You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Warszawa, Mazowieckie: 131

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4500 brutto złotychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowympakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzin zadaniawsparcie działu HR w codziennych zadaniachtworzenie raportów HRpomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracownikówpostowanie i aktualizacja ogłoszeń organizacja i administracja eventów rekrutacyjnychaktualizacja danych w systemachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowej w dziale HRbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychmile widziane osoby w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci psychologii, zarządzania i kierunków pokrewnychdyspozycyjności - od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4500 brutto złotychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowympakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzin zadaniawsparcie działu HR w codziennych zadaniachtworzenie raportów HRpomoc w organizacji onboardingu dla nowych pracownikówpostowanie i aktualizacja ogłoszeń organizacja i administracja eventów rekrutacyjnychaktualizacja danych w systemachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowej w dziale HRbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychmile widziane osoby w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci psychologii, zarządzania i kierunków pokrewnychdyspozycyjności - od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN21.00 - PLN24.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy dorywczej? Chcesz pogodzić pracę ze studiami? Mamy coś specjalnego dla Ciebie! Aktualnie poszukujemy osoby do pomocy w bieżących zadaniach w sklepie odzieżowym w Galerii Młociny.Aplikuj już teraz!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,pracę dopasowaną do pozostałych zajęć,zmiany: 06.15-10.15, 12-20:15, 14-22:15, 00.00-08.15, 22.00-06.15,stawka godzinowa 21 zł/h brutto (dni), 24 zł/h brutto (noce).zadaniawykładanie i wieszakownanie towaru,roznoszenie odzieży z przymierzalni,utrzymanie porządku na sali sprzedaży,składanie ubrań,wsparcie klienta.oczekujemydyspozycyjności,otwartości na klienta,chęci do pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dorywczej? Chcesz pogodzić pracę ze studiami? Mamy coś specjalnego dla Ciebie! Aktualnie poszukujemy osoby do pomocy w bieżących zadaniach w sklepie odzieżowym w Galerii Młociny.Aplikuj już teraz!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,pracę dopasowaną do pozostałych zajęć,zmiany: 06.15-10.15, 12-20:15, 14-22:15, 00.00-08.15, 22.00-06.15,stawka godzinowa 21 zł/h brutto (dni), 24 zł/h brutto (noce).zadaniawykładanie i wieszakownanie towaru,roznoszenie odzieży z przymierzalni,utrzymanie porządku na sali sprzedaży,składanie ubrań,wsparcie klienta.oczekujemydyspozycyjności,otwartości na klienta,chęci do pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie w sporządzaniu raportów sprzedaży,Wsparcie w raportowaniu i kontroli kosztów operacyjnych,Wsparcie podczas procesu zamknięcia miesiąca oraz procesów planistycznych,Wsparcie zespołu analiz w bieżącym przygotowywaniu raportów finansowych,Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu.oczekujemyZnajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym,Wykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznychZnajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,Umiejętności analityczne,Skrupulatność, dokładność, rzetelność,Umiejętności komunikacyjne i budowania relacji,Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie w sporządzaniu raportów sprzedaży,Wsparcie w raportowaniu i kontroli kosztów operacyjnych,Wsparcie podczas procesu zamknięcia miesiąca oraz procesów planistycznych,Wsparcie zespołu analiz w bieżącym przygotowywaniu raportów finansowych,Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu.oczekujemyZnajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym,Wykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznychZnajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,Umiejętności analityczne,Skrupulatność, dokładność, rzetelność,Umiejętności komunikacyjne i budowania relacji,Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu Planing & Forecasting i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się finansami oraz analizami danych i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w bieżących przygotowaniach raportów finansowych oraz analiz,wsparcie w procesach zamknięcia miesiąca oraz w procesach planistycznych,przygotowywanie, aktualizowanie modeli planistycznych/ konsolidacja i przegląd danych finansowych,wsparcie w przygotowaniu raportów zarządczych,wsparcie zespołu w comiesięcznym procesie planowania sprzedaży,wsparcie w przeglądzie oraz kontroli kosztów operacyjnych.oczekujemywykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych (4-5 tego roku),umiejętności analityczneznajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,dokładności, skrupulatności, rzetelności,zdolności komunikacyjnych,umiejętności oraz chęci szybkiego uczenia się,odpowiedzialności oraz zaangażowania w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu Planing & Forecasting i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się finansami oraz analizami danych i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie zespołu Planning & Forecasting (Europa Środkowa) w bieżących przygotowaniach raportów finansowych oraz analiz,wsparcie w procesach zamknięcia miesiąca oraz w procesach planistycznych,przygotowywanie, aktualizowanie modeli planistycznych/ konsolidacja i przegląd danych finansowych,wsparcie w przygotowaniu raportów zarządczych,wsparcie zespołu w comiesięcznym procesie planowania sprzedaży,wsparcie w przeglądzie oraz kontroli kosztów operacyjnych.oczekujemywykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych (4-5 tego roku),umiejętności analityczneznajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,dokładności, skrupulatności, rzetelności,zdolności komunikacyjnych,umiejętności oraz chęci szybkiego uczenia się,odpowiedzialności oraz zaangażowania w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta tworzącego oprogramowanie w celu przyspieszenia realizacji projektów i poprawy wydajności majątku trwałego infrastruktury szukamy C++ Developeraoferujemykonkurencyjne wynagrodzeniekarta sportowa, opieka medyczna, lekcja językówszkolenia technicznepraca w międzynarodowym zespolebiuro w centrum miastaelastyczne godziny pracyhybrydowy model pracy (właściwie na ten moment 100% zdalny)przyjazne, oparte na współpracy i wspierające środowisko zespołowebycie częścią wiodącej na świecie firmy programistycznej dostarczającej rozwiązania dla architektury, inżynierii i budownictwazadaniaprojektuj, buduj i utrzymuj wydajny i niezawodny nowoczesny kod C++ dla produktów desktopowychwspółpracuj ściśle z innymi inżynierami, aby opracowywać nowe produkty i funkcje proponuj i wdrażaj ulepszenia w obecnych produktach opracuj zautomatyzowane plany testów i testy jednostkowe badaj nowe, powiązane technologie i przyczyniaj się do rozwoju przyszłych generacji naszych produktówoczekujemyWymagane: 2-5 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w nowoczesnym C++ licencjat z informatyki lub dziedziny pokrewnej biegła znajomość algorytmów i struktur danych biegłość w programowaniu obiektowymPożądane: doświadczenie z Qt lub podobnymi narzędziami do tworzenia interfejsu użytkownikabiegłość w języku Python, szczególnie w przypadku interfejsów API, takich jak NumPydoświadczenie w tworzeniu naukowego lub inżynierskiego oprogramowania symulacyjnegodoświadczenie w optymalizacji wydajności z GIS Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta tworzącego oprogramowanie w celu przyspieszenia realizacji projektów i poprawy wydajności majątku trwałego infrastruktury szukamy C++ Developeraoferujemykonkurencyjne wynagrodzeniekarta sportowa, opieka medyczna, lekcja językówszkolenia technicznepraca w międzynarodowym zespolebiuro w centrum miastaelastyczne godziny pracyhybrydowy model pracy (właściwie na ten moment 100% zdalny)przyjazne, oparte na współpracy i wspierające środowisko zespołowebycie częścią wiodącej na świecie firmy programistycznej dostarczającej rozwiązania dla architektury, inżynierii i budownictwazadaniaprojektuj, buduj i utrzymuj wydajny i niezawodny nowoczesny kod C++ dla produktów desktopowychwspółpracuj ściśle z innymi inżynierami, aby opracowywać nowe produkty i funkcje proponuj i wdrażaj ulepszenia w obecnych produktach opracuj zautomatyzowane plany testów i testy jednostkowe badaj nowe, powiązane technologie i przyczyniaj się do rozwoju przyszłych generacji naszych produktówoczekujemyWymagane: 2-5 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w nowoczesnym C++ licencjat z informatyki lub dziedziny pokrewnej biegła znajomość algorytmów i struktur danych biegłość w programowaniu obiektowymPożądane: doświadczenie z Qt lub podobnymi narzędziami do tworzenia interfejsu użytkownikabiegłość w języku Python, szczególnie w przypadku interfejsów API, takich jak NumPydoświadczenie w tworzeniu naukowego lub inżynierskiego oprogramowania symulacyjnegodoświadczenie w optymalizacji wydajności z GIS Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Technika jest Twoją mocną stroną? Nie boisz się obsługi maszyn drukujących?Chcesz spróbować swoich sił w międzynarodowej firmie zaangażowanej w innowacje?Czekamy na Ciebie!oferujemypracę na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:30 z półgodzinną przerwą na lunch,zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,wynagrodzenie 25 zl/h brutto,pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawy.zadaniaobsługa produkcyjnych urządzeń drukujących,wsparcie techniczne,obsługa klienta.oczekujemysumienności, odpowiedzialności, dyspozycyjności,chęci rozwoju i uczenia się,bardzo dobra znajomość komputera (Windows/Office),mile widziana znajomość angielskiego,podstawowe umiejętności techniczne (np. do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych w biurze).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Technika jest Twoją mocną stroną? Nie boisz się obsługi maszyn drukujących?Chcesz spróbować swoich sił w międzynarodowej firmie zaangażowanej w innowacje?Czekamy na Ciebie!oferujemypracę na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:30 z półgodzinną przerwą na lunch,zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,wynagrodzenie 25 zl/h brutto,pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawy.zadaniaobsługa produkcyjnych urządzeń drukujących,wsparcie techniczne,obsługa klienta.oczekujemysumienności, odpowiedzialności, dyspozycyjności,chęci rozwoju i uczenia się,bardzo dobra znajomość komputera (Windows/Office),mile widziana znajomość angielskiego,podstawowe umiejętności techniczne (np. do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych w biurze).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi lub IT)?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Chcesz wziąć udział w ciekawym projekcie z branży cyfrowej dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrz? Jeśli na dodatek interesujesz się zagadnieniami z obszaru IT to świetnie się składa,ponieważ właśnie poszukujemy specjalisty ds. wdrożenia projektów cyfrowych.Postaw na swój rozwój i daj sobie szansę na zdobycie kolejnego doświadczenia!Aplikuj poniżej!oferujemyPracę przy ciekawych projektach dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrzPrzyjazną atmosferę pracyMożliwość pracy w systemie hybrydowymMożliwość rozwoju zawodowegozadaniaPlanowanie i zarządzanie projektami cyfrowymiPlanowanie, harmonogramowanie, organizacja i koordynacja prac projektowychZarządzanie procesem zmian w projekcieNadzorowanie prac zespołu projektowego oraz monitorowanie prac innych działów w ramach realizowanego projektuMonitorowanie i raportowanie statusu projektu oraz zgodności osiąganych rezultatów z planowanymi celami biznesowymiWdrażanie metod i rozwiązań wspierających zespół w celu zwiększenia efektywności i terminowości realizowanych projektów,Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania w zespoleoczekujemyMinimum 1-rocznego oświadczenia w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi, informatycznymi)Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i organizacyjnychBardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacje w międzynarodowym zespole (min. B2)Znajomości programu JIRAMile widziane:Praktyczna znajomość zagadnień zarządzania projektami informatycznymi według metodyki Agile, ScrumAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi lub IT)?Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Chcesz wziąć udział w ciekawym projekcie z branży cyfrowej dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrz? Jeśli na dodatek interesujesz się zagadnieniami z obszaru IT to świetnie się składa,ponieważ właśnie poszukujemy specjalisty ds. wdrożenia projektów cyfrowych.Postaw na swój rozwój i daj sobie szansę na zdobycie kolejnego doświadczenia!Aplikuj poniżej!oferujemyPracę przy ciekawych projektach dla jednego z międzynarodowych liderów rynku wyposażenia wnętrzPrzyjazną atmosferę pracyMożliwość pracy w systemie hybrydowymMożliwość rozwoju zawodowegozadaniaPlanowanie i zarządzanie projektami cyfrowymiPlanowanie, harmonogramowanie, organizacja i koordynacja prac projektowychZarządzanie procesem zmian w projekcieNadzorowanie prac zespołu projektowego oraz monitorowanie prac innych działów w ramach realizowanego projektuMonitorowanie i raportowanie statusu projektu oraz zgodności osiąganych rezultatów z planowanymi celami biznesowymiWdrażanie metod i rozwiązań wspierających zespół w celu zwiększenia efektywności i terminowości realizowanych projektów,Budowanie atmosfery współpracy i zaangażowania w zespoleoczekujemyMinimum 1-rocznego oświadczenia w zarządzaniu projektami (najlepiej cyfrowymi, informatycznymi)Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych i organizacyjnychBardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikacje w międzynarodowym zespole (min. B2)Znajomości programu JIRAMile widziane:Praktyczna znajomość zagadnień zarządzania projektami informatycznymi według metodyki Agile, ScrumAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim a dodatkowo znasz język holenderski? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwości,umowę o pracę (początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony),pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy),monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,znasz język holenderski (na poziomie minimum B2),posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,mile widzianepierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim a dodatkowo znasz język holenderski? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwości,umowę o pracę (początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony),pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy),monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,znasz język holenderski (na poziomie minimum B2),posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,mile widzianepierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Posiadasz wiedzę z zakresu automatyki, mechaniki, elektryki lub pokrewną? Prześlij swoje zgłoszenie!Poszukujemy techników utrzymania ruchu - automatyków zmianowychoferujemyATRAKCYJNE wynagrodzenie podstawowe + premię + dodatkistabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio u klientapakiet benefitów (m.in. dofinansowanie do posiłków, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, paczki)możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjipracę w systemie 3zmianowym czterobrygadowym (6-14,14-22,22-06)zadaniaobsługa techniczna linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń i instalacji z zakresu automatyki przemysłowejzlecanie i nadzór nad pracami techników, firm podwykonawczych, odbiór pracuczestnictwo w projektach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacyjnych linii produkcyjnych, maszyn oraz instalacjiprowadzenie analiz awarii i usterekoczekujemyumiejętności diagnostyki maszyn i urządzeńwiedzy nt. sterowników PLC (min. teoretycznej), mile widziani studenci, osoby po praktykach, stażuumiejętności czytania i rozumienia dokumentacji technicznejwykształcenia min. średniego technicznego (preferowane o profilu automatyka)mile widziane doświadczenie w obsłudze technicznej w zakładzie przemysłowym Jesteś zainteresowany/a? Prześlij zgłoszenie za pośrednictwem formularza lub skontaktuj się telefonicznie - 882 436 317.  Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Posiadasz wiedzę z zakresu automatyki, mechaniki, elektryki lub pokrewną? Prześlij swoje zgłoszenie!Poszukujemy techników utrzymania ruchu - automatyków zmianowychoferujemyATRAKCYJNE wynagrodzenie podstawowe + premię + dodatkistabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio u klientapakiet benefitów (m.in. dofinansowanie do posiłków, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, paczki)możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjipracę w systemie 3zmianowym czterobrygadowym (6-14,14-22,22-06)zadaniaobsługa techniczna linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń i instalacji z zakresu automatyki przemysłowejzlecanie i nadzór nad pracami techników, firm podwykonawczych, odbiór pracuczestnictwo w projektach wdrażania nowych rozwiązań technicznych i modernizacyjnych linii produkcyjnych, maszyn oraz instalacjiprowadzenie analiz awarii i usterekoczekujemyumiejętności diagnostyki maszyn i urządzeńwiedzy nt. sterowników PLC (min. teoretycznej), mile widziani studenci, osoby po praktykach, stażuumiejętności czytania i rozumienia dokumentacji technicznejwykształcenia min. średniego technicznego (preferowane o profilu automatyka)mile widziane doświadczenie w obsłudze technicznej w zakładzie przemysłowym Jesteś zainteresowany/a? Prześlij zgłoszenie za pośrednictwem formularza lub skontaktuj się telefonicznie - 882 436 317.  Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem lub jesteś w trakcie studiów technicznych? Poszukujesz pracy, która pozwoli postawić pierwsze kroki na rynku pracy? Interesuje Cię praca w branży medycznej? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, nie czekaj- APLIKUJ!oferujemykompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezatrudnienie na czas określony - 3 miesiącehybrydowy model pracymożliwość rozowju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w branży medycznejzadaniazarządzanie sprzętem medycznym, zakupami, zapasami oraz wynajmowanymi gabinetami i pomieszczeniami magazynowo- administracyjnymiobsługa wniosków na zakup sprzętu medyczneg oraz aktualizacja wewnętrzenego systemuokresowe przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętuszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu medycznegokontakty oraz zarządzanie obszarem umów z serwisami zewnętrznymiutrzymanie gotowości użycia sprzętuzarządzanie cennikami centralnymi i asortymentemzabezpieczenie dostępności produktówkoordynowanie zamówień sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych dla personelu medycznegomonitorowanie oraz operacyjny nadzór nad funkcjonowaniem magazynów wewnętrznychzabezpieczenie sprzętu pod planowane kontraktacje oraz koordynacja procesu logistycznego dostaw dla pacjentówoczekujemywykształcenia wyższego technicznego lub osoby w trakcie studiówdoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (będzie dodatkowym atutem)dbałości o szczegóły, skrupulatnościbardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem lub jesteś w trakcie studiów technicznych? Poszukujesz pracy, która pozwoli postawić pierwsze kroki na rynku pracy? Interesuje Cię praca w branży medycznej? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, nie czekaj- APLIKUJ!oferujemykompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezatrudnienie na czas określony - 3 miesiącehybrydowy model pracymożliwość rozowju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w branży medycznejzadaniazarządzanie sprzętem medycznym, zakupami, zapasami oraz wynajmowanymi gabinetami i pomieszczeniami magazynowo- administracyjnymiobsługa wniosków na zakup sprzętu medyczneg oraz aktualizacja wewnętrzenego systemuokresowe przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętuszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu medycznegokontakty oraz zarządzanie obszarem umów z serwisami zewnętrznymiutrzymanie gotowości użycia sprzętuzarządzanie cennikami centralnymi i asortymentemzabezpieczenie dostępności produktówkoordynowanie zamówień sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych dla personelu medycznegomonitorowanie oraz operacyjny nadzór nad funkcjonowaniem magazynów wewnętrznychzabezpieczenie sprzętu pod planowane kontraktacje oraz koordynacja procesu logistycznego dostaw dla pacjentówoczekujemywykształcenia wyższego technicznego lub osoby w trakcie studiówdoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (będzie dodatkowym atutem)dbałości o szczegóły, skrupulatnościbardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko DevOps Engineer. Jeżeli chcesz rozwinąć swoje umiejętności w międzynarodowej firmie - nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty.oferujemypracę w 99% zdalną (praca w biurze do 2-4 razy w miesiącu)stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z rozliczeniem praw autorskich lub b2bpracę z nowoczesnymi technologiami na rynku możliwość rozwoju w nowych technologiachprywatną opiekę medycznądofinansowanie urlopu, bony świątecznekartę multisportbudżet szkoleniowyzadaniamodernizacja aplikacjidostarczanie rozwiązań IT w modelu chmurowymuczestnictwo we wdrażaniu i projektowaniu rozwiązań technicznychidentyfikacja możliwości optymalizacji i transformacji architektury IT i chmuryoczekujemyznajomość GTW lub Angularznajomość wybranej technologii backend (Java 8+, Kotlin, Spring Boot, SQL, JPA/Hibernate)znajomość testów (JUnit, Selenium)znajomość interface (XML/JSON, REST)znajomość Kafkiumiejętność pracy z IntelliJ/Eclipseznajomość wybranych narzędzi wizualizacji (Prometheus, Influx DB, Elasticsearch, Grafana, Kibana, Logstash)znajomość