Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości mazowieckie: 154

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 154
      wyczyść filtr
    • lokalizacja1
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 154
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 154
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • mszczonów, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Poszukujesz pracy w obszarze HR? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych?Zachęcamy do zapoznania się z poniższą ofertą pracy - poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. rekrutacji do firmy zlokalizowanej w Mszczonowie.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatny L4, urlop, itp., odprowadzane wszystkie składki: emerytalne, rentowe, społeczne, itd.)możliwość późniejszego bezpośredniego zatrudnienia w firmieatrakcyjne wynagrodzeniepracę w godzinach 8-16pracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendypakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)opiekę dedykowanego konsultanta Randstadzadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych, na stanowiska inżynieryjne, specjalistyczne i produkcyjneprzygotowywanie ogłoszeńweryfikacja napływających aplikacjiprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychwspółpraca z menadżerami rekrutującymiwspółpraca z firmami zewnętrznymi w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych organizacja i udział w akcjach employer brandingowychprzygotowywanie raportów okresowychwsparcie procesu onboardingu i szkoleńwsparcie zespołu w prowadzonych procesach HRpraca w projektach HRoczekujemyznajomości języka angielskiego - na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (kontakt z Hiring Managerami w języku angielskim)dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office)zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy pod presją czasudoświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej - dodatkowy atutdoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz pracy w obszarze HR? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych?Zachęcamy do zapoznania się z poniższą ofertą pracy - poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. rekrutacji do firmy zlokalizowanej w Mszczonowie.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatny L4, urlop, itp., odprowadzane wszystkie składki: emerytalne, rentowe, społeczne, itd.)możliwość późniejszego bezpośredniego zatrudnienia w firmieatrakcyjne wynagrodzeniepracę w godzinach 8-16pracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendypakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)opiekę dedykowanego konsultanta Randstadzadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych, na stanowiska inżynieryjne, specjalistyczne i produkcyjneprzygotowywanie ogłoszeńweryfikacja napływających aplikacjiprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychwspółpraca z menadżerami rekrutującymiwspółpraca z firmami zewnętrznymi w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych organizacja i udział w akcjach employer brandingowychprzygotowywanie raportów okresowychwsparcie procesu onboardingu i szkoleńwsparcie zespołu w prowadzonych procesach HRpraca w projektach HRoczekujemyznajomości języka angielskiego - na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (kontakt z Hiring Managerami w języku angielskim)dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office)zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy pod presją czasudoświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej - dodatkowy atutdoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, który jest światowym koncernem dostarczającym specjalistyczne produkty chemiczne i zajmuje czołowe miejsce wśród producentów materiałów wykorzystywanych do uszczelniania, klejenia, wygłuszania, wzmacniania i ochrony konstrukcji nośnych w budownictwie oraz w przemyśle. Poszukujemy Instruktora Waterproofing'u. Jeśli masz doświadczenie w budownictwie i zainteresowała Cię nasza oferta, aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkuniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (służbowy komputer, telefon oraz samochód)system wewnętrznych szkoleńopiekę medyczną Medicover możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie oraz pakietu MultiSportzadaniaszkolenie z zakresu technik montażu wszystkich systemów hydroizolacji- targi, place budów pokazy i prezentacje doradztwo na placu budowy z zakresu systemów hydroizolacji utrzymywanie oraz nawiązywanie kontaktów z firmami Wykonawczymi stałe uzupełnianie wiedzy na temat systemów wykonywanie próbek oczekujemypraktycznych umiejętności wykonywania prac z zakresu budownictwa łatwości w kontaktach interpersonalnych samodzielności oraz inicjatywy w działaniu kreatywnościgotowości do odbywania podróży służbowych- jednodniowychposiadania prawa jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, który jest światowym koncernem dostarczającym specjalistyczne produkty chemiczne i zajmuje czołowe miejsce wśród producentów materiałów wykorzystywanych do uszczelniania, klejenia, wygłuszania, wzmacniania i ochrony konstrukcji nośnych w budownictwie oraz w przemyśle. Poszukujemy Instruktora Waterproofing'u. Jeśli masz doświadczenie w budownictwie i zainteresowała Cię nasza oferta, aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynkuniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (służbowy komputer, telefon oraz samochód)system wewnętrznych szkoleńopiekę medyczną Medicover możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie oraz pakietu MultiSportzadaniaszkolenie z zakresu technik montażu wszystkich systemów hydroizolacji- targi, place budów pokazy i prezentacje doradztwo na placu budowy z zakresu systemów hydroizolacji utrzymywanie oraz nawiązywanie kontaktów z firmami Wykonawczymi stałe uzupełnianie wiedzy na temat systemów wykonywanie próbek oczekujemypraktycznych umiejętności wykonywania prac z zakresu budownictwa łatwości w kontaktach interpersonalnych samodzielności oraz inicjatywy w działaniu kreatywnościgotowości do odbywania podróży służbowych- jednodniowychposiadania prawa jazdy kategorii BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli interesuje Cię stabilne zatrudnienie i ciągły rozwój to jest to oferta dla Ciebie. Poszukujemy Informatyka dla naszego klienta z Płocka.Nasz klient istnieje od 1891 roku, jest międzynarodową firmą rodzinną, której produkty od pokoleń cieszą się gustem ludzi. Zatrudnia ponad 12 000 pracowników w ponad 40 krajach.Zaufanie, stabilizacja oraz wiarygodność to bardzo istotne czynniki, którymi odznacza się firma. Zajmuje ona nie tylko czołowe miejsce wśród marek produkujących artykuły spożywcze, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. To wynik ponad stuletniej, długotrwałej i godnej zaufania działalności firmy oraz dbałości o relacje z jej konsumentami.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędługofalową współpracę i solidne wdrożenieopiekę medyczną, ZFŚSpaczki dla dzieci z okazji dnia dziecka i Świąt Bożego Narodzeniaduża samodzielność w wykonywanych obowiązkachszkolenia organizowane przez firmękrótszy dzień pracy w piątekzadaniazarządzanie środowiskiem serwerowym i Active Directorykonfiguracja stanowisk pracy, urządzeń sieciowychutrzymanie infrastruktury IT bieżąca obsługa i wsparcie użytkownikówoczekujemyMinimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuMile widziane doświadczenie programistyczne w środowisku .NetPraktyczne umiejętności zarządzania: Windows Server 2012-2019 Enterprise, Active Directory, Cisco routers and switches, MS SQL Server., VMware, Matrix32 Empirium Software Distribution, IBM Tivoli Backup SystemZnajomość i umiejętność konfiguracji Cisco routers/switchesZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (wymóg konieczny)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli interesuje Cię stabilne zatrudnienie i ciągły rozwój to jest to oferta dla Ciebie. Poszukujemy Informatyka dla naszego klienta z Płocka.Nasz klient istnieje od 1891 roku, jest międzynarodową firmą rodzinną, której produkty od pokoleń cieszą się gustem ludzi. Zatrudnia ponad 12 000 pracowników w ponad 40 krajach.Zaufanie, stabilizacja oraz wiarygodność to bardzo istotne czynniki, którymi odznacza się firma. Zajmuje ona nie tylko czołowe miejsce wśród marek produkujących artykuły spożywcze, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. To wynik ponad stuletniej, długotrwałej i godnej zaufania działalności firmy oraz dbałości o relacje z jej konsumentami.