Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Warszawa, Mazowieckie: 46

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dodatkowej? Jesteś dyposycyjny 3 dni w tygodniu? To właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych dużej, międzynarodowej marki meblarskiej. Nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośrednigo zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wpowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnza i rowiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontrakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej widzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętnosci czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dodatkowej? Jesteś dyposycyjny 3 dni w tygodniu? To właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych dużej, międzynarodowej marki meblarskiej. Nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośrednigo zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wpowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnza i rowiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontrakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej widzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętnosci czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta z branży artykułów medycznych poszukujemy osoby, która jest chętna do podjęcia pracy w obszarze marketingu! Jesteś studentem i myślisz o rozwoju zawodowym? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie pracę w przyjaznej atmosferzekartę lunchowąkartę kulturadostęp do biblioteki e-lerningowej  zadania- przygotowywaniu pakietów materiałów marketingowych- wysyłki materiałów w teren do zespołu sprzedaży- inwentaryzacja i ewidencjonowanie magazynku materiałów marketingowych- pomoc w organizacji eventów i szkoleń produktowych- uzupełnianie danych w excelu- inne prace zlecone wg potrzeb działuoczekujemy- gotowości do podęcia pracy w pełnym wynmiarze godzin - zainteresowania obszarem marketingu- znajomości angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,500 - PLN4,750 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowy 250 zł bruttodostęp do sklepiku wyprzedażowego praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny i sportowy to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemie SAPwykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie? oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości do wykonywania powtarzalnych zadań... że zostaniesz z nami na dłużej :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę w działach powiązanych z logistyką i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne warunki zatrudnienia - 4500 zł bruttododatek lunchowy 250 zł bruttodostęp do sklepiku wyprzedażowego praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny i sportowy to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstad zadaniawprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy jak i również do arkuszy Excelsprawdzanie poprawności danychsporządzanie cyklicznych raportów i analiza danychprocesowanie zamówień w systemie SAPwykonywanie zadań dla zespołu, który wspomożesz - podejmiesz wyzwanie? oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)mile widziana osoba w trakcie lub po studiach logistycznychgotowości do wykonywania powtarzalnych zadań... że zostaniesz z nami na dłużej :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zapraszamy do zdobycia pierwszych doświadczeń w dziale zakupów w międzynarodowej sieci sklepów z artykułami dla dzieci. Aplikuj do nas jeżeli znasz Excel na pozomie średnim oraz komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim.oferujemyzatrudnienie od zaraz na podstawie umowy zlecenia,atrakcyjne wynagrodzenie - 24 PLN brutto/h,praca od poniedziałku do piątku - start pracy 8-10.00 (8 h dziennie).zadaniawprowadzanie zamówień oraz zmian w zamówieniach do systemu,przeklejanie danych między plikami, tworzenie zestawień, tabel w programie Excel,przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint.oczekujemykomunikatywna znajomość języka angielskiego,znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),doświadczenia na stanowisku biurowym/administracyjnym/asystenckim,dobra organizacja pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zapraszamy do zdobycia pierwszych doświadczeń w