Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba znalezionych dla Ciebie ofert pracy: 585 - Strona 15

    filtr2
    wyczyść wszystko
    strona 15
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla Klienta z branży parkingowej poszukuję junior contract managera odpowiedzialnego za zarządzanie infrastrukturą parkingową w miastach i podległym zespołem pracowników na określonym terenie województwa pomorskiego.oferujemyszkolenie i wsparcie w trakcie wdrożeniaumowę o pracę na pełen etat (zadaniowy system pracy)wszystkie potrzebne narzędzia: samochód, telefon, laptopauto służbowe również do Twojego użytku prywatnegozadaniazarządzanie podległymi projektami zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami z Klientamizarządzanie kilkuosobowym zespołemcash managemet dbanie i kontrola przepływu finansowego z parkometrówbieżący nadzór nad właściwym funkcjonowaniem urządzeń parkingowych i infrastruktury oraz weryfikacja prawidłowego działaniawieloetapowe zarządzanie projektami wdrożeniowymirekrutacja, adaptacja i wdrażanie nowych pracowników w zakresie uzgodnionym z przełożonymkontrola procedur od ochrony danych osobowych po kontrolę przestrzegania procedur przez podwładnychkontrola obiegu dokumentacji kadrowo-finansowej w zakresie uzgodnionym z przełożonymanaliza podległych projektówaktywne poszukiwanie nowych klientów abonamentowychutrzymanie dobrych relacji i stałej komunikacji z klientamioczekujemywykształcenia minimum średniego/technicznego, mile widziane wyższemile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuzdolności do samodzielnego podejmowania decyzji i zarządzania priorytetaminastawienia na realizację celów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracysamodzielności, zaangażowania oraz uporządkowana organizacja pracywysokiego poziomu umiejętności interpersonalnychczynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do częstych podróży służbowychznajomości obsługi komputera (MS Office)mile widziana znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla Klienta z branży parkingowej poszukuję junior contract managera odpowiedzialnego za zarządzanie infrastrukturą parkingową w miastach i podległym zespołem pracowników na określonym terenie województwa pomorskiego.oferujemyszkolenie i wsparcie w trakcie wdrożeniaumowę o pracę na pełen etat (zadaniowy system pracy)wszystkie potrzebne narzędzia: samochód, telefon, laptopauto służbowe również do Twojego użytku prywatnegozadaniazarządzanie podległymi projektami zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami z Klientamizarządzanie kilkuosobowym zespołemcash managemet dbanie i kontrola przepływu finansowego z parkometrówbieżący nadzór nad właściwym funkcjonowaniem urządzeń parkingowych i infrastruktury oraz weryfikacja prawidłowego działaniawieloetapowe zarządzanie projektami wdrożeniowymirekrutacja, adaptacja i wdrażanie nowych pracowników w zakresie uzgodnionym z przełożonymkontrola procedur od ochrony danych osobowych po kontrolę przestrzegania procedur przez podwładnychkontrola obiegu dokumentacji kadrowo-finansowej w zakresie uzgodnionym z przełożonymanaliza podległych projektówaktywne poszukiwanie nowych klientów abonamentowychutrzymanie dobrych relacji i stałej komunikacji z klientamioczekujemywykształcenia minimum średniego/technicznego, mile widziane wyższemile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuzdolności do samodzielnego podejmowania decyzji i zarządzania priorytetaminastawienia na realizację celów w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracysamodzielności, zaangażowania oraz uporządkowana organizacja pracywysokiego poziomu umiejętności interpersonalnychczynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do częstych podróży służbowychznajomości obsługi komputera (MS Office)mile widziana znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nowa wieś wrocławska, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Już są! Nowe miejsca pracy dla operatorów wózków!Pracuj dla największego na świecie producenta żywności w najnowocześniejszej fabryce w Europie !lokalizacja : Nowa Wieś Wrocławska(praca z darmowym dojazdem)oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z Pracodawcą (bez pośrednictwa agencji)atrakcyjne wynagrodzenie do 5140 brutto (podstawa + dodatki)bogaty pakiet benefitów oraz świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny, wsparcie dla rodziców)premie za polecenie pracownika 1000 zł brutto (za 1 osobę)dofinansowanie do posiłków możliwość zdobycia uprawnień UDT i SEPbezpłatny transport do pracy m.in. z Wrocławia, Dzierżoniowa, Bielawy, Strzelina, Ziębic, Świdnicy, Wałbrzycha, Strzegomia, Trzebnicy.zadaniaobsługa wózka widłowego w obszarze produkcji i magazynu oczekujemydoświadczenia w obsłudze wózka widłowegodoświadczenie w pracy z systemem SAP lub podobnymchęć do pracy w systemie 12 godzinnym (2 dniówki, 2 nocki, 4 dni wolnego)mile widziane posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Już są! Nowe miejsca pracy dla operatorów wózków!Pracuj dla największego na świecie producenta żywności w najnowocześniejszej fabryce w Europie !lokalizacja : Nowa Wieś Wrocławska(praca z darmowym dojazdem)oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z Pracodawcą (bez pośrednictwa agencji)atrakcyjne wynagrodzenie do 5140 brutto (podstawa + dodatki)bogaty pakiet benefitów oraz świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny, wsparcie dla rodziców)premie za polecenie pracownika 1000 zł brutto (za 1 osobę)dofinansowanie do posiłków możliwość zdobycia uprawnień UDT i SEPbezpłatny transport do pracy m.in. z Wrocławia, Dzierżoniowa, Bielawy, Strzelina, Ziębic, Świdnicy, Wałbrzycha, Strzegomia, Trzebnicy.zadaniaobsługa wózka widłowego w obszarze produkcji i magazynu oczekujemydoświadczenia w obsłudze wózka widłowegodoświadczenie w pracy z systemem SAP lub podobnymchęć do pracy w systemie 12 godzinnym (2 dniówki, 2 nocki, 4 dni wolnego)mile widziane posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jacków, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Potrafisz zarządzać małym zespołem? Aplikuj do nas na stanowisko lidera ds. administracyjno-księgowych! oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracęNiezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązkówAtrakcyjne wynagrodzenieDodatki świąteczneSzkolenia wdrażającePakiety medycznezadaniaKontakt telefoniczny lub mailowy z klientamiPrzetwarzanie płatnościKsięgowa obsługa procesu sprzedażyPrzygotowywanie raportówWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowymZachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacjiPrzygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędówWspółpraca z innymi działami organizacjiNadzorowanie pracy zespołuoczekujemyWyższego wykształcenia z obszaru finansów lub ekonomiiWiedzy z zakresu podstaw księgowościZnajomości obszaru windykacjiUmiejętności rozliczania deklaracji VAT oraz wiedzy z zakresu fakturowaniaZnajomości programów księgowychZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacjiBardzo dobrej obsługi programu ExcelPraktycznej znajomości programów Microsoft OfficeUmiejętności delegowania zadańUmiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osobowym)Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, terminowości i zdolności analitycznych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze administracyjno-księgowym? Potrafisz zarządzać małym zespołem? Aplikuj do nas na stanowisko lidera ds. administracyjno-księgowych! oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracęNiezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązkówAtrakcyjne wynagrodzenieDodatki świąteczneSzkolenia wdrażającePakiety medycznezadaniaKontakt telefoniczny lub mailowy z klientamiPrzetwarzanie płatnościKsięgowa obsługa procesu sprzedażyPrzygotowywanie raportówWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowymZachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacjiPrzygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędówWspółpraca z innymi działami organizacjiNadzorowanie pracy zespołuoczekujemyWyższego wykształcenia z obszaru finansów lub ekonomiiWiedzy z zakresu podstaw księgowościZnajomości obszaru windykacjiUmiejętności rozliczania deklaracji VAT oraz wiedzy z zakresu fakturowaniaZnajomości programów księgowychZnajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacjiBardzo dobrej obsługi programu ExcelPraktycznej znajomości programów Microsoft OfficeUmiejętności delegowania zadańUmiejętności zarządzania małym zespołem (2-3 osobowym)Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, terminowości i zdolności analitycznych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jelcz-laskowice, dolnośląskie
      • praca stała
      • PLN3,920 - PLN4,280 miesięcznie
      • toyota motor manufacturing poland sp. z o.o.
