Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Mazowieckie: 166

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • radom, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy, w której panuje świetna atmosfera? Pracy, która daje satysfakcję finansową? Pracy, w której naprawdę masz szanse się rozwijać? Dołącz do naszego zespołu! Aplikuj!oferujemyumowę o pracę (od razu bezpośrednio u Klienta)stabilną, długotrwałą współpracępracę w zgranym zespolepakiet interesujących benefitów np. prywatna opieka medyczna, Multikafeteriapremia produkcyjna do 350 zł brutto miesięczniedla osób dojeżdżających powyżej 25 km dodatek w wysokości 300 zł brutto miesięczniezadaniabieżący nadzór pracy nad procesem produkcjinadzór pracy linii produkcyjnejidentyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnychoczekujemydoświadczenia w pracy na linii produkcyjnejgotowość do pracy w trybie 3 zmianowymaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, w której panuje świetna atmosfera? Pracy, która daje satysfakcję finansową? Pracy, w której naprawdę masz szanse się rozwijać? Dołącz do naszego zespołu! Aplikuj!oferujemyumowę o pracę (od razu bezpośrednio u Klienta)stabilną, długotrwałą współpracępracę w zgranym zespolepakiet interesujących benefitów np. prywatna opieka medyczna, Multikafeteriapremia produkcyjna do 350 zł brutto miesięczniedla osób dojeżdżających powyżej 25 km dodatek w wysokości 300 zł brutto miesięczniezadaniabieżący nadzór pracy nad procesem produkcjinadzór pracy linii produkcyjnejidentyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnychoczekujemydoświadczenia w pracy na linii produkcyjnejgotowość do pracy w trybie 3 zmianowymaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • radom, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Potrzebujesz pracy od zaraz? Zgłoś się do nas już dziś!!!Szukamy osób do pracy w Radomiu. Praca jako magazynier w systemie jednozmianowym.oferujemypracę w systemie 1- zmianowym (7-15)umowę o pracę tymczasowąbardzo dobre warunki zatrudnienia (wynagrodzenie od 3000 zł netto)wolne weekendybenefity (opieka medyczna, karta multisport, rabaty do sklepów, ubezpieczenie grupowe)zadaniarozładunek/ załadunek towaruprzygotowywanie wyrobów gotowych do składowania i wysyłkipraca z dokumentami magazynowymioczekujemydoświadczenia w pracy jako magazynieruprawnień do kierowania wózkiem wydłowym UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrzebujesz pracy od zaraz? Zgłoś się do nas już dziś!!!Szukamy osób do pracy w Radomiu. Praca jako magazynier w systemie jednozmianowym.oferujemypracę w systemie 1- zmianowym (7-15)umowę o pracę tymczasowąbardzo dobre warunki zatrudnienia (wynagrodzenie od 3000 zł netto)wolne weekendybenefity (opieka medyczna, karta multisport, rabaty do sklepów, ubezpieczenie grupowe)zadaniarozładunek/ załadunek towaruprzygotowywanie wyrobów gotowych do składowania i wysyłkipraca z dokumentami magazynowymioczekujemydoświadczenia w pracy jako magazynieruprawnień do kierowania wózkiem wydłowym UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, znasz pakiet MS Office i interesuje Cię praca biurowa? Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Asystenta/tki Działu Import. Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia,wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/h,elastyczne godziny pracy, pracę w niepełnym wymiarze etatu, możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności.zadaniapraca z dokumentami,podstawowe czynności biurowepraca z MS Office (Excel, Word) - wprowadzanie danych, uzupełnianie raportów.oczekujemyśredniozaawansowanej znajomości MS Office,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, znasz pakiet MS Office i interesuje Cię praca biurowa? Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Asystenta/tki Działu Import. Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia,wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/h,elastyczne godziny pracy, pracę w niepełnym wymiarze etatu, możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności.zadaniapraca z dokumentami,podstawowe czynności biurowepraca z MS Office (Excel, Word) - wprowadzanie danych, uzupełnianie raportów.oczekujemyśredniozaawansowanej znajomości MS Office,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za rozwój oprogramowania przy zastosowaniu zwinnych metod.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniapoprawa wydajności dzięki ciągłej ocenie i analizie metryk,projektowanie i rozwijanie oprogramowania z naciskiem na automatyzację czynności związanych z budowaniem, testowaniem i wdrażaniem,wykorzystywanie i przyczynianie się do rozwoju standardowych wzorców,dostarczenie architektury intencjonalnej i sformułowanie Emergent Design.oczekujemyznajomość Java,doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w ramach DevOps i Agile/Scrum,doświadczenie w opracowywaniu opartym na testach wraz ze stosowaniem zautomatyzowanych frameworków testowych,doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu API.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za rozwój oprogramowania przy zastosowaniu zwinnych metod.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniapoprawa wydajności dzięki ciągłej ocenie i analizie metryk,projektowanie i rozwijanie oprogramowania z naciskiem na automatyzację czynności związanych z budowaniem, testowaniem i wdrażaniem,wykorzystywanie i przyczynianie się do rozwoju standardowych wzorców,dostarczenie architektury intencjonalnej i sformułowanie Emergent Design.oczekujemyznajomość Java,doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w ramach DevOps i Agile/Scrum,doświadczenie w opracowywaniu opartym na testach wraz ze stosowaniem zautomatyzowanych frameworków testowych,doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu API.