CI/CD (Jenkins, Apache Maven, Gitlab-CI, Gradle, Groovy, Sonarqube/ Sonarlint)znajomość technologii wirtualizacji (Docker, Kubernetes, hyberv, f5)umiejętność pracy z bazami danych (Oracle, MSSQL, mySQL, NoSQL, neo4J) i webserver (Wildfly, Tomcat)doświadczenie w zwinnych środowiskach pracy z Scrum lub KanbanAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko DevOps Engineer. Jeżeli chcesz rozwinąć swoje umiejętności w międzynarodowej firmie - nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty.oferujemypracę w 99% zdalną (praca w biurze do 2-4 razy w miesiącu)stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z rozliczeniem praw autorskich lub b2bpracę z nowoczesnymi technologiami na rynku możliwość rozwoju w nowych technologiachprywatną opiekę medycznądofinansowanie urlopu, bony świątecznekartę multisportbudżet szkoleniowyzadaniamodernizacja aplikacjidostarczanie rozwiązań IT w modelu chmurowymuczestnictwo we wdrażaniu i projektowaniu rozwiązań technicznychidentyfikacja możliwości optymalizacji i transformacji architektury IT i chmuryoczekujemyznajomość GTW lub Angularznajomość wybranej technologii backend (Java 8+, Kotlin, Spring Boot, SQL, JPA/Hibernate)znajomość testów (JUnit, Selenium)znajomość interface (XML/JSON, REST)znajomość Kafkiumiejętność pracy z IntelliJ/Eclipseznajomość wybranych narzędzi wizualizacji (Prometheus, Influx DB, Elasticsearch, Grafana, Kibana, Logstash)znajomość CI/CD (Jenkins, Apache Maven, Gitlab-CI, Gradle, Groovy, Sonarqube/ Sonarlint)znajomość technologii wirtualizacji (Docker, Kubernetes, hyberv, f5)umiejętność pracy z bazami danych (Oracle, MSSQL, mySQL, NoSQL, neo4J) i webserver (Wildfly, Tomcat)doświadczenie w zwinnych środowiskach pracy z Scrum lub KanbanAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych technicznych? Bardzo dobrze znasz program AutoCad? Język angielski nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowympakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychprywatną opiekę medycznąkartę Multisportdofinansowanie do nauki języka angielskiegodofinansowanie do wypoczynkuzadaniaprowadzenie dokumentacji technicznejwykonywanie dokumentacji powykonawczej dla klienta zewnętrznegodoradztwo technicznewspółpraca z Działem Sprzedaży, Montażu i Serwisu,uzgodnienia z klientami zakresu przygotowania obiektu do montażu dźwiguwykonywanie rysunków montażowych zgodnie z kontraktemwspółdziałanie z fabrykami w wyżej wymienionych zakresachdbałość o środowisko naturalne i czynne wspieranie inicjatyw w tym zakresienatychmiastowe powiadamianie przełożonego o zauważonym zagrożeniu życia lub zdrowiaoczekujemywykształcenia wyższego technicznegopierwszego doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży dźwigowej)bardzo dobrej znajomości programu AutoCad oraz pakietu Ms Officedobrej znajomości języka angielskiego (B1/B2)umiejętności pracy w zespoledobrej organizacji pracy własnejdokładności, skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych technicznych? Bardzo dobrze znasz program AutoCad? Język angielski nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Mamy dla Ciebie pracę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowympakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychprywatną opiekę medycznąkartę Multisportdofinansowanie do nauki języka angielskiegodofinansowanie do wypoczynkuzadaniaprowadzenie dokumentacji technicznejwykonywanie dokumentacji powykonawczej dla klienta zewnętrznegodoradztwo technicznewspółpraca z Działem Sprzedaży, Montażu i Serwisu,uzgodnienia z klientami zakresu przygotowania obiektu do montażu dźwiguwykonywanie rysunków montażowych zgodnie z kontraktemwspółdziałanie z fabrykami w wyżej wymienionych zakresachdbałość o środowisko naturalne i czynne wspieranie inicjatyw w tym zakresienatychmiastowe powiadamianie przełożonego o zauważonym zagrożeniu życia lub zdrowiaoczekujemywykształcenia wyższego technicznegopierwszego doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży dźwigowej)bardzo dobrej znajomości programu AutoCad oraz pakietu Ms Officedobrej znajomości języka angielskiego (B1/B2)umiejętności pracy w zespoledobrej organizacji pracy własnejdokładności, skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Technical Customer Service with English.Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji językiem angielskim i masz już pierwsze doświadczenie w pracy w obsludze klienta- to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy od zarazpracę w godzinach 8:30-16:30 w modelu stacjonarnymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracękonkurencyjne wynagrodzeniedobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracylokalizacja biura - Ursynówzadaniakontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami składającymi zamówienia kompleksowa obsługa zamówień m.in wprowadzanie, informowanie o statusie i przekazywanie na bieżąco informacji klientowimonitorowanie zamówieńodpowiadanie na zapytania klientówrozwiązywanie bieżących zapytańwspółpraca z innymi działamidbanie o wysoki standard i profesjonalizm w obsłudze klientaoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny!doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednym z wskazanych obszarów tj. obsłudze klienta/ procesowania zamówień/ reklamacji/dobrej znajomości pakietu MSOfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Technical Customer Service with English.Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji językiem angielskim i masz już pierwsze doświadczenie w pracy w obsludze klienta- to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy od zarazpracę w godzinach 8:30-16:30 w modelu stacjonarnymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracękonkurencyjne wynagrodzeniedobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracylokalizacja biura - Ursynówzadaniakontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami składającymi zamówienia kompleksowa obsługa zamówień m.in wprowadzanie, informowanie o statusie i przekazywanie na bieżąco informacji klientowimonitorowanie zamówieńodpowiadanie na zapytania klientówrozwiązywanie bieżących zapytańwspółpraca z innymi działamidbanie o wysoki standard i profesjonalizm w obsłudze klientaoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny!doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednym z wskazanych obszarów tj. obsłudze klienta/ procesowania zamówień/ reklamacji/dobrej znajomości pakietu MSOfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałbyś/abyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Znasz dobrze język angielski? Nie czekaj, aplikuj! :) oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 4 300 zł brutto miesięcznie, możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,możliwość zdobycia unikalnej wiedzy dotyczącej obsługi funduszy inwestycyjnych,udział w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań,międzynarodowe środowisko pracy.zadaniaanaliza i weryfikacja dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemachinformatycznych,weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z procedurami,przygotowywanie i kontrola raportów,uczestniczenie w testach systemów informatycznych,udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych Klientów oraz nowych funkcjonalności w systemach informatycznych,telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi w języku