      Chciałbyś rozwinąć skrzydła w branży motoryzacyjnej? Interesują Cię nowe technologie? Cenisz dobrą atmosferę i stabilizację? Dołącz do naszego zespołu!Poszukujemy kandydatów na stanowisko pracownika produkcji do Toyota Motor Manufacturing Poland w miejscowości Łęg, koło Jelcza-Laskowic.oferujemystabilne zatrudnienie w Toyotawynagrodzenie od 3750 do 4280 zł bruttowsparcie trenerów oraz zespołu (przeszkolenie, pomoc wykwalifikowanych pracowników)bogaty pakiet benefitów (m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowane posiłki, dojazd do pracyzadaniapraca przy nowoczesnej linii produkcyjnej - montaż silnikówobsługa maszyn i urządzeńkontrola jakości wyprodukowanych detalioczekujemyminimum 2-letniego, stabilnego doświadczenia w firmie produkcyjnej (branża automotive będzie dodatkowym atutem)minimum zawodowego wykształceniadyspozycyjności do pracy na trzy zmianyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chciałbyś rozwinąć skrzydła w branży motoryzacyjnej? Interesują Cię nowe technologie? Cenisz dobrą atmosferę i stabilizację? Dołącz do naszego zespołu!Poszukujemy kandydatów na stanowisko pracownika produkcji do Toyota Motor Manufacturing Poland w miejscowości Łęg, koło Jelcza-Laskowic.oferujemystabilne zatrudnienie w Toyotawynagrodzenie od 3750 do 4280 zł bruttowsparcie trenerów oraz zespołu (przeszkolenie, pomoc wykwalifikowanych pracowników)bogaty pakiet benefitów (m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowane posiłki, dojazd do pracyzadaniapraca przy nowoczesnej linii produkcyjnej - montaż silnikówobsługa maszyn i urządzeńkontrola jakości wyprodukowanych detalioczekujemyminimum 2-letniego, stabilnego doświadczenia w firmie produkcyjnej (branża automotive będzie dodatkowym atutem)minimum zawodowego wykształceniadyspozycyjności do pracy na trzy zmianyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR & Cash Collection Specialist with German. Jeżeli masz już doświadczenie w obszarze księgowości należności i znasz język niemiecki - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku niemieckimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówudział w tranzycjachprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze księgowości należnościznajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR & Cash Collection Specialist with German. Jeżeli masz już doświadczenie w obszarze księgowości należności i znasz język niemiecki - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku niemieckimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówudział w tranzycjachprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze księgowości należnościznajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nowa wieś lęborska, pomorskie
      • praca stała
      • PLN5,000 - PLN6,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Szukasz stałego zatrudnienia wraz z możliwością rozwoju? Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku operatora maszyn wtryskowych?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę!oferujemybezpośrednie zatrudnienie u Klientawynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5000-6500 zł brutto/ mies. + premie,możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,przyjazny pakiet motywacyjny i socjalny: prywatna opieka medyczna dla pracownika oraz członków rodziny, ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do wczasów/ wypoczynku,nagrody pieniężne za polecenie nowego pracownika.zadaniamontaż i demontaż form na wtryskarce,przygotowanie wtryskarki do pracy,ustawianie parametrów procesu na wtryskarkach,ocena wizualna jakości produkowanych detali.oczekujemydoświadczenie w pracy na stanowisku ustawiacza maszyn wtryskowych lub podobnym, jest również możliwość przyuczenia,znajomość podstaw rysunku technicznego,umiejętność wykonywania pomiarów (głównie suwmiarka),gotowość do pracy w systemie 3- zmianowym,dodatkowych atutem będą uprawnienia na suwnicę. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stałego zatrudnienia wraz z możliwością rozwoju? Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku operatora maszyn wtryskowych?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie idealną ofertę!oferujemybezpośrednie zatrudnienie u Klientawynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5000-6500 zł brutto/ mies. + premie,możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,przyjazny pakiet motywacyjny i socjalny: prywatna opieka medyczna dla pracownika oraz członków rodziny, ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do wczasów/ wypoczynku,nagrody pieniężne za polecenie nowego pracownika.zadaniamontaż i demontaż form na wtryskarce,przygotowanie wtryskarki do pracy,ustawianie parametrów procesu na wtryskarkach,ocena wizualna jakości produkowanych detali.oczekujemydoświadczenie w pracy na stanowisku ustawiacza maszyn wtryskowych lub podobnym, jest również możliwość przyuczenia,znajomość podstaw rysunku technicznego,umiejętność wykonywania pomiarów (głównie suwmiarka),gotowość do pracy w systemie 3- zmianowym,dodatkowych atutem będą uprawnienia na suwnicę. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko Junior IT Rekrutera. Jeżeli chcesz rozwijać się w wewnętrznych strukturach HR i zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe a do tego znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj:oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenieUmowę o pracęDogodną lokalizację biuraMożliwość pracy w systemie hybrydowymPakiet benefitówKarta sportowaPrywatna opieka medycznaPlatforma wellbeeingPakiet szkoleń wewnętrznychDodatkowy dzień za wolontariat i inneMożliwość pracy w międzynarodowej firmie z branży ITzadaniaWsparcie w bieżących procesach rekrutacyjnychWsparcie w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów na stanowiska ITPublikacja ogłoszeń, search, kontakt z kandydatami (mailowy i telefoniczny) również w języku angielskimPrzygotowywanie profili kandydatówoczekujemyBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoChęci rozwoju w obszarze rekrutacjiRozwiniętych zdolności komunikacyjnychMile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze rekrutacji  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko Junior IT Rekrutera. Jeżeli chcesz rozwijać się w wewnętrznych strukturach HR i zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe a do tego znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj:oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenieUmowę o pracęDogodną lokalizację biuraMożliwość pracy w systemie hybrydowymPakiet benefitówKarta sportowaPrywatna opieka medycznaPlatforma wellbeeingPakiet szkoleń wewnętrznychDodatkowy dzień za wolontariat i inneMożliwość pracy w międzynarodowej firmie z branży ITzadaniaWsparcie w bieżących procesach rekrutacyjnychWsparcie w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów na stanowiska ITPublikacja ogłoszeń, search, kontakt z kandydatami (mailowy i telefoniczny) również w języku angielskimPrzygotowywanie profili kandydatówoczekujemyBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoChęci rozwoju w obszarze rekrutacjiRozwiniętych zdolności komunikacyjnychMile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze rekrutacji  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym? koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji.Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w swoim sektorze systematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego księgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji sprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcjiksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom komunikatywny (B2)dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnychzorientowania na rozwiązywanie problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym? koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji.Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w swoim sektorze systematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego księgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji sprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcjiksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom komunikatywny (B2)dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnychzorientowania na rozwiązywanie problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku francuskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku francuskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w programowaniu w PHP? Chciałbyś nadal rozwijać się w tym kierunku? Jeżeli szukasz długofalowej współpracy zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym, rozwijającym się środowiskuumowę o pracę lub B2Bmożliwość podnoszenia kwalifikacji przez uczestnictwo w szkoleniachelastyczny czas pracypo okresie wdrożenia możliwość w pełni pracy zdalnejzadaniabudowanie oraz rozwój oprogramowania w zakresie frontendu oraz backendu aplikacji (w zależności od umiejętności) dedykowanych branży medycznejtworzenie prototypów funkcjonalnych i architektonicznych oprogramowaniauczestnictwo w projektowaniu nowych modułów systemu nadzór nad już istniejącymi funkcjonalnościamiścisła współpraca z działem projektowania i analiz oraz z działem jakościwsparcie działu utrzymania w zakresie rozwiązywania zgłoszeń trzeciej liniioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w tworzeniu oprogramowaniabardzo dobrej znajomości PHP wraz z programowaniem obiektowym w oparciu o zasady SOLID (szczególnie wersja PHP 7)praktycznej znajomości języka zapytań SQLbardzo dobrej znajomości bazy MySQLznajomości języka HTML wraz z arkuszami stylów CSSpraktycznej znajomości języka JavaScript i frameworka JQueryumiejętności pisania testów jednostkowychznajomości kontroli systemu wersji SVN lub Gitznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnego rozumienia dokumentacji technicznej Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w programowaniu w PHP? Chciałbyś nadal rozwijać się w tym kierunku? Jeżeli szukasz długofalowej współpracy zapoznaj się z naszą ofertą i aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym, rozwijającym się środowiskuumowę o pracę lub B2Bmożliwość podnoszenia kwalifikacji przez uczestnictwo w szkoleniachelastyczny czas pracypo okresie wdrożenia możliwość w pełni pracy zdalnejzadaniabudowanie oraz rozwój oprogramowania w zakresie frontendu oraz backendu aplikacji (w zależności od umiejętności) dedykowanych branży medycznejtworzenie prototypów funkcjonalnych i architektonicznych oprogramowaniauczestnictwo w projektowaniu nowych modułów systemu nadzór nad już istniejącymi funkcjonalnościamiścisła współpraca z działem projektowania i analiz oraz z działem jakościwsparcie działu utrzymania w zakresie rozwiązywania zgłoszeń trzeciej liniioczekujemymin. 3-letniego doświadczenia w tworzeniu oprogramowaniabardzo dobrej znajomości PHP wraz z programowaniem obiektowym w oparciu o zasady SOLID (szczególnie wersja PHP 7)praktycznej znajomości języka zapytań SQLbardzo dobrej znajomości bazy MySQLznajomości języka HTML wraz z arkuszami stylów CSSpraktycznej znajomości języka JavaScript i frameworka JQueryumiejętności pisania testów jednostkowychznajomości kontroli systemu wersji SVN lub Gitznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnego rozumienia dokumentacji technicznej Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient rozwija platformę, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jeśli posiadasz doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych w PHP i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!STACK:PHP 7.4, Vake, Symfony 4, PHPUnit, PhpSpec, Behat MySQL, MongoDb Redis RabbitMQ AWS S3 EFK Stack Sentry Kibana Grafana Docker w środowisku lokalnym Gitlab, JIRA, PhpStormoferujemystabilne zatrudnienie umowa o pracę lub B2B;przyjazny proces rekrutacyjny prowadzony w pełni zdalnie;po okresie pandemii praca w trybie hybrydowym (obecnie praca 100% zdalna);pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole;dofinansowanie do codziennych obiadów;darmowe przekąski i soki ze świeżych owoców;zwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy rowerem;prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie;wspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjne;bezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowych.zadaniarozwój i utrzymywanie platformy webinarowej;udział w analizie wymagań i projektowaniu nowych rozwiązań;integracja z zewnętrznymi i wewnętrznymi serwisami;dbanie o jakość kodu;monitorowanie działania aplikacji;wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.oczekujemydoświadczenia w programowaniu aplikacji webowych przy użyciu języka PHP;wiedzy z zakresu PHP 7, SOLID, wzorców projektowych, PSRów i umiejętności praktycznego zastosowania;Znajomość przynajmniej jednego z wiodących frameworków PHP (mile widziany Symfony, ale nie jest to warunek konieczny);znajomość tematyki bazodanowej, w szczególności MySQL i umiejętność optymalizowania zapytań;umiejętność tworzenia i korzystania z REST API;znajomość języka angielskiego na poziomie wymaganym do zrozumienia dokumentacji technicznej.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nasz klient rozwija platformę, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jeśli posiadasz doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych w PHP i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!STACK:PHP 7.4, Vake, Symfony 4, PHPUnit, PhpSpec, Behat MySQL, MongoDb Redis RabbitMQ AWS S3 EFK Stack Sentry Kibana Grafana Docker w środowisku lokalnym Gitlab, JIRA, PhpStormoferujemystabilne zatrudnienie umowa o pracę lub B2B;przyjazny proces rekrutacyjny prowadzony w pełni zdalnie;po okresie pandemii praca w trybie hybrydowym (obecnie praca 100% zdalna);pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole;dofinansowanie do codziennych obiadów;darmowe przekąski i soki ze świeżych owoców;zwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy rowerem;prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie;wspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjne;bezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowych.zadaniarozwój i utrzymywanie platformy webinarowej;udział w analizie wymagań i projektowaniu nowych rozwiązań;integracja z zewnętrznymi i wewnętrznymi serwisami;dbanie o jakość kodu;monitorowanie działania aplikacji;wsparcie mniej doświadczonych członków zespołu.oczekujemydoświadczenia w programowaniu aplikacji webowych przy użyciu języka PHP;wiedzy z zakresu PHP 7, SOLID, wzorców projektowych, PSRów i umiejętności praktycznego zastosowania;Znajomość przynajmniej jednego z wiodących frameworków PHP (mile widziany Symfony, ale nie jest to warunek konieczny);znajomość tematyki bazodanowej, w szczególności MySQL i umiejętność optymalizowania zapytań;umiejętność tworzenia i korzystania z REST API;znajomość języka angielskiego na poziomie wymaganym do zrozumienia dokumentacji technicznej.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości rozwoju w Automotive!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowym zespolepakiet socjalny (ZFŚS, ubezpieczenie grupowe)szkolenia oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązkówmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowegozadaniaczynny udział w procesie rozwijania nowych produktówanaliza i ocena kosztów wdrożenia, optymalizacja kosztów przy wdrażaniu i produkcji komponentówprzygotowanie nowych rozwiązań technologicznych w zakresie procesu i produktu zgodnie z obowiązującymi trendami w motoryzacji oraz zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta dobór odpowiednich materiałów i chemii w celu uzyskania produktu spełniającego wymagania klientanadzór nad testami prototypu/produktu końcowego, tworzenie analiz i raportówsamodzielne planowanie i prowadzenie badań nad powłokami antykorozyjnymi oraz nowymi materiałamiopracowywanie dokumentacji technicznej dotyczącej produkowanych wyrobów, komponentówprzygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji z klientamiwspółpraca z dostawcami, uczelniami, lokalnymi i globalnymi działami firmyoczekujemywykształcenie wyższe techniczne, preferowane: metalurgia, chemia lub inżynieria materiałowaminimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży automotivedoświadczenie i wiedza z zakresu ochrony antykorozyjnej oraz inżynierii materiałowejdobra znajomość języka angielskiegobardzo dobra znajomość MS Officedobra organizacja pracykreatywność, zaangażowanie, duża samodzielnośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nowe możliwości rozwoju w Automotive!