Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla projektowanie: 17

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 17
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 17
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 17
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii wprowadzającej systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa prowadzimy rekrutację na stanowisko Software Architect. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęelastyczne godziny pracymożliwość pracy zdalnejbudżet szkoleniowyregularne podwyżki wynagrodzeniakursy językoweudział w konferencjachdostęp do szkoleń i platform szkoleniowych5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniawspółpraca z zespołem Software i Solution architektówprojektowanie architektury systemówmentoring zespołów developerskich oraz ich edukacja w zakresie standardów i dobrych praktyk w obszarze wytwarzania oprogramowaniaprojektowanie i dokumentacja opracowanych rozwiązańoczekujemyponad 7 lat doświadczenia w obszarze wytwarzania oprogramowaniawykształcenia wyższego technicznegoznajomości zasad projektowania architektury oprogramowania oraz wzorcówprojektowychdoświadczenia w modelowaniu danych i projektowaniu baz danychznajomości procesów cyklu życia oprogramowania (SDLC)doświadczenia w architekturze zorientowanej na usługi (SOA, microservices)umiejętności tworzenia diagramów (UML, SysML, C4)umiejętności rozwiązywania złożonych problemów technicznychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiepreferowane technologie w zakresie:• DevOps: Azure DevOps, Ansible, Consul, Vault, Ocelot, VMWare, Windows Server,IIS, WebServer, Docker, Linux• Programowanie: MS Visual Studio 2020, C#, .Net Core, TypeScript, Angular• DB: PostgreSQL, MS SQL• Messaging: Rabbit MQ• Monitoring: Elastic• Diagramy: Visual Paradigm, MiroAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii wprowadzającej systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa prowadzimy rekrutację na stanowisko Software Architect. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęelastyczne godziny pracymożliwość pracy zdalnejbudżet szkoleniowyregularne podwyżki wynagrodzeniakursy językoweudział w konferencjachdostęp do szkoleń i platform szkoleniowych5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniawspółpraca z zespołem Software i Solution architektówprojektowanie architektury systemówmentoring zespołów developerskich oraz ich edukacja w zakresie standardów i dobrych praktyk w obszarze wytwarzania oprogramowaniaprojektowanie i dokumentacja opracowanych rozwiązańoczekujemyponad 7 lat doświadczenia w obszarze wytwarzania oprogramowaniawykształcenia wyższego technicznegoznajomości zasad projektowania architektury oprogramowania oraz wzorcówprojektowychdoświadczenia w modelowaniu danych i projektowaniu baz danychznajomości procesów cyklu życia oprogramowania (SDLC)doświadczenia w architekturze zorientowanej na usługi (SOA, microservices)umiejętności tworzenia diagramów (UML, SysML, C4)umiejętności rozwiązywania złożonych problemów technicznychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiepreferowane technologie w zakresie:• DevOps: Azure DevOps, Ansible, Consul, Vault, Ocelot, VMWare, Windows Server,IIS, WebServer, Docker, Linux• Programowanie: MS Visual Studio 2020, C#, .Net Core, TypeScript, Angular• DB: PostgreSQL, MS SQL• Messaging: Rabbit MQ• Monitoring: Elastic• Diagramy: Visual Paradigm, MiroAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kutno, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu magazynem z procesami kompletacji towarów? Chcesz dalej się rozwijać w tym obszarze w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Operations Manageroferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęwygodne godziny pracy 8-16, wolne weekendy możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitów zadaniaprojektowanie, implementacja i aktywowanie nowych procesów komplementacji ustalanie, wyjaśnianie i mierzenie wydajności podległych działów operacyjnych (KPI’s)podejmowanie działań mających na celu optymalizacjęprzygotowywanie planu zatrudnienia w podległych departamentach operacyjnychzarządzanie pracą osób w podległych departamentach utrzymywanie stałych relacji z klientami w obszarze operacji oraz nadzór nad przygotowywaniem fakturzaawansowana obsługa systemów magazynowychścisła współpraca z innymi działami firmy w celu ustalenia nowych procesów poprawiających efektywność pracy magazynu,oczekujemypięcioletniego doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenia w zarządzaniu magazynem z procesami kompletacji towarów  doświadczenia w zakresie optymalizacji procesów magazynowych  doświadczenia w planowaniu budżetu umiejętności pracy na wskaźnikach KPIumiejętność analitycznego myśleniaumiejętność zarządzania zespołem umiejętność budowania relacji z klientem  komunikatywnej znajomości języka angielskiegoZnajomości systemów klary ERP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu magazynem z procesami kompletacji towarów? Chcesz dalej się rozwijać w tym obszarze w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Operations Manageroferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejumowę o pracęwygodne godziny pracy 8-16, wolne weekendy możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitów zadaniaprojektowanie, implementacja i aktywowanie nowych procesów komplementacji ustalanie, wyjaśnianie i mierzenie wydajności podległych działów operacyjnych (KPI’s)podejmowanie działań mających na celu optymalizacjęprzygotowywanie planu zatrudnienia w podległych departamentach operacyjnychzarządzanie pracą osób w podległych departamentach utrzymywanie stałych relacji z klientami w obszarze operacji oraz nadzór nad przygotowywaniem fakturzaawansowana obsługa systemów magazynowychścisła współpraca z innymi działami firmy w celu ustalenia nowych procesów poprawiających efektywność pracy magazynu,oczekujemypięcioletniego doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenia w zarządzaniu magazynem z procesami kompletacji towarów  doświadczenia w zakresie optymalizacji procesów magazynowych  doświadczenia w planowaniu budżetu umiejętności pracy na wskaźnikach KPIumiejętność analitycznego myśleniaumiejętność zarządzania zespołem umiejętność budowania relacji z klientem  komunikatywnej znajomości języka angielskiegoZnajomości systemów klary ERP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • starachowice, świętokrzyskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Poszukujemy automatyka do prężnie rozwijającej się firmy na terenie Starachowic. Jeśli chcesz zdobywać doświadczenie w tym kierunku, interesujesz się mechaniką, elektryką, motoryzacją, ta oferta jest dla Ciebie idealna.oferujemyumowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzenie rozwój zawodowypracę w systemie zmianowymzadaniautrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacjidiagnozowanie usterek oraz awarii maszynplanowanie i projektowanie prostych układów sterowania automatykitworzenie raportówoczekujemywykształcenie technicznepraktyczna znajomość zagadnień mechatronicznychuprawnienia SEP (min. "E" do 1 kV)dobra organizacja czasu i pracysumiennościpodstawowej znajomości języka angielskiego umożliwiającej obsługę maszynAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujemy automatyka do prężnie rozwijającej się firmy na terenie Starachowic. Jeśli chcesz zdobywać doświadczenie w tym kierunku, interesujesz się mechaniką, elektryką, motoryzacją, ta oferta jest dla Ciebie idealna.oferujemyumowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzenie rozwój zawodowypracę w systemie zmianowymzadaniautrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacjidiagnozowanie usterek oraz awarii maszynplanowanie i projektowanie prostych układów sterowania automatykitworzenie raportówoczekujemywykształcenie technicznepraktyczna znajomość zagadnień mechatronicznychuprawnienia SEP (min. "E" do 1 kV)dobra organizacja czasu i pracysumiennościpodstawowej znajomości języka angielskiego umożliwiającej obsługę maszynAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Termin - Robotic Process Automation nie jest Ci obcy?W takim razie ta oferta jest skierowana wprost do Ciebie! Dla naszego klienta, firmy prężnie rozwijającej się w obszarze automatyki przemysłowej, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za działania z narzędziami zrobotyzowanej automatyzacji procesów. Zapraszamy po więcej informacji! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się globalnej organizacjistabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy B2Bpakiet benefitów: roczną premię, kursy językowe, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłkówpracę w przyjaznej atmosferze w kreatywnym środowiskuprofesjonalne szkoleniamożliwość realizacji własnych pomysłów i wykazania się inicjatywązadaniaodpowiedzialność za projektowanie, testowanie oraz wdrażanie działań w obszarze automatykipraca nad wybranymi narzędziami, rozwiązywanie problemów i opracowywanie poprawek oraz ulepszeń do uruchamiania automatyzacjitworzenie ulepszeń cyfrowej siły roboczej (BOT) dzięki rozwiązaniom i technikom inteligentnej automatyzacjipraca nad wybranym narzędziem RPA, opracowywanie poprawek i ulepszeń opracowywanie propozycji inicjatyw transformacyjnychwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemywykształcenia wyższego w kierunku technicznymznajomości technologii w zakresie inteligentnych narzędzi automatyzacjidoświadczenia w pracy z dowolnym narzędziem RPA (BluePrism, Ui Path)doświadczenia w pracy z technologią sztucznej inteligencji (AI)znajomości kwalifikatorów, rozwiązań i sterowników Inteligent Automation (lub HyperAutomation)dobrej znajomości koncepcji programowania obiektowego, koncepcji zarządzania bazami danych i skryptów (np. VBA, SQL, Python)umiejętności pracy w ciągle zmieniającym się środowiskudobrej komunikacji i umiejętności aktywnego rozwiązywania problemów efektywnego zarządzania czasem pracyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Termin - Robotic Process Automation nie jest Ci obcy?W takim razie ta oferta jest skierowana wprost do Ciebie! Dla naszego klienta, firmy prężnie rozwijającej się w obszarze automatyki przemysłowej, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za działania z narzędziami zrobotyzowanej automatyzacji procesów. Zapraszamy po więcej informacji! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się globalnej organizacjistabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy B2Bpakiet benefitów: roczną premię, kursy językowe, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłkówpracę w przyjaznej atmosferze w kreatywnym środowiskuprofesjonalne szkoleniamożliwość realizacji własnych pomysłów i wykazania się inicjatywązadaniaodpowiedzialność za projektowanie, testowanie oraz wdrażanie działań w obszarze automatykipraca nad wybranymi narzędziami, rozwiązywanie problemów i opracowywanie poprawek oraz ulepszeń do uruchamiania automatyzacjitworzenie ulepszeń cyfrowej siły roboczej (BOT) dzięki rozwiązaniom i technikom inteligentnej automatyzacjipraca nad wybranym narzędziem RPA, opracowywanie poprawek i ulepszeń opracowywanie propozycji inicjatyw transformacyjnychwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemywykształcenia wyższego w kierunku technicznymznajomości technologii w zakresie inteligentnych narzędzi automatyzacjidoświadczenia w pracy z dowolnym narzędziem RPA (BluePrism, Ui Path)doświadczenia w pracy z technologią sztucznej inteligencji (AI)znajomości kwalifikatorów, rozwiązań i sterowników Inteligent Automation (lub HyperAutomation)dobrej znajomości koncepcji programowania obiektowego, koncepcji zarządzania bazami danych i skryptów (np. VBA, SQL, Python)umiejętności pracy w ciągle zmieniającym się środowiskudobrej komunikacji i umiejętności aktywnego rozwiązywania problemów efektywnego zarządzania czasem pracyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Junior/Mid Java Developer. Jeżeli masz na swoim koncie pierwsze projekty (nawet akademickie) lub doświadczenie komercyjne - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaprojektowanie i tworzenie aplikacji (backend)udział w procesie tworzenia interfejsów użytkownikaoptymalizacja szybkości, skalowalności i jakości aplikacjianaliza wymagań w aspekcie funkcjonalności oprogramowaniaoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne lub pokrewne)min. 1 rok doświadczenia komercyjnegoumiejętności analizy kodu i pisania prostych zadańznajomości Java SE 8/11znajomości SQLumiejętności abstrakcyjnego myślenia i rozwiązywania zadań z algorytmikichęci do pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko Junior/Mid Java Developer. Jeżeli masz na swoim koncie pierwsze projekty (nawet akademickie) lub doświadczenie komercyjne - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaprojektowanie i tworzenie aplikacji (backend)udział w procesie tworzenia interfejsów użytkownikaoptymalizacja szybkości, skalowalności i jakości aplikacjianaliza wymagań w aspekcie funkcjonalności oprogramowaniaoczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne lub pokrewne)min. 1 rok doświadczenia komercyjnegoumiejętności analizy kodu i pisania prostych zadańznajomości Java SE 8/11znajomości SQLumiejętności abstrakcyjnego myślenia i rozwiązywania zadań z algorytmikichęci do pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukamy osoby na stanowisko Analityk E-commerce. Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów związanych ze sprzedażą w kanale e-commerce. Sprawnie posługujesz się narzędziami takimi jak Google Analytics. Aplikuj!oferujemysamodzielne stanowisko głównego analitykaprace w zgranym zespole Analityków oraz Project Managerów współprace z rozpoznawalną markąatrakcyjne zarobkizadaniadostarczanie danych analitycznych wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisie, lejków sprzedażowych,codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty),przygotowywanie rekomendacji działań zwiększających efektywność,projektowanie i realizacja testów A/B (feed produktowy, ruch online, e-mail, mobile, aplikacja)oczekujemypraktyczna znajomość Google Analytics i Google Tag Managerznajomość Google Data Studio oraz sprawność w wizualizacji danych z wielu źródełwysokich zdolności analitycznych, umiejętności formułowania wniosków na podstawie zebranych danychproaktywna postawa oraz umiejętność analizy problemów i rozwiązywania ichumiejętność logicznego myślenia i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukamy osoby na stanowisko Analityk E-commerce. Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu analiz i raportów związanych ze sprzedażą w kanale e-commerce. Sprawnie posługujesz się narzędziami takimi jak Google Analytics. Aplikuj!oferujemysamodzielne stanowisko głównego analitykaprace w zgranym zespole Analityków oraz Project Managerów współprace z rozpoznawalną markąatrakcyjne zarobkizadaniadostarczanie danych analitycznych wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,analiza ruchu i zachowania użytkowników w serwisie, lejków sprzedażowych,codzienna praca w środowisku Google Analytics i Google Tag Manager (instalacje, konfiguracje, audyty),przygotowywanie rekomendacji działań zwiększających efektywność,projektowanie i realizacja testów A/B (feed produktowy, ruch online, e-mail, mobile, aplikacja)oczekujemypraktyczna znajomość Google Analytics i Google Tag Managerznajomość Google Data Studio oraz sprawność w wizualizacji danych z wielu źródełwysokich zdolności analitycznych, umiejętności formułowania wniosków na podstawie zebranych danychproaktywna postawa oraz umiejętność analizy problemów i rozwiązywania ichumiejętność logicznego myślenia i wyciągania wnioskówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • szprotawa, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie jako inżynier utrzymania ruchu? Chcesz rozwijać się