You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba znalezionych dla Ciebie ofert pracy: 1319 - Strona 14

    filtr1
    wyczyść wszystko
    strona 14
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko pomocnik oparatora śluzy.oferujemyUmowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki)wynagrodzenie w wysokości od 22,50 zł /h brutto w zależności od doświadczeniapracę na 3 zmiany od poniedziałku do piątkudostęp do platformy benefitowej Randstad Plus (opieka medyczna Medicover, karta sportowa OK profit, zniżki do sklepów oraz restauracji)zadaniazamawianie na magazynie niezbędnych do produkcji komponentów zgodnie ze schematemzamawiania,przepakowywanie i transportowanie komponentów do linii produkcyjnych,wywożenie zwrotów, braków na magazyn,ważenie beczek i kontenerów z masą,wywożenie odpadów produkcyjnych,pobieranie/przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,aktualizowanie za pomocą skanera stanów magazynowych (przenoszenie do zleceńpobranych komponentów/przyjmowanie wyrobu gotowego do systemu),dokonywanie paletyzacji,znajomość specyfikacji paletowych, oznaczeń i standardów materiałów do produkcji.oczekujemysumienności, uprawnień do obsługi wózka widłowegoksiążeczki sanepidAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko pomocnik oparatora śluzy.oferujemyUmowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki)wynagrodzenie w wysokości od 22,50 zł /h brutto w zależności od doświadczeniapracę na 3 zmiany od poniedziałku do piątkudostęp do platformy benefitowej Randstad Plus (opieka medyczna Medicover, karta sportowa OK profit, zniżki do sklepów oraz restauracji)zadaniazamawianie na magazynie niezbędnych do produkcji komponentów zgodnie ze schematemzamawiania,przepakowywanie i transportowanie komponentów do linii produkcyjnych,wywożenie zwrotów, braków na magazyn,ważenie beczek i kontenerów z masą,wywożenie odpadów produkcyjnych,pobieranie/przygotowywanie niezbędnej dokumentacji,aktualizowanie za pomocą skanera stanów magazynowych (przenoszenie do zleceńpobranych komponentów/przyjmowanie wyrobu gotowego do systemu),dokonywanie paletyzacji,znajomość specyfikacji paletowych, oznaczeń i standardów materiałów do produkcji.oczekujemysumienności, uprawnień do obsługi wózka widłowegoksiążeczki sanepidAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się płynnie  językiem angielskim ,jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w dziale finansów(Podatkowy, AR, AP, Pricing, Treasury, Procurement, Controlling)  Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) bardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się płynnie  językiem angielskim ,jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w dziale finansów(Podatkowy, AR, AP, Pricing, Treasury, Procurement, Controlling)  Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) bardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • skomielna biała, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w której panuje świetna atmosfera?Pracy, która daje satysfakcję finansową?Dołącz do naszego zespołu w firmie 3M!Nie wymagamy doświadczenia! oferujemypracę w Skomielnej Białejszybki proces rekrutacjiumowę o pracę tymczasowąpracę w systemie 3 zmianowym  od poniedziałku do piątkuwolne weekendywynagrodzenie w wysokości od 22,15 zł/godz. bruttopodwyżkę po 3 przepracowanych miesiącach (23,40 zł brutto)przyjazną i miłą atmosferępakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki do kina, sklepów, restauracji)zadaniaobsługa linii produkcyjnych (nakładanie i rozbieranie tarcz)wstępna kontrola jakościnadzór nad pracą maszyn/ obsługa maszynobsługa pras hydraulicznychpilnowanie porządku na stanowisku pracyoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym  od poniedziałku do piątkuwolne weekendymile widziane doświadczenie w pracy na produkcjibrak przeciwwskazań do wykonywania pracy w pozycji stojącejzdolności manualnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w której panuje świetna atmosfera?Pracy, która daje satysfakcję finansową?Dołącz do naszego zespołu w firmie 3M!Nie wymagamy doświadczenia! oferujemypracę w Skomielnej Białejszybki proces rekrutacjiumowę o pracę tymczasowąpracę w systemie 3 zmianowym  od poniedziałku do piątkuwolne weekendywynagrodzenie w wysokości od 22,15 zł/godz. bruttopodwyżkę po 3 przepracowanych miesiącach (23,40 zł brutto)przyjazną i miłą atmosferępakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki do kina, sklepów, restauracji)zadaniaobsługa linii produkcyjnych (nakładanie i rozbieranie tarcz)wstępna kontrola jakościnadzór nad pracą maszyn/ obsługa maszynobsługa pras hydraulicznychpilnowanie porządku na stanowisku pracyoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym  od poniedziałku do piątkuwolne weekendymile widziane doświadczenie w pracy na produkcjibrak przeciwwskazań do wykonywania pracy w pozycji stojącejzdolności manualnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • PLN4,500 - PLN5,500 0
      • randstad polska
      Specjalista ds. obsługi klienta otwarty na drugiego człowieka poszukiwany!Podejmij pracę w międzynarodowej korporacji i rozwijaj swoją ścieżkę kariery.Nasz specjalista w codzienniej pracy będzie porozumiewał się w języku niemieckim oraz angielskim/rosyjskim, jeśli te języki nie stanowią dla Ciebie problemu - aplikuj i daj się poznać!oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojuprzyjazną atmosferę w pracyszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzeniepracę zdalnązadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówodpowiadanie na pytania w systemierozwiązywanie problemówpośredniczenie pomiędzy wynajmującymi a najemcami pomieszczeńprzesyłanie pakietów informacji do zainteresowanychoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomości języka rosyjskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeramile widziana znajomość języka angielskiegomile widziane doświadczenie w SSCAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Specjalista ds. obsługi klienta otwarty na drugiego człowieka poszukiwany!Podejmij pracę w międzynarodowej korporacji i rozwijaj swoją ścieżkę kariery.Nasz specjalista w codzienniej pracy będzie porozumiewał się w języku niemieckim oraz angielskim/rosyjskim, jeśli te języki nie stanowią dla Ciebie problemu - aplikuj i daj się poznać!oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojuprzyjazną atmosferę w pracyszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzeniepracę zdalnązadaniaobsługa dokumentacjinadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówodpowiadanie na pytania w systemierozwiązywanie problemówpośredniczenie pomiędzy wynajmującymi a najemcami pomieszczeńprzesyłanie pakietów informacji do zainteresowanychoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomości języka rosyjskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeramile widziana znajomość języka angielskiegomile widziane doświadczenie w SSCAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement Specialist  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w dziale zakupów , znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkupraca hybrydowazadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. C1)doświadczenia w dziale zakupóworientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement Specialist  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w dziale zakupów , znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkupraca hybrydowazadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. C1)doświadczenia w dziale zakupóworientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • miszewko, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzenemożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjiSzeroki pakiet benefitów w tym:dofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki językówdofinansowanie do szkoleń i kursówubezpieczenie na życieparking dla pracownikówzadaniaZapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa pracowników Zarządzanie zespołem magazynu (około 40 FTE)Zapewnienie terminowości operacji i efektywne wykorzystanie zasobówRozwijanie, komunikowanie i przestrzeganie standardów LEAN w przepływie materiałów w całym zakładziUtrzymanie wysokiej dokładności stanów magazynowych Monitorowanie