Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Marketing: 10

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • nadarzyn, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowego przedsiębiorstwa produkującego m.in. samochody ciężarowe i dostawcze, poszukujemy aktualnie kandydata na stanowisko Pre-owned Marketing Specialist. Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, płynnie posługujesz się językiem angielskim, a marketing (zwłaszcza digitalowy) nie ma przed Tobą żadnych tajemnic - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, wyślij swoje CV już dziś! oferujemyzatrudnienie "od zaraz" w oparciu o umowę o pracę z firmą Randstadmożliość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji w międzynarodowej Firmieodpowiednie szkolenia wprowadzającepracę w modelu hybrydowym możliwość realizowania własnych pomysłówzadaniaefektywne i racjonalne planowanie działań marketingowych z uwględnieniem rocznego budżetu ścisła współpraca z Pre-Owned Vehicle Managerem oraz centralą firmy w zakresie marketingu, planowania promocji, działań sprzedażowych itp.dbanie o dobry wizerunek Firmy w social mediach (np. Facebook, Instagram)koordynacja platformy firmowej: dbanie o wygląd zdjęć, aktualizowanie cen oraz opisów produktówkoordynacja platformy przeznaczonej do monitorowania działań handlowców, przygotowywania raportów, dystrybucji leadówplanowanie i wsparcie zespołu sprzedażowego w organizacji działań marketingowych, spotkań z klientami, udział w targach, wystawach czy spotkaniach stowarzyszeń transportowychkontrola nad salonami dealerskimi oraz biuramiregularna analiza rynkowa w zakresie ofert czy cen produktów konkurencyjnych przygotowywanie raportów do centraliinne czynności zlecone przez przełożonychoczekujemy2 - 3 lat doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w marketingu (zwłaszcza jeśli chodzi o działania digitalowe)znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacjęznajomości takich programów jak: Excel, Outlook, PowerPointkreatywności, samodzielności oraz umiejętności wychodzenia z własną inicjatywą Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowego przedsiębiorstwa produkującego m.in. samochody ciężarowe i dostawcze, poszukujemy aktualnie kandydata na stanowisko Pre-owned Marketing Specialist. Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, płynnie posługujesz się językiem angielskim, a marketing (zwłaszcza digitalowy) nie ma przed Tobą żadnych tajemnic - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, wyślij swoje CV już dziś! oferujemyzatrudnienie "od zaraz" w oparciu o umowę o pracę z firmą Randstadmożliość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji w międzynarodowej Firmieodpowiednie szkolenia wprowadzającepracę w modelu hybrydowym możliwość realizowania własnych pomysłówzadaniaefektywne i racjonalne planowanie działań marketingowych z uwględnieniem rocznego budżetu ścisła współpraca z Pre-Owned Vehicle Managerem oraz centralą firmy w zakresie marketingu, planowania promocji, działań sprzedażowych itp.dbanie o dobry wizerunek Firmy w social mediach (np. Facebook, Instagram)koordynacja platformy firmowej: dbanie o wygląd zdjęć, aktualizowanie cen oraz opisów produktówkoordynacja platformy przeznaczonej do monitorowania działań handlowców, przygotowywania raportów, dystrybucji leadówplanowanie i wsparcie zespołu sprzedażowego w organizacji działań marketingowych, spotkań z klientami, udział w targach, wystawach czy spotkaniach stowarzyszeń transportowychkontrola nad salonami dealerskimi oraz biuramiregularna analiza rynkowa w zakresie ofert czy cen produktów konkurencyjnych przygotowywanie raportów do centraliinne czynności zlecone przez przełożonychoczekujemy2 - 3 lat doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w marketingu (zwłaszcza jeśli chodzi o działania digitalowe)znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacjęznajomości takich programów jak: Excel, Outlook, PowerPointkreatywności, samodzielności oraz umiejętności wychodzenia z własną inicjatywą Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, globalnego lidera w dziedzinie innowacyjnych technologii, jednego z największych światowych producentów komputerów, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, w średniozaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a działania z zakresu marketingu to co coś co lubisz to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Nie czekaj, już teraz wyślij swoje CV, może czekamy właśnie na Twoją aplikację?oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez RandstadSzeroki