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę, w której zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę w pełnym wymiarze (możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnychbezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z manageramiweryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacjiprowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami w języku polskim i angielskimorganizowanie spotkań rekrutacyjnychuczestniczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów rekrutacjiwspółpraca ze szkołami w celu pozyskania absolwentówprzygotowywanie raportów z prowadzonych działańprace administracyjne i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w obszarze HRoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 6 miesięcywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów na kierunku psychologia, zarządzanie lub pokrewnych (dostępność na pełny etat)zainteresowania obszarem rekrutacji oraz chęć rozwoju w tym zakresieznajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (minimum na poziomie B2)komunikatywności, zaangażowania, umiejętności zarządzania priorytetami, samodzielności oraz nastawienia na realizację celów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę, w której zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę w pełnym wymiarze (możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnychbezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z manageramiweryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacjiprowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami w języku polskim i angielskimorganizowanie spotkań rekrutacyjnychuczestniczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów rekrutacjiwspółpraca ze szkołami w celu pozyskania absolwentówprzygotowywanie raportów z prowadzonych działańprace administracyjne i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w obszarze HRoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 6 miesięcywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów na kierunku psychologia, zarządzanie lub pokrewnych (dostępność na pełny etat)zainteresowania obszarem rekrutacji oraz chęć rozwoju w tym zakresieznajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (minimum na poziomie B2)komunikatywności, zaangażowania, umiejętności zarządzania priorytetami, samodzielności oraz nastawienia na realizację celów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sokołów, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w magazynie? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (3950zł brutto + premia 400zł mc)praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę darmowy transport z Pruszkowazadaniarozładunek/załadunek towarukompletacja zamówieńprace porządkowe w magazynieoczekujemyzaangażowaniachęci do pracy  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w magazynie? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (3950zł brutto + premia 400zł mc)praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę darmowy transport z Pruszkowazadaniarozładunek/załadunek towarukompletacja zamówieńprace porządkowe w magazynieoczekujemyzaangażowaniachęci do pracy  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Praca przy sianiu ziół w firmie produkującej zioła doniczkowe. Poza podstawową stawką jest możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy. Jesteś zdolny/zdolna manualnie, lubisz kontakt z naturą? Jeśli tak ta oferta jest dla Ciebie.oferujemypracę w systemie jednozmianowym 05:45 - 14:00  umowę o pracę tymczasowąstawka 23 zł brutto za godzinę pracymożliwość dorobienia extra pensji w weekendy (ustalane indywidualnie)dwie przerwy 20 min. i 15 min.pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaukładanie bretów na palecieskanowanie etykietdobieranie odpowiednich nasion sadzenie ziółnapełnianie maszyn pustymi kubeczki oraz pustymi bretamiutrzymanie czystości na stanowisku pracyoczekujemybadań sanitarno-epidemiologicznychmile widziane doświadczenie na produkcji (nie jest wymagane)zdolności manualnychzaangażowania i motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca przy sianiu ziół w firmie produkującej zioła doniczkowe. Poza podstawową stawką jest możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy. Jesteś zdolny/zdolna manualnie, lubisz kontakt z naturą? Jeśli tak ta oferta jest dla Ciebie.oferujemypracę w systemie jednozmianowym 05:45 - 14:00  umowę o pracę tymczasowąstawka 23 zł brutto za godzinę pracymożliwość dorobienia extra pensji w weekendy (ustalane indywidualnie)dwie przerwy 20 min. i 15 min.pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaukładanie bretów na palecieskanowanie etykietdobieranie odpowiednich nasion sadzenie ziółnapełnianie maszyn pustymi kubeczki oraz pustymi bretamiutrzymanie czystości na stanowisku pracyoczekujemybadań sanitarno-epidemiologicznychmile widziane doświadczenie na produkcji (nie jest wymagane)zdolności manualnychzaangażowania i motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta realizaującego inwestycje związane z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych oraz rewitalizacjie i rewaloryzacjie parków i ogrodów zabytkowych poszukujemy Kierownika Projektu. Posiadasz doświadczenie a zbieżnym stanowisku i jesteś otwraty na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B), bądź umowy o pracęnarzędzia do pracy, w tym samochód służbowyprzyjazną atmosferę pracyzadaniazarządzanie zespołem 5-10 osobowymposzukiwanie nowych kontraktówprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej, negocjacje)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji utrzymywanie relacji z klientemoczekujemyotwartości na nowe wyzwania zawodowedostępności do pracy na terenie woj. mazowieckiegowykształcenia technicznegodwu letniego doświadczenia na zbieżnym stanowiskuumiejętności do zarządzania projektami budowlanymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta realizaującego inwestycje związane z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych oraz rewitalizacjie i rewaloryzacjie parków i ogrodów zabytkowych poszukujemy Kierownika Projektu. Posiadasz doświadczenie a zbieżnym stanowisku i jesteś otwraty na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B), bądź umowy o pracęnarzędzia do pracy, w tym samochód służbowyprzyjazną atmosferę pracyzadaniazarządzanie zespołem 5-10 osobowymposzukiwanie nowych kontraktówprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej, negocjacje)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji utrzymywanie relacji z klientemoczekujemyotwartości na nowe wyzwania zawodowedostępności do pracy na terenie woj. mazowieckiegowykształcenia technicznegodwu letniego doświadczenia na zbieżnym stanowiskuumiejętności do zarządzania projektami budowlanymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz możliwości rozwoju? Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach? A branża fit-out jest Ci znana? Nie czekaj, Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)narzędzia do pracy, w tym samochód służbowynowoczesne biuropokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie zespołem, delegowanie zadańprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet, dokumentacja podwykonawcza)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji z wykonawcami i dostawcami zaangażowanymi w projektybezpośredni nadzór nad zespołem projektowymoczekujemydoświadczenie w zarządzaniu projektami budowlanymi i zespołemznajomość rynku fit-outbardzo dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectwysokich zdolności organizacyjnych, samodzielnoścAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz możliwości rozwoju? Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach? A branża fit-out jest Ci znana? Nie czekaj, Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)narzędzia do pracy, w tym samochód służbowynowoczesne biuropokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie zespołem, delegowanie zadańprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet, dokumentacja podwykonawcza)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji z wykonawcami i dostawcami zaangażowanymi w projektybezpośredni nadzór nad zespołem projektowymoczekujemydoświadczenie w zarządzaniu projektami budowlanymi i zespołemznajomość rynku fit-outbardzo dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectwysokich zdolności organizacyjnych, samodzielnoścAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli chcesz podjąć stałą współpracę z firmą produkcyjną na terenie Grodziska Mazowieckiego, zdobyć nowe doświadczenie zawodowe, nie zwlekaj, aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i zwolnienia lekarskie, odprowadzane składki ZUS)wynagrodzenie godzinowe 18,60 PLN brutto/hwysokie premie miesięczne - łącznie do 610 zł brutto miesięczniedwie przerwy po 15 minut wliczone w godziny pracybezpłatny dojazd z Żyrardowazadaniapraca przy produkcji opakowańpakowanie wyrobu gotowegokontrola wytworzonego produktusprzątanie swojego stanowiska pracyoczekujemymile widziane doświadczenie na produkcjimotywacji i chęci podjęcia zatrudnieniabadań sanitarno-epidemiologicznych bądź chęci ich wyrobieniadyspozycyjności do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym 4-brygadowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli chcesz podjąć stałą współpracę z firmą produkcyjną na terenie Grodziska Mazowieckiego, zdobyć nowe doświadczenie zawodowe, nie zwlekaj, aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i zwolnienia lekarskie, odprowadzane składki ZUS)wynagrodzenie godzinowe 18,60 PLN brutto/hwysokie premie miesięczne - łącznie do 610 zł brutto miesięczniedwie przerwy po 15 minut wliczone w godziny pracybezpłatny dojazd z Żyrardowazadaniapraca przy produkcji opakowańpakowanie wyrobu gotowegokontrola wytworzonego produktusprzątanie swojego stanowiska pracyoczekujemymile widziane doświadczenie na produkcjimotywacji i chęci podjęcia zatrudnieniabadań sanitarno-epidemiologicznych bądź chęci ich wyrobieniadyspozycyjności do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym 4-brygadowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz stabilnego zatrudnienia? Masz doświadczenie w pakowaniu wyrobów gotowych? Obecnie dla naszego Klienta zajmującego się produkcją lekow gotowych, poszukujemy operatora naważania .Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki oferujemystawkę godzinową 24 zł brutto,umowe o prace tymczasowa ,prace w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22).zadaniaobsługa urządzeń produkcyjnych,utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, oraz urządzeń,raportowanie swojej prac.oczekujemydyspozycyjnosci ( praca w systemie 2 zmianowym ),motywacji do pracy,ksiazeczki sanepid .Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stabilnego zatrudnienia? Masz doświadczenie w pakowaniu wyrobów gotowych? Obecnie dla naszego Klienta zajmującego się produkcją lekow gotowych, poszukujemy operatora naważania .Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki oferujemystawkę godzinową 24 zł brutto,umowe o prace tymczasowa ,prace w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22).zadaniaobsługa urządzeń produkcyjnych,utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, oraz urządzeń,raportowanie swojej prac.oczekujemydyspozycyjnosci ( praca w systemie 2 zmianowym ),motywacji do pracy,ksiazeczki sanepid .Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • natolin, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Witaj! Cieszę się, że dotarłeś / dotarłaś do mojego ogłoszenia ! To super moment ! Zostań pracownikiem produkcyjnym w firmie w Natolinie ! Nie czekaj - zapraszam po świetną ofertę !oferujemyumowa o prace tymczasową (ZUS, URLOP, ITP.) ,20 zł brutto/h,premie miesiecze za obecność w pracy do 350 zł,pracę w systemie 2-zmianowym (6-14, 14-22),WOLNE WEEKENDY ,codziennie świeże owoce, woda, kawa i herbata,możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez firmę .zadaniapakowanie wyrobów gotowych,kontrola jakosci,utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.oczekujemyzdolności maualne,dyspozycyjność ( praca 6-14, 14-22).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Witaj! Cieszę się, że dotarłeś / dotarłaś do mojego ogłoszenia ! To super moment ! Zostań pracownikiem produkcyjnym w firmie w Natolinie ! Nie czekaj - zapraszam po świetną ofertę !oferujemyumowa o prace tymczasową (ZUS, URLOP, ITP.) ,20 zł brutto/h,premie miesiecze za obecność w pracy do 350 zł,pracę w systemie 2-zmianowym (6-14, 14-22),WOLNE WEEKENDY ,codziennie świeże owoce, woda, kawa i herbata,możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez firmę .zadaniapakowanie wyrobów gotowych,kontrola jakosci,utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.oczekujemyzdolności maualne,dyspozycyjność ( praca 6-14, 14-22).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zależy Ci na podjęciu pracy od zaraz? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie?Aplikuj, lub zadzwoń !oferujemy24 zł brutto/ h dodatek za prace w nocy,prace w systemie 3 zmianowym,umowe o prace tymczasowym.zadaniawykonywanie procesu pakowania ręcznego oraz w linii,obsługa urządzeń pakujących oraz pomocniczych,kontrola jakosci,raportowanie swojej pracy.oczekujemyksiążeczka sanepid,dyspozycyjnosci (praca w systemie 3 zmianowm),zdolnosci manulanych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zależy Ci na podjęciu pracy od zaraz? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie?Aplikuj, lub zadzwoń !oferujemy24 zł brutto/ h dodatek za prace w nocy,prace w systemie 3 zmianowym,umowe o prace tymczasowym.zadaniawykonywanie procesu pakowania ręcznego oraz w linii,obsługa urządzeń pakujących oraz pomocniczych,kontrola jakosci,raportowanie swojej pracy.oczekujemyksiążeczka sanepid,dyspozycyjnosci (praca w systemie 3 zmianowm),zdolnosci manulanych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaktorów, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli lubisz pracę z Klientem, jesteś osobą dobrze zorganizowaną i nie boisz się pracy z dużą ilością danych, a dodatkowo szukasz pracy, w której na co dzień będziesz pracował na systemi M3 i Excel, to koniecznie musisz zapoznać się z naszą ofertą.Aktualnie, dla naszego Klienta,  poszukujemy osoby do działu administracji wynajmu wózków widłowych - firma zlokalizowana w Jaktorowie (40 minut pociągiem PKP z Warszawy Śródmieście, 10 minut z Żyrardowa, 10 minut z Grodziska Mazowieckiego).oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatny UW i L4, odprowadzane wszystkie składki)profesjonalne szkolenie wdrożeniowepracę od poniedziałku do piatkuwolne weekendypraca w godzinach 8:00-16:00pracę w Jaktorowie (około 10 minut pieszo od stacji PKP)dofinansowanie do posiłków (stołówka zakładowa)zadaniaobsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych w dziale wynajmu długoterminowegomonitorowanie kontraktów - weryfikacja zakończonych kontraktów pod kątem wykorzystanych moto-godzinadministracja danych w systemie M3organizacja odbioru sprzętu od Klientawyjaśnianie niezgodności po zwrocietworzenie raportów i zestawieńoczekujemyMS Office (w szczególności EXCEL) na poziomie średniozaawansowanymumiejętność pracy w systemie z dużą ilością danych, elastyczność działaniajęzyk angielski komunikatywny (B1)umiejętność planowania i organizacji pracywykształcenie min. średniełatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespoledokładność,  skrupulatność, samodzielnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli lubisz pracę z Klientem, jesteś osobą dobrze zorganizowaną i nie boisz się pracy z dużą ilością danych, a dodatkowo szukasz pracy, w której na co dzień będziesz pracował na systemi M3 i Excel, to koniecznie musisz zapoznać się z naszą ofertą.Aktualnie, dla naszego Klienta,  poszukujemy osoby do działu administracji wynajmu wózków widłowych - firma zlokalizowana w Jaktorowie (40 minut pociągiem PKP z Warszawy Śródmieście, 10 minut z Żyrardowa, 10 minut z Grodziska Mazowieckiego).oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatny UW i L4, odprowadzane wszystkie składki)profesjonalne szkolenie wdrożeniowepracę od poniedziałku do piatkuwolne weekendypraca w godzinach 8:00-16:00pracę w Jaktorowie (około 10 minut pieszo od stacji PKP)dofinansowanie do posiłków (stołówka zakładowa)zadaniaobsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych w dziale wynajmu długoterminowegomonitorowanie kontraktów - weryfikacja zakończonych kontraktów pod kątem wykorzystanych moto-godzinadministracja danych w systemie M3organizacja odbioru sprzętu od Klientawyjaśnianie niezgodności po zwrocietworzenie raportów i zestawieńoczekujemyMS Office (w szczególności EXCEL) na poziomie średniozaawansowanymumiejętność pracy w systemie z dużą ilością danych, elastyczność działaniajęzyk angielski komunikatywny (B1)umiejętność planowania i organizacji pracywykształcenie min. średniełatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespoledokładność,  skrupulatność, samodzielnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do nas jako? ElektromechanikOferujemy umowę o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej prężnie rozwijającej się organizacji.Nie czekaj, aplikuj lub napisz sms na nr tel: 603 306 201 o treści: Elektromechanik, a my do Ciebie oddzwonimy.oferujemyUmowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie oraz premię dostosowane do Twojej wiedzy i doświadczeniaPakiet dodatkowych benefitów, m.in. ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny, kartę MultisportPracę w Belsku Dużym koło GrójcaMożliwość rozwoju w międzynarodowej, szybko rozwijającej się organizacjiZorganizowany transport do zakładu pracy na trasach z Belska Dużego do: Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchy, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzegów, Rawy Mazowieckiej, Białej Rawskiej, Warki oraz MogielnicyzadaniaNadzór nad pracą linii produkcyjnych oraz utrzymywanie ich ciągłości ruchuPraca przy przeglądach okresowych aparatury automatyki i mechanikiNadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu oraz urządzeniami pomocniczymi Właściwe dysponowanie częściami zamiennymi i inwestycyjnymiSamodzielne wykonywanie zadań wyznaczonych przez kierownika Działu Elektrycznego i Szefa Technicznego ObszaruPrace uruchomieniowe przy zadaniach inwestycyjnychoczekujemyWykształcenia średniego, preferowana, elektronika, mechatronika, mechanikaDoświadczenia na podobnym stanowiskuOtwartości do pracy zmianowejUprawnień SEP do 1 kVSamodzielności oraz umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do nas jako? ElektromechanikOferujemy umowę o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej prężnie rozwijającej się organizacji.Nie czekaj, aplikuj lub napisz sms na nr tel: 603 306 201 o treści: Elektromechanik, a my do Ciebie oddzwonimy.oferujemyUmowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie oraz premię dostosowane do Twojej wiedzy i doświadczeniaPakiet dodatkowych benefitów, m.in. ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny, kartę MultisportPracę w Belsku Dużym koło GrójcaMożliwość rozwoju w międzynarodowej, szybko rozwijającej się organizacjiZorganizowany transport do zakładu pracy na trasach z Belska Dużego do: Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchy, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzegów, Rawy Mazowieckiej, Białej Rawskiej, Warki oraz MogielnicyzadaniaNadzór nad pracą linii produkcyjnych oraz utrzymywanie ich ciągłości ruchuPraca przy przeglądach okresowych aparatury automatyki i mechanikiNadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu oraz urządzeniami pomocniczymi Właściwe dysponowanie częściami zamiennymi i inwestycyjnymiSamodzielne wykonywanie zadań wyznaczonych przez kierownika Działu Elektrycznego i Szefa Technicznego ObszaruPrace uruchomieniowe przy zadaniach inwestycyjnychoczekujemyWykształcenia średniego, preferowana, elektronika, mechatronika, mechanikaDoświadczenia na podobnym stanowiskuOtwartości do pracy zmianowejUprawnień SEP do 1 kVSamodzielności oraz umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • radom, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem produkcyjnym? Jesteś gotowy/a na pracę w systemie zmianowym - 4-brygadowym? Aplikuj na ofertę Lidera Zespołu!