You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Logistyka: 26

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • sokołów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca przygotowana z myślą o Tobie! Nie musisz mieć kwalifikacji i pracować na kilka zmian, aby staćsię specjalistą w swoim fachu. Prace magazynowe i logistyka to Twoja mocna strona? Sprawdź nas:oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (3950zł brutto + premia 400zł mc) praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym (12:30-21:00 lub 09:00-17:30) darmowy transport z Pruszkowa i Warszawywszystkiego Cię nauczymyzadaniarozładunek/załadunek towaru kompletacja zamówień prace porządkowe w magazynieoczekujemyzaangażowaniachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca przygotowana z myślą o Tobie! Nie musisz mieć kwalifikacji i pracować na kilka zmian, aby staćsię specjalistą w swoim fachu. Prace magazynowe i logistyka to Twoja mocna strona? Sprawdź nas:oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (3950zł brutto + premia 400zł mc) praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym (12:30-21:00 lub 09:00-17:30) darmowy transport z Pruszkowa i Warszawywszystkiego Cię nauczymyzadaniarozładunek/załadunek towaru kompletacja zamówień prace porządkowe w magazynieoczekujemyzaangażowaniachęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • uusikaupunki, zagranica
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy za granicą? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym podstawowym? Możesz wyjechać za granicę na co najmniej 10 miesięcy? "Praca w Finlandii" brzmi interesująco? Zaaplikuj na nasze ogłoszenie! Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do firmy z branży automotive, zajmującej się produkcją samochodów osobowych! Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację w formie online!oferujemypracę na jednym z czterech działów firmy: warsztat blacharski, lakiernia, montaż ogólny, logistyka wewnętrznazatrudnienie na podstawie fińskiej umowy o pracę- poszukujemy osób które są zainteresowane wyjazdem na dłuższy okres, pierwsza umowa zawierana jest na dziesięć miesięcy, z czego pierwsze sześć jest okresem próbnym- po nim następuje decyzja o przejściu bezpośrednio w struktury firmy (nie ma możliwości zatrudnienia krótkookresowego)zorganizowane zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych w hotelu robotniczym oddalonym ok 1,5km od miejsca wykonywania pracy, koszt ok 430 euro miesięcznie (możliwość zorganizowania sobie zakwaterowania na własną rękę)pracę i zakwaterowanie w Uusikaupunki- małej i spokojnej miejscowości (ok 16 tys. mieszkańców) na południowozachodnim wybrzerzu Finlandii, ok 70km na północnyzachód od Turkuwynagrodzenie zależne od wcześniejszego doświadczenia i zaszeregowania (1 grupa- brak doświadczenia na produkcji lub do 12 miesięcy doświadczenia, 2 grupa- między 1 a 5 lat doświadczenia w pracy na produkcji, 3 grupa- powyżej pięciu lat doświadczenia w pracy na produkcji), szacunkowe wynagrodzenie w zależności od grupy zaszeregowania wynosi 13,13-15,01 euro/h bruttopracę w firmie o skandynawskiej kulturze pracy- zwracającej uwagę na szacunek i równość każdego pracownika, ale również stosującej brak tolerancji dla alkoholu i innych substancji psychoaktywnych w miejscu pracyspecyfikę pracy dostosowaną do każdej płcizadaniaPrace produkcyjne zależne od danego działu:Warsztat blacharskiLakierniaMontaż ogólnyLogistyka wewnętrznaoczekujemy- komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2/B1 (podstawowy komunikatywny)- warunek bezwzględnie wymagany do podjęcia pracy- gotowości wyjazdu do Finlandii na dłuższy okres- pierwsza umowa jest zawierana na dziesięć miesięcy, nie ma możliwości podjęcia pracy sezonowej- gotowości do podjęcia pracy w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku- ukończonego 18 roku życia- wysokiej motywacji i samodzielności- mile widziane (lecz nie wymagane) wcześniejsze doświadczenie w pracy produkcyjnej i zdolności manualne- gotowości podjęcia pracy produkcyjnej, powtarzalnej, wymagającej ruchu na stanowisku pracy (np. schylanie się, podnoszenie, kucanie)- gotowości pracy na różnych stanowiskach, na które wdrażanie następuje wraz z czasem pracy Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację zdalną w formie rozmowy telefonicznej i prezentacji online!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy za granicą? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim co najmniej na poziomie komunikatywnym podstawowym? Możesz wyjechać za granicę na co najmniej 10 miesięcy? "Praca w Finlandii" brzmi interesująco? Zaaplikuj na nasze ogłoszenie! Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do firmy z branży automotive, zajmującej się produkcją samochodów osobowych! Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację w formie online!oferujemypracę na jednym z czterech działów firmy: warsztat blacharski, lakiernia, montaż ogólny, logistyka wewnętrznazatrudnienie na podstawie fińskiej umowy o pracę- poszukujemy osób które są zainteresowane wyjazdem na dłuższy okres, pierwsza umowa zawierana jest na dziesięć miesięcy, z czego pierwsze sześć jest okresem próbnym- po nim następuje decyzja o przejściu bezpośrednio w struktury firmy (nie ma możliwości zatrudnienia krótkookresowego)zorganizowane zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych w hotelu robotniczym oddalonym ok 1,5km od miejsca wykonywania pracy, koszt ok 430 euro miesięcznie (możliwość zorganizowania sobie zakwaterowania na własną rękę)pracę i zakwaterowanie w Uusikaupunki- małej i spokojnej miejscowości (ok 16 tys. mieszkańców) na południowozachodnim wybrzerzu Finlandii, ok 70km na północnyzachód od Turkuwynagrodzenie zależne od wcześniejszego doświadczenia i zaszeregowania (1 grupa- brak doświadczenia na produkcji lub do 12 miesięcy doświadczenia, 2 grupa- między 1 a 5 lat doświadczenia w pracy na produkcji, 3 grupa- powyżej pięciu lat doświadczenia w pracy na produkcji), szacunkowe