Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 50

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportów oczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane doświadczenie w dziale finansów lub księgowościpraktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportów oczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane doświadczenie w dziale finansów lub księgowościpraktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B1/B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B1/B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B1/B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B1/B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskaźników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku uzgadnianie danych z ksigowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyka angielskiego na poziomie minimum B2dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskaźników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku uzgadnianie danych z ksigowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyka angielskiego na poziomie minimum B2dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 10 miesięcymożliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum)  zadaniaDoświadczenie w księgowaniu:faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów),wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentów oczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowościdoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowośćbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowegopraktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 10 miesięcymożliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum)  zadaniaDoświadczenie w księgowaniu:faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów),wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentów oczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowościdoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowośćbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowegopraktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle posługujesz się j. rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli biegle posługujesz się j. rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w księgowości? A może ukończyłeś studia na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne i chciałbyś zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? Dodatkowo komunikatywnie posługujesz się językiem niemieckim?Dla naszego klienta z branży e-commerce poszukujemy chętnych i zmotywowanych pracowników do podjęcia pracy w dziale księgowości.oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacjipakiet szkoleń z zakresu księgowości i obsługi programów księgowychmożliwość dalszego rozwoju w strukturach firmystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęcodzienny kontakt z językiem niemieckimpakiet prywatnej opieki medycznejkartę sportowązadaniastały kontakt mailowy z pracownikami innych działów w języku niemieckimodpowiedzialność za procesy zobowiązań i należnościpraca w systemie SAPoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe z obszaru księgowości lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka niemieckiegomile widziana znajomość języka niemieckiegodobrej znajomości pakietu MS Officedoświadczenia w pracy w systemie SAPsystematyczności i dokładnościumiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w księgowości? A może ukończyłeś studia na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne i chciałbyś zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? Dodatkowo komunikatywnie posługujesz się językiem niemieckim?Dla naszego klienta z branży e-commerce poszukujemy chętnych i zmotywowanych pracowników do podjęcia pracy w dziale księgowości.oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacjipakiet szkoleń z zakresu księgowości i obsługi programów księgowychmożliwość dalszego rozwoju w strukturach firmystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęcodzienny kontakt z językiem niemieckimpakiet prywatnej opieki medycznejkartę sportowązadaniastały kontakt mailowy z pracownikami innych działów w języku niemieckimodpowiedzialność za procesy zobowiązań i należnościpraca w systemie SAPoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe z obszaru księgowości lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka niemieckiegomile widziana znajomość języka niemieckiegodobrej znajomości pakietu MS Officedoświadczenia w pracy w systemie SAPsystematyczności i dokładnościumiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości i chcesz dołączyć do firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.Praca w Zbąszynku.oferujemyUmowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenie,świadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dzieci,dostęp do ubezpieczenia grupowego,niezbędne szkolenia.zadaniaNadzór nad całokształtem zagadnień księgowych wynikających z ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnych,organizacja pracy działu księgowości, odpowiedzialność za ciągłość jego działania oraz optymalizacja procesów,dbałość o zgodność z prawem oraz terminowość realizacji wymaganych prac ewidencyjnych oraz rozliczeń,nadzór nad całokształtem zagadnień podatkowych,sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego,nadzór nad prawidłowym sporządzaniem deklaracji podatkowych Vat, JPK,sporządzanie sprawozdań finansowych,organizacja i nadzór nad całością zadań związanych z inwentaryzacją majątku na potrzeby księgowe,nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,zapewnianie