Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba znalezionych dla Ciebie ofert pracy: 585 - Strona 4

    filtr2
    wyczyść wszystko
    strona 4
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze controllingu i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe, zaaplikuj już dziś.oferujemystabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej firmie produkcyjnejbogaty pakiet benefitówatrakcyjne warunki pracyzadaniasporządzanie rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, w cyklach miesięcznychanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itpwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych na wewnętrzne potrzeby firmy ocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonegowspieranie firmy w kształtowaniu polityki obniżania kosztówudział w przygotowywaniu prognoz przychodów, kosztów i rachunku wyników wdrażanie i doskonalenie narzędzi kalkulacyjnych i analitycznych wykorzystywanych do celów controllingowych.nieustanne polepszanie ekonomiki procesów produkcyjnychinicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmywspółodpowiedzialność za poziom wskaźników określających pracę w dziale, w tym za koszty generowane w obszarze działurozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych.współpraca z Biurem Rachunkowym oraz Biegłym Rewidentem w czynnościach zakończenia roku i sporządzaniu bilansu.raportowanie odchyleń płatności i należnościprowadzenie i koordynacja zamknięcia rokuwspółpraca z Audytorami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracjiminimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze controllingubardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i / lub aplikacji bazodanowychznajomość zagadnień księgowych, prawnych, podatkowychbardzo dobra organizacja pracy-umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiegoznajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Officerzetelność, odpowiedzialność, terminowośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze controllingu i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe, zaaplikuj już dziś.oferujemystabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej firmie produkcyjnejbogaty pakiet benefitówatrakcyjne warunki pracyzadaniasporządzanie rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, w cyklach miesięcznychanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itpwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych na wewnętrzne potrzeby firmy ocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonegowspieranie firmy w kształtowaniu polityki obniżania kosztówudział w przygotowywaniu prognoz przychodów, kosztów i rachunku wyników wdrażanie i doskonalenie narzędzi kalkulacyjnych i analitycznych wykorzystywanych do celów controllingowych.nieustanne polepszanie ekonomiki procesów produkcyjnychinicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmywspółodpowiedzialność za poziom wskaźników określających pracę w dziale, w tym za koszty generowane w obszarze działurozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych.współpraca z Biurem Rachunkowym oraz Biegłym Rewidentem w czynnościach zakończenia roku i sporządzaniu bilansu.raportowanie odchyleń płatności i należnościprowadzenie i koordynacja zamknięcia rokuwspółpraca z Audytorami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracjiminimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze controllingubardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i / lub aplikacji bazodanowychznajomość zagadnień księgowych, prawnych, podatkowychbardzo dobra organizacja pracy-umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiegoznajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Officerzetelność, odpowiedzialność, terminowośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bieruń, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy?Dla naszego Klienta z Bierunia, poszukujemy osób do pracy w branży spożywczej.Nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu - Czekamy na Ciebie!Szukasz nowej pracy? Zacznij pracę na produkcji w stabilnej branży! Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Bezpieczne warunki pracy, transport pracowniczy i cotygodniowa paczka produktów klienta. Aplikuj o pracę!Wyślij do nas SMS o treści copacking na numer podany po prawej stronie pod przyciskiem Zadzwoń/SMS, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach! Lub wyślij do nas zgłoszenie przez formularz. Lokalizacja: Bieruńoferujemysuper stawkę, wynagrodzenie nawet do 3850 zł brutto / miesięczniecotygodniowe paczki bonusowe w postaci produktów klienta: serki, jogurty i produkty mleczneumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS)transport pracowniczy z wielu miejscowości (min. Oświęcim, Tychy, Mysłowice, Lędziny, Imielin, Jaworzno)program Poleceń Pracowniczych - zyskaj aż do 1200 zł za poleconą osobę spełniającą warunki programupakiet opieki medycznej Medicover oraz kartę sportową zadaniakontrola jakościukładanie wyrobu na paletyprzygotowywanie produktu pod akcje marketingoweoczekujemyksiążeczki do celów sanitarno - epidemiologicznych lub chęci jej wyrobieniadyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym, również w weekendymotywacji i chęci do pracy na dłuższy okres czasu  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy?Dla naszego Klienta z Bierunia, poszukujemy osób do pracy w branży spożywczej.Nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu - Czekamy na Ciebie!Szukasz nowej pracy? Zacznij pracę na produkcji w stabilnej branży! Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Bezpieczne warunki pracy, transport pracowniczy i cotygodniowa paczka produktów klienta. Aplikuj o pracę!Wyślij do nas SMS o treści copacking na numer podany po prawej stronie pod przyciskiem Zadzwoń/SMS, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach! Lub wyślij do nas zgłoszenie przez formularz. Lokalizacja: Bieruńoferujemysuper stawkę, wynagrodzenie nawet do 3850 zł brutto / miesięczniecotygodniowe paczki bonusowe w postaci produktów klienta: serki, jogurty i produkty mleczneumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS)transport pracowniczy z wielu miejscowości (min. Oświęcim, Tychy, Mysłowice, Lędziny, Imielin, Jaworzno)program Poleceń Pracowniczych - zyskaj aż do 1200 zł za poleconą osobę spełniającą warunki programupakiet opieki medycznej Medicover oraz kartę sportową zadaniakontrola jakościukładanie wyrobu na paletyprzygotowywanie produktu pod akcje marketingoweoczekujemyksiążeczki do celów sanitarno - epidemiologicznych lub chęci jej wyrobieniadyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym, również w weekendymotywacji i chęci do pracy na dłuższy okres czasu  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą dokładną? Zwracasz uwagę na szczegóły, a jednocześnie masz zmysł techniczny? Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osób na stanowisko ustawiacz maszyn i urządzeń. Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniawymiana narzędzi i ustawianie parametrów maszyny,utrzymanie właściwego stanu technicznego maszyn i urządzeń - usuwanie drobnych usterek i awarii,realizacja zaplanowanych zleceń produkcyjnych,koordynacja pracowników.oczekujemydoświadczenia w pracy na produkcji na podobnym stanowisku (mechanik lub ustawiacz),chęci i zaangażowania do pracy,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym,podstawowej znajomości rysunku technicznego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dokładną? Zwracasz uwagę na szczegóły, a jednocześnie masz zmysł techniczny? Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osób na stanowisko ustawiacz maszyn i urządzeń. Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniawymiana narzędzi i ustawianie parametrów maszyny,utrzymanie właściwego stanu technicznego maszyn i urządzeń - usuwanie drobnych usterek i awarii,realizacja zaplanowanych zleceń produkcyjnych,koordynacja pracowników.oczekujemydoświadczenia w pracy na produkcji na podobnym stanowisku (mechanik lub ustawiacz),chęci i zaangażowania do pracy,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym,podstawowej znajomości rysunku technicznego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych ze znajomością języka angielskiego oraz niemieckiego/francuskiego/włoskiego/szwedzkiego.Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentówwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka niemieckiego/szwedzkiego/włoskiego/francuskiego na poziomie A2mile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych ze znajomością języka angielskiego oraz niemieckiego/francuskiego/włoskiego/szwedzkiego.Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentówwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka niemieckiego/szwedzkiego/włoskiego/francuskiego na poziomie A2mile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca pełna kolorów? TAK! To jest możliwe! Mamy pracę, która tętni kolorami!Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osoby na stanowisko drukarz.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniaobsługa maszyn drukujących w technologii offsetowej,monitorowanie procesu druku i dbałość o jego jakość,utrzymanie sprawności technicznej urządzeń,dbanie o porządek wkoło miejsca pracy.oczekujemyzdolności manualnych,znajomości technik offsetu,doświadczenia w pracy na produkcji,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca pełna kolorów? TAK! To jest możliwe! Mamy pracę, która tętni kolorami!Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osoby na stanowisko drukarz.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniaobsługa maszyn drukujących w technologii offsetowej,monitorowanie procesu druku i dbałość o jego jakość,utrzymanie sprawności technicznej urządzeń,dbanie o porządek wkoło miejsca pracy.oczekujemyzdolności manualnych,znajomości technik offsetu,doświadczenia w pracy na produkcji,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe mżliwości zwodowe w międzynarodowej firmie prdukcyjnej!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniazarządzenie zespołem pracownikówkoordynowanie procesów produkcjianaliza wskaźników produkcyjnychcodzienny nadzór nad bieżącą dokumentacją technicznąścisła współpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata)znajomość narzędzi Lean oraz narzędzi jakościowychznajomość języka angielskiego na poziomie B2 (mile widziana)gotowość do pracy w systemie zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe mżliwości zwodowe w międzynarodowej firmie prdukcyjnej!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniazarządzenie zespołem pracownikówkoordynowanie procesów produkcjianaliza wskaźników produkcyjnychcodzienny nadzór nad bieżącą dokumentacją technicznąścisła współpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata)znajomość narzędzi Lean oraz narzędzi jakościowychznajomość języka angielskiego na poziomie B2 (mile widziana)gotowość do pracy w systemie zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracy    zadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowaniewykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracy    zadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowaniewykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      masz doświadczenie w jako Tax expert, Tax specialist i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku? biegle posługujesz się językiem angielskim? zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę,system premiowy,samochód służbowy do użytku prywatnego,kartę multisport,ubezpieczenie na życie,dopłaty obiadowe,opiekę medyczną,wsparcie dla rodziców,elastyczny czas pracy,dodatkowe dni wolne,home office,świeże owoce.zadanianadzór nad obliczaniem i deklarowaniem podatku akcyzowego,opiniowanie dokumentacji finansowej (umowy, porozumienia, instrukcje handlowe itp.) poszczególnych działów dla zachowania ichzgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi,terminowe rozpoznawanie zmian prawa podatkowego i wprowadzanie ich do stosowania,sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych w zakresie podatku CIT, VAT, podatku transportowego oraz innych podatków lokalnych,obsługiwanie kontroli (audytu) prowadzonej przez US, UKS, UC oraz doradców podatkowych, w tym w zakresie cen transferowych,bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami doradztwa podatkowego w zakresie implementacji przepisów prawa,projektowanie, wykonywanie i ocena efektywności kontroli wewnętrznych w obszarze podatków, zgodnie z wytycznymi grupy.oczekujemywyższego wykształcenia, preferowane kierunki – podatki, ekonomia, finanse, prawo oraz pokrewne,posiadania uprawnień doradcy podatkowego,co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,biełgego posługiwania się językiem angielskim oraz pakietem MS Office,wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, identyfikowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań,doskonałej organizacji swojego czasu pracy i ustalania priorytetów,bycia osobą komunikatywną, otwartą na współpracę w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      masz doświadczenie w jako Tax expert, Tax specialist i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku? biegle