wynagrodzenie w zależności od grupy zaszeregowania wynosi 13,13-15,01 euro/h bruttopracę w firmie o skandynawskiej kulturze pracy- zwracającej uwagę na szacunek i równość każdego pracownika, ale również stosującej brak tolerancji dla alkoholu i innych substancji psychoaktywnych w miejscu pracyspecyfikę pracy dostosowaną do każdej płcizadaniaPrace produkcyjne zależne od danego działu:Warsztat blacharskiLakierniaMontaż ogólnyLogistyka wewnętrznaoczekujemy- komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2/B1 (podstawowy komunikatywny)- warunek bezwzględnie wymagany do podjęcia pracy- gotowości wyjazdu do Finlandii na dłuższy okres- pierwsza umowa jest zawierana na dziesięć miesięcy, nie ma możliwości podjęcia pracy sezonowej- gotowości do podjęcia pracy w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku- ukończonego 18 roku życia- wysokiej motywacji i samodzielności- mile widziane (lecz nie wymagane) wcześniejsze doświadczenie w pracy produkcyjnej i zdolności manualne- gotowości podjęcia pracy produkcyjnej, powtarzalnej, wymagającej ruchu na stanowisku pracy (np. schylanie się, podnoszenie, kucanie)- gotowości pracy na różnych stanowiskach, na które wdrażanie następuje wraz z czasem pracy Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację zdalną w formie rozmowy telefonicznej i prezentacji online!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,500 - PLN4,750 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowy 250 zł bruttopraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)dostęp do sklepiku wyprzedażowego z produktami klientapakiet medyczny i sportowy to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaplanowanie i koordynowanie jednego z elementów łańcucha dostaw (w zależności od roli)wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemie SAPwykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie?oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości do wykonywania powtarzalnych zadań... że zostaniesz z nami na dłużej :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowy 250 zł bruttopraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)dostęp do sklepiku wyprzedażowego z produktami klientapakiet medyczny i sportowy to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaplanowanie i koordynowanie jednego z elementów łańcucha dostaw (w zależności od roli)wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemie SAPwykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie?oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości do wykonywania powtarzalnych zadań... że zostaniesz z nami na dłużej :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiegojęzyk niemiecki mile widzianywysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Nas!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie Zespołu Planowania Operacyjnego w obszarach Zakupów Produkcyjnych oraz Harmonogramowania produkcji,współpraca ze Specjalistami w Zespole ale również Logistyce i Kontroli jakości w celu zapewnienia sprawnego przepływu materiałów i informacji,wsparcie zmian w procesach oraz danych,przygotowywanie cyklicznych raportów w ramach obszaru i określonych odpowiedzialności.oczekujemyStudent ostatniego stopnia studiów Logistyka, ZiP, Ekonomia lub pokrewne,znajomość procesów związanych z łańcuchem dostaw oraz zarządzaniem dostawami i popytem,wiedza teoretyczna na temat planowania i harmonogramowania,biegła obsługa pakietu MS Office w tym zaawansowany Excel,zdolność do przyswajania informacji z różnych źródeł oraz zdolności analityczne,dbałość o szczegóły oraz zdolność do pracy pod presją czasu,dobre umiejętności organizacyjne,umiejętność dobrej komunikacji i pracy w Zespole,znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Nas!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie Zespołu Planowania Operacyjnego w obszarach Zakupów Produkcyjnych oraz Harmonogramowania produkcji,współpraca ze Specjalistami w Zespole ale również Logistyce i Kontroli jakości w celu zapewnienia sprawnego przepływu materiałów i informacji,wsparcie zmian w procesach oraz danych,przygotowywanie cyklicznych raportów w ramach obszaru i określonych odpowiedzialności.oczekujemyStudent ostatniego stopnia studiów Logistyka, ZiP, Ekonomia lub pokrewne,znajomość procesów związanych z łańcuchem dostaw oraz zarządzaniem dostawami i popytem,wiedza teoretyczna na temat planowania i harmonogramowania,biegła obsługa pakietu MS Office w tym zaawansowany Excel,zdolność do przyswajania informacji z różnych źródeł oraz zdolności analityczne,dbałość o szczegóły oraz zdolność do pracy pod presją czasu,dobre umiejętności organizacyjne,umiejętność dobrej komunikacji i pracy w Zespole,znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w międzynarodowej firmie? Możesz rozpocząć pracę od zaraz?To właśnie Ciebie szukamy!Lokalizacja: Wrocław-Klecinaoferujemystawka godzinowa 25 zł bruttowolne weekendy2 zmianowy system czasu pracy (06:00-14:00 oraz 14:00-22:00)umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe)możliwość pracy zdalnejpakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej i inne)zadaniabieżąca obsługa dostaw do klientówścisła współpraca z dostawcamirejestrowanie danych w systemiesporządzanie raportów oraz sprawozdańoczekujemymin. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta bardzo dobrej znajomości obsługi programów Excel oraz Outlookwykształcenia min. średniegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w międzynarodowej firmie? Możesz rozpocząć pracę od zaraz?To właśnie Ciebie szukamy!Lokalizacja: Wrocław-Klecinaoferujemystawka godzinowa 25 zł bruttowolne weekendy2 zmianowy system czasu pracy (06:00-14:00 oraz 14:00-22:00)umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe)możliwość pracy zdalnejpakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej i inne)zadaniabieżąca obsługa dostaw do klientówścisła współpraca z dostawcamirejestrowanie danych w systemiesporządzanie raportów oraz sprawozdańoczekujemymin. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta bardzo dobrej znajomości obsługi programów Excel oraz Outlookwykształcenia min. średniegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • uusikaupunki, zagranica
