You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba znalezionych dla Ciebie ofert pracy: 1298 - Strona 18

    filtr1
    wyczyść wszystko
    strona 18
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,660 - PLN5,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Miejsce pracy Łódź--> Górna/ Chojny. Chcesz w kolejny rok rozpocząć od zmiany pracy? Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, gdzie będziesz mógł się rozwijać? Dobrze się składa, mamy dla Ciebie idealną ofertę!  oferujemywynagrodzenie od 3660zł brutto miesięczniezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową system wewnętrznych szkoleń i możliwość podnoszenia wynagrodzenia dofinansowanie do obiadów , darmowy parking, kartę ok system realne szanse na zatrudnienie bezpośrednio przez firmęzadaniaobsługa urządzeń produkcyjnych (prasy, testery automatyczne)kontrola jakości wykonywanie testów gotowego produkturaportowanie wykonanej pracyoczekujemywykształcenia min. zawodowegoumiejętności obsługi komputeradoświadczenia na produkcjigotowości do pracy w systemie 2 i 3 zmianowymmile widziana znajomość rysunku technicznego i obsługi urządzeń pomiarowych (miarka, suwmiarka).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Miejsce pracy Łódź--> Górna/ Chojny. Chcesz w kolejny rok rozpocząć od zmiany pracy? Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, gdzie będziesz mógł się rozwijać? Dobrze się składa, mamy dla Ciebie idealną ofertę!  oferujemywynagrodzenie od 3660zł brutto miesięczniezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową system wewnętrznych szkoleń i możliwość podnoszenia wynagrodzenia dofinansowanie do obiadów , darmowy parking, kartę ok system realne szanse na zatrudnienie bezpośrednio przez firmęzadaniaobsługa urządzeń produkcyjnych (prasy, testery automatyczne)kontrola jakości wykonywanie testów gotowego produkturaportowanie wykonanej pracyoczekujemywykształcenia min. zawodowegoumiejętności obsługi komputeradoświadczenia na produkcjigotowości do pracy w systemie 2 i 3 zmianowymmile widziana znajomość rysunku technicznego i obsługi urządzeń pomiarowych (miarka, suwmiarka).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grudziądz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz w pracy wartości takich jak samodzielność, realny wpływ na rozwój firmy, przyjazna atmosfera i praca zespołowa? Wygląda na to, że możemy Ci pomóc. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta zagranicznego, który lubi ludzi! Sprawdź, czy to Ci pasuje i przyślij CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w strukturach stabilnego dużego pracodawcy z kapitełm zagraniczymszybką ścieżkę awansuprywatną opiekę medyczną i ubezieczenie na życiedofinansowanie do szkoleń i kursówz czasem pracę częściowo zdalnąspotkania i pikniki integracyjne dla pracowników i ich rodzińpaczki świąteczneinicjatywy dobroczynne i wiele innych ciekawych benefitów zadaniazarządzanie realizacją zamówień (zamówienia, powiadomienia, dostawy, fakturowanie)wdrożenie nowego klienta i zarządzanie wszelkimi zmianamikontrola cenników – tworzenie i aktualizacja cenników dla klientówzarządzanie nierotującym zapasem wyrobów gotowychzarządzanie roszczeniami przy wsparciu QA i PMobsługa  należności i współpraca z księgowościąudział w projektach wdrażania produktówoczekujemyzaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2) oraz znajomości języka polskiegowysoko rozwiniętych kompetencji komunikacjinastawienia na słuchanie i reagowanie na potrzeby klienta proaktywnej postawy w rozwiązywaniu problemówodporności na stresAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz interesującej, samodzielnej pracy w międzynarodowej firmie, o zasięgu globalnym?Chciałbyś mieć możliwość reprezentowania marki premium?Razem z naszym klientem poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela techniczno-handlowego do firmy, która stawia na rozwój, oferuje korzystne i stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne świadczenia pozapłacowe, szkolenia zagraniczne, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe oraz zajęcia z języka angielskiego!Aplikuj - daj sobie szansę na rozwój zawodowy!oferujemy- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- szeroki wachlarz benefitów: (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, nauka języków obcych),- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia zagraniczne,- wsparcie nowoczesnymi technologiami i profesjonalnymi narzędziami,- nastawione na współpracę środowisko pracy.zadania- rozwój podległego rynku pod kątem sprzedaży wybranych grupasortymentowych znajdujących się w ofercie firmy – Północna część kraju,- pogłębianie relacji handlowych z wybranymi klientami,- rozbudowywanie portfolio klientów poprzez nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami (branża budowalna, branża kruszyw itp.),- przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych,- bieżące doradztwo techniczne w ramach oferowanego asortymentu,- bieżąca współpraca z działem serwisu i działem obsługi klienta,- realizowanie polityki handlowej firmy oraz dbałość o wysoki poziom obsługi,- bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie.oczekujemy- mile widziane doświadczenie w sprzedaży osprzętu do maszynbudowlanych,- mile widziane wykształcenie techniczne,- miejsca zamieszkania na terenie północnej Polski,- wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami i negocjowania warunkówhandlowych- wysoka umiejętność organizowania pracy własnej- znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,- prawo jazdy kat. B. – gotowość do pracy na terenie północnej Polski.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz interesującej, samodzielnej pracy w międzynarodowej firmie, o zasięgu globalnym?Chciałbyś mieć możliwość reprezentowania marki premium?Razem z naszym klientem poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela techniczno-handlowego do firmy, która stawia na rozwój, oferuje korzystne i stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne świadczenia pozapłacowe, szkolenia zagraniczne, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe oraz zajęcia z języka angielskiego!Aplikuj - daj sobie szansę na rozwój zawodowy!oferujemy- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- szeroki wachlarz benefitów: (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, nauka języków obcych),- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia zagraniczne,- wsparcie nowoczesnymi technologiami i profesjonalnymi narzędziami,- nastawione na współpracę środowisko pracy.zadania- rozwój podległego rynku pod kątem sprzedaży wybranych grupasortymentowych znajdujących się w ofercie firmy – Północna część kraju,- pogłębianie relacji handlowych z wybranymi klientami,- rozbudowywanie portfolio klientów poprzez nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami (branża budowalna, branża kruszyw itp.),- przygotowywanie ofert oraz negocjowanie warunków handlowych,- bieżące doradztwo techniczne w ramach oferowanego asortymentu,- bieżąca współpraca z działem serwisu i działem obsługi klienta,- realizowanie polityki handlowej firmy oraz dbałość o wysoki poziom obsługi,- bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie.oczekujemy- mile widziane doświadczenie w sprzedaży osprzętu do maszynbudowlanych,- mile widziane wykształcenie techniczne,- miejsca zamieszkania na terenie północnej Polski,- wysoko rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami i negocjowania warunkówhandlowych- wysoka umiejętność organizowania pracy własnej- znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,- prawo jazdy kat. B. – gotowość do pracy na terenie północnej Polski.