You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Kraków, Małopolskie: 82

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta , międzynarodowej firmy - wiodącego producenta systemów hamulcowych , poszukujemy pracowników magazynowych.Posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Nie czekaj! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową,dofinansowanie karty sportowej oraz opieki medycznej,możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,pracę od poniedziąłku do piątku w systemie 2 zmianowym( ( 6-14, 14-22),przyjazną atmosferę.zadaniaprzyjęcie,rozładunek, załadunek towaru,przygotowanie towarów do wysyłki,rozmieszczanie, wydawanie asortymentu z magazynu,prowadzenie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie danych do systemu.oczekujemydoświadczenia na stanowisku magazyniera,mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,gotowości do pracy w systemie 2- zmianowym ( 6-14, 14-22),rzetelności i  zaangażowania w powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta , międzynarodowej firmy - wiodącego producenta systemów hamulcowych , poszukujemy pracowników magazynowych.Posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Nie czekaj! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową,dofinansowanie karty sportowej oraz opieki medycznej,możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,pracę od poniedziąłku do piątku w systemie 2 zmianowym( ( 6-14, 14-22),przyjazną atmosferę.zadaniaprzyjęcie,rozładunek, załadunek towaru,przygotowanie towarów do wysyłki,rozmieszczanie, wydawanie asortymentu z magazynu,prowadzenie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie danych do systemu.oczekujemydoświadczenia na stanowisku magazyniera,mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,gotowości do pracy w systemie 2- zmianowym ( 6-14, 14-22),rzetelności i  zaangażowania w powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby, która zarządzać będzie Działem Zakupów.Miejscem pracy jest Kraków, istnieje możliwość pracy zdalnej. oferujemyUmowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w firmie o uznanej marce na rynku,Realny wpływ na rozwój organizacji,Pakiet dodatkowych benefitów.zadaniaZarządzanie podległym zespołem (do 40 pracowników poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników, oceny roczne oraz delegowanie zadań,Tworzenie i realizacja strategii zakupowej,Doradztwo strategiczne i operacyjne,Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów,Negocjacje zakupowe z kluczowymi dostawcami,Podejmowanie decyzji zakupowych, zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi,Optymalizacja procesów zakupowych, renegocjowanie warunków kontraktów ramowych,poszukiwanie optymalnych kosztowo źródeł zaopatrzenia,Proponowanie nowych rozwiązań poprzez monitorowanie rynku i trendów dostawców / podwykonawców oraz zachodzących zmian i rozwiązań zakupowych w tym strategii i technologii,Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami. oczekujemyDoświadczenia na stanowisku dyrektora w zakresie planowania zakupów,Doświadczenia we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej,Doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem,Doskonałych umiejętności negocjacyjne,Umiejętności ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,Umiejętności analizy danych oraz prognoz rynkowych,Zdolności interpersonalnych - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji,Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami,Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego,Zaawansowanej znajomości programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby, która zarządzać będzie Działem Zakupów.Miejscem pracy jest Kraków, istnieje możliwość pracy zdalnej. oferujemyUmowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w firmie o uznanej marce na rynku,Realny wpływ na rozwój organizacji,Pakiet dodatkowych benefitów.zadaniaZarządzanie podległym zespołem (do 40 pracowników poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników, oceny roczne oraz delegowanie zadań,Tworzenie i realizacja strategii zakupowej,Doradztwo strategiczne i operacyjne,Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów,Negocjacje zakupowe z kluczowymi dostawcami,Podejmowanie decyzji zakupowych, zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi,Optymalizacja procesów zakupowych, renegocjowanie warunków kontraktów ramowych,poszukiwanie optymalnych kosztowo źródeł zaopatrzenia,Proponowanie nowych rozwiązań poprzez monitorowanie rynku i trendów dostawców / podwykonawców oraz zachodzących zmian i rozwiązań zakupowych w tym strategii i technologii,Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami. oczekujemyDoświadczenia na stanowisku