Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 41

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świętochłowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz już doświadczenie i chcesz rozwijać się dalej na stanowisku kontrolera finansowego? Dobrze porozumiewasz się w języku angielskim, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, aplikuj! oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniaodpowiedzialność za działania zamykające miesiąc przy współpracy z SSF i innych działachprzygotowywanie grupowych raportów miesięcznych i analizanaliza odchyleń w stosunku do budżetu i prognozy przygtowywanie miesięcznej prognozy i rocznego budżetuwspółpraca z zewnętrznymi interesariuszami  oczekujemymin. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowiskujęzyk angielski - poziom zaawansowanywykształcenie wyższe (finanse i rachunkowość,ekonomia itp.)obsługa MS Office na poziomie zaawansowanym - w szczególności Excel doświadczenia na systemach ERPumiejętności analitycznewysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz już doświadczenie i chcesz rozwijać się dalej na stanowisku kontrolera finansowego? Dobrze porozumiewasz się w języku angielskim, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Jeśli tak, aplikuj! oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniaodpowiedzialność za działania zamykające miesiąc przy współpracy z SSF i innych działachprzygotowywanie grupowych raportów miesięcznych i analizanaliza odchyleń w stosunku do budżetu i prognozy przygtowywanie miesięcznej prognozy i rocznego budżetuwspółpraca z zewnętrznymi interesariuszami  oczekujemymin. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowiskujęzyk angielski - poziom zaawansowanywykształcenie wyższe (finanse i rachunkowość,ekonomia itp.)obsługa MS Office na poziomie zaawansowanym - w szczególności Excel doświadczenia na systemach ERPumiejętności analitycznewysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Aplikuj i dam nam się poznać :-)oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprocesowanie faktur w systemiezapewnienie zgodności faktur z obowiązującymi standardami/przepisamiprzetwarzanie płatnościodpowiedzialność za faktury zakupoweudział w zamknięciu miesiącakontakt z dostawcamioczekujemydoświadczenia w dziale APznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Aplikuj i dam nam się poznać :-)oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprocesowanie faktur w systemiezapewnienie zgodności faktur z obowiązującymi standardami/przepisamiprzetwarzanie płatnościodpowiedzialność za faktury zakupoweudział w zamknięciu miesiącakontakt z dostawcamioczekujemydoświadczenia w dziale APznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby do działu GL.Aplikuj i daj nam się poznać.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprzetwarzanie i realizacja działań na koniec miesiąca (zamknięcie końcowe, uzgadnianie kont bilansowych, przegląd bilansu)przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowychprzygotowywanie analiz bilansowych zarządzanie środkami trwałymiksięgowania płacowerozliczenia międzyokresowewykonywanie kontroli wewnętrznych nad sprawozdawczością finansowąwsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznychwykonywanie codziennych operacji zgodnie z wyznaczonymi celamiidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesutworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowejoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówdoświadczenia na podobnym stanowisku min. rokmile widziana znajomość systemu SAPznajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby do działu GL.Aplikuj i daj nam się poznać.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprzetwarzanie i realizacja działań na koniec miesiąca (zamknięcie końcowe, uzgadnianie kont bilansowych, przegląd bilansu)przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowychprzygotowywanie analiz bilansowych zarządzanie środkami trwałymiksięgowania płacowerozliczenia międzyokresowewykonywanie kontroli wewnętrznych nad sprawozdawczością finansowąwsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznychwykonywanie codziennych operacji zgodnie z wyznaczonymi celamiidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesutworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowejoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówdoświadczenia na podobnym stanowisku min. rokmile widziana znajomość systemu SAPznajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniawspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemywykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniawspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemywykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadania współtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemy wykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadania współtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemy wykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli zdobyłeś wykształcenie w obszarze finansów, masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w działach księgowych, dobrze czujesz się w pracy z liczbami i swoje doświadczenie chciałbyś zdobyć w międzynarodowej firmie produkcyjnej, zgłoś się do nas!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnejzatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe na życiepakiety kulturalno-sportowedofinansowanie do wakacji,prezenty i karty przedpłacone na święta,dofinansowanie do dojazdów do pracy,kwartalną premię za obecność w pracyzadaniaudział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowaniu raportów konsolidujących wyniki firmyudział w procesie planowania i budżetowaniazaangażowanie w proces zamknięcia miesiącaanaliza odchyleń wyników od założeń budżetowychtworzenie i rozbudowa narzędzi kontrolingowychprzygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzneoczekujemywykształcenia wyższego (finanse, kontroling, rachunkowość lub ekonomia)2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów (w tym odbyte staże)bardzo dobrej znajomości Excela oraz Power Pointasumienności, terminowości i dokładności znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1chęć rozwoju w Dziale kontrolingu w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli zdobyłeś wykształcenie w obszarze finansów, masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w działach księgowych, dobrze czujesz się w pracy z liczbami i swoje doświadczenie chciałbyś zdobyć w międzynarodowej firmie produkcyjnej, zgłoś się do nas!