Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla finanse: 20

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 20
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 20
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 20
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystenta w dziale księgowości. Jeżeli praca w excelu nie sprawia Ci problemów, masz już pierwsze doświadczenie zawodowe i chcesz rozwijać się w księgowości - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (do końca roku) udział w ciekawych projektach (m.in. wdrożenie nowego systemu finansowo-księgowego)możliwość zdobycia cennego doświadczenia atrakcyjne wynagrodzenie benefity Randstad (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych czynnościach księgowanie wyciągów bankowych księgowanie środków trwałychewidencja i likwidacja środków trwałych oczekujemydoświadczenie w księgowości / finansach wykształcenie kierunkowe - ekonomia, finanse i rachunkowości zaawansowana znajomość programu Excel samodzielność, komunikatywność komunikatywna znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystenta w dziale księgowości. Jeżeli praca w excelu nie sprawia Ci problemów, masz już pierwsze doświadczenie zawodowe i chcesz rozwijać się w księgowości - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (do końca roku) udział w ciekawych projektach (m.in. wdrożenie nowego systemu finansowo-księgowego)możliwość zdobycia cennego doświadczenia atrakcyjne wynagrodzenie benefity Randstad (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych czynnościach księgowanie wyciągów bankowych księgowanie środków trwałychewidencja i likwidacja środków trwałych oczekujemydoświadczenie w księgowości / finansach wykształcenie kierunkowe - ekonomia, finanse i rachunkowości zaawansowana znajomość programu Excel samodzielność, komunikatywność komunikatywna znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Parlez-vous couramment français?J'ai une offre d'emploi pour vous avec possibilité de développement!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową do końca roku z możliwością dłuższej współpracystawkę wynagrodzenia - 4000 zł brutto/mies.możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w księgowościpracę w renomowanej, międzynarodowej firmiebenefity Randstad - kartę sportową i opiekę medycznązadaniakontakt z klientami w zakresie wyjaśniania monitów i zaległościanaliza i badanie przyczyn powstawania zaległości w regulowaniu należnościodpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie zgłaszanych przez nich problemówpomoc w zamknięciu okresu rozliczeniowegooczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu min. B2 - warunek koniecznykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane wykształcenie na kierunku: finanse, bankowość, rachunkowość, księgowość, ekonomia lub doświadczenie w tych obszarachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Parlez-vous couramment français?J'ai une offre d'emploi pour vous avec possibilité de développement!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową do końca roku z możliwością dłuższej współpracystawkę wynagrodzenia - 4000 zł brutto/mies.możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w księgowościpracę w renomowanej, międzynarodowej firmiebenefity Randstad - kartę sportową i opiekę medycznązadaniakontakt z klientami w zakresie wyjaśniania monitów i zaległościanaliza i badanie przyczyn powstawania zaległości w regulowaniu należnościodpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie zgłaszanych przez nich problemówpomoc w zamknięciu okresu rozliczeniowegooczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu min. B2 - warunek koniecznykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane wykształcenie na kierunku: finanse, bankowość, rachunkowość, księgowość, ekonomia lub doświadczenie w tych obszarachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • poznań, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • toruń, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Obecnie dla naszego Klienta, firmy świadczącej usługi księgowe poszukujemy osoby na stanowisko księgowy / księgowa. Jeśli masz minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze - aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość częściowej pracy zdalnejdofinansowanie do nauki języków obcychopieka medyczna oraz karta Multisportzadaniaprowadzenie księgowości spółek klientów biurakalkulacja podatków i przygotowywanie deklaracji podatkowychudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów do instytucji zewnętrznychprzygotowywanie dodatkowych raportów zleconych przez klientawspółpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymioczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia)minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze księgowościpraktycznej znajomości przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowościkomunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości systemów księgowychobsługi pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobrej znajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Obecnie dla naszego Klienta, firmy świadczącej usługi księgowe poszukujemy osoby na stanowisko księgowy / księgowa. Jeśli masz minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze - aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość częściowej pracy zdalnejdofinansowanie do nauki języków obcychopieka medyczna oraz karta Multisportzadaniaprowadzenie księgowości spółek klientów biurakalkulacja podatków i przygotowywanie deklaracji podatkowychudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów do instytucji zewnętrznychprzygotowywanie dodatkowych raportów zleconych przez klientawspółpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymioczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia)minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze księgowościpraktycznej znajomości przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowościkomunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości systemów księgowychobsługi pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobrej znajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        jeśli zdobyłeś/aś już pierwsze