Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Małopolskie: 71

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem sieci dystrybucji naszego klienta poszukujemy:SPECJALISTY / DORADCY TECHNICZNO - HANDLOWEGO,który miałby działać na terenie województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego. Jeśli posiadasz umiejętności handlowe i negocjacyjne oraz miałeś okazję zapoznać się w swoim doświadczeniu zawodowym z produktami instalacyjnymi, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę pracy!oferujemyciekawą pracę w dobrej atmosferze w znanej międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynkupracę nad ciekawymi i ambitnymi zadaniamiperspektywy rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjne warunki finansowenarzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa, telefonu komórkowegozadaniarealizacja ustalonej strategii oraz celów w regionie: śląskim, małopolskim, podkarpackim,pozyskiwanie do współpracy firm wykonawczych, inwestorów (w tym deweloperów), firm handlowych oraz biur projektowych i projektantów z zakresu instalacji wewnętrznych doradztwo technicznewsparcie dla wprowadzania produktów firmy do projektów realizowanych przez projektantów instalacji wewnętrznych, promowanie własnych rozwiązań technicznychorganizowanie i prowadzenie prezentacji produktówdbanie o dobre relacje z klientami i biurami w powierzonym regionie,monitorowanie rynku inwestycjioczekujemyznajomość instalacyjnej (hydrauliczne, wodne, kanalizacyjne, powietrzne itp.)zdolności handlowych i negocjacyjnychłatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywnościsilnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celupraktycznej znajomość obsługi komputera oraz prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z rozwojem sieci dystrybucji naszego klienta poszukujemy:SPECJALISTY / DORADCY TECHNICZNO - HANDLOWEGO,który miałby działać na terenie województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego. Jeśli posiadasz umiejętności handlowe i negocjacyjne oraz miałeś okazję zapoznać się w swoim doświadczeniu zawodowym z produktami instalacyjnymi, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę pracy!oferujemyciekawą pracę w dobrej atmosferze w znanej międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynkupracę nad ciekawymi i ambitnymi zadaniamiperspektywy rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjne warunki finansowenarzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa, telefonu komórkowegozadaniarealizacja ustalonej strategii oraz celów w regionie: śląskim, małopolskim, podkarpackim,pozyskiwanie do współpracy firm wykonawczych, inwestorów (w tym deweloperów), firm handlowych oraz biur projektowych i projektantów z zakresu instalacji wewnętrznych doradztwo technicznewsparcie dla wprowadzania produktów firmy do projektów realizowanych przez projektantów instalacji wewnętrznych, promowanie własnych rozwiązań technicznychorganizowanie i prowadzenie prezentacji produktówdbanie o dobre relacje z klientami i biurami w powierzonym regionie,monitorowanie rynku inwestycjioczekujemyznajomość instalacyjnej (hydrauliczne, wodne, kanalizacyjne, powietrzne itp.)zdolności handlowych i negocjacyjnychłatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywnościsilnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celupraktycznej znajomość obsługi komputera oraz prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko Kubernetes DevOps Engineer z j. niemieckim.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadania tworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktury on-premise oraz rozwiązań chmurowych AWS tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery automatyzacja infrastruktury on-premise oraz chmurowej (Infrastructure as Code) zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemu zapewnienie, że kod IaC (Terraform, Terragrunt) w 100% pokrywa budowane systemy rozwój systemów monitoringu (Prometheus, Grafana, check_mk) projektowanie rozwiązań zapewniających wysoką niezawodność i bezpieczeństwo rozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemów tworzenie dokumentacji technicznejoczekujemydoświadczenia i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego/ szkolenia w obszarze ITdobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie dobrej znajomości języka angielskiego w