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usług oraz widzę  na temat sterowników programowalnych S7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizawcji? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowychoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej lider w swojej branży umowę o pracę bezpośrednio w u naszego klienta niezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedażymożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług koordynowanie projektów odpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówbudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7doświadczenia w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usług oraz widzę  na temat sterowników programowalnych S7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizawcji? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowychoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej lider w swojej branży umowę o pracę bezpośrednio w u naszego klienta niezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedażymożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług koordynowanie projektów odpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówbudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7doświadczenia w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie na stanowiku handlowym w branży poligraficznej?  Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży poligraficznej oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie umowę o pracę bezpośrednio w firmie niezbędne do pracy narzędzia możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedaży zadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert oraz negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńutrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą oraz rynkiem klienta oczekujemyminimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży poligraficznejdoświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klientów prawo jazdy kategorii B.umiejętności sprzedażowych oraz negocjacyjnychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie na stanowiku handlowym w branży poligraficznej?  Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży poligraficznej oferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się firmie umowę o pracę bezpośrednio w firmie niezbędne do pracy narzędzia możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniomatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedaży zadaniaaktywne pozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert oraz negocjacja marżynadzór nad prawidłową realizacją zamówieńutrzymanie pozytywnych relacji z już pozyskanymi klientamiprzygotowywanie analiz i raportów związanych ze sprzedażą oraz rynkiem klienta oczekujemyminimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży poligraficznejdoświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klientów prawo jazdy kategorii B.umiejętności sprzedażowych oraz negocjacyjnychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient zajmuje się skupem i sprzedażą zbóż, nasion roślin oleistych i strączkowych jak również produktów otrzymanych z przemysłowego przetworzenia tych surowców To dostawca i partner dla przemysłu paszowego, spożywczego i olejarskiego, działający aktywnie zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Rocznie sprzedaje ok. 1,5 miliona ton produktów. Dla swoich klientów organizuje transport, przeładunek i magazynowanie, dokładając najwyższych starań, aby dostarczany towar odpowiadał indywidualnym potrzebom poszczególnych odbiorców. Nie robi tego jednak sam – współpracuje z lokalnymi dostawcami rolnymi, przewoźnikami, operatorami portowymi, laboratoriami. Firma  ma swoją siedzibę w Gdyni, posiada również własne elewatory zbożowe w kilku miastach w Polsce.oferujemyumowa o pracę na pełny etatbezpłatne firmowe lekcje języka angielskiegomożliwość skorzystania z firmowego parkinguPracowniczy Program Emerytalnymożliwość rozwoju zawodowego i ciągłego doskonaleniasamodzielną i odpowiedzialną pracę z interesującymi zadaniami w dynamicznym zespolezadaniaRozwój i budowa polskiego biznesu mleczarskiego wspieranego przez zespół holenderskich kolegówSprzedaż zagranicznych produktów mlecznych na polskim rynkuZakup produktów mlecznym na polskim rynku i zagranicznym rynkuNawiązywanie relacji biznesowych i utrzymywanie współpracy z klientamioczekujemykilkuletniego doświadczenie w branży mleczarskiejwykształcenia wyższegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieGotowości do zagranicznych podróży służbowychPrawa jazdy kat. BSamodzielności i dobrej organizacja pracy własnej Dobrej znajomości środowiska MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient zajmuje się skupem i sprzedażą zbóż, nasion roślin oleistych i strączkowych jak również produktów otrzymanych z przemysłowego przetworzenia tych surowców To dostawca i partner dla przemysłu paszowego, spożywczego i olejarskiego, działający aktywnie zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Rocznie sprzedaje ok. 1,5 miliona ton produktów. Dla swoich klientów organizuje transport, przeładunek i magazynowanie, dokładając najwyższych starań, aby dostarczany towar odpowiadał indywidualnym potrzebom poszczególnych odbiorców. Nie robi tego jednak sam – współpracuje z lokalnymi dostawcami rolnymi, przewoźnikami, operatorami portowymi, laboratoriami. Firma  ma swoją siedzibę w Gdyni, posiada również własne elewatory zbożowe w kilku miastach w Polsce.oferujemyumowa o pracę na pełny etatbezpłatne firmowe lekcje języka angielskiegomożliwość skorzystania z firmowego parkinguPracowniczy Program Emerytalnymożliwość rozwoju zawodowego i ciągłego doskonaleniasamodzielną i odpowiedzialną pracę z interesującymi zadaniami w dynamicznym zespolezadaniaRozwój i budowa polskiego biznesu mleczarskiego wspieranego przez zespół holenderskich kolegówSprzedaż zagranicznych produktów mlecznych na polskim rynkuZakup produktów mlecznym na polskim rynku i zagranicznym rynkuNawiązywanie relacji biznesowych i utrzymywanie współpracy z klientamioczekujemykilkuletniego doświadczenie w branży mleczarskiejwykształcenia wyższegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieGotowości do zagranicznych podróży służbowychPrawa jazdy kat. BSamodzielności i dobrej