You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Marketing: 16

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Marketing Intern.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w Marketingu?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzenieelastyczne godziny pracypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiezadaniadbanie o bazę klientów firmytworzenie broszur marketingowychwspieranie w organizacji webinarów i eventów w kategorii Food Safetyaktywna praca w Social Mediawdrażanie programów szkoleniowychoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja)Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)zorientowania na wyniki, dobrej organizacji pracy własnej, otwartości na pracę w dynamicznym środowiskuwysokich umiejętności komunikacyjnychkreatywności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Marketing Intern.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w Marketingu?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzenieelastyczne godziny pracypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiezadaniadbanie o bazę klientów firmytworzenie broszur marketingowychwspieranie w organizacji webinarów i eventów w kategorii Food Safetyaktywna praca w Social Mediawdrażanie programów szkoleniowychoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja)Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)zorientowania na wyniki, dobrej organizacji pracy własnej, otwartości na pracę w dynamicznym środowiskuwysokich umiejętności komunikacyjnychkreatywności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z  branży FMCG, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Marketing Assistant.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Poszukujesz pracy w pełnym wymiarze czasu? Chciałbyś rozpocząć swoją karierę zawodową w marketingu? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?  Jeśli tak, to jest to oferta idealna dla Ciebie! oferujemymożliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 18 miesięcyelastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00pracę w modelu hybrydowymzadaniawsparcie działu marketingu w pracach administracyjnychprzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckichwspółpraca z agencjami reklamowymiwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoproaktywnościnastawienia na działaniezaangażowania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z  branży FMCG, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Marketing Assistant.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Poszukujesz pracy w pełnym wymiarze czasu? Chciałbyś rozpocząć swoją karierę zawodową w marketingu? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?  Jeśli tak, to jest to oferta idealna dla Ciebie! oferujemymożliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 18 miesięcyelastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00pracę w modelu hybrydowymzadaniawsparcie działu marketingu w pracach administracyjnychprzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckichwspółpraca z agencjami reklamowymiwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoproaktywnościnastawienia na działaniezaangażowania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś studentem i chcesz sobie dorobić zdobywając przy tym cenne doświadczenie w obszarze marketingu? A może interesuje Cię dodatkowa praca na pół etatu? Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu,wynagrodzenie od 3 000 zł brutto miesięcznie,premie kwartalne, godziny pracy – 4h dziennie w przedziale pomiędzy 8:30-17:30,prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie, Pracowniczy Program Oszczędnościowy (dodatkowe benefity po okresie próbnym),możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności. zadaniawsparcie w organizacji działań marketingowych w regionie Europy Wschodniej,pomoc w przygotowywaniu eventów,prowadzenie mediów społecznościowych,komunikacja z klientami i prasą.oczekujemyznajomości pakietu Microsoft Office,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem i chcesz sobie dorobić zdobywając przy tym cenne doświadczenie w obszarze marketingu? A może interesuje Cię dodatkowa praca na pół etatu? Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu,wynagrodzenie od 3 000 zł brutto miesięcznie,premie kwartalne, godziny pracy – 4h dziennie w przedziale pomiędzy 8:30-17:30,prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie, Pracowniczy Program Oszczędnościowy (dodatkowe benefity po okresie próbnym),możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności. zadaniawsparcie w organizacji działań marketingowych w regionie Europy Wschodniej,pomoc w przygotowywaniu eventów,prowadzenie mediów społecznościowych,komunikacja z klientami i prasą.oczekujemyznajomości pakietu Microsoft Office,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś specjalistą od marketingu?Potrafisz tworzyć strategie marketingowe?Aplikuj na stanowisko Dyrektora ds. marketingu  oferujemyzatrudnienie w ramach B2Bmożliwość rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniepremię miesięczną po okresie próbnym zadanianadzór nad pracą podległego personelu,planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomów cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,ustalanie celów promocyjnych,nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.),nadzór