dyrektora w zakresie planowania zakupów,Doświadczenia we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej,Doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem,Doskonałych umiejętności negocjacyjne,Umiejętności ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,Umiejętności analizy danych oraz prognoz rynkowych,Zdolności interpersonalnych - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji,Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami,Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego,Zaawansowanej znajomości programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych projektów? Interesuje Cię praca w małym zespole i możliwości rozwoju? Aplikuj!Dla firmy tworzącej zaawansowane, skalowalne systemy backendowe dla dużych firm, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemyumowę zlecenie/ umowę o dzieło / B2Bpracę 100% zdalnąsprzęt służbowypremie projektowepremie świąteczne i roczneelastyczne godziny pracy wliczony urlop wypoczynkowy i chorobowezadaniatworzenie i rozwój aplikacjitworzenie dokumentacji technicznejuczestnictwo w spotkaniach z klientamioczekujemy2-3 lat doświadczenia komercyjnegodoświadczenia w pracy z PHP (Laravel)znajomości JS i CSSznajomość MariaDBznajomość języka angielskiego na poziomie B2mile widzianeznajomość AWSznajomość Vue.jsznajomość Nuxt.jsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych projektów? Interesuje Cię praca w małym zespole i możliwości rozwoju? Aplikuj!Dla firmy tworzącej zaawansowane, skalowalne systemy backendowe dla dużych firm, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemyumowę zlecenie/ umowę o dzieło / B2Bpracę 100% zdalnąsprzęt służbowypremie projektowepremie świąteczne i roczneelastyczne godziny pracy wliczony urlop wypoczynkowy i chorobowezadaniatworzenie i rozwój aplikacjitworzenie dokumentacji technicznejuczestnictwo w spotkaniach z klientamioczekujemy2-3 lat doświadczenia komercyjnegodoświadczenia w pracy z PHP (Laravel)znajomości JS i CSSznajomość MariaDBznajomość języka angielskiego na poziomie B2mile widzianeznajomość AWSznajomość Vue.jsznajomość Nuxt.jsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w dziale zakupów , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego i francuskiego pozwala na swobodną komunikację, jesteś dostępny od zaraz w pełnym wymiarze godzin-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemydostępność od zarazj.angielski-zaawansowanyj.francuski-zaawansowanyznajomośc programu Exceldoświadczenie w dziale zakupów będzie dodakowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w dziale zakupów , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego i francuskiego pozwala na swobodną komunikację, jesteś dostępny od zaraz w pełnym wymiarze godzin-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemydostępność od zarazj.angielski-zaawansowanyj.francuski-zaawansowanyznajomośc programu Exceldoświadczenie w dziale zakupów będzie dodakowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole. zadaniaKontakt z przyszłym pracownikiem oraz zewnętrzną  Agencja najbardziej optymalnego procesu legalizujacego prace cudzoziemcow.Wspolkoordynacja procesow relokacyjnych i imigracyjnych bieżących i nowych.Obsluga i znajomosc administarcji personalnej dla obcokrajowcow.Praca w wielu systemach ( i tiket, SAP, Apro , Concur)oczekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu Exceldostępność w pełnym wymierze godzinAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole. zadaniaKontakt z przyszłym pracownikiem oraz zewnętrzną  Agencja najbardziej optymalnego procesu legalizujacego prace cudzoziemcow.Wspolkoordynacja procesow relokacyjnych i imigracyjnych bieżących i nowych.Obsluga i znajomosc administarcji personalnej dla obcokrajowcow.Praca w wielu systemach ( i tiket, SAP, Apro , Concur)oczekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu Exceldostępność w pełnym wymierze godzinAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku ekonomicznym/finansowym/ logistycznym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniatworzenie i prowadzenie Ewidencji Danych Materiałowych, ze szczególnym uwzględnieniem dokładnego obliczania cenaktualizację cen w zamówieniach zakupu  przygotowywanie regularnych raportówtworzenie i utrzymywanie Cen Zakupów i Sprzedaży dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznychobliczanie kosztu standardowego dla działów raportowania i controllinguidentyfikowanie, badanie i korygowanie problemów związanych z jakością danych podstawowychwspółpraca z wieloma interesariuszami w ramach firmy PMI oraz z zewnętrznymi dostawcami i rynkamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku ekonomicznym/finansowym/ logistycznym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniatworzenie i prowadzenie Ewidencji Danych Materiałowych, ze szczególnym uwzględnieniem dokładnego obliczania cenaktualizację cen w zamówieniach zakupu  przygotowywanie regularnych raportówtworzenie i utrzymywanie Cen Zakupów i Sprzedaży dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznychobliczanie kosztu standardowego dla działów raportowania i controllinguidentyfikowanie, badanie i korygowanie problemów związanych z jakością danych podstawowychwspółpraca z wieloma interesariuszami w ramach firmy PMI oraz z zewnętrznymi dostawcami i rynkamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Cyfrowych Kanałów Własnych (D2C).