organizacja pracy własnej Dobrej znajomości środowiska MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w samym centrum Bielska? Masz doświadczenie w pracy na produkcji i chciałbyś/chciałabyś poszerzyć swoje doświadczenie o nowe umiejętności?Mamy zupełnie nową ofertę pracy dla Ciebie!oferujemypracę w systemie III zmianowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością nawiązania długofalowej współpracy z Klientemmiejsce pracy w bardzo dobrej lokalizacji (okolice dworca PKP)możliwość korzystania z dobrowolnego ubezpieczenia grupowego PZU oraz dobrowolnego programu bonusowego Randstad PLUS (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki na zakupy i wiele innych)zadaniaobsługa maszyn produkcyjnych (głównie obrabiarki)wykonywanie prac związanych z produkcją wyrobów zgodnie z technologią i wytycznymibieżąca kontrola jakości wyrobówoczekujemydoświadczenia w pracy produkcyjnej lub obsłudze maszyndyspozycyjności do podjęcia pracy tymczasowej od zaraz Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy w samym centrum Bielska? Masz doświadczenie w pracy na produkcji i chciałbyś/chciałabyś poszerzyć swoje doświadczenie o nowe umiejętności?Mamy zupełnie nową ofertę pracy dla Ciebie!oferujemypracę w systemie III zmianowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością nawiązania długofalowej współpracy z Klientemmiejsce pracy w bardzo dobrej lokalizacji (okolice dworca PKP)możliwość korzystania z dobrowolnego ubezpieczenia grupowego PZU oraz dobrowolnego programu bonusowego Randstad PLUS (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki na zakupy i wiele innych)zadaniaobsługa maszyn produkcyjnych (głównie obrabiarki)wykonywanie prac związanych z produkcją wyrobów zgodnie z technologią i wytycznymibieżąca kontrola jakości wyrobówoczekujemydoświadczenia w pracy produkcyjnej lub obsłudze maszyndyspozycyjności do podjęcia pracy tymczasowej od zaraz Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli szukasz pracy dającej satysfakcję i rozwój swojej kariery aplikuj już dziś !Poszukujemy osób chcących podjąć zatrudnienie w branży automotive w Dąbrowie Górniczej-StrzemieszycachWyślij SMS o treści "kontrola" lub zadzwoń na numer 605 577 120 a my oddzwonimy.oferujemystabilne zatrudnienie  w oparciu o umowę o pracę  z możliwością stałego zatrudnienia u Klientadojazd do pracy z kierunków: Będzin, Sosnowiec, Zawiercie, Dąbrowa Górnicza.możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia,2-dniowy program wprowadzającyzadania wzrokowa kontrola detaliusuwanie ostrych krawędzi materiałów po obróbcewypełnianie dokumentacjirealizacja planów produkcyjnychoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym pn-ptdokładności w wykonywaniu obowiązków nastawienia na dłuższą współpracę.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz pracy dającej satysfakcję i rozwój swojej kariery aplikuj już dziś !Poszukujemy osób chcących podjąć zatrudnienie w branży automotive w Dąbrowie Górniczej-StrzemieszycachWyślij SMS o treści "kontrola" lub zadzwoń na numer 605 577 120 a my oddzwonimy.oferujemystabilne zatrudnienie  w oparciu o umowę o pracę  z możliwością stałego zatrudnienia u Klientadojazd do pracy z kierunków: Będzin, Sosnowiec, Zawiercie, Dąbrowa Górnicza.możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia,2-dniowy program wprowadzającyzadania wzrokowa kontrola detaliusuwanie ostrych krawędzi materiałów po obróbcewypełnianie dokumentacjirealizacja planów produkcyjnychoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym pn-ptdokładności w wykonywaniu obowiązków nastawienia na dłuższą współpracę.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniaplanowanie produkcji i tworzenie harmonogramów, w tym transferów magazynowych z miejsca na miejscewsparcie procesów planowania sprzedaży i operacji  wdrażanie procesów i systemów planowania produkcji, z tym m.in. powiązany moduł SAP ustanowienie lokalnych danych podstawowych do planowania, w tym struktur produktów i planowania zapasów śledzenie zleceń produkcyjnych, dostaw, komunikacji oraz statusu planowania optymalizacja przepływu materiałów między fabrykami (przesunięć magazynowych) rozwiązywanie problemów i ustalanie priorytetów działania rozwojowe w obszarach planowania łańcucha dostaw wspólnie z kooperantami oczekujemywykształcenia wyższego, mile widziany kierunek: Inżynieria Przemysłowa i Zarządzaniedoświadczenia w planowaniu w globalnym środowisku silnych umiejętności analitycznych i umiejętności zarządczych  wiedzy i umiejętności pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci do ciągłego uczenia się i rozwijania biegłej znajomości języka angielskiego, znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniaplanowanie produkcji i tworzenie harmonogramów, w tym transferów magazynowych z miejsca na miejscewsparcie procesów planowania sprzedaży i operacji  wdrażanie procesów i systemów planowania produkcji, z tym m.in. powiązany moduł SAP ustanowienie lokalnych danych podstawowych do planowania, w tym struktur produktów i planowania zapasów śledzenie zleceń produkcyjnych, dostaw, komunikacji oraz statusu planowania optymalizacja przepływu materiałów między fabrykami (przesunięć magazynowych) rozwiązywanie problemów i ustalanie priorytetów działania rozwojowe w obszarach planowania łańcucha dostaw wspólnie z kooperantami oczekujemywykształcenia wyższego, mile widziany kierunek: Inżynieria Przemysłowa i Zarządzaniedoświadczenia w planowaniu w globalnym środowisku silnych umiejętności analitycznych i umiejętności zarządczych  wiedzy i umiejętności pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci do ciągłego uczenia się i rozwijania biegłej znajomości języka angielskiego, znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Nas!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaUdział w projektach podnoszących bezpieczeństwo, jakość oraz efektywność procesów produkcyjnych,Zbieranie danych, opracowywanie statystyk, prowadzenie analiz wskaźników liniowych i wyciąganie z nich wniosków,Prowadzenie działań wyjaśniających do reklamacji przychodzących z rynków oraz do problemów występujących w procesach produkcyjnych,Wsparcie we wdrażaniu i utrzymywaniu standardu strefowania i 5S,Obserwacja procesów produkcyjnych w celu poszukiwania potencjalnych zagrożeń oraz strat, adresowanie dla nich rozwiązań mitygujących i/lub eliminujących,Projektowanie nowych standardów pracy w środowisku produkcyjnym,Zarządzanie procesem zamówień materiałów biurowych i pomocniczych,Mile widziane: znajomość narzędzi lean sigma.oczekujemyStatusu studenta IV lub V roku,Dostępności w wymiarze 30-35 godzin  tygodniowo,Bardzo dobrej obsługi komputera (w szczególności pakietu Microsoft Office),Dobrej znajomości języka angielskiego,Bardzo dobrej organizacji pracy (praca w środowisku wielozadaniowym),Zaangażowania, dokładności, umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Nas!