You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 46

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Aplikuj i dam nam się poznać :-)oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprocesowanie faktur w systemiezapewnienie zgodności faktur z obowiązującymi standardami/przepisamiprzetwarzanie płatnościodpowiedzialność za faktury zakupoweudział w zamknięciu miesiącakontakt z dostawcamioczekujemydoświadczenia w dziale APznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Aplikuj i dam nam się poznać :-)oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprocesowanie faktur w systemiezapewnienie zgodności faktur z obowiązującymi standardami/przepisamiprzetwarzanie płatnościodpowiedzialność za faktury zakupoweudział w zamknięciu miesiącakontakt z dostawcamioczekujemydoświadczenia w dziale APznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świętochłowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz już doświadczenie i chcesz rozwijać się dalej na stanowisku kontrolera finansowego? Dobrze porozumiewasz się w języku angielskim, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, aplikuj! oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniaodpowiedzialność za działania zamykające miesiąc przy współpracy z SSF i innych działachprzygotowywanie grupowych raportów miesięcznych i analizanaliza odchyleń w stosunku do budżetu i prognozy przygtowywanie miesięcznej prognozy i rocznego budżetuwspółpraca z zewnętrznymi interesariuszami  oczekujemymin. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowiskujęzyk angielski - poziom zaawansowanywykształcenie wyższe (finanse i rachunkowość,ekonomia itp.)obsługa MS Office na poziomie zaawansowanym - w szczególności Excel doświadczenia na systemach ERPumiejętności analitycznewysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz już doświadczenie i chcesz rozwijać się dalej na stanowisku kontrolera finansowego? Dobrze porozumiewasz się w języku angielskim, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, aplikuj! oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniaodpowiedzialność za działania zamykające miesiąc przy współpracy z SSF i innych działachprzygotowywanie grupowych raportów miesięcznych i analizanaliza odchyleń w stosunku do budżetu i prognozy przygtowywanie miesięcznej prognozy i rocznego budżetuwspółpraca z zewnętrznymi interesariuszami  oczekujemymin. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowiskujęzyk angielski - poziom zaawansowanywykształcenie wyższe (finanse i rachunkowość,ekonomia itp.)obsługa MS Office na poziomie zaawansowanym - w szczególności Excel doświadczenia na systemach ERPumiejętności analitycznewysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • mikołów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zostań częścią międzynarodowej firmy, która jest liderem cyfrowej transformacji w dziedzinie zarządzania energią i automatyki, posiadającej znaczący udział w rynku! Nie zwlekaj, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pracę praca w międzynarodowej firmieszansa na intensywny rozwójszkolenie wprowadzające specjalne szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i celów zawodowychszeroki wybór benefitówzadaniaksięgi rachunkoweksięgowośćsprawy podatkoweubezpieczeniazgodność z przepisami prawnymi, podatkowymi i procedurami SEprzedstawianie sytuacji majątkowej i finansowej spółki, wyniku finansowego, rentownościsprawozdańnia finansoweoczekujemywyksztłcenie wyższe minimum 5 lat doświadczenia w księgowości znajomość przepisów prawnych z zakresu: finanse, podatki, rachunkowośćznajomość języka angielskiego koncentracja na kliencie i jakości  poczucie odpowiedzialnościdokładność oraz rzetelnośćznajomość lokalnych i międzynarodowych standardów rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zostań częścią międzynarodowej firmy, która jest liderem cyfrowej transformacji w dziedzinie zarządzania energią i automatyki, posiadającej znaczący udział w rynku! Nie zwlekaj, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pracę praca w międzynarodowej firmieszansa na intensywny rozwójszkolenie wprowadzające specjalne szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i celów zawodowychszeroki wybór benefitówzadaniaksięgi rachunkoweksięgowośćsprawy podatkoweubezpieczeniazgodność z przepisami prawnymi, podatkowymi i procedurami SEprzedstawianie sytuacji majątkowej i finansowej spółki, wyniku finansowego, rentownościsprawozdańnia finansoweoczekujemywyksztłcenie wyższe minimum 5 lat doświadczenia w księgowości znajomość przepisów prawnych z zakresu: finanse, podatki, rachunkowośćznajomość języka angielskiego koncentracja na kliencie i jakości  poczucie odpowiedzialnościdokładność oraz rzetelnośćznajomość lokalnych i międzynarodowych standardów rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w międzynarodowej firmie? SAP i procesy AP nie są Ci obce?Dla klienta, firmy dostarczającej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Junior/ AP Analyst.