You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 16

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum półroczne doświadczenie jako specjalista ds. ochrony środowiska? Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Świetnie się składa, ponieważ nasz klient z branży produkcyjnej z woj. śląskiego poszukuje kolejnej osoby do zespołu. Zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem i aplikuj już dziś!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawaSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadanianadzór nad zagadnieniami związanymi z zarządzaniem środowiskiem: gospodarka odpadami (w tym recykling), emisja substancji do atmosfery, ochrona gleby,sporządzanie lub nadzór nad raportami wymaganymi przepisami prawa (Opłaty środowiskowe, opłaty recyklingowe, emisja do atmosfery itp.)obsługa baz danych (w tym BDO)raportowanie związane z bazami korporacyjnyminadzór nad podwykonawcami (dotyczy ochrony środowiska)utrzymywanie kontaktu z państwowymi jednostkami kontrolnymi (WIOŚ, PIOŚ, RDOŚ)współpraca z podmiotami odpowiedzialnymi za utylizację odpadów/recykling/badania środowiskanadzór nad badaniami środowiskowymioczekujemymin. 6 miesięcznego doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia kierunkowego – min. średnieznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymsamodzielności w działaniu i dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum półroczne doświadczenie jako specjalista ds. ochrony środowiska? Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Świetnie się składa, ponieważ nasz klient z branży produkcyjnej z woj. śląskiego poszukuje kolejnej osoby do zespołu. Zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem i aplikuj już dziś!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjna podstawaSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadanianadzór nad zagadnieniami związanymi z zarządzaniem środowiskiem: gospodarka odpadami (w tym recykling), emisja substancji do atmosfery, ochrona gleby,sporządzanie lub nadzór nad raportami wymaganymi przepisami prawa (Opłaty środowiskowe, opłaty recyklingowe, emisja do atmosfery itp.)obsługa baz danych (w tym BDO)raportowanie związane z bazami korporacyjnyminadzór nad podwykonawcami (dotyczy ochrony środowiska)utrzymywanie kontaktu z państwowymi jednostkami kontrolnymi (WIOŚ, PIOŚ, RDOŚ)współpraca z podmiotami odpowiedzialnymi za utylizację odpadów/recykling/badania środowiskanadzór nad badaniami środowiskowymioczekujemymin. 6 miesięcznego doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia kierunkowego – min. średnieznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymsamodzielności w działaniu i dobrej organizacji czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy Menadżera technicznego ds. zarządzania projektami. Jeśli więc posiadasz wykształcenie inżynierskie oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami, a także bardzo komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na poniższe ogłoszenie:)oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji, w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuPakiet benefitówzadaniaRozwiązywanie problemów handlowych i technicznychZarządzanie zespołem i codziennymi wymaganiami działu, dążenie do ciągłego rozwoju zespołuWspółpraca z działem marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu strategii dotyczącej udoskonalania procesów i rozwijania infrastrukturyKierowanie zespołem w celu odpowiedniego przygotowania prezentacji technicznych, promujących całe portfolio firmyPomoc w projektowaniu nowych wersji demonstracyjnych, zasobów i aplikacji z wstępnym budżetem i wykonalnością produkcjioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w międzynarodowej organizacjiWykształcenia inżynierskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu projektamiBardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2/C1Umiejętności interpretacji danych finansowych, dokładnej analizy wynikówUmiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma interesariuszamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy Menadżera technicznego ds. zarządzania projektami. Jeśli więc posiadasz wykształcenie inżynierskie oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami, a także bardzo komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na poniższe ogłoszenie:)oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji, w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuPakiet benefitówzadaniaRozwiązywanie problemów handlowych i technicznychZarządzanie zespołem i codziennymi wymaganiami działu, dążenie do ciągłego rozwoju zespołuWspółpraca z działem marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu strategii dotyczącej udoskonalania procesów i rozwijania infrastrukturyKierowanie zespołem w celu odpowiedniego przygotowania prezentacji technicznych, promujących całe portfolio firmyPomoc w projektowaniu nowych wersji demonstracyjnych, zasobów i aplikacji z wstępnym budżetem i wykonalnością produkcjioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w międzynarodowej organizacjiWykształcenia inżynierskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu projektamiBardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2/C1Umiejętności interpretacji danych finansowych, dokładnej analizy wynikówUmiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma interesariuszamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość francuskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość francuskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accounting outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accounting outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku pracy? Wiążesz swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i płac? Język niemiecki i angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowywanie miesięcznych list płaczapewnienie dokładnego i terminowego przepływu pracy zgodnie z polityką firmy i potrzebami klientauzyskiwanie od klientów danych niezbędnych do naliczania płacsprawdzanie danych pod kątem dokładności i kompletności oraz konsultacje z klientami w razie potrzebywprowadzanie danych klientów do programu kadrowo-płacowegogenerowanie raportów płacowych za pomocą oprogramowaniaporównywanie danych z raportów z ręczną ewidencją płacbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientamioczekujemysilne przywiązanie do liczbwykształcenie wyższe lub porównywalne kwalifikacjew obszarze płacwykształcenie w dziedzinie płac i wynagrodzeń - mile widzianeznajomość układu zbiorowego pracy IG Metall jest korzystnaznajomość kompletnego obiegu dokumentów do sporządzania zestawień wynagrodzeńznajmoość prawa ubezpieczeń społecznych i podatku od wynagrodzeń w odniesieniu do księgowości płacowejdobra znajomość DATEV i pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook)wymagana jest znajomość języka niemieckiego i  języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku pracy? Wiążesz swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i płac? Język niemiecki i angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprzygotowywanie miesięcznych list płaczapewnienie dokładnego i terminowego przepływu pracy zgodnie z polityką firmy i potrzebami klientauzyskiwanie od klientów danych niezbędnych do naliczania płacsprawdzanie danych pod kątem dokładności i kompletności oraz konsultacje z klientami w razie potrzebywprowadzanie danych klientów do programu kadrowo-płacowegogenerowanie raportów płacowych za pomocą oprogramowaniaporównywanie danych z raportów z ręczną ewidencją płacbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientamioczekujemysilne przywiązanie do liczbwykształcenie wyższe lub porównywalne kwalifikacjew obszarze płacwykształcenie w dziedzinie płac i wynagrodzeń - mile widzianeznajomość układu zbiorowego pracy IG Metall jest korzystnaznajomość kompletnego obiegu dokumentów do sporządzania zestawień wynagrodzeńznajmoość prawa ubezpieczeń społecznych i podatku od wynagrodzeń w odniesieniu do księgowości płacowejdobra znajomość DATEV i pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook)wymagana jest znajomość języka niemieckiego i  języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem nasz klient z branży informatycznej poszukuje kolejnej osoby do swojego zespołu. Jeśli więc interesujesz się branżą IT i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku (lub masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w tym obszarze) oraz znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2Bmożliwość pracy w 100% zdalnejszkolenia wdrożeniowe oraz produktowemożliwości rozwoju zawodowegozadanianegocjowanie odpowiednich rozwiązań technicznych dla swoich klientówutrzymywanie wysokiego poziom wiedzy o produktach i rozwiązaniach kontakt z klientami zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowychwspieranie zespołu sprzedaży w rozwijaniu