You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Mazowieckie: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi klienta i z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniazarządzanie procesem dot. zamówień (tworzenie i potwierdzanie zamówień)weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur (SAP)obsługa i tworzenie dostaw w systemiedbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykioczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudobrej organizacji i koordynacji pracy własnejdoświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (np. staż)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi klienta i z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniazarządzanie procesem dot. zamówień (tworzenie i potwierdzanie zamówień)weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur (SAP)obsługa i tworzenie dostaw w systemiedbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykioczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudobrej organizacji i koordynacji pracy własnejdoświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (np. staż)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy pracowników do znanej perfumerii w Warszawie w CH Arkadia!oferujemyzatrudnienie na cały grudzieństawkę 24 zł/h bruttoumowę zlecenieelastyczny grafik w godzinach 9:00 - 21:00 ( zmiana poranna 9:00-15:00 oraz popołudniowa 15:00 - 21:00)płatne szkolenie wstępneuniformzadaniadokładanie towaru na salon z magazynupakowanie prezentówokazjonalnie obsługa klienta (po wstępnym szkoleniu)oczekujemydyspozycyjności w grudniu w tygodniu oraz w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy pracowników do znanej perfumerii w Warszawie w CH Arkadia!oferujemyzatrudnienie na cały grudzieństawkę 24 zł/h bruttoumowę zlecenieelastyczny grafik w godzinach 9:00 - 21:00 ( zmiana poranna 9:00-15:00 oraz popołudniowa 15:00 - 21:00)płatne szkolenie wstępneuniformzadaniadokładanie towaru na salon z magazynupakowanie prezentówokazjonalnie obsługa klienta (po wstępnym szkoleniu)oczekujemydyspozycyjności w grudniu w tygodniu oraz w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język hiszpański lub portugalski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku portugalskim lub hiszpańskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub portugalskiego znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język hiszpański lub portugalski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku portugalskim lub hiszpańskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub portugalskiego znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży płatności, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with Danish and English.Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim oraz duńskim to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj !oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy w grudniu aktualnie pracę zdalną, docelowo w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego, docelowo na czas nieokreślonybiuro w komfortowym centrum biznesowym na Mokotowieszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz możliwość uczestniczenia w zajęciach językowychszkoleniamożliwości rozwojudobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracyzadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku duńskim oraz angielskimpomoc w wyjaśnianiu przyczyn błędów podczas procesów płatnościdziałania z zakresu administracyjno – finansowej obsługi klientów oczekujemydoświadczenia w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta (jako atut)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz biegłej znajomości języka duńskiego (warunek konieczny ) gotowości do pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku pozytywnego nastawienia do klientów i współpracownikówumiejętności rozwiązywania problemówbiegłej znajomości pakietu MS Officedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży płatności, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with Danish and English.Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim oraz duńskim to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj !oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy w grudniu aktualnie pracę zdalną, docelowo w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego, docelowo na czas nieokreślonybiuro w komfortowym centrum biznesowym na Mokotowieszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz możliwość uczestniczenia w zajęciach językowychszkoleniamożliwości rozwojudobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracyzadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku duńskim oraz angielskimpomoc w wyjaśnianiu przyczyn błędów podczas procesów płatnościdziałania z zakresu administracyjno – finansowej obsługi klientów oczekujemydoświadczenia w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta (jako atut)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz biegłej znajomości języka duńskiego (warunek konieczny ) gotowości do pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku pozytywnego nastawienia do klientów i współpracownikówumiejętności rozwiązywania problemówbiegłej znajomości pakietu MS Officedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Masz doświadczenie w pracy hostessy?Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj! Poszukujemy hostess marki Rituals Cosmetics w centrum handlowym Sadyba Best Mall.oferujemyumowa zleceniestawka 24 pln brutto/hpraca w godzinach 11-19zestaw kosmetykówzadaniazachęcanie do zakupu produktów i kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności do pracy w dniach 25.11-19.12.pozytywnego usposobieniazorientowania na klientamile widziane doświadczenie w pracy jako hostessaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Masz doświadczenie w pracy hostessy?Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj! Poszukujemy hostess marki Rituals Cosmetics w centrum handlowym Sadyba Best Mall.oferujemyumowa zleceniestawka 24 pln brutto/hpraca w godzinach 11-19zestaw kosmetykówzadaniazachęcanie do zakupu produktów i kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności do pracy w dniach 25.11-19.12.pozytywnego usposobieniazorientowania na klientamile widziane doświadczenie w pracy jako hostessaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 5 ofert pracy w Mazowieckie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.