Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Kraków, Małopolskie: 28

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,600 - PLN3,700 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy jako operator suwnicy?Posiadasz uprawnienia do sterowanie suwnicą z poziomu roboczego kat. IIS lub kierowanie wózkiem widłowym kat. II WJO ?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży metalurgicznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę zmianową (III zmiany)możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencji (minimum 3700 PLN brutto/miesiąc)innowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość rozwoju zawodowego/awansupremie i dodatki w każdym miesiącuposiłek regeneracyjny w każdym dniu pracy zadaniasamodzielna obsługa maszyn na magazyniewłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańwykonywanie czynności utrzymania ruchu na poziomie podstawowymzaładunek i rozładunek towaru w hali magazynowejprzenoszenie towaru pomiędzy halą produkcyjną, a magazynem oczekujemyuprawnień do obsługi suwnic z poziomu roboczego kat. IIS lub gotowości do ich wyrobienia na terenie zakładu pracymile widziane uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym kat. II WJO (UDT)mile widziane doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku (branża metalurgiczna)zaangażowania w wykonywaną pracę - szukamy pracowników na stałedyspozycyjności zmianowy system czasu pracywysokiego poziomu asertywności i odporności na streskomunikatywności i umiejętności współpracyzaangażowania, inicjatywy i rzetelności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy jako operator suwnicy?Posiadasz uprawnienia do sterowanie suwnicą z poziomu roboczego kat. IIS lub kierowanie wózkiem widłowym kat. II WJO ?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży metalurgicznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę zmianową (III zmiany)możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencji (minimum 3700 PLN brutto/miesiąc)innowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość rozwoju zawodowego/awansupremie i dodatki w każdym miesiącuposiłek regeneracyjny w każdym dniu pracy zadaniasamodzielna obsługa maszyn na magazyniewłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańwykonywanie czynności utrzymania ruchu na poziomie podstawowymzaładunek i rozładunek towaru w hali magazynowejprzenoszenie towaru pomiędzy halą produkcyjną, a magazynem oczekujemyuprawnień do obsługi suwnic z poziomu roboczego kat. IIS lub gotowości do ich wyrobienia na terenie zakładu pracymile widziane uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym kat. II WJO (UDT)mile widziane doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku (branża metalurgiczna)zaangażowania w wykonywaną pracę - szukamy pracowników na stałedyspozycyjności zmianowy system czasu pracywysokiego poziomu asertywności i odporności na streskomunikatywności i umiejętności współpracyzaangażowania, inicjatywy i rzetelności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradców prezentowych w perfumeriach Sephora w Krakowie w lokalizacjach: ul. Floriańska, Galeria Serenada, Galeria Krakowskaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkapraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 21.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradców prezentowych w perfumeriach Sephora w Krakowie w lokalizacjach: ul. Floriańska, Galeria Serenada, Galeria Krakowskaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkapraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 21.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz niemiecki? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową - pierwsza umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5500 zł bruttoPakiet OK System i Medicover zadaniawsparcie procesów sprzedaży i obsługi klientawspółpraca z innymi działami firmyutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamirejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w pracy z klientemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz niemiecki? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową - pierwsza umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5500 zł bruttoPakiet OK System i Medicover zadaniawsparcie procesów sprzedaży i obsługi klientawspółpraca z innymi działami firmyutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamirejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w pracy z klientemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta , międzynarodowej firmy - wiodącego producenta systemów hamulcowych , poszukujemy pracowników magazynowych.Posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Nie czekaj! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową,dofinansowanie karty sportowej oraz opieki medycznej,możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,pracę od poniedziąłku do piątku w systemie 2 zmianowym( ( 6-14, 14-22),przyjazną atmosferę.zadaniaprzyjęcie,rozładunek, załadunek towaru,przygotowanie towarów do wysyłki,rozmieszczanie, wydawanie asortymentu z magazynu,prowadzenie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie danych do systemu.oczekujemydoświadczenia na stanowisku magazyniera,mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,gotowości do pracy w systemie 2- zmianowym ( 6-14, 14-22),rzetelności i  zaangażowania w powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta , międzynarodowej firmy - wiodącego producenta systemów hamulcowych , poszukujemy pracowników magazynowych.Posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Nie czekaj! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową,dofinansowanie karty sportowej oraz opieki medycznej,możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,pracę od poniedziąłku do piątku w systemie 2 zmianowym( ( 6-14, 14-22),przyjazną atmosferę.zadaniaprzyjęcie,rozładunek, załadunek towaru,przygotowanie towarów do wysyłki,rozmieszczanie, wydawanie asortymentu z magazynu,prowadzenie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie danych do systemu.oczekujemydoświadczenia na stanowisku magazyniera,mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,gotowości do pracy w systemie 2- zmianowym ( 6-14, 14-22),rzetelności i  zaangażowania w powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz wyzwania? Szukasz pracy w laboratorium, ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - od 21zł /h bruttopracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieży zadaniapobieranie próbek z laboratoriumkontrola jakościowa wyrobu tytoniowegodokonywanie analiz chemicznych tworzenie raportów oczekujemyminimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office dyspozycyjności, punktualności, zaangażowaniagotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w laboratorium oraz znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz wyzwania? Szukasz pracy w laboratorium, ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - od 21zł /h bruttopracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieży zadaniapobieranie próbek z laboratoriumkontrola jakościowa wyrobu tytoniowegodokonywanie analiz chemicznych tworzenie raportów oczekujemyminimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office dyspozycyjności, punktualności, zaangażowaniagotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w laboratorium oraz znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę zdalną w okresie epidemii COVIDdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - 24zł brutto/hzadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę zdalną w okresie epidemii COVIDdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - 24zł brutto/hzadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 brutto zadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonego oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 brutto zadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonego oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem czeskim lub słowackim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 oraz drugiego wybranego języka Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem czeskim lub słowackim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 oraz drugiego wybranego języka Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie jako serwisant / mechanik maszyn? Chcesz rozwijać swoje umiejętnośći?  Wolne weekendy są dla Ciebie ważne?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie propozycję! oferujemyumowę o pracę tymaczasową,atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczny system premiowy,pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany ( 6-14, 14-22),opieka medyczna,karta sportowa.zadaniaNaprawa i serwis urządzeń pojazdów szynowych tj. demontaż, czyszczenie i mycie podzespołów,Dbałość o czystość stanowiska pracy i jego najbliższego otoczenia,Dbałość o stan techniczny  używanych maszyn, urządzeń i narzędzi,prowadzenie dokumentacji serwisowej.oczekujemydoświadczenia w serwisowaniu maszyn lub  mechanice maszyn/ pojazdów,skrupulatności,zaangażowania,sumienności,gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie jako serwisant / mechanik maszyn? Chcesz rozwijać swoje umiejętnośći?  Wolne weekendy są dla Ciebie ważne?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie propozycję! oferujemyumowę o pracę tymaczasową,atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczny system premiowy,pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany ( 6-14, 14-22),opieka medyczna,karta sportowa.zadaniaNaprawa i serwis urządzeń pojazdów szynowych tj. demontaż, czyszczenie i mycie podzespołów,Dbałość o czystość stanowiska pracy i jego najbliższego otoczenia,Dbałość o stan techniczny  używanych maszyn, urządzeń i narzędzi,prowadzenie dokumentacji serwisowej.oczekujemydoświadczenia w serwisowaniu maszyn lub  mechanice maszyn/ pojazdów,skrupulatności,zaangażowania,sumienności,gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chełmek, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • ochmanów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy pracowników produkcji do firmy zajmującej się produkcją zdjęć wielkoformatowych:Lokalizacja: Modlniczkaoferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku w godz. 6-14, raz w miesiącu (14-22 przez 1 tydzień),pracę w przyjaznej atmosferze,20,50 zł brutto/h,kartę OK System,prywatną opiekę medyczną.zadaniapomoc przy produkcji fotografii,pakowanie fotografii,montaż