posługujesz się językiem angielskim? zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę,system premiowy,samochód służbowy do użytku prywatnego,kartę multisport,ubezpieczenie na życie,dopłaty obiadowe,opiekę medyczną,wsparcie dla rodziców,elastyczny czas pracy,dodatkowe dni wolne,home office,świeże owoce.zadanianadzór nad obliczaniem i deklarowaniem podatku akcyzowego,opiniowanie dokumentacji finansowej (umowy, porozumienia, instrukcje handlowe itp.) poszczególnych działów dla zachowania ichzgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi,terminowe rozpoznawanie zmian prawa podatkowego i wprowadzanie ich do stosowania,sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych w zakresie podatku CIT, VAT, podatku transportowego oraz innych podatków lokalnych,obsługiwanie kontroli (audytu) prowadzonej przez US, UKS, UC oraz doradców podatkowych, w tym w zakresie cen transferowych,bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami doradztwa podatkowego w zakresie implementacji przepisów prawa,projektowanie, wykonywanie i ocena efektywności kontroli wewnętrznych w obszarze podatków, zgodnie z wytycznymi grupy.oczekujemywyższego wykształcenia, preferowane kierunki – podatki, ekonomia, finanse, prawo oraz pokrewne,posiadania uprawnień doradcy podatkowego,co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,biełgego posługiwania się językiem angielskim oraz pakietem MS Office,wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, identyfikowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań,doskonałej organizacji swojego czasu pracy i ustalania priorytetów,bycia osobą komunikatywną, otwartą na współpracę w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty sportowejdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty sportowejdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty Multisportdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty Multisportdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej szukamy kandydatów na stanowisko IT service quality analyst.Jeśli masz doświadczenia w działaniach z zakresu jakości w operacjach IT  to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemypracę w międzynarodowej organizacjiprzyjazną atmosferę pracymożliwość pracy w 100% zdalnieszkolenia i rozwój umiejętności zawodowych oraz dostęp do najnowszych technologiipakiet świadczeń między innymi: opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, kartę sportową, dofinansowanie do posiłków, etczadaniaanalizowanie i raportowanie wskaźników KPInadzorowanie rozmów telefonicznych nowych pracowników i obsługi zgłoszeńnadzorowanie pracy zespołu i raportowanie obserwacjidbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rejestrów szkoleń dla ISO9001dbanie o odpowiednie dokumentowanie nowych produktów i przeszkolenie z nich pozostałych członków zespołurozwijanie procesu przepływów i macierzy odpowiedzialnościidentyfikacja problemów związanych z jakością do kierownictwa oraz prowadzenie działań korekcyjnychzarządzanie wymaganiami dotyczącymi przeglądu, zatwierdzania i śledzenie dokumentacji jakościowejprzeprowadzanie analizy przyczyn awarii źródłowych (RCFA) w przypadku problemów zgłoszonych przez klientów za pomocą programów typu CSM czy NSS PMrozpatrywanie skarg klientów dotyczących operacji ISMwspółpracowanie z dostawcami zewnętrznymioczekujemymin. 3 lata doświadczenia w operacjach ITdoświadczenia w pracy z klientemwiedzy z zakresu działań administracyjnychkomunikatywności, umiejętności rozwiązywania problemówwyjazdy służbowe (raz na jakiś czas)Mile widziane:doświadczenie w zarządzaniu operacjami jakościdoświadczenie w operacjach IT i OTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej szukamy kandydatów na stanowisko IT service quality analyst.Jeśli masz doświadczenia w działaniach z zakresu jakości w operacjach IT  to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemypracę w międzynarodowej organizacjiprzyjazną atmosferę pracymożliwość pracy w 100% zdalnieszkolenia i rozwój umiejętności zawodowych oraz dostęp do najnowszych technologiipakiet świadczeń między innymi: opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, kartę sportową, dofinansowanie do posiłków, etczadaniaanalizowanie i raportowanie wskaźników KPInadzorowanie rozmów telefonicznych nowych pracowników i obsługi zgłoszeńnadzorowanie pracy zespołu i raportowanie obserwacjidbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rejestrów szkoleń dla ISO9001dbanie o odpowiednie dokumentowanie nowych produktów i przeszkolenie z nich pozostałych członków zespołurozwijanie procesu przepływów i macierzy odpowiedzialnościidentyfikacja problemów związanych z jakością do kierownictwa oraz prowadzenie działań korekcyjnychzarządzanie wymaganiami dotyczącymi przeglądu, zatwierdzania i śledzenie dokumentacji jakościowejprzeprowadzanie analizy przyczyn awarii źródłowych (RCFA) w przypadku problemów zgłoszonych przez klientów za pomocą programów typu CSM czy NSS PMrozpatrywanie skarg klientów dotyczących operacji ISMwspółpracowanie z dostawcami zewnętrznymioczekujemymin. 3 lata doświadczenia w operacjach ITdoświadczenia w pracy z klientemwiedzy z zakresu działań administracyjnychkomunikatywności, umiejętności rozwiązywania problemówwyjazdy służbowe (raz na jakiś czas)Mile widziane:doświadczenie w zarządzaniu operacjami jakościdoświadczenie w operacjach IT i OTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you have experience in the field of adopting and experience in fluent English?Do you care about employment in an international environment and attractive salary?Are you accurate and punctual? Do you like dynamic work and are not afraid of challenges?Your answer is YES? Be sure to check out the offer of key customer keys - the leader in the logistics industry.oferujemy• permanent employment contract• very attractive salary• efficient recruitment process• immediate employment with a leader in the logistics industry• detailed implementation process• full-time work from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pm• opportunity to developzadania• hazard assessment, risk assessment and development of a risk management strategy• ensuring a high level of compliance with internal and external standards and regulations• auditing and reporting• improving processes and proposing security solutions• control of safety instructions and loss preventionoczekujemy• fluency in english• experience in auditing and reporting• professional experience in uniformed services is welcome• compliance with the rules of the workplace• knowledge of the