Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości malopolskie: 79

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • ochmanów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      szukasz pracy na produkcji? nie masz doświadczenia? Aplikuj!Lokalizacja miejsca pracy: Ochmanówoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym(6-14,14-22,22-6)wynagrodzenie od 3000 do 3750 bruttomożliwość rozwoju w strukturach firmyumowę o pracę tymczasową (opłacone wszystkie składki, płatny urlop)zadaniapraca przy produkcji okien z aluminium oraz PVCobsługa linii montażowej / okleinystosowanie ściśle określonych procedur i instrukcjioczekujemymotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie przy produkcji okien będzie dodatkowym atutem (jeśli nie masz doświadczenia aplikuj, wszystkiego Cię nauczymy)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      szukasz pracy na produkcji? nie masz doświadczenia? Aplikuj!Lokalizacja miejsca pracy: Ochmanówoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym(6-14,14-22,22-6)wynagrodzenie od 3000 do 3750 bruttomożliwość rozwoju w strukturach firmyumowę o pracę tymczasową (opłacone wszystkie składki, płatny urlop)zadaniapraca przy produkcji okien z aluminium oraz PVCobsługa linii montażowej / okleinystosowanie ściśle określonych procedur i instrukcjioczekujemymotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie przy produkcji okien będzie dodatkowym atutem (jeśli nie masz doświadczenia aplikuj, wszystkiego Cię nauczymy)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • skawina, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,900 - PLN5,200 miesięcznie
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnej pracy z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji? Posiadasz uprawnienia UDT lub jesteś w gotowości do ich wyrobienia? Cenisz sobie miłą atmosferę w pracy? Aplikuj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę tymczasową (po okresie próbnym możliwość zatrudnienia u Klienta)umowa na 100 % etatuatrakcyjne wynagrodzenie 4900 zł -5200 zł brutto / miesięczniepracę w systemie 4-brygadowym ( 3 zmiany: 6-14/14-22/22-6)dodatek nocny - ustawowyjeśli nie posiadasz uprawnień UDT pomożemy Ci je wyrobićprzyjazną atmosferęmożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursyopiekę medyczną Medicoverkartę sportowa okSystemzadania obsługa maszyn produkcyjnych (np. pieca odstojowego, gazowego i maszyny odlewniczej) prowadzenie procesów topienia sprawdzanie podanego wsadu (uzupełnienia) pod względem bezpieczeństwa topienia oraz zgodności z  kartą wsadu ściąganie tlenków z powierzchni zalewaka podczas procesu odlewania; czyszczenie i ściąganie zgarów z pieca ostojowego wywożenie i ważenie zgarów obsługa stanowisk do wygrzewania, zalewania oraz czyszczenia kadzioczekujemygotowości do pracy w systeie 4-brygadowym - od zarazpodstawowej znajomości obsługi komputeraumiejętności pracy w zespolezaangażowania i chęci stałego podnoszenia kwalifikacjimotywacji i chęci do pracy punktualnościmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnej pracy z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji? Posiadasz uprawnienia UDT lub jesteś w gotowości do ich wyrobienia? Cenisz sobie miłą atmosferę w pracy? Aplikuj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę tymczasową (po okresie próbnym możliwość zatrudnienia u Klienta)umowa na 100 % etatuatrakcyjne wynagrodzenie 4900 zł -5200 zł brutto / miesięczniepracę w systemie 4-brygadowym ( 3 zmiany: 6-14/14-22/22-6)dodatek nocny - ustawowyjeśli nie posiadasz uprawnień UDT pomożemy Ci je wyrobićprzyjazną atmosferęmożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursyopiekę medyczną Medicoverkartę sportowa okSystemzadania obsługa maszyn produkcyjnych (np. pieca odstojowego, gazowego i maszyny odlewniczej) prowadzenie procesów topienia sprawdzanie podanego wsadu (uzupełnienia) pod względem bezpieczeństwa topienia oraz zgodności z  kartą wsadu ściąganie tlenków z powierzchni zalewaka podczas procesu odlewania; czyszczenie i ściąganie zgarów z pieca ostojowego wywożenie i ważenie zgarów obsługa stanowisk do wygrzewania, zalewania oraz czyszczenia kadzioczekujemygotowości do pracy w systeie 4-brygadowym - od zarazpodstawowej znajomości obsługi komputeraumiejętności pracy w zespolezaangażowania i chęci stałego podnoszenia kwalifikacjimotywacji i chęci do pracy punktualnościmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dodatkowej?Jesteś dyspozycyjny w terminie 9-11.08 w godzinach 8-16?Aplikuj!Poszukujemy 3 pracowników inwentaryzacjioferujemyumowa zleceniestawka 22 pln brutto za godzinęzadaniamanualne liczenie asortymentu (części do maszyn, siłowniki)lokalizacja: ul. Półłanki w Krakowieoczekujemydokładnościgotowości do pracy w terminie 9-11.08 w godzinach 8-16Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy dodatkowej?Jesteś dyspozycyjny w terminie 9-11.08 w godzinach 8-16?Aplikuj!Poszukujemy 3 pracowników inwentaryzacjioferujemyumowa zleceniestawka 22 pln brutto za godzinęzadaniamanualne liczenie asortymentu (części do maszyn, siłowniki)lokalizacja: ul. Półłanki w Krakowieoczekujemydokładnościgotowości do pracy w terminie 9-11.08 w godzinach 8-16Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • skawina, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN22.