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenia kierunkowego,doświadczenia w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałego rozumienia internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1),biegłej obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Cyfrowych Kanałów Własnych (D2C).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenia kierunkowego,doświadczenia w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałego rozumienia internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1),biegłej obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy asystenta/ki zarządu? Jesteś dobrze zorganizowany/a i biegle mówisz po angielsku?  a dodakowo dobrze znasz excela? Poznaj szczegóły naszej oferty pracy! oferujemyumowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,pracę w preżnie rozwijającej się firmie.zadaniawsparcie organizacyjne biura zarządu,koordynacja obiegu dokumentów, rejestracja, porządkowanie dokumentów,wsparcie w procesie przygotowywania dokumentacji, wsparcie logistyczne , wpółpraca z dostawcai i firmami transportowymi,organizacja spotkań , konferencji, wyjazdów słuzbowych,dbanie o zaopoatrzenie biura.oczekujemydoświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku,bardzo dobrej znajomości pakietu Office - w tym Excel.znajomości języka angielskiego min. C1znajomości języka francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,umiejętności pracy w zespole,bardzo dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy asystenta/ki zarządu? Jesteś dobrze zorganizowany/a i biegle mówisz po angielsku?  a dodakowo dobrze znasz excela? Poznaj szczegóły naszej oferty pracy! oferujemyumowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,pracę w preżnie rozwijającej się firmie.zadaniawsparcie organizacyjne biura zarządu,koordynacja obiegu dokumentów, rejestracja, porządkowanie dokumentów,wsparcie w procesie przygotowywania dokumentacji, wsparcie logistyczne , wpółpraca z dostawcai i firmami transportowymi,organizacja spotkań , konferencji, wyjazdów słuzbowych,dbanie o zaopoatrzenie biura.oczekujemydoświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku,bardzo dobrej znajomości pakietu Office - w tym Excel.znajomości języka angielskiego min. C1znajomości języka francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,umiejętności pracy w zespole,bardzo dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemydobrej znajomości j. angielskiego i niemieckiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemydobrej znajomości j. angielskiego i niemieckiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sukasz stabilnej pracy ? Lubisz odpoczywać w weekendy? Dobrze trafiłeś/aś ! Mamy dla Ciebie pracę !  oferujemystałą pracę w opraciu o umowę, stawka 17 zł  "na rękę" + premia uznaniowazatrudnienie również w okresie zimowym,transport do miejsca pracy.zadaniapraca przy zagospodarowaniu terenów zielonych.oczekujemychęci do pracy, samodzielności oraz uczciwości,mile widziane prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sukasz stabilnej pracy ? Lubisz odpoczywać w weekendy? Dobrze trafiłeś/aś ! Mamy dla Ciebie pracę !  oferujemystałą pracę w opraciu o umowę, stawka 17 zł  "na rękę" + premia uznaniowazatrudnienie również w okresie zimowym,transport do miejsca pracy.zadaniapraca przy zagospodarowaniu terenów zielonych.oczekujemychęci do pracy, samodzielności oraz uczciwości,mile widziane prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN8,000 - PLN10,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionego i renomowanego wydawnictwa książek, kóre prowadzi swoją działalność od kilku pokoleń na terenie województwa małopolskiego? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik MagazynuJeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (Ty wbierasz jaka forma jest odpowiednia)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymbiznesowe godziny pracy (8:00-16:00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniazarządzanie, ogranizacja i kontrola pracy podległego zespołuprzygotowywanie ocen kompetencji członków danego zespołumotywowanie podległych pracownikówciągły rozwój struktur magazynowych i logistycznychplanowanie procesów zatrudnianiaposzukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowejkoordynacja i zarządzanie współpracą z firmami spedycyjnymicodzienna współpraca z działem zamówień i działem handlowymoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe)minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zagadnień związanych z dystrybucją i logistyką magazynową doskonałych kompetencji przywódczych, liderskichdoskonałej umiejętności organizacji pracy podległego zespołumile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegobardzo dobrej znajomość programu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)mile widziana znajomość programu Enova lub doświadczenie z innymi podobnymi programami ERP (np. CDN Optima)dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionego i renomowanego wydawnictwa książek, kóre prowadzi swoją działalność od kilku pokoleń na terenie województwa małopolskiego? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik MagazynuJeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (Ty wbierasz jaka forma jest odpowiednia)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymbiznesowe godziny pracy (8:00-16:00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniazarządzanie, ogranizacja i kontrola pracy podległego zespołuprzygotowywanie ocen kompetencji członków danego zespołumotywowanie podległych pracownikówciągły rozwój struktur magazynowych i logistycznychplanowanie procesów zatrudnianiaposzukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowejkoordynacja i zarządzanie współpracą z firmami spedycyjnymicodzienna współpraca z działem zamówień i działem handlowymoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe)minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zagadnień związanych z dystrybucją i logistyką magazynową doskonałych kompetencji przywódczych, liderskichdoskonałej umiejętności organizacji pracy podległego zespołumile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegobardzo dobrej znajomość programu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)mile widziana znajomość programu Enova lub doświadczenie z innymi podobnymi programami ERP (np. CDN Optima)dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli płynnie posługujesz się j. angielskim, masz już pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej- nie czekaj aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniaKontakt z przyszłym pracownikiem oraz zewnętrzną  Agencja najbardziej optymalnego procesu legalizujacego prace cudzoziemcow.Wspolkoordynacja procesow relokacyjnych i imigracyjnych bieżących i nowych.Obsluga i znajomosc administarcji personalnej dla obcokrajowcow.Praca w wielu systemach ( i tiket, SAP, Apro , Concur)oczekujemybardzo dobrej znajomości j.angielskiego (warunek konieczny)dostępność od pon-pt w pełnym wymiarze godzinznajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli płynnie posługujesz się j. angielskim, masz już pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej- nie czekaj aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniaKontakt z przyszłym pracownikiem oraz zewnętrzną  Agencja najbardziej optymalnego procesu legalizujacego prace cudzoziemcow.Wspolkoordynacja procesow relokacyjnych i imigracyjnych bieżących i nowych.Obsluga i znajomosc administarcji personalnej dla obcokrajowcow.Praca w wielu systemach ( i tiket, SAP, Apro , Concur)oczekujemybardzo dobrej znajomości j.angielskiego (warunek konieczny)dostępność od pon-pt w pełnym wymiarze godzinznajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany rozwojem w międzynarodowej firmie? SAP i procesy AP nie są Ci obce?Dla klienta, firmy dostarczającej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Junior/ AP Analyst.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 4 miesiąceelastyczne godziny pracypracę zdalną, następnie w formie hybrydowejsprzęt służbowyszkolenie wdrażającedofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnejdofinansowanie do karty sportowejzadaniarozwiązywanie problemów związanych z różnymi częściami procesu AP i współpracą z wewnętrznymi zespołami: przetwarzanie faktur, operacje zakupoweobsługa zapytańmiesięczne raportowanieanaliza danychudział w projektach usprawniającychoczekujemywykształcenia wyższego (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia) lub w trakcie studiówdoświadczenia w procesach APznajomości języka angielskiego na poziomie B2znajomości programu SAPdoświadczenia w pracy z narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel, Teams)umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zainteresowany rozwojem w międzynarodowej firmie? SAP i procesy AP nie są Ci obce?Dla klienta, firmy dostarczającej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Junior/ AP Analyst.