supply chainAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you have experience in the field of adopting and experience in fluent English?Do you care about employment in an international environment and attractive salary?Are you accurate and punctual? Do you like dynamic work and are not afraid of challenges?Your answer is YES? Be sure to check out the offer of key customer keys - the leader in the logistics industry.oferujemy• permanent employment contract• very attractive salary• efficient recruitment process• immediate employment with a leader in the logistics industry• detailed implementation process• full-time work from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pm• opportunity to developzadania• hazard assessment, risk assessment and development of a risk management strategy• ensuring a high level of compliance with internal and external standards and regulations• auditing and reporting• improving processes and proposing security solutions• control of safety instructions and loss preventionoczekujemy• fluency in english• experience in auditing and reporting• professional experience in uniformed services is welcome• compliance with the rules of the workplace• knowledge of the supply chainAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie z zakresu adytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie z zakresu adytowania i znasz biegle język angielski?Zależy Ci na stałym zatrudnieniu w międzynarodowym środowisku i atrakcyjnym wynagrodzeniu?Jesteś dokładna/y i punktualna/y? Lubisz dynamiczną pracę i nie boisz się wyzwań?Twoja odpowiedź brzmi TAK? Koniecznie zapoznaj się z ofertą naszego kluczowego Klienta - lidera branży logistycznej.oferujemyumowę o pracę stałąbardzo atrakcyjne wynagrodzeniesprawny proces rekrutacyjnyzatrudnienie od zaraz u lidera z branży logistycznejszczegółowy proces wdrożeniowypracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz.9:00-17:30możliwość rozwojuzadaniaocena zagrożeń, ocena ryzyka i opracowanie strategii zarządzania ryzykiemzapewnienie wysokiego poziomu zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi standardami i przepisamiaudytowanie oraz raportowanieusprawianie procesów i proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwakontrola instrukcji bezpieczeństwa oraz zapobiegania stratomoczekujemybiegła znajomość języka angielskiegodoświadczenie w audytowaniu oraz raportowaniumile widziane doświadczenie zawodowe w służbach mundurowychprzestrzegania zasad stanowiska pracyznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz wykształcenie techniczne? Lubisz zagadnienia związane z autmatyką/mechatroniką?  Doskonale! Oferujemy płatny staż w utrzymaniu ruchu.Prześlij nam CV, a my zajmiemy się resztą.oferujemyUmowę o pracę.premię letnią i zimową, fundusz socjalny,możliwość rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym. zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,praca w systemie zmianowymoczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,mile widziane doświadczenie w UR (praktyki,staż),język angielski będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz wykształcenie techniczne? Lubisz zagadnienia związane z autmatyką/mechatroniką?  Doskonale! Oferujemy płatny staż w utrzymaniu ruchu.Prześlij nam CV, a my zajmiemy się resztą.oferujemyUmowę o pracę.premię letnią i zimową, fundusz socjalny,możliwość rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym. zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,praca w systemie zmianowymoczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,mile widziane doświadczenie w UR (praktyki,staż),język angielski będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz dobrze płatnej pracy w Niemczech tuż przy granicy? To świetnie się składa! 1500-2000 euro netto na rękę + dodatki, umowa o pracę z firmą rozpoznawalną w całej Europie, długotrwałe zatrudnienie z możliwością awansu po ok. 6 miesiącach, zapewnione zakwaterowanie i transport służbowy, zapewniona opieka koordynatorów na miejscu. Nie musisz znać języka niemieckiego.  Nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Ciebie nauczymy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (ok. 1500-2000 euro netto miesięcznie - na rękę, wypłaty w euro) + dodatki + możliwość pracy w nadgodzinachdługotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z firmąmożliwość awansu na stanowisko montera po około 6 miesiącach zatrudnieniaregularne zjazdy do Polski.  System, 3 na 1 bądź 4 na 1.możliwość uzyskania zasiłku rodzinnego w Niemczechzakwaterowanie w Niemczech; dobre warunki, w pełni wyposażone mieszkania, blisko pracy, standardowo 2 osoby w pokoju sypialnianymbezpłatny transport służbowy (dla kierowców dodatek 100 euro)opieka koordynatorów na miejscubezpłatny sprzęt i ubiór roboczybezpłatne szkolenie przygotowujące do pracy prowadzone w Ostrzeszowie.  Szkolenie trwa 5 dni po których następuje zatrudnienie i wyjazd do pracy w Niemczech.  W trakcie szkolenia firma zapewnia bezpłatne zakwaterowanie w Ostrzeszowie + kanapki na śniadanie  możliwość podniesienia kwalifikacji (nauka języka obcego, dofinansowanie do dalszego kształcenia)zadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań systemowych typu Layher na obiektach przemysłowychpraca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościachchęć podjęcia się długotrwałej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz dobrze płatnej pracy w Niemczech tuż przy granicy? To świetnie się składa! 1500-2000 euro netto na rękę + dodatki, umowa o pracę z firmą rozpoznawalną w całej Europie, długotrwałe zatrudnienie z możliwością awansu po ok. 6 miesiącach, zapewnione zakwaterowanie i transport służbowy, zapewniona opieka koordynatorów na miejscu. Nie musisz znać języka niemieckiego.  Nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Ciebie nauczymy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (ok. 1500-2000 euro netto miesięcznie - na rękę, wypłaty w euro) + dodatki + możliwość pracy w nadgodzinachdługotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z firmąmożliwość awansu na stanowisko montera po około 6 miesiącach zatrudnieniaregularne zjazdy do Polski.  System, 3 na 1 bądź 4 na 1.możliwość uzyskania zasiłku rodzinnego w Niemczechzakwaterowanie w Niemczech; dobre warunki, w pełni wyposażone mieszkania, blisko pracy, standardowo 2 osoby w pokoju sypialnianymbezpłatny transport służbowy (dla kierowców dodatek 100 euro)opieka koordynatorów na miejscubezpłatny sprzęt i ubiór roboczybezpłatne szkolenie przygotowujące do pracy prowadzone w Ostrzeszowie.  