You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 57

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jedyna taka szansa!Ukończyłeś studia na kierunku: finanse, rachunkowość, księgowość lub ekonomia ?Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym?Zacznij karierę w dziale księgowości międzynarodowej firmy!Lokalizacja: ul. Dubois, Wrocławoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąstawkę wynagrodzenia od 4000 zł brutto miesięczniemożliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w dziale Rozrachunków z Należnościami lub Accounts Payablepakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)możliwość rozpoczęcia pracy od zarazzadaniaweryfikacja i księgowanie dokumentów finansowychdostarczanie raportów i aktualizuowanie wskaźników KPIzapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznegooczekujemywykształcenia kierunkowego, najlepiej w zakresie: księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewnebardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (min. B2)znajomości narzędzi MS Officedoświadczenia w księgowości będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jedyna taka szansa!Ukończyłeś studia na kierunku: finanse, rachunkowość, księgowość lub ekonomia ?Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym?Zacznij karierę w dziale księgowości międzynarodowej firmy!Lokalizacja: ul. Dubois, Wrocławoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąstawkę wynagrodzenia od 4000 zł brutto miesięczniemożliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w dziale Rozrachunków z Należnościami lub Accounts Payablepakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)możliwość rozpoczęcia pracy od zarazzadaniaweryfikacja i księgowanie dokumentów finansowychdostarczanie raportów i aktualizuowanie wskaźników KPIzapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznegooczekujemywykształcenia kierunkowego, najlepiej w zakresie: księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewnebardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (min. B2)znajomości narzędzi MS Officedoświadczenia w księgowości będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym bądz zdalną na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygtowowyanie raportów z zakończenia miesiącaodbieranie maili i telefonówprzetwarzanie fakturwsparie zespołów w bieżacych sprawachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość bądż pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego min. B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaznajomości Excela - dodatkowy atut Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym bądz zdalną na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygtowowyanie raportów z zakończenia miesiącaodbieranie maili i telefonówprzetwarzanie fakturwsparie zespołów w bieżacych sprawachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość bądż pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego min. B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaznajomości Excela - dodatkowy atut Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym bądz zdalnympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym bądz zdalnympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle posługujesz się językiem rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli biegle posługujesz się językiem rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • zielona góra, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta- firmy prodikcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Finance Manager. Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowych struktur, zapraszamy do aplikowania.oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowych strukturachmożliwość nauki i rozwojuudział w rozwoju zakładu produkcyjnegopakiet socjalnyzadaniarozwój i zarządzanie działem finansowymwsparcie zarządu w zakresie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowychnadzór nad poprawnym prowadzeniem dokumentacji księgowo-finansowejwspółpraca z instytucjami zewnętrznymiusprawnienia procesów oraz systemów informatycznychnadzór nad obszarem HR i administracji w firmienadzór i koordynacja procesów rekrutacji, selekcji, awansów oraz identyfikacji potrzeb szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane o profilu finanse, rachunkowość)bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego i finansowegokilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegoznajomości prawa pracy oraz procesów płacowychwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta- firmy prodikcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Finance Manager. Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowych struktur, zapraszamy do aplikowania.oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowych strukturachmożliwość nauki i rozwojuudział w rozwoju zakładu produkcyjnegopakiet socjalnyzadaniarozwój i zarządzanie działem finansowymwsparcie zarządu w zakresie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowychnadzór nad poprawnym prowadzeniem dokumentacji księgowo-finansowejwspółpraca z instytucjami zewnętrznymiusprawnienia procesów oraz systemów informatycznychnadzór nad obszarem HR i administracji w firmienadzór i koordynacja procesów rekrutacji, selekcji, awansów oraz identyfikacji potrzeb szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane o profilu finanse, rachunkowość)bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego i finansowegokilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegoznajomości prawa pracy oraz procesów płacowychwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za sobą pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości - zaaplikuj! Nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu lub możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16bardzo dobre wynagrodzeniepakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniawystawianie not księgowych i dokumentów sprzedażybieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów pomoc w pracach związanych z zamknięciem miesiącaraportowanie do Głównego Księgowegooczekujemyminimum rocznego doświadczenia w dziale księgowym, w dziale zobowiązańukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych (Finanse, Rachunkość i pokrewne)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za sobą pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości - zaaplikuj! Nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu lub możliwość pracy z domu w trybie stałympracę od 8 do 16bardzo dobre wynagrodzeniepakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniawystawianie not księgowych i dokumentów sprzedażybieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów pomoc w pracach związanych z zamknięciem miesiącaraportowanie do Głównego Księgowegooczekujemyminimum rocznego doświadczenia w dziale księgowym, w dziale zobowiązańukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych (Finanse, Rachunkość i pokrewne)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • mikołów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zostań częścią międzynarodowej firmy, która jest liderem cyfrowej transformacji w dziedzinie zarządzania energią i automatyki, posiadającej znaczący udział w rynku! Nie zwlekaj, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pracę praca w międzynarodowej firmieszansa na intensywny rozwójszkolenie wprowadzające specjalne szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i celów zawodowychszeroki wybór benefitówzadaniaksięgi rachunkoweksięgowośćsprawy podatkoweubezpieczeniazgodność z przepisami prawnymi, podatkowymi i procedurami SEprzedstawianie sytuacji majątkowej i finansowej spółki, wyniku finansowego, rentownościsprawozdańnia finansoweoczekujemywyksztłcenie wyższe minimum 5 lat doświadczenia w księgowości znajomość przepisów prawnych z zakresu: finanse, podatki, rachunkowośćznajomość języka angielskiego koncentracja na kliencie i jakości  poczucie odpowiedzialnościdokładność oraz rzetelnośćznajomość lokalnych i międzynarodowych standardów rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zostań częścią międzynarodowej firmy, która jest liderem cyfrowej transformacji w dziedzinie zarządzania energią i automatyki, posiadającej znaczący udział w rynku! Nie zwlekaj, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pracę praca w międzynarodowej firmieszansa na intensywny rozwójszkolenie wprowadzające specjalne szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb i celów zawodowychszeroki wybór benefitówzadaniaksięgi rachunkoweksięgowośćsprawy podatkoweubezpieczeniazgodność z przepisami prawnymi, podatkowymi i procedurami SEprzedstawianie sytuacji majątkowej i finansowej spółki, wyniku finansowego, rentownościsprawozdańnia finansoweoczekujemywyksztłcenie wyższe minimum 5 lat doświadczenia w księgowości znajomość przepisów prawnych z zakresu: finanse, podatki, rachunkowośćznajomość języka angielskiego koncentracja na kliencie i jakości  poczucie odpowiedzialnościdokładność oraz rzetelnośćznajomość lokalnych i międzynarodowych standardów rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, obecnej w ponad 150 krajach poprzez 41 spółek zależnych i dużą sieć dystrybutorów, poszukujemy Księgowej/ego w Dziale Księgi Głównej i Raportowania. oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony,możliwość pracy zdalnej,bogaty pakiet benefitów (kafeteria: karta sportowa, opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)premia roczna,elastyczny model współracy - możliwość także pracy w nowoczesnym biurze,pełen pakiet szkoleń i odpowiednie wdrożenie, wsparcie,rozwojową współpracę w międzynarodowej organizacji. zadaniaobsługa spółek w zakresie prowadzenia ksiąg i raportowania zgodnie z IFRS,zarządzanie środkami trwałymi (zobowiązania, należności, srodki trwałe, sprzedaży),procesowanie i zksięgowanie zdarzeń księgowych,uzgadnianie i analiza kont ksiegi głównej (AP, AR, środki trwałe, sprzedaży),uzgadnianie transakcji pomiędzy spółkami w ramach grupy,raportowanie (P$L, Cash Flow, Bilans) zgodnie ze standardami grupy, raporty ad-hoc,udział w projektach finansowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- chetnie w SCC, ale nie jest to wymóg,praktyczną znajomość zasad rachunkowości,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek koniecznymile widziana znajomośc programu SAPwyższego wykształcenia ekonomicznego/ksiegowego/FiR.