kontekście pracy projektowejdoświadczenia w implementacji i zarządzaniu klastrami Kubernetes (Rancher, Kubernetes Engine, Kubernates on-premise)znajomości rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. ECS, Kubernetes, Openshift, Docker, Nomad)znajomości metodologii DevOpsdoświadczenia z AWSdoświadczenia w pracy z narzędziami Infrastructure-as-Code i DevOps (np. Terraform, Ansible)znajomości automatyzacji procesów CI / CDmile widzianepraktyczne doświadczenie z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Cloudwatch, Zabbix)znajomość zagadnień z zakresu wysokiej dostępności, load balancingu oraz monitoringudoświadczenie w automatyzowaniu środowiska pracy (np. python, node.js, bash) CI / CDAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko Kubernetes DevOps Engineer z j. niemieckim.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadania tworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktury on-premise oraz rozwiązań chmurowych AWS tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery automatyzacja infrastruktury on-premise oraz chmurowej (Infrastructure as Code) zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemu zapewnienie, że kod IaC (Terraform, Terragrunt) w 100% pokrywa budowane systemy rozwój systemów monitoringu (Prometheus, Grafana, check_mk) projektowanie rozwiązań zapewniających wysoką niezawodność i bezpieczeństwo rozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemów tworzenie dokumentacji technicznejoczekujemydoświadczenia i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego/ szkolenia w obszarze ITdobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie dobrej znajomości języka angielskiego w kontekście pracy projektowejdoświadczenia w implementacji i zarządzaniu klastrami Kubernetes (Rancher, Kubernetes Engine, Kubernates on-premise)znajomości rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. ECS, Kubernetes, Openshift, Docker, Nomad)znajomości metodologii DevOpsdoświadczenia z AWSdoświadczenia w pracy z narzędziami Infrastructure-as-Code i DevOps (np. Terraform, Ansible)znajomości automatyzacji procesów CI / CDmile widzianepraktyczne doświadczenie z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Cloudwatch, Zabbix)znajomość zagadnień z zakresu wysokiej dostępności, load balancingu oraz monitoringudoświadczenie w automatyzowaniu środowiska pracy (np. python, node.js, bash) CI / CDAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy na magazynie?Posiadasz uprawnienia UDT lub jesteś w trakcie kursu ?Mamy ofertę dla Ciebie!Wyślij CV już teraz! miejsce pracy: NIEPOŁOMICEoferujemywynagrodzenie: 3300 zł brutto podstawa + do 200 zł brutto premiiumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS, urlop)możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po okresie próbnympracę w systemie 3-zmianowym: 6:00- 14:00/ 14:00- 22:00/ 22:00- 6:00wolne weekendymożliwość dojazdu przyzakładowym autobusem z miejscowości: Skała, Kraków, Szczurowa, Rzezawa, Bochnia, Działoszyce, Skalbmierz, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Batorska, Jadowniki, Brzesko, Kobyle, Stary Wiśnicz, Nowy Wiśnicz, Kopaliny, Łapczyca  zadaniazaładunek i rozładunek towaruobsługa wózka widłowegobieżąca obsługa linii produkcyjnejdbałość o porządek na magazynie oczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy systemie 3-zmianowymuprawnień na wózki widłowe z UDT (będzie dużym atutem) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy na magazynie?Posiadasz uprawnienia UDT lub jesteś w trakcie kursu ?Mamy ofertę dla Ciebie!Wyślij CV już teraz! miejsce pracy: NIEPOŁOMICEoferujemywynagrodzenie: 3300 zł brutto podstawa + do 200 zł brutto premiiumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS, urlop)możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po okresie próbnympracę w systemie 3-zmianowym: 6:00- 14:00/ 14:00- 22:00/ 22:00- 6:00wolne weekendymożliwość dojazdu przyzakładowym autobusem z miejscowości: Skała, Kraków, Szczurowa, Rzezawa, Bochnia, Działoszyce, Skalbmierz, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Batorska, Jadowniki, Brzesko, Kobyle, Stary Wiśnicz, Nowy Wiśnicz, Kopaliny, Łapczyca  zadaniazaładunek i rozładunek towaruobsługa wózka widłowegobieżąca obsługa linii produkcyjnejdbałość o porządek na magazynie oczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy systemie 3-zmianowymuprawnień na wózki widłowe z UDT (będzie dużym atutem) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli chciałbyś się rozwijać w międzynarodowym środowisku i brać udział w różnorodnych projektach, a także posiadasz doświadczenie na stanowisku podobnym do Księgowego ds. Transakcji/Płatności Bankowych, dobrze się orientujesz w obszarze płatności, a także znasz język włoski i język angielski na poziomie min. B2, to nie wahaj się i aplikuj! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniaprzygotowywanie i weryfikowanie płatnościkontrola zaksięgowanych dokumentówsporządzanie i księgowanie manualnych zleceń płatniczychwryfikowanie zgodności danych bankowych w systemie, w porównaniu do danych bankowych podanych na fakturach wprowadzanie nowych usprawnień przygotowywanie plików kontrolnych i przetwarzanie plików płacowychwspółpraca z innymi działami oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskznajomości obszaru dotyczącego płatnościznajomości języka włoskiego na poziomie in. B2bardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości programu SAP i Excelaczujesz się swobodnie w kontakcie z Klientemposiadasz umięjętności analityczne i konsekwetnie dążysz do wyznaczonych celów  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli chciałbyś się rozwijać w międzynarodowym środowisku i brać udział w różnorodnych projektach, a także posiadasz doświadczenie na stanowisku podobnym do Księgowego ds. Transakcji/Płatności Bankowych, dobrze się orientujesz w obszarze płatności, a także znasz język włoski i język angielski na poziomie min. B2, to nie wahaj się i aplikuj! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniaprzygotowywanie i weryfikowanie płatnościkontrola zaksięgowanych dokumentówsporządzanie i księgowanie manualnych zleceń płatniczychwryfikowanie zgodności danych bankowych w systemie, w porównaniu do danych bankowych podanych na fakturach wprowadzanie nowych usprawnień przygotowywanie plików kontrolnych i przetwarzanie plików płacowychwspółpraca z innymi działami oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowiskznajomości obszaru dotyczącego płatnościznajomości języka włoskiego na poziomie in. B2bardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości programu SAP i Excelaczujesz się swobodnie w kontakcie z Klientemposiadasz umięjętności analityczne i konsekwetnie dążysz do wyznaczonych celów  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz zatrudnienia w miłej atmosferze? A może szukasz pracy dorywczej?Aplikuj już dziś!Obecnie poszukujemy osób do pracy w magazynie dla naszego Klienta w Modlniczce -  największej polskiej księgarni internetowej.oferujemy21,00 PLN brutto za godzinęodpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracyprace od poniedziałku do piątku na dwie zmiany w godzinach 8:00-16:00 i 11:00-19:00zadaniasprawdzanie zgodności dostaw z dokumentamiprzyjmowanie towaru z systemierozłożenie towaru na regałach zgodnie z przyporządkowaniemkompletowanie zamówieńdbanie o odpowiednie ułożenie towaruprzygotowanie zamówień do pakowaniapakowanie towaruoczekujemydyspozycyjnosć do pracy na dwie zmianypracowitości, sumiennościzaangażowania w wykonywaną pracęumiejętności pracy w zespolezdolności szybkiego uczenia się Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz zatrudnienia w miłej atmosferze? A może szukasz pracy dorywczej?Aplikuj już dziś!Obecnie poszukujemy osób do pracy w magazynie dla naszego Klienta w Modlniczce -  największej polskiej księgarni internetowej.oferujemy21,00 PLN brutto za godzinęodpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracyprace od poniedziałku do piątku na dwie zmiany w godzinach 8:00-16:00 i 11:00-19:00zadaniasprawdzanie zgodności dostaw z dokumentamiprzyjmowanie towaru z systemierozłożenie towaru na regałach zgodnie z przyporządkowaniemkompletowanie zamówieńdbanie o odpowiednie ułożenie towaruprzygotowanie zamówień do pakowaniapakowanie towaruoczekujemydyspozycyjnosć do pracy na dwie zmianypracowitości, sumiennościzaangażowania w wykonywaną pracęumiejętności pracy w zespolezdolności szybkiego uczenia się Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Hej, szukasz pracy dorywczej?Świetnie się składa! Mamy ofertę w sam raz dla Ciebie.Aplikuj - nie czekaj :)oferujemyumowa zleceniemożliwość długofalowej współpracyelastyczny grafikzadaniaprace porządkoweczynności pomocniczepakowanie i etykietowanie towaruoczekujemydyspozycyjność,dokładność,chęci do pracy:)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Hej, szukasz pracy dorywczej?