Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości malopolskie: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, firmy zajmującej się projektowaniem, produkcją i dostarczaniem kompletnych układów chłodzenia do pojazdów i urządzeń przemysłowych, poszukujemy osoby na stanowisko doradcy techniczno-handlowego od sprzedaży centralnych układów smarowania. Jeśli posiadasz doświadczenie i wiedzę z zakresu budowy maszyn i urządzeń oraz chcesz rozwijać się w handlu, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2Batrakcyjne wynagrodzenie plus prowizja od sprzedażymożliwość rozwoju w handlu na rynku polskim oraz międzynarodowymsamochód służbowy, komputer i telefon służbowy (również do celów prywatnych)opiekę medyczną LuxMedkartę Multisport zadaniatworzenie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmyoferowanie i promowanie produktów firmy GRACObudowanie i utrzymywanie relacji z klientamipozyskiwanie nowych klientówrozbudowa dystrybucji produktów firmy GRACOpozyskiwanie nowych obszarów sprzedaży doradztwo techniczne i przygotowywanie ofert negocjacje handloweraportowanie wyników pracyoczekujemydoświadczenia w branży przemysłowo technicznejpraktycznej wiedzy w zakresie budowy maszynwiedzy z zakresu systemów centralnego smarowania wykształcenia technicznego, minimum średnieumiejętności pracy w zespolesumienności, pracowitości, zaangażowaniaznajomości języka angielskiego - B2 (sprzedaż również na bliskim wschodzie oraz kraje bałtyckie)mile widziana znajomość rosyjskiego prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, firmy zajmującej się projektowaniem, produkcją i dostarczaniem kompletnych układów chłodzenia do pojazdów i urządzeń przemysłowych, poszukujemy osoby na stanowisko doradcy techniczno-handlowego od sprzedaży centralnych układów smarowania. Jeśli posiadasz doświadczenie i wiedzę z zakresu budowy maszyn i urządzeń oraz chcesz rozwijać się w handlu, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2Batrakcyjne wynagrodzenie plus prowizja od sprzedażymożliwość rozwoju w handlu na rynku polskim oraz międzynarodowymsamochód służbowy, komputer i telefon służbowy (również do celów prywatnych)opiekę medyczną LuxMedkartę Multisport zadaniatworzenie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmyoferowanie i promowanie produktów firmy GRACObudowanie i utrzymywanie relacji z klientamipozyskiwanie nowych klientówrozbudowa dystrybucji produktów firmy GRACOpozyskiwanie nowych obszarów sprzedaży doradztwo techniczne i przygotowywanie ofert negocjacje handloweraportowanie wyników pracyoczekujemydoświadczenia w branży przemysłowo technicznejpraktycznej wiedzy w zakresie budowy maszynwiedzy z zakresu systemów centralnego smarowania wykształcenia technicznego, minimum średnieumiejętności pracy w zespolesumienności, pracowitości, zaangażowaniaznajomości języka angielskiego - B2 (sprzedaż również na bliskim wschodzie oraz kraje bałtyckie)mile widziana znajomość rosyjskiego prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.możliwości awansu w strukturach firmymożliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnejzadaniapomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planówprowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnymopracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,modelowanie procesów biznesowych,ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.tworzenie raportów na potrzeby zarządu,współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyminimum 3 lata na podobnym stanowisku,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,płynnej komunikacji w języku angielskim.