dziale zakupów w międzynarodowej sieci sklepów z artykułami dla dzieci. Aplikuj do nas jeżeli znasz Excel na pozomie średnim oraz komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim.oferujemyzatrudnienie od zaraz na podstawie umowy zlecenia,atrakcyjne wynagrodzenie - 24 PLN brutto/h,praca od poniedziałku do piątku - start pracy 8-10.00 (8 h dziennie).zadaniawprowadzanie zamówień oraz zmian w zamówieniach do systemu,przeklejanie danych między plikami, tworzenie zestawień, tabel w programie Excel,przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint.oczekujemykomunikatywna znajomość języka angielskiego,znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),doświadczenia na stanowisku biurowym/administracyjnym/asystenckim,dobra organizacja pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy Hostess/Hostów do znanych perfumerii na terenie galerii handlowej do promowania jednej z wysokiej klasy marek kosmetycznych.oferujemyzlecenia na terenie warszawskich galerii handlowych w terminach:        - CH Arkadia: 25 - 26.12, 3 - 4.12, 10 - 12.12,17 - 19.12        - Złote Tarasy: 23 - 27.11, 29.11 - 4.12, 6 - 7.12, 10 - 12.12, 18 - 19.12        - Domy Centrum: 26.11, 4.12, 10 -12.12, 18 - 19.12,płatne szkolenie,godziny pracy 11.00 - 19.00 lub 12:00 - 20:00 (w zależności od lokalizacji)umowę zlecenie,atrakcyjną stawkę godzinową 24 zł/brutto,dla najlepszych upominek kosmetyczny po zakończonym zleceniuzadaniapromowanie marki kosmetycznej,podawanie testerów Klientom,czynności pomocnicze w perfumeriioczekujemydyspozycyjności na całe zlecenie w wybranym terminie,miłej aparycji,mile widziany status studentaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy Hostess/Hostów do znanych perfumerii na terenie galerii handlowej do promowania jednej z wysokiej klasy marek kosmetycznych.oferujemyzlecenia na terenie warszawskich galerii handlowych w terminach:        - CH Arkadia: 25 - 26.12, 3 - 4.12, 10 - 12.12,17 - 19.12        - Złote Tarasy: 23 - 27.11, 29.11 - 4.12, 6 - 7.12, 10 - 12.12, 18 - 19.12        - Domy Centrum: 26.11, 4.12, 10 -12.12, 18 - 19.12,płatne szkolenie,godziny pracy 11.00 - 19.00 lub 12:00 - 20:00 (w zależności od lokalizacji)umowę zlecenie,atrakcyjną stawkę godzinową 24 zł/brutto,dla najlepszych upominek kosmetyczny po zakończonym zleceniuzadaniapromowanie marki kosmetycznej,podawanie testerów Klientom,czynności pomocnicze w perfumeriioczekujemydyspozycyjności na całe zlecenie w wybranym terminie,miłej aparycji,mile widziany status studentaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, wiodącej marki specjalizującej się w usługach dla biznesu poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko recepcyjneJeśli dokładność, prace biurowe, ale i kontakt telefoniczny, czy osobisty sprawia, że czujesz się komfortowo, aplikuj! :)oferujemyumowę zlecenie stawkę zależną od doświadczenia 22-26 zł brutto/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 520 zł brutto współpracę na 1,5 roku lub dłużejelastyczny grafik pracy w systemie zmianowy - 6h dziennie - 1 zmiana 8:30- 14:30 / 2 zmiana 11:30-17:30miłą atmosferę oraz bardzo zadbane i eleganckie miejsce pracyzadaniaorganizacja podróży pracowników koordynacja przebiegu dokumentów obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej i tradycyjnej inne prace biurowe zlecone przez przełożonych oczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego doświadczenia w pracy asystenckiej/ na recepcji w firmie o wysokim profilu biznesowym proaktywnywnościsamodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, wiodącej marki specjalizującej się w usługach dla biznesu poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko recepcyjneJeśli dokładność, prace biurowe, ale i kontakt telefoniczny, czy osobisty sprawia, że czujesz się komfortowo, aplikuj! :)oferujemyumowę zlecenie stawkę zależną od doświadczenia 22-26 zł brutto/h, miesięczne wynagrodzenie około 3 520 zł brutto współpracę na 1,5 roku lub dłużejelastyczny grafik pracy w systemie zmianowy - 6h dziennie - 1 zmiana 8:30- 14:30 / 2 zmiana 11:30-17:30miłą atmosferę oraz bardzo zadbane i eleganckie miejsce pracyzadaniaorganizacja podróży pracowników koordynacja przebiegu dokumentów obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej i tradycyjnej inne prace biurowe zlecone przez przełożonych oczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego doświadczenia w pracy asystenckiej/ na recepcji w firmie o wysokim profilu biznesowym proaktywnywnościsamodzielnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy od zaraz i chcesz odpoczywać w weekendy? Masz doświadczenie w pracy na magazynie? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę na cały etat od poniedziałku do piątkupracę w systemie 2-zmianowymstawkę godzinową 24zł/h bruttolokalizacja: BiałołękazadaniaPrzyjmowanie i wydawanie towarówRozmieszczanie towarów w magazynieKompletowanie i wydawanie  zleceń zgodnie z zamówieniemObsługiwanie magazynowych systemów informatycznych (IFS) oraz maszyn i urządzeńKontrola stanów magazynowychInne prace magazynoweoczekujemyWykształcenia zawodowego (preferowane średnie)Doświadczenia na stanowisku magazyniera w firmie produkcyjnej min. 2 lataZnajomości programów ERP (IFS, SAP lub inny)Dokładności, elastyczności, odpowiedzialności, komunikatywnościGotowości do podjęcia pracy w systemie II zmianowymMile widziane uprawnienie na wózki elektryczne podnoszące Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy od zaraz i chcesz odpoczywać w weekendy? Masz doświadczenie w pracy na magazynie? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę na cały etat od poniedziałku do piątkupracę w systemie 2-zmianowymstawkę godzinową 24zł/h bruttolokalizacja: BiałołękazadaniaPrzyjmowanie i wydawanie towarówRozmieszczanie towarów w magazynieKompletowanie i wydawanie  zleceń zgodnie z zamówieniemObsługiwanie magazynowych systemów informatycznych (IFS) oraz maszyn i urządzeńKontrola stanów magazynowychInne prace magazynoweoczekujemyWykształcenia zawodowego (preferowane średnie)Doświadczenia na stanowisku magazyniera w firmie produkcyjnej min. 2 lataZnajomości programów ERP (IFS, SAP lub inny)Dokładności, elastyczności, odpowiedzialności, komunikatywnościGotowości do podjęcia pracy w systemie II zmianowymMile widziane uprawnienie na wózki elektryczne podnoszące Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Myślisz o szybkim i łatwym zarobku? Jesteś dostępny/a w wybrane dni między 22.11-22.12.2021?Bez problemu dojedziesz do centrum handlowego Sadyba Best Mall? To dobrze! Poszukujemy osób do pomocy w sklepie kosmetycznym.Nie zwlekaj, aplikuj już teraz.oferujemystawkę 25 zł brutto/humowę zleceniemożliwość wybrania dogodnych godzin pracy (8-14; 14-20/22)zadaniaodbieranie oraz uzupełnianie towaruoczekujemydyspozycyjnościmotywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o szybkim i łatwym zarobku? Jesteś dostępny/a w wybrane dni między 22.11-22.12.2021?Bez problemu dojedziesz do centrum handlowego Sadyba Best Mall? To dobrze! Poszukujemy osób do pomocy w sklepie kosmetycznym.Nie zwlekaj, aplikuj już teraz.oferujemystawkę 25 zł brutto/humowę zleceniemożliwość wybrania dogodnych godzin pracy (8-14; 14-20/22)zadaniaodbieranie oraz uzupełnianie towaruoczekujemydyspozycyjnościmotywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w obszarze księgowości? Praca w programie Excel i tworzenie tabel przestawnych nie stanowi dla Ciebie problemu? Aplikuj do nas.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie od zaraz na 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na dłuższy okres, możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji z branży motoryzacyjnejdzielnica: Włochy (w pobliżu WKD Raków).zadaniaprzygotowanie alokacji płatności dokonanych przez Klienta dla potrzeb nowego systemu operacyjnego,udział we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego firmy,praca w excelu - tworzenie zestawień przy pomocy tabeli przestawnych, matchowanie danych, weryfikacja ich poprawności,zarządzanie obiegiem danych w systemie,kontakt z Klientem w sprawie nadpłat.oczekujemydobrej znajomości programu MS Excel (tabele przestawne),umiejętność analitycznego myślenia,dobrej znajomości języka angielskiego,doświadczenie bądź wykształcenie w obszarze księgowości - mile widziane.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w obszarze księgowości? Praca w programie Excel i tworzenie tabel przestawnych nie stanowi dla Ciebie problemu? Aplikuj do nas.