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + premiapakiet benefitówdofinansowanie do dojazdów do pracymożliwości rozwoju zawodowegozadaniazarządzanie i optymalizacja procesów produkcyjnych na wyznaczonym obszarzewykorzystanie zasobów ludzkich, maszyn i urządzeń w sposób optymalny i ekonomicznymotywowanie pracowników do efektywnej, wysoko jakościowej pracykontrola, analiza i ocena wyników pracy podległych pracownikówprowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji planu produkcyjnegoprzeprowadzanie szkoleń i instruktaży stanowiskowych BHPoczekujemygotowości do pracy w systemie 4 brygadowymdoświadczenia w kierowaniu zespołem produkcyjnymdoświadczenia w zarządzaniu procesami produkcyjnymidobrej znajomości pakietu Ms Officeznajomości Lean Manufacturing (m.in. 5S)znajomości języka angielskiego (mile widziane)konsekwencji w działaniachkreatywnego i dynamicznego podejścia do obowiązkówchęci rozwoju i nastawienia na osiąganie celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem produkcyjnym? Jesteś gotowy/a na pracę w systemie zmianowym - 4-brygadowym? Aplikuj na ofertę Lidera Zespołu!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + premiapakiet benefitówdofinansowanie do dojazdów do pracymożliwości rozwoju zawodowegozadaniazarządzanie i optymalizacja procesów produkcyjnych na wyznaczonym obszarzewykorzystanie zasobów ludzkich, maszyn i urządzeń w sposób optymalny i ekonomicznymotywowanie pracowników do efektywnej, wysoko jakościowej pracykontrola, analiza i ocena wyników pracy podległych pracownikówprowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji planu produkcyjnegoprzeprowadzanie szkoleń i instruktaży stanowiskowych BHPoczekujemygotowości do pracy w systemie 4 brygadowymdoświadczenia w kierowaniu zespołem produkcyjnymdoświadczenia w zarządzaniu procesami produkcyjnymidobrej znajomości pakietu Ms Officeznajomości Lean Manufacturing (m.in. 5S)znajomości języka angielskiego (mile widziane)konsekwencji w działaniachkreatywnego i dynamicznego podejścia do obowiązkówchęci rozwoju i nastawienia na osiąganie celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nadarzyn, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowego przedsiębiorstwa produkującego m.in. samochody ciężarowe i dostawcze, poszukujemy aktualnie kandydata na stanowisko Pre-owned Marketing Specialist. Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, płynnie posługujesz się językiem angielskim, a marketing (zwłaszcza digitalowy) nie ma przed Tobą żadnych tajemnic - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, wyślij swoje CV już dziś! oferujemyzatrudnienie "od zaraz" w oparciu o umowę o pracę z firmą Randstadmożliość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji w międzynarodowej Firmieodpowiednie szkolenia wprowadzającepracę w modelu hybrydowym możliwość realizowania własnych pomysłówzadaniaefektywne i racjonalne planowanie działań marketingowych z uwględnieniem rocznego budżetu ścisła współpraca z Pre-Owned Vehicle Managerem oraz centralą firmy w zakresie marketingu, planowania promocji, działań sprzedażowych itp.dbanie o dobry wizerunek Firmy w social mediach (np. Facebook, Instagram)koordynacja platformy firmowej: dbanie o wygląd zdjęć, aktualizowanie cen oraz opisów produktówkoordynacja platformy przeznaczonej do monitorowania działań handlowców, przygotowywania raportów, dystrybucji leadówplanowanie i wsparcie zespołu sprzedażowego w organizacji działań marketingowych, spotkań z klientami, udział w targach, wystawach czy spotkaniach stowarzyszeń transportowychkontrola nad salonami dealerskimi oraz biuramiregularna analiza rynkowa w zakresie ofert czy cen produktów konkurencyjnych przygotowywanie raportów do centraliinne czynności zlecone przez przełożonychoczekujemy2 - 3 lat doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w marketingu (zwłaszcza jeśli chodzi o działania digitalowe)znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacjęznajomości takich programów jak: Excel, Outlook, PowerPointkreatywności, samodzielności oraz umiejętności wychodzenia z własną inicjatywą Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowego przedsiębiorstwa produkującego m.in. samochody ciężarowe i dostawcze, poszukujemy aktualnie kandydata na stanowisko Pre-owned Marketing Specialist. Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, płynnie posługujesz się językiem angielskim, a marketing (zwłaszcza digitalowy) nie ma przed Tobą żadnych tajemnic - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, wyślij swoje CV już dziś! oferujemyzatrudnienie "od zaraz" w oparciu o umowę o pracę z firmą Randstadmożliość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji w międzynarodowej Firmieodpowiednie szkolenia wprowadzającepracę w modelu hybrydowym możliwość realizowania własnych pomysłówzadaniaefektywne i racjonalne planowanie działań marketingowych z uwględnieniem rocznego budżetu ścisła współpraca z Pre-Owned Vehicle Managerem oraz centralą firmy w zakresie marketingu, planowania promocji, działań sprzedażowych itp.dbanie o dobry wizerunek Firmy w social mediach (np. Facebook, Instagram)koordynacja platformy firmowej: dbanie o wygląd zdjęć, aktualizowanie cen oraz opisów produktówkoordynacja platformy przeznaczonej do monitorowania działań handlowców, przygotowywania raportów, dystrybucji leadówplanowanie i wsparcie zespołu sprzedażowego w organizacji działań marketingowych, spotkań z klientami, udział w targach, wystawach czy spotkaniach stowarzyszeń transportowychkontrola nad salonami dealerskimi oraz biuramiregularna analiza rynkowa w zakresie ofert czy cen produktów konkurencyjnych przygotowywanie raportów do centraliinne czynności zlecone przez przełożonychoczekujemy2 - 3 lat doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w marketingu (zwłaszcza jeśli chodzi o działania digitalowe)znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacjęznajomości takich programów jak: Excel, Outlook, PowerPointkreatywności, samodzielności oraz umiejętności wychodzenia z własną inicjatywą Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś zainteresowany sprawami administracyjnymi i dokumentacyjnymi? Chcesz zdobyć atrakcyjne doświadczenie biurowe? Szukasz pracy od zaraz? W takim razie to ogłoszenie jest dla Ciebie!oferujemyumowę zlecenie od 1 do 20 grudnia20 zł/h bruttoBiurowe godziny pracy 8 - 16 (wolne weekendy!)Doświadczenie biurowe i administracyjne w branży o szczytnym celuzadaniakopiowanie dokumentówukładanie dokumentacji medycznejoczekujemyskrupulatności i dokładnosciznajomości urządzań biurowych – kopiarka, drukarka itp. 
