You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 14

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze master data? Doskonale znasz oprogramowanie SAP MM, SD lub PP a język niemiecki nie sprawia Ci problemu?Świetnie trafiłeś! Dla naszego klienta, firmy produkującej innowacyjne rozwiązania w pojazdach poszukujemy eksperta w obszarze master data. Jeśli czujesz, że ta oferta może być dla Ciebie - aplikuj! oferujemyzatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju i nauki u boku najlepszych specjalistów w branży codzienne wykorzystanie języka niemieckiego i angielskiegoszkolenia wprowadzające oraz doskonalającemożliwość uzyskania unikalnych kompetencji analitycznych, technicznych i komunikacyjnychprywatną opiekę medyczną szerokie możliwości awansu pionowego oraz poziomegoniezastąpioną atmosferę w pracyzadaniaanalizowanie, sprawdzanie oraz wprowadzanie danych materiałowych do systemu w celu wsparcia codziennych operacji biznesowychzarządzanie danymi oraz działania związane z jakością i poprawnością danychterminowowe oraz poprawne wprowadzanie danych do systemu SAPwsparcie projektów standaryzacji procesu danych podstawowych materiałówwspółpraca z innymi działami w firmiekontakt telefoniczny i e-mailowy z fabryką w j. niemieckim oczekujemykilkuletniego doświdczenia w obszarze master datakomunikatywnej znajomości j. niemieckiego i angielskiego znajomości oprogramowania SAP (MM, SD, PP) doświadczenie w prowadzeniu projektów usprawniających, automatyzacjianalitycznego umysłu - umiejętności pracy z danymiumiejętności pracy w międzynarodowym środowisku chęci stałego rozwoju swoich umiejętności i kompetencjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze master data? Doskonale znasz oprogramowanie SAP MM, SD lub PP a język niemiecki nie sprawia Ci problemu?Świetnie trafiłeś! Dla naszego klienta, firmy produkującej innowacyjne rozwiązania w pojazdach poszukujemy eksperta w obszarze master data. Jeśli czujesz, że ta oferta może być dla Ciebie - aplikuj! oferujemyzatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju i nauki u boku najlepszych specjalistów w branży codzienne wykorzystanie języka niemieckiego i angielskiegoszkolenia wprowadzające oraz doskonalającemożliwość uzyskania unikalnych kompetencji analitycznych, technicznych i komunikacyjnychprywatną opiekę medyczną szerokie możliwości awansu pionowego oraz poziomegoniezastąpioną atmosferę w pracyzadaniaanalizowanie, sprawdzanie oraz wprowadzanie danych materiałowych do systemu w celu wsparcia codziennych operacji biznesowychzarządzanie danymi oraz działania związane z jakością i poprawnością danychterminowowe oraz poprawne wprowadzanie danych do systemu SAPwsparcie projektów standaryzacji procesu danych podstawowych materiałówwspółpraca z innymi działami w firmiekontakt telefoniczny i e-mailowy z fabryką w j. niemieckim oczekujemykilkuletniego doświdczenia w obszarze master datakomunikatywnej znajomości j. niemieckiego i angielskiego znajomości oprogramowania SAP (MM, SD, PP) doświadczenie w prowadzeniu projektów usprawniających, automatyzacjianalitycznego umysłu - umiejętności pracy z danymiumiejętności pracy w międzynarodowym środowisku chęci stałego rozwoju swoich umiejętności i kompetencjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek holenderski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniasporządzanie analiz ryzyka klienta zapewnienie, że klienci spełniają wszystkie wymogi prawne dotyczące różnych obszarówwspieranie zespołu, który zajmują się codziennymi sprawami klientów, w kwestiach prawnych dotyczących CDDidentyfikowanie, wyszukiwanie i przeglądanie istniejących plików klientów oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do przygotowania analiz ryzyka klientaaktualizacja i utrzymywanie różnych baz danych w celu zapewnienia odpowiedniego śledzenia zobowiązań regulacyjnych klientów  oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego (C1 minumum) doświadczenie w procesach CDD/ KYC/AMLwykształcenie w obszarze legal lub pochodnezdolność rozumienia europejskich ram regulacyjnych i struktur podatkowychdoskonałe umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemówsilne umiejętności komunikacyjnedobre umiejętności organizacyjneumiejętność szybkiego uczenia sie, chęć rozwoju w obszarze CDDumiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian proceduralnychefektywne planowanie i organizacja pracy, dokładność i dotrzymywanie napiętych terminówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek holenderski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniasporządzanie analiz ryzyka klienta zapewnienie, że klienci spełniają wszystkie wymogi prawne dotyczące różnych obszarówwspieranie zespołu, który zajmują się codziennymi sprawami klientów, w kwestiach prawnych dotyczących CDDidentyfikowanie, wyszukiwanie i przeglądanie istniejących plików klientów oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do przygotowania analiz ryzyka klientaaktualizacja i utrzymywanie różnych baz danych w celu zapewnienia odpowiedniego śledzenia zobowiązań regulacyjnych klientów  oczekujemybiegła znajomość języka angielskiego (C1 minumum) doświadczenie w procesach CDD/ KYC/AMLwykształcenie w obszarze legal lub pochodnezdolność rozumienia europejskich ram regulacyjnych i struktur podatkowychdoskonałe umiejętności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemówsilne umiejętności komunikacyjnedobre umiejętności organizacyjneumiejętność szybkiego uczenia sie, chęć rozwoju w obszarze CDDumiejętność szybkiego dostosowywania się do zmian proceduralnychefektywne planowanie i organizacja pracy, dokładność i dotrzymywanie napiętych terminówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprawozdawczość finansowa, raportowanie zarządcze, a także dokumentacja podatkowa w ścisłej współpracy z opiekunem klienta - brzmi ciekawie? Świetnie! Sprawdź poniższą ofertę, aplikuj. Zostań cześcią czegoś wielkiego! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowanie podstawowych dokumentów księgowych, sprawozdań księgowych i raportów wymaganych przez klienta, w tym sprawozdań zarządczych (okresowych i rocznych) oraz sprawozdań finansowych (IFRS i UK GAAP)zapewnienie terminowości sprawozdawczej przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z przestrzeganiem przepisów (takich jak CBI i formularze podatkowe)przegląd wpisów księgowych dokonywane przez Praktykantów i Księgowych w razie potrzeby pomoc CAM w zakresie portfela szerszego zespołubudowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszamipostępowanie zgodnie z wytycznymi "Our Service Promise" w zakresie zarządzania relacjami codzienna praca o wysokim stopniu złożoności (np. przygotowywanie i przegląd ksiąg rachunkowych, sprawozdań zarządu, ustawowych sprawozdań finansowych (zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych) zgodnie z UK GAAP i IFRS, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, deklaracji VAT itp.)zarządzanie procesem audytu dla przydzielonych klientówwsparcie młodszym członkom zespołu (w tym szkolenia w miejscu pracy)nadzorowanie zamknięcia miesiąca i roku, od uzgodnień bilansu i rachunków pieniężnych do sporządzania sprawozdań finansowych - przegląd wszystkich uzgodnień i zapewnienie ich kontynuacjinadzor zgodności z przepisami VAT, deklaracje podatku dochodowego od osób prawnych i inne formalności dla przydzielonego portfela śledzenie na bieżąco zmian w lokalnych przepisach dotyczących rachunkowości i podatkówzapewnienie wsparcia technicznego dla zespołuwspieranie menedżera ds. klientów w utrzymaniu i maksymalizacji przychodów zespołu, w tym cyklu fakturowaniaoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowekwalifikacje zawodowe (ACCA/ACA)minimum rok doświadczenia w obszarze finansów/księgowości mile widziane doświadczenie nad portfelem SPV/SFS pomysłowość, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemówdobra organizacja czasu pracyanalityczny sposób myśleniapłynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie znajomość MS Excel i MS Worddoświadczenie w pracy z lokalnym systemem księgowymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętnością obsługi klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprawozdawczość finansowa, raportowanie zarządcze, a także dokumentacja podatkowa w ścisłej współpracy z opiekunem klienta - brzmi ciekawie? Świetnie! Sprawdź poniższą ofertę, aplikuj. Zostań cześcią czegoś wielkiego! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowanie podstawowych dokumentów księgowych, sprawozdań księgowych i raportów wymaganych przez klienta, w tym sprawozdań zarządczych (okresowych i rocznych) oraz sprawozdań finansowych (IFRS i UK GAAP)zapewnienie terminowości sprawozdawczej przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z przestrzeganiem przepisów (takich jak CBI i formularze podatkowe)przegląd wpisów księgowych dokonywane przez Praktykantów i Księgowych w razie potrzeby pomoc CAM w zakresie portfela szerszego zespołubudowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszamipostępowanie zgodnie z wytycznymi "Our Service Promise" w zakresie zarządzania relacjami codzienna praca o wysokim stopniu złożoności (np. przygotowywanie i przegląd ksiąg rachunkowych, sprawozdań zarządu, ustawowych sprawozdań finansowych (zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych) zgodnie z UK GAAP i IFRS, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, deklaracji VAT itp.)zarządzanie procesem audytu dla przydzielonych klientówwsparcie młodszym członkom zespołu (w tym szkolenia w miejscu pracy)nadzorowanie zamknięcia miesiąca i roku, od uzgodnień bilansu i rachunków pieniężnych do sporządzania sprawozdań finansowych - przegląd wszystkich uzgodnień i zapewnienie ich kontynuacjinadzor zgodności z przepisami VAT, deklaracje podatku dochodowego od osób prawnych i inne formalności dla przydzielonego portfela śledzenie na bieżąco zmian w lokalnych przepisach dotyczących rachunkowości i podatkówzapewnienie wsparcia technicznego dla zespołuwspieranie menedżera ds. klientów w utrzymaniu i maksymalizacji przychodów zespołu, w tym cyklu fakturowaniaoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowekwalifikacje zawodowe (ACCA/ACA)minimum rok doświadczenia w obszarze finansów/księgowości mile widziane doświadczenie nad portfelem SPV/SFS pomysłowość, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemówdobra organizacja czasu pracyanalityczny sposób myśleniapłynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie znajomość MS Excel i MS Worddoświadczenie w pracy z lokalnym systemem księgowymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku umiejętnością obsługi klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszypro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLudowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszypro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLudowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w payroll? Znasz język francuski i angielski? Nie zwlekaj, aplikuj! Mamy dla Ciebie super propozycję zawodową.Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniagromadzenie i stosowanie się do instrukcji płacowych, aby w odpowiednim czasie przygotować kalkulację i dokumenty do wglądu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Płacwprowadzanie danych płacowych zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od klientów i wewnętrznego HRsprawdzanie poprawności danych płacowych, czy są zgodne z przepisami podatkowymi, socjalnymi i prawem pracykomunikacja bezpośrednio z pracownikami i menedżerami we wszystkich ogólnych sprawach płacowychwprowadzanie danych i kontrola jakości danych dotyczących zarobków, potrąceń, wpłat bezpośrednich oraz konfiguracji i zmian podatków dla każdego okresu rozliczeniowegozarządzanie procesem płatności, uzgadnianie płatności z listą płac w celu zapewnienia dokładności i ręcznego przetwarzania korektprzetwarzanie raportów płac tj. osób nowozatrudnionych, odchodzących, miesięczny raport grupowy itp. pod nadzorem Menadżera Płacasystowanie kierownikowi ds. płac w kontaktach między działem finansowym a listą płacwsparcie Menedżera Płac w przygotowaniu różnych raportówoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe1- 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze HR (najlepiej dziale płac)podstawową znajomość listy płacznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka francuskiego min. B2znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyedobre umiejętności komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w payroll? Znasz język francuski i angielski? Nie zwlekaj, aplikuj! Mamy dla Ciebie super propozycję zawodową.Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniagromadzenie i stosowanie się do instrukcji płacowych, aby w odpowiednim czasie przygotować kalkulację i dokumenty do wglądu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Płacwprowadzanie danych płacowych zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od klientów i wewnętrznego HRsprawdzanie poprawności danych płacowych, czy są zgodne z przepisami podatkowymi, socjalnymi i prawem pracykomunikacja bezpośrednio z pracownikami i menedżerami we wszystkich ogólnych sprawach płacowychwprowadzanie danych i kontrola jakości danych dotyczących zarobków, potrąceń, wpłat bezpośrednich oraz konfiguracji i zmian podatków dla każdego okresu rozliczeniowegozarządzanie procesem płatności, uzgadnianie płatności z listą płac w celu zapewnienia dokładności i ręcznego przetwarzania korektprzetwarzanie raportów płac tj. osób nowozatrudnionych, odchodzących, miesięczny raport grupowy itp. pod nadzorem Menadżera Płacasystowanie kierownikowi ds. płac w kontaktach między działem finansowym a listą płacwsparcie Menedżera Płac w przygotowaniu różnych raportówoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe1- 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze HR (najlepiej dziale płac)podstawową znajomość listy płacznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka francuskiego min. B2znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyedobre umiejętności komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jako HR Controlling Analyst będziesz otoczony przez jedne z najbystrzejszych umysłów w  świecie gamingowym. Każdego dnia razem  będziecie stawiać czoła złożonym i ambitnym zadaniom, które wspólnie rozwiążecie. Szybkie podejmowanie decyzji pozwala naszemu klientowi tworzyć produkty i wydarzenia, które kształtują i definiują charakter rynku esportowego. Firma ta ceni chemię zespołu i pracę zespołową ponad wszystko inne, tworząc przyjazne i szybkie środowisko pracy.Poszukujemy HR Controlling Analyst, który dołączy do naszego zespołu Global People & Culture. Zgłaszając swoją kandydaturę, będziesz miał okazję pracować w międzynarodowym  środowisku. Wesprzesz zespół w raportowaniu i analityce, zapewnisz wsparcie przy migracji danych do ADP, w szczególności w zakresie działalności naszego polskiego podmiotu. Będziesz w bezpośrednim kontakcie z Director Data, Analytics & Controlling.Nasz klient jest pracodawcą równych szans. Tworzy świat, w którym każdy może być kimś. Docenia różnorodność i zobowiązuje się do tworzenia przyjaznego środowiska dla wszystkich pracowników. oferujemypraca od zaraz umowa o pracę na 6 miesięcy praca w środowisku międzynarodowym poznanie od środka znanej firmy gamingowej rozwój poprzez szkolenia dla pracowników na platformie Udemypraca zdalna + możliwość dojazdu do biura w Katowicachgodziny pracy 9:00-17:00zadaniawsparcie przy migracji danych do ADPtworzenie i zarządzanie raportami standardowymi i doraźnymi, prezentacjami PPT i schematami organizacyjnymi dla lokalnego dyrektora zarządzającego (MD) w Polscekierowanie śledzenia krótko- i długoterminowych danych kadrowych, finansowych i operacyjnych (dane rzeczywiste, karty wyników, przekazywanie, premie uznaniowe, nadgodziny)przygotowanie danych wejściowych HR na potrzeby analizy lokalnej (MD, Finance)przygotowywanie różnych raportów na potrzeby HR (naliczanie urlopów, zaległe dni wolne itp.)śledzenie danych rzeczywistych na temat korzyści kadrowych w porównaniu z budżetemprzetwarzanie coupa faktur/kosztów HRmonitorowanie skonsolidowanych budżetów płacowych dla każdej firmy, dla podmiotu PLdostarczenie raportów z umów cywilnoprawnych dla podmiotu PLtymczasowe wsparcie przy tworzeniu umów cywilnoprawnych przed przejściem do agencji zewnętrznejłącze komunikacyjne między finansami, dyrektorami zarządzającymi i lokalnym /globalnym działem HRoczekujemywykształcenia wyższego doświadczenia na podobnym stanowisku umiejętności administracyjnychbardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)doświadczenie w systemach HRM, BambooHR będzie dodatkowym atutemzarządzania danymi do pomocy przy raportach i projektachwysokiego poczucia poufności, integralności i dbałości o szczegółyumiejętności swobodnego porozumiewania się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako HR Controlling Analyst będziesz otoczony przez jedne z najbystrzejszych umysłów w  świecie gamingowym. Każdego dnia razem  będziecie stawiać czoła złożonym i ambitnym zadaniom, które wspólnie rozwiążecie. Szybkie podejmowanie decyzji pozwala naszemu klientowi tworzyć produkty i wydarzenia, które kształtują i definiują charakter rynku