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnejzatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe na życiepakiety kulturalno-sportowedofinansowanie do wakacji,prezenty i karty przedpłacone na święta,dofinansowanie do dojazdów do pracy,kwartalną premię za obecność w pracyzadaniaudział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowaniu raportów konsolidujących wyniki firmyudział w procesie planowania i budżetowaniazaangażowanie w proces zamknięcia miesiącaanaliza odchyleń wyników od założeń budżetowychtworzenie i rozbudowa narzędzi kontrolingowychprzygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzneoczekujemywykształcenia wyższego (finanse, kontroling, rachunkowość lub ekonomia)2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów (w tym odbyte staże)bardzo dobrej znajomości Excela oraz Power Pointasumienności, terminowości i dokładności znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1chęć rozwoju w Dziale kontrolingu w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniawspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemywykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniawspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemywykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniawspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemywykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniawspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemywykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Wspaniale! Poszukujemy doświadczonej osoby do działu controllingu, zakład produkcyjny z kapitałem fińskim.Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu samodzielnie spółek, chcesz blisko współpracować z Główną Ksiegową i dobrze czujesz się w pracy w większym zespole zaaplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie-umowa o pracępracę dla rozpoznawalnej markipracę stacjonarną w biurze na Ursynowiepakiet benefitów w tym opiekę medyczną zadanianadzór nad prowadzeniem księgowości spółki z o.o.,koordynowanie zamknięcia miesiąca, kwartału i roku,weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS,kalkulacja CITuzgadnianie kont i kontrola rozrachunków,przygotowywanie przelewów,księgowanie rezerw, wyceny rozrachunków,przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych, sprawozdania finansowego,czynny udział w audytach zewnętrznych i wewnętrznychprzygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby wewnętrzne.oczekujemybardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości pakietu MS Office, a w szczególności Excel,mile widziana obsługa programu księgowego EXACT,samodzielności w działaniu, odpowiedzialność, dokładność,sumienności i zaangażowanie w realizację zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu samodzielnie spółek, chcesz blisko współpracować z Główną Ksiegową i dobrze czujesz się w pracy w większym zespole zaaplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie-umowa o pracępracę dla rozpoznawalnej markipracę stacjonarną w biurze na Ursynowiepakiet benefitów w tym opiekę medyczną zadanianadzór nad prowadzeniem księgowości spółki z o.o.,koordynowanie zamknięcia miesiąca, kwartału i roku,weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS,kalkulacja CITuzgadnianie kont i kontrola rozrachunków,przygotowywanie przelewów,księgowanie rezerw, wyceny rozrachunków,przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych, sprawozdania finansowego,czynny udział w audytach zewnętrznych i wewnętrznychprzygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby wewnętrzne.oczekujemybardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości pakietu MS Office, a w szczególności Excel,mile widziana obsługa programu księgowego EXACT,samodzielności w działaniu, odpowiedzialność, dokładność,sumienności i zaangażowanie w realizację zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Our client is the market leader in plating chemistry and equipment, generating sales of more than $1.2 billion with over 4,000 professionals across 40 countries and who got listed on the New York Stock exchange beginning of 2021.We are offering the opportunity to work in a fast-paced environment where you will be actively involved in the continuous development and management of the team in the Competence Center (CC) in Poznan.You will create value for the whole Group with your tasks of assistance in the field of finance and administration.oferujemyyou will be part of our CC and a team of professional and ambitious enthusiasts who serve as an expert hub for our worldwide Operationsyou will find a global and diverse corporate world combined with a Competence Center environment. High personal impact is more than welcome and this is where we stand out as an employeryou will receive extensive orientation support and close feedback during your workwe offer a performance-orientated culture where ownership, collaboration, customer orientation, and systemic thinking are highly valuedwe provide effective communication infrastructure for personal and virtual setups to enable collaboration with our Headquarter in Berlin as well as our worldwide organizationwe provide a conducive environment operating a global learning and development curriculum for personal and professional growth. We have numerous tools in place for constant learning and offer customized behavioral programs around leadership and effective workingwe offer flexible working time and remote work opportunity to cater to your personal needsyou will find yourself working in a modern office environment with supportive facilitieswe offer an attractive compensation and benefits package including a performance-related bonus, private medical insurance, company contribution for gym memberships, and many morewe live our values: diversity & respect, integrity, quality, embracing and leading change, passion for what we do! zadaniabe responsible for AR, banking, reconciliations, and accounting of logistics costs with a focus on European entitiesmanage PR / PO Processmanage debtors and credits