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaUdział w projektach podnoszących bezpieczeństwo, jakość oraz efektywność procesów produkcyjnych,Zbieranie danych, opracowywanie statystyk, prowadzenie analiz wskaźników liniowych i wyciąganie z nich wniosków,Prowadzenie działań wyjaśniających do reklamacji przychodzących z rynków oraz do problemów występujących w procesach produkcyjnych,Wsparcie we wdrażaniu i utrzymywaniu standardu strefowania i 5S,Obserwacja procesów produkcyjnych w celu poszukiwania potencjalnych zagrożeń oraz strat, adresowanie dla nich rozwiązań mitygujących i/lub eliminujących,Projektowanie nowych standardów pracy w środowisku produkcyjnym,Zarządzanie procesem zamówień materiałów biurowych i pomocniczych,Mile widziane: znajomość narzędzi lean sigma.oczekujemyStatusu studenta IV lub V roku,Dostępności w wymiarze 30-35 godzin  tygodniowo,Bardzo dobrej obsługi komputera (w szczególności pakietu Microsoft Office),Dobrej znajomości języka angielskiego,Bardzo dobrej organizacji pracy (praca w środowisku wielozadaniowym),Zaangażowania, dokładności, umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • czeladź, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie nowej wiedzydołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenia w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.oferujemystawkę 18,30 zł/h brutto (w zależności od miasta)zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiówcomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatybenefity w postaci dofinansowania do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, zniżek do kin i restauracjimożliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polskaszkolenie wprowadzające obejmujące obszary: Obsługi Klienta, Kawy, Visual Merchandisingupyszną darmową kawę do picia w godzinach pracymożliwość uczestniczenia w konkursach pracowniczych (do wygrania bony na zakupy, produkty Tchibo, wycieczki, budżet na wyjście integracyjne)zadaniaobsługa Klienta na sali sprzedaży (doradzanie, pomoc w wyborze)organizacja pracy na sklepie i w magazynie (odbiór towaru, przygotowanie sklepu do otwarcia/zamknięcia)dbanie o Visual merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki/Orzeczenia sanitarno-epidemiologicznegopozytywnego nastawienia, uśmiechuotwartości, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu relacjizaangażowania, chęci zdobywania wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie nowej wiedzydołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenia w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.oferujemystawkę 18,30 zł/h brutto (w zależności od miasta)zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiówcomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatybenefity w postaci dofinansowania do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, zniżek do kin i restauracjimożliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polskaszkolenie wprowadzające obejmujące obszary: Obsługi Klienta, Kawy, Visual Merchandisingupyszną darmową kawę do picia w godzinach pracymożliwość uczestniczenia w konkursach pracowniczych (do wygrania bony na zakupy, produkty Tchibo, wycieczki, budżet na wyjście integracyjne)zadaniaobsługa Klienta na sali sprzedaży (doradzanie, pomoc w wyborze)organizacja pracy na sklepie i w magazynie (odbiór towaru, przygotowanie sklepu do otwarcia/zamknięcia)dbanie o Visual merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyksiążeczki/Orzeczenia sanitarno-epidemiologicznegopozytywnego nastawienia, uśmiechuotwartości, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu relacjizaangażowania, chęci zdobywania wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Czy szukasz pracy na wózki widłowe i masz uprawnienia UDT?Chciałbyś mieć stabilne zatrudnienie i pracować od poniedziałku do piątku? U nas weekendy są zawsze wolne :).Mamy oferty pracy właśnie dla Ciebie! Lokalizacja Retkinia - Nowe Sadyoferujemypracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (płatne ZUS, urlopy itp.)pracę "od zaraz"pracę na 2 zmiany (14-22; 22-6) przez pierwsze tygodnie, później również zmiana porannastawka 21 zł brutto/hzadaniaobsługa wózka widłowegorozładunek, załadunektransport wewnątrz magazynukompletacja zamówień oczekujemyposiadania uprawnień UDTdoświadczenia w zakresie obsługi wózka widłowegogotowości do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy szukasz pracy na wózki widłowe i masz uprawnienia UDT?Chciałbyś mieć stabilne zatrudnienie i pracować od poniedziałku do piątku? U nas weekendy są zawsze wolne :).Mamy oferty pracy właśnie dla Ciebie! Lokalizacja Retkinia - Nowe Sadyoferujemypracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (płatne ZUS, urlopy itp.)pracę "od zaraz"pracę na 2 zmiany (14-22; 22-6) przez pierwsze tygodnie, później również zmiana porannastawka 21 zł brutto/hzadaniaobsługa wózka widłowegorozładunek, załadunektransport wewnątrz magazynukompletacja zamówień oczekujemyposiadania uprawnień UDTdoświadczenia w zakresie obsługi wózka widłowegogotowości do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesuje Cię tematyka HR? Chcesz poznać specyfikę pracy w Randstad i rozwinąć skrzydła pod okiem specjalistów? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś! Do naszego zespołu, poszukujemy osoby zainteresowanej odbyciem pratyk z możliwoścą dłuższej współpracy w oparciu o umowę zlecenie. Wyślij sms o treści PRAKTYKI na numer ​697 970 457 a my oddzownimy ze szczegółami.oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w agencji pracy tymczasowejudział w ciekawych projektach rekrutacyjnychpoznanie dobrych praktyk HRowych, zagadnień administracyjnych i kadrowychbezpłatne praktyki, docelowo z możliwością współpracy na podstawie umowy zleceniaelastyczny czas pracyzadaniatelefoniczna i bezpośrednia obsługa Kandydata/Pracownikapraca z systemem SAPobsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącejinne zadania admnistracyjne/kadrowe zlecone przez zespółoczekujemykomunikatywności i chęci do naukizainteresowania obszarem HRelastyczności i dyspozycyjnościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesuje Cię tematyka HR? Chcesz poznać specyfikę pracy w Randstad i rozwinąć skrzydła pod okiem specjalistów? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś! Do naszego zespołu, poszukujemy osoby zainteresowanej odbyciem pratyk z możliwoścą dłuższej współpracy w oparciu o umowę zlecenie. Wyślij sms o treści PRAKTYKI na numer ​697 970 457 a my oddzownimy ze szczegółami.oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w agencji pracy tymczasowejudział w ciekawych projektach rekrutacyjnychpoznanie dobrych praktyk HRowych, zagadnień administracyjnych i kadrowychbezpłatne praktyki, docelowo z możliwością współpracy na podstawie umowy zleceniaelastyczny czas pracyzadaniatelefoniczna i bezpośrednia obsługa Kandydata/Pracownikapraca z systemem SAPobsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącejinne zadania admnistracyjne/kadrowe zlecone przez zespółoczekujemykomunikatywności i chęci do naukizainteresowania obszarem HRelastyczności i dyspozycyjnościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniadefiniowanie i wdrażanie procesów w obszarze logistyki, m.in. procesy przychodzące, wychodzące i wewnętrzneprzemieszczanie materiałów oraz operacje magazynowewsparcie integracji systemów MRP udział w tworzeniu systemów i urządzeń magazynowych raportanie do Plant Managera oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w logistyce w środowisku produkcyjnymznajomości programu SAPmile widziana wiedza i umiejętność pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci ciągłego uczenia się biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniadefiniowanie i wdrażanie procesów w obszarze logistyki, m.in. procesy przychodzące, wychodzące i wewnętrzneprzemieszczanie materiałów oraz operacje magazynowewsparcie integracji systemów MRP udział w tworzeniu systemów i urządzeń magazynowych raportanie do Plant Managera oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w logistyce w środowisku produkcyjnymznajomości programu SAPmile widziana wiedza i umiejętność pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci ciągłego uczenia się biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz uprawnienia biegłego rewidenta? Masz doświadczenie w prowadzeniu badań sprawozdań finansowych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Begły Rewident. oferujemyprowadzenie ciekawych projektów audytorskich u zróżnicowanych Klientówwsparcie proceduralne podczas całego procesu badania sprawozdań finansowychniezbędne narzędzia pracy, w tym system do badania sprawozdań finansowychatrakcyjny i jasny system rozliczeń za prowadzone projektyzadaniaodpowiedzialność za organizację projektów audytorskich, tj. ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz, w miarę potrzeby, dobór zespołu konsultantów,odpowiedzialność za planowanie pracy w ramach prowadzonego projektu audytorskiego, uwzględniając zakres badania, identyfikację rodzajów ryzyka, dobór narzędzi i procedur do badania,zarządzanie grupą konsultantów podczas projektu,wspieranie i szkolenie konsultantów w realizowanych przez nich zadaniach,odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczejcodzienny kontakt z klientemoczekujemyuprawnienia biegłego rewidentazajomości bieżących przepisów UoR, CIT, VATdoświadczenia w prowadzeniu badań sprawozdań finansowychumiejętności pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktówznajomości języka angielskiego (mile widziane)gotowości do podpisywania sprawozdań z badania               Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz uprawnienia biegłego rewidenta? Masz doświadczenie w prowadzeniu badań sprawozdań finansowych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Begły Rewident. oferujemyprowadzenie ciekawych projektów audytorskich u zróżnicowanych Klientówwsparcie proceduralne podczas całego procesu badania sprawozdań finansowychniezbędne narzędzia pracy, w tym system do badania sprawozdań finansowychatrakcyjny i jasny system rozliczeń za prowadzone projektyzadaniaodpowiedzialność za organizację projektów audytorskich, tj. ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz, w miarę potrzeby, dobór zespołu konsultantów,odpowiedzialność za planowanie pracy w ramach prowadzonego projektu audytorskiego, uwzględniając zakres badania, identyfikację rodzajów ryzyka, dobór narzędzi i procedur do badania,zarządzanie grupą konsultantów podczas projektu,wspieranie i szkolenie konsultantów w realizowanych przez nich zadaniach,odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczejcodzienny kontakt z klientemoczekujemyuprawnienia biegłego rewidentazajomości bieżących przepisów UoR, CIT, VATdoświadczenia w prowadzeniu badań sprawozdań finansowychumiejętności pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktówznajomości języka angielskiego (mile widziane)gotowości do podpisywania sprawozdań z badania               Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze czujesz się w pracy przy produkcji? Odpowiada Ci praca tylko na dwie zmiany, od poniedziałku do piątku, w czystym i cichym miejscu? Nie masz jeszcze doświadczenia, a chcesz rozwijać się w nowoczesnej firmie?Aplikuj i zacznij pracę w miejscu, w którym nie będziesz tracił pieniędzy na dojazdy.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS, urlop i pozostałe świadczenia)premia za frekwencjędarmowy transport z Lubska, Jasienia, Żagania, Szprotawy, Przewozu, Wymiarek i Witoszynapakiet dodatków Randstad Plus: opieka medyczna i karta sportowa w atrakcyjnej cenieszkolenie wprowadzającemożliwość długofalowej współpracy oraz zatrudnienie bezpośrednio u klienta po wypracowaniu limitu godzinzadaniapraca przy linii produkcyjnej, w cichej i czystej haliskładanie, skręcanie, pakowanie, foliowanie, oklejanie, napełnianie lub etykietowanie tonerów oraz ich sortowanieutrzymanie porządku na stanowisku pracyoczekujemysumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówprzestrzegania zasad i wewnętrznych regulaminów pracygotowości do pracy w systemie 2 zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dobrze czujesz się w pracy przy produkcji? Odpowiada Ci praca tylko na dwie zmiany, od poniedziałku do piątku, w czystym i cichym miejscu? Nie masz jeszcze doświadczenia, a chcesz rozwijać się w nowoczesnej firmie?Aplikuj i zacznij pracę w miejscu, w którym nie będziesz tracił pieniędzy na dojazdy.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS, urlop i pozostałe świadczenia)premia za frekwencjędarmowy transport z Lubska, Jasienia, Żagania, Szprotawy, Przewozu, Wymiarek i Witoszynapakiet dodatków Randstad Plus: opieka medyczna i karta sportowa w atrakcyjnej cenieszkolenie wprowadzającemożliwość długofalowej współpracy oraz zatrudnienie bezpośrednio u klienta po wypracowaniu limitu godzinzadaniapraca przy linii produkcyjnej, w cichej i czystej haliskładanie, skręcanie, pakowanie, foliowanie, oklejanie, napełnianie lub etykietowanie tonerów oraz ich sortowanieutrzymanie porządku na stanowisku pracyoczekujemysumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówprzestrzegania zasad i wewnętrznych regulaminów pracygotowości do pracy w systemie 2 zmianowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • plewiska, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w trybie III-zmianowym? A może interesują Cię tylko firmy, które oferują dojazd pracowniczy? Mamy coś dla Ciebie - pracę na stanowisku pracownika produkcyjnego!Miejsce pracy - PlewiskaJeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj - aplikuj już teraz bądź dzwoń/ napisz SMS o treści ,,Plewiska - Pracownik produkcji" na nr 669 565 436, a my odezwiemy się do Ciebie ze szczegółami oferty.oferujemyUmowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta) – stawka od 23 zł brutto/hPremie, dodatkiNagrodę rocznąBezpłatny transport do oraz z PoznaniaPakiet benefitów: kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny), ubezpieczenie na życie, kartę lunch passSzkolenia i kursy podnoszące kwalifikacjeMożliwość