Świetnie się składa! Mamy ofertę w sam raz dla Ciebie.Aplikuj - nie czekaj :)oferujemyumowa zleceniemożliwość długofalowej współpracyelastyczny grafikzadaniaprace porządkoweczynności pomocniczepakowanie i etykietowanie towaruoczekujemydyspozycyjność,dokładność,chęci do pracy:)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dorywczej?Jesteś dyspozycyjny/a do pracy od zaraz do 5.11?Aplikuj!Poszukujemy osób do prac pomocniczych w magazynie (lekka praca)oferujemyumowa zlecenie od zaraz do 5.1120 pln brutto za godzinęlokalizacja: ul. Obrońców Modlina w Krakowiezadaniaproste prace pomocnicze w magazynie (kompletowanie towaru)oczekujemygotowości do pracy od zarazdokładności, sumiennościdyspozycyjności do pracy w godzinach 6-18 codziennie (n-pt)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dorywczej?Jesteś dyspozycyjny/a do pracy od zaraz do 5.11?Aplikuj!Poszukujemy osób do prac pomocniczych w magazynie (lekka praca)oferujemyumowa zlecenie od zaraz do 5.1120 pln brutto za godzinęlokalizacja: ul. Obrońców Modlina w Krakowiezadaniaproste prace pomocnicze w magazynie (kompletowanie towaru)oczekujemygotowości do pracy od zarazdokładności, sumiennościdyspozycyjności do pracy w godzinach 6-18 codziennie (n-pt)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku włoskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku włoskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dziekanowice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN22.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy i posiadasz zdolności manualne? Chcesz nieźle zarabiać? Dobrze trafiłeś! Aktualnie poszukujemy dla firmy zajmującej się produkcją mebli i frontów fornirowanych kandydatów na stanowisko pomocnik produkcji ze znajomoscia obsługi urządzeń CNC.oferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 14:45stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstawka godzinowa 22,00 zł bruttozadaniapraca przy szlifowaniu i olejowaniu elementówpakowanie i przygotowywanie towarów do wysyłkiobsługa urządzen CNCoczekujemywłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańzdolności manualnychstosowanie się do standardów jakościowych i czasowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy i posiadasz zdolności manualne? Chcesz nieźle zarabiać? Dobrze trafiłeś! Aktualnie poszukujemy dla firmy zajmującej się produkcją mebli i frontów fornirowanych kandydatów na stanowisko pomocnik produkcji ze znajomoscia obsługi urządzeń CNC.oferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 14:45stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstawka godzinowa 22,00 zł bruttozadaniapraca przy szlifowaniu i olejowaniu elementówpakowanie i przygotowywanie towarów do wysyłkiobsługa urządzen CNCoczekujemywłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańzdolności manualnychstosowanie się do standardów jakościowych i czasowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi?Znasz nowinki ze świata kosmetycznego?Aplikuj!Poszukujemy doradcy klienta w znanej sieci perfumerii Krakowie w lokalizacjach: ul. Floriańska, Galeria Serenada, Galeria Krakowskaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 24 pln bruttopracę w kosmetycznym świeciezadaniaobsługa klientaobsługa kasy fiskalnejdoradztwo i aktywny udział w sprzedażyoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 20.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi?Znasz nowinki ze świata kosmetycznego?Aplikuj!Poszukujemy doradcy klienta w znanej sieci perfumerii Krakowie w lokalizacjach: ul. Floriańska, Galeria Serenada, Galeria Krakowskaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 24 pln bruttopracę w kosmetycznym świeciezadaniaobsługa klientaobsługa kasy fiskalnejdoradztwo i aktywny udział w sprzedażyoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 20.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydata na stanowisko Order Management & Logistics Support.