You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba znalezionych dla Ciebie ofert pracy: 629

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • górka, warmińsko-mazurskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wiodący globalny dostawca żywności, współpracujący z wiodącymi światowymi markami gastronomicznymi i detalicznymi produktami spożywczymi, właśnie poszukuje osoby na stanowiska:automatyka oraz specjalisty utrzymania ruchu! oferujemypracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, z bliską perspektywą rozbudowyciepłe posiłki w trakcie pracy dla każdego pracownikamożliwość ubezpieczenia grupowegobezpłatną opiekę medyczną (pakiet SUPER w Polmed)umowę o pracęmiesięczną oraz roczną nagrodę kwotową (zależną od wyników i zaangażowania)szkolenia i kursy potrzebne do pracy na stanowiskuzadaniaobsługa i eksploatacja maszyn, urządzeń i instalacji technicznych (elektryczne, automatyka przemysłowa, układy sterowania)prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej (przegląday, konserwacjia maszyn i urządzeń: instrukcje, formularze, elektroniczny obieg dokumentów)wykonywanie bieżących napraw maszyn, urządzeń i układów zasilająco-sterowniczychoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętności czytania dokumentacji technicznej (schematy technologiczne i elektryczne)znajomość zasad pracy przy eksploatacji maszyn i urządzeń oraz zasad BHPdobrej organizacji pracy, logicznego myślenia, szybkiego reagowania w sytuacji awaryjnej, decyzyjności, odpowiedzialności, wysokiej komunikatywnościmile widziane: uprawnienia energetyczne Grupy 1. - eksploatacja oraz inne uprawnieniadodatkowym atutem: język angielskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Wiodący globalny dostawca żywności, współpracujący z wiodącymi światowymi markami gastronomicznymi i detalicznymi produktami spożywczymi, właśnie poszukuje osoby na stanowiska:automatyka oraz specjalisty utrzymania ruchu! oferujemypracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, z bliską perspektywą rozbudowyciepłe posiłki w trakcie pracy dla każdego pracownikamożliwość ubezpieczenia grupowegobezpłatną opiekę medyczną (pakiet SUPER w Polmed)umowę o pracęmiesięczną oraz roczną nagrodę kwotową (zależną od wyników i zaangażowania)szkolenia i kursy potrzebne do pracy na stanowiskuzadaniaobsługa i eksploatacja maszyn, urządzeń i instalacji technicznych (elektryczne, automatyka przemysłowa, układy sterowania)prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej (przegląday, konserwacjia maszyn i urządzeń: instrukcje, formularze, elektroniczny obieg dokumentów)wykonywanie bieżących napraw maszyn, urządzeń i układów zasilająco-sterowniczychoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętności czytania dokumentacji technicznej (schematy technologiczne i elektryczne)znajomość zasad pracy przy eksploatacji maszyn i urządzeń oraz zasad BHPdobrej organizacji pracy, logicznego myślenia, szybkiego reagowania w sytuacji awaryjnej, decyzyjności, odpowiedzialności, wysokiej komunikatywnościmile widziane: uprawnienia energetyczne Grupy 1. - eksploatacja oraz inne uprawnieniadodatkowym atutem: język angielskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Specjalizujesz się w koordynacji i zarządzaniu różnymi projektami deweloperskimi we wszystkich fazach cyklu rozwoju projektów RPA? Świetnie się skłda!Dla naszego międzynarodowego klienta, poszukujemy kierownika projektu, który będzie zarządzać komunikacją z interesariuszami, podziałem pracy oraz koordynacją życia projektów. Zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i rozwiązań informatycznychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowymszeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniaodpowiedzialność za realizację projektów w dziale RPAkoordynacja projektów w obszarach funkcjonalnych, w tym współpraca z organizacjami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi integratorami systemów zarządzanie od identyfikacji do rozwiązywania ryzyk i problemów projektowychraportowanie aktualizacji projektów kierownictwuprzygotowywanie dokumentacji definicji procesu z przedstawicielami biznesowymiwyznaczanie celów, kierowanie problemów do rozwiązania oraz bieżące nadzorowanie działańodpowiedzialność za zarządzanie przydzielonymi budżetami projektów lub programówoczekujemyminimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami zwinnymiwykształcenia wyższego na kierunku zarządzania projektami, informatyki lub pokrewnymznajomości języka angielskiego oraz polskiego, umożliwiającą swobodną komunikacjęznajomości narzędzi do zarządzania projektami, takimi jak pakiet MS Office i Jiraznajomości procesu rozwoju BOT w Robotics Process Automation (RPA)silnych umiejętności interpersonalnych oraz przywódczychdobrej organizcji pracyelastyczności oraz łatwości w dopasowywaniu się do zmianzwinnego sposobu myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Specjalizujesz się w koordynacji i zarządzaniu różnymi projektami deweloperskimi we wszystkich fazach cyklu rozwoju projektów RPA? Świetnie się skłda!Dla naszego międzynarodowego klienta, poszukujemy kierownika projektu, który będzie zarządzać komunikacją z interesariuszami, podziałem pracy oraz koordynacją życia projektów. Zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i rozwiązań informatycznychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowymszeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniaodpowiedzialność za realizację projektów w dziale RPAkoordynacja projektów w obszarach funkcjonalnych, w tym współpraca z organizacjami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi integratorami systemów zarządzanie od identyfikacji do rozwiązywania ryzyk i problemów projektowychraportowanie aktualizacji projektów kierownictwuprzygotowywanie dokumentacji definicji procesu z przedstawicielami biznesowymiwyznaczanie celów, kierowanie problemów do rozwiązania oraz bieżące nadzorowanie działańodpowiedzialność za zarządzanie przydzielonymi budżetami projektów lub programówoczekujemyminimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami zwinnymiwykształcenia wyższego na kierunku zarządzania projektami, informatyki lub pokrewnymznajomości języka angielskiego oraz polskiego, umożliwiającą swobodną komunikacjęznajomości narzędzi do zarządzania projektami, takimi jak pakiet MS Office i Jiraznajomości procesu rozwoju BOT w Robotics Process Automation (RPA)silnych umiejętności interpersonalnych oraz przywódczychdobrej organizcji pracyelastyczności oraz łatwości w dopasowywaniu się do zmianzwinnego sposobu myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego miedzynarodowego klienta, poszukujemy Analityka Procesów RPA, który dołączy do rozwijającego się Globalnego Centrum zlokalizowanego w Katowicach. Jeśli interesuje Cię nowa technologia, która pomaga tworzyć wartość dodaną i usprawniać  procesy wewnętrzne, np. tworzenie robotów programistycznych, inteligentną automatyzację lub inne inicjatywy związane z transformacją biznesową – zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i rozwiązań informatycznychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowymszeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniaścisła współpraca z BOT Developerami podczas projektowania automatyzacji, zapewniając dostarczenie rozwiązania spełniającego wymagania biznesowezbieranie wymagań i zarządzanie szansami sprzedażywspółpraca z odpowiednimi interesariuszami w celu zidentyfikowania możliwości, uzasadnienia biznesowego, opracowania propozycji dla wszystkich inicjatyw transformacji cyfrowejokreślanie przydatności technologii, biorąc pod uwagę wszystkie kwalifikatory i czynniki zwiększające wydajnośćplanowanie oraz realizacja indywidualnych projektów automatyzacjiweryfikacja wpływu automatyzacji na podstawie zweryfikowanych wskaźnikówocena i modelowanie istniejących procesówoczekujemyponad 2 lat doświadczenia w analizie procesówdoświadczenia w definiowaniu architektury rozwiązania i analizie budżetowejznajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości Visio i innych narzędzi Microsoft oraz narzędzi do zarządzania projektamiorientacji na klienta oraz komunikatywnościanalitycznego sposobu myśleniaumiejętności samodzielnej pracy i terminowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego miedzynarodowego klienta, poszukujemy Analityka Procesów RPA, który dołączy do rozwijającego się Globalnego Centrum zlokalizowanego w Katowicach. Jeśli interesuje Cię nowa technologia, która pomaga tworzyć wartość dodaną i usprawniać  procesy wewnętrzne, np. tworzenie robotów programistycznych, inteligentną automatyzację lub inne inicjatywy związane z transformacją biznesową – zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku u lidera w dziedzinie automatyzacji przemysłowej i rozwiązań informatycznychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowymszeroki zakres benefitów pozapłacowych - karta sportowa, prywatna opieka zdrowotna wraz z ubezpieczeniem, premia rocznamożliwość rozwijania swoich kompetencji dzięki licznym kursom i szkoleniomzadaniaścisła współpraca z BOT Developerami podczas projektowania automatyzacji, zapewniając dostarczenie rozwiązania spełniającego wymagania biznesowezbieranie wymagań i zarządzanie szansami sprzedażywspółpraca z odpowiednimi interesariuszami w celu zidentyfikowania możliwości, uzasadnienia biznesowego, opracowania propozycji dla wszystkich inicjatyw transformacji cyfrowejokreślanie przydatności technologii, biorąc pod uwagę wszystkie kwalifikatory i czynniki zwiększające wydajnośćplanowanie oraz realizacja indywidualnych projektów automatyzacjiweryfikacja wpływu automatyzacji na podstawie zweryfikowanych wskaźnikówocena i modelowanie istniejących procesówoczekujemyponad 2 lat doświadczenia w analizie procesówdoświadczenia w definiowaniu architektury rozwiązania i analizie budżetowejznajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikacjębardzo dobrej znajomości Visio i innych narzędzi Microsoft oraz narzędzi do zarządzania projektamiorientacji na klienta oraz komunikatywnościanalitycznego sposobu myśleniaumiejętności samodzielnej pracy i terminowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Oferta pracy w obszarze produkcji na stanowisku Technika Procesu, w firmie zlokalizowanej w Janinowie k. Grodziska Mazowieckiego.