wydajności KPI oraz reagowanie na odchylenia w procesach Raportowanie operacji magazynowych i podejmanie inicjatywy w celu wypełnienia luk zgodnie z zasadami PDCA Budżetowanie i kontrolowanie kosztów w obszarze magazynowymZarządzanie inwestycjamiBieżące organizowanie pracy podległego zespołu oraz praca z zespołemoczekujemyPotwierdzone doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w jednym z obszarów: magazyn, logistyka, produkcja, łańcuch dostaw, planowanie Wykształcenie wyższe: zarządzanie, logistyka, ekonomia, inżynieria, jakość Zorientowanie na proces/system, doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzania zmianą Doskonałe umiejętności przywódcze oraz zorientowanie na ludziBiegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieZnakomita zdolność komunikowania sięSilne umiejętności podejmowania decyzji i podejście ukierunkowane na wynikiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzenemożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjiSzeroki pakiet benefitów w tym:dofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki językówdofinansowanie do szkoleń i kursówubezpieczenie na życieparking dla pracownikówzadaniaZapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa pracowników Zarządzanie zespołem magazynu (około 40 FTE)Zapewnienie terminowości operacji i efektywne wykorzystanie zasobówRozwijanie, komunikowanie i przestrzeganie standardów LEAN w przepływie materiałów w całym zakładziUtrzymanie wysokiej dokładności stanów magazynowych Monitorowanie wydajności KPI oraz reagowanie na odchylenia w procesach Raportowanie operacji magazynowych i podejmanie inicjatywy w celu wypełnienia luk zgodnie z zasadami PDCA Budżetowanie i kontrolowanie kosztów w obszarze magazynowymZarządzanie inwestycjamiBieżące organizowanie pracy podległego zespołu oraz praca z zespołemoczekujemyPotwierdzone doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w jednym z obszarów: magazyn, logistyka, produkcja, łańcuch dostaw, planowanie Wykształcenie wyższe: zarządzanie, logistyka, ekonomia, inżynieria, jakość Zorientowanie na proces/system, doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzania zmianą Doskonałe umiejętności przywódcze oraz zorientowanie na ludziBiegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieZnakomita zdolność komunikowania sięSilne umiejętności podejmowania decyzji i podejście ukierunkowane na wynikiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,500 - PLN0 miesięcznie
      • randstad polska
      Poszukujemy pracownika do stałego i silnego zespołu Dzialu Usług Wspólnych w branży pneumatycznej, gdzie Twoim glównym zadaniem będzie praca w ruchy przy obsludze maszyn i obróbce wyprodukowanych przez nas elementów. NIE MUSISZ MIEĆ DOŚWIADCZENIA!! Wszystkiego Cię nauczymy zgodnie z naszymi standardami.oferujemypracę w trybie dwuzmianowymstałe wynagrodzenie 3500zł bruttodarmowy parking na terenie firmydofinansowanie do dwudaniowego obiadu - ponosisz koszt jedynie 7,5złprywatną opiekę medyczną oraz kartę sportowązadaniaObróbka produktów przy użyciu maszyn (m.in.: mycie, gratowanie, malowanie)Wyprodukowanie wyrobu (lub wykonanie operacji) zgodnie z dostarczoną dokumentacja technologiczną Prowadzenie kontroli jakościowej wykonywanej przez siebie pracy oraz rejestracja wyników oczekujemyChęci do długoterminowej współpracyWykształcenie minimalne: zawodowe Doświadczenie: niewymagane!Podstawowa umiejętność obsługi komputeraUmiejętność czytania dokumentacji technicznej i posługiwania się narzędziami pomiarowymi – mile widziane :)Dobrego wzroku i sprawności fizycznejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy pracownika do stałego i silnego zespołu Dzialu Usług Wspólnych w branży pneumatycznej, gdzie Twoim glównym zadaniem będzie praca w ruchy przy obsludze maszyn i obróbce wyprodukowanych przez nas elementów. NIE MUSISZ MIEĆ DOŚWIADCZENIA!! Wszystkiego Cię nauczymy zgodnie z naszymi standardami.oferujemypracę w trybie dwuzmianowymstałe wynagrodzenie 3500zł bruttodarmowy parking na terenie firmydofinansowanie do dwudaniowego obiadu - ponosisz koszt jedynie 7,5złprywatną opiekę medyczną oraz kartę sportowązadaniaObróbka produktów przy użyciu maszyn (m.in.: mycie, gratowanie, malowanie)Wyprodukowanie wyrobu (lub wykonanie operacji) zgodnie z dostarczoną dokumentacja technologiczną Prowadzenie kontroli jakościowej wykonywanej przez siebie pracy oraz rejestracja wyników oczekujemyChęci do długoterminowej współpracyWykształcenie minimalne: zawodowe Doświadczenie: niewymagane!Podstawowa umiejętność obsługi komputeraUmiejętność czytania dokumentacji technicznej i posługiwania się narzędziami pomiarowymi – mile widziane :)Dobrego wzroku i sprawności fizycznejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sosnowiec, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w Sosnowcu!Aplikuj już teraz! Ruszyła najbardziej wyczekiwana rekrutacja!oferujemypracę w dogodnej lokalizacji - blisko centrum (dzielnica Zagórze)umowę o pracę tymczasową stawkę godzinową + atrakcyjne premie miesięcznepracę w systemie 3-zmianowym możliwość późniejszego zatrudnienia bezpośrednio u klientazadaniaobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakościowa detali i wyrobów gotowych montaż podzespołów na liniach produkcyjnych dokumentowanie procesów zgodnie z wymogamioczekujemydyspozycyjności do pracy na 3 zmianyzdolności manualnych oraz dokładności umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenie na produkcjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w Sosnowcu!Aplikuj już teraz! Ruszyła najbardziej wyczekiwana rekrutacja!oferujemypracę w dogodnej lokalizacji - blisko centrum (dzielnica Zagórze)umowę o pracę tymczasową stawkę godzinową + atrakcyjne premie miesięcznepracę w systemie 3-zmianowym możliwość późniejszego zatrudnienia bezpośrednio u klientazadaniaobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakościowa detali i wyrobów gotowych montaż podzespołów na liniach produkcyjnych dokumentowanie procesów zgodnie z wymogamioczekujemydyspozycyjności do pracy na 3 zmianyzdolności manualnych oraz dokładności umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenie na produkcjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN21.00 - PLN24.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Liczy się dla Ciebie stabilizacja i możliwość rozwoju zawodowego? Pracuj dla Beiersdorf,  producenta kosmetyków NIVEA, Bambino, Eucerin i wielu innych. W związku z rozbudową i dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko: PakowaczNie czekaj, aplikuj już dziś.oferujemyszybki proces rekrutacyjnystawkę 21 zł brutto/hpremię frekwencyjną 2 zł brutto/h, oraz 150 zł w bonie sodexo zatrudnienie na podstawie umowy zleceniemożliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych Beiersdorf - szansa zatrudnienia bezpośrednio u Klientałatwy dojazd do firmy (Poznań, Swarzędz, Janikowo, Bogucin - linie autobusowe 173, 412)pracę w systemie zmianowym (3/2/1)przyjazną atmosferę w pracydostęp do kantyny (kawa, herbata)bogaty system benefitów : opieka medyczna, zniżki na kino i wiele innychdostęp do sklepiku pracowniczego z możliwością zakupu kosmetyków NIVEA, Bambino, Eurecin w preferencyjnych cenachdostęp do siłowni na terenie zakładu za jedyne 25zł miesięczniezadanialekkie prace na liniach produkcyjnychpakowanie produktów kosmetycznychoczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowymdyspozycyjności zaangażowania w pracę zespołowąAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Liczy się dla Ciebie stabilizacja i możliwość rozwoju zawodowego? Pracuj dla Beiersdorf,  producenta kosmetyków NIVEA, Bambino, Eucerin i wielu innych. W związku z rozbudową i dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko: PakowaczNie czekaj, aplikuj już dziś.oferujemyszybki proces rekrutacyjnystawkę 21 zł brutto/hpremię frekwencyjną 2 zł brutto/h, oraz 150 zł w bonie sodexo zatrudnienie na podstawie umowy zleceniemożliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych Beiersdorf - szansa zatrudnienia bezpośrednio u Klientałatwy dojazd do firmy (Poznań, Swarzędz, Janikowo, Bogucin - linie autobusowe 173, 412)pracę w systemie zmianowym (3/2/1)przyjazną atmosferę w pracydostęp do kantyny (kawa, herbata)bogaty system benefitów : opieka