w tym obszarze oraz pokierować pracą kilkuosobowego zespołu? W takim razie ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę w międzynarodowej firmiepracę od poniedziałku do piątku, od 8 do 16dopłaty na dojazdy do pracymożliwości rozwoju poprzez wewnętrzne szkoleniabogaty pakiet socjalny, m.in.: możliwość ubezpieczenia grupowego, prywatną opiekę medycznązadanianadzór oraz prowadzenie niezbędnych bieżących napraw maszyn i urządzeń produkcyjnychanaliza i eliminacja przyczyn awariinadzór nad prawidłowym użytkowaniem maszyn przez pracownikówzarządzanie podległym zespołem utrzymania ruchu i koordynowanie jego pracydbanie o prawidłowy stan techniczny i ciągłość pracy linii technologicznychprojektowanie sprzętu wspierającego produkcję oraz modernizacja istniejących maszynposzukiwania producentów, podwykonawców oraz dostawców komponentównadzorowanie pracy podwykonawcównadzorowanie montażu oraz uruchamiania maszynoczekujemywykształcenia technicznego (minimum średniego)praktycznej znajomości budowy maszyndoświadczenia w pracy działu utrzymania ruchujęzyka angielskiego - w stopniu dobrymumiejętności przywódczych lub doświadczenia w zarządzaniu zespołemsprawnej obsługi komputera i dobrej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie jako inżynier utrzymania ruchu? Chcesz rozwijać się w tym obszarze oraz pokierować pracą kilkuosobowego zespołu? W takim razie ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę w międzynarodowej firmiepracę od poniedziałku do piątku, od 8 do 16dopłaty na dojazdy do pracymożliwości rozwoju poprzez wewnętrzne szkoleniabogaty pakiet socjalny, m.in.: możliwość ubezpieczenia grupowego, prywatną opiekę medycznązadanianadzór oraz prowadzenie niezbędnych bieżących napraw maszyn i urządzeń produkcyjnychanaliza i eliminacja przyczyn awariinadzór nad prawidłowym użytkowaniem maszyn przez pracownikówzarządzanie podległym zespołem utrzymania ruchu i koordynowanie jego pracydbanie o prawidłowy stan techniczny i ciągłość pracy linii technologicznychprojektowanie sprzętu wspierającego produkcję oraz modernizacja istniejących maszynposzukiwania producentów, podwykonawców oraz dostawców komponentównadzorowanie pracy podwykonawcównadzorowanie montażu oraz uruchamiania maszynoczekujemywykształcenia technicznego (minimum średniego)praktycznej znajomości budowy maszyndoświadczenia w pracy działu utrzymania ruchujęzyka angielskiego - w stopniu dobrymumiejętności przywódczych lub doświadczenia w zarządzaniu zespołemsprawnej obsługi komputera i dobrej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier ds. logistyki wewnątrzzakładowej. oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaPrzygotowywanie koncepcji logistycznej dla zakładu produkcyjnego, planowanie magazynu oraz przepływu materiałów i informacji, symulację procesów logistycznych,Lub:Planowanie i projektowanie złożonych struktur logistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych systemów magazynowania i logistyki wewnętrznej,A także: Wprowadzanie nowych technologii logistycznych w celu zwiększenia wydajności dostaw materiałów ,Planowanie, wdrażanie i kontrolę inwestycji w ramach założonego budżetu,Tworzenie specyfikacji technicznych, analiz ofert oraz warunków handlowych,Współpracę z dostawcami zewnętrznym,Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań, zapewniających optymalną rentowność projektu ,Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości. oczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym,Wykształcenia wyższego o profilu logistycznym / technicznym (zarządzanie łańcuchem dostaw, inżynieria produkcji, budowa maszyn lub pokrewne),Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2,Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / logistyk/ planista procesów logistycznych),Doświadczenia w planowaniu urządzeń logistycznych oraz prowadzeniu symulacji procesów logistycznych, Doświadczenia i chęci do zarządzania złożonymi projektami logistycznymi,Znajomości dostępnych rozwiązań z zakresu urządzeń do transportu bliskiego, automatyki przemysłowej, Umiejętności pracy w zespole projektowym jak i indywidualnej.  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier ds. logistyki wewnątrzzakładowej. oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaPrzygotowywanie koncepcji logistycznej dla zakładu produkcyjnego, planowanie magazynu oraz przepływu materiałów i informacji, symulację procesów logistycznych,Lub:Planowanie i projektowanie złożonych struktur logistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych systemów magazynowania i logistyki wewnętrznej,A także: Wprowadzanie nowych technologii logistycznych w celu zwiększenia wydajności dostaw materiałów ,Planowanie, wdrażanie i kontrolę inwestycji w ramach założonego budżetu,Tworzenie specyfikacji technicznych, analiz ofert oraz warunków handlowych,Współpracę z dostawcami zewnętrznym,Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań, zapewniających optymalną rentowność projektu ,Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości. oczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym,Wykształcenia wyższego o profilu logistycznym / technicznym (zarządzanie łańcuchem dostaw, inżynieria produkcji, budowa maszyn lub pokrewne),Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2,Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / logistyk/ planista procesów logistycznych),Doświadczenia w planowaniu urządzeń logistycznych oraz prowadzeniu symulacji procesów logistycznych, Doświadczenia i chęci do zarządzania złożonymi projektami logistycznymi,Znajomości dostępnych rozwiązań z zakresu urządzeń do transportu bliskiego, automatyki przemysłowej, Umiejętności pracy w zespole projektowym jak i indywidualnej.  