accounts (databases, credit limits)be responsible for credit managementsupport with cash forecastingresponsible for reporting in line with local and central requirements (Sales & HC / FTE reporting, HR & Legal reporting)manage vehicle fleet parking facilitiescalculate and manage travel costsmaintain digital contract and document spaceadminister personnel data (absence management and medical card, time management)maintain training plan corresponding to the requirements of the QMSsupport with the monthly end / annual end/budget processsupport with translational worksupport with project implementation: SAP Receivables Management, Concuroczekujemygood knowledge of German (min. B2), able to communicate in Englisheducational background in Finance & Administrationexperience in accounting (receivables, bank statements)good IT skills (SAP, MS Office, especially Excel & PowerPoint)willingness to travel (during onboarding, in first 3 months)structured and responsible working stylewillingness to cooperatecommunication and organizational skillsself-initiative and resilienceteam playerperformance-orientedflexibilityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Our client is the market leader in plating chemistry and equipment, generating sales of more than $1.2 billion with over 4,000 professionals across 40 countries and who got listed on the New York Stock exchange beginning of 2021.We are offering the opportunity to work in a fast-paced environment where you will be actively involved in the continuous development and management of the team in the Competence Center (CC) in Poznan.You will create value for the whole Group with your tasks of assistance in the field of finance and administration.oferujemyyou will be part of our CC and a team of professional and ambitious enthusiasts who serve as an expert hub for our worldwide Operationsyou will find a global and diverse corporate world combined with a Competence Center environment. High personal impact is more than welcome and this is where we stand out as an employeryou will receive extensive orientation support and close feedback during your workwe offer a performance-orientated culture where ownership, collaboration, customer orientation, and systemic thinking are highly valuedwe provide effective communication infrastructure for personal and virtual setups to enable collaboration with our Headquarter in Berlin as well as our worldwide organizationwe provide a conducive environment operating a global learning and development curriculum for personal and professional growth. We have numerous tools in place for constant learning and offer customized behavioral programs around leadership and effective workingwe offer flexible working time and remote work opportunity to cater to your personal needsyou will find yourself working in a modern office environment with supportive facilitieswe offer an attractive compensation and benefits package including a performance-related bonus, private medical insurance, company contribution for gym memberships, and many morewe live our values: diversity & respect, integrity, quality, embracing and leading change, passion for what we do! zadaniabe responsible for AR, banking, reconciliations, and accounting of logistics costs with a focus on European entitiesmanage PR / PO Processmanage debtors and credits accounts (databases, credit limits)be responsible for credit managementsupport with cash forecastingresponsible for reporting in line with local and central requirements (Sales & HC / FTE reporting, HR & Legal reporting)manage vehicle fleet parking facilitiescalculate and manage travel costsmaintain digital contract and document spaceadminister personnel data (absence management and medical card, time management)maintain training plan corresponding to the requirements of the QMSsupport with the monthly end / annual end/budget processsupport with translational worksupport with project implementation: SAP Receivables Management, Concuroczekujemygood knowledge of German (min. B2), able to communicate in Englisheducational background in Finance & Administrationexperience in accounting (receivables, bank statements)good IT skills (SAP, MS Office, especially Excel & PowerPoint)willingness to travel (during onboarding, in first 3 months)structured and responsible working stylewillingness to cooperatecommunication and organizational skillsself-initiative and resilienceteam playerperformance-orientedflexibilityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czujesz się pewnie w świecie finansów? Znasz język angielski? Rozglądasz się na nowymi perspektywami rozwoju? Może to właśnie Ciebie szuka nasz Klient, światowy lider w dostawie komponentów automotive! Sprawdź, czy to oferta dla Ciebie.  oferujemypraca od zarazumowa o pracę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (wakacyjna, świąteczna, absencyjna)możliwość rozwoju zawodowego podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadaniaprawidłowe prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami zrganizowanie księgowości w sposób zapewniający ochronę interesów i majątku spółkikontrola wykonywania zadań oraz prawidłowego prowadzenia rachunku gospodarczego współpraca z doradcą prawnym spółki, instytucjami zewnerznymi, audytorami itp. zapewnianie prawidłowości, terminowości i godności sprawozdań opracowanych na zewnątrz i dla władz spółki prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora generalnego nadzór nad czynnościami podłegłych pracowników i kierowanie ich pracą opracowywanie projektów bilansu, rachunku zysków i strat i sprawozdań finansowych za rok obrotowy oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość5 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości mile widziane doświadczenie na stanowisku Głónwego Księgowego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczgólnie MS Excel mile widziana znajomość systemu SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czujesz się pewnie w świecie finansów? Znasz język angielski? Rozglądasz się na nowymi perspektywami rozwoju? Może to właśnie Ciebie szuka nasz Klient, światowy lider w dostawie komponentów automotive! Sprawdź, czy to oferta dla Ciebie.  