You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla obsluga klienta: 21

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych wyzwań i chcesz wykorzystać znajomość języków obcych w pracy w międzynarodowej firmie, a dodatkowo masz doświadczenie w obsłudze klienta?Brzmi ciekawie? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstałe godziny pracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzenieświąteczne bonusykarty okolicznościowezadaniaobsługa recept w systemiewystawianie fakturwprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie CRMbudowanie pozytywnych relacji z klientamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka niemieckiego (min. A2/B1)sprawnej obsługi komputerakomunikatywnościumiejętności planowania i organizacji pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz nowych wyzwań i chcesz wykorzystać znajomość języków obcych w pracy w międzynarodowej firmie, a dodatkowo masz doświadczenie w obsłudze klienta?Brzmi ciekawie? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstałe godziny pracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzenieświąteczne bonusykarty okolicznościowezadaniaobsługa recept w systemiewystawianie fakturwprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie CRMbudowanie pozytywnych relacji z klientamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka niemieckiego (min. A2/B1)sprawnej obsługi komputerakomunikatywnościumiejętności planowania i organizacji pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę hybrydową lub w 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamiparking dla rowerów zadaniarozwijanie podstawowej technologii firmy wraz ze specjalnymi rozwiązaniami dla klientówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących wysyłki, widoczności i rozliczeń dla klientów na etapie wdrożenianadzorowanie, czy rozwiązania spełniają oczekiwania klientówdoradztwo techniczne - analiza wymagań klientówefektywne dostarczanie właściwych produktów klientomopracowywanie zakresu projektów, aby skutecznie dostarczać rozwiązania dla klientówwsparcie działu obsługi klientarozwój biznesu na bieżąco z trendami i rozwojem technologiioczekujemybackground w ITznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2dobrej znajomości pakietu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymagana Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę hybrydową lub w 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamiparking dla rowerów zadaniarozwijanie podstawowej technologii firmy wraz ze specjalnymi rozwiązaniami dla klientówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących wysyłki, widoczności i rozliczeń dla klientów na etapie wdrożenianadzorowanie, czy rozwiązania spełniają oczekiwania klientówdoradztwo techniczne - analiza wymagań klientówefektywne dostarczanie właściwych produktów klientomopracowywanie zakresu projektów, aby skutecznie dostarczać rozwiązania dla klientówwsparcie działu obsługi klientarozwój biznesu na bieżąco z trendami i rozwojem technologiioczekujemybackground w ITznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2dobrej znajomości pakietu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymagana Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1znajomość języka angielskiego min. B1 doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1znajomość języka angielskiego min. B1 doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz dobrze język francuski i szukasz pracy, w której będziesz mógł go wykorzystywać jest to praca dla Ciebie!oferujemyumowę o pracępracę zdalną w obecnym okresie pandemii (za wyjątkiem pierwszych dni szkoleniowych)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskupakiet benefitówszkolenie wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemów z przesyłkami i płatnościami Klientównadawanie odpowiednich kodów celnychprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznymczynności administracyjnewsparcie procesów zachodzących w dzialeoczekujemyznajomości języka francuskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmieznajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmiebiegłość w obsłudze komputera  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli znasz dobrze język francuski i szukasz pracy, w której będziesz mógł go wykorzystywać jest to praca dla Ciebie!oferujemyumowę o pracępracę zdalną w obecnym okresie pandemii (za wyjątkiem pierwszych dni szkoleniowych)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskupakiet benefitówszkolenie wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemów z przesyłkami i płatnościami Klientównadawanie odpowiednich kodów celnychprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznymczynności administracyjnewsparcie procesów zachodzących w dzialeoczekujemyznajomości języka francuskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmieznajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmiebiegłość w obsłudze komputera  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grudziądz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu? Chcesz rozwijać sę w mędzynarodowej firmie? Aplikuj!oferujemypracę 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniakompleksowe wspieranie klientówtworzenie dokumentacji, prezentacji i raportówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących przesyłek, ich widoczności i rozliczeń dla klientówkontrola i nadzór nad obsługą klientów, spełniania ich oczekiwań i wymagańtelefoniczne i emailowe wyjaśnianie zapytań klientów dotyczących przesyłek (obsługa połączeń i maili przychodzących)rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów i inne zadania administracyjnewspółpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientówoczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjędobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu? Chcesz