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 12 miesięcy z możliwością przedłużeniaszkolenie wdrażającepracę zdalną, docelowo hybrydowąsprzęt służbowydofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaadministrowanie dokumentacjąplanowanie dostawcodzienny przegląd danych, systemów i raportówudzielanie informacji o produktach, zmianie zamówienia czy stanie magazynowymwsparcie zespou w bieżących działaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia na podobnym stanowiskumile widziane doświadczenie z systemem SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydata na stanowisko Order Management & Logistics Support.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 12 miesięcy z możliwością przedłużeniaszkolenie wdrażającepracę zdalną, docelowo hybrydowąsprzęt służbowydofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaadministrowanie dokumentacjąplanowanie dostawcodzienny przegląd danych, systemów i raportówudzielanie informacji o produktach, zmianie zamówienia czy stanie magazynowymwsparcie zespou w bieżących działaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia na podobnym stanowiskumile widziane doświadczenie z systemem SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracy    zadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowaniewykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracy    zadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowaniewykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się biegle językiem angielskim? Komunikujesz się także w języku rosyjskim?Chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku pracy?Aplikuj!Aktualnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowiskoasystent/ka biura z językiem angielskim i niemieckim   oferujemystabilne zatrudnienie - szukamy osoby do stałej współpracypracę na 1/2 etatuatrakcyjne wynagrodzenie oraz 13 wypłata w grudniuelastyczne godziny pracy (w zakresie 8016, pon-pt)możliwość pracy zdalnejbenefity: multisport, prywatna opieka medycznazadaniaprofesjonalna obsługa administracyjno-biurowaorganizacja delegacji krajowych i zagranicznychorganizacja spotkań z klientamiprowadzenie korespondencji i rozliczeń finansowychbieżąca obsługa klientawspółpraca z pozostałymi komórkami koncernuoczekujemybiegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikacjędoświadczenie w pracy biurowejmile widziane doświadczenie w obszarze księgowościkomunikatywność, otwartośćzdolności organizacyjne i inicjatywa w działaniuwysoka kultura osobistaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się biegle językiem angielskim? Komunikujesz się także w języku rosyjskim?Chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku pracy?Aplikuj!Aktualnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowiskoasystent/ka biura z językiem angielskim i niemieckim   oferujemystabilne zatrudnienie - szukamy osoby do stałej współpracypracę na 1/2 etatuatrakcyjne wynagrodzenie oraz 13 wypłata w grudniuelastyczne godziny pracy (w zakresie 8016, pon-pt)możliwość pracy zdalnejbenefity: multisport, prywatna opieka medycznazadaniaprofesjonalna obsługa administracyjno-biurowaorganizacja delegacji krajowych i zagranicznychorganizacja spotkań z klientamiprowadzenie korespondencji i rozliczeń finansowychbieżąca obsługa klientawspółpraca z pozostałymi komórkami koncernuoczekujemybiegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikacjędoświadczenie w pracy biurowejmile widziane doświadczenie w obszarze księgowościkomunikatywność, otwartośćzdolności organizacyjne i inicjatywa w działaniuwysoka kultura osobistaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • ochmanów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      szukasz pracy na produkcji? nie masz doświadczenia?Aplikuj! Lokalizacja miejsca pracy: Ochmanów okolice Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym(6-14,14-22,22-6)wynagrodzenie od 3000 do 3750 bruttomożliwość rozwoju w strukturach firmyumowę o pracę tymczasową (opłacone wszystkie składki, płatny urlop)  zadaniapraca przy produkcji okien z aluminium oraz PVCobsługa linii montażowej / okleinystosowanie ściśle określonych procedur i instrukcji oczekujemymotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie przy produkcji okien będzie dodatkowym atutem (jeśli nie masz doświadczenia aplikuj, wszystkiego Cię nauczymy) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      szukasz pracy na produkcji? nie masz doświadczenia?Aplikuj! Lokalizacja miejsca pracy: Ochmanów okolice Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym(6-14,14-22,22-6)wynagrodzenie od 3000 do 3750 bruttomożliwość rozwoju w strukturach firmyumowę o pracę