doświadczenia w obszarze zobowiązań (AP), angielski jest Twoją mocną stroną i chcesz pracować w zgranym teamie w rozwijającej się firmie, zgłoś się do nas!oferujemypracę w międzynarodowej firmiepracę w szybko rozwijającej się branży nieruchomościstabilne zatrudnieniekontakt z językiem angielskimbenefity-ubezpieczenie medyczne i kartę sportowąrozwój kompetencjizadaniaksięgowanie faktur zakupu księgowanie wyciągów bankowych rozliczanie różnic kursowych przygotowywanie płatności prowadzenie ewidencji środków trwałychudział w zamknięciach kwartalnychoczekujemywykształcenia kierunkowego- Finanse lub pokrewne i/lub kursy księgoweminimum 2-3 letniego doświadczenia w obszarze zobowiązańkomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziana znajomość branży nieruchomości i programu SAP B1terminowości i dokładności w wykonywaniu obowiązkówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        jeśli zdobyłeś/aś już pierwsze doświadczenia w obszarze zobowiązań (AP), angielski jest Twoją mocną stroną i chcesz pracować w zgranym teamie w rozwijającej się firmie, zgłoś się do nas!oferujemypracę w międzynarodowej firmiepracę w szybko rozwijającej się branży nieruchomościstabilne zatrudnieniekontakt z językiem angielskimbenefity-ubezpieczenie medyczne i kartę sportowąrozwój kompetencjizadaniaksięgowanie faktur zakupu księgowanie wyciągów bankowych rozliczanie różnic kursowych przygotowywanie płatności prowadzenie ewidencji środków trwałychudział w zamknięciach kwartalnychoczekujemywykształcenia kierunkowego- Finanse lub pokrewne i/lub kursy księgoweminimum 2-3 letniego doświadczenia w obszarze zobowiązańkomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziana znajomość branży nieruchomości i programu SAP B1terminowości i dokładności w wykonywaniu obowiązkówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • łódź, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Znasz francuski i angielski? Chcesz zacząć karierę w księgowości? To może to twój czas?Lider branży BPO rozwija swoje struktury w Łodzi. Zaaplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracęubezpieczenie na życieprywatna opieka medycznakonkurencyjne wynagrodzeniedobre możliwości rozwojuzadaniapełna obsługa zapytań dotyczących rozrachunków z dostawcami, kosztów podróży, procesu bankowego, płatnościrozwiązywanie zapytań, kontakty z dostawcami, klientamizapewnienie zgodności z wymogami prawnymi i podatkowymiwykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyzaawansowanego poziomu języka francuskiego i angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku miłe widzianeznajomości systemu SAPznajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel)wykształcenia wyższego w kierunku finanse/ekonomia/księgowość Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Znasz francuski i angielski? Chcesz zacząć karierę w księgowości? To może to twój czas?Lider branży BPO rozwija swoje struktury w Łodzi. Zaaplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracęubezpieczenie na życieprywatna opieka medycznakonkurencyjne wynagrodzeniedobre możliwości rozwojuzadaniapełna obsługa zapytań dotyczących rozrachunków z dostawcami, kosztów podróży, procesu bankowego, płatnościrozwiązywanie zapytań, kontakty z dostawcami, klientamizapewnienie zgodności z wymogami prawnymi i podatkowymiwykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyzaawansowanego poziomu języka francuskiego i angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku miłe widzianeznajomości systemu SAPznajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel)wykształcenia wyższego w kierunku finanse/ekonomia/księgowość Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • łódź, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Znasz niemiecki i angielski? Chcesz zacząć karierę w obsłudze klienta w dziale księgowości? To może to twój czas?Lider branży BPO rozwija swoje struktury w Łodzi. Zaaplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracęubezpieczenie na życieprywatna opieka medycznakonkurencyjne wynagrodzeniedobre możliwości rozwojuzadaniaodpowiadanie na zapytania w obszarze rozrachunków z dostawcamibezpośrednie kontakty e-mailowe i telefoniczne z dostawcami i klientamirozliczenia kont dostawcówwykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyzaawansowanego poziomu języka niemieckiego i angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku miłe widzianeznajomości systemu SAP będzie dodatkowym atutemznajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel)wykształcenia wyższego w kierunku finanse/ekonomia/rachunkowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Znasz niemiecki i angielski? Chcesz zacząć karierę w obsłudze klienta w dziale księgowości? To może to twój czas?Lider branży BPO rozwija swoje struktury w Łodzi. Zaaplikuj już dziś!oferujemyumowa o pracęubezpieczenie na życieprywatna opieka medycznakonkurencyjne wynagrodzeniedobre możliwości rozwojuzadaniaodpowiadanie na zapytania w obszarze rozrachunków z dostawcamibezpośrednie kontakty e-mailowe i telefoniczne z dostawcami i klientamirozliczenia kont dostawcówwykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyzaawansowanego poziomu języka niemieckiego i angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku miłe widzianeznajomości systemu SAP będzie dodatkowym atutemznajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel)wykształcenia wyższego w kierunku finanse/ekonomia/rachunkowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - firmy, która zajmuje się produkcją materiałów budowlanych, poszukujemy Młodszą księgową / Młodszego księgowego. Jeżeli masz już pierwsze doświadczenie w księgowości i chcesz dalej się rozwijać w tym kierunku - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparcie o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie bardzo dobra lokalizacja biura atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa zadaniaksięgowanie wyciągów bankowychbieżąca analiza należności od kontrahentówprzygotowywanie przelewów do płatnościokresowa weryfikacja sald rozrachunków oraz wysyłka potwierdzeń saldsporządzanie raportów do GUS i NBPprzygotowywanie danych do badania sprawozdania finansowegoudział w inwentaryzacji środków trwałychoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe - finanse i rachunkowość, ekonomiamin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość programu Symfonia - mile widziane komunikatywna znajomość języka angielskiego dokładność, skrupulatność, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - firmy, która zajmuje się produkcją materiałów budowlanych, poszukujemy Młodszą księgową / Młodszego księgowego. Jeżeli masz już pierwsze doświadczenie w księgowości i chcesz dalej się rozwijać w tym kierunku - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparcie o umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie bardzo dobra lokalizacja biura atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa zadaniaksięgowanie wyciągów bankowychbieżąca analiza należności od kontrahentówprzygotowywanie przelewów do płatnościokresowa weryfikacja sald rozrachunków oraz wysyłka potwierdzeń saldsporządzanie raportów do GUS i NBPprzygotowywanie danych do badania sprawozdania finansowegoudział w inwentaryzacji środków trwałychoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe - finanse i rachunkowość, ekonomiamin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość programu Symfonia - mile widziane komunikatywna znajomość języka angielskiego dokładność, skrupulatność, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • biskupiec-kolonia druga, warmińsko-mazurskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze controllingu i chciał(a)byś móc dalej rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym środowisku?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, rozbudowuje swój zespół controllingu i poszukuje doświadczonych specjalistów / specjalistek z tego zakresu. Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowisku realne możliwości rozwojukompleksowy program wdrożenia pakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta multisportzadaniaprzygotowywanie budżetu i forecastu zarządzanie procesem zamknięcia miesiącacykliczne raportowanie do grupyanaliza porównawcza w stosunku do budżetu kontrola kosztów i przygotowywanie kalkulacji w obszarze produkcjiudział w projektach z zakresu optymalizacji kosztówzarządzanie cenami materiałów w systemie ERPanaliza w zakresie działalności inwestycyjnych planowanie płynności finansowejprzygotowywanie zleconych raportów ad-hoc zapewnianie wsparcia podczas audytu zewnętrznegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, controlling, finanse i rachunkowość)minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze controllingu w firmie o profilu produkcyjnym znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowiskuznajomości systemów klasy ERP, znajomość systemu SAP będzie atutem bardzo dobrej znajomości programu MS Excel umiejętności pracy z dużą ilością danych, analitycznego myślenia i wyciągania wniosków bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychproaktywności i otwartości na nowe wyzwaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze controllingu i chciał(a)byś móc dalej rozwijać swoje kompetencje w dynamicznym środowisku?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, rozbudowuje swój zespół controllingu i poszukuje doświadczonych specjalistów / specjalistek z tego zakresu. Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowisku realne możliwości rozwojukompleksowy program wdrożenia pakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta multisportzadaniaprzygotowywanie budżetu i forecastu zarządzanie procesem zamknięcia miesiącacykliczne raportowanie do grupyanaliza porównawcza w stosunku do budżetu kontrola kosztów i przygotowywanie kalkulacji w obszarze produkcjiudział w projektach z zakresu optymalizacji kosztówzarządzanie cenami materiałów w systemie ERPanaliza w zakresie działalności inwestycyjnych planowanie płynności finansowejprzygotowywanie zleconych raportów ad-hoc zapewnianie wsparcia podczas audytu zewnętrznegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, controlling, finanse i rachunkowość)minimum 3-letniego doświadczenia w obszarze controllingu w firmie o profilu produkcyjnym znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowiskuznajomości systemów klasy ERP, znajomość systemu SAP będzie atutem bardzo dobrej znajomości programu MS Excel umiejętności pracy z dużą ilością danych, analitycznego myślenia i wyciągania wniosków bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychproaktywności i otwartości na nowe wyzwaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarze pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów archiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportówoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w dziale finansów lub księgowości (min. 3 miesiące)praktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 12 miesięcypracę w pełnym wymiarze pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniarejestracja i wprowadzanie fakturkontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów archiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)zarządzanie poprawnością zweryfikowanych dokumentów księgowychprzygotowanie raportówoczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w dziale finansów lub księgowości (min. 3 miesiące)praktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) studenta lub absolwenta kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnychdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości? Zapoznaj się z  naszą ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży Retail. Jest to idealna oferta dla osób ceniących sobie kreatywne środowisko pracy :) oferujemyzatrudnienie od zaraz - na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniakonkurencyjne wynagrodzeniem 7000 - 9000 PLN brutto pracę na pełny etatpakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)możliwość pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji zadaniaweryfikacja dokumentów księgowych pod kątem merytorycznymweryfikacja prawidłowości księgowań przygotowywanie rejestru VATprzygotowywanie deklaracji podatkowych zakładanie środków trwałychcodzienna współpraca z Centrum Usług Wspólnymoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: rachunkowość, ekonomia, finanse)mile widziana znajomość systemu SAPznajomości języka