rozwijać sę w mędzynarodowej firmie? Aplikuj!oferujemypracę 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniakompleksowe wspieranie klientówtworzenie dokumentacji, prezentacji i raportówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących przesyłek, ich widoczności i rozliczeń dla klientówkontrola i nadzór nad obsługą klientów, spełniania ich oczekiwań i wymagańtelefoniczne i emailowe wyjaśnianie zapytań klientów dotyczących przesyłek (obsługa połączeń i maili przychodzących)rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów i inne zadania administracyjnewspółpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientówoczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjędobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jedną z misji ClickMeeting jest dostarczanie najwyższej klasy usług webinarowych. Klinci ClickMeeting dbają o przekazywanie wartościowych treści swoim odbiorcom, a firma skupia się na tym, by webinary kończyły się sukcesem. Właśnie dlatego szukamy Opiekuna Klienta Biznesowego, który zadba o jak najlepsze customer experience. Kluczowe jest dla nas doświadczenie we wsparciu klienta biznesowego, nastawienie proklienckie i znajomość języków obcych. Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz być częścią organizacji zapewniającej najwyższe standardy obsługi klienta, zapraszamy do aplikowania.oferujemyStabilne zatrudnienie – umowę o pracę (jesteśmy także otwarci na B2B)Dowolność co do miejsca pracy – po okresie pandemii możesz pracować w trybie home office lub z naszego biura (obecnie wszyscy pracujemy zdalnie)Pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespoleDofinansowanie do codziennych obiadówW biurze zapewniamy darmowe przekąski i soki ze świeżych owocówZwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy roweremPrywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życieWspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjneBezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowychzadaniaBudowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami ClickMeeting z sektora B2B, głównie poprzez kontakt e-mailowy i telefoniczny, w języku polskim i angielskim oraz niemieckimProwadzenie szkoleń produktowych dla klientów (głównie online, czasami w siedzibie klientaRozwiązywanie problemów technicznych klientów we współpracy z działem ITWsparcie techniczne na wydarzeniach online klientaPrzekazywanie uwag od klientów pozostałym działom i wspólne ulepszanie produktuRaportowanie aktywności klientówZapewnianie klientom najlepszej możliwej obsługi, proaktywnej i dostosowanej do ich potrzeboczekujemyPosiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowegoDoskonale posługujesz się językiem polskim i angielskim (poziom C1) oraz językiem niemieckim (poziom min. B2)Interesuje Cię praca nastawiona na profesjonalną obsługę klienta, bez elementów sprzedażowychMasz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz/lub szkoleń produktowychPotrafisz skutecznie i wiarygodnie komunikować się i budować autorytetLubisz pracę w dynamicznym środowiskuJesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia i otwartą na innychPosiadasz ogólną wiedzę z zakresu IT i nowych technologii lub interesujesz się tą dziedzinąPotrafisz samodzielnie organizować sobie pracę i rozwiązywać problemyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jedną z misji ClickMeeting jest dostarczanie najwyższej klasy usług webinarowych. Klinci ClickMeeting dbają o przekazywanie wartościowych treści swoim odbiorcom, a firma skupia się na tym, by webinary kończyły się sukcesem. Właśnie dlatego szukamy Opiekuna Klienta Biznesowego, który zadba o jak najlepsze customer experience. Kluczowe jest dla nas doświadczenie we wsparciu klienta biznesowego, nastawienie proklienckie i znajomość języków obcych. Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz być częścią organizacji zapewniającej najwyższe standardy obsługi klienta, zapraszamy do aplikowania.oferujemyStabilne zatrudnienie – umowę o pracę (jesteśmy także otwarci na B2B)Dowolność co do miejsca pracy – po okresie pandemii możesz pracować w trybie home office lub z naszego biura (obecnie wszyscy pracujemy zdalnie)Pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespoleDofinansowanie do codziennych obiadówW biurze zapewniamy darmowe przekąski i soki ze świeżych owocówZwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy roweremPrywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życieWspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjneBezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowychzadaniaBudowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami ClickMeeting z sektora B2B, głównie poprzez kontakt e-mailowy i telefoniczny, w języku polskim i angielskim oraz niemieckimProwadzenie szkoleń produktowych dla klientów (głównie online, czasami w siedzibie klientaRozwiązywanie problemów technicznych klientów we współpracy z działem ITWsparcie techniczne na wydarzeniach online klientaPrzekazywanie uwag od klientów pozostałym działom i wspólne ulepszanie produktuRaportowanie aktywności klientówZapewnianie klientom najlepszej możliwej obsługi, proaktywnej i dostosowanej do ich potrzeboczekujemyPosiadasz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowegoDoskonale posługujesz się językiem polskim i angielskim (poziom C1) oraz językiem niemieckim (poziom min. B2)Interesuje Cię praca nastawiona na profesjonalną obsługę klienta, bez elementów sprzedażowychMasz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz/lub szkoleń produktowychPotrafisz skutecznie i wiarygodnie komunikować się i budować autorytetLubisz pracę w dynamicznym środowiskuJesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia i otwartą na innychPosiadasz ogólną wiedzę z zakresu IT i nowych technologii lub interesujesz się tą dziedzinąPotrafisz samodzielnie