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowym zespolepakiet socjalny (ZFŚS, ubezpieczenie grupowe)szkolenia oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązkówmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowegozadaniaczynny udział w procesie rozwijania nowych produktówanaliza i ocena kosztów wdrożenia, optymalizacja kosztów przy wdrażaniu i produkcji komponentówprzygotowanie nowych rozwiązań technologicznych w zakresie procesu i produktu zgodnie z obowiązującymi trendami w motoryzacji oraz zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta dobór odpowiednich materiałów i chemii w celu uzyskania produktu spełniającego wymagania klientanadzór nad testami prototypu/produktu końcowego, tworzenie analiz i raportówsamodzielne planowanie i prowadzenie badań nad powłokami antykorozyjnymi oraz nowymi materiałamiopracowywanie dokumentacji technicznej dotyczącej produkowanych wyrobów, komponentówprzygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji z klientamiwspółpraca z dostawcami, uczelniami, lokalnymi i globalnymi działami firmyoczekujemywykształcenie wyższe techniczne, preferowane: metalurgia, chemia lub inżynieria materiałowaminimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie z branży automotivedoświadczenie i wiedza z zakresu ochrony antykorozyjnej oraz inżynierii materiałowejdobra znajomość języka angielskiegobardzo dobra znajomość MS Officedobra organizacja pracykreatywność, zaangażowanie, duża samodzielnośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dąbrówka, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz zmienić pracę albo zdobyć nowe doświadczenie zawodowe? Zgłoś się do nas już dziś! Czeka na Ciebie praca w systemie 2 zmianowym od poniedziałku do piątku. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyUmowę o pracęSatysfakcjonujące wynagrodzenie,Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karnet sportowy!),Praca w systemie 2- zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,zadaniaTransport wewnętrzny towaru,Ręczny załadunek/rozładunek,Obsługa wózka widłowego.oczekujemyDyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku,Doświadczenie w pracy magazynowej,Uprawnień do obsługi wózków widłowych z UDT.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zmienić pracę albo zdobyć nowe doświadczenie zawodowe? Zgłoś się do nas już dziś! Czeka na Ciebie praca w systemie 2 zmianowym od poniedziałku do piątku. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyUmowę o pracęSatysfakcjonujące wynagrodzenie,Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karnet sportowy!),Praca w systemie 2- zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,zadaniaTransport wewnętrzny towaru,Ręczny załadunek/rozładunek,Obsługa wózka widłowego.oczekujemyDyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku,Doświadczenie w pracy magazynowej,Uprawnień do obsługi wózków widłowych z UDT.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wiedzę związaną z elektrotechniką oraz doświadczenie na stanowisku sprzedażowym? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku?Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku doradcy techniczno - handlowegooferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej firmieumowę o pracęniezbędne do pracy narzędziamożliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniadoradztwo techniczne z sektora elektronicznych systemów zabezpieczeńsporządzanie ofert i konfigurowanie systemówbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,pozyskiwanie nowych klientówbudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkuoczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia minimum średniego technicznego (preferowane: elektronika, elektrotechnika, automatyka)umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnychdobrej organizacji pracywysokorozwiniętych umiejętności komunikacyjnychprawa jazdy kat. B Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz wiedzę związaną z elektrotechniką oraz doświadczenie na stanowisku sprzedażowym? Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w znanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku?Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku doradcy techniczno - handlowegooferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej firmieumowę o pracęniezbędne do pracy narzędziamożliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzeniezadaniadoradztwo techniczne z sektora elektronicznych systemów zabezpieczeńsporządzanie ofert i konfigurowanie systemówbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,pozyskiwanie nowych klientówbudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkuoczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia minimum średniego technicznego (preferowane: elektronika, elektrotechnika, automatyka)umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnychdobrej organizacji pracywysokorozwiniętych umiejętności komunikacyjnychprawa jazdy kat. B Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nowe, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiasz się, jakie zmiany przyniesie rok 2022? Tylko takie, które się odważysz! Jeśli marzysz o rozwoju kariery na stanowisku menedżerskim w międzynarodowej firmie produkcyjnej, to chętnie pomożemy. Daj nam się poznać i przyślij CV.oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w firmie produkcyjnej należącej do międzynarodowej grupy kapitałowejstabilność i bezpieczeństwo pracybenefity: kursy z jezykowe, grupowe  ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport zadaniasamodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie zgodnie z przepisami o rachunkowościprowadzenie i nadzór nad pełną księgowością firmyzarządzanie kilkuosobowym zespołem podległych pracowników,koordynacja procesów księgowychsporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych ( VAT, CIT )bieżąca sprawozdawczość finansowa dla GUS, NBP, PFRONodpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej i jej archiwizację spółki głównejodpowiedzialność za prowadzenie dokumenacji księgowej i jej archiwizację pozostałych spółek zrzeszonych w grupie kapitałowejopracowywanie instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu finansowo-księgowegooczekujemywykształcenia wyższego ekonomicznegodoświadczenia min. 5 lat na stanowisku kierowniczym w księgowościumiejętności analitycznych, planistycznych, sprawozdawczychbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości, przepisów prawa bilansowego, podatkowego, cywilnegoznajomości międzynarodwych standardów rachunkowoscibardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)biegłej obsługa MS Office i mile widziane doświadczenie w pracy na systemie ERPdoświadczenie w dużej firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiasz się, jakie zmiany przyniesie rok 2022? Tylko takie, które się odważysz! Jeśli marzysz o rozwoju kariery na stanowisku menedżerskim w międzynarodowej firmie produkcyjnej, to chętnie pomożemy. Daj nam się poznać i przyślij CV.oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w firmie produkcyjnej należącej do międzynarodowej grupy kapitałowejstabilność i bezpieczeństwo pracybenefity: kursy z jezykowe, grupowe  ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport zadaniasamodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie zgodnie z przepisami o rachunkowościprowadzenie i nadzór nad pełną księgowością firmyzarządzanie kilkuosobowym zespołem podległych pracowników,koordynacja procesów księgowychsporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych ( VAT, CIT )bieżąca sprawozdawczość finansowa dla GUS, NBP, PFRONodpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej i jej archiwizację spółki głównejodpowiedzialność za prowadzenie dokumenacji księgowej i jej archiwizację pozostałych spółek zrzeszonych w grupie kapitałowejopracowywanie instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu finansowo-księgowegooczekujemywykształcenia wyższego ekonomicznegodoświadczenia min. 5 lat na stanowisku kierowniczym w księgowościumiejętności analitycznych, planistycznych, sprawozdawczychbardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości, przepisów prawa bilansowego, podatkowego, cywilnegoznajomości międzynarodwych standardów rachunkowoscibardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)biegłej obsługa MS Office i mile widziane doświadczenie w pracy na systemie ERPdoświadczenie w dużej firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC?  Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim?Chcesz dołączyć do stabilnego pracodawcy? Świetnie się składa! Dla naszego klienta, wiodącego producenta z branży HVAC poszukujemy area sales managera.Daj sobie szansę na rozwój zawodowy, nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość uzyskania premiiSzeroki pakiet benefitówMożliwość rozwojuNarzędzia do pracySzkolenia wdrożeniowezadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientów (woj. śląskie i małopolskie)Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiRealizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów, finalizowanie kontraktówPrezentacja produktów i wsparcie merytoryczne dla klientów Monitorowanie rynku na powierzonym regionieUdział w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach marketingowych oczekujemyWyższego wykształcenia (najlepiej technicznego)Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w budowaniu sieci dystrybucji i doświadczenia na podobnym na stanowisko (szczególnie w branży HVAC lub innej pokrewnej)Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)Zorientowania na działanie, nastawienia na wynikiSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w branży HVAC?  Bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim?Chcesz dołączyć do stabilnego pracodawcy? Świetnie się składa! Dla naszego klienta, wiodącego producenta z branży HVAC poszukujemy area sales managera.Daj sobie szansę na rozwój zawodowy, nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość uzyskania premiiSzeroki pakiet benefitówMożliwość rozwojuNarzędzia do pracySzkolenia wdrożeniowezadaniaAktywna sprzedaż i rozwijanie relacji z Klientami na powierzonym regionie poprzez regularne wizyty u klientów (woj. śląskie i małopolskie)Zarządzanie utrzymaniem i rozwojem umów ramowych z KlientamiRealizacja założeń budżetowychPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportów, finalizowanie kontraktówPrezentacja produktów i wsparcie merytoryczne dla klientów Monitorowanie rynku na powierzonym regionieUdział w targach branżowych, konferencjach i innych wydarzeniach marketingowych oczekujemyWyższego wykształcenia (najlepiej technicznego)Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B w budowaniu sieci dystrybucji i doświadczenia na podobnym na stanowisko (szczególnie w branży HVAC lub innej pokrewnej)Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)Zorientowania na działanie, nastawienia na wynikiSilnej orientacji na klientaWysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • PLN3,200 - PLN3,600 0
      • randstad polska
      Lubisz pracować przy obsłudze wózka widłowego? Posiadasz uprawnienia na wózki widłowe UDT? Mamy ofertę idealną dla Ciebie! Stanowisko: pracownik transportu wewnętrznegooferujemy- umowę o pracę tymczasową (pełne oskładkowanie), - szybkie przejście pod strukturę klienta - praca na stałe,- pracę w systemie trzech zmian od poniedziałku do piątku,- wynagrodzenie od 3200zł brutto do 3450zł brutto,- premie frekwencyjne i dodatki za jakość pracy,- szkolenia wprowadzające i doskonalące,- karta OK System, prywatną opiekę medyczną Medicover,- zatrudnienie od zaraz.zadania- obsługa wózka widłowego, - zaopatrzenie produkcji, rozwożenie komponentów,oczekujemy- uprawnienia na wózki widłowe UDT,- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracować przy obsłudze wózka widłowego? Posiadasz uprawnienia na wózki widłowe UDT? Mamy ofertę idealną dla Ciebie! Stanowisko: pracownik transportu wewnętrznegooferujemy- umowę o pracę tymczasową (pełne oskładkowanie), - szybkie przejście pod strukturę klienta - praca na stałe,- pracę w systemie trzech zmian od poniedziałku do piątku,- wynagrodzenie od 3200zł brutto do 3450zł brutto,- premie frekwencyjne i dodatki za jakość pracy,- szkolenia wprowadzające i doskonalące,- karta OK System, prywatną opiekę medyczną Medicover,- zatrudnienie od zaraz.zadania- obsługa wózka widłowego, - zaopatrzenie produkcji, rozwożenie komponentów,oczekujemy- uprawnienia na wózki widłowe UDT,- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz kilkuletnie doświadczenie w obszarze kalkulacji w firmie produkcyjnej? Znasz branżę automotive oraz świetnie komunikujesz się w języku angielskim? Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!oferujemykonkurencyjne wynagrodzeniemożliwość uzyskania premii zależnej od wyników pracy (do 20% wynagrodzenia podstawowego)atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne)możliwość rozwoju w prężnie działającej firmieszkolenia podnoszące kwalifikacjepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniaanaliza kosztów produkcyjnych (straty, koszty) u dostawcówścisła współpraca z pracownikami Działu Zakupów w celu redukcji kosztów materiałowych analiza kalkulacji procesów produkcyjnych przedstawianych przez dostawców w celu optymalizacji kosztów i procesów produkcyjnychorganizacja i uczestnictwo w warsztatach optymalizujących koszty i procesy w ramach grupy oraz u dostawców materiałów produkcyjnychwsparcie fazy akwizycji oraz fazy projektowej poprzez kalkulacje komponentów i analizę potencjałów optymalizacji kosztówraportowanie wynikówoczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia w procesach produkcji realizowanych na maszynach numerycznychznajomości rysunku technicznegoznajmości języka angielskieo i/lub niemieckiego pozwalającej a swobodna komunikacjęwiedzy z zakresu analizy kosztówgotowości do wyjazdów słuzbowychdobrej znajomości pakietu MS Officeumiejętności pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz kilkuletnie doświadczenie w obszarze kalkulacji w firmie produkcyjnej? Znasz branżę automotive oraz świetnie komunikujesz się w języku angielskim? Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!oferujemykonkurencyjne wynagrodzeniemożliwość uzyskania premii zależnej od wyników pracy (do 20% wynagrodzenia podstawowego)atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne)możliwość rozwoju w prężnie działającej firmieszkolenia podnoszące kwalifikacjepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniaanaliza kosztów produkcyjnych (straty, koszty) u dostawcówścisła współpraca z pracownikami Działu Zakupów w celu redukcji kosztów materiałowych analiza kalkulacji procesów produkcyjnych przedstawianych przez dostawców w celu optymalizacji kosztów i procesów produkcyjnychorganizacja i uczestnictwo w warsztatach optymalizujących koszty i procesy w ramach grupy oraz u dostawców materiałów produkcyjnychwsparcie fazy akwizycji oraz fazy projektowej poprzez kalkulacje komponentów i analizę potencjałów optymalizacji kosztówraportowanie wynikówoczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia w procesach produkcji realizowanych na maszynach numerycznychznajomości rysunku technicznegoznajmości języka angielskieo i/lub niemieckiego pozwalającej a swobodna komunikacjęwiedzy z zakresu analizy kosztówgotowości do wyjazdów słuzbowychdobrej znajomości pakietu MS Officeumiejętności pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • iłowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w kontrolingu finansowym? Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój firmy i  jednocześnie być docenionym za swój wkład? Znakomicie! Ze względu na rozbudowę zakładu produkcyjnego, poszukujemy specjalisty ds. controllingu.oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,premię kwartalną,pakiet benefitów(m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)dodatki do Świąt/wypoczynku/kolonii dzieci,możliwość pracy hybrydowejzadaniaWspółtworzenie planów długotermnowych i prognoz rocznych,analizowanie, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej,opracowywanie ocen opłacalności inwestycji,sporządzanie analiz ekonomicznych i współpraca z innymi działami w zakresie analiz kosztowych,monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń,sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu, Menadżerów Spólki,udział w procesie zamknięcia miesiąca,uczestiniczenie w miesięcznym raportowaniu wyników finansowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia,finanse itp.),doświadczenia w przeprowadzaniu analizy kosztów i rentowności,wiedzy na temat rozliczania kosztów w spółce produkcyjnej,umiejętności budżetowania i oceny projektów inwestycyjnych,dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu Comarch.