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w miłej atmosferze, w firmie dając mozliwość rozwoju? Aplikuj !oferujemyumowę o pracę tymczasową, z możliwością zatrudnienia u Klientapraca od poniedziałku do piątku w godz. 6-14 wynagrodzenie 24 zł brutto/h wolne weekendyprzyjazną atmosferęmożliwość rozwojukartę OK system i prywatną opiekę medycznązadaniaprace magazynowe w tym załadunek, rozładunek towaru, kompletacja zamówień transport produktów w obszarze magazynu wyrobów gotowych obsługa wózków widłowychnadzór nad sprzętem magazynowym oraz wyposażeniem magazynukontrola stanów magazynowych i przygotowywanie dokumentów transportowo-magazynowychoczekujemyuprawnień do obsługi wózków widłowych UDT - mile widzianepraktyczną umiejętności obsługi wózków widłowychaktualne wyniki badań/lub aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychdyspozycyjnośćmotywacjaodpowiedzialnośćdobra organizacja pracy własnejAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w miłej atmosferze, w firmie dając mozliwość rozwoju? Aplikuj !oferujemyumowę o pracę tymczasową, z możliwością zatrudnienia u Klientapraca od poniedziałku do piątku w godz. 6-14 wynagrodzenie 24 zł brutto/h wolne weekendyprzyjazną atmosferęmożliwość rozwojukartę OK system i prywatną opiekę medycznązadaniaprace magazynowe w tym załadunek, rozładunek towaru, kompletacja zamówień transport produktów w obszarze magazynu wyrobów gotowych obsługa wózków widłowychnadzór nad sprzętem magazynowym oraz wyposażeniem magazynukontrola stanów magazynowych i przygotowywanie dokumentów transportowo-magazynowychoczekujemyuprawnień do obsługi wózków widłowych UDT - mile widzianepraktyczną umiejętności obsługi wózków widłowychaktualne wyniki badań/lub aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznychdyspozycyjnośćmotywacjaodpowiedzialnośćdobra organizacja pracy własnejAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się branżą HR i chciałbyś zdobyć doświadczenie w tym kierunku? Właśnie teraz masz okazję. Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Stawiasz na swój rozwój i zdobycie nowego doświadczenia? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu w Niepołomicach ! Stań się częścią jednej z największych Agencji Pracy w Polsce i na świecie.oferujemybezpłatne praktyki ( 1 miesiąc - z możliwością przedłużenia)praktyki od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (możliwość dopasowania grafiku)współpracę z doświadczonymi rekruteramipoznanie mechanizmów działa międzynarodowej korporacji wsparcie przy realizacji projektów rekrutacyjnych dla czołowych marekwdrożenie w tajniki kodeksu pracy, ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych, przepisów BHP, RODOpyszną kawę :)pracę w młodym i energicznym Zespole :)zadaniaprowadzenie bieżącej administracji dotyczącej zatrudnienia archiwizacja dokumentówumawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracywsparcie w procesach rekrutacyjnychtworzenie profili rekomendacjioraz wiele innych ciekawych zadań z branży HRoczekujemyotwartości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańchęci do nauki, komunikatywności i samodzielnościprzebojowościdobrej organizacji pracyzainteresowania branżą HRgotowości do odbycia bezpłatnych praktykAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się branżą HR i chciałbyś zdobyć doświadczenie w tym kierunku? Właśnie teraz masz okazję. Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Stawiasz na swój rozwój i zdobycie nowego doświadczenia? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu w Niepołomicach ! Stań się częścią jednej z największych Agencji Pracy w Polsce i na świecie.oferujemybezpłatne praktyki ( 1 miesiąc - z możliwością przedłużenia)praktyki od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (możliwość dopasowania grafiku)współpracę z doświadczonymi rekruteramipoznanie mechanizmów działa międzynarodowej korporacji wsparcie przy realizacji projektów rekrutacyjnych dla czołowych marekwdrożenie w tajniki kodeksu pracy, ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych, przepisów BHP, RODOpyszną kawę :)pracę w młodym i energicznym Zespole :)zadaniaprowadzenie bieżącej administracji dotyczącej zatrudnienia archiwizacja dokumentówumawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracywsparcie w procesach rekrutacyjnychtworzenie profili rekomendacjioraz wiele innych ciekawych zadań z branży HRoczekujemyotwartości i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańchęci do nauki, komunikatywności i samodzielnościprzebojowościdobrej organizacji pracyzainteresowania branżą HRgotowości do odbycia bezpłatnych praktykAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      We are recruiting for a global leader in consulting, technology services and digital transformation, for the teams of Finance Powered by Intelligent Automation Consulting (FPIA).The role is located in Cracow, but you can work from any place you want.If you want to know more and become a part of something new and have real impact please just feel free to contact us and let's discuss the details!oferujemyPersonal and professional development:Development programs, external courses, education & certificates co-fundingNEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.Legendary