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, obecnej w ponad 150 krajach poprzez 41 spółek zależnych i dużą sieć dystrybutorów, poszukujemy Księgowej/ego w Dziale Księgi Głównej i Raportowania. oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony,możliwość pracy zdalnej,bogaty pakiet benefitów (kafeteria: karta sportowa, opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)premia roczna,elastyczny model współracy - możliwość także pracy w nowoczesnym biurze,pełen pakiet szkoleń i odpowiednie wdrożenie, wsparcie,rozwojową współpracę w międzynarodowej organizacji. zadaniaobsługa spółek w zakresie prowadzenia ksiąg i raportowania zgodnie z IFRS,zarządzanie środkami trwałymi (zobowiązania, należności, srodki trwałe, sprzedaży),procesowanie i zksięgowanie zdarzeń księgowych,uzgadnianie i analiza kont ksiegi głównej (AP, AR, środki trwałe, sprzedaży),uzgadnianie transakcji pomiędzy spółkami w ramach grupy,raportowanie (P$L, Cash Flow, Bilans) zgodnie ze standardami grupy, raporty ad-hoc,udział w projektach finansowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- chetnie w SCC, ale nie jest to wymóg,praktyczną znajomość zasad rachunkowości,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek koniecznymile widziana znajomośc programu SAPwyższego wykształcenia ekonomicznego/ksiegowego/FiR.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w zakresie zarządzania zepsołem, praca z danymi nie jest Ci obca i chcesz pracować w międznarodowym środowisku.Jeśli tak, ta praca jest właśnie dla Ciebie!oferujemyUmowa o pracę Opieka buddieg podczas wdrożenia Kompleksowy program onboardingowy Wewnętrzny katalog szkoleń i platforma e-learningowa Skandynawska kultura pracy Work-life balancezadaniaTerminowe przygotowywanie i wysyłanie raportówDotrzymywanie zgodności i terminowości wykonywanych zadańBezpośredni nadzór nad pracą podległych pracowników i ich wynikami Kontrola produktywności zespołu i pracowników Optymalizacja procesów, identyfikacja i wdrożenie procesu harmonizacji - ujednolicenie procesów Optymalizacja strutur zespołowychAnalizowanie reklamacji zgłaszanych przez klientów i wdrażanie działań zapobiegawczychAktywny udział w definiowaniu KPI/SLA dla zarządzanego obszaru Prowadzenie projektów międzywydziałowych, których celem jest usprawnienie pracy podległego zespołu oraz innego zespołu odpowiedzialnego za procesy finansowe Przeprowadzenie rocznej oceny podległych pracowników Przestrzeganie wewnętrznych regulacji, procedur, przepisów prawa i zarządzeń menedżerskich, w tym przepisów pracy, regulaminów wynagradzania i innych regulacji wewnętrznych w firmie, w tym ochrony własności intelektualnej firmy Zachowania i postawy zgodne z wartościami firmyRozwój umiejętności zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stałe samokształcenieoczekujemyDoświadczenie na stanowisku związanym z Big Data np. Data Scientist, Data Engineer/Analityk Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane w obszarze finansów Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Znajomość SAP 2 lata odpowiedniego doświadczenia w dziale finansów, najlepiej w SSC / BPO Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej Doświadczenie w transformacji procesów finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w zakresie zarządzania zepsołem, praca z danymi nie jest Ci obca i chcesz pracować w międznarodowym środowisku.Jeśli tak, ta praca jest właśnie dla Ciebie!oferujemyUmowa o pracę Opieka buddieg podczas wdrożenia Kompleksowy program onboardingowy Wewnętrzny katalog szkoleń i platforma e-learningowa Skandynawska kultura pracy Work-life balancezadaniaTerminowe przygotowywanie i wysyłanie raportówDotrzymywanie zgodności i terminowości wykonywanych zadańBezpośredni nadzór nad pracą podległych pracowników i ich wynikami Kontrola produktywności zespołu i pracowników Optymalizacja procesów, identyfikacja i wdrożenie procesu harmonizacji - ujednolicenie procesów Optymalizacja strutur zespołowychAnalizowanie reklamacji zgłaszanych przez klientów i wdrażanie działań zapobiegawczychAktywny udział w definiowaniu KPI/SLA dla zarządzanego obszaru Prowadzenie projektów międzywydziałowych, których celem jest usprawnienie pracy podległego zespołu oraz innego zespołu odpowiedzialnego za procesy finansowe Przeprowadzenie rocznej oceny podległych pracowników Przestrzeganie wewnętrznych regulacji, procedur, przepisów prawa i zarządzeń menedżerskich, w tym przepisów pracy, regulaminów wynagradzania i innych regulacji wewnętrznych w firmie, w tym ochrony własności intelektualnej firmy Zachowania i postawy zgodne z wartościami firmyRozwój umiejętności zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stałe samokształcenieoczekujemyDoświadczenie na stanowisku związanym z Big Data np. Data Scientist, Data Engineer/Analityk Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane w obszarze finansów Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Znajomość SAP 2 lata odpowiedniego doświadczenia w dziale finansów, najlepiej w SSC / BPO Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej Doświadczenie w transformacji procesów finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • mikołów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poznaj pełną księgowość pod czujnym okiem głównego księgowego! Daj sobie szansę, na objęcie jego funkcji w przyszłości. Nie zwlekaj, aplkuj! oferujemypełne wdrożenie na stanowisko głównego księgowego stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, cały etat praca od zarazpremia uznaniowa dostęp doprenumeraty branżowej bieżące szkolenia doszkolające objęcie w pełni samodzielnego stanowiska rozwój w firmie z tradycjami przyjazną atmosferę pracy  zadaniaprowadzenie pełnej księgowości polskiej Spółki w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa kontrolowanie, dekretowanie, ksigowanie danych do systemu finansowo - księgowego analiza i ocena aktualnych wyników finansowych firmy sporządzanie deklaracji VAT, CIT, AKC4Ksporządzanie zestawień finansowych do Zarządu tworzenie bilansu rocznego współpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie corocznej kontroli komunikacja i współpraca z innymi działami w celu zasygnalizowania problemów finansowych i sugerowanie ich rozwiązańoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe, kierunkoweminimum 5 lat doświadczenia w pełnej księgowości polskiej znajomość polskiej ustawy o rachunkowosci, przepisów podatkowychdoświadczenie w wspieraniu sprawozdawczości finansowej mile widziane doświaczenie w spółpracy z audytorem zewnętrznym analityczny sposób myślenia chęć do nauki Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poznaj pełną księgowość pod czujnym okiem głównego księgowego! Daj sobie szansę, na objęcie jego funkcji w przyszłości. Nie zwlekaj, aplkuj! oferujemypełne wdrożenie na stanowisko głównego księgowego stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, cały etat praca od zarazpremia uznaniowa dostęp doprenumeraty branżowej bieżące szkolenia doszkolające objęcie w pełni samodzielnego stanowiska rozwój w firmie z tradycjami przyjazną atmosferę pracy  zadaniaprowadzenie pełnej księgowości polskiej Spółki w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa kontrolowanie, dekretowanie, ksigowanie danych do systemu finansowo - księgowego analiza i ocena aktualnych wyników finansowych firmy sporządzanie deklaracji VAT, CIT, AKC4Ksporządzanie zestawień finansowych do Zarządu tworzenie bilansu rocznego współpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie corocznej kontroli komunikacja i współpraca z innymi działami w celu zasygnalizowania problemów finansowych i sugerowanie ich rozwiązańoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe, kierunkoweminimum 5 lat doświadczenia w pełnej księgowości polskiej znajomość polskiej ustawy o rachunkowosci, przepisów podatkowychdoświadczenie w wspieraniu sprawozdawczości finansowej mile widziane doświaczenie w spółpracy z audytorem zewnętrznym analityczny sposób myślenia chęć do nauki Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się częstoOferta dotyczy pracy w Żarach.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i samodzielności . Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się częstoOferta dotyczy pracy w Żarach.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i samodzielności . Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • garwolin, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz, Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy,Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany. oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego,Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz, Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy,Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany. oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego,Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaktorów, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukiwana/poszukiwany asystent ds. należności w firmie zlokalizowanej w Jaktorowie koło Grodziska MazowieckiegoJesteś osobą: komunikatywną, grającą zespołowo, dokładną, terminową i proaktywną, dyspozycyjną  w pełnym wymiarze czasu pracy oraz chcesz odbyć dołączyć do Działu Finansów – szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS, urlopy, L4)pracę od poniedzialku do piątku pracę w godzinach 8:00-16:00wynagrodzenie w zależności od doświadczenia od 3500 zł brutto - 4000 zł bruttopakiet benefitów (karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie)zadaniatelefony do klientów: potwierdzenie otrzymania faktur / status płatnościuzupełnianie raportu dotyczącego statusu płatnościkomunikacja pisemna do klientów dot. statusu płatnościoczekujemywykształcenia kierunkowego (technikum, w trakcie studiów ekonomia/finanse/rachunkowość)znajomości obsługi Excela na poziomie minimum średniozaawansowanympodstawowej znajomości języka angielskiego (A1)umiejętności obsługi komputera, w tym biegłą znajomość pakietu MS Office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukiwana/poszukiwany asystent ds. należności w firmie zlokalizowanej w Jaktorowie koło Grodziska MazowieckiegoJesteś osobą: komunikatywną, grającą