You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Projektowanie: 22

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Twórz z nami przyszłość branży ortodontycznej!Zostań projektantem CAD! Nie wymagamy doświadczenia. Wszystkiego Cię nauczymy! Lokalizacja: Wrocław / Psie Pole oferujemybezpośrednie zatrudnienie u lidera branży ortodontycznej;umowa o pracę z możliwością długofalowej współpracy;atrakcyjne wynagrodzenie + premię roczną;pakiet szkoleń - nauczymy Cię obsługi wszelkich narzędzi;pracę przy komputerze od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:15;możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w projektowaniu CAD - nie wymagamy wcześniejszej styczności z programem, nauczymy wszystkiego od podstaw!bogaty pakiet benefitów - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program zniżek pracowniczych, dofinansowanie karty sportowej, program pomocy pracowniczej i inne.zadaniaprojektowanie nakładek ortodontycznych wg. instrukcji;obsługa oprogramowania CAD przy pomocy myszki 3D;nanoszenie poprawek na model 3D. oczekujemyumiejętności obsługi komputera;znajomości języka angielskiego min. B2 - oprogramowanie oraz część szkolenia w języku angielskim;wyobraźni przestrzennej;mile widziane, nie wymagane - doświadczenie w projektowaniu, obsłudze CAD/CAM lub związane z branżą medyczną/ortodontyczną. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Twórz z nami przyszłość branży ortodontycznej!Zostań projektantem CAD! Nie wymagamy doświadczenia. Wszystkiego Cię nauczymy! Lokalizacja: Wrocław / Psie Pole oferujemybezpośrednie zatrudnienie u lidera branży ortodontycznej;umowa o pracę z możliwością długofalowej współpracy;atrakcyjne wynagrodzenie + premię roczną;pakiet szkoleń - nauczymy Cię obsługi wszelkich narzędzi;pracę przy komputerze od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:15;możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w projektowaniu CAD - nie wymagamy wcześniejszej styczności z programem, nauczymy wszystkiego od podstaw!bogaty pakiet benefitów - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program zniżek pracowniczych, dofinansowanie karty sportowej, program pomocy pracowniczej i inne.zadaniaprojektowanie nakładek ortodontycznych wg. instrukcji;obsługa oprogramowania CAD przy pomocy myszki 3D;nanoszenie poprawek na model 3D. oczekujemyumiejętności obsługi komputera;znajomości języka angielskiego min. B2 - oprogramowanie oraz część szkolenia w języku angielskim;wyobraźni przestrzennej;mile widziane, nie wymagane - doświadczenie w projektowaniu, obsłudze CAD/CAM lub związane z branżą medyczną/ortodontyczną. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Konstruktor / Inżynier ds. rozwoju.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaProjektowanie zindywidualizowanych rozwiązań konstrukcyjnych w produkcji samochodów ciężarowych,Samodzielne przygotowywanie i opracowywanie całościowych rozwiązań podwozi (Modelowanie 3D),Współpraca z obszarami sprzedaży, działem konstrukcji rozwiązań seryjnych, zakupów i produkcją,Samodzielne prowadzenie projektów konstrukcyjnych dla produkcji pojazdów ciężarowych.oczekujemyWykształcenie wyższe w obszarze budowy maszyn lub techniki samochodowej,Mile widzialne kilkuletnie doświadczenie w dziale rozwoju produktu lub konstrukcji,Bardzo dobra znajomość CAD (CATIA V5),Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - preferowany i języka angielskiego,Mile widziane prawo jazdy kat. C/CE,Umiejętność zarządzania projektami popartej doświadczeniem,Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne umiejętność współpracy w międzynarodowym środowisku,Samodzielność i bardzo dobrej organizacji pracy, dążenia do celu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Konstruktor / Inżynier ds. rozwoju.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaProjektowanie zindywidualizowanych rozwiązań konstrukcyjnych w produkcji samochodów ciężarowych,Samodzielne przygotowywanie i opracowywanie całościowych rozwiązań podwozi (Modelowanie 3D),Współpraca z obszarami sprzedaży, działem konstrukcji rozwiązań seryjnych, zakupów i produkcją,Samodzielne prowadzenie projektów konstrukcyjnych dla produkcji pojazdów ciężarowych.oczekujemyWykształcenie wyższe w obszarze budowy maszyn lub techniki samochodowej,Mile widzialne kilkuletnie doświadczenie w dziale rozwoju produktu lub konstrukcji,Bardzo dobra znajomość CAD (CATIA V5),Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - preferowany i języka angielskiego,Mile widziane prawo jazdy kat. C/CE,Umiejętność zarządzania projektami popartej doświadczeniem,Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne umiejętność współpracy w międzynarodowym środowisku,Samodzielność i bardzo dobrej organizacji pracy, dążenia do celu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi lub IT)?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Chcesz wziąć udział w ciekawym projekcie z branży cyfrowej dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrz? Jeśli na dodatek interesujesz się zagadnieniami z obszaru IT to świetnie się składa,ponieważ właśnie poszukujemy specjalisty ds. wdrożenia projektów cyfrowych.Postaw na swój rozwój i daj sobie szansę na zdobycie kolejnego doświadczenia!Aplikuj poniżej!oferujemyPracę przy ciekawych projektach dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrzPrzyjazną atmosferę pracyMożliwość pracy w systemie hybrydowymMożliwość rozwoju zawodowegozadaniaPlanowanie i zarządzanie projektami cyfrowymiPlanowanie, harmonogramowanie, organizacja i koordynacja prac projektowychZarządzanie procesem zmian w projekcieNadzorowanie prac zespołu projektowego oraz monitorowanie prac innych działów w ramach realizowanego projektuMonitorowanie i raportowanie statusu projektu oraz zgodności osiąganych rezultatów z planowanymi celami biznesowymiWdrażanie metod i rozwiązań wspierających zespół w celu zwiększenia efektywności i terminowości realizowanych projektów,Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania w zespoleoczekujemyMinimum 1-rocznego oświadczenia w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi, informatycznymi)Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i organizacyjnychBardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacje w międzynarodowym zespole (min. B2)Znajomości programu JIRAMile widziane:Praktyczna znajomość zagadnień zarządzania projektami informatycznymi według metodyki Agile, ScrumAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi lub IT)?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Chcesz wziąć udział w ciekawym projekcie z branży cyfrowej dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrz? Jeśli na dodatek interesujesz się zagadnieniami z obszaru IT to świetnie się składa,ponieważ właśnie poszukujemy specjalisty ds. wdrożenia projektów cyfrowych.Postaw na swój rozwój i daj sobie szansę na zdobycie kolejnego doświadczenia!Aplikuj poniżej!oferujemyPracę przy ciekawych projektach dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrzPrzyjazną atmosferę pracyMożliwość pracy w systemie hybrydowymMożliwość rozwoju zawodowegozadaniaPlanowanie i zarządzanie projektami cyfrowymiPlanowanie, harmonogramowanie, organizacja i koordynacja prac projektowychZarządzanie procesem zmian w projekcieNadzorowanie prac zespołu projektowego oraz monitorowanie prac innych działów w ramach realizowanego projektuMonitorowanie i raportowanie statusu projektu oraz zgodności osiąganych rezultatów z planowanymi celami biznesowymiWdrażanie metod i rozwiązań wspierających zespół w celu zwiększenia efektywności i terminowości realizowanych projektów,Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania w zespoleoczekujemyMinimum 1-rocznego oświadczenia w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi, informatycznymi)Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i organizacyjnychBardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacje w międzynarodowym zespole (min. B2)Znajomości programu JIRAMile widziane:Praktyczna znajomość zagadnień zarządzania projektami informatycznymi według metodyki Agile, ScrumAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wspieramy naszego Klienta - wiodącą firmę w zakresie produkcji i sprzedaży stali oraz rozwiązań dla budownictwa i przemysłu - w poszerzeniu zespołu projektantów o doświadczonego inżyniera w branży stalowej.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie (istnieje opcja B2B dla zainteresowanych)wsparcie opiekuna wdrażającego w zakres powierzonych zadańperspektywa rozwoju zawodowegomożliwość dołączenia do tworzącej się organizacjinowoczesne narzędzia pracyatrakcyjna lokalizacja w centrum miastaskandynawska kultura pracykoleżeńska atmosferazadaniaprojektowanie i obliczanie konstrukcji stalowych (ramy i kratownice, belki i słupy itp.), zarówno dla ofert, jak i zamówieńprojektowanie i obliczanie szczegółów i połączeńmodelowanie konstrukcji stalowych w TEKLA Structureswykonywanie rysunków warsztatowych (rysunki zestawcze, rysunki części i złożeń, zestawienia materiałowe itp.)sporządzanie raportów konstrukcyjnychkomunikacja z liderami projektów / sprzedażąoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziane wykształcenie kierunkowedoświadczenia na stanowisku inżyniera konstrukcjiudokumentowanej znajomości konstrukcji stalowych / projektowania konstrukcji i obliczeń wiedzy na temat projektowania i systemu konstrukcji stalowychznajomości projektowania połączeń, połączeń śrubowych i spawaniaznajomości Eurokodu i załączników krajowychmile widziane doświadczenie: TEKLA, RSTAB / RFEM, Idea Staticaznajomości języka angielskiego na poziomie negocjacji  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wspieramy naszego Klienta - wiodącą firmę w zakresie produkcji i sprzedaży stali oraz rozwiązań dla budownictwa i przemysłu - w poszerzeniu zespołu projektantów o doświadczonego inżyniera w branży stalowej.