oferujemypraca od zarazumowa o pracę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (wakacyjna, świąteczna, absencyjna)możliwość rozwoju zawodowego podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadaniaprawidłowe prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami zrganizowanie księgowości w sposób zapewniający ochronę interesów i majątku spółkikontrola wykonywania zadań oraz prawidłowego prowadzenia rachunku gospodarczego współpraca z doradcą prawnym spółki, instytucjami zewnerznymi, audytorami itp. zapewnianie prawidłowości, terminowości i godności sprawozdań opracowanych na zewnątrz i dla władz spółki prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora generalnego nadzór nad czynnościami podłegłych pracowników i kierowanie ich pracą opracowywanie projektów bilansu, rachunku zysków i strat i sprawozdań finansowych za rok obrotowy oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość5 - letnie doświadczenie zawodowe w księgowości mile widziane doświadczenie na stanowisku Głónwego Księgowego znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2mile widziana znajomość języka włoskiego dobra znajomość pakietu MS Office, szczgólnie MS Excel mile widziana znajomość systemu SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskaźników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku uzgadnianie danych z ksigowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyka angielskiego na poziomie minimum B2dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Controlling. budżetowanie, analityka, wskaźniki, dane, raportowanie - to twój świat? Szukasz pracy, najlepiej w międzynarodowym środowisku pracy? Znasz język angielski? W takim razie nie możesz przejść obok poniżeszej oferty obojętnie. Nie czekaj, sprawdź, aplikuj! oferujemypraca od zaraz umowa o pacę godziny pracy 8:00 - 16:00atrakcyjny system premiowy (premia wakacyjna, świąteczna, absencyjna)miła atmosfera pracy, zgrany zespół możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji (szkolenia zawodowe oraz językowe)zadanianadzór nad wszystkimi ruchami w księgowości przemysłowej kontrola jednostek odpowiedzialnych za prognozy budżetowe opracowywanie prognoz budżetu rocznego i miesięcznego, weryfikacja ich wykonania i monitoring wszelkich odchyleń monitorowanie wskaźników budżetowych przygotowywanie raportów i analiz opracowywanie miesięcznych informacji dotyczących magazynówwycena inwestycji i magazynów na zakończenie roku uzgadnianie danych z ksigowości ogólnej z danymi z księgowości przemysłowej bieżąca kontrola kosztów  oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, rachunkowość doświadczenie w księgowości, najlepiej w controllingu silnie rozwinięte umiejętności analitycznedobra organizacja pracy własnej znajomość jezyka angielskiego na poziomie minimum B2dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excelkonieczna znajomość systemu SAP  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rachunek kosztów, odchylenia od standardów, identyfikacja problemów, kontrola wewnętrzna to dla Ciebie żadna nowość?Masz doświadczenie we wspieraniu partnerów biznesowych, silną wiedzę finansową? Język angielski nie ma przed tobą tajemnic?Zostań prawą ręką Global Cost Accounting Managera! Zdobywaj doświadczenie w regionie EMEA i APAC, aplikuj!oferujemyhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych i wile więcejszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniamonitorowanie integralność finansową procesów produkcyjnych w regionie EMEA i APAC, w tym analiza rozbieżności zleceń produkcyjnych, rozbieżności ceny zakupu i liczby cyklinadzorowanie procesu zamykania końca miesiącauczestnictwo w odbywającym się co dwa lata globalnym procesie rolowania kosztów i zapewnianie jego dokładności i kompletnościkoordynacja i przeprowadzanie audytu inwentarza z natury w regionie EMEA i APACścisła kontrola zgodności z wymaganiami Polityki Finansów Korporacji (SOX, audyt zewnętrzny itp.) oraz związanych z inwentaryzacjąprowadzenie na co dzień 3 osobowego zespołu Cost Accountingnadzór i wsparcie codziennej pracy członków zespołu w celu zapewnienia prawidłowego stosowania zasad księgowania kosztów i innych czynności procesowychszkolenie zespołu Cost Accounting w zakresie rozliczania kosztów i analityki transakcyjnej SAPoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenia w księgowaniu kosztówumiejętności kalkulacji kosztów produktów SAPdoskonałej umiejętności komunikacyjnej w języku polskim i angielskimanalitycznego oraz krytycznego sposobu myśleniaumiejętności rozwiązywania problemówetyki i uczciwościmile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołemotwartości na wyjazdy służbowe w celu przeprowadzenia audytów inwentarza Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Rachunek kosztów, odchylenia od standardów, identyfikacja problemów, kontrola wewnętrzna to dla Ciebie żadna nowość?Masz doświadczenie we wspieraniu partnerów biznesowych, silną wiedzę finansową? Język angielski nie ma przed tobą tajemnic?Zostań prawą ręką Global Cost Accounting Managera! Zdobywaj doświadczenie w regionie EMEA i APAC, aplikuj!oferujemyhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życie, kursy języków obcych i wile więcejszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniamonitorowanie integralność finansową procesów produkcyjnych w regionie EMEA i APAC, w tym analiza rozbieżności zleceń produkcyjnych, rozbieżności ceny zakupu i liczby cyklinadzorowanie procesu zamykania końca miesiącauczestnictwo w odbywającym się co dwa lata globalnym procesie rolowania kosztów i zapewnianie jego dokładności i kompletnościkoordynacja i przeprowadzanie audytu inwentarza z natury w regionie EMEA i APACścisła kontrola zgodności z wymaganiami Polityki Finansów Korporacji (SOX, audyt zewnętrzny itp.) oraz związanych z inwentaryzacjąprowadzenie na co dzień 3 osobowego zespołu Cost Accountingnadzór i wsparcie codziennej pracy członków zespołu w celu zapewnienia prawidłowego stosowania zasad księgowania kosztów i innych czynności procesowychszkolenie zespołu Cost Accounting w zakresie rozliczania kosztów i analityki transakcyjnej SAPoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenia w księgowaniu kosztówumiejętności kalkulacji kosztów produktów SAPdoskonałej umiejętności komunikacyjnej w języku polskim i angielskimanalitycznego oraz krytycznego sposobu myśleniaumiejętności