organizować sobie pracę i rozwiązywać problemyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1znajomość języka angielskiego min. B1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy w 100 % zdalnej? Znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w dużej firmie?Aplikuj - czekamy na Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiemożliwość pracy zdalnej (po miesięcznym szkoleniu w jednej z siedzib firmy Szczecin/Warszawa) zadaniawspółpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowejidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachdbałość o najwyższy poziom obsługi oczekujemywykształcenie min. średnieznajomość języka niemieckiego min. B2/C1znajomość języka angielskiego min. B1doświadczenie w obsłudze klienta - mile widzianenastawienie na potrzeby klienta, analiza i rozwiązywanie problemówdobra znajomość obsługi komputeragotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w Warszawie lub Szczeciniegotowość do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa +premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa +premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczychzadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie oczekujemy doświadczenia- wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie(podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczychzadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyNie oczekujemy doświadczenia- wszystkiego Cię nauczymy,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie.w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyPracę z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie.w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Szukasz rozwiązania na rozpoczęcie pracy w wakacje?Tworzymy nowy zespół(20 osób) do pracy w Gorzowie Wlkp. do różnych działów.oferujemyMożliwość pracy z językiem niemieckim w międzynarodowym środowisku,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia),pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,program poleceń pracowniczych.zadaniaTelefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyŁatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,swobodnej obsług komputera,znajomości języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym,chęci do pracy :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i szukasz pracy biurowej ? Doskonale!Obecnie tworzymy nowy zespół i poszukujemy ok 20 osób na stanowiska biurowe: obsługa klienta, dział finansowy, administracja.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe,pakiet benefitów,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia) .zadaniaObsługa telefoniczna i mailowa klientów niemieckojęzycznych,analiza oraz kategoryzacja zgłoszeń klientów,dokumentowanie powstałych zgłoszeń w systemie,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyZnajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy,komunikatywności i chęci do pracy. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i szukasz pracy biurowej ? Doskonale!Obecnie tworzymy nowy zespół i poszukujemy ok 20 osób na stanowiska biurowe: obsługa klienta, dział finansowy, administracja.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe,pakiet benefitów,atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia) .zadaniaObsługa telefoniczna i mailowa klientów niemieckojęzycznych,analiza oraz kategoryzacja zgłoszeń klientów,dokumentowanie powstałych zgłoszeń w systemie,w dziale finansowym: obsługa SAP, księgowanie,w dziale administracyjnym: praca z dokumentacją, wsparcie innych działów.oczekujemyZnajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2,nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy,komunikatywności i chęci do pracy. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim i niemieckim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiegowysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz dynamicznej pracy w obszarze łańcucha dostaw? Dobrze komunikujesz się w języku angielskim i niemieckim, a profesjonalna obsługa klienta jest dla Ciebie priorytetem?Świetnie się składa! Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. relacji z klientemoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę od poniedziałku do piątku w zakresie godzinowym 8 - 17 (po 8 godzin dziennie)premię kwartalnądofinansowany pakiet medyczny LuxMed dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachdofinansowanie do posiłków na terenie firmymożliwość rozwoju i szkoleńpracę w renomowanej firmie o globalnym zakresie działaniamiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaobsługa klientów bezpośrednichbliska współpraca z międzynarodowym zespołem ds. relacji z klientem, zastępowanie kolegówstała współpraca z zespołem sprzedaży, zespołami działającymi w strukturach łańcucha dostaw na terenie Europyzarządzanie reklamacjami logistycznymi we współpracy z zespołami logistyki, udział w rozpatrywaniu reklamacji jakościowych sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją transakcji handlowychrealizacja zadań z uwzględnieniem wymagań systemu jakości, systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy, ochrony środowiska, bezpieczeństwa ppoż oraz zgodnie z przyjętymi zasadamioczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w obsłudze klientamile widziana znajomość zagadnień związanych z logistyką i handlem zagranicznymdobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiegowysokiej kultury osobistejdobrej znajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemu SAP (lub innego systemu ERP)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niderlandzkim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę w 100% zdalnąszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniaobsługa klienta w obszarze przesyłek niedoręczonychkontakt z klientem meilowy i telefonicznyrozwiązywanie zapytań klientów wysyłanych