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy za granicą? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim co najmniej na poziomie podstawowym komunikatywnym? Posiadasz już wcześniejsze doświadczenie w pracy na produkcji lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym zakresie? "Praca w Finlandii" brzmi interesująco? Zaaplikuj na nasze ogłoszenie! Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do firmy z branży automotive, zajmującej się produkcją samochodów osobowych marek premium! Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINLANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony!oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- poszukujemy osób które są zainteresowane wyjazdem na dłuższy okres, pierwsza umowa zawierana jest na dziesięć miesięcy, z czego pierwsze sześć jest okresem próbnym- po nim następuje decyzja o przejściu bezpośrednio w struktury firmy (nie ma możliwości zatrudnienia krótkookresowego)- pracę na jednym z czterech działów firmy w oddziale w Uusikaupunki: warsztat blacharski, lakiernia, montaż ogólny, logistyka wewnętrzna; lub pracę jako operator produkcji baterii i akumulatorów w mieście Salo- wynagrodzenie zależne od wcześniejszego doświadczenia i zaszeregowania (1 grupa- brak doświadczenia na produkcji lub do 12 miesięcy doświadczenia, 2 grupa- między 1 a 5 lat doświadczenia w pracy na produkcji, 3 grupa- powyżej pięciu lat doświadczenia w pracy na produkcji), szacunkowe wynagrodzenie będzie wynosić 2240 euro miesięcznie brutto- zorganizowane zakwaterowanie w hotelu robotniczym oddalonym ok 1,5km od miejsca wykonywania pracy, koszt ok 430 euro miesięcznie (możliwość zorganizowania sobie zakwaterowania na własną rękę)- specyfikę pracy dostosowaną do każdej płcizadaniaPrace produkcyjne zależne od danego działu:- Warsztat blacharski- Lakiernia- Montaż ogólny- Logistyka wewnętrzna- Operator produkcji baterii i akumulatorów samochodowychoczekujemy- komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2 (komunikatywny podstawowy)- warunek bezwzględnie wymagany do podjęcia pracy- gotowości wyjazdu do Finlandii na dłuższy okres- pierwsza umowa jest zawierana na dziesięć miesięcy, nie ma możliwości podjęcia pracy sezonowej- gotowości do podjęcia pracy w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku- ukończonego 18 roku życia- wysokiej motywacji i samodzielności- mile widziane (lecz nie wymagane) wcześniejsze doświadczenie w pracy produkcyjnej i zdolności manualne- gotowości do samodzielnego opłacenia kosztów podróży do Finlandii- pewności pomyślnego przejścia testu na obecność narkotyków (test wykonywany jest obowiązkowo w Finlandii przed rozpoczęciem pracy, w razie wyniku pozytywnego kandydat na własny koszt wraca do Polski)- gotowości podjęcia pracy produkcyjnej, powtarzalnej, wymagającej ruchu na stanowisku pracy (np. schylanie się, podnoszenie, kucanie)- gotowości pracy na różnych stanowiskach, na które wdrażanie następuje wraz z czasem pracy Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINLANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy za granicą? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim co najmniej na poziomie podstawowym komunikatywnym? Posiadasz już wcześniejsze doświadczenie w pracy na produkcji lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym zakresie? "Praca w Finlandii" brzmi interesująco? Zaaplikuj na nasze ogłoszenie! Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do firmy z branży automotive, zajmującej się produkcją samochodów osobowych marek premium! Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINLANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony!oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- poszukujemy osób które są zainteresowane wyjazdem na dłuższy okres, pierwsza umowa zawierana jest na dziesięć miesięcy, z czego pierwsze sześć jest okresem próbnym- po nim następuje decyzja o przejściu bezpośrednio w struktury firmy (nie ma możliwości zatrudnienia krótkookresowego)- pracę na jednym z czterech działów firmy w oddziale w Uusikaupunki: warsztat blacharski, lakiernia, montaż ogólny, logistyka wewnętrzna; lub pracę jako operator produkcji baterii i akumulatorów w mieście Salo- wynagrodzenie zależne od wcześniejszego doświadczenia i zaszeregowania (1 grupa- brak doświadczenia na produkcji lub do 12 miesięcy doświadczenia, 2 grupa- między 1 a 5 lat doświadczenia w pracy na produkcji, 3 grupa- powyżej pięciu lat doświadczenia w pracy na produkcji), szacunkowe wynagrodzenie będzie wynosić 2240 euro miesięcznie brutto- zorganizowane zakwaterowanie w hotelu robotniczym oddalonym ok 1,5km od miejsca wykonywania pracy, koszt ok 430 euro miesięcznie (możliwość zorganizowania sobie zakwaterowania na własną rękę)- specyfikę pracy dostosowaną do każdej płcizadaniaPrace produkcyjne zależne od danego działu:- Warsztat blacharski- Lakiernia- Montaż ogólny- Logistyka wewnętrzna- Operator produkcji baterii i akumulatorów samochodowychoczekujemy- komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2 (komunikatywny podstawowy)- warunek bezwzględnie wymagany do podjęcia pracy- gotowości wyjazdu do Finlandii na dłuższy okres- pierwsza umowa jest zawierana na dziesięć miesięcy, nie ma możliwości podjęcia pracy sezonowej- gotowości do podjęcia pracy w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku- ukończonego 18 roku życia- wysokiej motywacji i samodzielności- mile widziane (lecz nie wymagane) wcześniejsze doświadczenie w pracy produkcyjnej i zdolności manualne- gotowości do samodzielnego opłacenia kosztów podróży do Finlandii- pewności pomyślnego przejścia testu na obecność narkotyków (test wykonywany jest obowiązkowo w Finlandii przed rozpoczęciem pracy, w razie wyniku pozytywnego kandydat na własny koszt wraca do Polski)- gotowości podjęcia pracy produkcyjnej, powtarzalnej, wymagającej ruchu na stanowisku pracy (np. schylanie się, podnoszenie, kucanie)- gotowości pracy na różnych stanowiskach, na które wdrażanie następuje wraz z czasem pracy Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINLANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • uusikaupunki, zagranica
