You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Administracji: 4

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasowązadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasowązadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie) biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie) biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 4 ofert pracy w Malopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.