You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Gdańsk, Pomorskie: 23

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta? Jesteś osobą lubiącą kontakt z ludźmi? To stanowisko z pewnością Cię zainteresuje.Dla naszego Klienta zajmującego się wynajmem apartamentów mających swoją siedzibę w Gdańsku poszukujemy pracownika obsługi klienta.Lokalizacja: Gdańskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę na pełen etatpracę w godzinach 11:00-19:00wynagrodzenie podstawowe + premiazadaniapraca przy komputerzekontakt telefoniczny i mailowy z klientamiprzedstawianie oferty gościomwprowadzanie rezerwacji oraz zmian na portalach meldowanie oraz wymeldowanie gościoczekujemywykształcenie średnie lub wyższeznajomość pakietu MS Officemile widziane prawo jazdy kat. Bmile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegopozytywne nastawienie i motywacja do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta? Jesteś osobą lubiącą kontakt z ludźmi? To stanowisko z pewnością Cię zainteresuje.Dla naszego Klienta zajmującego się wynajmem apartamentów mających swoją siedzibę w Gdańsku poszukujemy pracownika obsługi klienta.Lokalizacja: Gdańskoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę na pełen etatpracę w godzinach 11:00-19:00wynagrodzenie podstawowe + premiazadaniapraca przy komputerzekontakt telefoniczny i mailowy z klientamiprzedstawianie oferty gościomwprowadzanie rezerwacji oraz zmian na portalach meldowanie oraz wymeldowanie gościoczekujemywykształcenie średnie lub wyższeznajomość pakietu MS Officemile widziane prawo jazdy kat. Bmile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegopozytywne nastawienie i motywacja do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zapewne ta na nazwa nie jest Ci obca i wywołuje pozytywne odczucia- IKEA. Sprawdź, że pracując dla IKEA pozostaną dalej z Tobą! Obecnie dla IKEA Gdańsk poszukujemy pracowników gastronomii.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową ( odprowadzone składki ZUS, urlop),atrakcyjne wynagrodzenie 21 zł brutto/ godzina,praca na dowoloną część etatu (od 1/4 do pełnego wymiaru etatu),wspaniałą atmosferę pracy,dofinansowanie do obiadów,możliwość korzystania z benefitów dla pracowników Randstad.zadaniawydawanie dań,obsługa klienta,przygotowanie produktów.oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,chęci i zaangażowania do pracy,odpowiedzialności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zapewne ta na nazwa nie jest Ci obca i wywołuje pozytywne odczucia- IKEA. Sprawdź, że pracując dla IKEA pozostaną dalej z Tobą! Obecnie dla IKEA Gdańsk poszukujemy pracowników gastronomii.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową ( odprowadzone składki ZUS, urlop),atrakcyjne wynagrodzenie 21 zł brutto/ godzina,praca na dowoloną część etatu (od 1/4 do pełnego wymiaru etatu),wspaniałą atmosferę pracy,dofinansowanie do obiadów,możliwość korzystania z benefitów dla pracowników Randstad.zadaniawydawanie dań,obsługa klienta,przygotowanie produktów.oczekujemyksiążeczki sanepidowskiej,chęci i zaangażowania do pracy,odpowiedzialności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie, dla naszego klienta z branży edukacyjnej, poszukujemy specjalistów z zakresu tworzenia, optymalizacji i utrzymania części front-endowej aplikacji, któraby wspierała nauczycieli w ich ścieżce zawodowej oraz uczniów w ich postępach edukacyjnych. Chesz mieć swobodę działań, jesteś znudzony korpo-światem i wolisz dolączyć do projektu z elastycznym podejściem oraz możliwością kreatywnego podejścia do swojej pracy? Jeżeli tak, zachęcamy do zaaplikowania!oferujemyPracę w samozarządzającym się zespoleHybrydowy system pracyPracę z doświadczonymi deweloperamiSamodzielność i wpływ na projektyPłatne urlopy także dla kontraktorów B2BDofinansowanie wypoczynkuDofinansowanie szkoleń i kursówElastyczny czas pracyzadania Wdrożenie nowych funkcjonalności aplikacji, zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od architektów i analitykówWspółpraca z testerami przy zgłoszeniach błędówWspółpraca z UI/UX Designerami Refaktoryzacja koduOpracowywanie pomysłów nowych funkcjonalności i aplikacjioczekujemyTech Stack:JavaScriptTypeScriptAngularGitHTMLCSS 2 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji webowychWykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewnePraktyczna znajomość Angular 2+Znajomość dobrych praktyk tworzenia koduKomunikatywność i umiejętność pracy zespołowejMile widziane:Znajomość Node.jsREST API Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie, dla naszego klienta z branży edukacyjnej, poszukujemy specjalistów z zakresu tworzenia, optymalizacji i utrzymania części front-endowej aplikacji, któraby wspierała nauczycieli w ich ścieżce zawodowej oraz uczniów w ich postępach edukacyjnych. Chesz mieć swobodę działań, jesteś znudzony korpo-światem i wolisz dolączyć do projektu z elastycznym podejściem oraz możliwością kreatywnego podejścia do swojej pracy? Jeżeli tak, zachęcamy do zaaplikowania!oferujemyPracę w samozarządzającym się zespoleHybrydowy system pracyPracę z doświadczonymi deweloperamiSamodzielność i wpływ na projektyPłatne urlopy także dla kontraktorów B2BDofinansowanie wypoczynkuDofinansowanie szkoleń i kursówElastyczny czas pracyzadania Wdrożenie nowych funkcjonalności aplikacji, zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od architektów i analitykówWspółpraca z testerami przy zgłoszeniach błędówWspółpraca z UI/UX Designerami Refaktoryzacja koduOpracowywanie pomysłów nowych funkcjonalności i aplikacjioczekujemyTech Stack:JavaScriptTypeScriptAngularGitHTMLCSS 2 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji webowychWykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewnePraktyczna znajomość Angular 2+Znajomość dobrych praktyk tworzenia koduKomunikatywność i umiejętność pracy zespołowejMile widziane:Znajomość Node.jsREST API Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych, poszukuje JAVA Developera. Pracujemy w międzynarodowym środowisku realizując projekty, gdzie odpowiadamy za całość procesu wytwórczego począwszy od zarządzania wymaganiami, przez ich realizację, po wdrożenie i późniejsze utrzymanie. Bazując na nowoczesnym stosie technologicznym (Angular, Java, MongoDB, infrastruktura chmurowa) tworzymy, w podejściach zwinnych opartych o Lean, Agile czy Scrum, ciekawe rozwiązania dla firm znanych zarówno na rynku polskim, jak i globalnym.oferujemyPraca w trybie hybrydowymUdział w międzynarodowych projektach realizowanych dla firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowegoMożliwość ciągłego poszerzania wiedzy i doświadczenia przy udziale ekspertów z branży ITDostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodzinyMożliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życiaPrzyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach,Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania ITzadaniaRozwój naszego produktu na podstawie roadmapySzacowanie złożoności i dekompozycji zadańBudowanie API systemuRozwijanie bazy danych i implementacja warstwy dostępu do danychWspółpraca z analitykami i programistami aplikacji front-endowejUdział w przeglądach koduWykorzystywanie w pracy wyników statycznej analizy kodu, testów jednostkowych, testów automatycznych E2E oraz testów wydajnościowychCykliczne prezentacje postępów prac dla zespołuUdział w opracowywaniu architektury systemu oraz zapewnianiu bezpieczeństwa aplikacji przy współpracy z pentesteramioczekujemyWykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewnePraktyczna znajomość JavyZnajomość REST APIZnajomość dobrych praktyk programistycznychPomysłowość, orientacja na znajdowanie rozwiązańUmiejętność pracy w zespoleDodatkowymi atutami będą:znajomość bazy danych MongoDB, silnika wyszukiwania Elasticsearchdoświadczenie w zakresie procesów CI/CD lub w pracy w środowisku KubernetesAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych, poszukuje JAVA Developera. Pracujemy w międzynarodowym środowisku realizując projekty, gdzie odpowiadamy za całość procesu wytwórczego począwszy od zarządzania wymaganiami, przez ich realizację, po wdrożenie i późniejsze utrzymanie. Bazując na nowoczesnym stosie technologicznym (Angular, Java, MongoDB, infrastruktura chmurowa) tworzymy, w podejściach zwinnych opartych o Lean, Agile czy Scrum, ciekawe rozwiązania dla firm znanych zarówno na rynku polskim, jak i globalnym.oferujemyPraca w trybie hybrydowymUdział w międzynarodowych projektach realizowanych dla firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowegoMożliwość ciągłego poszerzania wiedzy i doświadczenia przy udziale ekspertów z branży ITDostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodzinyMożliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życiaPrzyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach,Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania ITzadaniaRozwój naszego produktu na podstawie roadmapySzacowanie złożoności i dekompozycji zadańBudowanie API systemuRozwijanie bazy danych i implementacja warstwy dostępu do danychWspółpraca z analitykami i programistami aplikacji front-endowejUdział w przeglądach koduWykorzystywanie w pracy wyników statycznej analizy kodu, testów jednostkowych, testów automatycznych E2E oraz testów wydajnościowychCykliczne prezentacje postępów prac dla zespołuUdział w opracowywaniu architektury systemu oraz zapewnianiu bezpieczeństwa aplikacji przy współpracy z pentesteramioczekujemyWykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewnePraktyczna znajomość JavyZnajomość REST APIZnajomość dobrych praktyk programistycznychPomysłowość, orientacja na znajdowanie rozwiązańUmiejętność pracy w zespoleDodatkowymi atutami będą:znajomość bazy danych MongoDB, silnika wyszukiwania Elasticsearchdoświadczenie w zakresie procesów CI/CD lub w pracy w środowisku KubernetesAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Our Client - worldwide leader in providing maritime cargo load handling equipment, intelligent services or intelligent and connected solutions is looking for a logistics order handler, who would provide excellent customer service and coordinate the logistics processes at different stages.If your English is fluent, your experience in relevant and you feel enthusiastic about dynamic working environment with challenges on a daily basis - apply!We will happily provide you more details about the offer. oferujemyfull time contract of employmentwork in a new, modern office in attractive localization - Gdańsk Wrzeszczwide range of benefits: sports card, private healthcare, insurance for lifea challenging position in an international company with a variety of interesting tasksfriendly and supportive workplace with development opportunitieszadaniaMain targets are to order execution of our spare parts orders shipped from our outsourced warehouses or suppliers. You will also be responsible for arranging Transport Order and to following up the transport from warehouses and suppliers as well as creating the Picking List and instructing warehouses to use right packing material for chosen transport mode. oczekujemy 2 years of relevant experience in similar roleUniversity degree in a relevant fieldKnowledge of English at least at level C1Knowledge and experience of SAPExperience or background in Customer Service in maritime industry would be an assetAnalytical thinking and strong ability to successfully resolve complex problems and issuesEnthusiastic and passionate about working with people, good team-playerHigh ability to structure and prioritize a very large and diverse workloadSelf-driven with excellent communication and interpersonal skillsAttention to details and accuracy in daily workCreativityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Our Client - worldwide leader in providing maritime cargo load handling equipment, intelligent services or intelligent and connected solutions is looking for a logistics order handler, who would provide excellent customer service and coordinate the logistics processes at different stages.If your English is fluent, your experience in relevant and you feel enthusiastic about dynamic working environment with challenges on a daily basis - apply!We will happily provide you more details about the offer. oferujemyfull time contract of employmentwork in a new, modern office in attractive localization - Gdańsk Wrzeszczwide range of benefits: sports card, private healthcare, insurance for lifea challenging position in an international company with a variety of interesting tasksfriendly and supportive workplace with development opportunitieszadaniaMain targets are to order execution of our spare parts orders shipped from our outsourced warehouses or suppliers. You will also be responsible for arranging Transport Order and to following up the transport from warehouses and suppliers as well as creating the Picking List and instructing warehouses to use right packing material for chosen transport mode. oczekujemy 2 years of relevant experience in similar roleUniversity degree in a relevant fieldKnowledge of English at least at level C1Knowledge and experience of SAPExperience or background in Customer Service in maritime industry would be an assetAnalytical thinking and strong ability to successfully resolve complex problems and issuesEnthusiastic and passionate about working with people, good team-playerHigh