u źródła, DAC6, systemy zachęt podatkowych, podatki od nieruchomości,)posiadanie dobrego rozeznania w logice księgowości w systemach ERPznajomość praktycznych aspektów przestrzegania przepisów podatkowych w Polscebardzo dobra znajomość Excelaznajomość systemu SAP (mile widziane)bardzo dobra znajomość języka angielskiegodobre umiejętności planowania, zarządzania projektami, rozwiązywanie problemów i umiejętności organizacyjneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nowe możliwości zawodowe w międzynarodowej firmie produkcyjnej!Zrób nowy krok w swojej karierze zawodowej i dołącz do prężnie rozwijającej się organizacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemdofinansowanie do dojazdówwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniarealne możliwości rozwojuzadaniazapewnienie zgodności podatkowejzarządzanie kontrolami podatkowymiciągłe śledzenie szybko zmieniających się przepisów podatkowychwsparcie eksperckie i doradztwo dla biznesusporządzanie i składanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnychzapewnienie właściwego przestrzegania wszystkich zobowiązańprzygotowywanie miesięcznych kalkulacji podatków, sprawozdawczości podatkowej i prognozy podatkowejprzeprowadzanie kontroli podatkowychmonitorowanie poprawności realizacji Polityki Cen Transferowych firm (towary, usługi i finansowanie)wdrażanie usprawnień procesów w bieżących procesach według zgodności podatkowej i zwrotu podatkuoczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia , prawo)minimum 5 lat odpowiedniego doświadczenia w zarządzaniu podatkamiznajomość krajowych przepisów podatkowych (w szczególności VAT, CIT, TP, podatki u źródła, DAC6, systemy zachęt podatkowych, podatki od nieruchomości,)posiadanie dobrego rozeznania w logice księgowości w systemach ERPznajomość praktycznych aspektów przestrzegania przepisów podatkowych w Polscebardzo dobra znajomość Excelaznajomość systemu SAP (mile widziane)bardzo dobra znajomość języka angielskiegodobre umiejętności planowania, zarządzania projektami, rozwiązywanie problemów i umiejętności organizacyjneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pełnej obsłudze klienta i pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca na pełen etat praca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach praca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieckartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpecznie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientampraca z dokumentacją Klientaweryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)doświadczenie w finansach/księgowości/logistyce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pełnej obsłudze klienta i pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypraca na pełen etat praca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach praca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieckartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpecznie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientampraca z dokumentacją Klientaweryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)doświadczenie w finansach/księgowości/logistyce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tczew, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy chcesz pracować w firmie, której zależy?Czy chcesz pracować w firmie, która opracowuje produkty poprawiające jakość życia?Naszym klientem jest wiodący skandynawski producent rozwiązań i urządzeń zapewniających mobilność. Od ponad czterdziestu lat firma ta opracowuje produkty i usługi, które stwarzają możliwości poprawy życia i spełniania marzeń. Wszystkie produkty mają jedną wspólną rzecz - są najlepsze w aspekcie jakości, prostoty, funkcjonalności, niezawodności i wzornictwa jakie rynek może zaoferować. Firma mojego klienta oferuje pełne wyzwań zawodowych, dynamiczne i nastawione nawspółpracę środowisko pracy!oferujemy- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- stabilność zatrudnienia- umowę o pracę- możliwości rozwoju- nastawione na współpracę środowisko pracy zadania- pomoc w przygotowaniach sprawozdań finansowych- pomoc w przygotowywaniu raportów cash flow- uzgadnianie kont walutowych- uzgadnianie transakcji w systemie ERP poprzez porównywanie i koordynowanie danych-  monitorowanie odchyleń w zleceniach produkcyjnych i transakcjach magazynowych- rekomendowanie działań poprzez analizę i interpretacje danych oraz dokonywanie analiz porównawczych - wspieranie organizacji w analizach ad hoc- kalkulacja cen standardowych według modelu kosztorysowegooczekujemy- minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w firmie produkcyjnej- bardzo dobrej znajmości Excela- znajomości języka angielskiego na poziomie B2- wykształcenia kierunkowego: matematyka, ekonomia, finanse, statystyka, informatyka, itp.- mile widziana znajomość SQL- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów- systematycznego podejścia do pracy- skrupulatności, zwracania uwagi na szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy chcesz pracować w firmie, której zależy?Czy chcesz pracować w firmie, która opracowuje produkty poprawiające jakość życia?Naszym klientem jest wiodący skandynawski producent rozwiązań i urządzeń zapewniających mobilność. Od ponad czterdziestu lat firma ta opracowuje produkty i usługi, które stwarzają możliwości poprawy życia i spełniania marzeń. Wszystkie produkty mają jedną wspólną rzecz - są najlepsze w aspekcie jakości, prostoty, funkcjonalności, niezawodności i wzornictwa jakie rynek może zaoferować. Firma mojego klienta oferuje pełne wyzwań zawodowych, dynamiczne i nastawione nawspółpracę środowisko pracy!oferujemy- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- stabilność zatrudnienia- umowę o pracę- możliwości rozwoju- nastawione na współpracę środowisko pracy zadania- pomoc w przygotowaniach sprawozdań finansowych- pomoc w przygotowywaniu raportów cash flow- uzgadnianie kont walutowych- uzgadnianie transakcji w systemie ERP poprzez porównywanie i koordynowanie danych-  monitorowanie odchyleń w zleceniach produkcyjnych i transakcjach magazynowych- rekomendowanie działań poprzez analizę i interpretacje danych oraz dokonywanie analiz porównawczych - wspieranie organizacji w analizach ad hoc- kalkulacja cen standardowych według modelu kosztorysowegooczekujemy- minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w firmie produkcyjnej- bardzo dobrej znajmości Excela- znajomości języka angielskiego na poziomie B2- wykształcenia kierunkowego: matematyka, ekonomia, finanse, statystyka, informatyka, itp.- mile widziana znajomość SQL- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów- systematycznego podejścia do pracy- skrupulatności, zwracania uwagi na szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 55 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.