biznesu, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie ServiceNow i innych narzędzi i tematów ITSM/ITOMrozwiązywanie problemów technicznych w wielu domenach ServiceNow i aplikacjachprzekształcnie wymagań biznesowych w rozwiązania techniczne na platformie Servicenowwspółpraca w ramach zespołu technicznego, aby opracować najnowocześniejsze technologie platformoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego min. B2doświadczenie w obsłudze klienta (rozwiązywanie problemów z dbałością o szczegóły, zaradność, umiejętność zadawania trudnych pytań w pozytywny sposób i zrozumienie czynników biznesowych stojących za technologią)umiejętność pracy i wykorzystania SDLC/SCRUM jako metodologii dostarczania umiejętności i zrozumienie języka JavaScriptznajomość technologii internetowych, takich jak XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON i usługi sieciowe.znajomość komponentów technicznych takich jak LDAP, VPN i SSL, SAMLdoświadczenie w pracy z bazami danych lub systemami bazodanowymi, pisaniu zapytań SQL, modelowaniu relacyjnych baz danychumiejętności komunikacyjne (aktywny słuchacz, myśl przed działaniem, doskonałe umiejętności werbalne i pisarskie)wysoki poziom motywacji i zaangażowaniazdolność do samodzielnego działania i dostarczania bez znaczącego nadzAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z rozwojem nasz klient z branży informatycznej poszukuje kolejnej osoby do swojego zespołu. Jeśli więc interesujesz się branżą IT i chciałbyś rozwijać się w tym kierunku (lub masz już pierwsze doświadczenie zawodowe w tym obszarze) oraz znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2Bmożliwość pracy w 100% zdalnejszkolenia wdrożeniowe oraz produktowemożliwości rozwoju zawodowegozadanianegocjowanie odpowiednich rozwiązań technicznych dla swoich klientówutrzymywanie wysokiego poziom wiedzy o produktach i rozwiązaniach kontakt z klientami zarówno w kwestiach technicznych, jak i biznesowychwspieranie zespołu sprzedaży w rozwijaniu biznesu, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie ServiceNow i innych narzędzi i tematów ITSM/ITOMrozwiązywanie problemów technicznych w wielu domenach ServiceNow i aplikacjachprzekształcnie wymagań biznesowych w rozwiązania techniczne na platformie Servicenowwspółpraca w ramach zespołu technicznego, aby opracować najnowocześniejsze technologie platformoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego min. B2doświadczenie w obsłudze klienta (rozwiązywanie problemów z dbałością o szczegóły, zaradność, umiejętność zadawania trudnych pytań w pozytywny sposób i zrozumienie czynników biznesowych stojących za technologią)umiejętność pracy i wykorzystania SDLC/SCRUM jako metodologii dostarczania umiejętności i zrozumienie języka JavaScriptznajomość technologii internetowych, takich jak XML, HTML, Angular JS, Bootstrap, jQuery, JSON i usługi sieciowe.znajomość komponentów technicznych takich jak LDAP, VPN i SSL, SAMLdoświadczenie w pracy z bazami danych lub systemami bazodanowymi, pisaniu zapytań SQL, modelowaniu relacyjnych baz danychumiejętności komunikacyjne (aktywny słuchacz, myśl przed działaniem, doskonałe umiejętności werbalne i pisarskie)wysoki poziom motywacji i zaangażowaniazdolność do samodzielnego działania i dostarczania bez znaczącego nadzAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz być częścią międzynarodowego zespołu firmy, która jest dostawcą usług eDiscovery? Jeśli posiadasz roczne doświadczenie w automatyzacji tesów to oferta dla Ciebie? Nie zwlekaj, aplikuj! Quality assurance engineer pilnie poszukiwany!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość pracy zdalnej program mentorski, brażowe platformy e-learningowe oraz lekcje języka obcegomożliwość rozwijania swoich umiejętności (szkolenia, konferencje, książki i inne)atrakcyjny pakiet świadczeń tj. dopłata do kosztów prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport)dobra kawa, słodkie poniedziałki, obiady firmowe w każdy czwartekzadaniazapewnianie jakości w projektach Agilepraca we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#praca w CI/CDpraca na jednym projekcie (z możliwością zmiany)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia w zapewnianiu jakości w projektach Agilemin. 