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tczew, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Prowadzimy obecnie rekrutację dla międzynarodowej organizacji, która projektuje i produkuje komponenty oraz rozwiązania systemowe do elektrycznego oraz optycznego transferu danych i energii na rynki: telekomunikacyjny, transportowy i przemysłowy. Jeżeli masz doświadczenie jako inżynier procesu, nie boisz się nowych wyzwań i chcesz nadal rozwijać się w tym obszarze - aplikuj ! Ta propozycja jest właśnie dla Ciebie ! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7.00 a 9.00)interesujące i odpowiedzialne zadaniawsparcie w procesie adaptacyjnympakiet relokacyjnypakiet medyczny Medicover i prywatne ubezpieczenie zdrowotne MetLifewczasy pod gruszą i dofinansowanie do świąt Bożego Narodzeniamożliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego poprzez platformę eTutorświetną atmosferę i wsparcie zespołuczęściowo dofinansowywana przez nas stołówkanieograniczony dostęp do kawy i herbaty i czegoś słodkiego zadaniaprzygotowywanie specyfikacji maszyn, urządzeń, narzędzi, oprzyrządowania - integrujących wymagania klienta z wymaganiami technicznymi oraz spełniającymi normy i standardy współpraca z działem zakupów i dostawcami maszyn w celu zamówienia, uruchomienia i odbioru maszyn oraz oprzyrządowanianadzór na procesami produkcyjnymi z uwzględnieniem SPCwdrażanie nowych procesów produkcyjnychprzygotowywanie dokumentacji technologicznej zgodnie z wymaganiami procesowymi i produktowymi dla nowych maszyn, urządzeń i procesówwdrażanie zmian inżynierskich w zakresie nowych procesów, narzędzi, oprzyrządowania itp.tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją systemową i stanowiskową (BOM, routing, PFMEA, Flow Chart, I=instrukcje robocze itp.)wdrażanie nowych maszyn oraz urządzeń z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań - przepływu materiałów, aspektów ludzkich, wpływu na środowisko, itp.odpowiedzialność za uruchomienie procesu produkcji zgodnie z założonym harmonogramem, specyfikacją, budżetem i kosztami uruchomieniaodpowiedzialność za przekazanie maszyn i procesów do produkcji seryjnejzapewnienie technicznego wsparcia i szkolenia dla pracowników działów produkcji, utrzymania ruchu i jakościzapewnienie ciągłości produkcji pod kątem technologicznyminicjowanie i wdrażanie usprawnień w istniejących procesach produkcyjnych oraz maszynach i urządzeniach (OEE, produktywność, Scrap Rate, czas przezbrojeń)wsparcie przy tworzeniu raportu metodą G8Doczekujemywykształcenie wyższe techniczne (minimum inżynier), kierunki preferowane: Mechanika i Budowa Maszyn, Zarządzania Produkcją, Elektronika, Mechatronika, Automatyka i Robotykadoświadczenie w dokonywaniu zmian procesowych w obszarze produkcji praktyczna znajomość SPC, FMEA, Six Sigma, Lean, MTMznajomość i umiejętność praktycznego stosowania metod systemowego rozwiązywania problemówbardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy zespołowejsamodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, proaktywnośćznajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Prowadzimy obecnie rekrutację dla międzynarodowej organizacji, która projektuje i produkuje komponenty oraz rozwiązania systemowe do elektrycznego oraz optycznego transferu danych i energii na rynki: telekomunikacyjny, transportowy i przemysłowy. Jeżeli masz doświadczenie jako inżynier procesu, nie boisz się nowych wyzwań i chcesz nadal rozwijać się w tym obszarze - aplikuj ! Ta propozycja jest właśnie dla Ciebie ! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7.00 a 9.00)interesujące i odpowiedzialne zadaniawsparcie w procesie adaptacyjnympakiet relokacyjnypakiet medyczny Medicover i prywatne ubezpieczenie zdrowotne MetLifewczasy pod gruszą i dofinansowanie do świąt Bożego Narodzeniamożliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego poprzez platformę eTutorświetną atmosferę i wsparcie zespołuczęściowo dofinansowywana przez nas stołówkanieograniczony dostęp do kawy i herbaty i czegoś słodkiego zadaniaprzygotowywanie specyfikacji maszyn, urządzeń, narzędzi, oprzyrządowania - integrujących wymagania klienta z wymaganiami technicznymi oraz spełniającymi normy i standardy współpraca z działem zakupów i dostawcami maszyn w celu zamówienia, uruchomienia i odbioru maszyn oraz oprzyrządowanianadzór na procesami produkcyjnymi z uwzględnieniem SPCwdrażanie nowych procesów produkcyjnychprzygotowywanie dokumentacji technologicznej zgodnie z wymaganiami procesowymi i produktowymi dla nowych maszyn, urządzeń i procesówwdrażanie zmian inżynierskich w zakresie nowych procesów, narzędzi, oprzyrządowania itp.tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją systemową i stanowiskową (BOM, routing, PFMEA, Flow Chart, I=instrukcje robocze itp.)wdrażanie nowych maszyn oraz urządzeń z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań - przepływu materiałów, aspektów ludzkich, wpływu na środowisko, itp.odpowiedzialność za uruchomienie procesu produkcji zgodnie z założonym harmonogramem, specyfikacją, budżetem i kosztami uruchomieniaodpowiedzialność za przekazanie maszyn i procesów do produkcji seryjnejzapewnienie technicznego wsparcia i szkolenia dla pracowników działów produkcji, utrzymania ruchu i jakościzapewnienie ciągłości produkcji pod kątem technologicznyminicjowanie i wdrażanie usprawnień w istniejących procesach produkcyjnych oraz maszynach i urządzeniach (OEE, produktywność, Scrap Rate, czas przezbrojeń)wsparcie przy tworzeniu raportu metodą G8Doczekujemywykształcenie wyższe techniczne (minimum inżynier), kierunki preferowane: Mechanika i Budowa Maszyn, Zarządzania Produkcją, Elektronika, Mechatronika, Automatyka i Robotykadoświadczenie w dokonywaniu zmian procesowych w obszarze produkcji praktyczna znajomość SPC, FMEA, Six Sigma, Lean, MTMznajomość i umiejętność praktycznego stosowania metod systemowego rozwiązywania problemówbardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy zespołowejsamodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, proaktywnośćznajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa sól, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.Dla klienta, który jest firmą produkcyjną działającą na arenie międzynarodowej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Technolog opakowańoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątkuniezbędne narzędziapracę w międzynarodowym środowiskudostęp do kursów, szkoleń (m.in. kurs języka angielskiego)pakiet socjalnyzadaniarozwój opakowań dla obecnych i nowych linii produkcyjnychnadzór nad opakowaniami pod kątem zapewnienia odpowiedniej jakości oraz standardów bezpieczeństwaciągła współpraca z dostawcami opakowańoptymalizacja i wprowadzenie ulepszeń w procesie rozwoju opakowańtestowanie rozwiązań opakowaniowychudział w optymalizacji procesów produkcji w celu zwiększenia efektywności oraz wydajności zużycia opakowańudział w opracowywaniu koncepcji opakowań nowych produktównadzór nad dokumentacją technologiczną dotyczącą opakowańoczekujemywykształcenia wyższego technicznegokilkuletniego doświadczenia w obszarze technologii opakowańdobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych zdolności w zakresie zarządzania projektamiproaktywności, zorientowania na wynik Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.Dla klienta, który jest firmą produkcyjną działającą na arenie międzynarodowej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Technolog opakowańoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątkuniezbędne narzędziapracę w międzynarodowym środowiskudostęp do kursów, szkoleń (m.in. kurs języka angielskiego)pakiet