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędługofalową współpracę i solidne wdrożenieopiekę medyczną, ZFŚSpaczki dla dzieci z okazji dnia dziecka i Świąt Bożego Narodzeniaduża samodzielność w wykonywanych obowiązkachszkolenia organizowane przez firmękrótszy dzień pracy w piątekzadaniazarządzanie środowiskiem serwerowym i Active Directorykonfiguracja stanowisk pracy, urządzeń sieciowychutrzymanie infrastruktury IT bieżąca obsługa i wsparcie użytkownikówoczekujemyMinimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuMile widziane doświadczenie programistyczne w środowisku .NetPraktyczne umiejętności zarządzania: Windows Server 2012-2019 Enterprise, Active Directory, Cisco routers and switches, MS SQL Server., VMware, Matrix32 Empirium Software Distribution, IBM Tivoli Backup SystemZnajomość i umiejętność konfiguracji Cisco routers/switchesZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (wymóg konieczny)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • moszna-parcela, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta, znanego importera części samochodowych, poszukujemy osób na stanowisko: magazynier. oferujemywynagrodzenie w wysokości 2.800,00 brutto + premia dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus (opieka medyczna Medicover, karta sportowa OK profit, zniżki do sklepów oraz restauracji) praca na jedną zmianę 6-14 lub 7-15 umowa o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki)zadaniarozkładanie i kompletowanie towaru (części samochodowe)praca ze skaneremprace porządkoweoczekujemydyspozycyjności pn-pt chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta, znanego importera części samochodowych, poszukujemy osób na stanowisko: magazynier. oferujemywynagrodzenie w wysokości 2.800,00 brutto + premia dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus (opieka medyczna Medicover, karta sportowa OK profit, zniżki do sklepów oraz restauracji) praca na jedną zmianę 6-14 lub 7-15 umowa o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki)zadaniarozkładanie i kompletowanie towaru (części samochodowe)praca ze skaneremprace porządkoweoczekujemydyspozycyjności pn-pt chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Nasz klient-instytucja bankowa- poszukuje osoby na stanowisko Team Leadera.Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i interesuje cię obszar AML?Zapraszam do aplikacji :)oferujemyStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęWynagrodzenie dostosowane do doświadczeniaDarmowe lekcje angielskiegoPrywatna opieka medycznaDofinansowanie do karty MultisportSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kwalifikacje(możliwość uzyskania certyfikatów)Wydarzenia sportoweMiędzynarodowe środowisko pracyElastyczne godziny pracy (początek 08:00 - 10:00)zadaniaWspółpraca z liderami zespołów i działem kadrKontrola jakości pracy zespołuUdział w rozwoju zespołu i inicjatywach szkoleniowych Zarządzanie zespołemoczekujemyPowyżej 5 lat całkowitego doświadczenia zawodowego, w tym powyżej 3 lat stażu w obszarze monitorowania transakcji Anit-Money LaunderingCo najmniej 6-miesięcznego doświadczenia w zarządzaniu zespołemWiedzy dlaczego, oraz w jaki sposób odbywa się pranie brudnych pieniędzy i finansowanie terroryzmu, oraz ich wpływu na biznesDoświadczenia w prowadzeniu badań w obszarze Transaction Monitoring, dotyczących m.in. analizy danych, transakcji i dokumentacji,Posługiwania się biegle językiem angielskim w mowie i piśmie.
        Nasz klient-instytucja bankowa- poszukuje osoby na stanowisko Team Leadera.Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i interesuje cię obszar AML?Zapraszam do aplikacji :)oferujemyStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęWynagrodzenie dostosowane do doświadczeniaDarmowe lekcje angielskiegoPrywatna opieka medycznaDofinansowanie do karty MultisportSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kwalifikacje(możliwość uzyskania certyfikatów)Wydarzenia sportoweMiędzynarodowe środowisko pracyElastyczne godziny pracy (początek 08:00 - 10:00)zadaniaWspółpraca z liderami zespołów i działem kadrKontrola jakości pracy zespołuUdział w rozwoju zespołu i inicjatywach szkoleniowych Zarządzanie zespołemoczekujemyPowyżej 5 lat całkowitego doświadczenia zawodowego, w tym powyżej 3 lat stażu w obszarze monitorowania transakcji Anit-Money LaunderingCo najmniej 6-miesięcznego doświadczenia w zarządzaniu zespołemWiedzy dlaczego, oraz w jaki sposób odbywa się pranie brudnych pieniędzy i finansowanie terroryzmu, oraz ich wpływu na biznesDoświadczenia w prowadzeniu badań w obszarze Transaction Monitoring, dotyczących m.in. analizy danych, transakcji i dokumentacji,Posługiwania się biegle językiem angielskim w mowie i piśmie.
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        jeżeli zależy Ci na pracy dla lidera rynku, oprócz roli Kontrolera i Biznes Partnera lubisz kontakt z ludźmi, zalezy Ci na przyjaznej i inspierującej atmosferze w pracy, zaaplikuj! oferujemyprace dla lidera ze swojej branży, firmy o globalnym zasięguatrakcyjne wynagrodzenie w ramach zatrudnienia na umowę o pracęprace w organizacji o wysokich standardach biznesowychmożliwości rozwoju w ramach strukturzadaniawsparcie kadry menadżerskiej w zakresie poprawy wyników firmyprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacji na potrzeby Zarząduścisła współpraca z działem kontrolingu w Niemczechkoordynacja oraz nadzór na procesem zamknięć miesiąca, rokuraportowanie zarządcze oraz przygotowanie Bilansu, Rachunku Zysków i Strat, Cash FlowKoordynacja i nadzorowanie procesu budżetowaniaimplementacja rozwiązań i nowych narzędzi z zakresu kontrolingu do spółek zależnychoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowemin. 5 lat doświadczenia na stanowisku audytowym w międzynarodowej korporacjidoświadczenia w czynnościach związanych z zamknięciami miesiąca, przygotowywania bilansów, cyklicznych raportówumiejętności analitycznychwysokich umiejętności komunikacyjnych, biznesowego podejściamile widziane doświadczenie w branży produkcyjnejj. angielski-poziom zaawansowanyj. niemiecki- przynajmniej poziom komunikatywnymile widziana znajomość międzynarodowych standardów rachunkowościgotowości do częstych podróży służbowych (po ustaniu pandemii)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        jeżeli zależy Ci na pracy dla lidera rynku, oprócz roli Kontrolera i Biznes Partnera lubisz kontakt z ludźmi, zalezy Ci na przyjaznej i inspierującej atmosferze w pracy, zaaplikuj! oferujemyprace dla lidera ze swojej branży, firmy o globalnym zasięguatrakcyjne wynagrodzenie w ramach zatrudnienia na umowę o pracęprace w organizacji o wysokich standardach biznesowychmożliwości rozwoju w ramach strukturzadaniawsparcie kadry menadżerskiej w zakresie poprawy wyników firmyprzygotowywanie analiz, raportów, prezentacji na potrzeby Zarząduścisła współpraca z działem kontrolingu w Niemczechkoordynacja oraz nadzór na procesem zamknięć miesiąca, rokuraportowanie zarządcze oraz przygotowanie Bilansu, Rachunku Zysków i Strat, Cash FlowKoordynacja i nadzorowanie procesu budżetowaniaimplementacja rozwiązań i nowych narzędzi z zakresu kontrolingu do spółek zależnychoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowemin. 