You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Produkcji: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 605 131 266, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy kobiet i mężczyzn do pracy w Wedlu, dowiedz się więcej o naszej ofercie!oferujemy  stawkę godzinową ok. 20,95 - 22,50zł/h brutto plus dodatki za noc  dodatek za pracę w niedzielę i święta (80 zł brutto)  możliwość dorobienia dodatkowego 50 zł brutto za każdy dzień pracy poza dniami z grafiku (domówienia)elastyczny grafik pracy (możliwość indywidualnego dostosowania grafików, również mile widziani studenci)miesięczne umowy o prace tymczasową ( płatne urlopy, ZUS, pełne świadczenia)dobry dojazd z wielu lokalizacji: na trasach PKP przystanek Warszawa Wschodnia, tramwaje (3,6,22,26), autobusy(125,135,202,509) zadaniapraca przy linii produkcyjnej ( zbieranie produktu (słodycze, czekoladki) z taśmy)pakowanie produktówetykietowanieprace porządkoweinne prace zlecone przez lidera produkcji oczekujemyksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychchęci do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjnościchęci do pracy w systemie trzyzmianowym nie oczekujemy doświadczenia wszystkiego Cię nauczymy ! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 605 131 266, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy kobiet i mężczyzn do pracy w Wedlu, dowiedz się więcej o naszej ofercie!oferujemy  stawkę godzinową ok. 20,95 - 22,50zł/h brutto plus dodatki za noc  dodatek za pracę w niedzielę i święta (80 zł brutto)  możliwość dorobienia dodatkowego 50 zł brutto za każdy dzień pracy poza dniami z grafiku (domówienia)elastyczny grafik pracy (możliwość indywidualnego dostosowania grafików, również mile widziani studenci)miesięczne umowy o prace tymczasową ( płatne urlopy, ZUS, pełne świadczenia)dobry dojazd z wielu lokalizacji: na trasach PKP przystanek Warszawa Wschodnia, tramwaje (3,6,22,26), autobusy(125,135,202,509) zadaniapraca przy linii produkcyjnej ( zbieranie produktu (słodycze, czekoladki) z taśmy)pakowanie produktówetykietowanieprace porządkoweinne prace zlecone przez lidera produkcji oczekujemyksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychchęci do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjnościchęci do pracy w systemie trzyzmianowym nie oczekujemy doświadczenia wszystkiego Cię nauczymy ! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN20.00 za godzinę
      • randstad polska
      Zastanawia Cię jak wygląda produkcja majonezów, musztard, sosów? Szukasz pracy od zaraz? Mamy ofertę dla Ciebie! Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w firmie z branży FMCG na stanowisku: pracownik pomocniczy produkcji - miejsce pracy Warszawa, Praga Północ. ZAAPLIKUJ przez formularz., ZADZWOŃ lub WYŚLIJ SMS O TREŚCI PRACA, na numer ukryty pod przyciskiem Zadzwoń/SMS (po prawo ekranu), a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy o szczegółach.oferujemystawkę godzinową 20 zł/h bruttopremię 500 zł bruttomożliwość rozpoczęcia pracy od zaraz umowę o pracę tymczasową na pełny etat (ZUS, urlop, świadczenia)możliwość pracy na część etatumożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoatrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaskładanie opakowań zbiorczychodbieranie z końca linii produkcyjnej opakowań jednostkowych i układanie ich w opakowania zbiorcze (tacki, kartony)załadunek gotowych produktów na paletypomoc przy obsłudze linii (odstawianie palet, oklejanie etykietą, przyjmowanie do systemu, drukowanie etykiet – po wcześniejszym przeszkoleniu) wykonywanie prac porządkowych i wokół produkcyjnych zleconych przez Przełożonegooczekujemyksiążeczka sanepidzdolności manualnegotowość do pracy w systemie trzyzmianowymmotywacja do pracymile widziane doświadczenie w pracy na produkcji  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawia Cię jak wygląda produkcja majonezów, musztard, sosów? Szukasz pracy od zaraz? Mamy ofertę dla Ciebie! Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w firmie z branży FMCG na stanowisku: pracownik pomocniczy produkcji - miejsce pracy Warszawa, Praga Północ. ZAAPLIKUJ przez formularz., ZADZWOŃ lub WYŚLIJ SMS O TREŚCI PRACA, na numer ukryty pod przyciskiem Zadzwoń/SMS (po prawo ekranu), a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy o szczegółach.oferujemystawkę godzinową 20 zł/h bruttopremię 500 zł bruttomożliwość rozpoczęcia pracy od zaraz umowę o pracę tymczasową na pełny etat (ZUS, urlop, świadczenia)możliwość pracy na część etatumożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoatrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaskładanie opakowań zbiorczychodbieranie z końca linii produkcyjnej opakowań jednostkowych i układanie ich w opakowania zbiorcze (tacki, kartony)załadunek gotowych produktów na