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie (istnieje opcja B2B dla zainteresowanych)wsparcie opiekuna wdrażającego w zakres powierzonych zadańperspektywa rozwoju zawodowegomożliwość dołączenia do tworzącej się organizacjinowoczesne narzędzia pracyatrakcyjna lokalizacja w centrum miastaskandynawska kultura pracykoleżeńska atmosferazadaniaprojektowanie i obliczanie konstrukcji stalowych (ramy i kratownice, belki i słupy itp.), zarówno dla ofert, jak i zamówieńprojektowanie i obliczanie szczegółów i połączeńmodelowanie konstrukcji stalowych w TEKLA Structureswykonywanie rysunków warsztatowych (rysunki zestawcze, rysunki części i złożeń, zestawienia materiałowe itp.)sporządzanie raportów konstrukcyjnychkomunikacja z liderami projektów / sprzedażąoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziane wykształcenie kierunkowedoświadczenia na stanowisku inżyniera konstrukcjiudokumentowanej znajomości konstrukcji stalowych / projektowania konstrukcji i obliczeń wiedzy na temat projektowania i systemu konstrukcji stalowychznajomości projektowania połączeń, połączeń śrubowych i spawaniaznajomości Eurokodu i załączników krajowychmile widziane doświadczenie: TEKLA, RSTAB / RFEM, Idea Staticaznajomości języka angielskiego na poziomie negocjacji  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10,000 - PLN19,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla frmy, lidera na rynku ogólnopolskim, który jest globalnym integratorem, twórcą innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych?Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko: Starszy AnalitykRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, techniczna rozmowa, finalna rozmowa z HR i managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemów klasy ERP) oraz posiadasz znajomość: Jira lub Enterprise Architect lub SQL i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w międzynarodowym środowiskupracę w świetnej atmosferze bez korporacyjnej zadyszkiatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie kwartalne)możliwy pakiet relokacyjny dla osób spoza woj. małopolskiegopracę z najnowocześniejszymi technologiamipracę zdalną lub hybrydową - Ty wybierasz rodzajelastyczne godziny pracymożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimozliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjiprywatną opiekę medyczną, kartę sportowązadaniaprace analityczne dotyczace jednego z największych systemów w krajuanaliza istniejących rozwiązań oraz projektowanie nowychprojektowanie rozwiązań - rozwój systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniaanaliza zgodności produktów projektowych ze standardami klientaanaliza zależności pomiędzy produktami projektowymisporządzanie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2/3 letniego doświadczenie na podobnym stanowiskudoświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemów klasy ERP)bardzo dobrych kompetencji analitycznych, zwłaszcza w zakresie analizy biznesowej i struktur danychznajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych (BPMN, UML)znajomości: Jira lub Enterprise Architect lub SQLmile widziana znajomość zagadnień dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych lub podobnychdoświadczenia w pracy z Product Managerami, programistami oraz testeramimile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie (B1/B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla frmy, lidera na rynku ogólnopolskim, który jest globalnym integratorem, twórcą innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych?Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko: Starszy AnalitykRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, techniczna rozmowa, finalna rozmowa z HR i managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemów klasy ERP) oraz posiadasz znajomość: Jira lub Enterprise Architect lub SQL i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w międzynarodowym środowiskupracę w świetnej atmosferze bez korporacyjnej zadyszkiatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie kwartalne)możliwy pakiet relokacyjny dla osób spoza woj. małopolskiegopracę z najnowocześniejszymi technologiamipracę zdalną lub hybrydową - Ty wybierasz rodzajelastyczne godziny pracymożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimozliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjiprywatną opiekę medyczną, kartę sportowązadaniaprace analityczne dotyczace jednego z największych systemów w krajuanaliza istniejących rozwiązań oraz projektowanie nowychprojektowanie rozwiązań - rozwój systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniaanaliza zgodności produktów projektowych ze standardami klientaanaliza zależności pomiędzy produktami projektowymisporządzanie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2/3 letniego doświadczenie na podobnym stanowiskudoświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemów klasy ERP)bardzo dobrych kompetencji analitycznych, zwłaszcza w zakresie analizy biznesowej i struktur danychznajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych (BPMN, UML)znajomości: Jira lub Enterprise Architect lub SQLmile widziana znajomość zagadnień dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych lub podobnychdoświadczenia w pracy z Product Managerami, programistami oraz testeramimile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie (B1/B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma będąca globalnym twórcą innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych, poszukuje do swojego grona osob na stanowisko Programista Backend (Java).Dołącz do grona prawie 7000 specjalistów tworzących tę społeczność! Możliwość pracy w wybranym biurze: Kraków, Gliwice, Katowice lub Łódź.oferujemyumowa o pracę lub kontrakt B2Bhybrydowy system pracyprywatna opieka medyczna praca z najnowszym stosem technologicznymprojekty prowadzone zgodnie z metodyką scrummożliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłówzadaniarozwój oprogramowania pod kątem nowych wymagań klientówprojektowanie rozwiązań programistycznych według wskazanych wymagań i opisu zadaniaprzeprowadzanie testów developerskichsporządzanie dokumentacji oprogramowaniaoczekujemypraktyczna znajomość Javawiedza z zakresu baz danych: SQL, Oracleznajomość dobrych praktyk oraz wzorców dla aplikacji 3 warstwowych i architektury rozproszonejjęzyk angielski na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją technicznąwykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewnemile widzialne doświadczenie w pracy z systemami kontroli wersji Git i frameworkiem Springumiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma będąca globalnym twórcą innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych, poszukuje do swojego grona osob na stanowisko Programista Backend (Java).Dołącz do grona prawie 7000 specjalistów tworzących tę społeczność! Możliwość pracy w wybranym biurze: Kraków, Gliwice, Katowice lub Łódź.oferujemyumowa o pracę lub kontrakt B2Bhybrydowy system pracyprywatna opieka medyczna praca z najnowszym stosem technologicznymprojekty prowadzone zgodnie z metodyką scrummożliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłówzadaniarozwój oprogramowania pod kątem nowych wymagań klientówprojektowanie rozwiązań programistycznych według wskazanych wymagań i opisu zadaniaprzeprowadzanie testów developerskichsporządzanie dokumentacji oprogramowaniaoczekujemypraktyczna znajomość Javawiedza z zakresu baz danych: SQL, Oracleznajomość dobrych praktyk oraz wzorców dla aplikacji 3 warstwowych i architektury rozproszonejjęzyk angielski na poziomie pozwalającym na pracę z dokumentacją technicznąwykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewnemile widzialne doświadczenie w pracy z systemami kontroli wersji Git i frameworkiem Springumiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient działa zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban.Dołącz do organizacji opierającej swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracuje. Dzięki dużej swobodzie działania pobudza motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań partnerów biznesowych Klienta.Nasz klient stawia na pracę w pomniejszych jednostkach zwanych squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania Brzmi to dla Ciebie interesująco? Chcesz poznać nowe możliwości by móc rozwijać swoje skrzydła? Aplikuj! oferujemyCenimy sobie stabilność zatrudnienia, dlatego oferujemy Państwu umowę o pracę Pakiet medyczny dla Pracowników i ich partnerów oraz dzieciZabezpieczenie finansowe na przyszłość w postaci ubezpieczenia grupowego dla Ciebie, Twojego partnera dzieci.Stały dostęp do endorfin w formie karty sportowej.Aby wykorzystać bogactwo talentów i zapewnić, że żaden wielki potencjał nie straci szansy na budowanie z nami większej przyszłości, wprowadzimy Cię w program rozwojowy..Dbamy również o Twój czas, dlatego proponujemy Ci pracę hybrydową Darmowe lekcje języka angielskiego Możliwość pracy przy międzynarodowych projektachzadaniaProjektowanie zabezpieczeń i sieci dla Modern Workplace,Projektowanie, rozwijanie i wdrażanie technologii zarządzania środowiskiem Workplace dla dużej międzynarodowej organizacji,oczekujemy5-letniego doświadczenia na podobnych stanowiskach i wybitne osiągnięcia w projektowaniu Nowoczesnego Miejsca Pracy,Doświadczenia, w szczególności w takich technologiach jak W10, cloud PC (W365), Windows Virtual Desktop (AVD), MEM Intune itp.,Doświadczenia w projektowaniu zabezpieczeń i sieci dla Modern Workplace,Dobrze rozumianej usługi M365 oraz Modern Management i posiadanie certyfikatów, które to potwierdzają.Doświadczenie IT w projektowaniu, rozwijaniu i wdrażaniu technologii zarządzania środowiskiem Workplace dla dużej międzynarodowej organizacji,Doświadczenia zawodowego w instytucjach podlegających ścisłym regulacjom (np. w banku)Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) Umiejętności komunikacyjne, zdolne do przekazywania złożonych tematów technicznych różnym odbiorcomMile widziane wyższe wykształcenie