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie od zaraz na 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na dłuższy okres, możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji z branży motoryzacyjnejdzielnica: Włochy (w pobliżu WKD Raków).zadaniaprzygotowanie alokacji płatności dokonanych przez Klienta dla potrzeb nowego systemu operacyjnego,udział we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego firmy,praca w excelu - tworzenie zestawień przy pomocy tabeli przestawnych, matchowanie danych, weryfikacja ich poprawności,zarządzanie obiegiem danych w systemie,kontakt z Klientem w sprawie nadpłat.oczekujemydobrej znajomości programu MS Excel (tabele przestawne),umiejętność analitycznego myślenia,dobrej znajomości języka angielskiego,doświadczenie bądź wykształcenie w obszarze księgowości - mile widziane.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w prężnie rozwijającej się branży e-commerce? Chcesz zdobyś doświadczenie w znanej firmie? Największa firma e-commerce w Polsce poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. weryfikacji produktów.oferujemy Umowę zlecenieStawkę 5000 - 5500 zł bruttoPracę w trybie ZDALNYM/hybrydowymzadaniaWsparcie zespołu w pracy operacyjnej dot. weryfikacji produktów/kategorii dopuszczonych do sprzedaży.Współpraca z ekspertami ds. produktów niebezpiecznych. Zarządzanie nowymi kategoriami oraz wprowadzanie nowych produktów do dedykowanych systemach wewnątrz organizacji.Weryfikacja zasadności zgłoszeń dot. zezwolenia dla nowych produktów/kategorii. oczekujemyDyspozycyjnośc od poniedziałku do piątkuSumienności i skrupulatności w wykonywaniu zadańUmiejętnej organizacji własnej pracyDobrej znajomości pakieru MS Office (Word, Excel, PowerPoint)Znajomosci języka angielskiego min. na poziomie B2Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w prężnie rozwijającej się branży e-commerce? Chcesz zdobyś doświadczenie w znanej firmie? Największa firma e-commerce w Polsce poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. weryfikacji produktów.oferujemy Umowę zlecenieStawkę 5000 - 5500 zł bruttoPracę w trybie ZDALNYM/hybrydowymzadaniaWsparcie zespołu w pracy operacyjnej dot. weryfikacji produktów/kategorii dopuszczonych do sprzedaży.Współpraca z ekspertami ds. produktów niebezpiecznych. Zarządzanie nowymi kategoriami oraz wprowadzanie nowych produktów do dedykowanych systemach wewnątrz organizacji.Weryfikacja zasadności zgłoszeń dot. zezwolenia dla nowych produktów/kategorii. oczekujemyDyspozycyjnośc od poniedziałku do piątkuSumienności i skrupulatności w wykonywaniu zadańUmiejętnej organizacji własnej pracyDobrej znajomości pakieru MS Office (Word, Excel, PowerPoint)Znajomosci języka angielskiego min. na poziomie B2Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już pierwsze doświadczenie w obszarze finansów i szukasz dalszych możliwości rozwoju? Dołącz do zgranego teamu kontroli wewnętrznej dla naszego klienta - dużej, międzynarodowej firmy nastawionej na Twój rozwój!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniawspieranie zespołu w bieżących zadaniach związanych z procesami operacyjnymi i finansowymiuczestniczenie w testach zgodności procesów ze standardami zarządzania ryzykiem dbanie o kompletność i poprawność dokumentacji niezbędnej do prawidłowej oceny ryzykawsparcie zespołów biznesowych we wdrażaniu standardów grupowych i optymalizacji procesówoczekujemypierwszego doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub pokrewnych: finansów, rachunkowości, księgowości, analizy finansowej lub kontrolingu finansowegoukończonych studiów wyższych bądź bycia studentem IV/V roku na kierunku finansowym/biznesowym lub pokrewnymbiegłej komunikacji w języku angielskim i polskimbardzo dobrej znajomości MS Excelmile widziana znajomość systemów takich jak SAP czy Navisionrozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachchęci dalszego rozwoju w dziale kontroli wewnętrznejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już pierwsze doświadczenie w obszarze finansów i szukasz dalszych możliwości rozwoju? Dołącz do zgranego teamu kontroli wewnętrznej dla naszego klienta - dużej, międzynarodowej firmy nastawionej na Twój rozwój!