Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Warszawa, Mazowieckie: 93

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy obecnie poszukujemy kandydata z pierwszym doświadczeniem w obszarze e-Procurement. Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz się rozwijać w sektorze zakupów, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcyprywatną opiekę medyczną kartę sportowąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinazadaniaadministrowanie systemem zakupowym (Coupa)analiza danych oraz pomoc w tworzeniu zapytań i raportów rozwiązywanie bieżących problemów z numerami zamówieńwsparcie zespołu w rozwiązywaniu problemów z integracją danychcodzienny kontakt z Business Process Owners i dostarczanie potrzebnych danych i rozwiązańwspółpraca z innymi oddziałamioczekujemydoświadczenie w pracy z narzędziami e-Procurementpierwsze doświadczenie w obszarze zakupówznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2ukończone studia kierunkowe (np. łańcuch dostaw, logistyka, systemy informatyczne, biznes, rachunkowość lub inżynieria) - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy obecnie poszukujemy kandydata z pierwszym doświadczeniem w obszarze e-Procurement. Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz się rozwijać w sektorze zakupów, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcyprywatną opiekę medyczną kartę sportowąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinazadaniaadministrowanie systemem zakupowym (Coupa)analiza danych oraz pomoc w tworzeniu zapytań i raportów rozwiązywanie bieżących problemów z numerami zamówieńwsparcie zespołu w rozwiązywaniu problemów z integracją danychcodzienny kontakt z Business Process Owners i dostarczanie potrzebnych danych i rozwiązańwspółpraca z innymi oddziałamioczekujemydoświadczenie w pracy z narzędziami e-Procurementpierwsze doświadczenie w obszarze zakupówznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2ukończone studia kierunkowe (np. łańcuch dostaw, logistyka, systemy informatyczne, biznes, rachunkowość lub inżynieria) - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemypracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów pozapłacowychszkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętnościubezpieczenie na życiepracę dla Klientów międzynarodowychudział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracypracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadaniaobsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientempraca pod kierownictwem lidera zespołu analiza kont księgowychwyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdańsporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiącasporządzanie sprawozdań do GUS, NBPsporządzanie innych raportów na potrzeby Klientówobsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemywyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowychwiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstwumiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutemumiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBPkomunikatywna znajomości języka angielskiegoumiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktówodpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminówumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemypracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów pozapłacowychszkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętnościubezpieczenie na życiepracę dla Klientów międzynarodowychudział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracypracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadaniaobsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientempraca pod kierownictwem lidera zespołu analiza kont księgowychwyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdańsporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiącasporządzanie sprawozdań do GUS, NBPsporządzanie innych raportów na potrzeby Klientówobsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemywyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowychwiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstwumiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutemumiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBPkomunikatywna znajomości języka angielskiegoumiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktówodpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminówumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz możliwości rozwoju? Chcesz współpracować z ciekawymi ludźmi, a branża fit-out nie jest Ci obca? W związku z rozwojem poszukujemy kierownika robót z zakresu pracy ogólnobudowlanych, jak i instalacji elektrycznych. Nie czekaj! Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)pokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie czasem pracy pracowników budowlanychnadzór nad jakością wykonywanych pracwyznaczanie zadań priorytetowych dostosowywanie czasu pracy pracowników do wykonywanych zadańrozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnych pracownikówweryfikacja jakości wykonywanej pracyoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuzdolności organizacyjne oraz doświadczenie w kierowaniu ludźmiznajomość rynku fit-out w tym dostawców usług i materiałówanaliza harmonogramu w modelu kaskadowymdobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikacjeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz możliwości rozwoju? Chcesz współpracować z ciekawymi ludźmi, a branża fit-out nie jest Ci obca? W związku z rozwojem poszukujemy kierownika robót z zakresu pracy ogólnobudowlanych, jak i instalacji elektrycznych. Nie czekaj! Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)pokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie czasem pracy pracowników budowlanychnadzór nad jakością wykonywanych pracwyznaczanie zadań priorytetowych dostosowywanie czasu pracy pracowników do wykonywanych zadańrozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnych pracownikówweryfikacja jakości wykonywanej pracyoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuzdolności organizacyjne oraz doświadczenie w kierowaniu ludźmiznajomość rynku fit-out w tym dostawców usług i materiałówanaliza harmonogramu w modelu kaskadowymdobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikacjeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli lubisz zapach kawy o poranku, nie przeraża Cię obsługa ekspresu ani ludzie spragnieni porannego cappuccino, aplikuj na jedną z naszych ofert!Jeżeli jesteś uczniem/studentem- nie przejmuj się! Ustalimy grafik dostosowany do Twojego planu zajęć ;)oferujemyPracę w Galerii Reduta- bardzo blisko dworca zachodniego!Elastyczny grafik- dostosujemy się do Twoich potrzeb :)Stawkę 19zł/hUmowę zlecenie- min.80h/miesięczniezadaniaobsługa klienta na terenie sklepokawiarnidbanie o asortyment na półkachpodawanie pojedynczych napojów/ciast do stolikówwspółpraca z zespołem będącym na zmianie :)oczekujemypozytywnego nastawienia do pracydyspozycyjności popołudniami/ w weekendypracy min. 80h miesięcznie :)książeczki sanepidu!- warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli lubisz zapach kawy o poranku, nie przeraża Cię obsługa ekspresu ani ludzie spragnieni porannego cappuccino, aplikuj na jedną z naszych ofert!Jeżeli jesteś uczniem/studentem- nie przejmuj się! Ustalimy grafik dostosowany do Twojego planu zajęć ;)oferujemyPracę w Galerii Reduta- bardzo blisko dworca zachodniego!Elastyczny grafik- dostosujemy się do Twoich potrzeb :)Stawkę 19zł/hUmowę zlecenie- min.80h/miesięczniezadaniaobsługa klienta na terenie sklepokawiarnidbanie o asortyment na półkachpodawanie pojedynczych napojów/ciast do stolikówwspółpraca z zespołem będącym na zmianie :)oczekujemypozytywnego nastawienia do pracydyspozycyjności popołudniami/ w weekendypracy min. 80h miesięcznie :)książeczki sanepidu!- warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie na stanowisku sprzedażowym? Masz wiedzę z obszaru projektowaniu instalacji fotowoltaicznych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.oferujemyatrakcyjne miesięczne wynagrodzenie rozwój w międzynarodowym środowiskuopiekę medycznąubezpieczenie na życiePracownicze Plany Kapitałowenarzędzia niezbędne do pracy zadaniadoradztwo techniczne z sektora instalacji fotowoltaicznych sporządzanie projektów wstępnych sporządzanie kosztorysów budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,pozyskiwanie nowych klientówbudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkudelegacje do siedzib klientów współpraca z osobami zaangażowanymi w wykonanie projektu śledzenie i reagowanie na trendy rynkowe oczekujemywykształcenia wyższego technicznego minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku technicznym w branży fotowoltaicznej komunikatywnej znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do komunikacji wewnętrznej)zaawansowanej znajomość programu typu: Helioscope, PV syst, PV sol lub programu równoważnego zaawansowanej znajomości programów Excelumiejętności analitycznych oraz zarządzania kilkoma projektami narazzorientowania na wynikiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie na stanowisku sprzedażowym? Masz wiedzę z obszaru projektowaniu instalacji fotowoltaicznych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy.oferujemyatrakcyjne miesięczne wynagrodzenie rozwój w międzynarodowym środowiskuopiekę medycznąubezpieczenie na życiePracownicze Plany Kapitałowenarzędzia niezbędne do pracy zadaniadoradztwo techniczne z sektora instalacji fotowoltaicznych sporządzanie projektów wstępnych sporządzanie kosztorysów budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,pozyskiwanie nowych klientówbudowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkudelegacje do siedzib klientów współpraca z osobami zaangażowanymi w wykonanie projektu śledzenie i reagowanie na trendy rynkowe oczekujemywykształcenia wyższego technicznego minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku technicznym w branży fotowoltaicznej komunikatywnej znajomość języka angielskiego (wykorzystywany do komunikacji wewnętrznej)zaawansowanej znajomość programu typu: Helioscope, PV syst, PV sol lub programu równoważnego zaawansowanej znajomości programów Excelumiejętności analitycznych oraz zarządzania kilkoma projektami narazzorientowania na wynikiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca w Warszawie lub KatowicachPoszukujemy osób do zespołu zajmującego się utrzymaniem złożonej infrastruktury sieciowej z głównym naciskiem na stabilność, bezpieczeństwo i dostępność sieci.oferujemy- Prywatną opiekę medyczną- Roczny budżet na szkolenia i certyfikacje wewnętrzne i zewnętrzne- Roczny bonus uznaniowy- Możliwość awansu poziomego i pionowego- Pakiet relokacyjny dla osób, które mieszkają ponad 100 km od Katowic/Warszawy-Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B-Pracę w systemie 70 (Home Office) : 30 (praca z biura)-Pracę zmianową w systemie 24/7oczekujemyWiedzy sieciowej na poziomie CCNA/CCNP,Doświadczenia pracy z urządzeniami Cisco,Doświadczenia w pracy z urządzeniami firewall,Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Dobrych zdolności komunikacyjnych,Ducha pracy zespołowej,Otwartości na zmiany i proaktywności.Dodatkowo zapunktujesz za:Certyfikaty (CCNA, CCNP),Doświadczenie w pracy z load balancerami (preferowane F5),Doświadczenie w pracy z proxy (preferowane McAfee, Bluecoat),Wiedzę z obszaru skryptowania/progamowania (Python).Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Praca w Warszawie lub KatowicachPoszukujemy osób do zespołu zajmującego się utrzymaniem złożonej infrastruktury sieciowej z głównym naciskiem na stabilność, bezpieczeństwo i dostępność sieci.oferujemy- Prywatną opiekę medyczną- Roczny budżet na szkolenia i certyfikacje wewnętrzne i zewnętrzne- Roczny bonus uznaniowy- Możliwość awansu poziomego i pionowego- Pakiet relokacyjny dla osób, które mieszkają ponad 100 km od Katowic/Warszawy-Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B-Pracę w systemie 70 (Home Office) : 30 (praca z biura)-Pracę zmianową w systemie 24/7oczekujemyWiedzy sieciowej na poziomie CCNA/CCNP,Doświadczenia pracy z urządzeniami Cisco,Doświadczenia w pracy z urządzeniami firewall,Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Dobrych zdolności komunikacyjnych,Ducha pracy zespołowej,Otwartości na zmiany i proaktywności.Dodatkowo zapunktujesz za:Certyfikaty (CCNA, CCNP),Doświadczenie w pracy z load balancerami (preferowane F5),Doświadczenie w pracy z proxy (preferowane McAfee, Bluecoat),Wiedzę z obszaru skryptowania/progamowania (Python).Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital and CRM Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych, biegleposługujesz się językiem angielskim , a obsługa systemu CRM nie stanowi dla Ciebie problemu, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMiędzynarodowe środowisko pracyMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęPracę w trybie hybrydowymzadaniaKompleksowe działania z zakresu prowadzenia kampanii marketingowo-sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowychRealizacja działań w obszarze SEO i SEMZarządzanie lokalnym CMS stron internetowych i optymalizacja techniczna serwisów lokalnychPrzygotowywanie i publikacja contentu w social mediaMonitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze digital marketinguKoordynacja działań CRM oraz procesu leadowegoWspółpraca z centralą w zakresie strony internetowej oraz systemu CRMWspółpraca z agencjamiPrzygotowywanie raportów i analiz z zakresu digital i CRMoczekujemyWykształcenia wyższegoMinimum 2-letniego doświadczenia w projektach digitalowym/CRMBiegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)Umiejętności samodzielnego budowania kampanii digitalowychZnajomości narzędzi digitalowych (Google Analytics / Google Tag Manager, HotJar,  CookieBot, Call Page, SemRush, SalesManago i CRM)Umiejętności przekładania złożonych pojęć technicznych na język biznesowy oraz prezentacjiwnioskówDoświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital and CRM Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych, biegleposługujesz