You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Analityk: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego miedzynarodowego klienta, poszukujemy Analityka Procesów RPA, który dołączy do rozwijającego się Globalnego Centrum zlokalizowanego w Katowicach. Jeśli interesuje Cię nowa technologia, która pomaga tworzyć wartość dodaną i usprawniać  procesy wewnętrzne, np. tworzenie robotów programistycznych, inteligentną automatyzację lub inne inicjatywy związane z transformacją biznesową – zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i rozwiązań informatycznychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowymszeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniaścisła współpraca z BOT Developerami podczas projektowania automatyzacji, zapewniając dostarczenie rozwiązania spełniającego wymagania biznesowezbieranie wymagań i zarządzanie szansami sprzedażywspółpraca z odpowiednimi interesariuszami w celu zidentyfikowania możliwości, uzasadnienia biznesowego, opracowania propozycji dla wszystkich inicjatyw transformacji cyfrowejokreślanie przydatności technologii, biorąc pod uwagę wszystkie kwalifikatory i czynniki zwiększające wydajnośćplanowanie oraz realizacja indywidualnych projektów automatyzacjiweryfikacja wpływu automatyzacji na podstawie zweryfikowanych wskaźnikówocena i modelowanie istniejących procesówoczekujemyponad 2 lat doświadczenia w analizie procesówdoświadczenia w definiowaniu architektury rozwiązania i analizie budżetowejznajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości Visio i innych narzędzi Microsoft oraz narzędzi do zarządzania projektamiorientacji na klienta oraz komunikatywnościanalitycznego sposobu myśleniaumiejętności samodzielnej pracy i terminowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego miedzynarodowego klienta, poszukujemy Analityka Procesów RPA, który dołączy do rozwijającego się Globalnego Centrum zlokalizowanego w Katowicach. Jeśli interesuje Cię nowa technologia, która pomaga tworzyć wartość dodaną i usprawniać  procesy wewnętrzne, np. tworzenie robotów programistycznych, inteligentną automatyzację lub inne inicjatywy związane z transformacją biznesową – zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i rozwiązań informatycznychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowymszeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniaścisła współpraca z BOT Developerami podczas projektowania automatyzacji, zapewniając dostarczenie rozwiązania spełniającego wymagania biznesowezbieranie wymagań i zarządzanie szansami sprzedażywspółpraca z odpowiednimi interesariuszami w celu zidentyfikowania możliwości, uzasadnienia biznesowego, opracowania propozycji dla wszystkich inicjatyw transformacji cyfrowejokreślanie przydatności technologii, biorąc pod uwagę wszystkie kwalifikatory i czynniki zwiększające wydajnośćplanowanie oraz realizacja indywidualnych projektów automatyzacjiweryfikacja wpływu automatyzacji na podstawie zweryfikowanych wskaźnikówocena i modelowanie istniejących procesówoczekujemyponad 2 lat doświadczenia w analizie procesówdoświadczenia w definiowaniu architektury rozwiązania i analizie budżetowejznajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości Visio i innych narzędzi Microsoft oraz narzędzi do zarządzania projektamiorientacji na klienta oraz komunikatywnościanalitycznego sposobu myśleniaumiejętności samodzielnej pracy i terminowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespolezadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespolezadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w zakresie zarządzania zepsołem, praca z danymi nie jest Ci obca i chcesz pracować w międznarodowym środowisku.Jeśli tak, ta praca jest właśnie dla Ciebie!oferujemyUmowa o pracę Opieka buddieg podczas wdrożenia Kompleksowy program onboardingowy Wewnętrzny katalog szkoleń i platforma e-learningowa Skandynawska kultura pracy Work-life balancezadaniaTerminowe przygotowywanie i wysyłanie raportówDotrzymywanie zgodności i terminowości