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy za granicą? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim co najmniej na poziomie podstawowym komunikatywnym? Posiadasz już wcześniejsze doświadczenie w pracy na produkcji lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym zakresie? "Praca w Finlandii" brzmi interesująco? Zaaplikuj na nasze ogłoszenie! Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do firmy z branży automotive, zajmującej się produkcją samochodów osobowych marek premium! Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer  785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację w formie online!oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- poszukujemy osób które są zainteresowane wyjazdem na dłuższy okres, pierwsza umowa zawierana jest na dziesięć miesięcy, z czego pierwsze sześć jest okresem próbnym- po nim następuje decyzja o przejściu bezpośrednio w struktury firmy (nie ma możliwości zatrudnienia krótkookresowego)- pracę na jednym z czterech działów firmy w oddziale w Uusikaupunki: warsztat blacharski, lakiernia, montaż ogólny, logistyka wewnętrzna; lub pracę jako operator produkcji baterii i akumulatorów w mieście Salo- wynagrodzenie zależne od wcześniejszego doświadczenia i zaszeregowania (1 grupa- brak doświadczenia na produkcji lub do 12 miesięcy doświadczenia, 2 grupa- między 1 a 5 lat doświadczenia w pracy na produkcji, 3 grupa- powyżej pięciu lat doświadczenia w pracy na produkcji), szacunkowe wynagrodzenie w zależności od grupy zaszeregowania wynosi 13,13-15,01 euro/h brutto- zorganizowane zakwaterowanie w hotelu robotniczym oddalonym ok 1,5km od miejsca wykonywania pracy, koszt ok 430 euro miesięcznie (możliwość zorganizowania sobie zakwaterowania na własną rękę)- specyfikę pracy dostosowaną do każdej płcizadaniaPrace produkcyjne zależne od danego działu:- Warsztat blacharski- Lakiernia- Montaż ogólny- Logistyka wewnętrzna- Operator produkcji baterii i akumulatorów samochodowychoczekujemy- komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2 (podstawowy komunikatywny)- warunek bezwzględnie wymagany do podjęcia pracy- gotowości wyjazdu do Finlandii na dłuższy okres- pierwsza umowa jest zawierana na dziesięć miesięcy, nie ma możliwości podjęcia pracy sezonowej- gotowości do podjęcia pracy w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku- ukończonego 18 roku życia- wysokiej motywacji i samodzielności- mile widziane (lecz nie wymagane) wcześniejsze doświadczenie w pracy produkcyjnej i zdolności manualne- gotowości podjęcia pracy produkcyjnej, powtarzalnej, wymagającej ruchu na stanowisku pracy (np. schylanie się, podnoszenie, kucanie)- gotowości pracy na różnych stanowiskach, na które wdrażanie następuje wraz z czasem pracy Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację zdalną w formie rozmowy telefonicznej i prezentacji online!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy za granicą? Posługujesz się swobodnie językiem angielskim co najmniej na poziomie podstawowym komunikatywnym? Posiadasz już wcześniejsze doświadczenie w pracy na produkcji lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym zakresie? "Praca w Finlandii" brzmi interesująco? Zaaplikuj na nasze ogłoszenie! Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do firmy z branży automotive, zajmującej się produkcją samochodów osobowych marek premium! Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer  785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację w formie online!oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- poszukujemy osób które są zainteresowane wyjazdem na dłuższy okres, pierwsza umowa zawierana jest na dziesięć miesięcy, z czego pierwsze sześć jest okresem próbnym- po nim następuje decyzja o przejściu bezpośrednio w struktury firmy (nie ma możliwości zatrudnienia krótkookresowego)- pracę na jednym z czterech działów firmy w oddziale w Uusikaupunki: warsztat blacharski, lakiernia, montaż ogólny, logistyka wewnętrzna; lub pracę jako operator produkcji baterii i akumulatorów w mieście Salo- wynagrodzenie zależne od wcześniejszego doświadczenia i zaszeregowania (1 grupa- brak doświadczenia na produkcji lub do 12 miesięcy doświadczenia, 2 grupa- między 1 a 5 lat doświadczenia w pracy na produkcji, 3 grupa- powyżej pięciu lat doświadczenia w pracy na produkcji), szacunkowe wynagrodzenie w zależności od grupy zaszeregowania wynosi 13,13-15,01 euro/h brutto- zorganizowane zakwaterowanie w hotelu robotniczym oddalonym ok 1,5km od miejsca wykonywania pracy, koszt ok 430 euro miesięcznie (możliwość zorganizowania sobie zakwaterowania na własną rękę)- specyfikę pracy dostosowaną do każdej płcizadaniaPrace produkcyjne zależne od danego działu:- Warsztat blacharski- Lakiernia- Montaż ogólny- Logistyka wewnętrzna- Operator produkcji baterii i akumulatorów samochodowychoczekujemy- komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie minimum A2 (podstawowy komunikatywny)- warunek bezwzględnie wymagany do podjęcia pracy- gotowości wyjazdu do Finlandii na dłuższy okres- pierwsza umowa jest zawierana na dziesięć miesięcy, nie ma możliwości podjęcia pracy sezonowej- gotowości do podjęcia pracy w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku- ukończonego 18 roku życia- wysokiej motywacji i samodzielności- mile widziane (lecz nie wymagane) wcześniejsze doświadczenie w pracy produkcyjnej i zdolności manualne- gotowości podjęcia pracy produkcyjnej, powtarzalnej, wymagającej ruchu na stanowisku pracy (np. schylanie się, podnoszenie, kucanie)- gotowości pracy na różnych stanowiskach, na które wdrażanie następuje wraz z czasem pracy Prześlij CV lub wyślij SMS o treści PRACA W FINALANDII na numer 785 620 314 lub 601 503 953 i poczekaj na kontakt z naszej strony- prowadzimy rekrutację zdalną w formie rozmowy telefonicznej i prezentacji online!