Masz doświadczenie w zakresie zakupów, planowaniu materiałów lub transportu? Na co dzień analizujesz aktywności związane z realizacja zamówień oraz koordynacją harmonogramu dostaw? Jeśli tak, aplikuj już dziś!
oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z możliwością przedłużenia współpracy (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia);
- praca w formie hybrydowej (3 dni zdalnie, 2 dni stacjonarnie z biura w Krakowie);
- praca od poniedziałku do piątku;
- bony lunchowe 160 zł co miesiąc;
- pakiet dodatków Randstad Plus;
- praca w międzynarodowym zespole
- utrzymywanie stałego poziomu zapasów materiałów;
- nadzorowanie stanu dostępności i planowanie ilości dostaw;
- analiza działania MRP, nadzór statusu zamówień oraz koordynacja harmonogramu dostaw;
- dostarczanie prognozy w oparciu o skonsolidowane wymagania od firmy
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2+/C1),
- biegłej znajomości MS Excel,
- obsługi programu SAP,
- dostępność w pełnym wymiarze godzin,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- doświadczenie w supply chain/ MRP/ supply/capacity/production planning/ inventory management/ demand planning.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...