Zastanawiałaś/-eś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, będącej kluczowym graczem gospodarczym na rynku? Firmie, która w swojej działalności kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju, wykorzystuje wysokiej jakości technologie, pracowników traktuje z dużym szacunkiem, a ich rozwój i motywację uznaje za priorytet?
Teraz możesz to sprawdzić!
oferujemy- Czasowe zatrudnienie - kontrakt na rok
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- Pracę w oparciu o umowę o pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Międzynarodowe środowisku pracy i udział w projektach na szczeblu globalnym
- Telefon i laptop służbowy
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy
Jako senior payroll specialist będziesz odpowiadać za prowadzenie procesu rozliczania wynagrodzeń pracowników.
Twoimi głównymi obowiązkami będą:
- Prowadzenie dokumentacji: dokumentów płacowych, zasiłkowych, podatkowych, ubezpieczeniowych, zaświadczeń, raportów, zestawień - przygotowywanie dokumentów, kompletowanie, kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym, ewidencjonowanie w systemie SAP, archiwizacja.
- Naliczenie listy wynagrodzeń: kompleksowe obliczanie wynagrodzeń, dokonywanie odliczeń kwot od przychodu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także nadzór i kontrola obliczania wynagrodzeń, zasiłków, podatków i składek.
- Obsługa w zakresie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym i PPK.
że wyróżnia Cię:
- min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi płacowej
- Wiedza z przepisów prawa pracy, prawa podatkowego i ZUS
- Znajomość systemów MS Office, SAP i Płatnik
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) umożliwiająca codzienną komunikację w ramach struktur miedzynarodowych
- Umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...