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Randstad Polskapakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwieatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00miejsce pracy ok. 4 km od centrum Grodziska Mazowieckiego zadaniawprowadzanie i aktualizacja listy surowców produkcyjnych kontrolowanie normy wydajnościowej w systemie zarządzania produkcji w zakładziewsparcie inżynierów procesu w zakresie tworzenia i aktualizacji instrukcji procesowych wsparcie inżynierów procesu w wykonywaniu pomiarów, raportów i analiz w trakcie eksperymentów i kwalifikacjiwsparcie bieżących aktywności Działu Inżynierii Procesowejoczekujemywykształcenia średniego technicznego/wyższego lub min. 2 lata pracy w obszarze produkcjiumiejętności analitycznego myśleniaumiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy w zespoleznajomości Lotus Notes oraz pakietu Officeznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widzianeznajomości systemu SAP – mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta pracy w obszarze produkcji na stanowisku Technika Procesu, w firmie zlokalizowanej w Janinowie k. Grodziska Mazowieckiego.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Randstad Polskapakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwieatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00miejsce pracy ok. 4 km od centrum Grodziska Mazowieckiego zadaniawprowadzanie i aktualizacja listy surowców produkcyjnych kontrolowanie normy wydajnościowej w systemie zarządzania produkcji w zakładziewsparcie inżynierów procesu w zakresie tworzenia i aktualizacji instrukcji procesowych wsparcie inżynierów procesu w wykonywaniu pomiarów, raportów i analiz w trakcie eksperymentów i kwalifikacjiwsparcie bieżących aktywności Działu Inżynierii Procesowejoczekujemywykształcenia średniego technicznego/wyższego lub min. 2 lata pracy w obszarze produkcjiumiejętności analitycznego myśleniaumiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy w zespoleznajomości Lotus Notes oraz pakietu Officeznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widzianeznajomości systemu SAP – mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz dołączyć do zespołu Application Support Team i współpracować z najlepszymi? Nasz klient z branży e-commerce szuka kandydatów zarówno z poziomu juniorskiego, jak i regular. Jeżeli znasz SQL, REST API oraz Linuxa, to znak, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Skontaktuj się z nami!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie w przedziale junior: 4 500 – 6 500 PLN brutto, regular: 5 000 – 8 500 PLN bruttomożliwość pracy zdalnej po okresie próbnympracę z najnowocześniejszymi technologiamipracę zmianową: 8:00-16:00, 14:00-22:00 oraz w weekendypracę na Slackprywatną opiekę zdrowotną, kartę MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjezadaniapraca na poziomie drugiej linii wsparciapraca na systemie ticketowym (JIRA Service Management lub ServiceNow)reagowanie na zgłoszenia od przedstawiciela klienta (np. Product Owner, tester, Opiekun Produktu, 1. linia wsparcia po stronie klienta)oczekujemy1-3 lat doświadczenia we wsparciu oraz utrzymaniu oprogramowaniaznajomości dobrych praktyk ITILznajomości SQLznajomości REST APIznajomości Linuxmile widziane:znajomość rozwiązań e-commerceznajomość SAP Commerceznajomość rozwiązań chmurowychznajomość JIRAznajomość Confluenceznajomość bazy danych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz dołączyć do zespołu Application Support Team i współpracować z najlepszymi? Nasz klient z branży e-commerce szuka kandydatów zarówno z poziomu juniorskiego, jak i regular. Jeżeli znasz SQL, REST API oraz Linuxa, to znak, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Skontaktuj się z nami!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie w przedziale junior: 4 500 – 6 500 PLN brutto, regular: 5 000 – 8 500 PLN bruttomożliwość pracy zdalnej po okresie próbnympracę z najnowocześniejszymi technologiamipracę zmianową: 8:00-16:00, 14:00-22:00 oraz w weekendypracę na Slackprywatną opiekę zdrowotną, kartę MultiSport, ubezpieczeniemożliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencjezadaniapraca na poziomie drugiej linii wsparciapraca na systemie ticketowym (JIRA Service Management lub ServiceNow)reagowanie na zgłoszenia od przedstawiciela klienta (np. Product Owner, tester, Opiekun Produktu, 1. linia wsparcia po stronie klienta)oczekujemy1-3 lat doświadczenia we wsparciu oraz utrzymaniu oprogramowaniaznajomości dobrych praktyk ITILznajomości SQLznajomości REST APIznajomości Linuxmile widziane:znajomość rozwiązań e-commerceznajomość SAP Commerceznajomość rozwiązań chmurowychznajomość JIRAznajomość Confluenceznajomość bazy danych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu mieszkaniowymi projektami inwestycyjnymi ? Potrafisz doskonale kierować projektami oraz monitorować budżet? Jeśli tak, aplikuj już teraz!oferujemymożliwość koordynowania ciekawego projektu inwestycyjnego w centrum Poznaniawysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji kontraktuwspółpracę z profesjonalnym zespołemelastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)pracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznania (możliowść pracy w systemie hybrydowym)zadaniakoordynacja procesu projektowania inwestycji, współpraca z biurem architektonicznym w ww. zakresiekontrola procesu uzyskiwania wszelkich niezbędnych dokumentów w procesie inwestycyjnymkoordynacja spraw w zakresie przyłączy sieci, mediówkontakt z odpowiednimi urzędami, władzami lokalnymi, prawnikami, inżynierami, itp.tworzenie raportów dotyczących działki inwestycyjnejwspółpraca z działem wykonawczym w zakresie realizacji inwestycjinadzór nad biurem architektonicznym oraz projektantami branżowymi na prowadzonych projektachwspółpraca z innymi działami zaangażowanymi w przygotowanie oraz realizację procesu inwestycyjnegowspółtworzenie i realizowanie ustalonego budżetu, a w tym przygotowywanie, negocjowanie oraz nadzór nad realizacją umów z wykonawcami, a także wycena prac budowlanychwspółpraca z działem sprzedaży i marketinguoczekujemydoświadczenia w samodzielnym przygotowaniu, prowadzeniu i koordynowaniu inwestycji nieruchomościwykształcenia wyższego – preferowane kierunki: inżynieria budowlana, architekturaznajomości procesu uzyskiwania pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych oraz innych wymaganych uzgodnień/decyzjiwiedzy technicznej umożliwiającej kontrolę nad poprawnością wykonania projektów budowlanych, planów zagospodarowania terenuumiejętność odczytywania Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz innych tego typu dokumentówznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnymdużej samodzielności i odpowiedzialnościumiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych oraz wyciągania wniosków, tworzenia zbiorów informacji oraz ich analizyznajomości pakietów MS Office, mile widziana znajomość AutoCADumiejętności pracy w zespolegotowość do pracy w biurze oraz na terenie koordynowanych inwestycjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu mieszkaniowymi projektami inwestycyjnymi ? Potrafisz doskonale kierować projektami oraz monitorować budżet? Jeśli tak, aplikuj już teraz!oferujemymożliwość koordynowania ciekawego projektu inwestycyjnego w centrum Poznaniawysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji kontraktuwspółpracę z profesjonalnym zespołemelastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)pracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznania (możliowść pracy w systemie hybrydowym)zadaniakoordynacja procesu projektowania inwestycji, współpraca z biurem architektonicznym w ww. zakresiekontrola procesu uzyskiwania wszelkich niezbędnych dokumentów w procesie inwestycyjnymkoordynacja spraw w zakresie przyłączy sieci, mediówkontakt z odpowiednimi urzędami, władzami lokalnymi, prawnikami, inżynierami, itp.tworzenie raportów dotyczących działki inwestycyjnejwspółpraca z działem wykonawczym w zakresie realizacji inwestycjinadzór nad biurem