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 4 miesiąceelastyczne godziny pracypracę zdalną, następnie w formie hybrydowejsprzęt służbowyszkolenie wdrażającedofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnejdofinansowanie do karty sportowejzadaniarozwiązywanie problemów związanych z różnymi częściami procesu AP i współpracą z wewnętrznymi zespołami: przetwarzanie faktur, operacje zakupoweobsługa zapytańmiesięczne raportowanieanaliza danychudział w projektach usprawniającychoczekujemywykształcenia wyższego (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia) lub w trakcie studiówdoświadczenia w procesach APznajomości języka angielskiego na poziomie B2znajomości programu SAPdoświadczenia w pracy z narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel, Teams)umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie jako Magazynier? Szukasz pracy od poniedziałku do piątku?Świetnie się składa! Sprawdź naszą ofertę!  oferujemypracę w oparciu o umowę tymaczasową z możliwością stałego zatrudnienia,pracę w prężnie rozwijającej się branży elektroniki użytkowej,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6-19 ( dwie zmiany),stałe wynagrodzenie + premia uznaniowa,benefity pracownicze ( Mulitisport, Opieka medyczna).zadaniakompletowanie zamowień do wysyłki,współpraca z innymi działami firmy,układanie i dokładanie towaru na półki,wykonywanie ręcznych prac transportowych.oczekujemyzaangażowania w wykonywana pracę,dyspozycyjności od poniedziałku do piątku ( 6-19 system zmianowy),chęci do pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie jako Magazynier? Szukasz pracy od poniedziałku do piątku?Świetnie się składa! Sprawdź naszą ofertę!  oferujemypracę w oparciu o umowę tymaczasową z możliwością stałego zatrudnienia,pracę w prężnie rozwijającej się branży elektroniki użytkowej,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6-19 ( dwie zmiany),stałe wynagrodzenie + premia uznaniowa,benefity pracownicze ( Mulitisport, Opieka medyczna).zadaniakompletowanie zamowień do wysyłki,współpraca z innymi działami firmy,układanie i dokładanie towaru na półki,wykonywanie ręcznych prac transportowych.oczekujemyzaangażowania w wykonywana pracę,dyspozycyjności od poniedziałku do piątku ( 6-19 system zmianowy),chęci do pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,600 - PLN3,700 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy jako operator suwnicy?Posiadasz uprawnienia do sterowanie suwnicą z poziomu roboczego kat. IIS lub kierowanie wózkiem widłowym kat. II WJO ?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży metalurgicznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę zmianową (III zmiany)możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencji (minimum 3700 PLN brutto/miesiąc)innowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość rozwoju zawodowego/awansupremie i dodatki w każdym miesiącuposiłek regeneracyjny w każdym dniu pracy zadaniasamodzielna obsługa maszyn na magazyniewłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańwykonywanie czynności utrzymania ruchu na poziomie podstawowymzaładunek i rozładunek towaru w hali magazynowejprzenoszenie towaru pomiędzy halą produkcyjną, a magazynem oczekujemyuprawnień do obsługi suwnic z poziomu roboczego kat. IIS lub gotowości do ich wyrobienia na terenie zakładu pracymile widziane uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym kat. II WJO (UDT)mile widziane doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku (branża metalurgiczna)zaangażowania w wykonywaną pracę - szukamy pracowników na stałedyspozycyjności zmianowy system czasu pracywysokiego poziomu asertywności i odporności na streskomunikatywności i umiejętności współpracyzaangażowania, inicjatywy i rzetelności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy jako operator suwnicy?Posiadasz uprawnienia do sterowanie suwnicą z poziomu roboczego kat. IIS lub kierowanie wózkiem widłowym kat. II WJO ?