nad działaniami PR.oczekujemykilku lat doświadczenia w marketinguwykształcenia wyższego: marketing, zarządzaniepraktycznej znajomości zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowejbardzo dobrej organizacja pracy,prawa jazdy kategorii Bświadomości komercyjnejumiejętności strategicznych, zarządzania budżetem, biznesowych, kierowania kapitałem ludzkimwiedza z zakresu sprzedaży i marketinguAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś specjalistą od marketingu?Potrafisz tworzyć strategie marketingowe?Aplikuj na stanowisko Dyrektora ds. marketingu  oferujemyzatrudnienie w ramach B2Bmożliwość rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniepremię miesięczną po okresie próbnym zadanianadzór nad pracą podległego personelu,planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomów cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,ustalanie celów promocyjnych,nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.),nadzór nad działaniami PR.oczekujemykilku lat doświadczenia w marketinguwykształcenia wyższego: marketing, zarządzaniepraktycznej znajomości zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowejbardzo dobrej organizacja pracy,prawa jazdy kategorii Bświadomości komercyjnejumiejętności strategicznych, zarządzania budżetem, biznesowych, kierowania kapitałem ludzkimwiedza z zakresu sprzedaży i marketinguAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się językiem angielskim i masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych to czekamy właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport., zniżki pracownicze na produkty firmowe)Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkoleniazadaniaTworzenie i zarządzanie kampaniami w systemach PPC (Facebook Ads, Google Ads)Odpowiedzialność za proces lead generationAnaliza danych za pomocą Google AnalyticsOdpowiedzialność za rynek polski, czeski oraz słowackiZnajomość zasad SEOOdpowiedzialność za tworzenie planów i budżetów kampanii marketingowychWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami marketinguoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz procesie lead generationUmiejętności pracy w zespoleZnajomości narzędzi marketingowych (Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics)Otwartości na zagranicznie szkolenie wyjazdoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się językiem angielskim i masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych to czekamy właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport., zniżki pracownicze na produkty firmowe)Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkoleniazadaniaTworzenie i zarządzanie kampaniami w systemach PPC (Facebook Ads, Google Ads)Odpowiedzialność za proces lead generationAnaliza danych za pomocą Google AnalyticsOdpowiedzialność za rynek polski, czeski oraz słowackiZnajomość zasad SEOOdpowiedzialność za tworzenie planów i budżetów kampanii marketingowychWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami marketinguoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz procesie lead generationUmiejętności pracy w zespoleZnajomości narzędzi marketingowych (Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics)Otwartości na zagranicznie szkolenie wyjazdoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN26.00 - PLN28.00 za godzinę
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniakomunikacji miedzy działami/ komórkami firmy (marketing, dział sprzedaży, magazyn, etc.)opracowywaniu zapytań od klientów;opracowywaniu reklamacji klientów;wprowadzaniu zamówień klientów;administrowaniu danych klientów;administrowaniu portali do obsługi klienta;administrowaniu wewnętrznych narzędzi firmowych;przygotowywaniu i analizie raportów;ewentualnym kontakcie z klientem (głównie komunikacja wychodząca – nie obsługa telefonów przychodzących);oczekujemy• jęz. Niemiecki B2• znajomość excela• analityczne umiejetność Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniakomunikacji miedzy działami/ komórkami firmy (marketing, dział sprzedaży, magazyn, etc.)opracowywaniu zapytań od klientów;opracowywaniu reklamacji klientów;wprowadzaniu zamówień klientów;administrowaniu danych klientów;administrowaniu portali do obsługi klienta;administrowaniu wewnętrznych narzędzi firmowych;przygotowywaniu i analizie raportów;ewentualnym kontakcie z klientem (głównie komunikacja wychodząca – nie obsługa telefonów przychodzących);oczekujemy• jęz. Niemiecki B2• znajomość excela• analityczne umiejetność Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w procesie wprowadzenia na rynek kampanii marketingowych (materiały marketingowe, digital),wsparcie administracyjne zespołu w procesach np. tworzenia zamówień,podsumowanie danych nt. konsumpcji, sprzedaży, trendów konsumenckich,współpraca i przygotowywanie rozwiązań we współpracy z innymi działami w firmie (shopper marketing, category management, finanse itp.)oczekujemystatusu studenta,preferencji do pracy w zespole,doświadczenia w pracy z MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,zdolności komunikacyjnych i analitycznych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w procesie wprowadzenia na rynek kampanii marketingowych (materiały marketingowe, digital),wsparcie administracyjne zespołu w procesach np. tworzenia zamówień,podsumowanie danych nt. konsumpcji, sprzedaży, trendów konsumenckich,współpraca i przygotowywanie rozwiązań we współpracy z innymi działami w firmie (shopper marketing, category management, finanse itp.)oczekujemystatusu studenta,preferencji do pracy w zespole,doświadczenia w pracy z MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,zdolności komunikacyjnych i analitycznych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. marketingu. Jeśli posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, w średniozaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a działania z zakresu marketingu to co coś co lubisz to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Dofinansowanie do karty Multisport.Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych.Pracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00.Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkolenia.zadaniaOdpowiedzialność za prowadzenie kanałów SM (IG, FB, YT, LI)  tworzenie angażujących treści, planowanie wpisów w mediach społecznościowych.Odpowiedzialność za tworzenie polskich treści dla strony www firmy w oparciu o teksty w języku angielskim.Administracyjne zarządzanie stroną inetrentową i sklepem intrenetowym za pomocą WordPress/ Magento.Przygotowywanie grafik w Canvie oraz podstawowa obróbka wideo w iMovie.oczekujemy1-2 lata doświadczenia w marketingu cyfrowym.Doświadczenia w prowadzeniu kanałów social media (IG, FB, YT, LI).Znajomości Canvy, iMovie, WordPress i Magento.Znajomości SEO.Kreatywności i głowy pełnej pomysłów do tworzenia angażujących treści.Dobrej znajomości języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. marketingu. Jeśli posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, w średniozaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a działania z zakresu marketingu to co coś co lubisz to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie! oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Dofinansowanie do karty Multisport.Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych.Pracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00.Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkolenia.zadaniaOdpowiedzialność za prowadzenie kanałów SM (IG, FB, YT, LI)  tworzenie angażujących treści, planowanie wpisów w mediach społecznościowych.Odpowiedzialność za tworzenie polskich treści dla strony www firmy w oparciu o teksty w języku angielskim.Administracyjne zarządzanie stroną inetrentową i sklepem intrenetowym za pomocą WordPress/ Magento.Przygotowywanie grafik w Canvie oraz podstawowa obróbka wideo w iMovie.oczekujemy1-2 lata doświadczenia w marketingu cyfrowym.Doświadczenia w prowadzeniu kanałów social media (IG, FB, YT, LI).Znajomości Canvy, iMovie, WordPress i Magento.Znajomości SEO.Kreatywności i głowy pełnej pomysłów do tworzenia angażujących treści.Dobrej znajomości języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Marketingu.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w marketingu?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiezadaniaplanowanie działań marketingowychprowadzenie analiz marketingowych oraz rynku konkurencji w regionie EMEAbadanie zapotrzebowań rynku i ustalanie priorytetówpisanie artykułów na stronę internetowąwsparcie w organizacji wydarzeń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)zorientowania na wyniki, dobrej organizacji pracy własnej, otwartości na pracę w dynamicznym środowiskudoświadczenia w marketingu (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Marketingu.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w marketingu?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiezadaniaplanowanie działań marketingowychprowadzenie analiz marketingowych oraz rynku konkurencji w regionie EMEAbadanie zapotrzebowań rynku i ustalanie priorytetówpisanie artykułów na stronę internetowąwsparcie w organizacji wydarzeń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)zorientowania na wyniki, dobrej organizacji pracy własnej, otwartości na pracę w dynamicznym środowiskudoświadczenia w marketingu (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,500 - PLN5,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500-5000 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500-5000 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Aktualnie dla naszego klienta lidera w sektorze Retail poszukujemy Product Ownera do zespołu Digital. Nasz klient aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, uczestnicząc w życiu swojego otoczenia. Realizuje szereg akcji społecznych na poziomie ogólnokrajowym, między innymi w zakresie ochrony zdrowia czy przeciwdziałania marnotrawstwu żywności.Dołączając do zespołu będziesz współtworzył najnowsze rozwiązania dla biznesu i użytkowników.oferujemyUmowa o pracęHybrydowy model pracyRabaty na zakupy Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),Możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)Dofinansowanie posiłków - obiad od 5 złProgram poleceń pracowniczychAkcjonariat pracowniczy i świadczenia stażoweRozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaZapewnienie spójnego doświadczenia klientów na platformach digital i e-commerce (sklep, portal i aplikacja mobilna)Wdrażanie funkcjonalności e-commerce (wyszukiwarka, konto klienta, marketing automation, personalizacja, mechanizmy promocyjne, program