e-mailem dotyczących rozliczeń, fakturkontakt z klientem w sprawach reklamacyjnychdostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązańogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)współpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niderlandzkiego na poziomie B2dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niderlandzkim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę w 100% zdalnąszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniaobsługa klienta w obszarze przesyłek niedoręczonychkontakt z klientem meilowy i telefonicznyrozwiązywanie zapytań klientów wysyłanych e-mailem dotyczących rozliczeń, fakturkontakt z klientem w sprawach reklamacyjnychdostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązańogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)współpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niderlandzkiego na poziomie B2dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży płatności, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with Danish and English.Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim oraz duńskim to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj !oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy w grudniu aktualnie pracę zdalną, docelowo w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego, docelowo na czas nieokreślonybiuro w komfortowym centrum biznesowym na Mokotowieszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz możliwość uczestniczenia w zajęciach językowychszkoleniamożliwości rozwojudobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracyzadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku duńskim oraz angielskimpomoc w wyjaśnianiu przyczyn błędów podczas procesów płatnościdziałania z zakresu administracyjno – finansowej obsługi klientów oczekujemydoświadczenia w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta (jako atut)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz biegłej znajomości języka duńskiego (warunek konieczny ) gotowości do pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku pozytywnego nastawienia do klientów i współpracownikówumiejętności rozwiązywania problemówbiegłej znajomości pakietu MS Officedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży płatności, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with Danish and English.Jeśli biegle posługujesz się językiem angielskim oraz duńskim to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj !oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy w grudniu aktualnie pracę zdalną, docelowo w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego, docelowo na czas nieokreślonybiuro w komfortowym centrum biznesowym na Mokotowieszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz możliwość uczestniczenia w zajęciach językowychszkoleniamożliwości rozwojudobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracyzadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku duńskim oraz angielskimpomoc w wyjaśnianiu przyczyn błędów podczas procesów płatnościdziałania z zakresu administracyjno – finansowej obsługi klientów oczekujemydoświadczenia w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta (jako atut)dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie oraz biegłej znajomości języka duńskiego (warunek konieczny ) gotowości do pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku pozytywnego nastawienia do klientów i współpracownikówumiejętności rozwiązywania problemówbiegłej znajomości pakietu MS Officedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you speak Dutch or Portuguese and English? Apply and become a customer service specialist for a major global leader of designer fashion and lifestyle accessories!oferujemy100% remote workattractive salary (6500 pln gross per month Dutch; Portuguese 5500 pln gross)system of flexible benefits (including, e.g. medical package, MultiSport card, cinema tickets, online shops, local partners)multi-lingual working environmentzadaniaproviding a premium brand experience and service to eCommerce customersassisting customers with purchasing products, order enquiries and after sales enquiries via phone, chat and e-mailparticipating in product promotion campaignscommunicating key consumer feedback to Team Leaders within the Customer Experience Teamoczekujemyadvanced English + Dutch/Potuguese skills (B2 level or above)high school diploma or equivalentcustomer service experience (retail, shared services background preferred)good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook, etc.), Social Media and the InternetSAP/ERP knowledge would be an advantage, but not essentialAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Do you speak Dutch or Portuguese and English? Apply and become a customer service specialist for a major global leader of designer fashion and lifestyle accessories!oferujemy100% remote workattractive salary (6500 pln gross per month Dutch; Portuguese 5500 pln gross)system of flexible benefits (including, e.g. medical package, MultiSport card, cinema tickets, online shops, local partners)multi-lingual working environmentzadaniaproviding a premium brand experience and service to eCommerce customersassisting customers with purchasing products, order enquiries and after sales enquiries via phone, chat and e-mailparticipating in product promotion campaignscommunicating key consumer feedback to Team Leaders within the Customer Experience Teamoczekujemyadvanced English + Dutch/Potuguese skills (B2 level or above)high school diploma or equivalentcustomer service experience (retail, shared services background preferred)good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook, etc.), Social Media and the InternetSAP/ERP knowledge would be an advantage, but not essentialAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.