You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 51

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (pierwsza umowa do końca września 22')możliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum) zadaniaDoświadczenie w księgowaniu:faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów),wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentówoczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowościdoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowośćbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowegopraktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (pierwsza umowa do końca września 22')możliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum) zadaniaDoświadczenie w księgowaniu:faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów),wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentówoczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowościdoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowośćbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowegopraktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym bądz zdalnympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość lub pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego min. B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym bądz zdalnympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość lub pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego min. B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku na kierunku finanse i rachunkowość?A może ukończyłeś KKZ?Znasz język angielski i chciałbyś związać swoją przyszłość z branżą finansową, ale nie wiesz od czego zacząć?Jesteśmy tu dla Ciebie!Porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery w duchu Human Forward!Zaaplikuj swoje CV a nasz konsultant się do Ciebie odezwie :)   oczekujemyznajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku na kierunku finanse i rachunkowość?A może ukończyłeś KKZ?Znasz język angielski i chciałbyś związać swoją przyszłość z branżą finansową, ale nie wiesz od czego zacząć?Jesteśmy tu dla Ciebie!Porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery w duchu Human Forward!Zaaplikuj swoje CV a nasz konsultant się do Ciebie odezwie :)   oczekujemyznajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy (potem już praca stała)możliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaweryfikacja zgodności z normami i przepisami dotyczącymi rachunkowości (PZR, MSSF, przepisy lokalne)utrzymanie procesów kontroli, alokacji, rejestracji i fizycznej weryfikacji środków trwałychwspieranie lokalnych ORU i Infosys w dostarczaniu dokładnych i terminowych danych na potrzeby konsolidacji i sprawozdawczości grupy (miesiąc)dostarczanie dokładnych i terminowych danych do raportów fiskalnych i innych wymagańwykonywanie prac związanych z kontrolą wewnętrzną zgodnie z narzędziem Standard Kontroli Wewnętrznej (ICS)oczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)5 lat doświadczenia w księgowościumiejętności analizowania bilansu ogólnego i identyfikowania możliwości usprawnieniaznajomości procesów E2Ezdolności adapcyjnych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy (potem już praca stała)możliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaweryfikacja zgodności z normami i przepisami dotyczącymi rachunkowości (PZR, MSSF, przepisy lokalne)utrzymanie procesów kontroli, alokacji, rejestracji i fizycznej weryfikacji środków trwałychwspieranie lokalnych ORU i Infosys w dostarczaniu dokładnych i terminowych danych na potrzeby konsolidacji i sprawozdawczości grupy (miesiąc)dostarczanie dokładnych i terminowych danych do raportów fiskalnych i innych wymagańwykonywanie prac związanych z kontrolą wewnętrzną zgodnie z narzędziem Standard Kontroli Wewnętrznej (ICS)oczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)5 lat doświadczenia w księgowościumiejętności analizowania bilansu ogólnego i identyfikowania możliwości usprawnieniaznajomości procesów E2Ezdolności adapcyjnych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Pracuj w centrum usług wspólnych i rozwiń swoje zawodowe skrzydła! Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym?Oferta na start w międzynarodowej firmie!Lokalizacja: ul. Dubois, Wrocławoferujemystawkę wynagrodzenia od 4500 zł brutto miesięcznie możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży finansowejzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaweryfikacja i księgowanie dokumentów finansowychterminowe i dokładne przetwarzanie transakcji księgowychzapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznegoraportowanie oczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (min. B2)mile widziane wykształcenie kierunkowe: księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewneznajomości narzędzi MS Officezanteresowania w obszarze finansów, ekonomii, księgowości jako dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pracuj w centrum usług wspólnych i rozwiń swoje zawodowe skrzydła! Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym?Oferta na start w międzynarodowej firmie!Lokalizacja: ul. Dubois, Wrocławoferujemystawkę wynagrodzenia od 4500 zł brutto miesięcznie możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży finansowejzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaweryfikacja i księgowanie dokumentów finansowychterminowe i dokładne przetwarzanie transakcji księgowychzapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznegoraportowanie oczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (min. B2)mile widziane wykształcenie kierunkowe: księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewneznajomości narzędzi MS Officezanteresowania w obszarze finansów, ekonomii, księgowości jako dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze Pakiet MS Office? Poszukujesz pracy biurowej? Jeśli tak to aplikuj!Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko asystent/-ka w dziale księgowości.Lokalizacja: Gdańsk.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,elastyczne godziny/dni pracy, jeśli potrzebujesz lub pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią,śniadania, owoce i pyszną kawę :),pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną).zadaniaobsługa poczty przychodzącej dotyczącej działu kosztów,księgowanie i weryfikowanie faktur towarowych,dbanie o terminowe płatności dla dostawców,uzgadnianie kont dostawców zgodnie z zakresem odpowiedzialności przyjętym w zespole,rozpatrywanie wezwań do zapłaty i innej korespondencji,segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znajomość zasad rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość)dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B1 (praca w stałym kontakcie emailowym z obcojęzycznymi osobami),mile widziana znajomość SAP R/3.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze Pakiet MS Office? Poszukujesz pracy biurowej? Jeśli tak to aplikuj!Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko asystent/-ka w dziale księgowości.Lokalizacja: Gdańsk.