Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla logistyka: 8

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 8
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 8
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 8
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • łódź, łódzkie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Poszukujemy osób, kótre interesują się logistyką, magazynowaniem i transportem. Szukasz pracy z możliwością rozwoju i awansu? Jeśli TAK, to jest oferta pracy dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w opraciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, ZUS)zdobycie doświadczenia zawodowegomożliwości rozwoju w strukrurach międzynarodowej firmyatrakcyjną stawkę miesięcznąbenefity (OK System, prywatna opieka medyczna)pracę od poniedziałku do piątkuzadaniakoordynacja pracy kierowcówkontakt z klientemobsługa transportudbanie o terminowość wysyłekstały kontakt z magazynem i sprawdzanie bieżących zasobów magazynowychoczekujemywykształcenia kierunkowego (np. logistyka lub pokrewne) techniczne lub wyższemile widziane doświadczenie jako dyspozytorgotowości do pracy zmianowej (6-14-22)sumienności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujemy osób, kótre interesują się logistyką, magazynowaniem i transportem. Szukasz pracy z możliwością rozwoju i awansu? Jeśli TAK, to jest oferta pracy dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w opraciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, ZUS)zdobycie doświadczenia zawodowegomożliwości rozwoju w strukrurach międzynarodowej firmyatrakcyjną stawkę miesięcznąbenefity (OK System, prywatna opieka medyczna)pracę od poniedziałku do piątkuzadaniakoordynacja pracy kierowcówkontakt z klientemobsługa transportudbanie o terminowość wysyłekstały kontakt z magazynem i sprawdzanie bieżących zasobów magazynowychoczekujemywykształcenia kierunkowego (np. logistyka lub pokrewne) techniczne lub wyższemile widziane doświadczenie jako dyspozytorgotowości do pracy zmianowej (6-14-22)sumienności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        W związku z dynamicznym rozwojem jednego z naszych kluczowych klientów, poszukujemy osoby z nastawieniem na rozwój w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw.Jeśli posiadacz podobne doświadczenie oraz biegle posługujesz się językiem angielskim to oferta właśnie dla Ciebie. Zapraszam po więcej informacji.oferujemyumowę o pracę oraz elastyczne godziny pracypakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport)szeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychmożliwość rozwoju w strukturach międzynarodowychzadaniazarządzanie przypisanymi zapasami materiałów w oparciu o zdefiniowane cele przy użyciu ustalonych systemów i narzędzi kontroli zapasówmonitorowanie i utrzymanie minimalnych poziomów zapasów (nadmiarowych i przestarzałych materiałów zgodnie z planem)uczestnictwo w inicjatywach lean manufacturing w celu ulepszeń w zakresie oszczędności kosztów poprzez eliminację marnotrawstwa zarządzanie czasem realizacji dostaw, czasem tranzytu i elastycznością harmonogramu dostawcówrozwiązywanie rozbieżności w fakturowaniu przestrzeganie zasad i procedur dotyczących zakupów/planowanianegocjowanie i składanie zamówieńpomoc w rozwiązywaniu problemów jakościowych z dostawcamianaliza danychrozwiązywanie problemów w zakresie dokładności i kompletności zapotrzebowania, terminowości dostaw lub płatności dostawcyzarządzanie i aktualizacja danych w systemie MRPoczekujemywykształcenia wyższego (produkcja, logistyka, administracja biznesowa)biegłej znajomości jezyka angielskiego3 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuumiejetności negocjacyjnych, analitycznychwszechstronnej wiedzy w zakresie łańcucha dostawrozumienia zasad MRP, zapasów i produkcjiznajomość SAP/ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        W związku z dynamicznym rozwojem jednego z naszych kluczowych klientów, poszukujemy osoby z nastawieniem na rozwój w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw.Jeśli posiadacz podobne doświadczenie oraz biegle posługujesz się językiem angielskim to oferta właśnie dla Ciebie. Zapraszam po więcej informacji.oferujemyumowę o pracę oraz elastyczne godziny pracypakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport)szeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychmożliwość rozwoju w strukturach międzynarodowychzadaniazarządzanie przypisanymi zapasami materiałów w oparciu o zdefiniowane cele przy użyciu ustalonych systemów i narzędzi kontroli zapasówmonitorowanie i utrzymanie minimalnych poziomów zapasów (nadmiarowych i przestarzałych materiałów zgodnie z planem)uczestnictwo w inicjatywach lean manufacturing w celu ulepszeń w zakresie oszczędności kosztów poprzez eliminację marnotrawstwa zarządzanie