informatyczne Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient działa zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban.Dołącz do organizacji opierającej swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracuje. Dzięki dużej swobodzie działania pobudza motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań partnerów biznesowych Klienta.Nasz klient stawia na pracę w pomniejszych jednostkach zwanych squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania Brzmi to dla Ciebie interesująco? Chcesz poznać nowe możliwości by móc rozwijać swoje skrzydła? Aplikuj! oferujemyCenimy sobie stabilność zatrudnienia, dlatego oferujemy Państwu umowę o pracę Pakiet medyczny dla Pracowników i ich partnerów oraz dzieciZabezpieczenie finansowe na przyszłość w postaci ubezpieczenia grupowego dla Ciebie, Twojego partnera dzieci.Stały dostęp do endorfin w formie karty sportowej.Aby wykorzystać bogactwo talentów i zapewnić, że żaden wielki potencjał nie straci szansy na budowanie z nami większej przyszłości, wprowadzimy Cię w program rozwojowy..Dbamy również o Twój czas, dlatego proponujemy Ci pracę hybrydową Darmowe lekcje języka angielskiego Możliwość pracy przy międzynarodowych projektachzadaniaProjektowanie zabezpieczeń i sieci dla Modern Workplace,Projektowanie, rozwijanie i wdrażanie technologii zarządzania środowiskiem Workplace dla dużej międzynarodowej organizacji,oczekujemy5-letniego doświadczenia na podobnych stanowiskach i wybitne osiągnięcia w projektowaniu Nowoczesnego Miejsca Pracy,Doświadczenia, w szczególności w takich technologiach jak W10, cloud PC (W365), Windows Virtual Desktop (AVD), MEM Intune itp.,Doświadczenia w projektowaniu zabezpieczeń i sieci dla Modern Workplace,Dobrze rozumianej usługi M365 oraz Modern Management i posiadanie certyfikatów, które to potwierdzają.Doświadczenie IT w projektowaniu, rozwijaniu i wdrażaniu technologii zarządzania środowiskiem Workplace dla dużej międzynarodowej organizacji,Doświadczenia zawodowego w instytucjach podlegających ścisłym regulacjom (np. w banku)Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) Umiejętności komunikacyjne, zdolne do przekazywania złożonych tematów technicznych różnym odbiorcomMile widziane wyższe wykształcenie informatyczne Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania?Lubisz realizować ciekawe projekty, uczyć się i rozwijać swoje umiejętności? Interesuje Cię świat mCommerce? Nie czekaj, aplikuj, dołącz do teamu realizującego projekty dla znanych i lubianych marek! oferujemywynagrodzenie na poziomie rynkowym, dostosowane do umiejętności zatrudnienie na B2Bwynagrodzenie w przedziale 10 000 - 20 000 pln rozwój zawodowy, korzystanie z nowych technologiiwork life balance elastyczne godziny pracy, możliwość pełnej lub częściowej pracy zdalnej opieka medyczna, karta sportowa, zajęcia z angielskiego zadaniaprojektowanie i nawiązywanie komunikacji z serwerowymi źródłami danych,tworzenie interfejsów użytkownika w oparciu o makiety przygotowane przez ekspertów UI / UX,testowanie efektów własnej pracy i recenzowanie pracy zespołu,udział w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji projektowej,pełna odpowiedzialność za techniczna stronę projektówoczekujemymin 3 letniego doświadczenia w tworzeniu aplikacji na Androida z wykorzystaniem Kotlinakomunikatywnej znajomości języka angielskiego, którą możesz wykorzystać do kontaktu z klientami oraz kolegami z teamu dokładności, konsekwencji, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania pomysłów mile widziane doświadczenie w realizacji własnych projektów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania?Lubisz realizować ciekawe projekty, uczyć się i rozwijać swoje umiejętności? Interesuje Cię świat mCommerce? Nie czekaj, aplikuj, dołącz do teamu realizującego projekty dla znanych i lubianych marek! oferujemywynagrodzenie na poziomie rynkowym, dostosowane do umiejętności zatrudnienie na B2Bwynagrodzenie w przedziale 10 000 - 20 000 pln rozwój zawodowy, korzystanie z nowych technologiiwork life balance elastyczne godziny pracy, możliwość pełnej lub częściowej pracy zdalnej opieka medyczna, karta sportowa, zajęcia z angielskiego zadaniaprojektowanie i nawiązywanie komunikacji z serwerowymi źródłami danych,tworzenie interfejsów użytkownika w oparciu o makiety przygotowane przez ekspertów UI / UX,testowanie efektów własnej pracy i recenzowanie pracy zespołu,udział w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji projektowej,pełna odpowiedzialność za techniczna stronę projektówoczekujemymin 3 letniego doświadczenia w tworzeniu aplikacji na Androida z wykorzystaniem Kotlinakomunikatywnej znajomości języka angielskiego, którą możesz wykorzystać do kontaktu z klientami oraz kolegami z teamu dokładności, konsekwencji, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania pomysłów mile widziane doświadczenie w realizacji własnych projektów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta - firmy dostarczającej technologie handlowe dla liderów rynku europejskiego, poszukujemy quality assurance engineer. Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęwarunki finansowe uzależnione od kompetencji i doświadczenia (UoP 4500-12000, B2B 7000-15000)pracę w oparciu o najnowsze technologie i dynamicznie rozwijające się projekty handloweprywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie oraz kurs języka angielskiegomożliwości rozwoju zawodowego (szkolenia, certyfikaty, udział w konferencjach oraz dostęp do naszej biblioteki)cykliczne imprezy integracyjnepracę zdalną, w razie potrzeby z biura w Gliwicach lub Wrocławiu zadaniatestowanie API i aplikacji internetowychpraca z platformą SAP Hybrispraca z Java lub JavaScriptpraca metodologią Agileprojektowanie przypadków testowychbliska współpraca z zespołem testerów i programistów, analitykiem oraz architektem projektuoczekujemyminimum 2 lata dśośwadczenia w testowaniu (mile widzane doświadczenie w testowaniu automatycznym)doświadczenia w testowaniu API i aplikacji internetowychznajomości podstaw przynajmniej jednego języka programowania: Java lub JavaScriptumiejtności projektowania przypadków testowychznajomości metodologii Agileanalitycznego i kreatywnego podejścia do zadańkomunikatywnej znajomości jezyka angielskiego (w mowie i piśmie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta - firmy dostarczającej technologie handlowe dla liderów rynku europejskiego, poszukujemy quality assurance engineer. Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęwarunki finansowe uzależnione od kompetencji i doświadczenia (UoP 4500-12000, B2B 7000-15000)pracę w oparciu o najnowsze technologie i dynamicznie rozwijające się projekty handloweprywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie oraz kurs języka angielskiegomożliwości rozwoju zawodowego (szkolenia, certyfikaty, udział w konferencjach oraz dostęp do naszej biblioteki)cykliczne imprezy integracyjnepracę zdalną, w razie potrzeby z biura w Gliwicach lub Wrocławiu zadaniatestowanie API i aplikacji internetowychpraca z platformą SAP Hybrispraca z Java lub JavaScriptpraca metodologią Agileprojektowanie przypadków testowychbliska współpraca z zespołem testerów i programistów, analitykiem oraz architektem projektuoczekujemyminimum 2 lata dśośwadczenia w testowaniu (mile widzane doświadczenie w testowaniu automatycznym)doświadczenia w testowaniu API i aplikacji internetowychznajomości podstaw przynajmniej jednego języka programowania: Java lub JavaScriptumiejtności projektowania przypadków testowychznajomości metodologii Agileanalitycznego i kreatywnego podejścia do zadańkomunikatywnej znajomości jezyka angielskiego (w mowie i piśmie)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za dążenie do wysokiego poziomu jakości i integralności produktów lub rozwiązań poprzez koordynację testów i ewaluacji.Jeśli jesteś doświadczonym testerm automatycznym, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie w przedziale od 10 000 do 18 000 pln brutto szeroki pakiet benefitów: opieka medyczna, zajęcia językowe, możliwość udziału w kursach i szkoleniach, eventy integracje, bony zakupowe pracę w systemie zdalnymmożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju przyjazną atmosferęzadaniarozwój istniejącego środowiska automatyzacji testów dla różnych wymagań w naszym centrum danychprojektowanie i tworzenie różnych scenariuszy testowych (testy integracyjne, regresyjne itp.) we współpracy z kierownikiem testów i działami wewnętrznymi w celu testowania usług ITwspiercie zespołów podczas wykonywania testów i przygotowywanie raportówodpowiedzialność za migracje istniejących manualnych przypadków testowych do środowiska automatyzacji i wprowadzanie automatyzacji testów w firmieoczekujemyukończonego szkolenia w zakresie IT lub studiów wyższych (licencjat/magisterium)dobrej znajomości technologii Java, w tym programowania (Cucumber, Jenkins, Maven, JUnit)wiedzy z zakresu testowania ISTQB, testowania oprogramowania oraz narzędzi testowych (np. Selenium)doświadczenia w pracy z narzędziami do planowania (np. Jira)dobrej znajomości jezyka angielskiego zaangażowanie, inicjatywy i innowacyjności oraz zdolności analitycznychzdolności komunikacyjnych i umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za dążenie do wysokiego poziomu jakości i integralności produktów lub rozwiązań poprzez koordynację testów i ewaluacji.Jeśli jesteś doświadczonym testerm automatycznym, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie w przedziale od 10 000 do 18 000 pln brutto szeroki pakiet benefitów: opieka medyczna, zajęcia językowe, możliwość udziału w kursach i szkoleniach, eventy integracje, bony zakupowe pracę w systemie zdalnymmożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju przyjazną atmosferęzadaniarozwój istniejącego środowiska automatyzacji testów dla różnych wymagań w naszym centrum danychprojektowanie i tworzenie różnych scenariuszy testowych (testy integracyjne, regresyjne itp.) we współpracy z kierownikiem