5 lat doświadczenia na stanowisku audytowym w międzynarodowej korporacjidoświadczenia w czynnościach związanych z zamknięciami miesiąca, przygotowywania bilansów, cyklicznych raportówumiejętności analitycznychwysokich umiejętności komunikacyjnych, biznesowego podejściamile widziane doświadczenie w branży produkcyjnejj. angielski-poziom zaawansowanyj. niemiecki- przynajmniej poziom komunikatywnymile widziana znajomość międzynarodowych standardów rachunkowościgotowości do częstych podróży służbowych (po ustaniu pandemii)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Szukasz pracy dodatkowej?Jesteś gotowy/-a pracować przez kilka najbliższych dni?oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie - 21 PLN brutto/hpracę w godzinach 7:00-16:00pracę od poniedziałku do niedzielipracę w bliskiej okolicy Grodziska Mazowieckiegozadaniawywijanie torebekpakowanie w pudełka zbiorczeoczekujemyzaangażowaniadyspozycyjnościchęci podjęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy dodatkowej?Jesteś gotowy/-a pracować przez kilka najbliższych dni?oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie - 21 PLN brutto/hpracę w godzinach 7:00-16:00pracę od poniedziałku do niedzielipracę w bliskiej okolicy Grodziska Mazowieckiegozadaniawywijanie torebekpakowanie w pudełka zbiorczeoczekujemyzaangażowaniadyspozycyjnościchęci podjęcia pracy od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Poszukujemy osoby do pomocy przy sprzątaniu i pakowaniu (lekkie przedmioty biurowe). Lokalizacja Józefów, pod Warszawą.oferujemyumowa zlecenie na czas określony 10 dni 23zł brutto/hzadaniapomoc przy pakowaniu przedmiotów biurowych do kartonówsprzątanieoczekujemyskrupulatnośćdostępność (start pracy 18.06.2021)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujemy osoby do pomocy przy sprzątaniu i pakowaniu (lekkie przedmioty biurowe). Lokalizacja Józefów, pod Warszawą.oferujemyumowa zlecenie na czas określony 10 dni 23zł brutto/hzadaniapomoc przy pakowaniu przedmiotów biurowych do kartonówsprzątanieoczekujemyskrupulatnośćdostępność (start pracy 18.06.2021)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        jesteś absolwentem/ką kierunku związanego z finansami, osoba zorientowaną na naukę i z pierwszymi doświadczeniami pracy w działach księgowych? nie boisz się komunikacji w jęz. angielskim a Twój poziom to coś więcej niż język "wakacyjny"? zgłoś się do nas szybko, praca dla znanej marki medialnej do końca roku jest na wyciągniecie ręki!oferujemyumowę o pracę tymczasową do końca roku 2021 zatrudnienie przez Randstad, dajemy również benefity pozapłacowe:)pracę na Wilanowiemożliwości uczenia się, wdrożenie w różne obowiązkiudział w projekcie migracji do SAP-amożliwość używania jęz. angielskiego w pracy (calle, komunikacja wewnętrzna)zadaniakontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,obsługa płatności, księgowanie wyciągów bankowych oraz kontrolę rozrachunków z kontrahentami,raporty na potrzeby przełożonychudział w projekcie przenoszenia danych do SAPinne prace w dziale księgowymoczekujemyznajomość przepisów podatkowych, chęć pracy na umowę na pracę tymczasową na czas określony około 6-7 miesięcywykształcenie wyższe kierunkoweznajomość programu MS Excel,dobra znajomość języka angielskiego,systematyczność, odpowiedzialność,doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeznajomość programu SAP-mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        jesteś absolwentem/ką kierunku związanego z finansami, osoba zorientowaną na naukę i z pierwszymi doświadczeniami pracy w działach księgowych? nie boisz się komunikacji w jęz. angielskim a Twój poziom to coś więcej niż język "wakacyjny"? zgłoś się do nas szybko, praca dla znanej marki medialnej do końca roku jest na wyciągniecie ręki!oferujemyumowę o pracę tymczasową do końca roku 2021 zatrudnienie przez Randstad, dajemy również benefity pozapłacowe:)pracę na Wilanowiemożliwości uczenia się, wdrożenie w różne obowiązkiudział w projekcie migracji do SAP-amożliwość używania jęz. angielskiego w pracy (calle, komunikacja wewnętrzna)zadaniakontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,obsługa płatności, księgowanie wyciągów bankowych oraz kontrolę rozrachunków z kontrahentami,raporty na potrzeby przełożonychudział w projekcie przenoszenia danych do SAPinne prace w dziale księgowymoczekujemyznajomość przepisów podatkowych, chęć pracy na umowę na pracę tymczasową na czas określony około 6-7 miesięcywykształcenie wyższe kierunkoweznajomość programu MS Excel,dobra znajomość języka angielskiego,systematyczność, odpowiedzialność,doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeznajomość programu SAP-mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • piaseczno, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Czy chcesz pracować w Centrali jednej z najbardziej rozpoznawalnej marki na świecie? Jeśli posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel oraz chcesz rozwijać swoje umiejętności, zapraszamy do aplikowania na to ogłoszenie.Lokalizacja: Piaseczno oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące),praca w pełnym wymiarze etatu w Piasecznie,możliwość korzystania z dodatkowych benefitów.zadaniawprowadzanie danych do systemu,obsługa dokumentów zgodnie z panującym obiegiem dokumentacyjnym,dbanie o porządek w bazach danych,aktywny udział w tworzeniu i wdrożeniu usprawnień.oczekujemywykształcenia min. średniego,dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel,dokładności i dobrej organizacji pracy,umiejętności ustalania priorytetów,język angielski mile widziany.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Czy chcesz pracować w Centrali jednej z najbardziej rozpoznawalnej marki na świecie? Jeśli posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel oraz chcesz rozwijać swoje umiejętności, zapraszamy do aplikowania na to ogłoszenie.Lokalizacja: Piaseczno oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące),praca w pełnym wymiarze etatu w Piasecznie,możliwość korzystania z dodatkowych benefitów.zadaniawprowadzanie danych do systemu,obsługa dokumentów zgodnie z panującym obiegiem dokumentacyjnym,dbanie o porządek w bazach danych,aktywny udział w tworzeniu i wdrożeniu usprawnień.oczekujemywykształcenia min. średniego,dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel,dokładności i dobrej organizacji pracy,umiejętności ustalania priorytetów,język angielski mile widziany.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Poszukujesz pracy związanej z administracją bądź po prostu chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Masz prawo jazdy kategorii B? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemypracę w centrum przetwarzania dokumentów,możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjnej,zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, następnie umowa terminowa, wynagrodzenie podstawowe 2800 brutto oraz bonus miesięczny uzależniony od ilości opracowanych dokumentów oraz kwartalny uzależniony od spełnienia warunków kontraktowych,praca od poniedziałku do piątku,lokalizacja: Warszawa, dzielnica Włochy.zadaniaobsługa dokumentów: przyjęcie, weryfikacja, kategoryzacja, skanowanie, indeksowanie w systemach własnych oraz klienckich,transport dokumentacji.oczekujemybiegłego klawiaturopisania w tym obłsugi klawiatury numerycznej,czynnego prawa jazdy kat. B,systematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,dobrej organizacji pracy własnej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz pracy związanej z administracją bądź po prostu chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Masz prawo jazdy kategorii B? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemypracę w centrum przetwarzania dokumentów,możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjnej,zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, następnie umowa terminowa, wynagrodzenie podstawowe 2800 brutto oraz bonus miesięczny uzależniony od ilości opracowanych dokumentów oraz kwartalny uzależniony od spełnienia warunków kontraktowych,praca od poniedziałku do piątku,lokalizacja: Warszawa, dzielnica Włochy.zadaniaobsługa dokumentów: przyjęcie, weryfikacja, kategoryzacja, skanowanie, indeksowanie w systemach własnych oraz klienckich,transport dokumentacji.oczekujemybiegłego klawiaturopisania w tym obłsugi klawiatury numerycznej,czynnego prawa jazdy kat. B,systematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,dobrej organizacji pracy własnej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla jednego z naszych klientów w Galerii Sadyba Best Mall, poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku doradcy klienta, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Poszukujemy osoby dyspozycyjnej ok 120-160h w miesiącu, jeśli spełniasz ten warunek- czytaj dalej :) oferujemystawkę 19 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiówcomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa Klienta na sali sprzedaży (doradzanie, pomoc w wyborze)organizacja pracy na sklepie (odbiór towaru, przygotowanie sklepu do otwarcia/ zamknięcia)dbanie o Visual merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyaktualnej książeczki Sanepid (warunek konieczny)gotowości do pracy w systemie zmianowym i w weekendyoptymistycznego nastawienia :) otwartości, łatwości nawiązywania relacji z Klientemmile widziane doświadczenie w Obsłudze Klienta (ale niewymagane)  Brzmi dobrze? Zostaw nam swoje CV! : ) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z naszych klientów w Galerii Sadyba Best Mall, poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku doradcy klienta, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Poszukujemy osoby dyspozycyjnej ok 120-160h w miesiącu, jeśli spełniasz ten warunek- czytaj dalej :) oferujemystawkę 19 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiówcomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa Klienta na sali sprzedaży (doradzanie, pomoc w wyborze)organizacja pracy na sklepie (odbiór towaru, przygotowanie sklepu do otwarcia/ zamknięcia)dbanie o Visual merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemyaktualnej książeczki Sanepid (warunek konieczny)gotowości do pracy w systemie zmianowym i w weekendyoptymistycznego nastawienia :) otwartości, łatwości nawiązywania relacji z Klientemmile widziane doświadczenie w Obsłudze Klienta (ale niewymagane)  Brzmi dobrze? Zostaw nam swoje CV! : ) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Szukasz stabilnego zatrudnienia w miłej atmosferze? Posiadasz doświadczenie w pracy magazynowej i potrafisz nadzorować przepływ dokumentacji? Jeśli tak, to nie zwlekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatny urlop i składki),pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,możliwość rozwijania swoich pasji.zadaniaprzyjmowanie przesyłek kurierskich, sporadycznie paletowych,weryfikacja ilościowo - wartościowa towarów,obsługa administracyjna realizowanych zamówień sprzedaży,praca w systemie ERP Navision,kompletowanie zamówień,wysyłanie towarów,dbanie o porządek i zgodność stanów magazynowych.oczekujemyznajomości pakietu Office,min. podstawowej znajomości języka angielskiego,odpowiedzialności,dokładności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz stabilnego zatrudnienia w miłej atmosferze? Posiadasz doświadczenie w pracy magazynowej i potrafisz nadzorować przepływ dokumentacji? Jeśli tak, to nie zwlekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatny urlop i składki),pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,możliwość rozwijania swoich pasji.zadaniaprzyjmowanie przesyłek kurierskich, sporadycznie paletowych,weryfikacja ilościowo - wartościowa towarów,obsługa administracyjna realizowanych zamówień sprzedaży,praca w systemie ERP Navision,kompletowanie zamówień,wysyłanie towarów,dbanie o porządek i zgodność stanów magazynowych.oczekujemyznajomości pakietu Office,min. podstawowej znajomości języka angielskiego,odpowiedzialności,dokładności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Jesteś studentem lub absolwentem studiów logistycznych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie zarządzania logistyką , a także znasz język angielski i swobodnie korzystasz z MS Excel? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz! oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniaprywatną opiekę medycznąkartę sportowązadaniawspieranie koordynacji działań transportowych z zakładów do magazynu oraz z magazynu do klientówraportowanie bieżących działań do przełożonego,zarządzanie zwrotami, odmowami dostaw do magazynu,aktualizacja statusów zamówień w systemie,codzienna komunikacja z przewoźnikamianaliza danych logistycznych i tworzenie raportów (uruchamianie raportów KPI, śledzenie wydajności, sprawdzanie raportów od dostawców itp.)wsparcie w zarządzaniu roszczeniamiwsparcie procesu rozliczeniowegowspieranie innych członków zespołu w ich projektach zarządzanie roszczeniami przychodzącymioczekujemyumiejętności analityczne i organizacyjne,bardzo dobra znajomość Excela (np. Tabele przestawne, vlookup)bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. poziom B2mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś studentem lub absolwentem studiów logistycznych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie z branży FMCG i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie zarządzania logistyką , a także znasz język angielski i swobodnie korzystasz z MS Excel? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi tak, to nie zwlekaj i aplikuj teraz! oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniaprywatną opiekę medycznąkartę sportowązadaniawspieranie koordynacji działań transportowych z zakładów do magazynu oraz z magazynu do klientówraportowanie bieżących działań do przełożonego,zarządzanie zwrotami, odmowami dostaw do magazynu,aktualizacja statusów zamówień w systemie,codzienna komunikacja z przewoźnikamianaliza danych logistycznych i tworzenie raportów (uruchamianie raportów KPI, śledzenie wydajności, sprawdzanie raportów od dostawców itp.)wsparcie w zarządzaniu roszczeniamiwsparcie procesu rozliczeniowegowspieranie innych członków zespołu w ich projektach zarządzanie roszczeniami przychodzącymioczekujemyumiejętności analityczne i organizacyjne,bardzo dobra znajomość Excela (np. Tabele przestawne, vlookup)bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. poziom B2mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • PLN6,000 - PLN7,000 miesięcznie
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, rozwijającego się biura rachunkowego, poszukujemy specjalisty ds. kadr i płac. Jeśli chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, pracować w centrum Warszawy - aplikuj. oferujemyStabilne zatrudnienieMożliwość rozwojuWsparcie ze strony przełożonegoDodatkowe benefity - opieka medyczna, ubezpieczanie na życie, karta sportowaMożliwość pracy zdalnej zadaniaProwadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników (umowy, aneksy, opisy stanowisk, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym Przygotowywanie danych na potrzeby naliczania płac oraz naliczanie płacDoradztwo z zakresu prawa pracy zarówno dla managerów jak i pracownikówEwidencjonowanie i rozliczanie czasu pracyMonitorowanie terminowości badań okresowych medycyny pracyoczekujemyNie mniej niż 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowiskuKomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego Doświadczenia w pracy z programem ERP Optima (mile widziane)Umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, również znajomość zasad naliczana wynagrodzeńDokładności i terminowościRzetelnego podejścia do wykonywanych obowiązków Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności realizacji zadań pod presją czasuUmiejętności pracy zespołowej oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, rozwijającego się biura rachunkowego, poszukujemy specjalisty ds. kadr i płac. Jeśli chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, pracować w centrum Warszawy - aplikuj. oferujemyStabilne zatrudnienieMożliwość rozwojuWsparcie ze strony przełożonegoDodatkowe benefity - opieka medyczna, ubezpieczanie na życie, karta sportowaMożliwość pracy zdalnej zadaniaProwadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników (umowy, aneksy, opisy stanowisk, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym Przygotowywanie danych na potrzeby naliczania płac oraz naliczanie płacDoradztwo z zakresu prawa pracy zarówno dla managerów jak i pracownikówEwidencjonowanie i rozliczanie czasu pracyMonitorowanie terminowości badań okresowych medycyny pracyoczekujemyNie mniej niż 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowiskuKomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego Doświadczenia w pracy z programem ERP Optima (mile widziane)Umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, również znajomość zasad naliczana wynagrodzeńDokładności i terminowościRzetelnego podejścia do wykonywanych obowiązków Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności realizacji zadań pod presją czasuUmiejętności pracy zespołowej oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z naszych Klientów, amerykańskiej firmy będącej producentem porcelany, sztućców, szkła i naczyń termicznych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Sales Managera.