medyczna, zniżki na kino i wiele innychdostęp do sklepiku pracowniczego z możliwością zakupu kosmetyków NIVEA, Bambino, Eurecin w preferencyjnych cenachdostęp do siłowni na terenie zakładu za jedyne 25zł miesięczniezadanialekkie prace na liniach produkcyjnychpakowanie produktów kosmetycznychoczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowymdyspozycyjności zaangażowania w pracę zespołowąAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wspieramy naszego Klienta - wiodącą firmę w zakresie produkcji i sprzedaży stali oraz rozwiązań dla budownictwa i przemysłu - w poszerzeniu zespołu o doświadczonego technika / inżyniera w branży stalowejoferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w skandynawskiej firmie (istnieje opcja B2B dla zainteresowanych)wsparcie opiekuna wdrażającego w zakres powierzonych zadańperspektywę rozwoju zawodowegomożliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacjinowoczesne narzędzia pracyzadaniamodelowanie konstrukcji stalowych w TEKLA Structureswykonywanie rysunków warsztatowych (rysunki zestawcze, rysunki części i złożeń, zestawienia materiałowe itp.)komunikacja z liderami projektów / sprzedażąoczekujemywykształcenia technicznego, minimum średniegoudokumentowanej znajomości konstrukcji stalowych, w tym konstruowania, wykonawstwa i montażuwidziana znajomość: TEKLA Structures lub innego programu do modelowania 3Dpodstawowej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wspieramy naszego Klienta - wiodącą firmę w zakresie produkcji i sprzedaży stali oraz rozwiązań dla budownictwa i przemysłu - w poszerzeniu zespołu o doświadczonego technika / inżyniera w branży stalowejoferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w skandynawskiej firmie (istnieje opcja B2B dla zainteresowanych)wsparcie opiekuna wdrażającego w zakres powierzonych zadańperspektywę rozwoju zawodowegomożliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacjinowoczesne narzędzia pracyzadaniamodelowanie konstrukcji stalowych w TEKLA Structureswykonywanie rysunków warsztatowych (rysunki zestawcze, rysunki części i złożeń, zestawienia materiałowe itp.)komunikacja z liderami projektów / sprzedażąoczekujemywykształcenia technicznego, minimum średniegoudokumentowanej znajomości konstrukcji stalowych, w tym konstruowania, wykonawstwa i montażuwidziana znajomość: TEKLA Structures lub innego programu do modelowania 3Dpodstawowej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a branża techinczna nie jest Ci obca? Jeżeli jesteś gotowy na kolejny krok w swojej karierze i szukasz pełnej wyzwań pracy, w ciekawej branży, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!Nasz Klient to światowy gracz na rynku, uznany producent wind i schodów oraz chodników ruchomych. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówwysoką samodzielność w działaniumożliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji zadaniareprezentowanie firmy w kontaktach ze stałymi i potencjalnymi klientamikompleksowa opieka nad klientami, podtrzymywanie relacji biznesowychdoradztwo rozwiązań w zakresu serwisu, modernizacji i wymiany urządzeń u klientów na podległym terenierealizacja planu sprzedaży koordynacja i współpraca przy przygotowywaniu umów, specyfikacji, wycen i ofert negocjacje kontraktoweanaliza bieżących wyników sprzedaży i raportowanie aktualnych rezultatów i prognoz sprzedaży w systemie CRMoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, miel widziane w branżach technicznychumiejętność budowania relacji biznesowychpostawa pro- klienckadojrzałość biznesowa dynamika w działaniu, nastawienie na realizację celówumiejętność pracy z danymi, w systemie CRMczynne prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy związanej z kontrolowaniem jakości produktu? Jesteś dokładny i sumienny? Nie masz problemu z obsługą komputera? Mam ofertę, która może Cię zainteresować! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąWynagrodzenie podstawowe + premia  (3300 brutto miesięcznie + 50% dodatku nocnego + 400 zł brutto premii frekwencyjnejdofinansowanie do pakietu sportowego i medycznegozadaniakontrola jakości produktuweryfikowanie i zgłaszanie wszelkich niezgodnościprowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych działańobsługa komputera oczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym umiejętności obsługi komputera chęci do zdobywania nowych umiejętnościmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy związanej z kontrolowaniem jakości produktu? Jesteś dokładny i sumienny? Nie masz problemu z obsługą komputera? Mam ofertę, która może Cię zainteresować! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąWynagrodzenie podstawowe + premia  (3300 brutto miesięcznie + 50% dodatku nocnego + 400 zł brutto premii frekwencyjnejdofinansowanie do pakietu sportowego i medycznegozadaniakontrola jakości produktuweryfikowanie i zgłaszanie wszelkich niezgodnościprowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych działańobsługa komputera oczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym umiejętności obsługi komputera chęci do zdobywania nowych umiejętnościmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • konstantynów łódzki, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Pracowałeś przy maszynach? A może dopiero chcesz zdobyć doświadczenie w pracy z maszynami produkcyjnymi?Nie musisz mieć doświadczenia w ich obsłudze! Chętnie Cię wszystkiego nauczymy!Aplikuj jeszcze dziś i porozmawiajmy o ofercie.Lokalizacja: Łódź- Polesieoferujemyzatrudnienie bezpośrednie (umowa o pracę)zatrudnienie w firmie, która przestrzega wszelkich norm (filtrowanie powietrza, przestrzeganie zasad BHP)3600zł brutto podstawyatrakcyjny system premiowy (do 30% wynagrodzenia podstawowego)możliwość zdobywania nowych umiejętności i kompetencjibenefity pozapłacowe (pakiet sportowy, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i inne)zadaniaobsługa maszyn produkcyjnych (rodzaj maszyny zależny od konkretnego stanowiska)dbanie o prawidłowy proces produkcjidbanie o zachowanie wysokiej jakości wytwarzanych produktówprzestrzeganie przepisów bhp oczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 12 godzinnym (6-18; 6-18; 18-6; 18-6; 4 dni wolnego)mile widziane doświadczenie w pracy na produkcjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Pracowałeś przy maszynach? A może dopiero chcesz zdobyć doświadczenie w pracy z maszynami produkcyjnymi?Nie musisz mieć doświadczenia w ich obsłudze! Chętnie Cię wszystkiego nauczymy!Aplikuj jeszcze dziś i porozmawiajmy o ofercie.Lokalizacja: Łódź- Polesieoferujemyzatrudnienie bezpośrednie (umowa o pracę)zatrudnienie w firmie, która przestrzega wszelkich norm (filtrowanie powietrza, przestrzeganie zasad BHP)3600zł brutto podstawyatrakcyjny system premiowy (do 30% wynagrodzenia podstawowego)możliwość zdobywania nowych umiejętności i kompetencjibenefity pozapłacowe (pakiet sportowy, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i inne)zadaniaobsługa maszyn produkcyjnych (rodzaj maszyny zależny od konkretnego stanowiska)dbanie o prawidłowy proces produkcjidbanie o zachowanie wysokiej jakości wytwarzanych produktówprzestrzeganie przepisów bhp oczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 12 godzinnym (6-18; 6-18; 18-6; 18-6; 4 dni wolnego)mile widziane doświadczenie w pracy na produkcjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze administracji lub wsparcia serwisu? Jesteś otwarty/ta na rozwój w międzynarodowym, dużym przedsiębiorstwie? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi- TAK- nie czekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, nauka języka angielskiego)kompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowemożliwość rozwoju w strukturach firmyhybrydowy model pracy zadaniabieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentówadministrowanie procesów sprzedaży oraz reklamacji klientówprzygotowywanie ofertmonitorowanie płatności, wspieranie procesu windykacjikoordynowanie dostaw przychodzących do biuradbanie o stan i zaopatrzenie biuraoczekujemydoświadczenie w pracy w obszarze administracjidobra znajomość pakietu MSOfficeotwartość na naukę i rozwójznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemumiejętność pracy w zespole, systematyczność i dobra organizacja pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze administracji lub wsparcia serwisu? Jesteś otwarty/ta na rozwój w międzynarodowym, dużym przedsiębiorstwie? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi- TAK- nie czekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, nauka języka angielskiego)kompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowemożliwość rozwoju w strukturach firmyhybrydowy model pracy zadaniabieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentówadministrowanie procesów sprzedaży oraz reklamacji klientówprzygotowywanie ofertmonitorowanie płatności, wspieranie procesu windykacjikoordynowanie dostaw przychodzących do biuradbanie o stan i zaopatrzenie biuraoczekujemydoświadczenie w pracy w obszarze administracjidobra znajomość pakietu MSOfficeotwartość na naukę i rozwójznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemumiejętność pracy w zespole, systematyczność i dobra organizacja pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Technical Customer Service SpecialistJeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w zaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności to czekamy właśnie na Twoją aplikację! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaKompleksowa obsługa klienta biznesowego poprzez e-mail oraz telefonDbałość o wysoki standard świadczonych usług poprzez stały kontakt z Klientem oraz oferowanie szkoleń w zakresie obsługi usług oferowanych przez firmęZapewnienie ciągłości i przejrzystości w komunikacji pomiędzy wewnętrznymi zespołami firmy a klientemReagowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych zgłaszanych przez KlientówRegularna współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu utrzymania jakości świadczonych usług na wysokim poziomieSystematyczne raportowanie efektywności i wydajność wprowadzonych rozwiązańWsparcie wewnętrznych zespołów oraz Klienta podczas procesu wdrażania systemówoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 zarówno w mowie jak i w piśmie - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego / włoskiego / hiszpańskiego lub francuskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klienta oraz rozwiązywanie problemówZdolności analitycznychUmiejętności dobrej organizacji własnej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Technical Customer Service SpecialistJeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w zaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności to czekamy właśnie na Twoją aplikację! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaKompleksowa obsługa klienta biznesowego poprzez e-mail oraz telefonDbałość o wysoki standard świadczonych usług poprzez stały kontakt z Klientem oraz oferowanie szkoleń w zakresie obsługi usług oferowanych przez firmęZapewnienie ciągłości i przejrzystości w komunikacji pomiędzy wewnętrznymi zespołami firmy a klientemReagowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych zgłaszanych przez KlientówRegularna współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu utrzymania jakości świadczonych usług na wysokim poziomieSystematyczne raportowanie efektywności i wydajność wprowadzonych rozwiązańWsparcie wewnętrznych zespołów oraz Klienta podczas procesu wdrażania systemówoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 zarówno w mowie jak i w piśmie - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego / włoskiego / hiszpańskiego lub francuskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klienta oraz rozwiązywanie problemówZdolności analitycznychUmiejętności dobrej organizacji własnej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • PLN4,500 - PLN5,500 0
      • randstad polska
      Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta otwartego na drugiego człowieka, który bez trudu komunikuje się w języku niemieckim oraz rosyjskim/ukraińskim. Rozpocznij pracę w międzynarodowej korporacji i rozwiń swoją karierę! Praca w trybie zdalnym.oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojuprzyjazną atmosferę w pracyszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaobsługa dokumentacjiweryfikacja tożsamości kontrahentównadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemiepośredniczenie między najemcą a osobą wynajmującąrozwiązywanie problemówodpowiadanie na zapytaniaoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomości języka rosyjskiego/ukraińskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeramile widziane doświadczenie w SSCAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta otwartego na drugiego człowieka, który bez trudu komunikuje się w języku niemieckim oraz rosyjskim/ukraińskim. Rozpocznij pracę w międzynarodowej korporacji i rozwiń swoją karierę! Praca w trybie zdalnym.oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość szkoleń oraz stałego rozwojuprzyjazną atmosferę w pracyszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaobsługa dokumentacjiweryfikacja tożsamości kontrahentównadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentówdbałość o poprawność danych w systemiepośredniczenie między najemcą a osobą wynajmującąrozwiązywanie problemówodpowiadanie na zapytaniaoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomości języka rosyjskiego/ukraińskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeramile widziane doświadczenie w SSCAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (pierwsza umowa do końca września 22')możliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum) zadaniaDoświadczenie w księgowaniu:faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów),wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentówoczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowościdoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowośćbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowegopraktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), chcesz zacząć od zaraz i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (pierwsza umowa do końca września 22')możliwość zdobycia nowego doświadczeniapraca w prestiżowej i znanej firmie na rynkurozwój i wsparcie,doskonałą lokalizację -dogodny dojazd (centrum) zadaniaDoświadczenie w księgowaniu:faktur zakupu (krajowych i zagranicznych),wyciągów bankowych (PLN i walutowych),rozliczaniu różnic kursowych,rozliczaniu i księgowaniu delegacji,kontroli dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnień,przygotowywaniu przelewów,analizie/uzgadnianiu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,przygotowywaniu potwierdzeń sald z dostawcami i odbiorcami,wystawianiu not korygujących do faktur zakupu,sporządzaniu analiz dot. kosztów ad hoc,przygotowywaniu danych do RMB,współpracy z audytorem w trakcie przeglądów i badań sprawozdań finansowych,faktur sprzedaży (krajowych i zagranicznych),aktualizacja danych odbiorców/akceptacja not korygujących,sporządzanie analiz dot. sprzedaży,przygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów),wycenie transakcji walutowych,uzgadnianiu transakcjami ICO (intercompany) w grupie kapitałowej,ORAZwsparcie działu księgowości w bieżących czynnościachksięgowanie dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńksięgowanie wyciągów bankowycharchiwizacja dokumentówoczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowościdoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowej gdzie prowadzona jest pełna księgowośćbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowegopraktycznej umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AX,profesjonalnego podejścia do pracybardzo dobrych umiejętności komunikacyjnychdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),samodzielności, dokładności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległych członków zespołu,znajomość rynku kapitałowego oraz księgowości w instytucjach finansowych. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w handlu produktami świeżymi. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Chcesz mieć realny wpływ na asortyment dużej sieci handlowej? Jeżeli tak aplikuj!oferujemyPracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,7% rabatu na zakupy w sieci i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologicznąGrupowe ubezpieczenie na życieSzeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),  dofinansowania do wypoczynku i posiłków, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),Akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej),Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)zadaniaPodnoszenie atrakcyjności doświadczenia zakupowego e-commerce w ramach asortymentu produktów świeżych (od  współpracy przy budowaniu oferty/ poprzez optymalizację procesów operacyjnych; od zamówienia do satysfakcjonującej dostawy do klienta),Zaawansowana analiza konkurencyjności oferty Auchan na tle innych podmiotów w e-commerce,Dbanie o User Experience w sklepie on-line Auchan (kategoryzacja, butiki i banery, wyszukiwarka, współpraca w zakresie SEO i kontentu karty produktowej),Bliska współpraca z działem zakupów i oferty, działem digital, ekipą zarządzającą ofertą on-line oraz działem logistyki i transportu, aby w realny i znaczący sposób wpływać na poprawę procesów operacyjnych,Współpraca ze sklepami - analizowanie potrzeb lokalnych, zbieranie informacji zwrotnej,Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce - produkty świeże, we współpracy z ekipą Planu Handlowego i Marketingu,Budowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla e-commerce  - produkty świeże,Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży produktów świeżych w kanale e-commerce - produkty świeże, podejmowanie odpowiednich działań na bazie w/w analiz,Wdrażanie i rozwój nowych pomysłów i projektów, doskonalenie bieżących procesówoczekujemyZnajomości asortymentu i jego specyfiki (doświadczenie handlowe najlepiej zdobyte w ramach pracy z asortymentem produktów świeżych w sieci handlowej),Doświadczenia handlowego w branży  e-commerce, znajomości handlu nowoczesnego (zrozumienie środowiska digital),Samodzielności w działaniu i determinacja do osiągania zamierzonych wyników,Wysoko rozwiniętych kompetencje analityczne i komunikacyjne,Umiejętności efektywnej  pracy ze  zróżnicowanym środowiskiem zadaniowym,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (poziom B2).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w handlu produktami świeżymi. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Chcesz mieć realny wpływ na asortyment dużej sieci handlowej? Jeżeli tak aplikuj!oferujemyPracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,7% rabatu na zakupy w sieci i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologicznąGrupowe ubezpieczenie na życieSzeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),  dofinansowania do wypoczynku i posiłków, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),Akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej),Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)zadaniaPodnoszenie atrakcyjności doświadczenia zakupowego e-commerce w ramach asortymentu produktów świeżych (od  współpracy przy budowaniu oferty/ poprzez optymalizację procesów operacyjnych; od zamówienia do satysfakcjonującej dostawy do klienta),Zaawansowana analiza konkurencyjności oferty Auchan na tle innych podmiotów w e-commerce,Dbanie o User Experience w sklepie on-line Auchan (kategoryzacja, butiki i banery, wyszukiwarka, współpraca w zakresie SEO i kontentu karty produktowej),Bliska współpraca z działem zakupów i oferty, działem digital, ekipą zarządzającą ofertą on-line oraz działem logistyki i transportu, aby w realny i znaczący sposób wpływać na poprawę procesów operacyjnych,Współpraca ze sklepami - analizowanie potrzeb lokalnych, zbieranie informacji zwrotnej,Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce - produkty świeże, we współpracy z ekipą Planu Handlowego i Marketingu,Budowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla e-commerce  - produkty świeże,Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży produktów świeżych w kanale e-commerce - produkty świeże, podejmowanie odpowiednich działań na bazie w/w analiz,Wdrażanie i rozwój nowych pomysłów i projektów, doskonalenie bieżących procesówoczekujemyZnajomości asortymentu i jego specyfiki (doświadczenie handlowe najlepiej zdobyte w ramach pracy z asortymentem produktów świeżych w sieci handlowej),Doświadczenia handlowego w branży  e-commerce, znajomości handlu nowoczesnego (zrozumienie środowiska digital),Samodzielności w działaniu i determinacja do osiągania zamierzonych wyników,Wysoko rozwiniętych kompetencje analityczne i komunikacyjne,Umiejętności efektywnej  pracy ze  zróżnicowanym środowiskiem zadaniowym,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (poziom B2).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sochaczew, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy, w której zdobędziesz doświadczenie zawodowe jako pracownik magazynowy? Super! W takim razie mamy pracę idealną dla Ciebie!Aplikuj na ofertę i zarabiaj do 4800 pln brutto miesięcznie!Praca od zaraz w stabilnej firmie.Dodatkowo gwarantujemy bezpłatny dojazd do pracy z Sochaczewa, Żyrardowa i Płońska.Lokalizacja: Elżbietów (okolice Teresina)oferujemyumowę o pracę tymczasową (ZUS, urlop, itp.)bezpłatny transport do pracy - Sochaczew, Żyrardów,Płońskwynagrodzenie do 4800 pln brutto miesięczniepracę w systemie zmianowym - 3 zmiany (4 brygady)możliwość zakupu firmowych produktów na preferencyjnych warunkachpakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, medyczna, ubezpieczenie na życie)zadaniaobsługa wózka widłowegokompletacja zamówieńpraca ze skaneremprace magazynoweoczekujemyuprawnień na wózki widłowe z UDTksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychdyspozycyjności do pracy zmianowej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, w której zdobędziesz doświadczenie zawodowe jako pracownik magazynowy? Super! W takim razie mamy pracę idealną dla Ciebie!Aplikuj na ofertę i zarabiaj do 4800 pln brutto miesięcznie!Praca od zaraz w stabilnej firmie.Dodatkowo gwarantujemy bezpłatny dojazd do pracy z Sochaczewa, Żyrardowa i Płońska.Lokalizacja: Elżbietów (okolice Teresina)oferujemyumowę o pracę tymczasową (ZUS, urlop, itp.)bezpłatny transport do pracy - Sochaczew, Żyrardów,Płońskwynagrodzenie do 4800 pln brutto miesięczniepracę w systemie zmianowym - 3 zmiany (4 brygady)możliwość zakupu firmowych produktów na preferencyjnych warunkachpakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, medyczna, ubezpieczenie na życie)zadaniaobsługa wózka widłowegokompletacja zamówieńpraca ze skaneremprace magazynoweoczekujemyuprawnień na wózki widłowe z UDTksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychdyspozycyjności do pracy zmianowej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli studiujesz ekonomię/finanse i zastanawiasz się, gdzie mógłbyś zdobyć swoje piewrsze doświadczenia - zapoznaj się z ofertą. Gwarantujemy szybki proces rekrutacji i pracę w znanej firmie, która dla wielu stała się trampoliną zawodową. oferujemyumowę o prace tymczasową (miesiąc próbny z możliwościa przedłużenia),pracę hybrydową,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta sportowapraca w znanej, miedzynarodowej organizacji,możliwość wsparcia i rozwoju - idealne dla osób wchodzących na rynek pracy.zadaniaAktywne monitorowanie sald klientów oraz kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientówWyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientamiWspółpraca z Biurem Obsługi Sprzedaży oraz Działem APKontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należnościNadzorowanie realizacji postanowień polityk kredytowych dla klientów, m.in. poprzez: negocjacje i ustalanie harmonogramów spłat klientów, blokadę klientów opóźniających się z regulowaniem należnościRaportowanie stanu należności w różnych przekrojach w zależności od charakterystyki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i FinansowegoRozliczanie i alokacja przelewów bankowychRealizacja zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyWykształcenie wyższe/licencjat ekonomiczne lub w trakcie studiówPodstawy znajomości zasad księgowościDobra znajomość Pakietu MS Office (w tym Excel)Umiejętności analityczneDobre umiejętności komunikacyjneDokładność i rzetelność, umiejętność pracy w zespoleUmiejętność planowania i organizacji pracyJ. angielski komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli studiujesz ekonomię/finanse i zastanawiasz