się językiem angielskim , a obsługa systemu CRM nie stanowi dla Ciebie problemu, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMiędzynarodowe środowisko pracyMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęPracę w trybie hybrydowymzadaniaKompleksowe działania z zakresu prowadzenia kampanii marketingowo-sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowychRealizacja działań w obszarze SEO i SEMZarządzanie lokalnym CMS stron internetowych i optymalizacja techniczna serwisów lokalnychPrzygotowywanie i publikacja contentu w social mediaMonitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze digital marketinguKoordynacja działań CRM oraz procesu leadowegoWspółpraca z centralą w zakresie strony internetowej oraz systemu CRMWspółpraca z agencjamiPrzygotowywanie raportów i analiz z zakresu digital i CRMoczekujemyWykształcenia wyższegoMinimum 2-letniego doświadczenia w projektach digitalowym/CRMBiegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)Umiejętności samodzielnego budowania kampanii digitalowychZnajomości narzędzi digitalowych (Google Analytics / Google Tag Manager, HotJar,  CookieBot, Call Page, SemRush, SalesManago i CRM)Umiejętności przekładania złożonych pojęć technicznych na język biznesowy oraz prezentacjiwnioskówDoświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla trzeciego pod względem liczby placówek banku w Wielkiej Brytanii, posiadającego około 1300 oddziałów na terenie Europy? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur banku na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: Quality Automation SpecialistRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z HR i managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie w przeprowadzaniu testów manualnych i automatycznych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie kwartalne)pracę z najnowocześniejszymi technologiamipracę zdalną lub hybrydową - Ty wybierasz rodzajelastyczne godziny pracy (np. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00)możliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimozliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjiprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kartę obiadową etc.zadaniaprzygotowywanie, rozwój oraz utrzymanie testów automatycznych (aplikacje webowe, webservice, API, bazy danych) zarówno w śrdowisku Waterfall oraz CI/CDtworzenie przypadków i scenariuszy testowych dla aplikacjiwytwarzanie narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia testówanalizowanie błędów wykrytych podczas testów automatycznych oraz ich właściwe adresowanieprzygotowywanie dokumentacji, scenariuszy testowych i innych raportówwspółpraca z programistami oraz analitykami w zakresie testów w celu zapewnienia wysokiej jakości produktu końcowegopraca w zespole wytwarzającym nowe oprogramowanieoczekujemy2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w testowaniu oprogramowania (testy funkcjonalne, akceptacyjne, integracyjne)doświadczenie w pracy z narzędziami wspomagającymi testy: JIRA i Confluence, Cucumberpraktyczna wiedza w zakresie: Java 8, Cloud Technologiesmile widziane posiadanie certyfikatu: ISTQB/ISEBzrozumienia architektury mikroserwisówdoświadczenia w integracji i automatyzacji testów (TD, BDD, Selenium)znajomości metodologii i podejścia kultury organizacyjnej DevOps i praktyk z tym związanychznajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się i rozumienie dokumentacji technicznejmile widziana znajomość branży finansowej (w szczególności bankowości detalicznej lub kredytowej) zdolności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla trzeciego pod względem liczby placówek banku w Wielkiej Brytanii, posiadającego około 1300 oddziałów na terenie Europy? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur banku na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: Quality Automation SpecialistRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z HR i managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie w przeprowadzaniu testów manualnych i automatycznych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w międzynarodowym środowiskuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie kwartalne)pracę z najnowocześniejszymi technologiamipracę zdalną lub hybrydową - Ty wybierasz rodzajelastyczne godziny pracy (np. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00)możliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimozliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjiprywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kartę obiadową etc.zadaniaprzygotowywanie, rozwój oraz utrzymanie testów automatycznych (aplikacje webowe, webservice, API, bazy danych) zarówno w śrdowisku Waterfall oraz CI/CDtworzenie przypadków i scenariuszy testowych dla aplikacjiwytwarzanie narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia testówanalizowanie błędów wykrytych podczas testów automatycznych oraz ich właściwe adresowanieprzygotowywanie dokumentacji, scenariuszy testowych i innych raportówwspółpraca z programistami oraz analitykami w zakresie testów w celu zapewnienia wysokiej jakości produktu końcowegopraca w zespole wytwarzającym nowe oprogramowanieoczekujemy2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w testowaniu oprogramowania (testy funkcjonalne, akceptacyjne, integracyjne)doświadczenie w pracy z narzędziami wspomagającymi testy: JIRA i Confluence, Cucumberpraktyczna wiedza w zakresie: Java 8, Cloud Technologiesmile widziane posiadanie certyfikatu: ISTQB/ISEBzrozumienia architektury mikroserwisówdoświadczenia w integracji i automatyzacji testów (TD, BDD, Selenium)znajomości metodologii i podejścia kultury organizacyjnej DevOps i praktyk z tym związanychznajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się i rozumienie dokumentacji technicznejmile widziana znajomość branży finansowej (w szczególności bankowości detalicznej lub kredytowej) zdolności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?To Ciebie szukamy! Aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli poszukujesz pracy w księgowości, komunikacja w jęz. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu i masz za soba pierwsze doswiadczenia w pracy w dziale księgowości zaaplikuj! nasz Klient stawia przede wszystkim na rozwój, szkolenia, udział w ciekawych projektach. oferujemyumowę na pracę tymczasową podpisywaną przez Randstadpracę dla rozwijajacej się firmypracę w biurze na Białołęceelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkiszkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrznemożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medyczna zadaniapraca w obszarze zobowiązań-ksiegowanie dokumentówrozliczanie wydatków pracowniczych,przygotowywanie danyc do JPK,weryfikacja listów przewozowychraportowanie do Głownego Ksiegowegooczekujemyukończonych/lub w trakcie kończenia studiów kierunkowych  (Finanse, Rachunkość i pokrewne)przynajmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, w dziale zobowiązańkomunikatywnej znajomosci jez. angielskiegopraktycznej znajomości Excelaznajomość SAP-a byłaby dużym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiądącego dostawcy gazu, szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zlecenie od 1.10 na co najmniej 10 miesięcy z szansą na stałe zatrudnieniestawkę 24,5 zł/h bruttopracę w godzinach biurowych ( 9:30 - 15:30) przez 6 lub 8 godzin dziennieelastyczność w kwestii urlopówzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemy języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmiewysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnychznajomości programów MS Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint,samodzielności oraz doskonałych zdolności organizacyjnychdoświadczenia na podobnym stanowisku nie jest konieczne, ale mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiądącego dostawcy gazu, szukamy entuzjastycznych kandydatów/tek na zastępstwa recepcyjne z komunikatywnym językiem angielskim :oferujemyumowę zlecenie od 1.10 na co najmniej 10 miesięcy z szansą na stałe zatrudnieniestawkę 24,5 zł/h bruttopracę w godzinach biurowych ( 9:30 - 15:30) przez 6 lub 8 godzin dziennieelastyczność w kwestii urlopówzadaniaobsługa recepcji na najwyższym poziomiekoordynacja obiegu korespondencjizamawianie artykułów biurowychobsługa gości i Klientów - wewnętrznych i zewnętrznychobsługa spotkań, organizacja podróży służbowychdodatkowe prace administracyjneoczekujemy języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmiewysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnychznajomości programów MS Office – Outlook, Word, Excel i PowerPoint,samodzielności oraz doskonałych zdolności organizacyjnychdoświadczenia na podobnym stanowisku nie jest konieczne, ale mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za rozwój oprogramowania przy zastosowaniu zwinnych metod.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniapoprawa wydajności dzięki ciągłej ocenie i analizie metryk,projektowanie i rozwijanie oprogramowania z naciskiem na automatyzację czynności związanych z budowaniem, testowaniem i wdrażaniem,wykorzystywanie i przyczynianie się do rozwoju standardowych wzorców,dostarczenie architektury intencjonalnej i sformułowanie Emergent Design.oczekujemyznajomość Java,doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w ramach DevOps i Agile/Scrum,doświadczenie w opracowywaniu opartym na testach wraz ze stosowaniem zautomatyzowanych frameworków testowych,doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu API.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za rozwój oprogramowania przy zastosowaniu zwinnych metod.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniapoprawa wydajności dzięki ciągłej ocenie i analizie metryk,projektowanie i rozwijanie oprogramowania z naciskiem na automatyzację czynności związanych z budowaniem, testowaniem i wdrażaniem,wykorzystywanie i przyczynianie się do rozwoju standardowych wzorców,dostarczenie architektury intencjonalnej i sformułowanie Emergent Design.oczekujemyznajomość Java,doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w ramach DevOps i Agile/Scrum,doświadczenie w opracowywaniu opartym na testach wraz ze stosowaniem zautomatyzowanych frameworków testowych,doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu API.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży ubezpieczeń, poszukujemy dyspozycyjnej osoby do ZDALNEJ pracy nas stanowisku asystenta do zespołu flot! Poszukujesz stabilnej, spokojnej pracy w administracji? Być może czekamy na Ciebie :) oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStawkę 23zł brutto za h Zatrudnienie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia współpracyPracę w pełni ZDALNĄ w godzinach biurowych (140-160h miesięcznie)Okres szkoleniowo-wdrożeniowy odbywa się na terenie Warszawy (2-3dni)zadaniaTworzenie tabel w excelu i ich opracowywanie/wprowadzanie danych, porównywanie danychWprowadzanie do systemu polis, aneksów do polis, danych pojazdów.Podłączanie dokumentów do systemuZgłaszanie sprzedaży pojazdów do Zakładów UbezpieczeńoczekujemyŚredniozaawansowanych umiejętności w ExceluBiegłości we wprowadzaniu danychSkrupulatności, dokładnościMotywacji do działaniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży ubezpieczeń, poszukujemy dyspozycyjnej osoby do ZDALNEJ pracy nas stanowisku asystenta do zespołu flot! Poszukujesz stabilnej, spokojnej pracy w administracji? Być może czekamy na Ciebie :) oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStawkę 23zł brutto za h Zatrudnienie na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia współpracyPracę w pełni ZDALNĄ w godzinach biurowych (140-160h miesięcznie)Okres szkoleniowo-wdrożeniowy odbywa się na terenie Warszawy (2-3dni)zadaniaTworzenie tabel w excelu i ich opracowywanie/wprowadzanie danych, porównywanie danychWprowadzanie do systemu polis, aneksów do polis, danych pojazdów.Podłączanie dokumentów do systemuZgłaszanie sprzedaży pojazdów do Zakładów UbezpieczeńoczekujemyŚredniozaawansowanych umiejętności w ExceluBiegłości we wprowadzaniu danychSkrupulatności, dokładnościMotywacji do działaniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu Customer Supply Chain i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Jeżeli jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu łańcucha dostaw w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto.zadaniawsparcie zespołu w procesach planistycznych: prognozowania popytu i planowania dostaw,współpraca z innymi działami (Sprzedaży, Marketingu, Magazynem oraz Obsługą Klienta),wsparcie we wdrażaniu strategii wprowadzenia nowego produktu na rynek.oczekujemyzaawansowanej znajomości Excel,znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1,zainteresowania obszarem Supply Chain oraz chęci rozwijania długoterminowej współpracy,umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności,mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu Customer Supply Chain i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Jeżeli jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu łańcucha dostaw w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto.zadaniawsparcie zespołu w procesach planistycznych: prognozowania popytu i planowania dostaw,współpraca z innymi działami (Sprzedaży, Marketingu, Magazynem oraz Obsługą Klienta),wsparcie we wdrażaniu strategii wprowadzenia nowego produktu na rynek.oczekujemyzaawansowanej znajomości Excel,znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1,zainteresowania obszarem Supply Chain oraz chęci rozwijania długoterminowej współpracy,umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności,mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Marketing Assistant. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCGumowę o pracę tymczasowąpracę na cały etatlokalizacja: Praga- PołudniezadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckichProwadzenie samodzielnych projektów, w tym także aktywacji marketingowych zwykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR).Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne.Współpraca z agencjami reklamowymiŚcisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka)Zarządzanie budżetem poszczególnych aktywacji, rozliczanie projektu po jego zakończeniuProjekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand ManageraoczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanieDoświadczenia w pracy w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa;Mile widziane doświadczenie w pracy z markami z branży FMCGMile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych 360Mile widziana znajomość narzędzi do analizy rynku ( w tym AC Nielsen)Doświadczenia w samodzielnym prowadzenia projektówBardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieZaawansowanej znajomości aplikacji MS Office, a w szczególności Excel i Power PointBardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania orazproaktywności w realizacji codziennych obowiązków, co umożliwi Ci prowadzenie ekscytujących i wielowymiarowych projektów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Marketing Assistant. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCGumowę o pracę tymczasowąpracę na cały etatlokalizacja: Praga- PołudniezadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckichProwadzenie samodzielnych projektów, w tym także aktywacji marketingowych zwykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR).Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne.Współpraca z agencjami reklamowymiŚcisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka)Zarządzanie budżetem poszczególnych aktywacji, rozliczanie projektu po jego zakończeniuProjekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand ManageraoczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanieDoświadczenia w pracy w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa;Mile widziane doświadczenie w pracy z markami z branży FMCGMile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych 360Mile widziana znajomość narzędzi do analizy rynku ( w tym AC Nielsen)Doświadczenia w samodzielnym prowadzenia projektówBardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieZaawansowanej znajomości aplikacji MS Office, a w szczególności Excel i Power PointBardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania orazproaktywności w realizacji codziennych obowiązków, co umożliwi Ci prowadzenie ekscytujących i wielowymiarowych projektów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, firmy z branży e-commerce, międzynarodowej platformy służącej do zakupów spożywczych on-line poszukujemy obecnie Key Account Managera.Jeśli posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku, jesteś osobą kontaktową, język angielski nie jest dla Ciebie problemem, a dane sprzedażowe nie mają przed Tobą tajemnic, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne miesięczne wynagrodzenie oraz premię rocznąMożliwości rozwoju wewnątrz firmySzeroki pakiet benefitów m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życieDodatkowy stały % rabatu na usługę zakupów spożywczych oferowanych przez firmę (bez limitu kwotowego)Pracę w trybie hybrydowymzadaniaOdpowiedzialność za wsparcie i obsługę klientów- producentów z branży FMCGPozyskiwanie nowych klientów i generowanie leadówOdpowiedzialność za prowadzenie prezentacji dla klientówAnaliza skuteczności kampanii, Odpowiedzialność za działania negocjacyjne i podpisywanie kontraktówProwadzenie raportów dotyczących własnych wyników sprzedażowych Praca na lokalnym systemie CRMoczekujemyWykształcenia wyższegoMin. 3 lat doświadczenia zawodowego zdobytego na podobnym stanowisku w firmie z branży FMCG, e-commerce, bądź struktur start-upowychDużej dojrzałości biznesowej i samodzielności w działaniuKonsekwencji w podejmowanych działaniach i dążeniu do celuZnajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1- będzie on używany na co dzień w bieżącej komunikacji biznesowej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, firmy z branży e-commerce, międzynarodowej platformy służącej do zakupów spożywczych on-line poszukujemy obecnie Key Account Managera.Jeśli posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku, jesteś osobą kontaktową, język angielski nie jest dla Ciebie problemem, a dane sprzedażowe nie mają przed Tobą tajemnic, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne miesięczne wynagrodzenie oraz premię rocznąMożliwości rozwoju wewnątrz firmySzeroki pakiet benefitów m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życieDodatkowy stały % rabatu na usługę zakupów spożywczych oferowanych przez firmę (bez limitu kwotowego)Pracę w trybie hybrydowymzadaniaOdpowiedzialność za wsparcie i obsługę klientów- producentów z branży FMCGPozyskiwanie nowych klientów i generowanie leadówOdpowiedzialność za prowadzenie prezentacji dla klientówAnaliza skuteczności kampanii, Odpowiedzialność za działania negocjacyjne i podpisywanie kontraktówProwadzenie raportów dotyczących własnych wyników sprzedażowych Praca na lokalnym systemie CRMoczekujemyWykształcenia wyższegoMin. 3 lat doświadczenia zawodowego zdobytego na podobnym stanowisku w firmie z branży FMCG, e-commerce, bądź struktur start-upowychDużej dojrzałości biznesowej i samodzielności w działaniuKonsekwencji w podejmowanych działaniach i dążeniu do celuZnajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1- będzie on używany na co dzień w bieżącej komunikacji biznesowej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dodatkowej? Jesteś dyposycyjny 3 dni w tygodniu? To właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych dużej, międzynarodowej marki meblarskiej. Nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośrednigo zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wpowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnza i rowiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontrakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej widzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętnosci czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dodatkowej? Jesteś dyposycyjny 3 dni w tygodniu? To właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych dużej, międzynarodowej marki meblarskiej. Nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośrednigo zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wpowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnza i rowiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontrakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej widzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętnosci czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      poszukujemy kandydata/kę na stanowisko Team Leader HR. Jeżeli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji, biegle posługujesz się językiem angielskim i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych - zapraszam do zapoznania się z ofertą i aplikowania.oferujemykarta sportowaprywatna opieka medycznaplatforma wellbeingpakiet szkoleń wewnętrznychdodatkowy dzień za wolontariat i innezadaniawsparcie działu rekrutacji