rozwiązywania problemówetyki i uczciwościmile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołemotwartości na wyjazdy służbowe w celu przeprowadzenia audytów inwentarza Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Raporty, analizy i strategie to twoja smykałka? Terminy IFRS / US GAAP nie są Ci obce? Dodatkowo nie masz oporów przed komunikacją w języku angielskim?Nie czekaj - aplikuj. Ta oferta jest stworzona dla Ciebie! oferujemynagrody roczne, podwyżki roczne praca w bardzo doświadczonym, a jednocześnie młodym zespole finansowo - księgowym praca w międzynarodowej grupie kapitałowej (siedziba grupy w USA)krótka linia raportowania do Zarządu umowa o pracę możliwość szkoleniai i rozwoju zawodowego świadczenia pozapłacowe prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe ZFŚSzajęcia grupowe z języka angielskiegozadanialokalna księgowość - uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca jednostki polskiej pierwszy kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym prowadzącym spółkę zależną na Ukrainie uczestnictwo w procesie sporządzania budżetu oraz cyklicznych prognoz przygotowanie raportów i analiz aktywne uczestnictwo w udoskonalaniu systemu raportowania i kontroli wewnętrznej współtworzenie planu inestycyjnego (CAPEX plan) codzienna współpraca i wparcie lokalnych działów - księgowość, łańuch dostaw, sprzedaż, sewis oraz globalnymi strukturami finansowymi oczekujemywykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, controlling, ekonomia,prawo)minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale finansowym, księgowym, controllingu lub audycie wysokie zdolności analityczne dobra organizacja czasu pracy samodzielność terminowość obsługa pakietu MS Office, szczególnie MS Excel doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP znajomość lokalnych przepisów ustawy o rachunkowości oraz podatkowych znajomość międzynarodowych standardów sprawozdwczości finansowej znajomość amerykańskich standardów rachunkowości znajomość języka angiwelskiego umożliwiająca swobodną komunikacje (minimum poziom B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Raporty, analizy i strategie to twoja smykałka? Terminy IFRS / US GAAP nie są Ci obce? Dodatkowo nie masz oporów przed komunikacją w języku angielskim?Nie czekaj - aplikuj. Ta oferta jest stworzona dla Ciebie! oferujemynagrody roczne, podwyżki roczne praca w bardzo doświadczonym, a jednocześnie młodym zespole finansowo - księgowym praca w międzynarodowej grupie kapitałowej (siedziba grupy w USA)krótka linia raportowania do Zarządu umowa o pracę możliwość szkoleniai i rozwoju zawodowego świadczenia pozapłacowe prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe ZFŚSzajęcia grupowe z języka angielskiegozadanialokalna księgowość - uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca jednostki polskiej pierwszy kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym prowadzącym spółkę zależną na Ukrainie uczestnictwo w procesie sporządzania budżetu oraz cyklicznych prognoz przygotowanie raportów i analiz aktywne uczestnictwo w udoskonalaniu systemu raportowania i kontroli wewnętrznej współtworzenie planu inestycyjnego (CAPEX plan) codzienna współpraca i wparcie lokalnych działów - księgowość, łańuch dostaw, sprzedaż, sewis oraz globalnymi strukturami finansowymi oczekujemywykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, controlling, ekonomia,prawo)minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale finansowym, księgowym, controllingu lub audycie wysokie zdolności analityczne dobra organizacja czasu pracy samodzielność terminowość obsługa pakietu MS Office, szczególnie MS Excel doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP znajomość lokalnych przepisów ustawy o rachunkowości oraz podatkowych znajomość międzynarodowych standardów sprawozdwczości finansowej znajomość amerykańskich standardów rachunkowości znajomość języka angiwelskiego umożliwiająca swobodną komunikacje (minimum poziom B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli jesteś osobą, która oprócz oprócz księgowości interesuje kontroling finansowy, nie boi się samodzielnej pracy w małym zespole, a dodatkowo komunikuje się w języku angielskim, to zgłoś się! praca w biurze na Ursynowie, rodzinna atmosfera, dofinansowanie do lekcji języka angielskiego i stabilne zatrudnienie jest w zasięgu ręki.oferujemy•    stabilne zatrudnienie na umowę o prac•    samodzielne stanowisko, współpraca bezpośrednio z Główna Ksiegową •    praca w biurze na Ursynowie•    pakiet benefitów -opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego•    praca w polskim odziale firmy dla firmy międzynarodowej    zadania•    kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, banki, GUS, opłaty środowiskowe, inne) •    sprawozdawczość wewnętrzna zgodnie z wytycznymi grupy•    kontakty z audytorami zewnętrznymi, doradcami podatkowymi. •    analiza i poprawa procesów w dziale księgowości,•    weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretacja•    księgowanie rozliczeń delegacji służbowych/rozliczenia wydatków•    przygotowywanie i wykonywanie płatności w banku (bankowości elektronicznej) •    wystawianie/ księgowanie faktur (śr.trwałe, obciążenia kosztami -kilka w miesiącu)•    współpraca z audytorami.•    współpraca przy przygotowywaniu JPK Vat•    ZFŚS, wyliczenie, księgowanie•    przygotowanie i wysyłanie monitów do klientów, nadzór nad płatnościami klientów•    wyjaśnianie sald na kontach, kontakt z klientami w sprawach płatności; wyjaśnianie i rozksięgowywanie różnic na kontach klientów.