zespołowo, dokładną, terminową i proaktywną, dyspozycyjną  w pełnym wymiarze czasu pracy oraz chcesz odbyć dołączyć do Działu Finansów – szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracę tymczasową (składki ZUS, urlopy, L4)pracę od poniedzialku do piątku pracę w godzinach 8:00-16:00wynagrodzenie w zależności od doświadczenia od 3500 zł brutto - 4000 zł bruttopakiet benefitów (karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie)zadaniatelefony do klientów: potwierdzenie otrzymania faktur / status płatnościuzupełnianie raportu dotyczącego statusu płatnościkomunikacja pisemna do klientów dot. statusu płatnościoczekujemywykształcenia kierunkowego (technikum, w trakcie studiów ekonomia/finanse/rachunkowość)znajomości obsługi Excela na poziomie minimum średniozaawansowanympodstawowej znajomości języka angielskiego (A1)umiejętności obsługi komputera, w tym biegłą znajomość pakietu MS Office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości zawodowe w branży Automotive!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniaprzygotowywanie budżetów, analiz finansowych oraz raportówbieżąca analiza kosztów oraz wyników operacyjnychanalizowanie rentowności według produktówwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjiwspółpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)wykształcenie wyższe kierunkoweznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą swobodną komunikację (min. B2)praktyczna wiedza z zakresu rachunkowościznajomość systemów i narzędzi finansowych (mile widziana znajomość systemu JD Edwards)bardzo dobra znajomość MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości zawodowe w branży Automotive!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniaprzygotowywanie budżetów, analiz finansowych oraz raportówbieżąca analiza kosztów oraz wyników operacyjnychanalizowanie rentowności według produktówwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjiwspółpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)wykształcenie wyższe kierunkoweznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą swobodną komunikację (min. B2)praktyczna wiedza z zakresu rachunkowościznajomość systemów i narzędzi finansowych (mile widziana znajomość systemu JD Edwards)bardzo dobra znajomość MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Aktualnie dla wrocławskiego Centrum Usług Wspólnych (SSC) poszukujemy specjalisty/specjalistki ds. księgowości z językiem niemieckim do wewnętrznego działu AP. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu ekspertów, których łączy wieloletnie doświadczenie w biznesie, pasja do zdobywania wiedzy i zorientowanie na długoterminową współpracę- aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęUbezpieczenie na życie, opiekę medyczną i kartę sportowąGodziny pracy w systemie 8-16 lub 9-17Dużą autonomię i samodzielność w działaniuPrzejrzyste ścieżki karieryProgram szkoleń wprowadzającychNiezbędne narzędzia do pracyzadaniaCodzienne wsparcie administracyjne działu zobowiązań (AP)Analizowanie dokumentów księgowychKontakt z klientem niemieckojęzycznym za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej Udział w księgowaniu faktur w wewnętrznym systemieTworzenie raportów/podsumowań na potrzeby działu oczekujemyZnajomości języka niemieckiego (min. B2) oraz języka angielskiego (min. B1)Praktycznej znajomości pakietu MS OfficePodstawowej wiedzy z obszaru finansów/księgowościProaktywności i gotowości do pracy w dynamicznym środowisku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Aktualnie dla wrocławskiego Centrum Usług Wspólnych (SSC) poszukujemy specjalisty/specjalistki ds. księgowości z językiem niemieckim do wewnętrznego działu AP. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu ekspertów, których łączy wieloletnie doświadczenie w biznesie, pasja do zdobywania wiedzy i zorientowanie na długoterminową współpracę- aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęUbezpieczenie na życie, opiekę medyczną i kartę sportowąGodziny pracy w systemie 8-16 lub 9-17Dużą autonomię i samodzielność w działaniuPrzejrzyste ścieżki karieryProgram szkoleń wprowadzającychNiezbędne narzędzia do pracyzadaniaCodzienne wsparcie administracyjne działu zobowiązań (AP)Analizowanie dokumentów księgowychKontakt z klientem niemieckojęzycznym za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej Udział w księgowaniu faktur w wewnętrznym systemieTworzenie raportów/podsumowań na potrzeby działu oczekujemyZnajomości języka niemieckiego (min. B2) oraz języka angielskiego (min. B1)Praktycznej znajomości pakietu MS OfficePodstawowej wiedzy z obszaru finansów/księgowościProaktywności i gotowości do pracy w dynamicznym środowisku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, duńskiego lidera z branży TSL, poszukujemy obecnie osoby do wsparcia nowopowstałego działu Treasury! Szukamy specjalisty, mającego cnajmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze, mającego swobodę komunikacji w języku angielskim, szukającym długofalowej współpracy w kameralnym zespole. oferujemypakiet benefitów (karta medyczna, sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie nauki języka),hybrydowy