architektonicznym oraz projektantami branżowymi na prowadzonych projektachwspółpraca z innymi działami zaangażowanymi w przygotowanie oraz realizację procesu inwestycyjnegowspółtworzenie i realizowanie ustalonego budżetu, a w tym przygotowywanie, negocjowanie oraz nadzór nad realizacją umów z wykonawcami, a także wycena prac budowlanychwspółpraca z działem sprzedaży i marketinguoczekujemydoświadczenia w samodzielnym przygotowaniu, prowadzeniu i koordynowaniu inwestycji nieruchomościwykształcenia wyższego – preferowane kierunki: inżynieria budowlana, architekturaznajomości procesu uzyskiwania pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych oraz innych wymaganych uzgodnień/decyzjiwiedzy technicznej umożliwiającej kontrolę nad poprawnością wykonania projektów budowlanych, planów zagospodarowania terenuumiejętność odczytywania Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego oraz innych tego typu dokumentówznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnymdużej samodzielności i odpowiedzialnościumiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych oraz wyciągania wniosków, tworzenia zbiorów informacji oraz ich analizyznajomości pakietów MS Office, mile widziana znajomość AutoCADumiejętności pracy w zespolegotowość do pracy w biurze oraz na terenie koordynowanych inwestycjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • środa wielkopolska, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy stałej, która pozwoli Ci na rozwój osobisty?Zależy Ci na zdobywaniu doświadczenia oraz kompetencji przy okazji awansu zawodowego?Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat insirującej oferty - przeczytaj poniżej.oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmąpracę w rozwijającej się firmieatrakcyjne wynagrodzenie + dodatek premiowymożliwość awansu i rozwoju kompetencjizadaniaproste prace manualne przy wytwarzaniu produktukontrola wytworzonego produktudbanie o porządek na stanowisku pracyoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie IV-brygadowymzaangażowania i chęci do poszerzania wiedzyZadzwoń i dowiedz się szczegółów! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy stałej, która pozwoli Ci na rozwój osobisty?Zależy Ci na zdobywaniu doświadczenia oraz kompetencji przy okazji awansu zawodowego?Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat insirującej oferty - przeczytaj poniżej.oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmąpracę w rozwijającej się firmieatrakcyjne wynagrodzenie + dodatek premiowymożliwość awansu i rozwoju kompetencjizadaniaproste prace manualne przy wytwarzaniu produktukontrola wytworzonego produktudbanie o porządek na stanowisku pracyoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie IV-brygadowymzaangażowania i chęci do poszerzania wiedzyZadzwoń i dowiedz się szczegółów! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś świeżo upieczonym absolwentem lub studentem zaocznym kierunków technicznych?Szukasz pracy która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i pomoże w rozwoju kariery zawodowej?Język angielski do dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak nie zastanawiaj się i aplikuj już teraz!Do dużej skandynawskiej firmy, lidera w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu szukamy kandydatów na stanowisko production support engineerNie zastanawiaj się , pozwól że pomożemy Ci w starcie w Twoją karierę zawodową.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię miesięczną pełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową dofinansowanie do integracji działowychzadaniaopracowanie instrukcji stanowiskowych/montażowych mapowanie procesu produkcyjnegonadzór nad kanbanemintrastat- tłumaczeniaprzygotowywanie dokumentacji dla produkcjirozwój procesów produkcyjnych zgodnie z potrzebami biznesu i rozwoju firmywprowadzanie prostych zmian  inżynieryjnychoczekujemywykształcenie min średnie techniczne/mechanicznemin półroczne doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność czytania rysunku technicznegoznajomość języka angielskiego- warunek koniecznyznajomość pakietu office- przede wszystkim Excelznajomość systemów ERPpodstawowa znajomość systemów CADAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś świeżo upieczonym absolwentem lub studentem zaocznym kierunków technicznych?Szukasz pracy która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i pomoże w rozwoju kariery zawodowej?Język angielski do dla Ciebie "pestka"?Jeśli tak nie zastanawiaj się i aplikuj już teraz!Do dużej skandynawskiej firmy, lidera w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu szukamy kandydatów na stanowisko production support engineerNie zastanawiaj się , pozwól że pomożemy Ci w starcie w Twoją karierę zawodową.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię miesięczną pełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową dofinansowanie do integracji działowychzadaniaopracowanie instrukcji stanowiskowych/montażowych mapowanie procesu produkcyjnegonadzór nad kanbanemintrastat- tłumaczeniaprzygotowywanie dokumentacji dla produkcjirozwój procesów produkcyjnych zgodnie z potrzebami biznesu i rozwoju firmywprowadzanie prostych zmian  inżynieryjnychoczekujemywykształcenie min średnie techniczne/mechanicznemin półroczne doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność czytania rysunku technicznegoznajomość języka angielskiego- warunek koniecznyznajomość pakietu office- przede wszystkim Excelznajomość systemów ERPpodstawowa znajomość systemów CADAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stałego zatrudnienia wraz z możliwością rozwoju?Cenisz sobie spokój, równowagę oraz czas prywatny?Trafiłeś idealnie - zapoznaj się z ofertą i rozpocznij pracę w stabilnej firmie!Firma Domo Engineering Plastics Polandoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa bezpośrednio z firmą)pracę w stabilnej firmieatrakcyjne wynagrodzenie 4200 zł brutto. Podwyżka wynagrodzenia po zakończonym szkoleniu (ok 3 m-cy)możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy wewnętrzne i szkoleniastabilną pracępakiet medycznyzakładowy fundusz świadczeń socjalnychdofinansowanie do posiłkówzadaniaobsługa maszyn produkcyjnychnadzorowanie procesu produkcyjnegooczekujemywykształcenia zawodowego technicznegomile widziane doświadczenie na produkcjichęci do pracydyspozycyjność do pracy w systemie trzymianowym, 4-brygadowymAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stałego zatrudnienia wraz z możliwością rozwoju?Cenisz sobie spokój, równowagę oraz czas prywatny?Trafiłeś idealnie - zapoznaj się z ofertą i rozpocznij pracę w stabilnej firmie!Firma Domo Engineering Plastics Polandoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa bezpośrednio z firmą)pracę w stabilnej firmieatrakcyjne wynagrodzenie 4200 zł brutto. Podwyżka wynagrodzenia po zakończonym szkoleniu (ok 3 m-cy)możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy wewnętrzne i szkoleniastabilną pracępakiet medycznyzakładowy fundusz świadczeń socjalnychdofinansowanie do posiłkówzadaniaobsługa maszyn produkcyjnychnadzorowanie procesu produkcyjnegooczekujemywykształcenia zawodowego technicznegomile widziane doświadczenie na produkcjichęci do pracydyspozycyjność do pracy w systemie trzymianowym, 4-brygadowymAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie z zakresu adytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie z zakresu adytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • biskupice podgórne, dolnośląskie
      • praca stała
      • PLN4,400 - PLN6,200 miesięcznie
      • randstad polska
      Szukasz pracy na stałe i posiadasz wykształcenie techniczne? Nie musisz mieć doświadczenia, liczą się dla nas Twoje umiejętności i wykształcenie.PRACA STAŁA jako technik utrzymania ruchu u nowoczesnego i cenionego pracodawcy czeka na Ciebie. Wyślij nam swoje zgłoszenie (bez CV), a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h. Proces rekrutacyjny przejdziesz nawet w 3 dni i szybko zaczniesz nową pracę!lokalizacja: Wrocław (Biskupice Podgórne)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z zakładem pracy)wynagrodzenie od 4700 zł do 6500 zł brutto - zależne od Twojego doświadczeniadofinansowanie do posiłków w pracydofinansowanie do nauki języków obcychbezpłatny dojazd z Wrocławia i innych miejscowości m.in.: Boguszów Gorce - Bielawa - Brzeg Dolny - Dzierżoniów - Jawor - Kamieniec Ząbkowicki - Kąty Wrocławskie - Kłodzko - Legnica - Leśnica - Niemcza - Nowa Ruda - Nysa - Pieszyce - Sobótka - Strzegom - Strzelin - Środa Śląska - Świdnica - Świebodzice - Wałbrzych - Wołów - Ząbkowice Śląskie - Ziębice.bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)za polecenie pracownika możesz otrzymać nawet do 3000 zł!zadaniaprzegląd oraz naprawa maszynutrzymanie maszyn w produkcji ciągłejprowadzenie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia o profilu technicznym (elektryk,mechanik,mechatronik,elektromonter itp.)gotowości do pracy w systemie 4-brygadowym ((2 dni pracy 7-19, 2 dni pracy 19-7, 4 dni wolne)podstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy na stałe i posiadasz wykształcenie techniczne? Nie musisz mieć doświadczenia, liczą się dla nas Twoje