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniawspieranie zespołu w bieżących zadaniach związanych z procesami operacyjnymi i finansowymiuczestniczenie w testach zgodności procesów ze standardami zarządzania ryzykiem dbanie o kompletność i poprawność dokumentacji niezbędnej do prawidłowej oceny ryzykawsparcie zespołów biznesowych we wdrażaniu standardów grupowych i optymalizacji procesówoczekujemypierwszego doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub pokrewnych: finansów, rachunkowości, księgowości, analizy finansowej lub kontrolingu finansowegoukończonych studiów wyższych bądź bycia studentem IV/V roku na kierunku finansowym/biznesowym lub pokrewnymbiegłej komunikacji w języku angielskim i polskimbardzo dobrej znajomości MS Excelmile widziana znajomość systemów takich jak SAP czy Navisionrozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachchęci dalszego rozwoju w dziale kontroli wewnętrznejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy związanej z administracją bądź po prostu chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Masz prawo jazdy kategorii B? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemypracę w centrum przetwarzania dokumentów,możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjnej,zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, następnie umowa terminowa,wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto oraz bonus miesięczny uzależniony od ilości opracowanych dokumentów oraz kwartalny uzależniony od spełnienia warunków kontraktowych,praca od poniedziałku do piątku,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście).zadaniaobsługa dokumentów: przyjęcie, weryfikacja, kategoryzacja, skanowanie, indeksowanie w systemach własnych oraz klienckich,transport dokumentacji.oczekujemybiegłego klawiaturopisania w tym obłsugi klawiatury numerycznej,czynnego prawa jazdy kat. B,systematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy związanej z administracją bądź po prostu chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe i sprawnie radzisz sobie z pisaniem na klawiaturze? Masz prawo jazdy kategorii B? Nie czekaj i prześlij do nas swoje CV!oferujemypracę w centrum przetwarzania dokumentów,możliwość zdobycia doświadczenia w pracy administracyjnej,zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy, następnie umowa terminowa,wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto oraz bonus miesięczny uzależniony od ilości opracowanych dokumentów oraz kwartalny uzależniony od spełnienia warunków kontraktowych,praca od poniedziałku do piątku,lokalizacja: Warszawa, przy stacji kolejowej Warszawa Raków (5 min do stacji Warszawa Śródmieście).zadaniaobsługa dokumentów: przyjęcie, weryfikacja, kategoryzacja, skanowanie, indeksowanie w systemach własnych oraz klienckich,transport dokumentacji.oczekujemybiegłego klawiaturopisania w tym obłsugi klawiatury numerycznej,czynnego prawa jazdy kat. B,systematyczności i dokładności,umiejętności pracy w zespole,dobrej organizacji pracy własnej. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj!oferujemy pracę w Galerii Złote Tarasy lub Galeria Młociny, dla niemieckiej marki odzieżowej umowę zlecenie stawkę godzinową: 20 zł bruttozadania bezpośrednia obsługa klientów metkowanie, klipsowanie, układanie ubrań w sklepie odzieżowym znanej marki dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie bieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)oczekujemy dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godzinach 08:00 - 21:00 łatwości nawiązywania kontaktów zaangażowania i silnej motywacji do pracy wysokiej kultury osobistej Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli interesujesz się modą, codzienny kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność i szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać, nie zwlekaj i aplikuj!oferujemy pracę w Galerii Złote Tarasy lub Galeria Młociny, dla niemieckiej marki odzieżowej umowę zlecenie stawkę godzinową: 20 zł bruttozadania bezpośrednia obsługa klientów metkowanie, klipsowanie, układanie ubrań w sklepie odzieżowym znanej marki dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie bieżące uzupełnianie asortymentu (wprowadzanie zamówień do systemu, przyjmowanie towaru)oczekujemy dyspozycyjności od poniedziałku do soboty w godzinach 08:00 - 21:00 łatwości nawiązywania kontaktów zaangażowania i silnej motywacji do pracy wysokiej kultury osobistej Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia i  chcesz pracować dla największej platformy e-commerce w Polsce? Wyślij do nas swoje cv już dziś i dowiedz się wiecej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w