płatności zgodnie z terminami.oczekujemyWykształcenia wyższego, kierunkowego,min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel,dokładności, terminowości, skrupulatności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości i chcesz dołączyć do firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.Praca w Zbąszynku.oferujemyUmowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenie,świadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dzieci,dostęp do ubezpieczenia grupowego,niezbędne szkolenia.zadaniaNadzór nad całokształtem zagadnień księgowych wynikających z ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnych,organizacja pracy działu księgowości, odpowiedzialność za ciągłość jego działania oraz optymalizacja procesów,dbałość o zgodność z prawem oraz terminowość realizacji wymaganych prac ewidencyjnych oraz rozliczeń,nadzór nad całokształtem zagadnień podatkowych,sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego,nadzór nad prawidłowym sporządzaniem deklaracji podatkowych Vat, JPK,sporządzanie sprawozdań finansowych,organizacja i nadzór nad całością zadań związanych z inwentaryzacją majątku na potrzeby księgowe,nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,zapewnianie płatności zgodnie z terminami.oczekujemyWykształcenia wyższego, kierunkowego,min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel,dokładności, terminowości, skrupulatności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemypracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów pozapłacowychszkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętnościubezpieczenie na życiepracę dla Klientów międzynarodowychudział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracypracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadaniaobsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientempraca pod kierownictwem lidera zespołu analiza kont księgowychwyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdańsporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiącasporządzanie sprawozdań do GUS, NBPsporządzanie innych raportów na potrzeby Klientówobsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemywyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowychwiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstwumiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutemumiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBPkomunikatywna znajomości języka angielskiegoumiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktówodpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminówumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemypracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów pozapłacowychszkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętnościubezpieczenie na życiepracę dla Klientów międzynarodowychudział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracypracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadaniaobsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientempraca pod kierownictwem lidera zespołu analiza kont księgowychwyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdańsporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiącasporządzanie sprawozdań do GUS, NBPsporządzanie innych raportów na potrzeby Klientówobsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemywyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowychwiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstwumiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutemumiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBPkomunikatywna znajomości języka angielskiegoumiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktówodpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminówumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się płynnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się płynnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jaktorów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obszarze należności, jesteś osobą proaktywną, komunikatywną, szukającą rozwiązań i chcesz wdrażać nowe usprawnienia w międzynarodowej firmie u naszego Klienta, aplikuj!oferujemyumowę o pracęhybrydowy model pracykartę Multisportprywatną Opiekę Medycznąubezpieczenie na życiepracę w międzynardowej organizacjimożliwość wprowadzania własnych pomysłów i rozwiązańzadaniaZarządzanie zespołemZarządzanie monitorowaniem i windykacją należnościOcena ryzyka klientówKontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymiPrzygotowywanie i analiza raportówNadawanie limitów kredytowych do rejestracji w systemie ERPNadawanie limitów kredytowych LTR (Long Term Rental) i rejestracja w systemie Credit ControllerProwadzenie dokumentacjiProponowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nadawania limitów kredytowychKontakty w prawnikami, komornikami i firmami windykacyjnymi w zakresie odzyskania należnościTworzenie rezerw na należności wątpliweUczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie należnościoczekujemyMin. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą należności i zarządzaniem zespołemPłynnej znajomości języka angielskiegoKierunkowego wykształcenie (finanse, ekonomia)Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)Umiejętności przywódczychUmiejętności pracy zespołowejWysokich umiejętności komunikacyjnychNastawienia na szukanie rozwiązań, proaktywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obszarze należności, jesteś osobą proaktywną, komunikatywną, szukającą rozwiązań i chcesz wdrażać nowe usprawnienia w międzynarodowej firmie u naszego Klienta, aplikuj!oferujemyumowę o pracęhybrydowy model pracykartę Multisportprywatną Opiekę Medycznąubezpieczenie na życiepracę w międzynardowej organizacjimożliwość wprowadzania własnych pomysłów i rozwiązańzadaniaZarządzanie zespołemZarządzanie monitorowaniem i windykacją należnościOcena ryzyka klientówKontakt (telefoniczny i mailowy) z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymiPrzygotowywanie i analiza raportówNadawanie limitów kredytowych do rejestracji w systemie ERPNadawanie limitów kredytowych LTR (Long Term Rental) i rejestracja w systemie Credit ControllerProwadzenie dokumentacjiProponowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie nadawania limitów kredytowychKontakty w prawnikami, komornikami i firmami windykacyjnymi w zakresie odzyskania należnościTworzenie rezerw na należności wątpliweUczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie należnościoczekujemyMin. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą należności i zarządzaniem zespołemPłynnej znajomości języka angielskiegoKierunkowego wykształcenie (finanse, ekonomia)Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)Umiejętności przywódczychUmiejętności pracy zespołowejWysokich umiejętności komunikacyjnychNastawienia na szukanie rozwiązań, proaktywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku włoskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku włoskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.Oferta dot. pracy w mieście Iłowa.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.Oferta dot. pracy w mieście Iłowa.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych w obszarze księgowości?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji!oferujemystabilne zatrunienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z klientemprywatna opieka medyczna, dofnansowanie do karty sportowejrealne możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniachzadaniaprowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowościoptymalizacja polityki podatkowej i księgowejnadzór nad prawidłowym i terminowym księgowaniem operacji gospodarczychkontrola merytoryczna nad procesami księgowymi i ich zgodnością z procedurami obowiązującymi w firmieodpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz procedury księgowo-podatkoweścisła współpraca z Zarządemnadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą zespołu księgowościsporządzanie deklaracji podatkowych i plików podtkowych (VAT, CI, JPG)raportownie do instytuacji zewnętrznych (US, GUS)uzgadnianie kont, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów w księgach, zmykanie miesiącaudział w procesie badania sprawozdania rocznegosporządzanie okresowych oaz rocznych sprawozdań finansowychkontrola prawidłowości i terminowości regulowania zobowiązań i należnościbieżące monitorowanie zmian w przepisach bilansowych i podatkowych oczekujemywykształcenie wyższe ekonomicznedośwaidczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejbardzo dobra znajomość przepisów rachunkowych i podatkowychdoświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracjii plików podatkowych (VAT, CIT, JPG)doświadczenie w zakresie windykacji należności, uzgadnianiu sald księgowychbardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel (mile widziana znajomość programu ENOVA)znajomość języka angielskiego – poz. średni – (mile widziana)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych w obszarze księgowości?Jeśli tak, zapraszamy do aplikacji!oferujemystabilne zatrunienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z klientemprywatna opieka medyczna, dofnansowanie do karty sportowejrealne możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniachzadaniaprowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowościoptymalizacja polityki podatkowej i księgowejnadzór nad prawidłowym i terminowym księgowaniem operacji gospodarczychkontrola merytoryczna nad procesami księgowymi i ich zgodnością z procedurami obowiązującymi w firmieodpowiedzialność za politykę rachunkowości oraz procedury księgowo-podatkoweścisła współpraca z Zarządemnadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracą zespołu księgowościsporządzanie deklaracji podatkowych i plików podtkowych (VAT, CI, JPG)raportownie do instytuacji zewnętrznych (US, GUS)uzgadnianie kont, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów w księgach, zmykanie miesiącaudział w procesie badania sprawozdania rocznegosporządzanie okresowych oaz rocznych sprawozdań finansowychkontrola prawidłowości i terminowości regulowania zobowiązań i należnościbieżące monitorowanie zmian w przepisach bilansowych i podatkowych oczekujemywykształcenie wyższe ekonomicznedośwaidczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejbardzo dobra znajomość przepisów rachunkowych i podatkowychdoświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracjii plików podatkowych (VAT, CIT, JPG)doświadczenie w zakresie windykacji należności, uzgadnianiu sald księgowychbardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel (mile widziana znajomość programu ENOVA)znajomość języka angielskiego – poz. średni – (mile widziana)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • krapkowice, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalistów z obszaru kadr i płac!Zapraszam wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet socjalnyzadaniakompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracownikówobsługa systemu kadrowo-płacowego SAPprzygotowywanie raportów i zestawień kadrowych oraz płacowychreprezentacja w kontaktach z takimi instytucjami jak: ZUS, US, PFRON, PIP oraz sporządzanie wymaganych deklaracji i sprawozdańbieżące wsparcie pracowników w problematyce kadrowej, płacowej i ubezpieczeń społecznychoczekujemywykształcenie wyższemin. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wymóg konieczny)dobra znajomość przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych i prawa pracypraktyczna znajomość zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkówbiegła znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)znajomość programu SAP - mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalistów z obszaru kadr i płac!Zapraszam wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z Klientemrealne możliwości rozwojupakiet socjalnyzadaniakompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracownikówobsługa systemu kadrowo-płacowego SAPprzygotowywanie raportów i zestawień kadrowych oraz płacowychreprezentacja w kontaktach z takimi instytucjami jak: ZUS, US, PFRON, PIP oraz sporządzanie wymaganych deklaracji i sprawozdańbieżące wsparcie pracowników w problematyce kadrowej, płacowej i ubezpieczeń społecznychoczekujemywykształcenie wyższemin. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wymóg konieczny)dobra znajomość przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych i prawa pracypraktyczna znajomość zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkówbiegła znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)znajomość programu SAP - mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Szukasz nowych wyzwań?Ze względu na rozwój firmy poszukujemy kontrolera finansowego.Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów SAP,znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Szukasz nowych wyzwań?Ze względu na rozwój firmy poszukujemy kontrolera finansowego.Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów SAP,znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jacków, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Potrafisz zarządzać małym zespołem? Aplikuj do nas na stanowisko lidera ds. administracyjno-księgowych! oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracęNiezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązkówAtrakcyjne wynagrodzenieDodatki świąteczneSzkolenia wdrażającePakiety medycznezadaniaKontakt telefoniczny lub mailowy z klientamiPrzetwarzanie płatnościKsięgowa obsługa procesu sprzedażyPrzygotowywanie raportówWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowymZachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacjiPrzygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędówWspółpraca z innymi działami organizacjiNadzorowanie pracy zespołuoczekujemyWyższego wykształcenia z obszaru finansów lub ekonomiiWiedzy z zakresu podstaw księgowościZnajomości obszaru windykacjiUmiejętności rozliczania deklaracji VAT oraz wiedzy z zakresu fakturowaniaZnajomości programów księgowychZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacjiBardzo dobrej obsługi programu ExcelPraktycznej znajomości programów Microsoft OfficeUmiejętności delegowania zadańUmiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osobowym)Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, terminowości i zdolności analitycznych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Potrafisz zarządzać małym zespołem? Aplikuj do nas na stanowisko lidera ds. administracyjno-księgowych! oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracęNiezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązkówAtrakcyjne wynagrodzenieDodatki świąteczneSzkolenia wdrażającePakiety medycznezadaniaKontakt telefoniczny lub mailowy z klientamiPrzetwarzanie płatnościKsięgowa obsługa procesu sprzedażyPrzygotowywanie raportówWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowymZachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacjiPrzygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędówWspółpraca z innymi działami organizacjiNadzorowanie pracy zespołuoczekujemyWyższego wykształcenia z obszaru finansów lub ekonomiiWiedzy z zakresu podstaw księgowościZnajomości obszaru windykacjiUmiejętności rozliczania deklaracji VAT oraz wiedzy z zakresu fakturowaniaZnajomości programów księgowychZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacjiBardzo dobrej obsługi programu ExcelPraktycznej znajomości programów Microsoft OfficeUmiejętności delegowania zadańUmiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osobowym)Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, terminowości i zdolności analitycznych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nysa, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości zawodowe w międzynarodowej firmie produkcyjnej!Zrób nowy krok w swojej karierze zawodowej i dołącz do prężnie rozwijającej się organizacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemdofinansowanie do dojazdówwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniarealne możliwości rozwojuzadaniazapewnienie zgodności podatkowejzarządzanie kontrolami podatkowymiciągłe śledzenie szybko zmieniających się przepisów podatkowychwsparcie eksperckie i doradztwo dla biznesusporządzanie i składanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnychzapewnienie właściwego przestrzegania wszystkich zobowiązańprzygotowywanie miesięcznych kalkulacji podatków, sprawozdawczości podatkowej i prognozy podatkowejprzeprowadzanie kontroli podatkowychmonitorowanie poprawności realizacji Polityki Cen Transferowych