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 4 miesiąceelastyczne godziny pracypracę zdalną, następnie w formie hybrydowejsprzęt służbowyszkolenie wdrażającedofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnejdofinansowanie do karty sportowejzadaniarozwiązywanie problemów związanych z różnymi częściami procesu AP i współpracą z wewnętrznymi zespołami: przetwarzanie faktur, operacje zakupoweobsługa zapytańmiesięczne raportowanieanaliza danychudział w projektach usprawniającychoczekujemywykształcenia wyższego (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia) lub w trakcie studiówdoświadczenia w procesach APznajomości języka angielskiego na poziomie B2znajomości programu SAPdoświadczenia w pracy z narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel, Teams)umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w międzynarodowej firmie? SAP i procesy AP nie są Ci obce?Dla klienta, firmy dostarczającej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Junior/ AP Analyst.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 4 miesiąceelastyczne godziny pracypracę zdalną, następnie w formie hybrydowejsprzęt służbowyszkolenie wdrażającedofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnejdofinansowanie do karty sportowejzadaniarozwiązywanie problemów związanych z różnymi częściami procesu AP i współpracą z wewnętrznymi zespołami: przetwarzanie faktur, operacje zakupoweobsługa zapytańmiesięczne raportowanieanaliza danychudział w projektach usprawniającychoczekujemywykształcenia wyższego (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia) lub w trakcie studiówdoświadczenia w procesach APznajomości języka angielskiego na poziomie B2znajomości programu SAPdoświadczenia w pracy z narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel, Teams)umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskaźników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku uzgadnianie danych z księgowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyka angielskiego na poziomie minimum B2dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskaźników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku uzgadnianie danych z księgowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyka angielskiego na poziomie minimum B2dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rachunek kosztów, odchylenia od standardów, identyfikacja problemów, kontrola wewnętrzna to dla Ciebie żadna nowość?Masz doświadczenie we wspieraniu partnerów biznesowych, silną wiedzę finansową? Język angielski nie ma przed tobą tajemnic?Zostań prawą ręką Global Cost Accounting Managera! Zdobywaj doświadczenie w regionie EMEA i APAC, aplikuj!oferujemyhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych i wile więcejszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniamonitorowanie integralność finansową procesów produkcyjnych w regionie EMEA i APAC, w tym analiza rozbieżności zleceń produkcyjnych, rozbieżności ceny zakupu i liczby cyklinadzorowanie procesu zamykania końca miesiącauczestnictwo w odbywającym się co dwa lata globalnym procesie rolowania kosztów i zapewnianie jego dokładności i kompletnościkoordynacja i przeprowadzanie audytu inwentarza z natury w regionie EMEA i APACścisła kontrola zgodności z wymaganiami Polityki Finansów Korporacji (SOX, audyt zewnętrzny itp.) oraz związanych z inwentaryzacjąprowadzenie na co dzień 3 osobowego zespołu Cost Accountingnadzór i wsparcie codziennej pracy członków zespołu w celu zapewnienia prawidłowego stosowania zasad księgowania kosztów i innych czynności procesowychszkolenie zespołu Cost Accounting w zakresie rozliczania kosztów i analityki transakcyjnej SAPoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenia w księgowaniu kosztówumiejętności kalkulacji kosztów produktów SAPdoskonałej umiejętności komunikacyjnej w języku polskim i angielskimanalitycznego oraz krytycznego sposobu myśleniaumiejętności rozwiązywania problemówetyki i uczciwościmile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołemotwartości na wyjazdy służbowe w celu przeprowadzenia audytów inwentarza Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Rachunek kosztów, odchylenia od standardów, identyfikacja problemów, kontrola wewnętrzna to dla Ciebie żadna nowość?Masz doświadczenie we wspieraniu partnerów biznesowych, silną wiedzę finansową? Język angielski nie ma przed tobą tajemnic?Zostań prawą ręką Global Cost Accounting Managera! Zdobywaj doświadczenie w regionie EMEA i APAC, aplikuj!oferujemyhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych i wile więcejszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniamonitorowanie integralność finansową procesów produkcyjnych w regionie EMEA i APAC, w tym analiza rozbieżności zleceń produkcyjnych, rozbieżności ceny zakupu i liczby cyklinadzorowanie procesu zamykania końca miesiącauczestnictwo