Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Mazowieckie: 174

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowy 250 zł bruttopraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemie SAPwykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie? oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości do wykonywania powtarzalnych zadań... że zostaniesz z nami na dłużej :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowy 250 zł bruttopraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemie SAPwykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie? oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości do wykonywania powtarzalnych zadań... że zostaniesz z nami na dłużej :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Chcesz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu danymi, a rozmowa w języku angielskim dla ciebie nie sprawia trudności? Jeśli tak, to nie zwlekaj i aplikuj! Być może to twoja szansa na rozwój!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapraca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17kartę sportowąprywatną opiekę medycznązadaniaidentyfikacja problemów związanych z danymi lub jakością danych i współpraca przy ich rozwiązywaniumonitorowanie wskaźników/metryk wydajności pod kątem danych w zakresie swoich obowiązkówpomoc w przygotowaniu raportów jakości danych i ich analizauczestniczenie w projektach związanych z zarządzaniem danymiwspieranie użytkowników końcowych w rozwiązywaniu problemówoczekujemyumiejętności organizacyjne i koordynacyjnedobra znajomość Excela (np. tabele przestawne, vlookup)dobra znajomość języka angielskiego - min. poziom B2doświadczenie w zarządzaniu danymi/obsłudze klienta będzie atutem (np. staż)mile widziana osoba w trakcie lub po studiachAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Chcesz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu danymi, a rozmowa w języku angielskim dla ciebie nie sprawia trudności? Jeśli tak, to nie zwlekaj i aplikuj! Być może to twoja szansa na rozwój!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapraca w biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17kartę sportowąprywatną opiekę medycznązadaniaidentyfikacja problemów związanych z danymi lub jakością danych i współpraca przy ich rozwiązywaniumonitorowanie wskaźników/metryk wydajności pod kątem danych w zakresie swoich obowiązkówpomoc w przygotowaniu raportów jakości danych i ich analizauczestniczenie w projektach związanych z zarządzaniem danymiwspieranie użytkowników końcowych w rozwiązywaniu problemówoczekujemyumiejętności organizacyjne i koordynacyjnedobra znajomość Excela (np. tabele przestawne, vlookup)dobra znajomość języka angielskiego - min. poziom B2doświadczenie w zarządzaniu danymi/obsłudze klienta będzie atutem (np. staż)mile widziana osoba w trakcie lub po studiachAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • dziekanów polski, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 669 850 940 a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy pracowników produkcyjnych w firmie zajmującej się produkcją leków. oferujemywynagrodzenie w wysokości 4000 brutto/mcpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15umowę o pracę tymczasowąmożliwość szybkiego przejścia w struktury firmypremie za zaangażowanie w powierzone obowiązkimożliwość awansuzadaniapraca przy linii produkcyjnejdodawanie elementów'paletowanie'obsługa maszynoczekujemydyspozycyjnościchęci do pracyzaangażowania w powierzone zadaniauprawnienia nie są wymaganemożliwości podjęcia pracy od zarazosoby nastawione na długotrwałą współpracędoświadczenie na produkcji miile widziane Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 669 850 940 a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy pracowników produkcyjnych w firmie zajmującej się produkcją leków. oferujemywynagrodzenie w wysokości 4000 brutto/mcpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15umowę o pracę tymczasowąmożliwość szybkiego przejścia w struktury firmypremie za zaangażowanie w powierzone obowiązkimożliwość awansuzadaniapraca przy linii produkcyjnejdodawanie elementów'paletowanie'obsługa maszynoczekujemydyspozycyjnościchęci do pracyzaangażowania w powierzone zadaniauprawnienia nie są wymaganemożliwości podjęcia pracy od zarazosoby nastawione na długotrwałą współpracędoświadczenie na produkcji miile widziane Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie. Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas - poszukujemy Specjalisty ds rekrutacji do biura w Grodzisku Mazowieckim.oferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckim zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)stabilność i bezpieczeństwoszeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętności, webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami Randstadmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczej opieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawień oczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie. Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas - poszukujemy Specjalisty ds rekrutacji do biura w Grodzisku Mazowieckim.oferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckim zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)stabilność i bezpieczeństwoszeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętności, webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami Randstadmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczej opieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawień oczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • radom, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osób do przeprowadzenia inwentaryzacji w dyskoncie spożywczo-przemysłowym w Radomiu na ul. Młodzianowskiej w dniu 30.09.21oferujemywynagrodzenie 20 zł brutto /hzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniezadanialiczenie towaruprace porządkoweprace inwentaryzacyjneoczekujemydokładności w wykonywaniu powierzonych zadańgotowości do pracy w godz. 6.00- 14:00 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osób do przeprowadzenia inwentaryzacji w dyskoncie spożywczo-przemysłowym w Radomiu na ul. Młodzianowskiej w dniu 30.09.21oferujemywynagrodzenie 20 zł brutto /hzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniezadanialiczenie towaruprace porządkoweprace inwentaryzacyjneoczekujemydokładności w wykonywaniu powierzonych zadańgotowości do pracy w godz. 6.00- 14:00 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kozienice, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osób z książeczką SANEPID do pakowania wyrobów mlecznych na magazynie w zakładzie w Kozienicach.oferujemyumowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniapracę w systemie 3 - zmianowympracę w stabilnej firmiewynagrodzenie od 2300 - 2500 netto plus premia kwartalna 230 zł netto zadaniapakowanie wyrobów mlecznych na paletyprace na linii produkcyjnejukładanie wyrobów zgodnie z zamówieniemoczekujemyksiążeczki SANEPIDgotowości do pracy w systemie 3- zmianowymdyspozycyjności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujemy osób z książeczką SANEPID do pakowania wyrobów mlecznych na magazynie w zakładzie w Kozienicach.oferujemyumowę o pracę tymczasowąmożliwość stałego zatrudnieniapracę w systemie 3 - zmianowympracę w stabilnej firmiewynagrodzenie od 2300 - 2500 netto plus premia kwartalna 230 zł netto zadaniapakowanie wyrobów mlecznych na paletyprace na linii produkcyjnejukładanie wyrobów zgodnie z zamówieniemoczekujemyksiążeczki SANEPIDgotowości do pracy w systemie 3- zmianowymdyspozycyjności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu w dziale Logistyki? Znasz bardzo dobrze język angielski? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w środowisku międzynarodowym,dużą decyzyjność i możliwość wdrażania własnych pomysłów,ciekawą treść pracy,bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,niezbędne narzędzia pracy m.in samochód służbowy,możliwość pracy zdalnej,szkolenia i możliwości rozwoju,bezpłatne miejsce parkingowezadaniazarządzanie i optymalizację procesów logistycznychnadzór nad procesami zakupowymi, magazynowymi i transportowymi produktówrealizacja zamówień złożonych od klientóworganizacja pracy działu logistykinadzór nad tworzeniem procedur w podległym dzialezarządzanie budżetemnadzór nad funkcjonowaniem magazynu wewnętrznegozapewnieniem najwyższej jakości pracy w podległych procesachwyznaczanie i rozliczanie celów, w oparciu o strategię rozwoju firmy i działuścisła współpraca z innymi działami w firmie, w celu prawidłowego obiegu informacji i realizacji celów firmyraportowanie zgodnie z przyjętymi standardami.oczekujemymin 3 letniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku najlepiej w firmie o profilu produkcyjnym (preferowana branża farmaceutyczna)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - współpraca międzynarodowadoświadczenia w optymalizacji procesów logistycznych, biurowych i magazynowychznajomości programu SAP doświadczenie w zarządzaniu zespołemdoskonała znajomość procesów logistycznychdoskonałe zdolności komunikacyjnewykształcenia wyższegoodporności na stresumiejętność budowania relacji z klientami Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu w dziale Logistyki? Znasz bardzo dobrze język angielski? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w środowisku międzynarodowym,dużą decyzyjność i możliwość wdrażania własnych pomysłów,ciekawą treść pracy,bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,niezbędne narzędzia pracy m.in samochód służbowy,możliwość pracy zdalnej,szkolenia i możliwości rozwoju,bezpłatne miejsce parkingowezadaniazarządzanie i optymalizację procesów logistycznychnadzór nad procesami zakupowymi, magazynowymi i transportowymi produktówrealizacja zamówień złożonych od klientóworganizacja pracy działu logistykinadzór nad tworzeniem procedur w podległym dzialezarządzanie budżetemnadzór nad funkcjonowaniem magazynu wewnętrznegozapewnieniem najwyższej jakości pracy w podległych procesachwyznaczanie i rozliczanie celów, w oparciu o strategię rozwoju firmy i działuścisła współpraca z innymi działami w firmie, w celu prawidłowego obiegu informacji i realizacji celów firmyraportowanie zgodnie z przyjętymi standardami.oczekujemymin 3 letniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku najlepiej w firmie o profilu produkcyjnym (preferowana branża farmaceutyczna)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - współpraca międzynarodowadoświadczenia w optymalizacji procesów logistycznych, biurowych i magazynowychznajomości programu SAP doświadczenie w zarządzaniu zespołemdoskonała znajomość procesów logistycznychdoskonałe zdolności komunikacyjnewykształcenia wyższegoodporności na stresumiejętność budowania relacji z klientami Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta? Chciałbyś rozwijać się w dziale finansowym? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zarazbiuro w komfortowym centrum biznesowym na Wolipopołudniowe godziny pracy 14-22, od poniedziałku do piątkuhybrydowy model pracyzatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniakompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowe zadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku polskim/angielskimmonitorowanie terminowości spłat klientówweryfikacja płatnościobsługa procesu fakturowaniatworzenie podstawowych zestawień w programie Excel oczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyznajomość programu Excel na poziomie podstawowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta? Chciałbyś rozwijać się w dziale finansowym? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zarazbiuro w komfortowym centrum biznesowym na Wolipopołudniowe godziny pracy 14-22, od poniedziałku do piątkuhybrydowy model pracyzatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniakompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowe zadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów w języku polskim/angielskimmonitorowanie terminowości spłat klientówweryfikacja płatnościobsługa procesu fakturowaniatworzenie podstawowych zestawień w programie Excel oczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyznajomość programu Excel na poziomie podstawowym Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych stałych Klientów, lidera wśród producentów automatyki domowej i budowlanej, oraz systemów oświetlenia poszukujemy obecnie Sales Managera doświadczonego w sprzedaży rozwiązań i produktów na rynku inwestycyjnym.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę terenu woj. Mazowieckiego, Łódzkiego, Podlaskiego, Warmińsko- mazurskiego, Lubelskiego.oferujemyprofesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracękonkurencyjne wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii rocznejopiekę medycznąsamochód służbowy, laptop, telefon komórkowypozostałe narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracyzadaniapraca na projektach z wykonawcami elektrycznymi oraz instalatorami (wizyty na budowach)region działania: mazowieckie, łódzkie, podlaskie, warmińsko mazurskie, lubelskiebudowanie zapotrzebowania na produkty i świadomości markibudowanie relacji z klientami – wykonawcy elektryczni, instalatorzy, dystrybucjaodpowiedzialnośc za realizacje wyznaczonego planu sprzedażyoczekujemyznajomości branży/rynku/klientów- minimum 2 lataznajomości rynku inwestycyjnego (projekty: najlepiej obiekty biurowe, mieszkaniowe, hale magazynowe, klienci: wykonawcy elektryczni, instalatorzy)pierwszych relacji z klientami na rynku (wykonawcy elektryczni, instalatorzy)podstawowej znajomości rynku dystrybucyjnegopodstawowej wiedzy na temat elektrotechnikimotywacji do pracy, chęci do zaczynania nowego projektu, budowania i tworzenia od podstaw struktury firmy w regioniewysoce rozwiniętych umiejętności sprzedażowychchęci do nauki i rozwoju (szkolenia techniczne są zapewnione przez klienta)podstawowej znajomości języka angielskiego- zdarza się, że materiały firmowe są czasami przesyłane w języku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych stałych Klientów, lidera wśród producentów automatyki domowej i budowlanej, oraz systemów oświetlenia poszukujemy obecnie Sales Managera doświadczonego w sprzedaży rozwiązań i produktów na rynku inwestycyjnym.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę terenu woj. Mazowieckiego, Łódzkiego, Podlaskiego, Warmińsko- mazurskiego, Lubelskiego.oferujemyprofesjonalny pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracękonkurencyjne wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii rocznejopiekę medycznąsamochód służbowy, laptop, telefon komórkowypozostałe narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracyzadaniapraca na projektach z wykonawcami elektrycznymi oraz instalatorami (wizyty na budowach)region działania: mazowieckie, łódzkie, podlaskie, warmińsko mazurskie, lubelskiebudowanie zapotrzebowania na produkty i świadomości markibudowanie relacji z klientami – wykonawcy elektryczni, instalatorzy, dystrybucjaodpowiedzialnośc za realizacje wyznaczonego planu sprzedażyoczekujemyznajomości branży/rynku/klientów- minimum 2 lataznajomości rynku inwestycyjnego (projekty: najlepiej obiekty biurowe, mieszkaniowe, hale magazynowe, klienci: wykonawcy elektryczni, instalatorzy)pierwszych relacji z klientami na rynku (wykonawcy elektryczni, instalatorzy)podstawowej znajomości rynku dystrybucyjnegopodstawowej wiedzy na temat elektrotechnikimotywacji do pracy, chęci do zaczynania nowego projektu, budowania i tworzenia od podstaw struktury firmy w regioniewysoce rozwiniętych umiejętności sprzedażowychchęci do nauki i rozwoju (szkolenia techniczne są zapewnione przez klienta)podstawowej znajomości języka angielskiego- zdarza się, że materiały firmowe są czasami przesyłane w języku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy w obszarze tłumaczeń szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskim oferujemypracę zdalnąumowę zlecenie przez 3 miesiące, następnie zatrudnienie na umowę o pracęwynagrodzenie w przedziale 4600 - 5600 zł brutto w zależności od kompetencjipakiet szkoleń wstępnych w formie online i wsparcie Team Lidera,prace w godzinach biurowychzadaniaadministracja i obsługa klientabudowanie relacji z klientem oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskimdobrej znajomości pakietu Microsoft Office zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemdoświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale niewymagane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy w obszarze tłumaczeń szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskim oferujemypracę zdalnąumowę zlecenie przez 3 miesiące, następnie zatrudnienie na umowę o pracęwynagrodzenie w przedziale 4600 - 5600 zł brutto w zależności od kompetencjipakiet szkoleń wstępnych w formie online i wsparcie Team Lidera,prace w godzinach biurowychzadaniaadministracja i obsługa klientabudowanie relacji z klientem oczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskimdobrej znajomości pakietu Microsoft Office zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemdoświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale niewymagane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sochaczew, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy? Zaaplikuj lub wyślij sms "praca" pod nr 695404604!Miejsce pracy - Kożuszki Parcel k. Sochaczewaoferujemystawkę godzinową 20,47 zł + dodatek do każdej godziny nocnej 3,89 zł (brutto)bezpłatny dojazd do pracy z Płocka, Sochaczewa, Sannik, Bodzanowa, Gąbina, Wyszogroduumowę o pracę tymczasową (pełne składki)płatne urlopyzadaniapakowanie produktów do kartonówukładanie kartonów na paletyoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym (4 brygady)badań sanepidu lub chęci wyrobienia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy? Zaaplikuj lub wyślij sms "praca" pod nr 695404604!Miejsce pracy - Kożuszki Parcel k. Sochaczewaoferujemystawkę godzinową 20,47 zł + dodatek do każdej godziny nocnej 3,89 zł (brutto)bezpłatny dojazd do pracy z Płocka, Sochaczewa, Sannik, Bodzanowa, Gąbina, Wyszogroduumowę o pracę tymczasową (pełne składki)płatne urlopyzadaniapakowanie produktów do kartonówukładanie kartonów na paletyoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym (4 brygady)badań sanepidu lub chęci wyrobienia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • ołtarzew, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy na krótki okres czasu? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie 20 zł brutto /hmiłą atmosferępraca od poniedziałku do piątku 8-16praca do połowy października z możliwością przedłużeniapraca od zaraz!praca w Ołtarzewiezadania komplementacja zamówieńobsługa skaneraprzygotowanie do wysyłkioczekujemy dyspozycyjnościchęci do pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy na krótki okres czasu? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie 20 zł brutto /hmiłą atmosferępraca od poniedziałku do piątku 8-16praca do połowy października z możliwością przedłużeniapraca od zaraz!praca w Ołtarzewiezadania komplementacja zamówieńobsługa skaneraprzygotowanie do wysyłkioczekujemy dyspozycyjnościchęci do pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Natolinie, poszukujemy osoby na stanowiskospawacz MIG / MAGoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia do 50% podstawy)umowę o pracę pracę od poniedziałku do piątku ( wolne weekendy)pracę na 1 zmianę (7:00-15:30)pracę w prężnie rozwijającej się firmiezadaniaspawanie metodą MIG/MAG konstrukcji stalowych na podstawie rysunku technicznegooczekujemyumiejętności spawania metodą MIG / MAGdoświadczenia na podobnym stanowisku min. 2 latadoświadczenia w spawaniu rur, profili cienkościennych oraz elementów ciętych laserowoumiejętności czytania rysunków technicznychumiejętności posługiwania się elektronarzędziami oraz narzędziami pneumatycznymiuprawnień lub certyfikatu spawalniczego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Natolinie, poszukujemy osoby na stanowiskospawacz MIG / MAGoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia do 50% podstawy)umowę o pracę pracę od poniedziałku do piątku ( wolne weekendy)pracę na 1 zmianę (7:00-15:30)pracę w prężnie rozwijającej się firmiezadaniaspawanie metodą MIG/MAG konstrukcji stalowych na podstawie rysunku technicznegooczekujemyumiejętności spawania metodą MIG / MAGdoświadczenia na podobnym stanowisku min. 2 latadoświadczenia w spawaniu rur, profili cienkościennych oraz elementów ciętych laserowoumiejętności czytania rysunków technicznychumiejętności posługiwania się elektronarzędziami oraz narzędziami pneumatycznymiuprawnień lub certyfikatu spawalniczego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta na Annopolu z komunikatywnym angielskimoferujemyumowę o pracę tymczasową pierwsza na 3 miesiące następna z realną możliwością u Klienta,szkolenie wstępne produktowe płatne,pakiet szkoleń wstępnych i wsparcie Team Lidera,prace w godzinach biurowychzadaniaudzielanie informacji o statusie przesyłki,w razie opóźnień lokalizowanie przesyłki i przekazywanie klientowi informacji kiedy się może jej spodziewać,proste prace back office w biurze na Annopoluoczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim,zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy kurierskiej szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta na Annopolu z komunikatywnym angielskimoferujemyumowę o pracę tymczasową pierwsza na 3 miesiące następna z realną możliwością u Klienta,szkolenie wstępne produktowe płatne,pakiet szkoleń wstępnych i wsparcie Team Lidera,prace w godzinach biurowychzadaniaudzielanie informacji o statusie przesyłki,w razie opóźnień lokalizowanie przesyłki i przekazywanie klientowi informacji kiedy się może jej spodziewać,proste prace back office w biurze na Annopoluoczekujemyswobodnej komunikacji w języku angielskim,zaangażowania, gotowości do pracy biurowej oraz pracy z telefonemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Mamy dla Ciebie pracę w dużej, stabilnej