You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Obsluga klienta: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka francuskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej promocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka francuskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej promocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz rozmawiać z ludźmi? Nie przeszkadza Ci praca zmianowa? Masz żyłkę do sprzedaży ? Nie czekaj - aplikuj:) Zapraszamy! miejsce pracy : Łódź Teofilów oferujemyumowę o pracę tymczasowąbenefity ( opieka medyczna , karta sportowa) wynagrodzenie podstawowe 3300 zł brutto + premia uznaniowa do 20%terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiącapracę w warunkach biurowychliczne szkolenia z obsługi klienta i sprzedażyzadaniaodbieranie połączeń przychodzących od klientów sieci telekomunikacyjnej + doradztwo w zakresie produktów + dosprzedaż usług.oczekujemydobra dykcjagotowość do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętność sprawnej obsługi komputeraAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz rozmawiać z ludźmi? Nie przeszkadza Ci praca zmianowa? Masz żyłkę do sprzedaży ? Nie czekaj - aplikuj:) Zapraszamy! miejsce pracy : Łódź Teofilów oferujemyumowę o pracę tymczasowąbenefity ( opieka medyczna , karta sportowa) wynagrodzenie podstawowe 3300 zł brutto + premia uznaniowa do 20%terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiącapracę w warunkach biurowychliczne szkolenia z obsługi klienta i sprzedażyzadaniaodbieranie połączeń przychodzących od klientów sieci telekomunikacyjnej + doradztwo w zakresie produktów + dosprzedaż usług.oczekujemydobra dykcjagotowość do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętność sprawnej obsługi komputeraAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka niemieckiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka niemieckiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej np.: przedłużanie gwarancji, umawianie przeglądów aut, czy kontakt z klientem po jazdach próbnychpromocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 5 ofert pracy w Lodzkie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.