w odbywającym się co dwa lata globalnym procesie rolowania kosztów i zapewnianie jego dokładności i kompletnościkoordynacja i przeprowadzanie audytu inwentarza z natury w regionie EMEA i APACścisła kontrola zgodności z wymaganiami Polityki Finansów Korporacji (SOX, audyt zewnętrzny itp.) oraz związanych z inwentaryzacjąprowadzenie na co dzień 3 osobowego zespołu Cost Accountingnadzór i wsparcie codziennej pracy członków zespołu w celu zapewnienia prawidłowego stosowania zasad księgowania kosztów i innych czynności procesowychszkolenie zespołu Cost Accounting w zakresie rozliczania kosztów i analityki transakcyjnej SAPoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenia w księgowaniu kosztówumiejętności kalkulacji kosztów produktów SAPdoskonałej umiejętności komunikacyjnej w języku polskim i angielskimanalitycznego oraz krytycznego sposobu myśleniaumiejętności rozwiązywania problemówetyki i uczciwościmile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołemotwartości na wyjazdy służbowe w celu przeprowadzenia audytów inwentarza Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • biskupiec-kolonia druga, warmińsko-mazurskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient - międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje doświadczonych specjalistów/specjalistek z zakresu księgowości na stanowsko starszy księgowy/lider zespołu księgowego.Masz doświadczenie w księgowości i znasz dobrze język angielski?Miałeś/miałaś okazję koordynować pracą zespołu lub chciałbyś/chciałabyś rozwijać się również w tym zakresie?Aplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowiskurealne możliwości rozwojukompleksowy program wdrożeniapakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta Multisportzadaniaweryfikacja i zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z ustawą o rachunkowości oraz standardami MSSF/MSRzapewnienie prawidłowego i terminowego procesu zamykania miesiąca (w szczególności ustalania kosztów i przychodów danego okresu sprawozdawczego oraz ewidencji gospodarki materiałowej)udział w realizowaniu obowiązków podatkowych wynikających z przepisów o podatku CIT i VATwspółudział w wypełnianiu obowiązków wynikających z prowadzenia działalności w Specjalnej Strefie Ekonomicznejudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań z działalności zarządu, pakietu konsolidacyjnego oraz sprawozdawczości publiczno – prawnej, w szczególności do GUS i NBPkoordynowanie zadań i procesów w obszarze rachunkowościudział w projektach z zakresu rachunkowościwspółudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznychwspółpraca w zakresie automatyzacji pracy działu i usprawnianiu/tworzeniu procesów księgowychoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość, podatki)minimum 3-letniego doświadczenia w księgowości w średniej lub dużej firmie dobrej znajomości ustawy o rachunkowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna praca w międzynarodowym środowisku)znajomości systemów klasy ERP, doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie atutempraktycznej znajomość pakietu MS Officeumiejętności zarządzania projektami i koordynowania złożonych zadańumiejętności zarządzania zespołem pracowników oraz zdolności interpersonalnychumiejętności dotrzymywania terminów i ustalania priorytetówrozwiniętych umiejętności analitycznych i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nasz klient - międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje doświadczonych specjalistów/specjalistek z zakresu księgowości na stanowsko starszy księgowy/lider zespołu księgowego.Masz doświadczenie w księgowości i znasz dobrze język angielski?Miałeś/miałaś okazję koordynować pracą zespołu lub chciałbyś/chciałabyś rozwijać się również w tym zakresie?Aplikuj i porozmawiajmy o szczegółach!oferujemypracę w dynamicznym środowiskurealne możliwości rozwojukompleksowy program wdrożeniapakiet benefitów - między innymi opieka medyczna oraz karta Multisportzadaniaweryfikacja i zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z ustawą o rachunkowości oraz standardami MSSF/MSRzapewnienie prawidłowego i terminowego procesu zamykania miesiąca (w szczególności ustalania kosztów i przychodów danego okresu sprawozdawczego oraz ewidencji gospodarki materiałowej)udział w realizowaniu obowiązków podatkowych wynikających z przepisów o podatku CIT i VATwspółudział w wypełnianiu obowiązków wynikających z prowadzenia działalności w Specjalnej Strefie Ekonomicznejudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań z działalności zarządu, pakietu konsolidacyjnego oraz sprawozdawczości publiczno – prawnej, w szczególności do GUS i NBPkoordynowanie zadań i procesów w obszarze rachunkowościudział w projektach z zakresu rachunkowościwspółudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur wewnętrznychwspółpraca w zakresie automatyzacji pracy działu i usprawnianiu/tworzeniu procesów księgowychoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość, podatki)minimum 3-letniego doświadczenia w księgowości w średniej lub dużej firmie dobrej znajomości ustawy o rachunkowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna praca w międzynarodowym środowisku)znajomości systemów klasy ERP, doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie atutempraktycznej znajomość pakietu MS Officeumiejętności zarządzania projektami i koordynowania złożonych zadańumiejętności zarządzania zespołem pracowników oraz zdolności interpersonalnychumiejętności dotrzymywania terminów i ustalania priorytetówrozwiniętych umiejętności analitycznych i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łomianki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, jedynego oficjalnego dystrybutra popularnych maszyn budowalnych w Polsce, poszukujemy obecnie pracownika do działu ksiegowego. Szukamy osoby mającej doświadczenie księgowe, dostępnej od zaraz, która jest otwarta na projekt czasowy. Z uwagi na jego ograniczony czas trwania Klient oferuje bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,możliwość pracy hybrydowej,umowę o pracę tymczasową (gwarantowany okres 2 miesięcy, jest możliwosć przedłużenia projektu),krótki proces rekrutacji - możliwość spotkania także online!zadaniabieżące wsparcie działu księgowego,księgowanie dokumentów (kosztowych, magazynowych, zaliczek pracowniczych),weryfikowanie dokumentów (sprawdzanie księgowania po innych osobach),praca z dokumentami gospodarki magazynowej,uczestnictwo w audycie i pracach związanych z zamknięciem roku (w styczniu) i miesiąca (w grudniu),weryfikacja dokumentów sprzedażowych.oczekujemywykształcenia kierunkowego (Finanse i rachunkowosć, Ekonomia),doświadczenia w pracy w dziale finansowo-księgowym,praktycznej znajomości przepisów,komunikatywności,operatywności,umiejętności pracy w zespole. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, jedynego oficjalnego dystrybutra popularnych maszyn budowalnych w Polsce, poszukujemy obecnie pracownika do działu ksiegowego. Szukamy osoby mającej doświadczenie księgowe, dostępnej od zaraz, która jest otwarta na projekt czasowy. Z uwagi na jego ograniczony czas trwania Klient oferuje bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,możliwość pracy hybrydowej,umowę o pracę tymczasową (gwarantowany okres 2 miesięcy, jest możliwosć przedłużenia projektu),krótki proces rekrutacji - możliwość spotkania także online!zadaniabieżące wsparcie działu księgowego,księgowanie dokumentów (kosztowych, magazynowych, zaliczek pracowniczych),weryfikowanie dokumentów (sprawdzanie księgowania po innych osobach),praca z dokumentami gospodarki magazynowej,uczestnictwo w audycie i pracach związanych z zamknięciem roku (w styczniu) i miesiąca (w grudniu),weryfikacja dokumentów sprzedażowych.oczekujemywykształcenia kierunkowego (Finanse i rachunkowosć, Ekonomia),doświadczenia w pracy w dziale finansowo-księgowym,praktycznej znajomości przepisów,komunikatywności,operatywności,umiejętności pracy w zespole. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli zdobyłeś wykształcenie w obszarze finansów, masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w działach księgowych, dobrze czujesz się w pracy z liczbami i swoje doświadczenie chciałbyś zdobyć w międzynarodowej firmie produkcyjnej, zgłoś się do nas!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnejzatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe na życiepakiety kulturalno-sportowedofinansowanie do wakacji,prezenty i karty przedpłacone na święta,dofinansowanie do dojazdów do pracy,kwartalną premię za obecność w pracyzadaniaudział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowaniu raportów konsolidujących wyniki firmyudział w procesie planowania i budżetowaniazaangażowanie w proces zamknięcia miesiącaanaliza odchyleń wyników od założeń budżetowychtworzenie i rozbudowa narzędzi kontrolingowychprzygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzneoczekujemywykształcenia wyższego (finanse, kontroling, rachunkowość lub ekonomia)2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów (w tym odbyte staże)bardzo dobrej znajomości Excela oraz Power Pointasumienności, terminowości i dokładności znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1chęć rozwoju w Dziale kontrolingu w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli zdobyłeś wykształcenie w obszarze finansów, masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w działach księgowych, dobrze czujesz się w pracy z liczbami i swoje doświadczenie chciałbyś zdobyć w międzynarodowej firmie produkcyjnej, zgłoś się do nas!