      Jesteś zainteresowany sprawami administracyjnymi i dokumentacyjnymi? Chcesz zdobyć atrakcyjne doświadczenie biurowe? Szukasz pracy od zaraz? W takim razie to ogłoszenie jest dla Ciebie!oferujemyumowę zlecenie od 1 do 20 grudnia20 zł/h bruttoBiurowe godziny pracy 8 - 16 (wolne weekendy!)Doświadczenie biurowe i administracyjne w branży o szczytnym celuzadaniakopiowanie dokumentówukładanie dokumentacji medycznejoczekujemyskrupulatności i dokładnosciznajomości urządzań biurowych – kopiarka, drukarka itp. 
      • stare gnatowice, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy z rodzinną atmoferą? Zależy ci na stabilnym zatrudnieniu? Sprawdź naszą nową ofertę i aplikuj!oferujemypracę w Starych Gnatowicach- okolice Teresinaumowę o pracę tymczasową (ZUS, urlop, itp.)atrakcyjne wynagrodzenie: 4100-4300 zł brutto +15% premii (jakościowa i wydajnościowa)pracę w systemie 3-zmianowymposiłek regeneracyjnymożliwość zatrudnienia bezpośrednio przez firmę po okresie próbnymodzież robocza wydawana przez firmępakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)zadaniaobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychkontrolowanie jakości wytworzonego produkturealizowanie produkcji według bieżących planówczyszczenie maszynoczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowym - 3 zmianyuprawnień na wózki widłowe z UDT- mile widzianedobrej kondycji fizycznej- mile widzianemotywacji i zaangażowaniadyspozycyjności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy z rodzinną atmoferą? Zależy ci na stabilnym zatrudnieniu? Sprawdź naszą nową ofertę i aplikuj!oferujemypracę w Starych Gnatowicach- okolice Teresinaumowę o pracę tymczasową (ZUS, urlop, itp.)atrakcyjne wynagrodzenie: 4100-4300 zł brutto +15% premii (jakościowa i wydajnościowa)pracę w systemie 3-zmianowymposiłek regeneracyjnymożliwość zatrudnienia bezpośrednio przez firmę po okresie próbnymodzież robocza wydawana przez firmępakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)zadaniaobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychkontrolowanie jakości wytworzonego produkturealizowanie produkcji według bieżących planówczyszczenie maszynoczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowym - 3 zmianyuprawnień na wózki widłowe z UDT- mile widzianedobrej kondycji fizycznej- mile widzianemotywacji i zaangażowaniadyspozycyjności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z największych producentów kosmetyków na świecie poszukujemy aktualnie osób do pracyoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne składki ZUS, płatny urlop)stawkę godzinową - 21 PLN brutto/h + dodatek nocnypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianywolne weekendyRandstad PLUS: atrakcyjny system benefitów (karta sportowa, opieka medyczna Medicover w atrakcyjnych cenach, dodatkowo: bilety do kina, zniżki do sklepów oraz restauracji)rozpoczęcie pracy od zarazzadanianapełnianie opakowań masą kosmetyczną, zakręcanie opakowańnaklejanie etykietpakowanie produktówkontrola jakości produktówinne zlecone zadania związane z pracą przy linii produkcyjnejoczekujemyorzeczenie sanitarno - epidemiologiczne - warunek konieczny!umiejętności manualne, sprawna koordynacja ruchowasamodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z największych producentów kosmetyków na świecie poszukujemy aktualnie osób do pracyoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne składki ZUS, płatny urlop)stawkę godzinową - 21 PLN brutto/h + dodatek nocnypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianywolne weekendyRandstad PLUS: atrakcyjny system benefitów (karta sportowa, opieka medyczna Medicover w atrakcyjnych cenach, dodatkowo: bilety do kina, zniżki do sklepów oraz restauracji)rozpoczęcie pracy od zarazzadanianapełnianie opakowań masą kosmetyczną, zakręcanie opakowańnaklejanie etykietpakowanie produktówkontrola jakości produktówinne zlecone zadania związane z pracą przy linii produkcyjnejoczekujemyorzeczenie sanitarno - epidemiologiczne - warunek konieczny!umiejętności manualne, sprawna koordynacja ruchowasamodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju. Świat elektroniki nie jest Ci obcy i chcesz poznawać nowe technologie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Poszukujemy osób na stanowisko: Elektronik.Chcesz poznać więcej szczegółów oferty, aplikuj lub napisz sms na nr tel: 603 306 201 o treści: Elektronik, a my do Ciebie oddzwonimy.oferujemyUmowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie oraz premię dostosowane do Twojej wiedzy i doświadczeniaPakiet dodatkowych benefitów, m.in. ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny, kartę MultisportPracę w Belsku Dużym koło GrójcaZorganizowany transport do zakładu pracy na trasach z Belska Dużego do: Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchy, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzegów, Rawy Mazowieckiej, Białej Rawskiej, Warki oraz MogielnicyPracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej, szybko rozwijającej się organizacjiMożliwość zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych w nowoczesnym środowisku technicznymzadaniaPraca w Dziale Utrzymania RuchuNadzór nad pracą linii produkcyjnychUsuwanie awarii oraz utrzymywanie ciągłości ruchuWykonywanie przeglądów, remontów i modernizacjiWspółpraca z technicznymi firmami zewnętrznymi  oczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowiskuWykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane: elektronik, automatyk)Wiedza z zakresu sterowników PLC- będzie dodatkowym atutemUprawnienia SEPMotywacja do pracy i umiejętność analizowania zagadnień technicznychOtwartość do pracy zmianowejSamodzielność oraz umiejętność pracy w zespoleZachęcamy Cię do pełnego wykorzystania Twojego potencjału i pracy we wspaniałym zespole. Wyślij zgłoszenie teraz! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia oraz możliwości rozwoju. Świat elektroniki nie jest Ci obcy i chcesz poznawać nowe technologie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Poszukujemy osób na stanowisko: Elektronik.Chcesz poznać więcej szczegółów oferty, aplikuj lub napisz sms na nr tel: 603 306 201 o treści: Elektronik, a my do Ciebie oddzwonimy.oferujemyUmowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie oraz premię dostosowane do Twojej wiedzy i doświadczeniaPakiet dodatkowych benefitów, m.in. ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny, kartę MultisportPracę w Belsku Dużym koło GrójcaZorganizowany transport do zakładu pracy na trasach z Belska Dużego do: Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchy, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzegów, Rawy Mazowieckiej, Białej Rawskiej, Warki oraz MogielnicyPracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej, szybko rozwijającej się organizacjiMożliwość zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych w nowoczesnym środowisku technicznymzadaniaPraca w Dziale Utrzymania RuchuNadzór nad pracą linii produkcyjnychUsuwanie awarii oraz utrzymywanie ciągłości ruchuWykonywanie przeglądów, remontów i modernizacjiWspółpraca z technicznymi firmami zewnętrznymi  oczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowiskuWykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane: elektronik, automatyk)Wiedza z zakresu sterowników PLC- będzie dodatkowym atutemUprawnienia SEPMotywacja do pracy i umiejętność analizowania zagadnień technicznychOtwartość do pracy zmianowejSamodzielność oraz umiejętność pracy w zespoleZachęcamy Cię do pełnego wykorzystania Twojego potencjału i pracy we wspaniałym zespole. Wyślij zgłoszenie teraz! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli jesteś osobą, która uwielbia pracę z ludźmi i świetnie odnajduje się w branży HR, a dodatkowo chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze Kadr i Płac. Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. Personalnych. Sprawdź jak wygląda praca w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie dbającej o Twoją indywidualną ścieżkę rozwoju. oferujemyPełnoetatowe stanowisko, umowa o pracę, praca w Belsku Dużym;Bonus roczny do 8% wynagrodzenia zasadniczego; Bogaty pakiet benefitów: kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia językowe;Ciekawe szkolenia zawodowe;Wsparcie w planowaniu indywidualnej ścieżki kariery;Profesjonalne środowisko i wysokie standardy pracy w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się organizacji;zadaniaWspieranie HR w wydzielonych obszarach działalności w zależności od doświadczenia i predyspozycji (rekrutacja, płace, raportowanie, szkolenia i rozwój);Opieka kadrowa i płacowa nad wydzielonym obszarem w ramach firmy;Udział w różnorodnych projektach z obszaru HR;Samodzielne prowadzenie kilku projektów/zadań; oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane obszary; HR, Psychologia, Zarządzanie);Co najmniej 3 lata doświadczenia w środowisku HR (rekrutacja, płace, raportowanie);Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (minimum poziom B2);Umiejętności w zakresie negocjacji, prowadzenia szkoleń, pracy zespołowej;Duża samodzielność, decyzyjność i odpowiedzialnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli jesteś osobą, która uwielbia pracę z ludźmi i świetnie odnajduje się w branży HR, a dodatkowo chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze Kadr i Płac. Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. Personalnych. Sprawdź jak wygląda praca w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie dbającej o Twoją indywidualną ścieżkę rozwoju. oferujemyPełnoetatowe stanowisko, umowa o pracę, praca w Belsku Dużym;Bonus roczny do 8% wynagrodzenia zasadniczego; Bogaty pakiet benefitów: kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia językowe;Ciekawe szkolenia zawodowe;Wsparcie w planowaniu indywidualnej ścieżki kariery;Profesjonalne środowisko i wysokie standardy pracy w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się organizacji;zadaniaWspieranie HR w wydzielonych obszarach działalności w zależności od doświadczenia i predyspozycji (rekrutacja, płace, raportowanie, szkolenia i rozwój);Opieka kadrowa i płacowa nad wydzielonym obszarem w ramach firmy;Udział w różnorodnych projektach z obszaru HR;Samodzielne prowadzenie kilku projektów/zadań; oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane obszary; HR, Psychologia, Zarządzanie);Co najmniej 3 lata doświadczenia w środowisku HR (rekrutacja, płace, raportowanie);Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (minimum poziom B2);Umiejętności w zakresie negocjacji, prowadzenia szkoleń, pracy zespołowej;Duża samodzielność, decyzyjność i odpowiedzialnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • błonie, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie jako pracownik magazynowy - pracowałeś ze skanerem, masz doświadczenie przy kompletacji zamówień, może potrafisz obsługiwać wózki widłowe?Otrzymasz dofinansowanie do obiadów oraz pakiet benefitów a na dodatek wolne weekendy. Pracownicy zostają z nami na dłużejoferujemyumowę o pracę tymczasową atrakcyjne wynagrodzenie - 22,62 PLN/h bruttoatrakcyjne premie miesięczne - ok 240 PLN/mc bruttodofinansowanie do obiadówpracę w systemie 2-zmianowym (6-14, 14-22)praca od poniedziałku do piątku - wolne weekendypakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)opiekę dedykowanego konsultanta Randstadzadaniakompletacja zamówień (50% praca ręczna + 50% praca z wykorzystaniem wózka)praca ze skanerem - lokalizacja towarów na regałachprzyjęcie towaru - rozładunek towaru, skanowanie paczek, rozmieszczanie towaruwydanie towaru - pobranie towaru z lokalizacji, pakowanieprzemieszczanie wewnętrzne - rozmieszczanie towaru na wskazane lokalizacje w magazyniezaładunek towaru - sortowanie towaru w oparciu o wagę/wymiarysortowanie paczek - rozmieszczanie paczekweryfikacja jakościowa i ilościowa towaruuzupełnianie dokumentacji magazynowejoczekujemyosoby z uprawnieniami na wózki widłowe UDTgotowości do pracy w systemie 2-zmianowymzaangażowania :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie jako pracownik magazynowy - pracowałeś ze skanerem, masz doświadczenie przy kompletacji zamówień, może potrafisz obsługiwać wózki widłowe?Otrzymasz dofinansowanie do obiadów oraz pakiet benefitów a na dodatek wolne weekendy. Pracownicy zostają z nami na dłużejoferujemyumowę o pracę tymczasową atrakcyjne wynagrodzenie - 22,62 PLN/h bruttoatrakcyjne premie miesięczne - ok 240 PLN/mc bruttodofinansowanie do obiadówpracę w systemie 2-zmianowym (6-14, 14-22)praca od poniedziałku do piątku - wolne weekendypakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)opiekę dedykowanego konsultanta Randstadzadaniakompletacja zamówień (50% praca ręczna + 50% praca z wykorzystaniem wózka)praca ze skanerem - lokalizacja towarów na regałachprzyjęcie towaru - rozładunek towaru, skanowanie paczek, rozmieszczanie towaruwydanie towaru - pobranie towaru z lokalizacji, pakowanieprzemieszczanie wewnętrzne - rozmieszczanie towaru na wskazane lokalizacje w magazyniezaładunek towaru - sortowanie towaru w oparciu o wagę/wymiarysortowanie paczek - rozmieszczanie paczekweryfikacja jakościowa i ilościowa towaruuzupełnianie dokumentacji magazynowejoczekujemyosoby z uprawnieniami na wózki widłowe UDTgotowości do pracy w systemie 2-zmianowymzaangażowania :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN20.84 - PLN21.43 za godzinę
