Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Kontroler Finansowy: 2

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w controllingu? Świetnie komunikujesz się w języku niemieckim lub angielskim? Szukasz nowych wyzwań?Aplikuj - taka oferta nie zdarza się często!oferujemyUmowę o pracę,konkurencyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju w prężnie działającej firmie,pracę w międzynarodowym środowisku,atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku, dodatki świąteczne i inne).zadaniaObserwacja kosztów i dotrzymywanie terminów, kontrola budżetu i sporządzanie analiz odchyleń,weryfikacja wiarygodności kosztów zmian na bazie zarządzania zmianami,współudział w budżetowaniu i planowaniu długoterminowym,docelowe sporządzanie kosztorysów i kalkulacja nowych i istniejących projektów/produktów,współudział przy przeprowadzaniu porównań cen, kosztów i sporządzanie analiz rentowności inwestycji,współudział przy ustalaniu stawek godzinowych i kluczy alokacji kosztów,współudział przy kalkulacji wynikowej projektów wraz z przeprowadzeniem analizy odchyleń w porównaniu z kalkulacją ofert,współpraca przy ustalaniu cen transferowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne lub techniczne),2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,dobrej znajomości niemieckiego/angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office, Excel,znajomości systemów klasy ERP (praktyczna znajomość systemu SAP),znajomości zagadnień związanych z controllingiem,zdolności analitycznych i planistycznych, systematyczności i konsekwencji w działaniu,samodzielności w wykonywaniu zadań, dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • garwolin, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz,  Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych, Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy, Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany.oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego, Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz,  Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych, Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy, Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany.oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego, Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 2 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.