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,elastyczne godziny/dni pracy, jeśli potrzebujesz lub pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią,śniadania, owoce i pyszną kawę :),pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną).zadaniaobsługa poczty przychodzącej dotyczącej działu kosztów,księgowanie i weryfikowanie faktur towarowych,dbanie o terminowe płatności dla dostawców,uzgadnianie kont dostawców zgodnie z zakresem odpowiedzialności przyjętym w zespole,rozpatrywanie wezwań do zapłaty i innej korespondencji,segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znajomość zasad rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość)dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B1 (praca w stałym kontakcie emailowym z obcojęzycznymi osobami),mile widziana znajomość SAP R/3.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem ( najlepiej w dziale dispute, finance lub customer service)? komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemu? to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej szukamy kolejnej osoby do zespołu na stanowisko młodszego kierownika zespołu w dziale reklamacji.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie zespołem specjalistów ds. sporów i potrąceńobsługa złożonych zapytań od klientauczestniczenie w spotkaniach z klientami oraz rozwiązywanie sporówanalizuje złożoność procesów oraz wprowadza metodologię ich doskonaleniausprawnianie procesów oraz zwiększanie kompetencji swojego zespołuoczekujemyminimum roczne doświadczenie w zarządaniu zespołem ( preferowane branże: dispute, finanse i księgowość, customer service)wysoki poziom umiejętności obsługi klienta i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjnebardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolne do przygotowania kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem ( najlepiej w dziale dispute, finance lub customer service)? komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci problemu? to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej szukamy kolejnej osoby do zespołu na stanowisko młodszego kierownika zespołu w dziale reklamacji.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniazarządzanie zespołem specjalistów ds. sporów i potrąceńobsługa złożonych zapytań od klientauczestniczenie w spotkaniach z klientami oraz rozwiązywanie sporówanalizuje złożoność procesów oraz wprowadza metodologię ich doskonaleniausprawnianie procesów oraz zwiększanie kompetencji swojego zespołuoczekujemyminimum roczne doświadczenie w zarządaniu zespołem ( preferowane branże: dispute, finanse i księgowość, customer service)wysoki poziom umiejętności obsługi klienta i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjnebardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolne do przygotowania kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sułaszewo, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czeka na Ciebie bardzo ciekawa i rozwojowa praca u globalnego gracza na rynku! Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze kontrolingu i posługujesz się językiem angielskim, a praca w międzynarodowym środowisku brzmi interesująco koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie, będącej liderem w swojej branżybogaty pakiet benefitów finansowanych tj prywatna opieka medyczna, karta sportowa, program emerytalny, ubezpieczenie, możliwość korzystania z funduszu socjalnego, zniżki na produkty firmoweudział szkoleniach doszkalajacych, warsztatach, wyjazdach integracyjnychmożliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniaanaliza danych oraz cykliczne raportowanie wynikówwyjaśnianie odchyleń wyników od założeń budżetowychprzygotowywanie prognoz, planów, kalkulacjimonitoring kosztów i KPI’s operacyjnychautomatyzacja procesów raportowaniaudział w projektach lokalnych i korporacyjnych oraz ich wsparcie w obszarze finansowymwspółpraca z działami na różnych szczeblach w organizacjioczekujemydoświadczenia w obszarze kontrolingu/analiz - preferowana firma produkcyjnadobrej znajomości języka angielskiego - środowisko międzynarodowewykształcenia wyższego (preferowane - finanse, ekonomia, rachunkowość)znajomości zasad rachunkowości zarządczej i budżetowaniabiegłości w posługiwaniu się MS Exceldoskonałych umiejętności analitycznychumiejętności współpracy na wszystkich szczeblach organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czeka na Ciebie bardzo ciekawa i rozwojowa praca u globalnego gracza na rynku! Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze kontrolingu i posługujesz się językiem angielskim, a praca w międzynarodowym środowisku brzmi interesująco koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie, będącej liderem w swojej branżybogaty pakiet benefitów finansowanych tj prywatna opieka medyczna, karta sportowa, program emerytalny, ubezpieczenie, możliwość korzystania z funduszu socjalnego, zniżki na produkty firmoweudział szkoleniach doszkalajacych, warsztatach, wyjazdach integracyjnychmożliwość pracy w systemie hybrydowymzadaniaanaliza danych oraz cykliczne raportowanie wynikówwyjaśnianie odchyleń wyników od założeń budżetowychprzygotowywanie prognoz, planów, kalkulacjimonitoring kosztów i KPI’s operacyjnychautomatyzacja procesów raportowaniaudział w projektach lokalnych i korporacyjnych oraz ich wsparcie w obszarze finansowymwspółpraca z działami na różnych szczeblach w organizacjioczekujemydoświadczenia w obszarze kontrolingu/analiz - preferowana firma produkcyjnadobrej znajomości języka angielskiego - środowisko międzynarodowewykształcenia wyższego (preferowane - finanse, ekonomia, rachunkowość)znajomości zasad rachunkowości zarządczej i budżetowaniabiegłości w posługiwaniu się MS Exceldoskonałych umiejętności analitycznychumiejętności współpracy na wszystkich szczeblach organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w finansach? Poszukujesz pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Aplikuj na stanowisko Specjalisty ds. Kontrolingu!oferujemypakiet medycznykartę sportowąbonusy/dofinansowania świąteczneumowę o pracę lub B2Brealny wpływ na rozwój zespołu oraz całej firmy zadaniauczestnictwo w przygotowywaniu kalkulacji i analiz m.in.: kosztów w ujęciu rodzajowym i funkcjonalnym w wyznaczonym obszarzemonitorowanie odchyleń i dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczejprzygotowywanie raportów i analiz dotyczących wyników finansowych wraz z komentarzamiprzygotowanie raportów aktywności i efektywności sprzedażowej dla potrzeb działu sprzedażyuczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu oraz kontrola realizacji tych planówprzygotowanie innych bieżących raportów kontrola spójności danych w systemach analityczno-księgowychuczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca - analizy, uzgodnieniaoczekujemyco najmniej 2-letniego doświadczenia w dziale kontrolingu, analiz lub audytu finansowegobardzo dobrej znajomości pakietu MS office- zwłaszcza Excel znajomości systemów SQLwykształcenia wyższego (ekonamia, finanse, rachunkowość, matematyka, analityka)poczucia odpowiedzialności za powierzone zadaniadbałości o wysoką jakość realizowanych zadańinicjatywy oraz zaangażowania znajomości PowerBI (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w finansach? Poszukujesz pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Aplikuj