      • ferrero polska sp. z o.o.
      Nadaj pracy słodki smak zobacz jak powstają najsmaczniejsze produkty Ferrero i dołącz do grona zadowolonych Pracowników, aplikuj od razu (nie wymagamy CV), albo wyślij sms o treści FERRERO na numer 606 546 294 - oddzwonimy.oferujemywysokie stawki godzinowe 20,84-21,43 zł bruttopracę w systemie zmianowym (po 8 lub 12 godz.)transport do Belska Dużego na trasach z : Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchej, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzeg, Warki , Mogielnicy oraz Rawy Mazowieckiejumowę o pracę tymcz. (płatne urlopy, chorobowe, ZUSy i wszelkie świadczenia)możliwość docelowego zatrudnienia bezpośrednio w firmieszybki proces rekrutacyjny - formalności w 1 dzieńpaczki okolicznościowe z produktami firmowymi zadaniałatwe czynności przy pakowaniu słodyczyprace dla kobiet i mężczyzngwarancję legalnego zatrudnienia i przestrzeganie wszelkich praw pracowniczychoczekujemyo nic nie musisz się martwić wszystkiego Cię nauczymy i pomożemy załatwić formalnościaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne (warunek konieczny) Masz znajomych , z którymi chcesz pracować? Świetnie - przyjdźcie razem na spotkanie.Oferta dotyczy zatrudnienia na stanowisku: pracownik produkcji.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Nadaj pracy słodki smak zobacz jak powstają najsmaczniejsze produkty Ferrero i dołącz do grona zadowolonych Pracowników, aplikuj od razu (nie wymagamy CV), albo wyślij sms o treści FERRERO na numer 606 546 294 - oddzwonimy.oferujemywysokie stawki godzinowe 20,84-21,43 zł bruttopracę w systemie zmianowym (po 8 lub 12 godz.)transport do Belska Dużego na trasach z : Grójca, Opoczna, Drzewicy, Nowego Miasta nad Pilicą, Przysuchej, Potworowa, Radomia, Jedlińska, Białobrzeg, Warki , Mogielnicy oraz Rawy Mazowieckiejumowę o pracę tymcz. (płatne urlopy, chorobowe, ZUSy i wszelkie świadczenia)możliwość docelowego zatrudnienia bezpośrednio w firmieszybki proces rekrutacyjny - formalności w 1 dzieńpaczki okolicznościowe z produktami firmowymi zadaniałatwe czynności przy pakowaniu słodyczyprace dla kobiet i mężczyzngwarancję legalnego zatrudnienia i przestrzeganie wszelkich praw pracowniczychoczekujemyo nic nie musisz się martwić wszystkiego Cię nauczymy i pomożemy załatwić formalnościaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne (warunek konieczny) Masz znajomych , z którymi chcesz pracować? Świetnie - przyjdźcie razem na spotkanie.Oferta dotyczy zatrudnienia na stanowisku: pracownik produkcji.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś świetnie zorganizowany/a?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę!oferujemyumowę zlecenia tymczasowego na rok,  pracę na cały etat,biurowe godziny pracy, wynagrodzenie: 23,81 zł brutto h, dodatki w postaci kosmetyków i perfum, lokalizacja: ul. Domaniewska.zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniących,przyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących,współpraca z dostawcami recepcyjnymi i/lub administracyjnymi, w tym stały kontakt z opiekunami oraz rozliczanie faktur w systemie SAP.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś świetnie zorganizowany/a?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę!oferujemyumowę zlecenia tymczasowego na rok,  pracę na cały etat,biurowe godziny pracy, wynagrodzenie: 23,81 zł brutto h, dodatki w postaci kosmetyków i perfum, lokalizacja: ul. Domaniewska.zadaniareprezentowanie firmy przed klientami, witanie przychodzących do firmy gości oraz uprzejma obsługa dzwoniących,przyjmowanie, rejestracja i rozdzielanie przychodzącej korespondencji i przesyłek kurierskich oraz przygotowanie, rejestracja i wysyłanie korespondencji i przesyłek wychodzących,współpraca z dostawcami recepcyjnymi i/lub administracyjnymi, w tym stały kontakt z opiekunami oraz rozliczanie faktur w systemie SAP.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Możesz pochwalić się zaawansowaną znajomością Excela? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji, albo zależy Ci na takim doświadczeniu? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaanaliza danych sprzedażowych,administrowanie bazy informacyjnej (wyniki, dane sprzedażowe, rejestracje),tworzenie raportów sprzedażowych w Excel,rozpatrywanie reklamacji (w 90% reklamacje mailowe),tworzenie list do płatności w ramach rozliczenia programów oraz konkursów,tworzenie dokumentów do płatności,wprowadzanie list do płatności ,nadawanie SMS informacyjnych,weryfikacja poprawności danych ,weryfikacja wszelkich rozbieżności w systemie poleceń,procesowanie regulaminów,kontakt z agencjami zewnętrznymi,nadzór nad tworzeniem i wysyłką dokumentu PIT-11.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu Excel (m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo/poziomo, tworzenie wykresów),umiejętności analitycznych,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Możesz pochwalić się zaawansowaną znajomością Excela? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji, albo zależy Ci na takim doświadczeniu? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaanaliza danych sprzedażowych,administrowanie bazy informacyjnej (wyniki, dane sprzedażowe, rejestracje),tworzenie raportów sprzedażowych w Excel,rozpatrywanie reklamacji (w 90% reklamacje mailowe),tworzenie list do płatności w ramach rozliczenia programów oraz konkursów,tworzenie dokumentów do płatności,wprowadzanie list do płatności ,nadawanie SMS informacyjnych,weryfikacja poprawności danych ,weryfikacja wszelkich rozbieżności w systemie poleceń,procesowanie regulaminów,kontakt z agencjami zewnętrznymi,nadzór nad tworzeniem i wysyłką dokumentu PIT-11.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu Excel (m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo/poziomo, tworzenie wykresów),umiejętności analitycznych,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 166 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.