angielskiego poziom co najmniej dobrymmin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwiedzy dotyczącej Środków Trwałychbardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości? Zapoznaj się z  naszą ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży Retail. Jest to idealna oferta dla osób ceniących sobie kreatywne środowisko pracy :) oferujemyzatrudnienie od zaraz - na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniakonkurencyjne wynagrodzeniem 7000 - 9000 PLN brutto pracę na pełny etatpakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)możliwość pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji zadaniaweryfikacja dokumentów księgowych pod kątem merytorycznymweryfikacja prawidłowości księgowań przygotowywanie rejestru VATprzygotowywanie deklaracji podatkowych zakładanie środków trwałychcodzienna współpraca z Centrum Usług Wspólnymoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: rachunkowość, ekonomia, finanse)mile widziana znajomość systemu SAPznajomości języka angielskiego poziom co najmniej dobrymmin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwiedzy dotyczącej Środków Trwałychbardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        dla klienta z branży usług finansowych poszukujemy kandydata na stanowisko Chief Compliance Officer. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych, biegle posługujesz się językiem angielskim i jesteś otwarty/a na nowe możliwości rozwoju - zaaplikuj! oferujemypraca zdalna w pełnym wymiarze godzin atrakcyjne wynagrodzenie praca w międzynarodowym środowisku możliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaodpowiedzialność za realizację procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w procesach funkcjonujących w Spółceidentyfikacja ryzyka braku zgodności, w tym projektowanie, wprowadzanie i stosowanie procedury i metodyki identyfikacji ryzyka braku zgodności, określających zakres i rodzaj informacji, które są niezbędne do identyfikacji tego ryzykaprowadzenie analiz nowych produktów i usług wprowadzanych do oferty spółki, analiza modyfikacji tych produktów i usług oraz analiza procesów sprzedażowych tych produktów i usług, pod kątem zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymikoordynowanie procesu informowania o zmianach w przepisach prawa, regulacjach wewnętrznych i standardach rynkowychuczestnictwo w kluczowych projektach wdrożeniowych, w kontekście zapewniania zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymiokreślenie wskaźników ryzyka braku zgodnościpełnienie funkcji MLROraportowanie do Zarządu spółki oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i ekonomia, bankowość) doświadczenia w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych mile widziane doświadczenie w branży usług finansowych biegła znajomość języka angielskiego mile widziane certyfikaty branżowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        dla klienta z branży usług finansowych poszukujemy kandydata na stanowisko Chief Compliance Officer. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych, biegle posługujesz się językiem angielskim i jesteś otwarty/a na nowe możliwości rozwoju - zaaplikuj! oferujemypraca zdalna w pełnym wymiarze godzin atrakcyjne wynagrodzenie praca w międzynarodowym środowisku możliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaodpowiedzialność za realizację procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w procesach funkcjonujących w Spółceidentyfikacja ryzyka braku zgodności, w tym projektowanie, wprowadzanie i stosowanie procedury i metodyki identyfikacji ryzyka braku zgodności, określających zakres i rodzaj informacji, które są niezbędne do identyfikacji tego ryzykaprowadzenie analiz nowych produktów i usług wprowadzanych do oferty spółki, analiza modyfikacji tych produktów i usług oraz analiza procesów sprzedażowych tych produktów i usług, pod kątem zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymikoordynowanie procesu informowania o zmianach w przepisach prawa, regulacjach wewnętrznych i standardach rynkowychuczestnictwo w kluczowych projektach wdrożeniowych, w kontekście zapewniania zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymiokreślenie wskaźników ryzyka braku zgodnościpełnienie funkcji MLROraportowanie do Zarządu spółki oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i ekonomia, bankowość) doświadczenia w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych mile widziane doświadczenie w branży usług finansowych biegła znajomość języka angielskiego mile widziane certyfikaty branżowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • poznań, wielkopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemykulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach pacjenta/konsumentaroczny staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużeniastawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcyelastyczne godziny pracysystem benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy onlinezadania•obsługa poczty przychodzącej •archiwizacja dokumentów finansowych•potwierdzanie sald rozrachunkowych z odbiorcami•pomoc w bieżących pracach Działu Order to Cash, w tym analizach i zestawieniach•docelowo możliwe księgowanie, uzgadnianie i rozliczanie wpłat od Odbiorców•docelowo możliwy udział w procesie księgowania i zatwierdzania rabatów i wydatków promocyjnych•docelowo możliwy udział w procesie monitoringu i windykacji należnościoczekujemy•studenci kierunków finanse lub rachunkowość (mile widziane)•wysoka motywacja do ciągłego podnoszenia kompetencji i rozwoju•komunikatywność, umiejętność pracy w zespole•dokładność, terminowość i umiejętność rozwiązywania problemów•dobra znajomość języka angielskiego •znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemykulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach pacjenta/konsumentaroczny staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużeniastawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcyelastyczne godziny pracysystem benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy onlinezadania•obsługa poczty przychodzącej •archiwizacja dokumentów finansowych•potwierdzanie sald rozrachunkowych z odbiorcami•pomoc w bieżących pracach Działu Order to Cash, w tym analizach i zestawieniach•docelowo możliwe księgowanie, uzgadnianie i rozliczanie wpłat od Odbiorców•docelowo możliwy udział w procesie księgowania i zatwierdzania rabatów i wydatków promocyjnych•docelowo możliwy udział w procesie monitoringu i windykacji należnościoczekujemy•studenci kierunków finanse lub rachunkowość (mile widziane)•wysoka motywacja do ciągłego podnoszenia kompetencji i rozwoju•komunikatywność, umiejętność pracy w zespole•dokładność, terminowość i umiejętność rozwiązywania problemów•dobra znajomość języka angielskiego •znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • toruń, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta, firmy świadczącej usługi outsourcingowe, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko samodzielny/a księgowy/a. Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółki i chciał(a)byś dalej rozwijać się w tym zakresie, dołącz do zespołu w Toruniu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w modelu hybrydowym bogaty system benefitów (m.in. zajęcia sportowe, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych)zadaniaprowadzenie pełnej księgowości spółek klientówodpowiedzialność za przygotowywanie rozliczeń oraz deklaracji podatkowychprzygotowywanie raportów GUS i NBPsporządzanie rocznych sprawozdań finansowychkoordynowanie pracy młodszych księgowych - delegowanie zadań, weryfikacja poprawności ich wykonania, bieżące wsparcie merytoryczneutrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy i przygotowywanie dla nich niezbędnych raportówwspółpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia)minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok w obszarze podatkowym (VAT i CIT)praktyczna znajomość przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowościznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (poziom B2)doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowychznajomość systemów księgowychobsługa pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość programu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta, firmy świadczącej usługi outsourcingowe, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko samodzielny/a księgowy/a. Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółki i chciał(a)byś dalej rozwijać się w tym zakresie, dołącz do zespołu w Toruniu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w modelu hybrydowym bogaty system benefitów (m.in. zajęcia sportowe, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych)zadaniaprowadzenie pełnej księgowości spółek klientówodpowiedzialność za przygotowywanie rozliczeń oraz deklaracji podatkowychprzygotowywanie raportów GUS i NBPsporządzanie rocznych sprawozdań finansowychkoordynowanie pracy młodszych księgowych - delegowanie zadań, weryfikacja poprawności ich wykonania, bieżące wsparcie merytoryczneutrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy i przygotowywanie dla nich niezbędnych raportówwspółpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia)minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok w obszarze podatkowym (VAT i CIT)praktyczna znajomość przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowościznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (poziom B2)doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowychznajomość systemów księgowychobsługa pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość programu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • toruń, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Obecnie dla naszego klienta - firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko główny księgowy / główna księgowa. Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości w firmie produkcyjnej?Miałeś/aś okazję na swoich dotychczasowych stanowiskach zarządzać pracą zespołu?Aplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemyzatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju zawodowegoopiekę medyczną zadaniaodpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych sporządzanie sprawozdań finansowychnadzór nad rozliczaniem podatków i przygotowywaniem deklaracji podatkowych sprawozdawczość GUSprzygotowywanie przelewów w systemie bankowym prowadzenie ewidencji środków trwałychkontakt i współpraca z bankami (kredyty, leasingi)zarządzanie płynnością finansową spółkidbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowychproponowanie rozwiązań usprawniających procesy księgowekoordynowanie pracy działu księgowegomerytoryczne wsparcie pracowników ścisła współpraca z zarządem firmy i wszystkimi działamioczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia, podatki)minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku główny/a księgowy/a lub pokrewnym doświadczenia w obszarze księgowości w firmie produkcyjnejbardzo dobrej znajomości Ustawy o Rachunkowości i przepisów prawa podatkowego znajomości systemów klasy ERPobsługi pakietu MS Office, w szczególność MS Excel umiejętności zarządzania zespołemdobrej organizacji pracy, umiejętności wyznaczania priorytetów i terminowościumiejętności analitycznych i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Obecnie dla naszego klienta - firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko główny księgowy / główna księgowa. Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości w firmie produkcyjnej?Miałeś/aś okazję na swoich dotychczasowych stanowiskach zarządzać pracą zespołu?Aplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemyzatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju zawodowegoopiekę medyczną zadaniaodpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych sporządzanie sprawozdań finansowychnadzór nad rozliczaniem podatków i przygotowywaniem deklaracji podatkowych sprawozdawczość GUSprzygotowywanie przelewów w systemie bankowym prowadzenie ewidencji środków trwałychkontakt i współpraca z bankami (kredyty, leasingi)zarządzanie płynnością finansową spółkidbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowychproponowanie rozwiązań usprawniających procesy księgowekoordynowanie pracy działu księgowegomerytoryczne wsparcie pracowników ścisła współpraca z zarządem firmy i wszystkimi działamioczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia, podatki)minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku główny/a księgowy/a lub pokrewnym doświadczenia w obszarze księgowości w firmie produkcyjnejbardzo dobrej znajomości Ustawy o Rachunkowości i przepisów prawa podatkowego znajomości systemów klasy ERPobsługi pakietu MS Office, w szczególność MS Excel umiejętności zarządzania zespołemdobrej organizacji pracy, umiejętności wyznaczania priorytetów i terminowościumiejętności analitycznych i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji rynkowej poszukujemy doświadczonych kandydatów/kandydatek na stanowisko koordynatora działu należności.Posiadasz doświadczenie w księgowości i dobrze znasz obszar nalezności?Miałeś/aś okazję zarządzał zespołem lub chciał(a)byś rozwijać się w tym kierunku?Chcesz być częścią czegoś nowego i mieć realny wpływ na tworzenie i rozwój podległych procesów księgowych?Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!oferujemydobrą atmosferę pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznapracę w komfortowej, nowo utworzonej przestrzeni biurowej model częściowej pracy zdalnej zadaniazygotowywanie i zatwierdzanie zapisów księgowychprzygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień księgi głównejwykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowegowspółpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymiprzygotowywanie raportów dla klientów zewnętrznych i wewnętrznychzarządzanie dokumentacją dziełu należnościodpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymibieżące organizowanie i koordynowanie pracy zespołumerytoryczne wsparcie pracowników – rola eksperta procesuudział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesuzapewnianie odpowiedniej jakości i wydajności w zarządzanym procesie księgowymwspieranie i motywowanie członków zespołu do osiągnięcia wysokich standardów i założonych celów oczekujemyminimum 3 lata doświadczenia w obszarze księgowościbardzo dobrej znajomości procesu ARwykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne)praktycznej wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowychbardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)znajomości systemów klasy ERPznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymrozwiniętych umiejętności managerskichanalitycznego myślenia i dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji rynkowej poszukujemy doświadczonych kandydatów/kandydatek na stanowisko koordynatora działu należności.Posiadasz doświadczenie w księgowości i dobrze znasz obszar nalezności?Miałeś/aś okazję zarządzał zespołem lub chciał(a)byś rozwijać się w tym kierunku?Chcesz być częścią czegoś nowego i mieć realny wpływ na tworzenie i rozwój podległych procesów księgowych?Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!oferujemydobrą atmosferę pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznapracę w komfortowej, nowo utworzonej przestrzeni biurowej model częściowej pracy zdalnej zadaniazygotowywanie i zatwierdzanie zapisów księgowychprzygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień księgi głównejwykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowegowspółpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymiprzygotowywanie raportów dla klientów zewnętrznych i wewnętrznychzarządzanie dokumentacją dziełu należnościodpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymibieżące organizowanie i koordynowanie pracy zespołumerytoryczne wsparcie pracowników – rola eksperta procesuudział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesuzapewnianie odpowiedniej jakości i wydajności w zarządzanym procesie księgowymwspieranie i motywowanie członków zespołu do osiągnięcia wysokich standardów i założonych celów oczekujemyminimum 3 lata doświadczenia w obszarze księgowościbardzo dobrej znajomości procesu ARwykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne)praktycznej wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowychbardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)znajomości systemów klasy ERPznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymrozwiniętych umiejętności managerskichanalitycznego myślenia i dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • stargard, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy która da Ci możliwość rozwoju kompetencji i będzie twoim pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Lubisz wezwania zawodowe, łamigłówki i poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak mamy ofertę pracy właśnie dla Ciebie!!!Dla lidera w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu, szukamy kandydatów na stanowisko asystent/ka w dziale zakupów operacyjnych.Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu i zdobądź cenne doświadczenie zawodowe!Nie zwlekaj, aplikuj TERAZ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypodstawę plus premię pracę w systemie jednozmianowym śniadania i lunche w naszej firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązańpraca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiegodbałość o jakość,, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/transport/finanse/ekonomia/handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobrej obsługi programu excel mile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy która da Ci możliwość rozwoju kompetencji i będzie twoim pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Lubisz wezwania zawodowe, łamigłówki i poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak mamy ofertę pracy właśnie dla Ciebie!!!Dla lidera w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu, szukamy kandydatów na stanowisko asystent/ka w dziale zakupów operacyjnych.Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu i zdobądź cenne doświadczenie zawodowe!Nie zwlekaj, aplikuj TERAZ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypodstawę plus premię pracę w systemie jednozmianowym śniadania i lunche w naszej firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązańpraca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiegodbałość o jakość,, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/transport/finanse/ekonomia/handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobrej obsługi programu excel mile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemy•pracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)•atrakcyjne wynagrodzenie• pakiet benefitów pozapłacowych•szkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętności•ubezpieczenie na życie•pracę dla Klientów międzynarodowych•udział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracy•pracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadania•obsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientem•praca pod kierownictwem lidera zespołu •analiza kont księgowych•wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych•sporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań•sporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca•sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP•sporządzanie innych raportów na potrzeby Klientów•obsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemy•wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)•minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowych•wiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstw•umiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutem•umiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBP•komunikatywna znajomości języka angielskiego•umiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktów•odpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminów•umiejętności pracy w zespole•dyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemy•pracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)•atrakcyjne wynagrodzenie• pakiet benefitów pozapłacowych•szkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętności•ubezpieczenie na życie•pracę dla Klientów międzynarodowych•udział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracy•pracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadania•obsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientem•praca pod kierownictwem lidera zespołu •analiza kont księgowych•wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych•sporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań•sporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca•sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP•sporządzanie innych raportów na potrzeby Klientów•obsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemy•wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)•minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowych•wiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstw•umiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutem•umiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBP•komunikatywna znajomości języka angielskiego•umiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktów•odpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminów•umiejętności pracy w zespole•dyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • biskupiec-kolonia druga, warmińsko-mazurskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w księgowości i chciał(a)byś móc dalej rozwijać się w tym obszarze w dynamicznym środowisku?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, rozbudowuje swój zespół księgowości i poszukuje doświadczonych specjalistów / specjalistek z tego zakresu. Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowisku realne możliwości rozwoju również w kierunku stanowisk liderskich kompleksowy program wdrożenia pakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta multisportzadaniaweryfikacja i zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z ustawą o rachunkowościudział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz sprawozdań grupowych według międzynarodowych standardów rachunkowościudział w realizowaniu obowiązków podatkowych (w szczególności w zakresie VAT i CIT)współudział w wypełnianiu obowiązków wynikających z prowadzenia działalności w Specjalnej Strefie Ekonomicznejwspółudział we wdrażaniu i przestrzeganiu polityki cen transferowych oraz sporządzaniu dokumentacji cen transferowychwspółpraca z Centrum Usług Wspólnychkoordynowanie zadań i procesów w obszarze rachunkowościudział w projektach z zakresu rachunkowościwspółudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznychwspółpraca w zakresie automatyzacji pracy działu i usprawnianiu procesów księgowych oczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość, podatki)minimum 5 letniego doświadczenia w księgowości, preferowane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnymznajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (codzienna praca w międzynarodowym środowisku)znajomości systemów klasy ERP, doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie atutempraktycznej znajomość pakietu MS Officeumiejętności zarządzania projektami i koordynowania złożonymi zadaniami umiejętności dotrzymywania terminów i ustalania priorytetówrozwiniętych umiejętności analitycznych i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w księgowości i chciał(a)byś móc dalej rozwijać się w tym obszarze w dynamicznym środowisku?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, rozbudowuje swój zespół księgowości i poszukuje doświadczonych specjalistów / specjalistek z tego zakresu. Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowisku realne możliwości rozwoju również w kierunku stanowisk liderskich kompleksowy program wdrożenia pakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta multisportzadaniaweryfikacja i zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z ustawą o rachunkowościudział w sporządzaniu rocznych i okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz sprawozdań grupowych według międzynarodowych standardów rachunkowościudział w realizowaniu obowiązków podatkowych (w szczególności w zakresie VAT i CIT)współudział w wypełnianiu obowiązków wynikających z prowadzenia działalności w Specjalnej Strefie Ekonomicznejwspółudział we wdrażaniu i przestrzeganiu polityki cen transferowych oraz sporządzaniu dokumentacji cen transferowychwspółpraca z Centrum Usług Wspólnychkoordynowanie zadań i procesów w obszarze rachunkowościudział w projektach z zakresu rachunkowościwspółudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznychwspółpraca w zakresie automatyzacji pracy działu i usprawnianiu procesów księgowych oczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość, podatki)minimum 