You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Małopolskie: 8

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym zespołem inżynierów sprzedaży. oferujemyszereg benefitów:dofinansowanie do nauki języków obcych oraz szkoleń i kursówprywatna opieka medycznakarta multisport ubezpieczenie na życieniezbędne narzędzia do pracy w tym służbowy samochód do użytku prywatnegozadaniazarządzanie rozproszonym zespołem sprzedaży w regionie południowym, motywowanie pracowników oraz wsparcie ich rozwoju w zakresie wiedzy produktowej i technik sprzedaży,analiza potencjału podległego terenu na podstawie aktualnej bazy projektów,przygotowanie długofalowej strategii działania na podległym terenie,realizacja ustalonych celów sprzedażowych,prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz wyników zespołu pozwalających na podejmowanie odpowiednich aktywności wspierających osiągnięcie celów firmy,regularne monitorowanie planowania i realizacji aktywności sprzedażowych oraz standardów pracy członków koordynowanego zespołu,budowanie i wsparcie pracowników w utrzymywaniu jak najlepszych relacji z kluczowymi partnerami,uczestnictwo w kluczowych negocjacjach biznesowych,organizacja i uczestnictwo w konferencjach promujących produkty/usługi firmy.oczekujemyumiejętność i doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,doświadczenia na podobnym stanowisku,wysokiej kultury osobistej,wykształcenia wyższego,umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,nastawienia na cel oraz proaktywność w działaniu,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym zespołem inżynierów sprzedaży. oferujemyszereg benefitów:dofinansowanie do nauki języków obcych oraz szkoleń i kursówprywatna opieka medycznakarta multisport ubezpieczenie na życieniezbędne narzędzia do pracy w tym służbowy samochód do użytku prywatnegozadaniazarządzanie rozproszonym zespołem sprzedaży w regionie południowym, motywowanie pracowników oraz wsparcie ich rozwoju w zakresie wiedzy produktowej i technik sprzedaży,analiza potencjału podległego terenu na podstawie aktualnej bazy projektów,przygotowanie długofalowej strategii działania na podległym terenie,realizacja ustalonych celów sprzedażowych,prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz wyników zespołu pozwalających na podejmowanie odpowiednich aktywności wspierających osiągnięcie celów firmy,regularne monitorowanie planowania i realizacji aktywności sprzedażowych oraz standardów pracy członków koordynowanego zespołu,budowanie i wsparcie pracowników w utrzymywaniu jak najlepszych relacji z kluczowymi partnerami,uczestnictwo w kluczowych negocjacjach biznesowych,organizacja i uczestnictwo w konferencjach promujących produkty/usługi firmy.oczekujemyumiejętność i doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,doświadczenia na podobnym stanowisku,wysokiej kultury osobistej,wykształcenia wyższego,umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,nastawienia na cel oraz proaktywność w działaniu,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszgo klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w transporcie morskim, lotniczym i śródlądowym, poszukujemy na terenie całego kraju, osoby do rozwoju sprzedaży usług transportowych. oferujemydogodny rodzaj umowy,możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w kraju,pakiet medyczny,pakiet sportowy,samochód oraz pozostałe niezbędne narzędzia do pracy. zadaniasprzedaż usług firmy, głownie frachtu lotniczego, morskiego i kolejowego,współpraca z klientami,pozyskiwanie nowych klientów,realizacja planów sprzedaży w powierzonym terenie,monitorowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji,uzgadnianie warunków handlowych oraz negocjacje biznesowe.oczekujemydoświadczenie w sprzedaży z obszaru Air&Sea,przedsiębiorczość oraz umiejętność nawiązywania i podtrzymywania długofalowych relacji biznesowych,predyspozycje handlowe i doświadczenie w prowadzeniu skutecznych negocjacji,umiejętność pozyskiwania klientów,skrupulatność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań,umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,znajomość języka angielskiego – mile widziana,dążenie do rozwoju i realizacja założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszgo klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w transporcie morskim, lotniczym i śródlądowym, poszukujemy na terenie całego kraju, osoby do rozwoju sprzedaży usług transportowych. oferujemydogodny rodzaj umowy,możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w kraju,pakiet medyczny,pakiet sportowy,samochód oraz pozostałe niezbędne narzędzia do pracy. zadaniasprzedaż usług firmy, głownie frachtu lotniczego, morskiego i kolejowego,współpraca z klientami,pozyskiwanie nowych klientów,realizacja planów sprzedaży w powierzonym terenie,monitorowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji,uzgadnianie warunków handlowych oraz negocjacje biznesowe.oczekujemydoświadczenie w sprzedaży z obszaru Air&Sea,przedsiębiorczość oraz umiejętność nawiązywania i podtrzymywania długofalowych relacji biznesowych,predyspozycje handlowe i doświadczenie w prowadzeniu skutecznych negocjacji,umiejętność pozyskiwania klientów,skrupulatność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań,umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,znajomość języka angielskiego – mile widziana,dążenie do rozwoju i realizacja założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowisko handlowe w dziale surowców kosmetycznych.Sales RepresentativePrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowie.oferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółki,uczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych, chemicznych lub dla branży AGRO,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowisko handlowe w dziale surowców kosmetycznych.Sales RepresentativePrzedstawiciel Handlowy będzie odpowiedzialny za sprzedaż surowców na ternie całgo kraju. Stacjonarnym miejscem pracy jest biuro w Krakowie.oferujemyumowę o pracę w międzynarodowym koncernie, bonus roczny zależny od wyników sprzedaży,samochód oraz pozostałe narzędzia niezbędne do pracy,kartę Multisport,opiekę medyczną Luxmed,zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.zadaniadziałania sprzedażowe i marketingowe jako przedstawiciela firmy na przydzielonym obszarze geograficznym i w przydzielonych branżach,rozpoznawanie rynku i poszukiwanie nowych kontaktów handlowych dla firmy,realizacja planów sprzedaży,Stała promocja surowców w obszarze swojego działania poprzez regularne wizyty oraz konsultacje techniczne u klientów,utrzymywanie i rozwijanie istniejących relacji z klientami poprzez częste bezpośrednie kontakty,szeroko rozumianą promocję firmy na rynku polskim poprzez uczestnictwo w targach branżowych, konferencjach, seminariach, wystawach oraz szkoleniach,negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w ścisłej współpracy z odpowiednimi branżowymi Sales Managerami,nadzorowanie realizacji zamówień poprzez ścisłą współpracę z działem Obsługi Klienta,przygotowywanie rzetelnych raportów wymaganych przez kierownictwo Spółki,uczestnictwo w szkoleniach oraz spotkaniach biznesowych organizowanych,stały rozwój zawodowy oraz doskonalenie jakości swojej pracy zgodnie z polityką i wizją firmy.oczekujemywykształcenia z obszaru chemii, biotechnologii, biologii, farmacji lub kierunków pokrewnych,doświadczenia w sprzedaży surowców kosmetycznych, chemicznych lub dla branży AGRO,zdolności srzedażowych oraz wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej,dyspozycyjności – gotowość do podróży służbowych,umiejętności prowadzenia komunikacji na poziomie technicznym (współpraca z działami R&D) jak i negocjacji (współpraca z działami zakupów),wysoka kultura osobista, proaktywność, wysoka motywacja do osiągania założonych celów oraz umiejętność ich osiągnięcia, lojalność, umiejętność pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 8 ofert pracy w Malopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.