testów i działami wewnętrznymi w celu testowania usług ITwspiercie zespołów podczas wykonywania testów i przygotowywanie raportówodpowiedzialność za migracje istniejących manualnych przypadków testowych do środowiska automatyzacji i wprowadzanie automatyzacji testów w firmieoczekujemyukończonego szkolenia w zakresie IT lub studiów wyższych (licencjat/magisterium)dobrej znajomości technologii Java, w tym programowania (Cucumber, Jenkins, Maven, JUnit)wiedzy z zakresu testowania ISTQB, testowania oprogramowania oraz narzędzi testowych (np. Selenium)doświadczenia w pracy z narzędziami do planowania (np. Jira)dobrej znajomości jezyka angielskiego zaangażowanie, inicjatywy i innowacyjności oraz zdolności analitycznychzdolności komunikacyjnych i umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      EMPTY JOB DESCRIPTIONoferujemywynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy mieszczące sie w  przedziale 8000-14000 pln możliwość 100% pracy zdalnej/hybrydowej/stacjonarnej w jednym z biur elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę udział w ciekawych, referencyjnych projektach możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązańprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życienieformalną i przyjazną atmosferę pracydługoterminową współpracęzadaniaprojektowanie oraz implementacja rozwiązań opartych na C# ASP.NET Core, EF Coretworzenie nowych funkcjonalności oraz implementacja zmian w oprogramowaniuaktywny udział w usprawnianiach systemu i optymalizacjidbałość o jakość kodu zgodnie z obowiązującymi standardamioczekujemydwa lata doświadczenie w tworzeniu oprogramowania z wykorzystaniem .NET Core (C#)dobra znajomość MS SQL Server i języka T-SQL znajomość wzorców architektonicznych i dobrych praktyk programowaniadoświadczenie z systemem kontroli wersji GITznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacjąumiejętność pracy w zespolechęć stałego rozwoju oraz poszerzania wiedzy z różnych zakresówDodatkowym atutem będzie:wiedza z zakresu tworzenia aplikacji na platformę Azureznajomość RabbitMQdoświadczenie w tworzeniu testów jednostkowych i integracyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      EMPTY JOB DESCRIPTIONoferujemywynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy mieszczące sie w  przedziale 8000-14000 pln możliwość 100% pracy zdalnej/hybrydowej/stacjonarnej w jednym z biur elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę udział w ciekawych, referencyjnych projektach możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązańprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życienieformalną i przyjazną atmosferę pracydługoterminową współpracęzadaniaprojektowanie oraz implementacja rozwiązań opartych na C# ASP.NET Core, EF Coretworzenie nowych funkcjonalności oraz implementacja zmian w oprogramowaniuaktywny udział w usprawnianiach systemu i optymalizacjidbałość o jakość kodu zgodnie z obowiązującymi standardamioczekujemydwa lata doświadczenie w tworzeniu oprogramowania z wykorzystaniem .NET Core (C#)dobra znajomość MS SQL Server i języka T-SQL znajomość wzorców architektonicznych i dobrych praktyk programowaniadoświadczenie z systemem kontroli wersji GITznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacjąumiejętność pracy w zespolechęć stałego rozwoju oraz poszerzania wiedzy z różnych zakresówDodatkowym atutem będzie:wiedza z zakresu tworzenia aplikacji na platformę Azureznajomość RabbitMQdoświadczenie w tworzeniu testów jednostkowych i integracyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz kilkuletnie doświadczenie w projektach komercyjnych, chcesz rozwijać swoje umiejętności programowania, a do tego jesteś osobą komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i pracować zespołowo? Konieczne zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemypracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskichbenefity pozapłacowe m.in.: zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasówwsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowedodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarzapracę na odpowiedzialnym stanowiskumożliwość rozwoju zawodowegopracę w dynamicznym środowiskunarzędzia niezbędne do pracypracę stacjonarną w oparciu o umowę o pracęzadaniaprogramowanie aplikacji z wykorzystaniem języka oprogramowania Javaprojektowanie i implementację aplikacji oraz baz danych na potrzeby tworzonych systemówprzeprowadzanie testów jednostkowych wytwarzanego oprogramowaniaanalizę defektów zgłaszanych przez użytkowników, odtworzenie błędówprzygotowywanie dokumentacji powykonawczejoczekujemymin. 3 lat doświadczenia na stanowisku programisty Javadobrej znajomości Spring Boot, Angular, JPA, SQLdobrej znajomości bazy danych PostgreSQLznajomości GITznajomości narzędzi JIRA (Software, Confluence)zdolności analitycznych oraz umiejętności samoorganizowania pracykomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledokładności, rzetelności, samodzielnościzapału do pracyumiejętności wyjścia poza schematyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz kilkuletnie doświadczenie w projektach komercyjnych, chcesz rozwijać swoje umiejętności programowania, a do tego jesteś osobą komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i pracować zespołowo? Konieczne zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemypracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskichbenefity pozapłacowe m.in.: zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasówwsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowedodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarzapracę na odpowiedzialnym stanowiskumożliwość rozwoju zawodowegopracę w dynamicznym środowiskunarzędzia niezbędne do pracypracę stacjonarną w oparciu o umowę o pracęzadaniaprogramowanie aplikacji z wykorzystaniem języka oprogramowania Javaprojektowanie i implementację aplikacji oraz baz danych na potrzeby tworzonych systemówprzeprowadzanie testów jednostkowych wytwarzanego oprogramowaniaanalizę defektów zgłaszanych przez użytkowników, odtworzenie błędówprzygotowywanie dokumentacji powykonawczejoczekujemymin. 3 lat doświadczenia na stanowisku programisty Javadobrej znajomości Spring Boot, Angular, JPA, SQLdobrej znajomości bazy danych PostgreSQLznajomości GITznajomości narzędzi JIRA (Software, Confluence)zdolności analitycznych oraz umiejętności samoorganizowania pracykomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledokładności, rzetelności, samodzielnościzapału do pracyumiejętności wyjścia poza schematyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • toruń, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy doświadczonych inżynierów baz danych z pasją do obszaru cyber security. Naszym Klientem jest Polski start-up, który prowadzi prace badawczo-rozwojowe nad wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji w procesie diagnozowania chorób rzadkich. Jeśli chcesz być częścią rewolucji technologicznej w branży medycznej, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o pracę;możliwość pracy hybrydowej z biur w Toruniu lub Warszawie;elastyczny czas pracy;atrakcyjne wynagrodzenie;możliwość wpływu na rozwój innowacyjnych projektów w branży medycznej.zadaniazarządzanie bazą danych (PostgreSQL, ORM Django): projektowanie, zarządzanie uprawnieniami, utrzymywanie oraz usprawnianie rozwiązań do przenoszenia danych (lub baz danych) pomiędzy środowiskami, prowadzenie i organizacja prac konserwacyjnych, produkcyjnych środowisk bazodanowych;administracja unixowym serwerem: zarządzanie uprawnieniami, dbanie o bezpieczeństwo infrastruktury, zarządzanie kopiami zapasowymi;administracja Google Workspace oraz Google Cloud;współpraca w tworzeniu procesów ETL;bliska i regularna współpraca z zespołem ekspertów medycznych;wspieranie zespołu w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów biznesowych.oczekujemywykształcenie z obszarów informatyki, matematyki, fizyki, statystyki lub pokrewne;akademickie lub zawodowe doświadczenie w obszarze IT, w zakresie tworzenia, administracji baz danych (PostgreSQL, Django);biegła znajomość języka angielskiego (B2/C1);praktyczna umiejętność programowania w języku Python 3;umiejętności w zakresie projektowania, analizy struktur danych, rozwiązywania problemów i ich diagnozowania. mile widzianedoświadczenie z bazami Oracle;znajomość git, GitHub, Docker;znajomość usług chmurowych Google (GCP);chęć poznawania nowych technologii i zagadnień.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy doświadczonych inżynierów baz danych z pasją do obszaru cyber security. Naszym Klientem jest Polski start-up, który prowadzi prace badawczo-rozwojowe nad wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji w procesie diagnozowania chorób rzadkich. Jeśli chcesz być częścią rewolucji technologicznej w branży medycznej, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o pracę;możliwość pracy hybrydowej z biur w Toruniu lub Warszawie;elastyczny czas pracy;atrakcyjne wynagrodzenie;możliwość wpływu na rozwój innowacyjnych projektów w branży medycznej.zadaniazarządzanie bazą danych (PostgreSQL, ORM Django): projektowanie, zarządzanie uprawnieniami, utrzymywanie oraz usprawnianie rozwiązań do przenoszenia danych (lub baz danych) pomiędzy środowiskami, prowadzenie i organizacja prac konserwacyjnych, produkcyjnych środowisk bazodanowych;administracja unixowym serwerem: zarządzanie uprawnieniami, dbanie o bezpieczeństwo infrastruktury, zarządzanie kopiami zapasowymi;administracja Google Workspace oraz Google Cloud;współpraca w tworzeniu procesów ETL;bliska i regularna współpraca z zespołem ekspertów medycznych;wspieranie zespołu w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów biznesowych.oczekujemywykształcenie z obszarów informatyki, matematyki, fizyki, statystyki lub pokrewne;akademickie lub zawodowe doświadczenie w obszarze IT, w zakresie tworzenia, administracji baz danych (PostgreSQL, Django);biegła znajomość języka angielskiego (B2/C1);praktyczna umiejętność programowania w języku Python 3;umiejętności w zakresie projektowania, analizy struktur danych, rozwiązywania problemów i ich diagnozowania. mile widzianedoświadczenie z bazami Oracle;znajomość git, GitHub, Docker;znajomość usług chmurowych Google (GCP);chęć poznawania nowych technologii i zagadnień.