firmie! Jeśli poszukujesz nowego zajęcia lub chcesz zmienić obecne - aplikuj! Nie zwlekaj! Właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia do 50% podstawy)umowa o pracępraca w prężnie rozwijającej się firmiezadaniaobsługa urządzeń CNC zgodnie z obowiązującymi standardami, specyfiką maszyn i zasadami BHPdbałość o jakość wytwarzanych produktówoczekujemyzdolności do wykonywania pracy manualnej/technicznejumiejętności obsługi urządzeń do obróbki ( przycinarka taśmowa, piła do aluminium) mile widzianekursu operatora obrabiarek CNC mile widzianypodstawowej znajomości czytania rysunku technicznego mile widzianaterminowości w wykonywaniu powierzonych zadań/obowiązkówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Mamy dla Ciebie pracę w dużej, stabilnej firmie! Jeśli poszukujesz nowego zajęcia lub chcesz zmienić obecne - aplikuj! Nie zwlekaj! Właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premia do 50% podstawy)umowa o pracępraca w prężnie rozwijającej się firmiezadaniaobsługa urządzeń CNC zgodnie z obowiązującymi standardami, specyfiką maszyn i zasadami BHPdbałość o jakość wytwarzanych produktówoczekujemyzdolności do wykonywania pracy manualnej/technicznejumiejętności obsługi urządzeń do obróbki ( przycinarka taśmowa, piła do aluminium) mile widzianekursu operatora obrabiarek CNC mile widzianypodstawowej znajomości czytania rysunku technicznego mile widzianaterminowości w wykonywaniu powierzonych zadań/obowiązkówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Mamy dla Ciebie pracę w dużej, stabilnej firmie! Jeśli poszukujesz nowego zajęcia lub chcesz zmienić obecne - aplikuj! Nie zwlekaj! Właśnie na Ciebie czekamy! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku ( wolne weekendy)pracę na 1 zmianę (6-14)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniaprzygotowywanie maszyn i urządzeń do realizacji zadań produkcyjnychobsługa maszyn produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami, specyfiką maszyn i zasadami BHPdbałość o jakość wytwarzanych produktówoczekujemyzdolności do wykonywania pracy manualnej/technicznejumiejętności korzystania i doboru odpowiednich narzędzi ( kluczy, elektronarzędzi)terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań/obowiązkówdbałości o szczegóły/dokładnośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Mamy dla Ciebie pracę w dużej, stabilnej firmie! Jeśli poszukujesz nowego zajęcia lub chcesz zmienić obecne - aplikuj! Nie zwlekaj! Właśnie na Ciebie czekamy! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku ( wolne weekendy)pracę na 1 zmianę (6-14)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniaprzygotowywanie maszyn i urządzeń do realizacji zadań produkcyjnychobsługa maszyn produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami, specyfiką maszyn i zasadami BHPdbałość o jakość wytwarzanych produktówoczekujemyzdolności do wykonywania pracy manualnej/technicznejumiejętności korzystania i doboru odpowiednich narzędzi ( kluczy, elektronarzędzi)terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań/obowiązkówdbałości o szczegóły/dokładnośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Mamy dla Ciebie pracę w dużej, stabilnej firmie! Jeśli poszukujesz nowego zajęcia lub chcesz zmienić obecne - aplikuj! Nie zwlekaj! Właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniepraca od poniedziałku do piątku, wolne weekendypracę na 1 zmianę (7:00-15:30)umowę o pracę tymczasową ( ZUS, płatny urlop)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniaprawidłowe i terminowe wykonanie zabudów dla klientów zgodnie ze zleceniem produkcyjnym i dokumentacją technicznąmontaż urządzeń i instalacji elektrycznych zgodnie ze zleceniem produkcyjnym i dokumentacją technologicznąoczekujemyZdolności do wykonywania pracy manualnej/technicznejUmiejętności korzystania i doboru odpowiednich narzędzi ( kluczy, elektronarzędzi)Terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań/obowiązkówDbałości o szczegóły/dokładnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Mamy dla Ciebie pracę w dużej, stabilnej firmie! Jeśli poszukujesz nowego zajęcia lub chcesz zmienić obecne - aplikuj! Nie zwlekaj! Właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniepraca od poniedziałku do piątku, wolne weekendypracę na 1 zmianę (7:00-15:30)umowę o pracę tymczasową ( ZUS, płatny urlop)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadaniaprawidłowe i terminowe wykonanie zabudów dla klientów zgodnie ze zleceniem produkcyjnym i dokumentacją technicznąmontaż urządzeń i instalacji elektrycznych zgodnie ze zleceniem produkcyjnym i dokumentacją technologicznąoczekujemyZdolności do wykonywania pracy manualnej/technicznejUmiejętności korzystania i doboru odpowiednich narzędzi ( kluczy, elektronarzędzi)Terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań/obowiązkówDbałości o szczegóły/dokładnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grójec, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta - prężnie rozwijającej się sieci sklepów na terenie całego kraju poszukujemy: asystenta ds. inwentaryzacji - osoby, która nie boi się nowych wyzwań oraz jest otwarta na pracę z ludźmi Mowa o Tobie? Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj już dziś. oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u klientapracę tylko 4 dni w tygodniu (poniedziałek - czwartek)atrakcyjne wynagrodzenie, lecz chętnie poznamy twoje oczekiwania (jesteśmy gotowi na negocjacje)pracę w Grójcu oraz możliwość wyjazdów w inne lokalizacjezadaniaprzygotowywanie magazynu oraz sali sprzedaży do inwentaryzacjiliczenie oraz spisywanie zasobów towarowych sklepuobsługa skanera (urządzenie PDA)oczekujemyzdolności interpersonalnych samodzielnościumiejętności organizacji czasu pracy, wielozadaniowościgotowości do pracy w godzinach wieczornych i nocnych oraz pracy poza miejscem zamieszkaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta - prężnie rozwijającej się sieci sklepów na terenie całego kraju poszukujemy: asystenta ds. inwentaryzacji - osoby, która nie boi się nowych wyzwań oraz jest otwarta na pracę z ludźmi Mowa o Tobie? Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj już dziś. oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u klientapracę tylko 4 dni w tygodniu (poniedziałek - czwartek)atrakcyjne wynagrodzenie, lecz chętnie poznamy twoje oczekiwania (jesteśmy gotowi na negocjacje)pracę w Grójcu oraz możliwość wyjazdów w inne lokalizacjezadaniaprzygotowywanie magazynu oraz sali sprzedaży do inwentaryzacjiliczenie oraz spisywanie zasobów towarowych sklepuobsługa skanera (urządzenie PDA)oczekujemyzdolności interpersonalnych samodzielnościumiejętności organizacji czasu pracy, wielozadaniowościgotowości do pracy w godzinach wieczornych i nocnych oraz pracy poza miejscem zamieszkaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • garwolin, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz,  Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych, Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy, Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany.oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego, Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz,  Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych, Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy, Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany.oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego, Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN20.84 - PLN21.43 za godzinę
      • ferrero polska sp. z o.o.
      Prosta praca, miła atmosfera oraz atrakcyjne wynagrodzenie.Z nami osłodzisz sobie życie i. kawę w pracy :-)Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer 606 546 294 , na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty !oferujemyATRAKCYJNE wynagrodzenie -> 20,84- 23,81 zł brutto/godzinaumowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS, płatne urlopy, chorobowe, PPK i inne świadczenia)pracę w systemie 3-zmianowym (po 8 godz.) lub 2 zmianowym (po 12 godz.) sam/a wybierzeszzorganizowany transport do zakładu pracy (z wielu miejscowości) na trasach z Belska Dużego do:Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchy, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzeg, Warki oraz Mogielnicy. Zadzwoń do nas i zapytaj o transport ze swojej miejscowości.wszystkich formalności dopełnimy zdalnie (bez konieczności przyjazdu do naszego biura)kartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaproste czynności przy pakowaniu słodyczy do opakowań zbiorczychoczekujemynie oczekujemy żadnego doświadczenia wszystkiego Cię nauczymyaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne (warunek konieczny)Twoi znajomi również poszukują pracy?Poleć im naszą ofertę, a będziecie mogli pracować na tej samej zmianie!Oferta dotyczy zatrudnienia na stanowisku Pracownik ProdukcjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Prosta praca, miła atmosfera oraz atrakcyjne wynagrodzenie.Z nami osłodzisz sobie życie i. kawę w pracy :-)Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer 606 546 294 , na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty !oferujemyATRAKCYJNE wynagrodzenie -> 20,84- 23,81 zł brutto/godzinaumowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS, płatne urlopy, chorobowe, PPK i inne świadczenia)pracę w systemie 3-zmianowym (po 8 godz.) lub 2 zmianowym (po 12 godz.) sam/a wybierzeszzorganizowany transport do zakładu pracy (z wielu miejscowości) na trasach z Belska Dużego do:Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchy, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzeg, Warki oraz Mogielnicy. Zadzwoń do nas i zapytaj o transport ze swojej miejscowości.wszystkich formalności dopełnimy zdalnie (bez konieczności przyjazdu do naszego biura)kartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaproste czynności przy pakowaniu słodyczy do opakowań zbiorczychoczekujemynie oczekujemy żadnego doświadczenia wszystkiego Cię nauczymyaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne (warunek konieczny)Twoi znajomi również poszukują pracy?Poleć im naszą ofertę, a będziecie mogli pracować na tej samej zmianie!Oferta dotyczy zatrudnienia na stanowisku Pracownik ProdukcjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby, która będzie przeprowadzała rekrutacje w obszarze marketingu, sprzedaży lub sektora finansowego. Poszukujemy osoby z doświadczeniem lubiącej pracować w językiem angielskim.oferujemyPełnoetatowe stanowisko, umowa o pracę;Bogaty pakiet benefitów: kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia językowe;Szkolenia zawodowe;Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych;Wsparcie w planowaniu kariery;Profesjonalne, wielokulturowe środowisko i wysokie standardy pracy;Możliwość udziału w projektach społecznych.zadaniaProaktywne pozyskiwanie i ocena kandydatów;Rekrutacja na stanowiska: analityczne, finansowe, sprzedażowe;Wyszukiwanie kandydatów przy użyciu różnych źródeł i technik;Zaangażowanie oraz terminowość wykonywania powierzonych zadań.