Zapraszamy do świata innowacyjnych rozwiązań hydroizolacyjnych.
Obecnie rekrutujemy dla naszego Klienta, który od lat zajmuje czołową pozycję na rynku materiałów budowlanych. Jego zaangażowanie w doskonałość, innowacje i zadowolenie klientów sprawiły, że zdobył uznanie i zaufanie na całym świecie.
Dołączając do tej organizacji, masz szansę nie tylko pracować z najlepszymi w branży, ale także pośrednio wspierać klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych, dostarczając im produkty, które spełniają najwyższe wymagania i standardy. Doświadczenie, pasja i zaangażowanie to wartości, które są cenione w tej organizacji.
Jeśli uważasz, że masz wiele do zaoferowania i pragniesz rozwijać swoją karierę wśród najlepszych, aplikuj i wprowadź w życie swoje pomysły!
Jako Product Manager, Twoje główne zadania będą skupiać się na profesjonalnym zarządzaniu portfolio grupy produktowej, efektywnej współpracy z działem marketingu, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz dostawcami. Odpowiadać będziesz za organizację pełnego zakresu działań związanych ze strategią marketingową, które są kluczowe dla osiągnięcia celów biznesowych.
oferujemy- stałe zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w jednej z czołowych firm w branży
- możliwość rozwijania kompetencji dzięki dofinansowaniu studiów (podyplomowe, doktoranckie, MBA) czy kursów
- wynagrodzenie zasadnicze oraz premię regulaminową wypłacaną miesięcznie
- możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz przyjazne środowisko pracy
- ubezpieczenie na życie
- ubezpieczenie zdrowotne
- dofinansowanie karty sportowej
- aktywne monitorowanie konkurencji oraz śledzenie nowych trendów na rynku systemów hydroizolacji, dostarczając informacji o konkurencyjności naszych produktów z grupy Towary i Akcesoria
- opracowanie i koordynacja strategii marketingowej wraz z zarządzaniem jej budżetem
- wskazywanie kluczowych obszarów do wzrostu i priorytetów biznesowych
- ścisła współpraca z działem marketingu pod kątem opracowywania rozwiązań oraz ich dalszego wdrożenia i rozliczenia
- analiza działań sprzedażowych, współpraca z zespołem sprzedawców oraz doradców technicznych
- systematyczne przeprowadzanie analizy rentowności towarów handlowych, dostarczając dane do optymalizacji procesów zakupowych i podejmowania strategicznych decyzji dot. strategii cenowej produktów
- skuteczne zarządzanie wprowadzaniem nowych produktów i rotacją towarów handlowych, zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz dbałością o poprawność informacji
- administracja procesu w systemie ERP IFS.
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- wyższego wykształcenia
- wszechstronnych umiejętności analitycznych, negocjacyjnych, organizacyjnych
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu branży budowlanej
- znajomości pakietu MS Office, system ERP IFS jest mile widziany
- wiedzy z zakresu marketingu, sprzedaży, współpracy z dostawcami
- otwartości na komunikację z wieloma wewnętrznymi komórkami firmy oraz z dostawcami czy klientami
- myślenia strategicznego i otwartości na naukę
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...