atmosphere:Our client doesnt have a rigid dress code, but what they do have are awesome communities and world changing initiatives like Grant Program. They are a big company with unique atmosphere we make friendships, share important moments, and simply like each other! A lot of benefits:Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. Company carPrivate life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. zadaniaLead the process and technology transformation projects within Finance, guiding Transformation Consultants and Transformation Analysts in successful development and delivery of agreed project deliverables for internal as well as for external ClientsLead the projects that may be related to: target operating model design, process design, process and technology maturity assessment, benchmarking, GBS / SSC set up, automation potential assessment, ERP/Platform solutions implementation, RPA implementation, transition, training delivery, change management and similar. Support Business Services solution process, acting as a cross stream Transformation Lead or specific tower Solution LeadApply in practice different process improvement methodologies (e.g. Lean Six Sigma, DGEM Benchmarking, ESOAR, 5 Senses of Intelligent Automation, Design Thinking) within or outside of the area of expertise for the continuous improvement and transformation purposesOperate as Subject Matter Expert, recognized as a guru/expert in application of process(s) specialism. Keep abreast of technology technological developments, their strengths and weaknesses and suggest process and technology related improvements within the given area of expertiseAct as a Project Lead, having full accountability for high quality deliverables with minimum guidance. Bear the full accountability for all project deliverables (cross streams) as well as own personally certain project deliverables that could be related to documentation of identified process challenges, potential improvements and benefits, report out, or business cases. Conduct Quality Assurance on the deliverables developed by junior team members. Manage the team of individuals, coach the junior members and ensure maximum quality of developed materials and deliverablesDevelop and manage the transformation agenda for client. Analyze data and information received from Client, utilize your process and technology expertise to articulate transformation opportunities to steer clients in their transformation journeyCreate and conduct convincing presentations and put own ideas forward to Client. Challenge conventional views and present ideas persuasively to resolve conflict and gain buy-in/steer others to achieve specific outcomesOrganize, own and facilitate client meetings within or outside of own business area, driving towards consensus and agreement of all stakeholdersActively support development of transformational assets and methods; contribute to product development in his/her area of expertise. Identify new product opportunities and work towards its design. Demonstrate an extended ability to think outside of the box and challenge convention. Share knowledge that can be used to drive new business development in our target marketsActively engage on pursuits, bids, and up-sell opportunities developing impactful content and demonstrating commercial awareness/acumen. Develop proposals and present them to clients. Develop own salability and actively participate in generating dealsoczekujemystrong end to end process knowledge of the following area: R2A, experience in varied types of business (ssc / bpo), project management experience, client approach, experience in target operating model design/ process designing, experience in creating and articulating business cases for a change, knowledge of English on advanced level,knowledge of technological R2A products and solutions available on the market and has awareness of their strengths and weaknesses, experience in project type of work, with frequent Client interactionsnice to have: implementation experience of ERP and non-ERP process supporting tools, experience as a transition managerAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      We are recruiting for a global leader in consulting, technology services and digital transformation, for the teams of Finance Powered by Intelligent Automation Consulting (FPIA).The role is located in Cracow, but you can work from any place you want.If you want to know more and become a part of something new and have real impact please just feel free to contact us and let's discuss the details!oferujemyPersonal and professional development:Development programs, external courses, education & certificates co-fundingNEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.Legendary atmosphere:Our client doesnt have a rigid dress code, but what they do have are awesome communities and world changing initiatives like Grant Program. They are a big company with unique atmosphere we make friendships, share important moments, and simply like each other! A lot of benefits:Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. Company carPrivate life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. zadaniaLead the process and technology