na stanowisko Specjalisty ds. Kontrolingu!oferujemypakiet medycznykartę sportowąbonusy/dofinansowania świąteczneumowę o pracę lub B2Brealny wpływ na rozwój zespołu oraz całej firmy zadaniauczestnictwo w przygotowywaniu kalkulacji i analiz m.in.: kosztów w ujęciu rodzajowym i funkcjonalnym w wyznaczonym obszarzemonitorowanie odchyleń i dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczejprzygotowywanie raportów i analiz dotyczących wyników finansowych wraz z komentarzamiprzygotowanie raportów aktywności i efektywności sprzedażowej dla potrzeb działu sprzedażyuczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu oraz kontrola realizacji tych planówprzygotowanie innych bieżących raportów kontrola spójności danych w systemach analityczno-księgowychuczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca - analizy, uzgodnieniaoczekujemyco najmniej 2-letniego doświadczenia w dziale kontrolingu, analiz lub audytu finansowegobardzo dobrej znajomości pakietu MS office- zwłaszcza Excel znajomości systemów SQLwykształcenia wyższego (ekonamia, finanse, rachunkowość, matematyka, analityka)poczucia odpowiedzialności za powierzone zadaniadbałości o wysoką jakość realizowanych zadańinicjatywy oraz zaangażowania znajomości PowerBI (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby kolejnym przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów z siedzibą w Szczecinie poszukujemy osób na stanowisko księgowego w dziale AR.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym praca zdalnazadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalnerezerwacja zniżek zakupowych od kontrahentów (lokalnie, UE i spoza UE)analiza i uzgodnienie sald i rozliczeńprzygotowanie notatek korygującychpotwierdzenie sald i uzgodnienie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościuzgadnianie zwrotów RMAprzeprowadzanie kojarzenia trójstronnego dla zobowiązań niehandlowych i międzyfirmowychgenerowanie raportów zamknięcia miesiącaoczekujemydoświadczenie w księgowościdoświadczenie w obsłudze procesu rozliczeniowego mile widzianewyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby kolejnym przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów z siedzibą w Szczecinie poszukujemy osób na stanowisko księgowego w dziale AR.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym praca zdalnazadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalnerezerwacja zniżek zakupowych od kontrahentów (lokalnie, UE i spoza UE)analiza i uzgodnienie sald i rozliczeńprzygotowanie notatek korygującychpotwierdzenie sald i uzgodnienie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościuzgadnianie zwrotów RMAprzeprowadzanie kojarzenia trójstronnego dla zobowiązań niehandlowych i międzyfirmowychgenerowanie raportów zamknięcia miesiącaoczekujemydoświadczenie w księgowościdoświadczenie w obsłudze procesu rozliczeniowego mile widzianewyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze znasz języki francuski i angielski? Nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi?Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu zaawansowanymznajomość języka angielskiego w stopniu dobrymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dobrze znasz języki francuski i angielski? Nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi?Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu zaawansowanymznajomość języka angielskiego w stopniu dobrymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli studiujesz ekonomię/finanse i zastanawiasz się, gdzie mógłbyś zdobyć swoje piewrsze doświadczenia - zapoznaj się z ofertą. Gwarantujemy szybki proces rekrutacji i pracę w znanej firmie, która dla wielu stała się trampoliną zawodową. oferujemyumowę o prace tymczasową (miesiąc próbny z możliwościa przedłużenia),pracę hybrydową,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta sportowapraca w znanej, miedzynarodowej organizacji,możliwość wsparcia i rozwoju - idealne dla osób wchodzących na rynek pracy.zadaniaAktywne monitorowanie sald klientów oraz kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientówWyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientamiWspółpraca z Biurem Obsługi Sprzedaży oraz Działem APKontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należnościNadzorowanie realizacji postanowień polityk kredytowych dla klientów, m.in. poprzez: negocjacje i ustalanie harmonogramów spłat klientów, blokadę klientów opóźniających się z regulowaniem należnościRaportowanie stanu należności w różnych przekrojach w zależności od charakterystyki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i FinansowegoRozliczanie i alokacja przelewów bankowychRealizacja zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyWykształcenie wyższe/licencjat ekonomiczne lub w trakcie studiówPodstawy znajomości zasad księgowościDobra znajomość Pakietu MS Office (w tym Excel)Umiejętności analityczneDobre umiejętności komunikacyjneDokładność i rzetelność, umiejętność pracy w zespoleUmiejętność planowania i organizacji pracyJ. angielski komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli studiujesz ekonomię/finanse i zastanawiasz się, gdzie mógłbyś zdobyć swoje piewrsze doświadczenia - zapoznaj się z ofertą. Gwarantujemy szybki proces rekrutacji i pracę w znanej firmie, która dla wielu stała się trampoliną zawodową. oferujemyumowę o prace tymczasową (miesiąc próbny z możliwościa przedłużenia),pracę hybrydową,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta sportowapraca w znanej, miedzynarodowej organizacji,możliwość wsparcia i rozwoju - idealne dla osób wchodzących na rynek pracy.zadaniaAktywne monitorowanie sald klientów oraz kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientówWyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientamiWspółpraca z Biurem Obsługi Sprzedaży oraz Działem APKontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należnościNadzorowanie realizacji postanowień polityk kredytowych dla klientów, m.in. poprzez: negocjacje i ustalanie harmonogramów spłat klientów, blokadę klientów opóźniających się z regulowaniem należnościRaportowanie stanu należności w różnych przekrojach w zależności od charakterystyki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i FinansowegoRozliczanie i alokacja przelewów bankowychRealizacja zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyWykształcenie wyższe/licencjat ekonomiczne lub w trakcie studiówPodstawy znajomości zasad księgowościDobra znajomość Pakietu MS Office (w tym Excel)Umiejętności analityczneDobre umiejętności komunikacyjneDokładność i rzetelność, umiejętność pracy w zespoleUmiejętność planowania i organizacji pracyJ. angielski komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów do działu zakupów. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca z danymi i umiejętności analityczne są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków)pracę hybrydowąpracę od poniedziałku do piątkuzadaniaPrzygotowywanie analiz i rozliczeń zakupionych materiałówNadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówWsparcie w zakresie narzędzi do zamówień oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegodostępności od zarazdostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania , planowania i/lub analityki danych  będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów do działu zakupów. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca z danymi i umiejętności analityczne są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków)pracę hybrydowąpracę od poniedziałku do piątkuzadaniaPrzygotowywanie analiz i rozliczeń zakupionych materiałówNadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówWsparcie w zakresie narzędzi do zamówień oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegodostępności od zarazdostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania , planowania i/lub analityki danych  będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tczew, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy chcesz pracować w firmie, której zależy?Czy chcesz pracować w firmie, która opracowuje produkty poprawiające jakość życia?Naszym klientem jest wiodący skandynawski producent rozwiązań i urządzeń zapewniających mobilność. Od ponad czterdziestu lat firma ta opracowuje produkty i usługi, które stwarzają możliwości poprawy życia i spełniania marzeń. Wszystkie produkty mają jedną wspólną rzecz - są najlepsze w aspekcie jakości, prostoty, funkcjonalności, niezawodności i wzornictwa jakie rynek może zaoferować. Firma mojego klienta oferuje pełne wyzwań zawodowych, dynamiczne i nastawione nawspółpracę środowisko pracy!oferujemy- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- stabilność zatrudnienia- umowę o pracę- możliwości rozwoju- nastwiawione na współpracę środowisko pracy zadania- pomoc w przygotowaniach sprawozdań finansowych- pomoc w przygotowywaniu raportów cash flow- uzgadnianie kont walutowych- uzgadnianie transakcji w systemie ERP poprzez porównywanie i koordynowanie danych-  monitorowanie odchyleń w zleceniach produkcyjnych i transakcjach magazynowych- rekomendowanie działań poprzez analizę i interpretacje danych oraz dokonywanie analiz porównawczych - wspieranie organizacji w analizach ad hoc- kalkulacja cen standardowych według modelu kosztorysowegooczekujemy- minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w branży FMCG- bardzo dobrej znajmości Excela- rozwiniętej znajomości SQL- znajomości języka angielskiego na poziomie B2- wykształcenia kierunkowego: matematyka, ekonomia, finanse, statystyka, informatyka, itp.- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów- systematycznego podejścia do pracy- skrupulatności, zwracania uwagi na szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy chcesz pracować w firmie, której zależy?Czy chcesz pracować w firmie, która opracowuje produkty poprawiające jakość życia?Naszym klientem jest wiodący skandynawski producent rozwiązań i urządzeń zapewniających mobilność. Od ponad czterdziestu lat firma ta opracowuje produkty i usługi, które stwarzają możliwości poprawy życia i spełniania marzeń. Wszystkie produkty mają jedną wspólną rzecz - są najlepsze w aspekcie jakości, prostoty, funkcjonalności, niezawodności i wzornictwa jakie rynek może zaoferować. Firma mojego klienta oferuje pełne wyzwań zawodowych, dynamiczne i nastawione nawspółpracę środowisko pracy!oferujemy- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- stabilność zatrudnienia- umowę o pracę- możliwości rozwoju- nastwiawione na współpracę środowisko pracy zadania- pomoc w przygotowaniach sprawozdań finansowych- pomoc w przygotowywaniu raportów cash flow- uzgadnianie kont walutowych- uzgadnianie transakcji w systemie ERP poprzez porównywanie i koordynowanie danych-  monitorowanie odchyleń w zleceniach produkcyjnych i transakcjach magazynowych- rekomendowanie działań poprzez analizę i interpretacje danych oraz dokonywanie analiz porównawczych - wspieranie organizacji w analizach ad hoc- kalkulacja cen standardowych według modelu kosztorysowegooczekujemy- minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w branży FMCG- bardzo dobrej znajmości Excela- rozwiniętej znajomości SQL- znajomości języka angielskiego na poziomie B2- wykształcenia kierunkowego: matematyka, ekonomia, finanse, statystyka, informatyka, itp.- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych- umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów- systematycznego podejścia do pracy- skrupulatności, zwracania uwagi na szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie w sporządzaniu raportów sprzedaży,Wsparcie w raportowaniu i kontroli kosztów operacyjnych,Wsparcie podczas procesu zamknięcia miesiąca oraz procesów planistycznych,Wsparcie zespołu analiz w bieżącym przygotowywaniu raportów finansowych,Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu.oczekujemyWykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych (najlepiej 4-5 tego roku),Znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym,Znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,Umiejętności analityczne,Skrupulatność, dokładność, rzetelność,Umiejętności komunikacyjne i budowania relacji,Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie w sporządzaniu raportów sprzedaży,Wsparcie w raportowaniu i kontroli kosztów operacyjnych,Wsparcie podczas procesu zamknięcia miesiąca oraz procesów planistycznych,Wsparcie zespołu analiz w bieżącym przygotowywaniu raportów finansowych,Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu.oczekujemyWykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych (najlepiej 4-5 tego roku),Znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym,Znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,Umiejętności analityczne,Skrupulatność, dokładność, rzetelność,Umiejętności komunikacyjne i budowania relacji,Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posługujesz się j. włoskim oraz masz pierwsze doświadczenie w obszarze księgowania należności, aplikujoferujemyCiekawą, pełną wyzwań zawodowych pracę w międzynarodowym środowisku;Przyjazną atmosferę pracy;Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, aktywności sportowe i wiele więcej);Szkolenia językowe;zadaniaWsparcie procesu zarządzania należnościami, w tym kontrola należności i raportowanie kluczowych wskaźników;Monitorowanie i egzekucja należności przychodzących;Uzgadanianie i rozliczanie należności, stanów kont oraz sald podległych;Wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności;Ściśła współpraca z działem obsługi klienta w całej Europie, mająca na celu wsparcie naszych klientów na jak najwyższym poziomie;Wysoka efektywność pracy i sprawna obsługa procesów związanych z zarządzaniem należnościami;Uzgadnianie sald wewnątrz firmowych;Tworzenie tygodniowych oraz miesięcznych raportów finansowych i zarządczych.oczekujemyDoświadczenie w dziale księgowości bądź w SSC w dziale AR (min. 1 rok);Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min. B2) oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;Bardzo dobra znajomość programu Excel;Samodzielność i odpowiedzialność;Umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli posługujesz się j. włoskim oraz masz pierwsze doświadczenie w obszarze księgowania należności, aplikujoferujemyCiekawą, pełną wyzwań zawodowych pracę w