w bieżących procesach rekrutacyjnychsamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska liderskie i managerskiewspółpraca z hiring manageramirealizacja wyznaczonych celów i KPIrozdysponowanie zadań w zespole oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskusamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnychwykształcenie wyższe kierunkowe (psychologia, zarządzania zasobami ludzkimi)biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      poszukujemy kandydata/kę na stanowisko Team Leader HR. Jeżeli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji, biegle posługujesz się językiem angielskim i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych - zapraszam do zapoznania się z ofertą i aplikowania.oferujemykarta sportowaprywatna opieka medycznaplatforma wellbeingpakiet szkoleń wewnętrznychdodatkowy dzień za wolontariat i innezadaniawsparcie działu rekrutacji w bieżących procesach rekrutacyjnychsamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska liderskie i managerskiewspółpraca z hiring manageramirealizacja wyznaczonych celów i KPIrozdysponowanie zadań w zespole oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskusamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnychwykształcenie wyższe kierunkowe (psychologia, zarządzania zasobami ludzkimi)biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia, i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia, i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy na maszynach CNC? Zapraszamy Cię do rozwinięcia skrzydeł w zespole operatorów maszyn CNC w firmie produkującej części do maszyn do szycia.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w godzinach 8:30-17:00,atrakcyjne wynagrodzenie 5000 PLN brutto (do negocjacji),prywatną opiekę medyczną,kartę sportową,dofinansowanie do obiektów kulturyzadaniaprzygotowanie i testowanie maszyn do szycia dla klientów indywidualnych,produkcja elementów maszyn przy użyciu plotera - frezarki CNC,przygotowywanie maszyn do szycia na wystawy,zapewnienie wsparcia dla klientów w ramach napraw maszyn (telefoniczne oraz mailowe),kontrola inwentaryzacji komponentów technicznych,produkcja zgodna ze specyfikacją techniczną produktu,uzupełnianie dokumentacji produkcyjnejoczekujemywykształcenia min. średniego technicznego,umiejętności obsługi maszyn CNC,mile widziane doświadczenie z systemami komputerowymi (CAD Solidworks, PDM),min. rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,sumienności, dokładności, umiejętności pracy w grupieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy na maszynach CNC? Zapraszamy Cię do rozwinięcia skrzydeł w zespole operatorów maszyn CNC w firmie produkującej części do maszyn do szycia.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w godzinach 8:30-17:00,atrakcyjne wynagrodzenie 5000 PLN brutto (do negocjacji),prywatną opiekę medyczną,kartę sportową,dofinansowanie do obiektów kulturyzadaniaprzygotowanie i testowanie maszyn do szycia dla klientów indywidualnych,produkcja elementów maszyn przy użyciu plotera - frezarki CNC,przygotowywanie maszyn do szycia na wystawy,zapewnienie wsparcia dla klientów w ramach napraw maszyn (telefoniczne oraz mailowe),kontrola inwentaryzacji komponentów technicznych,produkcja zgodna ze specyfikacją techniczną produktu,uzupełnianie dokumentacji produkcyjnejoczekujemywykształcenia min. średniego technicznego,umiejętności obsługi maszyn CNC,mile widziane doświadczenie z systemami komputerowymi (CAD Solidworks, PDM),min. rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,sumienności, dokładności, umiejętności pracy w grupieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, sieci kawiarni i sklepów poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko Asystenta/tki biuraJeśli jesteś osobą zdecydowaną, dokładną, w pracy administracyjnej czujesz się swobodnie, ale jednocześnie nie straszne pozostaje dla Ciebie przyjmowanie gości w biurze, zapraszamy do aplikowania :) oferujemyumowę o pracę z 3 miesiącami okresu próbnegowynagrodzenie 3700 zł brutto miesięczniebenefity: system premiowy - premia roczna, pakiet medyczny, karta multisport, zniżka na produkty sprzedawane przez Klienta, pakiet kawy i herbaty do odbioru co miesiąc, zniżkę na urodzinyzadaniadbanie o pozytywny wizerunek firmy i estetykę biuraprzyjmowanie i opieka nad gośćmiorganizacja spotkań np. rezerwacja sal konferencyjnychprzyjmowanie połączeń przychodzących, obsługa poczty mailowej i tradycyjnejzakup biletów lotniczych i PKP oraz rezerwacja hoteli dla pracownikówdekretacja fakturoczekujemywykształcenia średniego lub w trakcie studiówznajomości języka angielskieg na poziomie komunikatywnym (średniozaawansowany) w mowie i w piśmiedobrej organizacji pracy, dbałości o wygląd zewnętrzny, komunikatywności i otwartości na wsparcie współpracownikówznajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, sieci kawiarni i sklepów poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko Asystenta/tki biuraJeśli jesteś osobą zdecydowaną, dokładną, w pracy administracyjnej czujesz się swobodnie, ale jednocześnie nie straszne pozostaje dla Ciebie przyjmowanie gości w biurze, zapraszamy do aplikowania :) oferujemyumowę o pracę z 3 miesiącami okresu próbnegowynagrodzenie 3700 zł brutto miesięczniebenefity: system premiowy - premia roczna, pakiet medyczny, karta multisport, zniżka na produkty sprzedawane przez Klienta, pakiet kawy i herbaty do odbioru co miesiąc, zniżkę na urodzinyzadaniadbanie o pozytywny wizerunek firmy i estetykę biuraprzyjmowanie i opieka nad gośćmiorganizacja spotkań np. rezerwacja sal konferencyjnychprzyjmowanie połączeń przychodzących, obsługa poczty mailowej i tradycyjnejzakup biletów lotniczych i PKP oraz rezerwacja hoteli dla pracownikówdekretacja fakturoczekujemywykształcenia średniego lub w trakcie studiówznajomości języka angielskieg na poziomie komunikatywnym (średniozaawansowany) w mowie i w piśmiedobrej organizacji pracy, dbałości o wygląd zewnętrzny, komunikatywności i otwartości na wsparcie współpracownikówznajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Elektronika to twoja pasja? Jesteś otwarty/a na dalszy rozwój zawodowy? Praca z językiem angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w godzinach 8:30-17:00Atrakcyjne wynagrodzenie + bonusyPrywatną opiekę medycznąKartę sportowąDofinansowanie do obiektów kulturyzadaniaNaprawa podzespołów elektrycznych maszyn i innych urządzeńPrzygotowywanie konspektów na konferencje i seminariaProwadzenie seminariów technicznychWsparcie techniczne dla agentówWsparcie zespołu sprzedażyKontrola stanu magazynowego komponentów technicznychGenerowanie raportówPrzygotowywanie maszyn i komponentów do wysyłkiWspółpraca z działem logistykioczekujemyWykształcenia wyższego technicznegoMin. 