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze Logistyka? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Supply Chain!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie - wstępnie na 6 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 miesięcy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze min. 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadania• wsparcie zespołu Customer Collaboration & Service w procesach dotyczacych obsługi klienta: wprowadzanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemie SAP; przyjmowanie i rejestrowanie reklamcji od klientów,• współpraca z działem Sprzedaży, Demand & Supply Plannig; Warehousing & Distribution, Działem Jakości w zakresie realizacji zamówień klientów, komunikacji o dostępności produktu,• archiwizacja dokumentów związanych z zamówieniami i reklmacjami klientów,• wsparcie w przygotowywaniu dziennych raportów sprzedaży,• współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień klientów.oczekujemy• umiejętność pracy z dużą ilością danych i analizy pod kątem obsługi klienta (znajomość Excel),• mile widziana znajomość SAP,• zainteresowanie obszarem Supply Chain i chęć rozwijania długoterminowej współpracy,• miejętność analizy danych i wyciągania wniosków,• umiejętność pracy w grupie,• komunikatywność,• mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze Logistyka? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Supply Chain!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie - wstępnie na 6 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 miesięcy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze min. 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadania• wsparcie zespołu Customer Collaboration & Service w procesach dotyczacych obsługi klienta: wprowadzanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemie SAP; przyjmowanie i rejestrowanie reklamcji od klientów,• współpraca z działem Sprzedaży, Demand & Supply Plannig; Warehousing & Distribution, Działem Jakości w zakresie realizacji zamówień klientów, komunikacji o dostępności produktu,• archiwizacja dokumentów związanych z zamówieniami i reklmacjami klientów,• wsparcie w przygotowywaniu dziennych raportów sprzedaży,• współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień klientów.oczekujemy• umiejętność pracy z dużą ilością danych i analizy pod kątem obsługi klienta (znajomość Excel),• mile widziana znajomość SAP,• zainteresowanie obszarem Supply Chain i chęć rozwijania długoterminowej współpracy,• miejętność analizy danych i wyciągania wniosków,• umiejętność pracy w grupie,• komunikatywność,• mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystent w dziale marketingu. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, i móc pracować zdalnie sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,praca w systemie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową od zaraz do 30.06.2022r.atrakcyjne wynagrodzenie - 6000 PLN brutto.pracę na cały etat.zadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckich,Prowadzenie projektów, w tym także aktywacji marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR),Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne,Współpraca z agencjami reklamowymi,Ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka),Projekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand Managera.oczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanie,Mile widziane doświadczenie w pracy/stażu/praktykach w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystent w dziale marketingu. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, i móc pracować zdalnie sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,praca w systemie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową od zaraz do 30.06.2022r.atrakcyjne wynagrodzenie - 6000 PLN brutto.pracę na cały etat.zadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckich,Prowadzenie projektów, w tym także aktywacji marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR),Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne,Współpraca z agencjami reklamowymi,Ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka),Projekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand Managera.oczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanie,Mile widziane doświadczenie w pracy/stażu/praktykach w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jelcz-laskowice, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,750 - PLN4,110 miesięcznie
      • toyota motor manufacturing poland sp. z o.o.
      Chciałbyś pracować u stabilnego i cenionego Pracodawcy w Twojej okolicy? Jakość i nowe technologie mają dla Ciebie znaczenie, a do tego zależy Ci na dobrej atmosferze? Jeśli tak, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: młodszy pracownik produkcji w Toyota (Łęg k. Jelcza-Laskowic). Nadal możesz stać się częścią naszego zespołu !!!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (kolejno na 3, 6 oraz 9 miesięcy)wynagrodzenie od 3750 do 4110 zł brutto (pensja zasadnicza 3 750 zł brutto + premie)możliwość awansu na pracownika produkcji po 9 miesiącach (wzrost wynagrodzenia zasadniczego do 3 920 zł brutto + premie)coroczna rewizja wynagrodzeń, dodatki okolicznościowe oraz świątecznedofinasowanie do posiłków, bezpłatna kawa i herbata dla Pracownikówdodatkowy pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, liczne akcje pro-zdrowotne, gabinet medyczny dostępny całą dobę zorganizowany dojazd (m. in. z Oławy, Brzegu, Namysłowa, Bierutowa, Oleśnicy, Wrocławia, Strzelina), koszt 20 zł/m-cświetna organizacja pracy, szkolenie i wsparcie trenerów, wysokie standardy bezpieczeństwa oraz obsługi Pracownikówzadaniapraca przy linii produkcyjnej silników samochodowychobsługa maszyn i urządzeń (zróżnicowana w zależności od obszaru: montaż, odlewnia, obróbka, kontrola jakości, logistyka wewnętrzna)oczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowymumiejętności manualnychmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałbyś pracować u stabilnego i cenionego Pracodawcy w Twojej okolicy? Jakość i nowe technologie mają dla Ciebie znaczenie, a do tego zależy Ci na dobrej atmosferze? Jeśli tak, zapraszamy do aplikowania na stanowisko: młodszy pracownik produkcji w Toyota (Łęg k. Jelcza-Laskowic). Nadal możesz stać się częścią naszego zespołu !!!