się, gdzie mógłbyś zdobyć swoje piewrsze doświadczenia - zapoznaj się z ofertą. Gwarantujemy szybki proces rekrutacji i pracę w znanej firmie, która dla wielu stała się trampoliną zawodową. oferujemyumowę o prace tymczasową (miesiąc próbny z możliwościa przedłużenia),pracę hybrydową,pakiet benefitów - opieka medyczna, karta sportowapraca w znanej, miedzynarodowej organizacji,możliwość wsparcia i rozwoju - idealne dla osób wchodzących na rynek pracy.zadaniaAktywne monitorowanie sald klientów oraz kontrola stanu należności i rezerwy podległych klientówWyjaśnianie kwestii spornych we współpracy z klientamiWspółpraca z Biurem Obsługi Sprzedaży oraz Działem APKontaktowanie się z odpowiednimi przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należnościNadzorowanie realizacji postanowień polityk kredytowych dla klientów, m.in. poprzez: negocjacje i ustalanie harmonogramów spłat klientów, blokadę klientów opóźniających się z regulowaniem należnościRaportowanie stanu należności w różnych przekrojach w zależności od charakterystyki klienta i potrzeb Działu Sprzedaży i FinansowegoRozliczanie i alokacja przelewów bankowychRealizacja zadań zleconych przez przełożonegooczekujemyWykształcenie wyższe/licencjat ekonomiczne lub w trakcie studiówPodstawy znajomości zasad księgowościDobra znajomość Pakietu MS Office (w tym Excel)Umiejętności analityczneDobre umiejętności komunikacyjneDokładność i rzetelność, umiejętność pracy w zespoleUmiejętność planowania i organizacji pracyJ. angielski komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz kilkuletnie doświadczenie w projektach komercyjnych, chcesz rozwijać swoje umiejętności programowania, a do tego jesteś osobą komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i pracować zespołowo? Konieczne zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemypracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskichbenefity pozapłacowe m.in.: zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasówwsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowedodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarzapracę na odpowiedzialnym stanowiskumożliwość rozwoju zawodowegopracę w dynamicznym środowiskunarzędzia niezbędne do pracypracę stacjonarną w oparciu o umowę o pracęzadaniaprogramowanie aplikacji z wykorzystaniem języka oprogramowania Javaprojektowanie i implementację aplikacji oraz baz danych na potrzeby tworzonych systemówprzeprowadzanie testów jednostkowych wytwarzanego oprogramowaniaanalizę defektów zgłaszanych przez użytkowników, odtworzenie błędówprzygotowywanie dokumentacji powykonawczejoczekujemymin. 3 lat doświadczenia na stanowisku programisty Javadobrej znajomości Spring Boot, Angular, JPA, SQLdobrej znajomości bazy danych PostgreSQLznajomości GITznajomości narzędzi JIRA (Software, Confluence)zdolności analitycznych oraz umiejętności samoorganizowania pracykomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledokładności, rzetelności, samodzielnościzapału do pracyumiejętności wyjścia poza schematyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz kilkuletnie doświadczenie w projektach komercyjnych, chcesz rozwijać swoje umiejętności programowania, a do tego jesteś osobą komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i pracować zespołowo? Konieczne zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemypracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskichbenefity pozapłacowe m.in.: zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasówwsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowedodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarzapracę na odpowiedzialnym stanowiskumożliwość rozwoju zawodowegopracę w dynamicznym środowiskunarzędzia niezbędne do pracypracę stacjonarną w oparciu o umowę o pracęzadaniaprogramowanie aplikacji z wykorzystaniem języka oprogramowania Javaprojektowanie i implementację aplikacji oraz baz danych na potrzeby tworzonych systemówprzeprowadzanie testów jednostkowych wytwarzanego oprogramowaniaanalizę defektów zgłaszanych przez użytkowników, odtworzenie błędówprzygotowywanie dokumentacji powykonawczejoczekujemymin. 3 lat doświadczenia na stanowisku programisty Javadobrej znajomości Spring Boot, Angular, JPA, SQLdobrej znajomości bazy danych PostgreSQLznajomości GITznajomości narzędzi JIRA (Software, Confluence)zdolności analitycznych oraz umiejętności samoorganizowania pracykomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledokładności, rzetelności, samodzielnościzapału do pracyumiejętności wyjścia poza schematyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,200 - PLN4,830 0
      • randstad polska
      Pracuj na produkcji w centrum Wrocławia i ciesz się dobrą i stabilną pracą!Zarabiaj 3550 zł na rękę i więcejDojedź do nas tramwajem 3 i 5 lub autobusem linii np. 114 i 820.Czekamy właśnie na Ciebie - praca od zarazoferujemywynagrodzenie podstawowe 4200 zł bruttopremię do 630 zł bruttododatek do godzin nocnychumowę o pracę ->  możliwe długofalowe zatrudnieniepracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy w nadgodzinach -> dla chętnych!pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy)możliwość uzyskania uprawnień UDTmożliwość rozwoju i awansuzadaniadostarczanie surowców na produkcjęnaważanie surowców i półproduktów według ustalonych recepturoczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowymmile widziane uprawnienia na wózki widłowe, suwniceAplikuj już dziś!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pracuj na produkcji w centrum Wrocławia i ciesz się dobrą i stabilną pracą!Zarabiaj 3550 zł na rękę i więcejDojedź do nas tramwajem 3 i 5 lub autobusem linii np. 114 i 820.Czekamy właśnie na Ciebie - praca od zarazoferujemywynagrodzenie podstawowe 4200 zł bruttopremię do 630 zł bruttododatek do godzin nocnychumowę o pracę ->  możliwe długofalowe zatrudnieniepracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy w nadgodzinach -> dla chętnych!pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakupy)możliwość uzyskania uprawnień UDTmożliwość rozwoju i awansuzadaniadostarczanie surowców na produkcjęnaważanie surowców i półproduktów według ustalonych recepturoczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowymmile widziane uprawnienia na wózki widłowe, suwniceAplikuj już dziś!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz nabrać doświadczenia zawodowego w branży produkcyjnej?Aplikuj!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy specjalizującej się w precyzyjnej obróbce metali, poszukujemy:Pracowników linii produkcyjnej Lokalizacja: Gdańsk Matarniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klientaszkolenia dla pracownikówatrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)zdobycie cennego doświadczeniazadaniaObsługa maszyn i urządzeń wchodzących w skład nowoczesnej linii produkcyjnejNadzór i kontrola podstawowych parametrów jakościowych produktuDbanie o optymalny przebieg produkcji, jej wydajność oraz minimalizowanie przestojówPrzestrzeganie procedur i instrukcji związanych z wykonywanymi czynnościamiRaportowanie wyników produkcyjnychoczekujemygotowość do pracy w systemie godzinowym 6-18, 18-6chęci do naukiwykształcenie średnie techniczne lub zawodoweDobra organizacja pracyUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz nabrać doświadczenia zawodowego w branży produkcyjnej?Aplikuj!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy specjalizującej się w precyzyjnej obróbce metali, poszukujemy:Pracowników linii produkcyjnej Lokalizacja: Gdańsk Matarniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klientaszkolenia dla pracownikówatrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)zdobycie cennego doświadczeniazadaniaObsługa maszyn i urządzeń wchodzących w skład nowoczesnej linii produkcyjnejNadzór i kontrola podstawowych parametrów jakościowych produktuDbanie o optymalny przebieg produkcji, jej wydajność oraz minimalizowanie przestojówPrzestrzeganie procedur i instrukcji związanych z wykonywanymi czynnościamiRaportowanie wyników produkcyjnychoczekujemygotowość do pracy w systemie godzinowym 6-18, 18-6chęci do naukiwykształcenie średnie techniczne lub zawodoweDobra organizacja pracyUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaUdział w procesie zamknięcia miesiąca;Przygotowanie standardowych raportów finansowych;Udział w przygotowaniu miesięcznych prognoz finansowych;Wsparcie w przygotowaniu ogólnych analiz finansowych;Komunikacja z rynkami Europy Środkowo-Wschodniej.oczekujemyBardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie;Dobra znajomość Excela;Studia w obszarze finansów lub biznesu;Komunikatywność i samodzielność;Dostępność w wymiarze 30-35 godz. tygodniowo.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaUdział w procesie zamknięcia miesiąca;Przygotowanie standardowych raportów finansowych;Udział w przygotowaniu miesięcznych prognoz finansowych;Wsparcie w przygotowaniu ogólnych analiz finansowych;Komunikacja z rynkami Europy Środkowo-Wschodniej.oczekujemyBardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie;Dobra znajomość Excela;Studia w obszarze finansów lub biznesu;Komunikatywność i samodzielność;Dostępność w wymiarze 30-35 godz. tygodniowo.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kutno, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