•    księgowanie wyciągów bankowych•    wycena rezerw na należności wg IFRS9•    deklaracje GUS/ opłaty środowiskowe•    współpraca z dyrektorem finansowym przy zamknięcu m-ca oraz raportowaniu do Grupyoczekujemy•    bardzo dobra znajomość rachunkowości wg. polskiej ustawy oraz międzynarodowych standardów w tym doświadczenie w sporządzaniu Sprawozdań Finansowych•   minimum rocznego doświadczenia na stanowisku samodzielnym•   przynajmniej komunikatywnej znajomości j.angielskiego•   praktycznej znajomości Excela (tabele przestawne)•    mile widziana znajomość SAP-a-modułu Finance, ControlingAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli jesteś osobą, która oprócz oprócz księgowości interesuje kontroling finansowy, nie boi się samodzielnej pracy w małym zespole, a dodatkowo komunikuje się w języku angielskim, to zgłoś się! praca w biurze na Ursynowie, rodzinna atmosfera, dofinansowanie do lekcji języka angielskiego i stabilne zatrudnienie jest w zasięgu ręki.oferujemy•    stabilne zatrudnienie na umowę o prac•    samodzielne stanowisko, współpraca bezpośrednio z Główna Ksiegową •    praca w biurze na Ursynowie•    pakiet benefitów -opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego•    praca w polskim odziale firmy dla firmy międzynarodowej    zadania•    kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, banki, GUS, opłaty środowiskowe, inne) •    sprawozdawczość wewnętrzna zgodnie z wytycznymi grupy•    kontakty z audytorami zewnętrznymi, doradcami podatkowymi. •    analiza i poprawa procesów w dziale księgowości,•    weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretacja•    księgowanie rozliczeń delegacji służbowych/rozliczenia wydatków•    przygotowywanie i wykonywanie płatności w banku (bankowości elektronicznej) •    wystawianie/ księgowanie faktur (śr.trwałe, obciążenia kosztami -kilka w miesiącu)•    współpraca z audytorami.•    współpraca przy przygotowywaniu JPK Vat•    ZFŚS, wyliczenie, księgowanie•    przygotowanie i wysyłanie monitów do klientów, nadzór nad płatnościami klientów•    wyjaśnianie sald na kontach, kontakt z klientami w sprawach płatności; wyjaśnianie i rozksięgowywanie różnic na kontach klientów.•    księgowanie wyciągów bankowych•    wycena rezerw na należności wg IFRS9•    deklaracje GUS/ opłaty środowiskowe•    współpraca z dyrektorem finansowym przy zamknięcu m-ca oraz raportowaniu do Grupyoczekujemy•    bardzo dobra znajomość rachunkowości wg. polskiej ustawy oraz międzynarodowych standardów w tym doświadczenie w sporządzaniu Sprawozdań Finansowych•   minimum rocznego doświadczenia na stanowisku samodzielnym•   przynajmniej komunikatywnej znajomości j.angielskiego•   praktycznej znajomości Excela (tabele przestawne)•    mile widziana znajomość SAP-a-modułu Finance, ControlingAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Szukasz nowych wyzwań?Ze względu na rozwój firmy poszukujemy kontrolera finansowego.Czekamy właśnie na Ciebie!Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego lub/i angielskiego,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów SAP,znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Szukasz nowych wyzwań?Ze względu na rozwój firmy poszukujemy kontrolera finansowego.Czekamy właśnie na Ciebie!Oferta dot. pracy w woj. lubuskim.oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego lub/i angielskiego,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów SAP,znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości zawodowe w branży Automotive!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniaprzygotowywanie budżetów, analiz finansowych oraz raportówbieżąca analiza kosztów oraz wyników operacyjnychanalizowanie rentowności według produktówwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjiwspółpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)wykształcenie wyższe kierunkoweznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą swobodną komunikację (min. B2)praktyczna wiedza z zakresu rachunkowościznajomość systemów i narzędzi finansowych (mile widziana znajomość systemu JD Edwards)bardzo dobra znajomość MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości zawodowe w branży Automotive!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniaprzygotowywanie budżetów, analiz finansowych oraz raportówbieżąca analiza kosztów oraz wyników operacyjnychanalizowanie rentowności według produktówwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjiwspółpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)wykształcenie wyższe kierunkoweznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą swobodną komunikację (min. B2)praktyczna wiedza z zakresu rachunkowościznajomość systemów i narzędzi finansowych (mile widziana znajomość systemu JD Edwards)bardzo dobra znajomość MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli jesteś osobą, która zna i rozumie poszczególne procesy controllingu, znasz takie pojęcie jak planowanie i kontrole, jesteś osobą sumienną i umiesz sobie sam zaplanować czas pracy,  to mamy pracę dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w ramach posiadanych umiejętności i kompetencjimożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zmotywowanym zespolemożliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłówubezpieczenie grupowekartę sportowąopiekę medycznązadaniauczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleńrekomendowanie działań zaradczych w przypadku odchyleńanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, projektów itp.kalkulacja kosztów produkcjiwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działówtworzenie i rozwój narzędzi analitycznych i raportowychoczekujemywykształceni wyższego – preferowane w zakresie controllingu, finansów, rachunkowościm2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy (najlepiej w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości Excel’azdolności analitycznego myśleniadobrej znajomości zagadnień rachunkowości zarządczejsamodzielności w wykonywaniu zadańzdolności komunikacyjnych  i interpersonalnych znajomości systemów BI - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli jesteś osobą, która zna i rozumie poszczególne procesy controllingu, znasz takie pojęcie jak planowanie i kontrole, jesteś osobą sumienną i umiesz sobie sam zaplanować czas pracy,  to mamy pracę dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w ramach posiadanych umiejętności i kompetencjimożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zmotywowanym zespolemożliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłówubezpieczenie grupowekartę sportowąopiekę medycznązadaniauczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleńrekomendowanie działań zaradczych w przypadku odchyleńanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, projektów itp.kalkulacja kosztów produkcjiwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działówtworzenie i rozwój narzędzi analitycznych i raportowychoczekujemywykształceni wyższego – preferowane w zakresie