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • bielsko-biała, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dołącz do doświadczonego zespołu realizującego projekt systemu ERP.Jeśli masz już doświadczenie w programowaniu w Javie Standard Edition 8.11, dobrze znasz SQL, GIT, GIT flow i testy jednostkowe, nie czekaj! Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj już dziś!oferujemyindywidualny plan rozwoju i szkoleńopieka medycznaprzyjazna atmosfera w zgranym zespolepremie roczneudział w ciekawych projektach dających możliwość rozwojuzadaniaprojektowanie i tworzenie aplikacjiudział w procesie tworzenia interfejsów użytkownikaoptymalizacja szybkości, skalowalności i jakości aplikacjianaliza wymagań w aspekcie funkcjonalności oprogramowaniaoczekujemywyższego wykształcenia na kierunku technicznym komercyjnego doświadczanie w programowaniu z wykorzystaniem Java (SE 11+) +dowolny freamwork znajomość dobrych praktyk oraz wzorców dla architektury microservice’owej biegłości w analizie kodu i pisanie prostych zadańdobrej znajomości SQLznajomość Hibernate, DDDumiejętności abstrakcyjnego myślenia i rozwiązywania podstawowych zadań z algorytmikinajomość systemu kontroli wersji GITdobrej komunikacji i chęci do współpracy z zespołemkomunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. B1)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dołącz do doświadczonego zespołu realizującego projekt systemu ERP.Jeśli masz już doświadczenie w programowaniu w Javie Standard Edition 8.11, dobrze znasz SQL, GIT, GIT flow i testy jednostkowe, nie czekaj! Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj już dziś!oferujemyindywidualny plan rozwoju i szkoleńopieka medycznaprzyjazna atmosfera w zgranym zespolepremie roczneudział w ciekawych projektach dających możliwość rozwojuzadaniaprojektowanie i tworzenie aplikacjiudział w procesie tworzenia interfejsów użytkownikaoptymalizacja szybkości, skalowalności i jakości aplikacjianaliza wymagań w aspekcie funkcjonalności oprogramowaniaoczekujemywyższego wykształcenia na kierunku technicznym komercyjnego doświadczanie w programowaniu z wykorzystaniem Java (SE 11+) +dowolny freamwork znajomość dobrych praktyk oraz wzorców dla architektury microservice’owej biegłości w analizie kodu i pisanie prostych zadańdobrej znajomości SQLznajomość Hibernate, DDDumiejętności abstrakcyjnego myślenia i rozwiązywania podstawowych zadań z algorytmikinajomość systemu kontroli wersji GITdobrej komunikacji i chęci do współpracy z zespołemkomunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. B1)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • tychy, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania?Lubisz realizować ciekawe projekty, uczyć się i rozwijać swoje umiejętności? Interesuje Cię świat mCommerce? Nie czekaj, aplikuj, dołącz do teamu realizującego projekty dla znanych i lubianych marek! oferujemywynagrodzenie na poziomie rynkowym, dostosowane do umiejętności zatrudnienie na B2Bwynagrodzenie w przedziale 10 000 - 15 000 pln możliwość pracy z klientami z całego świata rozwój zawodowy, korzystanie z nowych technologiiwork life balance elastyczne godziny pracy, możliwość pełnej lub częściowej pracy zdalnej opieka medyczna, karta sportowa, zajęcia z angielskiego zadaniaprojektowanie i nawiązywanie komunikacji z serwerowymi źródłami danych,tworzenie interfejsów użytkownika w oparciu o makiety przygotowane przez ekspertów UI / UX,testowanie efektów własnej pracy i recenzowanie pracy zespołu,udział w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji projektowej,pełna odpowiedzialność za techniczna stronę projektów oczekujemymin 3 letniego doświadczenia w tworzeniu aplikacji na Androida z wykorzystaniem Kotlinakomunikatywnej znajomości języka angielskiego, którą możesz wykorzystać do kontaktu z klientami oraz kolegami z teamu dokładności, konsekwencji, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania pomysłów mile widziane doświadczenie w realizacji własnych projektów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w tworzeniu oprogramowania?Lubisz realizować ciekawe projekty, uczyć się i rozwijać swoje umiejętności? Interesuje Cię świat mCommerce? Nie czekaj, aplikuj, dołącz do teamu realizującego projekty dla znanych i lubianych marek! oferujemywynagrodzenie na poziomie rynkowym, dostosowane do umiejętności zatrudnienie na B2Bwynagrodzenie w przedziale 10 000 - 15 000 pln możliwość pracy z klientami z całego świata rozwój zawodowy, korzystanie z nowych technologiiwork life balance elastyczne godziny pracy, możliwość pełnej lub częściowej pracy zdalnej opieka medyczna, karta sportowa, zajęcia z angielskiego zadaniaprojektowanie i nawiązywanie komunikacji z serwerowymi źródłami danych,tworzenie interfejsów użytkownika w oparciu o makiety przygotowane przez ekspertów UI / UX,testowanie efektów własnej pracy i recenzowanie pracy