tymczasową (opłacone wszystkie składki, płatny urlop)  zadaniapraca przy produkcji okien z aluminium oraz PVCobsługa linii montażowej / okleinystosowanie ściśle określonych procedur i instrukcji oczekujemymotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie przy produkcji okien będzie dodatkowym atutem (jeśli nie masz doświadczenia aplikuj, wszystkiego Cię nauczymy) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • ochmanów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemah wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemah wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pracownik produkcji poszukiwany ! Zarabiaj ponad 5000 zł brutto i ciesz się stabilnością zatrudnienia ! Oferta dla Pań i Panów bez doświadczenia. Gwarantujemy darmowy transport z wielu miejscowości.Aplikuj już dziś !oferujemyumowę o pracę z realną perspektywą zatrudnienia na dłuższy czasnowoczesny zakład produkcyjnydarmowy, zorganizowany transport z wielu miejscowościstołówkę na miejscumożliwość szkoleń i zdobywania nowych uprawnieńzadaniamontaż podzespołów na linii produkcyjnejoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymzdolności manualnych/ technicznychnie wymagamy doświadczenia !Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pracownik produkcji poszukiwany ! Zarabiaj ponad 5000 zł brutto i ciesz się stabilnością zatrudnienia ! Oferta dla Pań i Panów bez doświadczenia. Gwarantujemy darmowy transport z wielu miejscowości.Aplikuj już dziś !oferujemyumowę o pracę z realną perspektywą zatrudnienia na dłuższy czasnowoczesny zakład produkcyjnydarmowy, zorganizowany transport z wielu miejscowościstołówkę na miejscumożliwość szkoleń i zdobywania nowych uprawnieńzadaniamontaż podzespołów na linii produkcyjnejoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowymzdolności manualnych/ technicznychnie wymagamy doświadczenia !Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Serenada, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Serenada, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówobsługa procesu zwrotów do dostawcyodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówobsługa procesu zwrotów do dostawcyodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatek za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechanicznegotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący)umiejętności manualnezmysł techniczny, mechanicznysamodzielność w działaniu, odpowiedzialnośćmile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatek za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechanicznegotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący)umiejętności manualnezmysł techniczny, mechanicznysamodzielność w działaniu, odpowiedzialnośćmile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem portugalskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość portugalskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Portugalii, Hiszpanii ) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka portugalskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)znajomość j.hiszpańskiego będzie dodatkowym atutembiegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem portugalskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość portugalskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Portugalii, Hiszpanii ) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka portugalskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)znajomość j.hiszpańskiego będzie dodatkowym atutembiegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, jednego z liderów w branży multibrandowych, poszukujemy kandydata na stanowisko Front-end Developer z dobrą znajomością frameworka React oraz NextJS. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracyzadaniabudowanie i rozwój nowoczesnych aplikacji internetowychimplementacja interfejsów użytkownika na podstawie makiet funkcjonalnych oraz projektów graficznychwspółpraca z resztą zespołu ITpisanie czystego kodu, używając dobrych praktyktworzenie testów jednostkowych i integracyjnych pod wytworzone aplikacjeoczekujemy2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuprojektu wykonanego w NextJS (proszę o podesłanie linku do repozytorium wraz z CV)bardzo dobrej znajomości HTML, CSS, JSbardzo dobrej znajomości frameworka React oraz NextJSznajomości dobrych praktych programowania oraz umiejętność pisania czystego koduchęci rozwoju jak i dzielenia się wiedzą z resztą zespołukomunikatywności oraz sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, jednego z liderów w branży multibrandowych, poszukujemy kandydata na stanowisko Front-end Developer z dobrą znajomością frameworka React oraz NextJS. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracyzadaniabudowanie i rozwój nowoczesnych aplikacji internetowychimplementacja interfejsów użytkownika na podstawie makiet funkcjonalnych oraz projektów graficznychwspółpraca z resztą zespołu ITpisanie czystego kodu, używając dobrych praktyktworzenie testów jednostkowych i integracyjnych pod wytworzone aplikacjeoczekujemy2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuprojektu wykonanego w NextJS (proszę o podesłanie linku do repozytorium wraz z CV)bardzo dobrej znajomości HTML, CSS, JSbardzo dobrej znajomości frameworka React oraz NextJSznajomości dobrych praktych programowania oraz umiejętność pisania czystego koduchęci rozwoju jak i dzielenia się wiedzą z resztą zespołukomunikatywności oraz sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz wyzwania? Szukasz pracy w laboratorium ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - od 21zł /h bruttopracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieży zadaniapobieranie próbek z laboratoriumkontrola jakościowa wyrobu tytoniowegodokonywanie analiz chemicznych tworzenie raportów oczekujemyminimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office dyspozycyjności, punktualności, zaangażowaniagotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w laboratorium oraz znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz wyzwania? Szukasz pracy w laboratorium ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - od 21zł /h bruttopracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieży zadaniapobieranie próbek z laboratoriumkontrola jakościowa wyrobu tytoniowegodokonywanie analiz chemicznych tworzenie raportów oczekujemyminimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office dyspozycyjności, punktualności, zaangażowaniagotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w laboratorium oraz znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, światowego lidera na rynku specjalizującego się produkcją zabudów i przyczep do wywrotek, poszukujemy pracownika na stanowisko: monter- spawaczoferujemywynagrodzenie 4600 zł bruttopracę od poniedziałku do piątku w godz. 7:00- 15:00wolne weekendypracę we własnym tempie, nie przy linii produkcyjnejmożliwość długofalowej współpracy zadaniaspawanie w aluminiumspawanie podzespołówmontaż naczep na ciągniki przy użyciu elektronarzędzi oczekujemyumiejętności i doświadczenia w spawaniu aluminiumuprawnień spawalniczych MIGdoświadczenia w mechanice samochodowej- będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, światowego lidera na rynku specjalizującego się produkcją zabudów i przyczep do wywrotek, poszukujemy pracownika na stanowisko: monter- spawaczoferujemywynagrodzenie 4600 zł bruttopracę od poniedziałku do piątku w godz. 7:00- 15:00wolne weekendypracę we własnym tempie, nie przy linii produkcyjnejmożliwość długofalowej współpracy zadaniaspawanie w aluminiumspawanie podzespołówmontaż naczep na ciągniki przy użyciu elektronarzędzi oczekujemyumiejętności i doświadczenia w spawaniu aluminiumuprawnień spawalniczych MIGdoświadczenia w mechanice samochodowej- będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz lekkiej pracy z dala od zgiełku miasta?Aplikuj!Poszukujemy osób do kompletowania zamówieńoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenistawka 21,50 pln brutto za godzinęzatrudnienie od zaraz do końca roku, z możliwością przedłużeniazadaniakompletowanie zamówieńzbieranie towaru z półeksprawdzanie poprawności zamówieńoczekujemygotowości do pracy od zarazdokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz lekkiej pracy z dala od zgiełku miasta?Aplikuj!Poszukujemy osób do kompletowania zamówieńoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenistawka 21,50 pln brutto za godzinęzatrudnienie od zaraz do końca roku, z możliwością przedłużeniazadaniakompletowanie zamówieńzbieranie towaru z półeksprawdzanie poprawności zamówieńoczekujemygotowości do pracy od zarazdokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 71 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.