czasem realizacji dostaw, czasem tranzytu i elastycznością harmonogramu dostawcówrozwiązywanie rozbieżności w fakturowaniu przestrzeganie zasad i procedur dotyczących zakupów/planowanianegocjowanie i składanie zamówieńpomoc w rozwiązywaniu problemów jakościowych z dostawcamianaliza danychrozwiązywanie problemów w zakresie dokładności i kompletności zapotrzebowania, terminowości dostaw lub płatności dostawcyzarządzanie i aktualizacja danych w systemie MRPoczekujemywykształcenia wyższego (produkcja, logistyka, administracja biznesowa)biegłej znajomości jezyka angielskiego3 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuumiejetności negocjacyjnych, analitycznychwszechstronnej wiedzy w zakresie łańcucha dostawrozumienia zasad MRP, zapasów i produkcjiznajomość SAP/ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • aleksandrów kujawski, kujawsko-pomorskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Szukasz pracy w dziale logistyki ?Aplikuj! Dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik wsparcia w dziale logistyki na okres kilku miesięcyoferujemyzdobycie doświadczenia z obszaru logistyki;zwiększenie zdobytej wiedzy z zakresu kontaktu z klientem,poznanie od "kuchni " działu logistyki;atrakcyjne godziny pracy (8-16);planowane zatrudnienie na okres 4-5 miesięcy z możliwością przedłużenia.zadaniacodzienny kontakt z klientami w sprawach związanych z dostawami;organizacja transportu oraz wysyłek;obsługa systemu magazynowego.oczekujemydoświadczenie (praktyki, staż) w pracy na podobnym lub takim samym stanowisku (mile widziane);wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji),amodzielność w działaniu, zorientowanie na cel i wielozadaniowość;chęć do nauki;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy w dziale logistyki ?Aplikuj! Dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik wsparcia w dziale logistyki na okres kilku miesięcyoferujemyzdobycie doświadczenia z obszaru logistyki;zwiększenie zdobytej wiedzy z zakresu kontaktu z klientem,poznanie od "kuchni " działu logistyki;atrakcyjne godziny pracy (8-16);planowane zatrudnienie na okres 4-5 miesięcy z możliwością przedłużenia.zadaniacodzienny kontakt z klientami w sprawach związanych z dostawami;organizacja transportu oraz wysyłek;obsługa systemu magazynowego.oczekujemydoświadczenie (praktyki, staż) w pracy na podobnym lub takim samym stanowisku (mile widziane);wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji),amodzielność w działaniu, zorientowanie na cel i wielozadaniowość;chęć do nauki;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • lublin, lubelskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Lubisz pracę z ludźmi i charakteryzujesz się wysoką kulturą osobistą? Chcesz pracować w młodym i energicznym zespole? To praca dla Ciebie! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na pół etatu w ramach umowy o pracę tymczasową z gwarancją wszystkich składek pracowniczychwynagrodzenie 20,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku (zmiany poranne/popołudniowe)zadaniarozładunek oraz bieżąca kontrolna jakości przychodzących towarówrozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach w sklepie oraz ich transport wewnątrz w sklepuoczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Lubisz pracę z ludźmi i charakteryzujesz się wysoką kulturą osobistą? Chcesz pracować w młodym i energicznym zespole? To praca dla Ciebie! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na pół etatu w ramach umowy o pracę tymczasową z gwarancją wszystkich składek pracowniczychwynagrodzenie 20,00 pln brutto/hprzyjazną atmosferę pracypraca w elastycznym grafiku (zmiany poranne/popołudniowe)zadaniarozładunek oraz bieżąca kontrolna jakości przychodzących towarówrozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach w sklepie oraz ich transport wewnątrz w sklepuoczekujemywysokiej kultury osobistejdyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendygotowości do rozpoczęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w transporcie międzynarodowym? Nie są obce Ci procesy logistyczne takie jak: eksport, import, dostawy wewnątrzunijne? Szukasz pracy w w dziale Logistyki? Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie w branży spożywczej? Chcesz się rozwijać w tym kierunku? Nie czekaj, aplikuj!oferujemyprzyjazną atmosferę pracy,pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;atrakcyjne warunki zatrudnieniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwsparcie doświadczonych specjalistówmożliwość zdobycia cennego doświadczeniapraca w biurze na Mokotowie zadaniaplanowanie i koordynowanie dostaw krajowych i zagranicznych,organizowanie transportów lądowych i morskich, kolejowych, nadzór nad dokumentacją do dostaw; realizacja kontraktów od momentu podpisania, która obejmuje: faktury pro forma, dodatkowe testowanie, magazynowanie, transportweryfikacja stanów magazynowychobsługa procesu fakturowania, obsługa reklamacjiwspółpraca z działem handlowym oczekujemyminimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w szeroko rozumianej logistyce/ logistyce/ transporcie międzynarodowymznajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (Logistyka, Transport)komunikatywność, otwartośćsamodzielność w działaniuproaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w transporcie międzynarodowym? Nie są obce Ci procesy logistyczne takie jak: eksport, import, dostawy wewnątrzunijne? Szukasz pracy w w dziale Logistyki? Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie w branży spożywczej? Chcesz się rozwijać w tym kierunku? Nie czekaj, aplikuj!oferujemyprzyjazną atmosferę pracy,pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;atrakcyjne warunki zatrudnieniazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwsparcie doświadczonych specjalistówmożliwość zdobycia cennego doświadczeniapraca w biurze na Mokotowie zadaniaplanowanie i koordynowanie dostaw krajowych i zagranicznych,organizowanie transportów lądowych i morskich, kolejowych, nadzór nad dokumentacją do dostaw; realizacja kontraktów od momentu podpisania, która obejmuje: faktury pro forma, dodatkowe testowanie, magazynowanie, transportweryfikacja stanów magazynowychobsługa procesu fakturowania, obsługa reklamacjiwspółpraca z działem handlowym oczekujemyminimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w szeroko rozumianej logistyce/ logistyce/ transporcie międzynarodowymznajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (Logistyka, Transport)komunikatywność, otwartośćsamodzielność w działaniuproaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Jeżeli masz doświadczenie w planowaniu produkcji, planowaniu materiałowym, zakupach oraz obsłudze klienta? Chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, a dodatkowo znasz język angielski?Szukamy właśnie Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracypracę w nowoczesnym i komfortowym biurowcu w centrum Katowicmożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniaplanowanie zleceń tworzenie planów dla produkcji (planowanie średnio i krótkoterminowe)praca w programie SAPzajmowanie się problemami, występującymi w procesie zamówieniawspółpraca z działami wewnętrznymi firmyzarządzanie wydajnością dostawców, poprzez analizowanie wskaźników dotyczących wydajnościprace projektowe i zarządzanie produktamibieżąca analiza zapasówoczekujemyminimum 3 letniego doświadczenia w planowaniu produkcji, planowaniu materiałowymkomunikatywnej znajomości j. angielskiego (minimum B2)wykształcenia wyższego (logistyka, zarządzanie produkcja)umiejętności obsługi komputera (MS Office), w tym bardzo dobrej znajomości MS Excel (funkcje podstawowe i zaawansowane)analitycznego podejścia i precyzji w realizacji obowiązkówznajomości programu SAP S1P/APO będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeżeli masz doświadczenie w planowaniu produkcji, planowaniu materiałowym, zakupach oraz obsłudze klienta? Chcesz rozwijać się w międzynarodowej firmie, a dodatkowo znasz język angielski?Szukamy właśnie Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracypracę w nowoczesnym i komfortowym biurowcu w centrum Katowicmożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniaplanowanie zleceń tworzenie planów dla produkcji (planowanie średnio i krótkoterminowe)praca w programie SAPzajmowanie się problemami, występującymi w procesie zamówieniawspółpraca z działami wewnętrznymi firmyzarządzanie wydajnością dostawców, poprzez analizowanie wskaźników dotyczących wydajnościprace projektowe i zarządzanie produktamibieżąca analiza zapasówoczekujemyminimum 3 letniego doświadczenia w planowaniu produkcji, planowaniu materiałowymkomunikatywnej znajomości j. angielskiego (minimum B2)wykształcenia wyższego (logistyka, zarządzanie produkcja)umiejętności obsługi komputera (MS Office), w tym bardzo dobrej znajomości MS Excel (funkcje podstawowe i zaawansowane)analitycznego podejścia i precyzji w realizacji obowiązkówznajomości programu SAP S1P/APO będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • stargard, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy która da Ci możliwość rozwoju kompetencji i będzie twoim pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Lubisz wezwania zawodowe, łamigłówki i poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak mamy ofertę pracy właśnie dla Ciebie!!!Dla lidera w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu, szukamy kandydatów na stanowisko asystent/ka w dziale zakupów operacyjnych.Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu i zdobądź cenne doświadczenie zawodowe!Nie zwlekaj, aplikuj TERAZ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypodstawę plus premię pracę w systemie jednozmianowym śniadania i lunche w naszej firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązańpraca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiegodbałość o jakość,, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/transport/finanse/ekonomia/handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobrej obsługi programu excel mile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy która da Ci możliwość rozwoju kompetencji i będzie twoim pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Lubisz wezwania zawodowe, łamigłówki i poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak mamy ofertę pracy właśnie dla Ciebie!!!Dla lidera w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu, szukamy kandydatów na stanowisko asystent/ka w dziale zakupów operacyjnych.Dołącz do naszego wyjątkowego zespołu i zdobądź cenne doświadczenie zawodowe!Nie zwlekaj, aplikuj TERAZ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypodstawę plus premię pracę w systemie jednozmianowym śniadania i lunche w naszej firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązańpraca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiegodbałość o jakość,, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/transport/finanse/ekonomia/handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobrej obsługi programu excel mile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier projektu ds. uruchamiania produkcjioferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Miejsce pracy NiepołomiceMożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaReprezentowanie interesów i wymagań działu produkcji w procesie tworzenia nowych procesów montażowych przez dział planowania, Określanie wymagań obszaru produkcji na etapie tworzenia nowych lub zmiany istniejących procesów produkcyjnych / kształtowaniu miejsc pracy, Wdrażanie i uruchamianie nowych, seryjnych procesów montażowych, w oparciu o dokumentacji procesową, Koordynacja działań wdrożeniowych (międzyoddziałowych) prowadzących do osiągniecia gotowości do produkcji seryjnej,Współpraca z firmami zewnętrznymi i partnerami wewnętrznymi, takimi jak planowanie procesów, zakupy, logistyka.Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu, Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań zapewniających optymalny proces / miejsce pracyoczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym. Wykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne) Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2, Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych),Dobrej znajomości zagadnień BHP, ergonomii pracy w zakładach produkcyjnych,Mile widziana znajomość z zakresu dyrektywy maszynowej,Umiejętności pracy w zespole projektowym, Zaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowości,Umiejętności skutecznej komunikacji na różnych szczeblach organizacji Silnej koncentracji na celach, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz mile widziana znajomość podstaw AutoCAD, Gotowości do częstych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier projektu ds. uruchamiania produkcjioferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Miejsce pracy NiepołomiceMożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaReprezentowanie interesów i wymagań działu produkcji w procesie tworzenia nowych procesów montażowych przez dział planowania, Określanie wymagań obszaru produkcji na etapie tworzenia nowych lub zmiany istniejących procesów produkcyjnych / kształtowaniu miejsc pracy, Wdrażanie i uruchamianie nowych, seryjnych procesów montażowych, w oparciu o dokumentacji procesową, Koordynacja działań wdrożeniowych (międzyoddziałowych) prowadzących do osiągniecia gotowości do produkcji seryjnej,Współpraca z firmami zewnętrznymi i partnerami wewnętrznymi, takimi jak planowanie procesów, zakupy, logistyka.Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu, Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań zapewniających optymalny proces / miejsce pracyoczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym. Wykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne) Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2, Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych),Dobrej znajomości zagadnień BHP, ergonomii pracy w zakładach produkcyjnych,Mile widziana znajomość z zakresu dyrektywy maszynowej,Umiejętności pracy w zespole projektowym, Zaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowości,Umiejętności skutecznej komunikacji na różnych szczeblach organizacji Silnej koncentracji na celach, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz mile widziana znajomość podstaw AutoCAD, Gotowości do częstych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.