You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Obsluga klienta: 4

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka francuskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej promocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka francuskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej promocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      EMPTY JOB DESCRIPTIONoferujemyumowę o pracę tymczasową na okres roku z realną możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie zdalnymkartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinapracę opartą na kontakcie z klientem głównie drogą mailowązadaniaścisła współpraca ze wszystkimi działami Customer Service firmytworzenie raportów, opracowywanie trendów w danych i uzupełnianie wskaźnikówsprawdzanie poprawności rekordów, wskazywanie ich nieprawidłowości oraz zgłaszanie niekompletnych i nadzorowanie aż będą prawidłoweprzeprowadzanie wyrywkowych kontroli wszystkich typów zgłoszeń, analizowanie niezgodności oraz dążenie do ich wyeliminowaniapostępowanie zgodnie z procesem eskalacji w celu rozwiązania problemu niekompletnego rekorduoczekujemybiegłej znajomości obsługi komputera, oraz  programów Excel/Word.bardzo dobrej znajomości języka angielskiego doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i analitycznychzorientowania na analizowanie informacji oraz dbałości o szczegółyumiejętności zarządzania czasem i pracy zgodnie z wcześniej ustalonymi celami i harmonogramem, zorientowania na procesyotwartości na zmiany i umiejętności dostosowania się do nowych sposobów pracydoświadczenie techniczne – będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      EMPTY JOB DESCRIPTIONoferujemyumowę o pracę tymczasową na okres roku z realną możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie zdalnymkartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinapracę opartą na kontakcie z klientem głównie drogą mailowązadaniaścisła współpraca ze wszystkimi działami Customer Service firmytworzenie raportów, opracowywanie trendów w danych i uzupełnianie wskaźnikówsprawdzanie poprawności rekordów, wskazywanie ich nieprawidłowości oraz zgłaszanie niekompletnych i nadzorowanie aż będą prawidłoweprzeprowadzanie wyrywkowych kontroli wszystkich typów zgłoszeń, analizowanie niezgodności oraz dążenie do ich wyeliminowaniapostępowanie zgodnie z procesem eskalacji w celu rozwiązania problemu niekompletnego rekorduoczekujemybiegłej znajomości obsługi komputera, oraz  programów Excel/Word.bardzo dobrej znajomości języka angielskiego doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i analitycznychzorientowania na analizowanie informacji oraz dbałości o szczegółyumiejętności zarządzania czasem i pracy zgodnie z wcześniej ustalonymi celami i harmonogramem, zorientowania na procesyotwartości na zmiany i umiejętności dostosowania się do nowych sposobów pracydoświadczenie techniczne – będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka niemieckiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka niemieckiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 3 ofert pracy w Lodz

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.