angielskim. oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków),umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałbyś/abyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Znasz dobrze język angielski? Nie czekaj, aplikuj! :) oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 4 300 zł brutto miesięcznie, możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,możliwość zdobycia unikalnej wiedzy dotyczącej obsługi funduszy inwestycyjnych,udział w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań,międzynarodowe środowisko pracy.zadaniaanaliza i weryfikacja dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemachinformatycznych,weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z procedurami,przygotowywanie i kontrola raportów,uczestniczenie w testach systemów informatycznych,udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych Klientów oraz nowych funkcjonalności w systemach informatycznych,telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi w języku angielskim. oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków),umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze Administracji i Komunikacji?Poznaj naszą ofertę i aplikuj! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta    zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną? Lubisz i cenisz pracę z ludźmi? Chcesz rozwijać się w obszarze Administracji i Komunikacji?Poznaj naszą ofertę i aplikuj! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zdobycie ciekawego, wartościowego doświadczenia zawodowegopoznanie branży cukerniczejróżnorodność zadań podniesienie swoich kompetencji możliwość zatrudnienia bezpośrednio u klienta    zadaniawsparcie obługi kadrowo-płacowej pracowników ( m.in.: koordynacja rozliczenia czasu pracowników, tworzenie harmonogramów, monitorowanie zgodności danych pracowniczych) współpraca ze Specjalistą Wsparcia Operacyjnego jak i innymi działami firmy udział w tworzeniu projektów marketingowo-edukacyjnych pisanie tekstów na tematy związane z bieżącą działalnością oczekujemymile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac podstawowa znajomość prawa pracy (szczególnie obszaru dot. czasu pracy)dobra znajomość obługi pakietów MS Office dokładności, zaangażowaniaumiejętności ustalania priorytetów i dobrej orgaznizacji pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • PLN5,500 - PLN6,500 0
      • randstad polska
      Szukasz pracy na stanowisku Magazyniera / Operatora wózka widłowego? Zależy Ci na zatrudnieniu w stabilnej organizacji? Zgłoś się do nas!Obecnie poszukujemy Magazynierów z uprawnieniami UDT.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klientaATARKCYJNE warunki (wynagrodzenie podstawowe 5500 - 6500 brutto + premia)pakiet benefitów możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjizadaniaprowadzenie procesów magazynowych (rozładowywanie bel papieru, załadunek bel na maszynę)organizacja magazynu bel papieruoczekujemyposiadania uprawnień UDTdyspozycyjności do pracy 3-zmianowejmile widziane osoby z doświadczeniem w przewożeniu bel papieru oraz z doświadczeniem na wózkach powyżej 5t. Jesteś zainteresowany/a prześlij zgłoszeni za pośrednictwem portalu, wyślij wiadomość "OWW" na 882436317 lub skontaktuj się z nami telefonicznie. Opowiemy Ci o szczegółach oferty.   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy na stanowisku Magazyniera / Operatora wózka widłowego? Zależy Ci na zatrudnieniu w stabilnej organizacji? Zgłoś się do nas!Obecnie poszukujemy Magazynierów z uprawnieniami UDT.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klientaATARKCYJNE warunki (wynagrodzenie podstawowe 5500 - 6500 brutto + premia)pakiet benefitów możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjizadaniaprowadzenie procesów magazynowych (rozładowywanie bel papieru, załadunek bel na maszynę)organizacja magazynu bel papieruoczekujemyposiadania uprawnień UDTdyspozycyjności do pracy 3-zmianowejmile widziane osoby z doświadczeniem w przewożeniu bel papieru oraz z doświadczeniem na wózkach powyżej 5t. Jesteś zainteresowany/a prześlij zgłoszeni za pośrednictwem portalu, wyślij wiadomość "OWW" na 882436317 lub skontaktuj się z nami telefonicznie. Opowiemy Ci o szczegółach oferty.   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca w 100% zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum, SAFe, PI planning i cross-team management,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca w 100% zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum, SAFe, PI planning i cross-team management,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      If you want to develop yourself in an international company and you have experience and interest in the field of accounts payables, you should take a chance with this job offer!oferujemy international environmentcompetetive salarysport card, private medical care, life insurance packageemployee referral programzadania invoice processing in FI and MM SAP modules according to IFRS and agreed procedurespayments processing (automatic via SAP and manual in bank system)contact with vendors and internal, local teams (mainly via e-mail and VIM)travel expenses processingreconciliation of AP accountsIntercompany reconciliationpreparing regular and ad-hoc reportsAP accruals preparationmonth end activities within PTP processidentifying process improvements.GR/IR clearingvendor open items clearingVAT differences checkVendor queries /checking email boxes/VMD requestsDaily support of SSC junior accountants in order to increase quality of accounting processesoczekujemydegree in accounting, business administration or economic science or related field preferredaccounting experiencedesirable on working experience in a Shared Services Center procurement proceduresEnglish written and verbal communication at B2 or higherAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      If you want to develop yourself in an international company and you have experience and interest in the field of accounts payables, you should take a chance with this job offer!oferujemy international environmentcompetetive salarysport card, private medical care, life insurance packageemployee referral programzadania invoice processing in FI and MM SAP modules according to IFRS and agreed procedurespayments processing (automatic via SAP and manual in bank system)contact with vendors and internal, local teams (mainly via e-mail and VIM)travel expenses processingreconciliation of AP accountsIntercompany reconciliationpreparing regular and ad-hoc reportsAP accruals preparationmonth end activities within PTP processidentifying process improvements.GR/IR clearingvendor open items clearingVAT differences checkVendor queries /checking email boxes/VMD requestsDaily support of SSC junior accountants in order to increase quality of accounting processesoczekujemydegree in accounting, business administration or economic science or related field preferredaccounting experiencedesirable on working experience in a Shared Services Center procurement proceduresEnglish written and verbal communication at B2 or higherAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć pracę w międzynardoowym środowisku? Posiadasz doświadczenie w pracy z danymi w programie Excel? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Jeżeli tak szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji,atrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia)pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (model hybrydow 60% pracy zdalnej)lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdańskibony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmedpakiet dodatków Randstad Plus: karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniachpracę w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferzezadaniawspracie w przeprowadzaniu i koordynacji projektów badawczychprzygotowanie/weryfikacja lokalnej wersji kwestionariuszanadzór nad jakością wkładu do globalnych badań dla Polski, Litwy, Łotwy i Estonianaliza i weryfikacja danych tworzenie raportów, prezentacji na podstawie wyciągnietych wniosków oczekujemydoświadczenia przy pracy z danymi (najchętniej konsumenckimi) - min 2 lataumiejętności analizy i inerpretacji danych oraz wizualizacji wynikówznajomości EXCEL - minimum średnio - zaawansowanamile widziane doświadczenie w badaniach rynkubiegłej znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć pracę w międzynardoowym środowisku? Posiadasz doświadczenie w pracy z danymi w programie Excel? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Jeżeli tak szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji,atrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia)pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (model hybrydow 60% pracy zdalnej)lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdańskibony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmedpakiet dodatków Randstad Plus: karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniachpracę w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferzezadaniawspracie w przeprowadzaniu i koordynacji projektów badawczychprzygotowanie/weryfikacja lokalnej wersji kwestionariuszanadzór nad jakością wkładu do globalnych badań dla Polski, Litwy, Łotwy i Estonianaliza i weryfikacja danych tworzenie raportów, prezentacji na podstawie wyciągnietych wniosków oczekujemydoświadczenia przy pracy z danymi (najchętniej konsumenckimi) - min 2 lataumiejętności analizy i inerpretacji danych oraz wizualizacji wynikówznajomości EXCEL - minimum średnio - zaawansowanamile widziane doświadczenie w badaniach rynkubiegłej znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dziale obsłudze klienta? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zaraz - możliwość rozpoczęcia pracy w kwietniu/majubiuro zlokalizowane w okolicach Ronda Daszyńskiegoelastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy między 7:30 a 10:00 w systemie 8- godzinnymhybrydowy model pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez firmę Randstad z możliwością przejścia na zatrrudnienie bezpośrednio przez firmebenefity pozapłacowe - opieka medyczna i karta lunchowakompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientówprzyjmowanie zamówień sprzedażowych od klientówwprowadzanie zamówień do systemu SAPkontrola prawidłowości składanych zamówieńinformowanie o możliwości realizacji zamówieniawsparcie we wprowadzaniu dokumentówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w procesowaniu zamówieńdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dziale obsłudze klienta? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zaraz - możliwość rozpoczęcia pracy w kwietniu/majubiuro zlokalizowane w okolicach Ronda Daszyńskiegoelastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy między 7:30 a 10:00 w systemie 8- godzinnymhybrydowy model pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez firmę Randstad z możliwością przejścia na zatrrudnienie bezpośrednio przez firmebenefity pozapłacowe - opieka medyczna i karta lunchowakompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientówprzyjmowanie zamówień sprzedażowych od klientówwprowadzanie zamówień do systemu SAPkontrola prawidłowości składanych zamówieńinformowanie o możliwości realizacji zamówieniawsparcie we wprowadzaniu dokumentówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w procesowaniu zamówieńdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu Ethics & Compliance i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli możesz pochwalić się analitycznymi umiejętnościami i biegle mówisz po angielsku -  zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie do wyboru (umowa o pracę tymczasową/umowa zlecenie) na okres 18 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu Ethics & Compliance w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,atrakcyjne wynagrodzenie.zadaniaweryfikacja istniejących i identyfikacja nowych obszarów ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji,przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w spółce,udział w audytach, prezentacja określonych zagadnień z obszaru compliance Zarządowi Spółki,wsparcie przy weryfikacji reputacji partnerów biznesowych,organizacja cyklicznych szkoleń z zakresu Compliance.oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego,umiejętności analityczne,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,tytuł licencjata lub m.in. 3. rok studiów na kierunku Prawo& Administracja lub kierunku ekonomicznym (np. Szkoła Główna Handlowa),samodzielność, elastyczność, profesjonalizmumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w spółce publicznej albo w dużej organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu Ethics & Compliance i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli możesz pochwalić się analitycznymi umiejętnościami i biegle mówisz po angielsku -  zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie do wyboru (umowa o pracę tymczasową/umowa zlecenie) na okres 18 m-cy (z możliwością dłuższej współpracy),zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu Ethics & Compliance w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,atrakcyjne wynagrodzenie.zadaniaweryfikacja istniejących i identyfikacja nowych obszarów ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji,przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania procedur i regulacji wewnętrznych obowiązujących w spółce,udział w audytach, prezentacja określonych zagadnień z obszaru compliance Zarządowi Spółki,wsparcie przy weryfikacji reputacji partnerów biznesowych,organizacja cyklicznych szkoleń z zakresu Compliance.oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego,umiejętności analityczne,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,tytuł licencjata lub m.in. 3. rok studiów na kierunku Prawo& Administracja lub kierunku ekonomicznym (np. Szkoła Główna Handlowa),samodzielność, elastyczność, profesjonalizmumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w spółce publicznej albo w dużej organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli szukasz okazji na rozwinięcie skrzydeł w obszarze customer service poświęć chwilę na tę ofertę. Firma należąca do największych polskich producentów poszukuje pracownika na stanowisko Customer Service Representative z językiem angielskim, proponując przy tym okazję do rozwinięcia swoich umiejętności, pracy przy ciekawych projektach z jeszcze ciekawszymi ludźmi. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę z biura w przyjemnej lokalizacjiatrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe premieubezpieczenie na życie, opiekę medycznąudział w interesujących projektachzadaniaefektywne zarządzanie zamówieniamibudowanie relacji z klientami i sprzedawcamizarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientamiopieka nad realizacją strategii sprzedażywykrywanie obszarów krytycznych prowadzonych procesówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1/C2), bardzo dobra znajomość języka niemieckiego byłaby dodatkowym atutemdoświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie z sektora FMCG mile widziane)znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)znajomości systemu SAPłatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej komunikacji z innymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz okazji na rozwinięcie skrzydeł w obszarze customer service poświęć chwilę na tę ofertę. Firma należąca do największych polskich producentów poszukuje pracownika na stanowisko Customer Service Representative z językiem angielskim, proponując przy tym okazję do rozwinięcia swoich umiejętności, pracy przy ciekawych projektach z jeszcze ciekawszymi ludźmi. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę z biura w przyjemnej lokalizacjiatrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe premieubezpieczenie na życie, opiekę medycznąudział w interesujących projektachzadaniaefektywne zarządzanie zamówieniamibudowanie relacji z klientami i sprzedawcamizarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientamiopieka nad realizacją strategii sprzedażywykrywanie obszarów krytycznych prowadzonych procesówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1/C2), bardzo dobra znajomość języka niemieckiego byłaby dodatkowym atutemdoświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie z sektora FMCG mile widziane)znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)znajomości systemu SAPłatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej komunikacji z innymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, znanej, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta ZarząduoferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Umowa o pracę na okres 18 miesięcy,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitna rola w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.zadaniaWsparcie administracyjne Członków Zarzadu (kalendarz, spotkania, rozliczanie wydatków służbowych)Organizacja podróży służbowychRozliczanie podróży służbowychOrganizacja eventów zespołowych (in person i online)Monitoring budżetów działowychMonitorowanie polityk i procedur firmowychInne zadania zlecone przez przełożonegoWspółpraca z pracownikami firmyoczekujemybardzo dobra znajomość jez. Angielskiegomin 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwyksztalcenie: wyższeznajomość Office 365Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, znanej, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta ZarząduoferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Umowa o pracę na okres 18 miesięcy,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitna rola w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.zadaniaWsparcie administracyjne Członków Zarzadu (kalendarz, spotkania, rozliczanie wydatków służbowych)Organizacja podróży służbowychRozliczanie podróży służbowychOrganizacja eventów zespołowych (in person i online)Monitoring budżetów działowychMonitorowanie polityk i procedur firmowychInne zadania zlecone przez przełożonegoWspółpraca z pracownikami firmyoczekujemybardzo dobra znajomość jez. Angielskiegomin 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwyksztalcenie: wyższeznajomość Office 365Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zostań promotorem marki!Zdobądź doświadczenie w obsłudze klienta!Lokalizacja: Warszawa ul. Popularnaoferujemyumowę zlecenie,stawkę wynagrodzenia 20 zł brutto/h,szkolenia produktowe.zadaniapromowanie armatury znanej marki na terenie marketu budowlanego.oczekujemydyspozycyjności w miesiącu do przepracowania 100 h;dyspozycyjności do pracy w soboty oraz w 2 dni wybrane w tygodniu (preferowane godziny w tygodniu 14-19);praca w sklepie Castorama ul. Popularna.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zostań promotorem marki!Zdobądź doświadczenie w obsłudze klienta!Lokalizacja: Warszawa ul. Popularnaoferujemyumowę zlecenie,stawkę wynagrodzenia 20 zł brutto/h,szkolenia produktowe.zadaniapromowanie armatury znanej marki na terenie marketu budowlanego.oczekujemydyspozycyjności w miesiącu do przepracowania 100 h;dyspozycyjności do pracy w soboty oraz w 2 dni wybrane w tygodniu (preferowane godziny w tygodniu 14-19);praca w sklepie Castorama ul. Popularna.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta pomp i systemów pompowych poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Area Sales Managera.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim i posiadasz kontakty z dystrybutorami w województwie mazowieckim, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowenarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do okularów, fundusz emerytalny)zadaniaprowadzenie sprzedaży na powierzonym terenie poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z klientami już pozyskanymidbałość o osiąganie celów założonych przez firmęmonitorowanie rynku w zakresie m.in. sporządzania raportów, dostarczania informacji na temat aktualnych trendów rynkowychwsparcie klientów w działaniach marketingowych i sprzedażowychkontrola nad prawidłowym przebiegiem wprowadzania polityki cenowej firmy na rynkusporządzanie i prezentacja długo i krótkoterminowych prognoz sprzedażyoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu kierunków technicznych lub pokrewnych – jako atutminimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży w branży technicznejdobrej znajomości rynku oraz nastawienia proklienckiegobiegłej znajomości języka angielskiegosilnego zaplecza technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta pomp i systemów pompowych poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Area Sales Managera.Jeśli posiadasz min. dwuletnie doświadczenie sprzedażowe w branży technicznej, biegle posługujesz się językiem angielskim i posiadasz kontakty z dystrybutorami w województwie mazowieckim, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie sprzedażowenarzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon, samochód służbowy)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. dofinansowanie do okularów, fundusz emerytalny)zadaniaprowadzenie sprzedaży na powierzonym terenie poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z klientami już pozyskanymidbałość o osiąganie celów założonych przez firmęmonitorowanie rynku w zakresie m.in. sporządzania raportów, dostarczania informacji na temat aktualnych trendów rynkowychwsparcie klientów w działaniach marketingowych i sprzedażowychkontrola nad prawidłowym przebiegiem wprowadzania polityki cenowej firmy na rynkusporządzanie i prezentacja długo i krótkoterminowych prognoz sprzedażyoczekujemywykształcenia wyższego z zakresu kierunków technicznych lub pokrewnych – jako atutminimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży w branży technicznejdobrej znajomości rynku oraz nastawienia proklienckiegobiegłej znajomości języka angielskiegosilnego zaplecza technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku pracy? Kontakt w języku francuskim nie sprawia Ci problemów,  masz doświadczenie w pracy administracyjnej z danymi? Jesli tak, ta praca jest dla Ciebie! oferujemySamodzielność na stanowiskuMożliwość rozwoju w pracy z językiem francuskim (bliska współpraca z osoabmi