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży metalurgicznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę zmianową (III zmiany)możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencji (minimum 3700 PLN brutto/miesiąc)innowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość rozwoju zawodowego/awansupremie i dodatki w każdym miesiącuposiłek regeneracyjny w każdym dniu pracy zadaniasamodzielna obsługa maszyn na magazyniewłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańwykonywanie czynności utrzymania ruchu na poziomie podstawowymzaładunek i rozładunek towaru w hali magazynowejprzenoszenie towaru pomiędzy halą produkcyjną, a magazynem oczekujemyuprawnień do obsługi suwnic z poziomu roboczego kat. IIS lub gotowości do ich wyrobienia na terenie zakładu pracymile widziane uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym kat. II WJO (UDT)mile widziane doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku (branża metalurgiczna)zaangażowania w wykonywaną pracę - szukamy pracowników na stałedyspozycyjności zmianowy system czasu pracywysokiego poziomu asertywności i odporności na streskomunikatywności i umiejętności współpracyzaangażowania, inicjatywy i rzetelności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with German. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem niemieckim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with German. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem niemieckim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży poligraficznej. W związku z rozwojem firmy oraz zmianami strukturalnymi, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za Produkcję.oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia,Szkolenia i ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie,Udział w wielu ciekawych projektach fabryki w Polsce jak i całej Grupy. zadaniaZarządzanie i koordynowanie pracy Działu Produkcji,Rozwój i organizacja pracy produkcji,Bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kalkulację produktu oraz ich przełożenie na język produkcji,Nadzór nad wykonaniem planu produkcji, terminami oraz jakością produktu,Budowanie zaangażowania i dbanie o rozwój podległych pracowników,Dbałość o przestrzeganie przez podległych pracowników przepisów i zasad: BHP, ppoż. oraz wymagań środowiskowych,Podnoszenie efektywności procesu produkcji poprzez proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,Przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji kosztowych,Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyWykształcenia wyższego (mile widziane wykształcenie techniczne)Dobrej znajomości języka angielskiego (delegacje oraz konferencje zagraniczne),Minimum 5 letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej (doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem),Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w środowisku produkcyjnym,Dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,Znajomości systemu SAP (mile widziane),Znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją a w szczególności Lean Manufacturing,Znajomość norm ISO 9001 oraz standardów FSC czy SMETA,Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,Nastawienie na realizację celów, samodzielności oraz decyzyjności,Inicjatywy oraz odpowiedzialności w działaniu,Umiejętności analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży poligraficznej. W związku z rozwojem firmy oraz zmianami strukturalnymi, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za Produkcję.oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia,Szkolenia i ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie,Udział w wielu ciekawych projektach fabryki w Polsce jak i całej Grupy. zadaniaZarządzanie i koordynowanie pracy Działu Produkcji,Rozwój i organizacja pracy produkcji,Bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kalkulację produktu oraz ich przełożenie na język produkcji,Nadzór nad wykonaniem planu produkcji, terminami oraz jakością produktu,Budowanie zaangażowania i dbanie o rozwój podległych pracowników,Dbałość o przestrzeganie przez podległych pracowników przepisów i zasad: BHP, ppoż. oraz wymagań środowiskowych,Podnoszenie efektywności procesu produkcji poprzez proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,Przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji kosztowych,Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyWykształcenia wyższego (mile widziane wykształcenie techniczne)Dobrej znajomości języka angielskiego (delegacje oraz konferencje zagraniczne),Minimum 5 letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej (doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem),Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w środowisku produkcyjnym,Dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,Znajomości systemu SAP (mile widziane),Znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją a w szczególności Lean Manufacturing,Znajomość norm ISO 9001 oraz standardów FSC czy SMETA,Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,Nastawienie na realizację celów, samodzielności oraz decyzyjności,Inicjatywy oraz odpowiedzialności w działaniu,Umiejętności analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 82 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.