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • zgierz, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz już pierwsze doświadczenia w projektowaniu maszyn i urządzeń technicznych w programach tj. Solid Edge, ZWCAD, AutoCAD lub Inventor, znasz biegle rysunek techniczny, aplikuj!Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Zgierzu poszukujemy konstruktora z conajmniej rocznym doświadczeniem, który dołączy do zgranego i doświadczonego zespołu specjalistów. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę stacjonarną w biurze w ZgierzuElastyczne godziny pracy, w przedziale 6-16Pracę w doświadczonym zespole projektantówzadaniaProjektowanie maszyn i urządzeń technicznychSporządzanie dokumentacji technicznej za pomocą narzędzi do projektowania 2D oraz 3D w tym:Przygotowanie koncepcjiPrzeprowadzenie analiz i obliczeń wytrzymałościowychTworzenie modeli 3DSporządzanie rysunków 2D zgodnie z obowiązującymi zasadamiPrzygotowywanie list materiałowychPrzygotowanie rozwinięć blachTworzenie instrukcji według wymagań Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WEWspółpraca z działem produkcyjnym, automatyki oraz zakupówBieżąca współpraca z klientem w zakresie prowadzonych prac projektowychPrzestrzeganie harmonogramówoczekujemyWykształcenia wyższego: Mechanika i Budowa Maszyn, Mechatronika lub pokrewne Przynajmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie projektowania maszyn i urządzeń technicznychDobrej znajomości rysunku technicznegoUmiejętności wykonywania obliczeń wytrzymałościowychDobrej znajomości programów do projektowania, w szczególności Solid Edge, ZWCAD, AutoCAD lub InventorZnajomości pakietu MS Office (Word, Excel)Podstawowej znajomości języka angielskiegoPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz już pierwsze doświadczenia w projektowaniu maszyn i urządzeń technicznych w programach tj. Solid Edge, ZWCAD, AutoCAD lub Inventor, znasz biegle rysunek techniczny, aplikuj!Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Zgierzu poszukujemy konstruktora z conajmniej rocznym doświadczeniem, który dołączy do zgranego i doświadczonego zespołu specjalistów. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę stacjonarną w biurze w ZgierzuElastyczne godziny pracy, w przedziale 6-16Pracę w doświadczonym zespole projektantówzadaniaProjektowanie maszyn i urządzeń technicznychSporządzanie dokumentacji technicznej za pomocą narzędzi do projektowania 2D oraz 3D w tym:Przygotowanie koncepcjiPrzeprowadzenie analiz i obliczeń wytrzymałościowychTworzenie modeli 3DSporządzanie rysunków 2D zgodnie z obowiązującymi zasadamiPrzygotowywanie list materiałowychPrzygotowanie rozwinięć blachTworzenie instrukcji według wymagań Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WEWspółpraca z działem produkcyjnym, automatyki oraz zakupówBieżąca współpraca z klientem w zakresie prowadzonych prac projektowychPrzestrzeganie harmonogramówoczekujemyWykształcenia wyższego: Mechanika i Budowa Maszyn, Mechatronika lub pokrewne Przynajmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie projektowania maszyn i urządzeń technicznychDobrej znajomości rysunku technicznegoUmiejętności wykonywania obliczeń wytrzymałościowychDobrej znajomości programów do projektowania, w szczególności Solid Edge, ZWCAD, AutoCAD lub InventorZnajomości pakietu MS Office (Word, Excel)Podstawowej znajomości języka angielskiegoPrawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kościerzyna, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz postawić kolejny krok w swojej karierze zawodowej? Świetnie! Ze względu na rozbudowę zespołu mojego Klienta, firmy JAKUSZ działajacej w branży militarnej z siedzibą w Kościerzynie poszukujemy osoby na stanowisko konstruktora. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premiowybogaty pakiet szkoleń zewnętrznych dobieranych indywidualnie do zespołówpakiet opieki medycznejmozliwość uczestniczenia w rozwoju firmymiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniaprojektowanie urządzeń i konstrukcji,opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej i technicznej wyrobówopracowanie założeń koncepcyjnych nowych wdrożeńanaliza wydajnościowa i wytrzymałościowa projektowanych urządzeń,przygotowanie zestawień materiałowych dla nowych wdrożeń,koordynacja wdrożenia nowego wyrobu wg założeń koncepcyjnychaktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej wyrobów,współpraca z Pionem Handlowym w zakresie przygotowania specyfikacji technicznej wyrobówprowadzenie i uczestnictwo w pracach badawczo-rozwojowychprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi nowo wdrażanych wyrobówoczekujemywykształcenienia wyższego technicznegodoświadczenia na stanowisku konstruktoradoświadczenie w pracy z systemami CAD (preferowany Autodesk Inventor) oraz pakietem MSOfficedodatkowym atutem będzie znajomość AutoCad Plant 3D znajomości zagadnień z zakresu mechanikiznajomości technologii spawania i obróbki mechanicznejdoświadczenia w pracy ze stalą konstrukcyjną oraz kwasoodpornąumiejętności współpracy w zespoleinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańsamodzielności i umiejętności organiacji czasu pracyznajomości języka angielskiego w stopniu minimum średnim pozwalającym na pracę z dokumentacją technicznądodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z UDT oraz prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz postawić kolejny krok w swojej karierze zawodowej? Świetnie! Ze względu na rozbudowę zespołu mojego Klienta, firmy JAKUSZ działajacej w branży militarnej z siedzibą w Kościerzynie poszukujemy osoby na stanowisko konstruktora. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premiowybogaty pakiet szkoleń zewnętrznych dobieranych indywidualnie do zespołówpakiet opieki medycznejmozliwość uczestniczenia w rozwoju firmymiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniaprojektowanie urządzeń i konstrukcji,opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej i technicznej wyrobówopracowanie założeń koncepcyjnych nowych wdrożeńanaliza wydajnościowa i wytrzymałościowa projektowanych urządzeń,przygotowanie zestawień materiałowych dla nowych wdrożeń,koordynacja wdrożenia nowego wyrobu wg założeń koncepcyjnychaktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej wyrobów,współpraca z Pionem Handlowym w zakresie przygotowania specyfikacji technicznej wyrobówprowadzenie i uczestnictwo w pracach badawczo-rozwojowychprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi nowo wdrażanych wyrobówoczekujemywykształcenienia wyższego technicznegodoświadczenia na stanowisku konstruktoradoświadczenie w pracy z systemami CAD (preferowany Autodesk Inventor) oraz pakietem MSOfficedodatkowym atutem będzie znajomość AutoCad Plant 3D znajomości zagadnień z zakresu mechanikiznajomości technologii spawania i obróbki mechanicznejdoświadczenia w pracy ze stalą konstrukcyjną oraz kwasoodpornąumiejętności współpracy w zespoleinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańsamodzielności i umiejętności organiacji czasu pracyznajomości języka angielskiego w stopniu minimum średnim pozwalającym na pracę z dokumentacją technicznądodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z UDT oraz prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko Senior Java Developer. Firma dostarcza zawansowane rozwiązania, buduje platformy technologiczne i przyspiesza zmiany dla klientów z branż takich jak: usługi finansowe i płatności elektroniczne, TMT (technologia, media i telekomunikacja) czy logistyka. Polskie placówki będą kontynuować obsługę europejskich klientów firmy, między innymi w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań cloud native, konfiguracji landing zone oraz migracji danych do chmury obliczeniowej w oparciu o Google Cloud Platform.oferujemyumowę o pracę,stabilne miejsce pracy (trzy lokalizacje biur: Łódź, Wrocław, Gdańsk),hybrydowy model pracy,elastyczne godziny pracy,ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa i dofinansowanie do posiłków,opcje zakupu akcji po preferencyjnej cenie,rabaty pracownicze,nieograniczone możliwości rozwoju – złożone projekty, szkolenia, coaching, konferencje, warsztaty, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacyjnych itp.,eventy firmowe, turnieje sportowe, team building, grupy tematyczne (np. turystyka, klub książki, green team),praca w środowisku wielokulturowym - praca z kolegami i klientami w różnych krajach,możliwość podnoszenia kompetencji językowych.zadaniaprojektowanie i wdrażanie rozwiązań dla aplikacji o średniej/wysokiej złożoności,aktywne uczestnictwo we wszystkich fazach cyklu rozwoju aplikacji,współpraca z różnymi interesariuszami projektu, aby zapewnić pełne wsparcie w zakresie wyjaśniania wymagań, procesów, architektury i priorytetów,rekomendowanie narzędzi i praktyk w branży IT (DevOps itp.) w celu uzyskania jak najlepszych efektów pracy,proponowanie usprawnień i eskalacaja ryzyka/problemy związane z działaniami rozwojowymi,uczestniczenie w przeglądzie prac wykonanych przez członków zespołu programistycznego,stosowanie nowych technologii, praktyk i narzędzi adekwatnie do projektu,uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeniach technologicznych,dzielenie się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas projektów.oczekujemyminimum 4 lata doświadczenia z Java,umiejętności kodowania w wysokiej jakości z zastosowaniem wzorców projektowych i zasad SOLID,znajomości praktyk i kultury DevOps,doświadczenia w pracy z metodologią Scrum/Kanban,bardzo dobrej znajomości Springa (Core, Boot, Web, Data, AOP, Transaction Management),mile widziana znajomość narzędzi: Hibernate, Jooq, Querydsl, Spring JDBC,doświadczenia w pracy z narzędziami do zarządzania danymi (Relational/nonRelational/inMemory DBs, Message Brokers),znajomości narzędzi: Docker, Kubernetes, Cloud Service Provider.