ramek fotograficznych,wycinanie i składanie opakowań,prace związane z produkcją ram aluminiowych.oczekujemyzaangażowania i chęci do uczenia się nowych rzeczydokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy pracowników produkcji do firmy zajmującej się produkcją zdjęć wielkoformatowych:Lokalizacja: Modlniczkaoferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku w godz. 6-14, raz w miesiącu (14-22 przez 1 tydzień),pracę w przyjaznej atmosferze,20,50 zł brutto/h,kartę OK System,prywatną opiekę medyczną.zadaniapomoc przy produkcji fotografii,pakowanie fotografii,montaż ramek fotograficznych,wycinanie i składanie opakowań,prace związane z produkcją ram aluminiowych.oczekujemyzaangażowania i chęci do uczenia się nowych rzeczydokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz zatrudnienia w miłej atmosferze? A może szukasz pracy dorywczej?Aplikuj już dziś!Obecnie poszukujemy osób do pracy w magazynie dla naszego Klienta w Modlniczce -  największej polskiej księgarni internetowej.oferujemy21,00 PLN brutto za godzinęodpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracyprace od poniedziałku w godzinach 22:00 do 6:00zadaniasprawdzanie zgodności dostaw z dokumentamiprzyjmowanie towaru z systemierozłożenie towaru na regałach zgodnie z przyporządkowaniemkompletowanie zamówieńdbanie o odpowiednie ułożenie towaruprzygotowanie zamówień do pakowaniapakowanie towaruoczekujemydyspozycyjnosć do pracy w godzinach nocnych pracowitości, sumiennościzaangażowania w wykonywaną pracęumiejętności pracy w zespolezdolności szybkiego uczenia sięAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz zatrudnienia w miłej atmosferze? A może szukasz pracy dorywczej?Aplikuj już dziś!Obecnie poszukujemy osób do pracy w magazynie dla naszego Klienta w Modlniczce -  największej polskiej księgarni internetowej.oferujemy21,00 PLN brutto za godzinęodpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracyprace od poniedziałku w godzinach 22:00 do 6:00zadaniasprawdzanie zgodności dostaw z dokumentamiprzyjmowanie towaru z systemierozłożenie towaru na regałach zgodnie z przyporządkowaniemkompletowanie zamówieńdbanie o odpowiednie ułożenie towaruprzygotowanie zamówień do pakowaniapakowanie towaruoczekujemydyspozycyjnosć do pracy w godzinach nocnych pracowitości, sumiennościzaangażowania w wykonywaną pracęumiejętności pracy w zespolezdolności szybkiego uczenia sięAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Mieszkasz w Modlniczce lub okolicach?Cechuje Cię skrupulatność i jesteś dyspozycyjny/a do pracy od zaraz?Aplikuj! Szukamy właśnie Ciebie!Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko pakowacz/kaoferujemypracę na jedną zmianę od 8 do 16 od poniedziałku do piątkuumowę zlecenie stawkę 19,50 pln brutto za godzinęlokalizacja pracy Modlniczkazadaniapakowanie produktówskładanie pudełeknaklejanie etykietoczekujemychęci do pracydbałości o szczegóły, dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mieszkasz w Modlniczce lub okolicach?Cechuje Cię skrupulatność i jesteś dyspozycyjny/a do pracy od zaraz?Aplikuj! Szukamy właśnie Ciebie!Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko pakowacz/kaoferujemypracę na jedną zmianę od 8 do 16 od poniedziałku do piątkuumowę zlecenie stawkę 19,50 pln brutto za godzinęlokalizacja pracy Modlniczkazadaniapakowanie produktówskładanie pudełeknaklejanie etykietoczekujemychęci do pracydbałości o szczegóły, dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlnica, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Cenisz sobie komfort pracy? Nowoczesność i marka firmy są dla Ciebie ważne? Szukasz zmiany, która da Ci rozwój?Jeżeli na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/łaś "tak" - APLIKUJ!!!lokalizacja miejsca pracy: Modlniczka okolice Krakowaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - min 3700 zł brutto\miesiącumowę o pracę (ZUS, URLOP etc.)praca w systemie 3 zmianowym ( 6-14,14-22,22-6)perspektywę stałego zatrudnienia oraz rozwoju zawodowego w strukturach firmydofinansowanie do posiłkówcodziennie świeże owoce,  zadaniarozlokowywanie towarów na magazyniekompletacja produktów do wysyłkiweryfikacja dostaw oraz wysyłekzaładunek samochodów dostawczychkompletowanie zamówieńdoświadczenie na magazynie - mile widziane oczekujemywykształcenia minimum zawodowe, średnieotwartości na rozwój w ramach struktur firmygotowości do pracy zmianowejaktualnej książeczki SANEPID  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Cenisz sobie komfort pracy? Nowoczesność i marka firmy są dla Ciebie ważne? Szukasz zmiany, która da Ci rozwój?Jeżeli na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/łaś "tak" - APLIKUJ!!!lokalizacja miejsca pracy: Modlniczka okolice Krakowaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - min 3700 zł brutto\miesiącumowę o pracę (ZUS, URLOP etc.)praca w systemie 3 zmianowym ( 6-14,14-22,22-6)perspektywę stałego zatrudnienia oraz rozwoju zawodowego w strukturach firmydofinansowanie do posiłkówcodziennie świeże owoce,  zadaniarozlokowywanie towarów na magazyniekompletacja produktów do wysyłkiweryfikacja dostaw oraz wysyłekzaładunek samochodów dostawczychkompletowanie zamówieńdoświadczenie na magazynie - mile widziane oczekujemywykształcenia minimum zawodowe, średnieotwartości na rozwój w ramach struktur firmygotowości do pracy zmianowejaktualnej książeczki SANEPID  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • balice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracę z Klientem i znasz dobrze język angielski a dojazd do Balic nie stanowi dla Ciebie problemu, to może być idealna oferta dla Ciebie!Podejmij współpracę w renomowanej firmie z 100 letnim doświadczeniem w branżyautomatyki przemysłowej - Mitsubishi ElectricZainteresowany/a? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na pełen etatwynagrodzenie podstawowepremie kwartalne szkolenia rozwojowe zewnętrzne oraz na platformie szkoleniowej UDEMYstały dodatek 200 PLN co miesiącpracę w międzynarodowym środowiskusystem kafeteryjny (dofinansowanie do opieki Luxmed i Multisport)dostęp do platformy szkoleniowej UDEMYdofinasowanie do studiów 50 %finansowanie kursu językowego w 100 %zadaniabieżące zamawianie towarów w obrębie przydzielonej grupy produktówoptymalizacja stanów magazynowych oraz towarów w drodze w obrębie przydzielonej grupy produktów (używanie modelu ABC oraz ROP)wysyłanie zamówień do dostawcymonitorowanie i aktualizowanie określonych czasów dostaw (lead time) na wszystkie produkty w obrębie przydzielonej grupy produktównegocjowanie z dostawcami czasów dostaw na zamówienie pod projekty w poszczególnych oddziałach – monitorowanie czy dla danego projektu nie ma opóźnień, reagowanie i eskalowanie problemów związanych z realizacją projektuwspółpraca z firmą prowadzącą magazyn centralny Mitsubishi (Yusen) w zakresie procesu przyjmowania dostawtworzenie raportów i analiz na potrzeby własne, Działu Zakupów oraz managerów danej grupy produktówrealizacja postępowań reklamacyjnych dla dostawców - m.in. problemy jakościoweoczekujemyznajomość języka angielskiego na poziomie B2znajomść systemu SAP BW, SAP ERP, Incotermsdoświadczenie w pracy z klientemnastawienie na samodzielne poszukiwanie rozwiązańduża troska o jakość i terminowośćdobra organizacja czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracę z Klientem i znasz dobrze język angielski a dojazd do Balic nie stanowi dla Ciebie problemu, to może być idealna oferta dla Ciebie!Podejmij współpracę w renomowanej firmie z 100 letnim doświadczeniem w branżyautomatyki przemysłowej - Mitsubishi ElectricZainteresowany/a? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na pełen etatwynagrodzenie podstawowepremie kwartalne szkolenia rozwojowe zewnętrzne oraz na platformie szkoleniowej UDEMYstały dodatek 200 PLN co miesiącpracę w międzynarodowym środowiskusystem kafeteryjny (dofinansowanie do opieki Luxmed i Multisport)dostęp do platformy szkoleniowej UDEMYdofinasowanie do studiów 50 %finansowanie kursu językowego w 100 %zadaniabieżące zamawianie towarów w obrębie przydzielonej grupy produktówoptymalizacja stanów magazynowych oraz towarów w drodze w obrębie przydzielonej grupy produktów (używanie modelu ABC oraz ROP)wysyłanie zamówień do dostawcymonitorowanie i aktualizowanie określonych czasów dostaw (lead time) na wszystkie produkty w obrębie przydzielonej grupy produktównegocjowanie z dostawcami czasów dostaw na zamówienie pod projekty w poszczególnych oddziałach – monitorowanie czy dla danego projektu nie ma opóźnień, reagowanie i eskalowanie problemów związanych z realizacją projektuwspółpraca z firmą prowadzącą magazyn centralny Mitsubishi (Yusen) w zakresie procesu przyjmowania dostawtworzenie raportów i analiz na potrzeby własne, Działu Zakupów oraz managerów danej grupy produktówrealizacja postępowań reklamacyjnych dla dostawców - m.in. problemy jakościoweoczekujemyznajomość języka angielskiego na poziomie B2znajomść systemu SAP BW, SAP ERP, Incotermsdoświadczenie w pracy z klientemnastawienie na samodzielne poszukiwanie rozwiązańduża troska o jakość i terminowośćdobra organizacja czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • balice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy magazyniera bez doświadczenia, wolne weekendy oraz 1 zmiana. Lekka praca przy zbieraniu zamówień, zaaplikuj i pracuj już od jutra!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o praceatrakcyjne wynagrodzeniewolne weekendy1 zmiana w godzinach 7 -17prywatna opieka medycznamożliwość zrobienia uprawnień UDT po okresie próbnymzadaniarozładunek i załadunek towarówkompletowanie zamówieńprzyjmowanie dostawdbałość o porządek na magazynie i w miejscu pracyoczekujemymile widziane uprawnienia na wózki widłowe doświadczenie na podobnym stanowiskuzaangażowanie i sumiennośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy magazyniera bez doświadczenia, wolne weekendy oraz 1 zmiana. Lekka praca przy zbieraniu zamówień, zaaplikuj i pracuj już od jutra!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o praceatrakcyjne wynagrodzeniewolne weekendy1 zmiana w godzinach 7 -17prywatna opieka medycznamożliwość zrobienia uprawnień UDT po okresie próbnymzadaniarozładunek i załadunek towarówkompletowanie zamówieńprzyjmowanie dostawdbałość o porządek na magazynie i w miejscu pracyoczekujemymile widziane uprawnienia na wózki widłowe doświadczenie na podobnym stanowiskuzaangażowanie i sumiennośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.