umiejętności i wykształcenie.PRACA STAŁA jako technik utrzymania ruchu u nowoczesnego i cenionego pracodawcy czeka na Ciebie. Wyślij nam swoje zgłoszenie (bez CV), a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h. Proces rekrutacyjny przejdziesz nawet w 3 dni i szybko zaczniesz nową pracę!lokalizacja: Wrocław (Biskupice Podgórne)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z zakładem pracy)wynagrodzenie od 4700 zł do 6500 zł brutto - zależne od Twojego doświadczeniadofinansowanie do posiłków w pracydofinansowanie do nauki języków obcychbezpłatny dojazd z Wrocławia i innych miejscowości m.in.: Boguszów Gorce - Bielawa - Brzeg Dolny - Dzierżoniów - Jawor - Kamieniec Ząbkowicki - Kąty Wrocławskie - Kłodzko - Legnica - Leśnica - Niemcza - Nowa Ruda - Nysa - Pieszyce - Sobótka - Strzegom - Strzelin - Środa Śląska - Świdnica - Świebodzice - Wałbrzych - Wołów - Ząbkowice Śląskie - Ziębice.bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)za polecenie pracownika możesz otrzymać nawet do 3000 zł!zadaniaprzegląd oraz naprawa maszynutrzymanie maszyn w produkcji ciągłejprowadzenie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia o profilu technicznym (elektryk,mechanik,mechatronik,elektromonter itp.)gotowości do pracy w systemie 4-brygadowym ((2 dni pracy 7-19, 2 dni pracy 19-7, 4 dni wolne)podstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Functional Lead.Jeśli masz 5 lat doświadczenia w SAP Supply Chain w obszrze Extended Warehouse Management (EWM) oraz brałeś/aś udział w co najmniej 2 wdrożeniach SAP EWM i potrafisz konsekwentnie realizować cele w zakresie dostaw, kosztów i czasu przy zachowaniu wysokiej jakości pracy - Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu)pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniaopracowywanie strategii oraz rozwiązań, które mogą obejmować wiele modułów SAP i innych - tak aby jak najefektywniej zaspokoić potrzeby biznesowekoordynowanie wraz z  Business Process Ownerem (BPO) analizy wymagań biznesowych i procesów z nią związanychdefiniowanie i przekładanie wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne w jasny sposób, który jest zrozumiały dla biznesu, konsultantów IT i kierownictwakonfiguracja SAP w zakresie EWM i integracji między modułami (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End- to-Endzarządzanie małymi i średnimi projektami w zakresie swojej specjalizacjipromowanie i utrzymywanie postawy chętnej do współpracy, zorientowanej na zespół, nastawionej na klienta w ramach zespołu i pomiędzy działamizapewnienie, że codzienne wsparcie operacyjne systemu jest zgodne z umowami SLA (Service Level Agreements) z OPCO.oczekujemybardzo dobra znojomości języka angielskiego - poziom C1gotowość do wyjazdów słuzbowych w wymiarze 30-50% czasu pracydoświadczenie w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjne irealizacja projektówumiejętności w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPwiedza z zakresu: Transportation Management (TM), Production Planning (PP) and Material Management (MM) oraz SPRO EWMwymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)doświadczenie z Agile jest dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość SAP WM (WarehouseWarehouse Management) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Functional Lead.Jeśli masz 5 lat doświadczenia w SAP Supply Chain w obszrze Extended Warehouse Management (EWM) oraz brałeś/aś udział w co najmniej 2 wdrożeniach SAP EWM i potrafisz konsekwentnie realizować cele w zakresie dostaw, kosztów i czasu przy zachowaniu wysokiej jakości pracy - Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu)pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniaopracowywanie strategii oraz rozwiązań, które mogą obejmować wiele modułów SAP i innych - tak aby jak najefektywniej zaspokoić potrzeby biznesowekoordynowanie wraz z  Business Process Ownerem (BPO) analizy wymagań biznesowych i procesów z nią związanychdefiniowanie i przekładanie wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne w jasny sposób, który jest zrozumiały dla biznesu, konsultantów IT i kierownictwakonfiguracja SAP w zakresie EWM i integracji między modułami (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End- to-Endzarządzanie małymi i średnimi projektami w zakresie swojej specjalizacjipromowanie i utrzymywanie postawy chętnej do współpracy, zorientowanej na zespół, nastawionej na klienta w ramach zespołu i pomiędzy działamizapewnienie, że codzienne wsparcie operacyjne systemu jest zgodne z umowami SLA (Service Level Agreements) z OPCO.oczekujemybardzo dobra znojomości języka angielskiego - poziom C1gotowość do wyjazdów słuzbowych w wymiarze 30-50% czasu pracydoświadczenie w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjne irealizacja projektówumiejętności w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPwiedza z zakresu: Transportation Management (TM), Production Planning (PP) and Material Management (MM) oraz SPRO EWMwymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)doświadczenie z Agile jest dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość SAP WM (WarehouseWarehouse Management) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • biskupice podgórne, dolnośląskie
      • praca stała
      • PLN3,900 - PLN4,500 0
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy na stałe u nowoczesnego i cenionego pracodawcy? Nie musisz mieć doświadczenia! Aplikuj bez CV, zacznij nową pracę i ciesz się benefitami takimi jak: bezpłatny transport, dofinansowanie do posiłków, prywatna opieka zdrowotna i wiele innych. lokalizacja: Wrocław (Biskupice Podgórne)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę stałą ( umowa zawarta bezpośrednio z pracodawcą)atrakcyjne wynagrodzenie aż 3900 zł bruttopremia uznaniowa nawet do 600 zł bruttopakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, platforma benefitowa, akcje świąteczne)program rekomendacji pracowników 3000 zł bruttodofinansowanie do posiłków (obiad dwudaniowy 5 zł dla Pracownika)darmowy dojazd z ok 130 miejscowości Dolnego Śląska i opolszczyzny lub dofinansowanie w kwocie 60 zł do biletu miesięcznegozadaniaobsługa linii produkcyjnejobsługa komputera i paneli dotykowychwykonywanie prostych czynności konserwacyjnychoczekujemyumiesz obsługiwać komputer - podstawowa znajomośćjesteś gotów/gotowa do pracy w systemie 4-brygadowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy na stałe u nowoczesnego i cenionego pracodawcy? Nie musisz mieć doświadczenia! Aplikuj bez CV, zacznij nową pracę i ciesz się benefitami takimi jak: bezpłatny transport, dofinansowanie do posiłków, prywatna opieka zdrowotna i wiele innych. lokalizacja: Wrocław (Biskupice Podgórne)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę stałą ( umowa zawarta bezpośrednio z pracodawcą)atrakcyjne wynagrodzenie aż 3900 zł bruttopremia uznaniowa nawet do 600 zł bruttopakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, platforma benefitowa, akcje świąteczne)program rekomendacji pracowników 3000 zł bruttodofinansowanie do posiłków (obiad dwudaniowy 5 zł dla Pracownika)darmowy dojazd z ok 130 miejscowości Dolnego Śląska i opolszczyzny lub dofinansowanie w kwocie 60 zł do biletu miesięcznegozadaniaobsługa linii produkcyjnejobsługa komputera i paneli dotykowychwykonywanie prostych czynności konserwacyjnychoczekujemyumiesz obsługiwać komputer - podstawowa znajomośćjesteś gotów/gotowa do pracy w systemie 4-brygadowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Duża międzynardowa grupa kapitałowa otwiera się na Lublin!Jest to szansa na rozwój zawodowy, nowe możliwości i perspektywa zdobycia cennego doświadczenia u światowego lidera!Poszukujemy komunikatywnych i otwartych na nowe dośwadczenia osób z językiem francuskim, brak doświadczenia nie stanowi problemu -  oferowane szkolenie pomoże Ci wejść w nowe obowiązki.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie, że działania windykacyjne spełniają wymagania firmy poprzez maksymalizację windykacji, redukcję zadłużenia oraz zbieranie wysokiej jakości informacji o sporze przy jednoczesnym utrzymywaniu profesjonalnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz partnerami.