model współpracy (obecnie praca 100% zdalna, ale docelowo jesto to hybryda w proporcji 2/3),atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki, np. prezenty świąteczne,biuro w dobrze skomunikowanej lokacji- Mokotów,umowę o pracę- po okresie próbnym możliwa umowa na czas nieokreślony,sprawny procesrekrutacji- jedno spotkanie online.zadaniaCodzienne zarządzanie pulami środków pieniężnych i codzienne zadania skarbowe, takie jak: zlecenia gotówkowe i przelewy bankowe, kontrakty walutowe, raportowanie płynności, dywidendy i księgowanie udziałów, monitorowanie i zapytania w bankach wewnętrznych Odpowiedzialność za zamknięcia miesięcy związanych z działalnością treasury, takich jak: naliczanie odsetek, uzgadnianie rachunków bankowych w banku, wysyłanie wyciągów bankowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów lokalnych we wszystkich sprawach związanych z bankami wewnętrznymi, analiza dopasowania międzyfirmowego dla ruchów skarbowych,Pośredniczenie między departamentami i działaniami, które mają bezpośredni wpływ na działalność skarbową,Zarządzanie ryzykiem finansowym związanym z działalnością skarbową  Gotowość do nauki i rozwoju, podejmowania w zespole dodatkowych zadań doraźnych z działu Skarbu Grupy i Rachunkowości Grupy.oczekujemyDoświadczenia w pracy w obszarze treasury (2-4 lata)Doświadczenie w transakcjach finansowych, a najlepiej także księgowości lub chęci do nauki w tym zakresie,Wykształcenie wyższe w zakresie finansów/księgowości/bankowości  Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/ min B2  Znajomość SAP ( mile widziane) lub dowolnego międzynarodowego systemu ERPDoświadczenie z produktami finansowymi, takimi jak cash pool, podstawowe narzędzia hedgingowe i podobne rozwiązania w bankach (projekty grupowe w obszarze płatności, windykacji, naliczania odsetek)  Sprawdzona umiejętność globalnej komunikacji zarówno ze specjalistami, jak i menedżerami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, duńskiego lidera z branży TSL, poszukujemy obecnie osoby do wsparcia nowopowstałego działu Treasury! Szukamy specjalisty, mającego cnajmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze, mającego swobodę komunikacji w języku angielskim, szukającym długofalowej współpracy w kameralnym zespole. oferujemypakiet benefitów (karta medyczna, sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie nauki języka),hybrydowy model współpracy (obecnie praca 100% zdalna, ale docelowo jesto to hybryda w proporcji 2/3),atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki, np. prezenty świąteczne,biuro w dobrze skomunikowanej lokacji- Mokotów,umowę o pracę- po okresie próbnym możliwa umowa na czas nieokreślony,sprawny procesrekrutacji- jedno spotkanie online.zadaniaCodzienne zarządzanie pulami środków pieniężnych i codzienne zadania skarbowe, takie jak: zlecenia gotówkowe i przelewy bankowe, kontrakty walutowe, raportowanie płynności, dywidendy i księgowanie udziałów, monitorowanie i zapytania w bankach wewnętrznych Odpowiedzialność za zamknięcia miesięcy związanych z działalnością treasury, takich jak: naliczanie odsetek, uzgadnianie rachunków bankowych w banku, wysyłanie wyciągów bankowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów lokalnych we wszystkich sprawach związanych z bankami wewnętrznymi, analiza dopasowania międzyfirmowego dla ruchów skarbowych,Pośredniczenie między departamentami i działaniami, które mają bezpośredni wpływ na działalność skarbową,Zarządzanie ryzykiem finansowym związanym z działalnością skarbową  Gotowość do nauki i rozwoju, podejmowania w zespole dodatkowych zadań doraźnych z działu Skarbu Grupy i Rachunkowości Grupy.oczekujemyDoświadczenia w pracy w obszarze treasury (2-4 lata)Doświadczenie w transakcjach finansowych, a najlepiej także księgowości lub chęci do nauki w tym zakresie,Wykształcenie wyższe w zakresie finansów/księgowości/bankowości  Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/ min B2  Znajomość SAP ( mile widziane) lub dowolnego międzynarodowego systemu ERPDoświadczenie z produktami finansowymi, takimi jak cash pool, podstawowe narzędzia hedgingowe i podobne rozwiązania w bankach (projekty grupowe w obszarze płatności, windykacji, naliczania odsetek)  Sprawdzona umiejętność globalnej komunikacji zarówno ze specjalistami, jak i menedżerami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      dla naszego klienta - firmy z branży usług finansowych - poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa. Praca w trybie hybrydowym w Centrum Warszawy. Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, orientujesz się w przepisach prawa podatkowego i poszukujesz obecnie nowych wyzwań zawodowych - zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy)możliwość skorzystania z benefitów m.in. Medicover, OK Systemhybrydowy tryb pracy możliwość zdobycia nowego doświadczenia wygodna lokalizacja biura (Centrum Warszawy) zadaniaksięgowanie faktur zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych) i wyciągów bankowych (PLN i walutowych)rozliczaniu różnic kursowychrozliczaniu i księgowaniu delegacjikontrola dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnieńprzygotowywaniu przelewówprzygotowywaniu danych do RMBprzygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów)uzgadnianie transakcji ICO (intercompany) w grupie kapitałowejoczekujemybardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowegodoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowejpraktyczna umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AXzdolności analityczneumiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, zaangażowanie isystematyczność w wykonywaniu obowiązkówdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF)komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      dla naszego klienta - firmy z branży usług finansowych - poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa. Praca w trybie hybrydowym w Centrum Warszawy. Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, orientujesz się w przepisach prawa podatkowego i poszukujesz obecnie nowych wyzwań zawodowych - zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy)możliwość skorzystania z benefitów m.in. Medicover, OK Systemhybrydowy tryb pracy możliwość zdobycia nowego doświadczenia wygodna lokalizacja biura (Centrum Warszawy) zadaniaksięgowanie faktur zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych) i wyciągów bankowych (PLN i walutowych)rozliczaniu różnic kursowychrozliczaniu i księgowaniu delegacjikontrola dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnieńprzygotowywaniu przelewówprzygotowywaniu danych do RMBprzygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów)uzgadnianie transakcji ICO (intercompany) w grupie kapitałowejoczekujemybardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowegodoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowejpraktyczna umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AXzdolności analityczneumiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, zaangażowanie isystematyczność w wykonywaniu obowiązkówdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF)komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem ( najlepiej w dziale dispute, finance lub customer service)? komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemu? to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej szukamy kolejnej osoby do zespołu na stanowisko młodszego kierownika zespołu w dziale reklamacji.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie zespołem specjalistów ds. sporów i potrąceńobsługa złożonych zapytań od klientauczestniczenie w spotkaniach z klientami oraz rozwiązywanie sporówanalizuje złożoność procesów oraz wprowadza metodologię ich doskonaleniausprawnianie procesów oraz zwiększanie kompetencji swojego zespołuoczekujemyminimum roczne doświadczenie w zarządaniu zespołem ( preferowane branże: dispute, finanse i księgowość, customer service)wysoki poziom umiejętności obsługi klienta i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjnebardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolne do przygotowania kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem ( najlepiej w dziale dispute, finance lub customer service)? komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemu? to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej szukamy kolejnej osoby do zespołu na stanowisko młodszego kierownika zespołu w dziale reklamacji.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie zespołem specjalistów ds. sporów i potrąceńobsługa złożonych zapytań od klientauczestniczenie w spotkaniach z klientami oraz rozwiązywanie sporówanalizuje złożoność procesów oraz wprowadza metodologię ich doskonaleniausprawnianie procesów oraz zwiększanie kompetencji swojego zespołuoczekujemyminimum roczne doświadczenie w zarządaniu zespołem ( preferowane branże: dispute, finanse i księgowość, customer service)wysoki poziom umiejętności obsługi klienta i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjnebardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolne do przygotowania kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej poszukujemy doświadczonej/go kandydatki/ta na stanowisko Głównej/go Księgowej/go. Jeśli czujesz, że to dobry moment na nowe wyzwania, czekamy na Twoje CV.oferujemyZatrudnienie w oparciu o UoP lub B2BDługofalową współpracęMożliwość rozwojuMiłą atmosferę pracyzadaniaOdpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń CIT, VAT, VAT-UE, PITNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychZamykanie okresów finansowych zgodnie ze standardami firmyProwadzenie miesięcznych przeglądów kont bilansowychSprawozdawczość miesięczna, kwartalna i rocznaPrzygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznymDekretowanie i księgowanie faktur oraz wyciągów bankowychOrganizacja pracy podległego zespołuMonitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowościDokonywanie płatności złotowych i walutowych zobowiązań firmy oraz zawieranie transakcji walutowychOkresowe raportowanie do przełożonychEwidencja i rozliczenie inwestycji prowadzonych w Spółce Optymalizacja i usprawnianie procesówoczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse)Minimum 5 lat doświadczenia w firmie produkcyjnejBardzo dobrej znajomości