        W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy osoby, która wesprze zespół jednej z renomowanych firm w Kutnie w codziennych zadaniach związanych z obsługa klienta. oferujemy- stałą prace,- atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie,- pracę w systemie jednej zmiany 8-16,- pakiet benefitów pozapłacowych (karta multisport, prywatna opieka medyczna)zadania- obsługa klienka,- obsługa i prowadzenie biura,oczekujemy- bardzo dobrej znajomości i obsługi sprzętu biurowego,- znajomości EXCELA- język angielski będzie dodatkowym atutem,-Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy osoby, która wesprze zespół jednej z renomowanych firm w Kutnie w codziennych zadaniach związanych z obsługa klienta. oferujemy- stałą prace,- atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie,- pracę w systemie jednej zmiany 8-16,- pakiet benefitów pozapłacowych (karta multisport, prywatna opieka medyczna)zadania- obsługa klienka,- obsługa i prowadzenie biura,oczekujemy- bardzo dobrej znajomości i obsługi sprzętu biurowego,- znajomości EXCELA- język angielski będzie dodatkowym atutem,-Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w projektach komercyjnych, świetnie czujesz się w PHP, potrafisz działać samodzielnie i chciałbyś wesprzeć Innovation Lab firmy hostingowej? Mamy coś dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2Bpracę zdalnie lub hybrydowo - Ty decydujeszkameralne, zgrane zespołyagile’owe praktykirozwój kompetencji technicznych i miękkichprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dopłaty do wakacji, bony na święta, ubezpieczenie grupowe"Bilet do Rozwoju" – to oferta szkoleń z naszymi ekspertami, dzięki którym w ciągu kilkunastu miesięcy możesz zyskać kompetencje potrzebne by zostać: grafikiem komputerowym, administratorem serwerów, Devopsem, content marketingowcemluźną, przyjazną atmosferę, nie mamy dress code…a poza tym mamy własna kawiarnię i mnóstwo inicjatyw wspierających naszych pracowników :)Stack technologiczny:PHP (Symfony)k8sRabbitMqGitlabRedisJSstabilny mentalnie tester ;)zadaniaobsługa i rozwijanie tworzonych rozwiązańimplementacja i wdrażanie aplikacjidokumentacja kodudbanie o czytelność kodu i jego zgodność ze standardamiproponowanie rozwiązań na podstawie znajomości trendów rozwoju oprogramowania internetowego i najnowszych technologiianaliza możliwości implementacyjnych proponowanych rozwiązańoczekujemymin. 3 lat doświadczenia w profesjonalnym programowaniubardzo dobrej znajomości jezyka PHP mocnych podstaw w aplikacjach webowych, znajomości frontendu (HTML + CSS)umiejetności pracy z repozytorium (GIT)zwinnego poruszania się w prowadzonych projektach (Agile i Scrum)znajomości Linuxa oraz JS i wzorców projektowychdoświadczenia w pracy z Dockerem samodzielności, umiejętności analitycznychjakości i terminowości w pracychęci do nauki nowych technologii, współpracy z mentoramiMile widziane:znajomość technologii frontendowej vue.js i react.jsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w projektach komercyjnych, świetnie czujesz się w PHP, potrafisz działać samodzielnie i chciałbyś wesprzeć Innovation Lab firmy hostingowej? Mamy coś dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2Bpracę zdalnie lub hybrydowo - Ty decydujeszkameralne, zgrane zespołyagile’owe praktykirozwój kompetencji technicznych i miękkichprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dopłaty do wakacji, bony na święta, ubezpieczenie grupowe"Bilet do Rozwoju" – to oferta szkoleń z naszymi ekspertami, dzięki którym w ciągu kilkunastu miesięcy możesz zyskać kompetencje potrzebne by zostać: grafikiem komputerowym, administratorem serwerów, Devopsem, content marketingowcemluźną, przyjazną atmosferę, nie mamy dress code…a poza tym mamy własna kawiarnię i mnóstwo inicjatyw wspierających naszych pracowników :)Stack technologiczny:PHP (Symfony)k8sRabbitMqGitlabRedisJSstabilny mentalnie tester ;)zadaniaobsługa i rozwijanie tworzonych rozwiązańimplementacja i wdrażanie aplikacjidokumentacja kodudbanie o czytelność kodu i jego zgodność ze standardamiproponowanie rozwiązań na podstawie znajomości trendów rozwoju oprogramowania internetowego i najnowszych technologiianaliza możliwości implementacyjnych proponowanych rozwiązańoczekujemymin. 3 lat doświadczenia w profesjonalnym programowaniubardzo dobrej znajomości jezyka PHP mocnych podstaw w aplikacjach webowych, znajomości frontendu (HTML + CSS)umiejetności pracy z repozytorium (GIT)zwinnego poruszania się w prowadzonych projektach (Agile i Scrum)znajomości Linuxa oraz JS i wzorców projektowychdoświadczenia w pracy z Dockerem samodzielności, umiejętności analitycznychjakości i terminowości w pracychęci do nauki nowych technologii, współpracy z mentoramiMile widziane:znajomość technologii frontendowej vue.js i react.jsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • skawina, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia? chcesz zdobyć doświadczenie w pracy na produkcji?Nie zwlekaj! Aplikuj!Poszukujemy pracownikówna stanowisko: paletowy w Skawinie do firmy z branży spożywczej.oferujemyumowa o prace na pełny etatpraca również w soboty harmonogramowe + EXTRA dodatekpraca 3 zmianowa (6-14/14-22/22-6)zadaniapakowanie wyrobów gotowychzamawianie i zdawanie materiałów opakowaniowychręczne prace transportowe za pomocą wózka paletowegoformowanie palety do wysyłkiutrzymanie porządku na stanowisku pracyoczekujemyaktualne wyniki/książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychdyspozycyjnośćgotowość do pracy 3 zmianowejgotowość do pracy w weekendydokładnośćmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia? chcesz zdobyć doświadczenie w pracy na produkcji?Nie zwlekaj! Aplikuj!Poszukujemy pracownikówna stanowisko: paletowy w Skawinie do firmy z branży spożywczej.oferujemyumowa o prace na pełny etatpraca również w soboty harmonogramowe + EXTRA dodatekpraca 3 zmianowa (6-14/14-22/22-6)zadaniapakowanie wyrobów gotowychzamawianie i zdawanie materiałów opakowaniowychręczne prace transportowe za pomocą wózka paletowegoformowanie palety do wysyłkiutrzymanie porządku na stanowisku pracyoczekujemyaktualne wyniki/książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychdyspozycyjnośćgotowość do pracy 3 zmianowejgotowość do pracy w weekendydokładnośćmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Mamy pracę dla Ciebie pod warunkiem, że lubisz:pracę w atmosferze wzajemnego zaufania i szacunkuprzyjazne środowisko pracy i wzajemną pomocbyć odpowiednio wprowadzony w swoje obowiązki – nowe osoby szkoli doświadczony trenerplanować swój czas wolny – grafik pracy podawany z dużym wyprzedzeniemmieć wolny dzień w ciągu tygodnia na załatwienie swoich sprawrozwijać się i szkolićbyć docenianymoferujemyZatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasowąWynagrodzenie: od 4830 zł brutto/m-cPracę trzyzmianową + co drugi weekend pracującyDodatek za pracę w godzinach nocnych liczony od stawki zaszeregowania (nie od minimalnej krajowej)Dofinansowanie do obiadów w wysokości 10 zł za dzień pracyZestaw wysokiej jakości ubrań roboczychSzkolenia wdrożeniowe i doskonaląceImprezy integracyjne, pikniki rodzinneMożliwość stałego zatrudnieniazadaniaobsługą recyklerów i