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnejzatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe na życiepakiety kulturalno-sportowedofinansowanie do wakacji,prezenty i karty przedpłacone na święta,dofinansowanie do dojazdów do pracy,kwartalną premię za obecność w pracyzadaniaudział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowaniu raportów konsolidujących wyniki firmyudział w procesie planowania i budżetowaniazaangażowanie w proces zamknięcia miesiącaanaliza odchyleń wyników od założeń budżetowychtworzenie i rozbudowa narzędzi kontrolingowychprzygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzneoczekujemywykształcenia wyższego (finanse, kontroling, rachunkowość lub ekonomia)2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów (w tym odbyte staże)bardzo dobrej znajomości Excela oraz Power Pointasumienności, terminowości i dokładności znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1chęć rozwoju w Dziale kontrolingu w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czujesz się pewnie w świecie finansów? Znasz język angielski? Rozglądasz się na nowymi perspektywami rozwoju? Może to właśnie Ciebie szuka nasz Klient, światowy lider w dostawie komponentów automotive! Sprawdź, czy to oferta dla Ciebie.  oferujemypraca od zarazumowa o pracę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (wakacyjna, świąteczna, absencyjna)możliwość rozwoju zawodowego podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadaniaprawidłowe prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami zrganizowanie księgowości w sposób zapewniający ochronę interesów i majątku spółkikontrola wykonywania zadań oraz prawidłowego prowadzenia rachunku gospodarczego współpraca z doradcą prawnym spółki, instytucjami zewnerznymi, audytorami itp. zapewnianie prawidłowości, terminowości i godności sprawozdań opracowanych na zewnątrz i dla władz spółki prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora generalnego nadzór nad czynnościami podłegłych pracowników i kierowanie ich pracą opracowywanie projektów bilansu, rachunku zysków i strat i sprawozdań finansowych za rok obrotowy oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość5 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości mile widziane doświadczenie na stanowisku Głónwego Księgowego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczgólnie MS Excel mile widziana znajomość systemu SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czujesz się pewnie w świecie finansów? Znasz język angielski? Rozglądasz się na nowymi perspektywami rozwoju? Może to właśnie Ciebie szuka nasz Klient, światowy lider w dostawie komponentów automotive! Sprawdź, czy to oferta dla Ciebie.  oferujemypraca od zarazumowa o pracę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (wakacyjna, świąteczna, absencyjna)możliwość rozwoju zawodowego podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadaniaprawidłowe prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami zrganizowanie księgowości w sposób zapewniający ochronę interesów i majątku spółkikontrola wykonywania zadań oraz prawidłowego prowadzenia rachunku gospodarczego współpraca z doradcą prawnym spółki, instytucjami zewnerznymi, audytorami itp. zapewnianie prawidłowości, terminowości i godności sprawozdań opracowanych na zewnątrz i dla władz spółki prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora generalnego nadzór nad czynnościami podłegłych pracowników i kierowanie ich pracą opracowywanie projektów bilansu, rachunku zysków i strat i sprawozdań finansowych za rok obrotowy oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość5 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości mile widziane doświadczenie na stanowisku Głónwego Księgowego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczgólnie MS Excel mile widziana znajomość systemu SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dzierżoniów, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wspieramy naszego Klienta w poszukiwaniach osób na stanowisko specjalistki / specjalisty ds. księgowości (AP). Nie musisz posiadać doświadczenia na tym stanowisku. Jeśli dobrze znasz język angielski i planujesz swoją zawodową przyszłość z księgowością, to ta oferta umożliwi Ci start!oferujemymożliwość w 100% pracy zdalnejszkoleniaatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaprzygotowywanie i weryfikacja transakcji należnychkontrola przepływu transakcjiksięgowanie transakcjizapewnienie przestrzegania procedur weryfikacji transakcjipomoc przy księgowym zamykaniu miesiącaudzielanie odpowiedzi na zapytania dostawcówścisła współpraca z działami finansowymi w innych lokalizacjach firmy oczekujemywykształcenia średniego lub wyższego w zakresie finansów lub rachunkowościmile widziane (lecz niekonieczne) doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegoznajomość innego języka europejskiego będzie plusemznajomości zagadnień związanych z zobowiązaniamiznajomości ogólnych procedur księgowychznajomości programów księgowychumiejętności organizowania pracy i ustalania priorytetów przydzielonych zadańzwracania uwagi na szczegóły i dokładnośćumiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy indywidualnej oraz jako członek