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)Sumienności, dokładności, umiejętności pracy w grupieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Elektronika to twoja pasja? Jesteś otwarty/a na dalszy rozwój zawodowy? Praca z językiem angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w godzinach 8:30-17:00Atrakcyjne wynagrodzenie + bonusyPrywatną opiekę medycznąKartę sportowąDofinansowanie do obiektów kulturyzadaniaNaprawa podzespołów elektrycznych maszyn i innych urządzeńPrzygotowywanie konspektów na konferencje i seminariaProwadzenie seminariów technicznychWsparcie techniczne dla agentówWsparcie zespołu sprzedażyKontrola stanu magazynowego komponentów technicznychGenerowanie raportówPrzygotowywanie maszyn i komponentów do wysyłkiWspółpraca z działem logistykioczekujemyWykształcenia wyższego technicznegoMin. 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)Sumienności, dokładności, umiejętności pracy w grupieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wspólnie z naszym klientem-  firmą produkującą maszyny przemysłowe- poszukujemy księgowego ds. zobowiązań (AP), który dołączy do zespołu SSC w Warszawie. Jeżeli szukasz stabilnej pracy- nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemyelastyczny czas pracyatrakcyjne wynagrodzenieprywatną opiekę medycznąkartę sportowąubezpieczenie na życiepremie kwartalnedofinansowanie do nauki języka niemieckiego i angielskiegozadaniazarządzanie danymi podstawowymi dostawcówprzekazywanie danych podstawowych dostawcyodpowiedzi na zapytania dostawcówzarządzanie komunikacją od dostawcówprocesowanie zobowiązańotrzymywanie i archiwizacja faktur, procesowanie faktur (OCR)procesowanie Workflow: łączenie faktur z zamówieniami, przesyłanie do zatwierdzeniaweryfikacja i księgowanie faktur, ręczne księgowanie fakturkonfigurowanie i uruchamianie księgowań okresowychwyjaśnianie rozbieżnościprzetwarzanie płatności wychodzącychrealizacja płatności ogólnych: przebieg płatności, wstępna akceptacja i weryfikacja, monitorowanie zatwierdzenia płatnościprzetwarzanie niestandardowego polecenia zapłaty zamknięcie okresuwprowadzanie korektrozliczanie i uzgadnianie kont księgi głównejrozliczenia międzyokresoweweryfikacja potwierdzeń sald dostawcówalokacja kosztów w danym okresie rozliczeniowymprzegląd otwartych pozycji w rozliczeniach z dostawcamiprocesowanie ogólnych skrzynek mailowychidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesówwsparcie migracje (nowe procesy, jednostki)wsparcie projektów (np. wdrożenie / zmiany systemów, standaryzacja procesów i optymalizacja)rozwiązywanie problemów dotyczących jakości / procesu / systemuprzygotowywanie dokumentacji procesowej (procedury operacyjne, instrukcje robocze / stanowiskowe)inne zadania z zakresu AP zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższegominimum rok doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości programu SAPznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemotwartość, komunikatywność i umiejętność organizacji pracy własnej będą dodatkowymi atutamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wspólnie z naszym klientem-  firmą produkującą maszyny przemysłowe- poszukujemy księgowego ds. zobowiązań (AP), który dołączy do zespołu SSC w Warszawie. Jeżeli szukasz stabilnej pracy- nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemyelastyczny czas pracyatrakcyjne wynagrodzenieprywatną opiekę medycznąkartę sportowąubezpieczenie na życiepremie kwartalnedofinansowanie do nauki języka niemieckiego i angielskiegozadaniazarządzanie danymi podstawowymi dostawcówprzekazywanie danych podstawowych dostawcyodpowiedzi na zapytania dostawcówzarządzanie komunikacją od dostawcówprocesowanie zobowiązańotrzymywanie i archiwizacja faktur, procesowanie faktur (OCR)procesowanie Workflow: łączenie faktur z zamówieniami, przesyłanie do zatwierdzeniaweryfikacja i księgowanie faktur, ręczne księgowanie fakturkonfigurowanie i uruchamianie księgowań okresowychwyjaśnianie rozbieżnościprzetwarzanie płatności wychodzącychrealizacja płatności ogólnych: przebieg płatności, wstępna akceptacja i weryfikacja, monitorowanie zatwierdzenia płatnościprzetwarzanie niestandardowego polecenia zapłaty zamknięcie okresuwprowadzanie korektrozliczanie i uzgadnianie kont księgi głównejrozliczenia międzyokresoweweryfikacja potwierdzeń sald dostawcówalokacja kosztów w danym okresie rozliczeniowymprzegląd otwartych pozycji w rozliczeniach z dostawcamiprocesowanie ogólnych skrzynek mailowychidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesówwsparcie migracje (nowe procesy, jednostki)wsparcie projektów (np. wdrożenie / zmiany systemów, standaryzacja procesów i optymalizacja)rozwiązywanie problemów dotyczących jakości / procesu / systemuprzygotowywanie dokumentacji procesowej (procedury operacyjne, instrukcje robocze / stanowiskowe)inne zadania z zakresu AP zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższegominimum rok doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości programu SAPznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemotwartość, komunikatywność i umiejętność organizacji pracy własnej będą dodatkowymi atutamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle posługujesz się j. rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli biegle posługujesz się j. rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Skorzystaj z okazji, dołącz do naszego zespołu Regulatory i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci niepowtarzalną szansę rozwoju swoich umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania międzynarodowego zespołu Regulatory,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniaadministacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach,zarządzanie dokumentami w bazach danych,praca z danymi (Excel).oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (codzienna współpraca z międzynarodowym zespołem oraz zagranicznym menadżerem),wiedza medyczna / okołomedyczna mile widziana (np.farmacja),zdolności komunikacyjnych,znajomości MS Office (w szczególności Excel).CV prosimy wysyłać wyłącznie w języku angielskim.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Skorzystaj z okazji, dołącz do naszego zespołu Regulatory i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci niepowtarzalną szansę rozwoju swoich umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania międzynarodowego zespołu Regulatory,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniaadministacyjne wsparcie zespołu w codziennych zadaniach,zarządzanie dokumentami w bazach danych,praca z danymi (Excel).oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (codzienna współpraca z międzynarodowym zespołem oraz zagranicznym menadżerem),wiedza medyczna / okołomedyczna mile widziana (np.farmacja),zdolności komunikacyjnych,znajomości MS Office (w szczególności Excel).CV prosimy wysyłać wyłącznie w języku angielskim.