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zdobywanie klientów z sektora horeca, oraz kanału hurtowego w nowo utworzonej siedzibie firmy w Warszawie.Jeśli masz za sobą minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży podobnego asortymentu do branży HoReCa bądź Retail, znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową i chciałbyś rozwijać się w firmie o stabilnej pozycji na rynku międzynarodowym zapraszamy do aplikowania, ta oferta jest właśnie dla Ciebie !oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, oraz system premiowy zależny od osiąganych wynikówniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon)pracę w dynamicznym środowiskuprzyjazną i partnerską atmosferęmożliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych, oraz docelowo zbudowanie własnego zespołu sprzedażowegoprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowo płatny urlop po okresie wdrożenia zadaniapozyskiwanie nowych klientów z branży gastronomicznej- hoteli, restauracji w tym negocjowanie warunków kontraktu,pozyskiwanie klientów z sektora Retail/ e-commerce, dystrybutorówrealizowanie powierzonych planów sprzedaży u obsługiwanych klientów,dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami,zarządzanie sprzedażą organizacyjną poprzez opracowanie biznesplanu obejmującego sprzedaż,odpowiedzialność za własny wynik finansowy, realizację celów biznesowych- oraz docelowo za wyniki zespołu kontrola przychodów i wydatków, dokumentacji, ofert handlowych, faktur, dokumentów przewozowychzapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klienta.oczekujemywykształcenia wyższego z zakresu zarządzania, ekonomii, bądź pokrewnych znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesowądoświadczenia w pracy na podobny stanowisku w firmie będącej dostawcą dla branży HoReCa, Retail, e-commerce oraz znajomości branży i klientów z tego segmentuznajomości technik sprzedaży oraz technik negocjacyjnych,umiejętności analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizacje podstawowych celów,doświadczenia w prowadzeniu zespołów sprzedażowych prawa jazdy kategorii B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z naszych Klientów, amerykańskiej firmy będącej producentem porcelany, sztućców, szkła i naczyń termicznych poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Sales Managera.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zdobywanie klientów z sektora horeca, oraz kanału hurtowego w nowo utworzonej siedzibie firmy w Warszawie.Jeśli masz za sobą minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży podobnego asortymentu do branży HoReCa bądź Retail, znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową i chciałbyś rozwijać się w firmie o stabilnej pozycji na rynku międzynarodowym zapraszamy do aplikowania, ta oferta jest właśnie dla Ciebie !oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, oraz system premiowy zależny od osiąganych wynikówniezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon)pracę w dynamicznym środowiskuprzyjazną i partnerską atmosferęmożliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych, oraz docelowo zbudowanie własnego zespołu sprzedażowegoprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowo płatny urlop po okresie wdrożenia zadaniapozyskiwanie nowych klientów z branży gastronomicznej- hoteli, restauracji w tym negocjowanie warunków kontraktu,pozyskiwanie klientów z sektora Retail/ e-commerce, dystrybutorówrealizowanie powierzonych planów sprzedaży u obsługiwanych klientów,dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami,zarządzanie sprzedażą organizacyjną poprzez opracowanie biznesplanu obejmującego sprzedaż,odpowiedzialność za własny wynik finansowy, realizację celów biznesowych- oraz docelowo za wyniki zespołu kontrola przychodów i wydatków, dokumentacji, ofert handlowych, faktur, dokumentów przewozowychzapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klienta.oczekujemywykształcenia wyższego z zakresu zarządzania, ekonomii, bądź pokrewnych znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesowądoświadczenia w pracy na podobny stanowisku w firmie będącej dostawcą dla branży HoReCa, Retail, e-commerce oraz znajomości branży i klientów z tego segmentuznajomości technik sprzedaży oraz technik negocjacyjnych,umiejętności analitycznego myślenia, otwartości i orientacji na realizacje podstawowych celów,doświadczenia w prowadzeniu zespołów sprzedażowych prawa jazdy kategorii B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - firmy z branży zarządzania nieruchomościami, poszukujemy kandydata/ki do do wsparcia działu księgowości. Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową możliwość zdobycia nowego doświadczenia praca w znanej firmie na rynku dostęp do benefitów (m.in prywatna opieka medyczna)praca zdalna zadaniawsparcie działu księgowości w bieżących czynnościach księgowanie dokumentów przygotowywanie raportów i zestawień księgowanie wyciągów bankowych archiwizacja dokumentów oczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowości zainteresowanie ofertą pracy czasowej dyspozycyjność min 20 godz. tygodniowo komunikatywna znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - firmy z branży zarządzania nieruchomościami, poszukujemy kandydata/ki do do wsparcia działu księgowości. Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś absolwentem / absolwentką studiów finansowych (finanse i księgowość, ekonomia, rachunkowość), posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym i jesteś zainteresowany/a ofertą pracy czasowej - nie zwlekaj! Aplikuj! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową możliwość zdobycia nowego doświadczenia praca w znanej firmie na rynku dostęp do benefitów (m.in prywatna opieka medyczna)praca zdalna zadaniawsparcie działu księgowości w bieżących czynnościach księgowanie dokumentów przygotowywanie raportów i zestawień księgowanie wyciągów bankowych archiwizacja dokumentów oczekujemywykształcenie kierunkowe: rachunkowość, finanse i ekonomiadoświadczenie w dziale księgowości zainteresowanie ofertą pracy czasowej dyspozycyjność min 20 godz. tygodniowo komunikatywna znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a Kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij 3 miesięczny staż w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową od 1 -go czerwca do końca września na cały etatatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttopakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemiewykonywanie zadań dla zespołuoczekujemy... tylko kilku rzeczy:bardzo dobrej znajomości języka angielskiego ( min. B2)średniozaawansowanej obsługi programu Excelmile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości wykonywania powtarzalnych zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a Kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij 3 miesięczny staż w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową od 1 -go czerwca do końca września na cały etatatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttopakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemiewykonywanie zadań dla zespołuoczekujemy... tylko kilku rzeczy:bardzo dobrej znajomości języka angielskiego ( min. B2)średniozaawansowanej obsługi programu Excelmile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości wykonywania powtarzalnych zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Poszukujemy zarówno Kandydatów dostępnych tylko na okres letni od czerwca do września, ale również, którzy zostaną z nami na dłużej. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad. oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowypakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemiewykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie?oczekujemy... tylko kilku rzeczy:bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup) mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości wykonywania powtarzalnych zadań ... że zostaniesz z nami do końca września lub na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Poszukujemy zarówno Kandydatów dostępnych tylko na okres letni od czerwca do września, ale również, którzy zostaną z nami na dłużej. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad. oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowypakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemiewykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie?oczekujemy... tylko kilku rzeczy:bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup) mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości wykonywania powtarzalnych zadań ... że zostaniesz z nami do końca września lub na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • radom, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        W chwili obecnej poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko: asystentki/asystenta lidera produkcjioferujemyumowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzenia rozpoczynające się od 4700 zł brutto na startpracę w systemie jednozmianowymzadaniaprowadzenie korespondencji i rozmów telefonicznych w j. angielskimprowadzenie kalendarza i organizowanie spotkańcotygodniowe przesyłanie godzin produkcyjnych do systemu SAPprzygotowanie i wysyłanie ofert do klientów wewnętrznychkontrola kosztów zleceń produkcyjnychprzygotowanie wniosków inwestycyjnychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebiegłej znajomości MS Office (głownie Outlook, Word, Excel)doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckimAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        W chwili obecnej poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko: asystentki/asystenta lidera produkcjioferujemyumowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzenia rozpoczynające się od 4700 zł brutto na startpracę w systemie jednozmianowymzadaniaprowadzenie korespondencji i rozmów telefonicznych w j. angielskimprowadzenie kalendarza i organizowanie spotkańcotygodniowe przesyłanie godzin produkcyjnych do systemu SAPprzygotowanie i wysyłanie ofert do klientów wewnętrznychkontrola kosztów zleceń produkcyjnychprzygotowanie wniosków inwestycyjnychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebiegłej znajomości MS Office (głownie Outlook, Word, Excel)doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckimAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • nadarzyn, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Szukasz pracy na chwilę? Chcesz dorobić do domowego budżetu? Zaaplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 tygodniwynagrodzenie 23zł bruttopracę w godzinach pon - cz 8:00-16:30, pt 8:00-14:00miłą atmosferęzadaniaoklejaniekonfekcjonowanie opakowańinne zadania zlecone przez przełożonegooczekujemychęci do pracy,zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy na chwilę? Chcesz dorobić do domowego budżetu? Zaaplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 tygodniwynagrodzenie 23zł bruttopracę w godzinach pon - cz 8:00-16:30, pt 8:00-14:00miłą atmosferęzadaniaoklejaniekonfekcjonowanie opakowańinne zadania zlecone przez przełożonegooczekujemychęci do pracy,zaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości oraz zależy Ci na różnorodności obowiązków? Dodatkowo znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację? Zapoznaj się z ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy największych na świecie producentów i dystrybutorów słodyczy.oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślonymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale księgowościpracę w dobrej atmosferzezadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, wyciągów bankowychkontrola rozrachunków z kontrahentamiprzygotowywanie płatności krajowych i zagranicznychudział w czynnościach dotyczących zamknięcia miesiąca i roku obrotowegooczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w obszarze finansów i księgowości wykształcenia kierunkowego – ekonomia, rachunkowośćkomunikatywnej znajomości angielskiego mile widziana znajomość systemu SAPwiedzy z zakresu rachunkowości oraz podstaw polskiego prawa podatkowegodokładności, rzetelności, dotrzymywania terminówumiejętności planowania i organizowania swojej pracę pod presją czasuumiejętności komunikacji i współpracy z różnymi działami i szczeblami w organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości oraz zależy Ci na różnorodności obowiązków? Dodatkowo znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację? Zapoznaj się z ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy największych na świecie producentów i dystrybutorów słodyczy.oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślonymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale księgowościpracę w dobrej atmosferzezadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, wyciągów bankowychkontrola rozrachunków z kontrahentamiprzygotowywanie płatności krajowych i zagranicznychudział w czynnościach dotyczących zamknięcia miesiąca i roku obrotowegooczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w obszarze finansów i księgowości wykształcenia kierunkowego – ekonomia, rachunkowośćkomunikatywnej znajomości angielskiego mile widziana znajomość systemu SAPwiedzy z zakresu rachunkowości oraz podstaw polskiego prawa podatkowegodokładności, rzetelności, dotrzymywania terminówumiejętności planowania i organizowania swojej pracę pod presją czasuumiejętności komunikacji i współpracy z różnymi działami i szczeblami w organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, lidera rynku poszukujemy specjalisty ds. HR.Jeśli posiadasz kompleksową wiedzę z obszaru prawa pracy oraz chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - aplikuj.oferujemyCiekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnym biurze w Wilanowie Otwartą i przyjazną atmosferę pracyPakiet benefitów Codziennie świeże owoce w biurzeMożliwość częściowej pracy zdanej zadaniaPrzygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracyProwadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisamiWydawanie zaświadczeń dla pracowników dot. zatrudnieniaBieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracownikówKontrola danych wejściowych i wyjściowych do listy płacWsparcie projektów HRWspółpraca z zewnętrznym dostawcą usługi payrollSporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, deklaracji PFRON oraz sprowadzań GUSPrzekazywanie elektronicznych deklaracji podatkowych do USTworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych,Wsparcie procesów rekrutacyjnych (ogłoszenia etc.)Zarządzanie benefitami pracowniczymi oczekujemyMin. 2-letniego doświadczenia na analogicznym stanowiskuDobrej znajomości przepisów prawa pracy Praktycznej znajomości przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznychKomunikatywnościSamodzielności, rzetelności, terminowościProaktywnej postawyBardzo dobrej znajomości MS Office, w tym szczególności MS ExcelKomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, lidera rynku poszukujemy specjalisty ds. HR.Jeśli posiadasz kompleksową wiedzę z obszaru prawa pracy oraz chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - aplikuj.oferujemyCiekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnym biurze w Wilanowie Otwartą i przyjazną atmosferę pracyPakiet benefitów Codziennie świeże owoce w biurzeMożliwość częściowej pracy zdanej zadaniaPrzygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracyProwadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisamiWydawanie zaświadczeń dla pracowników dot. zatrudnieniaBieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracownikówKontrola danych wejściowych i wyjściowych do listy płacWsparcie projektów HRWspółpraca z zewnętrznym dostawcą usługi payrollSporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, deklaracji PFRON oraz sprowadzań GUSPrzekazywanie elektronicznych deklaracji podatkowych do USTworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowych,Wsparcie procesów rekrutacyjnych (ogłoszenia etc.)Zarządzanie benefitami pracowniczymi oczekujemyMin. 