Szkolenie trwa 5 dni po których następuje zatrudnienie i wyjazd do pracy w Niemczech.  W trakcie szkolenia firma zapewnia bezpłatne zakwaterowanie w Ostrzeszowie + kanapki na śniadanie  możliwość podniesienia kwalifikacji (nauka języka obcego, dofinansowanie do dalszego kształcenia)zadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań systemowych typu Layher na obiektach przemysłowychpraca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościachchęć podjęcia się długotrwałej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz wykształcenie techniczne? Marzysz o pracy nad innowacyjnymi projektami dla wielkich koncernów? Zgłoś się do nas!Oferujemy pracę na stanowisku automatyka w Nowej Soli.oferujemyBardzo dobre warunki pracy (nagroda stażowa, premia letnia i zimowa, fundusz socjalny),gwarancję rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,rozliczanie działań w oparciu o ustalony system informatyczny wdrożony w obszarze URM,praca w systemie zmianowym.oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,doświadczenia w uruchamianiu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,znajomości sterowników PLC.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz wykształcenie techniczne? Marzysz o pracy nad innowacyjnymi projektami dla wielkich koncernów? Zgłoś się do nas!Oferujemy pracę na stanowisku automatyka w Nowej Soli.oferujemyBardzo dobre warunki pracy (nagroda stażowa, premia letnia i zimowa, fundusz socjalny),gwarancję rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,rozliczanie działań w oparciu o ustalony system informatyczny wdrożony w obszarze URM,praca w systemie zmianowym.oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,doświadczenia w uruchamianiu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,znajomości sterowników PLC.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie na stanowisku mechatronik/automatyka i pragniesz rozwijać swoją karierę w nowoczesnym parku przemysłowym?Zgłoś się do nas!Oferujemy pracę na stanowisku mechatronika/automatyka w Nowej Soli.oferujemyUmowę o pracę,nagrodę stażową, premię letnią i zimową, fundusz socjalny,możliwość rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,praca w systemie zmianowym.oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość robotów KUKA/FANUC,mile widziana znajomość języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie na stanowisku mechatronik/automatyka i pragniesz rozwijać swoją karierę w nowoczesnym parku przemysłowym?Zgłoś się do nas!Oferujemy pracę na stanowisku mechatronika/automatyka w Nowej Soli.oferujemyUmowę o pracę,nagrodę stażową, premię letnią i zimową, fundusz socjalny,możliwość rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,praca w systemie zmianowym.oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,doświadczenie na podobnym stanowisku,znajomość robotów KUKA/FANUC,mile widziana znajomość języka angielskiego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz wykształcenie techniczne? Lubisz zagadnienia związane z autmatyką/mechatroniką?  Doskonale! Oferujemy płatny staż w utrzymaniu ruchu.Prześlij nam CV, a my zajmiemy się resztą.oferujemyUmowę o pracę.premię letnią i zimową, fundusz socjalny,możliwość rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,praca w systemie zmianowym.oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,mile widziane doświadczenie w UR (praktyki,staż),język angielski będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz wykształcenie techniczne? Lubisz zagadnienia związane z autmatyką/mechatroniką?  Doskonale! Oferujemy płatny staż w utrzymaniu ruchu.Prześlij nam CV, a my zajmiemy się resztą.oferujemyUmowę o pracę.premię letnią i zimową, fundusz socjalny,możliwość rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,praca w systemie zmianowym.oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,mile widziane doświadczenie w UR (praktyki,staż),język angielski będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz wykształcenie techniczne? Marzysz o pracy nad innowacyjnymi projektami dla wielkich koncernów? Zgłoś się do nas!Oferujemy pracę na stanowisku automatyka w Nowej Soli.oferujemyBardzo dobre warunki pracy (nagroda stażowa, premia letnia i zimowa, fundusz socjalny),gwarancję rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,rozliczanie działań w oparciu o ustalony system informatyczny wdrożony w obszarze URM,praca w systemie zmianowym,oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,doświadczenia w uruchamianiu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,znajomości sterowników PLC.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz wykształcenie techniczne? Marzysz o pracy nad innowacyjnymi projektami dla wielkich koncernów? Zgłoś się do nas!Oferujemy pracę na stanowisku automatyka w Nowej Soli.oferujemyBardzo dobre warunki pracy (nagroda stażowa, premia letnia i zimowa, fundusz socjalny),gwarancję rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu dokument PRP oraz OPR,rozliczanie działań w oparciu o ustalony system informatyczny wdrożony w obszarze URM,praca w systemie zmianowym,oczekujemyWykształcenia technicznego np.mechatronika, elektronika, automatyka,doświadczenia w uruchamianiu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,znajomości sterowników PLC.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zawsze marzyłeś o pracy automatyka? Masz już pierwsze doświadczenie, a może chcesz je dopiero zdobyć? Nie czekaj - aplikuj! oferujemyBardzo dobre warunki pracy (nagroda stażowa, premia letnia i zimowa, fundusz socjalny),gwarancję rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu o dokumenty PRP oraz OPR,rozliczanie działań w oparciu o ustalony system informatyczny wdrożony w obszarze URM.oczekujemyWykształcenia technicznego np. mechatronika, elektronika, automatyka,doświadczenia w uruchamianiu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,znajomości sterowników PLC,gotowości do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zawsze marzyłeś o pracy automatyka? Masz już pierwsze doświadczenie, a może chcesz je dopiero zdobyć? Nie czekaj - aplikuj! oferujemyBardzo dobre warunki pracy (nagroda stażowa, premia letnia i zimowa, fundusz socjalny),gwarancję rozwoju,pracę w zgranym i kreatywnym zespole,innowacyjne projekty dla międzynarodowych koncernów (BMW, Mercedes, Volkswagen, Audi, Ford itp.)kontakt z nowoczesnym parkiem maszynowym.zadaniaDiagnozowanie, naprawianie i uruchamianie systemów automatyki przemysłowej,wykonywanie optymalizacji procesów produkcyjnych,nadzór nad utrzymaniem ciągłości produkcji,prowadzenie analiz przyczyn