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz wykształcenie techniczne? Jesteś otwarty/a na dalszy rozwój zawodowy? Praca z językiem angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w godzinach 8:30-17:00Wynagrodzenie 5000 PLN brutto (do negocjacji)Prywatną opiekę medycznąKartę sportowąDofinansowanie do obiektów kulturyzadaniaPrzygotowanie i testowanie maszyn do szycia dla klientów indywidualnychPrzyjmowanie zgłoszeń gwarancyjnych od klientów, zamawianie części zamiennych do maszynPrzygotowywanie próbek szycia dla klientówNaprawa i konserwacja maszyn u klientówAktualizowanie maszyn, systemów komputerowych, programów do szyciaoczekujemyWykształcenia średniego technicznegoDoświadczenia na podobnym stanowisku, bądź w zakresie napraw/serwisu urządzeń (np. drobne AGD),Komunikatywna znajomość języka angielskiegoSumienności, dokładności, umiejętności pracy w grupieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz wykształcenie techniczne? Jesteś otwarty/a na dalszy rozwój zawodowy? Praca z językiem angielskim nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w godzinach 8:30-17:00Wynagrodzenie 5000 PLN brutto (do negocjacji)Prywatną opiekę medycznąKartę sportowąDofinansowanie do obiektów kulturyzadaniaPrzygotowanie i testowanie maszyn do szycia dla klientów indywidualnychPrzyjmowanie zgłoszeń gwarancyjnych od klientów, zamawianie części zamiennych do maszynPrzygotowywanie próbek szycia dla klientówNaprawa i konserwacja maszyn u klientówAktualizowanie maszyn, systemów komputerowych, programów do szyciaoczekujemyWykształcenia średniego technicznegoDoświadczenia na podobnym stanowisku, bądź w zakresie napraw/serwisu urządzeń (np. drobne AGD),Komunikatywna znajomość języka angielskiegoSumienności, dokładności, umiejętności pracy w grupieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do międzynarodowej korporacji jako Payroll Delivery Specialist i bądź odpowiedzialny za koordynację procesów przed-płacowych i płacowych, przy jednoczesnym zapewnieniu dokładności i terminowości dostarczanie list płac i wynagrodzeń współpracownikom!oferujemyumowa o pracę tymczasową do czerwca 2022 z możliwością przedłużenia współpracypraca w pełni zdalna z możliwością korzystania z biura w centrum Warszawypraca w zespole, który liczy około 13 osóbelastyczny czas pracy (8h miedzy 8-18)szkolenia wprowadzającezadaniaadministrowanie wszystkimi dokumentami wejściowymi wymaganymi do wyliczenia wynagrodzeńdokładne i terminowe dostarczanie listy płac do pracownikówkoordynacja działań z lokalnymi partnerami płacowymi w kraju w celu zapewnienia właściwego opodatkowania i archiwizacji wszystkich danych dotyczących wynagrodzeńgromadzenie i dostarczanie danych dotyczących czasu pracy i obecności oraz włączanie ich do listy płacudzielanie odpowiedzi na zapytania płacowe eskalowane przez GBS HR i / lub pracowników w odniesieniu do spraw płacowych udzielanie dpowiedzi na pytania zadawane przez zewnętrznych audytorów i dostawców w zakresie procesów dostarczania listy płacoczekujemymin. 1. roku doświadczenia w zakresie płac w regionie EMEA, APAC, LATAM lub innymjęzyk angielski na zaawansowanym poziomie (min. C1)dobra znajomość programu Excelmożliwość rozpoczęcia pracy w najbliższym czasieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do międzynarodowej korporacji jako Payroll Delivery Specialist i bądź odpowiedzialny za koordynację procesów przed-płacowych i płacowych, przy jednoczesnym zapewnieniu dokładności i terminowości dostarczanie list płac i wynagrodzeń współpracownikom!oferujemyumowa o pracę tymczasową do czerwca 2022 z możliwością przedłużenia współpracypraca w pełni zdalna z możliwością korzystania z biura w centrum Warszawypraca w zespole, który liczy około 13 osóbelastyczny czas pracy (8h miedzy 8-18)szkolenia wprowadzającezadaniaadministrowanie wszystkimi dokumentami wejściowymi wymaganymi do wyliczenia wynagrodzeńdokładne i terminowe dostarczanie listy płac do pracownikówkoordynacja działań z lokalnymi partnerami płacowymi w kraju w celu zapewnienia właściwego opodatkowania i archiwizacji wszystkich danych dotyczących wynagrodzeńgromadzenie i dostarczanie danych dotyczących czasu pracy i obecności oraz włączanie ich do listy płacudzielanie odpowiedzi na zapytania płacowe eskalowane przez GBS HR i / lub pracowników w odniesieniu do spraw płacowych udzielanie dpowiedzi na pytania zadawane przez zewnętrznych audytorów i dostawców w zakresie procesów dostarczania listy płacoczekujemymin. 1. roku doświadczenia w zakresie płac w regionie EMEA, APAC, LATAM lub innymjęzyk angielski na zaawansowanym poziomie (min. C1)dobra znajomość programu Excelmożliwość rozpoczęcia pracy w najbliższym czasieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy w obszarze elektroniki poszukujemy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskimoferujemyciekawą pracę w dynamicznym, zorientowanym na sukces zespolemożliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowegopracę w trybie hybrydowym w renomowanej firmie o rozpoznawalnej marcewynagrodzenie miesięczne 4000 zł bruttoumowę o pracę tymczasowąpracę w godzinach biurowych (8:00 – 16:00)zadaniaobsługa handlowa i wsparcie klientów firmyprzygotowywanie ofert techniczno-handlowychkoordynacja działań pomiędzy serwisem a klientemwsparcie działu sprzedaży przy wprowadzaniu i realizacji zamówień oraz dostaw dla klientówaktualizacja i prowadzenie bazy danych klientówwspółpraca i wsparcie działań Inżynierów Sprzedażyoczekujemywykształcenia minimum średniego technicznego (elektrotechnika, automatyka lub pokrewne) lub niepełne wyższe - osoba studiująca lub absolwent technikumelementarnej znajomości podstawowego asortymentu stosowanego w automatyce przemysłowej, elektrotechnice (złącza, przetworniki, interfejsy, elementy sieci przemysłowych)znajomości pakietu MS-Office (Outlook, Excel, Power Point)doświadczenia w pracy z systemem SAP/R3 będzie dodatkowym atutemaktywnej znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2 (komunikacja przez e-mail, telefon)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, wiodącej firmy w obszarze elektroniki poszukujemy entuzjastycznych kandydatów/tek do działu obsługi klienta z komunikatywnym angielskimoferujemyciekawą pracę w dynamicznym, zorientowanym na sukces zespolemożliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowegopracę w trybie hybrydowym w renomowanej firmie o rozpoznawalnej marcewynagrodzenie miesięczne 4000 zł bruttoumowę o pracę tymczasowąpracę w godzinach biurowych (8:00 – 16:00)zadaniaobsługa handlowa i wsparcie klientów firmyprzygotowywanie ofert techniczno-handlowychkoordynacja działań pomiędzy serwisem a klientemwsparcie działu sprzedaży przy wprowadzaniu i realizacji zamówień oraz dostaw dla klientówaktualizacja i prowadzenie bazy danych klientówwspółpraca i wsparcie działań Inżynierów Sprzedażyoczekujemywykształcenia minimum średniego technicznego (elektrotechnika, automatyka lub pokrewne) lub niepełne wyższe - osoba studiująca lub absolwent technikumelementarnej znajomości podstawowego asortymentu stosowanego w automatyce przemysłowej, elektrotechnice (złącza, przetworniki, interfejsy, elementy sieci przemysłowych)znajomości pakietu MS-Office (Outlook, Excel, Power Point)doświadczenia w pracy z systemem SAP/R3 będzie dodatkowym atutemaktywnej znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2 (komunikacja przez e-mail, telefon)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 93 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.