      Dla naszego klienta – lidera e-commerce w branży książkowej, posiadającego najbogatszą ofertę repertuarową w Polsce, obsługujący ponad 250 tys klientów rocznie, zatrudniający około 100 pracowników, posiadającego sieć zakupową w kilku miastach w Polsce, z siedzibą centrali firmy na południe od Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor ds. Badań i Rozwoju. Osoba ta odpowiedzialna będzie za strategiczne decyzje dotyczące rozwoju firmy, dostrzeganie szans i ich analiza. Poszukiwanie możliwości inwestycyjnych i finansowych do realizacji projektów.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 10 000 zł – 12 000 zł Netto + VAT (B2B)dużą samodzielność,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt menedżerski,profesjonalne szkolenia branżowe i biznesowe które sam możesz wybrać (budżet szkoleniowy minimum 10 000 zł rocznie)benefity dopasowane do Twoich potrzeb (prywatne ubezpieczenia zdrowotne, karty sportowe, itp.),udział w dużych, ciekawych projektach (innowacyjnych w skali kraju),realny wpływ na rozwój firmy,przyjazną atmosferę pracy - zaangażowany i zgrany zespół.możliwości awansu w strukturach firmymożliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnejzadaniapomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju firmy,projektowanie rozwiązań biznesowych, biznes planówprowadzenie badań i analiz w obszarze finansowym, sprzedażowym, zakupowym i inwestycyjnymopracowywanie rozwiązań dla potrzeb biznesowych,modelowanie procesów biznesowych,ocena ryzyka projektów oraz inwestycji,podejmowanie decyzji na podstawie badań i analiz.tworzenie raportów na potrzeby zarządu,współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyminimum 3 lata na podobnym stanowisku,umiejętności strategicznego oraz analitycznego myślenia,doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, poparte sukcesami,doświadczenie w prowadzeniu badań do inwestycji,doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz,umiejętności tworzenia dokumentacji biznesowej i projektowej,znajomość rynku książek będzie dodatkowym atutem,płynnej komunikacji w języku angielskim.
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - firmy z branży budowlanej specjalizującej się w przetwórstwie tworzyw sztucznych, poszukujemy osoby do Działu Handlowego, odpowiedzialnej za sprzedaż produktów firmy. oferujemyzatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B,możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,transparentny system premiowania,niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód,szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych coachów zewnętrznych.zadaniaaktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów i obsługa dotychczasowych w ramach przydzielonego rynku,spotkania z Klientami oraz prezentowanie oferty produktów (min 50%-60% czasu pracy w terenie)przygotowywanie kalkulacji i ofert dla kontrahentów zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w organizacji,przygotowywanie umów oraz nadzór nad ich realizacją, bieżące monitorowanie i badanie trendów w ramach obsługiwanego rynku, budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki,raportowanie bieżących wyników aktywności. oczekujemydoświadczenia w sprzedaży produktów budowlanych lub z branży technicznej,znajomości technik sprzedaży i negocjacji,nastawienia na osiąganie założonych celów, dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych do woj. dolnośląskiego, wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych relacji,wysokiej kultury osobistej i otwartości na zmiany,umiejętności efektywnej organizacji pracy i zarządzania podległym regionem umiejętności przeprowadzania analiz rynkowych. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - firmy z branży budowlanej specjalizującej się w przetwórstwie tworzyw sztucznych, poszukujemy osoby do Działu Handlowego, odpowiedzialnej za sprzedaż produktów firmy. oferujemyzatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B,możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji,transparentny system premiowania,niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód,szkolenia prowadzone przez wykwalifikowanych coachów zewnętrznych.zadaniaaktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów i obsługa dotychczasowych w ramach przydzielonego rynku,spotkania z Klientami oraz prezentowanie oferty produktów (min 50%-60% czasu pracy w terenie)przygotowywanie kalkulacji i ofert dla kontrahentów zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w organizacji,przygotowywanie umów oraz nadzór nad ich realizacją, bieżące monitorowanie i badanie trendów w ramach obsługiwanego rynku, budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki,raportowanie bieżących wyników aktywności. oczekujemydoświadczenia w sprzedaży produktów budowlanych lub z branży technicznej,znajomości technik sprzedaży i negocjacji,nastawienia na osiąganie założonych celów, dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych do woj. dolnośląskiego, wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu nowych relacji,wysokiej kultury osobistej i otwartości na zmiany,umiejętności efektywnej organizacji pracy i zarządzania podległym regionem umiejętności przeprowadzania analiz rynkowych. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.