pakiet benefitów m in. prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu hybrydowymzadaniaWsparcie zespołu w bieżących działaniach marketingowychWspółpraca z Partnerami biznesowymi (np. Intel, AMD) w zakresie kampanii marketingowychObsługa programów partnerskich dla największych klientów firmyWspółpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymiPomoc w organizacji eventów branżowychKoordynacja procesu generowania leadów oraz aktywne pozyskiwanie nowych źródeł leadówWspółpraca  z działem handlowymoczekujemyOgólnej wiedzy z zakresu marketinguMinimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowiskuProaktywnościUmiejętności pracy w zespoleŁatwości w nawiązywaniu kontaktówUmiejętności podejmowania decyzjiZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Wiedzy z zakresu obsługi pakietu Office 365 (PowerPoint Excel, Word)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, globalnego lidera w dziedzinie innowacyjnych technologii, jednego z największych światowych producentów komputerów, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, w średniozaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a działania z zakresu marketingu to co coś co lubisz to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! Nie czekaj, już teraz wyślij swoje CV, może czekamy właśnie na Twoją aplikację?oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez RandstadSzeroki pakiet benefitów m in. prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu hybrydowymzadaniaWsparcie zespołu w bieżących działaniach marketingowychWspółpraca z Partnerami biznesowymi (np. Intel, AMD) w zakresie kampanii marketingowychObsługa programów partnerskich dla największych klientów firmyWspółpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymiPomoc w organizacji eventów branżowychKoordynacja procesu generowania leadów oraz aktywne pozyskiwanie nowych źródeł leadówWspółpraca  z działem handlowymoczekujemyOgólnej wiedzy z zakresu marketinguMinimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowiskuProaktywnościUmiejętności pracy w zespoleŁatwości w nawiązywaniu kontaktówUmiejętności podejmowania decyzjiZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Wiedzy z zakresu obsługi pakietu Office 365 (PowerPoint Excel, Word)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - leadera rynku e-commerce w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do ustalenia,dowolną formę umowy,pakiet benefitów pozapłacowych,szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,budżet rozwojowy,możliwość wykorzystania doświadczenia oraz zdobywanie dalszego rozwoju.zadaniakonfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych,eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, modeli regresji,wspieranie procesu decyzyjnego w zakresie w zakresie rozwoju produktu,tworzenie pipeline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk,analiza i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności,prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych,wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych.oczekujemywykształcenia w kierunku matematyki, fizyki, informatyki, statystyki,minimum dwa lata w analizie ilościowej w dużej firmie e-commerce,wiedzy i zrozumienia analityki biznesowej internetowej, głębokiego zrozumienia statystyki,doświadczenia z ETL, Google Analytics 360,umiejętności wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI, inne)doświadczenia w zakresie analityki internetowej i produktów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - leadera rynku e-commerce w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Manager.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do ustalenia,dowolną formę umowy,pakiet benefitów pozapłacowych,szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,budżet rozwojowy,możliwość wykorzystania doświadczenia oraz zdobywanie dalszego rozwoju.zadaniakonfigurowanie, analizowanie i promowanie dobrych praktyk w zakresie testów A/B i eksperymentów wielowymiarowych,eksplorowanie danych w celu znalezienia użytecznych informacji i tworzenia zaleceń dotyczących produktów za pomocą ścieżek, analiz kohortowych, długoterminowych trendów, modeli regresji,wspieranie procesu decyzyjnego w zakresie w zakresie rozwoju produktu,tworzenie pipeline'ów i automatycznych raportów dotyczących kluczowych metryk,analiza i wsparcie bieżące przy tworzeniu i określaniu metryk dla nowych funkcjonalności,prowadzenie analiz mających na celu dostarczanie informacji biznesowych,wskazywanie trendów, predykcji i wzorców wynikających z analizy danych.oczekujemywykształcenia w kierunku matematyki, fizyki, informatyki, statystyki,minimum dwa lata w analizie ilościowej w dużej firmie e-commerce,wiedzy i zrozumienia analityki biznesowej internetowej, głębokiego zrozumienia statystyki,doświadczenia z ETL, Google Analytics 360,umiejętności wizualizacji danych (Google Data Studio, Power BI, inne)doświadczenia w zakresie analityki internetowej i produktów. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nadarzyn, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz zajęcia aby uzupełnić swój  domowy budźet. Zaaplikuj !! oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie 30 zł brutto/h miłą atmosferęzadaniarozdawanie drobnych upominkówoczekujemykomunikatywnościchęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz zajęcia aby uzupełnić swój  domowy budźet. Zaaplikuj !! oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie 30 zł brutto/h miłą atmosferęzadaniarozdawanie drobnych upominkówoczekujemykomunikatywnościchęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańkoordynowanie działań content marketingowych i social media – weryfikacja poprawności, kreowanie nowych tematów, aktualizacja tekstów na stronach www, współpraca z influencerami/agencjami marketingowymibadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemymin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offline oraz onlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańkoordynowanie działań content marketingowych i social media – weryfikacja poprawności, kreowanie nowych tematów, aktualizacja tekstów na stronach www, współpraca z influencerami/agencjami marketingowymibadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemymin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offline oraz onlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital and CRM Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych, biegleposługujesz się językiem angielskim , a obsługa systemu CRM nie stanowi dla Ciebie problemu, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMiędzynarodowe środowisko pracyMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęPracę w trybie hybrydowymzadaniaKompleksowe działania z zakresu prowadzenia kampanii marketingowo-sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowychRealizacja działań w obszarze SEO i SEMZarządzanie lokalnym CMS stron internetowych i optymalizacja techniczna serwisów lokalnychPrzygotowywanie i publikacja contentu w social mediaMonitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze digital marketinguKoordynacja działań CRM oraz procesu leadowegoWspółpraca z centralą w zakresie strony internetowej oraz systemu CRMWspółpraca z agencjamiPrzygotowywanie raportów i analiz z zakresu digital i CRMoczekujemyWykształcenia wyższegoMinimum 2-letniego doświadczenia w projektach digitalowym/CRMBiegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)Umiejętności samodzielnego budowania kampanii digitalowychZnajomości narzędzi digitalowych (Google Analytics / Google Tag Manager, HotJar,  CookieBot, Call Page, SemRush, SalesManago i CRM)Umiejętności przekładania złożonych pojęć technicznych na język biznesowy oraz prezentacjiwnioskówDoświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital and CRM Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych, biegleposługujesz się językiem angielskim , a obsługa systemu CRM nie stanowi dla Ciebie problemu, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMiędzynarodowe środowisko pracyMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęPracę w trybie hybrydowymzadaniaKompleksowe działania z zakresu prowadzenia kampanii marketingowo-sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowychRealizacja działań w obszarze SEO i SEMZarządzanie lokalnym CMS stron internetowych i optymalizacja techniczna serwisów lokalnychPrzygotowywanie i publikacja contentu w social mediaMonitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze digital marketinguKoordynacja działań CRM oraz procesu leadowegoWspółpraca z centralą w zakresie strony internetowej oraz systemu CRMWspółpraca z agencjamiPrzygotowywanie raportów i analiz z zakresu digital i CRMoczekujemyWykształcenia wyższegoMinimum 2-letniego doświadczenia w projektach digitalowym/CRMBiegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)Umiejętności samodzielnego budowania kampanii digitalowychZnajomości narzędzi digitalowych (Google Analytics / Google Tag Manager, HotJar,  CookieBot, Call Page, SemRush, SalesManago i CRM)Umiejętności przekładania złożonych pojęć technicznych na język biznesowy oraz prezentacjiwnioskówDoświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nadarzyn, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      szukasz pracy dodatkowej zaaplikuj!oferujemyumowę zlecenie30 zł brutto/hmiłą atmosferępracę wg grafiku: pomiędzy 8:30 a 18.możliwośc wyboru dni pracyzadaniaSkanowanie biletów,sprzedaż biletów,rejestracja na targi na laptopie,Obsługa szatni,witanie gości i udzielanie informacji o targach.oczekujemyChęci do pracyschludnego ubioruAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      szukasz pracy dodatkowej zaaplikuj!oferujemyumowę zlecenie30 zł brutto/hmiłą atmosferępracę wg grafiku: pomiędzy 8:30 a 18.możliwośc wyboru dni pracyzadaniaSkanowanie biletów,sprzedaż biletów,rejestracja na targi na laptopie,Obsługa szatni,witanie gości i udzielanie informacji o targach.oczekujemyChęci do pracyschludnego ubioruAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji staregii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projketami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji staregii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projketami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym grafikiem/graficzką i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy? Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą!oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjiszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniakreowanie i projektowanie opakowań na podstawie dostarczonych wytycznych i Key Visualprojektowanie nowych dekoracji na produkty AGD, zgodnych z aktualnymi trendamitworzenie spójnych kreacji graficznych opartych o Key Visual na potrzeby działań promocyjnych i marketingowych: gazetki, foldery, broszury, ulotki, zaproszenia, materiały do Internetu etc., korekta, fotomontaż zdjęć, przygotowanie do drukukreacja i przygotowywanie grafik do online'u (social media, bannery, mailingi, strona www, landing page)współpraca z innymi działami firmyoczekujemybardzo dobra znajomość programów graficznych z rodziny Adobemin. roczne doświadczenie w visual design i pracy projektantaznajomość zasad związanych z tworzeniem kreacji projektów graficznychdoświadczenie w przygotowywaniu projektów graficznych dla branży wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie artystyczne (ASP bądź pokrewne)kreatywność w samodzielnym projektowaniu, dobra organizacja pracywysokie umiejętności interpersonalneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym grafikiem/graficzką i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy? Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą!oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjiszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniakreowanie i projektowanie opakowań na podstawie dostarczonych wytycznych i Key Visualprojektowanie nowych dekoracji na produkty AGD, zgodnych z aktualnymi trendamitworzenie spójnych kreacji graficznych opartych o Key Visual na potrzeby działań promocyjnych i marketingowych: gazetki, foldery, broszury, ulotki, zaproszenia, materiały do Internetu etc., korekta, fotomontaż zdjęć, przygotowanie do drukukreacja i przygotowywanie grafik do online'u (social media, bannery, mailingi, strona www, landing page)współpraca z innymi działami firmyoczekujemybardzo dobra znajomość programów graficznych z rodziny Adobemin. roczne doświadczenie w visual design i pracy projektantaznajomość zasad związanych z tworzeniem kreacji projektów graficznychdoświadczenie w przygotowywaniu projektów graficznych dla branży wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie artystyczne (ASP bądź pokrewne)kreatywność w samodzielnym projektowaniu, dobra organizacja pracywysokie umiejętności interpersonalneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy inżynier ds. jakości R&D.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w prestiżowym środowisku medycznympakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadaniadefiniowanie i utrzymywanie specyfikacji dla rozwoju wyrobów medycznych w oparciu o wymagania jakościowe i regulacyjne na rynkach DE/EU i innychwdrażanie wymagań jakościowych i regulacyjnych w firmie w ścisłej współpracy z interfejsami Sprzedaż, Marketing, Operacje, SCM i Logistykaprzegląd i monitorowanie zgodności z wymaganiami jakościowymi i regulacyjnymi w firmieprzejęcie funkcji Niezależnego Recenzenta zgodnie z wymogami FDAwspieranie, koordynacja i monitorowanie programu walidacjiudział w globalnym wdrożeniu systemu firmy do walidacji i kwalifikacji procesów, urządzeń i metodudział w inicjowaniu działań mających na celu