5 letniego doświadczenia w księgowości, preferowane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnymznajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (codzienna praca w międzynarodowym środowisku)znajomości systemów klasy ERP, doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie atutempraktycznej znajomość pakietu MS Officeumiejętności zarządzania projektami i koordynowania złożonymi zadaniami umiejętności dotrzymywania terminów i ustalania priorytetówrozwiniętych umiejętności analitycznych i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz predyspozycje liderskie? Czy pojęcia takie jak opracowanie, wdrożenie, utrzymanie systemów, procedur i polityk, zestawienia, analizy i raportowanie – brzmią dla Ciebie interesująco? Nie czekaj, aplikuj! oferujemyumowa o pracępraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniazarządzanie i prowadzenie rozrachunków z odbiorcami ustanawianie standardów obsługi klienta (klienci wewnętrzni i zewnętrzni, lokalne biura sprzedaży i działy GFO)nadzorowanie i wspieranie codziennych operacji w celu zapewnienia terminowej i dokładnej alokacji środków pieniężnych i innych czynności procesowychmonitorowanie, stawianie wyzwań i określanie innowacji kontrola i właściwy pomiar działań biznesowychustalanie, mierzenie i monitorowanie celów wydajności zespołu zgodnie ze zdefiniowanymi KPIutrzymywanie i poprawa jakości i integralności danych, stale dążenie do redukcji i eliminacji błędówodpowiedzialność za informacje zwrotne i rozwiązania dla obsługiwanych lokalizacji/procesówdzielenie się wiedzą na temat procesów AR i ich wpływu na inne działyzapewnianie technicznego wsparcie księgowego i wskazówek dla członków zespołuterminowe raportowanie i przygotowanie danych KPIścisła kontrola zgodności z wymogami Polityki Finansów Korporacji (SOX, audyt zewnętrzny itp.)wprowadzenie i wspieranie projektów wdrożeń i migracji systemów finansowychwykonywanie czynności zamykających na koniec miesiącaustanawianie i utrzymanie efektywnych relacji w zespole planowanie rozwoju podległego zespołu przeglądanie i ocena indywidualnych wyników członków zespołu efektywna alokacja zadań i obsady personeluuczestnictwo w zatrudnianiu i ocenie członków zespołu, organizowanie spotkań indywidualnychcoaching członków zespołu poprzez zapewnienie nadzoru, wskazówek, i odpowiedniego szkoleniamotywowanie innych członków zespołu do osiągnięcia celów i standardów wydajnościangażowanie pracowników poprzez osobistą interakcję, wzmacnianie pozycji, budowanie zespołu i rozwijanie kultury organizacyjnej oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego zarówno w czytaniu, jak i mówieniudoskonałe umiejętności komunikacyjne i koncentracja na klienciedoświadczenie w działaniach GL/AR lub równoważna wiedzadyplom ukończenia studiów wyższych – Finanse, Rachunkowość lub Ekonomiaminimum 2-3 lata doświadczenia w organizacji finansówsilne umiejętności zarządzania interesariuszami i umiejętności przywódczedoświadczenie w zarządzaniu ludźmisilne umiejętności analityczne i umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemówumiejętność pracy pod presją czasuumiejętność czytania i interpretacji złożonych dokumentów finansowychdobra współpraca z innymi zespołami w całej organizacjibardzo dobra znajomość SAPbardzo dobra znajomość MS Excel i innych narzędzi MS Officeznajomość ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz predyspozycje liderskie? Czy pojęcia takie jak opracowanie, wdrożenie, utrzymanie systemów, procedur i polityk, zestawienia, analizy i raportowanie – brzmią dla Ciebie interesująco? Nie czekaj, aplikuj! oferujemyumowa o pracępraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniazarządzanie i prowadzenie rozrachunków z odbiorcami ustanawianie standardów obsługi klienta (klienci wewnętrzni i zewnętrzni, lokalne biura sprzedaży i działy GFO)nadzorowanie i wspieranie codziennych operacji w celu zapewnienia terminowej i dokładnej alokacji środków pieniężnych i innych czynności procesowychmonitorowanie, stawianie wyzwań i określanie innowacji kontrola i właściwy pomiar działań biznesowychustalanie, mierzenie i monitorowanie celów wydajności zespołu zgodnie ze zdefiniowanymi KPIutrzymywanie i poprawa jakości i integralności danych, stale dążenie do redukcji i eliminacji błędówodpowiedzialność za informacje zwrotne i rozwiązania dla obsługiwanych lokalizacji/procesówdzielenie się wiedzą na temat procesów AR i ich wpływu na inne działyzapewnianie technicznego wsparcie księgowego i wskazówek dla członków zespołuterminowe raportowanie i przygotowanie danych KPIścisła kontrola zgodności z wymogami Polityki Finansów Korporacji (SOX, audyt zewnętrzny itp.)wprowadzenie i wspieranie projektów wdrożeń i migracji systemów finansowychwykonywanie czynności zamykających na koniec miesiącaustanawianie i utrzymanie efektywnych relacji w zespole planowanie rozwoju podległego zespołu przeglądanie i ocena indywidualnych wyników członków zespołu efektywna alokacja zadań i obsady personeluuczestnictwo w zatrudnianiu i ocenie członków zespołu, organizowanie spotkań indywidualnychcoaching członków zespołu poprzez zapewnienie nadzoru, wskazówek, i odpowiedniego szkoleniamotywowanie innych członków zespołu do osiągnięcia celów i standardów wydajnościangażowanie pracowników poprzez osobistą interakcję, wzmacnianie pozycji, budowanie zespołu i rozwijanie kultury organizacyjnej oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego zarówno w czytaniu, jak i mówieniudoskonałe umiejętności komunikacyjne i koncentracja na klienciedoświadczenie w działaniach GL/AR lub równoważna wiedzadyplom ukończenia studiów wyższych – Finanse, Rachunkowość lub Ekonomiaminimum 2-3 lata doświadczenia w organizacji finansówsilne umiejętności zarządzania interesariuszami i umiejętności przywódczedoświadczenie w zarządzaniu ludźmisilne umiejętności analityczne i umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemówumiejętność pracy pod presją czasuumiejętność czytania i interpretacji złożonych dokumentów finansowychdobra współpraca z innymi zespołami w całej organizacjibardzo dobra znajomość SAPbardzo dobra znajomość MS Excel i innych narzędzi MS Officeznajomość ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.