francuskojęzycznymi)Praca w międzynarodowym środowiskuElstyczne godziny pracyWdrożenie w obowiązkiMożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaTworzenie i wysyłanie umów do klientów i konsultantów Uczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji w celu wsparcia dalszego rozwoju firmy Obsługuj zapytań i potrzeb klientówZarządzanie obiegiem dokumentacji  Pilnowanie terminowości u dostawców i klientówPrzygotowywanie raportów (wewnętrznych i zewnętrznych) Aktualizacja i synchronizacja danych w CRM Zapewnienie poprawnych danych do fakturowania w umowach systemowych Tworzenie, dostosowanie i aktualizacja szablonu umów zgodnie z umowami ramowymi z klientami Zarządzanie umowami archiwalnymiWsparcie konsultantów w raportowaniu czasu pracyoczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychZaawansowana zjamość języka francuskiegoJęzk angielski na poziomie średniozaawansowanym Wysoka dyscyplina w pracy z danymi Szczegółowość i dokładność wykonywania zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku pracy? Kontakt w języku francuskim nie sprawia Ci problemów,  masz doświadczenie w pracy administracyjnej z danymi? Jesli tak, ta praca jest dla Ciebie! oferujemySamodzielność na stanowiskuMożliwość rozwoju w pracy z językiem francuskim (bliska współpraca z osoabmi francuskojęzycznymi)Praca w międzynarodowym środowiskuElstyczne godziny pracyWdrożenie w obowiązkiMożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaTworzenie i wysyłanie umów do klientów i konsultantów Uczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji w celu wsparcia dalszego rozwoju firmy Obsługuj zapytań i potrzeb klientówZarządzanie obiegiem dokumentacji  Pilnowanie terminowości u dostawców i klientówPrzygotowywanie raportów (wewnętrznych i zewnętrznych) Aktualizacja i synchronizacja danych w CRM Zapewnienie poprawnych danych do fakturowania w umowach systemowych Tworzenie, dostosowanie i aktualizacja szablonu umów zgodnie z umowami ramowymi z klientami Zarządzanie umowami archiwalnymiWsparcie konsultantów w raportowaniu czasu pracyoczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychZaawansowana zjamość języka francuskiegoJęzk angielski na poziomie średniozaawansowanym Wysoka dyscyplina w pracy z danymi Szczegółowość i dokładność wykonywania zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych o profilu technicznym? Posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w dziale Utrzymania Ruchu na stanowisku związanym z Automatyką? Zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie w opaciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepakiet szkoleń stanowiskowychkartę multisportubezpieczenie grupoweopiekę medycznąkafeterięzadaniaplanowanie przeglądów, napraw układów pomiarowo-regulacyjnych oraz systemów tankowania i analitykisprawowanie nadzoru nad pracą serwisów zewnętrznych z zakresu automatykiwykonywanie przeglądów zapobiegawczych i bieżących kontroli sprawnościwykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i napraw urządzeń bieżące raportowanie w systemach CBM/ EAM-SAPrealizacja zleconych projektów, zadań i wytycznychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (automatyka i robotyka oraz kierunki pokrewne)minimum 2 lat doświadczenia w pracy w obszarze automatyki i robotykidobrej znajomości języka angielskiego (B1/B2)umiejętności czytania dokumentacji technicznejznajomości sterowników PLC, falowników, przetworników i sieci PROFIBUSznajomości programu SAP (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych o profilu technicznym? Posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w dziale Utrzymania Ruchu na stanowisku związanym z Automatyką? Zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie w opaciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepakiet szkoleń stanowiskowychkartę multisportubezpieczenie grupoweopiekę medycznąkafeterięzadaniaplanowanie przeglądów, napraw układów pomiarowo-regulacyjnych oraz systemów tankowania i analitykisprawowanie nadzoru nad pracą serwisów zewnętrznych z zakresu automatykiwykonywanie przeglądów zapobiegawczych i bieżących kontroli sprawnościwykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i napraw urządzeń bieżące raportowanie w systemach CBM/ EAM-SAPrealizacja zleconych projektów, zadań i wytycznychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (automatyka i robotyka oraz kierunki pokrewne)minimum 2 lat doświadczenia w pracy w obszarze automatyki i robotykidobrej znajomości języka angielskiego (B1/B2)umiejętności czytania dokumentacji technicznejznajomości sterowników PLC, falowników, przetworników i sieci PROFIBUSznajomości programu SAP (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Technical Customer Service SpecialistJeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w zaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności to czekamy właśnie na Twoją aplikację! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaKompleksowa obsługa klienta biznesowego poprzez e-mail oraz telefonDbałość o wysoki standard świadczonych usług poprzez stały kontakt z Klientem oraz oferowanie szkoleń w zakresie obsługi usług oferowanych przez firmęZapewnienie ciągłości i przejrzystości w komunikacji pomiędzy wewnętrznymi zespołami firmy a klientemReagowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych zgłaszanych przez KlientówRegularna współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu utrzymania jakości świadczonych usług na wysokim poziomieSystematyczne raportowanie efektywności i wydajność wprowadzonych rozwiązańWsparcie wewnętrznych zespołów oraz Klienta podczas procesu wdrażania systemówoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 zarówno w mowie jak i w piśmie - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego / włoskiego / hiszpańskiego lub francuskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klienta oraz rozwiązywanie problemówZdolności analitycznychUmiejętności dobrej organizacji własnej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Technical Customer Service SpecialistJeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w zaawansowanym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności to czekamy właśnie na Twoją aplikację! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaKompleksowa obsługa klienta biznesowego poprzez e-mail oraz telefonDbałość o wysoki standard świadczonych usług poprzez stały kontakt z Klientem oraz oferowanie szkoleń w zakresie obsługi usług oferowanych przez firmęZapewnienie ciągłości i przejrzystości w komunikacji pomiędzy wewnętrznymi zespołami firmy a klientemReagowanie i rozwiązywanie problemów operacyjnych zgłaszanych przez KlientówRegularna współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu utrzymania jakości świadczonych usług na wysokim poziomieSystematyczne raportowanie efektywności i wydajność wprowadzonych rozwiązańWsparcie wewnętrznych zespołów oraz Klienta podczas procesu wdrażania systemówoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 zarówno w mowie jak i w piśmie - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego / włoskiego / hiszpańskiego lub francuskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klienta oraz rozwiązywanie problemówZdolności analitycznychUmiejętności dobrej organizacji własnej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 131 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.