firm (towary, usługi i finansowanie)wdrażanie usprawnień procesów w bieżących procesach według zgodności podatkowej i zwrotu podatkuoczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia , prawo)minimum 5 lat odpowiedniego doświadczenia w zarządzaniu podatkamiznajomość krajowych przepisów podatkowych (w szczególności VAT, CIT, TP, podatki u źródła, DAC6, systemy zachęt podatkowych, podatki od nieruchomości,)posiadanie dobrego rozeznania w logice księgowości w systemach ERPznajomość praktycznych aspektów przestrzegania przepisów podatkowych w Polscebardzo dobra znajomość Excelaznajomość systemu SAP (mile widziane)bardzo dobra znajomość języka angielskiegodobre umiejętności planowania, zarządzania projektami, rozwiązywanie problemów i umiejętności organizacyjneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nowe możliwości zawodowe w międzynarodowej firmie produkcyjnej!Zrób nowy krok w swojej karierze zawodowej i dołącz do prężnie rozwijającej się organizacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemdofinansowanie do dojazdówwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniarealne możliwości rozwojuzadaniazapewnienie zgodności podatkowejzarządzanie kontrolami podatkowymiciągłe śledzenie szybko zmieniających się przepisów podatkowychwsparcie eksperckie i doradztwo dla biznesusporządzanie i składanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnychzapewnienie właściwego przestrzegania wszystkich zobowiązańprzygotowywanie miesięcznych kalkulacji podatków, sprawozdawczości podatkowej i prognozy podatkowejprzeprowadzanie kontroli podatkowychmonitorowanie poprawności realizacji Polityki Cen Transferowych firm (towary, usługi i finansowanie)wdrażanie usprawnień procesów w bieżących procesach według zgodności podatkowej i zwrotu podatkuoczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia , prawo)minimum 5 lat odpowiedniego doświadczenia w zarządzaniu podatkamiznajomość krajowych przepisów podatkowych (w szczególności VAT, CIT, TP, podatki u źródła, DAC6, systemy zachęt podatkowych, podatki od nieruchomości,)posiadanie dobrego rozeznania w logice księgowości w systemach ERPznajomość praktycznych aspektów przestrzegania przepisów podatkowych w Polscebardzo dobra znajomość Excelaznajomość systemu SAP (mile widziane)bardzo dobra znajomość języka angielskiegodobre umiejętności planowania, zarządzania projektami, rozwiązywanie problemów i umiejętności organizacyjneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      masz doświadczenie w jako Tax expert, Tax specialist i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku? biegle posługujesz się językiem angielskim? zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę,system premiowy,samochód służbowy do użytku prywatnego,kartę multisport,ubezpieczenie na życie,dopłaty obiadowe,opiekę medyczną,wsparcie dla rodziców,elastyczny czas pracy,dodatkowe dni wolne,home office,świeże owoce.zadanianadzór nad obliczaniem i deklarowaniem podatku akcyzowego,opiniowanie dokumentacji finansowej (umowy, porozumienia, instrukcje handlowe itp.) poszczególnych działów dla zachowania ichzgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi,terminowe rozpoznawanie zmian prawa podatkowego i wprowadzanie ich do stosowania,sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych w zakresie podatku CIT, VAT, podatku transportowego oraz innych podatków lokalnych,obsługiwanie kontroli (audytu) prowadzonej przez US, UKS, UC oraz doradców podatkowych, w tym w zakresie cen transferowych,bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami doradztwa podatkowego w zakresie implementacji przepisów prawa,projektowanie, wykonywanie i ocena efektywności kontroli wewnętrznych w obszarze podatków, zgodnie z wytycznymi grupy.oczekujemywyższego wykształcenia, preferowane kierunki – podatki, ekonomia, finanse, prawo oraz pokrewne,posiadania uprawnień doradcy podatkowego,co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,biełgego posługiwania się językiem angielskim oraz pakietem MS Office,wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, identyfikowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań,doskonałej organizacji swojego czasu pracy i ustalania priorytetów,bycia osobą komunikatywną, otwartą na współpracę w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      masz doświadczenie w jako Tax expert, Tax specialist i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku? biegle posługujesz się językiem angielskim? zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę,system premiowy,samochód służbowy do użytku prywatnego,kartę multisport,ubezpieczenie na życie,dopłaty obiadowe,opiekę medyczną,wsparcie dla rodziców,elastyczny czas pracy,dodatkowe dni wolne,home office,świeże owoce.zadanianadzór nad obliczaniem i deklarowaniem podatku akcyzowego,opiniowanie dokumentacji finansowej (umowy, porozumienia, instrukcje handlowe itp.) poszczególnych działów dla zachowania ichzgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi,terminowe rozpoznawanie zmian prawa podatkowego i wprowadzanie ich do stosowania,sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych w zakresie podatku CIT, VAT, podatku transportowego oraz innych podatków lokalnych,obsługiwanie kontroli (audytu) prowadzonej przez US, UKS, UC oraz doradców podatkowych, w tym w zakresie cen transferowych,bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami doradztwa podatkowego w zakresie implementacji przepisów prawa,projektowanie, wykonywanie i ocena efektywności kontroli wewnętrznych w obszarze