2-letniego doświadczenia na analogicznym stanowiskuDobrej znajomości przepisów prawa pracy Praktycznej znajomości przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznychKomunikatywnościSamodzielności, rzetelności, terminowościProaktywnej postawyBardzo dobrej znajomości MS Office, w tym szczególności MS ExcelKomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży FMCG? Lubisz kontakt z ludźmi i jednocześnie dobrze czujesz się na stanowisku o charakterze administracyjno-organizacyjnym? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym, a program Excel nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemyzatrudnienie od zaraz do końca roku w ramach zastępstwa na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia), atrakcyjne wynagrodzenie,praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniawsparcie Dyrektora w kwestiach administracyjno-organizacyjnych,organizacja i koordynacja spotkań służbowych, delegacji, zakwaterowania (dla całego działu),zarządzaniem przepływem dokumentów,rozliczanie faktur, delegacji całego działu,przygotowywanie raportów, analiz.oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku - mile widziane doświadczenie w międzynarodowej organizacji,wykształcenia wyższego, lub w trakcie studiów,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,dobrej znajomości Power Point i Excel, znajomość SAP będzie mile widziana,umiejętności budowania relacji, postawy proaktywnej, zdolności komunikacyjnych, bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, pewności siebie oraz wysokiej kultury osobistej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży FMCG? Lubisz kontakt z ludźmi i jednocześnie dobrze czujesz się na stanowisku o charakterze administracyjno-organizacyjnym? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym, a program Excel nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemyzatrudnienie od zaraz do końca roku w ramach zastępstwa na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia), atrakcyjne wynagrodzenie,praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniawsparcie Dyrektora w kwestiach administracyjno-organizacyjnych,organizacja i koordynacja spotkań służbowych, delegacji, zakwaterowania (dla całego działu),zarządzaniem przepływem dokumentów,rozliczanie faktur, delegacji całego działu,przygotowywanie raportów, analiz.oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku - mile widziane doświadczenie w międzynarodowej organizacji,wykształcenia wyższego, lub w trakcie studiów,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie,dobrej znajomości Power Point i Excel, znajomość SAP będzie mile widziana,umiejętności budowania relacji, postawy proaktywnej, zdolności komunikacyjnych, bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, pewności siebie oraz wysokiej kultury osobistej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • garwolin, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Mieszkasz w Garwolinie lub okolicach?Poszukujesz pracy w obszarze IT? Chcesz się rozwijać w międzynarodowej firmie?Nie czekaj i aplikuj! Dla naszego klienta - firmy zajmującej się usługową produkcją kosmetyków dla wiodących marek światowych poszukujemy aktualnie IT Administratora!oferujemyUmowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowejAtrakcyjne wynagrodzenieŚwiadczenia z Funduszu Socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport i wypoczynku)Pakiet prywatnej opieki medycznejUbezpieczenie na życiePrzyjazną atmosferę pracyzadaniaAdministrowanie i utrzymywanie działania sieci komputerów i środowiska sieci,urządzeń komputerowych, oprogramowania systemowego i wszystkich konfiguracjiDiagnoza oraz rozwiązywanie problemów informatycznych/technicznych z systemem, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniemWykonywanie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowegoWykonywanie instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowaniaWykonywanie kopii bezpieczeństwa systemuZapewnienie wsparcia dla użytkowników systemuZapewnienie wsparcia w zakresie infrastruktury ITWspomaganie procesu zakupu sprzętu komputerowego i materiałów pomocniczychoczekujemyWykształcenie wyższe o profilu informatycznymMinimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychPraktyczna znajomość budowy komputera oraz umiejętności pozwalające na efektywną diagnostykę sprzętuSamodzielnośćKomunikatywnośćUmiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasuKomunikatywna znajomość języka angielskiegoWiedza w zakresie systemów ERPMile widziana znajomość relacyjnych baz danych i języka SQLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Mieszkasz w Garwolinie lub okolicach?Poszukujesz pracy w obszarze IT? Chcesz się rozwijać w międzynarodowej firmie?Nie czekaj i aplikuj! Dla naszego klienta - firmy zajmującej się usługową produkcją kosmetyków dla wiodących marek światowych poszukujemy aktualnie IT Administratora!oferujemyUmowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowejAtrakcyjne wynagrodzenieŚwiadczenia z Funduszu Socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport i wypoczynku)Pakiet prywatnej opieki medycznejUbezpieczenie na życiePrzyjazną atmosferę pracyzadaniaAdministrowanie i utrzymywanie działania sieci komputerów i środowiska sieci,urządzeń komputerowych, oprogramowania systemowego i wszystkich konfiguracjiDiagnoza oraz rozwiązywanie problemów informatycznych/technicznych z systemem, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniemWykonywanie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowegoWykonywanie instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowaniaWykonywanie kopii bezpieczeństwa systemuZapewnienie wsparcia dla użytkowników systemuZapewnienie wsparcia w zakresie infrastruktury ITWspomaganie procesu zakupu sprzętu komputerowego i materiałów pomocniczychoczekujemyWykształcenie wyższe o profilu informatycznymMinimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychPraktyczna znajomość budowy komputera oraz umiejętności pozwalające na efektywną diagnostykę sprzętuSamodzielnośćKomunikatywnośćUmiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasuKomunikatywna znajomość języka angielskiegoWiedza w zakresie systemów ERPMile widziana znajomość relacyjnych baz danych i języka SQLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeżeli posiadasz uprawienia na wózki widłowe UDT i jesteś osobą doświadczoną w tym zakresie, a ponadto lubisz pracować na magazynie, nie czekaj, aplikuj!Miejsce pracy: Grodzisk Mazowieckioferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięcznepraca w systemie 3-zmianowym (4-brygadówka)bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej lub rekreacyjnej, karta lunchowa, ZFŚS, posiłki regeneracyjneszkolenia wewnętrznezadaniaobsługa wózka widłowegorozładunek i załadunek towarupraca ze skaneremoczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDTgotowość do pracy w systemie 3-zmianowym (4-brygadówka)doświadczenia w pracy na magazynie i przy obsłudze wózków widłowychchęci do podjęcia współpracy długoterminowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeżeli posiadasz uprawienia na wózki widłowe UDT i jesteś osobą doświadczoną w tym zakresie, a ponadto lubisz pracować na magazynie, nie czekaj, aplikuj!Miejsce pracy: Grodzisk Mazowieckioferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięcznepraca w systemie 3-zmianowym (4-brygadówka)bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej lub rekreacyjnej, karta lunchowa, ZFŚS, posiłki regeneracyjneszkolenia wewnętrznezadaniaobsługa wózka widłowegorozładunek i załadunek towarupraca ze skaneremoczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDTgotowość do pracy w systemie 3-zmianowym (4-brygadówka)doświadczenia w pracy na magazynie i przy obsłudze wózków widłowychchęci do podjęcia współpracy długoterminowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Oferta pracy w obszarze produkcji na stanowisku Technika Procesu, w firmie zlokalizowanej w Janinowie k. Grodziska Mazowieckiego.