1 rok doświadczenia we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#doświadczenia w pracy w CI/CDkoncentracji na ciągłych ulepszeniachbycia graczem zespołowymdobrej znajomości języka angielskiegomile widziane zorientowanie na usługi i REST Api, znajomość T-SQL, GIT, Azure DevOps oraz doświadczenie w pracy z kontenerami Docker i LinuxAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz być częścią międzynarodowego zespołu firmy, która jest dostawcą usług eDiscovery? Jeśli posiadasz roczne doświadczenie w automatyzacji tesów to oferta dla Ciebie? Nie zwlekaj, aplikuj! Quality assurance engineer pilnie poszukiwany!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość pracy zdalnej program mentorski, brażowe platformy e-learningowe oraz lekcje języka obcegomożliwość rozwijania swoich umiejętności (szkolenia, konferencje, książki i inne)atrakcyjny pakiet świadczeń tj. dopłata do kosztów prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty sportowej (Multisport)dobra kawa, słodkie poniedziałki, obiady firmowe w każdy czwartekzadaniazapewnianie jakości w projektach Agilepraca we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#praca w CI/CDpraca na jednym projekcie (z możliwością zmiany)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia w zapewnianiu jakości w projektach Agilemin. 1 rok doświadczenia we frameworkach automatyzacji (tj. Selenium, Coded UI) i C#doświadczenia w pracy w CI/CDkoncentracji na ciągłych ulepszeniachbycia graczem zespołowymdobrej znajomości języka angielskiegomile widziane zorientowanie na usługi i REST Api, znajomość T-SQL, GIT, Azure DevOps oraz doświadczenie w pracy z kontenerami Docker i LinuxAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłeś studia techniczne? Posiadasz kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz koordynowałeś procesem budowlanym? Jeśli na dodatek kontakt z klientem nie jest dla Ciebie wyzwaniem to koniecznie aplikuj na poniższe ogłoszenie i zapewnij sobie rozwój u stabilnego pracodawcy!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania preminarzędzia pracy (telefon, laptop, auto)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowezadaniaposzukiwanie nowych kontraktówsporządzanie ofert i uczestniczenie w negocjacjachutrzymywanie ścisłych relacji z klientemorganizacja i nadzór nad realizacją prac budowlanychplanowanie i koordynacja robót w oparciu o dokumentację technicznąkoordynacja prac z innych obszarów projektuzarządzanie kontaktami z podwykonawcamikontrola kosztów na budowiebieżąca komunikacja z inspektorem nadzorunadzór nad dokumentacjąoczekujemywykształcenia technicznegominimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość podstaw pakietu MS Officemile widziana podstawowa znajomość podstaw AutoCadmile widziana znajomość j. angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś!Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku pracy? Wiążesz swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i płac? Język niemiecki i angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniasporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników obsługiwanych klientów (deklaracje, wynagrodzenia itp.)wsparcie w rozliczaniu wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywaniu list płac dla międzynarodowych Klientówprowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaprzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychkontaktem z Klientami zagranicznymi (w j. niemieckim)realizacja zadań doradczych w sprawach związanych z księgowością płacowąoczekujemywykształcenie wyższe (HR / Finanse lub pokrewne)dobrej znajomości języka niemieckiego (przynajmniej B1 w mowie i piśmie) – warunek koniecznydobrej znajomości języka angielskiego (przynajmniej B1 w mowie i piśmie) – warunek koniecznydoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianepraktyczna znajomość MS Office (w tym dobrej znajomości Excel)bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych, dokładnościaktywnej postawy i pozytywnego nastawienia, umiejętności pracy zespołowejznajomość programów kadrowo-płacowych – mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku pracy? Wiążesz swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i płac? Język niemiecki i angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniasporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników obsługiwanych klientów (deklaracje, wynagrodzenia itp.)wsparcie w rozliczaniu wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywaniu list płac dla międzynarodowych Klientówprowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaprzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychkontaktem z Klientami zagranicznymi (w j. niemieckim)realizacja