You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla e commerce nowe media: 3

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Cyfrowych Kanałów Własnych (D2C).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenia kierunkowego,doświadczenia w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałego rozumienia internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1),biegłej obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Cyfrowych Kanałów Własnych (D2C).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenia kierunkowego,doświadczenia w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałego rozumienia internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1),biegłej obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Potrafisz nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje?Chcesz zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży?Mamy dla Ciebie pracę w firmie, która pozwoli Ci się rozwijać!Lokalizacja: Wrocław/Psie Poleoferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16stawkę godzinową 26 zł brutto -> około 4360 zł brutto miesięczniepremie uzależnione od wyników pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - płatne urlopy i L4, opłacone wszytkie składkipakiet benefitów Randstad, a w nim mi.in karta sportowa i opieka medycznamożliwość długofalowej współpracy i podnoszenia swoich kwalifikacjikompleksowe wdrożenie i szkolenie wstępnezadaniazarządzanie zamówieniami sprzedaży oraz reklamacjamitworzenie długofalowych relacji z klientamidbanie o wysoki standard usługwspieranie działu sprzedażyoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży(mile widziane w branży e-commers np. Allegro)biegłej znajomości MS Officekomunikatywnej znajomości języka angielskiego(B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje?Chcesz zdobywać doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży?Mamy dla Ciebie pracę w firmie, która pozwoli Ci się rozwijać!Lokalizacja: Wrocław/Psie Poleoferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16stawkę godzinową 26 zł brutto -> około 4360 zł brutto miesięczniepremie uzależnione od wyników pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - płatne urlopy i L4, opłacone wszytkie składkipakiet benefitów Randstad, a w nim mi.in karta sportowa i opieka medycznamożliwość długofalowej współpracy i podnoszenia swoich kwalifikacjikompleksowe wdrożenie i szkolenie wstępnezadaniazarządzanie zamówieniami sprzedaży oraz reklamacjamitworzenie długofalowych relacji z klientamidbanie o wysoki standard usługwspieranie działu sprzedażyoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży(mile widziane w branży e-commers np. Allegro)biegłej znajomości MS Officekomunikatywnej znajomości języka angielskiego(B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.