lojalnościowy, checkout, płatności)Wyznaczanie kierunku dalszego rozwoju platform digitalAnaliza rynkuZarządzanie roadmapą wdrożeń i priorytetyzacjąProwadzenie projektów wdrożeniowych i optymalizacyjnychŚcisła współpraca z Business Analitykami, zespołami SCRUM, UX, UI, zespołami sprzedażowymi oraz marketingowymioczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia jako Project Manager/Product Owner w tematyce digital lub e-commerceSukcesów na swoim koncie jak np. udane wdrożenie sklepu internetowegoZnajomości, ale także praktyki SCRUM i AgileSamodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usługWysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych i komunikacyjnych Swobodnej komunikacji się w języku angielskim.Zaangażowania, rzetelnosci i terminowości w realizacji wyznaczone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Aktualnie dla naszego klienta lidera w sektorze Retail poszukujemy Product Ownera do zespołu Digital. Nasz klient aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, uczestnicząc w życiu swojego otoczenia. Realizuje szereg akcji społecznych na poziomie ogólnokrajowym, między innymi w zakresie ochrony zdrowia czy przeciwdziałania marnotrawstwu żywności.Dołączając do zespołu będziesz współtworzył najnowsze rozwiązania dla biznesu i użytkowników.oferujemyUmowa o pracęHybrydowy model pracyRabaty na zakupy Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),Możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)Dofinansowanie posiłków - obiad od 5 złProgram poleceń pracowniczychAkcjonariat pracowniczy i świadczenia stażoweRozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaZapewnienie spójnego doświadczenia klientów na platformach digital i e-commerce (sklep, portal i aplikacja mobilna)Wdrażanie funkcjonalności e-commerce (wyszukiwarka, konto klienta, marketing automation, personalizacja, mechanizmy promocyjne, program lojalnościowy, checkout, płatności)Wyznaczanie kierunku dalszego rozwoju platform digitalAnaliza rynkuZarządzanie roadmapą wdrożeń i priorytetyzacjąProwadzenie projektów wdrożeniowych i optymalizacyjnychŚcisła współpraca z Business Analitykami, zespołami SCRUM, UX, UI, zespołami sprzedażowymi oraz marketingowymioczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia jako Project Manager/Product Owner w tematyce digital lub e-commerceSukcesów na swoim koncie jak np. udane wdrożenie sklepu internetowegoZnajomości, ale także praktyki SCRUM i AgileSamodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usługWysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych i komunikacyjnych Swobodnej komunikacji się w języku angielskim.Zaangażowania, rzetelnosci i terminowości w realizacji wyznaczone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie zespolu finansów komercyjnych,Analiza sprzedaży,Analiza wykorzystania budżetów wsparcia,Opis procesów, przygotowywanie prezentacji w Power Point,Praca w Excelu (aktywnie) oraz Access & Sql (zrzut danych),Przygotowywanie comiesiecznych raportów wyników i forecastu,Kontakt z działem Sprzedaży, Logistyki, działem Shopper Marketing.oczekujemyBardzo dobra znajomość j. angielskiego,Wykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych,Kompetencje analityczne,Komunikatywność,Znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,,Chęć zdobycia doświadczenia w dziale finansów / finance business partnering,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie zespolu finansów komercyjnych,Analiza sprzedaży,Analiza wykorzystania budżetów wsparcia,Opis procesów, przygotowywanie prezentacji w Power Point,Praca w Excelu (aktywnie) oraz Access & Sql (zrzut danych),Przygotowywanie comiesiecznych raportów wyników i forecastu,Kontakt z działem Sprzedaży, Logistyki, działem Shopper Marketing.oczekujemyBardzo dobra znajomość j. angielskiego,Wykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych,Kompetencje analityczne,Komunikatywność,Znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,,Chęć zdobycia doświadczenia w dziale finansów / finance business partnering,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      We are currently looking for a UX/UI Designer to join our client's company in Warsaw. The perfect candidate should be focused on building positive consumer experience, have solid knowledge of mobile app and web technologies as well as very good skills of software design.oferujemytemporary employment flexible working arrangementsattractive salaryprivate medical carework in international teamzadaniabuilding mobile app and web user experience leading to customer satisfactionunderstanding internal and external clients’ needs and translating them into UI/UX design identifying design problems and inventing simple solutionsconducting end-to-end design life cycle of the projectscreating wireframes, customer journey maps, user flows, sketches, interactive prototypestaking smart risks and presenting new ideasbe up to day with the latest trends and toolsoczekujemy3-5 years experience in graphic design having a good knowledge of English (B2/C1)working knowledge of Axure and/or Adobe XD prototyping toolknowledge of Adobe CC, Photoshop and Illustratorknowledge of web analytics tools (e.g. Contentsquare, AT Internet, Google Analytics)knowledge of UX research and user flowsanalytical mind, creativity, being well-organized, paying attention