Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka niemieckiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka niemieckiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 21,40 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do niedziela w godzinach 8.00-24.00zadaniamailowe / telefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościwykształcenie średnieumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomość obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenie w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 21,40 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do niedziela w godzinach 8.00-24.00zadaniamailowe / telefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościwykształcenie średnieumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomość obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenie w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
chcę dostawać powiadomienia o podobnych ofertach
Będziemy Cię na bieżąco informować, gdy tylko pojawią się podobne oferty.
Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.
Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.