uzyskania uprawnieńPłatny program rekomendacji pracownikówKomfortowe warunki pracyPaczki świąteczne dla pracowników i dzieci pracownikówCykliczne konkursy z nagrodamiPracę w przyjaznej atmosferze – spotkania integracyjneŚwieże owoceBezpłatne bilety na mecze Lecha Poznań w strefie Business LoungezadaniaObsługa nieskomplikowanych maszyn produkcyjnychKontrola jakości wyprodukowanych produktówPakowanie gotowych produktów (przekazanie do magazynu, przygotowanie do wysyłki)Zapewnienie ciągłości produkcji, zgodnie z wyznaczonymi celamiObsługa wewnętrznych systemów komputerowych oraz raportówoczekujemyDyspozycyjności do pracy w systemie czterobrygadowym (3 zmiany) - 6 dni pracujących, 2 dni wolnegoUmiejętności pracy zarówno w grupie, jak i samodzielnieSumiennego oraz rzetelnego stosunku do wykonywanych obowiązkówNie wymagamy doświadczenia- możliwość zdobycia pierwszego, cennego doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w trybie III-zmianowym? A może interesują Cię tylko firmy, które oferują dojazd pracowniczy? Mamy coś dla Ciebie - pracę na stanowisku pracownika produkcyjnego!Miejsce pracy - PlewiskaJeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj - aplikuj już teraz bądź dzwoń/ napisz SMS o treści ,,Plewiska - Pracownik produkcji" na nr 669 565 436, a my odezwiemy się do Ciebie ze szczegółami oferty.oferujemyUmowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta) – stawka od 23 zł brutto/hPremie, dodatkiNagrodę rocznąBezpłatny transport do oraz z PoznaniaPakiet benefitów: kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny), ubezpieczenie na życie, kartę lunch passSzkolenia i kursy podnoszące kwalifikacjeMożliwość uzyskania uprawnieńPłatny program rekomendacji pracownikówKomfortowe warunki pracyPaczki świąteczne dla pracowników i dzieci pracownikówCykliczne konkursy z nagrodamiPracę w przyjaznej atmosferze – spotkania integracyjneŚwieże owoceBezpłatne bilety na mecze Lecha Poznań w strefie Business LoungezadaniaObsługa nieskomplikowanych maszyn produkcyjnychKontrola jakości wyprodukowanych produktówPakowanie gotowych produktów (przekazanie do magazynu, przygotowanie do wysyłki)Zapewnienie ciągłości produkcji, zgodnie z wyznaczonymi celamiObsługa wewnętrznych systemów komputerowych oraz raportówoczekujemyDyspozycyjności do pracy w systemie czterobrygadowym (3 zmiany) - 6 dni pracujących, 2 dni wolnegoUmiejętności pracy zarówno w grupie, jak i samodzielnieSumiennego oraz rzetelnego stosunku do wykonywanych obowiązkówNie wymagamy doświadczenia- możliwość zdobycia pierwszego, cennego doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wysoka, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu?A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach?Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie "no problem" zgłoś się do nas i daj się poznać!Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmywsparcie przy analizach dotyczących brexitumonitorowanie realizacji transportuwspólne prowadzenie cotygodniowych spotkań efektywnościowychkontakt z przewoźnikamiodpowiedzialność za przeprowadzanie krótkoterminowych, średnioterminowych i długoterminowych kontroli zdolności przewozowych zarządzanie zleceniami transportowymiwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)znajomości skrzynki pocztowej - outlookznajomości programu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu?A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach?Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie "no problem" zgłoś się do nas i daj się poznać!Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnej (tymczasowo)umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmywsparcie przy analizach dotyczących brexitumonitorowanie realizacji transportuwspólne prowadzenie cotygodniowych spotkań efektywnościowychkontakt z przewoźnikamiodpowiedzialność za przeprowadzanie krótkoterminowych, średnioterminowych i długoterminowych kontroli zdolności przewozowych zarządzanie zleceniami transportowymiwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)znajomości skrzynki pocztowej - outlookznajomości programu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz stałego zatrudnienia? Nie lubisz rutyny, dlatego odpowiada Ci system pracy trzyzmianowej? Perspektywa wolnych weekendów, wywołuje w Tobie radość i ulgę? Jesteś zdecydowanie w dobrym miejscuLokalizacja: GdyniaoferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie od 3150 zł brutto miesięcznie + premie absencyjne w wysokości 300 zł oraz premie od efektywności w wysokości 500 zł brutto miesięcznieUmowę na czas określony ( przez pierwsze 3 miesiące ), docelowo zatrudnienie na stałedofinansowanie do karty MultiSportpakiet świadczeń dla „świeżo upieczonych” rodziców, w tym wyprawkaopiekę medycznązatrudnienie bezpośrednio przez firmęzadaniaobsługa i kontrola pracy obsługiwanych urządzeńdbałość o stan techniczny obsługiwanych maszyn,prowadzenie bieżącej kontroli produktu na swoim stanowisku pracy i zachowanie jego jakości,stosowanie się do zasad higieny urządzeń i pomieszczeń,przestrzeganie przepisów BHP i ppożoczekujemywykształcenia min. średniegodoświadczenia w pracy w zakładzie produkcyjnymgotowości do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowymdobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stałego zatrudnienia? Nie lubisz rutyny, dlatego odpowiada Ci system pracy trzyzmianowej? Perspektywa wolnych weekendów, wywołuje w Tobie radość i ulgę? Jesteś zdecydowanie w dobrym miejscuLokalizacja: GdyniaoferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie od 3150 zł brutto miesięcznie + premie absencyjne w wysokości 300 zł oraz premie od efektywności w wysokości 500 zł brutto miesięcznieUmowę na czas określony ( przez pierwsze 3 miesiące ), docelowo zatrudnienie na stałedofinansowanie do karty MultiSportpakiet świadczeń dla „świeżo upieczonych” rodziców, w tym wyprawkaopiekę medycznązatrudnienie bezpośrednio przez firmęzadaniaobsługa i kontrola pracy obsługiwanych urządzeńdbałość o stan techniczny obsługiwanych maszyn,prowadzenie bieżącej kontroli produktu na swoim stanowisku pracy i zachowanie jego jakości,stosowanie się do zasad higieny urządzeń i pomieszczeń,przestrzeganie przepisów BHP i ppożoczekujemywykształcenia min. średniegodoświadczenia w pracy w zakładzie produkcyjnymgotowości do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowymdobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta pracy w stylu Bonda! Trikowa walizka, podwodny samochód, pióro-granat... dostrzegasz potencjał sprzedażowy dla projektów Q? Spełnij marzenia o pracy przy innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnej. Intrygujące? Sprawdź koniecznie naszą ofertę pracy.oferujemyumowę o pracęrynkowe wynagrodzenie stałe oraz system premiowykulturę pracy opartą o ideę work-life balanceliczne benefitypracę przy ciekawych i innowacyjnych projektach z branży techniki morskiej, technologicznej, militarnejzadaniaaktywne poszukiwanie na rynkach zamówień dla