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Randstad Polskapakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwieatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00miejsce pracy ok. 4 km od centrum Grodziska Mazowieckiegozadaniawykonywanie zadań w zakresie tworzenia i aktualizacji listy surowców produkcyjnych oraz normy wydajnościowej w systemie zarządzania produkcji w zakładziebieżące wsparcie dla zespołu inżynierów procesu w zakresie aktualizacji instrukcji procesowych oraz w wykonywaniu pomiarów, raportów i analiz w trakcie eksperymentów i kwalifikacji.oczekujemywykształcenia średniego technicznego/wyższego lub min. 2 lata pracy w obszarze produkcjiumiejętności analitycznego myśleniaumiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy w zespoleznajomości Lotus Notes oraz pakietu Officeznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widzianeznajomości systemu SAP – mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Oferta pracy w obszarze produkcji na stanowisku Technika Procesu, w firmie zlokalizowanej w Janinowie k. Grodziska Mazowieckiego.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Randstad Polskapakiet benefitów w ramach Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki do kin i rabaty do sklepów)możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmypracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwieatrakcyjne wynagrodzeniepracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00miejsce pracy ok. 4 km od centrum Grodziska Mazowieckiegozadaniawykonywanie zadań w zakresie tworzenia i aktualizacji listy surowców produkcyjnych oraz normy wydajnościowej w systemie zarządzania produkcji w zakładziebieżące wsparcie dla zespołu inżynierów procesu w zakresie aktualizacji instrukcji procesowych oraz w wykonywaniu pomiarów, raportów i analiz w trakcie eksperymentów i kwalifikacji.oczekujemywykształcenia średniego technicznego/wyższego lub min. 2 lata pracy w obszarze produkcjiumiejętności analitycznego myśleniaumiejętności komunikacyjnychumiejętności pracy w zespoleznajomości Lotus Notes oraz pakietu Officeznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – mile widzianeznajomości systemu SAP – mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • jawczyce, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz oferty pracy bez doświadczenia? Zaaplikuj, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie 19,50 zł brutto/ hpraca od poniedziałku do piątkudwuzmianowy system pracy: 6:00-14:00 i 13:00-21:00premię frekwencyjną i wydajnościową maksymalnie 300 zł nettozadaniakomplementacja produktówprzygotowanie paczek do wysyłkiprace magazynoweoczekujemychęci i zaangażowania do pacyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz oferty pracy bez doświadczenia? Zaaplikuj, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie 19,50 zł brutto/ hpraca od poniedziałku do piątkudwuzmianowy system pracy: 6:00-14:00 i 13:00-21:00premię frekwencyjną i wydajnościową maksymalnie 300 zł nettozadaniakomplementacja produktówprzygotowanie paczek do wysyłkiprace magazynoweoczekujemychęci i zaangażowania do pacyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        masz doświadczenie w prowadzeniu księgowości i kierowaniu zespołem a dodatkowo zależy Ci na rozwoju w firmie z branży logistycznej? ta oferta jest dla Ciebie! nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzeniedofinansowanie do karty sportowejmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudobrą atmosferę pracy i zgrany zespółzadaniaorganizacja, zarządzanie i wsparcie merytoryczne pięcioosobowego zespołu księgowego sporządzanie deklaracji, zeznań podatkowych (VAT i CIT), ZUS, bilansów, sprawozdań finansowych (rocznych i kwartalnych) zgodnie z obowiązującymi przepisamiwspółpraca z biegłym rewidentempełnienie funkcji zarządczej w księgowości - reprezentowanie spółki przed US i ZUS oraz organami publicznymi, dbanie o politykę rachunkowościbadanie cashflow, rezerw a także przygotowywanie prognoz finansowychwspółpraca z urzędami, bankami oraz organami podatkowymiprzygotowanie raportów na potrzeby zarząduoczekujemymin. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętności zarządzania zespołemwykształcenia wyższego kierunkowego (finanse i rachunkowość/finanse/bankowość lub pokrewne)dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Symfoniadobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2)biegłej znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        masz doświadczenie w prowadzeniu księgowości i kierowaniu zespołem a dodatkowo zależy Ci na rozwoju w firmie z branży logistycznej? ta oferta jest dla Ciebie! nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzeniedofinansowanie do karty sportowejmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudobrą atmosferę pracy i zgrany zespółzadaniaorganizacja, zarządzanie i wsparcie merytoryczne pięcioosobowego zespołu księgowego sporządzanie deklaracji, zeznań podatkowych (VAT i CIT), ZUS, bilansów, sprawozdań finansowych (rocznych i kwartalnych) zgodnie z obowiązującymi przepisamiwspółpraca z biegłym rewidentempełnienie funkcji zarządczej w księgowości - reprezentowanie spółki przed US i ZUS oraz organami publicznymi, dbanie o politykę rachunkowościbadanie cashflow, rezerw a także przygotowywanie prognoz finansowychwspółpraca z urzędami, bankami oraz organami podatkowymiprzygotowanie raportów na potrzeby zarząduoczekujemymin. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętności zarządzania zespołemwykształcenia wyższego kierunkowego (finanse i rachunkowość/finanse/bankowość lub pokrewne)dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Symfoniadobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2)biegłej znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - globanej spółki dostarczającej nowoczesne usługi IT dla sektora bankowego, poszukujemy Linux DevOps Engineer.oferujemy·      umowę o pracę·      elastyczne godziny pracy·      darmowe lekcje języka angielskiego·      ubezpieczenie na życie·      dofinansowanie do karty sportowej MultiSport·      prywatną opiekę medyczną·      możliwości rozwoju i realizacji ciekawych projektówzadaniaJako inżynier w zespole Linux będziesz dostarczał klientom stabilny i bezpieczny stack RHEL, na którym będą mogli budować swoje aplikacje. Dostarczysz im również niezbędne narzędzia automatyzujące częste operacje na ich serwerze. Możesz również zostać team leadem, gdzie dzięki Twojemu wsparciu będziesz rozwiał innych członków squadu korzystając z własnego doświadczenia.oczekujemyPosiadasz doświadczenie w środowisku Linux (preferowany RedHat),Masz doświadczenie w tworzeniu skryptów w przynajmniej dwóch wymienionych językach: Python, Bash, Groovy,Radzisz sobie z wykorzystywaniem Ansibla w codziennej pracy ,Masz doświadczenie w deploymencie z użyciem narzędzi takich jak Git, CD / CI, Jenkins albo GitLab CI oraz Azure and Azure DevOps,Dysponujesz doświadczeniem w środowiskach wirtualizacyjnych i narzędziach do ich obsługi np., VMware, Virtual Box,Dobrze orientujesz się metodologii SCRUM (sprint planning, review, retro),Płynnie komunikujesz się w języku angielskim,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - globanej spółki dostarczającej nowoczesne usługi IT dla sektora bankowego, poszukujemy Linux DevOps Engineer.oferujemy·      umowę o pracę·      elastyczne godziny pracy·      darmowe lekcje języka angielskiego·      ubezpieczenie na życie·      dofinansowanie do karty sportowej MultiSport·      prywatną opiekę medyczną·      możliwości rozwoju i realizacji ciekawych projektówzadaniaJako inżynier w zespole Linux będziesz dostarczał klientom stabilny i bezpieczny stack RHEL, na którym będą mogli budować swoje aplikacje. Dostarczysz im również niezbędne narzędzia automatyzujące częste operacje na ich serwerze. Możesz również zostać team leadem, gdzie dzięki Twojemu wsparciu będziesz rozwiał innych członków squadu korzystając z własnego doświadczenia.oczekujemyPosiadasz doświadczenie w środowisku Linux (preferowany RedHat),Masz doświadczenie w tworzeniu skryptów w przynajmniej dwóch wymienionych językach: Python, Bash, Groovy,Radzisz sobie z wykorzystywaniem Ansibla w codziennej pracy ,Masz doświadczenie w deploymencie z użyciem narzędzi takich jak Git, CD / CI, Jenkins albo GitLab CI oraz Azure and Azure DevOps,Dysponujesz doświadczeniem w środowiskach wirtualizacyjnych i narzędziach do ich obsługi np., VMware, Virtual Box,Dobrze orientujesz się metodologii SCRUM (sprint planning, review, retro),Płynnie komunikujesz się w języku angielskim,Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      oglądasz 30 z 154 ofert pracy

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.