controllingu, finansów, rachunkowościm2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy (najlepiej w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości Excel’azdolności analitycznego myśleniadobrej znajomości zagadnień rachunkowości zarządczejsamodzielności w wykonywaniu zadańzdolności komunikacyjnych  i interpersonalnych znajomości systemów BI - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli w pracy oprócz pełnej samodzielności w obszarze podatkowym i sprawozdawczości, doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym, cenisz sobie również obszar zarzadzania zespołem a w dodatku lubisz mieć kontakt z Klientem, zachęcamy do podjęcia nowego wyzwania! zaaplikuj!oferujemypracę w rozpoznawalnej w swojej branży, firmie consultingowejstałą współpracę w ramach zatrudnienia na umowę o pracęatrakcyjne benefitypracę w systemie hybrydowymwspółpraca z międzynarodowymi Klientamizadaniaregularny kontakt z Klientami, na temat bieżącej współpracy, dbanie o rentowność i kontrola projektów,wsparcie merytoryczne podległego zespołu,kontrola ksiąg,ustalanie potrzeb szkoleniowych i zapewnienie możliwości rozwojowych w ramach działu,rekrutacja nowych członków zespołuoczekujemywykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe, ekonomia lub zarządzaniepraktyczna znajomość przepisów podatkowych oraz standardów rachunkowości (polskich i międzynarodowych )kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniem zespołem (przynajmniej 6 – 8 osób), ze względu na stały kontakt z Klientami zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom C1),doświadczenie w zarządzaniu rentownością projektów,preferowane doświadczenie w firmie doradczej lub w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli w pracy oprócz pełnej samodzielności w obszarze podatkowym i sprawozdawczości, doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym, cenisz sobie również obszar zarzadzania zespołem a w dodatku lubisz mieć kontakt z Klientem, zachęcamy do podjęcia nowego wyzwania! zaaplikuj!oferujemypracę w rozpoznawalnej w swojej branży, firmie consultingowejstałą współpracę w ramach zatrudnienia na umowę o pracęatrakcyjne benefitypracę w systemie hybrydowymwspółpraca z międzynarodowymi Klientamizadaniaregularny kontakt z Klientami, na temat bieżącej współpracy, dbanie o rentowność i kontrola projektów,wsparcie merytoryczne podległego zespołu,kontrola ksiąg,ustalanie potrzeb szkoleniowych i zapewnienie możliwości rozwojowych w ramach działu,rekrutacja nowych członków zespołuoczekujemywykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe, ekonomia lub zarządzaniepraktyczna znajomość przepisów podatkowych oraz standardów rachunkowości (polskich i międzynarodowych )kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniem zespołem (przynajmniej 6 – 8 osób), ze względu na stały kontakt z Klientami zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom C1),doświadczenie w zarządzaniu rentownością projektów,preferowane doświadczenie w firmie doradczej lub w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w doradctwie podatkowym  i wiedzę z zakresu prawa podatkowego ? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę!Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii, poszukujemy osoby do Działu Prawa Podatkowego na stanowisko specjalisty ds podatkowych.  oferujemyumowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zespole adwokatów oraz doradców podatkowychszansę na rozwój zawodowy w ramach interesujących projektów realizowanych na rzecz klientów kancelariiprzyjazną atmosferę pracy w  cenionej kancelarii prawnejpakiet benefitów lokalizację biura w centrum miasta z możliwością pracy zdalnej zadaniarozwiązywanie realnych problemów prawno-podatkowych, w tym poprzez sporządzanie opinii prawnychbieżące konsultacje z klientami kancelariiidentyfikacja efektywnych rozwiązań podatkowychbudowanie strategii podatkowych dla klientówoczekujemy3 letniego doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowymwiedzy z zakresu prawa podatkowego  (podatków bezpośrednich);wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane prawnicze)uprawnienia doradcy podatkowego/radcy prawnego – mile widzianewysokich umiejętności komunikacjiumiejętności analitycznego myśleniadobrej organizacji pracyznajomości języka angielskiegoznajomości programów pakietu Office (Word, Excel, Outlook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w doradctwie podatkowym  i wiedzę z zakresu prawa podatkowego ? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę!Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii, poszukujemy osoby do Działu Prawa Podatkowego na stanowisko specjalisty ds podatkowych.  oferujemyumowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zespole adwokatów oraz doradców podatkowychszansę na rozwój zawodowy w ramach interesujących projektów realizowanych na rzecz klientów kancelariiprzyjazną atmosferę pracy w  cenionej kancelarii prawnejpakiet benefitów lokalizację biura w centrum miasta z możliwością pracy zdalnej zadaniarozwiązywanie realnych problemów prawno-podatkowych, w tym poprzez sporządzanie opinii prawnychbieżące konsultacje z klientami kancelariiidentyfikacja efektywnych rozwiązań podatkowychbudowanie strategii podatkowych dla klientówoczekujemy3 letniego doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowymwiedzy z zakresu prawa podatkowego  (podatków bezpośrednich);wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane prawnicze)uprawnienia doradcy podatkowego/radcy prawnego – mile widzianewysokich umiejętności komunikacjiumiejętności analitycznego myśleniadobrej organizacji pracyznajomości języka angielskiegoznajomości programów pakietu Office (Word, Excel, Outlook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski i chcesz rozwinąć swoje skrzydła w międzynarodowym środowisku pracy?Dla firmy będącej jednym z czołowych dostawców nowoczesnych technologii poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. księgowości.Budujemy nowy dział księgowości, zapraszamy Cię na pokład!