ability to structure and prioritize a very large and diverse workloadSelf-driven with excellent communication and interpersonal skillsAttention to details and accuracy in daily workCreativityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz ciekawe wnętrza? Styl Skandynawski jest twoim ulubionym jeśli chodzi o wystrój? Dla naszego klienta największego producenta Szwedzkich mebli, który może pochwalić się świetną atmosferą pracy- firmy IKEA poszukujemy osób do pracy na magaznie. Lokalizacja: Gdańsk, Matarniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową ( pełne ubezpieczenie, urlop)wynagrodzenie w wysokości 22 zł brutto/hpracę na 3/4 etatu z możliwością dopełnienia do pełnego etatuwspaniałą atmosferę pracydofinansowanie do posiłkówmożliwość korzystania z benefitów dla pracowników Randstad.zadaniawykładanie towaru na sklepie i magazyniekompletowanie towarupobieranie towaru z magazynu.oczekujemychęci i zaangażowania do pracyodpowiedzialności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz ciekawe wnętrza? Styl Skandynawski jest twoim ulubionym jeśli chodzi o wystrój? Dla naszego klienta największego producenta Szwedzkich mebli, który może pochwalić się świetną atmosferą pracy- firmy IKEA poszukujemy osób do pracy na magaznie. Lokalizacja: Gdańsk, Matarniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową ( pełne ubezpieczenie, urlop)wynagrodzenie w wysokości 22 zł brutto/hpracę na 3/4 etatu z możliwością dopełnienia do pełnego etatuwspaniałą atmosferę pracydofinansowanie do posiłkówmożliwość korzystania z benefitów dla pracowników Randstad.zadaniawykładanie towaru na sklepie i magazyniekompletowanie towarupobieranie towaru z magazynu.oczekujemychęci i zaangażowania do pracyodpowiedzialności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla mojego Klienta firmy z branży przemysłowej produkującej windy oraz schody i chodniki ruchome szukam regionalnego kierownika montażu i wsparcia technicznego na Region Północny. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemypracę w trybie zadaniowympremia kwartalnaopiekę medycząkartę sportowągrupowe ubezpieczenie na życiefundusz socjalnymożliwość korzystania z samochodu służbowego do celów prywatnychzadaniawsparcie członków podległego zespołu w egzekwowaniu frontu robót od firm budowlanych dla brygad montażowychprowadzenie działań mających na celu eliminację lub zminimalizowanie skutków błędów lub opóźnień powstałych na etapie sprzedaży urządzenia, projektu technicznego, nieterminowości lub niekompletności dostawnadzór nad pracami montażowymi podległego zespołu w zakresie terminowości, poprawności technicznej oraz BHPrealizowania zadań mających na celu osiąganie określonego przez pracodawcę wyniku finansowego firmyzarządzanie podległym zespołem w zakresie m.in. motywowania, efektywności, produktywności wykonywanych pracraportowanie stanu prac podległego zespołu w kontekście postępów w realizacji projektów, BHPpodejmowanie działań mających na celu ciągle usprawnianie procesów a związanych z prowadzonym zakresem działańoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu ludźmidoświadczenia w kontakcie z klientem zewnętrznym/podwykonawcamiznajomości języka angielskiego na poziomie B2prawo jazdy kat. Bosoby potrafiącej się odnaleźć w dynamicznym tempie pracyosoby nastawionej na wynikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla mojego Klienta firmy z branży przemysłowej produkującej windy oraz schody i chodniki ruchome szukam regionalnego kierownika montażu i wsparcia technicznego na Region Północny. Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemypracę w trybie zadaniowympremia kwartalnaopiekę medycząkartę sportowągrupowe ubezpieczenie na życiefundusz socjalnymożliwość korzystania z samochodu służbowego do celów prywatnychzadaniawsparcie członków podległego zespołu w egzekwowaniu frontu robót od firm budowlanych dla brygad montażowychprowadzenie działań mających na celu eliminację lub zminimalizowanie skutków błędów lub opóźnień powstałych na etapie sprzedaży urządzenia, projektu technicznego, nieterminowości lub niekompletności dostawnadzór nad pracami montażowymi podległego zespołu w zakresie terminowości, poprawności technicznej oraz BHPrealizowania zadań mających na celu osiąganie określonego przez pracodawcę wyniku finansowego firmyzarządzanie podległym zespołem w zakresie m.in. motywowania, efektywności, produktywności wykonywanych pracraportowanie stanu prac podległego zespołu w kontekście postępów w realizacji projektów, BHPpodejmowanie działań mających na celu ciągle usprawnianie procesów a związanych z prowadzonym zakresem działańoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu ludźmidoświadczenia w kontakcie z klientem zewnętrznym/podwykonawcamiznajomości języka angielskiego na poziomie B2prawo jazdy kat. Bosoby potrafiącej się odnaleźć w dynamicznym tempie pracyosoby nastawionej na wynikAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • €13.50 - €18.37 za godzinę
      • randstad polska
      Chcesz zarobić 50 000 zł? Praca Niemcy, Belgia, Holandia Monter rusztowań przemysłowych Oczekujemy min. 1 rok doświadczeniaoferujemypracę na podstawie polskiej umowy o pracę bez pośrednikówzapewnione zakwaterowanie oraz transport,zarobki po odliczeniu podatków 2200-2700 euro na rękę na miesiąc plus dodatkowe benefity, praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendymdla chętnych praca w nadgodzinach (dodatkowo płatne)system rotacyjny: 3-4 tygodnie pracy i 1 tydzień wolnegobezpłatny sprzęt i ubiór roboczyopieka polskich koordynatorów na miejscudofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa,   dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne oraz zapomogizadaniamontaż i demontażu rusztowań typu Layherpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemychęci i możliwości pracy za granicągotowości do pracy na wysokościuprawnienień Steigerbouwer A lub uprawnienia monterskie MBmile widziany aktualny certyfikat VCA lub SCC - jeśli nie masz pomożemy Ci go uzyskaćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarobić 50 000 zł? Praca Niemcy, Belgia, Holandia Monter rusztowań przemysłowych Oczekujemy min. 1 rok doświadczeniaoferujemypracę na podstawie polskiej umowy o pracę bez pośrednikówzapewnione zakwaterowanie oraz transport,zarobki po odliczeniu podatków 2200-2700 euro na rękę na miesiąc plus dodatkowe benefity, praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendymdla chętnych praca w nadgodzinach (dodatkowo płatne)system rotacyjny: 3-4 tygodnie pracy i 1 tydzień wolnegobezpłatny sprzęt i ubiór roboczyopieka polskich koordynatorów na miejscudofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa,   dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne oraz zapomogizadaniamontaż i demontażu rusztowań typu Layherpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemychęci i możliwości pracy za granicągotowości do pracy na wysokościuprawnienień Steigerbouwer A lub uprawnienia monterskie MBmile widziany aktualny certyfikat VCA lub SCC - jeśli nie masz pomożemy Ci go uzyskaćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, poszukujemy JAVA Developera.oferujemyUmowa o pracęElsatyczny czas pracyPraca hybrydowaMożliwość rozwojuzadaniaBudowa i rozwój systemówTworzenie rozwiązań dla klienta w oparciu o wzorce projektowe i architektoniczne wykorzystując podejścia: DevOps, TDD oraz "Infrastructure as a Service/Code"Praca w projektach z wykorzystaniem technologii takich jak: Java (Spring / JEE), Quarkus, Apache Kafka, Docker, AWSoczekujemyKomercyjne doświadczenie w tworzeniu systemów w oparciu o Java (JEE, Spring) i dobrej znajomości stosu technologicznego: Java 8+, Maven, Unix, Linux, Github, BitbucketDoświadczenie w projektowaniu interfejsów REST API i wdrażaniu usług RESTful oraz w projektowaniu baz danych z wykorzystaniem SQL, Oracle/SQL Server, Redis itp.Umiejśtność automatyzacji wdrażania i testowania z wykorzystaniem: Jenkins, narzędzi CI, OpenShiftAngielski B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, poszukujemy JAVA Developera.oferujemyUmowa o pracęElsatyczny czas pracyPraca hybrydowaMożliwość rozwojuzadaniaBudowa i rozwój systemówTworzenie rozwiązań dla klienta w oparciu o wzorce projektowe i architektoniczne wykorzystując podejścia: DevOps, TDD oraz "Infrastructure as a Service/Code"Praca w projektach z wykorzystaniem technologii takich jak: Java (Spring / JEE), Quarkus, Apache Kafka, Docker, AWSoczekujemyKomercyjne doświadczenie w tworzeniu systemów w oparciu o Java (JEE, Spring) i dobrej znajomości stosu technologicznego: Java 8+, Maven, Unix, Linux, Github, BitbucketDoświadczenie w projektowaniu interfejsów REST API i wdrażaniu usług RESTful oraz w projektowaniu baz danych z wykorzystaniem SQL, Oracle/SQL Server, Redis itp.Umiejśtność automatyzacji wdrażania i testowania z wykorzystaniem: Jenkins, narzędzi CI, OpenShiftAngielski B2/C1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy w dziale personalnym i chcesz je poszerzyć? Dobrze czujesz się w kontaktach z pracownikami oraz w prowadzeniu dokumentacji? Mamy dla Ciebie coś specjalnego - bezpośrednie zatrudnienie przez naszego Klienta na stanowisku Interim HR Specjalista.Dołącz do zespołu i rozwijaj się!Lokalizacja: Gdańsk Osowaoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u Klientapracę stacjonarną na pełen etat od zarazstawkę miesięczną – to Ty określasz jej potencjalną wysokośćzdobycie dodatkowego doświadczenia z zakresu HRprywatną opiekę medycznąkafeterię benefitów - zbieraj punkty i wymieniaj je na kartę multisport, rabaty, bilety do kina i wiele innychpracę w firmie, która prężnie się rozwija oraz poważnie podchodzi do potrzeb swoich pracownikówzadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnychon boarding / off boardingtworzenie raportówwspółpraca z dostawcami usług HR (agencje pracy tymczasowe, firmy rekrutacyjne, Urzędy Pracy)oczekujemydoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjnedostępności do rozpoczęcia pracy „od zaraz”umiejętności interpersonalnychumiejętności budowania oraz aktywnego utrzymywania relacji z kandydatamiJeśli jesteś zaintersowany/na aplikuj teraz, zadzwoń lub napisz sms "HR Gdańsk" pod numer 697800885 - oddzwonimy aby porozmawiać. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy w dziale personalnym i chcesz je poszerzyć? Dobrze czujesz się w kontaktach z pracownikami oraz w prowadzeniu dokumentacji? Mamy dla Ciebie coś specjalnego - bezpośrednie zatrudnienie przez naszego Klienta na stanowisku Interim HR Specjalista.Dołącz do zespołu i rozwijaj się!Lokalizacja: Gdańsk Osowaoferujemyumowę o pracę bezpośrednio u Klientapracę stacjonarną na pełen etat od zarazstawkę miesięczną – to Ty określasz jej potencjalną wysokośćzdobycie dodatkowego doświadczenia z zakresu HRprywatną opiekę medycznąkafeterię benefitów - zbieraj punkty i wymieniaj je na kartę multisport, rabaty, bilety do kina i wiele innychpracę w firmie, która prężnie się rozwija oraz poważnie podchodzi do potrzeb swoich pracownikówzadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnychon boarding / off boardingtworzenie raportówwspółpraca z dostawcami usług HR (agencje pracy tymczasowe, firmy rekrutacyjne, Urzędy Pracy)oczekujemydoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjnedostępności do rozpoczęcia pracy „od zaraz”umiejętności interpersonalnychumiejętności budowania oraz aktywnego utrzymywania relacji z kandydatamiJeśli jesteś zaintersowany/na aplikuj teraz, zadzwoń lub napisz sms "HR Gdańsk" pod numer 697800885 - oddzwonimy aby porozmawiać. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy chciałbyś pracować w firmie, która dostarcza znane na całym świecie rozwiązania technologiczne, które zwiększają poziom technologiczny, bezpieczeństwo i wydajność działania transportu publicznego?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Firma rozwija i dostarcza technologie przynoszące korzyści dla transportu publicznego klientom z około 85 krajów.Jeśli chcesz podjąć nowe wyzwanie i stać się częścią zespołu, który działa globalnie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z rożnorodnymi zadaniamimiędzynarodowe środowisko z wieloma kontaktami w Europiemożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpiecznie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniarealizowanie procesów zakupowych według przyjętej polityki firmywspółpraca z dostawcami w zależności od kategorii zakupowej - Polska, Europa, Azja, USAodpowiedzialność za terminową realizację dostaw w obrębie przydzielonej kategorii/ dostawców, na podstawie obowiązujących umów oraz procedurkontrola stanów magazynowych dedykowanych komponentówbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcamiścisła współpraca z innymi działami w firmie: planowanie produkcji, magazyn, inżynierowie, sprzedażposzukiwanie możliwości optymalizacji kosztówoczekujemydoświadczenia w dziale zakupów operacyjnych, zaopatrzenia lub sprzedażyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (preferowany poziom min. B2)znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutemumiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowiskusamodzielności i zaangażowania w codziennej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy chciałbyś pracować w firmie, która dostarcza znane na całym świecie rozwiązania technologiczne, które zwiększają poziom technologiczny, bezpieczeństwo i wydajność działania transportu publicznego?