socjalnyzadaniarozwój opakowań dla obecnych i nowych linii produkcyjnychnadzór nad opakowaniami pod kątem zapewnienia odpowiedniej jakości oraz standardów bezpieczeństwaciągła współpraca z dostawcami opakowańoptymalizacja i wprowadzenie ulepszeń w procesie rozwoju opakowańtestowanie rozwiązań opakowaniowychudział w optymalizacji procesów produkcji w celu zwiększenia efektywności oraz wydajności zużycia opakowańudział w opracowywaniu koncepcji opakowań nowych produktównadzór nad dokumentacją technologiczną dotyczącą opakowańoczekujemywykształcenia wyższego technicznegokilkuletniego doświadczenia w obszarze technologii opakowańdobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych zdolności w zakresie zarządzania projektamiproaktywności, zorientowania na wynik Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy za granicą z możliwością podwyższania kwalifikacji?Oferta pracy dla osób z i bez doświadczenia! Nie wymagamy znajomości j. niemieckiego/ angielskiego.Wyjedź z nami do Niemiec!Lokalizacja: Schwedt/Oder, Cottbus (Niemcy, przy wschodniej granicy)oferujemypracę na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z pracodawcą;wynagrodzenie 12,5 euro brutto/h - zarób 1500-2000 euro na rekę;pracę od poniedziałku do piątku (po 8 h);możliwość nadgodzin;zakwaterowanie - koszt Pracownika 5 zł dziennie - standardy niemieckie;długofalową współpracę;kurs przygotowawczy na terenie Polski przed rozpoczęciem pracy - zdobywasz certyfikat honorowany przez firmy w UE;pracę w systemie rotacyjnym 3 na 1 i 4 na 1;możliwość nauki j. niemieckiego;wsparcie polskich koordynatorów.zadaniamontaż rusztowań systemowych typu Layher na obiektach przemysłowych bądź budowach;obsługa narzędzi;praca fizyczna.oczekujemychęci i możliwości wyjazdów do Niemiec;gotowości do pracy na wysokości;chęci długofalowej współpracy;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy za granicą z możliwością podwyższania kwalifikacji?Oferta pracy dla osób z i bez doświadczenia! Nie wymagamy znajomości j. niemieckiego/ angielskiego.Wyjedź z nami do Niemiec!Lokalizacja: Schwedt/Oder, Cottbus (Niemcy, przy wschodniej granicy)oferujemypracę na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z pracodawcą;wynagrodzenie 12,5 euro brutto/h - zarób 1500-2000 euro na rekę;pracę od poniedziałku do piątku (po 8 h);możliwość nadgodzin;zakwaterowanie - koszt Pracownika 5 zł dziennie - standardy niemieckie;długofalową współpracę;kurs przygotowawczy na terenie Polski przed rozpoczęciem pracy - zdobywasz certyfikat honorowany przez firmy w UE;pracę w systemie rotacyjnym 3 na 1 i 4 na 1;możliwość nauki j. niemieckiego;wsparcie polskich koordynatorów.zadaniamontaż rusztowań systemowych typu Layher na obiektach przemysłowych bądź budowach;obsługa narzędzi;praca fizyczna.oczekujemychęci i możliwości wyjazdów do Niemiec;gotowości do pracy na wysokości;chęci długofalowej współpracy;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie produkcyjnej, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego mieści się w Twojej najbliższej okolicy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV jesteśmy tuż obok!oferujemyumowę o pracę u naszego klientaświetną atmosferą pracymożliwość rozwoju w strukturach firmypakiet szkoleń wdrażającychprywatną opiekę medycznąkartę lunchowadostęp do platformy kafeteryjnej zadaniaterminowe i dokładne przetwarzanie określonych transakcji księgowych w obszarze należności i księgi Głównejzatwierdzanie transakcji finansowychzapewnienie wysokiego poziomu usługścisła współpraca z innymi działami oczekujemydoświadczenia w obszarze księgowości w międzynarodowej spółcebardzo dobrej znajomości języka niemieckiego min.B2+dobrej znajomości języka angielskiego min. B1+umiejętności analitycznego myśleniachęci do rozwiązywania problemów z obszaru księgowościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie produkcyjnej, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego mieści się w Twojej najbliższej okolicy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV jesteśmy tuż obok!oferujemyumowę o pracę u naszego klientaświetną atmosferą pracymożliwość rozwoju w strukturach firmypakiet szkoleń wdrażającychprywatną opiekę medycznąkartę lunchowadostęp do platformy kafeteryjnej zadaniaterminowe i dokładne przetwarzanie określonych transakcji księgowych w obszarze należności i księgi Głównejzatwierdzanie transakcji finansowychzapewnienie wysokiego poziomu usługścisła współpraca z innymi działami oczekujemydoświadczenia w obszarze księgowości w międzynarodowej spółcebardzo dobrej znajomości języka niemieckiego min.B2+dobrej znajomości języka angielskiego min. B1+umiejętności analitycznego myśleniachęci do rozwiązywania problemów z obszaru księgowościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • błonie, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli w sposób profesjonalny potrafisz się komunikować w języku angielskim oraz masz doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze recepcji, aplikuj!oferujemypracę dla naszego klienta w międzynarodowej firmiepracę "od już"umowę o pracękrótsze godziny pracy w piątkiubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcędofinansowanie do posiłkówopieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęzadaniaczynności recepcyjne związane z obsługą gościobsługa centrali telefonicznejzarządzanie systemem rezerwacji salpomoc przy organizacji spotkańzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowych i artykułów spożywczychobsługa poczty, dystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychzarządzanie bieżącą dokumentacją i archiwizacjąprzygotowywanie raportów, prezentacji na bieżące potrzebywyszukiwanie dostawców, porównywanie ofertadministrowanie flotąoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowejprawa jazdy kategorii Bproaktywnościchęci do nauki i rozwoju swoich umiejętnościumiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniamiprofesjonalnej postawynastawienia na rozwiązywanie problemówsamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli w sposób profesjonalny potrafisz się komunikować w języku angielskim oraz masz doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze recepcji, aplikuj!oferujemypracę dla naszego klienta w międzynarodowej firmiepracę "od już"umowę o pracękrótsze godziny pracy w piątkiubezpieczenie grupowe opłacane przez pracodawcędofinansowanie do posiłkówopieka medyczna dofinansowana przez pracodawcęzadaniaczynności recepcyjne związane z obsługą gościobsługa centrali telefonicznejzarządzanie systemem rezerwacji salpomoc przy organizacji spotkańzamawianie i zapewnienie dostępności materiałów biurowych i artykułów spożywczychobsługa poczty, dystrybucja wewnętrznych wiadomości firmowychzarządzanie bieżącą dokumentacją i archiwizacjąprzygotowywanie raportów, prezentacji na bieżące potrzebywyszukiwanie dostawców, porównywanie ofertadministrowanie flotąoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowejprawa jazdy kategorii Bproaktywnościchęci do nauki i rozwoju swoich umiejętnościumiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniamiprofesjonalnej postawynastawienia na rozwiązywanie problemówsamodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      For our client, we are looking for a Dispute Team Manager who will join the team of a global leader in consulting, technology services, and digital transformation.The role is located in Cracow, but you can work from any place you want.If you are interested don't hesitate, let us know you better. Apply!oferujemypossibility of 100% remote work, there will be a need to be in the Kraków office 1 or 2 times a month to meet with the team face to facedevelopment programs, external courses, education & certificates co-fundingprivate medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential termsprivate life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential termsreferral bonuses for recommending your friends to the companyaccess to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more)offices in great locations, car leasing program, carpooling options, and bicycle parkingzadaniain this role, you will ensure all Service Level Agreements are adhered to and provide the