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy),benefity: opieka medyczna i pakiet Multisport,doskonałe możliwości szkoleniowe i rozwojowe,możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.zadaniawprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,procesy fakturowania i monitorowania,wsparcie w przetwarzaniu faktur kosztowych,przetwarzanie faktur międzynarodowych,wsparcie w przygotowywaniu raportów,przygotowywanie dokumentacji biznesowej w języku angielskim.oczekujemymin. licencjat z nauk ekonomicznych,dobrej znajomości języka angielskiego- must have! (dodatkowy język mile widziany),dobrej wiedzy z zasad rachunkowości,dobrej znajomości Excela,chęci do współpracy w środowisku międzynarodowym.Mile widziane doświadczenie:w strukturach SSC/BPO,w SAP lub innych systemach ERP.  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski i chcesz rozwinąć swoje skrzydła w międzynarodowym środowisku pracy?Dla firmy będącej jednym z czołowych dostawców nowoczesnych technologii poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. księgowości.Budujemy nowy dział księgowości, zapraszamy Cię na pokład!oferujemyzatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio u pracodawcy),benefity: opieka medyczna i pakiet Multisport,doskonałe możliwości szkoleniowe i rozwojowe,możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.zadaniawprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,procesy fakturowania i monitorowania,wsparcie w przetwarzaniu faktur kosztowych,przetwarzanie faktur międzynarodowych,wsparcie w przygotowywaniu raportów,przygotowywanie dokumentacji biznesowej w języku angielskim.oczekujemymin. licencjat z nauk ekonomicznych,dobrej znajomości języka angielskiego- must have! (dodatkowy język mile widziany),dobrej wiedzy z zasad rachunkowości,dobrej znajomości Excela,chęci do współpracy w środowisku międzynarodowym.Mile widziane doświadczenie:w strukturach SSC/BPO,w SAP lub innych systemach ERP.  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży produkcyjnej/elektronicznej, poszukujemy Koordynatora ds. funduszy unijnych. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj już dzisiaj!oferujemyprywatną opieka zdrowotnadodatkowe ubezpieczeniebenefity sportowezniżki pracownicze (produkty firmy)możliwości rozwoju w międzynarodowej firmiewysoki poziom kultury pracyzadaniaorganizacja i nadzór nad prawidłową realizacją projektówsporządzanie dokumentacji projektowejpromocja projektu i rekrutacja uczestników do projektówweryfikacja poprawności zgromadzonych dokumentówdbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektówkompletowanie potrzebnej dokumentacji na potrzeby projektówbieżący kontakt z uczestnikami projektów i instytucją pośredniczącąścisła współpraca z zespołem, w zakresie sprawozdawczości finansowo-rzeczowej realizacji projektówmonitorowanie wskaźników projektowychnadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, analizowanie postępu finansowego realizacji projektuwsparcie merytoryczne w tworzeniu i modyfikacji procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektówposzukiwanie nowych możliwości uzyskania dofinansowaniaarchiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektuprowadzenie innych czynności z zakresu księgowości związanych z projektami oraz działalnością spółkioczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia, prawoznajomość zasad dot. rozliczania projektów dofinansowanych ze środków unijnychminimum trzyletnie doświadczenie w zakresie księgowania/rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE - WARUNEK KONIECZNYznajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków (zasady księgowania wydatków, fakturowanie, zasady amortyzacji itp.)znajomość rozliczenia podatkowego w strefie mile widzianaznajomość programu Excel na poziomie zaawansowanymznajomość systemu SL2014umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego formułowania wypowiedzibardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialnośćumiejętność pracy w zespole, elastyczność i nastawienie na rozwiązywanie problemówkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży produkcyjnej/elektronicznej, poszukujemy Koordynatora ds. funduszy unijnych. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj już dzisiaj!oferujemyprywatną opieka zdrowotnadodatkowe ubezpieczeniebenefity sportowezniżki pracownicze (produkty firmy)możliwości rozwoju w międzynarodowej firmiewysoki poziom kultury pracyzadaniaorganizacja i nadzór nad prawidłową realizacją projektówsporządzanie dokumentacji projektowejpromocja projektu i rekrutacja uczestników do projektówweryfikacja poprawności zgromadzonych dokumentówdbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektówkompletowanie potrzebnej dokumentacji na potrzeby projektówbieżący kontakt z uczestnikami projektów i instytucją pośredniczącąścisła współpraca z zespołem, w zakresie sprawozdawczości finansowo-rzeczowej realizacji projektówmonitorowanie wskaźników projektowychnadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, analizowanie postępu finansowego realizacji projektuwsparcie merytoryczne w tworzeniu i modyfikacji procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektówposzukiwanie nowych możliwości uzyskania dofinansowaniaarchiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektuprowadzenie innych czynności z zakresu księgowości związanych z projektami oraz działalnością spółkioczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse, ekonomia, prawoznajomość zasad dot. rozliczania projektów dofinansowanych ze środków unijnychminimum trzyletnie doświadczenie w zakresie księgowania/rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE - WARUNEK KONIECZNYznajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków (zasady księgowania wydatków, fakturowanie, zasady amortyzacji itp.)znajomość rozliczenia podatkowego w strefie mile widzianaznajomość programu Excel na poziomie zaawansowanymznajomość systemu SL2014umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego formułowania wypowiedzibardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialnośćumiejętność pracy w zespole, elastyczność i nastawienie na rozwiązywanie problemówkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!Oferta dotyczy pracy w Żarach.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!Oferta dotyczy pracy w Żarach.oferujemyumowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaobserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemywykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 41 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.