Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla analityk: 6

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rośnij wraz z Randstad. Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych, optymalizacji wszystkich procesów powiązanych z personelem tymczasowym, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki? Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów.oferujemymożliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowymożliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branżymożliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej zadaniawspółpraca z kluczowymi klientami Randstad w woj. dolnośląskim (branża produkcyjna, TSL i inne) w zakresie analizy, optymalizacji procesów i rekomendacji najlepszych rozwiązań w zakresie naszej usługisporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)analizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Servicesdefiniowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych u klientów Randstadoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektamisilnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wnioskówbardzo dobrej znajomości programu Excelstałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertemzainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowejczynnego prawa jazdy kat. B skrupulatności i systematycznościwysokiego poziomu kultury osobistejdobrej znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Rośnij wraz z Randstad. Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych, optymalizacji wszystkich procesów powiązanych z personelem tymczasowym, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki? Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów.oferujemymożliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowymożliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branżymożliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej zadaniawspółpraca z kluczowymi klientami Randstad w woj. dolnośląskim (branża produkcyjna, TSL i inne) w zakresie analizy, optymalizacji procesów i rekomendacji najlepszych rozwiązań w zakresie naszej usługisporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)analizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Servicesdefiniowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych u klientów Randstadoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektamisilnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wnioskówbardzo dobrej znajomości programu Excelstałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertemzainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowejczynnego prawa jazdy kat. B skrupulatności i systematycznościwysokiego poziomu kultury osobistejdobrej znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • rzeszów, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukamy osoby na stanowisko Analityk E-commerce. Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów związanych ze sprzedażą w kanale e-commerce. Sprawnie posługujesz się narzędziami takimi jak Google Analytics. Aplikuj!oferujemysamodzielne stanowisko głównego analitykaprace w zgranym zespole Analityków oraz Project Managerów współprace z rozpoznawalną markąatrakcyjne zarobkizadaniadostarczanie danych analitycznych wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisie, lejków sprzedażowych,codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty),przygotowywanie rekomendacji działań zwiększających efektywność,projektowanie i realizacja testów A/B (feed produktowy, ruch online, e-mail, mobile, aplikacja)oczekujemypraktyczna znajomość Google Analytics i Google Tag Managerznajomość Google Data Studio oraz sprawność w wizualizacji danych z wielu źródełwysokich zdolności analitycznych, umiejętności formułowania wniosków na podstawie zebranych danychproaktywna postawa oraz umiejętność analizy problemów i rozwiązywania ichumiejętność logicznego myślenia i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukamy osoby na stanowisko Analityk E-commerce. Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów związanych ze sprzedażą w kanale e-commerce. Sprawnie posługujesz się narzędziami takimi jak Google Analytics. Aplikuj!oferujemysamodzielne stanowisko głównego analitykaprace w zgranym zespole Analityków oraz Project Managerów współprace z rozpoznawalną markąatrakcyjne zarobkizadaniadostarczanie danych analitycznych wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisie, lejków sprzedażowych,codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty),przygotowywanie rekomendacji działań zwiększających efektywność,projektowanie i realizacja testów A/B (feed produktowy, ruch online, e-mail, mobile, aplikacja)oczekujemypraktyczna znajomość Google Analytics i Google Tag Managerznajomość Google Data Studio oraz sprawność w wizualizacji danych z wielu źródełwysokich zdolności analitycznych, umiejętności formułowania wniosków na podstawie zebranych danychproaktywna postawa oraz umiejętność analizy problemów i rozwiązywania ichumiejętność logicznego myślenia i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem, znasz język angielski, a Excel Ci nie straszny? Mamy niezłą ofertę pracy. Poszukujemy pracownika na okres wakacyjny. Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj już teraz. oferujemyprace w systemie jednozmianowym z elastycznym czasem pracy (7-17) pracę w okresie wakacyjnym (z możliwości przedłużenia współpracy do końca października)umowę o pracę lub umowę zlecenie- dostosujemy się do twoich preferencji zadaniaanalizowanie złożonych danych o sprzedaży, cenach i przychodach tworzenie i opracowywanie informacyjnych poglądów cen i raportów analiza porównawcza cenwykonywanie analiz cen i marż w celu wsparcia inicjatyw biznesowych oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie (minimum B2/C1)dobrej znajomości Microsoft Excel i pakietu Microsoft Officeumiejętności analitycznych i matematycznychdoświadczenia w przetwarzaniu danych i tworzeniu raportówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem, znasz język angielski, a Excel Ci nie straszny? Mamy niezłą ofertę pracy. Poszukujemy pracownika na okres wakacyjny. Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj już teraz. oferujemyprace w systemie jednozmianowym z elastycznym czasem pracy (7-17) pracę w okresie wakacyjnym (z możliwości przedłużenia współpracy do końca października)umowę o pracę lub umowę zlecenie- dostosujemy się do twoich preferencji zadaniaanalizowanie złożonych danych o sprzedaży, cenach i przychodach tworzenie i opracowywanie informacyjnych poglądów cen i raportów analiza porównawcza cenwykonywanie analiz cen i marż w celu wsparcia inicjatyw biznesowych oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie (minimum B2/C1)dobrej znajomości Microsoft Excel i pakietu Microsoft Officeumiejętności analitycznych i matematycznychdoświadczenia w przetwarzaniu danych i tworzeniu raportówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli odnajdujesz się w świecie finansów, masz doświadczenie w analizie finansowej i chcesz pracować w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie - ta praca jest właśnie dla Ciebie!Aplikuj do nas.oferujemyumowę o pracę na pełen etatbogaty pakiet socjalny ( m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie, ZFŚS)możliwość rozwoju w obszarze kontrolingu i budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmymożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowiskuzadaniasporządzanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących wyników finansowychsporządzanie okresowych analiz dotyczących odchyleń budżetuwsparcie procesów kontrolingowych w tym Power-BIaktywne uczestnictwo w procesach budżetowaniaprzygotowywanie zleconych analiz na potrzeby departamentów w organizacjiścisła współpraca z pozostałymi departamentami w ramach projektówoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu finansów lub pokrewnemin. rocznego doświadczenia w kontrolingu finansowym komunikatywnej znajomości języka angielskiegoumiejętności analitycznych oraz zdolności wyciągania logicznych wniosków,samodzielności, dokładności oraz dbałości o szczegółyumiejętności komunikacji i pracy w zespole znajomości MS Excelmile widziana znajomość systemów finansowo-księgowych w tym SAPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli odnajdujesz się w świecie finansów, masz doświadczenie w analizie finansowej i chcesz pracować w zgranym zespole, w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie - ta praca jest właśnie dla Ciebie!Aplikuj do nas.oferujemyumowę o pracę na pełen etatbogaty pakiet socjalny ( m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie, ZFŚS)możliwość rozwoju w obszarze kontrolingu i budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmymożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowiskuzadaniasporządzanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących wyników finansowychsporządzanie okresowych analiz dotyczących odchyleń budżetuwsparcie procesów kontrolingowych w tym Power-BIaktywne uczestnictwo w procesach budżetowaniaprzygotowywanie zleconych analiz na potrzeby departamentów w organizacjiścisła współpraca z pozostałymi departamentami w ramach projektówoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu finansów lub pokrewnemin. rocznego doświadczenia w kontrolingu finansowym komunikatywnej znajomości języka angielskiegoumiejętności analitycznych oraz zdolności wyciągania logicznych wniosków,samodzielności, dokładności oraz dbałości o szczegółyumiejętności komunikacji i pracy w zespole znajomości MS Excelmile widziana znajomość systemów finansowo-księgowych w tym SAPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • pszczyna, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pszczyńska firma zajmująca się transportem kruszywa poszukuje analityka finansowego. Może to właśnie Ty? Sprawdź ofertę, aplikuj! oferujemystabilna praca, umowa o pracę możliwość pracy od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00system premiowy, uzależniony od wynikówmożliwość poznania obszaru transportu wdrożenie stanowiskowe od A do Zzadaniaraportowanie do zarządu ścisła współpraca z dyspozytorem współpraca z działem księgowością, innymi działamikontakt z bankami rozliczanie, analizowanie transportu budżetowanie planowanie na przyszły rok w oparciu o dane bieżące oraz dane historycznekomplementowanie dokumentów na potrzeby zamknięcia miesiąca/rokuobliczanie rentowności pojazdów, tras, dyspozytorówanaliza finansowa przedsiębiorstwa oczekujemywykształcenie wyższe profilowemin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudobra znajomość MS Excel mile widziana znajomość INSERTanalityczny umysłdobrej organizacji pracyumiejętności interpersonalnychchęć do naukiobeznanie z controllingiem operacyjnym, budżetowaniemumiejętność połączenia rentowności z obszarem księgowościąmile widziana znajomości obszaru logistyki, najlepiej transportuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Pszczyńska firma zajmująca się transportem kruszywa poszukuje analityka finansowego. Może to właśnie Ty? Sprawdź ofertę, aplikuj! oferujemystabilna praca, umowa o pracę możliwość pracy od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00system premiowy, uzależniony od wynikówmożliwość poznania obszaru transportu wdrożenie stanowiskowe od A do Zzadaniaraportowanie do zarządu ścisła współpraca z dyspozytorem współpraca z działem księgowością, innymi działamikontakt z bankami rozliczanie, analizowanie transportu budżetowanie planowanie na przyszły rok w oparciu o dane bieżące oraz dane historycznekomplementowanie dokumentów na potrzeby zamknięcia miesiąca/rokuobliczanie rentowności pojazdów, tras, dyspozytorówanaliza finansowa przedsiębiorstwa oczekujemywykształcenie wyższe profilowemin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudobra znajomość MS Excel mile widziana znajomość INSERTanalityczny umysłdobrej organizacji pracyumiejętności interpersonalnychchęć do naukiobeznanie z controllingiem operacyjnym, budżetowaniemumiejętność połączenia rentowności z obszarem księgowościąmile widziana znajomości obszaru logistyki, najlepiej transportuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.