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w wielokulturowym i zróżnicowanym środowisku, w którym pracują pracownicy z ponad 30 krajówduże możliwości rozwoju wewnątrz organizacjiszkolenia podnoszące wiedzę, stały dostęp do platformy ułatwiającej proces adaptacyjny w firmiebogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, która pomoże Ci zachować równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnymmożliwość pracy zdalnej zadaniaosiąganie dziennych, tygodniowych i miesięcznych celów zgodnie z przydziałem, poprzez zarządzanie i zbieranie długów w ramach księgi ARodpowiedzialność za pobieranie wszystkich dochodów przydzielonych w imieniu agencjiudział w prognozowaniu i planowaniu środków pieniężnych, jeśli jest to wymaganeuczestnictwo w raportowaniu na koniec miesiącanadzorowanie dokładnego i terminowego raportowania zapytań klientów za pośrednictwem GetPAIDodpowiedzialność za zapewnienie przestrzegania standardów relacji w zakresie kontroli kredytowejzarządzanie integralnością notatek i dokumentacji uzupełniającej dotyczącej zapytań od klientówzapewnienie, że codziennie otrzymywana gotówka jest przydzielana dokładnie poprzez zabezpieczenie odpowiednich dokumentów od klientówpomoc w realizacji wszelkich projektów ad hoc zgodnie z poleceniami Inspektora ds. windykacji oczekujemyznajomości języka francuskiego na poziomie min. B2umiejętności pracy pod presją czasuwysokiej organizacji i umiejętności ustalania priorytetówdoskonałych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych umiejętności pracy w programie Exceldoświadczenie w SAP i GetPaid będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Duża międzynardowa grupa kapitałowa otwiera się na Lublin!Jest to szansa na rozwój zawodowy, nowe możliwości i perspektywa zdobycia cennego doświadczenia u światowego lidera!Poszukujemy komunikatywnych i otwartych na nowe dośwadczenia osób z językiem francuskim, brak doświadczenia nie stanowi problemu -  oferowane szkolenie pomoże Ci wejść w nowe obowiązki.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie, że działania windykacyjne spełniają wymagania firmy poprzez maksymalizację windykacji, redukcję zadłużenia oraz zbieranie wysokiej jakości informacji o sporze przy jednoczesnym utrzymywaniu profesjonalnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz partnerami.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w wielokulturowym i zróżnicowanym środowisku, w którym pracują pracownicy z ponad 30 krajówduże możliwości rozwoju wewnątrz organizacjiszkolenia podnoszące wiedzę, stały dostęp do platformy ułatwiającej proces adaptacyjny w firmiebogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, która pomoże Ci zachować równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnymmożliwość pracy zdalnej zadaniaosiąganie dziennych, tygodniowych i miesięcznych celów zgodnie z przydziałem, poprzez zarządzanie i zbieranie długów w ramach księgi ARodpowiedzialność za pobieranie wszystkich dochodów przydzielonych w imieniu agencjiudział w prognozowaniu i planowaniu środków pieniężnych, jeśli jest to wymaganeuczestnictwo w raportowaniu na koniec miesiącanadzorowanie dokładnego i terminowego raportowania zapytań klientów za pośrednictwem GetPAIDodpowiedzialność za zapewnienie przestrzegania standardów relacji w zakresie kontroli kredytowejzarządzanie integralnością notatek i dokumentacji uzupełniającej dotyczącej zapytań od klientówzapewnienie, że codziennie otrzymywana gotówka jest przydzielana dokładnie poprzez zabezpieczenie odpowiednich dokumentów od klientówpomoc w realizacji wszelkich projektów ad hoc zgodnie z poleceniami Inspektora ds. windykacji oczekujemyznajomości języka francuskiego na poziomie min. B2umiejętności pracy pod presją czasuwysokiej organizacji i umiejętności ustalania priorytetówdoskonałych umiejętności komunikacyjnych i analitycznych umiejętności pracy w programie Exceldoświadczenie w SAP i GetPaid będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dąbrówka, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz zmienić pracę? Nie masz doświadczenia? Nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy! Czeka na Ciebie praca od poniedziałku do piątku. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę od styczniaSatysfakcjonujące wynagrodzenie,Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 z możliwością pracy w systemie dwuzmianowymDodatkowe benefity:pakiet medyczny możliwość nauki języka angielskiegoubezpieczenie grupowedarmowa kawa, herbata, owocezadaniaproste prace produkcyjnemontaż prostych elementów do filtrów i zmiękczaczy wody oczekujemyChęci do pracy na dłużej (warunek konieczny)zaangażowaniaumiejętności pracy w zepoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zmienić pracę? Nie masz doświadczenia? Nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy! Czeka na Ciebie praca od poniedziałku do piątku. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę od styczniaSatysfakcjonujące wynagrodzenie,Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 z możliwością pracy w systemie dwuzmianowymDodatkowe benefity:pakiet medyczny możliwość nauki języka angielskiegoubezpieczenie grupowedarmowa kawa, herbata, owocezadaniaproste prace produkcyjnemontaż prostych elementów do filtrów i zmiękczaczy wody oczekujemyChęci do pracy na dłużej (warunek konieczny)zaangażowaniaumiejętności pracy w zepoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku pracy? Kontakt w języku francuskim nie sprawia Ci problemów,  masz doświadczenie w pracy administracyjnej z danymi? Jesli tak, ta praca jest dla Ciebie! oferujemySamodzielność na stanowiskuMożliwość rozwoju w pracy z językiem francuskim (bliska współpraca z osoabmi francuskojęzycznymi)Praca w międzynarodowym środowiskuElstyczne godziny pracyWdrożenie w obowiązkiMożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaTworzenie i wysyłanie umów do klientów i konsultantów Uczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji w celu wsparcia dalszego rozwoju firmy Obsługuj zapytań i potrzeb klientówZarządzanie obiegiem dokumentacji  Pilnowanie terminowości u dostawców i klientówPrzygotowywanie raportów (wewnętrznych i zewnętrznych) Aktualizacja i synchronizacja danych w CRM Zapewnienie poprawnych danych do fakturowania w umowach systemowych Tworzenie, dostosowanie i aktualizacja szablonu umów zgodnie z umowami ramowymi z klientami Zarządzanie umowami archiwalnymiWsparcie konsultantów w raportowaniu czasu pracyoczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychZaawansowana zjamość języka francuskiegoJęzk angielski na poziomie średniozaawansowanym Wysoka dyscyplina w pracy z danymi Wysokie wyczucie szczegółów i przegląd Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku pracy? Kontakt w języku francuskim nie sprawia Ci problemów,  masz doświadczenie w pracy administracyjnej z danymi? Jesli tak, ta praca jest dla Ciebie! oferujemySamodzielność na stanowiskuMożliwość rozwoju w pracy z językiem francuskim (bliska współpraca z osoabmi francuskojęzycznymi)Praca w międzynarodowym środowiskuElstyczne godziny pracyWdrożenie w obowiązkiMożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaTworzenie i wysyłanie umów do klientów i konsultantów Uczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji w celu wsparcia dalszego rozwoju firmy Obsługuj zapytań i potrzeb klientówZarządzanie obiegiem dokumentacji  Pilnowanie terminowości u dostawców i klientówPrzygotowywanie raportów (wewnętrznych i zewnętrznych) Aktualizacja i synchronizacja danych w CRM Zapewnienie poprawnych danych do fakturowania w umowach systemowych Tworzenie, dostosowanie i aktualizacja szablonu umów zgodnie z umowami ramowymi z klientami Zarządzanie umowami archiwalnymiWsparcie konsultantów w raportowaniu czasu pracyoczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychZaawansowana zjamość języka francuskiegoJęzk angielski na poziomie średniozaawansowanym Wysoka dyscyplina w pracy z danymi Wysokie wyczucie szczegółów i przegląd Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • brodnica, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do firmy z branży Automotive w Brodnicy szukamy process quality engineera. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze jakości oraz posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim to może być to dla Ciebie idealne miejsce do dalszego rozwoju!oferujemystabilność pracy w renomowanej firmieróznorodność zadańbogaty pakiet socjalnykartę MultiSportszkolenie wewnętrzne oraz zewnętrznezadanianadzór nad jakością produkcji seryjnejwprowadzanie udoskonaleń zapobiegających awariomanaliza procesu produkcjimonitorowanie przestrzegania planów kontroli i ocena zgodności produktuprowadzenie analizy zakłóceń, diagnozowanie obszarów ryzyka  i wprowadzanie rozwiązań zapobiegawczych analiza reklamacji, kontakt z klientem oraz koordynacja działań korygujących i zapobiegawczychpropagowanie świadomości roli jakości w produkcjiopracowywanie i przygotowywanie szkoleń dla pracownikówoczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia zawodowego związanego z działem jakości - mile widziane w branży Automotivemile widziana znajomość i doświadczenie w narzędziach jakościowych takich, jak control plan oraz FMEAznajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie minimum B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do firmy z branży Automotive w Brodnicy szukamy process quality engineera. Jeżeli masz doświadczenie w obszarze jakości oraz posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim to może być to dla Ciebie idealne miejsce do dalszego rozwoju!oferujemystabilność pracy w renomowanej firmieróznorodność zadańbogaty pakiet socjalnykartę MultiSportszkolenie wewnętrzne oraz zewnętrznezadanianadzór nad jakością produkcji seryjnejwprowadzanie udoskonaleń zapobiegających awariomanaliza procesu produkcjimonitorowanie przestrzegania planów kontroli i ocena zgodności produktuprowadzenie analizy zakłóceń, diagnozowanie obszarów ryzyka  i wprowadzanie rozwiązań zapobiegawczych analiza reklamacji, kontakt z klientem oraz koordynacja działań korygujących i zapobiegawczychpropagowanie świadomości roli jakości w produkcjiopracowywanie