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe lub równoważne doświadczenie zawodowe;Co najmniej rok doświadczenia związanego ze sprzedażą, marketingiem lub zasobami ludzkimi;Podstawowa wiedza na temat procesów pozyskiwania kandydatów;Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (poziom C1);Doskonałe umiejętności obsługi klienta;Umiejętności prezentacji, komunikacji interpersonalnej, werbalnej i pisemnej;Możliwość jednoczesnego zarządzania wieloma zadaniami/projektami i terminami;Znajomość pakietu Microsoft Office.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby, która będzie przeprowadzała rekrutacje w obszarze marketingu, sprzedaży lub sektora finansowego. Poszukujemy osoby z doświadczeniem lubiącej pracować w językiem angielskim.oferujemyPełnoetatowe stanowisko, umowa o pracę;Bogaty pakiet benefitów: kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia językowe;Szkolenia zawodowe;Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych;Wsparcie w planowaniu kariery;Profesjonalne, wielokulturowe środowisko i wysokie standardy pracy;Możliwość udziału w projektach społecznych.zadaniaProaktywne pozyskiwanie i ocena kandydatów;Rekrutacja na stanowiska: analityczne, finansowe, sprzedażowe;Wyszukiwanie kandydatów przy użyciu różnych źródeł i technik;Zaangażowanie oraz terminowość wykonywania powierzonych zadań.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe lub równoważne doświadczenie zawodowe;Co najmniej rok doświadczenia związanego ze sprzedażą, marketingiem lub zasobami ludzkimi;Podstawowa wiedza na temat procesów pozyskiwania kandydatów;Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (poziom C1);Doskonałe umiejętności obsługi klienta;Umiejętności prezentacji, komunikacji interpersonalnej, werbalnej i pisemnej;Możliwość jednoczesnego zarządzania wieloma zadaniami/projektami i terminami;Znajomość pakietu Microsoft Office.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • radom, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zatrudnimy 10 osób w zakładzie produkcyjnym z branży metalowej w Radomiu przy obsłudze maszyn produkcyjnychoferujemystałą współpracę w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpakiet benefitów, premie produkcyjne wypłacane co miesiąc ok 300 złmożliwość przejścia bezpośrednio do pracodawcyzadaniaprace produkcyjneobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakości gotowych elementówodbieranie gotowego produktu z maszynyoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowymmotywacji do pracymile widziane doświadczenie przy obsłudze maszyn (branża metalowa)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zatrudnimy 10 osób w zakładzie produkcyjnym z branży metalowej w Radomiu przy obsłudze maszyn produkcyjnychoferujemystałą współpracę w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpakiet benefitów, premie produkcyjne wypłacane co miesiąc ok 300 złmożliwość przejścia bezpośrednio do pracodawcyzadaniaprace produkcyjneobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakości gotowych elementówodbieranie gotowego produktu z maszynyoczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowymmotywacji do pracymile widziane doświadczenie przy obsłudze maszyn (branża metalowa)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • płońsk, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN20.00 za godzinę
      • randstad polska
      Masz czas 21.09.2021 i chcesz sobie dorobić? Szukamy osób do inwentaryzacji. Aplikuj!oferujemystawkę 20 zł brutto/humowę zleceniewykonywanie obowiązków 21.09.2021 w godzinach 6-14zadanialiczenie towaruporządkowanie miejsca pracyoczekujemydyspozycyjnościmotywacji do pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz czas 21.09.2021 i chcesz sobie dorobić? Szukamy osób do inwentaryzacji. Aplikuj!oferujemystawkę 20 zł brutto/humowę zleceniewykonywanie obowiązków 21.09.2021 w godzinach 6-14zadanialiczenie towaruporządkowanie miejsca pracyoczekujemydyspozycyjnościmotywacji do pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV. Dla międzynarodowej firmy poszukujemy asystenta/ki ds. administracyjnych. oferujemyumowę o pracę;pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);możliwość rozwoju oraz poszerzania wiedzy.zadaniawsparcie kierownika magazynu oraz zastępstwo podczas nieobecności głównego magazyniera;obsługa recepcji w przypadku nieobecności recepcjonisty;zarządzanie obiegiem dokumentów do urzędów (ZUS, Urząd Skarbowy), wnioskami do wiz;wykonywanie drobnych prac fizycznych na terenie biura;oczekujemymile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;komunikatywna znajomość języka angielskiego;znajomość obsługi komputera (MS Office);zaangażowanie, kultura osobista;dyspozycyjność 40h/tygodniowo;prawo jazdy kat. B;samodzielność;proaktywność;wielozadaniowość.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV. Dla międzynarodowej firmy poszukujemy asystenta/ki ds. administracyjnych. oferujemyumowę o pracę;pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa);możliwość rozwoju oraz poszerzania wiedzy.zadaniawsparcie kierownika magazynu oraz zastępstwo podczas nieobecności głównego magazyniera;obsługa recepcji w przypadku nieobecności recepcjonisty;zarządzanie obiegiem dokumentów do urzędów (ZUS, Urząd Skarbowy), wnioskami do wiz;wykonywanie drobnych prac fizycznych na terenie biura;oczekujemymile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;komunikatywna znajomość języka angielskiego;znajomość obsługi komputera (MS Office);zaangażowanie, kultura osobista;dyspozycyjność 40h/tygodniowo;prawo jazdy kat. B;samodzielność;proaktywność;wielozadaniowość.