transformation projects within Finance, guiding Transformation Consultants and Transformation Analysts in successful development and delivery of agreed project deliverables for internal as well as for external ClientsLead the projects that may be related to: target operating model design, process design, process and technology maturity assessment, benchmarking, GBS / SSC set up, automation potential assessment, ERP/Platform solutions implementation, RPA implementation, transition, training delivery, change management and similar. Support Business Services solution process, acting as a cross stream Transformation Lead or specific tower Solution LeadApply in practice different process improvement methodologies (e.g. Lean Six Sigma, DGEM Benchmarking, ESOAR, 5 Senses of Intelligent Automation, Design Thinking) within or outside of the area of expertise for the continuous improvement and transformation purposesOperate as Subject Matter Expert, recognized as a guru/expert in application of process(s) specialism. Keep abreast of technology technological developments, their strengths and weaknesses and suggest process and technology related improvements within the given area of expertiseAct as a Project Lead, having full accountability for high quality deliverables with minimum guidance. Bear the full accountability for all project deliverables (cross streams) as well as own personally certain project deliverables that could be related to documentation of identified process challenges, potential improvements and benefits, report out, or business cases. Conduct Quality Assurance on the deliverables developed by junior team members. Manage the team of individuals, coach the junior members and ensure maximum quality of developed materials and deliverablesDevelop and manage the transformation agenda for client. Analyze data and information received from Client, utilize your process and technology expertise to articulate transformation opportunities to steer clients in their transformation journeyCreate and conduct convincing presentations and put own ideas forward to Client. Challenge conventional views and present ideas persuasively to resolve conflict and gain buy-in/steer others to achieve specific outcomesOrganize, own and facilitate client meetings within or outside of own business area, driving towards consensus and agreement of all stakeholdersActively support development of transformational assets and methods; contribute to product development in his/her area of expertise. Identify new product opportunities and work towards its design. Demonstrate an extended ability to think outside of the box and challenge convention. Share knowledge that can be used to drive new business development in our target marketsActively engage on pursuits, bids, and up-sell opportunities developing impactful content and demonstrating commercial awareness/acumen. Develop proposals and present them to clients. Develop own salability and actively participate in generating dealsoczekujemystrong end to end process knowledge of the following area: R2A, experience in varied types of business (ssc / bpo), project management experience, client approach, experience in target operating model design/ process designing, experience in creating and articulating business cases for a change, knowledge of English on advanced level,knowledge of technological R2A products and solutions available on the market and has awareness of their strengths and weaknesses, experience in project type of work, with frequent Client interactionsnice to have: implementation experience of ERP and non-ERP process supporting tools, experience as a transition managerAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN5,000 - PLN6,400 miesięcznie
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? A dodatkowo chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK - ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży lotniczejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparcia, administracji, obsłudze klientapracę w biurze w preferowanych godzinach biznesowych między 08:00-16:00, 09:00-17:00 lub 10:00-18:00 w nowoczesnym biurowcu w Krakowie (Al. Pokoju)umowę o pracę pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medyczny, zniżki na bilety lotniczeatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaobsługa Klienta wewnętrznego zgodnie z wyznaczonymi standardami firmowymiwprowadzanie, wyszukiwanie, zapisywanie i aktualizowanie danych w systemach wewnętrznychprzejmowanie, ewidencjonowanie i właściwe przechowywanie dokumentacjikontrola nad przepływem informacji w wewnętrznych systemachdigitalizacja dokumentówścisła współpraca z pozostałymi działami firmy i wykonywanie bieżących poleceń przełożonego lub kierownictwaoczekujemydobrej i komunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego (poziom B2)wykształcenia wyższego lub ostatni rok studiówzaangażowania i sumienności w powierzone zadania, co przejawia się np. dbałością o detale i uwagą podczas pracy z pewnymi danymiłatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Officeodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? A dodatkowo chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK - ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży lotniczejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparcia, administracji, obsłudze klientapracę w biurze w preferowanych godzinach biznesowych między 08:00-16:00, 09:00-17:00 lub 10:00-18:00 w nowoczesnym biurowcu w Krakowie (Al. Pokoju)umowę o pracę pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medyczny, zniżki na bilety lotniczeatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaobsługa Klienta wewnętrznego zgodnie z wyznaczonymi standardami firmowymiwprowadzanie, wyszukiwanie, zapisywanie i aktualizowanie danych w systemach wewnętrznychprzejmowanie, ewidencjonowanie i właściwe przechowywanie dokumentacjikontrola nad przepływem informacji w wewnętrznych systemachdigitalizacja dokumentówścisła współpraca z pozostałymi działami firmy i wykonywanie bieżących poleceń przełożonego lub kierownictwaoczekujemydobrej i komunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego (poziom B2)wykształcenia wyższego lub ostatni rok studiówzaangażowania i sumienności w powierzone zadania, co przejawia się np. dbałością o detale i uwagą podczas pracy z pewnymi danymiłatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Officeodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, znanego na całym świecie producenta najwyższej jakości surowców stosowanych w wielu dziedzinach przemysłu chemicznego, poszukujemy osoby do pracy w obszarze obsługi klienta w Dziale Logistyki. oferujemystabilne zatrudnienie w renomowanej firmie, pracę stacjonarną w komfortowym dobrze skomunikowanym biurze, umowę o pracę,prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport,fundusz socjalny,zadaniaobsługę klienta w zakresie kompleksowej realizacji zamówień w systemie SAP (potwierdzanie zamówień i terminów dostaw, realizacja dostaw, przygotowywanie i monitorowanie zleceń transportowych, informowanie o zmianach),kontrola stanu zadłużenia i limitów kredytowych klientów przy realizacji zamówień, kontrola i prognoza stanów zapasów magazynowych i zapewnienie ich właściwych poziomów, obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów, współpraca z pozostałymi działami w firmie.oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim (B2/C2) - konieczność obsługi klientów zagranicznych,bardzo wysokiej kultury osobistej i zdolności interpersonalnych,dokładności, zaangażowania i komunikatywności,bardzo dobrej organizacji czasu pracy,inicjatywy oraz samodzielności. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, znanego na całym świecie producenta najwyższej jakości surowców stosowanych w wielu dziedzinach przemysłu chemicznego, poszukujemy osoby do pracy w obszarze obsługi klienta w Dziale Logistyki. oferujemystabilne zatrudnienie w renomowanej firmie, pracę stacjonarną w komfortowym dobrze skomunikowanym biurze, umowę o pracę,prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport,fundusz socjalny,zadaniaobsługę klienta w zakresie kompleksowej realizacji zamówień w systemie SAP (potwierdzanie zamówień i terminów dostaw, realizacja dostaw, przygotowywanie i monitorowanie zleceń transportowych, informowanie o zmianach),kontrola stanu zadłużenia i limitów kredytowych klientów przy realizacji zamówień, kontrola i prognoza stanów zapasów magazynowych i zapewnienie ich właściwych poziomów, obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów, współpraca z pozostałymi działami w firmie.oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim (B2/C2) - konieczność obsługi klientów zagranicznych,bardzo wysokiej kultury osobistej i zdolności interpersonalnych,dokładności, zaangażowania i komunikatywności,bardzo dobrej organizacji czasu pracy,inicjatywy oraz samodzielności. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasową- z możliwością przedłużeniazadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR (SAP) będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasową- z możliwością przedłużeniazadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR (SAP) będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukiwana osoba do sprzątania nowoczesnej hali produkcyjnej. Aplikuj już dziś!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąstawka godzinowa 18,30 zł/h bruttopracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątku od14:00 do 22:00lokalizacja: Kraków ul Zawiłazadaniasprzątanie hal produkcyjnychsprzątanie magazynów i warsztatuoczekujemydyspozycyjności od poniedziałku do piątku w wyznaczonych godzinachmotywacji do pracypunktualnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukiwana osoba do sprzątania nowoczesnej hali produkcyjnej. Aplikuj już dziś!