wyrobów i usług oferowanych przez Spółkęprowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i umówsprzedaż produktów i usług spółki oraz obsług kontraktów koordynowanie działań spółki jako partnera technologicznego oraz / lub członka konsorcjumokreślenie celów i zadań dla podległych pracowników (5 osób) oraz monitorowanie zgodności i ich działań z ustalonymi celami oraz sposobami ich realizacjioczekujemydoświadczenia na podobnym kierowniczym stanowiskupołączenia doświadczenia zawodowego zdobytego w firmach komercyjnych oraz spółkach skarbu państwa (to będzie dodatkowym atutem)wykształcenia wyższegoznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym (swoboda w konwersacji i języku biznesowym)umiejętności dostrzegania szans, wyszukiwania możliwości biznesowych na realizację projektów dla spółkizarządzania zespołem sprzedaży oraz zarządzanie procesamiumiejętności poszukiwania klientów na rynku polskim i arenie międzynarodowejbudowania długotrwałych relacji z klientami oraz instytucjami, firmami współpracującymiumiejętności prowadzenia negocjacji na rynku krajowym i zagranicznymumiejętności współpracy z podmiotami o zróżnicowanej kulturze organizacyjnej (instytucje państwowe, wojskowe, podmioty komercyjne)umiejętności pracy z proceduramidobrej znajomości narzędzi MS Office i nowoczesnych technologii komunikacji biznesowejczynnego prawa jazdy kat. Bgotowości do odbywania podróży służbowych na terenie Polski i za granicęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 brutto zadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonego oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 brutto zadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonego oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • zajączkowo, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w pracy na produkcji? Szukasz stałej pracy z darmowym dojazdem? Świetnie się składa!Aktualnie dla naszego klienta w Zajączkowie, poszukujemy pracowników produkcyjnych/ operatorów maszyn do przyuczenia.oferujemypierwsze zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez agencję Randstad, następnie możliwość przejścia na zatrudnienie do klienta;naukę pod okiem doświadczonej osoby podczas  3-miesięcznego okresu wdrożenia, docelowo firma szuka stałej współpracy atrakcyjne wynagrodzenie (premie za wydajność);pracę od poniedziałku do piątku, w systemie III zmianowym;zapewniony darmowy transport do i spod firmy, na każdą zmianę.zadaniaobsługa maszyn do folii aluminiowejrealizacja bieżących zleceń produkcyjnych zgodnie z przyjętymi normamiprzezbrajanie i ustawianie maszyn do wykonania produkcji wg parametrów zlecenia produkcyjnegooczekujemychęci do pracy - szukamy osób zmotywowanych, które chcą pracować na dłużejdoświadczenia na produkcjigotowości do pracy 3-zmianowej od poniedziałku do piątkumile widziane uprawnienia UDT na wózki widłoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już za sobą pierwsze doświadczenia w pracy na produkcji? Szukasz stałej pracy z darmowym dojazdem? Świetnie się składa!Aktualnie dla naszego klienta w Zajączkowie, poszukujemy pracowników produkcyjnych/ operatorów maszyn do przyuczenia.oferujemypierwsze zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez agencję Randstad, następnie możliwość przejścia na zatrudnienie do klienta;naukę pod okiem doświadczonej osoby podczas  3-miesięcznego okresu wdrożenia, docelowo firma szuka stałej współpracy atrakcyjne wynagrodzenie (premie za wydajność);pracę od poniedziałku do piątku, w systemie III zmianowym;zapewniony darmowy transport do i spod firmy, na każdą zmianę.zadaniaobsługa maszyn do folii aluminiowejrealizacja bieżących zleceń produkcyjnych zgodnie z przyjętymi normamiprzezbrajanie i ustawianie maszyn do wykonania produkcji wg parametrów zlecenia produkcyjnegooczekujemychęci do pracy - szukamy osób zmotywowanych, które chcą pracować na dłużejdoświadczenia na produkcjigotowości do pracy 3-zmianowej od poniedziałku do piątkumile widziane uprawnienia UDT na wózki widłoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wędkowy, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy na produkcji? Interesuje Cię praca z dojazdem za darmo? Świetnie się składa! Obecnie dla naszego Klienta, producenta drzwi i okien drewnianych poszukujemy Operatorów Produkcji!Lokalizacja: WędkowyZapewniamy darmowy transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Pelplina, Malborka, Skarszew, Skórcza, Czarnej Wody. oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od 3100 zł brutto, comiesięczne premie oraz premia roczna!stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnejzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez agencję Randstad, następnie możliwość przejścia na zatrudnienie do Dovista,darmowy transport na trasach z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Pelplina, Malborka, Skarszew, Skórcza, Czarnej Wody,bogaty pakiet świadczeń socjalnych,prywatną opiekę medyczną, możliwość karty MultiSport lub OkSystem.zadaniamontaż, szklenie, malowanie okien,obsługa maszyn w procesie produkcji okien,pakowanie gotowych zamówień. oczekujemydbałości o szczegóły,chęci i motywacji do pracy,gotowości do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym,doświadczenia w pracy na produkcji. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy na produkcji? Interesuje Cię praca z dojazdem za darmo? Świetnie się składa! Obecnie dla naszego Klienta, producenta drzwi i okien drewnianych poszukujemy Operatorów Produkcji!Lokalizacja: WędkowyZapewniamy darmowy transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Pelplina, Malborka, Skarszew, Skórcza, Czarnej Wody. oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od 3100 zł brutto, comiesięczne premie oraz premia roczna!stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnejzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową przez agencję Randstad, następnie możliwość przejścia na zatrudnienie do Dovista,darmowy transport na trasach z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Pelplina, Malborka, Skarszew, Skórcza, Czarnej Wody,bogaty pakiet świadczeń socjalnych,prywatną opiekę medyczną, możliwość karty MultiSport lub OkSystem.zadaniamontaż, szklenie, malowanie okien,obsługa maszyn w procesie produkcji okien,pakowanie gotowych zamówień. oczekujemydbałości o szczegóły,chęci i motywacji do pracy,gotowości do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym,doświadczenia w pracy na produkcji. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Możesz pochwalić się zaawansowaną znajomością Excela? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji, albo zależy Ci na takim doświadczeniu? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaanaliza danych sprzedażowych,administrowanie bazy informacyjnej (wyniki, dane sprzedażowe, rejestracje),tworzenie raportów sprzedażowych w Excel,rozpatrywanie reklamacji (w 90% reklamacje mailowe),tworzenie list do płatności w ramach rozliczenia programów oraz konkursów,tworzenie dokumentów do płatności,wprowadzanie list do płatności ,nadawanie SMS informacyjnych,weryfikacja poprawności danych ,weryfikacja wszelkich rozbieżności w systemie poleceń,procesowanie regulaminów,kontakt z agencjami zewnętrznymi,nadzór nad tworzeniem i wysyłką dokumentu PIT-11.