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu Planing & Forecasting i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się finansami oraz analizami danych i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto. zadaniawsparcie zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w bieżących przygotowaniach raportów finansowych oraz analiz,wsparcie w procesach zamknięcia miesiąca oraz w procesach planistycznych,przygotowywanie, aktualizowanie modeli planistycznych/ konsolidacja i przegląd danych finansowych,wsparcie w przygotowaniu raportów zarządczych,wsparcie zespołu w comiesięcznym procesie planowania sprzedaży,wsparcie w przeglądzie oraz kontroli kosztów operacyjnych.oczekujemywykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych (4-5 tego roku),umiejętności analityczneznajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,dokładności, skrupulatności, rzetelności,zdolności komunikacyjnych,umiejętności oraz chęci szybkiego uczenia się,odpowiedzialności oraz zaangażowania w realizację powierzonych zadań. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu Planing & Forecasting i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się finansami oraz analizami danych i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto. zadaniawsparcie zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w bieżących przygotowaniach raportów finansowych oraz analiz,wsparcie w procesach zamknięcia miesiąca oraz w procesach planistycznych,przygotowywanie, aktualizowanie modeli planistycznych/ konsolidacja i przegląd danych finansowych,wsparcie w przygotowaniu raportów zarządczych,wsparcie zespołu w comiesięcznym procesie planowania sprzedaży,wsparcie w przeglądzie oraz kontroli kosztów operacyjnych.oczekujemywykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych (4-5 tego roku),umiejętności analityczneznajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,dokładności, skrupulatności, rzetelności,zdolności komunikacyjnych,umiejętności oraz chęci szybkiego uczenia się,odpowiedzialności oraz zaangażowania w realizację powierzonych zadań. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Pracownik magazynu - operator wózków widłowych UDToferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 4350 zł bruttoumowę o pracę tymczasowąmożliwość rozwoju i pakiety szkoleńpakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)pracę w miłej atmosferzezadaniazapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych przyjmowanie i magazynowanie wyrobów gotowych przygotowanie towaru i wysyłka do klientasprawdzanie zgodności z zamówieniem pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie ze standardami uczestniczenie w procesie inwentaryzacji magazynowej.obsługa urządzeń, sprzętu magazynowego oraz wózków widłowych zgodnie ze standardamioczekujemyuprawnień do obsługi wózków widłowych UDTdoświadczenia w zakresie wysokiego składowaniaaktualnych badań sanitarno-epidemiologicznychznajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem ale nie jest wymaganedoświadczenia w pracy na magazynieprzestrzegania zasad BHPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Pracownik magazynu - operator wózków widłowych UDToferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 4350 zł bruttoumowę o pracę tymczasowąmożliwość rozwoju i pakiety szkoleńpakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)pracę w miłej atmosferzezadaniazapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych przyjmowanie i magazynowanie wyrobów gotowych przygotowanie towaru i wysyłka do klientasprawdzanie zgodności z zamówieniem pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie ze standardami uczestniczenie w procesie inwentaryzacji magazynowej.obsługa urządzeń, sprzętu magazynowego oraz wózków widłowych zgodnie ze standardamioczekujemyuprawnień do obsługi wózków widłowych UDTdoświadczenia w zakresie wysokiego składowaniaaktualnych badań sanitarno-epidemiologicznychznajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem ale nie jest wymaganedoświadczenia w pracy na magazynieprzestrzegania zasad BHPAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN20.00 - PLN26.00 za godzinę
      • randstad polska
      Zainteresowała Cię nasza oferta? ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 667 961 932, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko pracownik magazynu do sklepu IKEA Targówek.oferujemypracę na 50% etatu z możliwością dopracowania do całościumowę o pracę tymczasowąpracę w systemie zmianowym (równoważny system czasu pracy)stawkę godzinową 21-26zł/h bruttodofinansowanie do obiadów oczekujemydyspozycyjnościchęci do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w pracy na magazynie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zainteresowała Cię nasza oferta? ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 667 961 932, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko pracownik magazynu do sklepu IKEA Targówek.oferujemypracę na 50% etatu z możliwością dopracowania do całościumowę o pracę tymczasowąpracę w systemie zmianowym (równoważny system czasu pracy)stawkę godzinową 21-26zł/h bruttodofinansowanie do obiadów oczekujemydyspozycyjnościchęci do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w pracy na magazynie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 174 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.