źródłowych awarii systemów mechatronicznych maszyn, urządzeń i narzędzi w oparciu o dokumenty PRP oraz OPR,rozliczanie działań w oparciu o ustalony system informatyczny wdrożony w obszarze URM.oczekujemyWykształcenia technicznego np. mechatronika, elektronika, automatyka,doświadczenia w uruchamianiu, diagnozowaniu i naprawianiu układów automatyki przemysłowej,umiejętność czytania dokumentacji technicznej,znajomości sterowników PLC,gotowości do pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta?Chcesz wykorzystać znajomość języków obcych w pracy? To oferta dla Ciebie!Pracodawca: prężnie rozwijająca się firmaLokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska - 3 km  od Wrocławiaoferujemyzatrudnienie stałe - umowa o pracę bezpośrednio z firmąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnejszkolenia podnoszące kompetencjepakiet benefitówzadaniaobsługa mailowych i telefonicznych zapytań klientówrejestrowanie składanych zamówieńmonitorowanie stanu realizacji zamówieńfakturowanie i kontrola płatnościodpowieadanie na zgłoszenia reklamacyjneoczekujemydoświadczenia w obszarze obsługi klienta lub pokrewnymznajmości języka angielskiego na poziomie B2 - znajomość drugiego języka będzie atutemprawa jazdy kat. Bobsługi MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta?Chcesz wykorzystać znajomość języków obcych w pracy? To oferta dla Ciebie!Pracodawca: prężnie rozwijająca się firmaLokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska - 3 km  od Wrocławiaoferujemyzatrudnienie stałe - umowa o pracę bezpośrednio z firmąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnejszkolenia podnoszące kompetencjepakiet benefitówzadaniaobsługa mailowych i telefonicznych zapytań klientówrejestrowanie składanych zamówieńmonitorowanie stanu realizacji zamówieńfakturowanie i kontrola płatnościodpowieadanie na zgłoszenia reklamacyjneoczekujemydoświadczenia w obszarze obsługi klienta lub pokrewnymznajmości języka angielskiego na poziomie B2 - znajomość drugiego języka będzie atutemprawa jazdy kat. Bobsługi MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaktorów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli zdobyłeś już około 5 lat doświadczenia w księgowości, szczególnie bliski jest Ci obszar zobowiązań i chcesz się sprawdzić w nowej roli menadżerskiej w organizacji, zaaplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie i bonus rocznywsparcie Głównego/ej Księgowego/ejopieka medyczna z pakietem stomatologicznymubezpieczenie na życiedofinansowanie do karty MultiSportdofinansowanie do urlopu i szkoleńhybrydowy system pracy (możliwość pracy zdalnej 2-3 dni w tygodniu)  zadaniazarządzanie zespołem księgowym (do 5 osób): delegowanie zadań, motywowanie i coaching, monitorowanie pracy zespołuzapewnienie ciągłego doskonalenia procesów i procedur AP codzienne zarządzanie procesami operacyjnymi zgodnie ze standardami i politykami biznesowych i finansowychmonitorowanie, interpretacja i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności zespołu (KPI)wspieranie wymagań audytu wewnętrznego i zewnętrznego w odniesieniu do procesów APwspółpraca z różnymi działami w celu zwiększenia wydajności operacyjnej oczekujemyznajomości standardów rachunkowości, przepisów prawnych i podatkowych szczególnie zrozumienie procesu AP oraz wszystkich JSOX i kontroli zgodnościpraktycznej znajomość pakietu Microsoft Officedobrej znajomość biznesu, w tym znajomości przepisów i procedurumiejętności zarządzania zespołem, delegowania zadańterminowości, dokładności, zorientowania na cel Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      jeśli zdobyłeś już około 5 lat doświadczenia w księgowości, szczególnie bliski jest Ci obszar zobowiązań i chcesz się sprawdzić w nowej roli menadżerskiej w organizacji, zaaplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie i bonus rocznywsparcie Głównego/ej Księgowego/ejopieka medyczna z pakietem stomatologicznymubezpieczenie na życiedofinansowanie do karty MultiSportdofinansowanie do urlopu i szkoleńhybrydowy system pracy (możliwość pracy zdalnej 2-3 dni w tygodniu)  zadaniazarządzanie zespołem księgowym (do 5 osób): delegowanie zadań, motywowanie i coaching, monitorowanie pracy zespołuzapewnienie ciągłego doskonalenia procesów i procedur AP codzienne zarządzanie procesami operacyjnymi zgodnie ze standardami i politykami biznesowych i finansowychmonitorowanie, interpretacja i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności zespołu (KPI)wspieranie wymagań audytu wewnętrznego i zewnętrznego w odniesieniu do procesów APwspółpraca z różnymi działami w celu zwiększenia wydajności operacyjnej oczekujemyznajomości standardów rachunkowości, przepisów prawnych i podatkowych szczególnie zrozumienie procesu AP oraz wszystkich JSOX i kontroli zgodnościpraktycznej znajomość pakietu Microsoft Officedobrej znajomość biznesu, w tym znajomości przepisów i procedurumiejętności zarządzania zespołem, delegowania zadańterminowości, dokładności, zorientowania na cel Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli jesteś inżynierem i masz doświadczenie w branży Automotive zapraszamy do udziału w rekrutacjioferujemypracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnymdostęp do pełnego zakresu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychzdobycie dodatkowych uprawnieńkursy językowe z lektorem na terenie firmydofinansowanie studiów i studiów podyplomowychdofinansowanie do posiłkówprogram poleceńunikatowy bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie prawidłowego opisu procesów technologicznych realizowanych w przedsiębiorstwie przy pomocy dokumentacji technologicznej,nadzór nad poprawnością realizowanych procesów produkcyjnych na podstawie przygotowanej dokumentacjiudział w przygotowaniu do uruchomienia nowego procesu produkcyjnegoudział w projektach związanych z potencjalnym uruchomieniem nowych procesów produkcyjnychzapewnienie realizacji zadań wynikających z obowiązujących normy ISO TS 16949/IATF 16949 i ISO 14001prowadzenie dokumentacji zgodnie z normą ISO TS 16949/IATF 16949 i ISO 14001doradztwo z zakresu technologicznego podczas przygotowania ofert dla potencjalnych klientówciągła optymalizacja procesów produkcyjnychocena i wdrażanie nowych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznychpostepowanie zgodnie z procedurami, normami oraz innymi obowiązującymi w firmie regulacjami oczekujemywykształcenie wyższe techniczne (Automatyka, Robotyka)znajomość rysunku technicznegobardzo dobra obsługa komputeraobsługa programów CAD 3Dznajomość procesów technologicznychznajomość narzędzi