i przygotowywanie szkoleń dla pracownikówoczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia zawodowego związanego z działem jakości - mile widziane w branży Automotivemile widziana znajomość i doświadczenie w narzędziach jakościowych takich, jak control plan oraz FMEAznajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie minimum B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • PLN5,500 - PLN6,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Poszukiwani specjaliści dla lidera branzy poligraficznej w naszym regionie! Liczba miejsc ograniczona!oferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmyatrakcyjne wynagrodzenia od 5500 do 6600zł bruttowysokie premiemożliwość dodatkowych szkoleń i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, darmowe napoje i przekąski, pożyczki zakladowe)lokalizacja: Park Przemysłowyzadaniaobsługa maszyn:drukarskiejsztancującejkaszerującej lubklejącejustawienia i przezbrajanie maszynywykoywanie i nadzór nad pracami konserwacyjnymioczekujemydoświadczenia w obsłudze maszyn w branży poligraficznejwykształcenia min. zawodowegogotowości do pracy w systemie zmianowym (3x12h, 3xwolne)podstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukiwani specjaliści dla lidera branzy poligraficznej w naszym regionie! Liczba miejsc ograniczona!oferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmyatrakcyjne wynagrodzenia od 5500 do 6600zł bruttowysokie premiemożliwość dodatkowych szkoleń i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, darmowe napoje i przekąski, pożyczki zakladowe)lokalizacja: Park Przemysłowyzadaniaobsługa maszyn:drukarskiejsztancującejkaszerującej lubklejącejustawienia i przezbrajanie maszynywykoywanie i nadzór nad pracami konserwacyjnymioczekujemydoświadczenia w obsłudze maszyn w branży poligraficznejwykształcenia min. zawodowegogotowości do pracy w systemie zmianowym (3x12h, 3xwolne)podstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz rozmawiać z ludźmi i kreatywnie podchodzić do zadań? Chcesz nauczyć się rekrutacj, bądź masz w niej pierwsze doświadczenia? Idealnie trafiłeś/łaś!Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji. Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze w Centrum Warszawy (bliskie okolice WKD Śródmieście), możliwość pracy w systemie home office,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj ->https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaanaliza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,rekrutacja i selekcja kandydatów,realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników,praca w systemie SAP,realizacja celów KPI w obszarze rekrutacji.oczekujemyłatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz swoboda w prowadzenia rozmów telefonicznych,doświadczenie w pracy z klientem,dociekliwość i umiejętność wyszukiwania kluczowych informacji,bardzo dobra organizacja pracy,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji - mile wdzianerozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz rozmawiać z ludźmi i kreatywnie podchodzić do zadań? Chcesz nauczyć się rekrutacj, bądź masz w niej pierwsze doświadczenia? Idealnie trafiłeś/łaś!Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji. Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze w Centrum Warszawy (bliskie okolice WKD Śródmieście), możliwość pracy w systemie home office,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj ->https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaanaliza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów,rekrutacja i selekcja kandydatów,realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników,praca w systemie SAP,realizacja celów KPI w obszarze rekrutacji.oczekujemyłatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz swoboda w prowadzenia rozmów telefonicznych,doświadczenie w pracy z klientem,dociekliwość i umiejętność wyszukiwania kluczowych informacji,bardzo dobra organizacja pracy,odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji - mile wdzianerozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      For well known banking brand we are looking for a candidatate for the position : DevOps Engineer LAN WIFILocation : WARSAW/ KATOWICE We are looking for team player with passion and experiance to  work  in local network networks area. oferujemystable employment conditions - contract of employmentproffesional development - training bugdetannual bonus,subsidy English lessons,Gift Cards,private Medical Care, MultiSport card with 50% co-financing,participation in international projects,  zadania50% maintenance, 50% developmenttasks include takig care of  local network in Polish location and remote support other european localisations ( Netherlands & Romania) oczekujemyknowledge in the area of ​​LAN / WANknowledge and experience in routing and switching protocols in high -availability environment, (CICSO Technologies)knowledge and experience in firewall technologies, Nice to have: Terraform, Ansible, Azure DevOps Automation,  
      For well known banking brand we are looking for a candidatate for the position : DevOps Engineer LAN WIFILocation : WARSAW/ KATOWICE We are looking for team player with passion and experiance to  work  in local network networks area. oferujemystable employment conditions - contract of employmentproffesional development - training bugdetannual bonus,subsidy English lessons,Gift Cards,private Medical Care, MultiSport card with 50% co-financing,participation in international projects,  zadania50% maintenance, 50% developmenttasks include takig care of  local network in Polish location and remote support other european localisations ( Netherlands & Romania) oczekujemyknowledge in the area of ​​LAN / WANknowledge and experience in routing and switching protocols in high -availability environment, (CICSO Technologies)knowledge and experience in firewall technologies, Nice to have: Terraform, Ansible, Azure DevOps Automation,  
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Service Lead Consultant.Jeśli masz 3 lata doświadczenia w SAP Supply Chain w zakresie wsparcia Extended Warehouse Management (EWM) oraz pierwsze doświadczenie w roli koordynatora zespołu ta rola jest dla Ciebie! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu) pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniazapewnienie wsparcia informatycznego dla usługi EWM (L2), czyli rozwiązywanie incydentów / zgłoszeń serwisowych (RFC) na całym świecie w ramach uzgodnionych umów SLA (Service Level Agreements)realizacja suppotu End to End, czyli (Customizing / unit tests / UAT (User Acceptance tests)/ production / aftercarepraca nad Global RFCs: oszacowanie kosztów / korzyści, wspieranie projektowania rozwiązań,optymalizacja rozwiązań w oparciu o wymagania biznesowezarządzanie zespołem wsparcia EWM (konsultanci inshore / offshore)monitorowanie / raportowanie KPI usług EWMzapewnienie, że procesy operacyjne i procedury są udokumentowaneoczekujemykonfiguracji SAP EWM i integracji modułów krzyżowych (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End to Endintegracji z takimi usługami jak: (FIORI / WCS (Warehouse Control system, terminals, printers, RFID)doświadczenia w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPumiejetności pracy z biznesem w zrozumieniu i dostarczaniu usprawnień procesówdoświadczenia w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjnewymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Service Lead Consultant.Jeśli masz 3 lata doświadczenia w SAP Supply Chain w zakresie wsparcia Extended Warehouse Management (EWM) oraz pierwsze doświadczenie w roli koordynatora zespołu ta rola jest dla Ciebie! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu) pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniazapewnienie wsparcia informatycznego dla usługi EWM (L2), czyli rozwiązywanie incydentów / zgłoszeń serwisowych (RFC) na całym świecie w ramach uzgodnionych umów SLA (Service Level Agreements)realizacja suppotu End to End, czyli (Customizing / unit tests / UAT (User Acceptance tests)/ production / aftercarepraca nad Global RFCs: oszacowanie kosztów / korzyści, wspieranie projektowania rozwiązań,optymalizacja rozwiązań w oparciu o wymagania biznesowezarządzanie zespołem wsparcia EWM (konsultanci inshore / offshore)monitorowanie / raportowanie KPI usług EWMzapewnienie, że procesy operacyjne i procedury są udokumentowaneoczekujemykonfiguracji SAP EWM i integracji modułów krzyżowych (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End to Endintegracji z takimi usługami jak: (FIORI / WCS (Warehouse Control system, terminals, printers, RFID)doświadczenia w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPumiejetności pracy z biznesem w zrozumieniu i dostarczaniu usprawnień procesówdoświadczenia w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjnewymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accounting outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accounting outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zależy Ci na zdobywaniu doświadczenia lub je posiadasz i oczekujesz stabilnej pracy?Mamy ofertę skrojoną na Twoje potrzeby!oferujemyumowa o pracę podpisywania bezpośrednio z firmąmożliwość rozwoju osobistego oraz finansowegoatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowyszkolenie wprowadzającezadaniaprosta obsługa maszyn produkcyjnychdbanie o porządek na stanowisku pracyoczekujemyksiążeczki sanepid (lub chęci do jej wyrobienia)chęci do pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zależy Ci na zdobywaniu doświadczenia lub je posiadasz i oczekujesz stabilnej pracy?Mamy ofertę skrojoną na Twoje potrzeby!oferujemyumowa o pracę podpisywania bezpośrednio z firmąmożliwość rozwoju osobistego oraz finansowegoatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowyszkolenie wprowadzającezadaniaprosta obsługa maszyn produkcyjnychdbanie o porządek na stanowisku pracyoczekujemyksiążeczki sanepid (lub chęci do jej wyrobienia)chęci do pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej z Lublina odpowiedniej osoby na stanowisko Głównej/go Księgowej/go - Starszego Specjalisty ds. Podatków.Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze rachunkowości/księgowości nie czekaj- Aplikuj!oferujemyświadczenia finansowe przelewane na karty przedpłacone SODEXOkarty Multisportprywatną opiekę medycznąkarty podarunkowe dla dzieci pracownikówdofinansowanie do aktywności sportowych i z obszaru kulturydofinansowanie kursów, studiów i nauki języków obcychowocowe środyprogram poleceń pracowniczychzadaniazarządzanie działem księgowości i współpraca z innymi działami lokalnie i w Grupiezapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, standardami MSSF/MSR, przepisami prawa podatkowego oraz wytycznymi z Grupykompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych w ramach pakietu skonsolidowanegozapewnienie poprawności i terminowości sprawozdawczości statutowej, podatkowej i prawnej (obowiązek raportowania do US, NBP, GUS, inne)monitorowanie zmian w krajowym prawie podatkowym oraz informowanie i koordynowanie zmian do Grupyreprezentacja Spółki przed krajowymi oraz korporacyjnymi jednostkami kontroli finansowo - podatkowejweryfikacja dokumentacji księgowej i umów pod względem rozliczeń bilanowych ipodatkowychbezpośrednia współpraca z Dyrektorem Finansowyminne zadania wynikające z audytu procesów wewnętrznychoczekujemywykształcenia wyższego ekonomicznego (Finanse i Rachunkowość lub pokrewne)minimum 3-5-letniego doświadczenia w obszarze rachunkowości/ księgowości w branży produkcyjnejdoświadczenia w kierowaniu i motywowaniu zespołuzaawansowanej znajomość języka angielskiego (minimum B2)zaawansowanej znajomści programu Excel i PowerPointzdolności analitycznych i matematycznych, biegłej znajomości finansów, i zrozumienia ekonomii oraz mechanizmów rynkowychcertyfikat Biegłego Rewidenta / Doradcy Podatkowego będzie dodatkowym atutemumiejętności szerszej analizy procesów biznesowychdoskonałych zdolności komunikacji i przekazywania informacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej z Lublina odpowiedniej osoby na stanowisko Głównej/go Księgowej/go - Starszego Specjalisty ds. Podatków.Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze rachunkowości/księgowości nie czekaj- Aplikuj!oferujemyświadczenia finansowe przelewane na karty przedpłacone SODEXOkarty Multisportprywatną opiekę medycznąkarty podarunkowe dla dzieci pracownikówdofinansowanie do aktywności sportowych i z obszaru kulturydofinansowanie kursów, studiów i nauki języków obcychowocowe środyprogram poleceń pracowniczychzadaniazarządzanie działem księgowości i współpraca z innymi działami lokalnie i w Grupiezapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, standardami MSSF/MSR, przepisami prawa podatkowego oraz wytycznymi z Grupykompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych w ramach pakietu skonsolidowanegozapewnienie poprawności i terminowości sprawozdawczości statutowej, podatkowej i prawnej (obowiązek raportowania do US, NBP, GUS, inne)monitorowanie zmian w krajowym prawie podatkowym oraz informowanie i koordynowanie zmian do Grupyreprezentacja Spółki przed krajowymi oraz korporacyjnymi jednostkami kontroli finansowo - podatkowejweryfikacja dokumentacji księgowej i umów pod względem rozliczeń bilanowych ipodatkowychbezpośrednia współpraca z Dyrektorem Finansowyminne zadania wynikające z audytu procesów wewnętrznychoczekujemywykształcenia wyższego ekonomicznego (Finanse i Rachunkowość lub pokrewne)minimum 3-5-letniego doświadczenia w obszarze rachunkowości/ księgowości w branży produkcyjnejdoświadczenia w kierowaniu i motywowaniu zespołuzaawansowanej znajomość języka angielskiego (minimum B2)zaawansowanej znajomści programu Excel i PowerPointzdolności analitycznych i matematycznych, biegłej znajomości finansów, i zrozumienia ekonomii oraz mechanizmów rynkowychcertyfikat Biegłego Rewidenta / Doradcy Podatkowego będzie dodatkowym atutemumiejętności szerszej analizy procesów biznesowychdoskonałych zdolności komunikacji i przekazywania informacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaworzyna śląska, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obróbce metali a programowanie maszyn CNC to Twoja specjalność? Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Aplikuj już dziś lub zadzwoń po więcej szczegółów.Dla naszego klienta z Jaworzyny Śląskiej poszukujemy specjalisty w obróbce CNC - frezera lub tokarza. Lokalizacja: Jaworzyna Śląskaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od 4000 na rękępracę na 1 zmianę od 6.00-14.00 lub 7.00-15.00umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcywolne weekendyzatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzadaniarealizacja produkcji na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznejustawianie parametrów i nadzorowanie pracy maszynkontrola jakości wykonanego produktuoczekujemywykształcenie min. zawodowe (najlepiej mechaniczne)doświadczenie na podobnym stanowisku (tokarz, frezer)bardzo dobra znajomość rysunku technicznegoumiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymiznajomość programowania maszyn CNC – Fanucumiejętność obsługi frezarek Mori Seikiprogramowanie w Edgecam mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obróbce metali a programowanie maszyn CNC to Twoja specjalność? Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Aplikuj już dziś lub zadzwoń po więcej szczegółów.Dla naszego klienta z Jaworzyny Śląskiej poszukujemy specjalisty w obróbce CNC - frezera lub tokarza. Lokalizacja: Jaworzyna Śląskaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od 4000 na rękępracę na 1 zmianę od 6.00-14.00 lub 7.00-15.00umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcywolne weekendyzatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzadaniarealizacja produkcji na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznejustawianie parametrów i nadzorowanie pracy maszynkontrola jakości wykonanego produktuoczekujemywykształcenie min. zawodowe (najlepiej mechaniczne)doświadczenie na podobnym stanowisku (tokarz, frezer)bardzo dobra znajomość rysunku technicznegoumiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymiznajomość programowania maszyn CNC – Fanucumiejętność obsługi frezarek Mori Seikiprogramowanie w Edgecam mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • zedelgem, zagranica
      • praca stała
      • €16.91 - €17.49 za godzinę
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie jako monter na stanowiskach produkcyjnych, swobodni posługujesz się językiem angielskim i poszukujesz pracy za granicą- mamy ofertę dla Ciebie! Możemy zaproponować udział w rekrutacji do firmy zajmującej się produkcją maszyn rolniczych i dłuższą współpracę w jej strukturach!oferujemypracę w Belgii w miejscowości Zedelgempracę w systemie jednozmianowym na pełen etat- 40h tygodniowozatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmy- pierwsza umowa zawierana jest na okres 12 miesięcymożliwa dłuższa współpraca z firmą- wymagana nauka języka holenderskiegostawkę godzinową w wysokości 16.91e/h brutto (po przepracowanym miesiącu wynagrodzenie wzrasta do 17.61e/h brutto, po sześciu miesiącach do 17.49e/h brutto)dofinansowanie do posiłków,zakwaterowanie oddalone do 6km od miejsca wykonywania pracy- pierwszy miesiąc jest opłacony przez pracodawcęzadaniaFirma produkuje maszyny rolnicze trzech typów: kombajny zbożowe, rozdrabniacze i belownice. Oddział w Zedelgem dostarcza klientom gotowe maszyny bądź pojazdy, rekrutacja dotyczy stanowiska montera którego obowiązki to m.in:praca na linii montażowej- odpowiedzialność za dany odcinek (montaż danego elementu lub elementów maszyny lub pojazu)bieżąca kontrola jakości i przestrzeganie instrukcji stanowiskowychdbanie o montowane elementy i narzędziapraca zespołowawspółpraca z pozostałymi działamistosowanie się do zasad bezpieczeństwa i jakości pracyutrzymywanie porządku na stanowisku pracyoczekujemydoświadczenia na stanowisku montera, mile widziane doświadczenie w branży automotive, produkcji ciężarówek, pociągów, maszyn budowlanych lub rolniczychdobrej znajomości języka angielskiegogotowości nauki języka holenderskiego (umożliwia to podjęcie pracy na stałe)komunikatywności i umiejętności pracy zespołowejmile widziane referencje polecającedokładności i elastyczności w podejmowanych