zadań doradczych w sprawach związanych z księgowością płacowąoczekujemywykształcenie wyższe (HR / Finanse lub pokrewne)dobrej znajomości języka niemieckiego (przynajmniej B1 w mowie i piśmie) – warunek koniecznydobrej znajomości języka angielskiego (przynajmniej B1 w mowie i piśmie) – warunek koniecznydoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianepraktyczna znajomość MS Office (w tym dobrej znajomości Excel)bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych, dokładnościaktywnej postawy i pozytywnego nastawienia, umiejętności pracy zespołowejznajomość programów kadrowo-płacowych – mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • siemianowice śląskie, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w naprawie i serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwych, chciałbyś kontynuować swoją karierę jako elektromechanik? Aplikuj już dziś lub wyślis SMSo treści "elektromechanik" pod numer 6o3-3o6-6o4, a oddzwonimy! :) oferujemyzatrudnienie w opaciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klientaatrakcyjne wynagodzeniepremie miesięcznemożwliość pracy w godzinach nadliczbowych pracę na jedną zmianęszkolenia doszkalającemożliwość podjęcia pracy od zarazzadaniadiagnostyka urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzeń transportowych naprawa urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzen transportowych oczekujemydoświadczenia min. 5 lat w serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwychumiejętności diagnozy i naprawy instalacji elektrycznychumiejetności obsługi komputera posiadania prawa jazdy kat.Bznajomość języka angielskiego - mile widziana znajomość programów branżowych - mile widzina - możliwość przyuczenia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w naprawie i serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwych, chciałbyś kontynuować swoją karierę jako elektromechanik? Aplikuj już dziś lub wyślis SMSo treści "elektromechanik" pod numer 6o3-3o6-6o4, a oddzwonimy! :) oferujemyzatrudnienie w opaciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klientaatrakcyjne wynagodzeniepremie miesięcznemożwliość pracy w godzinach nadliczbowych pracę na jedną zmianęszkolenia doszkalającemożliwość podjęcia pracy od zarazzadaniadiagnostyka urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzeń transportowych naprawa urządzeń komunalnych (śmieciarki, zamiatarki) i urządzen transportowych oczekujemydoświadczenia min. 5 lat w serwisowaniu maszyn budowlanych i samochodów ciężarwychumiejętności diagnozy i naprawy instalacji elektrycznychumiejetności obsługi komputera posiadania prawa jazdy kat.Bznajomość języka angielskiego - mile widziana znajomość programów branżowych - mile widzina - możliwość przyuczenia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świętochłowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w spawaniu? Jesteś sumienny i dokładny? Jeśli czujesz, że ta oferta jest przyspawana do Ciebie - zapraszamy do aplikowania! oferujemyzatrudnienie w oparciu pracę bezpośrednio pod firmąatrakcyjne wynagodzneniepremie uznaniowepracę w systemie 3-zmianowym (6-14-22)szkolenia doszkalającemożliwość podjęcia pracy od zarazzadaniasczepianie konstrukcji stalowychczytanie rysunku technicznegospawanie spoin czołowychoczekujemyumiejętności spawania motodą MAG - wymaganeumiejetności spawania metodami MIG i TIG - mile widzianeumiejętności sczepiania konstrukcji stalowychumiejętności spawania spoin czołowychznajomości rysunku technicznegouprawnienia na suwnice - mile widzaniekurs hakowego - mile widzanyuprawnienia na wózki widłowe - mile widziane  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w spawaniu? Jesteś sumienny i dokładny? Jeśli czujesz, że ta oferta jest przyspawana do Ciebie - zapraszamy do aplikowania! oferujemyzatrudnienie w oparciu pracę bezpośrednio pod firmąatrakcyjne wynagodzneniepremie uznaniowepracę w systemie 3-zmianowym (6-14-22)szkolenia doszkalającemożliwość podjęcia pracy od zarazzadaniasczepianie konstrukcji stalowychczytanie rysunku technicznegospawanie spoin czołowychoczekujemyumiejętności spawania motodą MAG - wymaganeumiejetności spawania metodami MIG i TIG - mile widzianeumiejętności sczepiania konstrukcji stalowychumiejętności spawania spoin czołowychznajomości rysunku technicznegouprawnienia na suwnice - mile widzaniekurs hakowego - mile widzanyuprawnienia na wózki widłowe - mile widziane  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.