zespołu,udział w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji projektowej,pełna odpowiedzialność za techniczna stronę projektów oczekujemymin 3 letniego doświadczenia w tworzeniu aplikacji na Androida z wykorzystaniem Kotlinakomunikatywnej znajomości języka angielskiego, którą możesz wykorzystać do kontaktu z klientami oraz kolegami z teamu dokładności, konsekwencji, kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów i generowania pomysłów mile widziane doświadczenie w realizacji własnych projektów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        W związku z dynamicznym rozwojem, dla naszego klienta z branży informatycznej poszukujemy kolejnego Specjalisty ds. marketingu cyfrowego. Jeżeli posiadasz doświadczenie z systemami zarządzania treścią (CMS) do aktualizacji stron internetowych, a także doświadczenie w obszarze e-mail marketingu i bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim - spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższe ogłoszenie !oferujemyudział w międzynarodowych projektachdostęp do najnowszych technologiizatrudnienie w stabilnej firmieumowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy zdalnej i hybrydowejzadaniatworzenie i aktualizacja stron internetowych tworzenie i aktualizacja treści marketingowych przy użyciu wewnętrznego systemutworzenie i realizacja marketingowych kampanii e-mailowychtworzenie formularzy rejestracyjnych i webinarów planowanie postów w mediach społecznościowych ścisła współpraca z krajowymi specjalistami ds. Marketinguwspieranie i utrzymywanie stron internetowych w całym regionieoczekujemyznajomości i doświadczenia w obszarze poniższych zagadnień:CMS (najlepiej Adobe Experience Manager)Marketing Automation (najlepiej Eloqua)j. angielski - minimum B2/C1kreatory formularzy online (najlepiej Certain)platformy webinarów (najlepiej INTRADO)edycja obrazu za pomocą programu Photoshopprojektowanie stron internetowych i świadomość UXHTML, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        W związku z dynamicznym rozwojem, dla naszego klienta z branży informatycznej poszukujemy kolejnego Specjalisty ds. marketingu cyfrowego. Jeżeli posiadasz doświadczenie z systemami zarządzania treścią (CMS) do aktualizacji stron internetowych, a także doświadczenie w obszarze e-mail marketingu i bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim - spróbuj swoich sił i aplikuj na poniższe ogłoszenie !oferujemyudział w międzynarodowych projektachdostęp do najnowszych technologiizatrudnienie w stabilnej firmieumowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy zdalnej i hybrydowejzadaniatworzenie i aktualizacja stron internetowych tworzenie i aktualizacja treści marketingowych przy użyciu wewnętrznego systemutworzenie i realizacja marketingowych kampanii e-mailowychtworzenie formularzy rejestracyjnych i webinarów planowanie postów w mediach społecznościowych ścisła współpraca z krajowymi specjalistami ds. Marketinguwspieranie i utrzymywanie stron internetowych w całym regionieoczekujemyznajomości i doświadczenia w obszarze poniższych zagadnień:CMS (najlepiej Adobe Experience Manager)Marketing Automation (najlepiej Eloqua)j. angielski - minimum B2/C1kreatory formularzy online (najlepiej Certain)platformy webinarów (najlepiej INTRADO)edycja obrazu za pomocą programu Photoshopprojektowanie stron internetowych i świadomość UXHTML, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kielce, świętokrzyskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z sektora budowlanego poszukujemy kierownika wydziału mechanicznego posiadającego wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej lub obróbce metali. Jesteś zainteresowany? Aplikuj! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę (bezpośrednio u klienta)możliwość wdrażania własnych pomysłów i projektów optymalizacyjnych, które firma dodatkowo premiujepremie świątecznemożliwość sfinansowania uprawnień budowlanychpracę na 1 zmianęzadaniakoordynowanie prac podległego zespołu (20 osób), motywowanie pracowników do podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowychplanowanie i nadzorowanie przezbrojenia formnadzorowanie przebiegu należytej eksploatacji i konserwacji urządzeń transportowychplanowanie remontów form, urządzeń transportowych, maszyn eksploatowanych na terenie zakładuprowadzenie ewidencji środków trwałychdbanie o wysoką jakość produkcjiokreślanie wydziałowych planów produkcyjnychmonitorowanie realizacji założonego planu produkcyjnegoplanowanie grafików pracyzapewnienie prawidłowych warunków pracy BHPraportowanie i analizy wydajności produkcjikomunikacja z innymi działami firmyreprezentowanie firmy na zewnątrz w kontaktach z serwisami zewnętrznymioczekujemy wykształcenia wyższego technicznego (kierunek budownictwo, mechanika) min. 2 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża budowlana, obróbka metali) praktyczna znajomość obsługi programu typu CAD (projektowanie detali w 2D) bardzo dobra znajomość rysunku technicznego doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z sektora budowlanego poszukujemy kierownika wydziału mechanicznego posiadającego wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej lub obróbce metali. Jesteś zainteresowany? Aplikuj! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę (bezpośrednio u klienta)możliwość wdrażania własnych pomysłów i projektów optymalizacyjnych, które firma dodatkowo premiujepremie świątecznemożliwość sfinansowania uprawnień budowlanychpracę na 1 zmianęzadaniakoordynowanie prac podległego zespołu (20 osób), motywowanie pracowników do podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowychplanowanie i nadzorowanie przezbrojenia formnadzorowanie przebiegu należytej eksploatacji i konserwacji urządzeń transportowychplanowanie remontów form, urządzeń transportowych, maszyn eksploatowanych na terenie zakładuprowadzenie ewidencji środków trwałychdbanie o wysoką jakość produkcjiokreślanie wydziałowych planów produkcyjnychmonitorowanie realizacji założonego planu produkcyjnegoplanowanie grafików pracyzapewnienie prawidłowych warunków pracy BHPraportowanie i analizy wydajności produkcjikomunikacja z innymi działami firmyreprezentowanie firmy na zewnątrz w kontaktach z serwisami zewnętrznymioczekujemy wykształcenia wyższego technicznego (kierunek budownictwo, mechanika) min. 2 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża budowlana, obróbka metali) praktyczna znajomość obsługi programu typu CAD (projektowanie detali w 2D) bardzo dobra znajomość rysunku technicznego doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        dla klienta z branży usług finansowych poszukujemy kandydata na stanowisko Chief Compliance Officer. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych, biegle posługujesz się językiem angielskim i jesteś otwarty/a na nowe możliwości rozwoju - zaaplikuj! oferujemypraca zdalna w pełnym wymiarze godzin atrakcyjne wynagrodzenie praca w międzynarodowym środowisku możliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaodpowiedzialność za realizację procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w procesach funkcjonujących w Spółceidentyfikacja ryzyka braku zgodności, w tym projektowanie, wprowadzanie i stosowanie procedury i metodyki identyfikacji ryzyka braku zgodności, określających zakres i rodzaj informacji, które są niezbędne do identyfikacji tego ryzykaprowadzenie analiz nowych produktów i usług wprowadzanych do oferty spółki, analiza modyfikacji tych produktów i usług oraz analiza procesów sprzedażowych tych produktów i usług, pod kątem zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymikoordynowanie procesu informowania o zmianach w przepisach prawa, regulacjach wewnętrznych i standardach rynkowychuczestnictwo w kluczowych projektach wdrożeniowych, w kontekście zapewniania zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymiokreślenie wskaźników ryzyka braku zgodnościpełnienie funkcji MLROraportowanie do Zarządu spółki oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i ekonomia, bankowość) doświadczenia w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych mile widziane doświadczenie w branży usług finansowych biegła znajomość języka angielskiego mile widziane certyfikaty branżowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        dla klienta z branży usług finansowych poszukujemy kandydata na stanowisko Chief Compliance Officer. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych, biegle posługujesz się językiem angielskim i jesteś otwarty/a na nowe możliwości rozwoju - zaaplikuj! oferujemypraca zdalna w pełnym wymiarze godzin atrakcyjne wynagrodzenie praca w międzynarodowym środowisku możliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaodpowiedzialność za realizację procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w procesach funkcjonujących w Spółceidentyfikacja ryzyka braku zgodności, w tym projektowanie, wprowadzanie i stosowanie procedury i metodyki identyfikacji ryzyka braku zgodności, określających zakres i rodzaj informacji, które są niezbędne do identyfikacji tego ryzykaprowadzenie analiz nowych produktów i usług wprowadzanych do oferty spółki, analiza modyfikacji tych produktów i usług oraz analiza procesów sprzedażowych tych produktów i usług, pod kątem zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymikoordynowanie procesu informowania o zmianach w przepisach prawa, regulacjach wewnętrznych i standardach rynkowychuczestnictwo w kluczowych projektach wdrożeniowych, w kontekście zapewniania zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymiokreślenie wskaźników ryzyka braku zgodnościpełnienie funkcji MLROraportowanie do Zarządu spółki oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i ekonomia, bankowość) doświadczenia w obszarze Compliance na stanowiskach kierowniczych mile widziane doświadczenie w branży usług finansowych biegła znajomość języka angielskiego mile widziane certyfikaty branżowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.możliwości awansu w strukturach firmymożliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnejzadaniapomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planówprowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnymopracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,modelowanie procesów biznesowych,ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.tworzenie raportów na potrzeby zarządu,współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyminimum 3 lata na podobnym stanowisku,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,płynnej komunikacji w języku angielskim.
        Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.możliwości awansu w strukturach firmymożliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnejzadaniapomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planówprowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnymopracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,modelowanie procesów biznesowych,ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.tworzenie raportów na potrzeby zarządu,współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyminimum 3 lata na podobnym stanowisku,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,płynnej komunikacji w języku angielskim.
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży automotive na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko technik automatykoferujemy•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;•Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;•Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;•Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;•Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:•Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji;•Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn;•Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn;•Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń;•Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień;•Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych;•Utrzymanie maszyn w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników;•Pozostawanie w gotowości na wypadek awarii oraz usuwanie awarii i usterek;•Planowanie i projektowanie prostych układów sterowania automatyki;•Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych;•Wsparcie operacyjne Kierownika.oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:•masz wykształcenie techniczne (elektryka, automatyka, systemy mechatroniczne);•masz praktyczną znajomość zagadnień mechatronicznych (m.in. diagnostyka zintegrowanych systemów);•masz doświadczenie diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach oraz modernizacjach w środowisku maszyn oraz instalacji produkcyjnych;•znasz obsługę sterowników PLC (np. Siemens);•znasz techniki napędów elektrycznych (np. silniki oraz falowniki SEW);•korzystasz z dokumentacji technicznej (m.in. schematy zasilania i sterowania elektrycznego) oraz potrafisz aktualizować dokumentację;•skutecznie diagnozujesz przyczyny i rozwiązujesz problemy;•świetnie wykonujesz swoją pracę samodzielnie ale odnajdujesz się także w zespole;•znasz język angielski (na poziomie komunikatywnym);•dobrze organizujesz czas i pracę a także sumiennie podchodzisz do wykonywanych obowiązków•jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie 3-zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży automotive na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko technik automatykoferujemy•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;•Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;•Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;•Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;•Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:•Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji;•Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn;•Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn;•Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń;•Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień;•Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych;•Utrzymanie maszyn w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników;•Pozostawanie w gotowości na wypadek awarii oraz usuwanie awarii i usterek;•Planowanie i projektowanie prostych układów sterowania automatyki;•Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych;•Wsparcie operacyjne Kierownika.oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:•masz wykształcenie techniczne (elektryka, automatyka, systemy mechatroniczne);•masz praktyczną znajomość zagadnień mechatronicznych (m.in. diagnostyka zintegrowanych systemów);•masz doświadczenie diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach oraz modernizacjach w środowisku maszyn oraz instalacji produkcyjnych;•znasz obsługę sterowników PLC (np. Siemens);•znasz techniki napędów elektrycznych (np. silniki oraz falowniki SEW);•korzystasz z dokumentacji technicznej (m.in. schematy zasilania i sterowania elektrycznego) oraz potrafisz aktualizować dokumentację;•skutecznie diagnozujesz przyczyny i rozwiązujesz problemy;•świetnie wykonujesz swoją pracę samodzielnie ale odnajdujesz się także w zespole;•znasz język angielski (na poziomie komunikatywnym);•dobrze organizujesz czas i pracę a także sumiennie podchodzisz do wykonywanych obowiązków•jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie 3-zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Pracuj z najlepszymi! Dołącz do zespołu Randstad.Dlaczego?Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów. oferujemymożliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowymożliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branżymożliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej zadaniawspółpraca z kluczowymi biznesowymi klientami Randstad (branża produkcyjna, TSL i inne)opieka nad klientami w woj. dolnośląskimprojektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracownikówanalizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Servicessporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych w ramach procesów HR’owych u klientów Randstaduczestnictwo w tworzeniu budżetu i odpowiedzialność za jego realizacjęstały monitoring i analizę lokalnego rynku pracyoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektamisilnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wnioskówbardzo dobrej znajomości programu Excelstałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertemzainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowejczynnego prawa jazdy kat. B skrupulatności i systematycznościwysokiego poziomu kultury osobistejdobrej znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Pracuj z najlepszymi! Dołącz do zespołu Randstad.Dlaczego?Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów. oferujemymożliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowymożliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branżymożliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej zadaniawspółpraca z kluczowymi biznesowymi klientami Randstad (branża produkcyjna, TSL i inne)opieka nad klientami w woj. dolnośląskimprojektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracownikówanalizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Servicessporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych w ramach procesów HR’owych u klientów Randstaduczestnictwo w tworzeniu budżetu i odpowiedzialność za jego realizacjęstały monitoring i analizę lokalnego rynku pracyoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektamisilnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wnioskówbardzo dobrej znajomości programu Excelstałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertemzainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowejczynnego prawa jazdy kat. B skrupulatności i systematycznościwysokiego poziomu kultury osobistejdobrej znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.