międzynarodowym środowisku;Przyjazną atmosferę pracy;Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, aktywności sportowe i wiele więcej);Szkolenia językowe;zadaniaWsparcie procesu zarządzania należnościami, w tym kontrola należności i raportowanie kluczowych wskaźników;Monitorowanie i egzekucja należności przychodzących;Uzgadanianie i rozliczanie należności, stanów kont oraz sald podległych;Wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności;Ściśła współpraca z działem obsługi klienta w całej Europie, mająca na celu wsparcie naszych klientów na jak najwyższym poziomie;Wysoka efektywność pracy i sprawna obsługa procesów związanych z zarządzaniem należnościami;Uzgadnianie sald wewnątrz firmowych;Tworzenie tygodniowych oraz miesięcznych raportów finansowych i zarządczych.oczekujemyDoświadczenie w dziale księgowości bądź w SSC w dziale AR (min. 1 rok);Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min. B2) oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;Bardzo dobra znajomość programu Excel;Samodzielność i odpowiedzialność;Umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby kolejnym przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów z siedzibą w Szczecinie poszukujemy osób na stanowisko księgowego w dziale AR.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym praca zdalnazadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalnerezerwacja zniżek zakupowych od kontrahentów (lokalnie, UE i spoza UE)analiza i uzgodnienie sald i rozliczeńprzygotowanie notatek korygującychpotwierdzenie sald i uzgodnienie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościuzgadnianie zwrotów RMAprzeprowadzanie kojarzenia trójstronnego dla zobowiązań niehandlowych i międzyfirmowychgenerowanie raportów zamknięcia miesiącaoczekujemydoświadczenie w księgowościdoświadczenie w obsłudze procesu rozliczeniowego mile widzianewyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w księgowości? Znasz dobrze język angielski i chcesz żeby kolejnym przystankiem w Twojej zawodowej podróży była międzynarodowa korporacja? Tak?! To świetnie się składa!Dla jednego z naszych największych klientów z siedzibą w Szczecinie poszukujemy osób na stanowisko księgowego w dziale AR.oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy)benefity: opieka medyczna i pakiet Multisportmożliwości szkoleniowe i rozwojowemożliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmiepo okresie wdrożeniowym praca zdalnazadaniaksięgowanie faktur towarowych, not kredytowych na towary zagraniczne i lokalnerezerwacja zniżek zakupowych od kontrahentów (lokalnie, UE i spoza UE)analiza i uzgodnienie sald i rozliczeńprzygotowanie notatek korygującychpotwierdzenie sald i uzgodnienie rozrachunkówuzgodnienie zamówienia zakupu, wyjaśnienie rozbieżnościuzgadnianie zwrotów RMAprzeprowadzanie kojarzenia trójstronnego dla zobowiązań niehandlowych i międzyfirmowychgenerowanie raportów zamknięcia miesiącaoczekujemydoświadczenie w księgowościdoświadczenie w obsłudze procesu rozliczeniowego mile widzianewyższe wykształcenie w dziedzinie finansówdobra znajomość języka angielskiegoznajomość SAP będzie atutemdobra znajomość MS Office- zwłaszcza ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? To Ciebie szukamy, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowymświetną atmosferę i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)pierwszych doświadczeń w pracy z Excelemmile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? To Ciebie szukamy, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowymświetną atmosferę i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)pierwszych doświadczeń w pracy z Excelemmile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kędzierzyn-koźle, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie poruszasz się w arkuszu kalkulayjnym Excel? Znasz język angielski, a może nawet niemiecki? Cenisz sobie dobrą atmosferę z miejscu pracy? Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w obszarze controllingu? Świetnie! Ta oferta czeka własnie na Ciebie.  oferujemypraca od zaraz umowa o pracę, na cały etat możliwość rozwoju osobistego i szkoleń za granicą interesującą pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, dbającej o zrównoważony rozwój pracę w międzynarodowym środowisku pakiet medyczny dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego owocowy wtorek prezenty świąteczne i urodzinowe inne benefity pozapłacowe miła atmosfera pracy w stabilnym zespole ZnaZnaZzadaniaprzygotowywanie raportów, prognoz, analiz analiza rentowności produktów analiza i prezentacja miesięcznych wyników oraz interpretacja odchyleń ścisła współpraca z działami księgowości, sprzedaży, zaopatrzenia i produkcji kontrola i inicjowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów identyfikacja obszarów do poprawy i proponowanie usprawnień oczekujemywykształcenie wyższe (preferowane kierunki matematyczne, ekonomia)minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku znajomość zagadnień z zakresu finansów, przedsiębiorstwa i rachunkowości wysoko rozwinięte zdolności analityczne samodzielność i wysoka motywacja do pracy komunikatywność, dobra organizacja pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym (B1/B2)bardzi dobra obsługa MS Excel dobra znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Swobodnie poruszasz się w arkuszu kalkulayjnym Excel? Znasz język angielski, a może nawet niemiecki? Cenisz sobie dobrą atmosferę z miejscu pracy? Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w obszarze controllingu? Świetnie! Ta oferta czeka własnie na Ciebie.  oferujemypraca od zaraz umowa o pracę, na cały etat możliwość rozwoju osobistego i szkoleń za granicą interesującą pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, dbającej o zrównoważony rozwój pracę w międzynarodowym środowisku pakiet medyczny dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego owocowy wtorek prezenty świąteczne i urodzinowe inne benefity pozapłacowe miła atmosfera pracy w stabilnym zespole ZnaZnaZzadaniaprzygotowywanie raportów, prognoz, analiz analiza rentowności produktów analiza i prezentacja miesięcznych wyników oraz interpretacja odchyleń ścisła współpraca z działami księgowości, sprzedaży, zaopatrzenia i produkcji kontrola i inicjowanie działań w zakresie optymalizacji kosztów identyfikacja obszarów do poprawy i proponowanie usprawnień oczekujemywykształcenie wyższe (preferowane kierunki matematyczne, ekonomia)minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku znajomość zagadnień z zakresu finansów, przedsiębiorstwa i rachunkowości wysoko rozwinięte zdolności analityczne samodzielność i wysoka motywacja do pracy komunikatywność, dobra organizacja pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym (B1/B2)bardzi dobra obsługa MS Excel dobra znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Do you believe that innovation and science can help people achieve more, feel better and live longer? Is it important for you that your work is meaningful? Join GSK, the world's leading healthcare company.oferujemyPossibility of participating in trainings and enhancing skills,Possibilities of development within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focus on consumer needs,Casual work contract,26 PLN gross per hour,RandstadPlus - benefit system (sport card, private health care, discounts on online shopping).zadania•    Be involved in different initiatives and business processes, and preparing documentation•    Support business team with administrative tasks •    Other tasks and responsibilities assigned by Tech Lead oczekujemy• Educational Background: Financial / Accountancy / Administrative degree equivalent or higher.