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Firma rozwija i dostarcza technologie przynoszące korzyści dla transportu publicznego klientom z około 85 krajów.Jeśli chcesz podjąć nowe wyzwanie i stać się częścią zespołu, który działa globalnie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z rożnorodnymi zadaniamimiędzynarodowe środowisko z wieloma kontaktami w Europiemożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpiecznie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniarealizowanie procesów zakupowych według przyjętej polityki firmywspółpraca z dostawcami w zależności od kategorii zakupowej - Polska, Europa, Azja, USAodpowiedzialność za terminową realizację dostaw w obrębie przydzielonej kategorii/ dostawców, na podstawie obowiązujących umów oraz procedurkontrola stanów magazynowych dedykowanych komponentówbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcamiścisła współpraca z innymi działami w firmie: planowanie produkcji, magazyn, inżynierowie, sprzedażposzukiwanie możliwości optymalizacji kosztówoczekujemydoświadczenia w dziale zakupów operacyjnych, zaopatrzenia lub sprzedażyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (preferowany poziom min. B2)znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutemumiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowiskusamodzielności i zaangażowania w codziennej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      The primary purpose of the job is to manage Record to Report team and ensure that the services including GL accounting, fixed assets accounting, month end and year end closing and group reporting are provided in a timely manner and in accordance with quality standardsoferujemycontract of employmentflexible working hourshybrid work systemmodern officeprivate medical healthcarelife insurancesports cardbenefit platform on which you can get rewardslanguage classessubsidy for public transportzadaniaProviding customer service in the area of general ledger, fixed assets, intercompany reconciliation and reporting according to SLAManaging processing, execution and compliance of month end activities (month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepayments)Supervising members of the staff in order to expand efficiency and ensure processes are compliant with policies and quality standardsCoordination of MEC process across FEBS and Customer Finance TeamsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionFollowing-up with internal clients / stakeholders, ensuring all requests are appropriately and thoroughly resolved in a timely manner, and that the solution is received and acceptableBuilding and maintaining good relationship with Stakeholders and Business PartnersHandling escalationsReviewing monthly performance metrics dashboardContinuous improvement of processes and cooperation between departments internally in FEBS and with business partnersManaging the workload and holidays planning coordinationAssuring sufficient cross-training and back-up structureEnsuring internal controls checks are done and evidenced in accordance to the requirementsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionMentoring the Team Members and enabling continuous development.oczekujemyMinimum Bachelor's degree, preferably Finance / Accounting / Economics>5 years of experience in accounting department / accounts receivable (preferably in Shared Services environment)Excellent understanding of Record to Report process including month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepaymentsAccounting qualifications (ACCA, CIMA) would be an assetStatutory, management and VAT reportingVery good understanding of international accounting standardsExperience in team managementAbility to build and maintain relations with Customers and Business PartnersExperience in transformation / process improvement projects desirableLean Management / Six Sigma experience would be an assetFluent English / Other European languages will be a strong advantageKnowledge of Microsoft Office toolsExperience in work with the ERP systems, preferably SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      The primary purpose of the job is to manage Record to Report team and ensure that the services including GL accounting, fixed assets accounting, month end and year end closing and group reporting are provided in a timely manner and in accordance with quality standardsoferujemycontract of employmentflexible working hourshybrid work systemmodern officeprivate medical healthcarelife insurancesports cardbenefit platform on which you can get rewardslanguage classessubsidy for public transportzadaniaProviding customer service in the area of general ledger, fixed assets, intercompany reconciliation and reporting according to SLAManaging processing, execution and compliance of month end activities (month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepayments)Supervising members of the staff in order to expand efficiency and ensure processes are compliant with policies and quality standardsCoordination of MEC process across FEBS and Customer Finance TeamsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionFollowing-up with internal clients / stakeholders, ensuring all requests are appropriately and thoroughly resolved in a timely manner, and that the solution is received and acceptableBuilding and maintaining good relationship with Stakeholders and Business PartnersHandling escalationsReviewing monthly performance metrics dashboardContinuous improvement of processes and cooperation between departments internally in FEBS and with business partnersManaging the workload and holidays planning coordinationAssuring sufficient cross-training and back-up structureEnsuring internal controls checks are done and evidenced in accordance to the requirementsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionMentoring the Team Members and enabling continuous development.oczekujemyMinimum Bachelor's degree, preferably Finance / Accounting / Economics>5 years of experience in accounting department / accounts receivable (preferably in Shared Services environment)Excellent understanding of Record to Report process including month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepaymentsAccounting qualifications (ACCA, CIMA) would be an assetStatutory, management and VAT reportingVery good understanding of international accounting standardsExperience in team managementAbility to build and maintain relations with Customers and Business PartnersExperience in transformation / process improvement projects desirableLean Management / Six Sigma experience would be an assetFluent English / Other European languages will be a strong advantageKnowledge of Microsoft Office toolsExperience in work with the ERP systems, preferably SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zastanawiałeś/aś się jak to jest pracować dla dużej firmy jaką jest IKEA? To jest dobra okazja by spróbować swoich sił! Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, a może po prostu lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na wakacje?Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika kas na okres wakacyjny.Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę w przedziale czasowym 8:45- 22:30pracę na 3/4 etatudofinansowanie do 1 posiłku każdego dnia w czasie pracyzadaniaskanowanie artukułówprzyjmowanie płatności w gotówce, kartach płatniczych lub upominkowychobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemymile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy również w weekendygotowości do pracy nie tylko siedzącej, a również stojącejotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś/aś się jak to jest pracować dla dużej firmy jaką jest IKEA? To jest dobra okazja by spróbować swoich sił! Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, a może po prostu lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na wakacje?Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika kas na okres wakacyjny.Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę w przedziale czasowym 8:45- 22:30pracę na 3/4 etatudofinansowanie do 1 posiłku każdego dnia w czasie pracyzadaniaskanowanie artukułówprzyjmowanie płatności w gotówce, kartach płatniczych lub upominkowychobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemymile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy również w weekendygotowości do pracy nie tylko siedzącej, a również stojącejotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z największym w Polsce dostawcą produktów i usług dla branży TSL, liderem sprzedaży pojazdów ciężarowych oraz sieci serwisów na terenie całego krajuposzukujemy osoby na stanowisko:przedstawiciela handlowego ds. sprzedaży części i usług serwisowych oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne warunki finansowe (podstawa i motywacyjny system prowizyjny)elastyczne warunki zatrudnienia: B2B, umowa o pracęmożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychnarzędzia niezbędne w pracy przedstawiciela handlowego (samochód służbowy, laptop, telefon)ubezpieczenie medycznekarta sportowa po roku pracypojazd służbowy klasy C szkolenia u importerówszkolenia wewnętrzne ubezpieczenie na życiezadaniabudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiaktywna sprzedaż części zamiennych i usług serwisowychrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na powierzonym terenieprowadzenie spotkań i negocjacji handlowychsporządzanie ofert, propozycji handlowych aktywne poszukiwanie klientów i możliwości sprzedażymonitorowanie i analiza rynku części zamiennych pojazdów ciężarowychoczekujemybardzo mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej i rynku pojazdów ciężarowych lub osobowych w obszarze części zamiennych i usług serwisowychdoświadczenie w aktywnej sprzedaży części zamiennych, usług serwisowych lub pracy w serwisiepodstawowa wiedza techniczna z eksploatacji pojazdów i doboru części zamiennychbardzo dobra znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji handlowychdobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniuprawo jazdy kat. Bznajomość pakietów MS Officepotwierdzone sukcesy w sprzedaży części zamiennych lub usług serwisowychkomunikatywność i umiejętności budowania trwałych relacji z klientami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z największym w Polsce dostawcą produktów i usług dla branży TSL, liderem sprzedaży pojazdów ciężarowych oraz sieci serwisów na terenie całego krajuposzukujemy osoby na stanowisko:przedstawiciela handlowego ds. sprzedaży części i usług serwisowych oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne warunki finansowe (podstawa i motywacyjny system prowizyjny)elastyczne warunki zatrudnienia: B2B, umowa o pracęmożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychnarzędzia niezbędne w pracy przedstawiciela handlowego (samochód służbowy, laptop, telefon)ubezpieczenie medycznekarta sportowa po roku pracypojazd służbowy klasy C szkolenia u importerówszkolenia wewnętrzne ubezpieczenie na życiezadaniabudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiaktywna sprzedaż części zamiennych i usług serwisowychrealizacja wyznaczonych celów sprzedażowych na powierzonym terenieprowadzenie spotkań i negocjacji handlowychsporządzanie ofert, propozycji handlowych aktywne poszukiwanie klientów i możliwości sprzedażymonitorowanie i analiza rynku części zamiennych pojazdów ciężarowychoczekujemybardzo mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej i rynku pojazdów ciężarowych lub osobowych w obszarze części zamiennych i usług serwisowychdoświadczenie w aktywnej sprzedaży części zamiennych, usług serwisowych lub pracy w serwisiepodstawowa wiedza techniczna z eksploatacji pojazdów i doboru części zamiennychbardzo dobra znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji handlowychdobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniuprawo jazdy kat. Bznajomość pakietów MS Officepotwierdzone sukcesy w sprzedaży części zamiennych lub usług serwisowychkomunikatywność i umiejętności budowania trwałych relacji z klientami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy wiertniczej oraz zajmującej się również m. in. logistyką kontenerową poszukujemy:interim crewing administratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością długofalowej współpracy),pracę od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7-17 (sam/a decydujesz w jakich godzinach chcesz pracować) w systemie hybrydowym, możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniapodstawowe zadania związane z administracją i szkoleniem załóg na morzu,weryfikacja danych do wystawienia dokumentów związanych z zatrudnieniem,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrznych,pomoc w uzyskaniu wiz, pozwoleń na pracę,wspieranie innych zadań związanych z administracją pracowników, również te ad hocowe,praca z bazami danych,przeprowadzanie transakcji w systemie HR.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,dodatkowym atutem będzie międzynarodowe doświadczenie w pracy biurowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa!Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy wiertniczej oraz zajmującej się również m. in. logistyką kontenerową poszukujemy:interim crewing administratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (z możliwością długofalowej współpracy),pracę od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7-17 (sam/a decydujesz w jakich godzinach chcesz pracować) w systemie hybrydowym, możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniapodstawowe zadania związane z administracją i szkoleniem załóg na morzu,weryfikacja danych do wystawienia dokumentów związanych z zatrudnieniem,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrznych,pomoc w uzyskaniu wiz, pozwoleń na pracę,wspieranie innych zadań związanych z administracją pracowników, również te ad hocowe,praca z bazami danych,przeprowadzanie transakcji w systemie HR.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,dodatkowym atutem będzie międzynarodowe doświadczenie w pracy biurowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stałej pracy z darmowym dojazdem? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie!Aktualnie dla naszego klienta, producenta baterii i magazynów energii, poszukujemy osób na stanowisko operatora produkcji/ montażysty. oferujemypierwsze zatrudnienie przez agencję pracy Randstad w oparciu o umowę o pracę tymczasową - odprowadzamy wszystkie składki, a Ty masz płatne urlopy, zwolnienia lekarskie oraz nadgodziny;możliwość przejścia na stałe zatrudnienie bezpośrednio u klienta;atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/godzinę;bogaty pakiet benefitów pracowniczych m.in. karta medyczna, karta sportowa, tańsze bilety do kina;pracę od poniedziałku do piątku, w systemie II zmianowym; 6-14, 14:30-22:30możliwość rozwoju i awansu; możliwość awansowania, dopłata do nauki (50%/rok)możliwość okresowej pracy za granicą; wyjazd na 2-3 tygodnie, w zależności od dostępności pracownika może być to inny system. Dodatkowo firma oferuje oraz opłaca przeloty na weekend do miejsca zamieszkania – dotyczy również studentów mających zajęcia w trybie zaocznym.zapewniony darmowy transport do i spod firmy, na każdą zmianę;zadaniaskładanie komponentów elektronicznych, podzespołów lub systemówpraca ze schematami produkcyjnymi i przykładowymi wzoramisklejanie, zaciskanie, wkręcanie, łączenie, lutowanie lub wykonywanie innych podobnych czynności w celu połączenia i zabezpieczenia montowanych elementówpraca z narzędziami ręcznymi, elektronarzędziami oraz maszynamiprzestrzeganie wszystkich zasad dotyczących bezpieczeństwa, jakości oraz wydajnościoczekujemywykształcenia minimum średniego (poziom technikum)min. 2-letniego doświadczenia w podobnej branżyumiejętności czytania i interpretowania schematów, procedur i instrukcjiumiejętności pracy w zespoledoświadczenie i wiedza z zakresu podstawowej elektroniki mile widzianedodatkowym atutem będzie komunikatywny język angielskiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stałej pracy z darmowym dojazdem? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie!Aktualnie dla naszego klienta, producenta baterii i magazynów energii, poszukujemy osób na stanowisko operatora produkcji/ montażysty. oferujemypierwsze zatrudnienie przez agencję pracy Randstad w oparciu o umowę o pracę tymczasową - odprowadzamy wszystkie składki, a Ty masz płatne urlopy, zwolnienia lekarskie oraz nadgodziny;możliwość przejścia na stałe zatrudnienie bezpośrednio u klienta;atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/godzinę;bogaty pakiet benefitów pracowniczych m.in. karta medyczna, karta sportowa, tańsze bilety do kina;pracę od poniedziałku do piątku, w systemie II zmianowym; 6-14, 14:30-22:30możliwość rozwoju i awansu; możliwość awansowania, dopłata do nauki (50%/rok)możliwość okresowej pracy za granicą; wyjazd na 2-3 tygodnie, w zależności od dostępności pracownika może być to inny system. Dodatkowo firma oferuje oraz opłaca przeloty na weekend do miejsca zamieszkania – dotyczy również studentów mających zajęcia w trybie zaocznym.zapewniony darmowy transport do i spod firmy, na każdą zmianę;zadaniaskładanie komponentów elektronicznych, podzespołów lub systemówpraca ze schematami produkcyjnymi i przykładowymi wzoramisklejanie, zaciskanie, wkręcanie, łączenie, lutowanie lub wykonywanie innych podobnych czynności w celu połączenia i zabezpieczenia montowanych elementówpraca z narzędziami ręcznymi, elektronarzędziami oraz maszynamiprzestrzeganie wszystkich zasad dotyczących bezpieczeństwa, jakości oraz wydajnościoczekujemywykształcenia minimum średniego (poziom technikum)min. 2-letniego doświadczenia w podobnej branżyumiejętności czytania i interpretowania schematów, procedur i instrukcjiumiejętności pracy w zespoledoświadczenie i wiedza z zakresu podstawowej elektroniki mile widzianedodatkowym atutem będzie komunikatywny język angielskiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej oraz lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na pół etatu? Aplikuj teraz lub napisz sms "kasjer" pod numer 697800885 - oddzwonimy! Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę na pół etatu (możliwość dopełnienia do 3/4)zmiany popołudniowe oraz w weekendyzatrudnienie na dłuższy okresstawkę godzinowąmożliwość korzystania z benefitów Randstad (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)zadaniaobsługa kasy fiskalnejobsługa terminala płatniczegoobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemydoświadczenia na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy w weekendy oraz na popołudniaotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej oraz lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na pół etatu? Aplikuj teraz lub napisz sms "kasjer" pod numer 697800885 - oddzwonimy! Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę na pół etatu (możliwość dopełnienia do 3/4)zmiany popołudniowe oraz w weekendyzatrudnienie na dłuższy okresstawkę godzinowąmożliwość korzystania z benefitów Randstad (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)zadaniaobsługa kasy fiskalnejobsługa terminala płatniczegoobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemydoświadczenia na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy w weekendy oraz na popołudniaotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Hej! Jeśli masz doświadczenie w armaturze instalacyjnej i nie obawiasz się kontaktu z klientem oraz jesteś otwarty na wyzwania i nowe doświadczenia to ta praca jest właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży grzewczo-sanitarnej będącego na rynku od ponad 30 lat poszukujemy kandydata na stanowisko: handlowica w branży grzewczo-sanitarnej na rynek śląski, pomorski oraz podlaski. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę na rozwojowym stanowiskuatrakcyjne wynagrodzenie składające się z wysokiej części stałej oraz premii miesięcznejniezbędne narzędzie do wykonywania pracy: laptop, telefon, samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych) pracę 100% zdalną w oparciu o platformę B2Bzadaniapowiększanie bazy klientów oraz opiekę nad już pozyskanymiwspółpraca z klientami firmy i utrzymywanie z nimi dobrych relacjidoradztwo techniczne i handlowezapewnianie wysokiego poziomu usług                                                             oczekujemyznajomości asortymentu grzewczo-sanitarnegoczynnego prawa jazdy kat. Bkompetencji interpersonalnych i łatwości nawiązywania kontaktówdoświadczenia we współpracy z klientem z branży grzewczo-sanitarnejznajomości rynkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Hej! Jeśli masz doświadczenie w armaturze instalacyjnej i nie obawiasz się kontaktu z klientem oraz jesteś otwarty na wyzwania i nowe doświadczenia to ta praca jest właśnie dla Ciebie! Aktualnie dla naszego klienta z branży grzewczo-sanitarnej będącego na rynku od ponad 30 lat poszukujemy kandydata na stanowisko: handlowica w branży grzewczo-sanitarnej na rynek śląski, pomorski oraz podlaski. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę na rozwojowym stanowiskuatrakcyjne wynagrodzenie składające się z wysokiej części stałej oraz premii miesięcznejniezbędne narzędzie do wykonywania pracy: laptop, telefon, samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych) pracę 100% zdalną w oparciu o platformę B2Bzadaniapowiększanie bazy klientów oraz opiekę nad już pozyskanymiwspółpraca z klientami firmy i utrzymywanie z nimi dobrych relacjidoradztwo techniczne i handlowezapewnianie wysokiego poziomu usług                                                             oczekujemyznajomości asortymentu grzewczo-sanitarnegoczynnego prawa jazdy kat. Bkompetencji interpersonalnych i łatwości nawiązywania kontaktówdoświadczenia we współpracy z klientem z branży grzewczo-sanitarnejznajomości rynkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, poszukujemy JAVA  Fullstack Developera.oferujemyUmowa o pracęElsatyczny czas pracyPraca hybrydowaMożliwość rozwojuzadaniabędziesz tworzyć aplikacje w oparciu o zwinne metodyki i profesjonalny proceswytwarzania oprogramowania i odpowiadać za przygotowanie architektury dlanowych rozwiązań webowychprowadzić zespół programistów (zespół projektowy będzie składał się z kilku osób)jako lider techniczny i mentoroczekujemyposiadasz praktyczne doświadczenie w projektowaniu architektury systemów informatycznychmasz minimum 6-letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań Front-End (Angular, Vue, React) z backendem opartym o ekosystem Javy (Java/Kotlin, Spring, Quarkus)implementujesz dobre praktyki z dziedziny DevOps (Continuous Integration, Continuous Delivery, Test Driven Development) zarówno na poziomie procesów jak i praktycznie, z wykorzystaniem platformy OpenShiftnie są ci obce bazy danych SQL/NoSQLbardzo dobrze znasz procesu wytwarzania oprogramowania – Software Delivery Life Cycleukończyłeś/aś studia inżynierskie lub magisterskie z dziedziny nauk ścisłychcechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów, szczerość i umiejętność współpracy w zespolepłynnie posługujesz się językiem angielskimmile widziane doświadczenie z AWS.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, poszukujemy JAVA  Fullstack Developera.oferujemyUmowa o pracęElsatyczny czas pracyPraca hybrydowaMożliwość rozwojuzadaniabędziesz tworzyć aplikacje w oparciu o zwinne metodyki i profesjonalny proceswytwarzania oprogramowania i odpowiadać za przygotowanie architektury dlanowych rozwiązań webowychprowadzić zespół programistów (zespół projektowy będzie składał się z kilku osób)jako lider techniczny i mentoroczekujemyposiadasz praktyczne doświadczenie w projektowaniu architektury systemów informatycznychmasz minimum 6-letnie doświadczenie w projektowaniu rozwiązań Front-End (Angular, Vue, React) z backendem opartym o ekosystem Javy (Java/Kotlin, Spring, Quarkus)implementujesz dobre praktyki z dziedziny DevOps (Continuous Integration, Continuous Delivery, Test Driven Development) zarówno na poziomie procesów jak i praktycznie, z wykorzystaniem platformy OpenShiftnie są ci obce bazy danych SQL/NoSQLbardzo dobrze znasz procesu wytwarzania oprogramowania – Software Delivery Life Cycleukończyłeś/aś studia inżynierskie lub magisterskie z dziedziny nauk ścisłychcechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów, szczerość i umiejętność współpracy w zespolepłynnie posługujesz się językiem angielskimmile widziane doświadczenie z AWS.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w montażu lub serwisie komponentów elektronicznych? Schematy elektroniczne oraz lutowanie nie są ci obce?Aktualnie dla naszego Klienta, producenta elementów elektronicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko technik testów.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemyumowę o pracę bezpośrednio u Klientapracę na pełen etat w godzinach 6.00 - 14.00wolne weekendyatrakcyjne wynagrodzenie miesięcznepracę w międzynarodowym środowiskuszkolenia wewnętrznebogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniatestowanie urządzeń elektronicznychmontaż komponentów elektronicznychdiagnoza urządzeń i identyfikacja błędówoczekujemywykształcenia technicznegominimum pól roku doświadczenia w montażu i/lub serwisie komponentów elektronicznychumiejętności czytania schematów elektronicznych oraz lutowaniaznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)mile widziane uprawnienia SEP G1-  E do 1 kVAplikuj teraz lub wyślij sms „technik testów” pod numer 697800885 – oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w montażu lub serwisie komponentów elektronicznych? Schematy elektroniczne oraz lutowanie nie są ci obce?Aktualnie dla naszego Klienta, producenta elementów elektronicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko technik testów.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemyumowę o pracę bezpośrednio u Klientapracę na pełen etat w godzinach 6.00 - 14.00wolne weekendyatrakcyjne wynagrodzenie miesięcznepracę w międzynarodowym środowiskuszkolenia wewnętrznebogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniatestowanie urządzeń elektronicznychmontaż komponentów elektronicznychdiagnoza urządzeń i identyfikacja błędówoczekujemywykształcenia technicznegominimum pól roku doświadczenia w montażu i/lub serwisie komponentów elektronicznychumiejętności czytania schematów elektronicznych oraz lutowaniaznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)mile widziane uprawnienia SEP G1-  E do 1 kVAplikuj teraz lub wyślij sms „technik testów” pod numer 697800885 – oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 4 ofert pracy w Gdansk

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.