przepisów rachunkowości, przepisów prawa podatkowegoZdolności analitycznych, zorganizowania i dbałości o szczegółyBiegłej znajomości programów biurowych MS Office, w szczególności ExcelDoświadczenia w pracy z systemami klasy ERPZnajomość systemu Symfonia - mile widzianaZnajomość języka angielskiego - mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej poszukujemy doświadczonej/go kandydatki/ta na stanowisko Głównej/go Księgowej/go. Jeśli czujesz, że to dobry moment na nowe wyzwania, czekamy na Twoje CV.oferujemyZatrudnienie w oparciu o UoP lub B2BDługofalową współpracęMożliwość rozwojuMiłą atmosferę pracyzadaniaOdpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń CIT, VAT, VAT-UE, PITNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychZamykanie okresów finansowych zgodnie ze standardami firmyProwadzenie miesięcznych przeglądów kont bilansowychSprawozdawczość miesięczna, kwartalna i rocznaPrzygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznymDekretowanie i księgowanie faktur oraz wyciągów bankowychOrganizacja pracy podległego zespołuMonitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowościDokonywanie płatności złotowych i walutowych zobowiązań firmy oraz zawieranie transakcji walutowychOkresowe raportowanie do przełożonychEwidencja i rozliczenie inwestycji prowadzonych w Spółce Optymalizacja i usprawnianie procesówoczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse)Minimum 5 lat doświadczenia w firmie produkcyjnejBardzo dobrej znajomości przepisów rachunkowości, przepisów prawa podatkowegoZdolności analitycznych, zorganizowania i dbałości o szczegółyBiegłej znajomości programów biurowych MS Office, w szczególności ExcelDoświadczenia w pracy z systemami klasy ERPZnajomość systemu Symfonia - mile widzianaZnajomość języka angielskiego - mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli znasz język angielski, szukasz stabilnej pracy w obszarze polskiej księgowości to nie możesz przejść obok tej oferty obojętnie! oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynkumożliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowegopakiet medycznyszkolenia specjalistycznepakiet socjalnydoskonałą atmosferę pracyzadaniastosowanie w Spółce zasad rachunkowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą o rachunkowościipomoc przy wdrożeniu nowego systemu klasy ERP oraz usprawnianiu procesów księgowychprowadzenie i kompletowanie ksiąg rachunkowych Spółki: dekretowanie i księgowanie dokumentów, uzgadnianie ksiąg analitycznych i syntetycznych, kontrola udokumentowania i prawidłowości ewidencji operacji, okresowe inwentaryzowanie stanów należności i zobowiązań, majątku, itp.udział w procesie zamykania miesiąca/rokuwspółpraca z Głównym Księgowym Spółki w zakresie przygotowywania raportów/deklaracji podatkowych/ sprawozdań finansowych dla potrzeb wewnętrznych Spółki oraz wymogów Grupy, w tym udział w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych,Inne prace związane z problematyką rachunkowości, sprawozdawczości i podatków, w tym z uwzględnieniem potrzeb informacji zarządczejoczekujemywykształcenie kierunkowe, preferowana rachunkowośćczynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)min. 3 lata doświadczenia na stanowisku w dziale księgowościbardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowychbardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, zaangażowanieumiejętność pracy zespołowejznajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli znasz język angielski, szukasz stabilnej pracy w obszarze polskiej księgowości to nie możesz przejść obok tej oferty obojętnie! oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynkumożliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowegopakiet medycznyszkolenia specjalistycznepakiet socjalnydoskonałą atmosferę pracyzadaniastosowanie w Spółce zasad rachunkowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą o rachunkowościipomoc przy wdrożeniu nowego systemu klasy ERP oraz usprawnianiu procesów księgowychprowadzenie i kompletowanie ksiąg rachunkowych Spółki: dekretowanie i księgowanie dokumentów, uzgadnianie ksiąg analitycznych i syntetycznych, kontrola udokumentowania i prawidłowości ewidencji operacji, okresowe inwentaryzowanie stanów należności i zobowiązań, majątku, itp.udział w procesie zamykania miesiąca/rokuwspółpraca z Głównym Księgowym Spółki w zakresie przygotowywania raportów/deklaracji podatkowych/ sprawozdań finansowych dla potrzeb wewnętrznych Spółki oraz wymogów Grupy, w tym udział w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych,Inne prace związane z problematyką rachunkowości, sprawozdawczości i podatków, w tym z uwzględnieniem potrzeb informacji zarządczejoczekujemywykształcenie kierunkowe, preferowana rachunkowośćczynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)min. 3 lata doświadczenia na stanowisku w dziale księgowościbardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowychbardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, zaangażowanieumiejętność pracy zespołowejznajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 57 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.