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu Excel (m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo/poziomo, tworzenie wykresów),umiejętności analitycznych,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Możesz pochwalić się zaawansowaną znajomością Excela? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji, albo zależy Ci na takim doświadczeniu? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaanaliza danych sprzedażowych,administrowanie bazy informacyjnej (wyniki, dane sprzedażowe, rejestracje),tworzenie raportów sprzedażowych w Excel,rozpatrywanie reklamacji (w 90% reklamacje mailowe),tworzenie list do płatności w ramach rozliczenia programów oraz konkursów,tworzenie dokumentów do płatności,wprowadzanie list do płatności ,nadawanie SMS informacyjnych,weryfikacja poprawności danych ,weryfikacja wszelkich rozbieżności w systemie poleceń,procesowanie regulaminów,kontakt z agencjami zewnętrznymi,nadzór nad tworzeniem i wysyłką dokumentu PIT-11.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu Excel (m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo/poziomo, tworzenie wykresów),umiejętności analitycznych,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • robakowo, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w firmie, która inwestuje w ludzi i dba o swoich pracowników, a do tego zapewnia transport z różnych lokalizacji do i z miejsca pracy? Mamy coś specjalnie dla Ciebie - pracę na stanowisku operatora produkcji. Miejsce pracy RobakowoJeżeli zainteresowała Cię nasza oferta nie czekaj aplikuj już teraz przez formularz.  oferujemyumowao pracę tymczasową atrakcyjne wynagrodzeniepracę w w systemie 3 zmianowym od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy poziom wynagrodzenia zależny od Twoich kwalifikacji i umiejętnościmożliwość skorzystania ze zorganizowanego dojazdu z różnych miejscowości, m.in.: Poznań, Murowana Goślina, Skoki, Gniezno bądź dofinansowania do dojazdupracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze   zadaniaobsługa maszyn produkcyjnychmonitorowanie jakości surowców prace produkcyjne oczekujemydoświadczenia w pracy na maszynach produkcyjnychdyspozycyjności do pracy III-zmianowejsumienności w ramach wykonywanych zadań  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w firmie, która inwestuje w ludzi i dba o swoich pracowników, a do tego zapewnia transport z różnych lokalizacji do i z miejsca pracy? Mamy coś specjalnie dla Ciebie - pracę na stanowisku operatora produkcji. Miejsce pracy RobakowoJeżeli zainteresowała Cię nasza oferta nie czekaj aplikuj już teraz przez formularz.  oferujemyumowao pracę tymczasową atrakcyjne wynagrodzeniepracę w w systemie 3 zmianowym od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy poziom wynagrodzenia zależny od Twoich kwalifikacji i umiejętnościmożliwość skorzystania ze zorganizowanego dojazdu z różnych miejscowości, m.in.: Poznań, Murowana Goślina, Skoki, Gniezno bądź dofinansowania do dojazdupracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze   zadaniaobsługa maszyn produkcyjnychmonitorowanie jakości surowców prace produkcyjne oczekujemydoświadczenia w pracy na maszynach produkcyjnychdyspozycyjności do pracy III-zmianowejsumienności w ramach wykonywanych zadań  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,400 - PLN4,200 miesięcznie
      • randstad polska
      Potrafisz naprawić odkurzacz, żelazko lub szczoteczkę elektryczną? Twoi znajomi i rodzina dzwonią do Ciebie o pomoc w naprawie drobnej elektroniki? Właśnie takich osób jak Ty szukamy!Zacznij zarabiać na tym co lubisz i potrafisz robić. Mamy dla Ciebie ofertę pełną korzyści! Pracuj przy naprawie drobnej elektroniki i ciesz się dobrym wynagrodzeniem, wolnymi weekendami i wieloma benefitami. Nie musisz mieć doświadczenia na podobnym stanowisku, liczą się Twoje umiejętności!Jesteś zainteresowany/a naszą ofertą pracy? Wyślij SMS o treści “SERWIS” na numer podany w ogłoszeniu lub aplikuj przez formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o wszystkich szczegółach.Lokalizacja: Wrocław, Fabrycznaoferujemywspółpracę na dłuższy okres w oparciu o umowę o pracę tymczasową (składki ZUS, płatne urlopy i pozostałe świadczenia)wynagrodzenie miesięczne 4 200 zł brutto (3400 zł brutto + 800 zł brutto premii)bonus do 2000 zł netto za dodatkowo naprawione sprzęty powyżej targetupracę na 2 zmiany (6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00);wolne weekendy - dla chętnych możliwość pracy w soboty - 200 zł netto;pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online itp.).zadaniadiagnozowanie usterek w oparciu o przejrzyste procedury;naprawa i serwisowanie sprzętów elektronicznych (odkurzacz, żelazko, szczoteczka elektryczna, router itd.)przeprowadzanie testów funkcjonalnych.oczekujemyosób dociekliwych w diagnozowaniu usterek;posiadających zdolności manualne (w celu dokonywania prostych napraw sprzętów elektronicznych)Patrycja 669 502 643Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz naprawić odkurzacz, żelazko lub szczoteczkę elektryczną? Twoi znajomi i rodzina dzwonią do Ciebie o pomoc w naprawie drobnej elektroniki? Właśnie takich osób jak Ty szukamy!Zacznij zarabiać na tym co lubisz i potrafisz robić. Mamy dla Ciebie ofertę pełną korzyści! Pracuj przy naprawie drobnej elektroniki i ciesz się dobrym wynagrodzeniem, wolnymi weekendami i wieloma benefitami. Nie musisz mieć doświadczenia na podobnym stanowisku, liczą się Twoje umiejętności!Jesteś zainteresowany/a naszą ofertą pracy? Wyślij SMS o treści “SERWIS” na numer podany w ogłoszeniu lub aplikuj przez formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o wszystkich szczegółach.Lokalizacja: Wrocław, Fabrycznaoferujemywspółpracę na dłuższy okres w oparciu o umowę o pracę tymczasową (składki ZUS, płatne urlopy i pozostałe świadczenia)wynagrodzenie miesięczne 4 200 zł brutto (3400 zł brutto + 800 zł brutto premii)bonus do 2000 zł netto za dodatkowo naprawione sprzęty powyżej targetupracę na 2 zmiany (6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00);wolne weekendy - dla chętnych możliwość pracy w soboty - 200 zł netto;pakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online itp.).zadaniadiagnozowanie usterek w oparciu o przejrzyste procedury;naprawa i serwisowanie sprzętów elektronicznych (odkurzacz, żelazko, szczoteczka elektryczna, router itd.)przeprowadzanie testów funkcjonalnych.oczekujemyosób dociekliwych w diagnozowaniu usterek;posiadających zdolności manualne (w celu dokonywania prostych napraw sprzętów elektronicznych)Patrycja 669 502 643Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 540 z 1298 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.