esportowego. Firma ta ceni chemię zespołu i pracę zespołową ponad wszystko inne, tworząc przyjazne i szybkie środowisko pracy.Poszukujemy HR Controlling Analyst, który dołączy do naszego zespołu Global People & Culture. Zgłaszając swoją kandydaturę, będziesz miał okazję pracować w międzynarodowym  środowisku. Wesprzesz zespół w raportowaniu i analityce, zapewnisz wsparcie przy migracji danych do ADP, w szczególności w zakresie działalności naszego polskiego podmiotu. Będziesz w bezpośrednim kontakcie z Director Data, Analytics & Controlling.Nasz klient jest pracodawcą równych szans. Tworzy świat, w którym każdy może być kimś. Docenia różnorodność i zobowiązuje się do tworzenia przyjaznego środowiska dla wszystkich pracowników. oferujemypraca od zaraz umowa o pracę na 6 miesięcy praca w środowisku międzynarodowym poznanie od środka znanej firmy gamingowej rozwój poprzez szkolenia dla pracowników na platformie Udemypraca zdalna + możliwość dojazdu do biura w Katowicachgodziny pracy 9:00-17:00zadaniawsparcie przy migracji danych do ADPtworzenie i zarządzanie raportami standardowymi i doraźnymi, prezentacjami PPT i schematami organizacyjnymi dla lokalnego dyrektora zarządzającego (MD) w Polscekierowanie śledzenia krótko- i długoterminowych danych kadrowych, finansowych i operacyjnych (dane rzeczywiste, karty wyników, przekazywanie, premie uznaniowe, nadgodziny)przygotowanie danych wejściowych HR na potrzeby analizy lokalnej (MD, Finance)przygotowywanie różnych raportów na potrzeby HR (naliczanie urlopów, zaległe dni wolne itp.)śledzenie danych rzeczywistych na temat korzyści kadrowych w porównaniu z budżetemprzetwarzanie coupa faktur/kosztów HRmonitorowanie skonsolidowanych budżetów płacowych dla każdej firmy, dla podmiotu PLdostarczenie raportów z umów cywilnoprawnych dla podmiotu PLtymczasowe wsparcie przy tworzeniu umów cywilnoprawnych przed przejściem do agencji zewnętrznejłącze komunikacyjne między finansami, dyrektorami zarządzającymi i lokalnym /globalnym działem HRoczekujemywykształcenia wyższego doświadczenia na podobnym stanowisku umiejętności administracyjnychbardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)doświadczenie w systemach HRM, BambooHR będzie dodatkowym atutemzarządzania danymi do pomocy przy raportach i projektachwysokiego poczucia poufności, integralności i dbałości o szczegółyumiejętności swobodnego porozumiewania się w języku angielskim w mowie i piśmie (min. B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • €14.50 - €16.50 za godzinę
      • randstad polska
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 1 800 - 2 100 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 1 800 - 2 100 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowychpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 1 800 - 2 100 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 1 800 - 2 100 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowychpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • €14.92 - €17.75 za godzinę
      • randstad polska
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 2 100 - 2 400 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz jeszcze więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Różne lokalizacje w Belgii i Holandii do wyboru.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 2 100 - 2 400 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowych (rafinerie / zakłady chemiczne),praca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 2 100 - 2 400 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz jeszcze więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Różne lokalizacje w Belgii i Holandii do wyboru.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 2 100 - 2 400 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowych (rafinerie / zakłady chemiczne),praca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z Klientem? interesuje Cię sprzedaż? jesteś osobą otwartą i komunikatywną? lubisz pracować w terenie?To świetnie! to praca właśnie dla Ciebie!Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracypremię kwartalnąniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy ( możliwość prywatnego użytkowania)pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia, opieka stomatologicznazadaniapozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert i kontraktów dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychbudowanie długofalowych relacji z klientami firmywspółpraca z działami w firmie: finansowy, prawny, dział techniczny itp.monitorowanie sytuacji na rynku w podległym regionieoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym w terenie min. 1,5 rokupodstawowej umiejętności czytania rysunku technicznegokomunikatywności, otwartości w pracy z klientamiczynne prawo jazdy kat. Bwykształcenia  o profilu ekonomicznym/technicznymjęzyk angielski na poziomie komunikatywnym - mile widzianydoświadczenia w branży inwestycyjnej - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z Klientem? interesuje Cię sprzedaż? jesteś osobą otwartą i komunikatywną? lubisz pracować w terenie?To świetnie! to praca właśnie dla Ciebie!Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracypremię kwartalnąniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy ( możliwość prywatnego użytkowania)pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia, opieka stomatologicznazadaniapozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert i kontraktów dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychbudowanie długofalowych relacji z klientami firmywspółpraca z działami w firmie: finansowy, prawny, dział techniczny itp.monitorowanie sytuacji na rynku w podległym regionieoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym w terenie min. 1,5 rokupodstawowej umiejętności czytania rysunku technicznegokomunikatywności, otwartości w pracy z klientamiczynne prawo jazdy kat. Bwykształcenia  o profilu ekonomicznym/technicznymjęzyk angielski na poziomie komunikatywnym - mile widzianydoświadczenia w branży inwestycyjnej - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • €14.50 - €16.50 za godzinę
      • randstad polska
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 1 800 - 2 100 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 1 800 - 2 100 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowychpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 1 800 - 2 100 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 1 800 - 2 100 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowychpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • €14.92 - €17.75 za godzinę
      • randstad polska
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 2 100 - 2 400 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz jeszcze więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Różne lokalizacje w Belgii i Holandii do wyboru.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 2 100 - 2 400 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowych (rafinerie / zakłady chemiczne),praca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej niż w Polsce? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 2 100 - 2 400 euro "na rękę" - z nadgodzinami zarobisz jeszcze więcej!Nie musisz znać języka obcego. Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: w pełni wyposażone mieszkania, transport na miejscu i opiekę polskojęzycznych koordynatorów.Różne lokalizacje w Belgii i Holandii do wyboru.Nie czekaj! Niech Ci ta praca nie ucieknie! Zadzwoń lub napisz pod numer 667 890 038.oferujemywynagrodzenie netto: „na czysto” 2 100 - 2 400 euro (w zależności od poziomu doświadczenia)możliwość pracy w nadgodzinachmożliwość awansu oraz szereg dodatków do pensji: brygadziści 200 euro, prowadzenie auta służbowego do 200 euro, językowy do 84 euroumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłaty w euro, zawsze na czasregularne zjazdy do Polski, różne systemy: 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektuzapewniony transport i zakwaterowanie na miejscubezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów 1 dniowe, bezpłatne szkolenie przygotowujące przed wyjazdemdodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportową, kursy i szkoleniazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowych (rafinerie / zakłady chemiczne),praca w 3 osobowych zespołachoczekujemyminimum 1 rok doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych (armaflex)mile widziany certyfikat VCA (możliwość wyrobienia w trakcie szkolenia)Zgłoś się już dziś bądź skontaktuj się z nami pod numerem 667 890 038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.