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko Senior Java Developer. Firma dostarcza zawansowane rozwiązania, buduje platformy technologiczne i przyspiesza zmiany dla klientów z branż takich jak: usługi finansowe i płatności elektroniczne, TMT (technologia, media i telekomunikacja) czy logistyka. Polskie placówki będą kontynuować obsługę europejskich klientów firmy, między innymi w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań cloud native, konfiguracji landing zone oraz migracji danych do chmury obliczeniowej w oparciu o Google Cloud Platform.oferujemyumowę o pracę,stabilne miejsce pracy (trzy lokalizacje biur: Łódź, Wrocław, Gdańsk),hybrydowy model pracy,elastyczne godziny pracy,ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa i dofinansowanie do posiłków,opcje zakupu akcji po preferencyjnej cenie,rabaty pracownicze,nieograniczone możliwości rozwoju – złożone projekty, szkolenia, coaching, konferencje, warsztaty, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacyjnych itp.,eventy firmowe, turnieje sportowe, team building, grupy tematyczne (np. turystyka, klub książki, green team),praca w środowisku wielokulturowym - praca z kolegami i klientami w różnych krajach,możliwość podnoszenia kompetencji językowych.zadaniaprojektowanie i wdrażanie rozwiązań dla aplikacji o średniej/wysokiej złożoności,aktywne uczestnictwo we wszystkich fazach cyklu rozwoju aplikacji,współpraca z różnymi interesariuszami projektu, aby zapewnić pełne wsparcie w zakresie wyjaśniania wymagań, procesów, architektury i priorytetów,rekomendowanie narzędzi i praktyk w branży IT (DevOps itp.) w celu uzyskania jak najlepszych efektów pracy,proponowanie usprawnień i eskalacaja ryzyka/problemy związane z działaniami rozwojowymi,uczestniczenie w przeglądzie prac wykonanych przez członków zespołu programistycznego,stosowanie nowych technologii, praktyk i narzędzi adekwatnie do projektu,uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeniach technologicznych,dzielenie się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas projektów.oczekujemyminimum 4 lata doświadczenia z Java,umiejętności kodowania w wysokiej jakości z zastosowaniem wzorców projektowych i zasad SOLID,znajomości praktyk i kultury DevOps,doświadczenia w pracy z metodologią Scrum/Kanban,bardzo dobrej znajomości Springa (Core, Boot, Web, Data, AOP, Transaction Management),mile widziana znajomość narzędzi: Hibernate, Jooq, Querydsl, Spring JDBC,doświadczenia w pracy z narzędziami do zarządzania danymi (Relational/nonRelational/inMemory DBs, Message Brokers),znajomości narzędzi: Docker, Kubernetes, Cloud Service Provider.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Aktualnie poszukujemy Senior Java Developera. Naszym klientem jest firma z siedzibą główną w Londynie, która działa w 23 krajach i zatrudnia ponad 10 000 osób, w tym ponad 5 000 osób w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zrealizowała projekty dla największych firm w Europie z sektora finansowego, logistycznego, technologicznego. Spółka dostarcza zawansowane rozwiązania, buduje platformy technologiczne i przyspiesza zmiany dla klientów z branż takich jak: usługi finansowe i płatności elektroniczne, TMT (technologia, media i telekomunikacja) czy logistyka. Polskie placówki będą kontynuować obsługę europejskich klientów firmy, między innymi w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań cloud native, konfiguracji landing zone oraz migracji danych do chmury obliczeniowej w oparciu o Google Cloud Platform.Zachęcamy do aplikacji!oferujemyumowę o pracę + możliwość rozliczenia kosztów autorskichcztery lokalizacje biur: Łódź, Wrocław, Gdańsk, Warszawahybrydowy model pracy połączony z elastycznymi godziny pracyubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa i dofinansowanie do posiłkówopcje zakupu akcji po preferencyjnej cenierabaty pracowniczenieograniczone możliwości rozwoju – złożone projekty, szkolenia, coaching, konferencje, warsztaty, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacyjnych itp.eventy firmowe, turnieje sportowe, team building, grupy tematyczne (np. turystyka, klub książki, green team)praca w środowisku wielokulturowym - praca z kolegami i klientami w różnych krajachmożliwość podnoszenia kompetencji językowychzadaniaprojektowanie i wdrażanie rozwiązań dla produktów, aplikacji o średniej/wysokiej złożonościaktywne uczestnictwo we wszystkich fazach cyklu rozwoju produktuwspółpraca z interesariuszami projektu, w celu zapewnienia wsparcia (wyjaśniania wymagań, procesów, architektury i priorytetów)rekomendowanie narzędzi i praktyk zgodnie z najnowszymi trendami w branży ITproponowanie usprawnień i działań wspomagających tworzenie produktu/aplikacjiuczestniczenie w przeglądzie prac wykonywanych przez członków zespołu developerskiegostosowanie technologii, praktyk i narzędzi adekwatnych do danego projektuuczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeniach technologicznychdzielenie się doświadczeniem i wiedzą pomiędzy członkami zespołuoczekujemyminimum 4 lat doświadczenia w pracy z techologią Javaumiejętności kodowania w wysokiej jakości z zastosowaniem wzorców projektowych i zasad SOLIDznajomości praktyk i kultury DevOpsdoświadczenia w pracy z metodologią Scrum/Kanbanbardzo dobrej znajomości Springa, HibernateMile widziane:doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania danymi (Relational/nonRelational/inMemory DBs, Message Brokers)znajomość narzędzi: Jooq, Querydsl, Spring JDBCznajomość narzędzi: Docker, Kubernetes, Cloud Service ProviderAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Aktualnie poszukujemy Senior Java Developera. Naszym klientem jest firma z siedzibą główną w Londynie, która działa w 23 krajach i zatrudnia ponad 10 000 osób, w tym ponad 5 000 osób w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zrealizowała projekty dla największych firm w Europie z sektora finansowego, logistycznego, technologicznego. Spółka dostarcza zawansowane rozwiązania, buduje platformy technologiczne i przyspiesza zmiany dla klientów z branż takich jak: usługi finansowe i płatności elektroniczne, TMT (technologia, media i telekomunikacja) czy logistyka. Polskie placówki będą kontynuować obsługę europejskich klientów firmy, między innymi w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań cloud native, konfiguracji landing zone oraz migracji danych do chmury obliczeniowej w oparciu o Google Cloud Platform.Zachęcamy do aplikacji!oferujemyumowę o pracę + możliwość rozliczenia kosztów autorskichcztery lokalizacje biur: Łódź, Wrocław, Gdańsk, Warszawahybrydowy model pracy połączony z elastycznymi godziny pracyubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa i dofinansowanie do posiłkówopcje zakupu akcji po preferencyjnej cenierabaty pracowniczenieograniczone możliwości rozwoju – złożone projekty, szkolenia, coaching, konferencje, warsztaty, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacyjnych itp.eventy firmowe, turnieje sportowe, team building, grupy tematyczne (np. turystyka, klub książki, green team)praca w środowisku wielokulturowym - praca z kolegami i klientami w różnych krajachmożliwość podnoszenia kompetencji językowychzadaniaprojektowanie i wdrażanie rozwiązań dla produktów, aplikacji o średniej/wysokiej złożonościaktywne uczestnictwo we wszystkich fazach cyklu rozwoju produktuwspółpraca z interesariuszami projektu, w celu zapewnienia wsparcia (wyjaśniania wymagań, procesów, architektury i priorytetów)rekomendowanie narzędzi i praktyk zgodnie z najnowszymi trendami w branży ITproponowanie usprawnień i działań wspomagających tworzenie produktu/aplikacjiuczestniczenie w przeglądzie prac wykonywanych przez członków zespołu developerskiegostosowanie technologii, praktyk i narzędzi adekwatnych do danego projektuuczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeniach technologicznychdzielenie się doświadczeniem i wiedzą pomiędzy członkami zespołuoczekujemyminimum 4 lat doświadczenia w pracy z techologią Javaumiejętności kodowania w wysokiej jakości z zastosowaniem wzorców projektowych i zasad SOLIDznajomości praktyk i kultury DevOpsdoświadczenia w pracy z metodologią Scrum/Kanbanbardzo dobrej znajomości Springa, HibernateMile widziane:doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania danymi (Relational/nonRelational/inMemory DBs, Message Brokers)znajomość narzędzi: Jooq, Querydsl, Spring JDBCznajomość narzędzi: Docker, Kubernetes, Cloud Service ProviderAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jesteś Ksiegową/ym, który chce pracować w wewnetrznej ksiegowości jako prawa ręka Głownego Ksiegowego? Interesuje Cię praca w międzynarodowych firmach, dobrze czujesz się w komunikując się z innymi pracownikami? masz wiedzę na temat podatków i lubisz wykazywac się w ambitnych zadaniach? zerknij na naszą ofertę!oferujemy·       pracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony (1 rok)·        prywatną opiekę medyczną·        grupowe ubezpieczenie na życie·        platformę benefitową Multikafeteria z możliwością przystąpienia do programu Multisport·        darmowe lekcje z języka angielskiego·        możliwość udziału w wydarzeniach z branży muzycznej·        pracę w nowoczesnym biurze w Elektrowni Powiśle przy stacji metra·        atrakcyjne wynagrodzenie·        prace w międzynarodowej firmie·        system pracy-hybrydowy, elastyczne godziny pracyzadania ·         weryfikacja i księgowanie dokumentów·         obsługa obiegu dokumentacji księgowej w programie informatycznym,·         organizacja procesu przetwarzania danych finansowych: ewidencja, grupowanie, przetwarzanie, opracowywanie·         wykonywanie wewnętrznych raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu i Głównej Księgowej·         obsługa procesu płatności oraz