client with high-quality service and drive continuous improvementsyou will promote teamwork, provide employees with coaching and feedback for a small/medium size team (in the AR department), you will network with other functionsmanage the Dispute and Deduction Process Departmentdrive performance improvement by applying best in practice standards and innovative process improvement methodologiesapply complex analytical models and problem-solving techniques and methodologies to the specific contextbe aware of the business context for the analyzed data, can draw insights, and makes relevant recommendations to deliver valuable outcomes to the clientmanage effective usage of resources in the service deliverymanage delivery utilizing KPI measuresbeing Subject Matter Expert for Disputes and associated processesoczekujemyproven experience as Team Managerstrong people management skills (at least 2 years of experience)previous professional experience in AR/ O2C department in the similar job position (team leader or manager role)experience and knowledge about process improvement methodologies (dispute area knowledge)fluent English  (min. B2 level) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      For our client, we are looking for a Dispute Team Manager who will join the team of a global leader in consulting, technology services, and digital transformation.The role is located in Cracow, but you can work from any place you want.If you are interested don't hesitate, let us know you better. Apply!oferujemypossibility of 100% remote work, there will be a need to be in the Kraków office 1 or 2 times a month to meet with the team face to facedevelopment programs, external courses, education & certificates co-fundingprivate medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential termsprivate life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential termsreferral bonuses for recommending your friends to the companyaccess to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more)offices in great locations, car leasing program, carpooling options, and bicycle parkingzadaniain this role, you will ensure all Service Level Agreements are adhered to and provide the client with high-quality service and drive continuous improvementsyou will promote teamwork, provide employees with coaching and feedback for a small/medium size team (in the AR department), you will network with other functionsmanage the Dispute and Deduction Process Departmentdrive performance improvement by applying best in practice standards and innovative process improvement methodologiesapply complex analytical models and problem-solving techniques and methodologies to the specific contextbe aware of the business context for the analyzed data, can draw insights, and makes relevant recommendations to deliver valuable outcomes to the clientmanage effective usage of resources in the service deliverymanage delivery utilizing KPI measuresbeing Subject Matter Expert for Disputes and associated processesoczekujemyproven experience as Team Managerstrong people management skills (at least 2 years of experience)previous professional experience in AR/ O2C department in the similar job position (team leader or manager role)experience and knowledge about process improvement methodologies (dispute area knowledge)fluent English  (min. B2 level) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • zimna wódka, opolskie
      • praca stała
      • monosol poland sp. z o.o.
      Od założenia firmy MonoSol w 1953 roku nasza organizacja nieustannie pomaga ludziom i planecie. Dzięki mocy technologii rozpuszczalnej w wodzie oraz naszemu znakomitemu zespołowi chemików, inżynierów i innowatorów, tworzymy bezpieczniejsze, prostsze i bardziej zrównoważone rozwiązania dla wielu branż.W ramach naszej globalnej ekspansji wybudowaliśmy nową siedzibę w Polsce i obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Technik Utrzymania Ruchu.https://www.youtube.com/watch?v=bw1XHg3nv-woferujemyUdział w projekcie uruchomienia nowego zakładu produkcyjnegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w renomowanej i nowoczesnej firmie międzynarodowej o wysokich standardach jakościowychBezpieczeństwo i higienę pracy na wysokim poziomie oraz przyjazną atmosferę w pracyAtrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyMożliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne szkoleniaDodatkowy dzień urlopu wypoczynkowego z okazji urodzinPakiet prywatnej opieki medycznej dla całej rodziny oraz grupowe ubezpieczenie opłacane przez pracodawcęSystem nagród rzeczowych z okazji jubileuszu stażu pracy (1 rok, 5 lat, 10 lat …)zadaniaPromowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwaUtrzymywanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnychWykonywanie konserwacji i przeglądów okresowych maszyn i urządzeńProwadzenie dokumentacji technicznejDiagnozowanie, usuwanie oraz analiza przyczyn awarii maszynUdział w instalowaniu nowych maszyn i urządzeńWspółpraca z serwisami zewnętrznymioczekujemyDoświadczenia na stanowisku Technik Utrzymania Ruchu w środowisku produkcyjnym oraz praktyczna wiedza z zakresu mechaniki, automatyki i elektryki – min. 2 lataUmiejętności czytania rysunku technicznego oraz schematówUmiejętności obsługi elektronarzędzi oraz wysoko rozwiniętych zdolności manualnych z zakresu prac warsztatowychUprawnień eksploatacyjnych SEPUmiejętności obsługi komputeraZnajomości języka angielskiego – mile widzianeUmiejętności logicznego rozumowania oraz sprawdzonych umiejętności rozwiązywania problemówSkutecznych umiejętności komunikacyjnych, w tym umiejętności tworzenia i utrzymywania pozytywnych relacji pracowniczychGotowości do pracy w systemie zmianowym (ruch ciągły)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od założenia firmy MonoSol w 1953 roku nasza organizacja nieustannie pomaga ludziom i planecie. Dzięki mocy technologii rozpuszczalnej w wodzie oraz naszemu znakomitemu zespołowi chemików, inżynierów i innowatorów, tworzymy bezpieczniejsze, prostsze i bardziej zrównoważone rozwiązania dla wielu branż.W ramach naszej globalnej ekspansji wybudowaliśmy nową siedzibę w Polsce i obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Technik Utrzymania Ruchu.https://www.youtube.com/watch?v=bw1XHg3nv-woferujemyUdział w projekcie uruchomienia nowego zakładu produkcyjnegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w renomowanej i nowoczesnej firmie międzynarodowej o wysokich standardach jakościowychBezpieczeństwo i higienę pracy na wysokim poziomie oraz przyjazną atmosferę w pracyAtrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyMożliwość rozwoju zawodowego oraz niezbędne szkoleniaDodatkowy dzień urlopu wypoczynkowego z okazji urodzinPakiet prywatnej opieki medycznej dla całej rodziny oraz grupowe ubezpieczenie opłacane przez pracodawcęSystem nagród rzeczowych z okazji jubileuszu stażu pracy (1 rok, 5 lat, 10 lat …)zadaniaPromowanie bezpiecznego i czystego środowiska pracy zgodnie z polityką firmy i wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwaUtrzymywanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnychWykonywanie konserwacji i przeglądów okresowych maszyn i urządzeńProwadzenie dokumentacji technicznejDiagnozowanie, usuwanie oraz analiza przyczyn awarii maszynUdział w instalowaniu nowych maszyn i urządzeńWspółpraca z serwisami zewnętrznymioczekujemyDoświadczenia na stanowisku Technik Utrzymania Ruchu w środowisku produkcyjnym oraz praktyczna wiedza z zakresu mechaniki, automatyki i elektryki – min. 2 lataUmiejętności czytania rysunku technicznego oraz schematówUmiejętności obsługi elektronarzędzi oraz wysoko rozwiniętych zdolności manualnych z zakresu prac warsztatowychUprawnień eksploatacyjnych SEPUmiejętności obsługi komputeraZnajomości języka angielskiego – mile widzianeUmiejętności logicznego rozumowania oraz sprawdzonych umiejętności rozwiązywania problemówSkutecznych umiejętności komunikacyjnych, w tym umiejętności tworzenia i utrzymywania pozytywnych relacji pracowniczychGotowości do pracy w systemie zmianowym (ruch ciągły)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 450 z 585 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.