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (kolejno na 3, 6 oraz 9 miesięcy)wynagrodzenie od 3750 do 4110 zł brutto (pensja zasadnicza 3 750 zł brutto + premie)możliwość awansu na pracownika produkcji po 9 miesiącach (wzrost wynagrodzenia zasadniczego do 3 920 zł brutto + premie)coroczna rewizja wynagrodzeń, dodatki okolicznościowe oraz świątecznedofinasowanie do posiłków, bezpłatna kawa i herbata dla Pracownikówdodatkowy pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, liczne akcje pro-zdrowotne, gabinet medyczny dostępny całą dobę zorganizowany dojazd (m. in. z Oławy, Brzegu, Namysłowa, Bierutowa, Oleśnicy, Wrocławia, Strzelina), koszt 20 zł/m-cświetna organizacja pracy, szkolenie i wsparcie trenerów, wysokie standardy bezpieczeństwa oraz obsługi Pracownikówzadaniapraca przy linii produkcyjnej silników samochodowychobsługa maszyn i urządzeń (zróżnicowana w zależności od obszaru: montaż, odlewnia, obróbka, kontrola jakości, logistyka wewnętrzna)oczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowymumiejętności manualnychmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukiwany kierowca-magazynier z prawem jazdy kat. C.Firma znajduje się na Przecławiu, branża: materiały budowlane.Praca max do godziny 15:00, wolne weekendyZaaplikuj lub wyślij SMS506 463 132 Marta oferujemystałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podastawowe 4500 brutto plus dodatek frekfencyjny plus nadgodziny wypłacane kodeksowopracę w jednej zmianie, start godzina 6:00,benefity w postaci karty sportowej i opieki medycznejzadaniadowóz i rozładunek towaru z Przecławia do wyznaczonych punktówjeżdzimy na terenie: Szczecin, Stargard, Gryfino, Gorzówoczekujemyposiadania prawa jazdy kat Cdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukiwany kierowca-magazynier z prawem jazdy kat. C.Firma znajduje się na Przecławiu, branża: materiały budowlane.Praca max do godziny 15:00, wolne weekendyZaaplikuj lub wyślij SMS506 463 132 Marta oferujemystałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podastawowe 4500 brutto plus dodatek frekfencyjny plus nadgodziny wypłacane kodeksowopracę w jednej zmianie, start godzina 6:00,benefity w postaci karty sportowej i opieki medycznejzadaniadowóz i rozładunek towaru z Przecławia do wyznaczonych punktówjeżdzimy na terenie: Szczecin, Stargard, Gryfino, Gorzówoczekujemyposiadania prawa jazdy kat Cdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje? Zadania i sytuacje na stanowisku dyspozytora międzynarodowego są różnorodne, więc z pewnością nie odczujesz znużenia w pracy! Czy będzie stresująco? Może tak się zdarzyć. Jednak w firmie naszego klienta za tobą stoi wspierajacy zespół i menedżerowie. Zobacz co oferujemy!oferujemyzatrudnienie w oprciu o umowę o pracę pracę w firmie będącej liderem w zakresie logistyki żywności chłodzonej w Europiemożliwość pracy w biurze w Bydgoszczy lub Szubiniedobre warunki wynagrodzeniazadaniaplanowanie transportu na podstawie wpływających zleceńkoordynacja pracy kierowców (20-25)kontakt z klientami europejskimioptymalizacja kosztów transportudbałość o terminowość i jakość dostawdbanie o prawidłowy przepływ informacjiwspółpraca z innymi oddziałami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmiedoświadczenie w transporcie, logistyce lub w pracy kierowcy miedzynarodowego będą dodatkowym atutemdyspozycyjności do pracy zmianowej przez 8 godzin w trybie 3-zmianowym  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje? Zadania i sytuacje na stanowisku dyspozytora międzynarodowego są różnorodne, więc z pewnością nie odczujesz znużenia w pracy! Czy będzie stresująco? Może tak się zdarzyć. Jednak w firmie naszego klienta za tobą stoi wspierajacy zespół i menedżerowie. Zobacz co oferujemy!oferujemyzatrudnienie w oprciu o umowę o pracę pracę w firmie będącej liderem w zakresie logistyki żywności chłodzonej w Europiemożliwość pracy w biurze w Bydgoszczy lub Szubiniedobre warunki wynagrodzeniazadaniaplanowanie transportu na podstawie wpływających zleceńkoordynacja pracy kierowców (20-25)kontakt z klientami europejskimioptymalizacja kosztów transportudbałość o terminowość i jakość dostawdbanie o prawidłowy przepływ informacjiwspółpraca z innymi oddziałami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmiedoświadczenie w transporcie, logistyce lub w pracy kierowcy miedzynarodowego będą dodatkowym atutemdyspozycyjności do pracy zmianowej przez 8 godzin w trybie 3-zmianowym  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szamotuły, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Mamy dla Ciebie świetną ofertę! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora mgazynuoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w stabilnej, rozwijającej się firmiemożliwość samorealizacjiodpowiednie narzędzia pracyatrakcyjne wynagrodzenieprzyjazną, rodzinną atmosferę w pracywygodne godziny pracy: 7-15, wolne weekendyzadaniakierowanie pracą podległego zespołu (2 osoby)optymalizacja procesów magazynowych nadzór, nad jakością wykonywanych prac oraz terminową realizację zadań oraz ewentualne implementowanie usprawnieńprowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowejoczekujemydoświadczania w koordynowaniu magazynu i układaniu procesów magazynowych  umiejętności planowania i koordynowania prac magazynowych.znajomości dokumentacji i procesów magazynowych.umiejętności komunikacji i budowania zaangażowania.umiejętności zarządzania małym zespołem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Mamy dla Ciebie świetną ofertę! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora mgazynuoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w stabilnej, rozwijającej się firmiemożliwość samorealizacjiodpowiednie narzędzia pracyatrakcyjne wynagrodzenieprzyjazną, rodzinną atmosferę w pracywygodne godziny pracy: 7-15, wolne weekendyzadaniakierowanie pracą podległego zespołu (2 osoby)optymalizacja procesów magazynowych nadzór, nad jakością wykonywanych prac oraz terminową realizację zadań oraz ewentualne implementowanie usprawnieńprowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowejoczekujemydoświadczania w koordynowaniu magazynu i układaniu procesów magazynowych  umiejętności planowania i koordynowania prac magazynowych.znajomości dokumentacji i procesów magazynowych.umiejętności komunikacji i budowania zaangażowania.umiejętności zarządzania małym zespołem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy, która daje satysfakcję finansową? Kieruje Tobą chęć rozwoju? Mamy idealną ofertę! Dołącz do zespołu 3M we Wrocławiu i zostań pracownikiem najbardziej rekomendowanej firmy w okolicy.Aplikuj poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ" lub wyślij sms o treści PRACA na numer tel. wskazany w ogłoszeniu. Oddzwonimy i opowiemy o szczegółach oferty.Zapewniamy bezpieczny proces rekrutacji i wsparcie na każdym etapie.  oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w wysokości od 25,10 zł do 26,50 zł brutto/hdodatki za pracę w weekend - 150 zł bruttodofinansowanie do posiłków oraz darmowe ciepłe napoje bez ograniczeńProgram Poleć do Randstad- 500 zł za poleconą osobę spełniającą warunkibezpłatny transport z Wrocławia, Kiełczowa, Oleśnicy oraz z Jenkowicumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS) z późniejszą możliwością zatrudnienia w strukturach klientabenefity m.in. Medicover oraz Medicover Sportdodatkowe ubezpieczenie- PZU lub Compensazadaniaobsługa wózków widłowychkompletowanie zamówień, praca z dokumentacją magazynowądostarczanie gotowego produktu do magazynu i na produkcjęoczekujemyuprawnień do prowadzenia wózków widłowych (UDT)dyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym i 4-brygadowympodstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, która daje satysfakcję finansową? Kieruje Tobą chęć rozwoju? Mamy idealną ofertę! Dołącz do zespołu 3M we Wrocławiu i zostań pracownikiem najbardziej rekomendowanej firmy w okolicy.Aplikuj poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ" lub wyślij sms o treści PRACA na numer tel. wskazany w ogłoszeniu. Oddzwonimy i opowiemy o szczegółach oferty.Zapewniamy bezpieczny proces rekrutacji i wsparcie na każdym etapie.  oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w wysokości od 25,10 zł do 26,50 zł brutto/hdodatki za pracę w weekend - 150 zł bruttodofinansowanie do posiłków oraz darmowe ciepłe napoje bez ograniczeńProgram Poleć do Randstad- 500 zł za poleconą osobę spełniającą warunkibezpłatny transport z Wrocławia, Kiełczowa, Oleśnicy oraz z Jenkowicumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS) z późniejszą możliwością zatrudnienia w strukturach klientabenefity m.in. Medicover oraz Medicover Sportdodatkowe ubezpieczenie- PZU lub Compensazadaniaobsługa wózków widłowychkompletowanie zamówień, praca z dokumentacją magazynowądostarczanie gotowego produktu do magazynu i na produkcjęoczekujemyuprawnień do prowadzenia wózków widłowych (UDT)dyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym i 4-brygadowympodstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz już pierwsze doświadczenia w obszarze spedycji? Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim? Chcesz się rozwijać jako spedytor w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowej? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!oferujemysolidne podstawowe wynagrodzenieatrakcyjne premie od wypracowanych wyników rozwój i możliwość awansu w strukturach firmypakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka zdrowotna)narzędzia pracy (laptop, telefon)przyjazne miejsce pracyraz w miesiącu spotkania integracyjne- dzień pizzyzadaniawspółpraca z przewoźnikami i podwykonawcamikompleksowa obsługa zleceńbudowanie długofalowych relacji z klientami, salonami dealerskimirozwój bazy klientów i przewoźników, pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych zleceńnadzorowanie realizacji zaplanowanych i zatwierdzonych transportów (planowanie i realizacja tras)koordynowanie zleceń transportowych, planowanie pracy kierowcówdbałość o terminowość, a zwłaszcza jakość dostawmonitorowanie dokumentacji transportowejoczekujemydoświadczenia zawodowego na stanowisku Spedytora (i/ lub pokrewnym)doświadczenia zawodowego w branży logistycznejznajomości funkcjonowania giełdy transportowejdobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikacjęumiejętności kontroli listów przewozowych CMRumiejętności nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów z klientaminastawienia na osiąganie wyznaczonych celówumiejętności planowania i organizowania pracy własnejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz już pierwsze doświadczenia w obszarze spedycji? Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim? Chcesz się rozwijać jako spedytor w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowej? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!oferujemysolidne podstawowe wynagrodzenieatrakcyjne premie od wypracowanych wyników rozwój i możliwość awansu w strukturach firmypakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka zdrowotna)narzędzia pracy (laptop, telefon)przyjazne miejsce pracyraz w miesiącu spotkania integracyjne- dzień pizzyzadaniawspółpraca z przewoźnikami i podwykonawcamikompleksowa obsługa zleceńbudowanie długofalowych relacji z klientami, salonami dealerskimirozwój bazy klientów i przewoźników, pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych zleceńnadzorowanie realizacji zaplanowanych i zatwierdzonych transportów (planowanie i realizacja tras)koordynowanie zleceń transportowych, planowanie pracy kierowcówdbałość o terminowość, a zwłaszcza jakość dostawmonitorowanie dokumentacji transportowejoczekujemydoświadczenia zawodowego na stanowisku Spedytora (i/ lub pokrewnym)doświadczenia zawodowego w branży logistycznejznajomości funkcjonowania giełdy transportowejdobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikacjęumiejętności kontroli listów przewozowych CMRumiejętności nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów z klientaminastawienia na osiąganie wyznaczonych celówumiejętności planowania i organizowania pracy własnejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniadefiniowanie i wdrażanie procesów w obszarze logistyki, m.in. procesy przychodzące, wychodzące i wewnętrzneprzemieszczanie materiałów oraz operacje magazynowewsparcie integracji systemów MRP udział w tworzeniu systemów i urządzeń magazynowych raportowanie do Plant Managera oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w logistyce w środowisku produkcyjnymznajomości programu SAPmile widziana wiedza i umiejętność pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci ciągłego uczenia się biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniadefiniowanie i wdrażanie procesów w obszarze logistyki, m.in. procesy przychodzące, wychodzące i wewnętrzneprzemieszczanie materiałów oraz operacje magazynowewsparcie integracji systemów MRP udział w tworzeniu systemów i urządzeń magazynowych raportowanie do Plant Managera oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w logistyce w środowisku produkcyjnymznajomości programu SAPmile widziana wiedza i umiejętność pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci ciągłego uczenia się biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • PLN3,500 - PLN4,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Jeśli szukasz pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem, licznymi benefitami i możliwością zdobycia cennego doświadczenia zawodowego to mamy dla Ciebie świetną ofertę pracy! Nie czekaj- Aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracowadcy,stawkę podstawową 3500 brutto,premia miesięczna 200 zł brutto,wczasy pod gruszą 2000 zł brutto (przy 14 dniowym urlopie),becikowe - 1000 zł brutto,dofinansowanie do nauki 600 zł brutto na rok,dodatek za rekomendację 1000 zł brutto,pracę od zaraz w systemie czterobrygadowym,szkolenia wprowadzające i doskonalące,możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.zadaniaprzyjmowanie i nadawanie pociągów kontenerowych,obsługa kierowców,obsługa dokumentacyjna.oczekujemywykształcenia średniegodobrej znajomość obsługi komputeradobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem, licznymi benefitami i możliwością zdobycia cennego doświadczenia zawodowego to mamy dla Ciebie świetną ofertę pracy! Nie czekaj- Aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracowadcy,stawkę podstawową 3500 brutto,premia miesięczna 200 zł brutto,wczasy pod gruszą 2000 zł brutto (przy 14 dniowym urlopie),becikowe - 1000 zł brutto,dofinansowanie do nauki 600 zł brutto na rok,dodatek za rekomendację 1000 zł brutto,pracę od zaraz w systemie czterobrygadowym,szkolenia wprowadzające i doskonalące,możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.zadaniaprzyjmowanie i nadawanie pociągów kontenerowych,obsługa kierowców,obsługa dokumentacyjna.oczekujemywykształcenia średniegodobrej znajomość obsługi komputeradobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma z branży transportowo-spdycyjnej z siedzibą w Szczecinie powiększa swój zespół i czeka właśnie na Ciebie. Lubisz być szefem sam dla siebie, to idealna oferta. Przeczytaj i dołacz do Nas.  oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcyróżnorodność form zatrudnienia (zlecenie, działalnośc gospodacza, stałe zatrudnienie)wynagrodzenie podstawowe + dietapraca na terenie Polski lub UE (Słowacja, Węgry) elastyczność w planowaniu systemu pacy i trasyflotę nowocesnych pojazdów z pełnym wyposażeniem, i pełnym serwisembaza z zapleczem gospodarczympraca od zaraz w przyjaznej atmosferzezadaniarealizacja zleceń transportowychwymiana paletprofesjonalna obsługa klientówterminowe dostarczenie powierzonych ładunkówtransport na terenie Polski,lub krajach Unii Europejskiej.oczekujemyprawa jazdy C+E zawodowe, uprawnienia do wykonywania zawodu (karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej),samodzielności i odpowiedzialnościmile widzine doświadczenie zawodowemile widziane doświadczenie w obsłudze naczep typu chłodniapracę znajdą u Nas również osoy bez doświadczenia w transporcie międzynarodowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma z branży transportowo-spdycyjnej z siedzibą w Szczecinie powiększa swój zespół i czeka właśnie na Ciebie. Lubisz być szefem sam dla siebie, to idealna oferta. Przeczytaj i dołacz do Nas.  oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcyróżnorodność form zatrudnienia (zlecenie, działalnośc gospodacza, stałe zatrudnienie)wynagrodzenie podstawowe + dietapraca na terenie Polski lub UE (Słowacja, Węgry) elastyczność w planowaniu systemu pacy i trasyflotę nowocesnych pojazdów z pełnym wyposażeniem, i pełnym serwisembaza z zapleczem gospodarczympraca od zaraz w przyjaznej atmosferzezadaniarealizacja zleceń transportowychwymiana paletprofesjonalna obsługa klientówterminowe dostarczenie powierzonych ładunkówtransport na terenie Polski,lub krajach Unii Europejskiej.oczekujemyprawa jazdy C+E zawodowe, uprawnienia do wykonywania zawodu (karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej),samodzielności i odpowiedzialnościmile widzine doświadczenie zawodowemile widziane doświadczenie w obsłudze naczep typu chłodniapracę znajdą u Nas również osoy bez doświadczenia w transporcie międzynarodowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.