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąstawka godzinowa 18,30 zł/h bruttopracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątku od14:00 do 22:00lokalizacja: Kraków ul Zawiłazadaniasprzątanie hal produkcyjnychsprzątanie magazynów i warsztatuoczekujemydyspozycyjności od poniedziałku do piątku w wyznaczonych godzinachmotywacji do pracypunktualnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w laboratorium ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia oraz poszerzysz swoje horyzonty! oferujemyoferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 2-zmianowymstołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów ekwiwalent za pranie odzieżyzadaniazadaniaPrzeprowadzanie testów bateryjnych urządzeń elektronicznych (e-papierosów)Obsługa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami BHPPrzygotowywanie próbek do testówUczestnictwo w okołoprodukcyjnych pracach pomocniczychAnaliza i autoryzacja wyników badań, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami Sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami oczekujemyoczekujemyMinimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )     Umiejętności obsługi komputera w pakiecie Office     Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwionym czytanie dokumentacji.Gotowości do pracy w systemie 2-zmianowym     Podstawowej znajomość statystyki     Komunikatywności, samodzielności, inicjatywy, rzetelności     Zdolności manualnych     Umiejętności pracy w zespoleZnajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC-17025 będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie nie jest wymagane, Laboratorium Analityczne zapewnia pełne szkolenie w zakresie technicznym jak i systemowymAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy w laboratorium ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia oraz poszerzysz swoje horyzonty! oferujemyoferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 2-zmianowymstołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów ekwiwalent za pranie odzieżyzadaniazadaniaPrzeprowadzanie testów bateryjnych urządzeń elektronicznych (e-papierosów)Obsługa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami BHPPrzygotowywanie próbek do testówUczestnictwo w okołoprodukcyjnych pracach pomocniczychAnaliza i autoryzacja wyników badań, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami Sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami oczekujemyoczekujemyMinimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )     Umiejętności obsługi komputera w pakiecie Office     Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwionym czytanie dokumentacji.Gotowości do pracy w systemie 2-zmianowym     Podstawowej znajomość statystyki     Komunikatywności, samodzielności, inicjatywy, rzetelności     Zdolności manualnych     Umiejętności pracy w zespoleZnajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC-17025 będzie dodatkowym atutem. Doświadczenie nie jest wymagane, Laboratorium Analityczne zapewnia pełne szkolenie w zakresie technicznym jak i systemowymAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier ds. Planowania Produkcjioferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńpakiet benefitów, tj. prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowypracę w Niepołomicachzadaniazarządzanie i koordynowanie nowymi procesami montażowymi w oparciu o zasady Lean Manufacturingtworzenie specyfikacji technicznych, analizy ofert oraz warunków handlowychrealizację budżetu oraz monitorowanie kosztów wydzielonej części projektuprowadzenie dokumentacji projektowej, zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakościwspółpracę z dostawcami zewnętrznymstałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań, zapewniających optymalną rentowność projektusporządzanie planów pracy, analiz i wdrażanie nowych części z wykorzystaniem metodyki MTMoczekujemywykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne)min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych)doświadczenia w zarządzaniu projektami lub w planowaniu produkcji znajomości technologii produkcji branży motoryzacyjnejkomunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub języka angielskiego dobrej organizacji i priorytetyzacji pracyumiejętności analitycznego myśleniaotwartości i chęci podejmowania nowych inicjatywbardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz AutoCADgotowości do częstych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier ds. Planowania Produkcjioferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęsystem benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńpakiet benefitów, tj. prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowypracę w Niepołomicachzadaniazarządzanie i koordynowanie nowymi procesami montażowymi w oparciu o zasady Lean Manufacturingtworzenie specyfikacji technicznych, analizy ofert oraz warunków handlowychrealizację budżetu oraz monitorowanie kosztów wydzielonej części projektuprowadzenie dokumentacji projektowej, zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakościwspółpracę z dostawcami zewnętrznymstałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań, zapewniających optymalną rentowność projektusporządzanie planów pracy, analiz i wdrażanie nowych części z wykorzystaniem metodyki MTMoczekujemywykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne)min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych)doświadczenia w zarządzaniu projektami lub w planowaniu produkcji znajomości technologii produkcji branży motoryzacyjnejkomunikatywnej znajomości języka niemieckiego lub języka angielskiego dobrej organizacji i priorytetyzacji pracyumiejętności analitycznego myśleniaotwartości i chęci podejmowania nowych inicjatywbardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz AutoCADgotowości do częstych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 12 z 79 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.