obowiązkach (praca na różnych stanowiskach)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie jako monter na stanowiskach produkcyjnych, swobodni posługujesz się językiem angielskim i poszukujesz pracy za granicą- mamy ofertę dla Ciebie! Możemy zaproponować udział w rekrutacji do firmy zajmującej się produkcją maszyn rolniczych i dłuższą współpracę w jej strukturach!oferujemypracę w Belgii w miejscowości Zedelgempracę w systemie jednozmianowym na pełen etat- 40h tygodniowozatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmy- pierwsza umowa zawierana jest na okres 12 miesięcymożliwa dłuższa współpraca z firmą- wymagana nauka języka holenderskiegostawkę godzinową w wysokości 16.91e/h brutto (po przepracowanym miesiącu wynagrodzenie wzrasta do 17.61e/h brutto, po sześciu miesiącach do 17.49e/h brutto)dofinansowanie do posiłków,zakwaterowanie oddalone do 6km od miejsca wykonywania pracy- pierwszy miesiąc jest opłacony przez pracodawcęzadaniaFirma produkuje maszyny rolnicze trzech typów: kombajny zbożowe, rozdrabniacze i belownice. Oddział w Zedelgem dostarcza klientom gotowe maszyny bądź pojazdy, rekrutacja dotyczy stanowiska montera którego obowiązki to m.in:praca na linii montażowej- odpowiedzialność za dany odcinek (montaż danego elementu lub elementów maszyny lub pojazu)bieżąca kontrola jakości i przestrzeganie instrukcji stanowiskowychdbanie o montowane elementy i narzędziapraca zespołowawspółpraca z pozostałymi działamistosowanie się do zasad bezpieczeństwa i jakości pracyutrzymywanie porządku na stanowisku pracyoczekujemydoświadczenia na stanowisku montera, mile widziane doświadczenie w branży automotive, produkcji ciężarówek, pociągów, maszyn budowlanych lub rolniczychdobrej znajomości języka angielskiegogotowości nauki języka holenderskiego (umożliwia to podjęcie pracy na stałe)komunikatywności i umiejętności pracy zespołowejmile widziane referencje polecającedokładności i elastyczności w podejmowanych obowiązkach (praca na różnych stanowiskach)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie pracę na nowym dziale produkcyjnymzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY w bardzo atrakcyjnej cenie ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieżyzadanianakładanie i odbiór kaset z filtramiprace manualne - prucie papierosów, segregacja produktów tytoniowych kontrola jakości na każdym etapie produkcjipomoc w obsłudze maszyn proste prace porządkowe oczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnej dokładności i skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie pracę na nowym dziale produkcyjnymzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY w bardzo atrakcyjnej cenie ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieżyzadanianakładanie i odbiór kaset z filtramiprace manualne - prucie papierosów, segregacja produktów tytoniowych kontrola jakości na każdym etapie produkcjipomoc w obsłudze maszyn proste prace porządkowe oczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnej dokładności i skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • siemianowice śląskie, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w naprawie i serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwych, chciałbyś kontynuować swoją karierę jako elektromechanik? Aplikuj już dziś lub wyślis SMSo treści "elektromechanik" pod numer 6o3-3o6-6o4, a oddzwonimy! :) oferujemyzatrudnienie w opaciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klientaatrakcyjne wynagodzeniepremie miesięcznemożwliość pracy w godzinach nadliczbowych pracę na jedną zmianęszkolenia doszkalającemożliwość podjęcia pracy od zarazzadaniadiagnostyka urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzeń transportowych naprawa urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzen transportowych oczekujemydoświadczenia min. 5 lat w serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwychumiejętności diagnozy i naprawy instalacji elektrycznychumiejetności obsługi komputera posiadania prawa jazdy kat.Bznajomość języka angielskiego - mile widziana znajomość programów branżowych - mile widzina - możliwość przyuczenia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w naprawie i serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwych, chciałbyś kontynuować swoją karierę jako elektromechanik? Aplikuj już dziś lub wyślis SMSo treści "elektromechanik" pod numer 6o3-3o6-6o4, a oddzwonimy! :) oferujemyzatrudnienie w opaciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klientaatrakcyjne wynagodzeniepremie miesięcznemożwliość pracy w godzinach nadliczbowych pracę na jedną zmianęszkolenia doszkalającemożliwość podjęcia pracy od zarazzadaniadiagnostyka urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzeń transportowych naprawa urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzen transportowych oczekujemydoświadczenia min. 5 lat w serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwychumiejętności diagnozy i naprawy instalacji elektrycznychumiejetności obsługi komputera posiadania prawa jazdy kat.Bznajomość języka angielskiego - mile widziana znajomość programów branżowych - mile widzina - możliwość przyuczenia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • racibórz, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilngo zatrudniena? Chcesz się rozwijać pracując na nowoczesnej linii produkacyjnej?  Mamy ofertę idealną dla Ciebie!Aplikuj już dziś! Lub ślij sms o treści "Racibórz" na numer 607*306*604, na pewno oddzwonimy! :) oferujemyumowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmyatrakcyjne wynagrodzenie prywatną opiekę medycznągrupowe ubezpieczeniakartę multisportbezpłatne posiłkibony sodexopaczki na święta wsparcie specjalistówtrzynasta wypłata w listopadziezadaniaprzygotowanie maszyn i opakowań do produkcjiobsługa linii produkcyjnejprzygotowanie surowców i środków pomocniczych do produkcji kontrola jakości transport surowcówoczekujemywykształcenie techniczne lub zawodowe min. 6 miesięcy doświaczenia na produkcji dyspozycyjność do pracy 3-zmianowej  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilngo zatrudniena? Chcesz się rozwijać pracując na nowoczesnej linii produkacyjnej?  Mamy ofertę idealną dla Ciebie!Aplikuj już dziś! Lub ślij sms o treści "Racibórz" na numer 607*306*604, na pewno oddzwonimy! :) oferujemyumowę o pracę bezpośrednio w strukturach firmyatrakcyjne wynagrodzenie prywatną opiekę medycznągrupowe ubezpieczeniakartę multisportbezpłatne posiłkibony sodexopaczki na święta wsparcie specjalistówtrzynasta wypłata w listopadziezadaniaprzygotowanie maszyn i opakowań do produkcjiobsługa linii produkcyjnejprzygotowanie surowców i środków pomocniczych do produkcji kontrola jakości transport surowcówoczekujemywykształcenie techniczne lub zawodowe min. 6 miesięcy doświaczenia na produkcji dyspozycyjność do pracy 3-zmianowej  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli szukasz nowych możliwości, chcesz być częścią budowania nowego centrum usług wspólnych, zaaplikuj!Obecnie dla naszego klienta szukamy rekrutera.oferujemystabilne zatrudnienie na umowie o pracę na 1 rok z perspektywą przedłużeniaatrakcyjne wynagrodzeniepremie rocznepracę z biuraopieka medycznastanowisko z dużym poziomem samodzielnościmożliwość bycia częścią budowanego centrum usług wspólnychzadaniarealizacja rekrutacji na różnorodne stanowiska do centrum usług współnychwspółpraca z hiring managerami zlokalizowanymi w krajach europejskichaktywne poszukiwania kandydatów (sourcing)przeprowadzanie rozmów telefonicznych, a następnie spotkań razem z hiring manageramimarket research, raportowanie, prace administracyjnewspółpraca z HR managerwspółpraca z działek kadrowo-płacowym i wspacie przy onboarding pracownikówoczekujemydoświadczenia w zakresie rekrutacji zdobyte w agencji rekrutacyjnej lub firmie ssc bardzo dobra znajomość języka angielskiegoumiejętność współpracy z hiring manageramiznajomość technik sourcingu kandydatówumiejętność wielozadaniowej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz nowych możliwości, chcesz być częścią budowania nowego centrum usług wspólnych, zaaplikuj!Obecnie dla naszego klienta szukamy rekrutera.oferujemystabilne zatrudnienie na umowie o pracę na 1 rok z perspektywą przedłużeniaatrakcyjne wynagrodzeniepremie rocznepracę z biuraopieka medycznastanowisko z dużym poziomem samodzielnościmożliwość bycia częścią budowanego centrum usług wspólnychzadaniarealizacja rekrutacji na różnorodne stanowiska do centrum usług współnychwspółpraca z hiring managerami zlokalizowanymi w krajach europejskichaktywne poszukiwania kandydatów (sourcing)przeprowadzanie rozmów telefonicznych, a następnie spotkań razem z hiring manageramimarket research, raportowanie, prace administracyjnewspółpraca z HR managerwspółpraca z działek kadrowo-płacowym i wspacie przy onboarding pracownikówoczekujemydoświadczenia w zakresie rekrutacji zdobyte w agencji rekrutacyjnej lub firmie ssc bardzo dobra znajomość języka angielskiegoumiejętność współpracy z hiring manageramiznajomość technik sourcingu kandydatówumiejętność wielozadaniowej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 629 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.