biurze przy ul. Mineralnejpraca od pon. do pt. na dwie zmiany - 8-16.00 i 16-24.00, od stycznia praca również w weekendy,pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościzadaniawsparcie klientów i partnerów poprzez mail/chat oraz połączenia wychodzące do klientów zgłaszających problemy z zakupem bądź przesyłką.oczekujemywykształcenie min. średnie komunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia i  chcesz pracować dla największej platformy e-commerce w Polsce? Wyślij do nas swoje cv już dziś i dowiedz się wiecej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w biurze przy ul. Mineralnejpraca od pon. do pt. na dwie zmiany - 8-16.00 i 16-24.00, od stycznia praca również w weekendy,pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościzadaniawsparcie klientów i partnerów poprzez mail/chat oraz połączenia wychodzące do klientów zgłaszających problemy z zakupem bądź przesyłką.oczekujemywykształcenie min. średnie komunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowych oczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowych oczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z największych producentów kosmetyków na świecie poszukujemy aktualnie osób do pracyoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne składki ZUS, płatny urlop)stawkę godzinową - 21 PLN brutto/h + dodatek nocnypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianywolne weekendyRandstad PLUS: atrakcyjny system benefitów (karta sportowa, opieka medyczna Medicover w atrakcyjnych cenach, dodatkowo: bilety do kina, zniżki do sklepów oraz restauracji)rozpoczęcie pracy od zarazzadanianapełnianie opakowań masą kosmetyczną, zakręcanie opakowańnaklejanie etykietpakowanie produktówkontrola jakości produktówinne zlecone zadania związane z pracą przy linii produkcyjnejoczekujemyorzeczenie sanitarno - epidemiologiczne - warunek konieczny!umiejętności manualne, sprawna koordynacja ruchowasamodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z największych producentów kosmetyków na świecie poszukujemy aktualnie osób do pracyoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne składki ZUS, płatny urlop)stawkę godzinową - 21 PLN brutto/h + dodatek nocnypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianywolne weekendyRandstad PLUS: atrakcyjny system benefitów (karta sportowa, opieka medyczna Medicover w atrakcyjnych cenach, dodatkowo: bilety do kina, zniżki do sklepów oraz restauracji)rozpoczęcie pracy od zarazzadanianapełnianie opakowań masą kosmetyczną, zakręcanie opakowańnaklejanie etykietpakowanie produktówkontrola jakości produktówinne zlecone zadania związane z pracą przy linii produkcyjnejoczekujemyorzeczenie sanitarno - epidemiologiczne - warunek konieczny!umiejętności manualne, sprawna koordynacja ruchowasamodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język fracuski? Nie straszna Ci obsługa klienta a tym samym lubisz pracować z domu? Chcesz stać się częścią szanowanej, międzynarodowej firmy wyposażenia domu? Ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową możliwość pracy w 100% zdalnej  (komfort pracy z domu)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę przez 5 dni wtygodniu w systemie zmianowym (6.00-21.00) pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket) w języku francuskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących spraw w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemyznajomości języka francuskiego i angielskiegoogólnej wiedzy o pracy z komputeremzorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową przez 5 dni w godz. 6.00 - 21.00 (również w weekendy)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język fracuski? Nie straszna Ci obsługa klienta a tym samym lubisz pracować z domu? Chcesz stać się częścią szanowanej, międzynarodowej firmy wyposażenia domu? Ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową możliwość pracy w 100% zdalnej  (komfort pracy z domu)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę przez 5 dni wtygodniu w systemie zmianowym (6.00-21.00) pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket) w języku francuskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących spraw w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemyznajomości języka francuskiego i angielskiegoogólnej wiedzy o pracy z komputeremzorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową przez 5 dni w godz. 6.00 - 21.00 (również w weekendy)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się logistyką i pragniesz zdobyć cenne doświadczenie w tym obszarze? Chciałbyś pracować w mędzynarodowej firmie i rozwinąć swój potencjał? Swobodne posługiwanie się językiem angielskim to dla Ciebie bułka z masłem? Jeśli tak, mamy dla Ciebie super ofertę! Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na stałe pracę w wymiarze pełnego etatu w model hybrydowym możliwość rozwoju i nabycia cennych umiejętności z obszaru logistyki i łańcucha dostawpracę w doświadczonym zespole w firmie będącej znaczącym na rynku międzynarodowym producentem artykułów żywnościowych oraz środków czystości i higieny osobistej elastyczne godziny pracy 8:00-16:00 i wolne weekendyzadanianadzór i weryfikacja stanów magazynowychkontakt z dystrybutoramikontrola procesów logistycznychdbałość o stan zaopatrzenia magazynuregularne tworzenie raportówzarządzanie reklamacjamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomotywacji i chęci do pracymile widziane doświadczenie w obszarze logistyki lub obsługi klientamile widziane studia kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się logistyką i pragniesz zdobyć cenne doświadczenie w tym obszarze? Chciałbyś pracować w mędzynarodowej firmie i rozwinąć swój potencjał? Swobodne posługiwanie się językiem angielskim to dla Ciebie bułka z masłem? Jeśli tak, mamy dla Ciebie super ofertę! Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na stałe pracę w wymiarze pełnego etatu w model hybrydowym możliwość rozwoju i nabycia cennych umiejętności z obszaru logistyki i łańcucha dostawpracę w doświadczonym zespole w firmie będącej znaczącym na rynku międzynarodowym producentem artykułów żywnościowych oraz środków czystości i higieny osobistej elastyczne godziny pracy 8:00-16:00 i wolne weekendyzadanianadzór i weryfikacja stanów magazynowychkontakt z dystrybutoramikontrola procesów logistycznychdbałość o stan zaopatrzenia magazynuregularne tworzenie raportówzarządzanie reklamacjamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomotywacji i chęci do pracymile widziane doświadczenie w obszarze logistyki lub obsługi klientamile widziane studia kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język hiszpański lub portugalski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku portugalskim lub hiszpańskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub portugalskiego znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język hiszpański lub portugalski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku portugalskim lub hiszpańskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub portugalskiego znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Warszawa - Białołęka Szukasz pracy? Chcesz sobie dorobić?Poszukiwani pracownicy pakowni.Chcesz dowiedzieć się więcej zadzwoń lub napisz sms na numer 669850940Aplikuj! oferujemyumowę zleceniestawkę godzinową w wysokości 21 brutto / hpracę w trybie zmianowym (6-14; 14-22)praca w pozycji siedzącej kawa, herbata, owoce bezpłatny barkingzadaniapakowanie wrobów farmaceutycznych układanie towarów w kartonach  oczekujemyskrupulatnościdokładności chęci do pracy dyspozycyjności do pracy wtrybie zmianowym mile widzinane osoby w wieku emerytalnym/studenciAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Warszawa - Białołęka Szukasz pracy? Chcesz sobie dorobić?Poszukiwani pracownicy pakowni.Chcesz dowiedzieć się więcej zadzwoń lub napisz sms na numer 669850940Aplikuj! oferujemyumowę zleceniestawkę godzinową w wysokości 21 brutto / hpracę w trybie zmianowym (6-14; 14-22)praca w pozycji siedzącej kawa, herbata, owoce bezpłatny barkingzadaniapakowanie wrobów farmaceutycznych układanie towarów w kartonach  oczekujemyskrupulatnościdokładności chęci do pracy dyspozycyjności do pracy wtrybie zmianowym mile widzinane osoby w wieku emerytalnym/studenciAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki oraz angielski w stopniu przynajmniej dobrym? Szukasz pracy biurowej w międzynarodowym środowisku? Nie czekaj!Wystarczy tylko, że prześlesz Nam swoje CV jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 5 000 zł brutto miesięcznie, przyjazną atmosferę,możliwość