zespołu Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Wspieramy naszego Klienta w poszukiwaniach osób na stanowisko specjalistki / specjalisty ds. księgowości (AP). Nie musisz posiadać doświadczenia na tym stanowisku. Jeśli dobrze znasz język angielski i planujesz swoją zawodową przyszłość z księgowością, to ta oferta umożliwi Ci start!oferujemymożliwość w 100% pracy zdalnejszkoleniaatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaprzygotowywanie i weryfikacja transakcji należnychkontrola przepływu transakcjiksięgowanie transakcjizapewnienie przestrzegania procedur weryfikacji transakcjipomoc przy księgowym zamykaniu miesiącaudzielanie odpowiedzi na zapytania dostawcówścisła współpraca z działami finansowymi w innych lokalizacjach firmy oczekujemywykształcenia średniego lub wyższego w zakresie finansów lub rachunkowościmile widziane (lecz niekonieczne) doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegoznajomość innego języka europejskiego będzie plusemznajomości zagadnień związanych z zobowiązaniamiznajomości ogólnych procedur księgowychznajomości programów księgowychumiejętności organizowania pracy i ustalania priorytetów przydzielonych zadańzwracania uwagi na szczegóły i dokładnośćumiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy indywidualnej oraz jako członek zespołu Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży produkcyjnej/elektronicznej, poszukujemy Koordynatora ds. funduszy unijnych. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj już dzisiaj!oferujemyprywatną opieka zdrowotnadodatkowe ubezpieczeniebenefity sportowezniżki pracownicze (produkty firmy)możliwości rozwoju w międzynarodowej firmiewysoki poziom kultury pracyzadaniaorganizacja i nadzór nad prawidłową realizacją projektówsporządzanie dokumentacji projektowejpromocja projektu i rekrutacja uczestników do projektówweryfikacja poprawności zgromadzonych dokumentówdbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektówkompletowanie potrzebnej dokumentacji na potrzeby projektówbieżący kontakt z uczestnikami projektów i instytucją pośredniczącąścisła współpraca z zespołem, w zakresie sprawozdawczości finansowo-rzeczowej realizacji projektówmonitorowanie wskaźników projektowychnadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, analizowanie postępu finansowego realizacji projektuwsparcie merytoryczne w tworzeniu i modyfikacji procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektówposzukiwanie nowych możliwości uzyskania dofinansowaniaarchiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektuprowadzenie innych czynności z zakresu księgowości związanych z projektami oraz działalnością spółkioczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia, prawoznajomość zasad dot. rozliczania projektów dofinansowanych ze środków unijnychminimum trzyletnie doświadczenie w zakresie księgowania/rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE - WARUNEK KONIECZNYznajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków (zasady księgowania wydatków, fakturowanie, zasady amortyzacji itp.)znajomość rozliczenia podatkowego w strefie mile widzianaznajomość programu Excel na poziomie zaawansowanymznajomość systemu SL2014umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego formułowania wypowiedzibardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialnośćumiejętność pracy w zespole, elastyczność i nastawienie na rozwiązywanie problemówkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży produkcyjnej/elektronicznej, poszukujemy Koordynatora ds. funduszy unijnych. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj już dzisiaj!oferujemyprywatną opieka zdrowotnadodatkowe ubezpieczeniebenefity sportowezniżki pracownicze (produkty firmy)możliwości rozwoju w międzynarodowej firmiewysoki poziom kultury pracyzadaniaorganizacja i nadzór nad prawidłową realizacją projektówsporządzanie dokumentacji projektowejpromocja projektu i rekrutacja uczestników do projektówweryfikacja poprawności zgromadzonych dokumentówdbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektówkompletowanie potrzebnej dokumentacji na potrzeby projektówbieżący kontakt z uczestnikami projektów i instytucją pośredniczącąścisła współpraca z zespołem, w zakresie sprawozdawczości finansowo-rzeczowej realizacji projektówmonitorowanie wskaźników projektowychnadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, analizowanie postępu finansowego realizacji projektuwsparcie merytoryczne w tworzeniu i modyfikacji procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektówposzukiwanie nowych możliwości uzyskania dofinansowaniaarchiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektuprowadzenie innych czynności z zakresu księgowości związanych z projektami oraz działalnością spółkioczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia, prawoznajomość zasad dot. rozliczania projektów dofinansowanych ze środków unijnychminimum trzyletnie doświadczenie w zakresie księgowania/rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE - WARUNEK KONIECZNYznajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków (zasady księgowania wydatków, fakturowanie, zasady amortyzacji itp.)znajomość rozliczenia podatkowego w strefie mile widzianaznajomość programu Excel na poziomie zaawansowanymznajomość systemu SL2014umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego formułowania wypowiedzibardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialnośćumiejętność pracy w zespole, elastyczność i nastawienie na rozwiązywanie problemówkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby do działu GL.Aplikuj i daj nam się poznać.