rozliczanie wyciągów bankowych i kart płatniczych,·         udział w czynnościach zamykających na koniec miesiąca (uzgadnianie sald, uzgadnianie kont, analiza danych, sprawozdawczość)·         sporządzanie deklaracji podatkowych·         sprawozdawczość GUS, NBP·         udział w rzetelnym i zgodnym z prawem sporządzaniu sprawozdań finansowych·         projektowanie, komunikowanie i wdrażanie optymalizacji i standaryzacji procesów księgowych·         obsługa i analiza dokumentacjioczekujemy·        wykształcenie wyższe, kierunkowe (preferowany kierunek: rachunkowość lub finanse)·         min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Księgowej/ Księgowego·         znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1·         znajomość oprogramowania SAP – mile widziana·         praktyczna znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych (VAT, CIT)·         orientacja w aktualnych zmianach prawa i przepisów podatkowych·         dobra obsługa komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         skrupulatność i dokładność·         swoboda w komunikowaniu się na różnych szczeblach organizacji·         precyzja i dbałość o szczegóły, bycie dociekliwym, sumiennym i dobrze zorganizowanymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jesteś Ksiegową/ym, który chce pracować w wewnetrznej ksiegowości jako prawa ręka Głownego Ksiegowego? Interesuje Cię praca w międzynarodowych firmach, dobrze czujesz się w komunikując się z innymi pracownikami? masz wiedzę na temat podatków i lubisz wykazywac się w ambitnych zadaniach? zerknij na naszą ofertę!oferujemy·       pracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony (1 rok)·        prywatną opiekę medyczną·        grupowe ubezpieczenie na życie·        platformę benefitową Multikafeteria z możliwością przystąpienia do programu Multisport·        darmowe lekcje z języka angielskiego·        możliwość udziału w wydarzeniach z branży muzycznej·        pracę w nowoczesnym biurze w Elektrowni Powiśle przy stacji metra·        atrakcyjne wynagrodzenie·        prace w międzynarodowej firmie·        system pracy-hybrydowy, elastyczne godziny pracyzadania ·         weryfikacja i księgowanie dokumentów·         obsługa obiegu dokumentacji księgowej w programie informatycznym,·         organizacja procesu przetwarzania danych finansowych: ewidencja, grupowanie, przetwarzanie, opracowywanie·         wykonywanie wewnętrznych raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu i Głównej Księgowej·         obsługa procesu płatności oraz rozliczanie wyciągów bankowych i kart płatniczych,·         udział w czynnościach zamykających na koniec miesiąca (uzgadnianie sald, uzgadnianie kont, analiza danych, sprawozdawczość)·         sporządzanie deklaracji podatkowych·         sprawozdawczość GUS, NBP·         udział w rzetelnym i zgodnym z prawem sporządzaniu sprawozdań finansowych·         projektowanie, komunikowanie i wdrażanie optymalizacji i standaryzacji procesów księgowych·         obsługa i analiza dokumentacjioczekujemy·        wykształcenie wyższe, kierunkowe (preferowany kierunek: rachunkowość lub finanse)·         min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku Księgowej/ Księgowego·         znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1·         znajomość oprogramowania SAP – mile widziana·         praktyczna znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych (VAT, CIT)·         orientacja w aktualnych zmianach prawa i przepisów podatkowych·         dobra obsługa komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         skrupulatność i dokładność·         swoboda w komunikowaniu się na różnych szczeblach organizacji·         precyzja i dbałość o szczegóły, bycie dociekliwym, sumiennym i dobrze zorganizowanymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy wśród innych ofert pracy nie możesz doszukać się możliwości rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze klienta i pasji do dobrego jedzenia? Szukasz możliwości tworzenia i optymalizacji procesów logistycznych nowoczesnego, wielokanałowego łańcucha dostaw? APLIKUJ! Mamy dla Ciebie taką ofertę pracy?oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracęniezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, (samochód służbowy w ramach potrzeb wykonywani obowiązków)wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyplan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracyrabat na zakupy w sklepiezniżki na firmowe produkty i usługiprywatna Opieka medyczna-w pełni dofinansowana przez pracodawcędofinansowanie do karty sportowejgrupowe ubezpieczenie na życiedodatkowe świadczenia socjalnedofinansowanie do posiłkówprogram poleceń pracowniczychmożliwość zakupu akcji firmypakiet szkoleń rozwojowychpaczki świąteczne/bony świąteczne w ramach sieci dofinansowanie do wypoczynkuzadaniaprojektowanie i dokumentowanie procesów łańcucha dostawprowadzenie projektów w zakresie logistyki dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji w celu zapewnienia zgodności z założonym harmonogramem, zakresem i budżetemzdefiniowanie podstawowych wskaźników wydajnościowych i kosztowych (KPI), zapewniając odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne wskaźniki porównawcze (benchmark)kontrolowanie wyników procesów i realizacji celów procesowychmożliwość wykorzystanie metod i narzędzi Lean Management do optymalizacji procesów łańcucha dostawdoskonalenie i zwiększanie wydajności, w tym poprzez automatyzację, wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i rozwiązań IT oraz ścisłej integracji procesowej w ramach całego łańcucha dostawbliska współpraca z działami realizującymi procesy łańcucha dostaw w celu analizy efektywności jak i optymalnego rozwiązywania kompromisów związanych z kosztami, obsługą klienta, inwestycjami, czasem realizacji, szybkością reakcji i zrównoważonym rozwojemoczekujemywykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe takie jak inżynieria przemysłowa lub logistykadoświadczenia w inżynierii procesów logistycznych lub przemysłowychpraktycznej wiedzy eksperckiej dotyczącej wdrażania procesów magazynowych i wyposażenia oraz najnowszych rozwiązań i najlepszych praktyk w tym zakresiebardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, wyposażenia i zapotrzebowania materiałowegoznajomości rynku dostawców technologii intralogistycznychumiejętności analitycznych, interpretowania złożonych, wielowymiarowych procesów i rozwiązań technicznychwysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychbiegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excelznajomości języka angielskiego min na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy wśród innych ofert pracy nie możesz doszukać się możliwości rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze klienta i pasji do dobrego jedzenia? Szukasz możliwości tworzenia i optymalizacji procesów logistycznych nowoczesnego, wielokanałowego łańcucha dostaw? APLIKUJ! Mamy dla Ciebie taką ofertę pracy?oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracęniezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, (samochód służbowy w ramach potrzeb wykonywani obowiązków)wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyplan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracyrabat na zakupy w sklepiezniżki na firmowe produkty i usługiprywatna Opieka medyczna-w pełni dofinansowana przez pracodawcędofinansowanie do karty sportowejgrupowe ubezpieczenie na życiedodatkowe świadczenia socjalnedofinansowanie do posiłkówprogram poleceń pracowniczychmożliwość zakupu akcji firmypakiet szkoleń rozwojowychpaczki świąteczne/bony świąteczne w ramach sieci dofinansowanie do wypoczynkuzadaniaprojektowanie i dokumentowanie procesów łańcucha dostawprowadzenie projektów w zakresie logistyki dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji w celu zapewnienia zgodności z założonym harmonogramem, zakresem i budżetemzdefiniowanie podstawowych wskaźników wydajnościowych i kosztowych (KPI), zapewniając odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne wskaźniki porównawcze (benchmark)kontrolowanie wyników procesów i realizacji celów procesowychmożliwość wykorzystanie metod i narzędzi Lean Management do optymalizacji procesów łańcucha dostawdoskonalenie i zwiększanie wydajności, w tym poprzez automatyzację, wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i rozwiązań IT oraz ścisłej integracji procesowej w ramach całego łańcucha dostawbliska współpraca z działami realizującymi procesy łańcucha dostaw w celu analizy efektywności jak i optymalnego rozwiązywania kompromisów związanych z kosztami, obsługą klienta, inwestycjami, czasem realizacji, szybkością reakcji i zrównoważonym rozwojemoczekujemywykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe takie jak inżynieria przemysłowa lub logistykadoświadczenia w inżynierii procesów logistycznych lub przemysłowychpraktycznej wiedzy eksperckiej dotyczącej wdrażania procesów magazynowych i wyposażenia oraz najnowszych rozwiązań i najlepszych praktyk w tym zakresiebardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, wyposażenia i zapotrzebowania materiałowegoznajomości rynku dostawców technologii intralogistycznychumiejętności analitycznych, interpretowania złożonych, wielowymiarowych procesów i rozwiązań technicznychwysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychbiegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excelznajomości języka angielskiego min na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • rzeszów, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w branży lotniczej i chcesz rozwijać się na stanowisku Inżyniera? Projektowanie, produkcja i budowa silników turbinowych dla przemysłu lotniczego i kosmicznego nie jest ci obca? Jeżeli masz doświadczenie w wymienionych czynnościach, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę zatrudnienia, którą możesz podjąć od zaraz.Prosimy o przesłanie CV w języku