wykonywanych zadańBezpośredni nadzór nad pracą podległych pracowników i ich wynikami Kontrola produktywności zespołu i pracowników Optymalizacja procesów, identyfikacja i wdrożenie procesu harmonizacji - ujednolicenie procesów Optymalizacja strutur zespołowychAnalizowanie reklamacji zgłaszanych przez klientów i wdrażanie działań zapobiegawczychAktywny udział w definiowaniu KPI/SLA dla zarządzanego obszaru Prowadzenie projektów międzywydziałowych, których celem jest usprawnienie pracy podległego zespołu oraz innego zespołu odpowiedzialnego za procesy finansowe Przeprowadzenie rocznej oceny podległych pracowników Przestrzeganie wewnętrznych regulacji, procedur, przepisów prawa i zarządzeń menedżerskich, w tym przepisów pracy, regulaminów wynagradzania i innych regulacji wewnętrznych w firmie, w tym ochrony własności intelektualnej firmy Zachowania i postawy zgodne z wartościami firmyRozwój umiejętności zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stałe samokształcenieoczekujemyDoświadczenie na stanowisku związanym z Big Data np. Data Scientist, Data Engineer/Analityk Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane w obszarze finansów Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Znajomość SAP 2 lata odpowiedniego doświadczenia w dziale finansów, najlepiej w SSC / BPO Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej Doświadczenie w transformacji procesów finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w zakresie zarządzania zepsołem, praca z danymi nie jest Ci obca i chcesz pracować w międznarodowym środowisku.Jeśli tak, ta praca jest właśnie dla Ciebie!oferujemyUmowa o pracę Opieka buddieg podczas wdrożenia Kompleksowy program onboardingowy Wewnętrzny katalog szkoleń i platforma e-learningowa Skandynawska kultura pracy Work-life balancezadaniaTerminowe przygotowywanie i wysyłanie raportówDotrzymywanie zgodności i terminowości wykonywanych zadańBezpośredni nadzór nad pracą podległych pracowników i ich wynikami Kontrola produktywności zespołu i pracowników Optymalizacja procesów, identyfikacja i wdrożenie procesu harmonizacji - ujednolicenie procesów Optymalizacja strutur zespołowychAnalizowanie reklamacji zgłaszanych przez klientów i wdrażanie działań zapobiegawczychAktywny udział w definiowaniu KPI/SLA dla zarządzanego obszaru Prowadzenie projektów międzywydziałowych, których celem jest usprawnienie pracy podległego zespołu oraz innego zespołu odpowiedzialnego za procesy finansowe Przeprowadzenie rocznej oceny podległych pracowników Przestrzeganie wewnętrznych regulacji, procedur, przepisów prawa i zarządzeń menedżerskich, w tym przepisów pracy, regulaminów wynagradzania i innych regulacji wewnętrznych w firmie, w tym ochrony własności intelektualnej firmy Zachowania i postawy zgodne z wartościami firmyRozwój umiejętności zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stałe samokształcenieoczekujemyDoświadczenie na stanowisku związanym z Big Data np. Data Scientist, Data Engineer/Analityk Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane w obszarze finansów Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Znajomość SAP 2 lata odpowiedniego doświadczenia w dziale finansów, najlepiej w SSC / BPO Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej Doświadczenie w transformacji procesów finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Duża międzynardowa grupa kapitałowa otwiera się na Lublin!Jest to szansa na rozwój zawodowy, nowe możliwości i perspektywa zdobycia cennego doświadczenia u światowego lidera!Poszukujemy komunikatywnych i otwartych na nowe dośwadczenia osób z językiem francuskim, brak doświadczenia nie stanowi problemu -  oferowane szkolenie pomoże Ci wejść w nowe obowiązki.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie, że działania windykacyjne spełniają wymagania firmy poprzez maksymalizację windykacji, redukcję zadłużenia oraz zbieranie wysokiej jakości informacji o sporze przy jednoczesnym utrzymywaniu profesjonalnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz partnerami.