zapewnieniem ciągłości ich pracymonitorowaniem i nadzorem nad zautomatyzowanym procesem recyklingubieżącą współpracą z zespołem produkcyjnym oraz działem URprowadzeniem niezbędnej dokumentacji produkcyjnej oczekujemymile widziane doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnymmile widziane uprawnienia UDT do kierowania wózkami widłowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mamy pracę dla Ciebie pod warunkiem, że lubisz:pracę w atmosferze wzajemnego zaufania i szacunkuprzyjazne środowisko pracy i wzajemną pomocbyć odpowiednio wprowadzony w swoje obowiązki – nowe osoby szkoli doświadczony trenerplanować swój czas wolny – grafik pracy podawany z dużym wyprzedzeniemmieć wolny dzień w ciągu tygodnia na załatwienie swoich sprawrozwijać się i szkolićbyć docenianymoferujemyZatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasowąWynagrodzenie: od 4830 zł brutto/m-cPracę trzyzmianową + co drugi weekend pracującyDodatek za pracę w godzinach nocnych liczony od stawki zaszeregowania (nie od minimalnej krajowej)Dofinansowanie do obiadów w wysokości 10 zł za dzień pracyZestaw wysokiej jakości ubrań roboczychSzkolenia wdrożeniowe i doskonaląceImprezy integracyjne, pikniki rodzinneMożliwość stałego zatrudnieniazadaniaobsługą recyklerów i zapewnieniem ciągłości ich pracymonitorowaniem i nadzorem nad zautomatyzowanym procesem recyklingubieżącą współpracą z zespołem produkcyjnym oraz działem URprowadzeniem niezbędnej dokumentacji produkcyjnej oczekujemymile widziane doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnymmile widziane uprawnienia UDT do kierowania wózkami widłowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz mieć wpływ na wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z wdrażaniem usług bezpieczeństwa, ich monitorowaniem oraz reagowaniem na incydenty? Nie boisz się codziennych wyzwań? Aplikuj, taka oferta nie trafia się często!oferujemyumowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2Bpracę zdalnie lub hybrydowo - Ty decydujeszkameralne, zgrane zespołyagile’owe praktykirozwój kompetencji technicznych i miękkichprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dopłaty do wakacji, bony na święta, ubezpieczenie grupoweluźną, przyjazną atmosferę, nie mamy dress code…a poza tym mamy własna kawiarnię i mnóstwo inicjatyw wspierających naszych pracowników zadaniaopracowywanie i utrzymywanie dokumentacji, w tym specyfikacji funkcjonalnej i niefunkcjonalnej oraz projektów technicznych w obszarze cyberbezpieczeństwa dla projektowanych rozwiązańudział w ustanawianiu bezpiecznych ram rozwoju oprogramowania dla aplikacjiwspieranie procesu wytwórczego oprogramowania, zarządzania zmianą, zarządzania podatnościami, zarządzania incydentami bezpieczeństwaocena bezpieczeństwa i ryzyka nowych inicjatyw oraz systemów informatycznych pod kątem zgodności z Polityką bezpieczeństwa i najlepszymi praktykami branżowymiidentyfikowanie luk w systemach IT oraz procesach bezpieczeństwa i rekomendowanie zaleceń dotyczących usprawnienia procesówmonitorowanie, pomiar i raportowanie poziomu bezpieczeństwa i zgodności zgodnie z przyjętymi standardami i politykami bezpieczeństwawsparcie we wdrażaniu strategii cyberbezpieczeństwa, w koordynacji z Dyrektorem Bezpieczeństwa Informacji (CSO) oraz Inspektorem Ochrony Danychoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia w obszarze bezpieczeństwa ITznajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem webaplikacji, aplikacji mobilnych oraz baz danychznajomość i pełne zrozumienie wymagań OWASP ASVS oraz MASVSznajomość protokołów sieciowych: TCP/IP, DNS, HTTP/HTTPS, SMTP, SSLznajomość rozwiązań kryptograficznych i zarządzania infrastrukturą klucza publicznego, zapewnienia przepływu tożsamości pomiędzy aplikacjamiznajomość zwinnych metod i narzędzi wytwarzania oprogramowania – Agile, Scrum, Kanbanumiejętność formułowania i analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych pod kątem bezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz ciągłości działaniadoskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolność do zbudowania poparcia dla proponowanych rozwiązańznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymMile widziane:certyfikat z obszaru bezpieczeństwa (preferowane certyfikaty wydane przez EC-Council, Offensive Security, ISC2, ISSACA)wiedza i doświadczenie w przeprowadzaniu audytów i testów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, testów penetracyjnych aplikacji webowych oraz audytu kodu źródłowego aplikacjidoświadczenie w technologii Kubernetes, programowania w języku PHPznajomość narzędzi do przeprowadzania testów bezpieczeństwa (np. Kali Linux, Burp Suite, Metasploit, nmap, Nessus itd.)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz mieć wpływ na wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z wdrażaniem usług bezpieczeństwa, ich monitorowaniem oraz reagowaniem na incydenty? Nie boisz się codziennych wyzwań? Aplikuj, taka oferta nie trafia się często!oferujemyumowę o pracę na pełen etat lub kontrakt B2Bpracę zdalnie lub hybrydowo - Ty decydujeszkameralne, zgrane zespołyagile’owe praktykirozwój kompetencji technicznych i miękkichprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dopłaty do wakacji, bony na święta, ubezpieczenie grupoweluźną, przyjazną atmosferę, nie mamy dress code…a poza tym mamy własna kawiarnię i mnóstwo inicjatyw wspierających naszych pracowników zadaniaopracowywanie i utrzymywanie dokumentacji, w tym specyfikacji funkcjonalnej i niefunkcjonalnej oraz projektów technicznych w obszarze cyberbezpieczeństwa dla projektowanych rozwiązańudział w ustanawianiu bezpiecznych ram rozwoju oprogramowania dla aplikacjiwspieranie procesu wytwórczego oprogramowania, zarządzania zmianą, zarządzania podatnościami, zarządzania incydentami bezpieczeństwaocena bezpieczeństwa i ryzyka nowych inicjatyw oraz systemów informatycznych pod kątem zgodności z Polityką bezpieczeństwa i najlepszymi praktykami branżowymiidentyfikowanie luk w systemach IT oraz procesach bezpieczeństwa i rekomendowanie zaleceń dotyczących usprawnienia procesówmonitorowanie, pomiar i raportowanie poziomu bezpieczeństwa i zgodności zgodnie z przyjętymi standardami i politykami bezpieczeństwawsparcie we wdrażaniu strategii cyberbezpieczeństwa, w koordynacji z Dyrektorem Bezpieczeństwa Informacji (CSO) oraz Inspektorem Ochrony Danychoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia w obszarze bezpieczeństwa ITznajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem webaplikacji, aplikacji mobilnych oraz baz danychznajomość i pełne zrozumienie wymagań OWASP ASVS oraz MASVSznajomość protokołów sieciowych: TCP/IP, DNS, HTTP/HTTPS, SMTP, SSLznajomość rozwiązań kryptograficznych i zarządzania infrastrukturą klucza publicznego, zapewnienia przepływu tożsamości pomiędzy aplikacjamiznajomość zwinnych metod i narzędzi wytwarzania oprogramowania – Agile, Scrum, Kanbanumiejętność formułowania i analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych pod kątem bezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz ciągłości działaniadoskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolność do zbudowania poparcia dla proponowanych rozwiązańznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymMile widziane:certyfikat z obszaru bezpieczeństwa (preferowane certyfikaty wydane przez EC-Council, Offensive Security, ISC2, ISSACA)wiedza i doświadczenie w przeprowadzaniu audytów i testów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, testów penetracyjnych aplikacji webowych oraz audytu kodu źródłowego aplikacjidoświadczenie w technologii Kubernetes, programowania w języku PHPznajomość narzędzi do przeprowadzania testów bezpieczeństwa (np. Kali Linux, Burp Suite, Metasploit, nmap, Nessus itd.)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Gdańsk, Designer Outlet/ Galeria Bałtyckaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( ok 100h/ miesiąc lub ok. 50h/msc )czas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: Gdańsk, Designer Outlet/ Galeria Bałtyckaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( ok 100h/ miesiąc lub ok. 50h/msc )czas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 420 z 1319 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.