zarzadzania jakością APQP, PPAP, MSA, SPC, FMEA, PFMEA, Control Plan, Process Flowznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymsumienność, analityczne myślenie, zaangażowanie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli jesteś inżynierem i masz doświadczenie w branży Automotive zapraszamy do udziału w rekrutacjioferujemypracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnymdostęp do pełnego zakresu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychzdobycie dodatkowych uprawnieńkursy językowe z lektorem na terenie firmydofinansowanie studiów i studiów podyplomowychdofinansowanie do posiłkówprogram poleceńunikatowy bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie prawidłowego opisu procesów technologicznych realizowanych w przedsiębiorstwie przy pomocy dokumentacji technologicznej,nadzór nad poprawnością realizowanych procesów produkcyjnych na podstawie przygotowanej dokumentacjiudział w przygotowaniu do uruchomienia nowego procesu produkcyjnegoudział w projektach związanych z potencjalnym uruchomieniem nowych procesów produkcyjnychzapewnienie realizacji zadań wynikających z obowiązujących normy ISO TS 16949/IATF 16949 i ISO 14001prowadzenie dokumentacji zgodnie z normą ISO TS 16949/IATF 16949 i ISO 14001doradztwo z zakresu technologicznego podczas przygotowania ofert dla potencjalnych klientówciągła optymalizacja procesów produkcyjnychocena i wdrażanie nowych oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznychpostepowanie zgodnie z procedurami, normami oraz innymi obowiązującymi w firmie regulacjami oczekujemywykształcenie wyższe techniczne (Automatyka, Robotyka)znajomość rysunku technicznegobardzo dobra obsługa komputeraobsługa programów CAD 3Dznajomość procesów technologicznychznajomość narzędzi zarzadzania jakością APQP, PPAP, MSA, SPC, FMEA, PFMEA, Control Plan, Process Flowznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymsumienność, analityczne myślenie, zaangażowanie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i kontakcie z klientami biznesowymi zapraszamy do aplikowaniaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowymożliwość rozwoju poziomego i pionowego oraz jasna ścieżka kariery zawodowejnarzędzia ułatwiające pracę (ATS, CRM, rozszerzone wyszukiwarki, marketingowe wsparcie rekrutacji)profesjonalne szkolenia z obszaru sprzedaży i rekrutacjibogaty pakiet świadczeń pozapłacowychelastyczny czas pracypracę w miłej atmosferzezadaniabudowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymiaktywna sprzedaż usług HRprowadzenie spotkań biznesowychprowadzenie procesów rekrutacyjnychoczekujemydoświadczenie w prowadzeniu rekrutacjidoświadczenie w kontaktach z Klientami biznesowymidoświadczenie w sprzedaży usług HRkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i kontakcie z klientami biznesowymi zapraszamy do aplikowaniaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowymożliwość rozwoju poziomego i pionowego oraz jasna ścieżka kariery zawodowejnarzędzia ułatwiające pracę (ATS, CRM, rozszerzone wyszukiwarki, marketingowe wsparcie rekrutacji)profesjonalne szkolenia z obszaru sprzedaży i rekrutacjibogaty pakiet świadczeń pozapłacowychelastyczny czas pracypracę w miłej atmosferzezadaniabudowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymiaktywna sprzedaż usług HRprowadzenie spotkań biznesowychprowadzenie procesów rekrutacyjnychoczekujemydoświadczenie w prowadzeniu rekrutacjidoświadczenie w kontaktach z Klientami biznesowymidoświadczenie w sprzedaży usług HRkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • błonie, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca na magazynie od zaraz, wszystkiego Cię nauczymy, stabilne zatrudnienie w dużej rozwijającej się firmie z perspektywami. Atrakcyjne wynagrodzenie z pakietem dodatkowych premii. Nie zwlekaj i aplikuj już dzisiajoferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie +15% premii (10% - absencyjna; 5% - wydajnościowo - uznaniowa) a 200 zł dodatku za pracę w weekendydodatkowa premi 500 zł za obecność w pracy 22.11.2021-01.12.2021 (zgodnie z grafikiem)pracę w systemie 3 zmianowym (06:30-14:30, 14:30-22:30, 22:30-06:30) - czasem pracujemy po 7 godzin, a płacimy za 8 godzin pracy :)pracę w ciepłym magazyniepaczki powitalne na rozpoczęcie pracystabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, która dba o dobre relacje między pracownikam i kierownictwemdarmowy dojazd z Płońska - po trasie Płońsk, Lasocin, Mała Wieś, Wyszogród, Sochaczew, Teresin, Błonie i Kopytów (dodatkowe przystanki między głównymi miejscowościami)zadaniakompletacja zamówień przy pomocy skanerapakowanie towaru do wysyłkizaładunki i rozładunkiprzjęcie i wydanie towaruoczekujemyzaangażowania - na pewno zostanie to docenione :)badań sanitarno-epidemiologicznychumięjętności podstawowej obsługi komputera doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca na magazynie od zaraz, wszystkiego Cię nauczymy, stabilne zatrudnienie w dużej rozwijającej się firmie z perspektywami. Atrakcyjne wynagrodzenie z pakietem dodatkowych premii. Nie zwlekaj i aplikuj już dzisiajoferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie +15% premii (10% - absencyjna; 5% - wydajnościowo - uznaniowa) a 200 zł dodatku za pracę w weekendydodatkowa premi 500 zł za obecność w pracy 22.11.2021-01.12.2021 (zgodnie z grafikiem)pracę w systemie 3 zmianowym (06:30-14:30, 14:30-22:30, 22:30-06:30) - czasem pracujemy po 7 godzin, a płacimy za 8 godzin pracy :)pracę w ciepłym magazyniepaczki powitalne na rozpoczęcie pracystabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, która dba o dobre relacje między pracownikam i kierownictwemdarmowy dojazd z Płońska - po trasie Płońsk, Lasocin, Mała Wieś, Wyszogród, Sochaczew, Teresin, Błonie i Kopytów (dodatkowe przystanki między głównymi miejscowościami)zadaniakompletacja zamówień przy pomocy skanerapakowanie towaru do wysyłkizaładunki i rozładunkiprzjęcie i wydanie towaruoczekujemyzaangażowania - na pewno zostanie to docenione :)badań sanitarno-epidemiologicznychumięjętności podstawowej obsługi komputera doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się zagadnieniami HR, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz mieć wpływ na budowanie ścieżki zawodowej innych osób? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie płatny staż, po którym masz szansę zostać z Nami na stałe. Zdobądź cenne doświadczenie zawodowe w wiodącej firmy rekrutacyjnej w Polsce i na świecie! Dzięki nam będziesz miał poczucie że twoja praca ma sens oraz przyczynisz się do kształtowania rynku pracy.oferujemyelastyczny grafik dopasowany do Twoich możliwości dogodna lokalizacja biurapakiet szkoleń wprowadzających i mentoring starszych kolegów z zespołumożliwość pozostania w strukturach firmy po odbyciu stażu - mamy jasną ścieżkę awansów bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego na platformie online)dedykowany Opiekun Wdrożenia, Twój Buddy od pierwszego dnia stażu, który pokaże i nauczy Cię zawodu Rekruterakompleksowe know-how pracy w międzynarodowej Agencji RekrutacyjnejzadaniaPrzychodząc do nas na staż będziesz miał/a okazję:wykorzystywać różne narzędzia w celu wyszukania odpowiednich kandydatówposzukiwać specjalistów z obszarów takich jak: finanse, sprzedaż i marketing, inżynieria, logistyka, administracja, zakupy, HR, IT, obsługa klienta i innenawiązywać kontakt z potencjalnymi kandydatami drogą mailową, telefonicznie oraz osobiścieprowadzić wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatamirekomendować kandydatów do dalszych etapów rekrutacjizarządzać procesem rekrutacjiprzygotowywać raporty o kandydatach w języku polskim oraz angielskimidentyfikować potencjalnych klientówuczestniczyć w rozmowach handlowych z klientamipracować na systemie ATS (baza kandydatów)oczekujemyBądź ze sobą szczery i zastanów się czy:nie potrzebujesz napisów, żeby śmiać się z żartów w anglojęzycznych sitcomach? (komunikatywna znajomość języka angielskiego jest u nas must have)masz umiejętności szukania informacji, których pozazdrościliby Ci pracownicy wywiadu?praca z klientem to dla Ciebie przyjemne doświadczenie, a nie przykry obowiązek?jesteś w stanie poświęcić na pracę min. 30 godzin w tygodniu, żeby móc czerpać w pełni z Programu Stażowego?łatwo nawiązujesz kontakty z innymi?jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony do życia i pracy?lubisz i potrafisz pracować samodzielnie? (ale bez obaw - nie rzucimy Cię na głęboką wodę!)Jesteś zainteresowany obszarem HR i chcesz rozwijać się w tym zakresie?Jesteś na tak? To nie możemy się Ciebie doczekać! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się zagadnieniami HR, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz mieć wpływ na budowanie ścieżki zawodowej innych osób? Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie płatny staż, po którym masz szansę zostać z Nami na stałe. Zdobądź cenne doświadczenie zawodowe w wiodącej firmy rekrutacyjnej w Polsce i na świecie! Dzięki nam będziesz miał poczucie że twoja praca ma sens oraz przyczynisz się do kształtowania rynku pracy.oferujemyelastyczny grafik dopasowany do Twoich możliwości dogodna lokalizacja biurapakiet szkoleń wprowadzających i mentoring starszych kolegów z zespołumożliwość pozostania w strukturach firmy po odbyciu stażu - mamy jasną ścieżkę awansów bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego na platformie online)dedykowany Opiekun Wdrożenia, Twój Buddy od pierwszego dnia stażu, który pokaże i nauczy Cię zawodu Rekruterakompleksowe know-how pracy w międzynarodowej Agencji RekrutacyjnejzadaniaPrzychodząc do nas na staż będziesz miał/a okazję:wykorzystywać różne narzędzia w celu wyszukania odpowiednich kandydatówposzukiwać specjalistów z obszarów takich jak: finanse, sprzedaż i marketing, inżynieria, logistyka, administracja, zakupy, HR, IT, obsługa klienta i innenawiązywać kontakt z potencjalnymi kandydatami drogą mailową, telefonicznie oraz osobiścieprowadzić wstępne rozmowy telefoniczne z kandydatamirekomendować kandydatów do dalszych etapów rekrutacjizarządzać procesem rekrutacjiprzygotowywać raporty o kandydatach w języku polskim oraz angielskimidentyfikować potencjalnych klientówuczestniczyć w rozmowach handlowych z klientamipracować na systemie ATS (baza kandydatów)oczekujemyBądź ze sobą szczery i zastanów się czy:nie potrzebujesz napisów, żeby śmiać się z żartów w anglojęzycznych sitcomach? (komunikatywna znajomość języka angielskiego jest u nas must have)masz umiejętności szukania informacji, których pozazdrościliby Ci pracownicy wywiadu?praca z klientem to dla Ciebie przyjemne doświadczenie, a nie przykry obowiązek?jesteś w stanie poświęcić na pracę min. 30 godzin w tygodniu, żeby móc czerpać w pełni z Programu Stażowego?łatwo nawiązujesz kontakty z innymi?jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony do życia i pracy?lubisz i potrafisz pracować samodzielnie? (ale bez obaw - nie rzucimy Cię na głęboką wodę!)Jesteś zainteresowany obszarem HR i chcesz rozwijać się w tym zakresie?Jesteś na tak? To nie możemy się Ciebie doczekać! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa wieś wrocławska, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pracuj spokojnie + rozwijaj się + zarabiaj nawet 4500 zł br. na starcie!Pracodawca: prężnie rozwijająca się firma produkcyjnaLokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska (dojazd we własnym zakresie, możliwy autobusem 907)oferujemyumowę o pracę - bezpośrednio z pracodawcą;atrakcyjne wynagrodzenie - 3800-4200 zł br. na start, w zależności od umiejętności;dodatek za pracę na drugiej zmianie - ok 400 zł brutto/mies.;premia miesięczna w wysokości 8% podstawy;pracę od poniedziałku do piątku w godz.6:00-14:00, 14:00-22:00;możliwość dodatkowego zarobku dla chętnych;bogaty pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, pracowniczy program poleceń, wczasy pod gruszą;możliwość wzrostu wynagrodzenia wraz ze zdobywaniem umiejętności.zadaniamontaż komponentów do podstawy lub obudowy urządzenia;skręcanie części urządzeń.oczekujemyznajomości prostych elektronarzędzi;doświadczenia monterskiego.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Pracuj spokojnie + rozwijaj się + zarabiaj nawet 4500 zł br. na starcie!Pracodawca: prężnie rozwijająca się firma produkcyjnaLokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska (dojazd we własnym zakresie, możliwy autobusem 907)oferujemyumowę o pracę - bezpośrednio z pracodawcą;atrakcyjne wynagrodzenie - 3800-4200 zł br. na start, w zależności od umiejętności;dodatek za pracę na drugiej zmianie - ok 400 zł brutto/mies.;premia miesięczna w wysokości 8% podstawy;pracę od poniedziałku do piątku w godz.6:00-14:00, 14:00-22:00;możliwość dodatkowego zarobku dla chętnych;bogaty pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, pracowniczy program poleceń, wczasy pod gruszą;możliwość wzrostu wynagrodzenia wraz ze zdobywaniem umiejętności.zadaniamontaż komponentów do podstawy lub obudowy urządzenia;skręcanie części urządzeń.oczekujemyznajomości prostych elektronarzędzi;doświadczenia monterskiego.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 120 z 585 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.