•    Good at English in both communication and documentation•    Good at PC installation, Word, Excel, PowerPoint, OneDrive•    Hands-on experience in developing a project (preferred)•    A collaborative spirit with ability to communicate with various stakeholders•    Awareness and ability to work within culturally diverse teams•    Result oriented and compliance mindsetAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you believe that innovation and science can help people achieve more, feel better and live longer? Is it important for you that your work is meaningful? Join GSK, the world's leading healthcare company.oferujemyPossibility of participating in trainings and enhancing skills,Possibilities of development within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focus on consumer needs,Casual work contract,26 PLN gross per hour,RandstadPlus - benefit system (sport card, private health care, discounts on online shopping).zadania•    Be involved in different initiatives and business processes, and preparing documentation•    Support business team with administrative tasks •    Other tasks and responsibilities assigned by Tech Lead oczekujemy• Educational Background: Financial / Accountancy / Administrative degree equivalent or higher.•    Good at English in both communication and documentation•    Good at PC installation, Word, Excel, PowerPoint, OneDrive•    Hands-on experience in developing a project (preferred)•    A collaborative spirit with ability to communicate with various stakeholders•    Awareness and ability to work within culturally diverse teams•    Result oriented and compliance mindsetAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tomaszów mazowiecki, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie ? Jesteś dyspozycyjna/y od 1.06 w pełnym wymiarze czasu pracy? Lubisz pracę z dokumentami? Chcesz  zdobyć doświadczenie w dużej korporacji? miejsce pracy : Tomaszów Mazowiecki oferujemyzatrudnienie na staż od 1.06 do 30.09.2022stawka 3600 bruttomożliwość  zdobycia doświadczenia w dużej firmie terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca moje wsparcie:)zadaniawerfikacja  dokumentów sprzedażowych wprowadzanie do wewnętrznego systemu kontakt z klientem w razie niejasności oczekujemymile widziane wykształcenie w zakresie finansów / ekonomii / rachunkowościdyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie ? Jesteś dyspozycyjna/y od 1.06 w pełnym wymiarze czasu pracy? Lubisz pracę z dokumentami? Chcesz  zdobyć doświadczenie w dużej korporacji? miejsce pracy : Tomaszów Mazowiecki oferujemyzatrudnienie na staż od 1.06 do 30.09.2022stawka 3600 bruttomożliwość  zdobycia doświadczenia w dużej firmie terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiąca moje wsparcie:)zadaniawerfikacja  dokumentów sprzedażowych wprowadzanie do wewnętrznego systemu kontakt z klientem w razie niejasności oczekujemymile widziane wykształcenie w zakresie finansów / ekonomii / rachunkowościdyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      If you are fluent in English, have experience in financial transformation and percive yourself as a goal-oriented person - don't wait any longer and apply to us!  oferujemypersonal and professional developmentdevelopment programs, external courses, education & certificates co-fundingtraining and development platform and virtual trainingsworking with the latest technology solutions in the business serviceswork in a cooperative team of experts and professionals in a great atmospherelack of dress codecontract for an indefinite period from the beginning of your employmentprivate medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential termsprivate life insuranceaccess to Inspiro Audiobooks & Naisoffices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parkingzadaniaparticipate in the process and technology transformation projects within Financeact as a Project Stream Leadprepare and own certain project deliverables related to documentation of identified process challenges, potential improvements and benefits, business requirement documents, solution documents, technical designs, benchmarking report outconduct Quality Assurance on the deliverables developed by junior team membersoperate at the level of Subject Matter Expert and trustful advisor for client within the area of expertisekeep abreast of technology, their strengths and weaknesses and suggest process and technology related improvements within the given area of expertiseanalyze data and information received from Client, utilize your process and technology expertise to provide improvement recommendations to steer clients in their transformation journeyunder limited supervision and guidance of project manager - make convincing presentations and put own ideas forward to Clientactively support development of company transformational assets and methodsoczekujemyproven experience in finance transformation (at least 4 years) and very strong end to end process knowledge within finance with very good understanding of GBS/SSC/BPOexperience in process design and documentation preparationexperience in process mapping in Visio, Business Optix, Aris (or similar) including BPMN notation awarenesscontinuous Improvement and Innovation mindset with proven benefits deliveredexperience in project type of work, with frequent Client interactionsexperience in facilitating workshops and meetingsknowledge and experience in at least one of the ERPs: S4H, SAP ECC or Oraclevery good understanding and/or implementation experience of finance technologiesfluent spoken and written EnglishAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      If you are fluent in English, have experience in financial transformation and percive yourself as a goal-oriented person - don't wait any longer and apply to us!  oferujemypersonal and professional developmentdevelopment programs, external courses, education & certificates co-fundingtraining and development platform and virtual trainingsworking with the latest technology solutions in the business serviceswork in a cooperative team of experts and professionals in a great atmospherelack of dress codecontract for an indefinite period from the beginning of your employmentprivate medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential termsprivate life insuranceaccess to Inspiro Audiobooks & Naisoffices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parkingzadaniaparticipate in the process and technology transformation projects within Financeact as a Project Stream Leadprepare and own certain project deliverables related to documentation of identified