You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Mazowieckie: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Operations Coordinator, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniazarządzanie relacjami z handlowcami, dostawcami usług logistycznych oraz centralnymi organizacjami łańcucha dostaw i IT w celu osiągnięcia celów biznesowychmonitorowanie i kontrolowanie działania centrum dystrybucjiplanowanie infrastruktury dystrybucyjnejzarządzanie roszczeniami (przychodzące/wychodzące), logistyka zwrotnakontrole faktur i kontrola kosztów wszystkich dostawców usługzarządzanie nietypowymi klientami, problemami z dostawami, procesami wymagającymi diagnozyoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskimdoświadczenia w zarządzaniu magazynem, zarządzaniu transportem, zarządzaniu obsługą klientaszerokie doświadczenie pracy w systemie SAP lub podobnych systemów ERP oraz Excelaumiejętność pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Operations Coordinator, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniazarządzanie relacjami z handlowcami, dostawcami usług logistycznych oraz centralnymi organizacjami łańcucha dostaw i IT w celu osiągnięcia celów biznesowychmonitorowanie i kontrolowanie działania centrum dystrybucjiplanowanie infrastruktury dystrybucyjnejzarządzanie roszczeniami (przychodzące/wychodzące), logistyka zwrotnakontrole faktur i kontrola kosztów wszystkich dostawców usługzarządzanie nietypowymi klientami, problemami z dostawami, procesami wymagającymi diagnozyoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskimdoświadczenia w zarządzaniu magazynem, zarządzaniu transportem, zarządzaniu obsługą klientaszerokie doświadczenie pracy w systemie SAP lub podobnych systemów ERP oraz Excelaumiejętność pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • mszczonów, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz się rozwijać w dziale zakupów? Mamy dla Ciebie pracę w miedzynarodowej firmie w Mszczonowie.Nie czekaj, zgłoś się przez formularz!oferujemypracę na 1 zmianę w międzynarodowym środowiskuumowę o pracę tymczasową ( na 12 miesięcy)wynagrodzenie do 5600 pln bruttopakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)opiekę dedykowanego konsultantapo okresie wdrożenia mozliwość pracy hybrydowejzadaniawspółpraca z managerami zaopatrzenia, wsparcie w bieżących zadaniachkontakt z dostawcami, zbieranie ofert ustalanie warunków handlowych z dostawcamiwprowadzanie danych do systemu SAPoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiówdobrej znajomości jęz. angielskiego min. B2 - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz się rozwijać w dziale zakupów? Mamy dla Ciebie pracę w miedzynarodowej firmie w Mszczonowie.Nie czekaj, zgłoś się przez formularz!oferujemypracę na 1 zmianę w międzynarodowym środowiskuumowę o pracę tymczasową ( na 12 miesięcy)wynagrodzenie do 5600 pln bruttopakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)opiekę dedykowanego konsultantapo okresie wdrożenia mozliwość pracy hybrydowejzadaniawspółpraca z managerami zaopatrzenia, wsparcie w bieżących zadaniachkontakt z dostawcami, zbieranie ofert ustalanie warunków handlowych z dostawcamiwprowadzanie danych do systemu SAPoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiówdobrej znajomości jęz. angielskiego min. B2 - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.