podatków, zgodnie z wytycznymi grupy.oczekujemywyższego wykształcenia, preferowane kierunki – podatki, ekonomia, finanse, prawo oraz pokrewne,posiadania uprawnień doradcy podatkowego,co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,biełgego posługiwania się językiem angielskim oraz pakietem MS Office,wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, identyfikowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań,doskonałej organizacji swojego czasu pracy i ustalania priorytetów,bycia osobą komunikatywną, otwartą na współpracę w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pełnej obsłudze klienta i pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pełnej obsłudze klienta i pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych wrocławskich klientów poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisku główna księgowa/ główny księgowy.  oferujemydługotrwałe i stabilne zatrudnienie w oparciu  umowę o pracęnagrody uznaniowe, jubileuszowekarta multisportfundusz socjalnyopieka medycznazadaniaprowadzenie i kierowanie rachunkowością jednostki w oparciu o przepisy ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznychwykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzorowanie całokształtu spraw związanych ze środkami trwałymioczekujemydoświadczenia na stanowisku głównego/ głównej księgowej (min. 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym) znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych i ustaw regulujących kwestie podatkowewykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne)umiejętności sporządzania sprawozdań finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych wrocławskich klientów poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisku główna księgowa/ główny księgowy.  oferujemydługotrwałe i stabilne zatrudnienie w oparciu  umowę o pracęnagrody uznaniowe, jubileuszowekarta multisportfundusz socjalnyopieka medycznazadaniaprowadzenie i kierowanie rachunkowością jednostki w oparciu o przepisy ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznychwykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzorowanie całokształtu spraw związanych ze środkami trwałymioczekujemydoświadczenia na stanowisku głównego/ głównej księgowej (min. 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym) znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych i ustaw regulujących kwestie podatkowewykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne)umiejętności sporządzania sprawozdań finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czujesz się pewnie w świecie finansów? Znasz język angielski, a może nawet język włoski? Rozglądasz się na nowymi perspektywami rozwoju? Może to właśnie Ciebie szuka nasz Klient, światowy lider w dostawie komponentów automotive! Sprawdź, czy to oferta dla Ciebie.  oferujemypraca od zarazumowa o pracę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (wakacyjna, świąteczna, absencyjna)możliwość rozwoju zawodowego podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadaniaprawidłowe prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami zrganizowanie księgowości w sposób zapewniający ochronę interesów i majątku spółkikontrola wykonywania zadań oraz prawidłowego prowadzenia rachunku gospodarczego współpraca z doradcą prawnym spółki, instytucjami zewnerznymi, audytorami itp. zapewnianie prawidłowości, terminowości i godności sprawozdań opracowanych na zewnątrz i dla władz spółki prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora generalnego nadzór nad czynnościami podłegłych pracowników i kierowanie ich pracą opracowywanie projektów bilansu, rachunku zysków i strat i sprawozdań finansowych za rok obrotowy oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość5 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości mile widziane doświadczenie na stanowisku Głónwego Księgowego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczgólnie MS Excel mile widziana znajomość systemu SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czujesz się pewnie w świecie finansów? Znasz język angielski, a może nawet język włoski? Rozglądasz się na nowymi perspektywami rozwoju? Może to właśnie Ciebie szuka nasz Klient, światowy lider w dostawie komponentów automotive! Sprawdź, czy to oferta dla Ciebie.  oferujemypraca od zarazumowa o pracę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (wakacyjna, świąteczna, absencyjna)możliwość rozwoju zawodowego podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadaniaprawidłowe prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami zrganizowanie księgowości w sposób zapewniający ochronę interesów i majątku spółkikontrola wykonywania zadań oraz prawidłowego prowadzenia rachunku gospodarczego współpraca z doradcą prawnym spółki, instytucjami zewnerznymi, audytorami itp. zapewnianie prawidłowości, terminowości i godności sprawozdań opracowanych na zewnątrz i dla władz spółki prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora generalnego nadzór nad czynnościami podłegłych pracowników i kierowanie ich pracą opracowywanie projektów bilansu, rachunku zysków i strat i sprawozdań finansowych za rok obrotowy oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość5 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości mile widziane doświadczenie na stanowisku Głónwego Księgowego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczgólnie MS Excel mile widziana znajomość systemu SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 50 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.