poprawę ogólnogrupowych działań Q&Vszkolenie i wsparcie techniczne urzędników ds. walidacji w zakładachzapewnianie odpowiedniej dokumentacji oraz dostarczanie ocen i raportówutrzymanie odpowiedniej globalnej wymiany informacji na temat Q&V pomiędzy stronami (udostępnianie najlepszych praktyk, standaryzacja)przyczynianie się do dalszego rozwoju systemu Q&V firm z uwzględnieniem wymagań regulacyjnych (w szczególności 21 CFR 820 i EN ISO 13485)wspomaganie stabilizacji procesów w celu minimalizacji błędów, ograniczenia przeróbek i reklamacji oraz zmniejszenia ryzyka wycofania produktówoczekujemyukończenia studiów inżynierskich/naukowychco najmniej 5-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie rozwoju, zarządzania jakością lub spraw regulacyjnych wyrobów medycznych w międzynarodowej korporacjiznajomości wymagań jakościowych i regulacyjnych dotyczących wyrobów medycznychbogatego doświadczenia zawodowe w zakresie walidacji procesów lub zarządzania jakością wyrobów medycznych (ewentualnie także farmaceutycznych) w ramach międzynarodowej korporacjidoświadczenia w weryfikacji i walidacji wyrobów pod kątem obowiązujących normdoświadczenia w przenoszeniu produktów z rozwoju do produkcjiznajomości krajowych i międzynarodowych wymagań jakościowych i regulacyjnych dla producentów urządzeń medycznych oraz ich zgodności w zakresie badań i rozwoju u producentów urządzeń medycznych, na przykład ISO 13485, FDA CFR 21 Part 820, FDA CFR 21 Part 11, itp.umiejętności przygotowania wymagań regulacyjnych dla firmy i przełożenia ich na zrozumienie operacyjne i działaniadoświadczenia w zarządzaniu projektami i moderacji zespołów interdyscyplinarnychumiejętności współpracy i komunikacjiproaktywnego i rzetelnego stylu pracybardzo dobrej znajomości język angielskiego (w mowie i piśmie)gotowości do podróży sużbowych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy inżynier ds. jakości R&D.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w prestiżowym środowisku medycznympakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadaniadefiniowanie i utrzymywanie specyfikacji dla rozwoju wyrobów medycznych w oparciu o wymagania jakościowe i regulacyjne na rynkach DE/EU i innychwdrażanie wymagań jakościowych i regulacyjnych w firmie w ścisłej współpracy z interfejsami Sprzedaż, Marketing, Operacje, SCM i Logistykaprzegląd i monitorowanie zgodności z wymaganiami jakościowymi i regulacyjnymi w firmieprzejęcie funkcji Niezależnego Recenzenta zgodnie z wymogami FDAwspieranie, koordynacja i monitorowanie programu walidacjiudział w globalnym wdrożeniu systemu firmy do walidacji i kwalifikacji procesów, urządzeń i metodudział w inicjowaniu działań mających na celu poprawę ogólnogrupowych działań Q&Vszkolenie i wsparcie techniczne urzędników ds. walidacji w zakładachzapewnianie odpowiedniej dokumentacji oraz dostarczanie ocen i raportówutrzymanie odpowiedniej globalnej wymiany informacji na temat Q&V pomiędzy stronami (udostępnianie najlepszych praktyk, standaryzacja)przyczynianie się do dalszego rozwoju systemu Q&V firm z uwzględnieniem wymagań regulacyjnych (w szczególności 21 CFR 820 i EN ISO 13485)wspomaganie stabilizacji procesów w celu minimalizacji błędów, ograniczenia przeróbek i reklamacji oraz zmniejszenia ryzyka wycofania produktówoczekujemyukończenia studiów inżynierskich/naukowychco najmniej 5-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie rozwoju, zarządzania jakością lub spraw regulacyjnych wyrobów medycznych w międzynarodowej korporacjiznajomości wymagań jakościowych i regulacyjnych dotyczących wyrobów medycznychbogatego doświadczenia zawodowe w zakresie walidacji procesów lub zarządzania jakością wyrobów medycznych (ewentualnie także farmaceutycznych) w ramach międzynarodowej korporacjidoświadczenia w weryfikacji i walidacji wyrobów pod kątem obowiązujących normdoświadczenia w przenoszeniu produktów z rozwoju do produkcjiznajomości krajowych i międzynarodowych wymagań jakościowych i regulacyjnych dla producentów urządzeń medycznych oraz ich zgodności w zakresie badań i rozwoju u producentów urządzeń medycznych, na przykład ISO 13485, FDA CFR 21 Part 820, FDA CFR 21 Part 11, itp.umiejętności przygotowania wymagań regulacyjnych dla firmy i przełożenia ich na zrozumienie operacyjne i działaniadoświadczenia w zarządzaniu projektami i moderacji zespołów interdyscyplinarnychumiejętności współpracy i komunikacjiproaktywnego i rzetelnego stylu pracybardzo dobrej znajomości język angielskiego (w mowie i piśmie)gotowości do podróży sużbowych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.