rozwoju.zadaniawprowadzanie danych z dokumentów do systemu komputerowego,weryfikacja kompletności dokumentów,archiwizacja dokumentacji.oczekujemydobrej znajomości języka niemieckiego oraz angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela,zdolności analitycznych (umiejętności pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki oraz angielski w stopniu przynajmniej dobrym? Szukasz pracy biurowej w międzynarodowym środowisku? Nie czekaj!Wystarczy tylko, że prześlesz Nam swoje CV jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 5 000 zł brutto miesięcznie, przyjazną atmosferę,możliwość rozwoju.zadaniawprowadzanie danych z dokumentów do systemu komputerowego,weryfikacja kompletności dokumentów,archiwizacja dokumentacji.oczekujemydobrej znajomości języka niemieckiego oraz angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela,zdolności analitycznych (umiejętności pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 38 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu usług w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h bruttozadania Wparcie Działu Marketingu w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych Wsparcie Działu Marketingu w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem drukuObsługa systemu zamówieńPrzygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjachObsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli Medycznych i na stoiska konferencyjneWsparcie administracyjne Zespołu oczekujemySzukamy Studentki lub Studenta, która / który:interesuje się marketingiemdobrze zna MS Office (Excel, Word, PowerPoint)dobrze zna język angielskiegojest dokładna/y, ma zdolności organizacyjne i komunikacyjnepotrafi dobrze zorganizować sobie pracę i jest samodzielna / yszybko się uczy i nie boi się nowych wyzwańlubi pracę zespołową w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 38 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu usług w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h bruttozadania Wparcie Działu Marketingu w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych Wsparcie Działu Marketingu w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem drukuObsługa systemu zamówieńPrzygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjachObsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli Medycznych i na stoiska konferencyjneWsparcie administracyjne Zespołu oczekujemySzukamy Studentki lub Studenta, która / który:interesuje się marketingiemdobrze zna MS Office (Excel, Word, PowerPoint)dobrze zna język angielskiegojest dokładna/y, ma zdolności organizacyjne i komunikacyjnepotrafi dobrze zorganizować sobie pracę i jest samodzielna / yszybko się uczy i nie boi się nowych wyzwańlubi pracę zespołową w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś zarobić dodatkowe pieniądze? Intreresujesz się kosmetykami i masz doświadczenie jako hostessa? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!Poszukujemy hostess do pracy w galerii Atrium Promenada.oferujemyumowę zleceniestawkę 24z/h bruttodla najlepszych zestaw kosmetyków po zakończonym zleceniuszkolenie do pracy w formie onlinepracę w dniach:26.11-27.11, 29.11-04.12, 06.12-12.12,16.12-19.12 oraz25.11-27.11, 02.12-04.12, 09.12-12.12, 16.12-19.12pracę po 8h dziennielokalizacja: Atrium Promenadazadaniazachęcanie do zakupu produktów oraz kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności w dniach 25.11.2021-19.12.2021miłej aparycjimile widziane doświadczenie jako hostessa Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś zarobić dodatkowe pieniądze? Intreresujesz się kosmetykami i masz doświadczenie jako hostessa? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!Poszukujemy hostess do pracy w galerii Atrium Promenada.oferujemyumowę zleceniestawkę 24z/h bruttodla najlepszych zestaw kosmetyków po zakończonym zleceniuszkolenie do pracy w formie onlinepracę w dniach:26.11-27.11, 29.11-04.12, 06.12-12.12,16.12-19.12 oraz25.11-27.11, 02.12-04.12, 09.12-12.12, 16.12-19.12pracę po 8h dziennielokalizacja: Atrium Promenadazadaniazachęcanie do zakupu produktów oraz kart podarunkowychoczekujemydyspozycyjności w dniach 25.11.2021-19.12.2021miłej aparycjimile widziane doświadczenie jako hostessa Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 46 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.