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprzetwarzanie i realizacja działań na koniec miesiąca (zamknięcie końcowe, uzgadnianie kont bilansowych, przegląd bilansu)przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowychprzygotowywanie analiz bilansowych zarządzanie środkami trwałymiksięgowania płacowerozliczenia międzyokresowewykonywanie kontroli wewnętrznych nad sprawozdawczością finansowąwsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznychwykonywanie codziennych operacji zgodnie z wyznaczonymi celamiidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesutworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowejoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówdoświadczenia na podobnym stanowisku min. rokmile widziana znajomość systemu SAPznajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby do działu GL.Aplikuj i daj nam się poznać.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprzetwarzanie i realizacja działań na koniec miesiąca (zamknięcie końcowe, uzgadnianie kont bilansowych, przegląd bilansu)przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowychprzygotowywanie analiz bilansowych zarządzanie środkami trwałymiksięgowania płacowerozliczenia międzyokresowewykonywanie kontroli wewnętrznych nad sprawozdawczością finansowąwsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznychwykonywanie codziennych operacji zgodnie z wyznaczonymi celamiidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesutworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowejoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówdoświadczenia na podobnym stanowisku min. rokmile widziana znajomość systemu SAPznajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych wrocławskich klientów poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisku główna księgowa/ główny księgowy.  oferujemydługotrwałe i stabilne zatrudnienie w oparciu  umowę o pracęnagrody uznaniowe, jubileuszowekarta multisportfundusz socjalnyopieka medycznazadaniaprowadzenie i kierowanie rachunkowością jednostki w oparciu o przepisy ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznychwykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzorowanie całokształtu spraw związanych ze środkami trwałymioczekujemydoświadczenia na stanowisku głównego/ głównej księgowej (min. 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym) znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych i ustaw regulujących kwestie podatkowewykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne)umiejętności sporządzania sprawozdań finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych wrocławskich klientów poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisku główna księgowa/ główny księgowy.  oferujemydługotrwałe i stabilne zatrudnienie w oparciu  umowę o pracęnagrody uznaniowe, jubileuszowekarta multisportfundusz socjalnyopieka medycznazadaniaprowadzenie i kierowanie rachunkowością jednostki w oparciu o przepisy ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznychwykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym nadzorowanie całokształtu spraw związanych ze środkami trwałymioczekujemydoświadczenia na stanowisku głównego/ głównej księgowej (min. 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym) znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych i ustaw regulujących kwestie podatkowewykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne)umiejętności sporządzania sprawozdań finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku ekonomicznym/finansowym/ logistycznym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniatworzenie i prowadzenie Ewidencji Danych Materiałowych, ze szczególnym uwzględnieniem dokładnego obliczania cenaktualizację cen w zamówieniach zakupu  przygotowywanie regularnych raportówtworzenie i utrzymywanie Cen Zakupów i Sprzedaży dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznychobliczanie kosztu standardowego dla działów raportowania i controllinguidentyfikowanie, badanie i korygowanie problemów związanych z jakością danych podstawowychwspółpraca z wieloma interesariuszami w ramach firmy PMI oraz z zewnętrznymi dostawcami i rynkamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku ekonomicznym/finansowym/ logistycznym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniatworzenie i prowadzenie Ewidencji Danych Materiałowych, ze szczególnym uwzględnieniem dokładnego obliczania cenaktualizację cen w zamówieniach zakupu  przygotowywanie regularnych raportówtworzenie i utrzymywanie Cen Zakupów i Sprzedaży dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznychobliczanie kosztu standardowego dla działów raportowania i controllinguidentyfikowanie, badanie i korygowanie problemów związanych z jakością danych podstawowychwspółpraca z wieloma interesariuszami w ramach firmy PMI oraz z zewnętrznymi dostawcami i rynkamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski i chcesz rozwinąć swoje skrzydła w międzynarodowym środowisku pracy?Dla firmy będącej jednym z czołowych dostawców nowoczesnych technologii poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. księgowości.Budujemy nowy dział księgowości, zapraszamy Cię na pokład!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy),benefity: opieka medyczna i pakiet Multisport,doskonałe możliwości szkoleniowe i rozwojowe,możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiezadaniaudział w międzynarodowych projektach księgowych,wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,procesy fakturowania i monitorowania,wsparcie w przetwarzaniu faktur kosztowych,przetwarzanie faktur międzynarodowych,przetwarzanie zapisów księgowych,udzielanie wsparcia w przygotowywaniu raportów,przygotowywanie dokumentacji biznesowej w języku angielskim.oczekujemymin. licencjat z Rachunkowości,dobrej znajomości języka angielskiego- must have! (dodatkowy język mile widziany),dobrej wiedzy z zasad rachunkowości,dobrej znajomości Excela,chęci do współpracy w środowisku międzynarodowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski i chcesz rozwinąć swoje skrzydła w międzynarodowym środowisku pracy?Dla firmy będącej jednym z czołowych dostawców nowoczesnych technologii poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. księgowości.Budujemy nowy dział księgowości, zapraszamy Cię na pokład!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy),benefity: opieka medyczna i pakiet Multisport,doskonałe możliwości szkoleniowe i rozwojowe,możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiezadaniaudział w międzynarodowych projektach księgowych,wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,procesy fakturowania i monitorowania,wsparcie w przetwarzaniu faktur kosztowych,przetwarzanie faktur międzynarodowych,przetwarzanie zapisów księgowych,udzielanie wsparcia w przygotowywaniu raportów,przygotowywanie dokumentacji biznesowej w języku angielskim.oczekujemymin. licencjat z Rachunkowości,dobrej znajomości języka angielskiego- must have! (dodatkowy język mile widziany),dobrej wiedzy z zasad rachunkowości,dobrej znajomości Excela,chęci do współpracy w środowisku międzynarodowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Podejmij wyzwanie i dołącz do zespołu w międzynarodowej korporacji!Jeśli praca biurowa nie jest Ci obca i sprawnie poruszasz się po środowisku komputerowym, to ta oferta jest dla Ciebie.oferujemymożliwości rozwoju w strukturach firmy,przyjazną atmosferę pracy,pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina.zadaniaobsługa sprzedaży i procesów posprzedażowych,składanie i rozliczanie reklamacji do przewoźników,obsługa zgłoszeń klientów dotyczących zwrotów handlowych i niezgodności w dostawie,rejestracja nowych kontrahentów oraz uaktualnianie ich danych,wystawianie wniosków i korekt,ewidencja i weryfikacja dokumentów (w tym faktur / WZ / innych),sporządzanie raportów,oczekujemywykształcenia minimum średniego,biegłej obsługi programu Excel,samodzielności, odpowiedzialności oraz organizacji pracy na wysokim poziomie,umiejętności pracy pod presją czasu,umiejętności pracy w zespole,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Podejmij wyzwanie i dołącz do zespołu w międzynarodowej korporacji!Jeśli praca biurowa nie jest Ci obca i sprawnie poruszasz się po środowisku komputerowym, to ta oferta jest dla Ciebie.oferujemymożliwości rozwoju w strukturach firmy,przyjazną atmosferę pracy,pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina.zadaniaobsługa sprzedaży i procesów posprzedażowych,składanie i rozliczanie reklamacji do przewoźników,obsługa zgłoszeń klientów dotyczących zwrotów handlowych i niezgodności w dostawie,rejestracja nowych kontrahentów oraz uaktualnianie ich danych,wystawianie wniosków i korekt,ewidencja i weryfikacja dokumentów (w tym faktur / WZ / innych),sporządzanie raportów,oczekujemywykształcenia minimum średniego,biegłej obsługi programu Excel,samodzielności, odpowiedzialności oraz organizacji pracy na wysokim poziomie,umiejętności pracy pod presją czasu,umiejętności pracy w zespole,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 46 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.