polskim i angielskim.oferujemymożliwość rozwoju w doświadczonym i otwartym zespoleszkolenia wdrażającestabilne zatrudnieniezatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuelastyczne godziny pracyzadaniaprzeprowadzanie audytów produktów/ jakości wg AS9100 w celu zapewnienia skutecznej zgodności i wprowadzania ulepszeńzatwierdzanie oraz ogólny przegląd FAI w ramach Net-Inspectzagłębienie się w systemy jakości w przemyśle lotniczym AS9100 oraz ułatwienie wdrażania systemów zarządzania jakością u nowych dostawcówprzeprowadzanie interpretacji wraz z inżynierami PWAprzyswojenie zasad wymiarowania i tolerowania (GD& amp; T) zgodnie z normą ASME Y 14.5 lub normami PWA w zakresie PWA ( PWA 360) oraz stosowanie je w codziennej pracyinterpretowanie Blue Printwykorzystywanie technik rozwiązywania problemów, takich jak 8D, DMAIC lub DIVE do badania powstawania ich przyczyn  przegląd oraz sprawdzanie skuteczności działań korygującychweryfikowanie metod/ korelacji kontroli dostawcy i proponowanie ulepszeństosowanie oraz łączenie wiedzy z zakresu technik kontroli, interpretacji niebieskiego druku, systemów jakości oraz znajomościcertyfikowanie procesów / 6 sigma: o Greenbelt; analizowanie i kierowanie potrzebami w zakresie zdolności procesu przy użyciu metod statystycznej kontrolidostarczanie wytycznych dla dostawców i prowadzenie analizy systemów pomiarowego ( Gage R& R)przegląd wyników oraz raportów inspekcji pod kątem prawidłowego stosowania układów odniesieniaoczekujemywysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychminimum 5 letniego doświadczenia w zakresie jakości produktów lotniczych oraz astronautycznychformalnego zatwierdzenia praktyki inżynierskiej w branży lotniczej i kosmonautycznejotwartości na współpracę zespołowąumiejętności szkoleniowych z zakresu działań kontrolnych dla dostawców DQRroboczej wiedzy na temat wykorzystywania przyrządów pomiarowych w trakcie kontroli produktówdoświadczenia w zakresie PPAP (ułatwianie stworzenia map procesów, FMES oraz planów) doświadczenia w pracy w Klinice JakościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w branży lotniczej i chcesz rozwijać się na stanowisku Inżyniera? Projektowanie, produkcja i budowa silników turbinowych dla przemysłu lotniczego i kosmicznego nie jest ci obca? Jeżeli masz doświadczenie w wymienionych czynnościach, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę zatrudnienia, którą możesz podjąć od zaraz.Prosimy o przesłanie CV w języku polskim i angielskim.oferujemymożliwość rozwoju w doświadczonym i otwartym zespoleszkolenia wdrażającestabilne zatrudnieniezatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuelastyczne godziny pracyzadaniaprzeprowadzanie audytów produktów/ jakości wg AS9100 w celu zapewnienia skutecznej zgodności i wprowadzania ulepszeńzatwierdzanie oraz ogólny przegląd FAI w ramach Net-Inspectzagłębienie się w systemy jakości w przemyśle lotniczym AS9100 oraz ułatwienie wdrażania systemów zarządzania jakością u nowych dostawcówprzeprowadzanie interpretacji wraz z inżynierami PWAprzyswojenie zasad wymiarowania i tolerowania (GD& amp; T) zgodnie z normą ASME Y 14.5 lub normami PWA w zakresie PWA ( PWA 360) oraz stosowanie je w codziennej pracyinterpretowanie Blue Printwykorzystywanie technik rozwiązywania problemów, takich jak 8D, DMAIC lub DIVE do badania powstawania ich przyczyn  przegląd oraz sprawdzanie skuteczności działań korygującychweryfikowanie metod/ korelacji kontroli dostawcy i proponowanie ulepszeństosowanie oraz łączenie wiedzy z zakresu technik kontroli, interpretacji niebieskiego druku, systemów jakości oraz znajomościcertyfikowanie procesów / 6 sigma: o Greenbelt; analizowanie i kierowanie potrzebami w zakresie zdolności procesu przy użyciu metod statystycznej kontrolidostarczanie wytycznych dla dostawców i prowadzenie analizy systemów pomiarowego ( Gage R& R)przegląd wyników oraz raportów inspekcji pod kątem prawidłowego stosowania układów odniesieniaoczekujemywysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychminimum 5 letniego doświadczenia w zakresie jakości produktów lotniczych oraz astronautycznychformalnego zatwierdzenia praktyki inżynierskiej w branży lotniczej i kosmonautycznejotwartości na współpracę zespołowąumiejętności szkoleniowych z zakresu działań kontrolnych dla dostawców DQRroboczej wiedzy na temat wykorzystywania przyrządów pomiarowych w trakcie kontroli produktówdoświadczenia w zakresie PPAP (ułatwianie stworzenia map procesów, FMES oraz planów) doświadczenia w pracy w Klinice JakościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Oprócz klasycznego raportownia wskaźników posiadasz doświadczenie w prowadzaniu projektów finansowych, poprawności ich efektywności? Dodatkowo interesuje Cię obszar e-commerce? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim? W takim razie, ta oferta czeka właśnie na Ciebie! Nie czekaj, aplikuj. Poznajmy się bliżej, porozmawiajmy o szczegółach stanowiska managera ds. planowania popytu i podaży! oferujemyumowa o pracę na 6 miesięcy, następna - czas nieokreślony zatrudnienie od zarazzadaniowy system czasu pracynarzędzia pracy: komputer, telefon  7% rabatu na produkty i usługi firmy10% rabatu na produkty marki własnej pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną grupowe ubezpieczenie na życie karty przedpłaconekarnety sportowe (Multisport)możliwość dofinansowania do wypoczynku i posiłkówdodatkowe świadczenia socjalne,bony towarowepaczki świąteczne akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)system premiowy fundusz oszczędnościowo - inwestycyjny preferencyjne pożyczki program rekomendacji pracowników wolontariat w godzinach pracyrozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniaprojektowanie i koordynacja organizacją sprzedaży i operacji w zakresie zapasu celem zbilansowania popytu i podaży zgodnie z strategią firmy budowanie procesów wykorzystania planowania długoterminowego weryfikacja procesów i procedur celem ukształtowania optymalnego modelu planowania sprzedaży i operacji ustalanie optymalnych pod względem organizacyjnym i kosztowym modeli planowania dla różnych typów potrzeb handlowych i różnych formatów klienta współpraca z przedstawicielami dyrekcji produktów, sklepów oraz Supply Chain Manageremi budowanie procesu prognoz z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi budowanie prognoz popytu i podaży zapasu celem realizacji celów ekonomicznych tworzenie dobrych praktyk planowania popytu i podaży proponując optymalny model analiza dokładności prognoz, ich weryfikacja oraz aktualizacja celem osiągnięcia maksymalnej efektywności cykliczne raportowanie wskaźników KPI dotyczących jego obszaru w ramach organizacji ARP łącznie z CODIR ARP tworzenie rekomendacji ekonomicznych dla innych działów w zakresie planowania sprzedaży, zasobów i zapasów zbieranie danych niezbędnych do budowy efektywnej prognozy  oczekujemywykształcenia wyższego, preferowane: ekonomia, statystyka 3 lata doświadczenia zawodowego, najlepiej w procesie S&OP ich wdrażanie w dużych firmach angielski na poziomie minimum B2 znajomość narzędzi prognostycznych wysoce rozwinięte zdolności analityczne i samodzielność orientacja na klient wewnętrznego i zewnętrznegoorientacja na wyniki  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oprócz klasycznego raportownia wskaźników posiadasz doświadczenie w prowadzaniu projektów finansowych, poprawności ich efektywności? Dodatkowo interesuje Cię obszar e-commerce? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim? W takim razie, ta oferta czeka właśnie na Ciebie! Nie czekaj, aplikuj. Poznajmy się bliżej, porozmawiajmy o szczegółach stanowiska managera ds. planowania popytu i podaży! oferujemyumowa o pracę na 6 miesięcy, następna - czas nieokreślony zatrudnienie od zarazzadaniowy system czasu pracynarzędzia pracy: komputer, telefon  7% rabatu na produkty i usługi firmy10% rabatu na produkty marki własnej pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną grupowe ubezpieczenie na życie karty przedpłaconekarnety sportowe (Multisport)możliwość dofinansowania do wypoczynku i posiłkówdodatkowe świadczenia socjalne,bony towarowepaczki świąteczne akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)system premiowy fundusz oszczędnościowo - inwestycyjny preferencyjne pożyczki program rekomendacji pracowników wolontariat w godzinach pracyrozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniaprojektowanie i koordynacja organizacją sprzedaży i operacji w zakresie zapasu celem zbilansowania popytu i podaży zgodnie z strategią firmy budowanie procesów wykorzystania planowania długoterminowego weryfikacja procesów i procedur celem ukształtowania optymalnego modelu planowania sprzedaży i operacji ustalanie optymalnych pod względem organizacyjnym i kosztowym modeli planowania dla różnych typów potrzeb handlowych i różnych formatów klienta współpraca z przedstawicielami dyrekcji produktów, sklepów oraz Supply Chain Manageremi budowanie procesu prognoz z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi budowanie prognoz popytu i podaży zapasu celem realizacji celów ekonomicznych tworzenie dobrych praktyk planowania popytu i podaży proponując optymalny model analiza dokładności prognoz, ich weryfikacja oraz aktualizacja celem osiągnięcia maksymalnej efektywności cykliczne raportowanie wskaźników KPI dotyczących jego obszaru w ramach organizacji ARP łącznie z CODIR ARP tworzenie rekomendacji ekonomicznych dla innych działów w zakresie planowania sprzedaży, zasobów i zapasów zbieranie danych niezbędnych do budowy efektywnej prognozy  oczekujemywykształcenia wyższego, preferowane: ekonomia, statystyka 3 lata doświadczenia zawodowego, najlepiej w procesie S&OP ich wdrażanie w dużych firmach angielski na poziomie minimum B2 znajomość narzędzi prognostycznych wysoce rozwinięte zdolności analityczne i samodzielność orientacja na klient wewnętrznego i zewnętrznegoorientacja na wyniki  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.