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w wielokulturowym i zróżnicowanym środowisku, w którym pracują pracownicy z ponad 30 krajówduże możliwości rozwoju wewnątrz organizacjiszkolenia podnoszące wiedzę, stały dostęp do platformy ułatwiającej proces adaptacyjny w firmiebogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, która pomoże Ci zachować równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnymmożliwość pracy zdalnej zadaniaosiąganie dziennych, tygodniowych i miesięcznych celów zgodnie z przydziałem, poprzez zarządzanie i zbieranie długów w ramach księgi ARodpowiedzialność za pobieranie wszystkich dochodów przydzielonych w imieniu agencjiudział w prognozowaniu i planowaniu środków pieniężnych, jeśli jest to wymaganeuczestnictwo w raportowaniu na koniec miesiącanadzorowanie dokładnego i terminowego raportowania zapytań klientów za pośrednictwem GetPAIDodpowiedzialność za zapewnienie przestrzegania standardów relacji w zakresie kontroli kredytowejzarządzanie integralnością notatek i dokumentacji uzupełniającej dotyczącej zapytań od klientówzapewnienie, że codziennie otrzymywana gotówka jest przydzielana dokładnie poprzez zabezpieczenie odpowiednich dokumentów od klientówpomoc w realizacji wszelkich projektów ad hoc zgodnie z poleceniami Inspektora ds. windykacji oczekujemyznajomości języka francuskiego na poziomie min. B2umiejętności pracy pod presją czasuwysokiej organizacji i umiejętności ustalania priorytetówdoskonałych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych umiejętności pracy w programie Exceldoświadczenie w SAP i GetPaid będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Duża międzynardowa grupa kapitałowa otwiera się na Lublin!Jest to szansa na rozwój zawodowy, nowe możliwości i perspektywa zdobycia cennego doświadczenia u światowego lidera!Poszukujemy komunikatywnych i otwartych na nowe dośwadczenia osób z językiem francuskim, brak doświadczenia nie stanowi problemu -  oferowane szkolenie pomoże Ci wejść w nowe obowiązki.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie, że działania windykacyjne spełniają wymagania firmy poprzez maksymalizację windykacji, redukcję zadłużenia oraz zbieranie wysokiej jakości informacji o sporze przy jednoczesnym utrzymywaniu profesjonalnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz partnerami.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w wielokulturowym i zróżnicowanym środowisku, w którym pracują pracownicy z ponad 30 krajówduże możliwości rozwoju wewnątrz organizacjiszkolenia podnoszące wiedzę, stały dostęp do platformy ułatwiającej proces adaptacyjny w firmiebogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, która pomoże Ci zachować równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnymmożliwość pracy zdalnej zadaniaosiąganie dziennych, tygodniowych i miesięcznych celów zgodnie z przydziałem, poprzez zarządzanie i zbieranie długów w ramach księgi ARodpowiedzialność za pobieranie wszystkich dochodów przydzielonych w imieniu agencjiudział w prognozowaniu i planowaniu środków pieniężnych, jeśli jest to wymaganeuczestnictwo w raportowaniu na koniec miesiącanadzorowanie dokładnego i terminowego raportowania zapytań klientów za pośrednictwem GetPAIDodpowiedzialność za zapewnienie przestrzegania standardów relacji w zakresie kontroli kredytowejzarządzanie integralnością notatek i dokumentacji uzupełniającej dotyczącej zapytań od klientówzapewnienie, że codziennie otrzymywana gotówka jest przydzielana dokładnie poprzez zabezpieczenie odpowiednich dokumentów od klientówpomoc w realizacji wszelkich projektów ad hoc zgodnie z poleceniami Inspektora ds. windykacji oczekujemyznajomości języka francuskiego na poziomie min. B2umiejętności pracy pod presją czasuwysokiej organizacji i umiejętności ustalania priorytetówdoskonałych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych umiejętności pracy w programie Exceldoświadczenie w SAP i GetPaid będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.