to details Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      We are currently looking for a UX/UI Designer to join our client's company in Warsaw. The perfect candidate should be focused on building positive consumer experience, have solid knowledge of mobile app and web technologies as well as very good skills of software design.oferujemytemporary employment flexible working arrangementsattractive salaryprivate medical carework in international teamzadaniabuilding mobile app and web user experience leading to customer satisfactionunderstanding internal and external clients’ needs and translating them into UI/UX design identifying design problems and inventing simple solutionsconducting end-to-end design life cycle of the projectscreating wireframes, customer journey maps, user flows, sketches, interactive prototypestaking smart risks and presenting new ideasbe up to day with the latest trends and toolsoczekujemy3-5 years experience in graphic design having a good knowledge of English (B2/C1)working knowledge of Axure and/or Adobe XD prototyping toolknowledge of Adobe CC, Photoshop and Illustratorknowledge of web analytics tools (e.g. Contentsquare, AT Internet, Google Analytics)knowledge of UX research and user flowsanalytical mind, creativity, being well-organized, paying attention to details Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemystaż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,elastyczne godziny pracy,kulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,system benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaopracowywanie materiałów marketingowych,ścisła współpraca z firmami zewnętrznymi (grafikami, drukarniami),współpraca z działami wewnętrznymi, w celu zapewnienia przepływu komunikacji oraz właściwej organizacji procesów biznesowych.przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji,organizowanie i obsługa spotkań służbowych,koordynacja udziału zespołu w wydarzeniach zewnętrznych (np. konferencjach).oczekujemywykształcenie średnie w trakcie kontynacji wyższych studiów, lub absolwent, mile widziane wykształcenie kierunkowe (farmacja, medycyna, marketing),dobra znajomość języka angielskiego,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)samodzielność i dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu,zdolności interpersonalne (dobra komunikatywność i umiejętność pracy w zespole),mile widziane doświadczenie z zakresu przygotowania materiałów do druku,mile widziane zainteresowania z obszaru Social Media i znajomość platform społecznościowych (Instagram, Facebook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemystaż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,elastyczne godziny pracy,kulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,system benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaopracowywanie materiałów marketingowych,ścisła współpraca z firmami zewnętrznymi (grafikami, drukarniami),współpraca z działami wewnętrznymi, w celu zapewnienia przepływu komunikacji oraz właściwej organizacji procesów biznesowych.przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji,organizowanie i obsługa spotkań służbowych,koordynacja udziału zespołu w wydarzeniach zewnętrznych (np. konferencjach).oczekujemywykształcenie średnie w trakcie kontynacji wyższych studiów, lub absolwent, mile widziane wykształcenie kierunkowe (farmacja, medycyna, marketing),dobra znajomość języka angielskiego,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)samodzielność i dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu,zdolności interpersonalne (dobra komunikatywność i umiejętność pracy w zespole),mile widziane doświadczenie z zakresu przygotowania materiałów do druku,mile widziane zainteresowania z obszaru Social Media i znajomość platform społecznościowych (Instagram, Facebook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Marketingu.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w marketingu?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiezadaniazapewnianie pomocy i wsparcia zespołowi marketingu w realizacji programów dla użytkowników końcowychrealizacja bieżących zadań handlowych i marketingowych, pomoc w działaniach promocyjnychwsparcie w organizacji wydarzeń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznychtworzenie materiałów marketingowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)zorientowania na wyniki, dobrej organizacji pracy własnej, otwartości na pracę w dynamicznym środowiskudoświadczenia w marketingu (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Stażysty/tki w Dziale Marketingu.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w marketingu?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiezadaniazapewnianie pomocy i wsparcia zespołowi marketingu w realizacji programów dla użytkowników końcowychrealizacja bieżących zadań handlowych i marketingowych, pomoc w działaniach promocyjnychwsparcie w organizacji wydarzeń zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznychtworzenie materiałów marketingowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)zorientowania na wyniki, dobrej organizacji pracy własnej, otwartości na pracę w dynamicznym środowiskudoświadczenia w marketingu (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 14 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.