process challenges, potential improvements and benefits, business requirement documents, solution documents, technical designs, benchmarking report outconduct Quality Assurance on the deliverables developed by junior team membersoperate at the level of Subject Matter Expert and trustful advisor for client within the area of expertisekeep abreast of technology, their strengths and weaknesses and suggest process and technology related improvements within the given area of expertiseanalyze data and information received from Client, utilize your process and technology expertise to provide improvement recommendations to steer clients in their transformation journeyunder limited supervision and guidance of project manager - make convincing presentations and put own ideas forward to Clientactively support development of company transformational assets and methodsoczekujemyproven experience in finance transformation (at least 4 years) and very strong end to end process knowledge within finance with very good understanding of GBS/SSC/BPOexperience in process design and documentation preparationexperience in process mapping in Visio, Business Optix, Aris (or similar) including BPMN notation awarenesscontinuous Improvement and Innovation mindset with proven benefits deliveredexperience in project type of work, with frequent Client interactionsexperience in facilitating workshops and meetingsknowledge and experience in at least one of the ERPs: S4H, SAP ECC or Oraclevery good understanding and/or implementation experience of finance technologiesfluent spoken and written EnglishAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprawozdawczość finansowa, raportowanie zarządcze, a także dokumentacja podatkowa w ścisłej współpracy z opiekunem klienta - brzmi ciekawie? Świetnie! Sprawdź poniższą ofertę, aplikuj. Zostań cześcią czegoś wielkiego! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowanie podstawowych dokumentów księgowych, sprawozdań księgowych i raportów wymaganych przez klienta, w tym sprawozdań zarządczych (okresowych i rocznych) oraz sprawozdań finansowych (IFRS i UK GAAP)zapewnienie terminowości sprawozdawczej przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z przestrzeganiem przepisów (takich jak CBI i formularze podatkowe)przegląd wpisów księgowych dokonywane przez Praktykantów i Księgowych w razie potrzeby pomoc CAM w zakresie portfela szerszego zespołubudowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszamipostępowanie zgodnie z wytycznymi "Our Service Promise" w zakresie zarządzania relacjami codzienna praca o wysokim stopniu złożoności (np. przygotowywanie i przegląd ksiąg rachunkowych, sprawozdań zarządu, ustawowych sprawozdań finansowych (zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych) zgodnie z UK GAAP i IFRS, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, deklaracji VAT itp.)zarządzanie procesem audytu dla przydzielonych klientówwsparcie młodszym członkom zespołu (w tym szkolenia w miejscu pracy)nadzorowanie zamknięcia miesiąca i roku, od uzgodnień bilansu i rachunków pieniężnych do sporządzania sprawozdań finansowych - przegląd wszystkich uzgodnień i zapewnienie ich kontynuacjinadzor zgodności z przepisami VAT, deklaracje podatku dochodowego od osób prawnych i inne formalności dla przydzielonego portfela śledzenie na bieżąco zmian w lokalnych przepisach dotyczących rachunkowości i podatkówzapewnienie wsparcia technicznego dla zespołuwspieranie menedżera ds. klientów w utrzymaniu i maksymalizacji przychodów zespołu, w tym cyklu fakturowaniaoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowekwalifikacje zawodowe (ACCA/ACA)minimum rok doświadczenia w obszarze finansów/księgowości mile widziane doświadczenie nad portfelem SPV/SFS pomysłowość, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemówdobra organizacja czasu pracyanalityczny sposób myśleniapłynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie znajomość MS Excel i MS Worddoświadczenie w pracy z lokalnym systemem księgowymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętnością obsługi klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprawozdawczość finansowa, raportowanie zarządcze, a także dokumentacja podatkowa w ścisłej współpracy z opiekunem klienta - brzmi ciekawie? Świetnie! Sprawdź poniższą ofertę, aplikuj. Zostań cześcią czegoś wielkiego! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowanie podstawowych dokumentów księgowych, sprawozdań księgowych i raportów wymaganych przez klienta, w tym sprawozdań zarządczych (okresowych i rocznych) oraz sprawozdań finansowych (IFRS i UK GAAP)zapewnienie terminowości sprawozdawczej przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z przestrzeganiem przepisów (takich jak CBI i formularze podatkowe)przegląd wpisów księgowych dokonywane przez Praktykantów i Księgowych w razie potrzeby pomoc CAM w zakresie portfela szerszego zespołubudowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszamipostępowanie zgodnie z wytycznymi "Our Service Promise" w zakresie zarządzania relacjami codzienna praca o wysokim stopniu złożoności (np. przygotowywanie i przegląd ksiąg rachunkowych, sprawozdań zarządu, ustawowych sprawozdań finansowych (zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych) zgodnie z UK GAAP i IFRS, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, deklaracji VAT itp.)zarządzanie procesem audytu dla przydzielonych klientówwsparcie młodszym członkom zespołu (w tym szkolenia w miejscu pracy)nadzorowanie zamknięcia miesiąca i roku, od uzgodnień bilansu i rachunków pieniężnych do sporządzania sprawozdań finansowych - przegląd wszystkich uzgodnień i zapewnienie ich kontynuacjinadzor zgodności z przepisami VAT, deklaracje podatku dochodowego od osób prawnych i inne formalności dla przydzielonego portfela śledzenie na bieżąco zmian w lokalnych przepisach dotyczących rachunkowości i podatkówzapewnienie wsparcia technicznego dla zespołuwspieranie menedżera ds. klientów w utrzymaniu i maksymalizacji przychodów zespołu, w tym cyklu fakturowaniaoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowekwalifikacje zawodowe (ACCA/ACA)minimum rok doświadczenia w obszarze finansów/księgowości mile widziane doświadczenie nad portfelem SPV/SFS pomysłowość, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemówdobra organizacja czasu pracyanalityczny sposób myśleniapłynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie znajomość MS Excel i MS Worddoświadczenie w pracy z lokalnym systemem księgowymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętnością obsługi klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze controllingu i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe, zaaplikuj już dziś.oferujemystabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej firmie produkcyjnejbogaty pakiet benefitówatrakcyjne warunki pracyzadaniasporządzanie rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, w cyklach miesięcznychanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itpwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych na wewnętrzne potrzeby firmyocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonegowspieranie firmy w kształtowaniu polityki obniżania kosztówudział w przygotowywaniu prognoz przychodów, kosztów i rachunku wynikówwdrażanie i doskonalenie narzędzi kalkulacyjnych i analitycznych wykorzystywanych do celów controllingowych.nieustanne polepszanie ekonomiki procesów produkcyjnychinicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmywspółodpowiedzialność za poziom wskaźników określających pracę w dziale, w tym za koszty generowane w obszarze działurozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych.współpraca z Biurem Rachunkowym oraz Biegłym Rewidentem w czynnościach zakończenia roku i sporządzaniu bilansu.raportowanie odchyleń płatności i należnościprowadzenie i koordynacja zamknięcia rokuwspółpraca z Audytorami zewnętrznymi oczekujemywykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracjiminimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze controllingubardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i / lub aplikacji bazodanowychznajomość zagadnień księgowych, prawnych, podatkowychbardzo dobra organizacja pracy-umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiegoznajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Officerzetelność, odpowiedzialność, terminowość   Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze controllingu i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe, zaaplikuj już dziś.oferujemystabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej firmie produkcyjnejbogaty pakiet benefitówatrakcyjne warunki pracyzadaniasporządzanie rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, w cyklach miesięcznychanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itpwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych na wewnętrzne potrzeby firmyocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonegowspieranie firmy w kształtowaniu polityki obniżania kosztówudział w przygotowywaniu prognoz przychodów, kosztów i rachunku wynikówwdrażanie i doskonalenie narzędzi kalkulacyjnych i analitycznych wykorzystywanych do celów controllingowych.nieustanne polepszanie ekonomiki procesów produkcyjnychinicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmywspółodpowiedzialność za poziom wskaźników określających pracę w dziale, w tym za koszty generowane w obszarze działurozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych.współpraca z Biurem Rachunkowym oraz Biegłym Rewidentem w czynnościach zakończenia roku i sporządzaniu bilansu.raportowanie odchyleń płatności i należnościprowadzenie i koordynacja zamknięcia rokuwspółpraca z Audytorami zewnętrznymi oczekujemywykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracjiminimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze controllingubardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i / lub aplikacji bazodanowychznajomość zagadnień księgowych, prawnych, podatkowychbardzo dobra organizacja pracy-umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiegoznajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Officerzetelność, odpowiedzialność, terminowość   Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla jednej z największych krakowskich korporacjimożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracyelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościwsparcie działu podatkowegowsparcie działu kredytowegoanaliza przepływów pieniężnychanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowych oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla jednej z największych krakowskich korporacjimożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracyelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościwsparcie działu podatkowegowsparcie działu kredytowegoanaliza przepływów pieniężnychanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowych oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Trwa rekrutacja na stanowisko Biegłego Rewidenta. Jeżeli masz kilkuletnie doświadczenie w obszarze audytu na samodzielnym lub menadżerskim stanowisku, interesuje Cię zarządzanie niedużym (2-4 osób) zespołem, masz swobodę zarówno w komunikacji w języku angielskim, jak i badaniu sprawozdań zgodnie z MSR - zapoznaj sie koniecznie z ofertą. Naszym Klientem jest członek powstałej w 1986 roku grupy spółek z siedzibą w Wielkiej Brytanii, zrzeszającej firmy świadczące usługi audytorskie, księgowe, doradztwa podatkowego i biznesowego z całego świata. Obecnie, wg kryteriów przychodowych, jest w pierwszej 20tce największych sieci globalnych, a swoim zasięgiem obejmuje ponad 90 państw. Gwarantujemy konkurencyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów i szybki, przejrzysty proces rekrutacji. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub rozliczenie B2B -sam zdecyduj,konkurencyjne wynagrodzenie + premię roczną,Kafeteria bonusowa,Ubezpieczenie medyczne.zadaniaZarządzanie zespołem biegłego rewidenta; organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie prac projektowychBadanie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz MSRKontrola dokumentacji badania w trakcie realizacji projektuWsparcie merytoryczne dla podległych pracownikówPrzeglądy ksiąg rachunkowychDoradztwo rachunkoweUtrzymywanie kontaktów z KlientamioczekujemyUprawnienia biegłego rewidentaWyższe wykształcenie o profilu ekonomicznymZnajomość języka angielskiego i/ lub niemieckiegoDoświadczenie w pracy w audycieUmiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołuGotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Trwa rekrutacja na stanowisko Biegłego Rewidenta. Jeżeli masz kilkuletnie doświadczenie w obszarze audytu na samodzielnym lub menadżerskim stanowisku, interesuje Cię zarządzanie niedużym (2-4 osób) zespołem, masz swobodę zarówno w komunikacji w języku angielskim, jak i badaniu sprawozdań zgodnie z MSR - zapoznaj sie koniecznie z ofertą. Naszym Klientem jest członek powstałej w 1986 roku grupy spółek z siedzibą w Wielkiej Brytanii, zrzeszającej firmy świadczące usługi audytorskie, księgowe, doradztwa podatkowego i biznesowego z całego świata. Obecnie, wg kryteriów przychodowych, jest w pierwszej 20tce największych sieci globalnych, a swoim zasięgiem obejmuje ponad 90 państw. Gwarantujemy konkurencyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów i szybki, przejrzysty proces rekrutacji. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub rozliczenie B2B -sam zdecyduj,konkurencyjne wynagrodzenie + premię roczną,Kafeteria bonusowa,Ubezpieczenie medyczne.zadaniaZarządzanie zespołem biegłego rewidenta; organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie prac projektowychBadanie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz MSRKontrola dokumentacji badania w trakcie realizacji projektuWsparcie merytoryczne dla podległych pracownikówPrzeglądy ksiąg rachunkowychDoradztwo rachunkoweUtrzymywanie kontaktów z KlientamioczekujemyUprawnienia biegłego rewidentaWyższe wykształcenie o profilu ekonomicznymZnajomość języka angielskiego i/ lub niemieckiegoDoświadczenie w pracy w audycieUmiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołuGotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 51 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.