paletypomoc przy obsłudze linii (odstawianie palet, oklejanie etykietą, przyjmowanie do systemu, drukowanie etykiet – po wcześniejszym przeszkoleniu) wykonywanie prac porządkowych i wokół produkcyjnych zleconych przez Przełożonegooczekujemyksiążeczka sanepidzdolności manualnegotowość do pracy w systemie trzyzmianowymmotywacja do pracymile widziane doświadczenie w pracy na produkcji  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję,Umowę o pracę,Samochód służbowy także do użytku prywatnego,Telefon służbowy oraz laptop,Możliwość pracy zdalnej,Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta,Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa,Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza,Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych,Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej ale rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji filtrów, poszukujemy osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów z branży filtracyjnej / HVAC.oferujemyWynagrodzenie podstawowe oraz prowizję,Umowę o pracę,Samochód służbowy także do użytku prywatnego,Telefon służbowy oraz laptop,Możliwość pracy zdalnej,Możliwość szkoleń i podnoszenia własnych kwalifikacji. zadaniaSprzedaż produktów firmy na terenie -> woj. mazowieckiego oraz ościennych,Przygotowywanie ofert pod kątem potrzeb klienta,Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów oraz obsługa posprzedażowa,Doradztwo techniczne w zakresie filtrów powietrza,Budowanie trwałych relacji z klientami. oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży produktów technicznych,Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Service Lead Consultant.Jeśli masz 3 lata doświadczenia w SAP Supply Chain w zakresie wsparcia Extended Warehouse Management (EWM) oraz pierwsze doświadczenie w roli koordynatora zespołu ta rola jest dla Ciebie! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu) pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniazapewnienie wsparcia informatycznego dla usługi EWM (L2), czyli rozwiązywanie incydentów / zgłoszeń serwisowych (RFC) na całym świecie w ramach uzgodnionych umów SLA (Service Level Agreements)realizacja suppotu End to End, czyli (Customizing / unit tests / UAT (User Acceptance tests)/ production / aftercarepraca nad Global RFCs: oszacowanie kosztów / korzyści, wspieranie projektowania rozwiązań,optymalizacja rozwiązań w oparciu o wymagania biznesowezarządzanie zespołem wsparcia EWM (konsultanci inshore / offshore)monitorowanie / raportowanie KPI usług EWMzapewnienie, że procesy operacyjne i procedury są udokumentowaneoczekujemykonfiguracji SAP EWM i integracji modułów krzyżowych (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End to Endintegracji z takimi usługami jak: (FIORI / WCS (Warehouse Control system, terminals, printers, RFID)doświadczenia w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPumiejetności pracy z biznesem w zrozumieniu i dostarczaniu usprawnień procesówdoświadczenia w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjnewymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Service Lead Consultant.Jeśli masz 3 lata doświadczenia w SAP Supply Chain w zakresie wsparcia Extended Warehouse Management (EWM) oraz pierwsze doświadczenie w roli koordynatora zespołu ta rola jest dla Ciebie! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu) pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniazapewnienie wsparcia informatycznego dla usługi EWM (L2), czyli rozwiązywanie incydentów / zgłoszeń serwisowych (RFC) na całym świecie w ramach uzgodnionych umów SLA (Service Level Agreements)realizacja suppotu End to End, czyli (Customizing / unit tests / UAT (User Acceptance tests)/ production / aftercarepraca nad Global RFCs: oszacowanie kosztów / korzyści, wspieranie projektowania rozwiązań,optymalizacja rozwiązań w oparciu o wymagania biznesowezarządzanie zespołem wsparcia EWM (konsultanci inshore / offshore)monitorowanie / raportowanie KPI usług EWMzapewnienie, że procesy operacyjne i procedury są udokumentowaneoczekujemykonfiguracji SAP EWM i integracji modułów krzyżowych (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End to Endintegracji z takimi usługami jak: (FIORI / WCS (Warehouse Control system, terminals, printers, RFID)doświadczenia w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPumiejetności pracy z biznesem w zrozumieniu i dostarczaniu usprawnień procesówdoświadczenia w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjnewymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych organizacji biznesowych zrzeszającej polskich przedsiębiorców poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Departamentu Wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem 5 specjalistów, organizację wydarzeń dla członków organizacji (panele, konferencje, webinary, spotkania on-line), oraz organizację cyklicznego międzynarodowego kongresu dla przedsiębiorców z całej UE. oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze- UoP, bądź B2B,pracę w większości w trybie zdalnym,dostęp do szkoleń,prywatne ubezpieczenie medyczne,oraz ubezpieczenie na życie,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,możliwość uzyskania premii rocznej.zadaniaodpowiedzialność za rozwijanie różnych formatów wydarzeń (szkolenia, konferencje, panele, webinary, spotkania on-line, eventy integracyjne), zapewniając im najwyższy poziom organizacyjny i oczekiwaną frekwencję,koordynowanie organizacji jednego z najbardziej znanych forów biznesowych w Polsce (m.in. budowanie programu, pozyskiwanie prelegentów, pozyskiwanie partnerów biznesowych i merytorycznych, koordynacja produkcji, realizacja założonego budżetu i frekwencji),budowanie, rozwijanie i doskonalenie formatów wydarzeń dostosowanych do potrzeb organizacji i jej strategii rozwoju,rozwijanie i utrzymywanie szerokiej sieci relacji z interesariuszami, w kraju i zagranicą,organizacja pracy zespołu wydarzeń i troska o satysfakcję każdego członka zespołu.oczekujemywcześniejszego doświadczenia zawodowego w organizacji wydarzeń, zarówno merytorycznych (np. konferencje), jak i integracyjnych, również w formie on-line,doświadczenia w pozyskiwaniu partnerów biznesowych na projekty eventowe, w tym prowadzenia negocjacji dotyczących umów, oraz budowania i realizacji budżetów wydarzeń,doświadczenia w wyborze i realizacji świadczeń przez podwykonawców (np. agencje produkcyjne, cateringowe, hotele),łatwości w budowaniu programów wydarzeń (np. paneli) w zakresie tematyki społecznej, ekonomicznej, politycznej, klimatycznej, cyfrowej, podatkowej, czy rynku pracy,umiejętności skutecznego pozyskania do udziału w wydarzeniach panelistów i moderatorów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem,dobrej znajomości języka angielskiego- umożliwiającej swobodną komunikację biznesową. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych organizacji biznesowych zrzeszającej polskich przedsiębiorców poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Departamentu Wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem 5 specjalistów, organizację wydarzeń dla członków organizacji (panele, konferencje, webinary, spotkania on-line), oraz organizację cyklicznego międzynarodowego kongresu dla przedsiębiorców z całej UE. oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze- UoP, bądź B2B,pracę w większości w trybie zdalnym,dostęp do szkoleń,prywatne ubezpieczenie medyczne,oraz ubezpieczenie na życie,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,możliwość uzyskania premii rocznej.zadaniaodpowiedzialność za rozwijanie różnych formatów wydarzeń (szkolenia, konferencje, panele, webinary, spotkania on-line, eventy integracyjne), zapewniając im najwyższy poziom organizacyjny i oczekiwaną frekwencję,koordynowanie organizacji jednego z najbardziej znanych forów biznesowych w Polsce (m.in. budowanie programu, pozyskiwanie prelegentów, pozyskiwanie partnerów biznesowych i merytorycznych, koordynacja produkcji, realizacja założonego budżetu i frekwencji),budowanie, rozwijanie i doskonalenie formatów wydarzeń dostosowanych do potrzeb organizacji i jej strategii rozwoju,rozwijanie i utrzymywanie szerokiej sieci relacji z interesariuszami, w kraju i zagranicą,organizacja pracy zespołu wydarzeń i troska o satysfakcję każdego członka zespołu.oczekujemywcześniejszego doświadczenia zawodowego w organizacji wydarzeń, zarówno merytorycznych (np. konferencje), jak i integracyjnych, również w formie on-line,doświadczenia w pozyskiwaniu partnerów biznesowych na projekty eventowe, w tym prowadzenia negocjacji dotyczących umów, oraz budowania i realizacji budżetów wydarzeń,doświadczenia w wyborze i realizacji świadczeń przez podwykonawców (np. agencje produkcyjne, cateringowe, hotele),łatwości w budowaniu programów wydarzeń (np. paneli) w zakresie tematyki społecznej, ekonomicznej, politycznej, klimatycznej, cyfrowej, podatkowej, czy rynku pracy,umiejętności skutecznego pozyskania do udziału w wydarzeniach panelistów i moderatorów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem,dobrej znajomości języka angielskiego- umożliwiającej swobodną komunikację biznesową. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych,wsparcie w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem druku,obsługa systemu zamówień,przygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjach,obsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli,wsparcie administracyjne Zespołu.oczekujemystatusu studenta,zainteresowania marketingiem,znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dokładności, zdolności komunikacyjnych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych,wsparcie w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem druku,obsługa systemu zamówień,przygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjach,obsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli,wsparcie administracyjne Zespołu.oczekujemystatusu studenta,zainteresowania marketingiem,znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dokładności, zdolności komunikacyjnych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Functional Lead.Jeśli masz 5 lat doświadczenia w SAP Supply Chain w obszrze Extended Warehouse Management (EWM) oraz brałeś/aś udział w co najmniej 2 wdrożeniach SAP EWM i potrafisz konsekwentnie realizować cele w zakresie dostaw, kosztów i czasu przy zachowaniu wysokiej jakości pracy - Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu)pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniaopracowywanie strategii oraz rozwiązań, które mogą obejmować wiele modułów SAP i innych - tak aby jak najefektywniej zaspokoić potrzeby biznesowekoordynowanie wraz z  Business Process Ownerem (BPO) analizy wymagań biznesowych i procesów z nią związanychdefiniowanie i przekładanie wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne w jasny sposób, który jest zrozumiały dla biznesu, konsultantów IT i kierownictwakonfiguracja SAP w zakresie EWM i integracji między modułami (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End- to-Endzarządzanie małymi i średnimi projektami w zakresie swojej specjalizacjipromowanie i utrzymywanie postawy chętnej do współpracy, zorientowanej na zespół, nastawionej na klienta w ramach zespołu i pomiędzy działamizapewnienie, że codzienne wsparcie operacyjne systemu jest zgodne z umowami SLA (Service Level Agreements) z OPCO.oczekujemybardzo dobra znojomości języka angielskiego - poziom C1gotowość do wyjazdów słuzbowych w wymiarze 30-50% czasu pracydoświadczenie w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjne irealizacja projektówumiejętności w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPwiedza z zakresu: Transportation Management (TM), Production Planning (PP) and Material Management (MM) oraz SPRO EWMwymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)doświadczenie z Agile jest dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość SAP WM (WarehouseWarehouse Management) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, który jest uznawany za światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej poszukujemy osoby na stanowisko: EWM Functional Lead.Jeśli masz 5 lat doświadczenia w SAP Supply Chain w obszrze Extended Warehouse Management (EWM) oraz brałeś/aś udział w co najmniej 2 wdrożeniach SAP EWM i potrafisz konsekwentnie realizować cele w zakresie dostaw, kosztów i czasu przy zachowaniu wysokiej jakości pracy - Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę dofinansowanie do wypoczynkuatrakcyjne wynadrodzenie + premia świątecznamodel pracy hybrydowy (3 dni pracy z biura/ 2 dni praca z domu)pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit (świadczenia kafeteryjne oraz mozliwość korzystania z https://www.askhenry.pl/oferta-dla-firm/).zadaniaopracowywanie strategii oraz rozwiązań, które mogą obejmować wiele modułów SAP i innych - tak aby jak najefektywniej zaspokoić potrzeby biznesowekoordynowanie wraz z  Business Process Ownerem (BPO) analizy wymagań biznesowych i procesów z nią związanychdefiniowanie i przekładanie wymagań biznesowych na wymagania funkcjonalne w jasny sposób, który jest zrozumiały dla biznesu, konsultantów IT i kierownictwakonfiguracja SAP w zakresie EWM i integracji między modułami (ECC LES / PP / MM) dla procesów biznesowych End- to-Endzarządzanie małymi i średnimi projektami w zakresie swojej specjalizacjipromowanie i utrzymywanie postawy chętnej do współpracy, zorientowanej na zespół, nastawionej na klienta w ramach zespołu i pomiędzy działamizapewnienie, że codzienne wsparcie operacyjne systemu jest zgodne z umowami SLA (Service Level Agreements) z OPCO.oczekujemybardzo dobra znojomości języka angielskiego - poziom C1gotowość do wyjazdów słuzbowych w wymiarze 30-50% czasu pracydoświadczenie w pracy z międzynarodowym i zdalnym zespołem zapewniającym wsparcie operacyjne irealizacja projektówumiejętności w przekładaniu wymagań biznesowych na rozwiązania SAPwiedza z zakresu: Transportation Management (TM), Production Planning (PP) and Material Management (MM) oraz SPRO EWMwymagania dotyczące poszczególnych modułów:doświadczenie SAP w zakresie EWM / FIORI wiedza na temat procesów MTS/MTOintegracja z ECC do zdecentralizowanego systemu EWM (łączenia EWM zPP / MM / TM)doświadczenie z Agile jest dodatkowym atutem, podobnie jak znajomość SAP WM (WarehouseWarehouse Management) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.